Реднап: Част от "топчиите" са луди и смешни

12:59
Реднап: Част от "топчиите" са луди и смешни
Мениджърът на Тотнъм Хари Реднап определи феновете на Арсенал, които искат главата на Венгер, като "луди и смешни".

Реднап не крие професионалните си амбиции, отборът му да завърши преди Арсенал в класирането на Премиършип, но въпреки това не крие симпатиите си към френския си колега.

"Когато започнаха да искат главата на Венгер си дадох сметка, че футболът е полудял. Никога не съм чувал нещо по-абсурдно. Неговият рекорд да вкара Арсенал в Шампионската лига 15 сезона подред е просто забележителен. Чудя се какво искат тези хора, които поставят под съмнение качествата му. Имам предвид, кой си мислят, че би бил по-добър от него? Всеки иска бърза промяна и понеже не знаят и не мислят нищо друго, искат главата на мениджъра. Не ме разбирайте погрешно. Искам Тотнъм да завърши сезона преди тях, но е лудост да искат уволнението му. Просто футболът тотално се е сбъркал", каза Реднап пред "Сън".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

specialchoo94
26.02.2012 23:42

Тва феновете са големи тапаци ... Забравят бързо неговите победи и титли а при няколко издънки веднага го псуват и му откъсват топките или главата ... Това е просто неморално ..

zelen1q
26.02.2012 23:41

Те си мислят че Венгер е виновен тои човека кво да направи че няма 100 милиона като Реал да купи готов отбор .Тои за 10 години е похарчил толкова колкото Рел за 1 година и въпреки това винаги е в топ 4 кво да кажа освен ГОЛЯМ нито съм фен на Арсенал даже леко ги мразя като отбор

pauL_sch0les22
26.02.2012 23:54

И аз несъм им фен но все пак забравиха че незнам си колко сезона подред ги вкара в Шампионската Лига благодарение на 2-3 имена и постигна толкова титли и сега направиха няколко лоши моменти и вече Венгер виновен . Извинявай много ама се пак има и лоши моменти , а пък и както се вижда Арсен дава път на млади момчета. Това си е излагане на феновете

pauL_sch0les22
26.02.2012 23:05

Как може треньор с толкова история в Арсенал и при някакви малки издънки да се чуват такива работи от страна на футболните фенове .. направо съм вазмотен как може такова нещо

brickbat
26.02.2012 21:26

МЮ направи услуга на Арсенал като ги победи с 8 на 2, защото Арсен се опомни и направи покупки които спасиха отбора от провал и сега са в борбата за 3-4 място. Дали обаче сега по ирония на съдбата Арсенал спечели мач, който бе по - добре да загуби, за да може в края на сезона Венгер да бъде уволнен. Да той прави много за икономиката на клуба, но докато САФ е в МЮ, докато Сити и Челси дават луди пари, Арсенал няма да вземе купа с подобна стратегия. Сега след тази победа, доверието към Венгер може би е възобновено, но според мен следващия сезон ако той е начело на отбора ще бъде като последните няколко за тима, а именно много надежди, красива игра, атакуващ футбол, прекрасни победи и на края нищо...

Happynesss
26.02.2012 17:26

незнам сега кой е смешния ТИ или играчите на Арсенал .. много добър мач направиха ..евала !!
*smile*

plamzzz
26.02.2012 17:49

Пич ти прочете ли цялата статия? Става дума за феновете на Арсенал, не за футболистите...

dark_b
26.02.2012 14:48

Трябват му 21% само вече около 5 години се моля да се стигне до споразумение и той да поеме клуба. Някои хора може и да не са съгласни, но си е факт, че футбола си се превърна в супер печеливш бизнес, а за да ти върви в този бизнес трябва да влагаш доста пари-няма друго. Сега феновете на Барса и Реал ще ме почнат, но за да задържиш играчи като Роналдо,Меси,Шави,Рамос,Иниеста и т.н - нестава при всеки само с любов към клуба, трябват и пари за заплати и то не малки. В Арсенал тавана за сега е около 80 000 паунда и това им пречи. Даваме 10млн. за Парк, а испуснахме играчи като Снайдер и Ван дер Варт, които струваха същата сума, когато Реал ги "раздаваше".

Danskrastev
26.02.2012 14:47

Тоя винаги е бил много надъгал ама днеска ще му треперат краченцата...

LiverpoolFen20
26.02.2012 14:45

Знам ,че не е тука мястото да питам ,но гледам ,че се чете ... *smile*
Ще може ли да дадете 1 линк за Шефилд У. - Шефилд Юн. ?

tearsss
26.02.2012 15:16

освен в гоогле търси *smile* незнам иначе как .Успех

LiverpoolFen20
26.02.2012 15:11

Няма го и в Спортлемон и в "ливетв.ру" ... Този мач никъде ли го не дават *cry*

tearsss
26.02.2012 15:07

[@link http://www.sportlemon.tv/c-1.html] Тук можеш да гледаш каквито мачове искаш с повече от 1 линк .Аз лично тук гледам повечето мачове

RamseyArsenal
26.02.2012 14:39

Аз предлагам да се организираме и да върнем някак си Усманов,примерно да започнем с това харесйате страничката за усманов *smile* ! - [@link http://www.facebook.com/pages/WE-WANT-Usmanow/257084751035671]

Chamberlain
26.02.2012 14:29

И като "уж" са му дали 50 милиона за трансфери,за какво ще му стигнат те,като всеки сезон му искат 20-25 милиона да са на печалба?

dark_b
26.02.2012 14:29

Казвал съм го и ще го кажа пак. Проблемът на Арсенал се казва Стан Крьонке (държащ 66% от клуба). Усманов (с 29%) им предложи да изплати стадиона и да дава пари за клуба срещу мажоритарен пакет на клуба, но този лаком човечец не е съгласен!! Просто и ясно - Арсенал имат от най-добрите стадиони в света, база, а пък за медицински център да не говорим. Просто всичко. Единствено, което не им достига са титли и ако проблем им е изплащането на стадиона за въвеждането на класни попълнения в клуба, е то решение има- Алисер Усманов

dzhalev_71
26.02.2012 16:53

И кой според теб би бил подходящ заместник АКО евентуално Венгер реши да напусне ?

Kingisback
26.02.2012 16:51

кой беше ти ,че да казваш на кого му е изтекло времето!

Crazy89
26.02.2012 15:30

Какво да направи Венгер ?? Пари ... няма, понеже още си изплащате стадиона и политиката им е много правилна а не като на останалите отбори с по стотици милиони задължения. Как да задържи футболистите си при положение че политиката на шефовете е "Повече от 100 000 паунда заплата не!". В този момент се появяват Шити и Парцелона които уж са феър плей отбори и ви разграбят докараните за никакви пари и развити в отбора футболисти... Венгер е велик треньор останаха може би 2-3 години и като получи една маса пари ще са пак непобедимия Арсенал. Не мога да разбера как фенове на този отбор не го осъзнават (да може и друга гледна точка да има, но това е моята).

qko_ciklq
26.02.2012 15:24

Хайде не говори от името на всички фенове на Арсенал!!! Това, че ти вярваш на надменната шуба не означава, че всички вярваме. За съжаление има доста фенове като теб които до последно ще са "ин Арсен уи тръст" каквото и да стане с отбора. Вие не сте фенове на Арсенал, а на Венгер. Ясно е ,че направи много за отбора никой не оспорва това, ама всяко нещо си има край и времето на французина изтече и то още преди няколко години.

dzhalev_71
26.02.2012 14:55

Това ще вземе да стане като с Юнайтед ( извинявам се на феновете им че ги намесвам в тема където няма нищо свързано с тях). Техните американо-еврейски собственици Глейзъровци купиха отбора за около 700 милиона долара през 2005-6. Убеден съм че инвестицията са си я избили отдавна. Та преди година когато принца на Катар дойде на разговор с тях им предложи почти милиярд и половина което е двойно на това което те са дали. и те мръсните еврей отказаха без да се замислят. е по-голяма наглост от еврейската аз не познавам. Сигурен съм, че ако Усманов е малко по-упорит и предложи правилната цена г-н Крьонке ще продаде. В противен случай ще има линчуване от феновете Ние вярваме на Арсен.И така ще бъде докато той не реши да се оттегли.

Chamberlain
26.02.2012 14:35

Така е,просто алчните американци не искат руснаци в управлението.Четох една доста дълга тема по този въпрос и останах с впечатлението,че Усманов е човек,който обича спорта и ще инвестира каквото е нужно за да печели трофеи.Но боклуците от борда просто не искат да му продадът акции и да му дадът място в борда.

bayo45
26.02.2012 14:28

Мисля,че не е далеч времето когато кралицата ще си каже тежката дума,и задължително ще трябва да казваме Сър Хари Реднап когато говорим за него.*wink**stop*

Azz1n0th
26.02.2012 14:24

Мисля, че мнението на един от най-добрите тренъори е доста по-значимо от някакви уж фенове, които твърдят, че Венгер трябвало да си тъгне. 'Арсенал е имало преди Венгер, ще има и след него' ... ама какъв беше Арсенал преди Венгер, някой помни ли го ? Някой да помни нещо от рода на Непобедимите преди Венгер. Някой да помни да сме влизали в ШЛ 15 сезона подред ... ооо извинявайте, ние тогава едвам се класирахме и то от време на време. С него постигнахме неща, които няма да постигне никой друг с него. Просто със състава с който разполагаме няма какво да се направи. Уолкът ли да пусне, където на 10 мача прави по един хубав като тоя срещу Блекбърг, а в другите само се опитва да тича по тъча и не му се получава. Жервинъо ли ? Дето прави хубави пробиви и до там. Нито хубав последен пас, нито хубав отбор. Чамбо ? Който все още е тийнейджър и вече върху него има толкова напрежение, че самия той се обърква. Халфовата тройка е стабилна при наличието на Сонг - Артета и Рамзи, особенно като се върне Джаки, но просто никой от тях неможе да вкарва голове, както го правеха Фабрегас, Виейра преди години. Защитата ни е трагична. Попринцип е добре, но при положение, че постоянно има поне по 1 или 2ма контузени от титулярната четворка няма как да стане. Резервната ни скамейка е супер къса, а и доста некачествена поне според мен. Венгер няма играч с който може да изостри играта, ако резултата е негативен. На 100%, че и повече съм сигурен, че Арсен ще остане поне още няколко сезона. Лятото очаквам 1, максимум 2 големи трансфери и няколко по-малко, стил Венгер, които ще даде под наем или ще почне да ги налага в състава веднага. Все пак нищо не се знае, зависи от трансферите, догодина може да се борим за нещо. Както след 8-2 реши да направи трансфери, сега като февруари месец сме аут от всички турнири, а четвъртото място е доста доста трудна цел, мисля че Венгер ще преглътне егото си и както казах, ако не очакваните няколко големи трансфера, ще направи поне един. И все пак, ако ще още 10 години да невземеме трофей, аз ще продължавам да твърдя същото - няма по-добър човек за Арсенал от самия Арсен(ал) !

fackelmann
26.02.2012 14:13

Прочете ли статията ??? Арсенал за последните 5 години е изхарчил 50млн паунда от Съндърланд...Да не говорим за Ман сити Челси ,Пул ,Юнайтед,Тотнъм,Нюкасъл...и така на татък ти как искаш с 50 млн да вземеш 5-6 класни играчи ???Чети ли, че Венгер има Условие от Борда Всяка година да е на +20млн от трансферите...И аз не се радвам че не печелим ама не можеш да твърдиш че Венгер е Виновен... за това...Човекът прави и невъзможното и Арсенал не излизал от топ 4 15 сезона.....Просто нямам Думи за такива Глори Хънтъри......

RamseyArsenal
26.02.2012 14:11

Мисля,че не крилата са лоши в момента защото имаме доста,просто ни трябва фантазия в центъра,артета е такъв който да гради атаки,сонг е супер играч,трябва ни човек като Уилшър,а докато го няма,примерно Кагава от Дормунт е супер,и Вие кажете няколко имена ?

RamseyArsenal
26.02.2012 14:23

Мога да добавя също,че в ШЛ въобще никакъв го няма,може би не за големи мачове.

RamseyArsenal
26.02.2012 14:22

+1 Очаквах много повече от Артета.

fackelmann
26.02.2012 14:18

Аз смятам че Артета е проблема...Рамзи може и да греши ,но се мъчи да прави (Връзва) играта ,докато на Артета пасовете му са само назад и към крилото , което никак не изостря играта...Даже Сонг е по креативен от Артета.....

psiharizlle
26.02.2012 14:10

и аз немога да го разбера тоя Венгер наистина без кинти прави добри отбори, но щом му дават кинти (поне така чета в сайтовете) защо не ги използва и да направи отбор, който винаги ще е претендент за титлите *smile*

aa2
26.02.2012 14:07

Иначе тази година направи нещо различно - взе само 2 играча от френското, което за мен бе изненада!

aa2
26.02.2012 14:06

До коментар [@comment 979120] от [@user fackelmann]:

Млад, млад, качествен халф, горе-долу добър защитник, африканец, и средно ниво бек...С това ли искаш да печелим трофеи?Хахахаха, айде моля ви не се излагайте!Има толкова много евтини и супер класни играчи, но не са французи или африканци, и Венгер не ги бара.Шефовете му казаха, че има пари за трансфери на стоиност 45 милиона, той колко изхаби?Даде пари за средна класа играчи и за младежи, еми айде стига де.Погледни холандското първенство и виж колко евтини, и супер класни играчи има там.Погледни Испания, Италия, Германия, Португалия...Еми не може само от Франция да взима играчи и да иска нещо да постигне!

Gunner_49
26.02.2012 14:19

Братле Венгер е доказал пред целия свят че е най-добрия в откриването на таланти или може би на върха с Сър-а.Но други такива мениджъри НЯМА!!! За тва е нужен огромен екип от специалисти по цял свят - от Япония до Бразилия . Примери за млади таланти от целия свят да не ти посочвам защото виждам че имаш претенциите да си запознат *wink* Вобще нямам желание а и няма смисъл да споря със всеки който иска Професора да си ходи - ТОВА НЯМА ДА СЕ СЛУЧИ! Вместо да уволнявате мениджъра часове преди най-голямото дерби за отбора ни - ПОДКРЕПЕТЕ или ЗАМЪЛЧЕТЕ!!! in arsene we trust!

aa2
26.02.2012 14:11

Моутиньо, Варела(от Порто), Макси Переира(от Бенфика), Сим де Йонг, Ян Вертонген, Ван дер Виел(от Аякс), и още много, много други...Подолски от Кьолн, абе като цяло можеше да купи много играчи с тези 45 милиона, но той пак реши да купува млади момчета.

RamseyArsenal
26.02.2012 14:07

+1,мисля че,Рикардо Коща от Валенсия супер работа ще ни върши и един Кагава от Дормунт,а малко трудно да кажа ама и Един Лавеци,Венгер ако опита да го вземи и му даде пари,защо да не дойде ?

MANBARJUV
26.02.2012 13:11

Бърза промяна...аз мисля, че 7 години без дори и най-мизерна купичка си е доста дълъг период на търпение!
Аз ако бях фен на Арсенал също щях да искам да бъде отстранен - вярно, дал е много на отбора, но е очевадно, че се е изчерпал вече и че с тази политика обрича отбора на дълга поредица от...калъфки!

RamseyArsenal
26.02.2012 14:06

Донякъде си прав,но Венгер има пари,но .... Според мен не е края на света ако Венгер си тръгни.Виж Сити,какво станаха с новия си тренъор Манчини,може да купуват,ама трофей могат да печелят,днеска футбола е пари..Да не се лъжем,а с крокодилските сълзи на Венгер нищо няма да спечелим,не се обиждай само мнението ми !

aa2
26.02.2012 13:53

На него проблема му е един - търси все африканци и французи, не може само с такива играчи да градиш отбор!Не може и само с играчи на 18-19 да градиш отбор, трябват си класни, опитни момчета, които да поведат отбора напред.Венгер си е виновен за всичко!Стига сте обвинявали шефовете, те не могат да му дадат 1 милиард за трансфери!

aa2
26.02.2012 13:52

Мхм, с 50 милиона, които имаше миналото лято мисля, че поне 2-ма супер класни играча можеха да се вземат, той взе само Артета.

Chamberlain
26.02.2012 13:49

Тогава сам знаеш какво може да прави Венгер,когато има добри играчи.Но щом мислиш,че той е единствения проблем за това,че не се копуват по-класни играчи,значи не си много наясно с нещата.

aa2
26.02.2012 13:46

Ха, аз съм фен на Арсенал от 14 години, така че мога спокойно да си се притеснявам за тях...

Chamberlain
26.02.2012 13:39

Като гледам първия ти любим отбор е Селтик.Така,че не се притеснявай за Арсенал.И ако си мислиш,че проблема е само във Венгер,то си още по-заблуден. *wink*

TheoWalcott14
26.02.2012 13:35

изчакай да доиде лятото *smile* да видмм дали ще има попълнения аз лично мисла че венгер сте вземе 2-3 класни играчи и без тфа ше продава много

LoveManutd
26.02.2012 13:34

+1 Не съм фен на Арсенал но предпочитам те да печелят купите ако не сме ние !! И човече ти си напълно прав ако Венгер се махне това ще е най голямата грешка на Арсенал !!! Това което е направил за тях просто е ВЕЛИКОЛЕПНО !!!!

Arsenal1931
26.02.2012 13:33

През лятото ще се стигне до раздяла с мениджъра. Сигурен съм в това. Само ми е интересно до какво ще доведе

Arsenal1931
26.02.2012 13:31

прав си. Само че незабележими ? и та я снимка ? леко тъпо и пресилено ми се струва , като наливане масло в огъня.

aa2
26.02.2012 13:30

Един ''истински'' фен, който не иска трофеи, да, но аз съм истински фен, който малко или много иска да види нещо различно.Омръзна ми да повтаряме един и същ клас 8 години, айде вече нещо да се промени.Венгер няма какво повече да даде на отбора ни, 8 години са достатъчни, време е да си тръгне.

fackelmann
26.02.2012 13:28

Дръж се !!!! [@link http://www.webcafe.bg/id_1833966268/slide_1_Ot_Nepobedimite_do_Nezabelejimite] чети малко *wink* и това всичко зависи от борда не от Венгер....*wink* като се изплати стадиона да се надяваме нещата ще си дойдат на мястото...*wink*

8510
26.02.2012 13:27

Еми брато,когато собственика не дава пари какво искаш да направи Венгер,от къде да ги измъкни тези качествени футболисти.Всеки би искал да е като Моуриньо или там както му се пише името,каквото поиска му се дава.А Венгер се мъчи от нищото да направи нещо,и феновете им пак не са доволни.

Chamberlain
26.02.2012 13:25

Точно това е,НЕ СИ ФЕН НА АРСЕНАЛ !! Един истински привърженик на този отбор,никога не би си и помислил да каже Венгер вън.Та дори името на Венгер е в това на отбора.Миналата година,когато триото,което ни напусна достигна максималната си форма и можехме да бием всеки,никой не го упрекваше.Проблема не във Венгер,а във алчните играчи,които вместо да покажат уважение към този,който ги направи имена във футбола и да изчакат още 1-2 сезона отбора да достигне връхната си точка,те решиха,че са твърде добри за този клуб и го изоставиха.Истинските играчи са тези като Перси.И той можеше да ни напусне,но остана и се раздава докрай за отбора.Само ако си фен на Арсенал можеш да разбереш,защо не искаме Венгер да си ходи.Арсен=Арсенал !!

TheoWalcott14
26.02.2012 13:25

хаха виждал ли си с какъв състав излиза Арсенал за ФА и за Карлинг ? 80% от тях са резерви и младежи , лично на мен тея сме6ни трофей не са кой знае кфо и с тях и без тях *smile* Иначе Реднап си е спортсмен *smile*