При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
25.02.2012 13:16
А според тези статистики, но със сезон по-малко, преди да отиде в Челси - Торес е бил най-добрия нападател.
25.02.2012 14:42
И аз мисля, че РВП е по-добър от Рууни. Рууни за мен е леко прехвален, не е нищо особенно. Само енергията му и жаждата за победа са неуспорими и уникални.
25.02.2012 14:15
Щом мислиш така, нямам намерение да те разубеждавам. За мен добрият нападател не е този който ще има най-добри показатели в края на сезона, а този който ще донесе най-много точки за отбора си в ключови моменти, било то и с 1 гол. Оле Гунар не е бил пръв в класациите по вкарани голове и асистенции, това според теб прави ли го по-малко добър нападател според теб ?
25.02.2012 13:56
Ван Перси е номер 1, Рууни номер 2 и като асистенции и в голове изражение също, точка. Правят ме компетентен, това са статистиките са Висшата лига, сайтовете са много знайни, ако ти не ги знаеш си е твой проблем, за това не си запознат. Никой не може да отрече, че Рууни е голям играч, но е е най-големия нападател, както го нарече по-надолу един потребител на сайта, не е .. мен ме дразни, когато изопачавате нещата и говорите без фактите, а фактите са точно тези статистики.
25.02.2012 13:51
Какво ми ги вадиш тези статистики? Надявам се си чувал лафа за статистиките ... За един нападател не само ефективността пред гола е най-важна ! А Рууни е комплексен играч. Малко нападатели във висшата лига могат да се похвалят с това. И ако си мислиш, че 6 години гледане на английски футбол са много или пък ваденето на разни статистики от знайни и незнайни сайтове те правят много компетентен се лъжеш
25.02.2012 13:10
ето ги и асистенциите
Адебайор - 4,00
Дефо - 6,52
Рууни - 2,85
Бербатов - 3.45
Дрогба - 3.23
Торес - 4,74
Ван Перси - 2,61
И по този показател Ван Перси е номер 1
25.02.2012 13:02
Като се разделят общите минути за тези 6 сезона с 90, колкото е един и след това се раздели на головете през това време и се получава коефициент на колко мача даден играч бележи.
На Перси този коефициент е следния 1,411
на Рууни е 1,70
на Дрогба 1,80
на Бербатов 1,93
на Торес 1,70
на Агболахор 3,46
на Роби Кийн 2,15
на Тевес 1.86
на Бент 1,99
на Дефо 1,86
на Адебайор 1,85
разлики от 0,10, 0,20 са малки разлики, на Рууни доста му вдигат дузпите, той бил най-много дузпи от всички, изпуснал е и вкарал най-много от всичките изредени играчи, но разлика от 0,30, 0,40, 0,50 си е разлика, а Перси е недостижим с 1,411 на толкова мача бележи по 1 гол за тези 6 сезона.
25.02.2012 12:38
за 6 сезона в Англия - Рууни минути - 14125 минути - 92 гола. Перси само 9911 минути и 78 гола (14 гола по-малко от Рууни, но цели 4214 минути по-малко, което са 47 пълни мача, за които Перси щеше да има 30 гола най-вероятно, а може и повече, а пък Рууни от тия 92 гола поне 30 са му от дузпи. Дрогба 77 гола за 12533 минути (с 15 гола по-малко от Рууни и с 18 пълни мача). Бербатов 75 гола и 13061 мин (17 гола по-малко и 12 мача по-малко, при положение, че е изпълнил 3 дузпи от тези си 75 гола, а Рууни от тези 92 (поне 30 дузпи (по 5 на сезон), нали говорим за голям нападател ? Според статистиките е Ван Перси, като съпоставим игрово време и голове. А ако сравняваме за 4 сезона Бербатов и Рууни, откакто играят заедно - Рууни минути - 9021 голове 66 гола, Бербатов минути - 7357 (с 19 пълни мача по-малко) 49 гола (17 по-малко, но пък 19 мача и дузпите на Рууни е нормално да е по-напред .. Ван Перси е номер 1 според статистките, да Рууни има най-много голове, но за най-много време.
25.02.2012 17:50
Ван Перси е най смешния напрадател в Англия дори Агуеро е по добър...
25.02.2012 15:50
говори си каквото искаш, по-енергичен няма, по-добри има десетки, ако не и стотици, Рууни не е от най-техничните играчи, атрактивен е с това, че не спира да тича 90 минути и е по целия терен, но не е атрактивен, аз не харесвам такъв тип футболист, да бие от далеч толкова често и да не играе атрактивно и технично. Ваша си работа, фактите са налице, Ван Перси е най-добрия играч в Англия в момента, а в Ман Юн преди да си тръгне Кристиано Роналдо, аз Рууни не помня да е бил толкова голям фактор, колкото е сега, така че ? Голям е, но не най-големия и точка
25.02.2012 15:30
Много ти знае устата по добър от Руни няма *wink* !
25.02.2012 12:16
до FaNaTiKa : нещо май не гледаш често футбол ,напротив Руни е най големият НАПАДАТЕЛ в Англия, главната цел на един нападател е да завършва атаките с гол и Руни го прави по-добре от всеки един в Англия и не съм голословен като твърдя това погледай английски футбол и ще разбереш, Дрогба също е нападател, Видич е защитник например а Гарет Бари е дефанзивен полузащитник и общото между всички е че са ИГРАЧИ!!!!
25.02.2012 12:20
гледам английски футбол от 6 години, а Манчестър Юнайтед всеки един мач през тези 6 години, ти май не гледаш често футбол, не ме карай да вадя статистики за последните 6 години, няма какво да коментирам с теб, гледаш 2 мача на месец тия от Шл сигурно само .. образовай се на тема футбол и ми пиши.
25.02.2012 00:08
дядото със дъвката пак му кондензираха очилата със аякс
24.02.2012 17:48
Сбърка като вкара Джонито ,че да осере отново метеното и защо отново не даде шанс на Погба ... Ако продължава така най - много да изгуби още един млад и перспективен футболист .....
24.02.2012 16:40
Аз лично искам да видя такъб състав:
Линдегаард
Рафаел-Фърдинанд-Джоунс-Евра
Нани-Клевърли-Андерсон-Гигс-Йънг
Рууни
Нека един път да излезе само с Рууни в атака и да не залага на някой от другите ни некадърни нападатели,които само заемат това изключително важно място в отбора,а да го замести с още един в центъра на терена! (някой изнесен малко зад Рууни) Това е схемата за мен с тези футболисти в наличност *thumb_up*
25.02.2012 11:29
не 4и4арито направи супер на4иве с аякс харесами играта му
25.02.2012 10:52
Рууни е най-енергичния играч не само в Премиершип, а според мен и в Света, много е бобен, но не е най-добрия нападател и никога няма да бъде .. Понятието най-добър е сложно понятие, трудно е да се определи кой е най-добър, но никога Рууни не се е славил, като една голова машина, да този сезон вкара доста дузпи (5 ли 6 ли повече ли и има 15-16 гола не съм сигурен колко, но колко пропуска прави всеки мач ? Миналия сезон бледнееше на фона на останалите си съотборници, докато по-миналия бе неговия най-силен, но Юнайтед не спечели нищо, а той може би тогава подобри играта си в завършваща фаза и вкара толкова голове с глава за 1 сезон, колкото не бе вкарал през цялата кариера, като в предишни сезони общо имаше по 10-15 гола .. не повече. По-голям играч е от Дарън Бент например, но не по-голям нападател, оня бележи от половин положение, така че играч и нападател са две различни понятие, Чичарито е нападател, Бербатов, Уелбек и Рууни са играчи, Дарън Бент е нападател, Керъл е нападател, Суарез е играч, Дрогба играч .. хора, които се връщат и играят по-често с топката, стараят се и се опитват да създават атаките са играчи, не бива към тях да се гледа снисходително откъм голове, но Рууни не е най-големия нападател в Англия, както го нарече ти.
24.02.2012 22:34
Чичарито е най - добрия уе ейййййй *lol*
24.02.2012 20:04
Ван Перси е най добрия
24.02.2012 19:27
Пич Линдегаард има само 1дно спасяване... Срещу Сити за ФА ? Дай пример за др негово спасяване ?
24.02.2012 19:14
Рууни е най-добрият нападател в Премиершип *wink* Заедно с Дрогба може би *smile*
24.02.2012 19:12
Макар,че понякога прави някой добри спасявания не променя факта,че е "кашкавалчо" и всеки път като центрират изтръпвам като знам кой е на вратата *silent*
24.02.2012 19:12
То пък Рууни нали е много кадърен!*joking**lol*
24.02.2012 18:06
Линдегаард??? Де Хеа стана 300 пъти по-добур
24.02.2012 16:34
В момента,в който видя Евънс в игра и ми се повдига,чесно казано от 2-3 години това ми е най-омразният футболист и най-големият некадърник,който съм виждал с червената фланелка от както гледам Юнайтед,просто такива сакати индивиди нямат място в този велик отбор!
24.02.2012 15:33
Прави си пълно е и ти си един от тях. Нищо лично сам го показваш *tongue*
24.02.2012 15:30
До коментар [@comment 976775] от [@user w3n0o]:
Що ма?Ти да не си много добре а?С галфони е пълно е пълно в тоя сайт
24.02.2012 15:20
Ми то такива мангали като Ур Ауех Цигарюсън НЯМА.Тоя веднъж няма да пусне Сперба той пък няма да вкара.А ве тоя манафите са много зле.
24.02.2012 12:18
Клевърли и Погба в средата може би след 3-4 години, в момента имаме Скоулс, Карик, дори Парк и Джоунс. В атака срещу Норич за мен Чичарито заслужава шанс, до него Рууни. По крилата Нани и Йънг се справят добре. Защитата трябва да е Евра-Фърдинанд-Еванс-Рафаел и на вратата Де Хеа.
24.02.2012 11:04
Де Хея
Рафаел Фърдинанд Смолинг Евра
Нани Клевърли Погба Йънг
Рууни
Чичарито/Уелбек
Лично аз искам да видя тази схема.Клевърли и Погба си мисля,че ще се разбират добре
24.02.2012 10:33
Вчера Евънс влезна и вторият гол падна заради него *
24.02.2012 10:01
---------------------------------Де Хеа----------------------------
--Смоулинг-------Фърдинант-----------Еванс--------Евра--
--Джоунс---------- Скоус-------------Клеварли------Парк--
--------------------Рууни-------------------------------------------
----------------------------------------Бербатов------------------
Аз лично искам да Видя тази формация срещу Норич
от хилядите комбинации този сезон само тази не сме я виждали мисля!?!?Може Ашли Иянг да е от дясно няма значение..*confused**confused*
24.02.2012 13:09
Точно за мача със Сити съм съгласен ,че Еванс е причината да паднем с толкова ,но той нямаше толкова опит ... сега мач след мач почна да става по-стабилен . Все пак има накъде още да се учи ! УСПЕХ му пожелавам и дано стане стабилен защитник!
24.02.2012 12:58
и аз сам....ама еванс е голяма курва една от причините да паднем с 1-6..... еванс не струва тая жена най-женския футболист в исорията на МАНЧЕСТЪР. но играхме много слабо много аз полудях заслужавахме да паднем хубо поне че не отпаднахме
24.02.2012 12:26
Ти за какъв се мислиш ? Врачка ли си ? Как може да си фен на Юнайтед и да говориш против Еванс ?
24.02.2012 11:29
Един изключително слаб футболист,който никога няма да стане стабилен защитник. Половината от получените голове са отвсякъде негови.
24.02.2012 11:03
Преди и аз бях на това мнение, но на последък доста израстна и вече му имам по- голямо доверие. Още малко му трябва да оправи всички грешки и ще стане един стабилен защитик.
24.02.2012 10:32
Абе не разбрахте ли,че Джони Евънс е най-голямата издънка на Юнайтед! Вчера Евънс влезна и вторият гол заради него ... Омръзна ми всеки мач Евънс или да си вкарва автогол или да изкара някой червен картон или да е виновен за гол.
24.02.2012 10:20
Къде сложи Джоунс на крилото,бе?Луд ли си?Хахах.Абсурд да я видим тая формация.
24.02.2012 10:12
Лол къде го буташ тоя парк... Йънг е 100000 пъти по добър...
24.02.2012 09:57
ем...2 странични и 1 главен му стигат за победата, ако стане напечено...
24.02.2012 14:37
или един гол от засада в последната минута.. съгласен съм *thinking*
24.02.2012 08:53
Важното е че продължаваме, а Фърги да мисли как ще реди състава срещу Норич, че ни чака труден двубой.
24.02.2012 09:59
Съгласен сам ... Мисля че пак потцени Аякс както Базел и Бенфика...