Изненада: Мъри повика 34-годишeн играч в националния отбор

15:58
Изненада: Мъри повика 34-годишeн играч в националния отбор
Селекционерът на националния отбор на България Станимир Стоилов обяви имената на седемте национали от българските отбори за предстоящите световни квалификации с отборите на ЕЙРЕ и Кипър.

Сред тях е и 34-годишният Радостин Кишишев, преминал от Лестър в Литекс Ловеч. Мотивът на Стоилов за тази повиквателна е огромният опит на Кишишев и помощта, която той може да окаже с включването му в отбора. Кишишев има над 200 мача с отбори в първенствата на Англия и е играл 83 мача в националния отбор на България.

Следват имената на повиканите футболисти:
Георги Петков (Левски), Живко Миланов (Левски), Иван Иванов (ЦСКА), Йордан Тодоров (ЦСКА), Станислав Манолев (Литекс), Ивелин Попов (Литекс), Радостин Кишишев (Литекс).

Стоилов обяви миналата седмица и имената на повиканите 13 футболисти от чуждестранни клубове, които ще бъдат в състава за световните квалификации срещу Ирландия на 28 март в Дъблин и срещу Кипър на 1 април в София:
Димитър Бербатов (Манчестър Юнайтед), Стилиян Петров (Астън Вила), Димитър Иванков (Бурсаспор), Станисла Ангелов (Енерги, Котбус), Димитър Рангелов (Енерги, Котбус), Димитър Телкийски (Апоел, Тел Авив), Елин Топузаков (Апоел, Тел Авив), Игор Томашич (Макаби, Тел Авив), Илиян Стоянов (Санфрече, Хирошима), Велизар Димитров (Металург, Донецк), Благой Георгиев (Терек, Грозни), Валери Божинов (Манчестър Сити), Чавдар Янков (Хановер)

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Kalinho
20.03.2009 00:49

то добре за Чавдар ще го продават и му трябват мачове и игрова практика а в хановер не ги получава, та затова в националния да поиграе малко. Ама не разбирам Кишишев какво за по висока пенсия ли го викат или какво? Илиян Стоянов докато дойде от Япония и вече ще е на четирсет та и него за какво го вика?
Ляв бек, че няма няма в България според стоилов е ясно ама явно Миланов пак ще го мъчат от ляво а неговото притеже Манолев ще е от дятно въпреки, че го гледах два мача този сезон и не е във форма първия дажа май беше виновен за гола на славия.
Явно ще бъдем със странна схеме то е ясно ами дано поне пуснат Божинов да го видим

beto
19.03.2009 23:51

mostoles е такива хора, като теб винаги са ми били много интересни!Като стане дума за футбол и почвате да българосвате наляво и надясно.Направо ум да му зайде на човек!Абе джанъм не разбра ли, че България няма нищо общо с националният отбор по футбол.България означава нашта родина,нашта земя, нашият въздух и нашата същност.А националният ни отбор по футбол означава само пари и далавера.Е как ще ми сравняваш духовното с материалното?И недей да обиждаш хората на кретени и боклуци!Много е грозно!!! *smile*

Getcatta
19.03.2009 23:44

mario1914 с Галатасарай се издъних, но тище ме разбереш все пак играем с прогнози. Все пак ще играя 1-ца за Ейре- България...и по-няма да ме е яд даже много ще се радвам пак да не позная...мо сега така мисля.... *sad*

Getcatta
19.03.2009 23:40

предлагам да викне и Стоичков заедно със Сираков, пък ако вземе и Батков- евала *smile* Абе гадно е...всичко е бизнес, но Мъри трябва да знае, че вече е разкрит а бушона гори пръв... *sad*

profil_x
19.03.2009 23:35

Според мен Мъри трябва да викне Пажин като стана дума за дъртите провали *joking*

stoyan888
19.03.2009 23:34

във футбола няма млади и стари,има можещи и неможещи.

mostoles
19.03.2009 23:25

що не замълчите,всички тук сте пълни кретени,малоумници и идиоти и което е най лошо не сте никакви българи.що не си мислите на ум а.нека да минат мачовете и тогава да говорим,а и като сте толкова сигурни в единицата на Ейре,защо всичките не си заложите колите,апартаментите и всичко там каквото имате за да спечелите някой лев а.или сте прекалено малоумни и не можете да се сетите за този вариянт

mario1914
19.03.2009 22:26

getcatta-Аз ще направя като евреите(само те отговарят на въпроса с въпрос),не мислиш ли,че е време някой идиот или кръгъл идиот да спретне такъв идиотски отбор като този,който да направи невъзможното и да се класира.Защото на мен ми писна,имаме страхотни футболисти,винаги сме ги имали,но...Може би е време след "страхотните" треньори,които имахме,и които всички видяхме какво направиха да назначим някой "идиот" поне според теб,който да накара тези идиоти да играят футбол.А половината от тях доста време ни показват и ни доказват,че не стават и за отбора на БГ. по кърлинг.А колкото до Бербатов....не харесвам Стоичков,но как пък "македонеца" няма и 1/100 от неговото желание за игра в нац.отбор?

peshky_
19.03.2009 22:02

квото и щете говорете ама след мача а до тогава стискаите палци и се надявайте да победим което е малко вероятно но все пак надеждата умира последна *wink*

beto
19.03.2009 21:52

lubo_309 айде като говориш по мой адрес не ме наричай някой!И спри да повтаряш думите ми изкривявайки ги през някакви свои си призми и други геометрични фигури.Сам съм казал , че играчите на Милан са велики сами по себе си като имена и визитки.Но освен мотивация на тях вече им липсва и "въздух".Докато на наште освен въздух им липсва и мотивация.Хайде мотивирай Бербатов.Човека има всичко,играе във велик тим.Пука му.Ами тия дъртите?И на тях много им пука.Каквото събрали събрали.Не е малко.Тук става дума за манталитет.Но май трудно можеш да го разбереш. *smile*

Getcatta
19.03.2009 21:38

а иначе Марио бих те попитал: не полу идиот, кръгъл идиот би ли спретнал такова отборче и последно: обзалагаш ли се колко минути ще искара Бербатов на терена-10, 15 или повече *smile*

Getcatta
19.03.2009 21:36

mario1914 , много ми е кеф че един експерт ме цитира и то не за друго, ами защото ме асоицира с истината, нищо че съм от ЦСКА
*smile*

mario1914
19.03.2009 20:36

Да живее добрата стара максима-"Каквото и да си говорим-става въпрос за пари" *wink* Аз искам да попитам*lol*али един чужденец треньор би обединил сини,червени,жълти,зелени и т.н.Сигурен съм,че и тогава ще се джавкаме.

Getcatta
19.03.2009 20:26

Дайте да печелим от Мъри, съжалявам но...българин съм но пак Ви казвам, като ще сме търговци нека всички да печелим: Ейре- България мн. тв. 1-ца, пак Ви казвам яд ме е, но е много вероятно *sad*

bamberman007
19.03.2009 20:22

МЪРИ,Я СИ ХОДИ,ТОЗ БИДОН И В ДУНАВ НЯМА ДА ИГРАЕ.

mario1914
19.03.2009 19:48

joqdo-по твоята меко казано глупава логика трябва да омаловажим и успеха в САЩ.Как мислиш?Дали и там нямаше някаква случайност?Дали е случайност гола на Гунди на Уембли?Отстраняването на Глазгоу Рейнджърс на "В.Левски"?Победата във Флоренция?Говоря по принцип,за успехите на БГ. отборите в Европа.

lubo_309
19.03.2009 19:35

някой се опита да сравнява националния с милан. да действително там има стари футболисти, но какви успехи имат те. а иначе проблемите на милан са свързани с мотивацията, защото в един мач могат да бият ман ю с 3-0 а в следващия да паднат от някой посредствен отбор от 2-рата половина на шампионата. що се отнася до националния смятам, че мотивацията ще я има. който и да играе има умения и може да се получи нещо. все пак мисля, че ако се пуснат всички най-опитни и тръгнем да се надиграваме с ирландците няма да се получи. най-малкото няма да издържат повечето физически. все пак халфовата линия има много потенциал и ако той се използва мача ни е в кърпа вързан. единственото за което ме е яд, че марто е контузен.

joqdo
19.03.2009 19:12

никога не сме имали по смешен тренъор от мъри и само някои заблуден левскар може да го отрече. какви успехи има ? една случауност с левски и това е. отборите му играят отчаиващо слабо и това е истината никакав шанс за класиране нямаме. ЕЙРЕ-България 3:1

redshark
19.03.2009 18:58

пхаахахах за туи ни трябваше чужд тренер *sad* за сажеление едвали ще постигнем победа в ЕЙРЕ

bradata63
19.03.2009 18:53

Мъри е единственният треньор в България,който е доказал,че може да работи и то добре с отписани футболисти!Щеше да бъде много по-добре да залага на по-млади кадри,но ако бяха се наумували по на време господата от БФС-то и го назначиха в началото на квалификацийте а не по-средата!Пожелавам успех на Мъри и радост на всички,които обичаме тази игра *stop*

beto
19.03.2009 18:37

KILLna7 между опит и класа има много голяма разлика. За мен е все тая дали един играч е млад или стар стига той да е можещ.Хайде да погледнеме европейският опит.Ловиме един Милан.Голям отбор от всяка гледна точка.Дай сега да погледнеме с какви играчи притежава.Имена с много успехи и опит зад гърба си.Но защо Милан буксува?Защото тези имена в малко или повече вече са изчерпани за футбола.Ето в това е разковничето.Един треньор да съомее да определи тънката граница между класа и опит и младост и талант.Мога да ти дам и противоположният пример на Милан този с Ливърпул и Гари Макалистър.Но тогава около него имаше достатъчно свежи и жадни за слава футболисти.А той им беше вдъхновителят.А дали Радостин Кишишев става за вдъхновител? *smile*

idol_bg
19.03.2009 18:29

Честно казано това наистина е най доброто с което разполагаме.Единствено се чудя защо го викат тоя Ч.Янков...като той е дълбока резерва в посредствен отбор.И продължавам да се чудя защо не викат Кривия след като е очевидно че той е най добрият плеймейкър който имаме.Предвид слабата ни халфова линия,мисля че той би помогнал много.Знам че не е първа младост,но поне до края на този цикъл може да свърши много работа.

peshky_
19.03.2009 18:26

Що не спрете за малко с тея критики и нз си кфо а? ние сме един народ и трябва да се подрепяме а не да обиждаме като най големите малоумници на тоя свят!Оставете коментарите за след мача и тогава колкото си искате плюите.Според мен България над всичко!Българи Юнаци!!!поздравявам всички с тази песен /me (music) Now playing: 1249. Химн на Република България!!!

mario1914
19.03.2009 18:24

Дано отново ни "закопа" в ШЛ. и да ни "задълбае" в още поне един четвъртфинал в УЕФА.

miteee
19.03.2009 18:15

тоя Мъри след като закопа литеь само за 3 крага в родното ни парвенство сега се опитва и националите да закопае с тия негодници които вика в националния на4ело с кишишев да вземат да си го взимат обратно говедата поне само тях да закопа

mario1914
19.03.2009 18:10

Мъри-дано знаеш какво правиш.Коментарите за треньора и футболистите след квалификацийте,дотогава дайте да ги подкрепяме,че май само спортта може да донесе радост в изстрадалите ни български сърца.Успех!!!

bacardy_breezer
19.03.2009 18:09

Във защита КОЛОВАТИ , във атаката БЕРБАТИ , Роби Кийн ще ни разклати , ЕЙРЕ яко ще ни млати .

KILLna7
19.03.2009 18:02

Значи първо искате да се класираме ,после защо вика опитните.Че Иван Иванов или който и да е имат талант имат, но няма ли и младежки национален отбор да се обиграят и там.Така директно им се руши психиката и затова ми се струва че нищо не става.Е факт е че не тряябва и толкова стари ,но всичко ще излезне наяве след 28...

profil_x
19.03.2009 17:54

Не е правилен този избор на Стоилов.Залага предимно на вече бити карти.Според мен може да заложи на по-млади и перспективни защитници като Михаил Венков, Бандаловски, Асен Караславов (който прави добър сезон във втора бундеслига с Гройтер Фюрт), и да не забравяме Сашо Тунчев.Според мен и Ивайло Петков има място в отбора и може да помогне с опита си.Да не забравяме преди време какъв сезон направи с Фенербахче.Но все пак стоилов решава.Успех на момчетата, дано най-после им тръгне играта!

MeToDueB
19.03.2009 17:49

в Сърбия всички бяха зле .. от до. И геройте "чорбари" и горойте "говедари" .. тоя мач съм го забравил отдавна. Но все пак не може да се отрече, че Иван Иванов е най-добрия млад проспериращ защитник и че Йордан Тодоров има хъс, желание и борбеност. Миланов също го има (не може да се каже на черното бяло), ама Илиян Стоянов е слаб просто .. как да не сме против него .. той не може да ходи, камо ли да играе футбол

Futbulfen
19.03.2009 17:46

И на мене не ми се връзва нещо връщането на Тинката ама недейте да се изхвърляте толкова .. Само някой малоумник може да каже,че Мъри е слаб треньор а камоли тъп човек *sick* В случая обаче става въпрос за лекето което обяснява нещата,но тоя раздел не е за спор на тая тема.Нека изчакаме за да видим и едва тогава да плюете .. сега каквото и да кажете не е от значение и изглежда смешно с оглед на макар и малкото мачове на Мъри за нац. отбор ии още нещо какво против имате Илиян Стоянов не разбирам?! Какво като играе в слабо първенство не ви ли напраи малко впечатление играта му и като цяло тази на 4ката отзад в мача срещу Швейцария .. е определено беше по-добре в сравнение с излагацията в Сърбия където отзад бяха вашите герои-чорбетата *wink*

MeToDueB
19.03.2009 17:45

за мен най-добрия състав би бил следния

За първия мач срещу Ейре :

Петков
Кишишев, Томашич, Иван Иванов и Йордан Тодоров

Станислав Ангелов, Стилян Петров, Велизар Димитров, Благой Георгиев

Ивелин Попов и Бербатов, а в хода на мача ще е добре, ако Мъри пусне в игра Божинов, Чавдар Янков и Телкийски

berboto92
19.03.2009 17:38

Аз мисля че този стартов състав е най логичен и печеливш. Димитър Иванков . Живко Миланов Елин Топузаков Игор Томашич Станислав Манолев . Стилян Петров Радостин Кишишев Станислав Ангелов Благой Георгиев . Ивелин Попов Димитър Бербатов. и резерви които може да влязат Валери Божинов ,Димитър Телкийски ,Велизар Димитров

AriesBG
19.03.2009 17:37

Това според мен не е правилно. Кишишев каквото е направил за националния стига.Аз лично повече не искам да се потя заради него ,след онзи срамен мач с Албания през 2007.Ако става въпрос за такъв "опит" - МЕРСИ!!!
http://vbox7.com/play:9b72e477

apis
19.03.2009 17:29

с тези футболисти можем да бием само" Юнак"-Калипетрово

MeToDueB
19.03.2009 17:27

bacardy, ако защитата ни е такава, не ни чака нищо добро .. защото Стоянов е слаб, Топузаков е слаб .. Томашич е на по-високо ниво от 4мата и според мен е добре, че го върнаха, а за Миланов нямам какво да кажа .. слаб е, но има желание, а и нямаме друга алтернатива за този пост (или поне сега не се сещам)

KILLna7
19.03.2009 17:24

Дупетоо моля те не коментирай чуждите никнаймове като твоя е най-зле.Знам че го маразиш защото не е извикал целия отбор на ЦСКА.Сега няма да по коментирам по темата защото може и да е сполучливо нищо не се знае.Ако се провали плюйте няма лошо ,ще го е заслужил. Незнам някой дори и средняшки тим в Европа да си сменя тренъора на 6 месеца, но такива са обстоятелствата.Дайте да не делим сега националния отбор ,на Левски ,Цска ,Марек и т.н.И без някой да се правят на цесекари ,да не напомням темата в която плюят по Стоичков и Бербатов . *sick*

bacardy_breezer
19.03.2009 17:16

Защитата трябва да е Миланов , Томашич ,Стоянов и Топузаков ,нали Леке ??

ov3r
19.03.2009 17:14

Това, че Кишишев е на 34 не е толкова фрапиращо. Все пак КОЛОВАТИ на колко е ? *sick* Общо взето като гледам защитната ни формация е добре да се пробва мача с червен картон. Сигурно ще изкарат добър коеф. *wink*

leketoo
19.03.2009 17:04

Дупедавец_ Според кой, Мъри е най-добрият треньор? Това твоя статистика ли е? Нали не искаш да ми кажеш, че в "А" група няма по добри вътрешни халфове от Тинкака, които спокойно може да им се даде шанс. По същата логика, що не се извика Лилчо Арсов и той има опит. Играчи като Кишишев и Томашич, които отказваха да играят когато наистина имахме нужда, сега ги връщаме на бял кон, като че ли са Феномени. За Това е Тъпак!!! *sick*

Dumbi
19.03.2009 17:01

Винаги гледаме да сложим каруцата пред коня, нека минат мачовете, ако се провали, значи наистина сте прави, ако не се провали, тогава по-добре не коментирайте повече на посоки ... най-добрият съдник в случая е времето, оставете на него да си свърши работата и нека говорим, след като всичко е ясно ... Мнението на всеки е важно, но дали е миродавно? Ще разберем след мачовете на националите, поне аз така смятам *smile*

dunavec__
19.03.2009 16:46

Мъри в момента е най-стойностния Бг треньор така че не виждам смисъл да го обиждате!
Аз съм сигурен, че ако бием Ейре същите тия мишки дето сега го плюват ще излязат от дупките си пак и ще му се подмазват колко велик треньор е!Българска работа... *devil*

beto
19.03.2009 16:43

Знаете ли какво е старческа деменция?Ще ви кажа!При нея човек губи връзка с настоящият и реален живот и си спомня само това, което му се е случило в миналото.Е Мъри изглежда страда от някаква ранна и модернизирана старческа деменция.И за това неговият национален отбор изглежда толкова ретро носталгичен! *joking*

emo_peleto
19.03.2009 16:33

Не мисля, че Мъри трябва да бъде наричан тъпак. Поради ред причини, които няма смисъл да изброявам, но съм съгласен, че времето на Тинката мина. И не само неговото. Като цяло трима от повиканите играчи за мен са необясними (въпреки, че съм левскар *joking* ). Надявам се, когато осъзнае грешките си да не е твърде късно.

Don_Gonzo
19.03.2009 16:20

Мъри толкова яко е напълнил гащите, че освен бивши говеда и настоящи подопечни му не смее да викне никой друг в национала. Този човек се е побъркал и според мен няма никаква връзка с централната си нервна система. Ще ни провали и то по много шумен начин. Тъпак *stop*

leketoo
19.03.2009 16:20

Ми то няма какво да се коментира за този ТЪПАК!!! От това, което се вижда Тинката ще играе в центъра на терена, което е потресаващо. Гледах мачовете на Литекс със Славия и Миньор и спокойно мога да каже, че Кишишев бе един от най-слабите в отбора. Въз основа на какво го вика??? *sick* Това е България, не цирк!!!

Nikrach
19.03.2009 16:17

е това вече е пълна излагация *sick* отдавна времето на Кишишев в А отбора мина,така че това за мен е пълна глупост

pappi
19.03.2009 16:10

Този път не съм съгласен с Мъри за Кишишев *thinking* Все пак той си знае.... И Иван Иванов мисля,че не е заслужил място в групата