Милан разглоби Арсенал на "Меаца" и обезсмисли реванша (видео)

23:39
Милан разглоби Арсенал на "Меаца" и обезсмисли реванша (видео)
Италианският шампион Милан победи категорично лондонския гранд Арсенал първи мач от 1/8-финалите на Шампионската лига. Голямото дерби в тази фаза на надпреварата на стадион "Джузепе Меаца" приключи при резултат 4:0 за "росонерите".

Две минути след началото на срещата халфът на гостите Томаш Росицки получи шанс да стреля от средна дистанция, но ударът му с десния крак бе доста неточен. Малко след това пък опасност имаше пред другата врата, след удар по земята на Зеедорф, но холандецът не намери целта. Последваха няколко минути с игра в средата на терена при поделено надмощие на двата тима. Още в 12-та минута треньорът на "росонерите" Масимилиано Алегри бе принуден да извърши първата си смяна, при която Урби Емануелсон замени контузения Кларънс Зеедорф. Само минута по-късно именно Емануелсон бе много близо до откриване на резултата, след като Ибрахимович му свали хубава топка, но младият играч стреля неточно от движение. Домакините обаче все пак поведоха в резултата в 15-та минута, когато Ночерино намери с хубав пас навлизащият на скорост Кевин-Принс Боатенг, а халфът отправи невероятно красив удар по диагонала, който не остави никакви шансове на Шчесни за 1:0 за Милан. Пет минути по-късно "росонерите" за малко не отбелязаха нов гол, след удар на Ночерино от границите на пеналта, а топката премина на сантиметри над целта. Точно в 38-та минута Милан вече водеше с 2:0, след прекрасна индивидуална акция на Златан Ибрахимович, който напредна в наказателното поле на Арсенал и центрира с левия крак, а там Робиньо засече топката с глава и отбеляза втория гол за домакините. Малко преди края на първото полувреме Лоран Косчиелни бе заменен заради контузия от Йоан Джуру. В добавеното време Боатенг бе много близо до това да направи преднината на "червено-черните" класическа, но силният му шут с десния крак премина малко в страни от целта.

С началото на втората част на мача мениджърът на гостите Арсен Венгер извади от игра Тио Уолкът, а на негово място влезе Тиери Анри. Това обаче не попречи на "росонерите" да вкарат третото си попадение в 49-та минута, след взаимодействие между Ибрахимович и Робиньо и удар от дъгата пред наказателното поле на бразилеца, който бе непосилен за Шчесни. В следващите 15 минута Милан тотално контролираше събитията на терена и не позволяваше по никакъв начин да организира атаки към вратата на Кристиан Абиати. Изключителна атака на гостите в 65-та минута завърши с пас с пета на Анри към Ван Перси, холандецът нанесе силен удар с левия крак, но прекрасна изява на Абиати лиши "топчиите" от гол в тази ситуация. Десет минути по-късно нов опасен удар на Ван Перси бе спасен от вратаря на домакините. Точно в 78-та всичко за "артилеристите" приключи, след като Йоан Джуру фаулира Ибрахимович в собственото си наказателно поле, за което Милан получи право да изпълни дузпа, а потърпевшият нападател я реализира за 4:0. В 84-та минута Ван Перси бе много близо до гол след удар с глава, но отново прекрасен рефлекс на Абиати не позволи топката да се оплете в мрежата зад него. До края на мача домакините пропуснаха да увеличат преднината си на няколко пъти, като късмет пред гола нямаха Емануелсон и Алешандре Пато.

Така Милан победи категорично Арсенал в първия 1/8-финален двубой и до голяма степен обезсмисли реванша на "Емирейтс" след две седмици.

Стартови състави:

► Милан: Абиати, Мексес, Абате, Силва, Антонини, Ван Бомел, Зеедорф, Ночерино, Боатенг, Робиньо, Ибрахимович
резерви: Амелия, Неста, Бонера, Амброзини, Емануелсон, Пато, Ел Шаарави

► Арсенал: Шчесни, Саня, Вермаелен, Косчиелни, Гибс, Росицки, Артета, Рамзи, Сонг, Уолкът, Ван Перси
резерви: Фабиански, Джуру, Бенаюн, Коклен, Чембърлейн, Анри, Аршавин


Milan - Arsenal 2:0 by FootballKing1992
AC Milan 3-0 Arsenal [www.online-soccer.ru] by all-goals
AC Milan 4-0 Arsenal [www.online-soccer.ru] by all-goals

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Tzerber
21.02.2012 01:11

За всички непросветени,стадионът ,на който Милан и Интер домакинстват се казва Джузепе Меаца от 3-ти март 1980-та година ! Преди това се е казвал Сан Сиро ! Играчът Джузепе Меаца,на когото е кръстен стадионът е играл за Интер,Милан и Ювентус,легенда на Интер,започнал с този отбор,имащ най-много мачове за този отбор ! За това феновете на Милан си наричат стадиона със старото име - Сан Сиро,защото ги е яд ,че е кръстен на звездата на Интер !

MethodmanBG
17.02.2012 01:23

за не запознатите в Италия всички стадиони са държавни и за това са в такова състояние но понеже всички обичате да говорите и да бързате щото си мислите че много знаете (което се вижда че не е така ) малко се информираите

dict8or
16.02.2012 21:35

"Джузепе Меаца" се казва стадионът, на който се изигра мача срещу хлапетиите от Арсенал. И Милан и Интер домакинстват на него. Но нито един от двата отбора не притежава стадиона. Той е собственост на община Милано. "Сан Сиро" е името на спортния комплекс, в който се намират и "Джузепе Меаца", и тренировъчните игрища около него.

kakabg
16.02.2012 19:02

арсенал трябва да вкара на милан 4 гола за да не отпаднат в 2 мач

jun4z0N
16.02.2012 18:58

Страхотен мач стана, с много голове.

kakabg
16.02.2012 18:53

Джузепе Меаца е на ювентос стадиона

Tzerber
21.02.2012 01:07

Голям фен на Милан,чак не знаеш на кой стадион играете ..Малее,до къде стигнахме..И отборът на затвора се казва Ювентус,а не Ювентос ! К'ви такива песвдофенове сте? Не знаете кой стадион на кого е и как се казват отборите..Малеее

avenger_
16.02.2012 19:24

Братле мисля , че се бъркаш . Стадионът на Юве се казва Juventus Stadium , а Джузепе Меаца би трябвало да е на Интер макар че и двата милански гранда играят на 1 стадион . Ааа на Милан Сан Сиро . Може и аз да бъркам не ги следя много нещата в Италия . *smile*

m1TeT0
16.02.2012 17:22

Страдиона на Милан е "Джузепе Меаца". Росонерите си му казват "Сан Сиро", щото не приемат Меаца за изцяло тяхна легенда и най-вече от яд, ама това си е техен проблем. Официално Милан и Интер Милано играят на стадион "Джузепе Меаца"

Crissstiano
16.02.2012 14:58

Милан имат добър отбор,а и в Италия се играе доста трудно! Хванах ги 1в1 в еврото,ама не вярвах,че чак такъв ще е резултата. Според мен тази година единствено Милан може да спре Барса и Реал!

fena_man_utd
16.02.2012 14:38

Кога ще дойде времето,когато Арсен Венгер ще промени стратегията и започне да налага и по-възрастни играчи.Питам кога ?

Aguero16
16.02.2012 14:06

Беше им забавно на Арсенал като си играеха с Блекбърн, сега това си го заслужиха ....

FC_BarCeLoona
16.02.2012 13:59

Първият сериозен опонент на Арсенал и резултата е на лице!*beer**beer*

Don_Matthew
16.02.2012 13:57

Лелее и сега оставаме само ние да защитаваме Англия *erm* да си пожелаем успех! *beer*

rooney_fen_10
16.02.2012 15:04

Класата ще си каже думата.

rooney_fen_10
16.02.2012 15:04

Абе ти виждал ли си как играят Сити и Тотнъм? Ако успеят да наложат този стил в Европа смело твърдя, че полуфинал е напълно във възможностите на тези два отбора. Доколкото Юнайтед, от догодина няма подценяване. Фърги си научи урока и няма да има повече изцепки, но няма какво да спорим, да сме живи и здрави ще видим какво ще стане догодина. *smile*

luiz_lfc
16.02.2012 14:25

Наполи имат всички шансове да остранят посредствения Челси..

biancorosso
16.02.2012 14:23

как пък го разбра, че ще се промени ? да не си няква врачка *joking* Според мен догодина ще е по-зле.Сити и Тотнъм 100% са в ШЛ, а тези отбори повече от 1/4 финал няма да стигнат.Юнайтед в момента не показват нищо значимо и ако не купят класни играчи лятото не ги виждам догодина в ШЛ.

rooney_fen_10
16.02.2012 14:18

Не се надявай много. Най-вероятно ще отстраните Наполи, но на 1/4 финал ако ви се падне сериозен опонент, едва ли ще продължите. Просто този сезон всички английски отбори са трагични, но от догодина това ще се промени...

FC_BarCeLoona
16.02.2012 14:13

Наполи са много,ама много добър отбор.Ще ви е много трудно да ги биете!Но все пак късмет...!*beer**beer*

luiz_lfc
16.02.2012 13:52

Имаше 1 фен който каза че боатенг направил 1 хубав гол и се мислел за голям е сега може да си промени мнението иначе уникален Милан!

real_madrid92
16.02.2012 13:40

Голям мач! Страхотен футбол и ми се струва, че Италианските отбори и най-вече двата гранда Юве и Милан се събуждат и отново ще са едни от господарите на Европа! Но не мисля, че засега може да преборят Реал или Барса, защото тези два отбора с тези извънземни състави, едва едва на 15 мача допускат по едно Х-че и хегемонията им е просто пълна! Но все пак Милан отново си е стария Милан *smile*

ForzaJuve29
16.02.2012 13:34

Къде е тоя Ред Арми че нещо ПЕНСИОНЕРИТЕ от Милан не можели да играят,а бибероните от Арсенал били с класи над тях!Може би няма да се появи 4-ри седмици в сайта!*lol*

breezer_fan
16.02.2012 12:59

Коментар на "red_army_10:" до " Kimi_Raikonen"

Като гледам на тебе най-много ти се иска, защото вие насрахме насред Сан Сиро 2008-ма. Арсенал има впечатляваща статистика срещу италиански отбори и смятам, че нито имате играчите, нито треньора, за да ни отстраните. 1-2 в Милано и 2-0 в Лондон и точка.
*joking**lol**joking*

breezer_fan
16.02.2012 12:51

Май ФК Чуткотка ще спасява честта на Висшата Лига този сезон *joking* Просто падна нивото на английските отбори, няма какво да се лъжем.Парите съсипват футбола в Англия.Вече в ШЛ всяка година ще са СИТИ и това не е добре за премиърлийг защото Сити не е голям отбор, те нямат традиции и макс до 1/4 финал да стигат.Съответно по този начин велики отбори като Арсенал и Пуул ще остават в Лига Европа.Спомнете си до преди няколко години нямаше кой да спре Юнайтед, Пуул, Арсенал и Челси в ШЛ, а сега всеки се гаври с тях.

MethodmanBG
17.02.2012 01:21

абе искати се на теб но има още мн хляб да ядете докато ни стигнете *smile*

Lubo0o
16.02.2012 14:26

Балък говорим като цяло ,че по напред в ШЛ стигаха Английските отбори !!!

MethodmanBG
16.02.2012 13:24

точно така 2007 също имаше 3 английски отбора и един милан *smile* нали се сещаш какво се случи или да ти припомня намалокой да ви спре хахахаха *lol**lol**lol*Д:

Lubo0o
16.02.2012 13:14

Нямаше ми на 1/2 стигаха по 3 английски отбора и Барселона ....

MethodmanBG
16.02.2012 13:04

да бее направо нямаше кой да ги спре те за това тези пуул ман и арсенал и челси имат общо 8 титли *lol* щото няма кой да ги спре *lol**lol**lol**lol*:

nollann
16.02.2012 12:45

Честито на Милан и жалко за Арсенал , но не ги отписвайте , най-вече фенове на Арсенал имайте вяра в отбора дори тя да е минимална. Има още един мач във футбола всичко е възможно. Успех! Нека по - добрият отбор се класира , вчера беше Милан.

C7Ronaldo
16.02.2012 12:03

само милан тея бездарници не заслужават нищо от шампионската лига нека им големия голмайстор ван перси пълен смешник кво направи нищо ама се има за голяма работа

maldinesta
16.02.2012 12:07

Е как бе...умее да вкарва на Болтън на Уулвс на Стоук на КПР хахаха

maldinesta
16.02.2012 11:57

Къде отиде оня фен на Арсенал,че не го виждам нещо дето много приказваше преди мача хахахахаха

liverpool_2005
16.02.2012 11:20

Арсенал видяха нивото си като се изправиха до първия по сериозен отбор,дори с малко загубиха,но толкова и показаха,в нито 1 момент от мача не ги видях да търсят победата

brickbat
16.02.2012 10:21

Според мен Реал, Барса, Милан и Б. Мюнхен ще стигнат до полуфинал, е освен ако не се засекат в следващия кръг, но тези отбори може би показаха най - добра форма през сезона.

Notlike
16.02.2012 10:54

Ами, в момента това са най-силните тимове в ШЛ *smile* Но все си мисля, че ще се засече поне една двойка на четвъртфиналите...

Hriskooo
16.02.2012 10:01

Не съм виждал Милан да играе така от много години....направо ми напълниха душата *smile*

moonwalker
16.02.2012 09:56

Честита победа на истинските фенове на Милан! Надиграхте ни категорично и резултатът е напълно реален. Отборът на Арсенал не приличаше на себе си, но то това е цял сезон. Въпреки всичко вярвах, че можем да постигнем добър резултат, но явно играчите нямаха тази вяра.
И пак честитя на истинските фенове на Милан, които гледат реално на нещата и имат уважение към съперника, а не на пубертетчетата и комплексарите, които излизат от дупките си само когато техния отбор побеждава. *smile*

C7Ronaldo
16.02.2012 21:20

аз говоря истината която е на лице 4:0 на емиратес 0:4 *lol*

moonwalker
16.02.2012 15:49

Малоумник.

moonwalkera
16.02.2012 12:36

хахаха много смешно...голям си шегаджия бе браво

C7Ronaldo
16.02.2012 12:13

хах смешници сте арсенал хохохохо

moonwalkera
16.02.2012 12:12

Оп, не говореше на мен...но както и да е, по-добре не се заяждай защото си фен на велик отбор и не е нормално

moonwalkera
16.02.2012 12:10

Абе ей боклук..естественно че се надявах Арсенал да бият, нали за това съм им фен...но ви чиститих победата няколко пъти дори, така че прояви уважение и млъкни

maldinesta
16.02.2012 11:59

Смотан,ако бяха били Арсенал ко щеше да приказвап ве,я си виж миналите коментари,да те е*а у смешника...твойте като бият ти си този "пубер" ама като падат...Нищо,ти си свикнал този сезон да е така *joking**joking**joking*

Azz1n0th
16.02.2012 09:53

Просто ни размазахте, няма какво да си кривим душата. Това е първият 1/4 финалист, но аз като фен на Арсенал до 90 мин на реванша ще тая надежди. Арсенал изигра един от най-трагичните си мачове в ШЛ в последно време, а Милан игра като отбор, който е фаворит за ШЛ. Заслужихте си разгромната победа, честито отново *smile*

TS26
16.02.2012 09:27

боатенг отново показа как се бележи,много добър футболист *thumb_up*

paunQ
16.02.2012 09:24

Страхотна игра от Милан, заслужават да продължат. Смазаха ни по всички показатели. Поздравявам феновете на Милан за победата!

bacardy_breezer
16.02.2012 09:19

Според мен Арсенал просто няма никакъв късмет на жребия в ШЛ.Последните 2 години им се падаше доминанта Барса, а сега, когато спечелиха групата си и по този начин избегнаха на 100% Барса, им се падна отново най-трудния отбор.Можеше да играят с Базел, Зенит, ОМ, ЦСКА Москва, Леверкузен, Лион, а те каръците се натресоха на Милан.Просто малшанс.

manol66
16.02.2012 09:13

и последно да добавя Арсенал не игра снощи честита победа на всички фенове на отбора победител а за нас си остава поредния горчив момент и срам от играта не толкова от резултата.Не се заяждам с никои просто изказах мнение за засадата

manol66
16.02.2012 09:05

реално не коментирам играта но знаеш че както тръгне мача така и става значи първия гол уникален но и калитарски видяхме го цигането че впоследствие имаше 2-3 далеч по чисти положения и не оцели даже и вратата и в момент в който арсенал се по окупитеха от първия гол падна втори от ЗАСАДА и от тан рухнаха съвсем а че наистина арсенал не играха това е така но при повече късмет резултата нямаше да е същия

Notlike
16.02.2012 09:01

Как можеш да се оправдаваш при резултат 4:0 и още 6-7 100%-ови ситуации бе? Аз бих си заврял някъде главата от срам, защото играта на Арсенал бе ПОЗОРНА. Даже БАТЕ играха по-добре от тях...

manol66
16.02.2012 09:00

относно ориентир гледайте линията на тревата

manol66
16.02.2012 08:59

вижте на клипчето дето става 2:0 в 1:45 от клипа дали не е засада оставям коментарите на Вас, а относно това че така се разви мача беше точно съдииски причини защото ако не беше паднал втори гол резултата можеше да е различен

manol66
16.02.2012 09:07

наясно ли си какво е засада значи засадата е повече от 10см който си писал че цялото му тяло барабар с краката са зад нашия последен

biancorosso
16.02.2012 09:02

Ами според мен не е засада, виж крака на Ибра, на една линия са, дори и да има засада е мнооооооооооого тънка, съдията не е робот.Аз разбирам да беше 10см засада ОК, ама такива положения, които са спорни дори не трябва да се коментират.

houselove
16.02.2012 08:47

Арсенал до тука бяха много добре си показаха класата *lol* *lol*

biancorosso
16.02.2012 08:41

Чудя се как някои фенове на Арсенал може толкова жалко да се оправдават...Милан тотално ги разби.При гола на Робиньо НЯМАШЕ засада, загледайте се хубаво на повторението, че Ибра и последният защитник на Арсенал бяха на 1на линия.Дори "артилеристите" не простестираха за засада, но феновете явно разбирате повече.Дузпата е очевадна, Джуру легна върху Ибра.И прави сте реалния резултат не е 4:0, можеше да бъде 6:0 или дори 7:0 ако Робиньо и Пато не бяха такива лакомии и бяха подавали вместо да се лакомят да вкарат гол.Милан изпусна още поне 3 сигурно гола.Честито на росонерите.

deucec
16.02.2012 08:12

милан биха арсенал , както цска - туристи

Fabregas_boy
16.02.2012 07:50

Поздравления за победата на всички миланисти,аколкото до реванша-Венгер най-добре да пусне Фабиански,Коклен,Бенаюн,Аршавин,Парк и т.н. хем някой да покаже качество за титулярно място,хем титулярите да отпочинат.Ясно е,че сега целите за Арсенал са Топ 4 и Купата на Англия.

biancorosso
16.02.2012 08:43

Ако пусне тези футболисти нищо добро не ви чака и на "Емирейтс" и може и там да ви опукат.

barcaa
16.02.2012 07:42

хахаа нямах възможност да гледам мача, тъй като бях на работа, нооо те, милан ги скъсаали брат...очаквах мнооого повече от арсенал, но явно толкова са им възможностите...искам милан да се паднат срещу нас (барса) и да ги опукаме яко !

Kimi_Raikkonen
16.02.2012 11:47

Със съдията може да и да биете смешници! Милан е фаворит за ШЛ тази година! Всички в отбора я желаят много силно и според мен имат много голям шанс да я спечелят!!!

RONALDO_Pavel_6
16.02.2012 06:12

Седемкратния Носител на ШЛ наказа ..... *ball**goal**ball**goal**ball**goal**ball**goal**whistle*

ivanrealmadrid1
16.02.2012 04:32

не казвам че арсенал ще продължи но на милан им се е случвало нещо подобно бият депортиво 4:1 и после отпадат

largo88
16.02.2012 02:21

да но не може да се говори и за много голове,пример испания,холандия

largo88
16.02.2012 02:06

че мача беше хубав спор няма ама милан да е на финал няма как да стане,преди тях има два по класни отбора реал и барса,дане забравяме и Байерн Мюнхен те са бомба със закаснител а и аз лично очаквам някой по малък клуб да направи още изненади но да видим,на милан им давам полу-финал не повече,финалисти тая год са между 3-те отбора който споменах (лично мое мнение) но днес милан показа че се завръща в европа

van11persie
16.02.2012 01:56

Време е да разберем дали на Арсенал им е останало достоинство да се борят втория мач!

Omen
16.02.2012 01:49

Браво на милан ,напалниха ми душата,ако Наполи играе така както игре сега тази година може да няма отбор от англия на 1/4 финалита ,мисля 4е това не се е слу4вало от много отдавна...отново Браво Милан

van11persie
16.02.2012 01:49

И пак повтарям ни6то не се знае,има о6те 1 мач.Очаквайте неочакваното!6те се видим след 2 семици !!!!!!!!!!

Man_Red
16.02.2012 07:20

Заблуждавай се още

summerdreamm
16.02.2012 01:47

На точен 4:0 ахах на реванша 0:2 общ 6:0 просто Арсенал тоя сезон са уникални трагедии кой ли не ги би

Lamko
16.02.2012 01:47

Милан с Новара ли игра не разбрах ? хубав мач *wink*

crazyfreak
16.02.2012 01:43

van11persie погледни ситуацията за втория гол и пак виж дали има засада.в нета има достатъчно клипове вече.за дузпата като не искаш да има накарай оня джуру ли гуру ли беше незнам да не прегръща Ибра така.Дали имаше дузпа за вас-ДА и въпреки това резултатът ставаше 4-1(макар че Абиати можеше да направи нещо по въпроса).така че къде е 4-1,къде 2-1.и 4-1 да беше какво това да не би да ви класира?

vlatkyn
16.02.2012 01:28

Спокойно, на реванша ще бъде обратното. С тия групи и простотии се изгуби чара на турнирите. В дирекрните елиминации сме виждали какво ли не. Да няма дузпи накрая.

Kimi_Raikkonen
16.02.2012 01:32

На реванша Милан ще победи отново *wink*

van11persie
16.02.2012 01:24

1.Това е футбол и не се знае какво 6те стане втория мач!
2.Феновете на Ливърпул,Манчестърските отбори да не се обаждат,пък и на челси(Кавани 6те ви скъса гъза)!!!!!!!
3.Голям Кур за съдята,и за всички съдий,които подпират винаги Милан и Манчестър!............колкото има6е дузпа за Милан,токова и за Арсенал след това,и втория гол бе от засада 100%...Няма какво повече да кажа!Не казвам,че Арсенал трябва6е да бие,играхме слабо,но реалният резултат трябва6е да е 2 на 1 или 3 на 1 в най-ло6ия случай!

Kireto1232
17.02.2012 01:01

И с кое Ливърпул е по зле бе палячо айде да видим кой ще завърши по напред накрая ...

MAGICO_MILAN
16.02.2012 11:09

А този Chamberlain беше най-добрия ви футболист в целия мач браво той е вашето бъдеще, а е едва на 18 години ако не се лъжа.

MAGICO_MILAN
16.02.2012 11:05

Не се надъхвам просто разбирам от футбол ( колкото и нескромно да звучи).

Chamberlain
16.02.2012 09:48

Не се надъхвайте много.Този Арсенал не игра и на половината от възможностите си.Иначе честита заслужена победа.

MAGICO_MILAN
16.02.2012 09:21

Какъв късмет бе приятел свали фенските очила и гледай реално на нещата. Имахте точно два удара в очертанията на вратата, а ние можеше да вкараме още 4 гола (най-малко). Нищо лично аз харесвам Арсенал и то много ама гледам реално на нещата Милан беше с класи над тях. Този Милан може да срази всеки дори и "Извънземните" от Барса и Реал.

ivanrealmadrid1
16.02.2012 04:33

не казвам че арсенал ще продължи но на милан им се е случвало нещо подобно бият депортиво 4:1 и после отпадат

MethodmanBG
16.02.2012 02:15

това не важи много много за последните сезони честно казано ..

largo88
16.02.2012 02:12

няма как да вкарат 5 гола на италиански тим,ти явно не гледаш италия,това е страната с най-малко голове в дадения кръг

van11persie
16.02.2012 01:54

Може след 2 седмици да нямате толкова късмет!Не си мисли,че мача е ясен

MethodmanBG
16.02.2012 01:49

не е имало отбор който да направи това нещо едва ли точно вие точно срещу милан ... някак си ми изглежда смешно дори Венгер не го вявра но може би защото е реалист а не като теб *smile*

MethodmanBG
16.02.2012 01:48

хахаха типично за английски фенове те не гледат техните отбори ами злорадстват срещу конкуренцията си в Англия колко жалко преживей го момче вие гледахте мача от близо и дори ви платиха за това можете да се радвате само че ви бихме само с 4:0

van11persie
16.02.2012 01:46

6те видим реван6а и тогава ти 6те си сме6ен боклук!!!

van11persie
16.02.2012 01:45

Първо се класираите за евротурнирите и тогава коментирай!!!Арсенал може да са зле в момента,ама ливърпул са 3 пъти по-зле!

Kireto1232
16.02.2012 01:37

Ти кой мач си гледал бе приятелю и се обаждаме колкото искаме ....

Kimi_Raikkonen
16.02.2012 01:34

Коментирай 2-те излизания в края на Пато ? Ако беше подал щеше да е 6-0 мача ! Кви 2-1 те гонят смешкоооооооооооооооооооооооо

Tzerber
16.02.2012 01:19

Абе колкото и да се храним като има дерби помежду ни,винаги трябва да се уважаваме поддръжниците на италианските отбори,особено по-големичките,които хванаха ерата,в която нямаше само Меси и Кристиано,а имаше Шевченко,Дел Пиеро,Виери,феноменът Роналдо,Малдини,Хулио Круз,Роберто Баджо,Зидан,Тюрам,Матераци, по всички компютърни зали младо и старо играеше ЦМ,Фифа с някои италиански отбор,по ринг даваха само италианското първенство и всички тея звезди играеха точно там !!! Как мога сега да сравнявам тея велики и борбени играчи,с момченца като Меси и Кристиано,да не говорим за Сонг,Чичарито и други такива измислени..Тогава Милан ,Интер и Ювентус излизаха като фаворити ,без значение с кого играят !

bionik
16.02.2012 01:05

браво,поздравленя за феноменалната игра

Tzerber
16.02.2012 00:53

Честито на братовчедите за победата,дано италиански отбор да спечели тази година ШЛ,че в последните години много аванта им дадохме на тея испански и английски отборчета ! *smile*

biserms
16.02.2012 00:50

В първенството може да сме съперници с Милан, Интер, Рома, Наполи и т.н. , но в Европа аз винаги подкрепям италианците.Желая успех и на Интер и Наполи.Няма да им е лесно, особено на Наполи срещу Челси, но въпреки това им стискам палци.Айде лека вечер от мен.*beer*

Roberto_Mancini
16.02.2012 00:51

Ювентус = УРЕДЕНИ МАЧОВЕ !

dead_addicted
16.02.2012 00:49

аа2, пич евала ти правя ти си истински фен на Арсенал и уважаваш съперниците им!!! Но при един твой коментар ти каза, че освен победата над Ливърпул през 2007ма на финала, скоро не сме имали голяма победа над английски отбор.. ами не е точно така.. в същата година победихме по категоричен начин Ман. Юнайтед с 3-0.. освен загубите от Арсенал, Тотнъм и Ман. Ютд, преди тях Милан имаше уникална успеваемост срещу английските отбори, така че.. Догодина и Ювентус се завръщат в ШЛ и нещата си идват на мястото.. Както те така и ние сме уникално силни в момента и душа да им е яка на другите отбори! Колкото до това кой е фаворит в ШЛ.. това е ясно че са Барса и Реал, но както не веднъж е ставало, шампион става друг отбор! Смело мога да заявя, че тази година с играта си срещу Арсенал и тази срещу Барса (независимо че загубихме), на Реал и на Барса ще им е доста трудно срещу нас.. Надявам се това да е годината на Милан! Честита победа росонери!!! ФОРЦА МИЛАН !!! *beer*

real_gunner_7
16.02.2012 00:49

Поздрави за Милан.Не си заслужава да коментирам хората,които съсипват Арсенал.*smile*

Wolmar1234
16.02.2012 00:47

Оня коментатор пак е викал БОА БОА ТЕНГ ТЕНГ ТЕНГ ТЕНГ

Roberto_Mancini
16.02.2012 00:42

Джуру Футболист ли е ? Венгер незнам от къде ги намира тия животни...*sad**scared*

biserms
16.02.2012 00:36

И нямам нищо против Бундеслигата, но се надявам скоро Серия А да си върне 4тото място в ШЛ.Не е ли по-добре да гледаме Милан, Ювентус, Интер и Наполи в ШЛ, отколкото Байерн, Шалке, Дортмунг и Мьонхенгладбах ? Казвам го без да искам да обидя никого.

ivanrealmadrid1
16.02.2012 01:13

еее човек спокойно харесвам италиянския футбол и отборите му, просто казах кво мисля за германия ето пример 2010 напук на всички английски и испански отбори финала знаеш м/у кои беше това е

mitko911
16.02.2012 01:08

Не че нещо ама и три са им много!

bleid_2
16.02.2012 00:55

Според мен швабите си заслужиха правото да имат 4 отбора в ШЛ но НЕ същото се отнася за Испания.Там Барса и Реал трупат точки за сметка на малките отбори.Аз би махнал един от Испанските тимове но при сегашното състояние и форма на Барса и Реал това скоро няма да се случи а испанското ми е толкова скучно.

biserms
16.02.2012 00:47

Аре трай пък ти бе утрепка, тук коментираме фенове на ГОЛЕМИ отбори каквито са Юве, Милан, Арсенал, Реал и т.н. Какво търсиш ти тук ? Отивай да коментираш мачовете за ФА къп, само там може да спечелите трофеи.

Roberto_Mancini
16.02.2012 00:45

аве ей.... най умрелия първенсто на европа Италия... стари,празни стадиони УРЕДЕНИ МАЧОВЕ !

biserms
16.02.2012 00:41

Какво общо има това ? ОК, нека се борят 4 отбора за титлата, това доказва че първенството е оспорвано и интересно.Но нека не се лъжем, в ШЛ важни са ТРАДИЦИИТЕ, а не можеш да сравняваш традициите на Милан, Юве и Интер с тези на Леверкузен, Шалке и Дортмунд.Видяхте и Дормунд как се изложиха като кифладжии в една лесна група завършиха ПОСЛЕДНИ, Леверкузен също ги видяхме вчера що за стока са...

kotio84
16.02.2012 00:39

прав си мамка му *smile* кажи им го


16.02.2012 00:39

Не е по-добре.Борусия са много симпатичен отбор и тепърва ще го показват.

ivanrealmadrid1
16.02.2012 00:38

е не знам но според мен в момента Германия напълни си заслужава 4те места за шл 4 отбора в момента се борят за титлата там

Man_Madrid
16.02.2012 00:29

И само Милан оле , и само Милан оле , и само Милан оле , Носа и Робиньо обичаме те ! *lol**lol**joking* Нищо лично за феновете на Арсенал .

aa2
16.02.2012 00:29

Айде лека вечер от мен.След такъв позор нямам нерви да стоя пред компютъра.Честита победа още веднъж.

bacardy_breezer
16.02.2012 00:26

Аз искам само да кажа, че въпреки че днес моя любим ЮВЕНТУС се издъни срещу Парма, вие ми оправихте настроението *smile* Наистина се радвам за Милан и се надявам те да спечелят ШЛ, а ние Калчото *beer* Успех за напреди "росонери".Голям отбор сте.

dead_addicted
16.02.2012 00:58

Ако те знам кой си бих дошъл до вас само за да ти стисна ръката!!! Феновете на Юве са най-големите пичове!!! Форца Милан !!! Респект Юве !!! *smile**beer*

kotio84
16.02.2012 00:20

Италианското не се гледа защото не го дават никъде по тв и затова се гледа повече английското и рекламата е огромна . Ринг да вземат пак италианското ще е супер

crazyfreak
16.02.2012 00:18

Само Милан почти познах резултата-мислех че ще 3-0.Но и така е добре):.А за коментара на biserms ще кажа само че някои хора май вече трябва да спрат тревата.

LamparD_CFC
16.02.2012 00:19

Той пича го написа тоя коментар с ирония ако знаеш какво е това..

Barsa_fen_92
16.02.2012 00:13

Много слаб ма4 на Арсенал, всеки отбор има такива ма4ове - жалко , 4е беше в ШЛ , но топката е крагла и в женски род вси4ко може да се о4аква. Милан изглеждар сиг у4астник на 1/4 финалите , нз защо , но сам сиг. 4е ще се паднат с Реал *joking* всяка година Реал играят с тях и Лион като някакав омагъосан кръг е :*joking*

Wolmar1234
16.02.2012 00:11

Много хубав мач направиха милан честита им победа

rado4796
16.02.2012 00:13

така е тия милан само те и Байерн могат да ни победят отборите такаче дано отпаднат по-бързо хаха *lol*

norwich_ajax
16.02.2012 00:11

Аре що никон не ми отговаря бе ? Реалния резултат тряяше да бъде 2:1 за мУлан.гола на робиньо беше от засада (първия) а дузпата я нямаше и беше измислена.За нас тряя да има дузпа демек 2:1 е реалния резултат ама нали са мафиоти

Kimi_Raikkonen
16.02.2012 00:15

хахахахха че и НАГЪЛ си бе ! Как може да искаш НЕЩО от тоя мач не знам! Милан ве надигра по всички показатели! Реалния резултат можеше да бъде и 6-0 ако Пато не се беше полакомил 2 пъти *wink*

biserms
16.02.2012 00:14

Да Берлускони е купил ШЛ, догодина ще купи и световното клубно....без коментар

biancorosso
16.02.2012 00:08

Английския футбол замира...До преди 4 години на 1/2 финал в ШЛ от 4 отбора поне 3 бяха английски.Сега май няма да имат отбор на 1/4 финала, освен ако Челси не бие Наполи.

tearsss
16.02.2012 00:05

Все едно само Милан гледах.... Арсенал с тая игра и до зона УЕФА няма да стигнат

kotio84
16.02.2012 00:05

Честито Италия, Англия не заслужава 4 отбора в ШЛ

NEMO666
16.02.2012 00:02

Аз съм тъжен и унижен,имах чувството,че играят МИЛАН-ВИДИМА РАКОВСКИ.........даже Видима щяха да играят по-добре *sad*

KingGeorge
16.02.2012 00:02

Факт е обаче, че теренът днеска не беше на ниво. И причината за това е, че терена все още се възстановява от времето, когато Бейл го унищожи *lol*

Deco_Sneijder
16.02.2012 00:01

Това беше края с Арсенал...След тая загуба от Милан, няма ШЛ вече, Премиършип, нямат шанс...жал ми е чак...но може би, тая година е последна за Венгер, а той направи много за този отбор :|...Като се махне и той си мисля, че Арсенал ще спаднат на нивото на отбори като QPR,Sunderland,Stoke City,Everton... Жалко наистина, за този добър отбор *sad**confused**sad*


16.02.2012 00:07

колко жалко че такъв слаб отбор който прави невероятно слаб сезон е пред челси в момента в класирането

qko_ciklq
16.02.2012 00:01

Истинския фен на Арсенал трябва да е против елзаското сърдито старче, защото се е впил като тумор в отбора и лекуването ще е дълго.
Докато "истинския" фен е Ин Арсен Уи Тръст то той е пълен слепец и дебил.

inscmd
16.02.2012 00:00

Ало фенчетата на Милан много се НАДЪХАХТЕ бихте Арсенал дет нямат 1 играч като хората и вече за финал мислите,да не дава господ да се падате с Реал Мадрид или Барселона,че тогава късмета на Боатенг може да не е с него,а Златан Кривоносов той е с носа си е винаги в засада ... Слезте на земята фенчета Росонери

Barsa_fen_92
16.02.2012 00:19

Стига с тоя финал, незнам защо всеки фен на реал,барса и милан си мислят 4е техните отбори са сиг победител в тоя турнир. Ма4а от днес доказа 4е този турнир е непредсказуем. Да милан направи много добар, ма4 срещу много слаб съперник, но недейте да си мислете 4е това озна4ава едва ли не 4е сте сигурни финалисти.

bleid_2
16.02.2012 00:14

Келеш малак,фенчета ще наричаш пикльовците като теб който сте на по 16 години.Ние ФЕНОВЕТЕ на МИЛАН сме друга категория и ще ти кажа защо?!Защото аз сополанко съм виждал с очите си в реалния си живот Милан на 8(осем)финала от който са спечелили 5(пет)!Така че сополанко малък допирателните между Милан и финал в ШЛ са доста големи.

Darkk
16.02.2012 00:11

Аха добре, че не се паднахме с БаР СЕЛО НА и не видях как им дават гол от засада, дузпа и фаулове цял мач и накрая кво 3:2 и 2:2 айде моля ти се видяхме ви вас срещу арсенал КАК ИЗГОНИХА ПЕРСИ !!! и срещу Челси ви видяхме ... и Интер... И Милан 2006 отменения гол ! Добри сте !!!

Kireto1232
16.02.2012 00:05

Винаги ще се намеси някой фен на Парца да хвърли масло в оганя ало я се успокой Милан когато са печелили Титли Барса не е бил град на испания....

Jambaz
16.02.2012 00:03

Ти си гледай там актрисите и не се меси при футболистите.

aa2
16.02.2012 00:00

Ха, нещо смешно което прочетох от фен на Арсенал в официалната страница на отбора във фейсбук - ''това приятелски мач ли беше или мач за ШЛ''?Човека е прав, днес резултата бе сякаш по-приличен за приятелски мач, а не за 1/8 финал в ШЛ между италиански гранд и английски гранд.Срам, днес наистина феновете на Арсенал изживяваме един от най-тежките си моменти!Въпреки че и аз съм фен на Венгер, винаги като му прочета коментарите и се успокоявам, винаги като му видя изражението, и си мисля, че ще промени нещо, въпреки всичко това, и аз ще кажа - време е г-н Венгер, време е да напуснете!

RealM1974
15.02.2012 23:59

Милан са най добрите в Италия.
Ако играеха така и в Италия сега щеха да бъдат 1ви.
ФОРЗА МИЛАН!

RealM1974
16.02.2012 00:01

да знам но Юве 90% ще си вземат мача*beer*

LamparD_CFC
16.02.2012 00:00

1-ви са макар и с мач повече от Юве!

MethodmanBG
15.02.2012 23:57

До коментар [@comment 965911] от [@user goonerbg]:

нали знаеш играеш колкото ти позволява противника


16.02.2012 00:00

и какво според теб милан днес е спрял арсенал така ли

lazar_georgiew
15.02.2012 23:53

Голям срам ще береме ако продължиме да играеме така ! Просто трябва революция в отбора защото ми е болно да гледам тази безобразна игра..

ivansky
15.02.2012 23:53

Голям мач за нас. Много съм доволен ! Има още един мач във футбола се случва всичко.За Арсенал мога да кажа едно голямо браво,за това че и при 4-0 не спряха да играят, а искаха да променят резултата...Фенове като "аа2" са истински фенове... Евала пич !

biserms
15.02.2012 23:52

аа2 да те питам може ли сега да сравнявам ???

Corazon_de_leoN
15.02.2012 23:52

Каква Алианц Арена бе пудел? молете се да не се паднете с РМ или Барса

dadeds
15.02.2012 23:55

Абе .. молете се вие да не се паднете с Барса, защото още на жребия ще напълните гащите *joking**joking*

spoke_1912
15.02.2012 23:52

Тука гледам нещо някакви измислени дузпи ви гонят... Я дайте повторение да видим колко е измислена, и каква дузпа уж не е свирил за вас, също както и гола от " засада" ?

biserms
15.02.2012 23:51

aa2: 9 февруари 2012 [23:22]

Когато видим италиански отбор да бие английски тогава можеш да ги сравняваш.Не е случайно, че доскоро Англия имаше 4 отбора на 1/4 финал в ШЛ всяка година, а Италия макс 2.Ако си малко по-умен ще разбереш защо е било така.Айде лека от мен и честито на Лацио, но съм сигурен, че и те си знаят, че победата е била купена.

idol_bg
16.02.2012 00:54

Еми нервно е момчето..))))...не е чувало че италианските отбори могат да побеждават английските....хихихихи.Не е и виждало,което е по-лошото.Опитах се да му обясня,че в ШЛ не е като да играеш със Норич,Стоук...или Суонзи.ШЛ е друг турнир,там играят традициите (кактом под мен се е изказал колегата),а не моментната форма на отборите.Ама той си знае неговата....статистики ми вади...))))

murfito1978
16.02.2012 00:44

Е ти пък,да не искаш да кажеш,че "Мафията" се е преместила в Англия?*smile*Да го видя не го вярвам.Най вероятно Кралицата има пръст в тая работа ... Никой няма да ти отговори май,а така ми се искаше да чуя свестен отговор.Както каза "biserms" никой не прави статистики,а просто иска уважение за отбора,който поддържа,а не да се плюе на успехите му...

murfito1978
16.02.2012 00:33

Е,не съм ти чак такъв фен,че да ти чета коментарите във всяка тема(шегувам се)Просто ти отговорих след спора ти с idol_bg.Май не можем да се разберем*smile*

biserms
16.02.2012 00:30

Чуй не съм тръгнал да правя статистики и сравнения ! Няма да отрека безспорната истина - след Калчополи АНГЛИЯ има по-силно първенство и това е просто безспорно.Единственото, което искам е да уважавате италианските отбори, защото те са постигнали изключително много и ако не беше този скандал през 2006, сега Серия А отново щеше да е първенство номер 1, както беше през 90-те години и дори до 2004-2005 година.Италианския футбол отново ще се вдигне, от мене го помнете и първите наченки вече са факт - ЮВЕ възкръсва, Милан отново показва, че е религия в ШЛ.

idol_bg
16.02.2012 00:30

Виж сега....хахаха...аз със тази статистика съм отлично запознат.Нямаше нужда да се хабиш.Не четеш между редовете,ето това ти е проблема...)))) Това дето го написа е от последните 6-7 години приятелю.Но не може и не е ЗРЯЛО както казах одеве да поставяш определения за италианските отбори базирайки се на статистика от последните няколко години.Не говоря само за Милан,говоря общо за жабарските тимове,като цяло.

bleid_2
16.02.2012 00:30

Пич нека те попитам нещо-не е ли също толкова съмнително кръговте на Коледа и Нова година да поднасят "изненади" всеки път от много години на сам.Все така се случва че точно в тези кръгове последните винаги бият първите в класирането и то като гости???Как става това?Колкото до това че италиански отбори рядко биели английските е погрешно твое виждане.Последните три сезона Милан отпадна от Арсенал,МЮ и Тотнъм но преди това английските отбори не помнеха кога за последно са отстранявали отбор от ботуша особено когато говорим за Милан.И стига сте хранили Венгер.Той си го каза преди няколко дена в интервю.На въпрос защо не купува играчи той отговори че има огромното желание да го прави но шефовете му искат от него всяка година отбора да е на печалба между 18-24 милиона и той е с вързани ръце.

aa2
16.02.2012 00:27

Няма нужда да се заяждаш с тях.В крайна сметка днес постигнаха още една победа и то повече от срамна за отбора, който загуби.Недей да обиждаш без причина!

MethodmanBG
16.02.2012 00:26

2007 обаче ако не помниш и това на 1/2 финал имаше 3 английски отбора и 1 италияски (Милан) *smile*

aa2
16.02.2012 00:26

Еми ето, шампионския им сезон явно е бил окрасен с 2 победи срещу англииски отбори.А друг освен Милан скоро да е побеждавал отбор от Англия?На Ювентус им помня само загубата от нас с 0:1 през 2006.И Интер преди 2 сезона когато отстраниха Челси.Други?


16.02.2012 00:25

Остави ги,бе.Откак Арсенал ги победи на този стадион през 2008 Милан имат едва 3 победи(тази е 4та) в следващите 11 мача като домакин в ШЛ:над Оксер,Пилзен и БАТЕ(колоси!).Дори и Хари Худини ги изпързаля тука миналата година...

Kimi_Raikkonen
16.02.2012 00:25

Ти чули коментатора какво каза ? От състава на Милан от тези години са останали много малко футболисти! Сега в отбора има играчи , които са гладни за успехи и точно затова смачкахме арсенал! Всички в отбора искат трофея в ШЛ и се раздадоха на 100% ! Сигурен съм , че ще продължат с това представяне! Когато юнайтед би Милан , тогава отборът нямаше нищо! Сега е съвсем друго и имаме шанс да спечелим ШЛ !

kotio84
16.02.2012 00:24

не са ги прегазили защото ги е нямало *smile*

biserms
16.02.2012 00:24

Извинявам се не 4:0,а 3:0 - сезон 2006/2007 *wink*

aa2
16.02.2012 00:21

Това не бе ли Юнайтед когато ошамари Милан преди няколко сезона точно с 4:0?Може би за този мач си мислиш, но тогава Юнайтед би, а не Милан.Аз лично не се славя с уникална памет и наистина не си спомням кога за последен път италиански отбор сломи английски в 2 мача.Може би 2003 когато играят финал Милан - Ювентус някой от тези 2 отбора е прегазил някой английски отбор, но не си спомням!

aa2
16.02.2012 00:20

Ето го пак...Аз спорих с ''Biserms'' преди няколко дена за това коя държава доминира В ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ.Моля, ако не сте ни чели коментарите преди няколко дена не ме нападайте!Ние не говорихме за ЦЯЛАТА история на футбола, а за ПОСЛЕДНИТЕ години!

biserms
16.02.2012 00:19

Аз не помня точната година, но беше преди няколко сезона когато Милан ошамари МЮ с 4:0 както го направи и днес с Арсенал.

aa2
16.02.2012 00:18

Добре, моля те, покажи ми къде по-точно аз казах ''ИТАЛИАНСКИТЕ ОТБОРИ НИКОГА НЕ ПЕЧЕЛЯТ СРЕЩУ АНГЛИЙСКИТЕ''?Казах, че напоследък рядко печелят, срещу Арсенал скоро италиански отбор не е печелил(говоря в общия резултат), бихме Ювентус, Интер, Милан, Рома, Удинезе, Фиорентина(тук не съм много сигурен), Юнайтед разбиха Милан, Рома, Тотнъм биха Милан, Ливърпуул направиха най-великия финал точно срещу Милан, е какво повече ти трябва за да кажеш, че английските отбори доминират срещу италианските в последните години?Аз помня само една победа която да е имала значение - Милан - Пуул 2:1 на финала.Айде ти като по-стар фен ми кажи кога за последно си видял италиански отбори да мачкат така английските?

murfito1978
16.02.2012 00:16

Виж,много често ти чета коментарите и в повечето случаи ми харесват,но сега малко се опитваш да злобееш*smile*Защо реши,че точно последните 6,7 години са най-върховите в историята на футбола?Защото Английските отбори са били на върха ли?Мислех те за по-обективен.Ами като не гледаш футбол от 1900 година,чети поне за него,нали си истински фен?За какво във визитната картичка на един отбор се споменават успехите му?По твоята логика,ако са по-отдавна,отколкото ти гледаш футбол не важат,така ли?Нищо лично против теб,просто моето виждане... *joking*

idol_bg
16.02.2012 00:15

Пич ами аз почти отгатнах...хахаха...Не е от 2000 ами от 1998 г...))) ,е браво.Сори че не познах и месеца....хихихихи.Не се заяждам,но не мислиш ли че не е много зряло да коментираш отбори с чиято история пък въобще не си запознат.Мисълта ми беше че победите на английски над италиански отбори зачестиха напоследък,но никога не са били тенденция,само това исках да ти кажа.Не се заяждам наистина,с най-приятелски тон го казвам..))

aa2
16.02.2012 00:11

Сега намерих това за което ти говорих.Не са 8 х-а, тук съм сгрешил, но са 5х0:0 в рамките на 1 ден.Ето това си е доста съмнителна работа.Затова всички казват, че в Италия всичко е мафия.

aa2
16.02.2012 00:08

Аз говоря за последните години, извинявай, че не гледам футбол от 1900.Говоря за последните 6-7 години, а гледам футбол от 1998.Моля, след като не ме познаваш не се опитвай да отгатнеш от кога гледам футбол, окей?

idol_bg
16.02.2012 00:04

Пич...казваш че нямало много случаи а...)))) Е личи си че си футболен фен от 5-6 г......))) Футбола не съществува от 2000 година насам...имай го в предвид.

biserms
16.02.2012 00:02

Приятел, аз ще ти кажа друго.Футбола днес е бизнес, продаване и купуване на мачове има във ВСЯКО ЕДНО ПЪРВЕНСТВО, дори в ИЗВИСЕНАТА Висша Лига ! И ми е пределно ясно, че заради Калчополи имате такова отношение към Серия А и италианските отбори, но мачове като този трябва да ви докажат, че в Италия има много стойностни отбори и играчи и трябва да се научите да ги уважавате ! И само да отбележа, че 8 х-а 0:0 НИКОГА не са ставали.Преди време станаха 4 х-а 0:0 и предния кръг отново имаше 4 х-а 0:0, но това с 8-те са твои фантазии.И мога да ти кажа, че дори и това не е кой знае колко учудващо - много от средняците в Серия А играят катеначо и когато се срещнат 2 такива отбора - 0:0 е мнооого вероятен резултат.Това не значи, че мача е купен ! Лека вечер и честито на МИЛАН.

aa2
15.02.2012 23:57

Е, мисля, че трябва да ни разбереш.Толкова години наред се говори, че в Италия мачове се купуват, ние все пак сме стадни животни - когато единия каже нещо, друг ще го повтори и от уста на уста накрая всички ще вярват в това.Всички вярваме, че мачове в Италия се купуват и затова говорим така.Но наистина когато видиш кръг с 8 равенства 0:0 се запитваш дали тук няма нещо гнило, нали така?

biserms
15.02.2012 23:55

Да радвам се и то, защото повечето тука не уважавате италианския футбол и като стават хубави мачове в Серия А и обрати постоянно пишете МАфия и ТОТО, дори сега един кретен го пише....Ето и тук ли беше мафия ? Ако бяха били в мач от първенството с 4:0 да речем Интер щяхте да пишете МАФИЯ.

aa2
15.02.2012 23:53

Ето, видяхме победа на италиански отбор срещу английски.Извинявам се за коментара си.Но преди днес нямаше много случаи, в които феновете на италиански отбори да се радват след мачове с анлииски.Все пак честито, вярвам, че и ти като фен на италиански отбор се радваш, че Милан победи.

mladen12
15.02.2012 23:51

Крал Анри ще си тръгне доста разочарован *sad*

Jambaz
15.02.2012 23:51

Хубав мач стана,отворен..голове,положения..ей т'ва е.Форза Милан

qko_ciklq
15.02.2012 23:51

След някоя и друга година ще гледаме такива "представления" от Венгеровата клоака и в Премиершип м/у другото само там и евентуално Лига Европа. Това ни очаква докато не се промени нещо.
Батака е много голям и ще трябват много милиони за играчи, тотална чистка и нов мениджър за да се излезе от това състояние.
Не знам какво трябва да стане за да проумеят някой фенове, че е нужна промяна.

Double_De
15.02.2012 23:50

Дузпата на Милан си беше чиста, но такава трябваше да има и за Арсенал, все пак Милан си ги надиграха и заслужено победиха. Честито на феновете им.

aa2
15.02.2012 23:50

Ще помоля феновете на Арсенал да спрат да споменават съдията!Срамно е момчета, загубихме с 0:4 не с 0:1 или 0:2.При такъв резултат само и единствено мениджъра, и играчите могат да бъдат обвинявани!Съдията си бе почти перфектен, терена бе лош и за 2-та отбора, след като Милан игра толкова красиво значи и Арсенал е можел да играе красиво.Стига сте се оплаквали, кажете едно браво на миланистите, и се спрете!Лека вечер от мен, честита победа!

Kireto1232
15.02.2012 23:55

Ти си велик фен евала *smile* Успех на Арсенал за в бъдеще *smile*

Sasiro
15.02.2012 23:52

сериозно не те мислих за такъв един от свестните хора тука .. където отбора му като загуби не се оправдава .. дали засада .. дузпи.. съдий браво брато

Antonpram
15.02.2012 23:49

Жалко за Арсенал, исках да бият. Но сега идва най - лошото за Милан. Може би на 1/4 финалите ще се паднат с някои от Барселона, Реал, Интер, Байерн...Паднат ли се срещу Барса отпадат, паднат ли се с Реал отпадат, паднат ли се с Баерн - тук може да поспорим, паднат ли се с Интер - тук вече е много спорно. Но според мен ще стане, като миналата година - падат с Реал и те им цепат дупарките! *lol*

Kireto1232
15.02.2012 23:49

До коментар [@comment 965858] от [@user norwich_ajax]:

Ае млъкни бе разбрахме...

vidic1991
15.02.2012 23:49

Милан направо ги смазаха тея евала голям отбор дано стигнат финала

moonwalkera
15.02.2012 23:49

Честито на Милан...победихте ни,просто защото сте с класи над нас и Берлускони ви управлява по-добре от нашия мосю...Колкото и да съм ядосан е факт че вие заслужихте победата и никакви оправдания не може да се измислят

Lampss
16.02.2012 00:01

Само дано Челси поне успеят да направат нещо,че иначе лошо... *lol*

Lampss
15.02.2012 23:58

Е влизам *lol*

moonwalkera
15.02.2012 23:54

Еее къде си бе брат...мислех че вече не влизаш тук

Lampss
15.02.2012 23:50

Евала за коментара братле *smile*

bacardy_breezer
15.02.2012 23:49

Аре запазете малко уважение бе !!! Пууу, радвайте се на играта, не се обиждайте.Иначе Милан показа СТРАХОТЕН футбол, уникални са, просто имате огромного уважение на един ювентинец. РЕСПЕКТ МИЛАН.

dadeds
15.02.2012 23:48

Мачът беше радост за окото за всеки футболен фен, но съдията беше слабичък.. *smile*

Corazon_de_leoN
15.02.2012 23:48

За какво толко се радват феновете на Милан ? до другия кръг са..

horo
15.02.2012 23:49

Ти да не си някой футболен гуру да даваш оценки като топъл хляб ,а се разкарай и ходи да спамиш някъде другаде.

LiverpoolFen20
15.02.2012 23:49

Мойто момче ,с тази игра Милан са на "Алианц Арена " *wink*

Lampss
15.02.2012 23:47

До коментар [@comment 965858] от [@user norwich_ajax]:

Ква мафия те гони бе смешник?

biserms
15.02.2012 23:47

видя се, че английския футбол е много над италианския хяхяхяхяхахах *joking*

arsenal_pride
15.02.2012 23:50

аххахаххааххах абе бъхляр 1 мач ли говори за класата на страната

Lampss
15.02.2012 23:50

Това нищо не доказва *wink* Гледай един сезон на Калчото и един на Висшата лига и ще направиш разликата *wink*

kotaraka1899
15.02.2012 23:47

До коментар [@comment 965848] от [@user Kimi_Raikkonen]:

абе ей я ходи си легай и не дразни тука хората дришльо

Man_oF_War
15.02.2012 23:47

Показахте добра игра и закономерно победихте, да се надяваме че тая година купата ще дойде в Италия.Честито на всички фенове на Милан

horo
15.02.2012 23:47

До коментар [@comment 965858] от [@user norwich_ajax]:

Изпуснал си момента пич, вече няма кого да дразниш най-много да се направиш ти за смях!*party*

skarto
15.02.2012 23:47

Честита победа на всички фенове на Милан Браво! *beer* Ето това трябва да бъде Милан в Европа *thumb_up*

arsenal_pride
15.02.2012 23:47

Надиграха ни спор няма а защо даде нямаща дузпа гол от засада и не свири дузпата ебахти съдията Браво на милан честита победа колкото и да ми е трудно да го кажа

sartoiar
15.02.2012 23:47

Айде стига глупости вече, честита победа на феновете на Милан, а на тези на Арсенал - случва се! *smile*

aa2
15.02.2012 23:46

До коментар [@comment 965848] от [@user Kimi_Raikkonen]:

Да, ти си срам за човечеството като цяло!Никой не е отписвал Милан преди мача, освен глупаците.Това, че ти искаш да обидиш тях не означава, че трябва да обиждаш всички фенове на Арсенал, нали така?Айде покажи малко уважение и спри да обиждаш като циганка!

Lampss
15.02.2012 23:46

Лошо за артилерията,но Милан се представиха много добре и резултата е напълно заслужен *smile*

norwich_ajax
15.02.2012 23:45

аре кажете нещо за съдията бе паляци???? измислена дузпа, гол от засада, не ни даде 100% дузпа.Смешници продажни.Калчополиииииии

skarto
15.02.2012 23:45

До коментар [@comment 965835] от [@user norwich_ajax]:

Иди се прегледаи ;] е Моята прогноза беше 4:1 за Милан , но изглежда съм надценил Арсенал *joking**joking**joking*

fc_cskar4eto_fc
15.02.2012 23:44

измислена дузпа за милан...и 100% за арсенал не се отсъди

Darkk
15.02.2012 23:44

Айде да ни е честито ! 2 или Х браво уинер, почти познахте !

aa2
15.02.2012 23:44

Честито на феновете на Милан(на тези, които показват поне малко уважение към страдащите фенове на Арсенал), заслужено ни смазахте.

_beroe_
15.02.2012 23:43

До коментар [@comment 965825] от [@user norwich_ajax]:

ХАХАХ ти 4уваш ли се кво говориш*thumb_down*

spoke_1912
15.02.2012 23:43

Айде сега чакам феновете на Арсенал да пишат!

aa2
15.02.2012 23:45

Ето, пишем, проблем ли е?Толкова ли сте тъпи?Кога сте видели фенове на Арсенал да не пишат след мач на отбора им?Ние винаги, абсолютно винаги подкрепяме отбора си, ние не се отказваме от отбора си след загуби, били те и 2:8 или 0:4.Айде спрете да се заяждате с нас!

aa2
15.02.2012 23:42

До коментар [@comment 965830] от [@user Kimi_Raikkonen]:

Развали доброто впечатление от феновете на Милан!Ти си срам за феновете на този отбор!Дано такива като теб да са малцинство, защото ти си срам за футболните фенове като цяло!

horo
15.02.2012 23:41

Честита победа на всички фенове на АС Милан !!!!!!!!

idol_bg
15.02.2012 23:41

Сега.....мача вече почти свърши.Гледам все фенове на английския футбол сте се събрали тука.Да взема да ви обясня нещо.Първо...това че в Англия се играе най-атрактивния футбол,изобщо не значи че е най-силния.Силен футбол и атрактивен футбол,са две коренно различни неща.С атрактивен футбол номера може да мине,срещу Болтън,Съндърланд и Стоук С. например.....но в ШЛ,нещата не стоят така както във Премиер лигата на Англия.В последните години английските отбори наистина показаха активност,но за сведение на по-младите от вас това никога не е било тенденция...))) Така че не приемайте тази загуба толкова навътре.Не е срамно да инкасираш толкова голове в ШЛ от Милан...))))

idol_bg
16.02.2012 00:10

Да ти кажа,все ми е тая дали ще ме разберат или не.То си е за тяхна сметка.Аз също всеки уикенд с огромно удоволствие сядам да гледам мачова по Диемата от Англия,не защото съм фен на някой от отборите,а защото наистина това е най атрактивният футбол в момента в света,две мнения няма.Но както казах...Премиер лигата на Англия е едно,а ШЛ е съвсем друго нещо...)))

murfito1978
16.02.2012 00:03

Браво брато,супер коментар!Ето за това толкова уважавам и Милан и феновете му,защото са обективни(повечето).Личи си,че си от "старата школа".Само дето едва ли някой от "Диема" феновете ще те разбере.Те са като развалена станция.Като стане дума за Италиански футбол и единствено мафия им е в главата.Дет му се вика не виждат по напред от носа си...Честит успех на всички истински фенове на Милан,големи сте!!!

aa2
15.02.2012 23:41

Сега ми се иска да видя нещо което един френски старец ми е разказвал - отбора на Монпелие(мисля, че са те) са играли в КЕШ или там както се е казвала ШЛ преди години, паднали са в първия мач с 1:4 срещу някакъв отбор на 1/8 или 1/4 финал и всички са ги отписали, мача обаче във Франция завършва също 4:1, този път за Монпелие и в продълженията те вкарват 5-ти гол, който решава мача, след последния съдийски сигнал футболистите на Монпелие падат на земята, и започват да реват, не защото се радват, а защото телата ги болят.След мача футболистите на Монпелие разказват, че преди мача са си казали, че трябва да направят всичко по силите си за да се класират и го правят.Ето това трябва да се случи на Арсенал в Англия за да се класират.Аз обаче не вярвам да се случи.Честито на Милан!

rekontra
15.02.2012 23:40

Приятно ни беше да ви гледаме Арсенал...догодина пак *smile*

darklight
15.02.2012 23:31

И нас така ще ни изнасилят другия вторник.

chelsea_blue12
15.02.2012 23:42

Защо си толкова негативно настроен ... всичко може да стане а наи - хубавото ще е победа на ЧЕЛСИ *smile*))))))))

peterdeadman12
15.02.2012 23:31

Искам да попитам, защо Милан вече играят на Джозепе Меаца ? До колкото знам до миналата или по-миналата година бяха на Сан Сиро ?

skarto
15.02.2012 23:50

Стадиона ви е виновен некадърници

fc_cskar4eto_fc
15.02.2012 23:47

и то е един стадион мани мани...на светкавица стадиона е по хубав

Shev4enko_
15.02.2012 23:45

Самия стадион се казва "Джузепе Меаца", а името на целия спортен комплекс е "Сан Сиро". Няма 2 различни имена на стадиона, независимо, дали играят Интер или Милан.

MethodmanBG
15.02.2012 23:38

глупости Джузепе Меаца е играч на Интер И Милан обичан и от 2та клуба така е било 1то име сега е Сан Сиро

Icarus
15.02.2012 23:36

Аз пък бях разбрал, че едното от двете е старото име *lol* И аз не знам да ти кажа малко е объкрващо, но така съм чул.. ;d

Zaku
15.02.2012 23:36

СРАМОТА..Преди бях спорил с 1 тука който незнаеше кои е Буфон ..Аз сам казал Диемите с тая Англия многоо ги дурпат напред в БГ

Icarus
15.02.2012 23:33

Случва се, споко *lol**lol**lol*

aa2
15.02.2012 23:33

''Сан Сиро'' му викат когато играе Милан, а когато играе Интер му викат ''Джозепе Меаца'', така мисля, че беше.Стадиона е един.

peterdeadman12
15.02.2012 23:32

пфф оле майко.. *lol*

Icarus
15.02.2012 23:31

Това е един и същ стадион приятелл...ХАХАХАХА

Anders0n
15.02.2012 23:30

Само ме е яд за Анри,че по такъв позорен начин се разделя с Арсенал,просто срамота...*thumb_down*

blinderchyyy
15.02.2012 23:30

Английските отбори си отиват лека - полека... Много жалко..

Zaku
15.02.2012 23:29

Казвал сам го и преди ще ви го кажа и сега МИЛАН е бил и ще буде най-добрия отбор за сички времена НАДЯВАМ СЕ ДА ГО ВЗЕМЕТЕ НА СЕРИОЗНО И ДА НЕ ОТПИСВАТЕ МИЛАН НИКОГА *wink*

Anders0n
15.02.2012 23:28

Колко фенове на Арсенал се подиграваха на Юнайтед...и като стигнаха 1/8 финалите какво се случи,едно голямо унижение...

aa2
15.02.2012 23:30

Абе да отпаднеш от група с Бенфика, Базел и Оцелул е 2 пъти по-срамно от това да паднеш с 0:4 на стадиона на 7 пъти шампиона на Европа.

rekontra
15.02.2012 23:28

Убийство хахах...Довиждане ФРАНСЕНАЛ

aa2
15.02.2012 23:28

Сега вече ще се моля да не се класираме в ШЛ догодина, не ми се иска да виждам същото и догодина.Нека си гледаме дербита срещу Работнички, Хонка и другите грандове от Европа, а не да страдаме с резултати като 4:0, 4:1 от Барселона, Милан и др...Айде лека вечер от мен, достатъчно нерви за днес, ще си догледам мача и с мъка ще си легна.
БЛАГОДАРЯ АРСЕНАЛ, БЛАГОДАРЯ ВЕНГЕР, ПОРЕДНА ВЕЧЕР ИЗПЪЛНЕНА С КЕФ!БЛАГОДАРЯ!

aa2
15.02.2012 23:48

Благодаря!

hifonic
15.02.2012 23:47

Евала пич! Уважавам хора като теб.

peterdeadman12
15.02.2012 23:28

Дето феновете на Арсенал плюха Боатенг, че вкарал късметлийски гол и за къф се мисли.. Днес Боатенг ви разби отбора.. Не говоря само за гола.. Невероятно се представи, голяма техника.. Прогнозата ми беше 2:1 за Милан, а то кво стана..

Sasiro
15.02.2012 23:27

само челси остава от англия леле

moonwalkera
15.02.2012 23:26

Не мога да повярвам как фенове на АНГЛИЙСКИ ОТБОРИ се радват за победа на италиански гранд...

moonwalkera
15.02.2012 23:32

Браво братко, все пак загубихме...но ви стискаме палци с/у Аякс

vaskoo_1892
15.02.2012 23:31

хаха до одеве се опитвах да убедя феновете на Арсенал че имат шанс!Погледни долните коментари и пак помисли.

horo
15.02.2012 23:27

И аз това се чудя!!!

mincho97
15.02.2012 23:27

Аз съм за Арсенал......

MethodmanBG
15.02.2012 23:26

пак честитоооооооооооооооооооооооооооооооо

primebg
15.02.2012 23:24

1 гол на арсенал в милано и се класират арсенал *smile* в англия ще ги отбавят милан *smile*

panew
15.02.2012 23:24

хаха дузпа братчета ... направо ме е жал

radunchu
15.02.2012 23:22

Милан имат страхотен колектив... виждате как играчите оценяват всеки пас... дори и да не е точен... показват уважение един към друг... мисля, че това е нещо за което всеки отбор може да им завижда евала *thumb_up**thumb_up**beer*

vaskoo_1892
15.02.2012 23:15

Ето сега Анри ще покаже на Милан магията на Английските отбори

Barsa_fen_92
15.02.2012 23:14

Защо вьв всеки 5 коментар присъства името на Барселона? Мисля 4е играят Милан и Арсенал спрете да злобеете.

DeIvId7
15.02.2012 23:12

Анри краляяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяяя !!

dzhalev_71
15.02.2012 23:14

какво зяеш пък ти бе. свалих 10 кила докато превключа канала помислих че сме вкарали

panew
15.02.2012 23:13

Анри даже не заслужава да присъства на терена и да поема такъв срам .. той е много над всички негови съотборници с изключение на РВП

mincho97
15.02.2012 23:12

Има още време за Арсенал дано да успеят да вкара поне 1 или 2 гола!!

Madridist1902
15.02.2012 23:12

Лично аз не очаквах такъв развой на мача,прекрасна игра показват росонерите и по всичко личи,че те ще са отбора който ще вземе победата.Честито на всички тифози на Милан *wink*

GoGoGunners
15.02.2012 23:17

На Левски терена,На ЦСКА тревата и т.н Няма смисъл да се оправдаваме напълно заслужено губим за момента.

mincho97
15.02.2012 23:17

Да ами тя и топката крива*erm*

aa2
15.02.2012 23:17

Затова ли Милан играе красив футбол на този терен днес?Баси, наистина не съм вярвал, че някога ще се ядосвам на фен на Арсенал, но ти днес доказваш, че си мноооого, мноооого зле!!!

rarabg
15.02.2012 23:16

Чакай това стадион ли е ?

Arsenalsk1
15.02.2012 23:15

На такъв терен въобще не може да става дума за красив футбол.

moonwalkera
15.02.2012 23:10

Честит 1/4 финал на Милан, просто са по-добри тим.....ако след тази ужасна ира на Арсенал, топчиите се класират..просто ШЛ няма да е интересна..не заслужаваме никаква титла с такава игра...

mincho97
15.02.2012 23:10

Преди 3 години английските отбори бяха на полуфинали или на финали в ШЛ. А сега само Арсенал и Челси са в Шл и Арсенал ако не вкарат гол в тоя ма4 почти сигурно отпадат. Челси нищо чудно и те да се издънят срещу Наполи. Чембърлейн и Аршавин могат да променят нещо ако влязат!!

dzhalev_71
15.02.2012 23:10

Ако Милан продължат напред нека поне свършат това което ние не успяхме за 5 мача. А именно да потрошат Барселона и да стигнат до финала с Реал. Точно това ще е финал. Двата най титуловани отбора в ШЛ в спор за титлата

blinderchyyy
15.02.2012 23:09

И от цялата работа пак замесвате Юнайтед хахахахахахх..

holigan4e
15.02.2012 23:08

От всички отбори до момента,който гледам само Милан може да спре Барселона и само заради това съм за Миланистите ! Аа и Реал Мадрид също..ама при тях работите не стават щот съдиите винаги ги прецакват *smile*

VooDoo
15.02.2012 23:08

Калитковци 3 удара в вратата 3 гола *erm*

aa2
15.02.2012 23:08

До коментар [@comment 965714] от [@user Arsenalsk1]:

То и срещу Уигън вкарахме от корнер, но този сезон сигурно имаме над 100 корнера и само 2 гола от там.Какво да кажем, просто са смешни нашите когато се центрира топката!

GoGoGunners
15.02.2012 23:11

Виж сега..ние сме реалисти Няма как да падаш с 3 на 0 в Милано и после да биеш 3 на 0 в Лондон.

panew
15.02.2012 23:10

Човека е реалист. Ти какви мислиш че сте? В този мач никакви ви няма.

GoGoGunners
15.02.2012 23:09

Да ние сигурно 2 от корнер и двата срещу вила *lol*

Arsenalsk1
15.02.2012 23:09

сМЕШНИ СМЕ ???? Ти от кой отбор си бе ?

vaskoo_1892
15.02.2012 23:07

ДРАЗНИТЕ МЕ БЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ.Защо честитите 1/4 финала на Милан.Ако сега Арсенал вкарат гол имат шанс а и реванша е на Емиратс!!!!

peterdeadman12
15.02.2012 23:33

оправдания.. *erm*

aa2
15.02.2012 23:32

Те дори съдиите да ни подкрепяха пак щяхме да загубим с тази игра.Стига си се оправдавал, дори съдиите да са ни резнали при някое положение това не може да е оправдания, можеш да се оправдаеш със съдиите при 0:1, не при 0:4.

moonwalkera
15.02.2012 23:31

Стига оправдания бе хлапе! Те са по-добрия отбор на терена! Заслужават си победата, колкото и да съм ядосан! Айде стига вече


15.02.2012 23:30

Айде стига оправдания.Заслужаваме да паднем и това е.

Woodbook
15.02.2012 23:30

Хахаха . Приеми загубата заслужена е *smile*.

Zaku
15.02.2012 23:30

На тебе ти казвам научи правилата когато подаваш на заде няма засада това не го ли знаеш? И имаше поне 2 ма пред Робито *lol*

Icarus
15.02.2012 23:30

Да продължавайте да се оправдавате, обаче квито и голове да са вкарани от Милан .. редовни/нередовни - факт е че Милан ви смазаха.. и аз не виждам как може фен на Арсенал да твърди, че Арсенал заслужават дори точка в този мач *wink*

Arsenalsk1
15.02.2012 23:28

Дузпа за тях гол от засада явна дузпа за нас не свирена какво повече да кажа

GoGoGunners
15.02.2012 23:26

Анри си заминава,Венгер поради някаква причина не пуска Чембо,а Рамзи и Уолкът са супер непостоянни.

aa2
15.02.2012 23:25

И само да те питам ''г-н истински фен'' ти дали си си маркирал тялото за цял живот с емблемата на Арсенал и с надпис за Арсенал?Аз съм го направил, айде моля те не ми говори какъв фен си.

vaskoo_1892
15.02.2012 23:24

не е само той.Анри,Рамзи вече и Чембърлейн и Уоукот

aa2
15.02.2012 23:24

Приятелю, приятелю, аз колко време съм бил фен на Арсенал...ти сигурно тогава не си бил роден или не си знаел що е то футбол.Толкова нерви съм изгубил с този отбор, толкова мъчителни вечери и следобеди съм изживял...Недей ми говори кой е фен и кой не.Айде сега 4:0.Честито Милан, продължавате напред!

Arsenalsk1
15.02.2012 23:23

Абе с една дума скачате първи от потъващия кораб.Само че никой не потъва един слаб мач днес поради ред обективни причини но вие си скачайте от кораба а ние ФЕНОВЕТЕ сме с отбора дори да ни разгромят продължаваме напред .А не да пишем че сме смешни че сме трагични че сме насрани и тем подобни глупости заедно с феновете на челси мю и други...сега ясен ли съм ?

GoGoGunners
15.02.2012 23:23

Да.но както казах вече е само той а ако той си замине не ми се мисли.

vaskoo_1892
15.02.2012 23:21

Не си прав.Перси може по всяко време да вкара гол.Колко случея са тоя сезон вече?

aa2
15.02.2012 23:19

Не, единия го обърнахме с 2 дузпи, а другия с късмет.Няма я онази психика от сезона когато обърнахме Болтън от 0:2 до 3:2 с човек по-малко.Онзи сезон помня, че доста пъти губихме 1-то полувреме и винаги знаех, че Венгер може да промени нещо в отбора с думи, а сега сякаш нищо не може да се промени.Както излизат 1-то така излизат и 2-то, с изключение на няколко мача. МОЛЯ ТЕ, ПРОЧЕТИ МИ КОМЕНТАРА ВНИМАТЕЛНО ТОЗИ ПЪТ, НЕ МИ СЕ ИСКА ДА ТИ ПОВТАРЯМ КАКВО СЪМ КАЗАЛ ОТНОВО!!!

GoGoGunners
15.02.2012 23:18

Точно заради това и двата отбора са на това дереже..

Arsenalsk1
15.02.2012 23:17

Еми като знаеш какво пишеш че се насират с насиране ли обърнахме мачовете бе ?

vaskoo_1892
15.02.2012 23:17

Ми то и в Пуул само този на аватара ми спасява отбора си ама...

aa2
15.02.2012 23:16

АБЕ НАУЧИ СЕ ДА ЧЕТЕЕЕЕЕЕЕЕШ.Казах, че ВЪПРЕКИ ЧЕ този сезон обърнаха няколко мача пак си остават отбор с нулева психика!!!Еееее, омръзна ми да ти чета балъшките коменрати мамка му!

GoGoGunners
15.02.2012 23:15

Лошото е,че този човек е само един.

Arsenalsk1
15.02.2012 23:14

Абе кой се насира бе ? нали обърнахме преди няколко дена...Ти нещо не познаваш добре птбора.

vaskoo_1892
15.02.2012 23:14

Можу да не съм от Арсенал но и аз ги познавам и знам че има един човек който може да избухне по всяко време.

aa2
15.02.2012 23:11

Защото си познаваме отбора добре.Дори да вкараме гол сега и да отстраним Милан то ще е тотална изненада.Просто отбора ни от 2-3 сезона насам е отбор с нулева психика, това е отбор на който, ако вкарат 1 гол и се насира буквално, въпреки че този сезон направиха няколко обрата.Аз естествено се надявам, че ще отстраним Милан, но не го вярвам, просто не виждам с какво Арсенал ще се противопостави на Милан в следващите 120 минути.

vaskoo_1892
15.02.2012 23:11

Млъквай бе.Дано да те хванат някъде фен на Юнайтед и фен на Арсенал и да те ...

Roberto_Mancini
15.02.2012 23:08

арсенал ли имат шанс бе който падат срамно 2-8 от йонайтъд ?

idol_bg
15.02.2012 23:07

Ние феновете на Милан,говорим само и единствено след последния съдийски сигнал....))))) Така че догледайте си мача и после говорете...)))

panew
15.02.2012 23:09

Да не би да е заради финала от 2005? *joking*

aa2
15.02.2012 23:05

Хахахахах, като фен и на Селтик съм свикнал при корнери да очаквам нещо по-интересно, но като гледам Арсенал сякаш си знам, че и 150 корнера да има за отбора ми пак няма нищо да се случи.Толкова са смешни нашите при центрирания, че е направо трагично!

Arsenalsk1
15.02.2012 23:05

Писна ми от ПИШМАН фенове и смешни разбирачи

holigan4e
15.02.2012 23:04

АЗ НЕ СЪМ ОТ ТЪПИЯ МАНЧЕСТЪР РАЗБЕРЕ..МРАЗЯ ГО ТОЯ ОТБОР..САМО БЕРБАТОВ ОБИЧАМ...а по надолу се избазиках с Манчо.Тия мишки освен със съдията не могат да бият никой..Видяхме ги срещу Сити и Челси..

aa2
15.02.2012 23:04

Верно, честито на феновете на Милан, просто отбора ви си смаза нашия, няма какво да се лъжем.99 на 100 сте на 1/4 финал, дано поне там да не отпаднете, а да продължите с уникалната си игра.

MethodmanBG
15.02.2012 23:04

и аз харесвам арсенал симпатичен отбор са но като доста пристрастен фен на Милан немога да скрия задоволство найстина играем прекрасен футбол и заслужаваме да победим

blackandwhite
15.02.2012 23:04

аре бе тия нещастници нема ли поне 1 атака да направят бе ....страшни слабаци

holigan4e
15.02.2012 23:03

Вижте ,че се опитвам да ви разведря малко какво ме налазихте ;с?

teenage_head
15.02.2012 23:04

Егати ведростта, само всяваш смут *joking*

GoGoGunners
15.02.2012 23:03

Да честито на феновете на росонерите ! *beer*

GoGoGunners
15.02.2012 23:07

Нищо не съм казал. Честитя на Милан,но явно хейтърите ще си хеитват..

Arsenalsk1
15.02.2012 23:04

Пак ли ти бе ? Нали беше станал от Милан хахахахахха ...после се изини.Бием си с нас падаме с ис тях 15 годишно детенце

aa2
15.02.2012 23:01

Интересно защо тук има само фенове на Барселона, Реал Мадрид, Юнайтед, Челси, Пуул, Сити, но няма такива на Милан, или ако има те са възпитани?Оказва се, че феновете на ''Росонерите'' са доста по-добри в сравнение с тези на отборите, които избройх по-горе.Браво!

bleid_2
15.02.2012 23:22

Наздраве и на теб!!!

idol_bg
15.02.2012 23:15

Здрасти наборе.....)))) Форца росонери...)))) И аз тва им казах,на малките...ша говорим след мача....а засега наздраве...)))

bleid_2
15.02.2012 23:10

Пич ние феновете на Милан сме по възпитани поради факта че голяма част от нас са на една по зряла възраст за разлика от тези на отборите които ти изброи.Ето,аз си гледам мача без да коментирам и дразня а се радвам на отбора си защото МИЛАН ми е на сърцето от над 23 години а аз съм на 34.Просто гледам кой какво пише и се забавлявам на това как се дразните взаимно*smile*Деца,какво да ги правиш*smile*))

holigan4e
15.02.2012 23:00

Само Манчо може да обърне от 0:3 ХАХАХ всички знаем как ОБАЧе....

teenage_head
15.02.2012 23:07

От 2002 е, ако не се лъжа. Това е най-големият обрат, правен във ВЛ. Иначе всички гледахме един от 2-0 до 5-2 това беше преди 2 години пак с Тотнъм *thumb_up*

FC_BarCeLoona
15.02.2012 23:05

Знаем,знаем!С Хауърд Уеб всичко е възможно!*beer**beer*

ChelseaBoy7_9
15.02.2012 23:04

Мача в който обръщат Тотнъм едва ли е от преди 10години, но както и да е... А и във въпросния мач доколкото има информация отново е имало недоглеждане и са се получили нещата... За мача срещу Челси е излишно да говорим...

vaskoo_1892
15.02.2012 23:04

мда.Всеки път когато гледам клипчето и си мисля сасво ли е в този момент в главата на Джерард?

Arsenalsk1
15.02.2012 23:02

Да видяхме как обърнахте на финала срещу Барса.А онзи ден с Уеб супер обърнахте.

teenage_head
15.02.2012 23:02

Ти гледал ли си мачът преди 10 години, в който обръщат Тотнъм от 3-0 до 5-3, че да говориш въобще?! А от 3-0 до 3-3 не е пълен обрат, ами частичен...

DavidSilvaFan
15.02.2012 23:01

Грешка. Само Ливърпул може да обърне Милан от 0:3 *wink*

Kavuno
15.02.2012 23:00

обаче преди мача бяха много силни феновете на арсенал. аиде честито

DeIvId7
15.02.2012 22:59

най правият мач за днеска Милан на ХК само Бенфика педалие ме издъниха :@

aa2
15.02.2012 22:58

трябваше да е фаул*, извинявам се за грешката си.Дано се случи някакво чудо да вкараме един гол та поне да се залъгваме ние феновете, че имаме шанс да отстраним Милан.

pr0fy
15.02.2012 22:58

Честит четвъртфинал на Милан , трагична игра на Арсенал .. Жалко *wink*

blackandwhite
15.02.2012 22:58

и е са като финала на шампионкста с пуула ...3:0 ...3:3 ;/ ..само че арсенал не са ливърпул

GoGoGunners
15.02.2012 22:58

Пхах неска не им се ядосвам а им се смея.

Трагични сме . *lol*

aa2
15.02.2012 22:57

Ееее, тук имаше нарушение което можеше да ни върне в мача.Това трябваше да фаул!

Sasiro
15.02.2012 22:57

да не кажа голяма дума но другата седмица мисля че наполи няма да на дънят толкова много

holigan4e
15.02.2012 22:57

Не симпатизирам на никой,ама Арсенал това не го заслужава.Смяната просто е след дъжд качулка.Трябваше да започен с Анри и Чембърлейн.Дано на реванша поне Чамбата да играе *smile*

ChelseaBoy7_9
15.02.2012 22:57

Нещата отиват на зле за Арсенал... До момента коментатора споменава имената на играчите им само когато нещата се объркат...

aa2
15.02.2012 22:56

Шшшш, Барселона не ни разгроми така лошо бе, стига, тея момчета нашите изобщо футбол ли играят или....?Хубаво е да вземат да се откажат, това е срам и позор!

chelsea_mi
15.02.2012 22:56

Арсенал бяха до тук Милан са на 1/4 финалите *wink**beer*

aa2
15.02.2012 22:55

Мале как ще ни разгромят...

panew
15.02.2012 22:55

Казах ви ... Арсенал се гърчат вече

GoGoGunners
15.02.2012 22:55

Момчета не се ядосвайте.Няма смисъл.Какво искате да направим с този състав от деца?Венгер трябва да се стяга и да купи качествени футболисти лятото.

chelsea_mi
15.02.2012 22:54

Анри влезна искъм да видя нещо по-различно*wink*

van11persie
15.02.2012 22:51

При втория гол има6е чиста засада....!!! Иначе Арсенал 6те продължи на 1/4 финал!!!Пак 6те си говориме

CLOTH
15.02.2012 22:55

И аз така мисля, особено след третия гол... Успех на 1/4 финалите, артилеристи *joking*

Zdr4Maho
15.02.2012 22:50

А и да кажа само че Златко Баретата праи голем мач

Zdr4Maho
15.02.2012 22:49

Вие кво сте учаквали Арсенал се мачи в шампионата и идва тука и праи спектакал се пак има време да видим

rollingstones
15.02.2012 22:49

3-0 Третия ще е на Ибракадабра *wink*

norwich_ajax
15.02.2012 22:50

няма да има 3ти *wink*.Айде отивам да гледам второто и след мача сички тука !!!

cesc4barca
15.02.2012 22:49

БОА БОА БОА БОА ТЕНГ ТЕНГ ТЕНГ ТЕНГ ! ! ! фенчета на арсенал знаете да обиждате другите отбори ама вашия цирк май хич го няма *lol* венгер френския клоун изглежда като някав малоумник

Chelsea_FanBlue
15.02.2012 22:58

Станаха 3 G*ball*ALS, F*ball*RZA M*cup*LAN, F*ball*RZA M*cup*LAN, F*ball*RZA M*cup*LAN...

brisi
15.02.2012 22:53

пич махни си снимките до тези на Роналдо и пак ела да коментираш,ако не си остарял вече *lol*

rollingstones
15.02.2012 22:50

Милан и вас щяха да ви опухат ако съдията беше дал чистата дузпа за тях *wink*

murfito1978
15.02.2012 22:49

Браво на Милан,ей така ги искам...те са хегемона в шампионската лига!

cesc4barca
15.02.2012 22:48

Арсенал дечицата *lol* трагикомични са много им се смея *lol* като се почне от французчето венгерчо и стигнем до уолкът хамстера *lol* всички са някви анимационни герои няма кво да нарпавят най слабите които съм гледал през живота си

chelsea_blue12
15.02.2012 22:48

Кевин-Принс Боатенг отново показа как трябва да се вкарва *smile*))

norwich_ajax
15.02.2012 22:48

Абе на къв език да ви кажа, че второто полувреме ще е различно ? Кви са тия измисли 5:0 и т.н. дет ги пишете ? Това е АРСЕНАЛ, не кой да е, а менидбура им е един от най-големите треньори.Той си знае работата, а Анри ще ги поведе към обрат !

fc_cskar4eto_fc
15.02.2012 22:47

Ако Венгер пусне Анри и Ченбърлейн може да променят играта...Уолкът вече няма място в този мач

NeadeL
15.02.2012 22:46

Висшата лига май няма да има преставител на 1/4 финалите за СЕФТЕ като гледам играта на Арсенал и Челси , която е повече от трагична *wink*

norwich_ajax
15.02.2012 22:46

ВЕНГЕР СИ ЗНАЕ РАБОТАТА ! Пак ви казвам второто полувреме ще видите един преобразен Арсенал който ще вкара поне 2 гола.

gminev
15.02.2012 22:46

Анри да влезе поне в 60мин.,за да са вдъхновят и да се върнат!*thumb_up*

qko_ciklq
15.02.2012 22:44

Свиквайте момчета. Още много такива тъжни и жалки мачове ще гледаме на любимия отбор.
Това не е Арсенал. За едно полувреме един точен полуудар!!!
Уолкът ще е шампион на 100м гладко бягане ама за футбол... мани.
Вермален не знае къде се намира след като игра доста време като бек сега на титулярната си позиция не знае на кой свят е. Другите изобщо не са за коментар. Мега дроб

cesc4barca
15.02.2012 22:44

Тея дечица арсенал кво могат да направят *lol* Вижте ги направо ме набива смях като ги видя пък фенчетата им иначе взели да критикуват Юнайтед,Барса,Милан,Реал и тн пък не виждат колко жалки са *lol* иначе винаги коментират и са много умни хахахаха

Woodbook
15.02.2012 22:44

Абе хора нали знаете , че един отбор играе колкото му позволят да играе ??

Ekc_sl
15.02.2012 22:43

Май гледам сношния мач - единия гради играта и доминира тотално, другия само руши и е в глуха защита. Не го очквах това, с оглед лошото представяне на Милан в последно време. Невероятно полувреме за "росонерите". Не знам само, дали Арсенал излязоха доста уплашени и слаби или Милан показва това, което може.

pr0fy
15.02.2012 22:41

С тая игра второто може да стане и 5:0 , да ги стяга Венгер и да направят нещо второто , все пак защитават честта на Висшата Лига *wink*

tarantino_q
15.02.2012 22:40

Страхотно полувреме за Милан. Ибрахимович блести.

MethodmanBG
15.02.2012 22:40

дано да направят нов аватар като моя обаче и с днешния мач ако продажава така *smile*)))))))))))))))0

cesc4barca
15.02.2012 22:40

До коментар [@comment 965576] от [@user aa2]:

Смешното ти отборче отива там където му е мястото *lol* Извън европа ясно е че никога няма да спечелят шампионска лига

Breathin
15.02.2012 22:40

най-жалкия тип!

holigan4e
15.02.2012 22:40

Според мен английските отбори и в ЛЕ и в ША ще си отидат рано рано.Арсенал почти са ясни.Утре Сити падат гаранция от Порто с 3:1..После Наполи ще спука Челси с 3:0..а Манчо с това подценяване от страна на съра може да му направи лоша шега.Тия Аякс както играха с/у Реал като отпаднаха и играят така с/у Манчо..спукана им е работата на сър Алекс и компани.

Roberto_Mancini
15.02.2012 22:40

нито Челси Нито Арсенал няма да продулжат !!

Lampss
15.02.2012 22:48

Може да сме се прецакали,но Челси не е изпадал 160000 пъти от Висшата лига и е отбор от много преди да го земе Абрамович палячо такъв *wink*

Roberto_Mancini
15.02.2012 22:46

а вие ? хахахах смешник 50 м евро за торес 25 м евро за Вияш Боаш.. да броя ли още ? Челси е играчката на Руския алкохолик Абрамович

Lampss
15.02.2012 22:45

А бе смешка вие дадохте 400 милона и неможахте да прескочите групите пък ще ми говориш за Арсенал и Челси *wink*

rmadrid_fen
15.02.2012 22:42

нямаха шанс брат... то и ние не продължихме, но пак дано ЛЕ да вземем *smile*

panew
15.02.2012 22:40

Нито пък Сити в ЛЕ.

blinderchyyy
15.02.2012 22:39

Колкото и да съм за Арсенал в този мач , просто днеска играят ужасно,трагично , това е друг Арсенал! Уолкът игра ли въобще ? Рамзи ? Или пък Артета.? Слабички са , но все още не прибързвайте с решенията , кой ще отпадне... Успех!

NeadeL
15.02.2012 22:39

Тия Милан направо си ги разбиват . Защитата на Арсенал е мега зле . Арсенал даже имат кьсмет че изостават само с 2 гола , спокойно резултата можеше да е 3-4 :0 *wink*

cesc4barca
15.02.2012 22:39

Абе хора тва е напълно нормален резултат,незнам какъв футбол следите но всеки който грам вижда играта реално щеше да знае че дечицата от Арсенал просто нямат грам шанс срещу Милан ... та те не докосват топката 1 положение нямат трагични са .

Icarus
15.02.2012 22:38

Шшш феновете на Арсенал, успокойте се.. Тва че има такива мишкари, дет само спорят и ва дразнят няма да ва убие..
Живота ви не зависи от резултата на мача, не се вживявайте, че чак ми става смешно.

panew
15.02.2012 22:38

Второто полувреме задължително трябва да влезе Чембърлейн на мястото на Уолкът. И евентуално към 70-тата минута да влезе и Анри.

KrisPK
15.02.2012 22:38

До коментар [@comment 965564] от [@user aa2]:

Добър Въпрос *smile*

horo
15.02.2012 22:38

Милан не са отбор който трябва да се подценява ,защото който го подцени той си пати от него !

rekontra
15.02.2012 22:37

До коментар [@comment 965564] от [@user aa2]:

Не обичам да ми вкарват нищо,ама така като гледам,на твоя отбор му харесва да му вкарват.

Roberto_Mancini
15.02.2012 22:37

Уолкът резерва Чемберлйн Тутоляр !! ае Венгер не разбрали вече Уолкът много зле

Lampss
15.02.2012 22:39

Прекалено неопитен е да го пускат титуляр в такъв мач *wink*

mladen12
15.02.2012 22:37

Ужасно полувреме за Арсенал.. дано поне контузията на Косчелни да е лека *sad*

Lampss
15.02.2012 22:37

Милан играят доста добре,даже бих казал,че ги изпуснаха,можеха да водат с поне 3-0,но има второ полувреме ще видиме как ще отвърнат Арсенал *smile*

kVAZERQ
15.02.2012 22:37

какви чудесни пасове от ибра *thumb_up*

Anders0n
15.02.2012 22:36

Ибрата може по характер да е к*рва,обаче е баси футболиста....техника,бързина,точност,перфектен.....*thumb_up*

holigan4e
15.02.2012 22:36

Тоя Венгер не вкара ли 2-рото полувреме отначало Чембарлейн и Анри може и с 5:0 да паднат...това може да бъдете сигурни.Само с РВП не става *wink* кво ми го вкара тоя 20-ти номер заради него щеше сега да стане 3:0 добре Боатенг пропусна :Х

neymarchooo
15.02.2012 22:37

ако питаш мене анри тряяше да е титуляр не мога да разбера за какъв чеп го взе като не го пуска още отначало .. по добре да е титуляр и да прави играта през първоото много по добре от колкото да е второто като са вече догонващи в резултата

panew
15.02.2012 22:34

Виждате ли за какво говоря ... ето от такива контраатаки Милан ще съсипе Арсенал ако продължават така нещата

aa2
15.02.2012 22:33

Абе, някой случайно да знае какво е правилото за губене на места в ШЛ за държавите?Например сега Англия остана с 2 отбора в ШЛ(най-вероятно с 1 след днешния мач), миналата година бяха 3 на 1/4 финал, какво променя това в рейтинга на Англия?Има ли възможност Англия да остане с 3 места за ШЛ, ако продължават така?

VooDoo
15.02.2012 22:36

Смех *smile*

aa2
15.02.2012 22:35

А Англия ще загуби ли скоро 1 от местата си, ако продължава така?

Roberto_Mancini
15.02.2012 22:34

Италия вече губи 1 място.. а Германия спечели 1 място... Италия вече 3 отбори участват а на Германия 4

Roberto_Mancini
15.02.2012 22:32

колко пъти трябва да повтория ??? Тоя Уолкът МЕГА ЗЛЕ ! освен бързи крага Друго няма горкия !

panew
15.02.2012 22:32

Ако Венгер не промени нещо в отбора си на почивката и мача продължи по същия начин от 1-вото полувреме нищо чудно мача да свърши 3:0 или 4:0 и то само от контраатаки на росонерите.

blackandwhite
15.02.2012 22:31

подозирам,че тоя рамзи прави свирки на венгер извън терена ....неможе играч с никакви умения и потенциал да играе в клуб като арсенал..

posydon
15.02.2012 22:31

Мразя Венгер !!! Никога няма да стане като Сър Алекс дъртак фанцусин

rmadrid_fen
15.02.2012 22:33

САФ за голям тренер ли го имаш? Големи тренери са - Моу, Кени, Гуардиола, Алегри, Конте, но САФ от сезон-два НЕ СТРУВА !!

FC_BarCeLoona
15.02.2012 22:32

Алекс ли даваш за пример!Дето бербо му вкарва головете , а той го кара да търка пейката!Алекс е същия....*cigarette**cigarette*

FC_BarCeLoona
15.02.2012 22:30

Когата Ибрата падна при асистенцията помислих , че си е изкълчил крака. Защото някак си настрани стъпи!Добре , че нищо му нема!!*blush**blush*

holigan4e
15.02.2012 22:30

Тоя Венгер бате е същият като сър Алекс.Може ли да имаш на пейката Анри и Чембърлейн и да не започнеш с тях ??? Това са Милан не са ти Норич и Сунози да ги пазиш :Х:Х:Х

posydon
15.02.2012 22:29

няма никаква засада... ахаха и Косчелни се контузу... Футболистите на Арсенал НЕ СТРУВАТ !

rmadrid_fen
15.02.2012 22:38

апахах... библиотека *lol* ... то и ние бихме 49 барса с 11-1 ама това си остава в библиотеката, важното че сега сме пред Барса с 10 точки, единствения отбор който завърши с пълен актив от точки в групите на ШЛ и не се дъним с отбори като Суонзи и тем подобни. реал и барса брат това е истината! ПОМНИ МИ ДУМИТЕ - АРСЕНАЛ В СЛЕДВАЩИТЕ 20-30 ГОДИНИ НЕ ДА СТИГНАТ, А НЯМА СЕ ДОБЛИЖАТ ДО РАНГА НА БАРСА И РЕАЛ !! *wink*

FC_BarCeLoona
15.02.2012 22:35

Не става дума за Реал,а за безнадеждият Арсенал!!!Не е измъквай!!!!

Arsenalsk1
15.02.2012 22:33

Що само Барса има и едно отборче казва се Алкоркорн или нещо подобно 4- 0 ако не помниш там имаше бармани и чистачи в състава.

rmadrid_fen
15.02.2012 22:32

нас Барса, а вас койт ви фане

Arsenalsk1
15.02.2012 22:30

как ви чукат всеки ден Барса обаче на сантяго

Anders0n
15.02.2012 22:29

До коментар [@comment 965526] от [@user aa2]:

А в темите на Юнайтед за какво става въпрос просто....*smile*

Gopcho
15.02.2012 22:28

Това арсенал ли е? нищо общо с техният стил на игра...

Anders0n
15.02.2012 22:28

Жалко за Анри,че този срамен мач ще бъде последен за него....

rekontra
15.02.2012 22:27

Хайде бе Перси къде си? хахахах Венгер да пуска Анри

Jurka5
15.02.2012 22:27

Много са зле Арсенал. Рамзи и Росицки не се знае дали въобще играят,Саня е страшно неорентиран,а напред Перси сам не може да направи абсолютно нищо.

Zaku
15.02.2012 22:27

Тея Арсенал горките...Аз ви казах че Арсенал нямат шанс тва се знаеше но те и атаки нямат....

DeIvId7
15.02.2012 22:27

казах че Милан печели на хенди к. !! *wink*

rekontra
15.02.2012 22:26

Напъхайте им още 1-2 гола и съдията да слага край на мача.

posydon
15.02.2012 22:26

незнам защо взеха Анри изобщо.. влиза след 85 мин.... само 7,8 мин играе.. а Къде е ЖЕРВИНИО ?

Arsenalsk1
15.02.2012 22:26

Гол от 100000 % засада

gminev
15.02.2012 22:38

Вие дори и там няма да бъдете след този сезон.

FC_BarCeLoona
15.02.2012 22:37

Хах , както сте тръгнали и вие можете тм да отидете!*lol**lol**lol*

Arsenalsk1
15.02.2012 22:35

Теб кво те ебе какво очаквам От моя отбор?.А тия дето са в лига европа не знам защо коментират Арсенал.

DeIvId7
15.02.2012 22:33

кфо се газираш ве клоун кой ви е виновен като ви е слаб отбора няма кфо да си кривид душите имате един РВП .. кфо искаш да спечелиш с тоа състав

Arsenalsk1
15.02.2012 22:32

Кои правила бе това не еводна топка ФУТБОЛ е

Zaku
15.02.2012 22:28

Ти си научи правилата на футбола и пиши пак..

aa2
15.02.2012 22:26

Погледнете го от добрата страна - поне няма да ни се паднат Реал Мадрид или Барселона, тогава щеше да е грозно за нас.

Double_De
15.02.2012 22:26

Много добър пас на Ибрахимович, страхотна атака.

maesstro
15.02.2012 22:26

довиждане артилеристи*smile**smile**smile**smile**goal**goal**goal**cards**cards**money*

posydon
15.02.2012 22:26

всички са трагични хахаха Счезни горкия

rmadrid_fen
15.02.2012 22:25

2:0 !! НЕВЕРОЯТНО !! БАХТИ РОСОНЕРИТЕ !! НЕВЕРОЯТНИ !!

aa2
15.02.2012 22:25

Е, какво ще кажете за тази защита?Това харесва ли ви?Нека, нека, радвайте се на играта на момчетата ни.Супер, уникална игра!

Danskrastev
15.02.2012 22:19

Венгер за какво подяволите пусна артета крило офф боже да беше пуснал чембата или поне аршавин

rmadrid_fen
15.02.2012 22:28

не брато... садвай си там и ти не ме занимавай !

Danskrastev
15.02.2012 22:21

Сигурно да че пуска играч който не играл никога ШЛ крило....а попринцип играе халф....просто коментирам ти се заяждаш ходи си пий хапчетата и не ме занимавай

rmadrid_fen
15.02.2012 22:20

сигурно, защото е малко по-добър от тебе (като тренер)

Barsa_fen_92
15.02.2012 22:18

Има още 60 мин + 1 ма4 в англия, нз защо отписахте арсенал зарад 1 гол *erm*

posydon
15.02.2012 22:17

Трагични са Трагични... Рамсей,Росицки,Аршавин,Гибс нямат място

genchooo
15.02.2012 22:17

Още като теглиха жребия ви казах ще има Боа тенг - тенг - тенг -тенг - боа боа -тенг тенг [@link http://www.youtube.com/watch?v=6I4Np-8thOs] *lol*

ChelseaBoy7_9
15.02.2012 22:17

Боатенг докато играеше в изпадащия Портсмут, стана титуляр в Милан и вкарва от красиви по-красиви голове...

Icarus
15.02.2012 22:14

Кво се оправдавате с тва, че терена бил "Нива" ..
Квото за единия, такова и за другия *wink*

Arsenalsk1
15.02.2012 22:13

До коментар [@comment 965462] от [@user DeIvId7]:

То вас постоянно ви ебат парцилона

DeIvId7
15.02.2012 22:15

нещо си неспокоен ми се струва хахахахахахаахаха *lol**lol**lol*

Woodbook
15.02.2012 22:09

Всички ми приказваха преди мача , че Арсенал е сигурен с участие си на 1/4 финал ...

posydon
15.02.2012 22:09

Арсенал трагични сте !!! Милан Мачка !!!

Arsenalsk1
15.02.2012 22:11

Посадете картофи на този терен.Продажници.Удинезе 0-1 после 2-1 в легнало положение ай стига писахте глупости

Double_De
15.02.2012 22:09

Голям възход на Боатенг, израстна много като футболист *smile*

panew
15.02.2012 22:08

Арсенал с тази си игра да не се надяват да вземат нещо ..

gokt0pa
15.02.2012 22:08

защо има толкова малко хора на стадиона ?

posydon
15.02.2012 22:11

еми от 10 години насам не са пълни стадиони

Sasiro
15.02.2012 22:07

До коментар [@comment 965444] от [@user aa2]:

хах ти остави нас .. преди 5 години една победа не ни взимахте радвате са тая година *lol* .. ае гледай си мача къв фен на арсенал си

Sasiro
15.02.2012 22:09

респект (бов)

aa2
15.02.2012 22:08

Компютъра ми е на 2 метра от телевизора, спокойно мога да си гледам мача и да пиша.Ти недей ме мисли мен, мисли твоя отбор и недей обиждай нашите играчи.Покажи малко уважение!

Double_De
15.02.2012 22:05

Онзи луд коментатор фен на Милан дали вика ся: Боа-Боа Тенг-Тенг *lol*

Woodbook
15.02.2012 22:05

Тоя мач не ги виждам засега Арсенал *smile*.

aa2
15.02.2012 22:05

Нали знаете, че всички си спират лошите серии когато се паднат с Арсенал?Време е и Милан да си спре лошата серия срещу английски отбори точно срещу нас.

aa2
15.02.2012 22:23

Абе кой ти е казал, че трябва да ги бием задължително?Ти разлика между ДОБРА ИГРА и ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ПОБЕДА виждаш ли?Аз казвам, че просто отбора трябва да играе по-добре, за момента просто им предаваме мача, в момента просто им даваме билет за 1/4 финалите.Не съм казал, че сме загубили, не съм казал, че трябва задължително да бием, просто казвам, че трябва да играят по-добре нашите.Това е!

Arsenalsk1
15.02.2012 22:21

Абе така говорите се едно играем срещу Лейтън ориент и трябва да ги бием Милан без усилия.Абе ей това е Милан 7 кратен носител на ШЛ.Въпреки че Милан ги харесвах когато там бяха Ван Бастен ,Гуллит и Райкард.За това стига писахте глупости.Милан си е Милан но е преодолим отбор като гледам до момента.

Double_De
15.02.2012 22:19

Ок, явно аз не съм прочел правилно *smile* Успех

aa2
15.02.2012 22:18

Къде видя, че се предавам бе приятелю?Просто казвам, че отбора ни играе много зле.Казах, че се надявам Венгер да надъха момчетата на полувремето и да видим различен Арсенал през 2-то полувреме.Това което виждам засега е трагично, ако продължат така нашите не вярвам да оцелеем само с 1 гол във вратата си, а ако оцелеем то ще е с много, много късмет!

Arsenalsk1
15.02.2012 22:17

Абе нека свърши мача поне.След 10 минути ревете вече.Виж първите ми коментари прогнозата е 2-1 за тях но не да ревете.Защитата ни е зле.Вермален и Кошчиелни не са обиграни като двойка а Гибс не е играл няколко месеца.Мертезакер липсва то си личи.Защитниците са добри но в този вид не са обиграни.Какво очаквате ?

Double_De
15.02.2012 22:16

Пич много бързо се предаваш, има още цял час игра и отгоре, 1 гол да вкарате си е + все пак сте гости, а Милан са Шампиона на Италия *smile*

rekontra
15.02.2012 22:14

Бе недей бра грижи за Арсенал.И срещу Барселона бяха така ама вкараха гол.Спокич.Иначе пожелавам успех на Милан.

aa2
15.02.2012 22:14

Да, айде сега терена е виновен.Сигурно след края на мача ще ревеш и от съдията, нали?Просто нашите нищо не правят в момента.Терена е един и за 2-та отбора!Един истински фен може да критикува отбора си, аз се считам за истински фен и това което виждам в момента от нашите играчи заслужава критика!

Arsenalsk1
15.02.2012 22:13

Ако искаш викай за Волфсбург като не ти харесва Арсенал.Толко могат толко играят на тая нива.

aa2
15.02.2012 22:11

Ти кво искаш да се радвам от поредната подигравка на играчите ни с нас феновете?Ти ако на това се радваш значи не знаеш какво е футбол!В момента нашите буквално си подаряват билета за 1/4 финалите на Милан, защото с тази игра Милан ще ни разпори.Надявам се на полувремето Венгер да успее да надъха момчетата или сега докрая на 1-то полувреме да се случи нещо за да се успокоят нашите малко.

Arsenalsk1
15.02.2012 22:09

айде стига пък ти бе.20 минута е и вече ревете ...

Gogata85
15.02.2012 22:04

някъде там има един коментатор който сега се дере БОА - БОА - БОА ТЕНГ - ТЕНГ - ТЕНГ *party*

peterdeadman12
15.02.2012 22:04

Тоя Боатенг е супер луд, колко още такива гола ще вкара..?

n0thing
15.02.2012 22:03

До коментар [@comment 965423] от [@user Artillery]:

Късметлия ? Не, не веднъж е вкарвал такива голове.. *smile*

aa2
15.02.2012 22:03

Хубав гол, нека Шчезни пак да им подарява топката.Баси смешното изнасяне на топката от защитата...Днес губим с много!

rmadrid_fen
15.02.2012 21:57

това че Перси е ГОЛЯМ спортсмен просто, а Ибра "от време на време" се забърква в някой скандал

rmadrid_fen
15.02.2012 21:54

ами и аз като sad4me смятам, че сякаш Ибра е по-завършен. Играе супер отдавна, че дори и в националния на Швеция преди играеше много добре, а всеки следващ сезон му е по-добър. Перси от 2-3 сезона играе на такова ниво. Ибра със задни ножици, от далече, от пряк (ее и перси е добър от пряк) от всякъде бележи, но като бяха задали въпроса в студиото наистина се замислих и реших да видя някое друго мнение :0

Lahm_Munchen
15.02.2012 21:46

Доста непредсказуем мач. Милан са отбор, който както може да смачкат противника, така и да се издънят супер жестоко. Арсенал тръгне ли им играта стават много опасни, но понякога се сдухват супер много и ..... много интересен мач, ще викам за Арсенал, не че мразя Милан, просто ме кефи този отбор и желанието с което играят, както и стила им на игра ми допада. От мен 1-2 за англичаните, след края на мача ще видим какво е положението. Приятно гледане на всички и дано да стане зрелищен и запомнящ се мач.

manutd_forlife
15.02.2012 21:44

До коментар [@comment 965396] от [@user Artillery]:

аха са го видях, има възможност *lol* . Късмет на арсенал *smile*

ceko0911
15.02.2012 21:40

Чембърлейн трябваше да е титуляр, той при такива важни мачове се надъхва, лично мое мнение.

GarethBale333
15.02.2012 21:39

ХАЙДЕ АРЕСЕНАЛ ВИЕ СТЕ *smile*)))) нека покажем че английските отбори са по добри

wilsherebeast
15.02.2012 21:37

Тоя като вика Ибра е по - ефективен от Перси. Тоя ебава ли ме? Май не е гледал голмайсторите.

murfito1978
15.02.2012 21:31

Време е Милан да започне да гази ! Успех Росонери!

Artillery
15.02.2012 21:31

Айде, грабвайте пуканките Смукачев започва комедийното си шоу.

Fabregas_boy
15.02.2012 21:35

На бас,че ще спомене Барселона поне 3-4 пъти.*joking*

brisi
15.02.2012 21:30

Чембърлейн трябваше да е титуляр.....

Chelsea_FanBlue
15.02.2012 21:40

Съгласен съм, и като фен на MILAN се радвам, че няма да играе! F*ball*RZA M*cup*LAN

rmadrid_fen
15.02.2012 21:28

ае пичове според вас кой е по-добър? Перси или Ибра?

ManUnitedfan07
15.02.2012 21:34

Иначе сериозно - Няма място за сравнение, и двамата са добри, но РВП е по-добрият.

wonderfullcho
15.02.2012 21:33

Перси

sad4me
15.02.2012 21:31

бих гласувал за ибрахимович , все пак в доста отбори показа че има класа , а перси аз го помня че чак от 2 сезона е толкова резултатен футболист , но си е мое мнение

rmadrid_fen
15.02.2012 21:31

ахаххаха.. забавен си ей..

ManUnitedfan07
15.02.2012 21:29

Бербатов *joking**joking*

tarantino_q
15.02.2012 21:27

Тука ще викам за Милан, но само защото трябва да избера страна. Успех и на двата отбора и дано да има много голове.

Arsenalsk1
15.02.2012 21:26

Мисля че мача ще бъде 2-1 за Милан.Без Мертезакер и с Гибс който не е играл няколко месеца ще ни е трудно в защита.

ManUnitedfan07
15.02.2012 21:22

Надявам се да гледаме хубав мач, но като фен на английския футбол ще се придържам към Арсенал.

hifonic
15.02.2012 21:21

Милан не е за подценяване. Дано гледаме по-добър мач от вчерашния.

primebg
15.02.2012 21:27

И арсенал не е за подценяване *smile*

posydon
15.02.2012 21:13

Жервинио къде е ?

Artillery
15.02.2012 21:18

Преди два дена игра 120 минути на КАН, няма как да играе днес.

Artillery
15.02.2012 21:10

dafuq, к'ва е тая нива дето ще се играе на нея бе?!

Sasiro
15.02.2012 21:08

2-ка ми Арсенал ще вземе малка преднина преди реванша и достатъчна за 1/4 финалите

Strraxo
15.02.2012 21:05

Ще се получи добър мач ... *smile* но мойта прогноза е 2-0 за Милан !!

RosickyBoy
15.02.2012 21:03

Наистина ще се разчита много на Росицки в тоя мач. Да не забравяме обаче, че в 2-та последни мача игра по 90мин. ако не се лъжа.. дано стане хубав мач. *smile*

Danskrastev
15.02.2012 21:02

Айде готовили сте за зрелищна победа на Арсенал *cigarette*

renjaraa
15.02.2012 21:00

Анри пак ще вкара в края и Арсенал ще се поздравят с победата *lol*

cesc4barca
15.02.2012 20:52

Милан бият с 2 гола разлика

kris_666
15.02.2012 21:15

даа, май ти не си като гледам кви тъпи коментари пишеш ''тоя артета за кво го пуска,той е мн слаб...'' хаха ти явно не разбираш от футбол...

NEMO666
15.02.2012 21:12

ти нормален ли си

kris_666
15.02.2012 21:01

Милан може да бият барселона с 2 гола, а не Арсенал.. *smile*

wilsherebeast
15.02.2012 20:52

Венгер ще заложи на опита като пусне Росицки по крилото.