"Вече не уважавам Суарес, очаквах повече от това момче"

09:15
"Вече не уважавам Суарес, очаквах повече от това момче"
Рио Фърдинанд изригна срещу Луис Суарес.

"Конфликтът между Евра и Суарес можеше да бъде потушен. Вместо това нападателят на Ливърпул не подаде ръка на Патрис и наля масло в огъня. Загубих цялото си уважение към Луис Суарес след тази негова постъпка и нямаше как да стисна ръката му" отсече Рио.

"Разочароващо е, очаквах повече от това момче," допълни Рио Фърдинанд.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

paunQ
12.02.2012 20:42

Може да са добри футболисти, но са пълни лай*а като хора в Юнайтед! Ето за това не заслужават уважение! Както по-надолу един пич беше изкарал факти и то неуспорими! Рио, Рио... Снууп Дог те чака за по един масур! ЛЕКЕ !

Man_Red
12.02.2012 20:35

Деца...к'во ли ви чета и аз коментарите.Тука само злоба лети.Евра казал на Хаселбанк негър...ми негър да каже негър на негър не е обида,приятел.А също така защо истъквате минали неща само и само да оправдаете Суарез?Говорете за нея конкретно,а и футболистите си падат малко идиоти нали знаете.Знам,че ще си навлека много минуси,ама братле тука смислени коментари няма.Уважавайте и мнението на другите.

gos13
13.02.2012 10:59

"Уважавайте и мнението на другите" Дефинирай (какво означава) *другите*, не би ли трябвало да се включат и тези, които не са привърженици на МЮ. Например qko_ciklq ! Имаше някога една дефиниция за *права линия*, различна от тази в геометрията и тя гласеше *права линия е всяка линия успоредна на линията на Партията*. Струва ми се, че се опитвате да направите подобна дефиниция за "Уважавайте и мнението на другите" като под *другите* трябва да разбираме *привърженици на МЮ и никой друг и само тях*.

qko_ciklq
12.02.2012 20:09

Феноменон прекръсти се на Покемон. Повече ще ти подхожда, глорихънтъре.
Постарай се да отговориш на въпросите които съм поставил.
Сложи ръка на сърцето си и признай морално ли е това което са правили играчи на отбора на който си фен. Нали големи светци се изкарвате там в тоя отбор.
И въпросите могат да се увеличат с още няколко, като например:
Морално ли е да намерят дрога в собственото ти заведение?
Морално ли е нарочно да строшиш краката на противник, като с това си действие го оставяш инвалид за цял живот? А?
Хайде вие сте глорихънтърчета. Нали сте най-невинните овчици наред с получовека.

Phenomenom
12.02.2012 19:08

Недей да ровиш като "прасе в картофи" и да вадиш кирливи ризи, защото всеки си има недостатъци. Само, че Юнайтед са трън в очите на всички и само чаката удобен момент за да си излеете злобата.
Морално ли е да убиеш 39 души?
Морално ли е да пребиеш фен във нощния бар ?

qko_ciklq
12.02.2012 18:01

Такаааа искам да задам няколко въпросчета на фенчетата на най-моралния и най-онеправдания отбор на острова ман. юн.
Както и към феновете на получовека

Морал?!?
Морално ли е да избягаш от допинг тест?
Морално ли е да преспиш с жената на брат си?
Морално ли е да изневеряваш на бременната си съпруга с проститутки,които са на възрастта на майка ти?
Морално ли е да атакуваш фен на друг отбор с кунг-фу удар,само защото те е нагрубил?
Морално ли е да симулираш и да изкараш червен картон на четвъртфинал на световно първенство на клубен съотборник и добър приятел и след тва да се нижеш като мишок?
Морално ли е да бойкотираш собствения си национален отбор,да те е страх да се прибереш в родината си,защото си персона нон грата и като мишок да кацнеш в Манчестър?
Нормално ли е да наричаш Хасълбенк ''нигро'',а сам да се представяш за жертва,като ти казват ''негрито''?
Въпроси,на които трявбв да отговори големия моралист Фъргюсън и подлогите от ФА,но понеже няма да го направят,нека мислещите фенвое на Манчестър да се пробват да го направят.
Отговор не чакам защото нямате доблест и топки. Приятно напрягане на мозъчетата ви. *lol*

Phenomenom
13.02.2012 15:20

Велик защитнико на морала, моля те дай малко светлина по случая: Морално ли е да убиеш 39 души ?

gos13
13.02.2012 10:36

"Да преспиш с жената на брат си не е наказуемо" А бе човече, тук говорим за морал, казуса Суарес - Евра е морален, а не за престъпления по смисъла на закона, ако ти не можеш да го разбереш и господ не може да ти го разясни. "Кон с капаци", така се движат впрегнатите коне.

mutito0o
12.02.2012 20:39

Пфф дабе абсолютно вси4ки го правели .. ай моляти се изброи ми ги тези 'вси4ките'... Вие викато това морално ли е без да се замисляте дали вашите са го правили *smile* и какво му е обидното да наре4еш негър негър ?? той като е обидил др те ? Защо не споменаваш 4е е нарекъл Хасълбенк негър а ся се оплаква ?

Phenomenom
12.02.2012 19:12

имах в предвид чакате* коментара ми по доло е към теб.

manunited666
12.02.2012 18:29

Да преспиш с жената на брат си не е наказуемо , но това един бял да нарече един черен негър си е наказуемо по закон и също така не е същото като това един негър да каже на друг негър , че е негър.Това как някои черен казал на друг , че е негър вообще незнам защо го поставяте на въпрос.В този конкретен случай Суарез е по-виновен отколкото Евра а колкото до останалите ти доводи , не забравяйте , че това също са хора , също има злоба , завист и какво ли не.Проблема е , че вие не тръгвате да говорите за конкретния случай а почвате да изтъквате неща от миналото който ги правят абсолютно всички.Просто е безмислено това дет го правите.То това даже няма нужда да го казваш , то тряя си малоумен за да твърдиш , че само защото са богати и известни то те са супер морални.Тези неща ги правят всички!

ceco26
12.02.2012 18:20

Бих казал, че ги затапи, но са прекалено заоблени повечето и все нещо ще се намери да кажат, но евала за коментара.

Arsenal1931
12.02.2012 18:13

прав си брат ! Евра е пълно лайно ! Рио Фърдинант също явно.. но все пак знам откъде е и не съм учуден. Напълно подкрепям Суарез и в този случай и предишния

TS26
12.02.2012 16:42

просто наглоста на манафите няма край *thumb_down*,колкото си по-прост толкова повече говориш

anton_cholakov
12.02.2012 16:38

Уинър!!! Чакаме нещо тази тема! [@link http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/luis-suarez-i-m-sorry] !!!

mutito0o
12.02.2012 17:10

ДА и аз току що го видях *smile* Радвам се 4е Суарез4о се извини за постъпката си *smile* и се надявам Евра да направи същото *smile*

Heavenhell
12.02.2012 16:33

И аз да не бях играл 8 мача заради някъв нещастен конфликтаджия и аз нямаше да му стисна ръката , ей сега , че е много специален.. А Рио никой не го кара да уважава Суарес или който и да било. Тези неща ги казвам като неутрален , нямам никакви симпатии към Суарез или отбора на Ливърпул. Просто Манчестър да си гледат отбора и да не се обаждат един след друг като лелки , че тоя не им е симпатичен и оня вече няма да го уважават..

DeIvId7
12.02.2012 18:02

така е брато

acmilan18990
12.02.2012 16:23

Първо не е длъжен да му подава ръка , никъде не го пише *wink* , а че Евра е говно говно е *smile* при това черно *smile*

[@link http://www.youtube.com/watch?v=Of0kkmv37s4&feature=related]

да не говорим как се радва след края на мача пред Суареш , явно и комплексар *smile*

nerealno_zlo
12.02.2012 15:37

А и всеки си има различно мнение по този случай.

nerealno_zlo
12.02.2012 15:34

Ми незнам какво е станало точно шото не съм бил със тях но не е професионално.

Kavuno
12.02.2012 15:23

Тоя Евра преди го уважавах ама егати лекето излезна.не стига че заради него го наказаха Суарес,а и ръка иска да му подава.А Фърдинанд това за мене не е футболист.

TS26
12.02.2012 16:33

мани го фърдиданд,не го ли виждаш,че е някакъв наркоман

qko_ciklq
12.02.2012 15:23

Аха, а сигурно интригантската постъпка на получовека беше най-спортсменската на света *smile*)))))))))))))))

nerealno_zlo
12.02.2012 15:09

Незнам за мене колкото и критики да отнесе Суарес е играч от класа, казвам го като фен на манчестър но постъпката от негова страна не беше спортсменска.

ceco26
12.02.2012 14:51

[@link http://www.youtube.com/watch?v=Of0kkmv37s4&feature=related]
чудно как на евра ръката се забавя, когато доди ред на суарез и взе да се "обижда"

Strraxo
12.02.2012 14:44

Ако имаше малко достоинство щеше да му стисне раката.... Браво Рио !!

DeIvId7
12.02.2012 14:33

то май стана обратното ама айде Евра долното копеле не подаде ръка на Суарез

gos13
12.02.2012 14:01

Голям праз! казвахме като деца в такива случаи.*joking**joking**joking*

Messiah
12.02.2012 13:55

Беличките ми те дечица...как ги обиди лошото момче Суарез!
Казал му бил еди-какво си -
сега и Евра вече съжалява, че си измисли тоя скандал!
Вече хората ще забелязват само цвета му, а не и играта му!

alechko
12.02.2012 14:03

If I was playing,if Incey was playing,if Sparky was playing: Suarez ends the game wishing he'd shaken hands" -Roy Keane Много жалко че не играят тези футболисти !!!

tymypa
12.02.2012 13:50

добре нали е разочароваща постъпката ... тогава защо и той не подава ръка значи сега да кажем че и той е келеш ... обиден е суарез че за 1 дума не игра 8 мача и е нормално да му е сърдит и да не иска да му подаде ръка и сички го хлебят ... айде хлебете рио сега където за по малко не подава ръка

BerbaTheBest
12.02.2012 13:34

И двамата търсеха конфликта, но не мога да разбера Евра защо се обижда на "негър", като си е такъв. Все едно на мен да ми кажат белчо и да ги дам на съд за расизъм. На "афроамериканците" им се дадоха много права и станаха много големи, като наще цигани!
Друг е въпросът, че като се знае, че ще стане така, Суарез не трябваше да го "обижда", ако това може да се нарече обида!

mutito0o
12.02.2012 13:48

Мн правилно *smile* а и той Суарез сам каза 4е това в неговата страна не е обида .. поне не се за4ита за такава.. Негрите като си говорят на негрито какво ??? ДА не споменаваме 4е самия Евра нари4а игра4ите на 4елси ш****ани н***и..

ChelseaBoy7_9
12.02.2012 13:28

Смешна работа... При ръкостискането Евра беше човека който предизвика конфликта... Друг е въпроса че нещата се извъртяха прекалено много и заради 3-ма човека свързани с Юнайтед ставаме свидетели на такива глупости... Евра, Рио и брат му Антон...

pesni4eto
12.02.2012 13:21

незнам защо изобщо има спор неможеш да кажеш на черното бяло. Евра си е черен и би трябвало да е свикнал.

Fedde_Le_Grand
12.02.2012 13:02

Стига бе ей как само Суарес е виновен?!И Валенсия е черен,ама се ръкостискаха.Оня ако не беше виновен и той,нямаше Суарес ей така да се нерви и псува..*thumb_down*

dadeds
12.02.2012 13:01

[@link http://www.facebook.com/photo.php?fbid=254227154651773&set=a.139295096144980.36005.138806056193884&type=1&theater]

Phenomenom
12.02.2012 14:55

На въпросната снимка Суарес протяга ръка за да се ръкостиска с детето което стои до Евра, просто е спрян кадъра точно след това. Само наивник може да повярва на тази снимка!

aa2
12.02.2012 13:04

Това си мисля, че решава спора.Евра е чист мангал.Точка по въпроса!

Chamberlain
12.02.2012 12:51

Суарез е напълно прав.Тоя боклук Евра е виновен за цялата тъпотия.Да се оплакваш за нещо,което и ти си направил в миналото е жалка постъпка.

demi43
12.02.2012 12:49

Аве ше му еба изкуствения отвор тоя Рио голяма работа стана ве пуу тва си е спор между Евра и Суар.. писна ми от едни и същи глупости тоя Евра как не го е исрам бе как ко ми рахомаха след мача пред Суаре... аз ако бях на мястото на тоя суаре... един здрав бой ше му регля пак после ако искат и футболната ми кариера да спрат. Па тоя Рио кав е ве кат има и той проблем да ходи се разбравя с Тери..

LFC7Suarez
12.02.2012 12:49

Ако гледате още 2-3 пъти видео с случая ще видите че не Суарес не подава ръка , а Евра прибира своята след което го дръпна.

dzhalev_71
12.02.2012 12:09

господин кашкавален футболист е тръгнал да ми се прави на лектор.като не го уважаваш си мълчи. ето ти пример от близкото минало:
джон тери и уейн бридж - преди мача при ръкостискането тери подава ръка на бридж а той извъртя своята и се ръкува с момчето стоящо до тери.
аз лично ако бях на мястото на суарес вместо ръкостискане бих му набил една в лицето на тоя евра макар и с риск да ме накажат за 2 години и да оставя отбора си да играе с 10 души 90 минути.

Turek
12.02.2012 12:05

Фърдинанд не подал ръка на Суарес защото вече не го уважавал. Разбираемо. Суарес вероятно също не е подал ръка на Евра защото не го уважава. Нормално. Всеки си има избор кого да уважава и да поздравява. Постъпките на Фърдинанд и Суарес са напълно индентични и съвсем нормални. Реално погледнато от нормални неща се прави световен проблем.

ceco26
12.02.2012 13:21

Да ве, верно. Той и Суарез може да се сърди на рио-коката, че не му подал ръка...Рио възмутен от Суарез не му подава ръка и се оплаква, че Суарез не подал на Евра, при което Суарез е възмутеният...жалка работа от чернилките.

smoby94
12.02.2012 12:05

[@link http://i.minus.com/iCn6MOjdeRcSr.gif] да бе само Суарез е виновен

cheman
12.02.2012 11:42

Просто трябваше да се поздравят - Да - Суарес не постъпи правилно и сега не трябва феновете които са на негова страна да казват той е свободен човек , не е длъжен и т.н. Това е нещо като спортсменство което той не показа в този мач. --- Много точен е долният коментар на руни фен..10

rooney_fen_10
12.02.2012 11:16

Оф Уинър що не сложите още 10 статии за темата Суарез-Евра. Не може ли просто да спрете да провокирате потребителите, защото нищо хубаво не излиза от това. *erm*

ManUnitedfan07
12.02.2012 11:15

И двамата са със сходен манталитет - цигански. Въпреки, че Евра играе в любимият ми отбор и е един от най-раздаващите се играчи се срамувам, че имаме такъв играч в отбора. Като не се ръкостиска Суарез той няма смисъл да го дърпа. Вместо на селянията да отговори с разум, той отговаря с френски инат. Наистина позор и за двата клуба.

howardwebb
12.02.2012 10:34

В този конфликт има двама души, а всичката пумия се излива върху Суарез. Никой не споменава за това как Евра му е скочил в тунела. Също така не съм видял нито едно доказателство, че Суарез е расист.

howardwebb
12.02.2012 10:55

А ти бил ли си на терена на въпросния мач когато Суарез обидл Евра. Всичеко е думата на единия срещу думата на другия.

blinderchyyy
12.02.2012 10:46

Извинявай , ти беше ли в тунела ? Ако си бил , я ни разкажи какво е станало ? Както САФ каза , Суарес е позор за Ливърпул *smile*

ceco26
12.02.2012 10:26

Абе и аз очаквах повече от това дърво /Рио/...всъщност, не съм... Но очаквах поне малко разум от черния бурсук, щото никой не е задължен да му дава ръка, всеки е свободен уж.

LiverpooI1892
12.02.2012 10:18

Ами и аз на една черна маймуна не бих подал ръка.Тя преди 2дена слязла от дървото и почнала футбол да играе..Хайде и мен ли ще осъдите за расизъм.Хахахах

cesekarchetooo
12.02.2012 10:21

Не, теб Господ те е осъдил на тежка форма на малоумие.

nidie
12.02.2012 09:41

Мъжка постъпка от страна на Рио *smile*

Отговор
:
10