РВП смазва головия рекорд на Бербо, дали наистина е така?

10:04
РВП смазва головия рекорд на Бербо, дали наистина е така?
Само след 24 изиграни кръга Робин ван Перси реализира повече попадения от голмайсторите на Висшата лига за миналия сезон. През последната кампания Димитър Бербатов и Карлос Тевес забиха по 21 гола като в последствие по 1 от попаденията им бе вписано в графата "автоголове" и така двамата поделиха върха с актив от 20 попадения съответно за Манчестър Юнайтед и Манчестър Сити.

Сега Перси има вече 22 гола на сметката си, ако мислите, че нападателят на Арсенал тотално е смазал летвата вдигната от Бербо през миналия сезон не е точно така, защото статистиката сочи, че головете на Бербо са паднали в 2210 минути, а тези на РВП в 2074 мин. това съчетано с факта, че Ван Перси изпълнява дузпите и редица фаулове в тима си почти изравнява двамата като показатели пред гола.

РВП прави уникален сезон и всички го признават, такъв най-вероятно щеше да е и миналия на Бербо, ако САФ му даваше повече игрови минути и доверие да изпълнява статични положения.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Qtagana
15.02.2012 11:26

БЕрба си е точно за тотнам вила евертън в такова отборче паметник щеха му направят има много недоказали се трансфери да но никои неги отрича нали ? тук разликата е че е наше момче но немисля че тряа сме на принципа "нащо гардже си е най-черно"

FaNaTiKa
11.02.2012 19:49

но това да иронизираме Бербатов .. как не сме можели да го сравняваме с Перси с тоя с оня .. тъпо е, така го иронизирате, защото е българин и защото всичко други българи в момента са на толкова ниско ниво, че не можем да си вярваме, че в крайна сметка имаме качествен футболист българин и той е точно Димитър Бербатов, по една или друга причина не е титуляр, но качествата ги има и се доказа, а да не изброявам колко други трансфери за по 25-30-40-50 милиона не се доказаха по същия начин, така че ..

Qtagana
15.02.2012 11:23

Вживота има нещо много важно - репутацията , и на квото си постелеш на тва ще легнеш бербатов е наистида добар футболист но ти сам го каза в българия няма конкуренция, той е първи сред мишките, вижда се че сред котките не е в челните позиции никога няма да е от ранга на руни перси меси ронално игуаин бензема (няма смисал да изброявам още това са 1 малка част от нападаели топ клас) а нащо момче утиде за рекордна сума там очакваше се повече от него ... виш ся меси праи слаб мач с осасуна псуват го келешите в уинър а не критиците щото си има име човека а нашия също има такова но на непостоянен играч ... както казах когато струваш маса пари се очаква повече от теб, торес същатата раота ... просто берба е мнго добър футболист и не трая се плюе само защото е българин но ако беше сърбин ромънец или кореец примерно щеше го калнем 2пъти по-вече тва е реалноста за мен ... не ми се слуша лво е постигнал няма резерва която да струва 30+ милиона е то има де ама в последствие след като не е бил обедителен като титуляр в Юнайтед не изкат 5 гола на отбори от класата на уигън изкат 1 но от класата на топ 4 и да реши мача ... хетрика на ливърпул евала но тогава пул и ботев щеше да ги бие бяха в плачевна форма а и каулт върна жеста но едвали в холандия са му лизали м*дурите както феновете тук и журналистите ... пак казвам нищо против берба няам но нека бъдем реалисти знам че си му голям фен но небъди толкова пристрастен може има 50 асистенции ... но роналдо на времето имаше и 40 гола до тях *wink*

FaNaTiKa
11.02.2012 19:47

бе и дваата са добри, но Бербатов е по-възрастен вече. То при тия играчи от големите отбори всеки си има стил и всеки е различен, един е по-добър в едно, а друг в друго, за това сравненията са глупави ... но Ван Перси е един голям капитан и има много хъс, но пак казвам, Бербатов повече ми харесва, като стил, на моменти изглежда така сякаш е незаинтересован и секунда след това или извежда някой на 100%-ва позиция, или спира някоя топка изпратена от вратаря му в наказателното на съперника, спира я само с едно леко протягане на крака, или пък вкарва някой феноменален гол .. с лекота ги прави нещата, за това, но Ван Перси е лидер и е много нахъсан.

RosickyBoy
11.02.2012 15:31

Е как Бербо да изпълнява преки свободни удари и дузпи, като и в двете има по-добри в Юнайтед по това отношение, докато и за дузпите и за преките удари в Арсенал, Перси е най-добър... Който го може, си го може. Но има и неща, в които Бербатов е по-добър *smile*

persie1992
11.02.2012 14:06

бокава, благодаря ти братле *smile* И аз ти пожелавам да видиш такъв Арсенал, а той ще се завърне рано или късно! *smile*

Don_Matthew
11.02.2012 13:57

Абе каквото и да си говориме, Ван Перси е най-класния нападател в Англия в момента *beer*

bokava
11.02.2012 13:46

перси 1992 напълно съм съгласен с теб.Да се сравняват Бербо и РВП са......големи майтапи...Аз съм доста по голям от теб и бях свидетел на един Арсенал който газеше манафите и смешките от гъзарския син квартал от Лондон когато си поискаше.Тогава нямаше като сега навсякъде фенове на най-престъпния и негърски град във Англия.Арсен беше още във форма и не започваше да изкуфява.Имаше само непобедимите(не филма а отбора който единствен във историята на висшата лига завърши сезона без загуба)и спечели почти всичко което можеше да се спечели.Пожелавам ти един ден да преживееш това което аз преживях тогава(макар е съм песимист докато скоро да стане).Благодаря на хората които ще ме хранят сега и искам да им пожелая да им се връща двойно.

artileristaaa
11.02.2012 13:43

Как може да сравнявате Бербатов с ван Перси смешно е .........*smile*

persie1992
11.02.2012 13:29

рууни фен 10 да не би англетата да са първа любов с лалетата *joking* Просто си струва риска, никой не му е виновен че се стиска да бие фаул... А и нали той вкара онази дуспа срещу Фулъм ако не се бъркам или Стоук... Така че сами си правете изводите!

persie1992
11.02.2012 13:27

Хора, дуспата пак е гол нали? Пряк свободният удар пак е гол нали? Това, че не избутва от време на време Шрек от дуспите или пряк свободните, за това ван Перси не си е виновен!

Arsenal_Glory
11.02.2012 13:26

Българи сме подкрепяме Берба но да бъдем реалисти ! Берба беше голмайстор с 20 попадения за 32 мача ,а РВП имаше 24 мача и 18 гола , говора за титлата, разликата е 8мача повече за Берба и само с 2 гола повече ! Но както вие казвате РВП испълнявал дузпите ,дали ги изпълняваше при наличието на Фабрегас ,говора за миналия сезон!

persie1992
11.02.2012 13:23

Смешни* , извинявам се за правописната грешка...

persie1992
11.02.2012 13:22

Тука имало доста смешници... Отдавна ви следя простотиите ама вече ми писна *joking* Въпреки че съм българин как може да сравнявате Бербатов с ван Перси *joking* Смещни сте...

mufk98
11.02.2012 13:13

Ако Бербатов играеше всеки мач нямаше да има по добър нападател в света от него

shaq
11.02.2012 14:01

е не моляте не се излагай с такива изказвания *lol*

mufk98
11.02.2012 13:18

Аз не говоря само за головете му той прави нещо изключително когато е на терена но това си е мое мнение*wink*

FaNaTiKa
11.02.2012 13:14

нападател какво значи, ако се концентрираме върху головете му и така забравим за останалото футболно, което притежава и е много по-полезно, значи сме престъпници.

FaNaTiKa
11.02.2012 13:11

за толкова години сигурно 5-6 фаула съм го виждал да бие и всички са били в целта и един път донесе победата с гола .. ама не знам и аз защо се крие и не се намесва да ги бие, трябва си характер за това нещо, Бербатов има всичко футболно, характер има щом е стигнал до там от нищото, ама съотборниците му имат повечко спортна злоба, но пък те нямат толкова интелект на терена .. едното за другото *lol*

rooney_fen_10
11.02.2012 13:27

Ти би ли посмял да се караш с Нани и Руни, за фауловете. *joking* Наистина Бербо явно просто не му стиска да отиде и да каже: "Дайте да бия тоя фаул", може би и от една страна е добре за него, защото ако провали отбора както го направи Божинов, веднага ще го извадят от състава, докато ако Руни провали отбора, няма да е толкова значително, защото той е лидера на отбора и е англичанин. *smile*

AndY__20
11.02.2012 13:06

"головете на Бербо са паднали в 2210 минути, а тези на РВП в 2074 мин". Това ли е статистиката в полза на Бербатов ?? А и Перси изпълнява фауловете защото може да ги изпълнява, ако Бербатов можеше и на него щеше да му дават да ги бие.

FaNaTiKa
11.02.2012 13:10

и Бербатов може да бие фаулове, но рядко ги бие тъй като това право се извоюва с хъс и спортна злоба, трябва да вземе топката от ръцете на изпълнителя и да бие .. в Юнайтед е изпълнявал 2,3 фаула и не са били далеч от целта, в Тотнъм няма да забравя един фаул, който донесе победата на отбора срещу Уест Хям, може би беше за 3-3 или за 4-3, мачът завърши 4-3, а Бербатов вкара фаул в 88,89 минута ..

loikou_
11.02.2012 13:08

олко дузпи има вкарани този сезон ?? Една и един фал срещу Съндерланд ??

loikou_
11.02.2012 13:04

ХАХА , Колко дузпи има вкарани този сезон ??

Една и един фал срещу Съндерланд ??

В момента е най Класния и най добрия нападател в ВЛ , Колкото и да не се понрава на феновете на Манчестър , Колкото до Бербо той миналият сезон и още можеше да вкара ама ония дъртия е на друго мнение .....

FaNaTiKa
11.02.2012 13:05

не знам за тази статистика, обаче сигурно не са им дали повече, на някои отбори им дават дузпи е така, да има *lol* да не давам примери, че е пресен спомена

FaNaTiKa
11.02.2012 12:42

Бербатов ми доставя повече удоволствие да го гледам, по-техничен, по-деен играч .. но няма спор, че Ван Перси е голям и той може също да бележи уникални голове, особено тези от въздуха ги е усвоил добре, но с тия лакти ми е антипатичен, сериозно *lol*

shaq
11.02.2012 13:54

да съгласен съм че берба има тук там хубави попадения ит отигравания но са се случвали само по веднъж

FaNaTiKa
11.02.2012 13:12

Бербатов всеки мач го виждам така да ги извежда, абсолютно при всяко негово участие в мач, ама и те доста ги пропуска *lol*

wilsherebeast
11.02.2012 13:10

Щом мислиш така значи не си гледам много много Перси тази година. Ако ти харесват финтовете - ок. *smile* В средата на първия полусезон на Арсенал, когато им беше трудно да изнасят топката, РВП се връщаше, запазваше я между 3-ма и подаваше по крилата. Колкото до извежданията май не си гледам мача срещу Блекбърн миналата седмица, когато изведе Чамбо буквално през единственото възможно място.

loikou_
11.02.2012 13:06

Да а ако беше Берба Сърбин , Щяхте го псувате Нали :?

FaNaTiKa
11.02.2012 13:01

ами аз гледам английски футбол от 6 години, на Бербатов мач не съм му изпускал, Перси също съм го гледал много, не съм видял някоя Перси да направи подобен финт, като онзи на Бербатов в мача срещу Уест Хям, не съм видял и някога така да извежда футболисти на чисти позиции, така както Бербатов съм видял, и трето .. Перси също има добро спиране, но при Бербатов е магическо първо докосване и се получава в 99 от 100 случая, докато при Перси е по-различно, така че лично за мен е по-техничен, че и онзи му гол втория срещу Ливърпул мигновеното овладяване на коляно и изстрела назад, който се отби в градата и направи безпомощен Рейна ..

shaq
11.02.2012 12:56

бербатов по техничен РВП ли е, моля те не разказвай вицове по тъпи дори и от на къци

persie1992
11.02.2012 12:36

Нищо лично ама ван Перси е с класи над Бербатов. *smile* Колкото до Рууни Фен 10 просто последните сезони Рууни нищо не прави *smile*

scouser_pool
11.02.2012 11:44

Еми , не знам дали е заради игровите минути и доверието на тренера , обаче аз предпочитам Ван Перси понеже е по-експлозивен,по-бърз, иначе и двамата имат страхотна техника и се връщат назад да помагат в организирането на атаките , обаче Перси благодарение на повечето си хъс и скорост е изрод!*smile*

MaLkO_LuD94
11.02.2012 11:37

РВП ако беше в барса ве4е можеше и да е взел златната топка *smile*

MaLkO_LuD94
11.02.2012 11:46

шави е колективен игра4 а РВП има много индивидуални ка4ества *smile*

overdrive
11.02.2012 11:44

По тая логика и Хави е трябвало вече да я е взел *wink*

red_army_10
11.02.2012 11:32

Перси е с класи над двамата и никой фен на Юнайтед не може да каже противното. Точно затова дават само минуси.

rooney_fen_10
11.02.2012 13:06

Развеселяваш ме, продължавай така. *lol*

red_army_10
11.02.2012 12:56

Къде пък ми сравняваш Рууни с Перси. Та то Бербо е по-добър от него.

arsenal_pride
11.02.2012 12:40

ахахахаххаа да не съм те чул

shaq
11.02.2012 12:36

щЕ Е ОГРОМНА ГРЕшКА АКО ГО ВЗЕМАТ ъоя борец

rooney_fen_10
11.02.2012 12:21

Да, за това Ревал мрънкат, че го искат. *joking*

shaq
11.02.2012 12:17

щрек е доста по голям дървар от РВП ето ти разликата *lol*

rooney_fen_10
11.02.2012 12:07

Е лесно е да го сравнявате с Бербатов, който е РЕЗЕРВА. Я дайте да сравним РВП с Руни, да видим кой е с класи над кой. И не ми излизайте с това, че Руни не е бележел много, защото той се нагърбва със задачата да гради атаките, а не да ги завършва. Помним сезон 09/10 когато Руни играеше като централен нападател.

caramell
11.02.2012 11:21

Е той и Тевез биеше дузпите и фауловете миналия сезон.. *lol**lol* Иначе е ясно , че РВП е класа над тях!

MaLkO_LuD94
11.02.2012 11:19

да ама РВП ве4е има пове4е минути отколкото Берба за целия минал сезон *wink*

Arsenal1931
11.02.2012 11:21

Повече ? има с 200 минути по-малко , четеш ли ?

Arsenal1931
11.02.2012 11:18

Не казвам , че Бербатов не е такъв , ама и Ернандес стои резерва , но той не се оплаква нали ? *thinking* Скапани комплексари , това са българите

peterdeadman12
11.02.2012 11:18

Ако тъпия дъртак не беше оставил Бербатов резерва към февруари (не си спомням кога точно) щеше да набута доста повече голове.. А Перси.. Той си е класа, не знам какво щяха да правят Арс без него..

wilsherebeast
11.02.2012 11:01

С цялото ми уважение към Бербатов (наистина много го харесвам), ама Перси е с класа над всички нападатели във ВЛ. Това, че води Ба със шест гола го доказва. Независимо колко играе, дали бие дузпите или това, че е единствен нападател.

rooney_fen_10
11.02.2012 13:07

Мен лично, кога си ме виждал да обиждам Сър Алекс. А мога да ти кажа, че един нападател не се оценява само по головете. Питай FaNaTiKa, той ще ти обясни по-добре какво искам да кажа. *smile*

wilsherebeast
11.02.2012 13:05

Не, немисля, че преовеличавам. Най - малкото виж листа с голмайсторите във ВЛ. Като всички разбирате повече от човек, който е водил смея да кажа най - добрият отбор в света 25 години, защо не сте в щаба на Юнайтед? Не бил го пускал т'ва онова... Като сте толкова големи фенове на отбора си защо плюете човека, заради който сте тази добре смазана машина в момента?

rooney_fen_10
11.02.2012 11:15

Е чак пък с класа над всички нападатели във ВЛ е доста силно изказване не мислиш ли?

Azz1n0th
11.02.2012 10:55

Не мисля, че има място за сравнение. Бербо може да е всякакъв, да е феномен, но е РЕЗЕРВА. Неможе една резерва да се бори за голмайстор на ВЛ или какво ли не. Миналия сезон извади късмет, щот го пуснаха един мач, като титуляр и той набута 5, като 2-3 от тях можеше и дете да ги вкара. Арсенал сега бих Блекбърн със същия резултат, но РвП вкара само 3. Можеже да вкара и 4 и 5, но както се видя откакто влезе Анри, целта на РвП не беше да вкара гол, а Анри да го вкара и накрая я изпълни. + това погледнете асистенциите, които е направил РвП - цели 5, като хората направили повече асистенции от него се броят на пръстите на ръцете ми. + това колко гола са вкарали Арсенал общо през този сезон и колко бяха вкарали Юнайтед през миналия, защото мисля, че всеки може да стане голмайстор в отбор вкарал над 100 гола, но да имаш 22 вкарани гола за отбор, който е вкарал общо 46 е наистина трудно. Бербо е българин и всички трябва да се гордеем с него (включително и аз, дори като фен на Арсенал), но мисля, че както казах в началото тук няма никакъв смисъл да се сравняват *smile* Дано все пак Берба се върне за националниа и започне да ни вдига нагоре

sasho_kg
11.02.2012 10:55

Бербатов е много класен играч и наистина много го харесвам ... но не виждам с кое постижението му е по добро от това на Перси. Минутите на холандеца са по-малко и има по 1 гол от дуспа и от пряк свободен ... така че немога да се съглася много !

aa2
11.02.2012 10:19

вкара*, извинявам се за грешката си!

aa2
11.02.2012 10:19

Абе и двамата са добри, но сетете се, че миналия сезон Бербо за цял сезон кара 20 гола, а Перси влезна след 1-ви януари и вкара 19...

aa2
11.02.2012 12:07

Абе не знам, но помня, че миналия сезон Бербо редовно си цъкаше титуляр, даже имаше един период от 10 поредни мача без вкаран гол и пак си го пускаха титуляр.Не казвам, че е слаб, но Перси е мааааалко по-ефективен за отбора си, най-вероятно, защото е и играч номер 1 на отбора си, а Бербатов със сигурност не е най-важния играч за Юнайтед.Пак казвам - не искам да обидя Бербо, просто си изказвам мнението!

Arsenal1931
11.02.2012 11:17

А защо не го търсят ? Ако беше класен и добър играч , какъвто все го изкарвате , защо не го търсят на терена ?

madmaxxxx
11.02.2012 10:47

Ами хубаво ама СЕТИ се и ти, че Бербо ги вкара тея голове със статута на резерва! Я се СЕТИ, че ако цял Ман.Юн. търсят Бербо на терена, както търсят Рууни или Нани, Бебо ще е с над 30 гола в сметката си... Забравихте ли, че и пряксвободни изпълнява и то бих казал доста по-добре от РВП, но уви, не са му фенове в Англия и това е... А и винаги са се кефели на някой представител на нацията първа изобретила робовладелството...

Gnnrs
11.02.2012 10:18

Жалко че бербо остана в Манчестер.Исках да го гледам повече *sad*
Дано поне да доиде в национала

moonwalker
11.02.2012 10:14

Ван Перси има точно 1 вкарана и 1 пропусната дузпа за първенство през този сезон и 1 гол от пряк свободен, така че това не е голямо предимство. А от това, което сте написали Берба е вкарал головете си за повече игрови минути, така че не знам какво изобщо сравнявате.

arsenal4yy
11.02.2012 10:11

РВП е по важен за Арсенал този сезон,отколкото Бербо за миналият и сегашният..още му се чудя на "дъртака" защо не иска да пусне Бербата