Бояш: Надявахме се да не ни порежат на "Стамфорд Бридж"

22:51
Бояш: Надявахме се да не ни порежат на "Стамфорд Бридж"
Андре Вияш-Бояш остана много разочарован от отсъжданията на съдията Хауърд Уеб по време на дербито между Челси и Манчестър Юнайтед на "Стамфорд Бридж", което завърши наравно 3:3.

"Първата дузпа може бе беше редовна, но втората бе повече от очевидно, че не съществува. Но мога да си обясня това решение само с грешка на съдията. Може би Хауърд Уеб се опитваше да компенсира нещо, а ако е така - то е жалко", коментира мениджърът на "сините" след мача.

"В крайна сметка при резултат 1:3 да получиш нова дузпа е огромен стимул. Надявахме се поне на "Стамфорд Бридж" реферите да не се наместват, защото всички помним какво стана на последния ни мач на "Олд Трафорд", каза още Вияш-Бояш.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

7ed0o0
07.02.2012 22:03

На тези двамата под мен-за ваше сведение наистина съществува нещо наречено "съдийска грешка" (визирам този червен картон,за който говорите),но има и нещо наречено подкуп....или просто пристрастие

7ed0o0
08.02.2012 10:20

Ами не може все за ман юн да са тези "съдийски грешки" повече от ясно беше как уелбек се хвърли в крака на Иванович,мисля че беше или Кейхил,не съм сигурен

KrisPK
07.02.2012 22:52

Ахахаха защо не класифицираме тази дузпа също като "съдийска грешка" ?!

7ed0o0
07.02.2012 19:25

На страницата на ман юн:
Официално-Сър Алекс връчи фланелката с номер 12 на Хауи(галено от Хауърд Уеб).Съвсем очаквано,някои фенове попитаха "А какво ще стане с Крис Фой?".Сър Алекс отговори:"Ами просто когато има мач ръководен от Крис Фой,който застрашава ман юн,Хауи ще му е дава на заем." По-интересното е,че властите записаха разговор,в който Фъргюсън говори с някакъв съдия под прякора "Криско" (може би става въпрос за Крис Фой) *wink**wink*

manunited666
07.02.2012 21:36

Айде бе хора , няма по цял ден да ви гоня и да ви питам едно и също , стига сте се крили а отговорете на елементарен въпрос.След като Уеб толкова е бутал Юнайтед , защо не даде червения картон на Кейхил а реши да остави Челси в мача ?

KrisPK
07.02.2012 19:45

Забавен си но вместо да дойде при нас трябва да облече синята фанелка защото ако не беше той щяхте много да падате *wink* *referee**whistle**cards*

scrooll7
07.02.2012 12:48

ахахахаха ко са го порязали че не дадоиха дузпа с/у Иънг или че не дадоха червен картон на Кейхил още в 10мин

Blue_Heart1993
06.02.2012 20:47

Какво да кажа, то си е ясно ... Хауърд Уеб - Играч на мача, заслужава и капитанската лента ! ... Супер тъпо направи ... Челси отново порязани....*cards*

yavorpetroff
06.02.2012 16:26

"БЯХ КЪСМЕТЛИЯ, ПРИЗНА КЕЙХИЛ
Защитникът си е отдъхнал, че не е получил червен картон вчера Дебютиралият за Челси Гари Кейхил призна, че е имал късмет да не бъде изгонен във вчерашното дерби срешу Манчестър Юнайтед."
Абе, момци, защо казва така вашата нова звезда?

KrisPK
07.02.2012 18:34

+1

manunited666
06.02.2012 23:11

Ако говориш за нарушението на Кейхил отново спестявате истината ... в този случай трябваше да бъде изгонен а с човек по-малко тотално умирахте.Нека си кажеме истината , че Юнайтед не играят добре това е ясно , но Челси са още по-трагични.В 80% от времето на СБ Юнайтед ги надигра просто нямаше никакъв късмет при завършващия удар , докато Челси имаха много голям късмет.Още нещо едната от дузпите действително я нямаше и не трябваше да бъде давана но защо питам аз , спестявате да критикувате рефера за положението на Кейхил ? Това си беше червен картон още през първото полувреме и с десет души със сигурност губехте мача.Та отговори ми , защото този въпрос го задавам за стотен път обаче никои не ми отговаря ... щом толкова се оправдавате със рефера за дузпата , защо не кажете как е збъркал при нарушението на Кейхил ?(Да , беше извън наказателното но ... това беше 2178368173% червен картон и край на мача)

vladura307
06.02.2012 22:06

да можеше да свири нарушение ,но не беше в наказателното поле. Можеше да свири пряк свободен удар. И пак нямаше дузпа.

Juan_Mata10
06.02.2012 17:32

Ти вземи прочети цялата статия,а не бърбори наизуст

StoyanovKST
06.02.2012 11:14

Много сте смешни когато почнете да говорите за Уеб! Само говорите как ви бил ощитил и така нататък, а защо непомислите кой игра по-добре? Кой отбор надигра противника? Защо не си спомните първото полувреме 2-те нарушения за ЧИСТА ДУЗПА??? Това, че мразите Юнайтед не ви дава повод да обиждате съдията.. Юнайтед заслужаваше да изравни със играта си.. Пък и да не говорим Чех колко ви спаси... И на ТОРЕС картона беше 100% чист , оправете си очите и вижте как го рита с коляно в тазобедрената става В ГРЪБ и без ТОПКА!!! СМЕШНИЦИ, ходете се хвърлете някъде!

ManUnitedfan07
06.02.2012 20:58

*thumb_up**thumb_up**thumb_up* С поредното точно мнение.

Blue_Heart1993
06.02.2012 20:49

Ходи се гръмни... Рита го ?! Къде по дяволите го рида ? ... Чисто и просто отново ви бутнаха ....

Toddor
06.02.2012 19:05

Ти си сложи очила... 1-во: не видях Торес да го рита с коляно 2-ро: Торес просто нямаше как да спре, нямаше умисъл в това нарушение.

Icarus
06.02.2012 13:33

Абе пичага я не ставай смешен *smile* Не винаги във футбола по - добрия побеждава, смятай кво разбираш ти от футбол.. ДА НЕ ТИ НАПОМНЯМ МИНАЛИЯ МАЧ НА ОЛД ТРАФОРД как ни ощетиха нас или ти си прекалено пристрастен, както и другите фенове на юнайтед не виждате по-далеч от носа си.. аз не мразя юнайтед пич, аз не харесвам фенове като тебе.. Работата на Чех е да ни спасява, вас Де Хеа не ва ли спаси ?? На мата свободния удар ?? На кейхил и на есиен ударите ?? Виж се само колко си пристрастен, чак е смешно.. С твойте картони.. земи се хвърли от някъде.. Респект за Юнайтед !! ГОЛЯМ К*Р ЗА СЪДИИТЕ В АНГЛИЯ !!

Juan_Mata10
06.02.2012 09:37

Трудно Уеб вече си е подписал договора с Юнт,така че няма как да не ни порежеше,ако играем така можем да бием всеки отбор,но зависи дали Уеб е съдия тогава не можем

Toddor
06.02.2012 08:35

Ситуацията с Кейхил - Кейхил докосна топката, макар и минимално, няма нарушение, но не може да бъде отсъдена дузпа, защото шпагатът бе извън наказателното поле
Първа дузпа - може би имаше
Втора дузпа - въобще не може да се мисли за дузпа
+ няколко непоказани жълти картона на играчи на Ман Ю, включително за Гигс + никакъв картон за Торес!

plamzzz
06.02.2012 01:37

Съдиите праят грешки срещу всеки отбор!!!
Когато миналия сезон Челси би с 2:1 Тотнъм с 2 нередовни гола - при първия топката не беше минала голлинията а при другия засада.
Всеки гледа когато свирят срещу него, но не и като му помагат!!!
Миналия сезон се видя как съдиите спъваха Юнайтед и помагаха на Челси

Icarus
06.02.2012 13:36

Ти си уникален.. И ти не виждаш по - далеч от носа си *wink* или просто говориш наизуст. Най - пресният ми спомен от миналата година е мача м/у Челси и Юнайтед в ШЛ - Дузпата дет направи евра и диреткен червен.. защо ли не ги дадоха ?? И кво тва с Тотнъм е един от много малкото пъти когато са ни бутали съдии *smile* Ама вие просто прекалявате, разбираш ли.. ? Пък и не сме тръгнали да се оправдаваме защо така е свирено и че е имало 10 дузпи дет не са ни дали..

_KaTaLuNeCa_
06.02.2012 01:16

Челси 3-3 Съдията,а Манчестър Юн,ако стане шампион ще е най-слабия шампион от 20 години в Англия
съдийски отбор и миналия сезон се видя и този пак се вижда просто грозно и позорно за Вишата Лига

sunfreak
06.02.2012 01:09

Като му чуя името на тоя Уеб се сещам за мача от ФА къп миналата година м/у Манчестър и Ливърпуул, когато пак дадоха измислена дуспа и още по-измислен червен картон на Джерард.

Lahm_Munchen
06.02.2012 00:54

Момчета и момичета, ГОЛЕМИЯ ОТБОР никога няма да допусне да го изравнят от 3-0, просто Челси в момента е един средно добър отбор, но човек не знае кога този отбор ще изригне, а стане ли това може би няма отбор който да го спре, ако не бяха съдийските тесли и каръка Челси да бяха вдигнали вече 1 шампионска лига, но ....

vaskoo_1892
06.02.2012 10:15

На всеки може да се случи да му върнат 3 гола.Арсенал миналата година поведоха с 0:4 на Нюкасъл и ги изравниха а Арсенал са си доказан голям отбор.Ами Милан 2005 когато Ливърпул бяха аутсайдери и Милан след първото полувреме вече празнуваха титлата.Тогава Милан бяха не просто велик отбор.Те бяха нещо повече а Ливърпул който можеше да отпадне още в групите(за 4 минути и щяхме да сме вън)победи великите Милан така че всичко може да стане футбола е велика игра. *wink*

simeon_1994
06.02.2012 09:20

То на всеки отбор след като пада с 0-3 ако му дадат две дузпи ще даде всичко от себе си до края на мача.Просто Уеб повече не трябва да свири в решаващи мачове на Юнайтед.

Iulian5
06.02.2012 00:06

Виаш Боаш ще се справи дайте му малко време за да изгради своята система на игра и да заздрави Челси за да го виждаме така както трябва -на Върха

Fedde_Le_Grand
06.02.2012 00:00

Иначе мисля,че на Боаш му трябва време,аз лично мисля,че може да направи Челси шампион или да вдигне някоя друга дом.титла,защо не и ШЛ...

spurs_92
05.02.2012 23:54

На тоя сякаш Моуриньо му е плюл в устата, толкова нагло и безочливо се държи все едно на него му е длъжен целия свят, нали е големия треньор как при 3-0 в 60 минута неможе да подреди отбора за да изкара спокойно мача, при положение че Юнайтед бяха в нокаут. Ама в Англия не е като в Португалия с Порто 30 мача 28 победи и 2 равни и вече сме номер 1, има много да се учи още и някой трябва да му каже че първо трябва да търси грешките в себе си а не в съдий, съперници или марсианците. И не разбирам какъв е тоя негов инат Лампард да не играе, и защо махна Анелка и тн.

GoGoGunners
05.02.2012 23:33

аа2 имаме голям шанс за четворката.Челси който са четвърти имат само 3 мижави точки пред нас.*beer*

aa2
05.02.2012 23:28

и единия краен защитник*, извинявам се за грешката си.Иначе едно мога да ви кажа - трудно се приема пропиляна преднина от 3 гола, но трябва да се приеме с чест.Боаш не го прави, вие не го правите и това не ви прави чест.Ако погледнете мача на Арсенал с Нюкасъл когато ни върнаха 4 гола, ето това вече е съдийска подигравка(тогава всички си го признахте).Айде лека вечер от мен, приемете си равенството и спрете да се оплаквате!

chelsea_fan2
05.02.2012 23:25

А сега по заглавието на темата : Бояш: Надявахме се да не ни порежат на "Стамфорд Бридж" ........................................................................ И ние се надявахме ама след като ФА назначиха фена на манафите Уеб беше пределно ясно, че няма как да стане.

scouser_pool
05.02.2012 23:32

Аз си мисля , че такава сериозна организация като ФА не би допуснала подобни реферски "отигравания" и , може би , просто понякога се правят много грешки , но наистина странното е , че доста са в полза на Ман Юнайтед , иначе много други отбори са се ползвали понякога с помощта от реферски грешки , но защо ли най-много Юнайтед?Същата работа с Барселона , защо се правят подобни неща при положение , че те са достатъчно добри отбори и сами да си завоюват титлите!

ceco26
05.02.2012 23:28

То да е само Уеб...още 2ма съдии яко режат другите отбори и в крайна сметка МЮ се измъква за титлата... Но мен най-много ме нервира това, че феновете, та дори съра им искат още дузпи, кефят се на срамните си победи и нагло и безочливо дрънкат насреща ти...

hustlerz
05.02.2012 23:24

като ви дадоха несъществуваща дузпа спещу QPR за купата мълчахте *sad**sad**sad* сега като свирят дузпа срещу вас *cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry*

chelsea_fan2
05.02.2012 23:26

А като дадоха дузпа за тях в първенство и 2 червени картона, тогава не реваха а ?

chelsea_fan2
05.02.2012 23:23

Нали знаеш, че има още един мач. Да не се окаже, че след него вие ще сте "разпрани" и извън топ 4..

aa2
05.02.2012 23:26

То си мисля, че В топ4 ще сме трудно тази година.Да ни разпорите на ''Емирейтс'' ще е трудно, но не и невъзможно.До края на мача мога да ви се смея, ако ни разбиете както ние ви разбихме тогава вие ще можете да ми се смеете.Когато обаче вие изгубите най-важните си играчи в центъра и единия, и ни разбиете с 5 голчета като гости, тогава можеш да ми се смееш, окей?

aa2
05.02.2012 23:12

И между другото този сезон Челси ги ''резнаха'' в 1-2 мача и ги бутаха в поне 3-4, така че няма от какво да ревете.Една дузпа са дали на противника, която бе 70-30(нямаше-имаше) и ревете като луди...

Fedde_Le_Grand
05.02.2012 23:58

Преди да ти прочета последното изречение се сетих за портогалското цигане от РеалМ. *lol*Иначе феновете на Ман.нямат право когато са ощетени да кажат и "г",те си знаят защо.Честит им Х все пак

scouser_pool
05.02.2012 23:26

Всички реват щом стане дума за техния отбор , разбира се , има някои големи "твари" като Моуриню , както спомена , аз на Бояш не съм му следил много изказванията , но всеки си гледа интересите , не знам какви ги е дрънкотил преди , но днес според мен е прав за това , което твърди , иначе и Далглиш,Венгер и всички преувеличават понякога , нормално , но виж в долната тема Саф какви ги бръщолеви!

aa2
05.02.2012 23:19

Не, не, не, не, не си ме разбрал.Не казвам, че съдиите трябва да си компенсират грешките от единия мач в друг, казвам, че Боаш не реве когато съдиите свирят в полза на неговия отбор, но когато направят невинна грешка в полза на противника започва да реве.Този мениджър тази година ми стана адски антипатичен, защото след всяка грешна стъпка реве като момиченце от съдиите.И Венгер и САФ също се оплакват от съдиите, но този няма равен на себе си.Прилича на един друг португалски мениджър, може би се сещаш за кого говоря!

scouser_pool
05.02.2012 23:17

Еми , мен например не ме интересува Челси , по това твое мнение разбирам , че веднъж като се направи грешно съдийско отсъждане и след това трябва да се коменсира в други мачове и така един затворен кръг!Иначе , на Челси рядко им гледам мачове , но се сещам за двата с Юнайтед този сезон,с КПР,с Барса преди 3 години , в които ги ощетиха ...разбира се , има и доста в обратната посока , но все пак!

UnitedRules
05.02.2012 23:12

В крайна сметка не е ли по-важно да биеш, въпреки фактора съдийство, който не е втвоя полза, от това да се оплакваш постоянно от съдийските решения и едва ли не, да се оповаваш на тях при победа или загуба! Късогледи и тесноскроени хора, също както всички, които твърдят, че Юнайтед са съдийски отбор, немам думи момчета, освен да ви посъветвам да поумнеете малко.. няма да ви дойде зле.

ceco26
05.02.2012 23:22

Моля ти се прочети другата тема в сайта, а именно как съра ви искал 4 ДУЗПИ! После говори...аз не знам кой друг тим, фенове и мениджър ще искат подобно нещо... Иначе за мен Челси и МЮ са най-скандалните по отношение на съдийство... /да не казвам клишираното вече съдийски отбори/.

Skeletan
05.02.2012 23:11

До коментар [@comment 951661] от [@user chelsea_fan2]:

То не ти трябват очила, за да видиш очевадното, г-н Торес. *wink*))))

georgechelsea
05.02.2012 23:10

ама не само съдията ти е виновен на теб а самия ти каква беше тази смяна да махне Стъридж и да пусне Ромеул и да връща отбора това хиляди пъти го е правил и хиляди пъти го наказваха този сезон заради тази глупава тактика а Торес принцесата пак ни правали мача при 3-2 да изпусне такова положение и сега като и в предишния мач с Ман

aa2
05.02.2012 23:01

Я кажи за нарушението на Кейхил в началото което не бе свирено, а трябваше и червен да му се покаже.Айде, айде говорете за всички спорни ситуации, а не само за тези срещу вашия отбор, а?

aa2
05.02.2012 23:20

Защо тогава не говоря нищо лошо за Юнайтед, Сити, Тотнъм, Ливърпуул и Нюкасъл?Вие може би сте специални или...?Нали знаеш, че само вас разпорихме тази година в лигата, а?Ако някой има за какво да го е яд то това сте вие - феновете на Челси.

chelsea_fan2
05.02.2012 23:19

Та както каза някои по надолу явно много те е яд, че Челси е пред Арсенал в класирането и продължаваш да спориш...

aa2
05.02.2012 23:14

Явно доста добре го крие...Аз доста мачове вече му гледам, в които коментира Челси и се забелязва, че доста си ги подкрепя!

chelsea_fan2
05.02.2012 23:13

Да ама не, Веселин Василев е фен на Арсенал! А тва, че е коментирал няколко мача в Лондон на живо(единия беше Челси-Арсенал) е друг въпрос...

aa2
05.02.2012 23:10

Хаха, коментатора, сине мой, е тотален фен на Челси.От доста време това го знаят всички!Виж как коментира когато играе Челси и тогава ми говори.Този коментатор предимно коментира Челси, предимно ходи на мачове на Челси и предимно се радва повече на головете на Челси.

scouser_pool
05.02.2012 23:08

Добре , ето ме тук , аз гледам безпристрастно , но ми трябва още едно повторение , за да съм напълно убеден , защото по-долу си изказах мнението , но искам още един път да видя клипа след като толкова спорите всички за това!

chelsea_fan2
05.02.2012 23:08

да и коментатора, който не е фен на Челси след няколко повторения каза, че няма нарушение. Айде сложи си очила и тогава коментирай пак !

Skeletan
05.02.2012 23:08

Видях, че играе за топката, ама и видях, че не играе с нея, ебалнико! *wink*

aa2
05.02.2012 23:08

Да, втората бе нереална, окей, но Дън при 1-та беше за гонене, нещо да кажеш за това?Вие само и единствено гледате ситуациите, които на вас ви е добре да виждате.Говорете за всички спорни ситуации!Не се опитвайте да спорите с мен за футбол, повярвайте ми далеч сте от мен по разбиране на футбол.Няма смисъл да ми обяснявате какво мислите, защото виждам, че искате да ме обидите, а аз по такъв начин не обичам да говоря.Когато започнете да виждате нещата реално и когато научите правилата във футбола тогава ми говорете, окей?

scouser_pool
05.02.2012 23:07

Какво гонене , нормален ли си , то дори нарушение нямаше , камоли пък дузпа , камоли пък гонене!Много правилно изказване на Бояш за което обаче сигурно ще го накажат , но наистина първата дузпа можеше да се даде , въпреки че и тя не бе напълно чиста , а втората вече беше за смях!!!

aa2
05.02.2012 23:06

Какво играене с топката бе?Видя се повече от ясно че играе с крака на Уелбек и си прави нарушение!На теб ти се иска да е играл с топката, но това не бе така.Айде малко поне гледайте на нещата БЕЗпристрастно!

holigan4e
05.02.2012 23:05

Я кажи ти за "редовните" дуспи на Арсенал срещи Астън Вила като изоставаха с 2 гола бе ??? Не знай много само !

aa2
05.02.2012 23:05

Защо да съм луд?Кажи ми защо да съм луд?Защото видях реално ситуацията в която Кейхил си бе за гонене?Айде не ме обиждай като не знаеш какво да кажеш след това!

chelsea_fan2
05.02.2012 23:04

Абе малоумник спри да дъвчеш едно и също. Или си сляп или си глух , та не видя, че Кейхил играе за топката !!!!

LamparD_CFC
05.02.2012 23:04

Луд си е *lol* Да не те е яд че все ОЩЕ сте зад нас??*lol* Цел сезон да сме в криза нема да завършите пред нас!!