Сър Алекс бесен: Трябваше да ни отсъдят четири дузпи

22:30
Сър Алекс бесен: Трябваше да ни отсъдят четири дузпи
Мениджърът на Манчестър Юнайтед сър Алекс Фъргюсън заяви, че щом отборът му е изравнил, след като изоставаше с 0:3, значи че е по-добър от този на Челси. Според шотландския наставник "червените дяволи" са били ощетени от главния съдия Хауърд Уеб, който е отсъдил само две дузпи за тима му, а не четири.

Челси и Юнайтед завършиха наравно 3:3 на "Стамфорд Бридж", а две от попаденията за гостите реализира Уейн Рууни от дузпи, като и двете положения бяха спорни за отсъждане.

"Двете дузпи през второто полувреме бяха напълно заслужени. Мисля обаче, че бяхме ощетени, защото имаше още две дузпи за нас през първата част", каза сър Алекс.

"Поздравявам целия отбор, че успя да се вдигне и да изравни след 0:3. Ернандес и Де Хеа показаха колко големи таланти са", коментира още Фъргюсън.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

chelsea_dimo
07.02.2012 11:42

САФ на колкко години е*lol**lol**lol**lol**joking**joking**joking**joking*

golokuche
07.02.2012 00:01

Този пък издухал полу умрял как него е срам да иска още

asdfasd
06.02.2012 22:49

Тоя дъртия май брои колко пъти са влезли в наказателното*whistle**whistle**whistle**whistle*

vladura307
06.02.2012 22:03

Този пенсионер е вече много много изкуфял. Да вземе да си смени очилцата ,че е много смешен. 104 дузпи още са пропуснали да свирят. *devil*

StevieG_19
06.02.2012 18:16

Кви дузпи кви пет лева..Ако не бяха ви подпрели (отново) Челси щеше да ви размаже.. просто е смешно да кажеш че искаш 4 дузпи като не си заслужавал нито една *thumb_down*

tenko_bbb
06.02.2012 16:19

челси имаха късмет че взеха точка а до фенчето на барса,брат вашия отбор е най бутан защо приказваш такива глупости

Juan_Mata10
06.02.2012 17:37

След вчерашния мач може да се поспори доста,защото вече бутат Барса срещу Реал,а вас ви бутат срещу всеки

ChelseaBoy7_9
06.02.2012 16:40

Така е, Челси имаха късмет че взеха точка колкото и друго да беше да играеш срещу 12 човека на терена, няколко около него и една цяла футболна организация...

Phenomenom
06.02.2012 14:40

Поредната изопачена статия на Winner, за да има над какво въздухарчетата да чупят пръсти!

panew
06.02.2012 13:27

на САФ му е време да дава оставката и да си ходи вкъщи. Такава наглост като неговата няма ...

TS26
06.02.2012 13:14

трябваше два шамара да изяде от бербатов

Kingisback
06.02.2012 11:08

ми за толкова му давате заплата е дядкаааа

faraona9696
06.02.2012 11:05

да ве духаи го бе старче челси ви надигра и после искам 4 диспи стигаче ви даде оня прост съдия 2 дуспи ти искаш още 2 я се метни някаде може да сам от барса но тука казвам евала на челси пори се до краи без съдиска помощ апак на тия прости МЮ засложават още веднаш да ги набара барса и ти старче да си глътнеш дъвката *wink*

martinkata2003
07.02.2012 10:00

Аз не съм говорил за победа,а за равен.Сега след като си видял сам цифрите,би трябвало да се съгласиш,че с мен.Остави дузпите.Аз съм фен на отбора и не съм виновен какво е свирил Уеб.Не е нужно всички да псуват по феновете заради отсъжданията на съдията.И на мен би ми било по-добре,ако тоя резултат беше постигнат с голове от игра.И пак казвам,това,което направи Уеб за втората дузпа,е реванш за положението при Кейхил от първото полувреме,където ако беше свирил,трябваше Челси да останат с човек по-малко и тогава мачът щеше да се развие по друг начин.

ChelseaBoy7_9
07.02.2012 00:32

Ето и статистиката от мача за всички които казват че Юнайтед заслужавали дори победата... Общо удари - 16:13 Точни удари - 9:9 Спасявания - 6:7 Владеене на топката 50:50... От доста голям сайт в който са поместени доста статистики и информация... Дузпите бяха не смешни, жалки...

martinkata2003
06.02.2012 22:10

Какво друго бе?Ти малоумен ли си?Казвам ти разрови се някъде в нета и намери статистика от мача.Не ме карай да ти я снасям наготово чрез линк.Виж я и пак говори после.Виж колко сте смешни на собствения си терен.Не ми говори за дузпи.Абсолютно изравнен мач,дори с преимущество на Юнайтед,което е недопостимо за Челси като домакин,с оглед на претенциите им(или по-точно твоите претенции).Ако беше свирил дузпата през първото полувреме,когато Кейхил спъна Уелбек в наказателното щеше да е друго.Тогава Уелбек излизаше сам на стрелкова позиция,което означава,че Кейхил получава директен червен картон и от там нататък мачът тръгва в съвсем ралична посока.Единственото,което можеш да направиш,е да се радваш,че измъкнахте точката.*cards*

ChelseaBoy7_9
06.02.2012 20:04

А самият мач говори друго - Уеб - най-добрият играч на Ман.Юн. ..... само как не ги би сам тези 2 дузпи...

martinkata2003
06.02.2012 17:21

Не ми задавай глупави,обиждащи въпроси,а се оптай да ме опровергаеш,щом твърдиш,че не съм прав.Очевидно е,че не можеш.Цифрите от мача сами говорят.Х и толкова.*cards*

ChelseaBoy7_9
06.02.2012 16:16

Един въпрос - Ти наред ли си умствено?

martinkata2003
06.02.2012 14:03

С какво по-точно ни надигра Челси,че не се сещам?С няколкото си удара от Халите?Такива изпълнения може да ги прави всеки отбор,който не знае как да влезе в противниковото наказателно поле.Челси сътвори хубаво положение при головете на Мата и Луис.Другото,с което се отличиха беше фалът на Мата,който Де Хеа спаси.През останалото време нищо.Ако погледнеш статисктиката,ще видиш,че мачът си е чист Х,без значение има ли дузпи или не.Просто Челси не заслужаваха да победят с оглед на цялостната игра.Втората дузпа наистина беше съмнителна,да.Но положението беше голово и не се знае дали нямаше да стане гол,ако нашият не беше паднал.Освен това имаше такива съмнителни положение през първото полувреме,които не бяха отсъдени.Чудно ми е,ако мачът беше завършил 3-0,дали всички щяхте да сте тук и да се оправдавате,както ме карате аз да правя сега.Пак казвам,за мен мачът беше чист Х,заслужен равен и за двата отбора.Всеки друг резултат(победа за единия или другия отбор)щеше да е късмет и незаслужени 3 точки.

albertog
06.02.2012 10:20

Те го па тоя пенсионер :Х тоя е толко тъп че нема на къде *lol*

TS26
06.02.2012 10:14

според мен юнайтед са "ощетени" трябваше още минимум 14 дузпи ама така минимум 14 ,можеше и така 15 фалчета

Juan_Mata10
06.02.2012 09:27

*joking*бахти наглия дъртак сиг другите дузпи щяха да са,като спънат някой от техните в тяхното наказателно и като бяга да се спъне някой сам някъде към центъра на игрището

TheoWalcott14
06.02.2012 09:24

абе стаа нагло с 4 тири дузпи ;х Първите 2 си бяха симулаций 1 вата дузпа е реална 2 рата спорна , но предвид добрата игра на Юнитед според мен резонен резултата *smile*

Lampss
06.02.2012 10:35

Кво резонен бе смешко,Челси трябваше да си ги бие *wink*

petko9305
06.02.2012 08:52

Фен съм на Юнайтед и мога да кажа само чеситта победа на Юнайтетед.Не случаино Юнайтед е найа-коментирания отбор и най-гледания на планетат Земя,НИЩО ЧЕ БАРСА СА ПО-ДОБРИ ФЕНОВЕЕТЕ ПАК ГЛЕДАТ юНАЙТЕД.Мога само да кажа че за мен е чест да съм фен на Юнайтед защото те са отбор със класа и характер а както се казва късметтът е при дсобрите*beer*

Lampss
06.02.2012 09:05

Незнам каква класа и характер е да ти помага съдията *wink*

Lampss
06.02.2012 08:29

Това е най,ама най наглият човек който познавам *wink*

Toddor
06.02.2012 08:25

Тоя вече е като 90-год. ми леля.... Пълно куку.

Lubo0o
07.02.2012 19:58

Леля ти в момента се гордее с теб за това което каза *beer*

gos13
06.02.2012 07:31

Много е скромен, само 4-ри? *joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking*

ChelseaBoy7_9
06.02.2012 01:39

Преди около 15-тина минути разговарях с приятел който живее в Лондон, фен е на Арсенал, но е бил на мача нали все пак е "дерби" и каза че хората около него (фенове на Юнайтед) не проумявали що за глупости върши Уеб... Просто това е било и е голям срам за отбор като Юнайтед да бъде така подкрепян... Така че няма да е лошо тук присъстващите фенове в сайта да се вземат в ръце...

gos13
06.02.2012 11:18

Как " да се вземат в ръце..." като и те мислят като "Сър Алекс бесен: Трябваше да ни отсъдят четири дузпи".*joking**joking*

MaLkO_LuD94
06.02.2012 01:33

ибаси изкуфелия тип *lol* само в реал са по нагли :Х малко 4е им подариха 2 гола па и още искат божеее *lol*

C7Ronaldo
06.02.2012 09:19

кво пак коментираш Реал Мадрид бе манаф

Lampss
06.02.2012 09:06

И там не са по - нагли,повярвай ми *wink*

_KaTaLuNeCa_
06.02.2012 01:24

К.П.Р 1-0 Челси *cards**cards**angry**angry**angry**angry**whistle**whistle**whistle*
Челси 3-5 Арсенал *party**party**party**party**party**thinking**thinking**thinking**surprized**surprized*
Челси 3-3 Ман Юн *whistle**referee**whistle**referee**whistle**party**whistle**referee**party**whistle**referee*

съдийската секира продължава...

ATSATA
06.02.2012 00:49

6 дуспи тряше да ви дадът ! Смешковци...

FaNaTiKa
06.02.2012 00:28

втората дузпа бе пълен ъпсурт, а първата също бе с една идея малко по-пресилена .. Това не може да го оспори никой, гледах мача с фенове на Ман Ю и те си го признаха (аз съм неутралка относно тоя мач, но имах желание Торес да се разпише) ..

FaNaTiKa
06.02.2012 00:26

САФ е голям треньор, велик е няма спор, но е започнал много да изкофява. Не може постоянно да ръкомаха и да се оплаква от съдиите, той през целия мач се разправя със съдиите и реве, голям треньор е пак казвам, голяма личност, най-великия треньор, но не ми отива такова поведение точно за това трябва да е по-сдържан, а не да се прави на идиот .. при 3-0 не знаеше къде се намира и му идваше да ревне, а после как скокна *lol*

n0thing
06.02.2012 00:23

Абе вие на тъпи ли се правите или наистина сте толкова бавни ? Постнах какво наистина е казал и няма нищо общо със тази изопачена статийка на уинър.

"It's not easy coming back from three-nil and it was a massive effort from our players. It was a great game for the neutral watching. It was fantastic and Chelsea played a great part in it too. Although I thought we were the better team, Chelsea made it an interesting game for anyone watching the match. And I was pleased with my players."

dark_demon
06.02.2012 00:23

Да. Дори според мен трябваше да има поне 5-6 дузпи за ман ю. Жалко, че съдията реши да им даде само 2 . Карай Другия мач на ман Ю ако пак падат пак ще има 2-3 дузпи за тях и така . Смешен отбор.

k1r37o
06.02.2012 00:20

аа не беха ли 15тина бе... нагъл старец!

ChelseaBoy7_9
06.02.2012 00:16

Значи за пореден път се убеждавам че Ман.Юн., Фъргюсън и феновете на отбора са най-безочливите и нагли хора които може да има на тази планета... Ето и статистиката от мача за всички които казват че Юнайтед заслужавали дори победата...
Общо удари - 16:13
Точни удари - 9:9
Спасявания - 6:7
Владеене на топката 50:50...
Ситуацията с Кейхил беше същата като при 2-рата дузпа - Уелбек сам потърси краката на противниковия играч с цел да получи дузпа, но при първия опит не успя... Естествено при 2-я се получи и то много добре... Дузпата срещу Евра - спира се и само чака контакта който беше минимален и на всичкото отгоре Стъридж игра с топката... Просто по-жалко нещо от Ман.Юн. няма...

Lubo0o
07.02.2012 20:02

Ахахахах ама хич не го сряза Кейхил и хич Евра не гардираше топката когато Стъридж го връхлетя в гръб и го удари по - опорния крак .... За 2рата дузпа съм съгласен Уелбек потърси контакта ,но да кажеш ,че онова с Кейхил е било нищо *lol* че дори той си призна ,че е бил за червен картон последен в отбраната и прави нарушение с което предотвратява гол !

holigan4e
06.02.2012 00:14

Трябва да те пратят в изтрезнителното отделение тебе.Гаден нагъл сопол.Не стига,че ви дадоха 2 измилени дуспи без който нямаше да стигнете до тая кирлива точица ти пък 4 дуспи имало...е това е да Дъртанян.Празноглавец.Давай оставката брат,че нещо в последно време само съдията помага.

Iulian5
06.02.2012 00:13

Фъргюсън теб само съдиите ти помагат старче, ти си най-големият късметлия в Футбола... да не говорим за финала в ШЛ срещу Байерн, Трябва да се махнеш и не се излагай с такива изказвания ,че и феновете на Юнайтед ще ти се смеят

petko9305
06.02.2012 00:11

Това е футбола.На феновете на футбола как щеше да им харесва да бият Челси 3-0 или Юнайтед да обърнат мача.И аз мисля така.Видяхме един Юнайтед които въпреки че няма звездни играчи играят като горям отбор.Относно дуспите първата съществува и я приемам като компенсация защото през първото полувреме имаше една реална дуспа ама Уеб не я изсвири.Втората дуспа не същестува и си признавам с ръка на сърцето че това беше симулация не Уелбек.Фенове на футбола трябва да се радват понеже това е едно от мачовете където рядко стават зрелища.В този мач Юнайтед отново доказаха че притежават класа и на първо място опит,да може да не блестят да не играят техничен футбол но знаят как да си вземат мачовете ето това е класа.Арсенал може би играе класиво и приятно що се отнася до големите мачове трябва да признаем че Арсенал не могат да показват Класа,казвам класа а не техника защото е очевидно че думите класа и техника са различни.За Челси мога да кажа само че са отбор с класа но нямат постоянен треньор и това оказва своето влияние.

lfc_bul
06.02.2012 00:10

Ами срещу още малко пари можеше и още 10 дуспи да отсъдят. *beer*

metallingus
06.02.2012 00:07

Еванс да се маха! Не заслужава да играе в тоя отбор!

plamzzz
06.02.2012 01:43

Така е за кво трябва да играе тоя Евънс. На финалите на ШЛ пак играе той. Нищо чудно че губим от негови грешки

teenage_head
06.02.2012 00:06

Стига сте изопачавали реалните статии бе, смешници!

n0thing
06.02.2012 00:03

Офф, не вярвайте на уинар, лъжат зада създават само спорове и интрига..

"It's not easy coming back from three-nil and it was a massive effort from our players. It was a great game for the neutral watching. It was fantastic and Chelsea played a great part in it too. Although I thought we were the better team, Chelsea made it an interesting game for anyone watching the match. And I was pleased with my players."

erick_e
06.02.2012 00:00

тоя съвсем изкуфя..... не може да го превъзмогне тва че челси ги опраиха за нула време, даже не разбраха кво става...добре че е оня бобър съдията

alexandart
05.02.2012 23:48

Тоя е вече тотално изперкал. *joking*
Безкрайната му наглост няма никакви граници, вместо да отдаде признателност за поредните подаръци, той пак е недоволен ..

chelsea_00
05.02.2012 23:41

До коментар [@comment 951730] от [@user TeeHee]:

прав си .. ама некой немогат да го разберат ...

shushnev
05.02.2012 23:38

знам 4е е стар ама ве4е мисля 4е напално си е загубил ак1ла .....

Azz1n0th
05.02.2012 23:34

Ей очилатия ... другия път си вземи един стек дъвки по-малко и ще ти останат пари и за останалите 2 дуспи. Бива да е изкофял тоя, ама то па става прекалено нахално *stop* *stop* *stop*

Manower
05.02.2012 23:32

ххаха 100 дузпи им дайте. Бива ли да е толкова нагъл?

Deziro
05.02.2012 23:32

Само заради Бербо още съм от Юнайтед....

satacka
05.02.2012 23:27

Абе що изобщо да се морят футболистите за дузпи бе хора? Направо му дайте титлата и да се свършва... *joking*

Don_Matthew
05.02.2012 23:23

абее ей кондьооооо а 15 дузпи не искаш ли бе?! *devil*

ceco26
05.02.2012 23:20

Мале, мале...ма то не само феновете и играчите, ами и мениджъра един дол дренки...*sick* 4 дузпи иска тоя... Абе ей, кой отбор иска победата в даден мач /особено дерби/ с дузпи само бе? А осъзнайте се бе, засрамете се... Равенството бе заслужено, защото Челси на моменти играха добре и наказаха МЮ за грешките в защита, после пък МЮ натисна яко и сините не смогнаха да доиграят мача на ниво и ...бяха наказани. Ми то утре и аз ще искам 5 дузпи, ако спърс ни сцепят пак с няколко гола...*whistle**cards*

vidic1991
05.02.2012 23:17

хахахахаха Фъргюсън стига се излага е и махни тоя клоун Еванс наи накрая

Darkk
05.02.2012 23:16

Тоя е време да се маха май ... На 100 години стана, не го слуша главата вече.

iNToxicaTioN
05.02.2012 23:15

Не мога да разбера нито наглостта на треньора, нито на феновете на Юнайтед, при положение, че втора дузпа нямаше. И няма смисъл да казвам "ако не беше свирил втората дузпа, какво щяло да стане", бих казал само, ако има някой фен на Юнайтед, който да е истински фен на футбола, просто да замълчат и да са благодарни и на 1-та точка. А за хората, които казват, че трябвало Кейхил да бъде изгонен - човека първо играе с топката ... Вземете прочетете малко правилата и тогава коментирайте, щото имам чувството, че 80 % от "разбирачите" са някакви псевдофенове, които гледат футбол от 1-2 години ...

rekontra
05.02.2012 23:13

Хахах Луд ли е тоя ве...? То се видя че имат роднинска връзка с Уеб ама чак па 5 дуЗпи...

sparco2
05.02.2012 23:12

много грозен Х! Падахме си заслужено... и до кога САФ ще пуска този Евънс?! НЯМА мач в който да не е направил някаква грешка...

Lampss
06.02.2012 10:36

По добре не говори,че ставаш много смешен *wink*

marinski4444
06.02.2012 09:11

Ти се благодари, че завършихте мача с десет човека, че тогава не 1, а 3 точки щяха да отпътуват към Манчестър

Lampss
06.02.2012 08:33

Челси вкараха 3 гола бе смотаняк,ти кво искаш да не спират да атакуват ли?Ако не беше оня смешник Уеб,който се нарича съдия,нямаше как да земете и точка *wink*

satacka
05.02.2012 23:20

Пич, при това с Кейхил нарушение имаше, но то започна на дъгата, та не е дузпа. Но да, Челси се отпуснаха след 3-тия гол и доиграха някак си несериозно мача. И това ми го каза фен на Челси... Та и аз съм на мнение, че сами си сложиха Х-са.


05.02.2012 23:18

Той му е ясно пич ама просто няма друг в момента *smile* Смолинг с травма, Джоунс с контузия, Видич аут до края на сезона.. няма много избор! Никой не го харесва тоя малоумник но какво да се прави *smile* Иначе за изказването на САФ преовиличава с това изказване, но съдията не подари мача на Юнайтед както ви се иска а Челси сами се биха! През 1вото полувреме имаше дузпа на Кейхил така че тя компенсира 2рата отсъдена на Уелбек! Никой не е виновен че не могат да опазят аванс от 3 гола на собствен терен!

scouser_pool
05.02.2012 23:13

Е , той Евънс каква грешка е направил?Той не беше виновен при автогола , а и според мен не е лош защитник , щом САФ го пуска сигурно има защо!

chochk0o
05.02.2012 23:11

пишеееетеееее ... мишкии ... *smile* то се вижда... *smile*

devcrybg
05.02.2012 23:09

Божеее баси дъртака а не искали 6 дузпи

satacka
05.02.2012 23:09

Фърги, Фърги... Винаги съм се смял на реакциите ти след мачовете, особено дербитата и особено , когато паднеме или Х. *joking*
Що не вземеш най-накрая да махнеш Евънс, а не да просиш несъществуващи дузпи. Не стига , че ни дадоха 1 гратис, ами ти продължаваш да си тролваш... *joking*

scouser_pool
05.02.2012 23:22

Така е , през целия мач Юнайтед бяха взели инициативата и не играха лошо освен в защита , но според мен Челси имаха по-чисти положения , защото това да владееш топката не винаги има значение , Челси си свършиха работата , когато имаха притежанието й...аз поне си мисля , че ако трябва да дам точен резултат мача трябваше да е 3:1,3:2 , ако справеливостта играеше фактор , разбира се!

satacka
05.02.2012 23:17

Повярвай ми, не съм само аз! Това е, защото фенщината не ми замъглява очите. Но просто САФ, колото и да го уважавам, вместо да си премълчи или да каже, че съдията е сгрешил, или да намеси късмет, той "4 дузпи е имало" . Кой нормален съдия ще отсъди 4 дузпи, като не броим онзи от България-Естония и то в дерби? Но съм си на мнение, че Х е най-справедливия резултат, с оглед на това, че първото 1/2 време Юнайтед бяха по-добрия отбор, особено след гола, а през второто си делехме по 5-10 минути.

scouser_pool
05.02.2012 23:11

Йей , намери се фен на Юнайтед , който да е обективен!

LamparD_CFC
05.02.2012 23:07

"Ернандес и Де Хеа показаха колко големи таланти са" *lol**lol*

scouser_pool
05.02.2012 23:04

Добре , хора как може ситуацията с Кейхил-уелбек да е дузпа , при положение , че 1.Кейхил играе с топката 2.Дори и да има нарушение Кейхил го извършва извън наказателното и ясно се вижда как Уелбек изчаква към една секунда след контакта и пада в наказателното...само слепци могат днес да кажат , че Юнайтед не са били подпирани и са заслужавали победата!

georgechelsea
05.02.2012 23:13

хаха Кейхил не играел с топката момче да не ти трябват очила

scouser_pool
05.02.2012 23:13

Това е мое мнение , но аз лично искам видео от ситуацията за да преценя , защото не си спомням всичко на 100% относно това съдийско решение , но по-рано поне такива изводи си направих , че няма нарушение или картон!

Skeletan
05.02.2012 23:07

Говорим за червен картон. Кейхил не играе с топката, ами спъва Уелбек. Къде го спъва и как ще тълкуват ситуацията съдиите е друга тема. Спъва го - червен картон. Само слепец може да каже, че Юнайтед са подпрени в този мач!

dadeds
05.02.2012 23:03

Когато Ливърпул са били на върха, Манчестър Юнайтед са ходили прави под масата..

dadeds
06.02.2012 16:29

От 2006 .. да ти припомня. Ливърпул никога не могат да бъдат изместени, особено от такъв отбор, който е мразен от цял свят заради такива изяви, които стават все по-чести и по-чести.

xani77
05.02.2012 23:15

Сега когато Юнайтед са на върха каде са Ливърпул?От кога не сте печелили титла че забравих?

zvmgb
05.02.2012 23:02

ко му е наглото ве катили правилно казва човека едва ли вие разбирате повече от него за тва си трайте мишоци !

kokimoto
05.02.2012 23:02

еееей 2 не му стигат че и 4 иска изкуфял старец

aa2
05.02.2012 23:01

Ама никой нищо не казва за ситуацията с Кейхил.Май усещате, че ако там се бе свирило както трябваше изобщо нямаше да се стигне до гол за Челси, а?

facebook
05.02.2012 22:59

Ей хора,по смешен отбор от Ман Юн няма..

LamparD_CFC
05.02.2012 23:05

Да бе големо наддаване щеше да падне кой от тех да купи съдиите *lol*

martin_lfc
05.02.2012 23:03

Представи си бяха в едно и също първенство.

LamparD_CFC
05.02.2012 23:02

Ман Ю ми станаха по-противни и от барса..

scouser_pool
05.02.2012 22:57

Иначе браво на Юнайтед за духа , който показаха , но всички знаят каква беше истината зад хикса , интересното е , че аз много рядко засягам темите за съдийството , по коментарите ми може да го видите , изключвам тези относно днешния мач!А Съра трябва да погледне малко "по-скромно" на нещата и коментари от този род повече ще му отиват [@link http://www.winner.bg/european-football/read55751.html]

Franki8Lampard
05.02.2012 22:56

тоя завислив шибаняк в някои слънче ден ще се пръсне от злоба така беше когато сити ги изна**лиха сега пък дъртака искал 4 дузпи няма ли да ти присед не пенсионерчо ????

aa2
05.02.2012 22:55

Шшшш, я малко уважение бе гниди!Това е един от най-големите в това което прави и най-малкото е уважаван човек в целия свят.От къде накъде бълхи като вас си позволяват да го обиждат?Айде стегнете се и коментирайте нормално.Ако не се съгласявате с него го кажете като хора, а не като цигани!Човека си има мнение и си го изказва, след като мисли, че е трябвало да има 4 дузпи значи така е трябвало(за него).Според мен всичко си беше окей, освен факта, че Кейхил остана на терена, защото през 1-то полувреме направи фаул като бе последен в защитата.

martin_lfc
05.02.2012 22:57

Мнението на сафа се слуша от 25 години и почти винаги освен феновете на юнайтед никой друг не е съгласен *joking*

scouser_pool
05.02.2012 22:54

Съра е голям тренер и Ман Юнайтед голям отбор , но никога не са ми харесвали коментарите на Фъргюсън в медиите!!!Постоянно се оплаква както и феновете на тима !Направо ако искате 20 дузпи да ви дадат или пък служебно да ви дадат победа , тотална наглост е да казваш , че си ощетен , при положение , че толкова подкрепян просто няма накъде да бъдеш , този сезон само Стоук-Тотнъм беше по-отвратителен мач относно съдийството!

martin_lfc
05.02.2012 22:48

И най-смешното е ,че сафа постоянно се хули с шефа на ФА само да изглежда ,че уж са големи врагове пък те са топ г*й 2-ка в Англия.

Franki8Lampard
05.02.2012 22:57

Евала бате точно изказване

Tzeko90
05.02.2012 22:46

БЯХ 100% сиг ,че тоя пак ще мранка за съдийството - СМЕШКА!

tymypa
05.02.2012 22:45

да още 15 дуспи .... да не говорим, че втората дуспа беше абсолютна симулация ... как се спря остави топката да си се търкаля и зачака кратака на защитника да стигнат до него та да се просне ... колкото и миналия мач 4 дуспи не са им дали и сега толкова... тоя стана на 70 и изперка от секаде

Notlike
05.02.2012 22:45

Фърги - голям треньор си, днес голям мач направи твоят отбор, ама си прекалил с уискитата.

lfcfann97
05.02.2012 22:45

Е баш четири...то така иначе на всеки фал до вратата дузпа ..

martin_lfc
05.02.2012 22:40

Алчен дъртак. Ти си антитреньор в твоя антиотбор създаден от 12 човек "вечни таланти" хора с наднормено тегло и незабравимия Captain Fantastic Хауърд Уеб. Двигателят на целия ви отбор.

martin_lfc
05.02.2012 23:10

Ти за какво си мислиш ,че Юнайтед продават звездите си и не дават много пари за трансфери?

kkk0ci
05.02.2012 23:03

Хаха, ок разбрах, че няма смисъл да си губя времето!По твоята логика 19 титли нечестно са спечелени, но и ти незнаеш как, а само и само да има какво да приказваш против Юнайтед!Нищо лично братле, както и да е желая ти всичко най-хубаво *wink*

martin_lfc
05.02.2012 23:02

Може би купите срещу отбори от Чемпиъмшип не са купени.... Ами миналата година неотсъдената дуспа за Челси 90 и косур минута? Ами мача Мю- Ливърпуул а? Колко още ще трябва да търпим това.

martin_lfc
05.02.2012 22:58

По-добре да не се класираме отколкото да е нечестно.

Skeletan
05.02.2012 22:57

*wink*) Това беше едно от най-забавните неща, които прочетох днес. Не всяка купа, всяка победа е купена!! *wink* Заменям две дузпи за един червен картон в началото на Кейхил. Играл с топката, ама на Мукавей!! Втората отсъдена дузпа беше смешна, но какво да кажем за неотсъдената дузпа срещу Евра, за лакътя на онзи къдрав миндил в края на мача срещу Евънс, за яките балтии през цялата среща от страна на Челси?! Общо взето - забавни сте! Видя се, че Юнайтед е по-добрия отбор в този мач. Резултатът е такъв, какъвто се получи. Останалото е злоба и завист от разни поплювковци като вас. *wink*

darklight
05.02.2012 22:57

Живей си с мисълта, че е най-обичания отбор.

kkk0ci
05.02.2012 22:57

Ами да ти го каза, обикновено не се класирате и това обикновено да не се превърне в постоянно ...

MANBARJUV
05.02.2012 22:56

Не, в тази в която 22 години сте без титла *joking*

martin_lfc
05.02.2012 22:55

Ние от Ливърпуул обикновено не се класираме за ШЛ ,но когато го правим стигаме до финал.

kkk0ci
05.02.2012 22:54

Не говори за участието на Юнайтед в ШЛ, защото Ливърпул май за поредна година няма да се класира в ШЛ ?!

artileristaaa
05.02.2012 22:52

До болка си прав . *wink*

martin_lfc
05.02.2012 22:49

В коя история 25 години купени купи и първенства това ли ви е историята?

UnitedRules
05.02.2012 22:47

Анти анти анти..... сър-а е най-големият мениджър в историята, а Юнайтед най-обичаният отбор, продължавай си, да си губиш времето........

martin_lfc
05.02.2012 22:44

Най-голям по инвестиции в съдийството. Видях ме колко е голям Базел не прощава. Дъвчи си дъвка с САФ-а и си живейте във вашият свят къде независимо от всичко юнайтед на чело с Хауърд Уеб и Шрек става шампион.

kkk0ci
05.02.2012 22:42

Тихо бе, тихо ... антиотобора, както ти го наричаш е най-големия в Англия и всички са на колене пред него!ЗАМЪЛЧИ!

UnitedRules
05.02.2012 22:40

Ми като играчи биват спънати в наказателното поле, непозволено, ако ще и 10 пъти да са - това са 10 дузпи! Правилата са си правила, друг е въпросът, че рядко някой съдия би отсъдил повече от 2 дузпи в полза на един отбор, тъй като психологическото напрежение идва в повече, което пак не е извинение. Има ли нарушение в наказателното, трябва да има и дузпа, независимо 1,2,3 или 10 ще са те..

Corazon_de_leoN
05.02.2012 22:35

Кажи му тъп червен домат който се базика с бат митко и не го обижвай повече *lol*

yavorpetroff
05.02.2012 22:40

Батко ти митко защо не напусна, щом "тъпия червен домат" се базика с него?

_beroe_
05.02.2012 22:35

хахаха явно две не са му стигнали*lol**lol*

bekam15
05.02.2012 22:35

Фен сам на Юнайтед , но това наистина се нарича НАГЛОСТ!!!