"Моуриньо е по-добър треньор от Гуардиола"

19:28
"Моуриньо е по-добър треньор от Гуардиола"
Легендарният бивш ляв бранител на Реал Мадрид Роберто Карлош заяви, че според него Жозе Моуриньо е по-добър наставник от треньора на Барселона Хосеп Гуардиола.

"Гуардиола е модерен специалист с интересни виждания за играта, той прави страхотни неща в Барселона, но Моуриньо има успехи в Португалия, Англия и Италия, а сега изгражда нов облик на Реал Мадрид и ще се бори за трофеи с Кралския клуб," коментира Карлош.

"Моу остава номер 1, неговият характер и стил за неповторими, ако Гуардиола напусне Барса и постигне успехи в Англия и Италия, тогава може двамата да бъдат сравнявани," допълни бразилецът.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

rollingstones
31.01.2012 20:07

Казах ти да ми дадеш клип за това с Хетафе. А за Майорка. Ние да сме вас дето като ви вкарат 2 гола и вече се панирате. Правеле сме го с Малага, пък с Майорка нямаше да можем... Не ставай смешен. Тогава си заслужавахме победата, защото играхме по-добре. Плюс това и на нас не ни отнеха чист гол *wink*

elbarca
31.01.2012 23:14

мноо мноо тъп си

MaLkO_LuD94
31.01.2012 18:57

''Моуриньо се направи на сляп: Игуаин не игра с ръка''
''Игуаин: Нямаше ръка, топката ме удари в гърдите''

[@link http://www.winner.bg/european-football/read52280.html] ето това е да си жалък *wink*

MaLkO_LuD94
31.01.2012 19:49

това нее троха та да неможе да го видат съдиите *smile* той ляга към топката и явно я удара с ръка *smile* това ако нее дузпа няма кое да е *smile*

Futbolfen
31.01.2012 19:01

тва мача със валенсия ли е вижда се ,че игуаин посяга към топката и я избива със ръка на запис е лесно но какво е видял съдията е друг въпрос

KrisPK
31.01.2012 19:01

В този мач имаше 1000% засада преди дузпата *smile*

MexicanCoyote
31.01.2012 18:43

[@link http://www.vbox7.com/play:385d232dc3] (след този клип искам да продължавате да ми говорите за симулаций..
[@link http://www.vbox7.com/play:mcea4cf6b3] (след този искам пак да ми говорите че барса е съдийски отбор) дано поне така разберете че не сте прави...че явно с думи само не става.. някой хора са толкова тъпи че немогат да разберат

MaLkO_LuD94
31.01.2012 20:10

хех и какво най известния клип ? какво за него *wink* първо има некакъв отбор как тренира после дават дани алвеш който ясно се вижда 4е не симулира поради простата при4ина 4е има зблъсък между двамата макар и 4рез топката *wink* дани я рита пепе го блокира *wink* така знаеш ли какви контузии стават ? 3-тото положение арбелоа съвсем умишлено настъпва вия с шиповете по коляното и на вси4ко отгоре наглия и го дига да не лежи боже боже е като вида първите 3 ситуации и веднага разбирам колко ценен е клипа *wink* поне да сте служили материал в който наистина симулират *wink* защото има и такъв разбирасе но вие се излагате с некакви ситуации в който ясно се вижда 4е не симулират *wink*

rollingstones
31.01.2012 20:01

Човече с клипове всеки може. При това тези, които са за Реал повечето са от сезон 2009/2010г. Говоря за симулациите. Този и миналия РОналдо не е симулирал. От миналия Ди Мария е симулирал, но малко. Докато при вас Санчес, Масчерано, Бускетс, Педро, Алвеш са ви явни симуланти и този сеозн... да не кажа и Пике, че видях една симулация която направо ме смрази. Човек 2 метра така тъпо да се сгромоляса си е направо за плач. А другите дето ви "режат" на повечето има симулации и/ или засади... тези клипове са едни и същи и съм ги виждал 100 пъти.. само с тях можете. А не можете дори да ми кажете от кой мач. Това за рязането да речем има 15 ситуации... 3 от тях наистина са ви порязали. Сега ето и от мен 2 клипа.... [@link http://www.vbox7.com/play:14f642c5c2] (най-известния клип във вибокс7) [@link http://www.youtube.com/watch?v=gYEy5XWKpnY&feature=related]

Futbolfen
31.01.2012 19:12

евала за клипа рядко имам възможност да гледам мачове на реал но това което видях е грозно по такъв симулативен начин да си печелиш мачовете симулацжията на ди мария е уникална

KrisPK
31.01.2012 18:55

Ама я фенчетата на Барселона да изгледат тези мачове дето им отменят головете, защото навсякъде има засади. Те им отменили 5 гола, не им свирили 2 дузпи и после казват,че не са съдииски отбор *smile* Я не се излагаите моля ви!

rollingstones
31.01.2012 18:07

Така... За Аякс може да се сърдиш само на най-големия фен на Барселона - Мишел Платини. Както знаеш (а може би не) Платини е французин. И понеже е французин, той държи на страната си и техните отбор... Та ако Реал бият с 3-0 и Лион бият със 7-0, то Лион продължават. Бъди сигурен, че съдията е нямал друг избор освен да отмени тези голове. Срещу Атлетико ще трябва да ми дадеш линк, както и срещу Хетафе за да видя ситуациите за които смяташ, че съдиите са ни подкрепили. За Валенсия да ти обясня... Имаше клип, който доказва, че Игуаин не е ударил ръка, а с гърди.[@link http://www.youtube.com/watch?v=Al4-l3hFszE] Съвсем ясно се вижда, че Игуаин не играе с ръка. За Майорка... Също няма как да ни е подпрял. Може да им е отменил гол, но и на нас ни отмени съвсем чист гол *wink* Като на Ман Юнайтед им помогат я ми кажи поне един мач който съдиите да са им помогнали.

MaLkO_LuD94
31.01.2012 20:13

то4но твоя клип показва истината защото се снима от последния етаж на статиона нали ? *lol* то цял свят видя *wink* и на камерата от към ъгловия се вижда най-ясно *wink* едната камера снима от 10 метра другата от 50 е няма как да ме убедиш 4е тая от се 50 се вижда по добре отколкото на тая от 10 *wink* да не говорим 4е и на 2-те се вижда как топката му се урара в гърдите в ръката и излиза корнер *wink*

rollingstones
31.01.2012 20:04

Напротив! Точно моя клип показва истина. Удря му се в гърдите. Показва истината, защото камерата е точно срещу него... А не това дето ми го показваш ти някъв снимал с телефона си телевизора... при това камерата отстрани... Нищо не се виждаот клипа ти.

MaLkO_LuD94
31.01.2012 18:49

хах и ми даде клипа в който най-малко се вижда ситуацията *wink* но дори и в тоя клип като се загледаш и се вижда как топката го удара в гърдите и после в ръката *wink* то е явно няма как да се скрие *wink* [@link http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=i-Ccfj-D_i0] ето *wink* и ми докажи 4е топката не го удара в ръката след като ясно се вижда *wink* а за ма4а с хетафе симулацията на роналдо която беше извън наказателното поле но ви дадоха дузпа *wink* а на майорка няма какво да говорим *wink* ма4а ставаше 2-0 и нали се сещаш 4е няма как да го обърните после *smile*

rollingstones
31.01.2012 16:37

И да прав си, че Диара трябваше да получи червен, НО когато ни бихте с 3-1 ситуацията беше абсолютно същата, но с Меси... и тогава той не получи червен. За закъснял шпагат каквото съдията реши това ще даде... Вие вместо да се радвате, че звездата ви Меси не го махнаха, сега се драпате за Диара :Х

bobotir
31.01.2012 12:29

Само не ми е ясно защо спорите с MaLkO_LuD94 ? Този или е тука да лази на хората по нервите или е адски ... По - добре не му обръщайте внимание защото заради такива може да ви изтрият профилите *wink*

vaskoo_1892
31.01.2012 09:24

А по темата е ясно че Моу е по добър,а не семо че е по добър ами е най добрия.*wink*

SINIQ_6aMPioN
31.01.2012 09:10

За ония комплексирани фенове на каталунското мизерно балетиско отборче, моля да проследят внимателно следващите карти и да не ми се надъхват колко пъти са били реал !
[@link http://vbox7.com/play:64734a31d7]

devillinside
31.01.2012 09:09

кои е по добар го има в историата,няма кво да спорим и да се заяждаме мом4ета *smile*

devillinside
31.01.2012 09:02

за мене карлуш е прав,наистина моуриньо се е доказал не с един отбор,но вярвам 4е и пеп може да се докаже на доста места

neci_neckata
31.01.2012 00:49

това са пални глупости,Гуардиола е много по добър трениор от Мауринио,сас готови пари всеки може да направи отбор......

rollingstones
31.01.2012 14:34

Абе ти не виждаш ли колко си неграмотен? "сас"... божеее... абе ти излагаш цяла България с твоята неграмотия. Я веднага ся докато си във ваканция да почваш да се упражняваш, че си адски жалък. Лелеее не знаех, че има толкова неграмотни пишлемета.

KingGeorge
30.01.2012 22:17

Да, Моу е арогантен, но аз никога няма да го нареждам или да спра да го уважавам, защото той е най-добрият в това, което върши, и харесва ли ви или не - има право да се държи арогантно! На хората, които знаят, че са постигнали велики неща, им е простено да са арогантни. Даже е хубаво, прекалената скромност не е хубаво качество.

MaLkO_LuD94
30.01.2012 21:21

хах уникално тъпо *wink* се едно да питаме кройф кой е по добър пеп или моу айде познайте какво ще каже *wink* хах :Х

MaLkO_LuD94
31.01.2012 17:07

в кой са подпирали реал ли боже боже не те ли е срам да задаваш такива въпроси бе ? аякс, атл м, валенсия,хетафе,майорка и тн.. и ти ми казваш 4е реал нее подпиран ? за ман утд по същия на4ин им се помага когато е нужно но те ве4е и с помощ немогат *smile*

rollingstones
31.01.2012 16:40

Боклуче, я ми кажи мач в който съдията е подпрял Реал... И също така ми кажи мач в който съдията е подпрял Ман Юнайтед освен този с Ман Сити (3-2). И още така ми кажи кой мач съдиите са ви рязали освен този с Еспаньол *smile*

rollingstones
31.01.2012 16:35

Човече целия мъч съм го гледал. Не съм фен нито на Челси, нито на Барса. Винаги помня грешните решения на съдиите и съм сигурен, че в мача Челси-Барса имаше грешни решения само в полза на Барса. 3 абсолютно чисти дузпи. 1 за игра с ръка на Пике, друга за игра с ръка на Ето'о и третата е за нарушението с/у Малуда в наказателното поле.. но съдията отсъди пряк-свободен удар. И говоря само за последното класико, защото е последно! А винаги се гледа последното *wink* Щото ако искаш ще говорим за рекордните ни победи над вас.. 11-1 и 8-2 *wink*

MaLkO_LuD94
31.01.2012 16:20

и да те светна двата най-подпирани отбора са реал и ман утд *smile* защото на барса може и да ги подпират понекога но и много ги режат *wink* а аз не се сещам ман утд или реал да са порезани некога от съдиите *smile*

MexicanCoyote
31.01.2012 16:17

говориш ми за челси..а наясно ли си че и за нас трябваше да има дузпи ? а или май и ти говориш наизуст.. то ако става дума и червен картон за нашето момче не трябва да има.. какво ми говориш само за последния мач между Барса и Реал.. Х .. а 2 пъти вече ви бихме на ваш терен.Колкото до Пепе..това човекопопдобно заслужава доживотна забрана.. тоя е объркал спортовете.. тоя трябва да получава червен още като излиза на терената.. а за симулаций краля на Симулацийте е Роналдо.. и тоя рунтавия му колета.. много се смея като им дадат фал/дузпа .. как се радват като бебенца на мляко..

Johan_Cruyff_14
31.01.2012 15:24

Алвеш?!; Педро?!... Рони и Деко къде ги забравяш?

Johan_Cruyff_14
31.01.2012 15:22

Преди 2009-та казваш значи... Добре, ето ти победите на Барса от 1974-та: 2008 - 2:0 2007 - няма 2006 - няма 2005 - 0:3 2004 - 3:0; 1:2 2003 - няма (две равенства) 2002 - няма (две равенства) 2001 - няма 2000 - 2:0 1999 - 3:0 1998 - 3:0 1997 - 1:0; 2:3; 3:2; 2:1 1996 - 3:0 1995 - 1:0 1994 - 0:1; 5:0 1993 - 2:1 1992 - 2:1 1991 - 2:1 1990 - 3:1; 2:0 1989 - няма(1 равенство) 1988 - 2:0; 2:1 1987 - 2:1; 3:2 1986 - 0:4 1985 - 2:0 1984 - 3:2; 0:3 1983 - 2:1; 2:1; 2:1 1982 - 0:2 1981 - 3:1 1980 - 2:1 1979 - 2:0 1978 - няма 1977 - няма 1976 - 3:1; 0:2 1975 - 2:1 1974 - 0:5

rollingstones
31.01.2012 15:10

Ей този на Барселона... Валдес, Меси, Иниеста, Шави, Педро, Пуйол, Алвеш.

Johan_Cruyff_14
31.01.2012 15:01

Какъв отбор направен от Рийкард, какви ти пет лева?

rollingstones
31.01.2012 14:54

Ей, че и нагъл обаче. Я си спомни какво беше преди 2009г. Тогава победа в ел класико май само в сънищата ви имаше. И как не те е срам да се оплакваш от съдиите бе нехранимайко??? ТРИ шампионски лиги ви подариха. През 2006 година отмениха чист гол на Шевченко заради симулация на капитана ви. 2009г. не дадоха 3 ЧИСТИ дузпи за Челси и още толкова спорни... През 2011г. Дадоха черчен картон на пепе за долна симулация на маймуната Алвеш и отмениха абсолютно чист гол на игуаин. Дори след тези мачове ти продължаваш да нахалстваш от съдийството. Ти вместо да целуваш краката на Мишел Платини, се оплакваш. И вместо да се радваш, че скоро може да няма ел класико, защото последното класико просто ви смазахме гъзовете... тотално ви надиграхте и Тейшейра ви помона едва едва да завършите мача 2-2, ти продължаваш с това "колко пъти трябва да ви бием"... Боклукчаво момче си.

rollingstones
31.01.2012 14:45

Боже колко си тъп и неграмотен. Да речем, че си 6-и клас максимум. Задължително трябва да те върнат в трети. Та ти правиш грешки като на първокласник. И само простотии ми пишеш. Интер били с късмет О_О Напротив... Интер си би съвсем честно с 3-1 като дори надигра Барселона... във втория мач Барса биха с 1-0 благодарение на съдията. Кой беше там... Масчерано май дето го докоснаха леко и оня падна на Земята кат рибка на сухо. И дадоха червен на Тиаго Мота, а той дори не разбра защо. И престани да се самозалъгваш, че Пеп е по-добър от Моу... Гуардиоола отиде в Барселона с направен отбор от Рийкард. Ти дори не знаеш кой е този, де... все пак си 12-годишно пишлеме. Не знам дали виждаш, но Манчестър Сити са с арабските шейхове от 2009г. От този период те са спечелили само 1 купа. А имат страхотни футбилисти. Така, че май не виждаш, но с много пари и много добри футболисти НЕ става. Но те трябват. И Пеп е използвал много пари за добри играчи... Афелай, Абидал, Масчерано, Бускетс, Вия, Ибрахимович и още много. Единствения треньор, който не е купувал много играчи а е взимал почти всички от школата си е Сър Алекс Фъргюсън. И Арсен Венгер, но той както виждате не е успешен. От 7 години не е помирисвал купа. Абе аз какво се занимавам с малоумно момиче... Първо научи българският ези, а после пиши малоумните си коментари в този сайт.

rollingstones
31.01.2012 14:31

Подпиран.... да не ми говориш за тъпото ти отборче барселона? Дето от 2006г. само ги подпират..

MexicanCoyote
31.01.2012 03:40

пич аре не говори.. не можем да бием от по долната таблица а бием вас ??? айде да не ми говориш става ли ? иди да погледнеш колко мача Реал са без победа на Барселона..всеки отбор си има слаби моменти..или да не ти припомням как паднахте от последните ? или как съдийте ви помогнаха лекичко с по дузпички да не правите загуби ? ако желаеш пиши на лично даже ще ти пратя лек видео отговор *smile* Вземи се поинтересувай колко неотсъдени дузпи има в мачовете който барса прави Х.. (това е в случей че започнеш ми говориш като други идиоти че барса са съдийски отбор..но съдийте общо взето щадят Реал.. като не им дават така нужните Червени картончета че ще завършвате мачовете с по 8 човека в Ел Класико

KrisPK
31.01.2012 02:21

Когато Пеп постигне това което САФ посигна във ВЛ(Англия) Разчупвайки Монопола на Ливърпул и направи своя тим Но.1 В Англия нещо което е било немислимо преди 20 години тогова можем да го сравняваме но сега това е смешно(не очаквам човек като теб да разбере това защото келеши като тебе знаят 1 Барселона и това е)Едно баба си знае едно баба си бае.

KrisPK
31.01.2012 01:49

По-Велик от вашето жалко треньорче барсца отива надолу и Пеп потъва не може да бие отбори от долната таблица векия тренер няма що.

MaLkO_LuD94
31.01.2012 01:43

само да те питам САФ велик треньор ли е според теб ?

neci_neckata
31.01.2012 00:59

интер отстрани БАРСА сас невероятен касмет,а това което казваш ти е пална измислица ,ПЕП, като доиде вав БАРСА спечели още парвата година,5 от вазможните 5 трофея за това повече няма какво да говорим,ПЕП, Е МНОГО ПО ДОБАР ТРЕНИОР ОТ мауринио,ТОВА Е,мауринио направи челси но сас мн пари а сас готови пари всеки мозе да направи отбор,така че няма за какво да говорим,ПЕП, е по добарррррр....

neci_neckata
31.01.2012 00:52

аз не помня челси да са били,цар, на европа,Мауринио и сас интер просто извадиха касмет срещу, ВАРСА,голям касмет....

ComsteR
30.01.2012 23:54

Не можеш да го разбереш когато Пеп мине през 4 отбора и вдигне с двата от тях Шл и още 2 трофея ще го призная за Велик в момента на него му е много лесно да направи доста добри трансфери но Примерно Шави,Иниеста,Меси,Валдес,Пике,Пуйол са част от играчи на школата който са били готови за този отбор друго е да Отидеш в нов отбор без да познаваш никой и да го направиш Цар в Европа когато го направи с 3 отбора Челси,Интер,Порто Ще го призная за Велик тренер

MaLkO_LuD94
30.01.2012 23:25

искаш да кажеш 4е е подпиран с 4 разли4ни отбора ли това го знаем *wink* а пеп се е доказал достатъ4но *wink* няма как да сравняваш някой който е с 15 години в професията с някой който е с 5 логи4но е кой ще има пове4е успехи макар 4е ако се гледа по трофеи нее така *smile*

rollingstones
30.01.2012 23:08

Ама боклуче то целия свят знае, че Моу е по-велик от Пеп *wink* Моу във 4 различни отбора е печелил трофеи, ШЛ с Порто, направи Челси това което е в момента - ГРАНД, Издигна Интер до небесата, направи ги номер, счупи страшно много рекорди с Интер и отстрани любимата ви барселона за ШЛ..... При това и там съдията ви помогна, но не можахте да преминете *wink* Дадоха червен картон на Тиаго Мота за докосване. И сега с Реал... в първия си сезон спечели купата на краля... не отиде на финал (и сигурно победа) на ШЛ благодарение на съдиите. Червен картон на Пепе за удряне на топката и отменен гол на Игуаин за... дори Бог не знае за какво. И този сезон... на първо място в Испания с 7точки разлика, нооо това е само началото... Реал Мадрид се връщат във великата си ера преди съдиийската ера на Барса... Реал преди 2009година.

Wolmar1234
30.01.2012 20:26

Ами защо да си тръгва от Барса за да се доказва?По тая логика и САФ е по слаб от Моу.

BerbaTheBest
31.01.2012 20:25

Ти трябва да си тъпия - аз ти дадох пример! Гуардиола с първия си сезон с Барса спечели всичко - С ПЪРВИЯ СИ СЕЗОН. На Моуриньо му трябват минимум 2 години, за да направи един отбор достатъчно силен, за да се бори за трофей. Плюс това всички отбори, които е водил МОУ са богати и то доста. Та да направим равносметка - Гуардиола печели всичко с отбор, който предишния сезон е бил в доста сериозна криза, а Моуриньо печели трофеи, но след 2-3 години. Заради това мисля, че Гуардиола е по-ефективен.Иначе никой не ортича, че Моу е печелил много и то с различни отбори. *wink**thumb_up*

rollingstones
31.01.2012 16:38

Къде в коментарите ми видя, че съм казал, че Пепчо нищо не е печелил? Я се научи да четеш.

MaLkO_LuD94
31.01.2012 16:18

ти тъп ли си ? пеп е треньор от 2007 а моу е от 2000 година *wink* ? и нима казваш 4е пеп нее направил нищо за тия 5 години *smile* смешен си *wink* виж пеп колко трофея има за тия 5 години и виж моу колко има за неговите 12 години *wink*

rollingstones
31.01.2012 15:00

Ами ти трябва да си адски тъп за да си мислиш, че Гуардиола е по-ефективен от Моуриньо. В Челси, Интер и Порто във всички тези отбори по-отделно е печелил повече от Пепчо в Барселона. И в Реал ще спечели повече. Бъди сигурен *wink*

rollingstones
31.01.2012 14:56

Абе тъпако нали и аз това казвам... Че Моуриньо е най-добрия треньор, на каквото мнение си и ти... Я се начи да четеш.

Johan_Cruyff_14
31.01.2012 14:42

Не само, че не направи гръмки трансфери, но и продаде Рони и Деко.

rollingstones
31.01.2012 14:29

Ти не виждаш ли, че съм го направил вече... 2 пъти повече от него съм писал.

BerbaTheBest
31.01.2012 10:08

При Рийкард отборът беше в криза! Става дума за 2008 година. Тогава мисля,че завършихме 3, а Реал взеха първенството. Разчиташе се главно на Роналдиньо и Деко, а тогава както всички помним Рони беше в слаба форма. Гуардиола в първия си сезон спечели всички възможни трофей. Вярно е, че Моуриньо печели където отиде, но след мин. 2 сезона в клуба и то все клубове, които разполагат с пари. Гуардиола спечели всичко с отбора, с който разполагаше, не направи големи трансфери. Рийкард 2008 г. Барса - провал(криза), Гуардиола 2009г. Барса (същия състав) - всички купи. Гуардиола може да не се е доказал в други отбори, но е много по-ефективен от МОУ, както го наричате. *wink**thumb_up*

Jurka5
31.01.2012 09:35

Знаеш,че съм прав няма какво да си кривиш душата като мразиш Сър Алекс да говориш глупости. Иниеста винаги си е бил талант още преди 4-5 сезона,Вия във Валенсия гледал ли си го? Пике никога не е бил издънка просто си тръгна поради конкуренцията - нямаше как да играе при Фърдинанд и Видич. Шави също винаги е бил голям играч,Бускетс е футболист със страшно спорни качества и това,което най-добре умее е да се търкаля. Човекът,който положи основата на тази Барса си е Рийкард,но просто изиграха един слаб сезон и го махнаха.

vaskoo_1892
31.01.2012 09:23

големи идиоти често се срещат.Ти си най големия.Кажи ми една невярна дума която той написа.Аман от хлапаци и разбирачи

BerbaTheBest
30.01.2012 23:11

За какво да са глупости?! Той казва истината, но на теб явно не ти изнасяи почваш да викаш, че написаното от него е глупост. Обори го поне, тогава говори, че са глупости нещата, които е написал!*wink**thumb_up* Хайде със здраве!

rollingstones
30.01.2012 23:02

По-големи глупости рядко се четат.

rollingstones
30.01.2012 23:01

Ама те тези футболисти не са вечни. Не стоят 25 години едни и същи. Фъргюсън е много по-голям треньор от Пеп, защото САФ е сменил много поколения, винаги се е опитвал да няма резерви във състава. Не знам дали си забелязал, но Ман Юнайтед всеки мач излизат с различен състав. Дори сега когато имат 8 контузени много важни играчи. Плюс това САФ е в клуб с финансовеи проблеми... много малко е купувал играчи, почти винаги е вземал от школата. Докато Пеп отиде в Барса с направен отбор направен от Рийкард *wink*

LiverpoolFen20
30.01.2012 20:52

Кое точно наследява Гуардиола ?! Иниеста ,който по времето на Рийкард чистеше редовно скамейката ,Пике ,който дойде от Юнайтед със статута на издънка и стана 1 от най-добрите защитници ... Педро .... Вия ..... Бускетс .... След идването на Гуардиола отборът Барселона стана това ,което е сега !!! Шави беше добър ,но няма нищо общо с това ,което е сега ,а именно най-добрият вътрешен халф ... Валдес правеше много грешки ,но малко по малко се изчистиха... Сега в отбора на Барселона си личи ,че има колектив ,а не като преди ... Да се разчита на Деко ,Роналдиньо и Ето'о ,а другите да си чешат ..... Недей говори ,че го наследява ,защото Гуардиола направи Барселона това което е ....

Junytooo
30.01.2012 20:45

и ми говориш че е добър тренъор тогава *joking**lol* 20 години не можа да го изгради ли *lol**joking* за нас феновете на Барса си е най големия *cup* па вече кой квото си желае да пише *erm*

Jurka5
30.01.2012 20:35

Не е същото! Сър Алекс изгражда отбор,Гуардиола го наследява..

aa2
30.01.2012 19:52

Логично!Моуриньо и Гуардиола са адски добри в това което правят, но разликата е една и тя е наистина голяма - единия има трофеи с 4 отбора(2 пъти ШЛ), а другия има само с един отбор, и то като цяло играчите, и без мениджър пак ще взимат трофеи, защото са твърде добри.Има обаче и една малка разлика, единия е супер възпитан, а другия се държи като циганин!

kalchy
30.01.2012 20:29

Евала за исказването

gos13
30.01.2012 20:08

Май си го казал по-точно и от Роберто Карлош. А може би последното и той го знае но не може да си го позволи да го каже на всеослушание.

mylittle
30.01.2012 19:58

Евала ! Много точен коментар, но сега някой ще изкочи от някой и това което си казал няма да го проумее и ще почне пак да спори като някой циганин....