"Арсенал се превърна в пълна пародия"

14:58
"Арсенал се превърна в пълна пародия"
Бившата звезда на националния отбор на Англия и Арсенал Пол Мърсън се страхува, че френският мениджър Арсен Венгер ще напусне клуба, който в момента е "пълна пародия".

"Невъзможно е да критикуваме Венгер, заради всичко, което е направил за клуба. Оттогава обаче мина доста време, а хората имат къса памет", коментира Мърсън.

"Настъпи краят на една ера за Арсенал. Може би още две години и той ще остави клуба. Така се получава. Всичко в този отбор трябва да се промени, защото в момента е пълна пародия", каза още 43-годишният Мърсън, който игра под ръководството на Венгер в периода 1996-97 година.

Днес "топчиите" приемат на "Емирейтс Стейдиъм" Астън Вила от 18:00 часа българско време в мач от 4-я кръг на турнира ФА Къп.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

qko_ciklq
04.02.2012 14:01

Браво на вездесъщия Мърсън!!!
Намери се най-после някоя от легендите да каже нещата директно.
Венгер е тотално изчерпан.
Благодарим за това което направи с отбора, но живеем в настоящето и то не е никак добро за Арсенал именно по вина на французина.

Anymous
29.01.2012 19:07

Прав е човека, и днешния мач поне след полувреме игра доказва твърденията му. Щяха много хора да купуват, но още ги няма. Докато Венгер не си бръкне в джоба няма да има трофей и това е. Анри дойде, добре.. но една птичка пролет не прави.

SuperSizee
29.01.2012 18:05

Гледам много коментари фигурира " ако ". В реалността няма " ако " ...

Neo0
29.01.2012 17:50

Той си е за Арсенал просто натиска идва от собствениците на клуба Венгер прави футболисти но ги продава ако беха оснали Насри и Сеск + джак луишер и с лолкат или чембарлеин като отрасне щеше да стане отиграна халфова линия с Сонг като дефанзивен халф титулярните защитници не са лоши и головата машина перси става идеален отбор ,но... всичко е пари.*angry*

arsenal4yy
29.01.2012 17:31

Колкото и да говорим това няма да помогне на Арсенал..истината е,че сме в лоша форма..според мен вече Венгер не е за Арсенал..тоест клубът ще печели пари,губи футболистите си и феновете и ако продължаваме така до 5 години ще се борим за ЛЕ..и ще мечтаем за ШЛ..а за купи да не говорим.

ManUnitedfan07
29.01.2012 17:00

Пак глупости говорите, а Арсенал като отидат на 3-4 място друга песен ще запеете..

Jay_Jay_Okocha
29.01.2012 16:28

Юнайтед ни показа този сезон,че не може постоянно да се оплакваме от контузените си играчи.Те имат даже повече контузени от нас, а отново са фаворити за титлата.Затова спрете да говорите и разберете че Венгер трябваше да си отиде още през 2006 когато загуби от Барса. От тогава насам Арсенал деградира и това се вижда с просто око.Трябва ни нов треньор с ясна цел да ни направи шампиони.Венгер е бита карта *wink*

Jay_Jay_Okocha
29.01.2012 17:08

Аз съм фен на Арсенал от много дълго време и ти казвам, че с Венгер,Арсенал няма да спечели Премиершип повече.Отдавна изгубихме авторитета си и вече никой не ни счита за фаворит за титлата, а причината за това е само и единствено Венгер.С лека ръка разпръсна "непобедимите" и започна да си прави експерименти от типа какво ще стане ако не дам и 1 паунд, а изполвам само млади играчи.За какво ни е нужен вече Венгер.Той е нужен на собствениците, но не и нас феновете.Аз не мога да се задоволя с 4-то място всяка година.И тези приказки че сме били фаворити за титлата са пълни глупости.Бяхме фаворити за титлата 1 сезон и тогава малчуганите се изплашиха от травмата на Едуардо.Просто си направете една съпоставка с настоящите играчи и тези които имахме и ще видите огромната разлика.Та вижте Анри на 34г с едно докосване до топката с/у Лийдс показа какво означаваше Арсенал преди 10г.Колко хора мислят че Жервиньо щеше да отиграе тази ситуация така, а нямаше да поме топката твърде дълго и да излезе в аут. Боли ме за този отбор, да го гледам как всяка година затъва повече и повече.Не пиша тук колкото да се оплача от контузиите и да кажа че ни липсва шанс,както повечето дечурлига правят в този сайт.Колкото по бързо Внгер напусне толкова по добре за клуба и феновете му.Това е моето мнение. *smile*)

ceco26
29.01.2012 16:41

Според мен не си прав...последните години Арсенал са претенденти за титлата и 1-2 сезона до едно време бяха дори лидери май, но къде контузии, къде липса на късмет и т.н. ги лиши от купа. А МЮ съм забелязал, че имат късмета като сбъркат, противниците им да не успеят да ги накажат /Торес, Перси, както и други играчи тоя сезон, примерно/, поради което не губят често точки, вместо това те се възползват от грешки на противника...но си признавам, че сърчето добре се справя с отбора, тъй като и без титуляри, тима му играе идентично и не отстъпва пред слабите отбори. И самата програма има значение...преди 1-2 сезона Тотнъм когото хванеха биеха /поне като домакин/-Пуул, Арсенал, Челси...доди време за МЮ и гости...поведоха и дотам...според мен Венгер трябва да остане, но да разбере, че е нужна промяна в начина му на работа.

wilsherebeast
29.01.2012 16:31

1-во какво срамно имаше във финала на ШЛ през 2006? Това, че ни биха едвам едвам с един гол, при условие, че по - голямата част от мача бяхме с човек по - малко? 2-ро Юнайтед никога не са имали по - малко контузени от нас. *wink*

ChelseaBoy7_9
29.01.2012 15:49

Проблема на Арсенал е Венгер...

TheoWalcott14
29.01.2012 22:03

теб топли ли те че неможе дори до ЛЕ да стигнете ? и правите по сме6ни трансфери от Юве ?

DavidSilvaFan
29.01.2012 20:12

Как какво? Парите от ШЛ ги топлят....

Woodbook
29.01.2012 18:07

Прав си лека полека губите авторитет . От 2006 насам има лек регрес и той продължава , вече не сте желана дестинация за играчите , и почти никой от висока класа не би искал да отиде в Арсенал . Незнам топ 4 какво ви топли . Всеки сезон играете в ШЛ ама само си цакате до 1/4 1/8 финал и до там .

Jay_Jay_Okocha
29.01.2012 17:25

Аз не отричам Венгер като велик треньор и съм му благодарен за това което направи за Арсенал,но през 96-та я сътвори и 10г по-късно я съсипа по най-нелепия начин.През тези 10г футболът се промени адски много и Венгер просто нямаше идея как да направи нов такъв състав. Кажи ми твоето мнение- вярваш ли че с този треньор можем да сме шампиони, искам напълно откровено да ми отговориш.

wilsherebeast
29.01.2012 17:17

Венгер не сътвори ли тази машина през 1996?

Jay_Jay_Okocha
29.01.2012 17:13

Венгер не развали ли тази машина през 2006.Само това ми кажи..

rooney_fen_10
29.01.2012 17:08

Еми това искам да кажа, че Венгер е страхотен треньор, това че в последно време резултатие на Арсенал не са задоволителни не означава, че веднага трябва го гонят. Докато за АВБ просто нямам думи, развали една добре смазана машина, наречена Челси. Държи Лампард резерва за сметка на любимците си Мейрелеш и Рамирес. По същата причина и Есиен не помирисва терен въпреки, че вече е готов за игра и въпреки това, че е с класи над горепосочените "любимци". И сега за кво купи Кейхил да търка резервната скамейка. Може да му даде шанс предвид това, че в последно време Луиз не е във форма а и двамата с Тери се нуждаят от почивка.

ogi999
29.01.2012 16:22

няма място за сравнение между двамата и да АБВ е неадекватен и не управлява добре Челси ...просто с тоя ресурс е престъпно да не са в топ 4 да не говорим, че играят трагично, което и феновете им ще потвърдят...

rooney_fen_10
29.01.2012 16:06

По същата логика можем да кажем, че проблема на Челси е АВБ...

ogi999
29.01.2012 16:05

това е все едно да се каже, че проблема на Манчо е САФ - само респек към Арсен му дължим всички....

rooney_fen_10
29.01.2012 15:42

Наистина в момента работата в Арсенал не е розова, но чак пък "пълна пародия". Арсенал си е Арсенал, каквото и да си приказваме и не ми приказвайте за контузиите, защото ако не бяха контузиите сега Арсенал щяха да бъдат в четворката. Просто тия контузии на беците ги пребиха. Иначе се виждаше когато бяха Сантос и Саня, колко повече бяха офанзивни фланговете на Арсенал и колко по-малко грешки имаше в защита, но какво да се прави, това е част от играта, но догодина Арсенал ще е в четворката (ако разбира се не го направи и тази година), запомнете ми думата.

Kimi_Raikkonen
29.01.2012 15:41

Тея двамата мислите ли , че са от класата на Фабрегас ? Факт , е че като продадоха Фабрегас и след това не се купи нищо качествено! До последно чакаха трансферния прозорец и нищо накрая... А Фабрегас сам би Милан 2008 година с оня гол... *wink*

rooney_fen_10
29.01.2012 16:04

Пич, всеки отбор има контузени играчи, да не почвам с наще...

TheoWalcott14
29.01.2012 15:59

ходи гледай формула и не драскай тука *smile*

Kimi_Raikkonen
29.01.2012 15:48

Щом пиша , значи се предполага , че съм гледал нали ? Аз така наизуст не говоря *wink* Ще видим през февруари.А в Милан ако знаете колко контузени има....Но аз не се оплаквам! Миналия сезон , когато станахме шампиони , играхме почти цял сезон с 3-4 контузени основни играчи! Не е въпроса само контузените да знаеш *wink* Спирам да споря и накрая да ти кажа - Алегри този път си е научил урока "Тотнъм" и едвали ще има подценяване *wink* Време е да прескочим 1/8 финалите в ШЛ *beer* Нямам нищо против и Арсенал да продължат , но и това да се случи , едвали ще направят нещо по-нататък *thumb_down*

rooney_fen_10
29.01.2012 15:44

Абе ти гледал ли си един мач на Артета? Може да не е от същата класа като Фабрегас, но Артета е много добър играч и ще го разбереш в мача на Милан с/у Арсенал.

Gnnrs
29.01.2012 15:27

Когато Сантос и Дженкинсън даже не бяха контузени какво се случваше? Поредица от победи включително над челси с 3-5 !

nikisot123
29.01.2012 15:31

ти си гледай отбора че на 15 ще ви изядям

Kimi_Raikkonen
29.01.2012 15:30

Ти не разбираш от футбол *wink* Това , което казах е самата истина и хората , които имат поне малко представа от футбола ще се съгласят с мен !

Gnnrs
29.01.2012 15:21

С толкова контузии какво може да се направи ? Разбирачи :@

arsenal_gunners
29.01.2012 15:20

Донякъде съм съгласен - разликата между този отбор, който се измъчва срещу Суонзи и Фулъм и се бори за 4-то място, и онзи, който беше хегемон в началото на миналото десетилетие и който беше мечтана цел на много футболисти, е огромна. Пародия може би не, но определено като се изброяват фаворитите за някоя титла в Англия, името на Арсенал не е между водещите... Трябва да можем да задържаме звездите си и да се пазим от контузии - това са началните стъпки за мен за възраждане на отбора *wink*

8510
29.01.2012 15:13

На вас ви липсва единствено финансовата мощ на другите топ отбори.Трудно се гради отбор с футболисти от школата,или закупени за минимална сума пари,и не толкова качествени.

Lampss
29.01.2012 15:31

Арсенал имат достатъчно пари,проблема е че на Венгер не му се дават *wink*

wilsherebeast
29.01.2012 15:06

Пълни глупости. Колкото и да уважавам Пол Мърсън не е прав. Венгер няма никаква вина за това, което се случва в Арсенал. На клубът винаги му е липсвал само и единствено късмет. Ако не бяха тея контузии И ТАЗИ ГОДИНА в момента щяхме да се борим за титлата. Немислимо е да го критикуваш, когато си запознат със ситуацията в отбора.

wilsherebeast
29.01.2012 16:26

Подкрепям те, и все пак нали знаеш, че в тоя щаб има хора дето са били там дори преди Венгер? Тези хора не се сменят ей така.

Fabregas_boy
29.01.2012 15:45

Човече,наистина фитнес зоната ни е супер модерна,заедно със стадиона дори са по-модерни и от Уембли,но самия щаб явно нещо му куца.За мен трябва да се промени медицинския екип и да се сложи тренер на защитниците,другото като изключим ниските трансферни суми е страхотно.За сега можем единствено безусловно да подкрепяме Арсенал и да се надяваме в бъдеще да покажем истинското си лице.

wilsherebeast
29.01.2012 15:37

Артета, Уилшър... И пак стигаме до контузените... Наистина е банално, нали?

Gnnrs
29.01.2012 15:35

АРТЕТА!

Kimi_Raikkonen
29.01.2012 15:35

Аршавин е в много слаба форма наистина! Направо не мога да повярвам какво се случва с него...А за Чембърлейн е рано да се говори , има само няколко мача! А ти ми кажи като продадохте Фабрегас , КОЙ друг с подобни качества дойде на негово място , за да го замести ? Аз не се сещам да има такъв...

wilsherebeast
29.01.2012 15:30

Добре ти нали следиш отбора. Я ми кажи тоя сезон кой играе по - добре - Младият Чембърлейн или "опитният" Аршавин? Виж състава, с който излязохме с/у Юнайтед миналата година. Според теб Венгер използва тези футболисти, защото са млади или защото нямаше кои да сложи?

Gnnrs
29.01.2012 15:25

Ти си пиян . И понятие си нямаш какво става в клубът

real_gunner_7
29.01.2012 15:25

Не споменах нищо за Венгер и фитнес центъра на Арсенал!*nerd* Ти каза,че ни липсвал само късмет.Сори ама ако да се насираме срещу отбори от дъното на таблицата е само лош късмет,не съм съгласен!Миналата година имахме шанс да вземем КК и пак отиде коня у ряката.

Kimi_Raikkonen
29.01.2012 15:22

Ти луд ли си бе ? Какъв късмет сънуваш? Стига с тея контузии , че ставате банални вече ! Вие да не мислите , че в другите отбори няма контузии? Не е проблема контузиите! Проблема е , че се налагат само млади и неопитни футболисти! Това не е лошо де , ама нестава само с млади играчи да спечелиш ВЛ ! При конкуренция от отбори като Ман ютд , Челси , Сити , Тотнъм и т.н. и Венгер да разчита на някакви недоказани играчи да му спечелят титлата е абсурдно! И това нещо не е от СЕГА , това вече се повтаря от 4-5 години , винаги причината е била "късмета" и многото контузии...Е не може така! Ако трябва Венгер да се маха и да идва някой друг , който ще купи по-опитни играчи , такива които могат да спечелят Премиер Лига , защото с тези вече 4-5 сезона се видя , че НЕ МОЖЕ! Аз от Англия съм за Арсенал и ми е тъпо да гледам тези деца , които само тичат , но без полза от това...Вече всеки знае , че като почне новия сезон и Арсенал ще се бори за 3-4 място...Няма го оня отбор от преди години , който мачкаше всичко наред!

wilsherebeast
29.01.2012 15:20

И за кое от това, което каза е виновен Венгер? За контузиите ли? Не ме карай да ти рова клип. Да видиш фитнес центъра на Арсенал, че е най модерният в Англия.

Kireto1232
29.01.2012 15:17

Е чак пък за Титлата да се борите малко се изхвърляш...

real_gunner_7
29.01.2012 15:17

Аз пък не съм съгласен!Не е вярно,че ни липсва само късмет.Честите контузии не се дължат само на това.Сигурен съм!Предишни години имахме проблем с характера на отбора-лесно се спичахме въпреки,че имахме много класни играчи.Тази година показваме характер,но пак много контузени и доста от играчите не се представят на ниво-Уолкът,Жервиньо е много слаб пред вратата и направи много пропуски,Шамак и Аршавин са трагични,няколко грешки в защита и ето ни сега борещи се за четворката.

TheoWalcott14
29.01.2012 15:11

напълно брав ! Да не говорим че повечето от играчите са осте много млади ако тоя пър Венгер успее да ги сахрани поне до 27-8 години не както с сеск и насри мисла че тоя или другия сезон вече промяната сте си проличи и Арсенал ще мачка отново ! ли4но мое мнение *smile*