Пеле: Меси може да се мери с мен, когато вкара 1283 гола и спечели три Мондиала
Футболистът на Барселона спечели Шампионската лига и триумфира три пъти поред със Златната топка, но за "Краля на футбола" това не е достатъчно. Бразилецът припомни, че той е печелил на три световни първенства и е отбелязал 1283 гола.
"Някои ще кажат, че Бетовен не е можел да свири на пиано, че Микеланджело не е рисувал, а други не знаят как Пеле е играл футбол. Когато Меси вкара 1283 гола и когато спечели три Мондиала, тогава можем да говорим затова отново", каза Пеле пред френския "Льо Монд".
"Футболните отчети и рекорди трябва да се подобряват, но ще бъде много трудно някой да счупи моите. Отдавна ме питат: "Кога ще се роди новия Пеле?". Никога! Баща ми и майка ми закриха фабриката", самоуверено отбеляза Пеле.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
22.01.2012 18:43
И както се вижда долу има играчи, за 800 мача вкарали повече голове от пеле който има 1300 мача, и въобще не може да се сравнява футбола преди 50 год. със сегашния,сега е много по трудно !! Изказването е смешно и пеле само се излага с тия коментари нека си седи кротко на старите ларви и да не се обажда защото много футболисти заслужават да будат "Крале на футбола"
22.01.2012 18:38
Айде Шави и Иниеста му правили играта на Меси... на Пеле не съм правили играта,той сам е спечелил три мондиала? Добре че е бил роден в Бразилия защото кадето и другаде да беше роден тези 3 мондиала щеше да ги види през крив макарон
21.01.2012 22:28
Сещам се за около трима, четирима французи, двама или трима испанци, един,два портогалеца, няколко англичани, 1 ирландец, много холандци, пет бразилеца и трима аржентинеца които са по-добри от Пеле *wink*
21.01.2012 21:35
В това си изказване Пеле много ме ядоса не съм фен на Меси,но ще го защитя..футболът по времето на Пеле е на светлинни години по-слаб от този,в който играе Меси *smile* в момента Меси е най-добрият,няма смисъл да спорите
21.01.2012 21:33
Пеле е ебати простия дъртак
21.01.2012 20:18
Зидан.... Той е най-големия.
21.01.2012 19:31
и тоя пеле е много прост та понегово време нямаше засади и какви ли още не глупости бяха по различни тогава, а сега какви са пф да вари да си ляга хейтър
21.01.2012 19:30
може меси да не е най-добрия за всички времена, но в момента няма равен *smile*
21.01.2012 18:31
Кройф, Зико, Платини, Бергкамп не са триумфирали на СП.Въпреки това не пречи да станат едни от най-великите за всички времена.Просто омразата на този човек към Аржентина е огромна.
21.01.2012 18:17
Това е начин да си прави реклама и някой да му обърне внимание,чрез Меси и Роналдо,ама е смешно да се сравнява с тях не е на тяхно ниво и едва ли би бил някога!Та по негово време, дори нямаше засади,кви са тия глупости, които ги дрънка... много жалко за него!
21.01.2012 18:05
а бе що говорите тука повечето глупости когато нямаше засади се играеше по трудно засадите много улесниха играта казвате че сега е по твърд футбола много се лъжете ако сравните старите терени със сегашните разликата е много голяма не виждам Меси изобщо как би могъл да играе по онова време щеше да е постоянно контузен със сигурност говорите че е играл само в сантос но не забравяйте че тогава Сантос биеше всички подред и направо се подиграваше с европейските отбори тука по долу слушам че говорят и за Марио Загало някои шматки които и понятие си нямат от футбол Загало е ставал световен шампион и като играч и като треньор и още един път повтарям който ги е гледал и двамата на живо той може да каже кой е по добър но засега хората казват че е пеле лично моето мнение за Меси е чисто и просто много добър футболист нищо повече щото ГОЛЕМИТЕ са ГОЛЕМИ НАВСЯКЪДЕ
21.01.2012 18:05
Кви смешници коментират не е истина чак Бог Меси вика лелеле
21.01.2012 17:52
Да станеш световен шампион тогава не е същото като да станеш световен шампион сега. Да вкараш тогава 1283 гола не е същото като сега. Според мен има много малка база за сравнение между двамата, защото са играли по много различни времена. Няма спор обаче, че и двамата са легенди за своето време!
21.01.2012 17:41
тоя пеле къде е тръгнал да говори за меси смешник как може да сръвня футбола преди и сега в момента има толкова класни футболисти и нивото на футбола е сто пъти по високо от тогава меси толкова блести над всички това май неговото е от завист завижда че е по голям талант от него пеле краля ха ха ха този ако играеше сега да го видя къде щеше да бъде
21.01.2012 17:56
А ако меси играеше по неговото време *smile*,адски ме дразни но си беше добър играч.Беше велик за онова време,но все едно да сравняваме една 50г кола със съвременна.Футбола се развива,както и ние,едно време не е имало модерни бутонки.Футболистите не са севъзтановявали толкова бързо,правилата също са били други.Въобще,не могат да се сравняват двама футболисти от различно време.
21.01.2012 17:23
Как може да плюете така Пеле честно не ви разбирам. При положение, че човека се е доказал многократно и 3 пъти е ставал световен шампион !!!!! Кой е по - добър ............. смешен въпрос ......... просто 50 години от единия до другия са променили толкова футбола, че съпоставка не може да бъде направена !!!!!
21.01.2012 17:16
къв е тоя бе?Цял живот е играл клубен футбол в бразилия..Има там няколко отличия..Пфф дори роналдо(зализания) е по велик от Пеле..(ко)Пеле има 2 спечелени копа либертадорес, а Бог Меси има 3 спечелени ШЛ а пък с тази година ще станат 4!Бог до сега има общо 18 спечелени отличия с първия отбор на Барса, докато негъра има само 24 за цялата си кариера, а Меси е все още толкова млад..Мондиали?Пфф..тоя негар не си ли спомня че това е НАЦИОНАЛЕН ОТБОР и освен него и Марио Загало е печелил 3 пъти 'МОНДИАЛ'..И кво от това..некои знае ли го тоя Загало..пфф..за индивидуални отличия да не говорим..ЗАЩОТО тоя стар Негар няма такива..Даже в момента меси има 2но повече индивидуални отличия..3 последователни златни топки , а тази година ще станат 4!..Пеле може и да няма индивидуални отличия защото в Бразилия няма такива..но чакай малко..в Бразилия дори и Божинов да отиде да играе ще стане гол майстор..
21.01.2012 15:48
хора колкото и да е бил различен футбола ... 1000+ гола си е нещо невероятно той от 16-17 годишен играе на най-високо ниво и става Световен шампион на 17 с 2 гола на финала ..... как може да го срравнявате с меси или роналдо ... може някой ден да се роди някой който да го задмине но в момента няма такъв
21.01.2012 15:41
Какви 1283 гола бе.. едно време футбола е бил съвсем различен... тоя се е побъркал...
21.01.2012 15:36
Сложи ви го на всички псевдо- фенове на Меси! Закова ви яко!
21.01.2012 15:20
абе тоя пеле е болен на тема меси тцтц във всеко негово интервю говори за меси защо ли ? меси изобщо не му обръща внимание а тоя не спира да го напада хах
21.01.2012 14:59
аве дърт циганин само се заяжда с играчите се пак меси играе в барса а не като пеле в сантус малко са му 1200 гола сиг ако беше в барса или в пш-голям клуб щеше да е кръгла нула
21.01.2012 14:46
Абе,аз съм гледал мачове от преди 20-30 години и съм виждал резултати като 32-0 , камо ли преди 50 години.И си мисля , че днес и преди 40-50 год си има разлика.Мое мнение.*beer*
21.01.2012 14:36
има време ще го мине даже само 1 ще ви кажя меси ако не стане краля на фотбола аз ще намеря на4ин и ще ида в бразилия и ще целуна краката на пеле ако меси стане краля на фотбола тои ще ми целуне задника защото във момента пеле се държи като задник и завижда на меси ...
21.01.2012 15:42
искаш да кажеш, че Меси ще вкара повече голове ли ??
21.01.2012 14:31
Незнам дали има други хора освен комплексираните деца и възрастни с манталитет на деца които да отричат величия като Пеле и Марадона,безпорно Меси е най-добрият футболист в света но имали успехи освен на клубно ниво има успехи рамо до рамо с шави иниеста фабрегас и прочие, а в аржентина ?! Виж 1 Марадона кво прави с наполи без зад гърба му да са другите кандидати за златната топка ... мислете си че с Меси почва футбола трагично е тва нещо,просто изпитвам погнуса когато чета как Пеле и Марадона ако били сега нямало могат да дишат вие нормални ли сте,всички играчи си имат своето време ако ги е нямало Пеле и Марадона и много други от тяхното време футбола е нямало да бъде на това ниво след 50 години ваще деца ще говорят така за Меси ако продължавате да расъждавате по този комплексиран начин ... Когато Пеле е играл да правилата в бразилия са били че мач неможе да свърши на равно и се изпълняват дузпи от центъра тоест играч тръгва от центъра с топката към наказателното поле,но 3 мондиала несе зимат защото първенството на бразилия е слабо нали *wink* , ако ще си копираме цифрички Сантяго Бернабеу - 1912-1927 Реал Мадрид 542 (1200) ... - глупаво а ?
21.01.2012 14:30
профи ако ама акото мирише няиш ли колко ако има на планетата и само ако ако ако ако ама ако мирише кажи нещо без ако
21.01.2012 14:29
Само хора които са живяли по онова време имат прави да дават някакво срванение как може тука некви деца пона 16 17 18 години да ми правят сравнения Пеле с Меси некви тапи гованри
21.01.2012 14:27
Ми да , Меси ако играеше в Сантуш 30 години нямаше да има 1200 гола , ами 5200. Дърт комплексар *wink*
21.01.2012 14:26
Сравняваите Меси с Роналдо кво ми сравнявате човек играл преди 60 години не е реално
21.01.2012 14:25
Голяма простотия е това срванение
21.01.2012 14:12
До коментар [@comment 929940] от [@user davidov6]:
какви са тия глупости *lol*
21.01.2012 14:13
реших да кандидатствам в уинара за текстописец *beer**lol**lol* дали ме бива.тва ми е темата с която мисля да пробия
21.01.2012 14:08
Хахаха, тоя Пеле няма спирка *lol*
21.01.2012 14:02
Кога ще се роди новия Пеле?". Никога! Баща ми и майка ми закриха фабриката", самоуверено отбеляза Пеле. *joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking*
21.01.2012 13:47
Пеле е абсолютно прав Меси не може да му се хване даже и на малкия пръст всички напради и на Пеле са напълно зазлужени докато на Меси от 3-те топки 2те са фалшиви а ако пък вземем да ги сравняване по технически показатели и умения то Пеле е много по напред във всички отношения пък и от Меси иа много по по добри от старите футболисти но в днешно време футбола е реклама и пари лошото е че по времето на Пеле е била много слаба разбива телевизията и много малко хора са го гледали но в бразилия има още много живи свидели и те казват че такъв като още не се е родил макр че гаринча на моменти е бил по добър но не е бил постоянен
21.01.2012 13:56
абе на меси от 3-те златни топки 4-те са му фалшиви бе ти па айде не се излагайте с такива изказвания ставате жалки *wink* много жалки *wink*
21.01.2012 13:46
АДСКИ Е ПРАВ!
21.01.2012 13:44
определено Меси е номер 1 в света
21.01.2012 13:39
До коментар [@comment 929898] от [@user MANBARJUV]:
и както казах в коментара които беше изтрит, може ти да се определяш за циганин, а може и да направо да си си такъв и да си живуркаш в онова кипро гето
21.01.2012 13:35
До коментар [#100] от shaq:
знаеш ли какво ? направи това което правят вси4ки ваши фенове след ма4 с барса *smile* скрий се *wink*
21.01.2012 13:29
* 1952 FC Hradec Králové 14 (18 )
21.01.2012 13:29
Бицан Йозеф
Senior career*
Years Team Apps† (Gls)†
1931–1934 Rapid Vienna 172 (242)
1935–1937 Admira 86 (123)
1937–1948 Slavia Prague 427 (832)
1949–1951 FC Vítkovice 71 (96)
1952 FC Hradec Králové 14 (1*cool*
1953–1956 Dynamo Prague 74 (81)
Total 844 (1392)
21.01.2012 13:24
тая същата умряла барса се гаври секи път с твоя отбор бе *lol* да това за съдиите сме го слушали любимото оправдание на белия балет *lol* добре 4е има такива завистливи като теб та да ни разсмиват *lol*
21.01.2012 13:30
не е всеки път но както и да е просто няма да споря с малоумници като вас и другото което, че не ви завиждам, защото няма за какво да го правя. Но вие сте най големите разбирачи и няма смисъл да се говори с вас.Говорете си там помежду си и се лъжете и самозалъгвайте,радвайте се на животица и се мислете за велики *lol*
21.01.2012 13:21
меси винаги ще е нещо пове4е от пеле само защото и преди да стане футболист и сега си е същия не лети в облаците не се хвали сам има уважение към другите *smile* държи се като най-обикновен игра4 за разлика от некакви пелета роналдовци мауриньовци *smile*
21.01.2012 13:16
Да е*а черната проста маймуна - така ли не разбра, че тоя миндил не е никакъв футболист. Аз не хиляда, ами 10 хиляди гола ще вкарам срещу полупрофесионални играчи, в мачове, в които понятието засада не съществува!
Този няма ли кой да му навре нещо и да му запуши тъпата уста - то е ясно, че завижда, но вече прекалява нещастника!
И между другото когато той вкара 5 хиляди гола като Бицан тогава да си мисли, че е голмайстор - засега е просто поредното бразилско леке!
21.01.2012 13:32
за циганин може да се опреличиш ти или някой от тези които са те направили смешник, или даже живееш там в онва симпатично гето в казана *lol*
21.01.2012 13:25
И аз скоро не бях засичал неграмотно написаните ти цигански постове - личи си защо харесваш Пеле, Моу, Роналдо и т.н. - вие циганите по цял свят се подкрепяте *joking*
21.01.2012 13:23
аххахахах табе пък скоро не те бях засичал смешник, но това което прочетох ме събори от стола от смях. 10000 щял да вкара. Ами даваи ако си ставал за футболист, щеше да станеш, но явно не си, защото може би си с два леви крака и освен голове между два камъка зад блока в казанлъка и пред компа на фифичката нито си вкарал нито пък ще вкараш
21.01.2012 13:14
Ето такива футболисти като Пеле мн ме нервят :Х ... Верно велик футболист но мн самонадеян ... Преди футболът е бил съвем разли4ен от сега ... Месси си е Месси ... и ще надмине вси4ки *smile*
21.01.2012 13:10
Добре че е бил роден в Бразилия защото кадето и другаде да беше роден тези 3 мондиала щеше да ги види през крив макарон
21.01.2012 13:10
БИЦАН Йозеф (Пепи), Австрия, Чехословакия
Роден на 25 септември 1913 г. във Виена, починал на 12 декември 2001 г. в Прага. Нападател. Играе в "Херта" Виена от 1923 до 1928 г., "Шустек" и "Фарбенлутц" от 1928 до 1931 г., "Рапид" от 1931 до 1934 г., "Адмира" от 1935 до 1937 г., "Славия" Прага от 1937 до 1948 и от 1953 до 1955 г., "Витковице" от 1949 до 1951 г., "Спартак" Храдец Кралове през 1952–1953 г. и "Пржибрам" през 1956–1957 г. Феноменален стрелец – в първенствата бележи 644 гола. Голмайстор през 1938 г. – 22 гола, 1946 – 31, 1947 – 43, 1948 – 21, 1950 – 22. Смята се, че е най-добрият реализатор в света, като са документирани 1354 гола в официалните повече от 1000 мача...... малко за обща култура ....навремето Пушкаш които също има над.1000 гола е смятан за №1 даже е обявен за голмайстор на 20 век
21.01.2012 13:43
Това ти говоря, че на Пеле от тези 1281 гола, 500 са му в контроли, неофициални мачове и т.н. Затова мисля, че и на Бицан да е подобно, тези над 1300 гола, всичките да не са в официални срещи. Нищо, че в уикипедиа пише, че са официални.
21.01.2012 13:29
Пеле не може да стъпи и на малкото пръстче на играì като Йозеф Бицан! Пеле има вкарани 1281 гола за 1363 мача Бицан има вкарани 1392 гола за 844 мача Сам прецени кой е великия в случая!
21.01.2012 13:25
Пушкаш има малко над 700 гола, а Ди Стефано малко под 700. Също Ромарио и Еузебио имат над 600 гола, говоря за официални срещи.По надолу съм написал, че Пеле има 784 гола в официални срещи. Този Бицан Йозеф незнам срещу какви отбори е играл за да вкара толкова голове.
21.01.2012 13:09
Айде Шави и Иниеста му правили играта на Меси... на Пеле не съм правили играта,той сам е спечелил три мондиала?
21.01.2012 12:55
Шави и Иниеста му правят играта и за мен те са по-добри вьпреки че не вкарват, но позицеята им не го изисква
21.01.2012 13:15
Трябва да си мн ограничен за да не признаваш това което цял свят признава. Като фен на футбола трябва да знаеш че това е отборна игра а не е индивидуална. Като няма качествен Аржентински отбор няма как да печелят
21.01.2012 13:03
ти май не си гледал рейдовете на меси а ? тъпо е да казвате 4е шави и иниеста му правят играта *smile* те просто му дават топката няма зна4ение дали на центъра или надузпата *wink* ами то4но и позицията на меси в аржентина не го изисква *wink*
21.01.2012 12:53
Де** и нег**а завистлив гаден. Да говори за себе си в трето лице. Мишока гаден е играл само в Бразилия, но ще ми се прави на световна звезда :@ Да беше дошъл в Европа да покаже тази класа, че ако не сме ги били открили нямаше и да се е родил. :@
21.01.2012 13:39
Виж какво говори обществеността, а не тъпите медии. И ти кой си, че ще казвам какъв съм бе.
21.01.2012 13:27
знаеш ли какво ? направи това което правят вси4ки ваши фенове след ма4 с барса *smile* скрий се *wink*
21.01.2012 13:25
оп оп оп усещам, че някои се е засегнал *lol*
21.01.2012 13:22
По - добре малчи ще създаваш по - добро впечетление. Явно ти си по заслепен от ''любовта си към ''отбора'' ти. Жалък си с тези си изказвания
21.01.2012 13:18
Велик и Пеле - как може да споменаваш тези 2-те думички заедно. Пеле никога няма да е велик и сега си умира от яд и завист - същия е като вас, жалките фенове на Провалите, от които явно никой нищо не разбира от футбол!
21.01.2012 13:17
мале мале тая умряла барца тотално ви е промила и без това кухите мозъци. Ти чуваш ли се какви ги говориш и какъв си ти да говориш така за толкова велик състезател като пеле. Ясно ви е на всички вие фенчета на барцата, че това тяхното е временно явление и няма да постигнете нещо кои знае какво за напред, да не говорим че и за това напревеното в последните 2-3 години най важната роля изиграха съдийте и затова си хейтвате, работата е там, че за никакъв Х..Й не ставате както барцата така и вие фенчета на тази пумия наречена отбор или там каквото и да е
21.01.2012 12:46
това за 8ми път го казва Пеле , или пък за 8ми път публикувате тази статия *smile*
21.01.2012 12:43
Аз имам повече голове от него пред блока
21.01.2012 12:41
Офф... тоя пък, че е велик- велик е. Но тези 1283 гола е вкарал и в приятелски мачове. В официални мачове имаше към 780 гола, което пак е много, но в днешно време се броят само головете вкарани в официални мачове. Меси има към 240 гола, а е едва на 24. Защо да не стигне 600, 700 гола до края на кариерата си !?
21.01.2012 12:40
Сега ако се играеше на ходом като преди не ми се мисли колко гола ще вкара
21.01.2012 12:30
Ако Футболът сега беше толкова лесен колкото преди, Меси щеше да е вкарал 1200 гола *wink*
21.01.2012 12:39
съгласен съм пеле го е яд на меси че е по добър от него
21.01.2012 12:29
Не знам дали Пеле сравнява неговите години с настоящето. В момента футбола е много по-оспорван, по-динамичен, по-борбен. По неговото време е било лесно да се вкарат толкова голове. Вярно, че Меси не прави нищо с Аржентина, но за да е така, това отдавам на треньора на Аржентина.
21.01.2012 12:24
стига с тия глупости , че Меси не е велик понеже не прави нищо с Аржентина. Това е така, тъй като те не си настроиват играта по неговия стил. Навремето великия Дон Диего през 82г. на Мондиала вообще го нямаше никакъв, но после през 86 като отбора бе направен да се върти около него бяха без проблем шампиони. Да не говорим , че 90г. жалкия отбор на Аржентина Дон Диего, Каниджа и вратаря Гойкоечея ги закараха до финала дето паднаха с измислена дузпа.
Меси е млад и ще бъде световен шампион, а най-смешното е че това най-вероятно ще стане точно в Бразилия...
21.01.2012 12:18
Не съм чул някога Меси сам да се е определил като най-добрия,
но затова пък това чучело Пеле никога не спря да повтаря колко бил велик! То дали някой му се връзва вече на глупостите...
21.01.2012 12:13
Просто се вижда в Аржентина Меси като не играе с Барса той какво прави. Едно нищо.
21.01.2012 12:54
меси играе всяка година срещу английски отбори и да ти кажа се представя доста добре *wink*
21.01.2012 12:51
само да те питам пеле в колко отбора е играл ? да си най-великия не озна4ава да играеш във вси4ки първенства *smile*
21.01.2012 12:50
Без тях е нищо. Това ли е величие? Интересно ми е в англия какво ще прави с този бьрз и тежьк футбол.
21.01.2012 12:46
ми то същото се отнася и за шави и иниеста *wink* те са цел живот заедно и се разбират перфектно и си имат собствен стил *wink*
21.01.2012 12:43
aми точно ако не е с Барса е нищо
21.01.2012 12:35
аржентина според теб в кой ма4 достига до 70% владеене на топката ? в барса е разли4но там го няма напрежението играе освободен и затова се справя *wink* и като знае 4е до него има хора като дани алвеш иниеста шави алексис фабрегас и му е по лесно дори и да не комбинира с тех *wink* а в аржентина с кой ? застанал игу на дузпата и 4ака пас от меси еми как да стане *wink* стила на барса е много по разли4ен от този на аржентина *wink* ако не си забелязал *wink*
21.01.2012 12:25
Е какво като е на близка до неговата позиция? Меси не е таран, а се включва с рейт от средата на противниковата половина и в Барсе. Слагат го като нападател, но ако си му гледал мачове някога е така *wink*
21.01.2012 12:20
в аржентина е друг стила и меси е с друга позиция *wink* меси в аржентина играе ролята на шави в барса *wink* ако знаеш какво озна4ава това *wink*
21.01.2012 12:03
До коментар [@comment 929780] от [@user Zdr4Maho]:
ми да не говори глупости това да направи *wink* абе аз като гледам клип4етата от онова време много му е било трудно *lol**lol**lol*
21.01.2012 12:02
За съжаление Пеле е прав ! Меси скоро няма да вдигне Световна купа по футбол - липсващото парче от пъзела на един велик футболист , какъвто е Лео Меси . *sad* *sad* *sad*
21.01.2012 11:57
Пеле не е играл в Барса с тези играчи в момента срещу слабащи, а е играл в слаб отбор и е бил лидер. То се вижда, че меси разчита само на Барса. Виждаме го с Аржентина когато трябва да е лидер.
Когато фактите говорят и боговете мълчат!
21.01.2012 11:55
Меси взима 200 пъти по добри химии от Пеле тогава играя на по добри терени с по добри топки . Физически се потготвя по добре тренировачните процеси са напреднали 1000 пъти от времето през 50-те изобщо футболът е променен корено с времето играта не е същата . Но конкуренцията никога не се променя и тогава я е имало и сега я има по този показател Пеле е вкарал много повече голове от Меси
21.01.2012 11:57
а дали има разлика от конкуренция като светкавица и конкуренция като арсенал милан тотнъм и тн ???
21.01.2012 11:55
Меси от 2004 досега - 138 гола с Барселона, Роналдо от 2003 досега 84 гола с Юнайтед и 87 с Реал Мадрид...Сами си правете изводите кой е по-добрия реализатор от 2та!Меси има още доста да гони дори Роналдо, а вие говорите за Пеле!
21.01.2012 12:11
Може би си прав, но това не го прави по-слаб играч...Не знам, аз лично повече харесвам стила на игра на Роналдо отколкото на Меси.Още от Юнайтед ме кефи този играч(въпреки че редовно ни наказваше), адски бърз, адски бързи финтове, адски добър пас, адски силен и точен удар...За мен това е съвършенния футболист!Меси е по-скоро играч за отбора, играч, който като му подадеш топката да знаеш, че той ще я метне на нападателя по перфектен начин, начин по който нападателя да е длъжен да отбележи.Не знам, аз така виждам нещата!И дваамата са адски добри, но за мен Роналдо е малко по-добрия играч!
21.01.2012 12:09
имах друго впредвид .. пример .. ди мария остава сам с/у вратаря вместо да вкара подава на роналдо той да вкара ..
21.01.2012 12:08
Което прави задачата на Роналдо ОЩЕ по-трудна!Когато всички играят за теб тогава напрежението е най-голямо!
21.01.2012 12:06
прав си донякъде , но всички видяхме предния сезон как отборът на реал играеше за роналдо
21.01.2012 12:04
Е той сигурно Роналдо като е отишъл в Юнайтед и е започвал титуляр с капитанската лента всеки мач, нали?Не забравяй, че единия е бил първо в Португалия и тогава в Англия което също не е много голямо предимство, а другия от малко дете е в Барселона.Роналдо в момента е по-добрия реализатор от Меси, но не и по-добрия отборен играч!
21.01.2012 12:02
а ти не забравяй че в началните години на меси .. роналдиньо се подвизаваше *wink*
21.01.2012 12:00
Не забравяй обаче, че единия смени отборите, а другия играе от началото с един отбор.Това малко или много има значение, защото в Англия и Испания се играе коренно различен футбол!
21.01.2012 11:59
имай впредвид че роналдо е играл 1 година повече ,а вмомента меси и роналдо спокойно могат да вкарат 40 + гола за 1 сезон *wink*
21.01.2012 11:54
Това е смешно да обвинявате Меси,че няма трофеи с Англия същата работа е с на Берба и България не можеш сам да играеш и като паднеш теб да обвиняват всички
21.01.2012 11:53
ако меси беше бразилец ... този клоун всеки ден щеше да му целува задника ... омръзна ми да чета всеки ден тъпи изказвания на смешния пеле ....
21.01.2012 11:51
Баща ми и майка ми закриха фабриката аааааааааааахахахах
21.01.2012 11:50
Хаха, всички казвате, че тогава всеки можел да вкара колкото Пеле, е защо само той е вкарал толкова?Всички казвате, че Меси е велик, но Роналдо имаше повече голове от него миналата година и е вкарал 40 гола в Англия, дали Меси ще може да вкара и 4 в Англия?Не знам точно колко гола им Меси, но със сигурност не е най-вкарващия футболист през новия век.Меси има още мнооооооого да работи за да стане най-големия!
21.01.2012 12:07
За мен всъщност това е разликата между големия играч и малкия голям играч, характера, възпитанието!Меси един път не е нападнал Пеле, а Пеле постоянно напада Меси без причина...Това показва, че Меси е най-малкото по-голям човек от Пеле!
21.01.2012 12:05
да имам 4увството 4е цел живот е бил в реал и се е у4ил от роналдо и най-ве4е от мауриньо да провокира *wink* и само нападат меси а той горкия не им обръща внимание *smile* то затова го харесват толко много защото и да е най-добрия никога не се изхвърля и се държи като обикновен 4овек се едно не е спе4елил нищо *smile*
21.01.2012 12:03
Разбира се!Никога няма да можем да кажем кой е по-добрия!И мен започва вече да ме дразни този дъртак, защото постоянно провокира Меси!Меси не знам дали досега е казал нещо за него, но това бразилско л...о не се спря!Това е човек без достойнство!
21.01.2012 12:02
ми то4но за това неможе да се каже кой е по добър *wink* ми да ама ако пеле играеше сега щеше да е нещо от сорта на демба ба *wink* така4е неможе да се каже кой е по добър и кой по слаб тоя дядо да не се хвали много с тия 1283 гола
21.01.2012 11:58
Не са знаели къде се намират, защото той е играл превъзходно за стандартите на онова време.Същото е и с Меси - защитниците не знаят какво да направят срещу него, защото той играе превъзходно за нашето време.Представи си след 50 години да изникне някое момче което на сезона да вкарва по 100 гола, това ще означава ли, че Меси и Роналдо са нищо в сравнение с него?Просто времената се менят, тогава нивото е било едно, а сега е напълно различно!Не се знае, ако Меси и Роналдо бяха играли по времето на Пеле дали щяха да вкарат и по 1 гол, защото терените тогава не са предоставяли възможността да играеш адски технично и с много пасове по земята!
21.01.2012 11:58
Пеле прави защитниците да са трагедия както меси прави тези на Реал.
21.01.2012 11:56
просто гледай един ма4 от тогава и един от сега и ми кажи спорет теб защитниците знаят ли къде се намират ? той е бил добър верно е но другите срещу него са били трагедия *wink* ако беше футболист в днешно време нямаше да вкара и 200 гола не 1200 *wink*
21.01.2012 11:53
Къде видя да обиждам Меси?Просто казвам, че не е най-добрия, много още има докато стигне Марадона, Пеле, Зидан и други легенди!
21.01.2012 11:52
Не се пъни брат не мисля че някой ти обръща внимание *smile* Всеки знае защо обижддаш меси и барса и никои не се впряга *lol*
21.01.2012 11:49
знаете ли кое е по лошо от малумника : малумник с интернет
21.01.2012 11:46
тоя пеле е баси мишката *lol* и ти можиш да се мериш с него когато в днешно време спе4елиш 3 златни топки и 3 ШЛ ХАХА ИДИОТ тоя е по изкофел и от сър алекс :Х
21.01.2012 11:45
А бе калугери при такъва разлика в годините може да ги сравним само по постиженията и пак ще е тъпо няма база на сравнение тука и двамата са големи за времето си . Едно е да си живял през 50-те друго е да живееш сега малумни ли сте?
21.01.2012 11:42
Меси ще е велик колкото Пеле, когато направи и нещо с Аржентина. Не може само с клубни постижения и играчи като Шави и Иниеста зад теб да си признат за най-големия..
21.01.2012 11:42
Самия факт че сравняват Меси 2012 година с Пеле 1950 година прави Пеле ГОЛЯМ
21.01.2012 11:40
Тоя Пеле е пълен помяр!Меси по-добър няма как да е,тоя само се чуди как да се заяде с него *wink*
21.01.2012 11:40
Тоя па дъртак не разбра ли, че ако дойде тука и 1 гол няма да вкара..
21.01.2012 11:39
Бе ква е тая изкопана мумия??Ще ми коментира Меси.Да си гледа пенсията , щото.........
21.01.2012 11:39
Ерик малумнико безпорно е че ако ги сравним Меси е 300 класи над Пеле но как може да срваняваш някои играл през 60-те и някои 50 години по късно само някое много тапо парче може да го направи . Единствено можем да ги сравняваме по постиженията им а Пеле води с много .
21.01.2012 11:35
тоя когато е играел всички са били сакати...не като сега....тогава и баба ми щеше да вкара 2000 гола....
21.01.2012 11:30
евалата на Пеле прав е *smile*
21.01.2012 11:26
Тая мумия да си оди у Египет ,че не моа го гледам
21.01.2012 11:25
Добре бе писна ми от смотани фенове на МЕСИ !!!!!!!! В Барса е велик, но какво прави с АРЖЕНТИНА ??????? Абсолютно нищо, дори не се забелязва там, че е на терена !!!! ШАВИ и ИНИЕСТА, са на години скоро ще спрат и тогава ще видим меси, колко е добър !!!!! ТО не става само с клубния отбор да си най-добрия трябва и с националния да покажеш класата си ! Не казвам, че меси е слаб, но БАРСА в момента имат непобедим отбор и за това меси е добър, щотот зад него играят ШАВИ И ИНИЕСТА, а техните пасова са просто магически ! Ще си говорим след години !
21.01.2012 11:20
говорите глупости се това е се 1 да сравнявате наи добрата кола от 50-те с наи добрата кола днес . Пеле за времето си е бил феномен и е прав че когато меси вкара повече голове и спечели 3 пати световното може да се мери с него
21.01.2012 11:18
Пеле е голям смешник.
21.01.2012 11:14
Всички казвате ''тогава е било лесно да се вкара'' - е как ще е лесно да вкараш когато играеш на терен, който има повече кал от трева?Как ще вкараш когато топката не лети със същата скорост с която лети сега?Казвате, че той вкарвал в смешно първенство, а в Испания да не би да не е смешно първенството?И двамата са добри, но разликата винаги ще бъде една - 3 световни титли!
21.01.2012 11:14
Жалкар....страхотен футболист, но не и човек! Бива ли само да говориш по медиите,бе??! За пореден път се доказва, че големите звезди извън терена са мърльовци! Меси си трае момчето и си играе, ще стане повече от Пеле, дори и да не спечели мондиалите!!
21.01.2012 11:08
Пеле за времето си е бил най - добрият неоспорим факт . Сега е времето на Меси . като е играел Пеле парите на са били решаващ фактор във футбола , за разлика от сега . А и през двата си мача който се е изправял срещу шампиона на Европа ги е печелил , което е показателно , че за онова време Латиноамериканските отбори са били ако не по силни от Европейските грандове , то поне са могли да се противопоставят сериозно на тях , за разлика от сега .
21.01.2012 11:17
Футболната история е богата и наистина Пеле е топ футболист на миналия век. Сега има други фаворити за величие ,разликата е че парите развалиха футбола. Дори и Меси да е най-добия в света ,дори и друг да е няма никакво сравнение с предишни времена. Всяко време си има своите герои.
21.01.2012 11:08
Евала изказване *smile*
21.01.2012 11:06
Пеле е жалък постоянно се заяжда с Меси защото е Аржентинец ако Меси беши Бразилец Пеле щеше да кажи че Меси може да стани най-добрият футболист за всички времена..
21.01.2012 11:04
Пеле и Меси са велики и двамата, но докато играта е била твърде мудна по времето на Пеле то днес играта е твърде бърза с твърде много добри състезатели. На времето е нямало такова развитие на школите и наистина добрите футболисти не са били кой знае колко. Такова изказване на г-н Пеле е не просто неуместно, но и показва колко му е Ниско нивото. аз на такива хора им казвам селяни, но това си е мое мнение.
21.01.2012 10:56
Немога да разбера Пеле защо постоянно се заяжда с Меси.. колкото и да говори - МЕСИ СИ Е МЕСИ! А и Пеле едва ли някой друг ще го мине по голове.. онези времена е било лесно да се играе , за разлика от сега*smile* Не казвам , че Пеле не е велик ... напротив - той е УНИКАЛЕН бил , ама за времето си *smile*
21.01.2012 10:54
Пеле безспорно е титан - все пак има 3 световни титли (друг е въпроса примерно какъв принос има в тях) и скоро никои няма да го изравни в това постижение.
Това с головете е голем виц обаче, тъй като Пеле е №3 по вкарани голове за всички времена (не ми се рови ама има един унгарец и един бразилец с повече от него) и това не е критерии за нищо, да не говорим че тия голове са вкарани в първенства на ниво 3 окръжна девизия.
21.01.2012 10:52
Ако Месси беше Бразилец едва ли щеше да говори така, ама нали е Аржентинец и трябва да каже нещо..... Сравнява ми съвременния футбол с футбол от преди повече от половин век ОМГ
21.01.2012 10:51
Абе Пеле,айде да играеш с/у съвремените,Реал,Ман Юнайтед,Милан,Челси,Арсенал,Интер и Ливърпул,да те видим дали въобще дали ще фигурираш в стартовия състав след полувреме игра!Играл с/у Индепендиенте,Сао Пауло и останалите бебета от тогава,и ще се сравнява с Меси,да вкара 1283 гола и тогава да се мери с него:Това е жалко от страна на Пеле,ама явно кой да му го каже!!!!!!!!!!!!
21.01.2012 10:40
Преди 60г. футбола е бил съвсем различен Пеле е играл срещу малки отбори , а защитниците тогава са били по 120кг и е нужно само да ги заобиколиш ... Тоя тука почнал да се хвали , че бил най-добрия само се излага... Меси ще го направи сам да си задава въпроси и да им отговаря *smile*
21.01.2012 10:33
До такива изказвания водят комплексите, а ако не е от тях ще е от възрастта. Пеле е бил най-добрия но за неговите си времена. Меси е едно от светилищата във футбола и спокоино може да застане до Пеле, Марадона и т.н. А това че няма мондиал с националния не е само негова вината. Когато няма отбор няма купи, сам човек нищо не може да направи
21.01.2012 10:33
Ти тея 1283 гола като ги вкараш в Европа ми се обади,то и аз имам 500 гола ама в махалата!
21.01.2012 11:03
И как да ги вкара в Европа като по негово време не е можел да играе за отбори извън Бразилия.Прочетете първо после говорете глупости.Също понеговото време Бразилското първенство е било много по-добро от Английското,Испанското и много други*wink*
21.01.2012 10:29
Некоя умна глава беше казала "Всяко време има своите герои" . А Пеле когато реши да говори обикновено ръси тъпотии
21.01.2012 10:26
Пеле е смешник ... Да може да ги е вкарал тези 1283 гола но ги е вкарал преди повече от 50 години когато футбола е нямал нищо общо с това което е сега ... Да не говорим къде и срещу какви отбори ги е вкарвал ... Защо не е играл в Европа примерно като Марадона тогава дали щеше да има и 1/8 от тези голове ... Смешно изказване ако наистина го е направил ... Меси е 100 пъти по добър играч от Пеле и да не ги вкара тез голове пак ще е по добър както и Марадона ...
21.01.2012 10:23
Държа да отбележа, че головете на Пеле в официални мачове са 707 и е нередно да се хвали с останалите над 500 в приятелски мачове.
21.01.2012 10:21
Скоро никой няма да стигне Пеле.Поклон пред най-добрия футболист на всички времена*beer*
21.01.2012 10:19
Меси е по велик...футбола е много по различен сега. Колкото до бразилското първенство където е играл Пеле. хайде няма нужда, видяхме го и Феномена със своите 199 кила, пак стана голмайстор на 79 години *lol* Няма място за сравнение, Меси е новият "Крал" на футбола.
21.01.2012 10:13
Колкото и да го мразя малкия е къде къде по напред от този дет е ритал ааа чай за некой си некъде в некви отборчета и мушил по 10 гола на мач а малкия всяка седмица излиза срещо големи отбори и играчи играе за отбора на първото десетолетие на 21 век и има още доста години да учи младите да той няма да вкара толкова голове но той не е чист нападател Пеле кой е той никой от младото поколение не знае нищо за него освен че е с толкова голове,Като кажем Марадона а оня наркоман дето разпилява с финтове цял отбор дано ми разберете мисълта
21.01.2012 10:16
Трай си и не се излагай.
21.01.2012 10:13
Пак се е комплексирал.
21.01.2012 10:11
закрили фабриката *lol**lol**lol**lol**lol**lol*