"Сити е Мансур, Челси - Абрамович, ние сме различни и съм горд"

18:42
"Сити е Мансур, Челси - Абрамович, ние сме различни и съм горд"
" Манчестър Сити са това, което са, заради шейх Мансур, Челси пък трябва да благодари на Роман Абрамович. Ние не постигаме успехите си по този начин и това ме прави горд," отсече мениджърът на Тотнъм Хари Реднап.

"Шпорите" са в битката за титлата във Висшата лига и явно в тима са си повярвали наистина много. Държанието от лагера на Тотнъм разкрива, че лондончани нямат намерение да се притесняват, от който и да било.

"Ние се представяме отлично, но не защото някой е дошъл на "Уайт Харт Лейн" и е сложил една торба с пари на масата," метафорично допълни Реднап.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

jackmidson
14.01.2012 00:08

Всеки би казал като Хари. Ако ги изпреварят, така повече ще боли, ако са зад тях - има оправдание.

MANBARJUV
13.01.2012 23:31

В англия има 7 велики отбора и нито $ити, нито $елси са сред тях!

Juan_Mata10
14.01.2012 11:04

Може би са те,но скоро ще изместим Съндерланд

gQg
14.01.2012 10:25

Точно така.

MANBARJUV
14.01.2012 00:09

Манчестър Юнайтед, Ливърпул, Нотингам, Астън Вила, Арсенал, Евертън, Съндърланд, ...

DuX4o0
13.01.2012 23:48

7 според мен НЮКАСЪЛ,Ман Ю,Ливерпол,Арсенал,Нотингам Форест,Асан Вила и може би Уест Хям .... Според теб кои са *smile*

tenebrum
13.01.2012 22:23

аз пък съм си фен на Тотнъм и винаги съм мразел милиардерските отбори които превърнаха футбола във бизнес и реклама,и надуха трансферите на добрите футболисти така че тези с по малки възможности да не могат да си ги позволят да ги купят.От кога се говори за лимит и граница на трансфери и суми.Заради тези милиардерски отбори футбола никога няма да бъде същия и винаги ще се кефя когато отбори с по малки възможности мачкат тези скъпи отбори

greenhool
13.01.2012 21:26

Абрамович е избирал между няколко отбора,но по стечение на обстоятелствата взема Челси....Оглеждал е Тотнъм и Блекбърн,но и двата отбора не отговарят на критерия на Роман да са евроучастници,Ливерпул е прекалено скъп и това прави избора му Челси идеален вариант за инвестиция предвид победата от последния кръг срещу отбора на Пуул даваща квота на клуба за евротурнирите.

ogi999
13.01.2012 21:03

истината е че Абрамувич е искал да вземе Челси или Тотнъм но му е "подсказано" от видни управляващи политици (фенове като у нас) на острова че Челси е отбора за него. В оня момент Челси имаха доста дългове, но играеха много як футбол.......
Чесно казано аз не виждам защо да мразя отбор с много пари- еми имат и дават хората ние като нямаме - то Реал , Барса и Байерн затова нито един отбор от острова не може да им стъпи на малкия пръст - те са най-богатите от грандовете, щото акоо нямаш история си оставаш малък с пари и без купи като Челси и кото евентуарно Сити

n0thing
13.01.2012 20:52

Фенчетата на Шмелси и $ити дали не ги е яд, като гледам колко минусчета слагате на коментарите, хахаха - истината боли :С

neo12345
13.01.2012 20:23

оф боже престани да се правиш на интелектуалец моля те не сум казал че ти си го казал някаде по надоло някой май го беше казал не съм сигурен а и защо ще мразиш тотнъм отбора нищо лошо не ти е направил играят си момчетата (това че в момента ви превъзхождат е отделен въпрос) играят си играта и тренировките и упоритата работа дават резултат както казах в предишните си коментари колелото се върти днеска си на върха утре може и да се бориш за топ 4 не приемаите всичко като даденост .. това е не се натягайте заради едно изказване на хари той си е прав колко много път измина тотнъм докато стане един от фаворитите "айде да не казвам фаворит" претендент за титлата имало е и срамни загуби от който ме е боляло но сега сме 3 ти и се гордея с това може да станем 10 но аз пак ще се гордея с тотнъм независимо *smile*

peterdeadman12
13.01.2012 20:29

Ми аз Тотнъм не ги мразя и никога няма да ги мразя.. Пожелавал съм им успех за титлата и ще продължа им пожелавам. То е ясно, че Челси тая година няма да са шампиони, ще стискам палци на Тотнъм..

bianconer85
13.01.2012 20:18

Така, страшно много ме мързи да пиша сега някой дълъг коментар понеже съм изморен след работа, обаче няма как да не разясня на младото поколение изказващо толкова компетентни мнения. Първо: разликата между Челси преди Абрамович и Сити преди шейха е драстична. Преди Абрамович, Челси беше отбор какъвто е горе долу Тотнъм сега. Играеха доста атрактивен футбол, можеха да бият всеки, можеха и да паднат от всеки. Там играеха футболисти като Дзола, Ди Матео, Марсел Десаи, Фло, Денис Уайс. Виали беше играещ мениджър, отборът спечели ФА Къп, следващия сезон и КНК, после игра ШЛ и отпадна след страшна драма от Барса на Фиго. За незнаещите, Абрамович не е бил твърдо за покупката на отбора на Челси, но в последния кръг от ВЛ, "сините" победиха Ливърпул в пряк сблъсък за четвъртото място и така отново си осигуриха участие в ШЛ. Още в първия си сезон, имаха сериозен шанс за титлата и достигнаха полу-финал в ШЛ, като само Раниери им попречи да играят и финал. Та така, с цялото това писание исках да подчертая, че Челси преди Абрамович, не беше чак такъв средняк какъвто го изкарват повечето хора.

Juan_Mata10
13.01.2012 22:47

Малко са хората които го отричат,но вие ни изкарвате отбора,камо ли не сме се борили за оцеляване,аз съм гледал 5-6 мача преди Абрамович и не бяхме зле играехме си нормално може би,като Нюкасъл сега

strong4chelsea
13.01.2012 21:41

Прочетете коментара на пича има само истини..

Double_De
13.01.2012 21:17

Евала, и аз гледам Челси още от времето на Дзола, Ди матео и т.н. И много се дразня от разни ''професори'', които място не могат да си намерят от факта, че Абрамович купи отбора и ги направи по-силни от преди *wink*

greenhool
13.01.2012 20:51

Относно коментара ти да прав си без Абрамович нямаше,как да сме шампиони,но не само това ами щяхме 99% да сме фалирал клуб,защото дори и доказан специалист в лицето на Реднап не може да постигне успехи с фалирал отбор...

neo12345
13.01.2012 20:50

ХАХАХА много си забавен ... *lol**lol**lol**lol**lol*

greenhool
13.01.2012 20:47

Мисля си,че най-важното,което направи Абрамович,като взе клуба е изплащането на натрупаните дългове...разбира се наля и солидни пари за трансфери,но се видя в последствие,че не са до там печеливши и ефективни,което ме кара да смятам,че хубавите резултати се дължаха главно на това,че Челси беше спасен от финансов фалит,както и на това,че през клуба минаха не малко добри мениджъри.

peterdeadman12
13.01.2012 20:35

Дядото се изказа.. Никой не знае какво е щяло да стане АКО Абрамович, не бе купил отбора.. Гледай настоящето и бъдещето, щото се сещаш, че миналото не можеш да го промениш нали ?

greenhool
13.01.2012 20:35

Направо да беше казал пак "няма да си кривя душата" *joking*

8510
13.01.2012 20:29

Гледал съм много мачове още със дзола,не бяха лош отбор но тези лапета взеха да се изхвърлят.Без финансовата инжекция от Абрамович едва ли щяха да станат шампиони на Англия и да играят финал в ШЛ.

neo12345
13.01.2012 20:27

за кво ми е да пусна челси тв ми то по добре да си пусна бтв комеди и да гледам царя на кравтала равносилно е *smile*

greenhool
13.01.2012 20:26

Подкрепям те напълно,а на останалите искам да кажа да прочетат малко повече или пък да си пуснат ЧелсиТв по ринг. *lol* преди да бъдат толкова убедени,че чак и да пишат измислени коментари базирани на смътен спомен*wink*

peterdeadman12
13.01.2012 20:22

Евала.. Аз не съм гледал Челси преди Абрамович.. Най-малкото ,заради което щото не гледах футбол.. бил съм на 7 години *lol* И сега ще ми кажете "Станал си фен на Челси заради Абрамович, който хвърля луди пари" Когато им станах фен си нямах хал хабер, че Абрамович съществува и Челси са толкова богати..

UnitedRules
13.01.2012 20:04

Фенове (някой от тях в кавички) - разберете, футбол се прави със сърце. Медали се печелят със големи сърца. Титли се печелят със големи сърца, вяра и пълна отдаденост към играта и отбора. Шампионати се печелят с постоянство, силен дух и вярва към всички в отбора. Шампионати се печелят със смиреност, и огромна вяра. А сега - всички тези неща не се печелят с ПАРИ! Както има една дума парите развалят човека *smile*

UnitedRules
13.01.2012 19:58

Между другото им свикнах на Челси, дразнеха ме от начало, защото си бяха вирнали носовете до небето, че са легендарен отбор, но като видяха, че с пари не става, свиха опашки. Сега много повече ме дразнят Сити, но дано и те да разберат, че само с пари не става, требва и акъл! *smile*

8510
13.01.2012 20:11

Те Байерн и Наполи им го показаха,догодина пак.

jackie
13.01.2012 19:55

съвсем си е прав е човека,тия Сити развалиха лигата,с Челси само се траеше,ама сега и тия, обират най-добрите играчи

peterdeadman12
13.01.2012 19:46

Тоя дъртия дали не го е яд, че е беден..

8510
13.01.2012 20:23

Типичен отговор,научи нещо ново и го използвай пале.А преди да казваш медиум на някой не дей и ти да се правиш на такъв.Но както казах то се иска малко акъл,а той както ти казах *smile* не расте по дърветата.

peterdeadman12
13.01.2012 20:18

Ей го и тоя поредния медиум.. бягай да си смениш памперса.. И не ми говори за акъл щото съм ти виждал и другите коментари и съм забелязал, че си толкова прост, че няма на къде.. То е нормално да си прост ама ти вече прекаляваш..

peterdeadman12
13.01.2012 20:17

"я кажи и от кога отбора на челси стана ТАКА ВЕЛИЧЕСТВЕНИЯ ОТБОР" Кажи ми КЪДЕ казах, че са "ТАКА ВЕЛИЧЕСТВЕНИЯ ОТБОР" Кво ми дреме на мене, че Абрамович е избрал да купи точно Челси.. Станалото станало.. Точно заради боклуци като вас почвам да мразя Тотнъм, които са много симпатичен отбор.. Не ми се спори.. А Юнайтед ги мразя не за друго, а само заради феновете им..

8510
13.01.2012 20:14

Хари и фърги не дават Милиарди за футболисти моето момче,ама ти от къде да знаеш.Той акъла не расте по дърветата за да си набереш.Какъвто и треньор да ви сложат,спрът ли ви кранчето си заминавате.

neo12345
13.01.2012 20:11

я ми кажи когато абрамович дойде на кое место бяхте я кажи и от кога отбора на челси стана ТАКА ВЕЛИЧЕСТВЕНИЯ ОТБОР ? че не мога да се сетя а и просто наистина май не ви изнася когато някой ви казва истината !!! както каза колегата унидедрулес : Баце, за това Юнайтед са със Фъргюсън, а Тотнъм са със Реднап. И за това тези отбори играят по-печелившо от някой други. : затова не спори *smile*

UnitedRules
13.01.2012 20:06

Баце, за това Юнайтед са със Фъргюсън, а Тотнъм са със Реднап. И за това тези отбори играят по-печелившо от някой други. Намерете си и вие някой, станете голям отбор и тогава плямпай врели некипели, а за Сити да не говорим... преди около десетилетие да си спомнят в коя лига бяха *beer*

peterdeadman12
13.01.2012 20:04

ще цитирам онзи смешник долу "ако, ако, ако.." "ако не беше абрамович на челски и мансур на сити щахте да сте средняшки отбори" Как го реши тва.. И по-долу казах "Кои щяха да са МанЮ АКО го нямаше САФ" или "Кои щяха да са Тотнъм АКО го нямаше Хари" Същия х*й.. Айде не ми говорете, щото вие без Хари бяхте по- зле и от Челси..

neo12345
13.01.2012 20:00

пич евалата ти правя .. чесно закопа ги до един ... а и няма кво да си кривя душата до преди 2-3 макс 4 години бяхме отбор който се бореше за 6 7 8 понякога сме били и 12 13 НО колелото се върни нали ако не беше абрамович на челски и мансур на сити щахте да сте средняшки отбори !!!! нищо лично но много ме е яд като кажете ПО ДОБРИЯ ОТБОР Е ЧЕЛСИ е по кое видяхте че пък челси е по добруя отбор по ФОРМАТА НА ОТБОРА или пък на кое място се намира отбора на челси или че само късмета ви спаси от това да не ви бием моля ви само някви хейтари който не им изнасят когато им казват истината в очите това сте вие *smile*)))

UnitedRules
13.01.2012 19:57

Ако, Ако, Ако, или, Или Или.......... ама то ако такова, а не инак, ама ако беше, а не беше... *smile*)

peterdeadman12
13.01.2012 19:53

и кво е изградил ? Силен сезон, тва е.. И кво са виновни Челси, че имат някъф треньор дето хал хабер си няма къде се намира.. Ако дойде Моуриньо в Англия, както каза, и ако бъде в Челси, ще забравите бързо бързо кво говорехте.. Малък отбор.. И кво ми викате "Какво бяха Челси без Абрамович, какво са сега?" Все едно аз да ви питам примерно "Кои щяха да са МанЮ без САФ?" Айде без тъпи въпроси..

UnitedRules
13.01.2012 19:48

Е как да го е яд, че е беден, като успява без пари да печели мачовете си. Да го е яд, че с 20 пъти по-малко средства от Сити, и 10 пъти по-малко средства от Челси, е изградил по-добър отбор от техните? И че е накарал толкова много футболисти да играят взаимно със голямо сърце и хъс към играта? За футболистите е важно да правят история, не пари.... поне за умните такива.

Kingisback
13.01.2012 19:46

хари==пепелянката браво браво ....машина!!!!

UnitedRules
13.01.2012 19:41

А относно как сме станали шампини - с подкрепа от ФА, УЕфА, ФИФА, Интерпол, НСБОБ и разбира се Папата ни помогна. Всъщност последните 12 титли, все така сме ги спечелили. А финалът 99' с Байрен, просто беше настроен от букмейкърите, всичко се прави за пари, за пари............


П.П - Не споря с фенове, които още имат наглоста да коментират, че някой от отборите са подкрепяни от съдий, комисий и т.н.... това говори за една огромна некомпетентност, самовглъбеност и недоразвитост : ))))))

botevchelsea17
13.01.2012 19:36

УНИТЕД РУЛС ТОЛКОВА не компетентно се изказа че си нямаш представа щом ТИ ФЕН НА юНИТЕД тръгнал да казваш че челси си купили мачовете я си спомни минатала година как станахте шампиони и ми кажи челси кои мачове купиха ?

UnitedRules
13.01.2012 19:39

Кой е казал, че Челси си е купил мачовете? Аз ? Цитиррай ме, моля ти се. Или започни да четеш по-правилно!

Danskrastev
13.01.2012 19:35

Хич нямат нищо общо челси с сити *lol* затова бяхте средняшко отборче преди романчо да налее пари и тогава се излюпиха фенчета на Челси точно сте като Сити само че сте по зле щото в Сити шейха е дал пълен контрол на Манчини докато в челси и папата да отиде пак няма да може да води спокойно отбора и да взима футболисти който иска.Така че Челси и Сити са като балони който рано или късно ще се спукат.

Juan_Mata10
13.01.2012 22:43

А ти от пък от къде си сигурен,че всички сме от тогава

botevchelsea17
13.01.2012 19:32

да отбележа ХАРИ ТИ си голям мениджър за голям ОТБОР ! Все пак ти си дал път на толкова много футболисти лампард джо кол карик и т.н.

albertog
13.01.2012 19:26

Винаги сме били по добри от Тотмън ... Като има пари Абрамович ще купава вие като нямате няма да купувате

Juan_Mata10
13.01.2012 19:26

А и нямаме нищо общо със Сити,нашите не дават космически заплати,а най-голяма мисля,че е на Лампс и тя е 150 000 имам предвид,че високите заплати са ни на легендите вече,като Лампс и Тери

torreschelsea9
13.01.2012 19:22

С пари или без истината е че ВИНАГИ повтарям ВИНАГИ Челси са били по добри от Тотнъм ! И винаги ще бъдат !!!

ogi999
13.01.2012 20:51

колко купи в ЕВРОПА имате бе първенята вчерашни - Лондон винаги е имал два гранда Арсенал и Тотнъм

botevchelsea17
13.01.2012 19:19

хах Хари знам че те боли много като си научил че до преди 5 години тотнъм бяха вав серия от 32 мача без победа над ЧЕЛСИ! ЗНАМ че те боли ... но го приеми винаги ще сте зад нас...

Patilanec
13.01.2012 19:13

Евала на Тотнъм!!! Без много шум, без много милионни покупки леко полеко за 4-5 години станаха мн стабилен отбор. Благодарение и на Реднап ест. Ако продължават така нищо чудно да изместат МЮ (за моя жалост). Абе с 2 думи страшно симпатичен отбор *smile*

Lampss
13.01.2012 19:03

Всеки може да говори каквото си иска,но недейте да сравнявате Сити с Челси *wink*

UnitedRules
13.01.2012 19:31

Колко голем отбор е Челси ?! Челси - 4 титли в историята, Тотнъм - 2! Много голяма разлика, няма що, великият отбор Челси, да не говорим, че последните 2 титли са им от както ги купи Абрамович и ги напълни с пари! Тотнъм играят най-добрия футбол в Англия в момента, въпреки, че тях никой не ги инжектира финансово, както правят в Челси, а те отново не могат да си спечелят мачовете. Всички тук сте Ванги и Нострадамуси, на кълбото ли видяхте, че Тотнъм ще играят добре до Март и после ще отпаднат, а сигурно видяхте, че Челси ще са шампиони тази година, а?! Обичам Манчестър Юнайтед, и подкрепям отбора винаги, ходил съм на Олд Трафорд, гледал съм им мачове на живо, просто съм червен до гроб, но това, което не мога да скрия е, че Тотнъм в момента са един много симпатичен отбор, който изнаса футболна лекция на "Големите" сини, отбори в шампионата, чийто играчи вместо история, правят просто пари...........сори но това ми е мнението

chz10
13.01.2012 19:12

Абе пичлеме гледай си там отборчето и не се занимавай с големите отбори....Ще ви видим в началото на март на кое място ще сте..Неможе 11 футболиста да изкарат цял сезон на 100%!!Радвай им се докато са във форма *smile* И пак ти казвам не се занимавай с грановете *smile*

WeAreHotspurs
13.01.2012 19:05

След 5 години ще са еднакво смешни

tishowinner2
13.01.2012 18:58

ееее евалата уе хари ! напълни ми душата с това изказване. фенове на сити и челси - Хари ви го каза право куме в очи ! *thumb_up*

123456789
13.01.2012 18:56

Те заплати не дават на техните играчи... ! Имат някав състав,но щампион няма как да станат !

tishowinner2
13.01.2012 18:59

щампион т'фа някаква нова дума ще да е ? *erm*

WeAreHotspurs
13.01.2012 18:58

Я се осъсзнай бе,прочети какво пише и ми кажи честно не мислиш ли,че всекя купа през последните 10 години на челси е купена с пари,които собственика най-вероятно пере?

WeAreHotspurs
13.01.2012 18:47

Това е очевадно дори и за най-заблидените фенове