Бербатов пак най-слаб от Юнайтед срещу Интер

14:11
Бербатов пак най-слаб от Юнайтед срещу Интер
Българският национал Димитър Бербатов получи най-слаба оценка от състава на Манчестър Юнайтед, от авторитетното английско издание "Сън", за изявите си срещу тима на Интер в 1/8-финалната среща реванш на "Олд Трафорд".

"Червените дяволи" се класираха за 1/4-финалите след победа с 2:0, а играта на Митко бе оценена с 5 (по десетобалната система), което е и най-ниската оценка в срещата, за играч на Юнайтед. Много добър от домакините е поставен и на Джон О\'Шей, Майкъл Карик и Пол Скоус. Най-висока оценка от "червените", 9, е присъдена за ветерана Райън Гигс.

Любопитно е, че преди няколко дни, на първата среща на двата отбора в Милано, Бербатов получи най-ниска оценка за представянето си в срещата от авторитетното английско издание "Скай Спорт", което също му лепна 5-а.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Tu63
13.03.2009 16:48

Искам просто а ви кажа, че никой от вас не разбира повече от САФ и че щом той е решил Бербатов да е титуляр и да играе цял мач значи той вижда нещо което вие не виждате.Той е най- добрият мениджър от доста време насам. Такаче колкото и глупости да се изговорят те ще бъдат плод на българската простотия, която заллива цялата ни държава. Едно от най-лошите качества на българина е че си мисли че знае всичко и все гледа да даде акъл на някой въпреки че неможе да се мери с него по никакви параграфи. И затова преди да започнете да коментирате който и да е (независимо да ли ще е спортист,политик или др.) погледнете себе си първо.

nik_kateliev
12.03.2009 20:01

няма зна4ение какво е нивото на МИТКО . важнто в момента е 4е БЕРБАТОВ играе сред големи таланти и ли4ности в савременния футбол. не знам защо спорите играе или не играе добре.мисля че само трябва да се радваме че имаме на вън БЪЛГАРИ с които трябва да се гордеем, и наи вечеда ги подкрепяме.

KILLna7
12.03.2009 19:51

Хах че то ти първи започна да поставяш клубния интерес над националната гордост. ""Големи" разбирачи тия със сините очила и празните кратуни, брей? И след 100 год. никой от Г О В Е Ж Д И Я отбор няма да заиграе в що - годе добър отбор, затова си злобейте нещастници".Това ако кажеш че не е клубен интерес... абе аз ако имам липса на национална гордост главата си режа.Като гледам май ти биеш на тъпотия.

Julien
12.03.2009 19:39

Ти сега какви ни искара тъпаци и нз си какви ли *wonder* ..... големиа интелект ...

daskala_
12.03.2009 19:37

Пречи липсата на интелект и национална гордост.Да не можеш да поставиш националните над клубните интереси. *wink*

KILLna7
12.03.2009 19:32

Даскала извинявай обаче съм левскар така че си мери приказките.Не значи че всеки който не харесва Бербатов е левскар.Просто има друго мнение което и аз немога да си обясня.И досега може никой да не е излезнал от левски ,но откъде пък си сигурен че никога няма да излезне.Това е друга тема на разискване.И не разбирам кога щее се обединим около едно мнение? *sick*

Julien
12.03.2009 19:30

daskala_ какво пречи да си от Левски и също така да си фен на Митко *wonder* нищо нали аз съм така *stop*

daskala_
12.03.2009 19:23

"Големи" разбирачи тия със сините очила и празните кратуни, брей? И след 100 год. никой от Г О В Е Ж Д И Я отбор няма да заиграе в що - годе добър отбор, затова си злобейте нещастници

Futbulfen
12.03.2009 18:58

хаха Бербатов+скъсване=НЕВЪЗМОЖНО , тва пък е другия абсурд да сравняват Ибра с Барби амаа ае точка ,че ми писна то нищо не им влиза на Барбиманиаците в главите *sick*

sevdelin
12.03.2009 18:48

След като пресата непрекъснато правеше сравнения между него и Ибрахимович нашето момче беше длъжно да се представи по-добре! Поне ако бях аз щях да се скъсам в тези два мача...

Julien
12.03.2009 18:40

Ще си говорим пак кой не ставал за United *stop*

Futbulfen
12.03.2009 18:35

Тцтцтц MeToDueB какво значи "тръгнал от дъното"?! Момчето ти го каза кратко,просто и ясно .. никой не е бил планиран с мисълта ,че ще играе Юнайтед.Ти гоориш,че Рууни имал бази,имал условия и т.н. Ами да така е и затова Рууни се разкъсва на терена ,тича,бори се ,подава и вкарва.Тва е въпроса приятелю,как да ти се обясни - Барби е тръгнал от Пирин момчето се развива игра добре забелязан е от чичо Митко,отива в червената сган(плюят го ваще фенове ,че не вкарал на Левски..момчето рее след мача) където играе за кратко,чудесено за него е преминаането му в Байер Леверкузен и страхотното му израстване..идва момент в който Байер е малък за Барби той отива в Тотнъм (евала за престоя му там) ЕВАЛА ОКЕЙ ама има едно АМА .. това е тавана на момчето Бербатов , мъчиме се да ти обосновем мненията си и това е просто - с няколко думи:Бербатов е добър и има качества,но съгласете се или погледнете реално най-сетне те не стигат за червените дяволи *evil* *sick*

pappi
12.03.2009 18:34

Предлагам да спрем спора,защото нито мен ще ме накарате да повярвам,че Бербо е за Манчестър/само той може да го докаже с екипа на дяволите,както и на БЪЛГАРИЯ/,нито аз ще Ви накарам да гледате на него не като на играч от супер класа *wink* Положението на страната ни е отчайващо,но не сме по-зле от Сърбия,Румъния и Гърция във футболно отношение,за да твърдите,че от тук е по-трудно да се излезе в чужбина !!! Да не говоря за африканските държави,които в момента заливат футбола с много качествени играчи !!! Стига сме се оправдавали с положението си.....Да,то е фактор,но не най-важният Нека го оставим малко Бербо....поне до след мача с Ливърпул....ако започне титуляр де!! Тогава пак ще го обсъждаме *thumb_up* Айде приятно следене на мачовете тази вечер *beer*

MeToDueB
12.03.2009 18:17

кой вкарва всеки път Папи ?? Роналдо имаше най-малко 10 кръга .. Тевез в последните няколко мача играе добре, но преди горе-долу месец не можеше да оцели вратата. За Рууни нямам какво да кажа, защото винаги играе на 100%, само срещу Интер в последния мач не ми хареса, ама и той не вкарва всеки път.

KILLna7
12.03.2009 18:12

Папи не си допрочел правилно мисълта на методиев.Той имаше напредвиди и икономическото ни социално и зле развито футболно общество.В Англия да кажем рууни се има школи има всичко ето какъв футболист е.Тука какво има.Уговорено първенство и ние заблудените дет се караме за левски и цска и не погледнем трезво на нещата. *sick*

Julien
12.03.2009 18:11

Той има качества и много скоро ще разбереш какви са ......

Vylkov
12.03.2009 18:11

съгласен съм с pappi.Това е истината за Митко *thumb_up*

KILLna7
12.03.2009 18:09

Незнам само се чудя кога ние българите ще имаме едно мнение за всичко.Кога ще се подкрепяме .Снощи наистина или слабо игра или пак не му подаваха много много.Някой викаше че само говорим че е в манчестър че го е взел сър алекс и в действителност нищо не става от него.Ами вземете погледнете има сайтове за тая работа.E vbox metacafe че дори и youtube.Вземете пък разгледайте клипове и кажете неграмотен ли е?Ако не знаете сайтовете кажете и линкове да ви дадат. *sick*

pappi
12.03.2009 18:06

Julien ,разбрахте много добре какво искаш да кажеш *wink* Не съм чак толко залухав *joking* И точно за това те питах другите не играят ли с главата си,че са почти всеки мач във форма и бележат,и знаят къде да застанат или кога и как да се освободят,за да получат топката ?? *wonder* Съмнявам се,че имаш реален отговор

MeToDueB,няма нищо общо мнението ми с клубните пристрастия,защото аз нищо,че съм левскар,подкрепям и цесекари,които играят и се раздават,както и критикувам левскари *thinking* Точно тук е разликата между нас---аз гледам БЕЗПРИСТРАСТНО И като Бербо е тръгнал от нулата,останалите от къде са тръгнали??? Може би при зачеването си още родителите им са подписвали договори с най-големите отбори,за да имат бъдеще От нищото са тръгнали много играчи,дори от страни по-зле от България....от страни,в които няма мениджъри,които да пробутват играчи с малко качества,докато някой отбор не склони да ги купи..... И колко пъти да Ви обяснявам,че не мразя Бербо или не му признавам качествата????Има качества,но не е за Манчестър Иска ми се да ме опровергае,но се съмнявам.......

MeToDueB
12.03.2009 17:56

Е не мога да се съглася, че е бил най-слаб .. при положение, че имаше играчи с толкова много грешни подавания и много пропуски. Значи стигнахме до чорбарите .. защо не каза по-рано, че си пристрастен към "синия" отбор и за това обиждаш Бербатов ...

той не вкарва ли голове бе паппи или ти си гледал само двата мача от шампионската лига и по тях съдиш, че не отбелязва, че не прави асистенции ... 13 гола и 10 асистенции има да ти припомня *wink* най-скъпия трансфер на Манчестър Юнайтед е. Тръгнал е буквално от нулата .. от тъпата ни страна, в която няма никакъв футбол и е стигнал до тук с много труд.

Какво не може в тая игра ?? Да подава, да се пласира, да играе на "втория етаж", да спира топката и т.н ..

Julien
12.03.2009 17:53

Нима Рууни игра много по добре от Митко *wonder* .И като казах ,че Бербатов играе с главата си имах предвид ,че той знае как и къде да играе с топката доста повече от някои други.....

winnera_
12.03.2009 17:53

Според мен игра доста слабо, макар че започна доста надъхан, но с него или без Манчестър ще са шампиони в Англия и на Европа

klishev
12.03.2009 17:47

Не бъркайте качествата на даден играч с показаното в даден мач. Оценката е само за определения мач. Слаби мачове е имал дори и Марадона.

canko80
12.03.2009 17:45

той по принцип е слаб *thumb_down* *angry* *evil*

pappi
12.03.2009 17:41

MeToDueB ,айде да не се обиждаме *thinking* Явно и ти си голям специалист,щом единственитети аргументи са: "...в Манчестър играе.....Сър Алекс го е взел...." Дай някой футболен аргумент де !!! Няколко човека ти изброяваме различни и очевидни грешки в играта му,гледайки безпристрастно.....също така му дават слаби оценки и специалистите!!! Няма ли да признаеш ПОНЕ,че в мачовете срещу Интер беше най-слаб от всички ?? *wonder* Или ти си от тези чорбари,които виждат само в червено и то не по-далеч от носа си ???


Julien,значи Бербо играе с главата си??? А останалите с какво играят,че са на висота почти всеки мач и успяват да вкарват голове и да създават положения,след като според теб не играят с главата си *lol*

MeToDueB
12.03.2009 17:12

не ставал .. леле това само темерут може да го каже ... Бербатов е тръгнал буквално от нулата, за да стигне до Манчестър Юнайтед. Ако не ставаше, едва ли щеше да е най-скъпия трансфер на Манчестър Ю, едва ли щеше въобще след Леверкузен да отиде в Англия ... ама какво да говориме с некомпетентни на тема футбол .. те си знаят своето. Все пак съм съгласен, че всеки си има мнение .. не може всеки да го харесва, нито него, нито Роналдо, нито Джерард и т.н ..

Futbulfen
12.03.2009 16:48

Не знам ти какво мислиш,но аз вече определено се съмнявам,че някой от вас заблуденяците ще прогледне .. абе хора добре бе да му се не знае ВИЕ ОЧИ ИМАТЕ ЛИ НА ГЛАВИТЕ СИ ?! Не виждате ли,че Барби е не само слаб,но момчето пречи,той просто пречи и заема едно место-какво место обаче ?! Той е централен нападател в един от най-големите клубове бе (да не кажа най-големия) .. не може да ми ходи като Бриана Бенкс на терена и футболисти като Тевез(пренебрегван заради Барби),Рууни,Гигс и най-вече Роналдо да се скъсват от тичане.Еми как ще му подават те тва го виждат , а САФ просто не може да си прости според мене за грешката ,че даде толко много пари за тоя и упорито го натрапва(все пак той рядко греши .. ноо и най-големите го правят).Трябва да разбираш малко от играта за да видиш,че той просто Не става !!! *sick*

Julien
12.03.2009 16:47

Бербатов играе с главата си *stop* това ще харесваш борбени футболисти си е твои проблем ....

pappi
12.03.2009 16:44

Ако искаш вярвай,но се след изненадата,че отива там,аз се радвах за него *thinking* Въпреки,че не виждах как ще измести Тевез или Рууни,за да играе !!! Обаче с показаното на терена и извън него,започнах да се разочаровам !!! Мисля,че Мартин Петров,въпреки чепатия си характер,заслужава повече да играе в такъв отбор Аз съм такъв тип човек,че ако Бербо покаже поне някакъв хъс и борбеност.....започне да се раздава ди край и в НАЦИОНАЛНИЯ,ще ми спечели отново уважението А що се отнася до това,че щом Сър Алекс го е харесал,значи е невероятен играч,мисля че и той е правил грешки или е привличал играчи с рекламна цел *stop* Такъв Парк......преди и Джемба Джемба !!! Има и други *wink* Айде аз отивам да потренирам и после пак ще си спорим *beer*

Julien
12.03.2009 16:35

Леле леле...... нямам думи просто ... '' И стига с това БЪЛГАРИН---кат е българин да не е Бог,че да го защитавам '' .............. Митко играе за Манчестър Юнайтед какво да го признавам повече *stop* ...... pappi вече взимам да си мисля ,че те е яд че имаме българин в отбора на Юнайтед .......

pappi
12.03.2009 16:25

Хахахахахахах....не мога да изляза,за да си свърша работата от смях с Вас В Манчестър са всичките лакоми Бербо,ако не можел да вкара,подавал Ми той значи само трябва да подава *joking* Тия от Скай не разбирали от футбол Когато нашият е контузен и мачът бил 0:0 Толко е,ам до към 15 минута,защото тогава започват да вкарват "лакомиите" в Манчестър И стига с това БЪЛГАРИН---кат е българин да не е Бог,че да го защитавам толкова и да не признавам другите *wonder* Да вкара 2 гола на Ейре и тогава го възвеличавайте..... или като му дадат няколко поредни високи оценки тея "неразбиращите",тогава го хвалете......... А тези неща ,докато не станат факт,просто слезте на Земята *beer*

BuLLiT_TEAM
12.03.2009 16:18

абсолютно съм съгласен, Бербо се изложи снощи още в началото на мача.. много съм разочарован, очаквах много повече от нашето момче!!

RangerSS
12.03.2009 16:16

MeToDueB, като ти гледам коментара,се сещам за дъртия лаф "ако Левски беше с ботуши кво щеше да стане" та и ти така.
ZeroCold,уважавам мнението ти, но с коментара ми искам да кажа че важна е победата,шото и Байерн миналия сезон мачкаше с 5 на 0, а накрая паднаха насред Алианц Арена.Не съм (голям) фен на Юнайтед, но те са един от отборите (заедно с сините от София и сините от Глазгоу) който са ми донесли най-мн $$$.Безпристрастното ми мнение е,че берба си заслужава мястото в тима на "дяволите" и ако беше закупен по-рано лятото нямаше ония шибани мафиоти да вдигнат Суперкупата.

Julien
12.03.2009 16:12

MeToDueB много добре го каза браво *stop* *beer*

MeToDueB
12.03.2009 16:04

Спомнете си няколко мача, в които беше контузен, не игра и т.н резултатите бяха 0-0 .. и какво той бил "виновен", че отбора биел само с 1 гол хаха ??
Важното е отборът да побеждава, ако беше загубил отбор, тогава почнете да съдите Бербатов, тоя, оня и т.н .. имал е и високи оценки, защо казвате, че всеки път е с ниски ..

А не виждате ли при високите топки в собственото наказателно кой чистеше повечето топки ?? Бербатов беше този. А не виждахте ли, че сваляше топката, когато Ван Дер Саар я отправяше в половината на Интер ? ..

MeToDueB
12.03.2009 16:03

Zero най-малко това, че съм българин и Бербатов е българин, може да ме накара да го защитавам. Просто гледам реално на нещата .. все пак това е цял отбор с лакоми футболисти и Бербатов се отличава с това, че и пред голлинията да е, ако не е сигурен, че ще вкара не бие, а подава. В колко такив случай Роналдо, Рууни, Тевез, Гигс и т.н ще подадат ??

Гешана ти по оценките ли съдиш кой колко е добър .. тия оценки ги дават хора, които си нямат грам понятие от играта наречена футбол ... за тях, когато Роналдо егоистично изпусне 10 положения, уцели 5 пъти стената от фаул и не отбележи гол, за тях това е оценка от рода на 8,9 ... а в тия случай Роналдо е ощетил отбор, като е можел да асистира за 5 100%-ви възможности примерно (нищо против Роналдо, той ми е един от любимите футболисти, но понякога прекалява с егоизма си), а Бербатов се видя и в мача с какви егоисти играе и ако О Шей му беше подал вкарваше за 3-0, след това се откри добре, но не изигра ситуацията много добре, иначе ставаше 4-0 ... и какво тогава скай май сигурно щяха да му дадат оценка 10 .. Бербатов има принос за добрата игра на Юнайтед.

Julien
12.03.2009 16:00

''от 10 положения вкарва 1 '' *joking* ROFL *lol* *lol*

Julien
12.03.2009 15:50

geshana Научи се да му пишеш името вярно първо ..... и и чак тогава пиши тапите си коментари *stop*

pappi
12.03.2009 15:49

geshana,бате ,не ги дразни и ти,че Жулиен ей ся ще пеняса пак *lol* А и не си прав---Бербо е най-слаб срещу силните отбори и в дербитата,иначе срещу Болтън и Сток С от 10 положения вкарва 1 *thinking*

geshana
12.03.2009 15:46

Барбатов винаги най-слаб . Баси помияра . То пък се бива бива ама то тва на нищо не мяза бе .... и ако после се гордеете с тоя некадърник значи мнението ви за българския футбол е трагично ... Ако се гордеете че най-добрия бг футболист всеки мач получава най-слаба оценка то откажете се от българските изяви ....

pappi
12.03.2009 15:45

Човешко е да се греши *thinking* Виждаш ли *wonder* Значи и ти може да греши за Бербо *joking*

Julien
12.03.2009 15:41

Предположенията ти са грешни *stop*

pappi
12.03.2009 15:40

Ок бе,Жулиенчо *wink* Аз приемам,че за теб са глупости,ама защо ти не можеш да приемеш,че за мен твоите изказвания са глупости *wonder* *joking* А ти не си ли критик също ?? Не коментираш ли качествата на някой футболист,който според останалите е добър или слаб ?? Предполагам,че си от тези,които постоянно нападат Кристиано....или Златан.....

Julien
12.03.2009 15:36

Как да приемем чуждото мнение като пишете само глупости *stop* Големите критици .. относно качествата Бербатов има да показва още много ... Katula отиди се на лекар

pappi
12.03.2009 15:33

не се ФИЛМИРВАМЕ ние *joking* Опитваме се да Ви покажем и другата страна на нещата *wink* То е явно,че не става......и аз си се чудя защо продължавам да пиша по темата Ама ми е забавно как се връзвате и не приемате чуждото мнение,а продължавате да си се самозалъгвате за качествата на определени играчи *beer*

Katula
12.03.2009 15:31

хора може да ме ругаете ама да ви кажа че ако някой ще накара Юнайтед да потъне това е Бербатов.Не Съм Фен На отбора ама смятам че Тевез може да играе 10 пъти по добре ....

Julien
12.03.2009 15:27

pappi Кой от нас каза ,че е Митко е най-големия *wonder* кво се филмирвате пак ....

pappi
12.03.2009 15:25

ZeroCold ,бате ,остави ги *stop* Те си живеят в Света на феновете и не гледат реално на играчите....... запалянковщината им е в кръвта *thumb_up* И на мен ми се иска българин да е най-добрият ,но това скоро няма да стане....... тези,които имат Барби за най-големия,просто живеят в забблуда *thinking* Той е просто един от ДОБРИТЕ Мартин Петров и Божинов не му отстъпват грам ,но за тях не се пише толкова .......

Julien
12.03.2009 15:16

ZeroCold ... ти маи не си прочел добре какво е написал MeToDueB .. И не ние се правим на експерти а точно ти *stop*

ZeroCold
12.03.2009 15:11

Ох, забравих...към RangerSS - За мен има ОГРОМНО значение дали любимият ми клуб побеждава с 4:0 или 2:0 или 1:0 *wink* Не знам за теб, но аз гледам мача заради положенията и головете...Не само заради знака

ZeroCold
12.03.2009 15:09

MeToDueB - има нещо, с което не мога да съм съгласен...Първо, по НИКАКЪВ начин НЕ знаеш къде би застанал Тевез ако беше на терена, че да кажеш ЩЕ или НЯМА да има чисти положения. Второ, е извинявай, ама да кажеш че Бербатов е играл колкото Рууни е смешно и жалко и говори за това колко голяма е пристрастието ти към сънародника ни. Много правилно някой беше казал, че когато Бербатов дойде и зае поста на Тевез всички литнахте да разправяте как Тевез не струва и как Бербатов играе по-добре. И ето, изведнъж ти твърдиш, че е играел колкото Уейн Рууни??!?! Що за глупост! Та ти утре ще изтърсиш, че играе колкото Роналдо например, Лео Меси или Тиери Анри!!? Човешкото пристрастие край няма...Спортни журналисти от Скай и Сън ти казват че момчето е играло най-слабо, тука "Неее, нашия е най-добрия" *wonder* Не го разбирам аз това, кога станахте такива експерти?!?

RangerSS
12.03.2009 14:35

Абе тва всички знаете историята за българския казан в ада нали ?
Аре сега да ви питам има ли значение дали Ман Ю бият с примерно 4 гола или 2 като снощи - важното е че бият !
А за Бербатов - на сър Алекс работата е да преценя играчите - щом го е преценил, значи е за там.

MeToDueB
12.03.2009 14:26

а Бербатов, че е за там, за там е !!! Това какво говорят хейтърите няма никакво значение. Все пак Сър Алекс не е някой новак в професията, че да не вижда какво Бербатов прави за отбора. Ако Бербатов не беше за тоя отбор, Сър Алекс отдавна щеше да се усети и не само че нямаше да го пуска в игра, а нямаше да дава и 30 милиона. Той е единствения футболист, който не е егоист в тоя отбор. И все пак срещу Интер не игра добре. Игра колкото Рууни ..

MeToDueB
12.03.2009 14:21

а можеше да е най-добър .. но пропусна най-чистата възможност, когато го изведоха, а преди това О Шей не му подаде, иначе със сигурност щеше да отбележи. Все пак тия 2 възможности не всеки може да застане там в точното време, но не отбеляза .. ако Тевез беше в игра, едва ли щеше да излезне на такива позиции

Julien
12.03.2009 14:18

Такъв е стила на игра на Бербатор *stop* и не е толкова муден ...... и ако Кордоба и Самуел били около него .. ако ако ако 1 път ще се измъкне и ще бележи това му е работата

pappi
12.03.2009 14:12

Изобщо не му е тъп коментара.........има много истина,която и аз я казвам,ам кой да чуе *thinking* В Манчестър се играе много бърз и скоростен футбол,който не е за Бербо Муден е и закъснява с движенията си по терена....а ако има около него опитни защитници,дори застаряващи като Кордоба и Самуел,той е обезличен още преди мача *thumb_up*

Futbulfen
12.03.2009 14:12

Нима има още заблуденяци или по-скоро твърде големи националисти ,които на черното викат бяло .. не разбрахте ли,че нашия Барби не става за Юнайтед бе хора ?! А по жалкото е,че заради тази мързелива балерина се пренебрега Карлос Тевез ии смея да твърдя ,че в повечето мачове на нашенеца Ман играе с 10 души .. айде с здраве и се надявам охажорите на тоя да се осъзнаят *wink*

Julien
12.03.2009 14:06

ZeroCold Това е най-тъпияти коментар които съм чел досега.

ZeroCold
12.03.2009 14:04

@Julien
Пич, ако Бербатов НЕ играеше и освобождаваше място за К. Тевез, НЯМАШЕ ДА ИМА НУЖДА да се "ИЗМЪКВА" мач *wink* Просто НЯМАШЕ срещата да остава до 80' мин наравно, че да трябва "супер-героя " Бербатов "да измъква" още 2 точки...Просто нещете да го признаете!
Пред 1 година Роналдо, Рууни и Тевез правеха всяка защита СМЕШНА и БЕЗ БЕРБАТОВ! Сега биеме с по 1-2 гола разлика. Само се сетете за гостуването срещу Фулъм, когато Бербатов НЕ игра - 0:4...просто защото нямаше кой да ПРЕЧИ! *smile*

venko1948
12.03.2009 13:57

кво ил да кажем за рома срещу ман ю и двата пъти?
всеки футболист или отбор има мачове, в които не ес представя добре-независимо кой е

Julien
12.03.2009 13:49

pappi Нима тези отбори които изброи са слаби *wonder* Във вишата лига няма слаби отбори всички се борят докраи Фулам много добре го показаха.

Julien
12.03.2009 13:47

Късмет или не той вкарва !! Знае каде да стои не е глупав а по въпроса кой кого дразни сам може да си отговориш на въпроса *stop*

pappi
12.03.2009 13:44

Julien,браво че си го защитавате *thinking* Така трябва *thumb_up* Аз пък винаги бих защитавал Кристиано И съм съгласен,че ги е измъквал от Х-ве Бербо,но само да те питам срщу кои отбори ---- Болтън,Дарби К, Фулам,Сток С......---май,ако не е Бербо,няма да станат шампиони *lol*

rosen_bs
12.03.2009 13:43

Берватов си е най-голямото дърво и продължава да го показва с всеки изминал мач.Това,че е спалявал отбора е чист късмет,просто случайно е бил на подходящото място.Там е работат,че ние тука се дразним,а той си опъва паричките *sick*

Julien
12.03.2009 13:37

ТЕЗИ КОИТО ГО ЗАЩИТАВАХА СА ТУК И ВИНАГИ ЩЕ СА ТУК *stop* Всеки футболист има слаби мачове нима Бербатов не измъкваше отбора от Х-са колко пъти *wonder* Тогава мълчахте а сега много знаете и дати кажа pappi Сър Алекс изобщо не съжалява за покупката си ....

tamplier
12.03.2009 13:33

Това надали учудва накой.Ман.Юн.цял мач играха с 10 човека,а Бербатов бе най-близкия наблюдател на мача.

pappi
12.03.2009 13:31

Тия са си го изсмукали от пръстите тва 5 за него Иначе,както отбелязах още след мача,Гигс си живее втора младост---невероятен мач Свалям му шапка

lemmark
12.03.2009 13:31

ама Бербатов игра ли снощи? *smile* *sick*