Сити разби яловия Ливърпул и отново е едноличен лидер (видео)

23:47
Сити разби яловия Ливърпул и отново е едноличен лидер (видео)
Манчестър Сити победи Ливърпул с 3:0 на "Етихад стейдиъм" в среща от 20-я кръг на английската Висша лига.

Манчестър Сити започна срещата по най-добрия възможен начин, след като в десетата минута Серхио Агуеро с плътен удар от границата на наказателното поле прати топката под плонжа на Рейна в долния десен ъгъл - 1:0. Три минути преди това Стюърт Даунинг бе изведен в коридор сам срещу Харт и пробва да стреля между краката на стража, но вратарят на Сити отрази удара.

След като се озоваха назад в резултата, гостите опитаха да натиснат, но трудно достигаха до чисти голови положения пред Джо Харт.

В 32-а минута "небесносините" нанесоха вторият си удар в мача. Давид Силва центрира от корнер и Яя Туре с глава матира Рейна от близко разстояние.

В края на първата част Даунинг центрира отляво към Керъл, който свали за Дирк Кайт, който пробва да вкара гол с удар от границата на малкия пеналт, но Компани успя да блокира удара.

През второто полувреме в игра за Ливърпул се появи Стивън Джерард, но той не успя да промени представянето на своя тим. Лъч надежда за гостите дойде в 72-а минута, когато Гарет Бари получи втори жълт картон и бе изгонен.

Само две минути по-късно обаче, Яя Туре бе фаулиран от Шкъртел в пеналта на "червените" и реферът отсъди дузпа, която бе реализирана от Милнър за 3:0. Десет минути преди края Адам Джонсън с удар от дистанция удар страничната греда и така Ливърпул се размина с четвърти гол. До края мърсисайдци натискаха, но атаките им не доведоха до попадение. Така Сити събра 48 точки и пак е едноличен лидер във Висшата лига.







Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

wencitooo
04.01.2012 17:42

Хора само немога да разбера само като чета коментарите става ясно само едни и същи дечковци пишат тука и хранят отбора и си мислят,че знаят много но всъщност във футбола винаги една добра точка е да уважаваш противника си те с какво са ви ядосали точно вас,че да ги убиждате,че били араби мансури и какви ли не какво са виновни ман сити,че имат пари и,че араби са ги купили данеби да се хвалят с това какво са виновни,че сега са първи и мачкат във англия когато манчестър сити падат всички ги убиждате и се радвате а когато бият тъпи араби били да са кефят пак,че са първи който повече си разбира от футбол би се смял на такива коментари като вашите защото не ужавате противника колкото и пъти да го кажа вие трябва да го разберете и накратко МАНЧЕСТЪР СИТИ КАКВО СА ВИНОВНИ,ЧЕ ИМАТ ПАРИ ИМАТ ФУТБОЛИСТИ ОТ МИНАЛИЯ СЕЗОН ЗАПОЧНАХА ДА ПОКАЗВАТ,ЧЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ОТБОР НА КОЙТО ОТБОР ИМА ВЪЗМОЖНОСТ ДА ХАРЧИ ТОЛКОВА ПАРИ ДАЛИ НЯМА ДА СИ КУПИ ТОЛКОВА СКЪПИ ФУТБОЛИСТИ АРЕ НАУЧЕТЕ СЕ МАЛКО УВАЖЕНИЕ ... И НЯМА ДА СКРИЯ ЧЕ СЪМ ФЕН НА МАНЧЕСТЪР СИТИ ХЕЙТВАЙТЕ И ДАВАЙТЕ МИНУСИ КОЛКОТО ИСКАТЕ НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ ВАШИТЕ МНЕНИЯ ЗАЩОТО ВСИЧКО КОЕТО КАЗАХ СИ Е САМАТА ИСТИНА !!!

luiz_lfc
05.01.2012 01:53

Така случайно те познавам лично и май преди 2 год беше фен на барселона не е ли така ? уважавам отбори с традиции но такива като сити не заслужават уважение :}

ManUnitedfan07
04.01.2012 15:56

И да събереме тука 4ма защитници от тия които коментират мачовете.. примерно тия под мен, които са писали коментар и да стоят в защитата на Сити пак щеше да избиваме топките от центриранията.

MarouaneChamakh
04.01.2012 13:16

На Ливърпуул им трябва по-изобретателен халф,защото са твъре еднообразни.Всяка атака им е през фланга.Дано се подсилят,за да се върнат в 4ката.

Gopcho
04.01.2012 12:51

И Рейна не направи кой знае колко добър мач, можеше да се намеси много по-добре при първите два гола.

stoyanbabalev
04.01.2012 12:41

Абе, какъв е този жалък Кени Далглиш!!! Да си глупав, да си глупав, ама чак пък толкова!!! Как може да остави Джерард и Белами резерви - това беше решението му, което прецака целия мач!!! Да не говорим, è ако Карол играе, то той няма да вкара гол освен ако Джерард не му направи центриране, а ДЖЕРАРД БЕШЕ РЕЗЕРВА!!! Този Кени трябва да си върви. Наистина може да нахъсва играìте, но той не прави нищо по тактиката на отбора!!! Ето примерно защо пусна Белами и Джерард чак в 55тата минута. Защо Карагър е резерва. Защо Кайт беше титуляр. Защо Хендерсън и Карол продължават да са титуляри!!! Това са само част от грешките на "великия" Крал Кени *sad*

Manelss
04.01.2012 16:34

Пич Прав си време е Кени Далглиш да се маха !!!

mutito0o
04.01.2012 14:25

Пи4 Джеррард бе резерва защото не е готов за цял ма4 а беллами е стар и се уморява за тва... ина4е и аз се у4удих защо прим не пусна махи по крилото а каут нападател ?? и защо на мястото на спиъринг шелви ..? просто састава отна4ало ни бе ужас и като ни вкараха ранен гол...както и да е тря гледаме напред *smile*

Don_Matthew
04.01.2012 12:33

Обаче изпълнението на дузпата ми хареса... не спасяемо!

red_devil_fen7
04.01.2012 11:26

за жалост много слаб мач за Пуул ... Керъл и 5 милиона не струва ...

neymarchooo
04.01.2012 11:32

прав си тоя керъл секи мач се повече и повече затъва чудя се защо джерард не започна защото като цяло от центъра тръгваха проблемите .... и белами се чудя защо КД не го пуска като той се доказа много пъти

Jurka5
04.01.2012 10:09

Ливърпул отново доказа защо в момента е на това ниво и на това място в класирането. Супер измислени футболисти - Керъл и Даунинг се чудя как въобще са в отбор от ВЛ. Хендерсън засега разочарование, този Спиъринг какво прави там никой не знае. Рейна винаги си е бил рисков вратар,по-стара версия на Де Хея. Глен Джонсън мисля,че трябва да спрат да го мъчат бек,той напред ги прави криви,но отзад всяка атака през него. Чарли Адам как го прецениха,че ще възражда Пул и ще е двигател на отбора също не знам. Без Суарез не виждам как ще спечелят повече от 1-2 мача.

yamahata
04.01.2012 09:55

мноо безличен мач за четата на кени а коментатора е и н а Пес *lol*

panzyyy
04.01.2012 09:43

О,Кени........какъв беше този състав!?В отбора има уникални боклуци които Далглиш се мъчи да ни убеди,че си струват парите,уважението и търпението.Нямам думи.*angry*

barseloneca1899
04.01.2012 09:03

И само не разбрах Юнаитед ли ще са 1 ви след този кръг ахахаха мишки и Ливърпул не можаха да спрът бъдещия Шампион Манчестър Сити *wink**cup*

aso_96
04.01.2012 12:03

хахахаха има оше мн време за да кажем шапион ама вие си гонете Реал там па ние ще оправиме ние сме лесни винаги полудяваме края на сезона за това молете се Реал за згреши *lol**lol**lol**lol**lol**lol*:

bacardy_breezer
04.01.2012 07:55

Много лошо...Явно пак няма да гледаме Ливърпул в ШЛ, което е жалко.А така като гледам Тотнъм как са се наместили в 3ката, сигурно и Арсенал или Челси ще остане извън ШЛ другия сезон.

DuX4o0
04.01.2012 07:41

Никой не коментира че 15 минути ако Ливерпол играха при 2:0 имаха шансове да обарнат *smile* само че дадаха дуспа за сити дето е нямаше.....после накаде *smile*

mcfc97
04.01.2012 04:57

дано утре юнайтед се спънат с нюкасъл ! *smile* изразявам мнение !*wink*

mcfc97
05.01.2012 01:15

охооо по внимателно 3-0 ? Демба Ба, Кабай , и за ваша жалост оформящо класиката на нюкасъл Ф.Джоунс с красив автогол *smile* и без обиди *wink*

mcfc97
05.01.2012 01:13

само да те питам коя ФА която ще бъдат изхвърлени от Сити или тази от която отпаднаха от К.Палас ? или премиершип където пак ще паднат от Сити ?

ManUnitedfan07
04.01.2012 09:13

*joking* Ще ти се смешник *lol*

manutd_forlife
04.01.2012 08:39

спокойно юнайтед ще вземат купата! просто изразявам мнение *wink*

mutito0o
04.01.2012 02:20

Пи4ове каквото и да говорим за Каръл той просто не е за пул *wink* тои раз4ита на центрираниа а пуул играят с къси пасове.. и когато е на терена играта им става центрираниа и става кофти.. Ще ви дам един пример мисля 4е ма4а беше св Брага и отпаднахме от Ле пуул раз4итаха само на центрираниа и те ни отсраниха *smile* Солдадо мисля 4е ще пасне идеално за пуул *smile*

kirilfan
04.01.2012 03:54

За Каръл съм съгласен. Ама пич той като му центрират се навежда, какво да направип Пуул за да вкарва този бездарник? Просто Пуул направи огромна грешка по време на криза да пръсне толкова пари за нищо... Но до някаква степен е и лош късмет за Пуул. *beer*

omerrr89
04.01.2012 02:11

хора Солдадо,Подолски или Хунтелаар... ако взимаме един 1 нападател топ 4 гарантиран!

Аз искам Хунтелаар *smile*

neymarchooo
04.01.2012 11:36

ако торес не беше напуснал сега с суарес напред и в гръб джерард нямаха да имат спиране ама квото такова..

MRLIVERPOOL
04.01.2012 02:03

Само за сравнение ще кажа, че нашия гол майстор има 8 гола във всички турнири (Суарез) а на Арсенал има 21 гола (ван Перси) ... какво да говорим повече ?

Roberto_Mancini
04.01.2012 01:58

не се карате. Керъл е ДЪРВО и НЕ СТРУВА 30 МЛН ПАУНД ! Точка по Въпроса..... от парите на Торес незман защо не купиха подолски,солдадо,хунтелаар,йоренте

Kireto1232
04.01.2012 01:59

ЗА ПЪРВИ ПЪТ да съм на едно мнение със теб...

real_madridfan
04.01.2012 01:54

Не мога да се нарадвам на втория гол ! Също така Шкъртел мисля че отначало игра с ръка в наказателното , а по късно в 73 направи дуспата той(ако не се лъжа) Така че ако има претенции относно съдийството то потърпевши са именно "гражданите"

Roberto_Mancini
04.01.2012 01:34

за 30 МЛН ПАУНДА има толкова добри нападатели... солдадо,подолски и други !

luiz_lfc
04.01.2012 01:35

сега само да ти обясня че продажника грозен дано продалжава да е толкова зле мизерника торес напусна в последните минути и нямаше време за преговори иначе едвали анди сега щеше да е на анфилд

Kireto1232
04.01.2012 01:31

Но не се отчайвате това е един от малкото мачове в който Ливърпул не играе толкова добре лично за мен само гредите ни спират от топ4 и мисля ,че ние засега наи заслужавахме да сме там ...Да сме там където винаги ни е било мястото *smile*

Anders0n
04.01.2012 01:26

хахаха страшно заглавие *lol* откога Пуул са бездетни? *lol*

luiz_lfc
04.01.2012 01:25

Това дали керъл ви харесва зависи до голяма степен като излезете на вън да играете къде най обичате да играете аз лично обичам да разцъквам нападател може би за това ме радва ест мнгоо различно е да играеш профисионално и с приятели но все пак и това влия е *lol*

luiz_lfc
05.01.2012 01:50

Не говори тъпотии като не разбираш :}

MaN_UtD_010112
04.01.2012 10:34

Як аватар ЕВАЛА!

ManUnitedfan07
04.01.2012 09:42

Що бе за мен пък Торес е по-добър от Керъл (ако ги сравняваме помежду си, иначе...*joking*)

7ed0o0
04.01.2012 09:40

Кой нормален РУСНАК ще даде 50 милиона за кукла барби ?*joking*

forgetxx
04.01.2012 09:30

И каква класа са Пуул ?

omerrr89
04.01.2012 02:14

Сити е бъдещия доминатор в Англия, харесва ли ви или не *wink* А относно Ливърпул - с тези играчи толкова си могат! Кой нормален човек ше даде 35 млн, за играч като Карол?! Добро е момчето, но не е за отбор от класата на Пуул *wink* Останалите дори няма да ги коментирам *smile*


04.01.2012 01:27

Аз никога не съм харесвал да съм нападател и да играя с глава , а и съм сравнително нисичък...оприличавам се по-скоро като Хуан Мата*lol*

luiz_lfc
04.01.2012 01:22

Иначе този мач буквално харт го спаси ако даунинг беше вкарал мача на другаде утиваше за сметка на това нашият вратар после направи лоша грешка *lol*


04.01.2012 01:44

Не казвам , че трябва да е смяна , просто казвам на кои играчи държи...иначе , Енрике е ако не най-добрия ляв бек в лигата , то поне от най-добрите ...лека , и успех на билярда*joking*

luiz_lfc
04.01.2012 01:41

е Енрике що да е смяна *lol* айде момчета правя 1 билярд и лягам лека на всички


04.01.2012 01:38

Едва ли има предвид това?Но може би срещу такъв съперник си струва да проверим как се справя резервния ни вариант и дали не е способен да измести рейна...за мен , със сигурност не , но си струва да пробваме и да видим , все пак , този играч е бил титуляр дълги години за топ отбор в Италия , когато първенството им беше на високо ниво , а и е бил титуляр дори в националния на Бразилия , когато също се справяха по-добре от сега , играл е редица мачове в ШЛ срещу топ отбори...трябва да видим , но е ясно , че това няма да стане , Кени просто действа по един и същ начин вече цяла година откакто дойде...нито ще изкара Рейна когато е здрав , нито Адам,Енрике,Даунинг , а и очевидно си държи и на Хендерсън и Керъл и ще има дава шансове...Белъми ,Макси и Каут явно ще ги редува да партнират на Даунинг , което отчасти е разбираемо , защото са на възраст , но все пак всички виждаме и сме виждали години наред какво може Белъми , та дори и Макси...много еднотипен ми се струва Далглиш понякога , а и е инат!

vasko_1892
04.01.2012 01:33

еми ако не разбра то си пиши кво искам да кажа.Искам Дони да поцъка да го видя че никого не съм го виждал

luiz_lfc
04.01.2012 01:31

Хаха да не казваш че дони трябва да смени рейна лол *lol*

vasko_1892
04.01.2012 01:28

мисля че Дони трябва да запише някоя менута срещу Олдъм.

Kireto1232
04.01.2012 01:28

И пак ще кажа искахме Мата Искахме Агуеро и взехме Керъл и Даунинг ...Аз имах много надежда в Даунинг ама за сега не оправдава много въпреки ,че мен ме кефи ...Сега искахме Солдадо ,Кени се отказа и иска Бент ...А Бент няма такъв вкарва но и адски много пропуска ... Според мен Кени трябва да остави на Комоли трансферите определено ...


04.01.2012 01:25

Рейна е от най-непостоянните вратари в света...има рефлекс по-добър от на котка , ама при силни удари и центрирания понякога бърка , нещо като Де Хеа , испанците са си такива...докато английските вратари винаги са били прекалено статични , но Англия май си оправи слабото място най-накрая в лицето на Харт!

Kireto1232
04.01.2012 01:18

Видях повечето коментари и сега ще кажа мойто мнение занчи Керъл направо да го махаме може в Нюкасъл да беше добър ама при нас е пълна дупка...Суарез за мен е страхотен играч но много се лакоми...Хендо има потенциял.. А до колко трансферите на нас защита не ни трябва Енрике и Джонсън са много добри Агер за мен е един от най-добрите защитници в Висшата лига но определено Кени ако купи Бент и аз ще се обедя ,че не става за Тактик просто тия англичани писна ми от тях почти никой от тях не си оправдава парите....


04.01.2012 01:22

Мнението ти относно клуба и хората около него е много причличащо на моето...Иначе , на Керъл му гледах един мач по Нова Спорт докато е бил с екипа на Нюкасъл срещу Болтън мисля , че бепе ....въпреки че вкара гол , дори там ми се стори като много лош играч , просто височината , играта с глава и ако почнат головете са единствените качества , които могат да го дърпат нагоре..въобще не ми харесва стила му и играта му!

real_madridfan
04.01.2012 01:16

Сити надви Пуул и заслужено победи!За мен играч на мача - ДЖО ХАРТ

luiz_lfc
04.01.2012 01:07

Ти не уважаваш противника ругаеш аз признавам че днес сити ни надигра и както виждаш една дума против тях не сам казал

Roberto_Mancini
04.01.2012 01:06

До коментар [@comment 906356] от [@user luiz_lfc]:

пич не казвам ли истината ? тва е срам и позор Отбор като Ливърпул да няма НИТО 1 титла *smile*

miro_slavcho
04.01.2012 12:13

Ми да ама Ливърпул има 18 титли ,а Сити имат 2. И докато ги настигнете на петролния шеф ще му се изчерпат кладенците.

bikoto
04.01.2012 01:12

Да само с 16 повече от СИТИ ----> Нищо не са *confused**joking*

MRLIVERPOOL
04.01.2012 01:03

Момчета к'вото и да си говорим лека-полека започваме да ставаме средняшки отбор. Нито имаме поведение и форма на шампиони, нито имаме играчи с шампионски характер и манталитет (като изключим няой момчета). Последния ни добър сезон беше онзи, когато завършихме зад Ман.Ютд. Дори трениора ни беше от средняшки отбор по едно време. За отбор като нашия с големи претенции трябват и големи играчи! Не звездите на отбори от 2-та половина на класирането. Единствено бъдеще виждам в Хендерсън и още 3-4 млади момчета, които са от академията, а дори не им се дава шанс за изява. Като цяло е трагично положението при нас ... и то не е от месец-два а от 2009. Продадохме Торес,Масчерано, Алонсо ... както казва Реднап ако искаш отбора ти да има успехи не можеш да си позволиш да загубиш ценните си играчи. А ние точно това допуснахме в последните години и ето къде сме сега... от отбор печелил ШЛ и конкурентно способен на Юнайтед в отбор който дори не играч в ЛЕ.

Roberto_Mancini
04.01.2012 01:05

*beer* евала много свестен коментар

Roberto_Mancini
04.01.2012 01:03

колко пъти трябва да повтория ?? Не сте от наша Класа *smile* Нямате нито 1 титла в Премиер лийг ! СИТИ Рано или Късно Ще стане Шамоион а Пул НИКОГА

luiz_lfc
04.01.2012 00:56

Вие просто сте нарочили адам и керъл и толкова въпреки че те двамата днес бяха най добрите на терена за нас пак те са ви виновни *thumb_down*

vasko_1892
04.01.2012 01:00

хахаха най добрите ти ме уби.Керал ако е направил повече от 5 правилни отигравания ми се обади

luiz_lfc
04.01.2012 00:52

До коментар [@comment 906285] от [@user hokage]:

замалко да разбера кво каза *lol*

luiz_lfc
04.01.2012 00:52

Хохохо какво виждам колко искате суарез а само преди няколко мача го наричахте лакомия симулант и сякакви такива*sad*

vasko_1892
04.01.2012 00:57

къде аз съм му викал симулант ве.Тва че някой му е викал не означава да си търсиш да се заядеш.

vasko_1892
04.01.2012 00:51

Днес го нямаше Суарез.Садвам когато се сетя че няма да ирае още 7 мача.Без него няма креативност,няма да можем да вкарваме,но Стиви се върна и ще ни даде тази подкрепа която ни трябва.

Roberto_Mancini
04.01.2012 00:49

ние за 35 млн паунда взехме АГУЕРО ,а пул 30 МЛН ПАУНД Керъл дърво*joking**joking*

hokage
04.01.2012 00:53

4иста истина брато малко ги дразниш тука,но говориш истина *thumb_up*

luiz_lfc
04.01.2012 00:47

Суарез има повече голове но суарез има сигурно 4 пъти повече мачове..


04.01.2012 01:02

А защо ги има тея мачове?Защото е по-добър*wink* и то много по-добър , не случайно кърти в националния на Уругвай и дори бе номиниран за златната топка , бе определен и най-добър играч на Копа Америка в присъствието на Меси,Агуеро,Игуаин,Форлан,Кавани,Нехмар,Фалкао и т.н.Просто статистиките и не само , въобще целия свят показват , че Керъл не е такъв какъвто трябва да е , въпреки че е "таран"...доколкото знам таранът трябва да вкарва голове , той не го прави , а и дори и да играеше колкото Суарез което според теб е основна причина за малкото голове пак нямаше да прави това , което прави уругваецът...просто всичко е показателно , само ти вярваш , че Керъл не е лош , очевидно е , че е лош...да , не чак толкова , но определно лош трансфер и лош играч за Ливърпул...а за темата по Суарез-може да ме дразни като се лакоми,пропуска и симулира , но е доста по-полезен от Керъл , а и в Англия особено след такива банове ще се научи на дисциплина , докато Керъл няма как да се научи на "талант"...трябва да стане чудо за да заиграе както трябва , не го обиждам , всичко най-добро , но за мен Ливърпул са над всеки играч , а най-доброто за Ливърпул е Анди да не е в нашия отбор...и сори , че те карам толкова да четеш*lol*

vasko_1892
04.01.2012 00:43

Керал не е дърво а ПЪН пролича си този мач

juve_city
04.01.2012 00:40

Много добър мач изиграхме , но ако Доунинх си я беше вкарал в началото ставаше много трудно ,но най-важна е победата ..! *smile*

hokage
04.01.2012 00:40

хенддерсьн 100 пьти е по-добьр от Дьрводелеца

luiz_lfc
04.01.2012 00:19

той свали 2 топки защото толкова бяха и добрите центрирания *lol*

gerrard9000
04.01.2012 00:20

ей с тебе трудно се излиза на глава.*joking* айде лека вечер от мен.дано за КК да успеем да ги отстраним

luiz_lfc
04.01.2012 00:14

Да със сигурност не е в каут проблемът керъл е ужасен от първия път позна!

gerrard9000
04.01.2012 00:16

добре виждам, че го защитаваш като руснак бутилка водка*joking* кажи ми какво толкова направи той.свали две топки.*lol* за това ли дадохме 35 млн.той и нгог щеше да ги свали без проблем

brickbat
04.01.2012 00:13

Ето как ще се оправите - Рейна, Майкон, Кехил, Агер, Бейнс; Шакири, Джерард, Хендерсон, Белами(Подолски), Суарес, Левандовски. Демек 100 милиона ви трябват, но като се продадат Керъл, Даунинг, Каулт, Скъртъл и т.н. сумата може да е примерно към 50 и това са мега грубите сметки...

brickbat
04.01.2012 00:21

Ако бях фен на Пулл така щях да се развихря във футбол мениджъра... *lol*

RamseyArsenal
04.01.2012 00:17

Хубав състав ама не мисля че Далглиш ще ги купува *lol*

mutito0o
04.01.2012 00:09

Пфф мн ясно 4е нищо не е загубено ве *lol**lol**lol* само 3 то4ки от 4етвартото място а има още колко ма4ове.. *lol*

liverpool4ever2
04.01.2012 00:11

е именно, че има много мачове. не се знае дали ще завършим в горната половина на таблицата. или за пореден път ще се надяваме на издънки на отбори като сток сити, астън вила и УБА, че да може да завършим на по-горна позиция.

gerrard_LFC8
04.01.2012 00:09

1 мач не означава нищо, просто един КЛАСЕН нападател и всичко ще си дойде на мястото. Не мога да си обясня защо държи Керъл цял мач, а ми оставя Макси резерва.. Хендерсън просто не е за Ливърпул. Още по-лошо е че и Суарес няма да играе още 7 мача.. Честито на феновете на Сити,просто сами си загубихме мача и никой не ни е виновен. YNWA и в петък да се поздравим с победа. *wink*

vasko_1892
04.01.2012 00:22

коментарът ти е верен с изключение че Хендо не е за Пул.Хендерсън е бъдещето.

gerrard_LFC8
04.01.2012 00:17

Не само 1 играч ни трябва,но като за сега 1 нападател който да вкарва на поне 1 от 3 положения ни е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН! Играчи като Керъл,Хендерсън,Даунинг просто развалиха формата на Каут Макси.. В момента играч като Мейрелеш би ни свършил работа,според мен!

ChelseaBoy7_9
04.01.2012 00:13

Сигурен ли си че само 1 "класен" играч ви е достатъчен?! Да не би останалите да класни (изключвам Джерард, макар че в момента не е нищо)

ilyo_16
04.01.2012 00:09

това беше възможно най-славия възможен състав на Ливърпул ! Далглиш за пореден път ме разочарова ии сега остава да купи и Дарънт Бент и.. сякакви шансове за топ 4 се испаряват . Карол е най-големия трансверен провал на него даже не му се играе ,той няма желание ..

RamseyArsenal
04.01.2012 00:07

Феновете на пулл псувахте суарез,а сега без него няма,кой да Ви гради атаката,може да не вкарва,но прави положения *wink*

Kireto1232
04.01.2012 00:54

Тва глупавите фенове го псуваха и как да ти кажа ,че неможе секи мач да се побеждава

gerrard9000
04.01.2012 00:19

можем и това се видя с/у нюкасъл.

luiz_lfc
04.01.2012 00:12

Точно много нареждаха ама сега се видя че бес суарез не можем

liverpool4ever2
04.01.2012 00:08

еми то и аз мога да правя положения. всеки път да се спъвам в тревата или в топката и да прося фаул.

Gopcho
04.01.2012 00:06

Gopcho: 1 януари 2012 [19:46] #189

До коментар [#181] от KrisPK:

Само да не стане така "сити" да си го изкара на "пул" .. с предните 2мача доста пропуски им се насабраха.

uiz_lfc: 1 януари 2012 [19:47] #191

До коментар [#189] от Gopcho:

Хаха да я се успокой обикновенно пул когато не е фаворит тогава играе по добре...

Сега всичко наред ли е?

Манчестър Сити – Ливърпул 3-01 10 1 1.94 3 - 0 3 - 0 Позната среща +29.4

ceco26
04.01.2012 00:05

Абе, че Пуул играха слабо-така е, тия Сити само големи черни маймуни са събрали и дребни бързоноги...заслужено биха, но поне един, та дори 2 гола можеше да се избегнат, по една или друга причина...

batetisho14
04.01.2012 00:04

Спърс играят най добрия футбол за мен в момента в Премиършип и няма да се изненадам ако станат шампиони колкото и смешно да звучи . Но тях никой не ги забелява всички си коментирате Ман.юнайтед,Сити,Арсенал,Ливърпул и челси ...

liverpool4ever2
04.01.2012 00:04

шрябва да върнем ходжата или рафата. те зная как се води отбор. не са като това доказано менте и некадърник кени шотландксата пиянка. и да си върнем исинските ливърпулци поулсен, торес, кирякус.

gerrard9000
04.01.2012 00:08

поулсен*joking**joking**joking**joking**lol**lol**lol**lol* ето това е най-големия виц на сезона.*joking**joking* за ходжсън да не говорим.*lol* ти пил ли си?

luiz_lfc
04.01.2012 00:04

Не обиждайте керъл вижте ни играта кошмарна е няма хубави центрирания безидейни удари от далече кени пуска бездарника каут като така и даунинг се губи защото от другата страна не му се получава играта просто много на терена за крила и бекове трябва да са глен и даунинг а от другата страна енрике и белами/макси

gerrard9000
04.01.2012 00:13

за адам нищо не съм казал.според мен е много добър.керъл е ужасен.каут как искаш да играе добре като го пуска веднъж на 5 мача.не е в каут проблемът.

luiz_lfc
04.01.2012 00:10

Плюя кво плюя бе не виждате кви сте смешни тука храните керъл и адам че били слаби а не виждате кво прави хендо например аз никой не обиждам само казвам че каут тоя сезон играе кошмарно!

liverpool4ever2
04.01.2012 00:09

е ние от 25 години не сме. ама някой ако ми го каже, ще му кажа само, че имаме пет европейски титли

Real_4ever
04.01.2012 00:08

е тоя коментар ми хареса! хубаво е да признаете , че не сте във върхова форма!

gerrard9000
04.01.2012 00:07

бездарник си ти!ейййй истински фен.една загуба и почва да плюе наред за щяло и нещяло.сити са по-добри от нас, в пъти.приеми го и толкова.

qko_ciklq
04.01.2012 00:03

Много безидеен Ливърпул. Иначе нормално за Сити още след 1-вия гол се прибраха и започнаха да разчитат на контра. Срещу посредствения Ливърпул мина номера.

martyyyLFC
04.01.2012 00:01

Честито Сити! Ще ке видим отново скоро! Лека нощ от мен и успех и на двата отбора!

avenger_
04.01.2012 00:00

Поздравления за Сити,заслужена победа. В атака няма никакво разнообразие . Няма как само със центрирания към наказателното да успеем и то като имаш напредвид , че централните бранители на Сити са гиганти като Туре и Компани . Както и да е и в загуби и в победи винаги от ЛИВЪРПУУЛ . YNWA *thumb_up*

fena_man_utd
04.01.2012 00:00

ChelseaBoy7_9,Ситуацията,че е спорна няма две мнения по въпроса.Ясно е,че и ти си прав и аз.Въпроса е на гледна точка т.е дали в дадената ситуация играча на Сити е имал шанс да играе с топката или не.Съдията е преценил,че не може да играе с нея и реално погледнато няма за какво да дава нарушение,но това е твърде крайно мнение и не може да бъде много убедителен отговор.Въпрос на преценка и виждане са такъв тип нарушения и те са най-трудни за отсъждане.

ChelseaBoy7_9
04.01.2012 00:06

Както ти казах - Той скочи, въпреки задържането и отправи удар който с малко късмет щеше да е гол... RamseyArsenal - Кажи ми само - Любимци ли сте на Дрогба? Направиха 2-3 поредни победи и вече "велики", май забрави преди тези ваши победи колко бой ядяхте и колко голове получавахте,а?!...

LFC11
03.01.2012 23:59

заслужена победа за сити... а за пулл какво да кажа имах чувството че цял мач гледам повторения относно техните атаки центрирания от двата фланга и тва е нищо различно нямаше..просто безидеен футбол в който сити си "поиграха" с нас ако може да се каже

brickbat
03.01.2012 23:58

Сега виждам и друга разлика - снощи феновете на Арсенал реалистично оплакаха отбора си, дори имаше и такива които все още не ги отписват от титлата, а феновете на Пуул като, че ли сте равнодушни с това което става и мислите за 4-то място. Това показва, че този отбор вече не сред големите във футбола, колкото и да не му се иска на Алекси Сукачев или пък на други фенове които живеят в миналото.

brickbat
04.01.2012 00:02

Знам и не ги обиждам, снощи ти го правеше *tongue*

RamseyArsenal
04.01.2012 00:00

Недей обижда арсенал,че в момента сме много по-добри *smile* !!!

Kireto1232
03.01.2012 23:55

Ето веднага се разбира кой е истински фен като бихме Касъл всички се кефехте на Кени а сега паднахме и айде веднага срещу него вие не сте никви фенове ...А и да щях да забрава Сити победи заслужено честито на техните фенове.

vasko_1892
04.01.2012 00:01

а не е ли виновен той?Как ще остави Белами и Джерард на пейката.Това беше груба грешка.Не казвам че само негова но и той има вина

Sir_Mitko
04.01.2012 00:00

Мерси *smile* Добре играхте,но ви липсва класен централен нападател.Успех!

gerrard9000
03.01.2012 23:59

напълно съм съгласен.*thumb_up**thumb_up*

gerrard9000
03.01.2012 23:55

честита победа на феновете на сити.колкото до нас-трагични.даунинг и керъл за мен не са на нивото на футболисти като джеко и силва.просто сме по-слабият отбор в момента.гледаме напред към стоук*thumb_up*

gegata5
03.01.2012 23:58

А най-големия парадокс е, че Джеко и Силва ги привлякохме за по-малка сума, от тази за която взехте Керъл и Даунинг

ZIDAN_
03.01.2012 23:55

Ливърпул бяха трагедия *angry* *angry* *angry*

vasko_1892
03.01.2012 23:55

хейда честита победа на Сити.Супер слаб Ливърпуул.Личи си как отбори като Сити развалят футбола с тези тъпи милярди.Айде лека нощ.

Kireto1232
04.01.2012 00:57

А ти глупако по добре си гледай отбора Челси който пък незнам кво прави в 4-та та вие един кадърен играч нямате вмомента освен мата стъридж и дрогба така ,че ти най-малко имаш право да даваш оценки..

alexandart
03.01.2012 23:58

Значи Сити е виновен, че вие сте толко слаби, така ли ? *joking* Вашите нямат идея к'во търсят на стадиона, то цял мач блъскане към Керъл. Хем не могат да центрират, хем Керъл всеки път под топката.

brickbat
03.01.2012 23:54

Трагичен Пуул. Кени е виновен за това приемете го. Някога може да е постигал големи успехи, но с тази тактика отбора по нищо не се различава от Фулъм или пък Астън Вила. Даже нещо повече - толкова безидеен футбол от топ отбор не съм виждал. Цял мач центрирания към Керъл... Скъртъл не спря да връща топката към вратаря това му е цялата игра, Даунинг не съществуваше. Единствено Рейна, Джерард, Белами, Суарес и Спиъринг им се играе и се раздават, но на фона на тази стратегия и те изглеждат на средняшко ниво. Ливерпул просто незнае какво да прави в атака. Този отбор има нужда от мениджър който да научи играчите да създават малко положения, но да вкарват, а не като сега да мъчат топката. За по - различен футбол трябват нови играчи, но едва ли ще се купи някой стойностен играч през януари, така че тази мъка ще продължи.

brickbat
04.01.2012 00:01

проблема не е в конкретния мач и в конкретния състав. няма те креативност, единствено Суарес и Джерард са креативни играчи.

martyyyLFC
03.01.2012 23:59

Докажи не казвам че щяхме да бием или загубим ако ми докажеш че мача е бил техен ок или докажи как щеше да свърши тогава!

Notlike
03.01.2012 23:58

Жалко е това, което казваш, но е самата истина. Няма как, не крия - когато гледам Ливърпул, се ядосвам твърде много. Просто тази игра не е присъща на отбора. Няма ги онези пасове, онези пробиви отпреди години. Да, тогава можеше и да не печелим пак титли, но редовно ходихме в ШЛ и постигахме доста по-значими успехи. Имаше страст, имаше борба, имаше идея. Сега остана само борбата, ама това ни поставя на едно дередже с Фулъм, Стоук, Съндерланд...нищо кой знае какво. Трябва радикална промяна или може би кадърен мениджър. Жалко, че изпуснахме Мартин О'Нийл - неговите отбори винаги играят добре...

martyyyLFC
03.01.2012 23:58

Не се надявайте на Кени за трансфери! Трансфери на Кени Далглиш: Карол Даунинг Хендерсън Адам Трансфери на Комоли: Суарес Белъми

Kireto1232
03.01.2012 23:57

И аз съм съгласен ,че сбърка състава ама наистина неможе като пуснеш Белами и Джерард в 60 мин и да чакаш да обърнат мача не става тека ..

RamseyArsenal
03.01.2012 23:57

И пак нямахте да биете сити *wink*

liverpool4ever2
03.01.2012 23:56

лека полека започвате да отваряте очи за истината.

martyyyLFC
03.01.2012 23:56

За първи път съм съгласен че Кени сбърка състава! Това че Шкъртел И агер са супер да но Шкъртел не е за такива мачове тук Карагър трябваше да е титуляр.Джерард и Еблами на мястото на Адам и Каут Шелви на мястото на Хендерсън!

luiz_lfc
03.01.2012 23:54

Хехе ето вижте всички които говорят много че каут трябвало да играе че адам и керъл са куци тоя мач ми се струва че само двамата най "слаби" в ливърпул играха а този велик каут направи най слабия мач на живота си кени не знам кво прави но да почва да сменя белами и макси даунинг да си играе вместо каут че направо вече ще полудявам

luiz_lfc
04.01.2012 00:08

хах забавен си точно фен на арсенал да ми говори за вратарски грешки хах *lol*

PeRsIe_FC
04.01.2012 00:04

Като цяло мача им беше слаб тоя рейна неможа да спаси 1рвия гол който беше супер елементарен а след тожа сити с 10 човека вкараха още един гол.......*sad**sad**sad**sad**scared*

liverpool_mnt
03.01.2012 23:54

ех класата си каза думата но ако Даунинг бе вкарал в 6-тата минута може би нямаше да загубим поне, все пак се надявам да влезем в четворката, но тотнъм трябва да губят точки а с този къс състав няма как да бъде определено няма те да са на 3-тото място челси със сигурност ще са в топ 4 битката ще е между тотнъм, арсенал и ливърпул *thumb_up**whistle*

fena_man_utd
03.01.2012 23:53

ChelseaBoy7_9,Такива дърпания ги има във всеки мач.Какво се чудиш и още повече от корнер.

ChelseaBoy7_9
03.01.2012 23:55

Е тогава ако за такова задържане няма дузпа... Какво трябва да е задържането за да има?!... Да не говорим че той през цялото време не го пусна... И на всичкото отгоре пак можеше да им вкара *smile*

whute
03.01.2012 23:52

Днес футболът е тип дерби и ще искаме висока доза зрелищност. Хайде, ритайте се.

Тотнъмското желе стиска от грозните палчета Ситите да поддадат, за да атакува лондонската Славия челността на Премиерския кораб.

10 минути до футбола – Все още не се знае кое ще е избор за загуба на залог, изчаква се, за да се види към коя врата ще нападат отборите.

5 минути до футбола – Винаги е било сред важните дилеми дали Ангел е Червенков заради зачервените си бузи или е със зачервени бузи заради фамилността си.

‘Начало на футбола – Ливърпул напада наляво, това е предпоставка да обрека мача на безголовост със залог за над 3.5 голи.

’2 – Анди Коледнапесничка.

’4 – Глен Джонсън изглежда като че ли е бил на прасе по Коледа, но всички освен него внезапно си тръгнали и трябвало да похапне сам.

’10 – 1:0! Хосе Рейна е кьопавото Кьопке и играе за моя джоб!

’13 – Отразяването в последните минути е възпрепятствано от гръмване на контакт, но интернет стриймването на футбола показва не по-различен футбол.

’15 – Ситите атакуват за още голове, да са живи и здрави.

’20 – Едно време като играеха Лаудрупитата и Де Бурите непрестанно се напомняше как са братя, но сега никой не се възхищава на Туретата.

’22 – Замалко Джеко – селското Джеки, да вкара случаен гол.

’27 – Червените от английския Бургас пък натискат сега, няма да е лошо стимулиращо за резултатността да изравнят.

’28 – Чарли Адам е обвинен в повеждане с ръка, но всъщност е с черен дроб.

’31 – Шкъртел пък пипа с ръка в наказателното, но съдията отново отсъжда игра с черен дроб.

’33 – Рейна спасява топката да не го удари по главата с акробатично мяткане.

’34 – 2:0! Рейна този път нямаше да пази главата и не намери за нужно да се метне акробатично, за да избие удар, наистина разполагащ към такова спасяване.

’35 – Даунинг спира топката с ръка, твърди яростно, че е черен дроб.

’38 – Единственият шанс на Ливърпул е, ако Суарес е сред публиката и работи за понижаване на самочувствието на четворицата смугли Сити защитници.

’44 - Коментаторът отново припомня факти от времена, в които футболът е представлявал търсене на кафява кожена облост из кално поле.

‘ Почивка. Време за реклама:


Междувременно се гледа яловото Тотнъм, където Дефо е новото Субисиу Зума.

Преди преките включвания има безумна 12-минутна анимация с емблемите на отборите.

‘Второ полувремене на ритането. Облигирам тимовете да реализират още 2 гола, иначе им се цупя.

’47 - Тече дъжд върху футбола.

’49 – Веско Компания е много добро защитник.

‘ 52 – Субисио Зума вкарва за Тотнъм в другото мач, Русото Дефо е едно по-добро Дефо. Айде, Далглиш, пускай Джерард – другото Владо Гаджев, да вкара 2 гола от 70 метра общо!

’56 – Кени май слуша добре, пуска Джерард, който се дърпа, защото вали дъжд и ще му е мокро.

‘ 58 – Липсата на гъби по терена разсейва конспиративните теории на съседа ми, че английското първенство се играе в България за по-евтино.

‘ 61 – Шкъртел е миналото време на глагола Шкъртя.

‘ 63 – Разкървавиха устата на Джак Повечечернодробче от Тотнъм, както и ушичката на Юнес Афганистанска столица и изглежда все едно единият е ухапал другия. #друготомач

‘ 68 – Футболисти на Сити и Дробче се блъскат, правят си „Ох!“, явно гледайки от другия мач.

’73 – Ситите се ненаядоха – голове, сега получават и червен картон за Гаретбари! Хайде, червеното английско Нафтекс, 2 гола!

’74 – Дузпа! За Ситите! Шкъртел изшкърти коленете на малката Туре.

’75 – 3:0! Хайде още един гол поне, ждромбели!

’76 – Джей Спиъринг изглежда ембрионално – бялата Ласана Диара.

’80 – Греда! Тюх! Дори с едно Сито по-малко, Ситите гнетят.

’85 – Усещам се как подвиквам „ай ще играйти ли бе еее!“ на играчите по футбола.

’86 – Макси Родригес е по-нелеп дори от Електричката.

’88 – Коледнапесничка пада за дузпа, твърди, че е спънат по черния дроб.

’90 – Хахаха! Ама тъжен смях, Макси е дробче на дробчетата!

’94 - След немалко левачества малкото Пеле не получава желания 4-и гол. Тъжна бетинг вечер as usual.

tishowinner2
03.01.2012 23:52

торес и бенитез върнете сеееееее*cry**cry**cry**cry**cry*

tishowinner2
03.01.2012 23:51

Къде си Рафа Бенитеззз къде сиииииии *cry**cry**cry**cry*

liverpool4ever2
04.01.2012 00:06

кени е правилният човек, ако искат да запиваш всеки ден по пъбовете и да изпадаш в алкохоен делириум и пиянско безсилие. но да води ливърпул - не. и после какво цял свят няма да ни знае като вечните калъфки. оставка кени, оставка.

brickbat
04.01.2012 00:05

Рафата става за Европа, но не и за титлата. Все пак в момента и напълно нормално той е с по- модерно виждане за играта от Кени и би бил по - добър вариант.

gerrard9000
04.01.2012 00:04

вярно е.бенитез е отличен тактик, но в развиването на млади таланти е кръгла нула.от неговия престой колко млади футболисти излязоха.той си знаеше само едно-да привлича футболисти от испания.и ако при торес беше добра сделка, то много други не бяха.той също така се скара с шави алонсо, пак той направи така, че един цял отбор да зависи от двама играчи и накрая всичко рухна.Кени Далглиш е правилният човек в дългосрочен план.

liverpool4ever2
03.01.2012 23:59

не е вярно. рафата е истински треньор. трябва да се върне и да ни върне в европа

gerrard9000
03.01.2012 23:57

той ни разсипа, ти плачеш за него*joking* постигна много, но развали едно цяло поколение от млади английски таланти.

martyyyLFC
03.01.2012 23:52

Ти пък Рафа *joking*

Notlike
03.01.2012 23:51

Приемете го философски. Дано на Кени му се отворят очите и да разбере, че тоя отбор не е готов за трофеи, трябва ОЩЕ. Просто се вижда, че играта напред не върви... вкарахме 3 гола на един осакатен Нюкясъл, който на всичкото отгоре е в слаба форма... и БРАВО, велики сме. Само че днеска, веднага след като видях стартовите 11, се сетих за миналия сезон мача 3:0... и познах. Просто няма кой да играе. Не сме в 80-те, за да се търси 1 човек напред и каквото стане!

CASHBOY
03.01.2012 23:51

Браво на Манчестър Сити ! Класи над Ливърпул са този мач , а и МЮ ги чака същото другата седмица .....

tishowinner2
03.01.2012 23:48

До коментар [@comment 905982] от [@user Roberto_Mancini]:

това ти беше най точното изказване. СТЕНАТА комапни.

martyyyLFC
03.01.2012 23:47

Честита победа Сити честита загупа Мърсисайд честито 7 мо място в крайното класиране честито
!

liverpool_mnt
03.01.2012 23:55

точно така изоставаме само на 3 точки *thumb_up*


03.01.2012 23:51

Абе хора , Ливърпул не играха чак толкова лошо , имаха 5,6 шанса за гол , 2 чисти положения...просто Сити също са много добри и защо 7ми в крайното класиране?На 3 точки сме от 4тото място , а и мисля , че не сме по-слаби от Челси или Арсенал

fena_man_utd
03.01.2012 23:47

ChelseaBoy7_9 По точно кажи,че не си спомням.


04.01.2012 00:04

Прав си ...щом е позволено , значи не е лошо , но това си е една допълнителна помощ , която не всеки може да получи...но който я получава винаги се подобрява ...извинявай ако съм обидил Челси или теб , но малко се подразних като каза , че Ливърпул са без настояще и бъдеще...четири поредни победи над вас , 3 точки под вас и мач на "Анфийлд" с нас*joking* Така че да не вземем да ви минем накрая!Ливърпул не са чак толкова безлични , просто този мач не го изиграха като хората , а и Сити са класа , в ФА Къп срещу Юнайтед ще се види кой е фаворит за титлата!

RamseyArsenal
04.01.2012 00:01

БЕ тъпако арсенал където видят челси ги пукат 3:1 миналия сезон,този сезон на вашия терен 3:5 *smile*

ChelseaBoy7_9
03.01.2012 23:59

Добре бе човек, не мога да разбера... Толкова голям проблем ли е че някой отбори влагат пари, а други не?! Всички да са като Арсенал ли - червиви с пари и идиот за треньор...


03.01.2012 23:54

Умника , недей да знаеш много , защото вече 1000 мача подред ви бием...нищо лично към Челси , но Ливърпул си имат бъдеще , а и нали знаете , че и вие също като Сити си наливате парички..вече си създадохте отбор и се поспряхте , но не си мисли , че Ливърпул е отобр без бъдеще , Сити просто са много силни , и като дойдете на Етихад ще го видиш...то и ние у дома можехме да ги бием , та дори имахме повече положения от вас на Стамфорд Бридж...

ChelseaBoy7_9
03.01.2012 23:51

Става въпрос за една ситуация след корнер *smile* При която Шкъртел доста сериозно разтягаше тенискита на Компани *smile* liverpool4ever2 - Да, подигравка е днешния мач с вас... Направиха ви да изглеждате като отбор без настояще и без бъдеще... Изнесоха ви футболна лекция...

RamseyArsenal
03.01.2012 23:47

Тоя Джо Харт е най-добрия в момента вратар в ВЛ *wink*

Notlike
03.01.2012 23:47

Моля се Керъл да се контузи и да не се върне повече на терена. Няма такъв бастун, братче, няма! Писна ми бе, с отвращение го гледам тоя наркоман на терена, няма толкова безличен и безмозъчен играч. И Даунинг да се маха, тоя освен да бяга като куче, друго нищо не прави... язък за Дирк, развали му формата Краля...беше си много добре, закво го вкара тоя нескопосания кон да играе... нямаме плеймейкър, това е жалката истина. Ако не вземем някой, който да върти играта, няма нищо да стане от нас. Отделно, да купим 1 нападател, който може да вкарва, друго не искам. Просто защото НЯМА кой да вкара. Взема се топката, правят се добри разигравания и стигнат ли до 70 метър, няма идея, нищо не се прави...

sasko_bulgaria
03.01.2012 23:46

Пропуск Макси...поне да беше вкарал почетен гол

liverpool4ever2
03.01.2012 23:48

ти от това менте макси, ако очакваш да вкара..... имам чувството че дори анди кюфтеръл може да вкара гол преди макси.

martyyyLFC
03.01.2012 23:45

Един въпрос защо винаги този съдия води мачове на Ливерпул срещу манчестърските отбори тотнъм челси ?

martyyyLFC
03.01.2012 23:50

Знам не е в съдията ние сме си виновни да ок но просто изказах мнение за този съдия

gegata5
03.01.2012 23:49

Вече ставаш смешен. Реване, реване ама чак пък толкова. Вината за загубата ви не е в съдията, а в играчите ви ...

martyyyLFC
03.01.2012 23:48

Този съдия игони двама от нашите даде 2 дуспи срещу нас отмени 2 гола за нас и още колко?

liverpool4ever2
03.01.2012 23:47

защото трябва да сме ощетени. не го ли разбра. днеска бе поредната подигравка с нас.

aa2
03.01.2012 23:47

Какъв ти е проблема със съдията днес?Смешен червен за Бари, 2 несвирени дузпи на Шкъртел, един червен спестен на Шкъртел...Вие трябва да му целувате краката, защото ако не бе той щяхте да загубите с мнооого!Пожелавам ви бързо да се възстановите от тази загуба и да се върнете на победния път!Лека вечер от мен.

Icarus
03.01.2012 23:45

Абе просто приемете, че направихте слаб мач и загубихте от отбора, който се преставя най-добре този сезон .. Разбирам да паднете от по-слаб отбор, ама... Днес не показахте игра и толкоз..
Няма закво да се оправдавате и то с рефера.. даже е глупаво..

RamseyArsenal
03.01.2012 23:45

Пичове според мене най-добрия Ви защитник е Агер той ще стане звезда вижда са *wink* !

dido_bossa
03.01.2012 23:45

язък че съм фен на ливърпул мн са зле мамито им...

golokuche
03.01.2012 23:44

Е то неможе само центриране към оня маркуч Керал баси педала от къде се взе пък този некадърник

fena_man_utd
03.01.2012 23:42

Ръката на Шкъртел поне за мен не е дузпа,защото се вижда как се опитва да не играе с топката т.е не цели да играе с нея.Друг е въпроса,че топката,ако не му бше оцелила ръката какво щеше да стане.Според мен съдията прецени,че не имало умишлена игра и за това не свири дузпа.Такъв тип нарушения пораждат много полоеми и в тези ситуации правилата се гледат според ситуацията,а не буквално как е написано в правилника.

RamseyArsenal
03.01.2012 23:41

Каквото и да говорим парите правят днешно време чудеса ! Тази година Сити са шампиони :Х *thumb_down* и манчини щял да прави още по сериозен състава си,близките години сити ще стане страшилиште,трябва да си признаите *wink*

ChelseaBoy7_9
03.01.2012 23:47

Няма как да сложат максимум 20млн. на трансферен прозорец... Разбери го - Ман.Сити винаги ще разполагат с пари, много пари... Не искам да ти обеснявам как ще го постигат...

martyyyLFC
03.01.2012 23:44

ЮДа ги видя тези мазници какво ще правят като сложат рамките на макс 20 мил на трансферен процорец и макс 150 хил в заплатите

batetisho14
03.01.2012 23:41

Май този сезон няма кой да се спре Ман.Сити по пътя към върха ..

man_lev_fan
03.01.2012 23:43

напълно те подкрепям

martyyyLFC
03.01.2012 23:42

Май този сезон няма съдия който да не приеме скромните суми по 1 000 000 000 на мач и да ги спре към върха!

holigan4e
03.01.2012 23:39

До коментар [@comment 905931] от [@user whute]:

я млъкни па ти бе..ходи в некое списание кво драскаш

LiverpoolFen20
03.01.2012 23:39

Керъл и Даунинг................. *thumb_down* Ако бях на мястото на Комоли за 2 дъвки ги давах........ Даже можеше и промоция да направя .... Понеже са 2-ма ---- на половин цена =1 дъвка *cigarette*

RamseyArsenal
03.01.2012 23:39

Арсенал и Челси може да губят от слаби отбори,както викахте,ама в трудните мачове супер играят,само те затрудниха Ман.Сити *wink*

aa2
03.01.2012 23:38

Иначе съдията тотално си буташе Пуул(не искам да се заяждам) - супер смешни 2 жълти на Бари, 2 дузпи не свири - ръката на Шкъртел и дърпането му срещу играча на Сити в наказателното поле, и спести червен на Шкъртел за 3-тата дузпа...Слаб съдия!

mutito0o
03.01.2012 23:38

да бъдем 4естни .. Сити заслужаваха победата *smile*

holigan4e
03.01.2012 23:38

ТОя фена тука на Р.Манчини яко ми прилича на Леското.Сигурен съм,че и 2мата имат 1 и съща прическа в стил РЪБ хахаххАХХАХА

gegata5
03.01.2012 23:38

Ливърпул можеха да ударят много мощно Сити тоя мач. Бяхме разколебани от двата мача без победа, но ...

aa2
03.01.2012 23:37

Еми от 3-я опит Шкъртел най-накрая си направи дузпата, браво на него.Честита победа на Сити!

ChelseaBoy7_9
03.01.2012 23:45

Това се отнася за liverpool4ever2... Моя грешка *smile* fena_man_utd - кажи нещо и за ситуацията когато имаше задържане в наказателното на Ливърпул от страна на техен играч...

aa2
03.01.2012 23:42

Каквооо?Изобщо не разбирам какво искаш да ми кажеш, моля те обясни ми какво искаш да ми кажеш!

ChelseaBoy7_9
03.01.2012 23:41

Е докато не спрете да говорите и да се изтъквате с историята си, ще се подиграват с вас и то футболно... Този мач бяхте най-скъпите зрители на стадиона...

aa2
03.01.2012 23:40

Идея си нямам приятелю, едната логика е, че може би не бе последен, защото точно до него имаше друг играч на Пуул, въпреки че той беше с метър зад него, а другата е, че Туре не бе тръгнал в посока вратата на Пуул и си поведе много дълго топката...не знам, за мен това бе 100%-ов червен!

Roberto_Mancini
03.01.2012 23:38

*smile* щкъртел що не получи червен*wonder**cards*

fena_man_utd
03.01.2012 23:36

Абсолютно никаква дузпа.Нещо повече дори нямаше нарушение,но какво да се прави футбол.

Double_De
03.01.2012 23:35

Тази дузпа, май беше за онази която не я дадоха 1вото полувреме... 2ри жълт не трябваше да има за Сити. Не ги харесвам, но обективно погледнато малко ги ощетиха *wink*

batetisho14
03.01.2012 23:35

Никаква дузпа .. просто Туре е лисица и знае какво да прави в такива ситуации ... жалко за ливърпул мислех че ще направят нещо в този мач ... *thumb_down*

tishowinner2
03.01.2012 23:35

радвайте се дюнери насрани. ние ше ви пометем в карлинг къп

Icarus
03.01.2012 23:35

Чиста дузпа пичове.. не бъдете пристрастни, а гледайте реално на нещата ..

Jurka5
03.01.2012 23:33

Никаква дузпа,но Туре хитро падна. Просто се усети кога да го направи..

ChelseaBoy7_9
03.01.2012 23:33

Не мога да разбера какво искат Ливърпул да вземат от мача като нищо не направиха...

Roberto_Mancini
03.01.2012 23:32

защо няма червен беееееееее

Icarus
03.01.2012 23:38

Божеее .. вие мн се филмирате.. Паднахте без помощ от рефера и резултата си е справедлив. Нямате положения-нямате и голове.. Стига сте мрънкали..Кво толкова е станало ?

LiverpoolFen20
03.01.2012 23:36

Дузпа има ,но за червен картон е смешно да се говори !!!

martyyyLFC
03.01.2012 23:35

Ей мазник не стига че плащате за победи ами искате всичко ....

holigan4e
03.01.2012 23:32

А бе тоя Лескот има много грозна прическа бе бати ръба

martyyyLFC
03.01.2012 23:32

Путки майни сте вие нямате място във Футбола нямате място нямам търпение да направят рамки до 20 млн на трансферния прозорец! Путки!

liverpool4ever2
03.01.2012 23:31

ето за това ви говоря. съдията и ФА отново ни прецакаха. за пореден път нашият отбор е ощетен. искаме 12 точки да бъдат присъдетни на нас, за всички срещи в които сме били ощетени от началото на сезона.

Icarus
03.01.2012 23:42

Няма дузпи за вас бе смешник.. Вие с тея титли ше си останете ти кво мислиш, нямате висша лига от 22 години нали ?? Кво кат сте ливърпул ? Не показвате никва игра днеска и заслужено падате *smile*

liverpool4ever2
03.01.2012 23:40

ей боклук какво да ти показвам бе. да не съм твоператор.

liverpool4ever2
03.01.2012 23:40

не е вярно. ние сме ливърпул. имаме пет европейски титли. не може да се подиграват така с нас.

Icarus
03.01.2012 23:39

Абе ей мизерник покажи ми каде са тея 2 дузпи бе ? И с 2 дузпи пак ва бият не разбра ли че Далглиш просто сбърка тука ? Ощетили ги били.. ае моля ти се виж как ощетяват Челси и тогава ми говори *smile*

ChelseaBoy7_9
03.01.2012 23:38

А ако бяха свирили и дузпата за Ман.Сити през първото полувреме дали мача нямаше да е друг?! Не виждаш ли че нищо не правите за да вземете нещо от мача и с цялата си наглост говориш за ощетяване....

liverpool4ever2
03.01.2012 23:36

тихо провокаторче. за пореден път сме ощетени. ако бяха свирили двете дузпи за нас, по друг начин щеше да се развие мача.

Icarus
03.01.2012 23:33

Ти не се спря бе пич.. Картона на Бари е пресилен, ама да кажем, че си го имаше. Чиста е дузпата, спестиха му и една на шкъртел и не се вие най-ощетения отбор в Лигата, така че престани да обвиняваш съдиите за грешката на тренера ви в случая *smile*

martyyyLFC
03.01.2012 23:30

ХАхахахахаххахаха дузпа това е токъсмета да не е с теб

Manower
03.01.2012 23:30

хахаха според мен нямаше дузпа, но Яя си я изпроси ама мн яко *joking*

Manower
03.01.2012 23:29

Винаги ще осерат нещо...ама че са некадърни и някои футболисти!

martyyyLFC
03.01.2012 23:29

Нямаме време да обърнем мача дори и да сме 11 срещу 10 *cards*

mutito0o
03.01.2012 23:29

мом4ета има време може да изравним аидеее мърсисаид

martyyyLFC
03.01.2012 23:28

Колкото и трудно колкото и смешно д азвучи искам Тотнъм шампион!

liverpool4ever2
03.01.2012 23:29

мълчи предател жалък. ти си псевдофенче на ливърпул. ти си от онези дето станаха фенове на ливърпул след финала с минал. където наистина не мога да отрека че ударихме мега късмет. ама няма значение тя купата си е купа.

half_wolf
03.01.2012 23:16

Пффф Джеко ко са праи на Шкъртел... Шкъртел ще го смаже както мяза на скинър татоси матоси, бръсната глава... *cigarette**lol*

half_wolf
03.01.2012 23:20

*thumb_up**beer**joking*

forgetxx
03.01.2012 23:18

Братле на Шкъртел и на Гатузо поне 5 години им дават само за фейса *joking*

forgetxx
03.01.2012 23:14

Торес би помогнал в момента на Ливърпул ако играеше

liverpool4ever2
03.01.2012 23:28

нима не казвам истината? нима това което говоря вече няколко месеца не е самата истина?

gegata5
03.01.2012 23:27

Чудя ти се, ти какъв фен на Ливърпул си *thinking* Наричаш нан-добрия играч в историята ви и жива легенда "пиянде", а Торес, който ви предаде "истински ливърпулец".

liverpool4ever2
03.01.2012 23:17

същото се отнася и за оуен. вярно че за цялата му кариера не успя да стане шампион с нас, а го направи с кръвният враг юнайтед, ама въпреки това аз знам че той е истински ливърпулец.

liverpool4ever2
03.01.2012 23:16

не споменавай святото име на великият ни играч торес, мангалчестърска пача. торес е истински ливърпулец. е вярно, че предпочете милионите на абрамович и това да играе в евротурнири, ама аз знам че носи ливърпул в сърцето си.

Woodbook
03.01.2012 23:11

Ливерпул командват срещата цял мач , но това засега не дава резултат.

liverpool4ever2
03.01.2012 23:12

аве какво командваме какво командваме. ти сляп ли си? не виждаш ли че станахме едно жалко провинциално отборче, с кеото всеки си прави ташак.

MRLIVERPOOL
03.01.2012 23:10

Айде и Раул и Гигс са на възраст ... и още куп хора които са на възраст и играят редовно. За Гигс не чак толкова ... Не ми се оправдавайте с възраст моля! РАЗБИРАЧИ!

teenage_head
03.01.2012 23:09

Някой беше казал, че Ливърпуул с Керъл е все едно играят с 10 човека. Този мач е поредното доказателство за това.

gegata5
03.01.2012 23:08

До коментар [@comment 905826] от [@user liverpool4ever2]:

Пич, в коментарите ти използваш само едни и същи лафове, които по всяка вероятност си ги чул от връстниците си - пубери пред блока. Толкова ли си прост,л че не можеш да измислиш един коментар.

gegata5
03.01.2012 23:13

Че и нас ни ощетиха оня ден, ама никой не ни даде точки ...

liverpool4ever2
03.01.2012 23:11

чиба бе жалък провокатор. при положение че казвам истината, няма да спра да го повтарям. докато не се извършат радикални промени в отбора. а футболната асоциация трябва да ни присъди поне 12 точки за всички срещи в които сме били ощетени. и то нарочно.

sasko_bulgaria
03.01.2012 23:06

Х поне да направим ама първо да пуска Джерард и Белъми дори не знам защо са резерви

martyyyLFC
03.01.2012 23:07

Джерард не е готов за цял мач Беламу на възраст измаря се човека

MRLIVERPOOL
03.01.2012 23:03

Може ли хорато които са вкарали голове миналия мач да са на скамейката следващия ... ебати тъпотията ...........

liverpool4ever2
03.01.2012 23:06

и само му се чуват пиянските брътвежи. пиян и мърморещ дава тактически указания на играчи и за играчи с които е играл преди няколко десетилетия. просто отново е изпаднал в алкохолен делирим и има дежа вю.

gerrard9000
03.01.2012 23:05

джерард още не е готов за 90 минути на терена.белъми пък е на 32 и ще му е малко трудно всеки мач да играе разбирач такъв!

Levski_United
03.01.2012 23:02

исками се ливърпул да бият, но сигурно сега 2рото сити ще им вкарат 2-3 гола и до там..

gegata5
03.01.2012 23:02

До коментар [@comment 905811] от [@user liverpool4ever2]:

*thumb_down*

lfcfann97
03.01.2012 23:02

Ако не сменим състава нищо няма да се подобри на добро.

ZIDAN_
03.01.2012 23:01

Керъл тоя малоумник за нищо нестава само скача като циркаджия и Хендерсон тоя левак те са най голямата грешка на Далглиш *cards* *cards* *cards**angry*

liverpool4ever2
03.01.2012 23:03

какъв ви керъл бе. какви пет лева. за тоа дадохме една торба с пари. за това менте и доказан некадърник и алкохолик. е такова менте четно, не е стъпвало на анфийлд дори по време на туристическа обиколка. ама те са се надушили с другата пиянка - кени.

forgetxx
03.01.2012 23:01

Ако първите 10 минути от 2 част са като последните 10 от първата, то Ливърпул ще паднат с поне 3 гола... айде гледайте сега мача и спрете хейта !

ForzaJuve29
03.01.2012 23:00

До коментар [@comment 905783] от [@user TpeBu4k0]:

Кое им било по-доброто не се излагай Сити ви бяха натъпкали във вашата половина по-едно време!Вие имахте едно положение което Даунинг осра и един фаул който Хендерсън не би както трябва.

myday10
03.01.2012 22:59

смешни ливърпул. колкото и минуси да тракате то си го знате и е истина.аз може да съм фен на блекбърн но поне нямам адмирации и амбиции за титли.премирявам се че сме отбор от дъното но какво.аз не протестирам и не хейтвам.просто казвма истината.вие сте тъп отбор в момента.язък за легендарната история която имате.сега не струвате.не харесвам нито юнайтед нито сити но те са отборите в англия този сезон. тотнъм времмено са в 3-ката но рано или късно ще излязат. не искам да коментирам другите отбори.челси арсенал и ливърпул падат от някакви смешки губят точки.тъпи отбори, които не заслужават титлата.сега и 10 минуса да ми барнете знаете че същност говоря истината.лека вечер от мен *whistle**referee**cards**ball**goal**cup**corner**sleep*

aa2
03.01.2012 23:01

Я ми кажи как ви се казваше предишния мениджър и предишния стадион като си толкова голям фен на Блекбърн?Фен си само на думи, а реално си нищо, просто човек, който се прави на интересен.

gerrard_LFC8
03.01.2012 22:59

СТИВЪН ДЖЕРАРД !!!!!! ВЪН Британските БОКЛУЦИ !!

Kireto1232
03.01.2012 22:58

Айде да влизат Джерард и Белами и да ги обръщаме...

Icarus
03.01.2012 22:58

До коментар [@comment 905783] от [@user TpeBu4k0]:

Глупаво е да отричаш превъзходството на Сити *smile* Не се гледат положенията, а головете.. Вие нямате кой да ги вкара тея положения. Със сигурност не Керъл е направил тея 100 положения или ги е надигравал Сити, така че няма смисъл да се мъчите.. Няма ги Джерард, Белами - няма как да биете Сити *smile*

liverpool4ever2
03.01.2012 22:58

просто незнам. незнам. за никъде не сме с тези ментета и некадърници. а има такива тъпаци така наречени фенове, които ме плюят заради това че казвам самата истина. е кажете ми фенчета, нима ви харесва това коеот виждате. нима ви харесва да сме някакво жалко посредствено отборче, дето си прави дербита със суонзи, съндърланд, сток сити и незнам си още какви отборчета.

Qtagana
03.01.2012 22:58

Значи незнам кво се карате първо има още 45мин. и нищо не е решено,2ро четох по надоло фен на ливърпул претендира за дузпи които неса свирени пич ти тоя мач ли гледаш или някъв запис при корнера който се би преди корнера от който падна 2рия гол компани игра с глава и щеха му свалят фанелката барабар с кожата да неговорим че преди това 100% това дузпа за игра с рака несвириха да имаше 2 дузпи и 2те несвирени и 2те за сити , но гола падна минути след това тоест едвали щеше се стигне до тук ако още първата бе свирена тоест шанса за нещо по различно от 2 на 0 е ( а ако имаше такъв щеше е в полза на сити които евентуално можеха си вкарат на от дузпите и да стигнат до прослувутите 2 корнера от които падна 2риа гол) но това са пълни глупости понеже е минало и това е футбола мача го свири съдя нито аз нито някои от вас и резултатът е 2-0 за сити напълно заслужено още преди мача четох коментари как ливърпул щял ги смачка как го виждате тва немога да разбера в ква форма са пул в ква сити недеите гледа че сити напраиха 2-3 слаби мача успоредно с юнаитед букмеикарите и те са хора и те тряа ядат *wink* иначе аз викам за сити единственото което неме кефи за да съм им фен е манчини и политиката му , а и съм заложил добра сума на сити дано си бият и несъм се оручасъл като коментирах тук

n0thing
03.01.2012 22:57

До коментар [@comment 905688] от [@user whute]:

Ае ти нещ0 не си фред.. ?

myday10
03.01.2012 22:55

к'во да кажа то не беше далглиш , ходжсън , бенитес.който и да дойде в отбора вие няя са опрайте.нямате манталитет на шампиони.слабаци.няма да спечелите никакъв трофей в близките десетилетия усещам. *whistle*

moonwalkera
03.01.2012 22:56

Абе ей боклук, кво само обиждаш всички водещи отбори бе? Я се махай от този сайт като не разбираш от футбол

moonwalkera
03.01.2012 22:55

Ливърпул сте тим който от 3:0 с/у МИЛАН направи за 1 полувреме 3:3 ... така че този резултат все още не е сигурен за гражданите...късмет мърсисайдци от мен и може би повечето фенове на Арсенал

gerrard9000
03.01.2012 23:00

да точно*lol* целият свят се върти около вас.*lol**lol*

aa2
03.01.2012 23:00

Аз лично точно, защото съм фен на Арсенал искам да загубят, но и искам да спечелят...Просто те са ни претендент за 4-то и 5-то място, но са и точно като нас - отбор без късмет.Не знам, каквото и да стане в този мач аз ще се радвам.

RamseyArsenal
03.01.2012 22:58

Не.Кой фен ще иска Ливерпул да спечелят? Да ман.сити са тъпи,но за нас ще добре ,да загубят(не се обиждайте)

forgetxx
03.01.2012 22:56

Това беше преди 7 години мисля, сега играчите и клуба са съвсем различни. То и историята на Нюкясъл е г/д добра, ама сега нищо не правят.

Aguero16
03.01.2012 22:56

Преди колко години 5 ?!? Вече футбола е друг, а и играчите!

luiz_lfc
03.01.2012 22:54

Бих казал че керъл и адам дето най много ги храните играят най добре

TpeBu4k0
03.01.2012 22:54

Далглиш, вади Адам, Керъл и Даунинг и вкарвай Джерард, Белами и Макси да си вземем мача ..!

gerrard9000
03.01.2012 22:53

аз лично се надявам да не отнесем някой гръмък резултат.с тази игра няма какво да очакваме.даунинг и пълен провал.просто сити са по-добри.в пъти по-добри

gerrard9000
03.01.2012 22:59

как ще не играе слабо.едно точно центриране няма.губи лесно топката, а за пропуска да не говорим.а такива надежди възлагах на него.

Kireto1232
03.01.2012 22:55

Стига бе Даунинг последните мачове не играе толко зле ...Просто като го няма Лукас Суарез и Джерард Ливърпул ще играе адски трудно...

TpeBu4k0
03.01.2012 22:53

Ами така е .. Като имаш такъв гиотверен за вратар, така ще е .. Поредната лекция по футбол и поредния незаслужен резултат .. Трябва ни един голмайстор, няма да стане с Керъл! Колкото и добре да играе в този мач, колкото и да ми е симпатичен, просто това момче не е за Ливърпул!

fena_man_utd
03.01.2012 22:51

Скапан мач.Не защото Сити води,а,защото Ливърпул допуснаха два левашки гола и още по-левашки пропуск направиха в началото просто скапан мач.Дано обърнат или направят хикс.

myday10
03.01.2012 22:51

язък за хубавата история която имате. нямате титла от 30 години няма и да спечелите в близките 30.

holigan4e
03.01.2012 22:50

Тоя резултат е най-несигурния бе.Това е английски футбол нищо не се знае.Ако има червен картон някоя дуспичка и после Джерард вкара ще пеете друга песен.Стойте да свърши мача после коментарите.

forgetxx
03.01.2012 22:50

Всеки делничен ден от 19 часа Комисар Рекс ще докладва *lol**lol**lol*

bengami
03.01.2012 22:49

ако Кени иска обрат,да пуска джерард, белъми и макси. Y.N.W.A.

alexandart
03.01.2012 22:49

Сега ме е яд, че само 2-0 заложих.
Май ще стане 3-4

myday10
03.01.2012 22:48

ливърпул са са6тите като арсенал. по тъпи отбори не сум чувал. средняшки отбори. ясно е че тоя сезон за титлата 6те се борят сити и юнайтед. тотнам имат малък шанс но ниамат опит. всичко друго в англия не струва.много сте слави ливърпул , много.средняци сте.НЕКАДЪРНИЦИ *cards*

dzhalev_71
03.01.2012 22:56

ееее айде сега. обърках 9 с 8. няма разлика пак имат повече от вас.гледай си отбора и не говори че след 2-3 сезона може и при аматьорите да сте

dzhalev_71
03.01.2012 22:54

То е ясно че борбата за титлата ще се върти в Манчестър. Само че с толкова отбори кандидати за 4-ката тая борба ще бъде по интересна от тази за титлата

forgetxx
03.01.2012 22:53

Прав е.. какво ще направят другите отбори Сити и Юнайтед.. това са отборите

myday10
03.01.2012 22:53

мой бъркаш са ливърпул иамт 18 титли ти незнаиш история аре тихо

Kireto1232
03.01.2012 22:52

Ти па с Блекбърн по добре не говори..

dzhalev_71
03.01.2012 22:51

я недей да дрънкаш фенче на отбор от последната тройка. Колко титли на Англия имате - 1. А колко имат Ливърпул и Арсенал - 19 и 13. айде гледай да не изпаднете че и без това не сте за ВЛ.

Kireto1232
03.01.2012 22:47

Трябва да стане чудо за да вземем Х от мача

gerrard9000
03.01.2012 22:57

просто гледаме реалистично и се надяваме да не сме прави*beer*

Marchi
03.01.2012 22:57

еми мача е 90 минути не 45, но Х да направиме пак ще е добре

forgetxx
03.01.2012 22:55

Дано.. искам 2:3 да ги е яд много !

Aguero16
03.01.2012 22:54

Оптимисти сте всички до един *lol* но дано да стане нещо поне 1 гол върнете да има интрига *wink*

Marchi
03.01.2012 22:53

еи са Джерард влиза и става чудо *smile*

whute
03.01.2012 22:47

’38 – Единственият шанс на Ливърпул е, ако Суарес е сред публиката и работи за понижаване на самочувствието на четворицата смугли Сити защитници.

’44 - Коментаторът отново припомня факти от времена, в които футболът е представлявал търсене на кафява кожена облост из кално поле.

martyyyLFC
03.01.2012 22:50

Ти няма ли да млъкнеш бе или си търсиш някой да дойде да те резне през гърленцето Няма ли да си затвориш тъпият мазнен умирисан плювалник или просто знаеш само да се дракаш нво ще се намери някой да ти го натика у гъза и да ти го изкара през устата просто не съм такъв но идиоти като тебе могат да побърта не заслужаваш да живееш *confused*

desangele
03.01.2012 22:46

Айде сега някой да и каже че Кени става за тренер.След този мач процента му на победи става по-малък от този ка Ходжсон който изритахте като куче

liverpool4ever2
03.01.2012 22:50

това беше нашата голяма грешка. не трябваше да гоним ходжата. той знае как да води такъв велик клуб. не е като това менте кени, на когото не бих поверил дори училищен отбор. при ходжата играхме в лига европа. е вярно че отпаднахме безславно от тоталният аутсайдер спортинг брага, които се подиграха с нас насред анфийлд. ама нищо. поне тогава играехме в европ. а сега? за поредна година гледаме евротурнирите само по телевизията.

liverpool4ever2
03.01.2012 22:41

съдията не свири две дузпи за нас. за пореден път ограбиха труда на момчетата. а пореден път бяхме ощетени.

elkageo
03.01.2012 22:41

Ман Сити накрая ще е с 0-ла титли-
пада от Манчо за ФАК
от Ливера за КК
и Порто за ЛЕ
Висшата може и да я вземат ама с много зор

holigan4e
03.01.2012 22:47

Грешка хаха пак ще е от Манчо :Р

georgechelsea
03.01.2012 22:40

интересно е защо Белъми не започна титуляр на мястото на Керъл

almost_famous
03.01.2012 22:45

по-доло в коментарите казах защо. Белами има слаби колене и неможе да играе всеки мач титуляр.

forgetxx
03.01.2012 22:39

от Асеновград съм, яко село нали.. по умно изглеждаш като мълчиш, чесно..

forgetxx
03.01.2012 22:51

Съдба.. *joking*

bumba9001
03.01.2012 22:50

Е и аз съм от асеновград *lol**lol*

jeyms84
03.01.2012 22:39

До коментар [@comment 905692] от [@user liverpool4ever2]:

Поздрави за коментара много точно определение на събията

liverpool4ever2
03.01.2012 22:38

и господ да дойде, пак няма кой да ни помогне. за пореден път съдията ни ощети. имаше две дузпи за нас, които не бяха отсъдени.

Icarus
03.01.2012 22:56

Сигурно съдията ви е виновен, че Суарез, Белами и Джерард не са на терена. Без тях няма как да биете Сити *smile* Керъл ли ше ва спаси ? Каут ли ? Няма изявен лидер на отбора на терена.. Просто нямате шанс без тези футболисти и съдията не ви е виновен и даже се радвай, че не даде дузпата дето направи Шкъртел.

alexandart
03.01.2012 22:54

Само не мога да те разбера това наистина ли го милиш или с ирония го пишеш? Ако наистина вярваш, че сте ощетени, значи си доста заблуден.

liverpool4ever2
03.01.2012 22:53

това не е вярно. там нямаше никаква дузпа. за нас имаше, ама съдията ни ощети отново. иначе по друг начин щеше да се развие мача.

Icarus
03.01.2012 22:52

По твойта логика и Шкъртел направи дузпа *wink*

Gogata85
03.01.2012 22:48

къде ги видя тея дузпи бе?!? спри да се излагаш и най-вече да излагаш великият клуб който уж подкрепяш!*sick*

liverpool4ever2
03.01.2012 22:47

не е вярно. имаше дузпи за нас. ама съдията отново си затвори очите. сдията отново е ви новен че падаме. иначе ако ги беше свирил по друг начин щеше да се развие мача. отново сме ощетени

liverpool4ever2
03.01.2012 22:45

е как какво ще стане. пак ще дадем една торба пари за доказани ментета и некадърници като анди кюфтеръл и чарли рендето. просто докато начело на славният клуб който се превърна в посредствено отборче, стои тази шотландкса пиянка, купа няма да видим. дано поне да върнат турнира интертото, че да имаме поне минимален шанс са евротурнир.

Icarus
03.01.2012 22:43

Нямаше дузпи за вас, по-скоро с/у вас. Просто сте по - слаби с 500 млн *joking**joking* Нека видим и Ливърпул да им дадат 500 млн за трансфери да видим тогава кво ще стане..

martyyyLFC
03.01.2012 22:38

Мача е 56-1 все пак лесно е като имаш шейх който да ти дава по 12083891634541563479128049786 евро на час *thumb_up*

thepunisher1892
03.01.2012 22:38

така е момчета падаме и ще падаме докато тоя далглиш не се усети че е направил грашка с мардата Каръл нищо не става от него *cry**cry*

whute
03.01.2012 22:38

’35 – Даунинг спира топката с ръка, твърди яростно, че е черен дроб

forgetxx
03.01.2012 22:37

Време беше.. Джерард ще влиза може би

mutito0o
03.01.2012 22:37

аха сети ли се кени да пуснеш джеррард слет като сварши сви4ко :Х:Х:Х

Gogata85
03.01.2012 22:36

До коментар [@comment 905692] от [@user liverpool4ever2]:

абе на мен ли ми се струва или ти копираш само едно и също

jeyms84
03.01.2012 22:36

Тоя пък мача не бил свършил какво имаш предвид 2-2 или 2-3 хахаха

peterdeadman12
03.01.2012 22:36

До коментар [@comment 905688] от [@user whute]:

Абе ти няма ли да млъкнеш бе тъпак..?

teenage_head
03.01.2012 22:35

Еми без Белами и Джерард нормално - после разправяйте, че Кени бил треньор...

holigan4e
03.01.2012 22:34

А бе мача още не е свършил кво дрънкате мангусти.

pr0fy
03.01.2012 22:35

Ако погледнеш реално на нещата за съжаление свърши ... колкото и да не ми се иска

Roberto_Mancini
03.01.2012 22:33

нали ви казах ве не сте от НАША Класа! айде разгромче

forgetxx
03.01.2012 22:40

Еми същата работа, това говори още по-зле за Сити

dzhalev_71
03.01.2012 22:39

пич не съм фен на сити ама собственика им има повече 30 милярда а семейството му общо повече от 200 милярда

peterdeadman12
03.01.2012 22:38

Прав си.. Доста красиво играят Сити.. Или поне в мачовете, в които съм ги гледал..

BASTARD
03.01.2012 22:37

пич нема кво се кривим Ман Сити играят най-добре във ВЛ от всички

forgetxx
03.01.2012 22:36

Сити са едни боклуци, а ти си най-големия не го ли разбираш. Дай 1 милярд на Ливърпул или на Юнайтед и ще видиш титла през крив макарон. Ама кво ли ти обясняваме ти си някъв тъп селянин..

desangele
03.01.2012 22:35

Не те са над вашата класа.Не са ви на парите.

Icarus
03.01.2012 22:34

Ква класа бе брат.. дай 500 млн на Пуул и ше видиш класа .. *smile*

MRLIVERPOOL
03.01.2012 22:34

Да по-класни сме *wink* Класата е вечна манго *smile* Браво на Сити!

Manower
03.01.2012 22:33

айдееееееееееееее още още още. Много подценихте Сити в този мач!

barseloneca1899
03.01.2012 22:33

ахахах ЯЯ ТУРЕ земаитеее е СИТИИИ 2-0 БРАВО *ball**ball**wink*

martyyyLFC
03.01.2012 22:33

Вие сте милионерчета бършите гъза с пари и това е няма как да не биете ...

mutito0o
03.01.2012 22:33

Казах ви ако това е састава сме заминали *smile*

hokage
03.01.2012 22:33

този керьл трябва да играе като защитник а не като нападател няма нито един успешен финт само добре е с глава то4но за централен бранител

liverpool4ever2
03.01.2012 22:33

е докога докога ще търпим всеки да се подиграва с нас.

Gogata85
03.01.2012 22:32

тук можеше да бъде свирена дузпа. бахти Сити все едно не са играли само преди два дена

Roberto_Mancini
03.01.2012 22:31

баси дуспата 1000%

forgetxx
03.01.2012 22:31

Как да си махне ръката бе гурел смотан.. не разбираш ли, че си едно жалко подобие на фен...

martyyyLFC
03.01.2012 22:30

Незнам футбола е игра забавление кеф но ако не е така ще е по добре без футбол та вие ще се убивате е !! *cry*

sparco2
03.01.2012 22:28

ХАХАХАХХ след загубата ни от Сити изведнъж много фенове на Сити..голямо чудо хахахах!!! 19!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeyms84
03.01.2012 22:28

4-0 да паднат тея дървари Лоозерполлл колко пъти са ми вземали парите като съм играл за тях сега вече или не ги играя или само срещу тях.Голям отбор е бил преди няма съмнение но за залози не става

Roberto_Mancini
03.01.2012 22:25

До коментар [@comment 905639] от [@user forgetxx]:

тихо ма ей 6-1

forgetxx
03.01.2012 22:30

Като направите 19 титли във ВЛ тогава ще се мислите за отбор ясно ли ти е миндил?

desangele
03.01.2012 22:26

Ама ей 37-1!!!

martyyyLFC
03.01.2012 22:24

До коментар [@comment 905636] от [@user whute]:

Млъквяй е мухлио

Roberto_Mancini
03.01.2012 22:23

30 милионния дървар Керъл - 35 милионния голова машина Агуеро - Разликата е огромна *money**money*

Roberto_Mancini
03.01.2012 22:21

30 милионния дървар Керъл - 35 милионния Агуеро - Разликата е огромна *wink*

pr0fy
03.01.2012 22:13

Леле.. Какво по дяволите прави Рейна .. ?

tishowinner2
03.01.2012 22:13

не отписвайте мача май забравяте кой е ливърпул къф треньор имат . голяма работа че сити имат добри играчи

georgechelsea
03.01.2012 22:12

ех тоя Рейна сега ще стане доста трудно интересно защо Джерард не е титуляр той определено прави атаките на Ливърпул доста по остри и през центъра иначе те атакуват само през фланговете

Manower
03.01.2012 22:10

ГОООООООООООООООООООООЛ ГОООООООООООО ГООООООООООООООООООООЛ ОООО ДАА

Jurka5
03.01.2012 22:08

Този Даунинг е ебахти и дървото,убеден съм,че 90 % от тук присъстващите щяха да го вкарат..

7ed0o0
03.01.2012 22:08

ооооооо тука Даунинг трябваше да се пробва да го прехвърли

forgetxx
03.01.2012 22:06

Джеко провали пробива на Мика Ричардс *lol**lol*

martyyyLFC
03.01.2012 22:01

Ето аз ви казах какво бе това центриране от Енрике

Aguero16
03.01.2012 21:58

Успех и на двата отбора, нека по-добрия победи!

teenage_head
03.01.2012 21:55

Ливърпуул като ги гледам излизат със свалени гащи тоя мач...

tishowinner2
03.01.2012 21:52

спокойно уе хора суарез го няма но ние си имаме 35 милионен нападател който е с сериозна физика и е заплаха за защитниците. давай анди отпуши се *beer*

martyyyLFC
03.01.2012 21:53

Ще се отпуши с най-малко 2 гола *beer*

batetisho14
03.01.2012 21:49

До коментар [@comment 905559] от [@user RedDevil1878]:

Благодаря ти много жив и здрав . *beer*

RedDevil1878
03.01.2012 21:51

Е за нищо *beer* Приятно гледане на всички *ball**ball**ball*

batetisho14
03.01.2012 21:47

Некой може ли да ми даде линк за онлайн предаване на мача , че ми спреха кабелната *joking*.

martyyyLFC
03.01.2012 21:50

[@link http://www.sportlemon.tv/c-1.html]

DavidSilvaFan
03.01.2012 21:46

Стига сте хулили като не знаете... Белъми се измаря много бързо и му трябва почивка, а Кени не иска да пуска Джерард 90 минути да играе за да не рискува нова контузия.....

RedDevil1878
03.01.2012 21:45

Поне очаквам силен мач, както всеки фен на английския футбол. Дано Ливърпул измъкнат нещо тоя мач.

real_gunner_7
03.01.2012 21:44

Далглиш луд ли е?Белъми пак резерва и защо?За мен той е най-добрия играч на Пуул след Суарез.

demi43
03.01.2012 21:44

maiko kak we :@:@:@ как белами и геррад на пейката ве мале не не не тоя спиаринг има талант но кво праи тука в такав мач :Ь:Ь:Ь:

mutito0o
03.01.2012 21:43

разбирам са белами но махи ???? тряше и вместу спиъринг шелви :Х:Х:Х и джеррард мисля 4е ве4е е готов ... Дано оцелеем *smile*

chelsea_dimo
03.01.2012 21:43

кво виждате компани и титуляр и резерва и джерард титуляр и суарез вие нешто имате проблеми с очите*sad*

valdes021
03.01.2012 21:42

успех на двата отбора нека се получи добър мач

luiz_lfc
03.01.2012 21:40

адам не е проблем но хендо е толкова зле че се плаша :х

batetisho14
03.01.2012 21:40

Тоя мач го виждам Х . Прогнозата ми е 2:2 *smile* .

LFC11
03.01.2012 21:33

Нека по-добрия победи!!! В случая това да са Ливърпул *thumb_up*

TpeBu4k0
03.01.2012 21:33

Дано Далглиш се осъзнае колкото се може по рано (преди да е станало 5-0 на 0 за Шити) и да вкара Стиви, че с тоя Адам .. :Х:Х

ze_n_it
03.01.2012 21:37

Да прав си!Стиви и Крег трябва да са титуляри.Лично мнение.

Findo_pz
03.01.2012 21:25

Hart, Richards, Kolo, Kompany, Clichy, Yaya, Barry, Silva, Milner, Aguero, Dzeko

Subs: Pantilimon, Lescott, A. Johnson, Kolarov, Zabaleta, Savic, de Jong

Roberto_Mancini
03.01.2012 21:28

еееееее балотели контузен *sad* и насри няма да играе

Roberto_Mancini
03.01.2012 21:25

Джеко срещу съндърланд беше трагичен така че Балотели ще играе ако не контузен

rmadrid_fen
03.01.2012 21:43

веднъж да съм съгласен с тебе...

hokage
03.01.2012 21:24

кво се лигави6 ве смот.. като 4овек питам нещо и басии фена дето си ти не заслужаваш да бьдеш фен на ливерпул ве загубен

Petkovv_9
03.01.2012 21:23

Според мене мача ще завърши с победа за Сити или равен резултат.Мисля,че няма как да победим в този мач,но дано да съм лош пророк.

luiz_lfc
03.01.2012 21:23

Хохо осещам че днес даунинг ще покаже класа !

martyyyLFC
03.01.2012 21:27

Първия мач натика 2 Втория влезе 85 и Харт извади Сити за равен след негов изтрел *angry**whistle**vicious*

luiz_lfc
03.01.2012 21:26

Дано!

martyyyLFC
03.01.2012 21:24

Аз мисля че Карол ще вкара минимум 2 Момчето харесва вратата на Сити !

martyyyLFC
03.01.2012 21:23

Суарес е наказан заради Евра затова не играе да изясня *beer* Отностно мача късмет на нашите YNWA!!*goal*

martyyyLFC
03.01.2012 21:43

Не обвинявам Евра просто казах Евра защото не наричам хора Расисти когато не са и за това изясних с неговото име !

martinkata2003
03.01.2012 21:33

Суарес не е наказан заради Евра,а заради расизъм.Всеки на мястото на Евра би реагирал така,не изкарвай Евра виновен за наказанието на уругваеца.

martyyyLFC
03.01.2012 21:22

Reina, Enrique, Johnson, Skrtel, Agger, Spearing, Adam, Downing, Henderson, Kuyt, Carroll. Subs: Doni, Gerrard, Maxi, Carragher, Shelvey, Kelly, Bellamy.

luiz_lfc
03.01.2012 21:20

Фууу ве как може да пусне такъв отбор кени тоя каут не може да направи нищо на крилото срещу клиши или мика джерард пак на пейката на сичкото отгоре решили да не пускат суарез пфф

scrooll7
03.01.2012 21:17

уинър стига сте се излагали с тези вероятни състави Компани резерва и титуляр?преди си спомням че в 1 мач нямаше резервен вратар..

tishowinner2
03.01.2012 21:16

------------------------Рейна---------------------

----Джонсън----Шкъртел----Агер----Енрике

--------------------Спиъринг--------

--------------Хендерсън-----Адам--------

------Каут-------Керъл ----------Даунинг

tishowinner2
03.01.2012 21:18

да

vasko_1892
03.01.2012 21:18

официално ли е

RedDevil1878
03.01.2012 21:13

Сити ще са много предпазливи тоя мач 100 на 100.. знаят, че всяка една загубена точка ги отдалечава от титлата и няма да се дадат лесно. Моята прогноза е 1:0 или 2:1.

pr0fy
03.01.2012 21:12

Айде Ливърпул .. покажате им на тъпите араби какво е велик отбор *wink*

VooDoo
03.01.2012 21:04

2-ка,съграждани ще смажат селските момчета *wink*

nterziev
03.01.2012 21:03

Без Балотели и Насри за Ман Сити в мача,информацията е от неофиц. източник(страница на Ливърпул в фейсбук) *smile*

jackmidson
03.01.2012 20:51

От дадените състави не се разбира само Компани титуляр ли ще е, или резерва?

luiz_lfc
03.01.2012 20:57

И двете той е фантом *lol*

zerocgti
03.01.2012 20:48

Страшно вероятно е Суарез да е титуляр, особено както е наказан за кажи-речи 2 месеца... (8-10 мача)

valenntincheto
03.01.2012 21:10

Суарес е наказан още за мача със СИТИ тази вечер!

ManUnitedfan07
03.01.2012 20:46

Ливъра ша ги треснат насред арабското им стадионче.. *lol*

ПС: 1:3 за Ливърпул прогнозирам аз. Успех, дано ги смачкате!

bacardy_breezer
03.01.2012 20:43

Оу, ако Джерард и Суарез започнат титуляри тежко им на Сити.Мисля, че мача не 1:2 ( Суарез х2, Агуеро )

Livepool_fan
03.01.2012 20:39

Голяма грешка е пускането на Адам и Каут в този мач , ако са такива съставите разбира се ! Дано обаче спечелим !

7ed0o0
03.01.2012 20:39

Споредн мен Макси трябва да играе повече например сега можеше да е на мястото на Каут

mutito0o
03.01.2012 20:27

Е какво е направил Каръл като влезе Джеррард ??? освен 4е удари греда след хубаво центриране на Джеррард ?? а тва 4е неможе да увладее шо него каеж ?

luiz_lfc
03.01.2012 20:29

Млъкни бе неграмотен казвам го то обаче показва колко активен стана керъл след влизането за джерард а това че веднъж контрола му изневери не значи иче винаги ще става така *stop*

luiz_lfc
03.01.2012 20:20

Ти май не видя джерард като влезе керъл кво ги направи ?

luiz_lfc
03.01.2012 20:19

Глупави хора ама много това е само вероятен уинър така мислят отборат не може да бъде определен 3 часа преди мача *smile*

neymarchooo
03.01.2012 20:17

охо джерард титуляр :Х лошо ....... за ман сити съм ама мисля че ще загубим

zlatito719
03.01.2012 20:09

наказанието влиза в сила от 4 януари

valenntincheto
03.01.2012 21:09

В специално изявление обаче Червените отново изразиха подкрепата си към играча: „Ние сме твърдо убедени, че в този случай отношението към Луис Суарес не бе справедливо и той бе наказан предубедено. Считаме обаче, че е крайно време този въпрос да бъде приключен и поради тази причина няма да обжалваве наказанието" пише в сайта на клуба. При това положение санкцията на нападателя влиза в сила веднага и той пропуска и двубоя с Манчестър Сити тази вечер.

justbork0
03.01.2012 20:09

Интересно ми е как Венсан Компани ще е и в титулярния състав и в резервния *wink* ?

_beroe_
03.01.2012 20:12

има клонинг*joking*

koko957
03.01.2012 20:08

ае тоя суарез ко прай в титулярите нали е наказан?

zlatito719
03.01.2012 20:05

жалко за Белами но се надявам на победа за моя отбор-Ливърпул 1:2

almost_famous
03.01.2012 20:03

Жалко, че няма как Белами да играе всеки мач титуляр, слабички са му коленцата и затова, така че не се очудвайте че е на пейката въпреки формата, в която се намира