Ливърпул се подигра с Реал Мадрид, Челси продължава след равенство в Торино
Домакините започнаха ударно срещата и с попадение на Фернандо Торес поведоха в 16-а минута. В 28-а минута реферът на двубоя Франк Де Блеекере от Белгия отсъди спорна дузпа в полза на англичаните за игра с ръка на Габриел Хайнце, която капитанът Стивън Джерард реализира и направи резултата 2:0. Третият гол за мърсисайдци падна в началото на второто полувреме като негов автор бе отново Стивън Джерард, който с мощен удар от границите на наказателното поле не остави никакви шансове на Касияс. Влезлият като резерва Андреа Досена стана автор на четвъртото попадение за "червените" след брилянтна контраатака в 88-а минута. Срещата предложи множество голови положения и блестящи намеси на двамата вратари. Най-чистите възможности за мадридчани се откриха пред Раул и Гонзало Игуаин, но двамата нападатели пропуснаха. Въпреки получените четири гола Икер Касияс се представи на много високо ниво и спаси испанците от по срамна загуба.
В другата дерби среща на вечерта Челси постигна равенство 2:2 в Торино срещу Ювентус и очаква своя съперник на 1/4-финалите в турнира.
Виченцо Якуинта даде преднина на домакините в 19-а минута след брилянтно подаване на Давид Трезеге. В добавеното време на първата част завърналият се след контузия Майкъл Есиен изравни за Челси след като се възползва от рикоширала в гредата топка. "Старата госпожа" остана с числено намален състав в 70-а минута, когато Джорджо Киелини видя втори жълт картон за нарушение срещу Дидие Дрогба в центъра на терена. В 74-а минута Юве стигна до правото да изпълни дузпа след като Белети игра с ръка в наказателното поле, а Алесандро Дел Пиеро не сгреши от бялата точка и направи резултата 2:1. Надеждата за домакините за класиране в следващия етап се изпари в 83-а минута след като Дидие Дрогба направи резултата 2:2 и даде нужното спокойствие за "сините", гарантирайки им участие на 1/4-финалите в лигата.
Отборът на Байерн Мюнхен продължи гаврата си със Спортинг Лисабон.
След като отбеляза пет гола на португалска земя, немците решиха да направят резила за лисабонци на 1/8-финалите пълен и ги разбиха със 7:1 на "Алианц Арена". Два гола на Лукаш Подолски, по един на Бастиан Швайнщайгер, Мирослав Клозе, Марк Ван Бомел и Томи Мюлер, и автогол за Андерсон Полга доведоха нещата за гостите до катастрофа. Почетното попадение за Спортинг бе дело на звезда на тима Жоао Мутиньо.
Отборът на Виляреал също се класира за 1/4-финалната фаза на Шампионската лига.
Испанците постигнаха трудна победа като гост срещу тима на Панатинайкос с 2:1 и с общ резултат 3:2 продължи в турнира. Ариел Ибагаза в 49-а и Йоренте в 70-а станаха автори на головете за "жълтата подводница", а голът за гърците реализира Манциос. Въпреки уникалната подкрепа от трибуните на Олимпийския стадион в Атина, домакините така и не успяха да се класират напред в най-престижната клубна надпревара на Европа.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
11.03.2009 22:16
първите 2 гола били спорни ..... а какво ще кажете за останалите 2 *wonder* САМО ЛИВЪРПУЛ *stop*
11.03.2009 19:30
Резултатът в мача между Ливърпул и Реал Мадрид много ме изненадва, защото категорично не отговаря на разликата в класите. С оглед на показаното от двата отбора обаче, според мен Ливърпул съвсем заслужено продължава напред. Но и подкрепям на 100% мнението, че англичаните бяха сериозно подпрени от съдията, защото при първия гол имаше фаул на Торес срещу Пепе, а дузпата не съществуваше. Убеден съм обаче, че дори и без тези съдийски "подаръци" Ливърпул щеше да елиминира Реал, защото испанците не сътвориха нищо и при 0-0, и при 1-0, и при 2-0, а създадоха опасности след 3-0 при вече предрешен мач.
В мачовете Байерн- Спортинг и Панатинайкос- Виляреал победи по- добрият отбор, но срешата Ювентус- Челси не завърши според показаното на терена( и в 2-та мача). Италианците категорично надиграха лондончани в Англия, а снощи пак търсеха повече победата и жалко, че късметът покри Челси за пореден път.
11.03.2009 16:47
ха по скоро съдията се подигра с Реал Мадрид ! При първия гол очевидно нарушение на Торес за борбата му за топката, а при втория нямаше никаква игра с ръка... много добре се вижда, че топката го удря в рамото, но феновете на Ливърпул няма да го признаят нали техният отбор продължава напред..
11.03.2009 14:30
aso_20 напълно съм съгласен с теб много уважавам хора като теб (сжалявам но не знам как се прай тоя емотикон )
11.03.2009 14:17
е мн жалко за Юве но кво да се прави догодина Финал но мн жалко за снощи *sad* *sick* *thumb_up*
11.03.2009 13:33
А иначе съм съгласен ,че английските отбори се справят по-добре в ШЛ напоследък....няма спор.
11.03.2009 13:32
Каквото и да казвате първите 2 гола си бяха съдийски.Пуул си заслужаваха да бият , но това не означава , че щяха да го направят.В Мадрид Реал заслужаваха да бият , но не стана.... *sick*
11.03.2009 11:47
sasho75 дано не си единствения който вижда тази разлика и мисля че е време някои да си го признаят за това аз пак ще го кажа аз не съм просто фен а фен на футбола и гледам реалистично.Мерси и успех и на теб sasho75 *thumb_up*
11.03.2009 11:46
sasho75 това съм аз един приятел ме помоли да му отворя акаунта не се осетих и от неговиа акаут ти отговоричак сега се осетих като погледнах дали си написал нещо *smile*
11.03.2009 11:35
sasho75 дано не си единствения който вижда тази разлика и мисля че е време някои да си го признаят за това аз пак ще го кажа аз не съм просто фен а фен на футбола и гледам реалистично.Мерси и успех и на теб sasho75 *thumb_up*
11.03.2009 11:30
А помните ли когато на това табло, на което свето Ливърпул - Реал Мадрид 4:0, преди три години как светеше Ливърпул - ЦСКА 0:1 ?!!!!
11.03.2009 11:17
aso_20 ,пожелавам Ви на Вас и на Арсенал довечера и Вие да предадете по един футболен урок на Интер и Рома и да се потвърди твърдението,че отборите от топ 4 в Премиършип са с класа над другите в Европа.
11.03.2009 11:16
добре незнам зашто заштитавате реал мадрид след като се видя 4е са направо трагедия. значи видях един пич да казжа 4е има садиска аванта зна4и при парвия гол си признавам 4е имаше малка аванта но за дузпата сашо75 дава точното мнение 4е дузпа имаше поради факта че просто хаинче се протяга кам топката това просто си е дузпа от всякаде пражи го умишлено . и като цяло просто реал сас тази игра няма как да продалжи напред те единствено на този етап можеха д аотстранят слабия спортинг лисабон и другия вариант беше панатинаикост това са двата отбора дето реал мадрид сас такава игра имаше шансоже да продалжат
11.03.2009 11:10
sasho75 просто с уважение приемам твоя коментар, де да можехме така да сме коректни всички вав коментарите. според мен нали за това са те коментари да опсаждаме мачове,ситоациите вав тях а не да се ругаем и обиждаме ако е някой на моето мнение просто да пише *thumb_up* *beer*
11.03.2009 09:56
ейййй хора смешни сте ''нарушение за 1вия никва дуспа за 2рия'' ... а краен резултат - 4:0 ... ПООЛ разбиха мадридчани и показаха че във футбола място за Балет няма !!! YNWA
11.03.2009 09:46
SwedeN аз също съм фен на Ливарпул ,но Реал не бяха потготвени и само да ви кажа на всички ,че Реал си направиха да загубят ,защото те потцениха Ливърпул.Мадрид играха много защитено и някъде 85 мин. направиха атака.Докато Мърсисайци само нападаха. Затова момчетата победиха *stop* *wink* *thumb_up*
11.03.2009 09:28
aso_20 според мен и двете положения бяха на кантар-можеше да се свирят,можеше и да се подминат.
1.Торес се вижда,че се опитва и протяга ръка,но ония Пепе падна като чувал с картофи
2.Хайнце се вижда как вдига ръката си ,т.е търси контакт с топката,а не му е прибрана към тялото,за да се каже че е неумишлено
11.03.2009 09:06
Вчера пак не хванах Ювентус ме издъни ОФФ как може .. ? *sad*
11.03.2009 08:56
тоя cazorla дето е дал коментар по надолу май нито от футбол разбира нито мача е гледал ! за да казва такива неща !? те Ливърпул разбиха "Белия Балет" с 4:0 и едва ли тука садията е помагал ! та Реал играха не като "куци коне" (както тоя разбирач нарича Ливърпул) а като балетисти с два леви крака ! само да ти кажа cazorla че ми се иска да се паднем с Барса да ги наредим и тях ей така с 4 или 5 гола !
11.03.2009 08:51
Фен съм на Юнайтед но съм и реалист и гледах мача този който е гледал срещата видя се че при първия гол имаше нарушение а при втория нямаше никаква дуспа макар че го играх тв.1 но пак го казвам обичам да гледам реално на нещата а не като доста болни мозъци които пишат *sick*
11.03.2009 07:45
байерн и Ливера се подиграха с реал и спортинг 12:1 и 5:0 .От отдавна не бях виждал такива резултати между уж равностойни отбори в ШЛ.Довечера Юнайтед , Порто , Барса и Рома продължават напред !
11.03.2009 07:16
как може да не отбележите, че Ливърпул на практика спечелиха този мач със съдииски тласък първия гол торес направи нарушение с/у Пепе втория с никаква дузпа .. нямам думи заслужаваха наистина заслужаваха да се класират, но това е срам за такъв голям отбор иначе ливърпул ще отпаднат още на 1/4 финалите .
11.03.2009 06:41
SwedeN, по принцип ти даваш най-добрите мнения от феновете на мърсисайдци, ама сега ще ти кажа да внимаваш какво си пожелаваш - Байерн или Барселона може да не са ви по силите...
11.03.2009 03:23
ей,SwedeN ли си къв си не те знам,но внимавай какво си пожелаваш,че може и да стане.ще ви видим още в събота като се перчите само.да не стане като онази приказка:"трагнаха аслани,а се върнаха насрани".сещаш се нали
11.03.2009 03:12
Няма отбор на тази планета, който може да победи Ливърпул в Шампионската лига.Миналия сезон отпаднахме след автогол в 90 мин и дузпа в продълженията, но през този съдбата на Реал ще сполети всички.Пожелавам си Байерн, Барселона и за финал мангалите от юнайтед - късметът веднъж ви изпрати Челси, втория път милост няма да има.Какво коментирате някакви положения и голове - резултатът от двата мача е 5:0, по-покъртителна среща бе само Байерн - Спортинг.Поклонете се пред най-великия клуб и пред Касияс, защото 4:0 беше само по негова "вина".
11.03.2009 02:24
за пореден път се убеждавам,че тук има само хора който гледат мачове с очила с различни цветове и пишат глупости.
1.при първия гол абсолютно нарушение на ТОРРЕС.тук не може да се говори за подхлъзване или нещо подобно защото на тази скорост и най малкото подпиране или подбутване може да изгубиш равновесие и да паднеш.
2.при втория гол няма абсолютно никаква дузпа.в един коментар четох за неумишлена игра с ръка.тук не може да се говори въобще за игра с ръка след като топката удря рамото на ХАЙНЦЕ.пак казвам топката удря рамото.а и децата знаят,че дузпа се свири когато има игра с ръка от лакътя на долу.
3.мисля,че при едно положение можеше да се свири дузпа срещу РАУЛ ГОНСАЛЕС но това не се споменава никаде.защо ли се чудя.
4.след две такива съдийски аванти и след 0:2 иди,че играй и се опитвай да обръщаш резултат а и като се има в предвид и резултата от първия мач...
и накрая ще добавя,че не съм от РЕАЛ МАДРИД за да не ме обвините в пристрастност.
п.с. към феновете на ЛИВЪРПУЛ-хора,идва датата 14.03 а часът 14:45 тогава ще видите какво е голям бой.гответе се,стягайте си гащите
11.03.2009 01:16
Жал ми е за Ливърпул...Дано в следващия кръг им се падне същия съдия, за да им помага,защото дори и с тоя хъс, с който играха си остават куци коне!М/у др честит им Тодоров ден на патерица... *evil*
11.03.2009 01:12
евала браво така си беше цскар,абс нарушение при 1вия и никва дузпа за 2рия....
11.03.2009 01:08
Фен съм на Юнайтед. Обаче изгледах репортажа и наистина Ливърпул си изиграха най-добрия мач през сезона. Естествено не без помощта на съдията и на защитата на Реал. Не може при първия гол да оставиш трима човека сами срещу Пепе и Касияс. А фал на Торес имаше - това и слепец щеше да го види! Дръпна Пепе, какви подхлъзвания ви мътят главата?! А дузпата и Майк Райли не би я видял, ебаси страничния... да не говорим, че няма никакво значение дали топката е срещнала ръката на Хайнце, защото тя е абсолютно неумишлена. Съдията може да се посипе с пепел... а иначе безспорно ги надиграхте, няма спор. Доказахте, че сте турнирно отборче. Но на 14ти ви чака ада на "Олд Трафорд"... гответе се. *wink* ... и едно голямо БРАВО на Касияс, за пореден път спасява отбора си от хандбален резултат.
11.03.2009 00:40
Аз неразбрах, Байерн със спаринг партньор ли играха или това беше приятелска среща за Уницеф с цел подпомагане на децата по света? Уникален Ливърпул!
11.03.2009 00:20
Кой както и да се оправдава реално погледнато е следното: Хайнце не направи никакво нарушение, умишлено игра със топката но с рамо, а пък относно така оспорвания "фал" на Торес нямаше, защото Пепе се подхлъзна и загуби равновесие. Реал Мадрид имаше 4 - 5 добри възможности от статични положения, а играта им липсваше. Ливърпул тотално доминираше и резултата ясно говори за това. Да не говорим, че ако Икер Касияс го нямаше ... резултата можеше да бъде с поне 3 - 4 гола в полза на момчетата на Рафа, но да не лакомеем. А Хуанде Рамос доказа, че е абсолютен неграмотник с това, че при резултат 3:0 вади защитник за да вкара ... халф. И още от неговата "гениалност" са примери като: Робен за Марсело... и Канаваро за... Гути. И така да обобщим Ливърпул 4, Реал Мадрид 0.
11.03.2009 00:06
Фен съм на Барселона и може да се каже, че съм доста доволен от загубата на Реал *smile* Страхотна игра на Ливърпуул, да ви е честита победата. Единственото, за което ми е жал, е че оставиха Касияс да си играе сам и да спасява Реал от загуба с дуцифрено число. Просто човека, не заслужава да играе и да се срами за тоя клуб.
11.03.2009 00:05
Дузпа нямаше. Но затова бяха другите голове за да няма съмнения. Евала на Касияс направи най-силния си мач в кариерата си.
10.03.2009 23:56
какава несаществуваща игра с раката бе мен ... ти мача гледали .... тоя Хайнце по добре да играе волейбол от колкото футбол ... .тои напрао блокада му напраи бе !
10.03.2009 23:50
Първите два гола обаче паднаха след скандални съдийски отсъждания. Първо реферът не свири чисто нарушение в атака на Фернандо Торес срещу Пепе и хлапето откри.
След това пък страничният съдия сигнализира за несъществуваща игра с ръка на Хайнце в наказателното поле и Стивън Джерард вкара от дузпа.
10.03.2009 23:48
майкоооооо един път да не пусна еврофутбол и.... *evil* *angry* всички мачове хващам тука *sad* *cry**cry* баси неам думи :Х:Х:Х:Х
10.03.2009 23:46
Aма всички дето сте за двойката сте какавиди и неграмотници.Поне не пишете глупости!Ел класико замириса на класика на Анфийлд.Нещо какво стана със всичките разбирачи за Реал млъкнахте като путки в нови килоти?!А кажете нещо де, че Ливърпул били късметлий или играели антифутбол ?Що мълчите бе?Нещастният бял балет, по-преодолим отбор от РМ нямаше.Така ще е като купуват и продават мачове в Испания!ДА ЖИВЕЕ ЛИВЪРПУЛ!!!!Олелееееееееееееее четвърти, разбирачите много оцапахте килотите смешницииииииии реалци айде сега спете спокойно догодина ви чака нов опит!!!!!!
10.03.2009 23:43
ОООо да аре бе мом4ета каде ви отиде тва 0-3 в гащите май си ви остана а хахахахах яко ви цапардосахме *joking* другия път не подценявайте най-добрите *wink*
10.03.2009 23:42
кой каза че реал щели да продължат *erm* и даже,че ще бият и в англия *lol* ......някой нещо,а....
10.03.2009 23:40
Тоз пък и той. Къде сравняваш българската пародия наречена футбол с това. *sick*
10.03.2009 23:38
Е да не е като да играят с Пирин. *joking* .То бива балет балет а то пак и балерини. *sad*
10.03.2009 23:37
Ако имаше още 90 минути щеше да има двуцифрен резултат *lol*
10.03.2009 23:34
hxhax 4:0 се едно си играят с Беласица *joking* *sick*
10.03.2009 23:33
4:0 Голям бой.
10.03.2009 23:33
Вече е 4 - 0 *smile*
10.03.2009 23:15
kadimex Братле по-добре не се занимавай с глупости. То имаше и коментари от рода 3:0 за Реал
10.03.2009 23:13
Оттива към разгром *smile*
10.03.2009 22:52
Тука някви смешници коментираха за 0:3 .. ама кво стана ? а ? *joking*
10.03.2009 22:36
Пичове кажете на кой от 3те плеяра е най - добро качеството, че до сега го гледах по една китайски телевизия. ПЛС
10.03.2009 22:24
Дузпа нямаше, но иначе Ливърпул мачка и заслужава да води с 2 гола. *thumb_up*
10.03.2009 22:21
2-ри гоооооооооооооооооол *stop* *joking*
10.03.2009 22:21
ок мерси приятел *wink*
10.03.2009 22:20
Само 1 за Реал откакто гледам мача тоест от 4 минута до сега.
10.03.2009 22:18
колко корнера са напражили до сега ,ако някои знае да каже
10.03.2009 22:14
28 мин 2 : 0 (дуспа, джерард)
10.03.2009 22:14
И гооооол Джерард!!!!!
10.03.2009 22:13
добре че мача е ясен от самото начало,че ако някои разчита на вас да гледа на живо по добре да си ляга......
10.03.2009 22:13
кой вкара за ливърпул гола *wink*
10.03.2009 22:13
Дузпа за Ливърпул *smile*
10.03.2009 22:09
Аууу каква възможност пропусна Джерард *sad*(
10.03.2009 22:09
мно тъжно но дано не урочасъм мача но как върви реал за 4 сезон си събира парцалите на 1/8 тъжно *joking*
10.03.2009 22:04
преди тва торес остана сам срещу касияс ама вратаря спаси а и машчерано отправи страхотен удър от разтояние ама пак тоя касияс *smile*))
10.03.2009 21:59
какво става бе мом4етаааАА искам да гледам ма4а а не ми го отваря кажете плс каквп да направя дайте някой сайт моляяЯЯ *stop*
10.03.2009 21:57
Пуснете поне некое радио бе,winner *joking*
10.03.2009 21:55
Май прибързахте с хвалянията изобщо няма картина от дъжд на вятър и 100%проблема не е от интернета на абонатите
10.03.2009 21:52
При мен отначало имаше .. ся няма ..
10.03.2009 21:47
браво на WINNER давайте само така за напред
10.03.2009 21:45
Liverpool ще мачкат наред ! Мани ги тия белия балет ... мажоретки! *joking*
10.03.2009 21:43
Единица струва ми се.. *smile*
10.03.2009 21:43
0:3
10.03.2009 21:38
Цитат от официалния сайт на Liverpool
"Fernando Torres and Alvaro Arbeloa return to Liverpool's starting XI for tonight's Champions League last 16 clash with Real Madrid."
10.03.2009 21:32
незнам дали реаал иска победа но нито днес реаал ще продължи нито утре мангал юнаитет ще продължи днес мача е 2.1 а утре 0.2 или 1.2
10.03.2009 21:31
Ще си останеш само с искането! *wink* *sick*
10.03.2009 21:12
Едно голямо браво за екипа на winner.bg да *smile*
10.03.2009 21:07
браво *wink* Айде Реал искам победа *joking*