Бербатов мина Кантона и гони CR7

08:21
Бербатов мина Кантона и гони CR7
Димитър Бербатов отлепи от фланелката си с № 9 етикета “твърда резерва” и наниза 4 гола в последните 2 мача на “ Манчестър Юнайтед”. С тях попаденията му във Висшата лига са 73 за 5 сезона и половина. Бербатов надмина Краля.

Ерик Кантона, коронясан за Крал на “Юнайтед” от феновете, има 70 гола във Висшата лига с “червените дяволи” и “Лийдс”.

След като задмина една легенда на “Олд Трафорд”, рекордната покупка на “Юнайтед” гони постижението на друга. Кристиано Роналдо заби 84 шампионатни гола за 6 г. Бербатов сега играе шестия си сезон и може да добави 11-те попадения, които го делят от португалеца, още до лятото на 2012 г.

Българската звезда вече грее като №14 сред най-резултатните чужденци в историята на Висшата лига. На върха е Тиери Анри, който може сензационно да се завърне в “Арсенал” на 1 януари с 3-месечен наем от “Ню Йорк Ред Булс”.

На Бербатов, както и на Стилиян Петров, са нужни по още 6 мача, за да изпреварят Радостин Кишишев - българина с най-много мачове във Висшата лига (179).

С участието си за “Болтън” срещу “Нюкасъл” (0:2) в понеделник Мартин Петров се гордее точно със 100 мача за първенството на Англия и е четвъртият българин, стигнал гросмайсторската кота.

Хеттрикът на Бербатов срещу “Уигън” (5:0) го върна и сред едрите заглавия в Англия.

“Димитър прави последен опит да впечатли “Юнайтед” за нов договор”, анализира сайтът “Гол”. И пише на българина оценка 8 по десетобалната система. Цитиран е и сър Алекс Фъргюсън: “Това бе подходящият момент да пусна Бербатов. В началото на сезона му бе трудно при конкуренцията на Уелбек, Руни и Ернандес. Той обаче е фантастичен играч. Имахме нужда от ръстта му, за да се защитим от статичните положения на “Уигън” в защита. И той се справи перфектно и с това. Головете му бяха вкарани експертно.”

“Бербатовден”, заключава в. “Сън”, играейки си на думи с Боксинг дей (денят за отваряне на подаръците след Коледа), на който българинът заби хеттрика.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

gogich_7
29.12.2011 12:55

FaNaTiKa .. Мисля, че за рекламната политика бъркаш доста! Бербатов през първите си години в Юнайтед беше най-продаваният им футболист. Това е факт.

joni40
29.12.2011 12:00

Моля Димитър Бербатов да напусне Англия, защото е важно как един голям футболист ще завърши своята кариера, а той е българин и аз искам да го запомниме с добро, което той напълно заслужава. Всички виждаме, че Бербатов не влиза в схемата на този инатлив човек сър. Алекс Фъргюсън и колкото по-бързо напусне острова ще се почувства по-добре, а и ние неговите фенове ще си отдъхнем.

ManUnitedfan07
30.12.2011 10:44

Колкото и да му се молиш брато, няма да види това мнение..

FaNaTiKa
28.12.2011 20:51

а и моето собствено мнение е под мнението, което копирах на Боби Борисов, сигурно визирате неговото, той знае как да го напише, така че да го разберат всички, а моето .. понякога като пиша мнения, след това ги прочитам набързо, в случая на места дори аз не си разбрах какво съм написал, но нямах време да се поправям

FaNaTiKa
28.12.2011 17:06

и в крайна сметка прочетох едно добро мнение за Бербатов, за което съм съгласен на 99%, оставам един процент за моито си размисли, ето го мнението Борислав Борисов от Нова спорт, бих го копирал тук, тъй като моето копирах там, тъй като той е човек, който следи играта и разбира повече от мен и от нас тук, които се хулим като каруцари, ето го мнението на Боби Борисов Манчестър Ю - Уигън



Прекрасен хеттрик на Бербатов в този мач. Няма да казвам какво може той, какво могат останалите играчи и така нататък. Това са теми, които сме дъвкали прекалено много, за да се спирам пак на тях. Няма особен смисъл. Има обаче друг въпрос, който ме кара да се замисля - какво променя този хеттрик? И дали изобщо променя нещо? Абсурдно е да се твърди, че човек като Алекс Фъргюсън не вижда какво има в лицето на Бербатов като опции. Значи той съвсем съзнателно решава да пропусне това, за да получи нещо друго. Нека кажа, че и вчера ясно се видя, че Митко всъщност играе на позицията на Рууни и от там идва и конкуренцията му. Което пък обяснява донякъде защо той не играе често - англичанинът има запазено място, независимо от формата си. Какво може да се промени в това отношение след този хеттрик? Нищо. Ситуацията ще си е все същата. Може да е неприятно, но е факт. Единствената разлика е, че Бербатов може спокойно да погледне към терена и да казва, че вината да не играе не е негова. Излишно е да повтарям серията статистически факти, които подкрепят тезата, че той е добър голмайстор.



Възниква и следващ въпрос. Защо Бербатов да не играе с Рууни например? Възможно е, виждали сме го, а нищо чудно Фъргюсън пак да го опита в даден двубой. Проблемът на този вариант в атаката е липсата на скорост на линията на засадата. Единственото качество, което Митко вече няма е бързината. Да, той има всичко останало, но примерно не обича да му се подава зад гърба на защитата. Той предпочита да овладее топката и тогава да атакува. А в момента Фъргюсън определено опитва да научи състава си точно на тази скорост в играта в нападение. И съответно Бербатов пострада. Така че за мен този хеттрик няма да промени нищо. Може би в следващия мач българинът пак ще започне като титуляр, може и пак да вкара хеттрик, защото съперник на „червените дяволи" ще е Блекбърн, но това няма генерално да промени ситуацията. За съжаление. Е, остава ми надеждата, че бъркам.



И на трето място като извод от вчерашния двубой бих казал, че Фъргюсън за пореден път се убеди, че има една опция в състава си, която винаги ще му върши работа. При това без да слуша мърморене в стил „Тевес", че не е титуляр. А това винаги е било ценено в големите клубове - да си вършиш работата по най-добрия начин, както и когато се изисква от теб. Така че не бих се учудил, ако Бербатов наистина подпише нов договор с Манчестър Юнайтед, макар да продължавам да смятам това за ритуално самоубийство. Пък и половин сезон може да направи голяма разлика за един играч. Доказателството е точно в Бербатов и развоя на миналогодишото първенство.



Иначе Фил Дауд е в състояние да развали всеки един двубой с безумията си, независимо, че крайният изход от тази среща бе ясен още след първите минути. За този съдия спокойно мога да кажа, че е далеч под равнището на играта.

FaNaTiKa
28.12.2011 20:48

еми защото не разбирам от всичко, коментирам така за Бербатов, просто защото ме е яд, че не му се дава достатъчно шанс и защото го гледам вече 6-ти сезон, някак си свикнал съм, а когато не виждам ясна причина да е резерва, да беше стар, хърбав, да не може да играе вече .. ОК, ама в него има още хляб и не мога да се примиря, за това пиша толкова, а теми .. не съм на ти на всяка тема, просто по темата Бербатов смятам, че съм *smile*

BerbaTheBest
28.12.2011 18:49

Защо не пишеш теми някъде? Всичко казано е много вярно!

FaNaTiKa
28.12.2011 16:44

ясно, че никой няма да прочете, това което съм написал, 99% е сигурно, а и какво печеля, като си троша ръцете, едно голямо нищо, пък и нищо не печеля, нито аз, нито Бербатов, пък и не съм големия капацитет, просто така смятам, защото гледам Бербатов от 6 години и ми е странно как така стана резерва на играч, който не може да спира топката .. но все пак го написах, просто така ..

FaNaTiKa
28.12.2011 16:43

причините не са една, не са и две, дори Бербатов е виновен за това нещо, не заради качествата си, а за това, че един път не се защити и не попита, аджеба защо не съм в групата на ШЛ например, явно е много респектиран от САФ и е истински привърженик на този отбор. Бербатов трябваше поне веднъж да се опълчи, да покаже характер, може и това да искал САФ от него, тъй като всички знаем, че Бербатов има уникална класа, но като всеки човек, както и всеки футболист (дори най-добрите, а той е един от най-добрите, и на него му липсва нещо малко и то е спортна злоба, понякога това му помага, например като не е играл 10,15 мача и повече, той си знае възможностите и си се представя на добро ниво, не му е фикс идея да се доказва и това да му пречи дори на спирането на топката, на дрибъла .. така както пречи на играчи, като Торес тази спортна злоба например, обаче .. това е едното, другото е, че момчето е на 31години, да беше англичанин .. щяха да го пускат, сигурно и в националния щеше да е, ама е българин, и да го пускат .. да ще бележи голове, но фланелките на мексиканеца в неговата държава, просто защото е голяма, ще вървят в пъти повече от фланелките на Бербатов в нашата малка държавица, рекламите с онзи Чичаритко също ще са успешни, все пак Ман Ю е марка, но в Северна и Южна Америка чрез Ернандес може да се популяризира, а не чрез Бербатов, той привлича вниманието към себе си с головете, всеки гледа головете, никой не гледа, че той не може да спре топката, не може да я подава, слаб е технически .. всеки гледа тези прословути голове, за това и най-добрите нападатели и халфове в тази игра са месиите на този спорт, а защитниците и вратарите са пренабрегнати, за това на Бербатов техническите качества ще бъдат винаги пренабрегвани, дори да е спрял топката от 20/20 по неговия великолепен начин с протягане на крака в мач, дори да е отправил 100% точни удари, дори да е направил 2,3 асистенции, дори да е организирал цял мач играта на отбора .. пак там в Англия гледат головете и най-вече борбата, пресирането и това кой колко се е изпотил, за това Манчестър Юнайтед не е за Бербатов. Другото което е .. имат в състава си и Дани Уелбек, настоящ английски национал, който е бъдещето на Англия, ми в английски отбор, като Манчестър Юнайтед него ще пускат разбира се, за да се обиграва и учи, може и за сметка на 31 годишния голмайстор Бербатов, но те мислят за бъдещето, а не им пука за Бербатов (колкото и гадно да звучи, и все пак му плащат добре, и все пак ще го задържат за да ги вади от калта, когато е нужно и да ги учи на футбол (образно казано). Дани Уелбек също би имал успех в рекламните кампании, все пак е англичанин, също така и фланелките му биха се продавали добре в Англия, ако се наложи, това са още от причините Бербатов да е резерва и винаги под лупа да се следи представянето му, дори ако наполовина Ернанде и Уелбек се представят така както той, някой измежду тях ще е титуляр, заради причините, които изредих по-горе, има и още причини .. например баща ми е човек, който гледа единствено ШЛ, точно тези рекламни кампании и пари .. точно за това го извадиха и от финала в ШЛ и САФ се направи на луд. и тръгнах да казвам, за човек като баща ми, който гледа ШЛ, има и други такива хора, които се интересуват не от отборите и първенствата, ами просто да гледат мач, за такива хора (говоря по другите държави, ние знаем къде играе Бербатов), но за такива хора, които следят този турнир, Бербатов може би дори е непознат, може и да не знаят, че играе в този отбор (баща ми и Кака не знае, че е в Реал, гледа мачове, но Кака не влиза ви игра), същото и Бербатов, но с разликата, че рекламата Бербатов, не е равностойна на рекламата Ернандес и рекламата Уелбек и марката бих казал Рууни, така че Бербатов е мъченик !

ManUnitedfan07
28.12.2011 18:35

Може би съм единсвеният, който прочете мнението ти и съм много съгласен. Но все пак съм оптимист и мисля, че Бербо може да поиграе още 1-2 години в Юнайтед на високо ниво, после може би ще смени отбора, страната и т.н..

fena_man_utd
28.12.2011 14:32

За мен причината Бербо да не играе е чисто комплексна.За Съра е по удачно да пуска Рууни и Ернандес отколкото Бербо независико в каква форма е той.Друга пречка не виждам и няма каква да е тя.След като се вижда,че Бербо е сто пъти по-ефективен от колегите си в нападение.

potrebitel79
28.12.2011 12:56

Защо се пускат "звезди" Уелбек и Чикирики за сметка на Бербатов - отговора е ясен и то отдавна!

Уелбек, защото е англичанин, а в Англия си държат на англичаните(за разлика от нас, които имаме навика такива безспорни легенди в футбола като Бербо да ги оплюваме). Само си спомнете как Руни се подигра с Юнайтед когато искаше да напусне отбора, колко смешен и жалък беше в началото на миналия сезон и въпреки всичко винаги е твърд титуляр - защо, защото е по-добър от Бербо ли? Не - защото е англичанин!

Чикирики - ами само Мексико е с население нан 100 милиона. Хайде сметнете колко се печели от фен артикули на този некадърник - запалки, чаши, пепелници, знаменца, плюшени играчки, фанелки, екипи и т.н.
Един на всеки 10 човека да си купи фанелка - това са 10 млн...по 30 долара средно, това са 300 млн долара....да не говорим за останалите фен артикули. Е, не е ли логично защо пускат този некадърник?

Kireto1232
28.12.2011 16:40

Винаги е било тека Бербо е класи над Ернандес и Уелбек незнам ама според мен Ернандес дори е най-слабия нападател във Юнайтед Оуен е много по класен от него *smile*

Sir_Mitko
28.12.2011 11:14

Просто...велик!Колкото и да го хулят,Бербатов си остава най-великия БГ футболист заедно със Стоичков.

ForzaJuve29
28.12.2011 10:33

84 гола не са толкова далеч!А на Дъфчо харесва му се или не Бербо вече има 5 хет-трика в първенството и е доста напред в тази класация ако не се лъжа някъде по средата!

manutd_forlife
28.12.2011 10:24

просто неразбирам защо съра не го пуска... Той много добре знае, че берба може да му помогне всеки мач вместо да пуска ернандез и уелбек, но той пак го прави. Какъв е смисъла да пускаш по-слаб футболист като можеш да пуснеш по-силен ?!?

Pechenqgata
28.12.2011 10:03

Бербата е луд ама оня на пейката е пще повече тва е проблема *beer*

dehumanization
28.12.2011 09:36

ако миналата година беше играл и вторият полусезон по редовно можеше да е минал и Роналдо .. нали ?

daniel_man_utd
28.12.2011 09:44

да прав си но СЪРА не го пуска !

intermaina
28.12.2011 09:33

Ако минала година беше играл и вторият полусезон по-редовно можеше вече да е минал и Роналдо

ceco26
28.12.2011 08:53

А така...сега току-така от резерва да мине всичките звезди на МЮ и оня с дъвката да се усети какъв играч е пропускал да използва.

intermaina
28.12.2011 09:31

кои "звезди" Уелбек и Ернандез ?!?*beer*