УЕФА и ФИФА връщат Манчестър Юнайтед в Шампионската лига

08:04
УЕФА и ФИФА връщат Манчестър Юнайтед в Шампионската лига
Отборът на Манчестър Юнайтед може да бъде върнат в Шампионската лига и да се изправи срещу Байерн Мюнхен на осминафинала в надпреварата, твърдят медиите на Острова.

Причината е санкцията, която УЕФА се готви да наложи на швейцарския футбол.

Историята започва през 2009 година, когато централата налага трансферно ембарго на ФК Сион за 12 месеца. Клубът нарушава заповедта на УЕФА и купува нови футболисти през дадения период.

На всичкото отгоре ръководството на Сион се опитва да обжалва решението на няколко инстанции, но без успех. После клубът бе изхвърлен от евротурнирите, тъй като е пускал футболисти, закупени по време на трансферното ембарго.

Сега и ФИФА се включва в казуса, като в открито писмо призовава швейцарската федерация да отнеме картотеките на играчите, купени по време на забраната. Ако това не бъде направено до 14-и януари 2012 година, Швейцария получава автоматично наказание.

Санкция от ФИФА означава забрана на клубовете от дадена държава да участват в международни мачове. Както е известно, Базел е представител на Швейцария и е логично ако той бъде изхвърлен от Шампионската лига, на негово място да бъде поставен Манчестър Юнайтед.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

whute
19.12.2011 22:13

Момченце плачи на улицата в английският град Манчестер. Случайно минаваща жена го попитала:
- Защо плачеш?
- Защото мама ме бие.
- О-о-о! Да отидем да се оплачем на тати.
- Не и тати ме бие!
- А тогава къде да те закарам?
- Искам при Манчестер Юнайтед , те никога не бият...

whute
19.12.2011 18:27

Не е вярно даваха по по-авторитетна спортна медия ,че това не е вярно

ub7
19.12.2011 09:15

по тая тема - това сигурно не е вярно. Най-малкото дори не става въпрос за Базел а за Сион.

ub7
19.12.2011 09:14

САФ каза след 1-6 от Сити следното: "It was hard to believe we were 1-0 down but that's retrievable. The sending off [of Jonny Evans] was the killer blow. After that, we kept attacking. It's all right playing the history books but common sense has to come into it. When we went to 3-1, 4-1 we should have settled for that. We kept attacking and we should have just said: 'We've had our day.' But our two full-backs were playing like wingers. At times it was two versus three at the back. And that was suicidal, crazy."
Играчите му не си взеха урок и продължиха да играят на 30% във всички мачове от ШЛ - пак със тая илюзия че Бенфика, Базел сами ще се бият - защото понеже нали ..сме Юнайтед. Единствената грешка на Съра - на трансферния пазар. Браво че отмъкна Джоунс от Венгер и Ливърпул. Но креативния халф не го намери и сега най вероятно ще плаща дори повече пари. Точно такива закучени мачове Скоулс ги "bossing around"-ваше... Но той и предишни години е имал такива моменти - след 1999 не направи нищо на трансферния пазар и срещу Байерн пусна пак Шерингам и Солскяер - Байерн ги биха и 2=та мача доколкото си спомням с по 1-0. Кан извади всичко дори и след като Куфур му направи уста в уста изкуствено дишане. Сигурно Модрич ще подгони или Ван дер Ваарт - тъкмо с 1 удар 2 заека: Разбива Тотнъм и си решава проблемите. Няма да се откаже докато не бие Барса - голем инат е иначе. oldschool

alovbg21
19.12.2011 00:50

ОМГ ! ....... хахахахахаха Манчестър са големи жалкари .... Ако ги класират и махнат Базел , които заслужено си стигнаха и упорстваха за това и ето труда им се възнаграждава , а те какво правят ???? *angry**angry* Дано това да е една от простите статии на Уинър.бг !

ManUnitedfan07
18.12.2011 21:36

До коментар [@comment 889414] от [@user magarto]:

Я се научи да пишеш на български тогава коментирай.

litex_forever
18.12.2011 20:31

Според мен, ако накажат швейцарските отбори да не играят в евротурнирите не трябва на мястото на Базел в случая да отиде Ман. Юн., а просто Байерн Мюнхен да продължи напред в шампионска лига отстранявайки Базел с по 3:0 в двата мача. Мисля, че това е най-правилното решение и същото да стане и с другите швейцарски отбори, ако има такива в лига европа, понеже не съм запознат дали има въобще.

mnooqsno
18.12.2011 20:11

Баси глупостите пишат . Ман таз година им го набиха голям швейцарски .

EnJ0y123
18.12.2011 20:09

Уинър оправете си заглавието! Всичко е хипотетично едва ли ще се стигне до такова нещо, поради простата причина, че Швейцарската федерация няма да допусне да се стигне до такова нещо, това не е България все пак. А инче ще е страшна гавра ако нещо такова се случи...

TOT
18.12.2011 18:34

по добре да не вращат МАН заштото пак 6те паднат от баварците . а доколкото за Базел 6те е жалко да ги исхвалат те много заслуйено си достигнаха до там

krasenco
19.12.2011 00:04

Има една сграда,наричана УЧИЛИЩЕ!Попитай някой приятел за нея!

ManUnitedfan07
18.12.2011 18:23

Ей феновете на Челси сте жалки. Вчера един фен на Юнайтед не ви се смя за Уигън и дори аз например се дразнех, а вие как отвръщате ? Манафи ли.. и с добро не става, после се сърдите като ви обиждат играчите, че били негри.. еми няма как да стане.

alovbg21
19.12.2011 00:55

Жалки , жалки ама си цъкат в УЕФА ШАМПИОНСКА ЛИГА . *wink* Продължиха си напред момчетата , достойно , а вие вместо да стоите и да се оплаквате се стегнете и си гледаите първенството , Ман Сити неможе да го спрат ! *smile* Отпаднахте от УЕФА край , това беше за тая година спрете да ревете , когато има тема относто ШАМПИОНСКАТА ЛИГА *wink* *smile*

sartata05
18.12.2011 17:09

Гадове ,те не заслужават и в Лига Европа да играят, а боклуците искат в ШЛ да го върнат - ужас

spaiker_89
18.12.2011 17:08

Ако ше ги изхвърлят защо изобщо ги допуснаха до групите ?

dadeds
18.12.2011 17:01

На Платини да му изсъхнат м*дете.. Пре*ба Аякс, сега и Базел иска

Addicted92
18.12.2011 16:51

Не трябва да се молим Челси или Арсенал да ни вършат черната работа , като бият Сити .. а ние стоим със скристени ръце !
Защо Съра изпусна играчи като Силва и Вия , нали щеше да взима Снайдер , Швайнщайгер , Модрич , Ленън ..
Просто е повече от очевидно че ни трябват още играчи , Гигс тоя сезон му е може би последния !
Парк вече е горе долу на години , Флетчър , Андерсон и Карик са без коментар , не показват и половината от възможностите си ! Добре ,че за момента имаме поне един Фил Джоунс , поне един партньор да му намерят в средата на терена , другото ми е ясно че няма да се получи

Addicted92
18.12.2011 16:47

Оф , като фен на Юнайтед не намирам това за добре !
Заслужено Базел си продължава в ШЛ , дано това послужи като урок на Сър Алекс , уважавам го като мениджър и немога да споря за успехите които е постигнал с Юнайтед и като цяло !
Но според мен вече е време да бъде сменен като мениджър , неможе един да дава милиони за играчи и да не печели нищо , ние да разчитаме на Андерсон , Флетчър , Карик които не са във форма от години !
Просто ни трябва някой в средата , но Сър-а продължава да твърди ,че има отбор способен да спечели всичко ..
Срамота е да се пишат спекулации относно завръщането на Скоус , представете си колко сме трагични само ..
Не случайно и Рой Кийн критикува Фъргюсън !
Отбора просто няма истински лидер както бяха Роналдо , Кантона , Кийн ..
Имаме 234234 нападатела и продължава да гледа за още .. а халфовата линия ни е като озоновата дупка !
Просто имаме нужда от вътрешен халф , с много фантазия !
Да заприличаме на отбор , че Сити един път ни победи като гост , и ако така продължаваме ще ни бият и в ФА Къп и дори в Първенството .. следващия мач от ВЛ ние сме гостите , което прави мача още по-труден !

Cloyster
18.12.2011 16:30

Аз също съм фен на Юнайтед и не искам да ги връщат! Първо - от 6 мача изиграха само първия с Бенфика сериозно,а останалите си бяха пълна гавра и си мислеха,че ей така ще си спечелят групата,като дават 10-15% от възможностите си и въобще не заслужават да играят на 1/8 финалите.Второ - Базел напълно си заслужиха класирането като ни победиха и участието в елиминациите.В един от коментарите прочетох ако ще ги наказват да е след края на сезона,с което съм съгласен и смятам за правилно,но не виждам причина заради 1 отбор,който въпреки предупрежденията не е спазил правилата да наказват целия Швейцарски футбол,защото така трябва да извадят и националния от групите,което е адски тъпо.Да си отнемат лиценза на Сион,да ги разформироват и кой откъде е *smile*

radunchu
18.12.2011 16:29

Това не трябва да се случва... ако се случи ще е някаква трагикомедия *confused**scared**scared*

onzzy
18.12.2011 15:41

Пълна тъпотия. Ако ги наказват ,да ги накажат за следващия сезон

Manower
18.12.2011 14:58

Аре стига са вършили глупости УЕФА и ФИФА! Който се е класирал, класирал, а който не е значи не е заслужавал!

ant00ni00
18.12.2011 14:51

защо не върнат ман сити с какво юнайтед са повече от тях с нищо пък и сега ман сити имат по голям шанс за ШЛ ако върнат тях

7ed0o0
18.12.2011 14:01

поредното подкрепяне на смешниците от Манчестър и двата отбора от града са такива боклуци и само се оплакват

sparco2
18.12.2011 13:41

не знам..но не е честно спрямо другите отбори...

DELI77
18.12.2011 13:40

Това ще е доста глупаво ако стане! Отбори като Базел са нужни на Шампионска Лига за да я пораздвижат и разсънят "грандовете" *devil*

mario93
18.12.2011 13:34

И после пак се чудете що този клуб ме дразни най-много.Ако е някои др. няма да стане ама щот е лаинаитед става .Тва че Челси ги режат всеки път не го гледате ама щот този нагъл отбор не може да смогне на темпото и се издъни аиде да го върнем обратно НИКОИ НЕ ЗАСЛУЖАВА ТАЗИ ИЗМИСЛЕНА ПРИВИЛЕГИЯ

tazcho
18.12.2011 13:21

Искам Юнайтед да играят за ШЛ, ама не и по този начин ! Не показахме игра, която да е достойна за елиминационната фаза ! В ЛЕ пак ще има интересни мачове и ако спечелим, пак ще може да премерим сили с победителя от ШЛ. Сега поне може да се концентрират повечко за ВЛ и купата на Англия. Най-гадно ще ми стане ако ЕТИХАТ спечелят и Юнайтед е без купа ....

justbork0
18.12.2011 13:19

Ако се върнат в ШЛ трябва отново да бъде теглен жребий, защото Ман Утд ще трябва да е в 1ва Урна *wink*

forgetxx
18.12.2011 12:28

Тъпо ще е ако ни вземат пак, Базел си ни елиминираха честно и не заслужаваме да играем пак този сезон.

spoke_1912
18.12.2011 14:53

Евала!

holigan4e
18.12.2011 12:28

Не заслужават да се върнат в ША.
По-добре да не се връщат,защото ще паднат от Байерн.

MarouaneChamakh
18.12.2011 12:12

Да ги оставят,къде си им е местото.С такива простотии Шибайтед ми стават още по-противни. *thumb_down*

manunited666
18.12.2011 12:21

Толкова ли ти е тъпа главицата , че да повярваш дори малко , че подобно нещо може да се случи ? Лелеее смаян съм какви сте глупаци всички за да мислите , че това наистина може да се случи.Просто Уинър търсят начин как да предизвикват обиди между фенове.Вместо да подминете новина и да покажете , че имате капка сиво вещество , вие почвате да обиждате и да говорите пак за вашите конспирации и подбътвания в полза на МанЮ!!

qjtemihuq
18.12.2011 11:56

още глушости !!!!!! да си играят Базел , те си го заслужиха да ти е......а Фифа и Уефа и чиновниците му мръсни ( съжелявам за първия коментар явно още несъм се сабудил )*joking**joking*

qjtemihuq
18.12.2011 11:55

още глушости !!!!!! да си играяъ Базел , те си го заслужиха да ти е......а Фифа и Уефа и чиножниците му мръсни

Wagner
18.12.2011 11:54

Несериозна работа.....Базел си заслужиха да продалжът и сега ,ако отпаднат заради Сион,ще е бати пародията *sad**stop*

KaPp1
18.12.2011 11:51

Що не и дадат и титлата направо?!

satacka
18.12.2011 11:38

Като фен на Юнайтед не искам това да става! Няма да е честно спрямо другите отбори.

schw31nst31ger
18.12.2011 11:41

Ето един истински фен от който мнго други като тоя Рууни фен 256 могат само да се учат , защото заради фенове като онзи селянин по-долу отбор като Юнайтед бива мразен от мнозона ...

Arsenal__1886
18.12.2011 11:33

ако това стане, безусловно мангалите ще се превърнат исторически в най-шибаното клубче създавано някога. То бива простотия от тия Платинита ама всичко си има мярка - да беше предупредил съдията в мача с Базел и всичко щеше да си е по план. Явно са надценили както целия свят го прави тия ментета.

ivansky
18.12.2011 11:30

Аз съм сигурен,че ако се стигне до там Манчестър ще откаже да играе... Все пак честа е по-важна от един сезон във ШЛ, а и те са фаворити в ЛЕ,защо да не я вземат,като скоро няма да играят пак там.

Arsenal__1886
18.12.2011 11:36

това логично би направил всеки един отбор... с малки изключения. Ако оставят мангалите да решат къде им е кеф да играят нещата ще са на зле.

martinkata2003
18.12.2011 11:31

Най-накрая едно разумно изказване. *wink*

tarantino_q
18.12.2011 11:28

К'ви са тези глупости? Ако махнат Базел то Байерн ще продължи служебно. Как изобщо ви хрумна, че ще върнат Юнайтед?

spoke_1912
18.12.2011 11:15

Доказвате колко ви е жалко отборчето...

spoke_1912
18.12.2011 12:23

Ще изкъртите вие... Заблудени хора.

martinkata2003
18.12.2011 11:53

Точно вас съм сигурен,че ще ви изкъртим направо.Ей така,както не сме във форма....Пак казвам,дано не се върнем в ШЛ.Не искам това да става,защото няма да е правилно спрямо Базел.Момчетата си свършиха работата и си заслужиха класирането.И не ми викай "братле".Нямаме такава роднинска връзка.*cards*

spoke_1912
18.12.2011 11:46

Жалкият си ти братле. *wink* И кво, ако се паднем срещу вас мислиш, че ей така с лека ръка ще ни биете ? Пхах, да ама не, явно толкова и разбираш от футбол.

martinkata2003
18.12.2011 11:39

точно за настоящето говорим.Срещнахме се последно преди 2 години,ако не помниш.За каква история ми говориш изобщо.3 финала на ШЛ за 4 години и 4 титли на Англия за 5 години.Това е настоящето.Радвай се,че тия работи Юнайтед има някаква чест и никога няма да се върне в тоя турнир,защото не знам къде ще ви крием онзи отворения Ибра,ако се срещнем.Аз също винаги съм бил фен на Юнайтед така че не можеш да ме слагаш заедно с някакви бояджийчета.Жалки са ти коментарите!*cards*

spoke_1912
18.12.2011 11:33

Точно така, живейте в историята, плъхове заблудени! Аз бил, съм и ще бъда фен на Милан винаги, независимо от резултатите, а не като половината от вашите " фенове", които ви подкрепят педалския отбор за година- две. Така че, не ми се рови в историята ами виж настоящето- ЖАЛКИ СТЕ!

martinkata2003
18.12.2011 11:27

Ние нищо не доказваме,калъф.Лично аз съм фен на Юнайтед и не искам това да се случва точно заради такива като теб.А колко сме жалки......не ме карай да ти припомням какво се случи последния път като се срещнахме със скъпоценния ти Милан,защото съм сигурен,че много те е боляло да гледаш как в два мача вадите топката общо 8 пъти от мрежата. *cards*

Pechenqgata
18.12.2011 11:12

Това ще е супер нечестно спямо Базел момчетата си заслужиха участието на елиминациите, манчовците ко да ги връщат само да ги гледаме как Баерн ще ги накаже...

aa2
18.12.2011 11:09

Който нарушава правилата да си плаща глобата за това!

extol
18.12.2011 11:05

Пълни глупости! Не вярвайте на всичко, което прочетете...
Веднага почнахте да наливате как това е корумпирано и подкупно, били подпирани.. а, у... а то нищо не е станало освен една статийка измислена на пожълтялия в последно време сайт УИНЪР....

carroll
18.12.2011 11:00

кво става ве ква е тая корупция в ШЛ преди небше така първо порязването на Аякс за сметка на Лион сега и това боже боже този турнир запо4ва да ме дразни а преди толкова много го харесвах.

tishowinner2
18.12.2011 11:03

ми така е като го няма ливърпул да направи шоу и да покаже как се играе. да видат другите що е класа. без ливърпул ШЛ не е същата

rooney_fen_256
18.12.2011 10:48

Гледам тука хейтърите се притесниха от това, че МОЖЕ да върнат Юнайтед в ШЛ и почнаха да се самоубеждават, че няма как да стане, но НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА и ако върнат Юнайтед в ШЛ, аз супер много ще се изкефя. Ае няма да пиша вече тука, че ми писна от вашите простотии.
АЙДЕ НАШИБАЙТЕ МИ МИНУСИТЕ.

Don_Matthew
18.12.2011 11:28

От какво да се притесняваме бе?? Да не мислиш, че ни е страх, че може да спечелите ШЛ?! Скапани идиоти, ако не ви бие Байерн, ще е Реал, ако и Реал не ви бие ще е Барселона! Така, че не ни е страх от вас, просто се дразниме, че правят какво ли не, за да ви оставят в играта и ощетяват други отбори! Нещастници мръсни долни!!!!!!! *devil**stop*

KingGeorge
18.12.2011 11:12

Естествено, че ще се изкефиш, жалък отбор - жалки фенове *wink* Колкото и нереално да ми изглежда това, нищо вече не може да ме изненада. Такава безочливост и нахалство би било това, ако стане...

FcBarcelona9605
18.12.2011 10:46

Оф майко тес Юнайтед как ги подпират!!! направо срам за отбора ако ги върнат

leather_rebel
18.12.2011 10:36

Смях в ЗАЛАТА, огромен...Мафията пак иска да си пуска пипалата...След фиаското на Лион в Загреб, където варели да бяха сложили на мястото на играчите от Динамо, пак по-добре щяха да играят в комбинация с якото порязване на Аякс...2 чисти отменени гола срещу Реал и класирането на Марсилия и...Такъв лошо скроен театър с участието на френски прасета заради кухия французин начело на УЕФА...Сега същият този помияр тръгнал да разиграва театри за връщане на смешното отборче на Юнайтед в Шампионска лига - трагедия...Юнайтед нямат място не само в Шампионска лига, ами и в Лига Европа...както каза Хари Реднап - като са те шибали в гъза - шибан си, нямаш място при ебачите...

Don_Matthew
18.12.2011 10:30

Пълни смотаняци са и Уефа и Фифа..... безобразие просто, като се усетиха, че ще загубят малко пари заради това, че манафите не се класираха веднага си намериха причина да ги върнат и то заради нещо, което е станало през 2009 година. Дано не ги върнат, а ако ги върнат им пожелавам Байер да ги смеля като мокри котки. Пълни простотии и подигравки с Базел! *stop*

Shakrachki
18.12.2011 10:29

абе моля ви се не вярвайте на тези теорий на вероятностите !!! просто това няма как да стане, само наивници биха таили надежди !!!

gaudinno
18.12.2011 10:27

Те Байерн ще минат напред независимо дали ще е с служебна победа или не........дори и да върнат Манчестер, Байерн ще ги отстрани 1000000%

Juan_Mata10
18.12.2011 10:25

Абе като го знам ПлатиМи пак ще направи от своите простотии

anton_cholakov
18.12.2011 10:24

Хаха.. Успокойте се бе момчета *joking* .. Просто няма начин да стане ..
А за всички коментари до сега- Искате УВАЖЕНИЕ и РЕСПЕКТ между отборите, така ли? Искате да няма "Лузъри","$елси","Шити" и други глупави имена? .. Как се очаква да стане това като наричате отбор като Ман. Юнайтед "нещастници"? .. Кои по дяволите са Ман. Юнайтед ли? - не ме карайте да хейтвам, защото повярвайте ми и аз го мога.. Точно фен на Ливърпул да пита кои "по дяволите" сме ние? .. 19! .. Не искам да споря с никой, просто се замислете малко какво пишете

demondjs
18.12.2011 10:23

Съвсем нормално си е Манчестър Юнайтед бяха на финал миналата година ако ги върнат Уефа ще имат печалба от това а че отпаднаха ....справедливо е Базел да си продължът но нали знаете може да пише всичко по сайтовете!!!

Darkk
18.12.2011 10:21

ЕСТЕСТВЕНО ! и това ще се случва тооооочно когато Юнайтед са отпаднали нали ? Nice try Bitches. Това ще е ебаси бъзика ако ги върнат .

tishowinner2
18.12.2011 10:20

не мога да повярвам*surprized*то бива бива подкрепа за юнайтед ма чак толко . това е прекалено . какво като са финалисти що ше ги връщат . що върнаха ливърпул преди 2 години когато отпаднаха от групите. наистина много жалко за юнайтед отбор с огромни традиции и интересна история . не стига че ФА ги подпира ми сега и уефа и фифа. жалко за юнайтед

Arsenal1931
18.12.2011 10:20

егати глупоста. Тия нещастници неможе да се върнат в шл , не е редно. Байерн трябва да продължат със служебна победа , а не да връщат изпаднали отбори , какво е това беззаконие бе ?!

spoke_1912
18.12.2011 10:15

До къде изпаднахте... да си плащата за да ви връщат в ШЛ...

demondjs
18.12.2011 10:15

А ле мишки кво като мразите Юнайтед това че пише ще ги връщат в ШЛ не означава че са ги върнали а не ли е по добре да ги върнат замислете се малко ще стане 100 пъти по интересно а може би ви е страх да не отидат пак на Финал ????

martin_lfc
18.12.2011 10:15

Ако Ман Ю се върне в ШЛ пак ще отпадне за това ,че няма голям смисъл с него и без него пак едно и също.

ImaGiNa7ioN
18.12.2011 10:14

Ако съм на мястото на Ман даже няма да играя *lol*

Nq_KiN
18.12.2011 10:13

Аз и преди казах че УЕФА ФИФА ще намерят начин да изхвърлят Базел от ШЛ. И изключително много се зарадвах когато Базел ги нае*аха на Манафчестър . Но сами виждате, дори след края на мача се опитват да изхвърлят Базел и да набутат Манафчестър. А е истина че Базел бяха по добри в последния мач (2:1). Това е жалко за УЕФА ФИФА дори и за Манафчестър.

Kalinho
18.12.2011 10:07

ако това стане спирам да гледам ШЛ. Пълен цирк...

Fabregas_boy
18.12.2011 10:03

Дори и да дисквалифицират Базел,по-вероятният е вариант Байерн да бие служебно.Но според мен всичко това е някаква измислица на Сън,Дейли и т.н.Но ако наистина се случи ще е позор за Манчестър Юнайтед.

ivansky
18.12.2011 10:05

Но ако ги върнат ще е резил....

ManUnitedfan07
18.12.2011 10:04

е то вече имаше позор..

ivansky
18.12.2011 09:52

Ако ги върнат ще е най-големия цирк ! Като ще ги наказват швейцарците,защо тогава им позволяват да играят в турнирите, но няма да се изненадам ако стане! Платини и Блатер най-жалката двойка в света...

Juan_Mata10
18.12.2011 09:46

Абе да ги дадът на Байерн да видят къф бой ще ядат

chelsea_00
18.12.2011 09:45

мисля ,че това ще е най жалкото класиране на 1/8 в Историята на Футбола ....

ManUnitedfan07
18.12.2011 09:44

А и само да ви попитам, къде видяхте, че сме се молили бе? Или поредните хейтърски опити ? Те сами си ни дават място. Плюс това 1/8 финалите в шл сега ще са по-интересни.

niko_2000
18.12.2011 09:43

Сега се сещат от УЕФА и ФИФА. Базел си е за Базел, а пък ФК Сион , да си ги наказват. Видя се, че Базел има огромен потенциал още на Олд Трафорд, но дори и след треньорската смяна победиха Юнайтед в Швейцария. Като са толкоз добри Манчо, що изпаднаха в Лига Европа!? Не им беше трудна групата, а щом един отбор от ШЛ е на 3-то място в своята група, означава че в това състезание отборите са на по-високо ниво от него и следователно му се дава шанс в ЛЕ.

chelsea_00
18.12.2011 09:54

те базел неса нарошили правилата .... и на челси беха забранили да копуват ама не махнаха отборите от чЛ ...

ManUnitedfan07
18.12.2011 09:51

Е то това беше най-обективния коментар. А и все пак щом са нарушили някакво правило.. а и другото което е, че може и Манчестър Сити да заеме неговото място като най -добър трети отбор в групите.

Jurka5
18.12.2011 09:36

Ей,веднага почнаха да реват хейтърчетата. Шансът това да стане е минимален,но ако наистина на нарушили правилата какво по нормално от това да ги изхвърлят?

alexandart
18.12.2011 09:21

Хахаха, тц тц тц.
Брей, какви ли не схеми се чудат да измислят, за да върнат съдийския отбор, ама нещо не се получава.

rooney_fen_256
18.12.2011 09:02

Стискаме палци. Пък и ще се получи зрелище на 1/8 финалите.

schw31nst31ger
18.12.2011 11:34

А дори да ви върнат в ШЛ и да ни победите поне Байерн ще си остане с достойнство а пък на вас всички ще ви мразят ето заради такива прояви на УЕФА замисли се над това ...

schw31nst31ger
18.12.2011 11:32

Така както се изгаври преди 2 години ли ?!?

LiverpoolFen20
18.12.2011 10:58

Има ,има ,тамън Швайни може да се оправи и тогава резилът на Юнайтед ще е пълен !!! Да бъдат върнати по толкова смешен начин . Да отнемат правото на Базел ,за да може този бих казал смешен (в сравнение с други отбори на МЮ) МЮ да играе . И ти казвам... Ако МЮ излязат срещу Байерн няма какво да ги спаси. И господ не може да помогне на дяволите в този мач *wink*. А недайси боже и Швайни да е в игра. Разгром!!!

rooney_fen_256
18.12.2011 10:46

Има време до февруари месец, нали знаеш.

LiverpoolFen20
18.12.2011 10:36

Ама ти сериозно ли ?! Ако върнат МЮ в ШЛ ,което ще е най-голямата простотия в историята на ШЛ ,то Байерн ще ги отнесе... Този отбор на МЮ не може да стъпи на малкия пръст на Байерн *wink*.

rooney_fen_256
18.12.2011 10:25

Хах нещо май се спече, че ако върнат Юнайтед може да се изгаври с твойто отборче.

ForzaJuve29
18.12.2011 09:45

Тва си е поръчкова статия бе момче от управата на клуба ви са дали пари на някое издание от Манчестър да изровят нещо и най-доброто което са намерили е това от преди 2 години!Което няма нищо общо с Базел.

ManUnitedfan07
18.12.2011 09:43

Някой се сети за Уигън *joking*

manutd_forlife
18.12.2011 09:39

абе юнайтед не се моли, но както и да е то ако от Австралия кажат, че искат юнайтед да ги върнат сигурно пак юнайтед са виновни?

alexandart
18.12.2011 09:33

Момчета, оставете ги. Нека плачат сега. Както знаеме на сила хубост не става. Дори да ги върнат там, където не заслужават да бъдат, Байерн просто ще се изгаври с тях в 2та мача и пак ще събират багажа. *wink*

schw31nst31ger
18.12.2011 09:31

Не , жалък е вашия съдийски отбор , който само се чуди кой заслужено кфалификациран отбор на 1/8 финалите да прецакат , за да имат 2 шанс , макар че се съмнявам това да стане , а ако някак си се получи - ДОБРЕ ДОШЛИ НА АЛИНЦ АРЕНА !!!

ForzaJuve29
18.12.2011 09:30

За кое да завиждам бе,че молите като просяци да ви върнат ШЛ.А и явно моето отборче има повече достойство,защото след като не се е класирало за никъде не оревава света,за да го пуснат там където не е заслужило да играе за момента!А и моето отборче е ОТБОРА на 20 век и то не сопред мен а според европейската асоциация по футболна история и статистика!

rooney_fen_256
18.12.2011 09:13

Смешен никой не говори с тебе, защо се месиш. Просто завиждаш, че твоето отборче го няма в Евротурнирите и търсиш къде да си избиеш комплексите. Жалкия си ти.

ForzaJuve29
18.12.2011 09:10

Да сте се класирали като не сте могли значи Базел и Бенфика заслужават повече от вас!Първо това са пълни измишльотини и второ дори да изхврълят Базел просто Байерн ще продължат служебно напред а никой няма да връща тоя смешен отбор да се моли да го върнат в ШЛ*joking**joking**lol**lol**lol**lol**lol**joking**joking**joking*

Toddor
18.12.2011 08:55

да, винаги заради Манчестър юнайтед

renjaraa
18.12.2011 08:51

Това, ако стане ще е пълна подигравка с феновете Базел заслужават повече от Юнайтед да са в Шампионската лига победиха ги в Швейцария направиха Х в Манчестър.... Тва е от 2009 те чак сега се сещат

bacardy_breezer
18.12.2011 08:38

А ако изхвърлят Базел от евротурнирите и Юнайтед се върне в ШЛ, с кой ще играе Аякс на 1/16 финала? Или направо ще се класира на 1/8 финал *joking* Това са глупости според мен...