Гол в края донесе заслужена точка на Уигън срещу Челси (видео)

21:25
Гол в края донесе заслужена точка на Уигън срещу Челси (видео)
Уигън и Челси завършиха 1:1 в мач от 16-я кръг на английската Висша лига.

След равностойни първи минути, в които играта бе разпокъсана, постепенно "сините" от Лондон взеха инициативата. Защитата на "латикс" обаче се справяше много добре и допусна само един далечен шут на Тери, минал встрани от вратата. В средата на първата част Уигън изнесоха играта в по-предни позиции и на свой ред организираха по-опасните атаки. Като цяло домакините много успешно се противопоставяха на далеч по-класния си съперник. В 38-а минута удар на Дрогба с глава мина на сантиметри покрай страничния стълб. До края на първата част мачът бе равностоен, а почивката дойде при нулево равенство.

Гостите не успяха да натиснат масирано през второто полувреме. В 59-а минута обаче Ашли Коул с далечен извеждащ пас намери Стъридж, който овладя чудесно и с прецизен диагонален шут по-земя откри резултата. Последваха минути, в които представянето и на двата тима бе доста слабо и безлично. Уигън по никакъв начин не успя да реагира, а лондончани не направиха достатъчно, за да увеличат преднината си. В 88-а минута обаче, след добра атака на "латикс" и грешка на Чех, Гомес изравни.


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

zombie
18.12.2011 11:36

Какъв е извода при гола на Челси - Лампард не трябва да играе.

spoke_1912
18.12.2011 11:17

Не е фатално, неска Арсенал падат от Сити, Тотнъм бият и вие ще сте на 2 точки зад Тотнъм, което не е болка за умиралка. *wink*

ceci_igra4a
18.12.2011 10:58

смешно немогат да бият Уигън срам за англиа *joking**joking**joking**joking* не им беше ден

LegendaryPlayer
18.12.2011 09:03

немогат да бият Уигън хахаха

Juan_Mata10
18.12.2011 15:38

Първо съдията ни разказа играта не вие 2-ро видях ги Уигън ни взеха точка,а шити не *wink**joking*

forgetxx
18.12.2011 12:33

Падат ама от шампионите в момента. 1. Ние ви разказахме играта и 2.Сравни класата на Уигън и на Ман Сити и ще видиш, че не си прав...

Juan_Mata10
18.12.2011 10:27

Падат от Сити 1:6 ахахахах

jt26_chelsea
18.12.2011 01:39

Тоя Вияс-боас мно зле бее как може да държи цял маЧ дрогба ден само са разхожда по терена.и Торес 40 мин загрява и накрая не го пуска.много зле тоя боас.половината отбор ни6то не игра и вси4ките смени згре6и.направо много зле АВБ.

georgechelsea
18.12.2011 10:53

момче стига си плюл по Дрогба не те ли е срам бе колко гола е вкарал за Челси и срещу Валенсия кой ни спечели мача срещу Сити в края кой ни задържа преднината когато Торес стигне класата на Дрогба ми се обади защото тая принцеса освен да се разхожда както ти казваш за друго нестава а пък да ти задържа топката това е невъзможно

Anders0n
17.12.2011 23:28

Браво на Уигън! *beer* Сега очаквам една загуба на Сити и всичко е бомба *wink*

Torres970
17.12.2011 23:24

Тоя АВБ нещо взе да ма дразни не пуска Торес, изважда Мата и Стъридж пуска ми Малуда просто незнам*angry**angry**angry*

Arsenalsk1
17.12.2011 23:08

Еми това е Англия ,биеш първия после падаш от последния.Непредсказуемо е това първенство.

Arsenal1931
17.12.2011 23:03

интересен мач се получи и аз съм учуден и доволен от играта на Уигън. Съвсем заслужена точка трябва да признаем !

luiz_lfc
17.12.2011 23:03

Нищо против челси но играха много зле при 1:0 позеха резултата когато уигън изравниха те търсеха повече обрата от колкото челси търсеха трите точки заслужане точка даже и три заслужава!!!

mario93
17.12.2011 23:00

Живота не свършва с този мач,така че успех за напред *thumb_up*

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 22:32

Айде лека вечер... Нямам намерение да споря с "врели и кипели треньори"... *smile* *smile* *smile*

qnkoy_chelsea1
17.12.2011 22:30

Някой ще ми каже ли защо остави Дрогба 90 минути при положение ,че се влачеше БУКВАЛНО ииии остави Торес отново на скамейката ...

georgechelsea
17.12.2011 22:27

абе не ви ли е срам да плюете Дрогба и да слагате на негово място Торес който толкова защитавате защото срещу Ман сити в последните минути кой ни спечели мача Торес ли егати и неблагодарния народ сте

elbarca
17.12.2011 22:22

няма се плашите момчета до края има мноо мачове във англия нищо не се знае до последния кръг горе главите

jt26_chelsea
18.12.2011 01:46

еми има ама ако играем така и занапред 6те се отдале4аваме о6те пове4е.АВБ трябва много да поправи тактиката 4е ина4е много зле 6те бъдем занапред.и Торес трябва да играе пове4е

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 22:15

А до гола се стигна след като Моузес ритна Чех през ръцете...

torreschelsea9
17.12.2011 22:15

пък и да се надяваме на блогоприятни за нас резултати на мачовете на МЮ,МС и тотнъм *wink*

ManUnitedfan07
17.12.2011 22:16

Не става само с надяване, трябва и игра..

torreschelsea9
17.12.2011 22:14

Момчета споко в четвъртък ще бием тотнъм и ще се върнем на победния път *wink*

aa2
17.12.2011 22:11

Случва се момчета, не се ядосвайте.Не догледах мача, но виждам, че гола е бил доста късметлийски, така че няма за какво да се ядосвате, просто не сте имали късмет, следващия път ще биете.Късмет и на двата отбора!

alexandart
17.12.2011 22:19

Ами ясно, е че не всеки мач е уникален. Само че при АВБ станаха прекалено много издънките. Поздрави *smile*

aa2
17.12.2011 22:15

Е, не всеки мач на даден отбор е уникален, нали знаеш?Всеки отбор има слаби мачове, вкарали сте един гол и не е чак толкова ненормално да се приберете и да си пазите преднината след като мениджъра вижда, че играта ви не върви много, много.Просто не сте имали ден, така го приеми.Примери има много с такива мачове на големи отбори, така че пак казвам - случва се, няма смисъл да се нервите, другия път ще победите!Късмет!

alexandart
17.12.2011 22:13

Ами да ти кажа гола беше късметлийски, Чех направи доста глупава грешка, но Уигън си заслужиха точката. Не е само до късмета, защото в последните 20 минути Челси се прибра, за да пази резултата, а това в повечето случаи както знаем е пагубно.

ManUnitedfan07
17.12.2011 22:09

Пичове вие не сте добре само това ще ви кажа. Как може феновете на отбора да се изпокарате помежду си.. и к'ви феновете на отбора сте? Нали уж феновете сме "общество"?

qnkoy_chelsea1
17.12.2011 22:07

Някои ще ми каже ли защо не смениха Дрогба ии отново остави Торес на скамейката ....

IvanIR
17.12.2011 22:04

До коментар [@comment 887560] от [@user Antoni753]:

Да бе ...и аз много се ядосах *angry*....вместо да ги натиснат без дъх да ги оставят те се върнаха .....и....оп...късен гол....*angry*....Доста хора са изгорели ...усещам....*angry*

fena_man_utd
17.12.2011 21:52

Те в ЛЕ играят непобедими отбори все едно.Слез на земята Боаш не е за Челси.Челси не е някой си измислен отбор от Португалия.

fena_man_utd
17.12.2011 21:49

Аз не мога да разбера защо не пусна Торес в игра в този мач.Сигурно е много слаб и не става,ами тогава защо дадоха толкова пари.Не може играч струващ толкова много пари да седи на скамейката без причина.Нито е контузен,нито е слаб.За мен днес той тряваше да води атаката на Челси,но все пак аз не съм човека,който решава.Иначе Челси сам се би.Не толкова силната игра на Уигън колкото слабата и беззъба игра на Челси.

georgechelsea
17.12.2011 21:48

само ще кажа че сме много слаби и с нетърпение чакам мача срещу Наполи да ни бият и да го махнат тоя и да дойде Хидинк понеже тоя само ни потапя и нищо повече победата срещу Ман сити беше чист късмет и много взе та си повярва и накрая се видя че нестава нищо от него ще пази футболистите за Тотнъм смешник

Juan_Mata10
18.12.2011 10:27

Орянтирай се към Сити

georgechelsea
17.12.2011 22:11

има една фраза понякога истината боли но няма какво да се залъгваме и да говорим че играем добре и тем подобни неща срещу Валенсия играхме но да не забравяме че при резултат 1-0 те изпуснаха няколко чисти положения а и нацелиха греда и ако някой от тези ситуации беше влязла нещата можеха да стоят по друг начин в мача срещу Ман сити първото полувреме никаква игра но след единствената ситуация която имахме изравнихме през второто полувреме ни помогна глупавите грешки на Клиши който получи бързо два жълти и съответно червен картон и така остави Ман сити с човек по-молко но дори така неможахме да вкараме и се стигна до ситуацията с дузпата която за мен си беше 100 процентова след гола победата я дължим на този човек който в момечна всички критикуват защо на негово място не бил Торес титуляр и тем подобни защото Дрогба в последните 10 минути ги направи за смях а сега го плюят е това е моята гледна точка някой са съгласни други не но всеки си има мнение

torreschelsea9
17.12.2011 22:07

и ти се мислиш за фен на челси ???

georgechelsea
17.12.2011 22:00

ти май четеш само първите редове а най-отдолу съм пиша да дойде Хидинк

Roberto_Mancini
17.12.2011 21:53

евала !

Manower
17.12.2011 21:52

Ееее един фен-реалист! Браво, имало и такива хора,бе! Стискам ти ръката!

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 21:52

Ти ли ще станеш треньор? Гледам "разбираш" ги нещата ама разликата е там че това не е фифа-та...

ManUnitedfan07
17.12.2011 21:46

Мача беше като цяло скучен. Не бяха кой знае колко ситуациите, но пък за сметка на това имаше физическа игра. Типичен английски мач. Много центрирания и затворена игра. Мен лично не ми хареса стила на Андре Вияш Боаш, който се опита да затвори мача в стил Сър Алекс, но просто не беше добра идеята конкретно за мач с този отбор на Уигън. А за Уигън обобщено какво да кажа играха си г/д добре, стабилно се представиха за отбор от втората половина на класирането, да не кажа от последната 5ца. Фланговете на Уигън си работеха на макс, като от левия дойде гола. А за грешката на защитата на Челси няма какво да се каже. Може би се отрази тази минимална контузийка на Тери и по-рано на Чех, когато влезе на шпагат. И те са хора, притесняват се все пак. Като цяло скучен мач, но стойностен.

nofx
17.12.2011 21:37

все едно са ги събрали от африкански племена само лампард се белее на снимката....

ManUnitedfan07
17.12.2011 21:38

*joking*

Lampss
17.12.2011 21:36

Няма да стане от нас отбор,просто много промени трябва да се направят!Лампард,Дрогба,Коул,Босингва,Ивановичч,Калу,Малуда.Просто тия не трябва вече да им е мястото тук!!!!!!!!!!А и забравих да спомена най-големият смотаняк в Челси.Оби Микел!!!!!!!!

mrkamenica
18.12.2011 04:39

Иванович за мен все още е един от най-добрите защитници и не само във Висшата лига

damnit91
18.12.2011 02:59

има играчи,които са се изчерпали за челси: дрогба,анелка,ашли коул,лампард,малуда,калу и дори едни оби микел!! *smile*

qnkoy_chelsea1
17.12.2011 22:48

Евала *smile*))))))))

Lampss
17.12.2011 22:41

С никой не се карам,само изразявам мнение *wink*

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 22:29

Как да му чуеш името като не получи един добър пас... Ами за мен вече Лампард не е толкова креативен и не е толкова на ниво... Мата в този мач беше пълна дупка... Един пробив нямаше... Рамирес може да е муха без глава, но поне играе...

ManUnitedfan07
17.12.2011 22:28

Ми нищо, просто се дразня като гледам как се изпокарвате тука най-верните фенове на Челси. И това, че съм фен на друг отбор не значи, че трябва да се подигравам и т.н. Все пак, нали е Висша Лига.

Lampss
17.12.2011 22:26

Този Х не ме притеснява,отколкото какво ще става занапред в бъдеще,защото,ако не подновим състава в наи-скоро време Челси ще продължава да бере ядове *wink*

alexandart
17.12.2011 22:25

Само искам да те попитам, понеже е ясно, че Дрогба ще играе. Ти колко пъти му чу името по време на този мач? Постоянно говорите, че Челси нямал креативни футболисти, а ти искаш единствените, които могат да подават - Лампард и Мата да са резерви. Рамиреш дето тича като муха без глава ли ще ни оправи..

Lampss
17.12.2011 22:24

Ако не се успокоя кво?

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 22:21

В един коментар казах че тактиката му не е лоша (като цяло) в отговор на друг потребител... За този мач ти казах какво мисля... И не мисля че е нужно да го повтарям по 100 пъти понеже ти не може да го разбереш... На мястото на Лампард е добре да играе Рамирес, на мястото на Торес е ясно който ще играе - Дрогба, на мястото на Мата може да се пусне или Малуда или Калу (ще искат да се докажат)... Защото когато оставиш един отбор който постоянно е със един и същи състав и вече започнат да се превъзнасят и нямат стимул за игра се получават издънки... Затова е хубаво и големите понякога да са на пейката...

alexandart
17.12.2011 22:16

Ами ти в 10тина коментара казваш, че треньора не бил виновен, а играчите. Пак те питам - кой нареди на футболистите да защитават 1 гол? А и като срещу Тотнъм оставят Лампард, Торес и Мата кой ще играе на тяхно място? Аз съм почти сигурен, че Торес ще играе в тежкия мач срещу Тотнъм и ако не вкара гол ще го изкарат виновен пак.

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 22:14

Мислиш че за мен е допустимо да се прибираме да пазим 1 гол ли? Май пак нещо не си ме разбрал... А рецептата за победа над Тотнъм е - Лампард резерва, Торес резерва, Мата разерва...

alexandart
17.12.2011 22:10

Ами пропуснал съм го този коментар, извинявам се. Само не разбирам защо го защитаваш това треньорче. За мене е недопустимо Челси да се прибира, за да пази резултат срещу опашкари. Мислех го за добър, само че .. Край, аз няма да спроя повече. Ясно е че ти имаш мнение, което не съвпада с моето и няма да стигнеме до съгласие. Поздрави и се надявам да биеме Тотнъм. С такава игра не виждам как, ама нали надеждата умира последна *smile*

ManUnitedfan07
17.12.2011 22:07

Я се успокой бе.

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 22:06

Човек пак ти казвам май не четеш много много... "17 декември 2011 [21:35] Глупави 2 грешки на Боаш: Извади Ромеу и прие играта в полето си."... Да изредил съм ги - Мата този мач никакъв го нямаше... Лампард вече не е същия и не е толкова деен в средата... Най-малкото няма един отправен удар докато преди време се спукваше да стреля откъдето му падне...

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 22:03

Къде беше Мата в днешния мач?! Питам те къде?!

alexandart
17.12.2011 22:01

Добре де, аз те питам. Кой нареди на играчите в последните 20 минути да се затворят, за да пазят резултата? Само виж какви футболисти си изредил, как тези играчи при другите треньори печелеха и мачкаха, а сега се получава това. И аз до преди две седмици си мислех, че са виновни играчите, ама след тия неща дето ги направи треньора си мисля, че вината е в него и в страхливите му смени.

Lampss
17.12.2011 22:01

И недей да говориш за Мата,защото той и Стъридж играят най-много от целия отбор *wink*

Lampss
17.12.2011 21:58

Гледай си шибания отбор и не говори!Ти въобще гледаш ли как играт?Просто,ако бяха довели млади,добри играчи положението нямаше да е така,но за съжаление още трябва да ги търпим тия смотаняци дето са.А що се отнася до тренюра,той може да прави по някой път грешни работи,но просто няма достатъчно добри футболисти на които да разчита,и моля ти се недей и ти като някои хора да ме убеждаваш колко добър е Ашли Коул.Да наистина той е легенда на Челси,но сега вече е прекалено слаб и това не пролича само днес *wink*

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 21:54

Да, в този мач вината беше колкото на Боаш толкова и на играчите (Мата, Лампард, Мейрелеш)... Само виж откъде дойде асистенцията и би трябвало да ти е ясно че днес Челси нямаше халфова линия...

alexandart
17.12.2011 21:52

Чел съм достатъчно *wink* Според тебе са виновни играчите, ама нещо излиза, че треньора не е за голям отбор.

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 21:50

Да приемем че в Португалия отборите са слаби... НО как така успя да спечели Лига Европа като прегазваше противниците си?

Don_Matthew
17.12.2011 21:48

Е ти си откачил момче, това не му е слабата Португалска лига, а Англия! Срещу Валенсия върна старата тактика на Челси, излязоха на терена и ги убиха, а тук какво - пак срам! *cry*

moonwalkera
17.12.2011 21:47

хахаха *lol*

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 21:46

Ти май не четеш много много...

nofx
17.12.2011 21:45

няма я и докато само лампард е бял!

alexandart
17.12.2011 21:44

И какво е доброто да се прибираме, за да пазиме резултат срещу 18тия в класирането? И за това ли са виновни Лампард и Торес?

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 21:42

Тактиката на Боаш е много добра (лично според мен) НО трябва подмладяване за да може да е работеща... Някой хора са се поизчерпали за отбора *smile*

ManUnitedfan07
17.12.2011 21:40

Стига с това АВБ бе пич, постоянно се сещам за азбуката не знам защо правя тая асоциация.. к'во всички му го съкращавате.. *joking*

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 21:39

Дай те чуя за теб кой е перфектния отбор?! Големи треньори станахте бе... Като не ви харесва как играе отбора - Чао!!! Аз станах фен на отбора 1998г. когато отбора не беше нищо, и ще продължа да съм му фен каквото и да става...

moonwalkera
17.12.2011 21:38

Да прав си, в Челси трябва да останат само класни футболисти като А.Коул, Стъридж, Торес *confused* ... Много си объркан за своя отбор моето момче, проблема не е в играчите а в игровата тактика на АВБ

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 21:35

Глупави 2 грешки на Боаш: Извади Ромеу и прие играта в полето си... Не искам да говоря за това колко безлични бяха Мата, Лампард (който трябваше да е резерва)... Но все още нищо не е решено...

Damacon
17.12.2011 21:34

Както казах с този треньор толкова. И отново Торес не беше пуснат, дано се махне момчето от тоя умрял отбор и да възроди кариерата си ...

peterdeadman
17.12.2011 21:36

Твоя пък е щото е шампиона на Англия нали ?

Kireto1232
17.12.2011 21:33

Кво веднага някой хора нападате Челси особено тоя Манчини на всяка тема ако не плюеш неможе бати и хейтъра...Случва се на всеки отбор ...Жалко за Челси ,че не победиха..

Double_De
17.12.2011 21:37

Ами какво да очакваш от някакви комплексирани злобарчета *smile* Отишли му комбинациите... хахаха и колко милиона заложи? *lol* *lol* *lol* Все гледате лекото и на хляба мекото

nofx
17.12.2011 21:33

гадните африкански маимуни......

fena_man_utd
17.12.2011 21:33

Челси и от ШЛ ще отпадне.Просто играят много слабо.А Боаш не е за Челси прекалено млад е.

red_army_10
17.12.2011 21:31

Ако Челси иска да остане в топ 4 просто трябва да взима такива мачове. Арсенал бият Уигън 4:0, а Челси правят равен. Еми, колкото толкова...

pr0fy
17.12.2011 21:31

Отидоха ми и комбинациите , отиде ми и всичкото.Много слаб Челси,много. *wink*

alexandart
17.12.2011 21:30

Честито на Уигън. Заслужена точка взеха, че даже ни изпуснаха. За мене оня португалец е виновник, как може при такава малка предина и то срещу 18тия в класирането да прибира отбора в защита и да пази резултата .. Вече си мисля, че проблемите през сезона за Челси не са били заради играчите, а заради Андре. Дрогба цял мач не се засече с топката, а тоя го държи там. Защо не пусна в игра Торес? Защо извади Мата? Как очаква Торес да се разиграе и да започне да вкарва, като не го пуска да играе?

Double_De
17.12.2011 21:34

Съгласен съм!

CASHBOY
17.12.2011 21:30

Умретеееее , прецакахте ми фиша “Челси - лайнари мръсни , вие просто сте едни умрели Лондонски мърши !!!!

Double_De
17.12.2011 21:32

*lol* АХХАХАХАХАХАХАХААХ

rekontra
17.12.2011 21:30

да се маха АВБ...никаква полза няма Челси от него...

Addicted92
17.12.2011 21:29

Браво на Уигън ,
Челси свършиха просто блестяща работа , първо победиха Сити , които ни водеха с 5 точки , сега загубиха 2 от Уигън ..
Просто нямаше как да стане по-добре *wink*
Дано сега и Арсенал победи Сити *joking*

ManUnitedfan07
17.12.2011 21:33

Вярно си е. *joking* Ама ме е яд за Челси. По-добре старият ни съперник да ни вземе титлата, отколкото некви смешни Мангалчестър Цици.

alexandart
17.12.2011 21:32

На вас пък все някой друг трябва да ви свърши работата .. Радвайте се сега, защото за вас сезона ще е много тежък *wink*

Juan_Mata10
17.12.2011 21:30

Ти не се изхвърляй мн мн

georgechelsea
17.12.2011 21:29

така трябваше много бързо им се вдигна самочувствието и почнаха да подценяват защото този мач ако не беше подценен просто няма кой и нека сега и тотнъм да ги бият и тоя да си трягва защото вече съм му бесен с тия умрели смени пуска ми хора на по 33 години да пази резултат няма да коментирам

fena_man_utd
17.12.2011 21:28

Големи некадърници играят в Челси.Просто не е истина.След победата срещу Сити бях 100%,че ще бият днес Уигън,а то какво стана.Трябваше след гола да ги бяха натиснали,а не да се затварят в половината си.Логично беше,че Уигън ще натиснат.Слаб мач като цяло за лондончани.

Roberto_Mancini
17.12.2011 21:28

довиждане АВБ*joking*

alexandart
17.12.2011 21:35

Тоя треньор е голям страхливец, не става за Челси. Пролича си още преди седмица, когато с човек повече трябваше да убиеме Сити, а той пусна защитници. Днеска пак. Догба цял мач се влачи и едвам ходи, а той го държи 90 мин, и вади атакуващите ни футболисти Мата и Стъридж, за да пусне дефанзивен халф. И това срещу предпоследния в класирането .. Е как да има успехи с такъв треньор

Icarus
17.12.2011 21:33

Споко бе пич, не знам кой падна миналия кръг.. За гола вина имаше Чех, а въобще за резултата е виновен УЖАСНО МНОГО Бояш.. КАК МОЖЕ ДА ИЗКАРА СТЪРИДЖ И ДА ВКАРА ДЕФАНЗИВЕН ПОЛУЗАЩИТНИК :!?!? Да не говорим и за другите смени, МНОГО ГОЛЯМА ГРЕШКА МУ КОСТВА 2 сигурни точки.. Много зле.. не проумявам тая тактика, аз знам, че не се правят такива смени, та кво остава за Бояш... Ужас..

peterdeadman
17.12.2011 21:28

Ебати слабия мач.. Тоя па и той кво ми вкарва Малуда и Микел.. Да се радват, че не вкараха в добавеното време.. С тая игра до никъде няма да стигнем..

georgechelsea
17.12.2011 21:36

ти първо си прочети какво ми пишеш и после говори пак

peterdeadman
17.12.2011 21:33

Пич, не ми говори по-добре.. Просто кво се ядосвам на смешки като теб.. Не ми се обяснява пак.. Явно нямаш мозък и не си разбрал кво пиша...

georgechelsea
17.12.2011 21:30

а сега защо ти критикуваш а после пак ми говори

Don_Matthew
17.12.2011 21:27

Така е като много говорехте преди мача в статията, щели сме да ги смажеме без проблеми, резлутати от сорта 0:5-6-7 така е, другия път НЕ ГОВОРЕТЕ И НЕ СЕ ИЗХВЪРЛЯЙТЕ ! АВБ е глупак! *cry**devil**stop*

Kireto1232
17.12.2011 21:27

Гол в края не съм гледал мача ама като видях атаките и головите положения май Х-а е бил заслужен за Уигън...

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 21:27

Друго си беше Моузес да ритне Чех през ръцете като се протегна да хване топката... Като цяло много слаб мач и грешка на Боаш - изваждането на Ромеу...

Roberto_Mancini
17.12.2011 21:27

ахахах*joking**joking**joking**joking**joking**joking*

scrooll7
17.12.2011 21:32

да гледах го

ManUnitedfan07
17.12.2011 21:30

Мале мале как го затвори *joking*

Roberto_Mancini
17.12.2011 21:30

гледали мача ? Кажи ми само ДА или НЕ ?

scrooll7
17.12.2011 21:29

оо манчини приятел аре бе откога те чакам да кажеш що паднахте от челси е

Don_Matthew
17.12.2011 21:28

Ти па не се смей, че с тая картонена купа на снимката ще си останете още 20 години скапани боклуци!! *cards*

Double_De
17.12.2011 21:27

Тцтцтц вместо да се върнем в борбата за титлата, много ме издразни Боаш в този мач*angry*

mladen12
17.12.2011 21:26

много интересен мач стана ! Уигън си заслужиха точката *smile*

Double_De
17.12.2011 21:24

Винаги когато водим с 1 гол и приемем играта в нашата половина накрая се сриваме особено срещу отборите като Уигън......

pr0fy
17.12.2011 21:23

Айде отиде ми прогназата .. аре ве ЧЕЛСИ *devil*

Don_Matthew
17.12.2011 21:22

Ае са кажете, че Бояш не е виновен... пълен смешник с тия смени *devil*

georgechelsea
17.12.2011 21:21

то с тая игра още от самото начало се видя че няма да стане и сега какво нищо пореден провал

Manower
17.12.2011 21:19

хаха опа нещо се обърка в схемата с тоя гол *lol*

Gopcho
17.12.2011 21:14

Те му се гаврят на Торес като на Бербо.. и срещу сити загряваше и не влезна... тука пак тука пуска Малоуда *sad*

Double_De
17.12.2011 20:55

Въпреки гола Челси продължават да са много статични. Не се движат много и не си подават достатъчно. Искам да вкарат още 1 и да затворят мача!

aa2
17.12.2011 20:53

Браво, хубав гол и много добър пас, браво!

pr0fy
17.12.2011 20:50

Много красив гол , евала на Стъридж *wink*

Gopcho
17.12.2011 20:50

Стъридж показа класа, много е добър!

ManUnitedfan07
17.12.2011 20:46

Феновете на Челси не ми се сърдете, ама с тая игра не ви виждам как ще ги биете тия. Не мога да разбера как така играете силно с/у силните отбори а слабо срещу слабите..

pr0fy
17.12.2011 20:44

Уигън ви мачкат "шампиони" *joking*

Double_De
17.12.2011 20:44

Не не не това неможе да е същия Челси, който игра с/у Ман Сити и Валенсия....

aa2
17.12.2011 20:44

Хахахаххаа, някой чу ли коментатора как каза ''АрЖен Робен''?*lol**lol**lol**lol*

Double_De
17.12.2011 20:45

Ами така го произнасят и Английските коментатори.

7ed0o0
17.12.2011 20:39

когато Лампард играе ни липсва бързина а когато Рамирез играе той Мейрелеш и Стъридж играят много по-добре

Icarus
17.12.2011 20:29

Абе не играем никак добре, няма какво да се лъжем..
Като ни го вкарат ще се стегнем, ама не трябва да е така !!
Този играе с 5 защитници и добре е научил тактиката ни, затова виждате, че не могат да си я подадат както трябва.. Надявам се на положителна промяна второто полувреме.. Нито Лампард, нито Мейрелеш не правят кой знае кво.. да не говорим за глупавите решения на Дрогба, Стъридж, Босингва вместо да си я подават на крилото, тръгват да се мамят.. Хубаво, че не играхме така с/у Сити, че изяждахме 5-0.. Както и да е.. очаквам по-добра игра и 0:1, 0:2 краен резултат.

pr0fy
17.12.2011 20:25

Челси са трагични първото полувреме

Double_De
17.12.2011 20:22

Егати слабата игра от страна на Челси. Бавни, предвидими и безидейни в атака...........Дано 2рото полувреме нещата се променят и да заиграят по-добре!

chelsea_fan2
17.12.2011 20:24

Прав си, май се пазят за мача с Тотнъм но нека първо вземем този....

georgechelsea
17.12.2011 20:18

и всичко идва от страната на Босингва а това е грешка на Боаш защото остави Луис да почива и накрая какво нищо пак няма да спечелим колкото за тия центрираня видяха че нестава нищо и пак за Стъридж няма да говоря понеже за него нищо положително немога да кажа с две думи пълна комедия сме и май много му се вдигна самочувствието на Боаш след победата над Ман сити

aa2
17.12.2011 20:54

''Хммм, има ли поне едно спорно положение свирено в полза на Уигън до момента?Май, май няма да се свири нищо за Уигън днес!'' моля те, кажи ми кое не разбираш от коментара ми!

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 20:49

И аз виждам че отбора не играе добре, но да седна ли да ги плюя след като противника се е затворил с целия си отбор в наказателното?... aa2 - Ти май едно мислиш, друго пишеш, трето се разбира...

georgechelsea
17.12.2011 20:42

добре защо малко не се замислите всички вие който ми казвате че съм някакъв критик и тем подобни глупости защото като гледам мача не виждам нищо смислено да сме направили и дори нямаме точен удар и неможем да вкараме на Уигън който са на последно място та как ще мислим за титла

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 20:38

Уинър а нещо за удара на Ромеу няма ли да напишете?! А тоя georgechelsea въобще не ми е ясно как е фен като през цялото време плюе по отбора било то с причина или без ... Явно много се е вживял на фифа-та и сега си мисли че той управлява отбора...

georgechelsea
17.12.2011 20:37

теб ще те оставя без коментар защото това че ти си затваряш очите и не виждаш какво играят си е твой проблем

peterdeadman
17.12.2011 20:37

Ае човек, той във ВСЯКА тема на Челси ги критикува..Един хубав коментар не съм му видял.. Една грешка да направят и целия отбор ще нареди.. Писна ми от него, разбираш ли?

alexandart
17.12.2011 20:36

Ти пък къде си тръгнал да защитаваш отбора, дето нищо не играе? Всеки има право да изрази мнението си. Кой си ти, че да забраняваш на другите да коментират? Как да кажеме добри думи за Челси, като те се влачат по терена и все едно гледаме някакви футболни супертитани, като Витоша (Бистрица).

peterdeadman
17.12.2011 20:33

Ти ще спреш ли да критикуваш отбора ве..? Писна ми да ти чета тъпите коментари.. Като не ти харесва не гледай и не бъди фен на отбора.. Никой не те задължава..

alexandart
17.12.2011 20:23

Особено Дрогба и Стръидж. Тези 2та не знаят ли, че футбола е колективен спорт. Тръгнали да играят сами и не зная какво значи пас ..

7ed0o0
17.12.2011 20:21

ти въобше гледащ ли мача? отдясно Босингва много добре си играе...вярно че е малко нестабилен ама като цяло целия отбор не играе добре

aa2
17.12.2011 20:16

Хммм, има ли поне едно спорно положение свирено в полза на Уигън до момента?Май, май няма да се свири нищо за Уигън днес!Не казвам, че Челси са виновни!!!!!!!!!!!

aa2
17.12.2011 20:45

Кой ти говори за ощетяване бе, оле Боже, ти си наистина много глупаво момче!!!Казах, че НЯМА СПОРНО ПОЛОЖЕНИЕ КОЕТО ДА Е СВИРЕНО В ПОЛЗА НА УИГЪН, къде виждаш тук да съм казал, че са ощетени?Еееее, айде поумней малко преди да ми пишеш отново, окей?Не искам да те обиждам, но си наистина много глупав!

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 20:36

Сигурно Уигън са ощетени след като не им беше дадена дузпа заради симулацията и сигурно заради умелото следване на правилата от страна на Иванович? ... Стискай палци, пали свещи и се надявай Манчини да обърка отбора...

vankata713
17.12.2011 20:15

Този мач съм го играл 1:3 а, кажете ми със такава игра от страна на Челси как ще го хвана?*smile*

ManUnitedfan07
17.12.2011 20:19

Аз днеска изтървах Ууулвс и Сток с 50лв, така че съм по-опарен.*lol**lol**lol**joking*

7ed0o0
17.12.2011 20:16

аз пък го играх 0:9....*joking**joking*

7ed0o0
17.12.2011 20:15

а извинявайте сбърках коментарите

Gopcho
17.12.2011 20:13

Те и срещу ман сити бяха трагични 1-вото , 2-рото заиграха по-добре

holigan4e
17.12.2011 20:23

Баси якото коте много доброоо *smile*

Double_De
17.12.2011 19:59

пак играем с многоходовите атаки и пасовете назад пфффф*angry*

Roberto_Mancini
17.12.2011 19:49

Трагични сте..

ManUnitedfan07
17.12.2011 19:59

тия трагичните ви направиха вас трагични в понеделник, нещо много бързо забрави ?

deeppurple
17.12.2011 19:59

Я си затваряй плювалника, че твоя отбор е най-трагичен.

arsenal4yy
17.12.2011 19:19

Всички плюете Торес,а дори Андре Виаш не го пуска..

ManUnitedfan07
17.12.2011 19:16

До коментар [@comment 887246] от [@user luiz_lfc]:

е поне може да се надяваме. Други си остават само с Карлинг къп.

luiz_lfc
17.12.2011 20:00

То хубу само карлинг ама поне не сме жалкари да са молим на фифа

ManUnitedfan07
17.12.2011 19:07

Опа, феновете на Челси, извинете ме, обърках темата. Съжалявам.

ManUnitedfan07
17.12.2011 19:06

Манчестър Юнайтед може да играе в Шампионската лига през пролетта. Сензационната новина или просто надежда за феновете на Бербо и компания идват от заплахата на ФИФА. Световната футболна централа заплаши с изваждане Швейцария от международни състезания. Причината за това са действията на ръководството на Сион, което не спира да води дела срещу ФИФА.

Швейцарската футболна федерация има срок до 13 януари да разреши случая и да предприеме мерки срещу клуба. "Ако този срок не бъде спазен, Швейцария автоматично ще бъде отстранена от международните турнири от 14 януари 2012 година", съобщиха от ФИФА.

Ако се стигне до наказанието, Швейцария няма да има право да играе официални международни мачове, а Базел ще бъде изваден от Шампионската лига.

Според "Дейли Мейл" при това положение е възможно Манчестър Юнайтед да заеме мястото на Базел и да премери сили с Байерн (Мюнхен) в осминафиналите. “Червените дяволи” останаха трети в групата си след Бенфика и Базел и трябва да участват в Лига Европа през пролетта.

Другата опция е най-добрият трети отбор в груповата фаза на Шампионската лига да продължи напред. Това е Манчестър Сити.

Както е известно, УЕФА извади Сион от турнира Лига Европа заради нередовни картотеки на шестима футболисти. Последваха яростни коментари от страна на президента на отбора Кристиан Константин, който заведе няколко дела срещу УЕФА и ФИФА и подаде оплакване до Европейската комисия за липса на справедливост. Сион обаче не беше върнат в турнира, а неговото място през есента зае Селтик./БЛИЦ

rooney_fen_256
17.12.2011 19:22

Наистина интересна новина, която дава някаква надежда, но едва ли ще се случи. Швейцария ще разреши случая.

ManUnitedfan07
17.12.2011 19:14

не се обаждай, не виждаш ли под твоя коментар какво написах ?

torreschelsea9
17.12.2011 19:08

божее накакво се надявате !!!!!!!! Каква шампионска лига като абсолютно честно базел си ви отупаха

georgechelsea
17.12.2011 18:57

всичко добре но защо Луис не играе а Босингва и защо Рамирес го няма нито в резервите

torreschelsea9
17.12.2011 19:06

има лека контузия в кръка *wink*

stoqn_937
17.12.2011 18:24

според мен на мястото на ромео андре ще пусне лампард,за да поохлади страстите около него и също така може би ще пусне торес вместо дрогба за да даде шанс на торес срещу непетенциозния съперник на Челси

Lampss
17.12.2011 18:10

Аз мисля,че днес АВБ ще пусне Торес и Лампард *smile*

peterdeadman
17.12.2011 18:01

Аз се надявам да видим Торес титуляр.. Ако не се получат нещата Дрогба да влиза към 60-65 минута и да решава мача.. А за Лампард.. Няма какво да говорим.. Видя се, че има какво да даде на отбора.. Предполагам, че и той ще е титуляр днес..

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 18:16

Аз пък се надявам да не го видим... Да влезне след като победата е подпечатана, защото докато е в игра е много мъка докато се вкара гол...

peterdeadman
17.12.2011 18:11

то пише "Вероятни* стартови състави" *lol*

kris_666
17.12.2011 18:03

е горе пише че Лампард е резерва.. Спред мен не тряба да се рискува в тоя мач..

elkageo
17.12.2011 18:00

Уигън ще е боксова круша не се плашете за Лампард все някога ще играе а за Тотнам ще е доста труден мач но Челси ще спечели

omonigotemile
17.12.2011 17:56

няма да е такъв състава на челси! очаквам ротации с оглед на натоварения цикъл и тежкия мач с тотнъм през седмицата. някой измежду калу или малуда нищо чудно да е титуляр. лампард за мен е сигурен в стартовите 11

rooney_fen_256
17.12.2011 17:55

Интересно. АВБ продължава да залага на Ромеу вместо на Лампард. Това може да му изграе лоша шега.

mincho97
17.12.2011 17:37

Ако в тоя мач Уигън не правят индивидуални грешки могат да вземат поне точката!

BASTARD
17.12.2011 17:27

дано пусне ТОрес по някое време и да се отпуШи

st0b796
17.12.2011 17:24

според мен Лампард трябва да е титуляр и да бъде даван шанс на Торес в тези мачове няма как за 10 минутки дори и не на всеки мач да влезне във форма няма как това да стане простолИ всеки който го критикува в момента да се замисли над думите ми.Да Дрогба е добър но е на години вече АВБ трябва да мисли за бъдеще и да нагажда отбора а Торес има място в него.Лично мое мнение не задължавам никой с него просто съм едно 15 годишно хлапе което е фен на Челси

st0b796
17.12.2011 17:52

точно това искам да кажа

alexandart
17.12.2011 17:42

Напълно съм съгласен с теб. Видя се срещу Сити, че Лампард е лидер и когато играе е друго. А тоя треньор м ие чудно как иска Торес да вкарва. От скамейката ли?

elkageo
17.12.2011 17:24

0:4 Уигън ще е боксова круша на Челси ще валят голове

ChelseaBoy7_9
17.12.2011 17:15

Мисля че Боаш е избрал точните хора - хора с опит и хора с желание за игра *smile*

mincho97
17.12.2011 17:06

За състава на Челси няма изненади поне според мен. За Уигън мисля че Ди Санто трябва да бъде пускан по-често като титуляр. Той е страхотен играч. Висок е и има страхотна техника. Относно Родалега не знам защо Роберто Мартинез не го пуска титуляр.