"Не играх с ръка" (видео)

14:25
"Не играх с ръка" (видео)
"Не играх с ръка", заяви нападателят на Реал Мадрид Гонсало Игуаин, за когото играчите на Валенсия претендираха, че е извършил дузпа в последните минути на срещата между двата тима, завършила 3:2 в полза на "Белия балет".

Играчите на Валенсия обградиха съдията Витиенес след инцидента, искайки дузпа, която би им дала шанс да изравнят. Игуаин обаче обяви, че не е играл непозволенo и реферът е взел правилното решение.

"Всичко се случи много бързо, но за мен топката ме удари в тялото. А когато те удари в ребрата, това не е дузпа", сподели нападателят.

"Мачът бе много труден и важен за нас", добави той.

Капитанът на Реал Икер Касияс повтори като ехо думите на Игуаин. "Видях всичко много добре. Топката го удари в гърдите. Напрежението винаги е голямо в края на мача, но той игра чисто и няма какво повече да кажем", каза стражът.

Вижте видеото и преценете дали има дузпа.



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

lunatik
21.11.2011 12:59

1000% дузпа,само някой сляп може да се заблуди*thumb_up*

cesc4barca
21.11.2011 11:42

хахахахахаахха нямало рака да *lol**lol**lol* 100% е нямало рака

troublesome86
21.11.2011 09:20

Мога само да кажа,че в краката на Сан Икер има играч на Валенсия в засада.Оттам нататък няма какво да се обсъжда тази ситуация..

kiko_kj99
21.11.2011 11:08

прав си че имаше засада на някав играч но за това никои не казва нищо щото са фенове на уефалона на тях нау много им помагат садиите

DuX4o0
21.11.2011 06:16

Мхм вижте се феновете на Барса.Всеки в сайта казва че няма дузпа само вие че има хахах Е тва говори много *smile*

4ef0
21.11.2011 00:39

никаква дузпа няма ... тези които твърдят, че има дузпа или са някакви некоптетентни идиоти дето си нямат понятие от играта или за заблудени каталунци, които ги е яд, че не изгубихме точки срещу Валенсия

sacrefisio
21.11.2011 00:16

съдията да е гледал..... дуспа има.... ако не е ръката му топката влиза във вратата.... тук не говорим за неволна игра... а ситиация при която топката влиза във вратата.... при такива ситуации неволна игра нема.... или дуспа с картон или съдията си затваря очите и после цял живот го коментират

sheepwww
20.11.2011 22:39

как може да има такива слепи хора,просто нямам думи махнете си белите очила,как няма дуспа ве. хахах вие просто не искате да си признаете, а ти Higuain207 кво ми говориш за мач,който се изиграл преди 20 години(да тогава уефа трябваше да дискалифицират барселона) просто се съвземете малко !!! пък и садията трябваше да изгони марсело...

Higuain207
20.11.2011 23:55

Не коментирай по-добре.

fatalniq
20.11.2011 22:24

смешен си ти ве лек .Гледай си мижавия отбор и не коментирай мачовете на Реал.

fatalniq
20.11.2011 22:19

ква ръка е вие нормални ли сте хахахаа топката се удря в ребрата му,а не в ръката РЕАЛ СА НОМЕР 1

messyfan
20.11.2011 22:19

Дузпа ли?Кой ще свири дузпа срещу Реал М?Аз лично не си спомням от кога не е свирена дузпа срещу тези смешници.Започвам да си изпускам нервите,защото всички казват че Барса е съдийски отбор но тука всичко излезе наяве.Такова ЯКО подпиране на искуствения и смешен отбор от Мадрид не бях виждал с години.Когато смешките бяха подложени на ожесточен огън и едва преминаваха половината на Валенсия и гола висеше на косъм съдията реши да се намеси АДЕКВАТНО в полза на балета.СРАМ,СРАМ,СРАМ.Спестен червен картон на Йозил на 2 пъти,не знам си колко процентова ДУЗПА в самия край за Валенсия и спестен ЧЕРВЕН КАРТОН за Игуаин за игра с ръка.Слепите и невменяеми фенчета на Реал твърдят,че това не е така но те просто са неискрени.Когато Реал е подложен на натиск в даден мач те играят по този начин-КЕЧ,ММА,самбо,джудо,хандбал,волейбол но само не и футбол.Жалкари мадридски.*devil**cards*

scantraxx
21.11.2011 10:07

Тва Барса е най-подпираното отборче в европа , я си лягай

elez0v
20.11.2011 21:31

Не е ръка това, но много трудно се вижда. Неутрален съм и си казвам мнението.

shog0
20.11.2011 20:00

кфо рамо бе хора ... вие нормални ли сте ... бъдете малко обективни, а не да приказвате подтикнати от пристрастия ... Игуаин направо си посегна към топката с ръка ... незнам вие кфо виждате .... !?

mostoles
20.11.2011 20:45

кажи ми съ6то с обективността си,на теб колко повторения ти трябваха,за да види6,4е има игра с ръка....бъди и обективен и кажи ако бе6е на мястото на рефера,в тоя куп от футболисти и при така бързото развитие на слу4илото се,как би постъпил ти...6тото нали се се6та6,4е от ТВ и да гледа6 повторението хиляди пъти е лесно,нито за футболистите,а о6те по-малко и за съдийте,там ре6ава6 за стотни от секундата...и те са хора,а не ма6ини,не го забравяйте

mostoles
20.11.2011 20:32

ок,хайде ти като си толкова обективен,кажи ми Солдадо колко картона трябва6е да полу4и,кажи ми тоя Тиаго ли къв бе6е,колко пъти трябва6е да бъде изгонен,където първо настъпва Марсело при спряна игра,а след това и изритва топката в него,пак при спряна игра,после повтори това и със Серхио Рамос...хайде,нали сме обективни,а съ6то така,виж положението за дузпата за което става дума от друг ъгъл,ако си обективен толкова колкото твърди6 и познава6 правилото за засада,6те види6,4е има засада...хайде,бъди обективен и кажи

_beroe_
20.11.2011 19:46

От клипа който са сложили Уинър много добре се вижда,4е Игуаин играе с ръка,за да спре топката.Според мен трябва да бъде отсъдена дузпа.(ли4но мнение)

MaN_uTd_17
20.11.2011 19:29

Удари го в рамото.Няма дуспа*wink*

messyfan
20.11.2011 22:21

Дали не го удари някъде другаде?Примерно на една педя от пъпа надолу.Измий си очите бе.Сляп ли си?

iotto112
20.11.2011 18:16

че имаше движение на ръката - имаше, но според мен го удари в рамото. аро321: ако родителите ти не са те научили, пише се дуЗп, а не дуСпа както вече написа около сто пъти.

aro321
20.11.2011 20:27

Прав си написал съм дуспа.Ама виш ти какво си написал дуЗп.Този които пиши за грешките на другите,той греши.

aro321
20.11.2011 16:40

Абе mostoles не казвам,че рефера зад врата ще свири дуспа.Просто като види ситуацията ще сигнализира на главния рефер,а той ще вземе решение.Моля вникваите в това което се пише,а не да изкарвате хората глупави(написал съм:..."то той би трябвало да види какво е станало",а не че е трябвало да свири дуспа).

mostoles
20.11.2011 16:27

До коментар [@comment 858048] от [@user potrebitel79]:

а ти как пи6е6 бе...?

aro321
20.11.2011 16:15

Страничния рефер няма как да види ситуацията.Не знам къде е бил главния съдия,но можи от купа играчи и той да не е видял.Не съм сигурен дали има по още еди рефери до вратите.Ако е имало то това е била ситуация в която той би тябвало да види какво е станало.

mostoles
20.11.2011 16:26

няма рефери зад вратите,а и да има,те не могат да вземат такива ре6ения,асистент арбитъра(които е на тъ4а),съ6то не може да каже има ли дузпа,или не...това е правото само на главния рефер,другите могат само да си кажат мнението,вземете се запознайте как стоят тея не6та и тогава коментирайте

aro321
20.11.2011 16:07

Грешка е моя още веднъж видях клипа .Не ми се струва че иска да се изправи просто слага ръка на пътя на топката това си е чиста дуспа и червен картон.Поне за мен от това което видях.Не задължавам никои с мнението си.

CLOTH
20.11.2011 17:59

Твоето мнение го разбрахме, ти го повтори 18000 пъти. Като казваш нещо, казвай го по един път, спри да спамиш ! Много спорна ситуация, аз страна не взимам... А относно каталунците, не знам как нямате срам да говорите за подпиране...

aro321
20.11.2011 17:30

Които кавото иска да мисли,за мен си има дуспа.Аз тълкувам нещата по начин по които в краина сметка излиза,че Игуаин нарочно докосва топката с ръка.Само Игуаин може да ни кажи истината.Моля ви се по спокоино.Коментираме за да искаржеми мненията си по ситуацията,а не за да се обиждаме.Съвет до Higuain207:ако не си научен от родителите си как да общуваш нормално научи се.(по долу съм написал,че не задължавам никои с мнението си)Явно имаш и други проблеми.

mostoles
20.11.2011 17:18

кво да каже,те правилата за Уефаселона са едни,за останалите отбори са други

Higuain207
20.11.2011 17:02

Мой мача м/у Челси-Барселона игра с ръка на Пике ,защо не кажеш нещо по въпроса?Топката удря Игу в рамото ,а Пике в ръката ,но тогава не беше отсъдено нищо затова си трай.

aro321
20.11.2011 16:04

Еми от клипа на Gopcho се вижда,че Игуаин прави движение с ръката си.Парво тя е прибрана после я слага на пътя на топката.Дали иска да се изправи или нарочно докосва топката е въпрос на разбиране.

potrebitel79
20.11.2011 16:03

Това си е 1000% дузпа и няма място за спор - и на 2-та клипа, които са дадени тук от Gopcho и anton_cholakov съвсем ясно се вижда!
Дори и да не го е докоснала по ръката, макар че и това се вижда, той протяга ръка и се опитва да я спре - вместо да спорите просто погледнете движението на ръката му!

mostoles
20.11.2011 16:11

мн ти е сме6на логиката,за протягане на ръката,да се свири дузпа...ми то по твоята логика,когато един нападател падне в наказателното поле на противника и да се свири дузпа

mostoles
20.11.2011 15:59

много сте сме6ни,цял свят казва няма дузпа,само феновете на уефаселона ревът за някви дузпи и спестени картони...ама да,вие няма как да проумеете не6тата,нали мислите с плитките си промити мозъци и гледате със синио-4ервените си о4илца,хайде хейтъри,ревете си...може би това е от страх,нали знаете ку4етата за6то лаят...от страх...жалки сте просто

potrebitel79
20.11.2011 16:05

Незнам кой е смешен в случая - тези, които гледат реално или тези, които след като не могат да играят се ритат и наричат всички симуланти, защото не приемат катърското им поведение! И м/у друго изобщо не виждам с какво право може да наречеш друг човек смешен, при условие, че пишеш такива постове, неграмотен боклук такъв!

anton_cholakov
20.11.2011 15:54

Хмм сложна ситуация ... Първо топката се удря в гърдите му и се отклонява към корнера, след това вече може и да е докоснала ръката му.. но така или иначе Касияс бе точно зад Игуаин, за това и може би не беше свирена дузпа

aro321
20.11.2011 15:53

Игуаин игра умишлено с топката.Погледна на къде е насочена и си слоши ръката.Нали така?

nycsan
20.11.2011 15:50

видях,но защо някой от потребителите трябва да го дава?относно дузпата 200%

nycsan
20.11.2011 15:46

winner що не сложихте видео ми само пи6ете глупости

aro321
20.11.2011 15:45

Само за сравнение.Тиари Анри срещу Еире игра с ръка,но след мача си призна.А тук няма не съм играл.Всички опрекваха Анри за постъпката му.А Агуаин какво направи спря топката с ръка.Ала няма смелоста да си признае за играта с ръка.Може Анри да е постъпил лошо,но си призна след мача.Анри виначи ще бъдеш номер 1 в сърцето ми.*smile**smile**smile**wonder**wonder*

aro321
20.11.2011 15:32

Хах Игуаин същия като Валдес.Хах.Валдес спъна Роналдо и каза не не съм го направил,а сега същата рабора с Игуаин.

Gopcho
20.11.2011 15:16

[@link http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=991P869sKjw]
Той тука си проличава...

aa2
20.11.2011 15:29

Точно в ребрата+рамото.Дори да е имало докосване до ръката то е било адски, адски, адски малка част от ръката и съдията няма как да го види това.

aa2
20.11.2011 15:12

Видя се, че игра или с рамо, или с гърди, или го удари в ребрата, но не и с ръка!

Messifan10
20.11.2011 15:08

Въобще..

red_devil_fen7
20.11.2011 15:11

е сеа неревнувай че садията може да си позволи да подкрепи някои друг отбор ... малко ли ви помагат на вас ...