Сър Алекс сложи точка: Бербатов ще преподпише с нас

15:44
Сър Алекс сложи точка: Бербатов ще преподпише с нас
"Димитър Бербатов е изключителен футболист и ще активираме клаузата му за удължаване на договора с една година", заяви мениджърът на Манчестър Юнайтед сър Алекс Фъргюсън.

Бербатов, най-скъпото попълнение в историята на тима, дошъл за 30.75 милиона паунда от Тотнъм, доста често е резерва през този сезон и остава зад Уейн Рууни, Хавиер Ернандес и Дани Уелбек при избирането на титуляри в атаката. Сегашният договор на футболиста пък е до идното лятото.

Това доведе до спекулациите, че Фърги може да продаде играча през януари, а руският Анжи "се облизва" за подписа му. Самият агент на Берба, Емил Данчев, заяви че клиентът му би бил заинтересуван от оферта на руснаците. Фърги обаче разсея съмненията и увери, че Бербатов ще преподпише.

"Димитър все още е в мислите ми. Прочетох някои неща, но не виждам причина да го продавам. Той е невероятен футболист и ще му дадем още една година договор", сподели шотландецът.

"Той няма късмет, тъй като формата на Хавиер Ернандес през последната година е страхотна, но все още играе голяма роля в клуба и тренира добре. Не се оплаква. Момчето е страхотен професионалист и се радваме да го имаме. Трябват ти доста нападатели в днешни дни. Ако погледнем 1999 година, имахме четири велики нападатели. Те изиграха своята роля. Точно това се случва и днес", каза още шотландският мениджър.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Zdr4Maho
19.11.2011 11:35

Фанатик Стоичков беше основна част от Барселона и лидер на Националния отбор Бербатов не е такъв .Може да сравняваш Бербатов с Лчков Пенев Сираков Боримиров Стилян Петков но нв и със Стоичко или Балъков

krasenco
19.11.2011 10:47

На Чичарито формата била страхотна!А на Бербатов не беше ли,че ги заби на пейката?

gogo_m93
19.11.2011 10:43

Дали ще играе или не това решава само и единствено САФ,важното с този случай е,че Бербатов ще подпише нов договор и това трявбва най-накрая да спре трансферните слухове около него.Стига с глупостите по негов адрес.

DuX4o0
19.11.2011 08:54

Мор лично мнение е. Или да го пуска да играе редовно или да го маха.Тоя дартак от звезда го направи на Митко пейката боклука дарт *smile*

FaNaTiKa
19.11.2011 00:48

това да тръгнеш от Пирин Благоевград .. и жалката България и да стигнеш до Манчестър Юнайтед си е нещо нечовешко, толкова млад да излезеш от България, сам .. в чужда държава, чужд език, чужда култура .. нещо много трудно и да стигнеш един ден до отбор, като Манчестър Юнайтед, е евала му правя голям е, той от нулата е тръгнал, и двамата със Стоичков са ми любими футболисти, някак Бербатов е техничарче, радва повече окото със стила си, но няма как, просто Стоичков е силния и надъхващ играч на терена, един човек с много силен характер, трябва да се радваме, че имаме двама толкова велики българи, но двамата в едно биха били по-велики от Марадона, Пеле, Зидан и всеки друг .. просто такъв е живота, едно ти се дава в повече, друго ти липсва .. в случая Бербатов е характер, в случая Стоичков .. техниката му не беше на най-високо ниво, но пък всичко друго на най-високо, както и при Бербатов, но без спортната злоба, стремежа за доказване, като цяло характера

FaNaTiKa
19.11.2011 00:41

Бербатов е луд, вместо да завърши достойно кариерата си и да го носят на ръце в някой отбор, който уважава футболистите си, "да го носят на ръце"и да пеят песни с неговото име, както правеха в Тотнъм и Леверкузен, в Юнайтед винаги ще бъде един от многото, винаги ще бъде недооценен, просто стила им е да пресират, разбирането за голям футболист в Англия е онзи, който тича много по целия терен, рита се, бута се .. на второ четене са чисто техническите му футболни качества, жалко за Бербатов, сам си е виновен, сам си е избрал така да бъде, това е голям човек, безспорно много умен и талантлив футболист, безкрайно различен от другите и много деен и техничен играч, определено с характер, щом е стигнал до това ниво, но е странник, един уважаващ себе си човек със силен характер, какъвто е Стоичков например, никгоа не би допуснал така да го мачкат, Бербатов го допуска, нещото което винаги ще ме дразни в него, но той си остава голям играч, доказал се е и в Тотнъм и в Леверкузен, а в първия му сезон и миналия в Юнайтед също се доказа, безспорно

kVAZERQ
18.11.2011 23:24

никой не се осеща че САФ го казва за да му дигне цената *smile*

madcon
19.11.2011 00:22

много вярно пич МНОГО ! Само дето Бербо е Барби

Xelikopterr
18.11.2011 23:00

Честно казано, имам усещането, че Бербо ще остане не само още една година, а много години в Юнайтед и точно това е причината да не роптае срещу статута си на твърда резерва в момента!

potrebitel79
18.11.2011 22:28

Предлагам тъпаци, на които най-високото им достижение е регистрцията им в Уинър да не си позволяват да критикуват Бербатов!
Мисля, че той най-добре знае какво е реалното състояние на нещата, какво точно иска и как да го постигне - досега не се е справял никак лошо в това отношение - доказва го вече повече от 10 години!
Той си знае най-добре какво е отношението на отбора и на САФ към него, той си знае най-добре къде иска да играе и за колко пари, така че спрете да се правите на пророчици и да обяснявате как трябва да постъпи някой, който досега постигнал 100 пъти повече, отколкото вие ще постигнете за целия си живот!
Тъпаци!

ChelseaBoy7_9
18.11.2011 21:55

Няма такъв като Бербатов... Тези от Юнайтед още малко ще направят групова оргия със семейството му, а той ще е оператора и ще гледа... То бива безхарактерен човек, но този тук просто минава всички граници...

ceco26
18.11.2011 21:21

Абе нямам нищо против Бербо, но се възмущавам на жалките му решения да бъде незабележима част от отбора на МЮ, който печели купи този или следващ сезон... Стария е с голяма заслуга да бъде сянка в отбора, особено когато Рууни и Ернандез са здрави... По-долу написах как може с/у по-слабите отбори да пуска Бербо титуляр и при нужда лисунгера /Ернандез/ и коня Рууни да играе, дори младият Уелбек... Това не става и Бербо решава да прахоса тия последни години от кариерата си гледайки финали за различни купи и титли по тв-то в съблекалнята, отколкото да играе в друг отбор, където ще е звездата или една от звездите на отбора и ще искат да играе редовно, при това вече може да си осигури същите пари, но с разликата, че ще играе редовно. Дори и някоя купа може да вземе...

Zdr4Maho
18.11.2011 21:00

Еми щом остава ще записва по някои дру мач и тва ша му е а като не играе редовно формата му ще пада и все по малко ще влиза мисля че Митко беше до тук в големия футбол се пак секи си има краи жако че не поигра още малко . Дано да греша но ако остаме не виждам друго

Heavenhell
18.11.2011 20:27

Тоя Съра все повтаря "изключителен футболист , изключителен футболист".. Ми дай му шанс да поиграе бе , дъвко! Бербатов да вземе да смени клуба , че ми писна да му гледам нацупените физиономии и да разправя , че бил щастлив.. Щастлив си друг път..

manunited666
18.11.2011 20:54

Юнайтед му дават по 150 000 на седмица , ето защо не напуска ! Не мислете , че Бербатов живее в мизерия и самота , не го мислете.

fena_man_utd
18.11.2011 19:54

Lubo0o,Та да му измръзне задника в мръсната и студена Русия ли.

Lubo0o
18.11.2011 20:20

Той си решава какво ще прави , но ако отиде в Анжи едва ли ще постигне нещо запомнящо се ....

fena_man_utd
18.11.2011 19:53

Цецо,мецо изядеми кюфтето.Ходи някъде другаде.Такъв си палячо,че няма накъде.Бербатов е велик футболист за последните 15год,ако искаш го признавай,ако искаш не.Аз съм го признал още от преди 5 год.Така че подкрепям неговото решение да преподпише с Юнайтед,защото има още какво да даде на клуба и вярвам,че може да го стори.Само се иска да му бъде даден шанс за изява за да може да се възползва от него.Вижда се,че дори да влезе и за 5мин е способен да направи чудеса.Къде да задържи топката,къде да даде,някой и друг хубав извеждаш пас или пък да спре по уникален начин топката общо взето той е перфектен.

kokicat
18.11.2011 19:44

Оффф, аре да става, каквото ще ства само искам да видя Бербатов да вкарва голове!

toh3u
18.11.2011 19:40

Митко не го интересува играта, той е стигнал тавана.Иска да се учи от Фъргюсън и да стане треньор, само това е от значение за него.Няма какво да доказва вече, а и пари не вярвам да му липсват.

daniel_man_utd
18.11.2011 19:39

Грешна стъпка от негова страна и сега ще обясня защо! Значи той самият вижда, че е резерва и не играе доста често, би трябвало досега да си отиде! Поне според мен! Така, да погледнем от друга точка. Той може да си отиде от манчестър и да отиде например в Анжи или например някой друг клуб! За мен той е егоист. Ако бях на неговото място досега да съм с отказал от футбола, или още края на миналия сезон щях да си тръгна! Да вярно е, че Манчестър Юнайтед е неговия любим отбор, но според мен трябва да си отиде! Той самият каза "Ако премина в друг отбор а не в Барселона това ще е степка назад" !

intermaina
18.11.2011 19:23

Аз не мога да разбера и питам всички "разбирачи" - миналата година как стана голмайстор в ПЛ, като не за този клуб? Как стана това - сигурно е имал късмет

Lubo0o
18.11.2011 19:14

Бербатов ще преподпише ако иска ... Това си е негово желание , мисля че Бербо вече се е осъзнал и ако получи оферта от по - голям отбор да речем ПСЖ или Малага веднага ще отлети , но може вече да му е дошло до гуша и да отиде в Анжи .... Сега ще разберем дали Бербо е нагъл за пари както казват много хора в този сайт ако е такъв ще предпочете Анжи , ако ли не ще отиде в по - голям отбор с повече възможности ....

Lubo0o
18.11.2011 19:46

С ПСЖ и Малага ще има по голям шанс да играе в евротурнирите да не говорим , че Париж и Малага са много красиви градове докато на Бербатов едва ли ще му се иска да се забие точно в Русия , но ако е за пари сигурно ще го направи ...

ceco26
18.11.2011 19:24

Какъв по-голям отбор са Малага и ПСЖ...по-скоро богат европейски клуб.

ceco26
18.11.2011 18:37

Може пък да иска да остане, че май в някой мачове като го пусне за 2-3 минути и той става виновен за загубата на тима му... А Бербо определено не мисли трезво. Бил в голям отбор-голям прас, щом не е достатъчно голям играч, за да играе често, да не кажа редовно...та той Гигс на 37 ли колко години играе по-често, сигурно... Ей така ще си остане...богат, ма незапомнен и то заради собствените си действия!

intermaina
18.11.2011 19:33

Според мен Бербо се запомни вече с уникалната си игра , с гол майсторският приз през 2010-2011 - Вече е в историята на ПЛ - искате или не и без да съм пророк ще ти кажа че няма да доживеем подобно нещо още веднъж(дано да греша) и не само в Англия ами и в Турция няма да стане това. Запомнисе и остана в историята с хетрика с/у Пуул, с петте гола с/у Блякбърн,

ger44o
18.11.2011 18:20

Неее.... наистина няма по противна гнида от дъртия алкохолик....Егати наглото насекомо ....

Chelsea_FanBlue
18.11.2011 18:06

***Какво е общото между Димитър Бербатов и бабите, освен, че не могат да бягат бързо?
Обичат да стоят по пейките - Бербатов на резервната, а бабите на пейките пред блока.***
Не знам какъв футболист трябва да си за да търпиш подобно отношение, и да предпочиташ мързела в отбор шампион пред това да играеш всеки мач титуляр?! Спомням си думите на Барби, когато се отказа от нац. отбор:"Искам да се съсредоточа в представянето си в клубния си отбор"... *joking**lol**joking*

FaNaTiKa
19.11.2011 01:05

точно тогава се беше съсредоточил върху клубния си отбор и когато героя Уейн Рууни бе плачевен футболист един от най-трагичните, когато играеше титуляр това беше повече от половината сезон .. тогава Бербатов бе основна фигура, Нани, Ван Дер Сар и Видич след него, а и Ернандес добре се представяше, от нищото стана резерва в средата на втория полусезон и до ден днешен е така

VooDoo
18.11.2011 18:02

Лъже дъртака, да му вдигне цена *wink*

1PRINCE1
18.11.2011 18:21

прав си пич и аз мисла така надува му цената на ако аз бях в Митко щях да не подпиша

elbarca
18.11.2011 17:47

ми то както е тръгнало ще е от резервната скамеика към бенефиса

Anders0n
18.11.2011 17:40

"Не се оплаква" само това ще цитирам,няма смисъл от други коментари.Това си е негово решение,стига сте давали акъли тука какво е най-добре за него,никой от вас незнае това по-добре от Бербатов *wink* Ще играе кадето си прецени и за колкото пари си прецени,не сте му агенти *thumb_up*

elbarca
18.11.2011 17:28

тия двамата ако не си бърказ из гащите па на *lol**lol**joking**joking**lol**joking**lol**joking**lol*

Futbulfen
18.11.2011 16:45

Едва ли има някой,който да разбира какво точно иска от бербатоф Фъгюсън при положение,че не го пуска,а му предлага договори?! Наистина е много интересно,защото сългасете се,че в мачовете в които играе нашенеца ( ФА Къп,Карлинг Къп..и чат пат по някоя минута,или титулярите почиват,контузии и т.н,срещу слабак в първенството). Аз не харесвам бербатоф..и според мен няма място в един от най-големите клубове в света..но понякога го съжалявам. Такъв е и този случай..подиграват се с него.

totality_we
18.11.2011 16:28

И за какво, за да седи на скамейката ли? За това ли ще преподписва? Според мен Берба трябва да иде в друг отбор, където ще блести много повече отколкото сега в Ман. Ю. ... Има отбори, които мечтаят за играч, като Бербатов и имат и финансовата възможност да го купят. Според мен не трябва вече да стои в Манчестър. *smile*

fena_man_utd
18.11.2011 16:27

Бербо е способен да направи така,че от загубен мач да го превърне в печеливш.Стига да има поне още един до него за да може да му помага в дадената ситуация.Вижда се,че щом е в Юнайтед значи нещата са доста добре и преувеличени.Бербатов има своето място в Юнайтед и той го доказва със всеки изигран мач когато е на терена.

extol
18.11.2011 16:11

1999 имаше 4 нападели - факт! Всичките безумно класни! Но тогава имаше място за всичките и на финал в ШЛ се пускаха резервни нападатели. Точно тогава златната резерва, бебешкото лице Соскяер и големият Шерингам влезнаха като резерви и направиха този толкова незабравим обрат - 2 гола за 2 минути.
А сега? Имаш 4 нападателя, (5 дори, с контузеният Оуен) и на филала в ШЛ какво правиш? Започват 2-ма нападателя, завършват 2-ма нападателя...
Виждаме как и днес всеки си "изиграва" ролята в клуба...

Ай дано тая година нещо се промени за добро!

brisi
18.11.2011 16:05

Тоя Съра пак какви изказвания прави,баси пича,честно...Евала на Митко за търпението,което проявява.....*thumb_up*

ceco26
18.11.2011 16:04

Тоя обаче не мисля, че разсъждава правилно. Бербатов не бих казал, че е играч, който за 20тина минути ще влезе в темпото на игра и ще реализира победен гол, поради което смятам, че трябва да го пуска по-често титуляр, а ако мача не му върви към 60-70та минута да го смени с Ернандез, който има по-голям шанс да вкара и да бъде точната резерва... А Уелбек...партньор на Бербо, като Рууни да играе атакуващ халф, след като е толкова важен, дори когато не бележи... Това удовлетворява всички, според мен...