Сериозни наказания за "расиста" Суарес
Още вчера от Ливърпул заявиха, че Суарес ще пледира за невинен и ще се опита да изчисти името си. Самото повдигане на обвинение от страна на ФА обаче показва, че асоциацията е счела, че има достатъчно доказателства срещу Суарес, което означава, че едва ли острието на Ливърпул ще излезе сух от целия скандал.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
18.11.2011 16:43
ако беше си затварял, устата нямаше да е така. сам, си е виновен
18.11.2011 15:02
от Уикипедия: Патрис споделя, че първият му треньор в Монако - Дидие Дешам, е оказал голямо влияние върху кариерата му, посочвайки, че "той е пренесъл върху него хъса да победи на всяка цена". "На всяка цена" явно това включва и обвинението за обиди в „расизъм”, което е доста модерно напоследък става и за извинение, че някой в някои моменти се е представил по-добре от теб, да не напомням и завишаването на грубостите в играта, когато не върви. Като включим и Фабио, Рафаел, Руни (може и някой да е изпуснат) това вече е облика на сегашния МанЮн - "на всяка цена". Това не е отбора на Анди Коул, Дуайт Йорк, Рууд ван Нистелрой, Оле Гунар Солскяер, Раян Гигс и т. н. Може би затова и Бербатов не можа да се впише сред тези "на всяка цена". А какво ли ще стане,ако като професионалисти се наложи да играят в един и същи отбор, след като нещата от игрището се пренасят и извън него?
18.11.2011 08:09
тоя специално (Евра) имал 20+ братя и сестри - 25 според уикипедиа. Ако с него не се изебава човек - с кого?
18.11.2011 04:07
негрите много мразят бял да им казва негър.имах един приятел и го базиках кво стаа нигга той винаги се ядосваше.Правете си изводите
17.11.2011 22:52
Как така пак с Ливърпул са захвана тия от ФА, в Англия корупция може да няма ама пристрастията са им в повече! Аве как не са заядоха 1 път по такъв начин с Юнайтед ?! Тоя Евра да не е първия към който са отправят расистки обиди, ама щото е от Юнайтед не може тоя който го е обидил да остане безнаказан. Аве не мисля че е честно такова нещо цели 6 мача + глоба. После що всички тропали юнайтед и що всички казвали че съдиите и ФА ги бутат. Еми как няма да казват и да тропат като вижте пак от къде тръгва всичко. Един път да са покажат като мъже и да не хленчат за глупости. Тоз го обидил, съдията бил дебел и не можел да бяга (щото 1 път от 100 е свриил срещу Юнайте) ония влязъл много грубо... аве пълно е с лиглиовци в тоз отбор щот са свикнали всичко да им са дава и да не са ощетяват по никакъв начин !
18.11.2011 12:47
Това са хора, които не гледат нещата в детайли .... всичко което лети се яде *wink* ... няма смисъл да се говори с такива ...
18.11.2011 01:45
Много си забавен. Значи това на Рио било неволно, а на Джерард било умишлено и вашия бил наказан неправомерно, докато Джерард излязъл от положението - ни лук ял, ни лук мирисал ? Сега искам и аз да ти задам няколко въпроса: Миналия сезон Рууни бие лакът на играч на Уигън (ако не се лъжа това беше Джеймс МакКарти), защо не беше наказан или и това е било "неволен удар с лакът"? Кой от двата отбора (Ливърпул или манчестър юнайтед) има човек в борда на ФА ?
18.11.2011 01:30
Юнайтед никога не ги пипали ... абе еееееее последните години ги скъсваха от наказания.Пример: Рио Фърдинанд го наказаха чак след като приклучи мача с Уулвс за неволен удар с лакът а за същото на Джерард нищо не му направиха(мързи ме да уточнявам всичко от до , ако сте толкова големи фенове и сте им гледали мачовете ще знаете за какво говоря).Най-малко Ливърпул са били малтретирани от ФА , най-малко Ливърпул.
17.11.2011 23:46
на всички останали такива като теб *wink*
17.11.2011 23:43
Много ме кефят такива заблудени типове като тебе!
17.11.2011 22:27
Видяха, че Ливърпул тръгва смело на горе и защо ФА да не направи нещо такова ... Всички клубове вкараха хора там без Ливърпул *smile*
17.11.2011 22:37
Ливърпул тръгва смело нагоре ? Те дори не са в топ 4 в момента.На този етап и за Лига Европа не се класират ! За какъв страх от Ливърпул ми говориш ?
17.11.2011 22:06
За подобни неща , ако повдигнеш обвинение може и до затвор да се стигне.А вие ми викате , че 6 мача да не рита топка било тежко наказание!
17.11.2011 21:58
комплексар ха ха ха *joking**joking* какъв гном е тоя Суарес а и тръгнал да обижда да му купят огледало да се види тоя смешник Ливърпул е голям отбор и подобни изцепки от играчите са немислими дали Стиван Джерард ще каже нещо подобно едва ли но уругваиския селчо ве излага *cards**cards*
17.11.2011 21:03
И още нещо-щом искат да заличат расизма, да затрият думи като бял, черен, негър, цветнокож и други... Което ме сеща за един виц: кога ще изчезне расизма? -когато расистите станат далтонисти. *smile* А това за цветнокож е много относително...по-скоро трябва да е за белите хора като в друг виц, в който негър говори на бял човек: аз съм черен, когато ям, спя, когато ми е студено, когато ме е стрях, а ти си бял, когато ядеш и спиш, ставаш син, когато ти е студено, ставаш жълт, когато те е страх, ставаш червен, когато те е срам, ставаш зелен, когато завиждаш... и смееш да ме наричаш мен цветнокож? *joking* Та така е...един интелигентен човек не би се обидил от това, че е черен, жълт или бял... И само да попитам-расистко ли е, ако кажа на някого, че има големи/дебели джуки /устни/? *smile* Все пак знаем коя раса се отличава с дебели устни... Всеки е такъв, какъвто е...един е бял, друг черен, един грозен, друг хубав, един слаб, друг дебел... Само да се прави разлика между тъп и умен /като в днешно време по-скоро тъп и забавен/, че тогава става лошо...
17.11.2011 20:54
С нищо не може да ме учуди Суарез особено след изцепката му в холандското първенство... Кой нормален би отишъл и целенасочено да се опита да отхапе ухото на друг... Пълен идиот...
17.11.2011 21:05
В Южна Америка и Африка, и Австралия има канибали... Може да са се изгаврили един с друг... Евра: ей, канибал Суарез: кажи бе, черен /или негър/
17.11.2011 20:21
Тъпо е това с расизма... В днешно време май е повече за пари и тънки сметки... Ако гледате американски филми може да чуете как негри викат белчо на някой бял и нищо, ма обратното /бял да каже негър на негро/ е престъпление... А и аджеба расизма не трябва ли да е изцяло към чернокожите насочен? Аз също ще кажат, че съм расист, ма на негротата, които ме кефят, няма да им кажа негро или нещо такова... Все едно да викам на Глен Джонсън "аре бе негро, играй..." ще го викам, но на Евра... Дори Суарез не е баш белчо... Само някой алчен, гаден или сдухан ще се обиди от негро... Едно е да си расист наистина, друго е да използваш расистки обиди към някого, когото не харесваш.
17.11.2011 20:38
Съгласен! Как така на теб като ти викат "белчо" не е расизъм,но ти като му кажеш "негър" или "циганин" край смъртна убида.. А,по между си говорят точно така.. И това стига заплашителни размери. Наскоро четох някъде,че вече по закон в американските филми 30 % ако не ме лъже паметта от актьорите трябва да са "негри". В Канада знам,че в дадена фирма трябва да има поне един така да го наречем "бригадир" няма значение дали става или не.. Както Блатер каза в едно интервю - защо се прави такъв проблем после да се извинят,стиснат ръцете и готово. В случая със Суарез и Евра,въпреки че съм фен на Юнайтед,Евра като ущипа госпожица реагира..
17.11.2011 19:50
Той Евра,ако поиска много бързо може да го осъди,но бас ловя,че няма да го направи,защото и той има вина във случая,ако всичко беше наред нещата щяха да приключат още седмица след мача,а не да се отлагат толкова време.
17.11.2011 20:05
тук си прав но не е правилно да го накажат 6 мача а и колко ли пари ще е глобата
17.11.2011 19:48
Еми да ти кажа ще се обидя.Защото не е приятно.Не можеш да се подиграваш с някого само и единствено заради цвета на кожа му.Евра какво е виновен,че е черен примерно или пък Суарез,че е бял.Нито да ти кажат черен е приятно нито бял.
17.11.2011 19:15
Да го накажат за 6 мача е много несправедливо но глоба и наказание от 1,2 мача ми се струва по-разумно
17.11.2011 19:12
Какво ми обясняваш нещаот преди 2-3-5-10г.Това е минало заминало.Щом нищо не е станало тогава ясно е кой е крив и кой прав.Сега говорим само и единствено за този случай и за никой друг.Хич не ме грее какво е ставало тогава.То по твоята логика може,ако искаш да дискутираме и някоя случка от преди един век.В кръга на шегата разбира се.
17.11.2011 19:20
млъкни разбрахме че си бавняр ако руни беше казал така на някой никой нищо нямаше да му каже най много малко парична глоба но като е суарез и е срещу манафите ка няма да сложат глоба и 6 мача наказание се пак са комплексари
17.11.2011 19:11
Накажат ли го за 6 мача ще бъде гавра и наистина ще докаже че във ФА е пълно с манафи!!!
17.11.2011 19:06
Черен бял се тая ВСИЧКИ СМЕ ХОРА ТОВА Е ВАЖНОТО !!!!
17.11.2011 19:02
Другият път да знаеш да си мълчиш,орляк! *wink*
17.11.2011 18:58
Защо да не защитавам Евра при положение,че е ясно,че дори и да има вина тя не е чак толкова голяма колкото тази на Суарез.Ще ти кажа защо е така.Дори да предположим,че Евра е обидил по някакъв начин Суарез това не му дава от негова страна той да обижда по такъв начин като му вика негър или нещо подбно.Може просто да му отвърне със същото и до там,но да обиждаш,някой по такъв начин говори много зле за него самият,а и за когото и да било друг.
17.11.2011 19:06
Искам да ти кажа,да не го защитаващ все едно е света вода ненапита,защото е много подло да обвиниш играч в обиди,имам предвид случая от преди 2-3 год. ако се четял всичко,което пиша....
17.11.2011 18:45
аа2,Аз ако те обидя по някакъв начин ти няма ли да се засегнеш? Много ''постно'' разсъждаваш.
17.11.2011 19:44
По какъв начин да ме обидиш?Да ме наречеш ''бял'' ли?Аз обиждам ли те като ти викам - ЕЙ БЯЛ, това обида ли е за теб?Виж колко е тъпо това да се обиждаш от цвета на кожата си, ако се обижда като му викат ''негър'' то значи той се срамува от цвета на кожата си!!!
17.11.2011 18:42
Той съмият Суарез е много долем.Бас ловя,че няма да го накажат,но заслужава.Не може професионален футболист да не уважава колегите си и да ги потъпква по такъв долен и мръсен начин.Евра е напълно прав да се чувства зле.Не е приятно човек да отнася такива обиди само и единствено заради цвета на кожата си.
17.11.2011 18:57
И също така няма как да не го накажат,все пак протестиращият е играч на юнайтед а те се ползват с привилегии в доста от случаите! *smile*
17.11.2011 18:54
Приятел още нищо не е решено както казах по-долу!Първо да мине изслушването на Суарез от ФА и тогава ще говорим.А точно за уважение не ми говори спомням си случая преди 2-3 год. през 2008 или 2009 беше когато точно Евра се направи на луд и го наказаха,защото не намериха доказателства,че е обиждан.Тогава точно той е бил долният затова моля те не защитавай толкова Евра!
17.11.2011 17:59
Те Ливера нестига ,че са в криза ами и най-важният им нападател искат да гонят.
17.11.2011 17:52
Долен боклук!
17.11.2011 17:04
Това расизма е ебахти и простотията ..! Като е мангал и му го кажеш в лицето си расист .. Все едно аз да се сърдя, че са ми казали "Ей, бял!". По- голяма простотия няма никъде ...
17.11.2011 20:14
абсолютно съм съгласен, но това е англия.тук на негрите не им казват "nigger" а им казват "black people" или "blacks".негър се смята за много обидно.
17.11.2011 18:11
Вярно е и е факт, че е много тъпо
17.11.2011 18:08
Ама, приятел, той си е черен, не мога да го наричам ''бял'' просто защото и той е човек.Той е черен, аз съм бял, азиатеца ще е жълт, това винаги ще ни прави различни, но няма нищо лошо в това.Казал му негър...Еми той си е негър, какво да му каже?Ей ''бял''?Това е пълна простотия, расизъм можеш да кажеш, ако Суарез го е нарекъл ''маймуна'' или нещо подобно, това вече е обида, но да му каже ''негър'' е просто нещо нормално.Слушай малко рап и ми кажи колко пъти чуваш ''нига'' в техните текстове, как това не ги обижда?Говорил съм с американец и най-смешното е, че за негрите е обида когато БЯЛ им каже ''негър'', а когато ЧЕРЕН им каже същото за тях не е обида...Това е просто много тъпо!
17.11.2011 17:37
Не е така,по този начин се делят хората на раси,бяла,черна,жълта и т.н.Едно е да му речеш мангал,друго е да му речеш ром,не е ли така.Не мисли че ги защитавам, а просто ти го казвам да не те ебават после
17.11.2011 16:50
тоя бахти мишката *lol*
17.11.2011 16:47
Не знам кой е тъп, щом без нищо да си видял, твърдиш че е.. Нищо де, те и ФА са така.
17.11.2011 16:27
къде са тъпите фенове на пулл нали казахте че не е бил рассист??
17.11.2011 20:02
е добре най-добри сте така е няма спор ама закво обиждаш отбора кво е виновен.В темата днес за Джерард има един кадето е написал на такъв футболист смешник пфф заради такива намразвам МЮ
17.11.2011 19:49
ОТГОВАРЯМ НА ОНЯ ФЕН НА ОТБОРА ВИ БЕ.Той кат се отнася с НЕУВАЖЕНИЕ към моя отбор аз как да се отнасям?!Верно последен коментар.
17.11.2011 19:47
Казах браво на Ливърпул,а за големите да говора ли аз за 7/10 Висши лиги от 2000 насам или за 3 английски купи,а като говориме за Утд - Ливърпул ето и победи - загуби във Висшата лига:39 победи за Утд,20 победи за Ливърпул,8 х-а.Спирам с постовете и успех на Суарез с ФА.
17.11.2011 19:42
Ти си манаф - през 2008 Евра беше наказан за 4 мача,затова че съобщи на ФА,че някой го е обидил и не можа да докаже *cigarette*
17.11.2011 19:39
а ся ливърпул са с традиции а долния коментар лузърпул а у а бе ти гледаш ли кво пишеш
17.11.2011 19:35
една победа с 3:2 и много големи станахте а 1:4 на ОЛД ТРАФОРД или четирите поредни победи
17.11.2011 19:33
Отговарям на коментара,а че сме големи сме го доказали няма нужда да поствам постиженията ни в последните 10 години.И да браво на Ливърпул винаги ще си останат клуб с традиций и история ама тоа вашия "фен" да ми говори за Съра няма как да стане още по-малко като фен на Сити го провокира *wink*
17.11.2011 19:21
една победа с 3:2 и сте големи ние да се хвалим ли като ви ометохме с 4:1 3:1 и.. в последните 3 години ?
17.11.2011 19:17
Ти па си гледай Лузърпул и остави големия футбол на страна.Съра може да дъвче дъвка всеки мач,ама ПАК ще си остане най-големият!"защото видяха,че следващият път ще им се пише лоши ако Суарез е на линия за мача",ти се моли Бербатов да не е на линия за следващия мач,че ще има пак Рейна само да снима отстрани как топката влиза в мрежата му.Колкото до "тая уста я разчекна направо то порст*ките не им са толкова широки устите като на тоя" можеш да видиш устата на майка си и ще си промениш мнението "не я обиждам ама това си е самата истина с такова дъвчене..."
17.11.2011 18:30
хаха феновете на пуул били тъпи.Виж се ти и твоите приятели фалшивите фенове.От кога сте фенове а от кога от една година?Толкова фалшив отбор чак ми се гади от тъпия Сити.Жалки сте жалки!!!!
17.11.2011 17:55
Първо преди да ни определяш погледни себе си!Второ това,че са повдигнали обвинение не значи много.Той ще се яви пред ФА за да представи своята история за случилото се и има голям шанс да не бъде наказан.А ти сега знаеш,ли че като ме обиждаш мога да отида да те съдя?Ще ти бъде ли толкова забавно тогава?ФА когато видят,че някой си е отворил прекалено много устата веднага го мислят за псуване,но това не значи,че е така ....пък и Евра прекалява все едно не го видяхме,че и той се еб*ше с Суарез по-време на мача...просто са му наредили да го обвини,защото видяха,че следващият път ще им се пише лоши ако Суарез е на линия за мача....Може да се кефите на задната ножица на Бербатов ама футболист на Юнайтед в близките 100 години няма да преоделее защитата на Ливърпул по-такъв смешен начин и освен това в края дори м/у краката на вратаря да прекара топката!!!Той ви направи за смях и затова просто Алекс Фъргюсън е решил да опита това,ама все пак мен не ми пука след 2-3 години ще му опадат зъбите от това дъвчене на по 20 дъвки на веднъж всеки мач,тая уста я разчекна направо то порст*ките не им са толкова широки устите като на тоя,не го обиждам ама това си е самата истина с такова дъвчене като го покажат на камерата той с всичка сила го прави и накрая наистина може да му опадат зъбите...не му го желая но трябва да вземе мерки! *smile*
17.11.2011 16:12
Извинявам се за " дайда " , нещо съм се объркал.
17.11.2011 16:10
Много взеха да прекаляват всички институция по света с този расизъм.
Какво , като му кажа негър ??? На мен ако ми викат бяло ко*еле ??? Защо няма да е расизъм. Света нещо се побърка вече цигани , негри , евреи и какви ли още не имат много повече права от един човек от европеида раса !
Защо пък негър ще расистко ??? Има три раси: негроидна , европеида и монголоидна. Какво дайда , като ни казват негрите европейци да се обиждаме и да ги съдим . Просто е смешно това!
17.11.2011 16:16
изключително прав..просто в днешно време като че ли някои расови групи започнаха да получават повече права от другите..
17.11.2011 16:05
а наказанието е голямо защо ? защото е срещу играч на ман4о въпросната обида която явно че не е доказана категорично но вече ми схванахте мисълта надявам се *wink*
17.11.2011 16:08
Ти сам не можеш да си я схванеш.
17.11.2011 16:02
защо ли не се учудвам . я си представете същата случка ама с глен джонсън и рууни ? щяха ли да накажат руни ? щяха ама друг път ! просто манутд и барса са толко садииски отбори че просто не ми се коментира *sick**referee*
17.11.2011 15:34
Абе са трябва и Евра да го накажат деееба НИГРОТО ГРОЗНО ПОДЛО МАНЦЕСТЕРСКО КОПЕЛЕ!!!СУАРЕЗ Е ВЕЛИК!!!
17.11.2011 15:27
6 мача са доста,а не мисля че в сичките 5 професионални нива по футбол в англия и 6 непрофесионални суарез е единствения обидил на расова основа(ако е така си заслужава накзанието) ,но поне аз преди не съм чувал за такива наказани други играчи..ако някой се сеща да каже, а като оправдание на суарес мога да кажа че поне за мен лично в такъв тип мач , да те напсуват на майка примерно а ти 'да го напсуваш на расова основа...невиждам голяма разлика...
17.11.2011 15:03
даже и да "виновен" 6 мача + парична глоба,която сигурно няма да е малка (като им знам разбиранията за пари) нещо много ми се вижда,но от друга страна пък ще е урок за следващия,който се опита да обижда.кофтито в случая е,че евра пак ше се надуе като пуяк....
17.11.2011 14:40
Тоя Евра как ме дразниии,не стига че сега ще преебе Суарез,ми и от него тръгна пропадането на Валери Божинов(който не ме разбра,да си спомни мача Юнайтед - Сити през 2007-ма).
17.11.2011 19:17
Пропадането му тръгна баш от тая контузия,имаше няколко месеца почивка и го удари на к*рви...
17.11.2011 17:58
Да така си е*lol**lol**lol*
17.11.2011 16:01
хахахахахаха*beer*
17.11.2011 15:51
хахахахха *lol**joking**lol*
17.11.2011 15:49
Пропадането на Валери Божинов тръгна от Алисия и продължи с Лозанова, не вини Евра *joking*
17.11.2011 14:25
Едно нещо обаче е странно при негрите - когато негър ги нарече ''негър'' те нямат проблем, но ако бял ги нарече ''негър'' то те се обиждат...Хммм, странни хорица са!Не оправдавам Суарез, но и не виждам обида в това да наречеш даден човек ''негър''.
17.11.2011 16:03
Той е чернокож ... В много европейски страни и в Северна Америка думите със същата етимология като „негър“ се схващат като унизителни и расистки. Ето ти го черно на бяло написано .... Трябва да има уважение към различните раси не само към чернокожите , но и към азиатците , белите и т.н.
17.11.2011 15:42
Да, викат ми ''белчо'', защото съм много бял, трябва ли да се обиждам от това?Ако бях черен трябваше ли да ми пука, ако ми викат ''негър''?Ми той си е такъв, какво толкова, срам го е от това или какво?
17.11.2011 14:52
На теб да не ти викат белчо ??? Много ясно , че ще се обиди и това , че всички негри си викат "негро" не е вярно на някой може да не им е приятно .......
17.11.2011 13:58
минимум шест мача!!!!!!!!!!Ма ние кво ще правим без Суарез*wonder**wonder**thumb_down*
17.11.2011 13:58
Расистките изказвания вече са история, кои е черен, кои бял няма значение и ако Суарез е обидил наистина Евра, нека го накажат и да внимава с приказките си другия път, защото времето на РАСИЗМА Мина,неможе да обиждаш другия с еи негро, еи мангал