Стартира конкурс "Идея за бизнес" на "Еврофутбол"

15:09
Стартира конкурс "Идея за бизнес" на "Еврофутбол"
Официалният старт на конкурса "Идея за бизнес" на българския букмейкър "Еврофутбол" се дава днес, 11.11.2011 г., по време на откриването на изложението за нов бизнес Франчайзинг ЕКСПО 2011 и съпътстващата го конференция "Нови бизнес идеи".

Двете събития се провеждат в зала 3 на НДК на 11-12 ноември. Стартът на конкурса на "Еврофутбол" се дава от маркетинг директорът на компанията Калин Ганев, който участва в конференцията с лекция на тема "Фактори за успешен бизнес модел". "Еврофутбол" за втора година присъства на изложението със свой щанд, където се предоставя информация за процедурите по откриване на букмейкърски пункт, за новостартиралия конкурс и др.

С конкурса "Идея за бизнес" "Еврофутбол" отправя предизвикателство към бизнес ориентираните хора да създадат конкретни идеи за развитие на букмейкърската дейност. Победителят ще получи финансиране за откриването и разработването на своя букмейкърски пункт с до 20 000 лева.

В конкурса могат да участват всички физически лица и фирми, които кандидатстват за откриване на букмейкърски пункт на "Еврофутбол" през периода от 11.11.2011 до 31.01.2012 г. За целта е необходимо освен стандартната процедура за откриване на пункт, да се кандидатства за финансирането. За улеснение на подателите исканията за финансиране ще се подават по електронен път на адрес: idea@eurofootball.bg. За проектите, които участват в конкурса ще има допълнителен етап в процедурата по разглеждане на предложенията – одобрение на пункт.

Основното предизвикателство пред кандидатите е разработването на конкретни идеи за работа с клиенти. "Еврофутбол" се интересува как те смятат да привлекат и/или да задържат клиенти в пункта. Очакват се конкретни идеи за активни мероприятия - реклама на пункта, игри, томболи, промоции и други, лични контакти, дългосрочни стратегии, и други подобни мерки. Важно е кандидатите да разработват предложенията си за конкретно помещение.

Другата основна задача пред кандидатите е да направят проект как ще изглежда бъдещия букмейкърски пункт. Съществен момент е пълната свобода по отношение предложенията за дизайн. Освен това всеки сам може да прецени как да представи своя проект – върху скица, върху архитектурни планове, ЗD проект - по преценка на кандидата.

Като частна бизнес организация "Еврофутбол" ще избере тази идея, която има най-голям потенциал според вижданията на компанията. Ще спечели най-добрия проект, който по най-убедителен начин покаже визията си за развитие на нов букмейкърски пункт. Решението за него ще стане ясно в средата на февруари 2012 г.

Пълната информация за конкурса, както и формулярите за кандидатстване могат да бъдат намерени на уеб страницата на "Еврофутбол" – www.eurofootball.bg.

"Еврофутбол" е най-големият франчайзодател в България. Компанията съществува от 1993 г. с уникален модел за развитие на букмейкърската мрежа, собствена разработка. Днес, след 18 години, на франчайзингов принцип работят всичките над 730 букмейкърски пункта, които функционират в над 230 населени места от цялата страна.

"Еврофутбол" продължава да налага и поддържа високи стандарти в управлението на продукта и информационните технологии, а също и в оборудване, обзавеждане и оформление на мрежата. Умелото съчетаване на строгите изисквания със свободата на действие, която компанията дава на своите франчайз партньори, са в основата на постигнатите високи резултати на търговската марка "Еврофутбол".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация