В първите десетина минути на срещата домакините се опитаха да притиснат своя опонент в неговата половина и да предизвикат грешки в отбраната на Юнайтед, но това не се случи и опасности пред вратата на Де Хеа липсваха. „Червените дяволи” дебнеха за добър шанс при контраатака. В петнайсетата минута Патрис Евра проби по левия фланг, стигна до аутлинията и центрира на задна греда, където Фил Джоунс изскочи от дълбочина и стреля с глава встрани от вратата. Пет минути по-късно след късо изпълнение на корнер Джерард центрира остро на предна греда, където дебнеше Луис Суарес, но нападателят не успя да отиграе топката и тя профуча успоредно на голлинията и излезе в аут. В 24-а минута Луис Суарес се опита от центъра да прехвърли Де Хеа, но шутът му не намери целта. Три минути по-късно Лукас получи първия жълт картон в мача за нарушение срещу Парк в централната зона. Десет минути преди почивката Ливърпул стигна до стопроцентова възможност за гол при една контраатака. Адам нахлу в половината на гостите и опита удар от границата на пеналта, защитник на „червените дяволи” блокира изстреля, но топката попадна в краката на Луис Суарес. Уругваецът финтира Евънс и стреля към вратата, но Де Хеа спаси. Ударът не бе насочен в един от ъглите и това помогна на испанския страж. В 40-а минута Парк открадна топката от краката на Хосе Енрике в центъра и подхвана контра за шампионите. Кореецът достигна до границата на наказателното поле и шутира с левия крак, като топката профуча доста встрани от вратата на Рейна. Две минути преди почивката Чарли Адам центрира от фаул, като от този опит се получи удар към вратата, но Де Хеа показа сигурност в тази ситуация и боксира топката.
В 47-а минута Ашли Йънг стреля фалцово от пряк свободен удар, Рейна не успя да улови топката в първия момент, но за негова радост Уелбек се размина с коженото кълбо и в крайна сметка опасността за домакините отмина. Три минути по-късно след центриране от корнер на Джерард Каут стреля с глава, Евънс спря топката с ръка, но Андре Маринър прецени, че защитникът не е нарушил правилата в тази ситуация. В 52-а минута Рио Фърдинанд изряза Суарес в гръб, след което започна да протестира защо е получил жълт картон. В следващите десет минути домакините имаха превъзходство, но не успяваха да стигнат до сериозни голови положения. Кени Далглиш направи първата смяна в мача, вадейки от игра Лукас и давайки шанс за изява на Джордън Хендерсън.
В 66-а минута Чарли Адама направи забележителен пробив в половината на гостите, като шотландецът бе спрян с нарушение от Рио Фърдинанд. Реферът отсъди фаул, но не даде втори жълт картон на защитника на Юнайтед. Стивън Джерард застана зад топката и шутира почти по земя, търсейки луфт в стената. Капитанът на домакините уцели пролука между Гигс и Фил Джоунс и прати топката в мрежата – 1:0.
Веднага след този гол сър Алекс пусна в игра Нани и Рууни. Петнайсет минути преди края именно Луиш Нани получи възможност да шутира от границата на наказателното поле, но топката профуча над напречната греда. След тази ситуация на терена се появи и Чичарито, който замени Фил Джоунс.
В 80-а минута след центриране от корнер Ернандес бе оставен непокрит в малкото наказателно поле и прати топката в мрежата, изравнявайки резултата. Минута по-късно Даунинг проби по левия фланг, центрира опасно, топката стигна до Кайт, който шутира опасно, но Де Хеа изби. Четири минути преди края Даунинг опита да вкара победен гол с шут от далечна дистанция, но топката премина над вратата. В 90-а минута Хендерсън предизвика страхотно спасяване от Де Хеа след майсторско воле от далечна дистанция. След последвалия корнер се получи меле пред вратата на гостите, но Юнайтед оцеля в тази ситуация. Минута по-късно Даунинг центрира отляво, Хендерсън стреля с глава от границата на малкия пеналт, но не уцели вратата. В крайна сметка „червените дяволи” откраднаха точка на „Анфийлд”.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
16.10.2011 16:47
мен ме кефи заглавието : ман юн се дорба до точка на анфилд , и действително беше тка , мача беше равностоен но реалните опасни голови положениа бяха пред де геа
16.10.2011 15:21
Абе малкия, ти пък откъде разбра на колко години съм!? Нали ти казах, че съм израстнал покрай стадиона, ти изобщо четеш ли какво ти пишат хората или си пелтечиш по навик? Ето казвам ти. Стивън Джерард е доказано менте, некадърник и мекотело. Същото се отнася и за легендата Карагър дето пие повече и от казак, а да не говорим за самозванеца Кени с вечно червената камба и премрежен поглед който е по-голям алкохолик и от тия дето идват при вас у Слънчев бряг. От 50 години ги гледам, ама такива некадърници на едно място не съм виждал - тия са орисани да са вечни калъфи. Не мога да разбера вие младите какво им се кефите, ама нормално - като не сте виждали истински великите играчи и като представата ви за добри футболисти са ментетата Джерард и Керъл например. А по мое време като вземахме титлата у Англия такива куци коне директно ги пращахме у дубъла, ама ей го на - времената се менят. А за това на колко години съм ти недей да го мислиш. Ти накъдето си тръгнал синко, аз от там се връщам. Просто пиша от на внука акаунта че аз малко не ги разбирам тия работи и той ми помага. Сега доволен ли си!?
16.10.2011 13:58
1:1 е добър резултат за гостуващ отбор на Анфийлд
16.10.2011 10:51
Ей такива момченца като Киро селското бекче много ме дразнят, пълни антифенове на Ливърпул, радвали се били на успехите в последните години. Какви успехи бе, малкия!? Аз гледам Ливърпул от 50 години и толкова жалки никога не сме били първо при Гафа Безтитлез, след това при Ходжата и сега при шотландския алкохолик-анорексик. Тоя освен да драйфа и да прави пици по пъбовете за друго не става, как може такива лапетии да му се кефят! Че той и като играч беше менте и некадърник, хубаво, че покрай него имаше кой да го покрива, иначе и тогава щяхме да берем срам като сега! Аман от такива ментета и некадърници носещи свещената червена фланелка като мишката Джерард, дървото Карагър, Шмъркел, Лукаш Трекаричи и т.н. и т.н. Ама най-вече аман от такива псевдофенове като тебе дето им се кефят и им насърчават поредните провали и резили!!!
16.10.2011 01:54
Незнам дали ще са шампиони на Англия и не ме интересува,ама само се замислете какво ще правят в европа срещу отбори като Барселона,Реал и Байерн. Лека вечер на всечки*beer**beer**beer*
16.10.2011 00:29
Джурка Ливърпул винаги се е противопоставял на всеки отбор от 4-та
16.10.2011 14:22
Брато тъп ли си въобще не ми вписвай пък Арсенал най смешния отбор на планетата вие воубще някога побеждавали ли сте Юнайтед на Олд Трафорд ,че ще ми кажеш късмет онова 1:4 късмет ли е .... Ливърпул в последните 10 години пак има повече прибрани трофей от Арсенал... Ливърпулчевър абе ей капут каде ми гледаш Ливърпул от 50 години като си на 21 бе и защо да съм селски бек ... Или просто съм истински фен и подкрепям отбора и пак казвам отбори като Челси и Ман Юнайтед в последните години са по добри от Ливърпул ама да ми казват някой ,че Арсенал са по добри няма да стане 8:2 да сте живи и здрави
16.10.2011 10:17
Мачкате само Челси и то от скоро, Арсенал от 20 мача ви биха сигурно 10, и взеха 8 Х-а, срещу Юнайтед само на ''Анфийлд'' ги биете, и чат-пат с късмет на ''Олд Трафорд''.Какво по-точно ''мачкате''?
16.10.2011 02:59
Виж сега приятелю не ме интересува ,че не взимаме трофей през последните 5 години аз се радвам на всеки гол на всяка победа на всичко свързано с Ливърпул ..И пак казвам според мен Далнинг е добър играч ...
16.10.2011 02:54
Дори това което казваш да е така(а то не е ) пак ... ефекта е никакъв , накрая Ливърпул не успява и калъфките да вземе а другиете отбори се радват на титлите.
16.10.2011 02:53
Абе ... далече са от това винаги да мачкат но ти щом си вярваш хах
16.10.2011 02:45
Ефекта е такъв ,че Ливърпул в мачовете от 4-та винаги мачка *smile* но да оставим тази тема иначе за доло писалите фенове на Ливърпул не съм съгласен с вас за мен Далнинг е страхотен играч *smile*
16.10.2011 00:37
И ефекта какъв е бил ?
16.10.2011 00:24
Аз съм на мнение, че Ливърпул е голямо име в Английския и Европейски футбол. Дори едно от най-големите имена. Но за съжеление, този отбор, може да се похвали само и единствено със славната си история, която има, но не и с игрите, които предлага последните 2-3 години.. И това е така само заради играчите, които го представят. За мен Суарес, Керъл, Кайт и Джерард са гръбнка на отбора, докато другите футболист... просто трябва да се направи една грамадна селекция( под това имам в предвид, не световни звезди струващи милиарди, а млади и талантливи футболисти, които да играят със страст и да обичат Ливърпул), да се исчака 1-2 години... и след това спокойно можем да очакваме от Ливърпул да бъде фактор в Европейските турнири!
15.10.2011 23:51
Ливърпул са велик отбор,но трябва да осъзнаят,че вече не са онзи фактор,който бяха доскоро.Този резултат трябва да се приеме,като нормален и максимума за момента.
16.10.2011 01:44
Приятел принципно чета твоите коментари и в повечето пъти съм съгласен с теб но този път не.Аз също много се надявах да видя днес как най-накрая ще нареди отбора и честно казано не ме изненада още я разбира тази игра ами то това е максимума с едно изключение което може да се направи че трябва да играе Агер на мястото на Каръгър, но все пак е Каръгър и маи за това.Той знае че Керъл не е за този отбор но какво да го прави постоянно му дава шанс след шанс та да може да се прокрадне нещо че това момче е правилната покупка но Уви.Керъл бе грешка и лошото е там че е скъпа грешка(дано аз да съм в грешка за в бъдеще ще се извиня най искрено) за 1 ден да се купи централен нападател нямаше такъв който да иска да дойде в Ливърпул в тогавашното му положение от по известните имена той бе със страхотен сезон и форма до тогава за Нюкясъл и сякъш ни бе единствения бърз вариант който не се нуждае от адаптация в английския футбол.За Даунинг какво да кажа след мача с Съндерланд ме изненада в лошия смисъл на думата много пошла игра показва но отново изниква въпроса кой искаше да дойде Йънг - не , за Мата да не говорим, А.Джонсън също и то кой остава май се оказва че няма, да има много добри играчи от по малките отбори еми той един М.Петров сякъш би бил по удачен вариант но какво се получава че разликата да играеш за по малък отбор и по голям е огромна ще се аргументирам с Ч.Адъм че той за сега не е показъл и 20 % от това което показваше в Блякпул дано да се промени това.А днес искам да видиш грешните пасове на Лукас е те бяха всичките та той имаше ли точен пас и то на разстояние от 5,6 мета е това е немислимо за футболист в центъра на терена па макар бил той и дефанзивен натоварен с ролята да руши играта на съперника.Има едно нещо което е много нещо с тези футболисти за по 20 милиона които уш трябва да са много опитни в ВЛ така неимоверно ще си изгубим малко по малко много класни таланти от хубавата ни школа та Ливърпул точно с голяма част от тези попълнения разби в края на сезона котиджърс с 5:2 в един наистина много силен мач за Ливърпул и то без 6 -те ни таз годишни попълнения а с много много желание.Аз лично много искам да виждам все повече и повече Джон джо в първия отбор но те го дадоха под наем и то за сметка на Хендерсън който показва много вяло представяне с фланелката от както е дошъл и тои ще се изгражда в отбора с годините а Шелви кога се питам аз.....Единствените хора които значт какво да правят с топката и я търсят поне на този етап Джерард,Суарес,Кайт,Хосе Енрике и на моменти Ч.Адъм.Еми това са само 5 души та това е половината отбор а само се замисли с какви имена разполагат Сити,Челси,Тотнъм и Юнайтед естествено..Да се надяваме на по здрава защита, на тези 4 , 5 играча да покажат индивидуалноста си в определени моменти и останалите играчи да покажат повече желание и сърце да носят червената фланелка.
16.10.2011 00:46
За Адам и Лукас не съм съгласен ,но виж за Даунинг и Керъл няма какво да допълня... Ако мисли Кени да ги вкарва в игра то те трябва да са на флагчето за корнера ,поне да очертава нещо ,защото в игра са безидейни.... Даунинг е най-голямото дърво в Англия ,не знам кой и как е преценил ,че този струва 20 М ,но това е типичен футболист от 70-те години ... Добър с единия крак и другия протеза..... Как може един играч купен за 20М да не може да даде къс пас с неудобния му крак ?! Той греши пас дори и да е на 2 метра до другия футболист ... Това е недопустимо... Писна ми да гледам този старомоден футбол отстрана на Ливърпул . С дървета като Керъл и Даунинг всеки вижда ,че не става само не и Кени.... Това са играчи струващи на Ливърпул 55 МИЛИОНА *erm* За тия пари можеше да вземе 3-4 футболиста ,които да вършат 2 пъти повече работа ....Лошото е ,че дори да се осъзнае все някога и да излезе от тия филми от 80-те години ,Кени няма на кого да пробута Керъл... Реалната му цена е не повече от 10 М ..... И кво ,накрая 25 милиона минус ....... Ако Кени мисли да прави от Ливърпул ,отбор ,който не се бои от никого ,винаги играещ атакуващо , отбор със стил на игра от преди 2-рата световна ,то да се маха и да се търси човек ,който наистина знае какво прави ,а не човек нает заради стари лаври..... Аз лично недоумявам как изгониха Бенитес... Перфектния треньор за този отбор и дойдоха 2-ма ,които промениха коренно стила на игра на Ливърпул .... Унищожиха цялото удоволствие от играта на Ливърпул...
16.10.2011 00:26
хахаха синко то това го чувам всяка година през последните 22 години. и в крайна сметка пак обирате калъфките. хахахахха
16.10.2011 00:17
И какъв фактор е Ливърпул? Кой застрашава Ливърпул в момента? Тези,които се борят за четвъртото място ли? Ливърпул от доста години насам не са абсолютно никакъв фактор и мерило за качеството на футбола в Англия.Сезон 2008-2009 им беше много добър,но дотам! Преди това колкото във четворката и да се играе ШЛ,нещо като Виляреал в Испания,може да изненада грандовете в отделни мачове,но нищо запомнящо се.А,с играчи като Лукас,Хендерсън,Керъл,Адам,Шкъртел и Доунинг няма да го бъде. Резерви абсолютно никакви.Ако мислиш все пак,че да си в четворката,но на по 20 точки зад шампиона и да си мислиш,че са фактор..
15.10.2011 23:53
Ливърпул е фактор и ще го покажат още този сезон Ливърпул ще е в четворката и мисля ,че това ще е достатъчно лека по лека ще се гради още по добър отбор.
15.10.2011 23:42
Тук дори няма смисъл да се четат коментарите на повече от половината пишлегарчета.Но е нормално те са още сукалчета с бяло по устата които знаят два отбора манчестър и барселона.Слаб мач много слаб от всякъде до 80 мин си беше за X както и реално си бе, от там нататък имаше един отбор и той бе на Ливърпул и ако ще с 0.5 гола в повече те заслужаваха победата но отново Манчестър се спаси.Грешката си е на Ливърпул че всичките тези 80 мин сами си ги проспаха.Гола от прекия бе много измислен никакъв фал щеше ми се да ги бием само с този гол да видят колко много боли с несправедлив гол както миналогодишния мач за ФА и измислената дуспа срещу Бербо.За Ливърпул не бе отсъдена дуспа но както и да е създадоха редица положения в края на мача но Де Хеа бе блестящ, липса на шанс.Манчестър както винаги си показаха късметлииския нрав и създадоха едно положение и вкараха един гол и то от статично положение като нашия гол така че в един много слаб мач и за двата отбора резултата е справедлив в мач който и двата отбора няма с какво да го запомнят,Ливърпул трябва да са нещастни че не стигнаха до 3-те точки но вината е тяхна че не бяха настъпателни от самото начало.Ще продължим да следим късмета на Манчестър до кога ще трае, и има едно правило ТАМ КЪДЕТО Е ТЕКЛО ПАК ЩЕ ТЕЧЕ.*smile*YNWA*smile*
15.10.2011 23:35
Много съм разочарован от поведението на т.нар. "фенове" на Ливърпул. Вместо да потърсят сметка от доказаните ментета и е некадърници начело с измисления футболист Джерард, селската легенда Карагър и шотландския алкохолик, самозвания 'крал' Кени, те говорят как били изтървали Юнайтед. Не ви ли е срам бе, бауши? Какви фенове сте вие! По мое време тия Юнайтед не ги пускахме да си тръгнат с по-малко от една торба голове от Анфилд, сега ми говорят за надигравания. И честно ви казвам, тука сме се събрали в един пъб до стадиона все стари фенове и всичките сме супер разочаровани. Но най-разочаровани сме от шотландския алкохолик и нещастник, мерзавеца Кени който преди всеки домакински мач е пиян като мастия и буквално бистри тактиката под масата окъпан в остатъците от вечерята си и обърнатите халби бира. Следващия път като го видим тука сме се разбрали с наборите да му кажем някои неща на това момченце, гаврата с любимия ни клуб мина всякакви граници след като този некадърник не може да вземе и уговорен мач. Ще го пратим да тренира училищния отбор това менте! Само Ливърпул и кур за такива измислени фенчета като вас!
16.10.2011 00:05
Нека , нека дано да съм измислен фен евала старо куче *joking* Но по -добре да съм някъкъв фен от колкото някой който изобщо не разбира от футбол че да си изказва мокрите сънищата , че Джерард бил измислен футболист хахаххахаха а кой не е измислен ЛЕ, ТИ ЛИ ?(футболна легендо с прозвище старо куче) и че мача бил уговорен хахаххаха ти маи много си се надрал неска с ракия и сега ставаш А ? Че Джерард изигра може би един от най-слабите си мачове е така но е и нормално та той не играл 7 месеца какво да се очаква, има доста голяма вина за гола на Юнайтед 1 во бе изместен много умело от Смолинг при 1 - вия корнер но се опита все пак да я изкара в тъч.След това при гола дори не се опита да посегне та ако ще и да бе си я вкарал сам,липсва му ротина то се вижда чуди се как да преодолее съперниците си както сме го виждали преди но е нормално та това му е първия цял мач от толкова време и то е срещу манчестър.Той като е ИЗМИСЛЕН играч ти кого би поставил Крал старо куче ?*smile*
15.10.2011 23:34
И са кво ? Ливърпул не успя да победи Юнайтед на Анфийлд и сезона им приключи! То все пак нали това е единствената цел за отбора , да победи Юнайтед в един мач.
15.10.2011 23:32
До коментар [@comment 833235] от [@user Kireto1232]:
смяташ ли че това ще помогне да станете шампиони, или поне да влезете в някой евротурнир? *wink* не не мисля. хахаххаа. пак ще гледате европа само по телевизията.
15.10.2011 23:50
Виж са синко айде се пак да си имаме уважението все пак аз от бая време ти следя коментарите и ми прави впечатление ,че си некво селянче но това на страна няма да говорим за теб аз не съм казвал ,че Ливърпул ще е играе в Лига Европа или ,че ще острани Брага но тази година ще играят там или дори във ШЛ а и стискам палци на Сити или Челси да е шампион *smile*
15.10.2011 23:47
хахаха и как ще се оправите по-нататък синко? така, както щяхте да отстраните Спортинг Брага в реванша. В крайна сметка отпаднахте. Или така, както щяхте да се класирате четвърти за ШЛ. В крайна сметка не се класирахте. Или както щяхте да се класирате за ЛЕ. В крайна сметка и за там не се класирахте. Или както нарочно не сте се били класирали за евротурнирите, за да може този сезон да се съсредоточите върху шампионата. В крайна сметка, който не ви е хванал, той не ви е пердашил. хахахах колко сте жалки само.
15.10.2011 23:42
Спокойно още тази година Ливърпул ще играе във Европейските турнири отново и ще прибере някакъв трофей а вие сте мизерници какво ми го хвалите Манчестър толко ,че направи 5 мача в началото силни и са ги видяха всички що за стока са какво ми се оправдавате нали вие самите преди разправахте на феновете на Арсенал ,че не трябвало да се оправдават с играчите щото се пак играя в Арсенал и всеки трябва да е дава вичко от себе си а днес неможе да си признаете че бяхте жалка картинка Видич Нани и Руни не играеха тека е ама всички други играчи не бяха лоши а пък за човека засада Ернандес да не говорим а ти чикардо некадърнико манафски в този пъб редовно сиорно порка и САФ че като му гледам главата е червена кат камба и ти не си никъв фен на футбола щом казваш ,че Джерард и Карагър са дървета и че Калт не е добър ти си ..... да не коментирам...
15.10.2011 23:27
аз не ги храня, а казвам самата истина. нима цял свят не ги знае като вечните калъфки лузърпул. нима стиви джи не е шампион, ама само на плейстейшън. нима набеденият за футболист кайт не бяга на страни и не скача надолу, нима шотландското пиянде кени не бе изтрезнял след снощният запой в близкият пъб.
15.10.2011 23:19
До коментар [@comment 833230] от [@user peterdeadman]:
2 ама сполучливи .... *joking**lol**joking*
15.10.2011 23:14
Добър мач, но наистина съм разочарован от състава, явно иска да запази играчите си. Нито един от 2-та отбора нямаше кой знае какви положения, самоче на Ливерпул целта беше да вземе мачът, а на Манчестър целта беше да покаже че е по-класен отбор! Според мен , САФ искаше да покаже че времето Ливерпул е минало и че с този състав може да играе срещу тях..
15.10.2011 22:57
Аз кат влязаха грахчето шрек и циганина видях само че имахе повече положения отколкото преди това
15.10.2011 23:04
аве синко вие цял мач не можахте да биете резервите на юнайтед дето бяха излезли със свалени гащи, тръгнал ми тука да се надява на последните 10 минути. *confused**confused*
15.10.2011 22:51
До коментар [@comment 833200] от [@user peterdeadman]:
Така както е сложил той запетайките е правилно.
15.10.2011 22:03
нещастници
16.10.2011 21:44
ами спестиха втори жълт при нарушението на рио срещу адам,когато чарли влизаше на скорост след като бе минал двама преди това, и когато евънс спря с ръка удър на каут който влизаше във вратата... незнам докога ще го карат така тез нищожества
15.10.2011 23:33
То винаги късмет, то винаги "побутвания от съдиите", то не знам си какво беше.. Винаги си намирате оправдания!!! и да те питам: Забранено ли е даден вратар на даден отбор да пази вратата от гол? *confused* и ако ми кажеш пък какви съдийски грешки видя в мача??
15.10.2011 22:40
аве момче не виждаш ли че ставаш за смях. ето задавам директен въпрос. защо не бихте юнайтед днеска, при положение че бяха излезли със свалени гащи и с резервите. защо? е що за некадърници трябва да сте, че да не можете да ги биете в това положение. второ ти синко май си гледал друг мач, защото като влязоха руни и чики-рики лузърпул забъркаха бетона отзад. не успяхте да направите една смислена атака. а колкото за гола на юнайтед, то това са приказки на апологет. все едно сега феновете на юнайтед да се хванат за вашият късметлийски гол. според мен хикса беше най-логичният резултат днес. юнайтед си пазеха титулярите за по-сериозните отбори, а вие пък просто толкова си можете. че как иначе. то с такива доказани ментета и некадърници като стиви джи шампиона на плейстейшън, вечната надежда лукаш лейва, наркомана шмъркел, алкохоликът керъл и дървото адам, а да не забравяме и набеденият за футболист кайт, който бяга настрани и скача надолу. и целият този цирк се води от шотландското пиянде и доказан некадърник кени далглиш. е от него ли очаквате чудеса? от него? дето бистри тактиката за мача след шестата халба в близкият пъб, припаднал под масата и спящ в собствената си урина и повърня.
15.10.2011 22:20
абе незнам кои са нещастници ама вие днеска голям късмет извадихте.Освен корнера друго положение нямахте смешници,от някакъв корнер гол вкараха и се кефат като за незнам какво.Трите неща които ви бутат към победите рано или късно ще ви изоставят-съдиите,късмета и лилавия нос фърги.Нямате право да говорите след такъв мач просто,тази точка ни най малко не я заслужавахте надиграхме ви от всякъде,ако не беше вратаря ви пак щеше да има 1,2,3,4...ама вие вероятно тогава не сте били още фенове на юнайтед ... жалка работа сте вие просто толкова пъти съм ви се смял на коментарите
15.10.2011 21:55
Истината е,че единствените мачове,които Ливърпул играят добре (хвърлят се здраво,тичане,радаване) са с/у Юнайтед и Евертън. Това е средняшко поведение.Както примерно Стоук скача на първите така и Ливърпул,а другите мачове доста често пада или завършва наравно.Това е така заради това,че Ливърпул вече никой не ги брои.В Англия играят по 5-6 мача на сезон,вече и Европа не играят.Само като видиш обаче какви футболисти имат на всеки му е ясно защо е така. Сър-а и днес просто надхитри Далглиш,със половин резервен състав с какви ли експерименти и Ливърпул пак не можа нищо да направи,гола си беше късмет отвсякъде.Като влезнаха Руни,Чичарито и Нани веднага се разбра какво може Юнайтед и Ливърпул ще го усетят в ответния мач!
15.10.2011 21:23
в противен случай и тази година за пореден път отново ще се надяван да хванат квотата за "Феърплей" каква жалка картинка само.
15.10.2011 22:44
ти явно трябва да си много тъпо момченце за да мислиш така. аз говоря НА него За muhahunter
15.10.2011 22:33
аххаха ти сериозно ли си мислиш, че човек чийто акаунт се казва Солскеар може да е от Ливърпул...
15.10.2011 22:07
ами какво да кажа. типично пораженческо поведение на фен на вечните калъфки лузърпул. само едно не мога да разбера, днеска юнитед бяха излезли със свалени гащи с резервите и теа доказани некадърници и ментета от командата на шотландското пиянде кени отново не успяха да победят. бахти и жалките. не случайно цял свят ги знае като лузърпул вечните калъфки.
15.10.2011 22:02
Като няма какво да кажете, веднага се хващатате за правописа, а когато почнете и граматиката, значи наистина НЯМА какво да кажете - НЕЩАСТНИЩИ! *wink*
15.10.2011 21:34
като си играчът с главно "И" правиш каквото си искаш. така че синко нали се сещаш *wink* хахаха аре у лево. нещастник.
15.10.2011 21:29
Научи се да пишеш бе бунак,в началото на ново изречение се започва с главна буква,и какво ми слагаш тия запетайки където ти падне,бунак такъв.
15.10.2011 21:21
Аз знам защо феновете на Пук толкова ги боли за тези 2 изгубени точки.Боли ги защото за тях това е мача на сезона.Освен това да победят Юнайтед у дома , те друг успех няма да постигнат.
15.10.2011 21:22
аз бях чул че Платини щял да върне турнира Интертото. пуснал директива, за да може Лузърпул да имат поне някакъв шанс за зона Европа.
15.10.2011 20:55
тея двамата по долу(ако не са един и същи де) ги съветвам да потърсят помощ
15.10.2011 21:11
синко много ясно ти казах кога. хахахаха от тук нататък всичко е в ръцете на шотландското пиянде и доказан некадърник кени.
15.10.2011 20:54
Мислете си, че СЪР-а е най-великия треньор, никога не прави грешки и всичко знае. То за това 60% от титлите са ви по уникален късмет с голове в 97 минута.
15.10.2011 20:40
До коментар [@comment 833080] от [@user smart_1]:
синко при положение, че ми отговаряш значи обръщаш внимание. второ хайде да се разберем така. ще се излекувам когато лузърпул станат шампиони на англия. хохохоохх хайде от мен да мине ще смекча нещата, нека да е когато се класират поне за Лига Европа. че така както сте я подкарали с разпасаната команда на шотландското пиянде, догодина ще гледате евротурнирите отново само по телевизията.
15.10.2011 20:32
Не мога да си обясня поведението на момченцата в червени екипи и техния псевдотреньор, самозвания крал Кени. Това менте за толкова години не разбра, че не става да води и училищен тим - доказан некадърник. Юнайтед и сър Алекс великодушно ни бяха предоставили победата ама нашите ментета и некадърници начело с Джерард Плейстейшъна, Карагар Легендата и Шмъркел Наркомана са толкова отчайващи, че и уговорен мач не могат да вземат. Добре, че истинският ливърпулец и шампион на Англия (пък макар и с Юнайтед) Майкъл Оуен не беше на терена да гледа как се излагат бившите му съотборници. Ама той добре направи, че напусна този велик клуб от който заради ментета и некадърници като гореспоменатите + Гафа Безтитлез и Ходжата е останало само името. Това е истината, останалото са приказки за наивници и една шепа платени фенове на НЕУСПЕХИТЕ на Ливърпул. Боклуци, като истински ливърпулец ме е срам от вас!!!
15.10.2011 20:28
теа юнитед бяха излезли със свалени гащи и си направиха мега гаврата с лузърпул. ама доказаните ментета и неакдърници от лузъра за пореден път се проявиха като нещастници. бахти жалките. е то какво да очакваме от разпасаната команда на алкохолика кени. поредните алкохолни брътвежи на доказаното менте и некадърник псевдотреньор кени далглиш. как очакваше да вземе мача, като още не беше изтрезнял от снощният запой в близкият пъб.
15.10.2011 20:23
юнайтед нямаха положение цял мач .Голът им дойде от някакъв случаен корнер,ако не беше той щяха да си останат с ударите на 10 метра встрани от вратата
15.10.2011 20:32
а защо тогава не ги бихте? *thinking* май има нещо общо с доказаното менте и некадърник Стиви Джи шампиона на плейстейшън. или с Х*й Суарес, който трябва да се насочи на работа в Холивуд, има големи актьорски заложби. нека незабравяме и наркомана Мартин Шмъркел, както и вечната надежда Лукаш.
15.10.2011 20:22
За пореден път късмета спаси юнайтед, тия смешки можеше с разлика да ги бием... да не говорим че при ръката на евънс можеше да се свири и дузпа ...
15.10.2011 20:14
Хаха тоя Чичарито е най-големия смешник в света.
15.10.2011 19:28
Ливърпул заслужаваха победата, но Юнайтед отново от малкото положения успяха да вкарат гол. Смятам, че този сезон ще е интересен, най-вече заради страхотната форма на Манчестър Сити ! *ball* Успех на всички отбори и нека най-добрият победи ! *beer*
15.10.2011 19:00
надиграхме ги последните минути но нямахме късмет грешка беше пускането на каут
15.10.2011 18:35
Ти си едва на 15год.Нормално още си дете,но ти е простено за това ти изказване.
15.10.2011 18:34
Слаб тактик.Това е много тъп виц,момче.
15.10.2011 18:33
СЪР-а е голям мотиватор, но слаб тактик. Колкото и да ме плюете и обиждате, това е истината.
15.10.2011 20:00
и аз така мисля за него.....
15.10.2011 19:02
ти не си гледал футбол нали?
15.10.2011 18:34
Съра слаб тактик?хахахахахехаехахе.
15.10.2011 18:30
Тъп мач,но важното е че взехме точката.Само ще коментирам до някъде спорните ситуации.Съдията можеше да даде сигурно червен картон на Рио,но прецени,че фаула не е чак толкова груб,че да се стига до картон.А,и да не забравяме,че понякога,ако не и много често съдиите се влияят и от мача т.е в мач като днешният един такъв картон граничи с победа за Ливърпул мисля си,че може би и за това не го показа.За мен щеше да е леко пресилен,но нямаше да не е несправедлив.За другите две спорните ситуации с игра с ръка на Евънс и за играча на Ливърпул (забравих му името),който също игра с ръка.За мен и двете бяха еднакво спорни,но не бяха чак толкова за дузпи просто и двата играчи не очакваха топката да ги удари и за това,може би съдията не ги отсъди.Това е моето мнение.Като изключим тези спорни ситуации,то мача беше равностоен и заслужено или не двата отбора си поделиха по една точка.
15.10.2011 18:21
Сър-ът понякога направо ме изумява какви ги мисли, къдри... възможно е с тая тактика, ако приемем, че гола на Пуул не беше паднал толкова глупаво и бяха издържали 0-0 до момента с ударните смени, можеше наистина да си тръгне с минималната победа.
Не мога да преценя дали е много умен ход или рядко наивен.
Както и да е, на мен лично не ми хареса играта на Юнайтед и никога не съм харесвал когато голям отбор (който и да е той) излезне да се бори за нещо тактически, от колкото да се надиграва...
15.10.2011 17:55
С тоя гол на Чичарито вече можем да изгубим тотално надежда да видим нашия титуляр...
15.10.2011 17:45
Хаха... пак не успяха да ни победят
15.10.2011 17:34
публиката кво прави при гола на Джерард *lol* Супер атмосфера..
15.10.2011 17:17
А относно Барселона, ти сам показваш, че на подсъзнателно ниво знаеш, че само те могат да победят Юнайтед. В повечето случаи, само Барса могат да ги надиграят категорично като цяло, и аз си го признавам. Това се нарича обективност. А не като твоето, тея са "късметлий", онея "боклуци" за отбори, постигнали толкова неща във футбола..
15.10.2011 16:58
междудругото този мач беше един от най скучните между тези два отбора .Въпреки че ливърпул заслужаваха повече победата,мача беше равностоен а резултата справедлив.знам че феновете на ливърпул ще кажат несправедлив Х.аз не мисля така и юнайтед имаха положения както и ливърпул така че спрямо формата ни в момента не трябва да недоволстваме от този Х
15.10.2011 16:56
Браво на Де Хеа ! Показва прогрес във ВЛ. Трябваше този мач да го играем агресивно отначалото... В неделя задължителна победа срещу Сити, за да си върнем 1вото място, ако евентуално днес Сити бият Астън Вила...
15.10.2011 16:55
Юнайтед изкараха късмет в края
15.10.2011 16:55
адски ме ядоса тоя мач изгубих си парите и немога да разбера тия Юнайтед как може да ги вързва с такава игра да напраиш Х да биеш Челси просто не е справедливо те хич ги няма а тоя Фърдинанд как не го изгониха... и как излизат в защита нали сте шампиони пък играете като малките отбори срещу грандовете с 1 нападател в защита и да чакаш боклуции !!!
15.10.2011 17:10
Окей разбирам ти си от сляпите фенове на Юнайтед тоя отбор ме отвращава послените години като малък им бях фен може би заради Бекъм, но като пораснах и видях какъв футбол предлагат напрао се отвратих.... Искам пак Барселона да им се падне, но не на финал 1/8 1/4 на Ноу Камп да има 4-5-6 /0
15.10.2011 17:05
Аз това се опитвам да им обясня , Юнайтед вкара 1 гол защото имаше 1-2 положения.Ако имаха и те 4-5 , щяха да вкарат най-малко 3 гола.
15.10.2011 17:05
Ти да си чул, че късметът е резултат от упорита работа, години наред? Спрете да говорите за изуст. Барселона са късметлий, Юнайтед са късметлиии.... не знам още кой е късметлия... И все тези "късметлийски" отбори печелят големите трофеи..
15.10.2011 17:03
Това се нарича опит, рутина... Големите отбори печелят без много усилия, големите отбори имат опит, търпеливи са и знаят как да действат във всяка една ситуация. Отборите "вързии" както ги наричат някой, са умни отбори, играещи интелигент футбол.. примери, колкото искаш. А твоето мнение, определящо Юнайтед като "боклуци" е достатъчно красоречиво, че не можеш да впечетлиш с някаква кой знае каква мисловна дейност...
15.10.2011 16:59
Аз съм също отвъртен от тоя футбол и тоя късмет на МЮ, то бива бива ама толкова години веè....
15.10.2011 16:52
Аз бих казал само, че колкото и слаб да е Ливърпул или Манчестър в първенството, колкото и проблеми да имат, тези два отбора винаги играят много силно един срещу друг. Юнайтед е отборът, който е спечелил най-много точки на стадиона на мърсисайдци, а именно - 30, като втория отбор, е с 18.. Това говори красноречиво, кой отбор играе най-силно на стадиона на един от грандовете в Европейския футбол, а именно Ливърпул. Обичам Юнайтед, много ги обичам, но не мога да не уважавам Ливърпул, чийто стадион е най-трудния за гостуващия отбор, не само в Англия, а в Европа! Радвам се за точката.
15.10.2011 16:54
1+*beer*
15.10.2011 16:51
оффф хваща ме яд вече трябвае да ги бием
15.10.2011 16:49
Юнайтед ще ги боли глава заради Де Хея.Колкото спаси толкова можеше и да му вкарат.
15.10.2011 16:49
не'
15.10.2011 16:49
При наличието на двама англичани, като Уелбек и Рууни, като цяло не само заради националността им, но и заради техническите им качества, те ще са титулярите, а Ернандес ще изплънява онази роля, която изпълняваше Олег Гунар Солскеар, както днес. Това е бъдещето на Ернандес в отбора според мен. Много пъти е разочаровал, като титуляр, а като резерва неведнъж е наказвал много отбори
15.10.2011 16:49
До коментар [@comment 832776] от [@user potrebitel79]:
Показахме ви как се играе, вярно е не си реализирахме положенията които трябваше да са голове, но можеш ли да отречеш че играхме по-добре?
15.10.2011 17:00
Да Рио в момента е страшно слаб , направо си плаче за пенсия.Първото полувреме Юнайтед имаше точно 3 удара към вратата а Ливърпул имаше ли нещо първото ? Имаше едно положение на Суарез което пак стана благодарение на късмета.Тъпчо , вашето смешно голче стана след голям късмет.Пак ви казвам , благодарете се , че в Юнайтед в момента в отбраната има две много голями дупки , та това е единствената причина да имате положения.При наличието на Видич , щяхте да видите удар през крив макарон и вместо Джоунс да играе халф да си беше играл централен.
15.10.2011 16:55
Не подценявай Норич,защото в мача ви с тях се видя кой е пътен знак.
15.10.2011 16:53
Чуваш ли се какви глупости говориш *lol*? Рио Фърдинанд слаб защитник ли е? Ние ли имахме 1 положение? А да те питам вие първото полувреме колко удара към вратата ни имахте? 0!
15.10.2011 16:52
Показали ни били как се играе аххахха какво са играли Ливърпул бе ? Ахаха играли били.Срещу тях бяха двама много слаби централни защитници дето дори играчите на Норич ги минават като пътни знаци и въпреки това до 70-та минута имаха 1 положение.Гола на Пул си беше абсолютен късмет.
15.10.2011 16:48
яд ма 4е тези сити 6и са парви
15.10.2011 16:48
Какъв късмет имаха Манчестър Юнайтед бе? Това, че Фърдинанд не направи нарушение, това ли е късмет? Положението, при което Ливърпуул си вкараха голчето, го нямаше, а и дори да го имаше ,това не беше никаква класа на вашата легенда, ами си беше автогол на Гигси, защото направи детска грешка...
15.10.2011 16:54
*joking**joking**joking* *joking*.... Шегаджия
15.10.2011 16:53
Абе ти нормален ли си? как ще го изгонят, като дори не се разбра дали го е докоснал или едвам настъпил с половин сантиметър? То не бяха симулации, не бяха чудеса - Суарез, Даунинг! Те не заслужаваха ли картоните, които им ги спестиха, а? Еми сори, ама ливъра шампиони няма да станете...
15.10.2011 16:49
Не само че имаше фаул но и трябваше да го изгонят ама му простиха картона!
15.10.2011 16:48
вярно е брат
15.10.2011 16:47
Юнайтед затова вкараха 1 гол , защото имаха 1-2 положения , ако имаха 5-6 Ливърпул щяха да са разгромени с 4-5 гола.А това , че те са пропуснали някакви шансове , Юнайтед грам не ги бърка.
15.10.2011 16:46
ае пак помва са спори дали имало дузпи или засади спретеса же4е не на бихте на жа6иа стадион а на на6иа 6и страдате много
15.10.2011 16:46
заслужаваха*
15.10.2011 16:45
Ливърпул заслижаваха победата ама тея пак вкючиха късмета тоя отбор ако няма късмет няма да се казва Манчестър Юнайтед!И тоя мексиканския сопол ако не вкара гол от 3 метра няма да е той!
15.10.2011 16:50
Сопол , сопол , но си свърши работата за която беше на терена .... Избяга от защитата и си вкара гола има супер пласиране и наистина точно когато отбора е в трудна ситуация той може да върши добра работа както Оле Солскяер .....
15.10.2011 16:45
ами хубав мач ама последните 20 мин. Равенството е заслужено, макар че Юнайтед имаха повече късмет. Не забравяйте,че и късмета е част от играта
15.10.2011 16:45
Излязоха с егати състава и когато се усраха САФ реши да пусне по офанзивни играчи .... Този Йънг от мач на мач става все по слаб не мога да разбера къде изчезна Йънг от началото на сезона когато играеше фантастично ......
15.10.2011 16:44
накрая ги испуснахме и хендерсън и шкъртел и суарез пропуснаха но случва се радвам се че стана хубав мач
15.10.2011 16:44
мишката Чичарито пак вкара без да иска...
15.10.2011 16:43
Супер бавен ,скучен и досаден мач.*sick* Сетиха се да играят в 80 мин. Ливера трябваше да бият !!*thumb_down*
15.10.2011 16:43
ман4о късметлиите!!! незаслужен Х
15.10.2011 16:42
До коментар [@comment 832754] от [@user TpeBu4k0]:
случва се
15.10.2011 16:42
Юнайтед, май ви показахме откъде изгрява слънцето а *lol*?
15.10.2011 16:48
На Ливърпул съм фен, но по принцип Торес ми е любимият играч, още откогато дойде за пръв път в Ливърпул, сега като е в друг клуб не ми пречи да съм му фен *smile*
15.10.2011 16:44
А ние ви показахме къде залязва,защото след този мач пак ще сте извън топ 4 и няма да се върнете!
15.10.2011 16:44
Ти на кой си фен на Торес или на Ливърпуул?
15.10.2011 16:40
До коментар [@comment 832754] от [@user TpeBu4k0]:
а ти си фен на ливера?
15.10.2011 16:42
Да, точно на "Ливера" съм фен, проблем ли имаш ?
15.10.2011 16:39
търпеливо*
15.10.2011 16:39
саф прецака дербито скучен мач общо взето
15.10.2011 16:39
И Сити днес отиват на върха!
15.10.2011 16:39
Каква беше тая порнография в края от страна на Юнайтед един пас не могат да направят,какво им стана не знам...Добре,че не паднахме все пак Анфийлд си е трудно място за гостуване...
15.10.2011 16:38
ти на мен ли пишеш?
15.10.2011 16:38
Браво,хубав мач!Стиви пак показа какво може.*tongue*
15.10.2011 16:38
След гола на Пуул стана мача! Преди това пълна боза!
15.10.2011 16:37
поздравления и на двата отбора за хубавата игра през второто полувреме
15.10.2011 16:37
краен резултат 1-1
15.10.2011 16:37
ливърпул заслужаваше победата
15.10.2011 16:39
прав си
15.10.2011 16:37
1-1....
15.10.2011 16:30
Като не пискаш голмайстора си ще береш ядове !!! САФ махай се, че Бербатов да стане пак голмайстор !!!! Изкофелия дъртак ще го сритам !! *angry*
15.10.2011 16:39
да но по хитрия чака търпелижо и залага
15.10.2011 16:38
Ман Юнайтед пак взеха своето, дори с късмет .. те успяват някак си, както в първия мач с Уест Бром, като гости 1 удар и 1-2 победиха .. така и сега, имаха 1 опасност и 1 гол, Ливърпул имаха 5,6 опасности и гол от статично положение .. успяват някак си винаги Юнайтед да печелят това, за което излизат, а днес те излезнаха за Х
15.10.2011 16:38
поне не използваме уефа да ни печели купите *lol**lol*
15.10.2011 16:36
Аватара ти пасва точно на стила на Юнайтед *lol**lol* Бати дербито, хем равен, хем под 2,5 гола смятай кви пари са напрайли букмейкърите от тоя мач *joking*
15.10.2011 16:32
без Бербатов играят с повече преса, най-вероятно и заради това Бербатов не е в групата, не е и титуляр, заради неспособността си да пресира играчите на съперника, Юнайтед това им е играта .. да тичат, да се ритат, да се бутат .. технични футболисти, като Бербатов, които играят на първо място с мозък .. не пасват на стила на отбора
15.10.2011 16:28
Треаше да ни вкарат, та да почнат да играят... Браво на Чичката
15.10.2011 16:27
нямам думи !!!! Чикирито винаги прави гол от 2 метра и ако стане някакво разбъркване вкарва *devil**devil*
15.10.2011 16:28
и това е талант, той за това е там, има някакво магическо докосване и пласиране пред вратата, а е адски небрежен футболист, който не може да спира и подава топката, не играе с мисъл, няма техника .. но пък вкарва голове *lol* и от 2 положения 3 прави .. в малкото наказателно е магьосник, иначе е най-слабия футоблист в Юнайтед, безспорен факт
15.10.2011 16:28
ама вкарва нали?!!
15.10.2011 16:26
нямам думи !!!! Чикирито прави гол от 2 метра и ако стане някакво разбъркване *devil**devil*
15.10.2011 16:25
оле мале..късмета на манчестър пак проработи....
15.10.2011 16:28
зависта започна *wink*
15.10.2011 16:25
Чикчарито е пратеник от Бог
15.10.2011 16:24
ЕТО ТОВА Е ЮНАЙТЕД не сме за да се защитаваме а да атакуваме!!!
15.10.2011 16:24
чикаритоооооооо неееееееееее *devil**devil**devil*
15.10.2011 16:24
*lol**lol* Ман Юнайтед кво да кажа, те винаги така правят
15.10.2011 16:24
АЙДЕ ЗИМАИТЕЕЕ !!!!!!!!!!
15.10.2011 16:24
Бой Бой Бой Бой!!!!!!!
15.10.2011 16:22
са земи 20 барзи засади на ернандес и сме готови
15.10.2011 16:20
браво мърсисайд но сега ще треперим до края
15.10.2011 16:19
Те ман колко мн срещи и дербита като цяло загубиха преди 2 сезона с тези страхливи и мишкарски тактики, но не са си взели поука, сега ми правят система с 3-ма нападатели хаха са Пул ще им резне втори, като се отворят
15.10.2011 16:18
Мисля че този резултат се дължи на слабата игра на Манчестър в полузащита....не намират подходящите подавания за офанзивите
15.10.2011 16:17
От всеки друг съм очаквал да пропука стената, но не и от Гигс !
15.10.2011 16:18
ае ей коментатор ;Д
15.10.2011 16:17
Съра е изперкал и за това нема да сте шампиони, иначе имате играчи
15.10.2011 16:19
Ми не знам ,ако Съра е изперкал ,то кой е треньор тогава за теб .....Манчини ли ?! *joking* Съра е велик и който го отрече трябва да е сляп
15.10.2011 16:16
3-0 да стане.......даже 4-0......тоя е луд.....пуска Нани....като им е в гъза вече.....
15.10.2011 16:16
При фала за гола, Адам май падна в наказателното поле, преди година май дадоха такава дузпа за Юнайтед срещу Ливерпул?
15.10.2011 16:22
Нарушението започна и свърши извън наказателното поле но Нани направи още няколко крачки и след като загуби равновесие падна в наказателното поле. Между друдото след това видях поне още 7-8 такива случая и в нито един не дадоха дузпа. Но както и да е.
15.10.2011 16:21
не се сещам за коя дузпа става на въпрос ама по правилник е където започна нарушението не където свършва
15.10.2011 16:17
Не ...... Тогава наистина си имаше дузпа и беше преди 2 години ... Масчерано започна нарушението (не помня кого фаулира) извън наказателното поле ,но края на нарушението бе вътре и затова свириха дузпа
15.10.2011 16:14
хахахахахахахахахахаххаха Ливърпул ВЕЛИКАНИ Джерард е ВЕЛИК *goal* *goal* *goal* *goal* *joking* *joking* *joking*
15.10.2011 16:13
хак да ви е.....дано стане 2-0.....Берба го оставих те извън състава а направи хет-трик именно на Пул.....
15.10.2011 16:13
дартия ако продалжава да експериментира с састава така ще е рууни нани резержи бербо на маината си нормално
15.10.2011 16:12
тия винърци са големи - как знаеха още преди мача с тая снимка на стиви джи
15.10.2011 16:12
Еее Гол! Браво на Ливърпул/Джерард
15.10.2011 16:12
това е големия капитан
15.10.2011 16:12
Никакво нарупение нямаше но съдията така видял така преценил.
15.10.2011 16:13
отиди на очен лекар имаш остра нужда.
15.10.2011 16:11
Мишките си го заслужаваха, трябва още да им се покаже, че бъзливите тактики в подобни дербита са ненужни за тъпите им статистики и са като трън в очите на зрителите
15.10.2011 16:10
Гоооооооооооооооооооооооол *ball**goal* *tongue*
15.10.2011 16:07
Скучен мач като цяло!
15.10.2011 16:00
*angry**angry**angry* Хендерсън ли ще вкара бе .... *scared*
15.10.2011 15:55
добре и какъв е критерия на съдията за жълт картон и за нарушение? Влизанията на Ф. Джоунс и на Уелбек не заслужават ли картони? Дърпането за фланелката си е поне фал ама ако си играч на манафите няма такива неща. Когато ръката не ти е до тялото и променя траекторията на топката която отива към вратата е дузпа или аз пак бъркам ?
15.10.2011 16:07
Недей така, Съра ги пази за Оцелул...
15.10.2011 16:02
Еми кво да направим,като за тях се се свири само,едва ли си купуват съдиите.А иначе Ливърпул ще бият,ако Съра не вкара Нани или Рууни.
15.10.2011 16:01
има дузпа когато ръката не е до тялото и променя траекторията на движение на топката която отива към вратата, и да имаше ИГРА с ръка на 30-40см от тялото - това си е дузпа , но просто срещу някой отбори не се свири а за тях винаги
15.10.2011 16:00
Така е.Съдията решава.
15.10.2011 15:59
Тази ситуация е 50/50 ... Нито може да се каже със сигурност ,че има ,нито че няма ....
15.10.2011 15:58
Дузпа има когато има ИГРА с ръка,а не когато я бият в нея.Ако беше така всеки щеше да се цели в ръцете а не във вратата.
15.10.2011 15:52
И двата отбора адски калпави, разликата е, че домакините излизат с що-годе топ играчи, а гостите с не най-добрия си възможен състав. Мача съм го сложил единица и още мисля, че ще има изненада 1:0 на Кайт и това ще е.
15.10.2011 15:51
Ето ви сега късмет...смешгото ви вратарче Рейна хахах
15.10.2011 15:48
мъка, мъка тия мангалчестър ебати жалкия отбор, все късмет един път не разчитат на игра.
15.10.2011 15:49
Еее егати късмета...12 титли...дай боже всеки му такъв късмет...
15.10.2011 15:46
Мн. тъпо дерби. Но какво се чудя, Англия все пак. Всеки отбор супер предпазлив, друго си е Испания *cup*
15.10.2011 15:42
такова ританье и ръганье няма *smile*
15.10.2011 15:35
шубетата от Манчестър, срам за футбола и за неутралните зрители .. те играят срещу футбола, почти във всяко дерби излизат да се защитават .. страхливци, но така спечелиха сумати титли .. ще се паднат пак с отбор, като Барса и ще ги направи сами да си говорят, няма да знаят къде са
15.10.2011 15:46
А лузърпуул футбол ли играха в този мач според теб?????
15.10.2011 15:40
Добре , каза ми го , а сега спри да пишеш *beer**blush*
15.10.2011 15:38
бягай и ти от тука, псевдо фен такъв, играй си фифа с Ман Юн и си мисли, че си им големия фен
15.10.2011 15:37
Лилииииии как ни наплаши , мани мани.
15.10.2011 15:31
Как се прецаках да го играят над 2.5. Всеки път ще се пукат от голове, точно на това ли дерби решиха да се пазят и двата отбора.
15.10.2011 15:42
И аз съм с над 2.5 ;д ... Надявам се да се отворят двата отбора и да стане по- интересно втората част
15.10.2011 15:31
Май мача върви към равенство....но се надявам да видим попадения
15.10.2011 15:30
така е тва невие нори4
15.10.2011 15:28
сякаш Манчестър са излезли за равен
15.10.2011 15:27
Пълна трагедия .. с тоя състав ще се молим да ни бият с малко *wink*
15.10.2011 15:24
Не виждам как ще успеем да спечелим*scared* Един точен пас неможем да направим... хубаво, че при удара преди малко на Суарез топката срещна Де Хеа иначе... *thumb_down*
15.10.2011 15:21
Сякаш и двата отбора са излезли за равен *lol*
Ще видим все пак
15.10.2011 15:20
По-тъп отбор СЪР-а не можа да пусне.....
15.10.2011 15:19
стига сте спорили за глупости замислете се Фъргюсън абсолютно копира състава на Ливърпул!
Халфова линия:
Център:
Адам & Лукаш - дефанзивни
Джоунс & Флетчър - дефанзивни
Флангове:
Ливърпул - Даунинг - бърз, техничен, добро центриране; Каут - борбен, добър в защита!
Ман Юнайтед - Йънг - бърз, техничен, добро центриране; Парк - борбен, добър в защита!
15.10.2011 15:19
А Видич защо го няма, заради пропусната дузпа със Сърбия ли, тоя САФ е много самонадеян, но е треньор там от над 20 години, може да прави каквото си поиска, той е по-голям от всеки друг в този отбор .. и иска да го показва
15.10.2011 15:11
фен съм на Манчо заради нащо момче.......ама да го няма даже в резервите???....дано загубят мача....
15.10.2011 15:15
Така е....даже и резерва и не го пускат *sad*
15.10.2011 15:09
[@link http://www.rojadirecta.me/goto/lp-canal-2.blogspot.com/] гледайте го *wink*
15.10.2011 14:59
да попитам, Нани защо го няма ? Контузен ли е или ?
15.10.2011 15:00
просто САФ демонстрира дървеняшкия си характер и е решил, да не го пуска
15.10.2011 14:56
Какви са тези грешки немогат да си подадат един пас ?!
15.10.2011 14:55
на САФ май годините му личат - Не ми е ясно, защо избра Уелбек пред Руни. Ако иска да спечели, по-добре да ги пуска или заедно или Руни, според мен Уелбек няма достатъчно опит, особено срещу тим като Пул...
15.10.2011 14:48
Трябваше да пусне Берба, все пак той им направи хеттрик преди година *beer*
Още една причина за него да се осъзнае най-накрая и да се маха от Юнайтед.
15.10.2011 14:51
дано не се прояви, като балък и да издържи до лятото да го мачкат и да бъде резерва, че Ман Юнайтед да не вземат нито един цент, заслужават го безспорно, все пак Бербатов, като неутрален зрител, ако го гледаш и ако погледнеш заслугите му през първия шампионски сезон и през миналия шампионски сезон и ти става ясно, че незаслужено го тъпчат в момента с цел да подмладяват отбора и да налагат друг стил на игра ..
15.10.2011 14:47
в по-предния сезон САФ също залагаше на страхливи тактики на 4-5-1 и прочие и накрая ядоха големия, не можаха да станат шампиони, не играха във финал на ШЛ, Байерн ги разгроми на полуфинала. АКо САФ опитва пак да налага тази схема и този страхлив и пестелив стил на игра, не ги чака нищо добро, мачът по предварителни очаквания независимо от схемата на Юнайтед си беше твърдо 1Х, вече отива към 1 с този състав на МАН, но САФ си познава най-добре футболистите, явно мечтае да изкопчи някой Х или по някакъв късмет да отбележат гол и да задържат резултата, но когато Ман Юн играе голям мач на пръв поглед дерби, било то срещу Арсенал, Пул .. който и да било отбор, Ман Юнайтед се игнорират от това, че мачът е дерби, играят грозно и не за публиката, а за точките, те са смешници
15.10.2011 14:46
къде мога да го гледам онлайн ?
15.10.2011 14:44
Какъв е този смешен състав ?????????????????????????????????
15.10.2011 14:42
леле Как може Чикирики пред Бербатов?!? Тоя път ми изглежда че пул ще бият.. *surprized*
15.10.2011 14:41
Защо Бербатов го няма?
15.10.2011 14:41
Дано стане красив мач . И нека по добрия победи !!!
15.10.2011 14:40
аз също се съмнявам дали юнайтед ще се справят с домакините с този състав*sad*
15.10.2011 14:39
Тук съм за Пул, защото за нас, феновете на Челси, е по-добре МанЮ да паднат *lol* Иначе не искам и Пул да печелят, не защото не харесвам клуба, напротив даже, много ги харесвам, просто не искам да казвам причината. Иначе успех и на двата отбора и дано мача да е супер.. Жалко, че няма да мога да го изгледам до край *sad*
15.10.2011 14:38
Малееееееее тоя сър не добре е как може да пусне такъв състав е.Не виждам как ще ги бием и Руни не играе пълен идиот*angry**angry**angry**angry*
15.10.2011 14:35
Тоя тряя да е голям идиот съра, та да пусне Уелбек вместо Рууни в нападение... Ако състава е така почвам да се съмнявам за 10-те си точки. *thinking*
15.10.2011 14:34
А аз се надявах Бербо да е титуляр...
15.10.2011 14:30
Къде е Бербатов?!
15.10.2011 14:29
Силно ме съмнява това да е състава... и дано съм прав
15.10.2011 14:28
Айде Ливърпул, вие сте...днес феновете на Арсенал ще викаме за вас
15.10.2011 14:28
Отделно Руни и Нани са на пейката ... абе всичко друго освен победа за Пул тоя мач ще бъде изненада.
15.10.2011 14:26
5-4-1 и каква е тази схема ? Еванс и Рио в центъра , това ще бъде трагедия.Рио е в отчайваща форма направи си плаче за пенсия а Еванс не може да спре защитниците на Норич , какво остава за Суарез и Керъл.
15.10.2011 14:25
Абе, хора, следващият мач е с МАН СИТИ, а те са основния претендент в момента. Фърги си пази играчите за тогава.
15.10.2011 14:23
според мен Сър Алекс иска да покаже че може да бие Ливърпул и с резервите
15.10.2011 14:21
Много дупки тоя мач... Фърдинанд, ако пуска нападателите покрай него и стане някой лесен гол пак направо ;х... като гледам съставите Ливърпул ще ни бият с едно 2;0...
15.10.2011 14:20
Бербатов и в групата ли го няма *confused* маалиии тва е подигравкааа....*sick* тоя Фъргюсън се е побъркал ебаси сдухания старец*joking* 'фак ю' Фърги (puke)...дано паднат юнайтед (finger)
15.10.2011 14:20
С тоя състав на ливърите им е подарена победата, според мен...
15.10.2011 14:27
А на мен ми е ясно, че ще има дузпа *confused*
15.10.2011 14:26
Аз като видя Джонито и ми е ясно , че ще има гол във вратата на Ман Ютд ....
15.10.2011 14:20
Нани не заслужава такова отношение!
15.10.2011 14:18
Странно защо Съра-а е оставил Нани, Руни и Чичарито на пейката, но все пак е голяма лисица и явно е намислил нещо.
15.10.2011 14:26
Жестоко си прав *joking*
15.10.2011 14:16
Играл съм мача в еврото единица така, че стискам палци на Ливърпул *joking*
15.10.2011 14:16
Рууни резерва в такъв мач??? Вярно, че в момента е изнервен, но срещу черногорците изигра добър мач и участваше и 2та гола... просто заради една глупост да го вадят от титулярните 11 в такъв мач... ;х Иначе и така състава е стабилен... мен ми е любопитно Джоунс как ще се справи като деф. халф, ако изобщо играе там..
15.10.2011 14:15
Плаче ми се , Фърги понякога прави много тъпи неща.
Нани, Руни и Андерсон ги няма , а Бербатов го няма*cry*
15.10.2011 14:14
Манчестър с тоя състав нищо добро не ги чака според мен,дано да греша.
15.10.2011 14:13
Супер ни е стартовия състав *smile* Дано да победим *wink*
15.10.2011 14:12
МАЧКАЙ СТИВИ ДЖИ !!!