Уникален мач и шест гола между Юнайтед и Базел на "Олд Трафорд" (видео)
В петата минута Щрелер изведе Фабиан Фрай сам срещу вратаря, но халфът шутира над напречната греда. Три минути по-късно Ашли Йънг проби по левия фланг и центрира остро топката на задна греда, където Валенсия засече с глава, но не уцели вратата на швейцарците. В 13-а минута от тъчлинията Хосе Антонио Валенсия центрира с десния крак и Ашли Йънг засече топката с полуволе, но Сомер улови удара. Три минути по-късно Валенсия изведе Фабио в наказателното поле на гостите. Бразилецът остро центрира топката по земя на задна греда. Там Гигс с късо подаване намери Уелбек, който бе оставен непокрит в пеналта, и с премерен удар прати топката в долния ляв ъгъл на вратата – 1:0. В следващата атака Гигс с прострелен пас по земя намери Дани Уелбек непокрит на границата на малкото наказателно и острието на „червените дяволи” с десния крак прати топката за втори път във вратата на Базел.
След това попадение домакините се поотпуснаха и в 24-а минута Алекс Фрай пропусна стопроцентово положение за гол, след като бе оставен непокрит в наказателното поле на Юнайтед, но шутира покрай лявата странична греда на Де Хеа. В 33-а минута след красива многоходова атаката на домакините Дани Уелбек получи топката малко след линията на наказателното поле и с параболичен удар опита да оформи своя хеттрик, но шутът му бе прекалено лек и Сомер улови топката.
До края на полувремето Юнайтед имаше териториално превъзходство, владееше повече топката, но не успя да вкара трети гол. Възпитаниците на сър Алекс умишлено заиграха в по-ниско темпо, очевидно пазейки силите си за предстоящите си мачове от сезона.
Домакините започнаха разконцентрирано втората част и в 51-а минута Базел беше много близо до гол. Маркус Щрелер бе намерен от свой съотборник непокрит в наказателното поле на Юнайтед. Таранът мигновено стреля с левия крак по диагонал, но Де Хеа демонстрира перфектен рефлекс и изби в корнер.
Шест минути по-късно след корнер пред вратата на домакините, Де Хеа боксира центрираната топка, но тя попадна в краката на Фабиан Фрай, който шутира с левия крак, топката се удари в десния страничен стълб и влезе във вратата – 2:1. Три минути по-късно Фабиан Фрай центрира отдясно, Рио Фърдинанд не покри Алекс Фрай и таранът с глава заби топката във вратата на Де Хеа, изравнявайки резултата. Петнайсет минути преди края реферът отсъди спорна дузпа за нарушение на Валенсия срещу Алекс Фрай. Потърпевшият застана зад топката, шутира в десния ъгъл и осъществи пълен обрат.
Домакините упражниха стихиен натиск в последните минути и в 90-а Нани центрира отдясно на задна греда, откъдето с глава Ашли Йънг намери мрежата на Базел – 3:3. Реферът даде четириминутно продължение, в което гостите удържаха този резултат и си тръгнаха с точка от „Олд Трафорд”.
Видео от мача вижте ТУК!






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
28.09.2011 11:51
Така е ! Когато няма яки съдийски аванти , няма и победи... Това е закономерност в отбора на манчестърЮ *wink*
28.09.2011 18:15
какви садиски грешки те гонят.манчетър подцени Базел и едва не загуби ако не ги бяха подценили базел никога нямаше да се докопат до Х*wink**wink*
28.09.2011 12:30
хаха много си забавен гледай само да не ви хванем с младите, че още 35 години няма да имате купа*cigarette*
28.09.2011 12:12
няма съдийка грешка няма и победа *cigarette*
28.09.2011 10:58
kym endless74 чакай така е и сега ще се оакаме,това да не ти е отбор от някоа 5 дивизиа да се оака,а манчестър юнайтед.Тоя мач си беше чисто случайно това,което се случи
28.09.2011 10:03
vasil1974: Не, за съжаление ... държавата ни от ден на ден затъва все повече .....Иначе относно мача, Манчестър направи същата грешка подобно на Барса преди няколко седмици ... Прекалено голямо подценяване на почивката и го изядоха.. Но не мисля, че в тази елементарна груба 1вият в класирането ще е друг освен Манчестър ! Друг е въпроса, че те наистина са много слаби в центъра на терена и тази година може и пак да спечелат първенството, но няма да стигнат далеч в ШЛ !
28.09.2011 10:57
миналата година не бяхме по различни в центъра
28.09.2011 09:14
браво на базел.....ще доживеем ли да видим някой наш отбор с такава игра?
28.09.2011 08:03
Юнайтед не се представиха много добре, но мачът беше интересен *beer*
28.09.2011 02:11
САФ тотално е изперкал ! Фърдинанд реве за пенсия !
28.09.2011 01:26
Идват лоши времена за САФ и неговата банда, очаквам да се оакат и в първенството , в най- скоро време!!
28.09.2011 09:53
+Барселона хахаха *wink*
28.09.2011 09:00
Че и се пешеш фен на манчестър.
28.09.2011 00:39
#187 чак смееш да пишеш тук, след като не можете да направите положение на байерн с вашите "звезни играчи"
28.09.2011 00:28
пак подигрявайте със сити хахага! 3:3 срам и позор
28.09.2011 01:54
Драги ми смехурко какво направиха Сити? Нацепиха им ноздрите в Германия *wink*
28.09.2011 00:15
Лека нощ, спорете, но браво на Базел. Бенфика и Базел не са за подценяване, ако в следващия си мач Ман Ю не подходят сериозно, отпадат
28.09.2011 08:34
Към колко часа тая работа?Айде моля ви се спрете се с глупостите аз даже не знам как Юнайтед ще се преборят за лига Европа то ще е голям зор.Съра си пуска който му кефне пък и без Руни си е зор ,но пък да отпаднем айде моля ти се...
28.09.2011 00:09
Не съм фен на Юнайтед , но защо плюете Бербатов?Сигурен съм , че ако не беше той миналия сезон нямаше да сте шампиони.Много сте неблагодарни.*cards*
28.09.2011 00:08
Ако може да коментирам и аз макар , че съм от скоро в играта ...
За мача най напред ... вярно МЮ имат доста проблеми за момента , контузии и ала бала
Не съм специалист , но МЮ имат проблеми в центъра вече два сезона , няма да изброявам имена то се вижда ...
за този мач особено , както и да е нека всеки направи преценка за момента на мачовете на Ман Ю
да разгледаме защитата ...
За момента перфектна като се има предвид контузиите ...
близнака не е играл доста вкарва го
1 грешка (ясно защитата куца) но
2 грешка липсата на Флетчер
основана 3 грешка смените ... и състава като цяло
ами това е мойто мнение *smile*
като за финал Митко нямаше смисъл да влиза за 10 мин пак обра негативите , пак той е виновен и така , не е това отбора му би трябвало да се замисли за по некачествен отбор и там да се пенсионира като герой ...
Дайте едно мнение за моята преценка като цяло?
*ball**whistle**wink*
28.09.2011 00:07
[@link http://vbox7.com/play]:a563611a9e ае де
28.09.2011 00:11
Малумник.
28.09.2011 00:03
Добре, че на Де Хеа не му вкараха накрая от центъра, че резила щеше да е пълен.
28.09.2011 00:03
този мач беше адски зле изигран и юнайтед ще берат ядове по нататък
28.09.2011 00:02
Нз ама тая ве4е ударих 5 x са *lol*
28.09.2011 00:00
[@link http://vbox7.com/play]:a563611a9e Е не !
28.09.2011 00:01
стига спами с тази тъпотия, олигофрен такъв...
27.09.2011 23:56
На всеки се случва,а и Базел лично за мене е много приятен отбор,който се бори винаги докрай.Фрай е страхотен играч,на мене ми е чудно тъй като не хванах мача отначало,Манчестър сериозно ли са излезли с един нападател ? Ако е така САФ се е побъркал,Бербатов също трябваше да е на терена от началото според мен.Да си фаворит и мачът да се играе на твоят стадион и да не залагаш на атака,няма много логика,но САФ напоследък прави много нестандартни решения,който не са чак до там сполучливи.Тоя мач,ако беше на Камп Ноу директно 4-3-3 тактика *smile*
27.09.2011 23:55
БАЗЕЛ ШАМПИОН
27.09.2011 23:52
Карик , Рио , Андерсон , Гигс , Евра ... мега зле тоя мач.Истината е тази , без Руни , Нани , Видич и Клевърли(да , защото реално това момче е най-добрия централен на Юнайтед) Юнайтед са на нивото на Съндерланд.
27.09.2011 23:57
Един Нани беше достатъчен да влезе и играта на Юнайтед се промени.Което е много лошо щом отбора зависи от 2-ма души.А пък Андерсон доста добре ни заблуди с няколкото добри първи мачове , но после абсолютна дупка!
27.09.2011 23:55
е отбор с дух са и манталитет, те иначе нямаше да изравнят, иначе наистина имат доста футболисти, които не мога да си ги представя в извънземни отбори, като Барса и Реал, както и в доста други грандове, но някак си САФ изтисква от всеки по нещо, редува ги, върти ги и те дават максимума
27.09.2011 23:49
За съжаление ако подценим така и Оцелул може и да не излезнем от групата.Карих и Рио - безобразно слаби.Жалко и за Берба,че не вкара,но иначе нямаше да бъде честно за отбора на Базел който се бори мъжки да падне ог гол с засада.Общо взето 2-та отбора си поделиха полувремената и равенството е справедливо.
27.09.2011 23:49
тия МЮ никъф късмет нямат..
27.09.2011 23:49
*joking**joking**joking**joking*ти пък се обади*joking**joking**joking*
27.09.2011 23:49
абе, нормално е Юнайтед ад губят, кавко вие ревете, даже е добре, че завършиха Х,, колко повече положения имаха Базел ?? Колко положения всеки мач се изпускат пред вратата на Юнайтед, да не мислите че винаги ще става мачове, като онзи с Уест Хям с 1 удар да спечелиш с 2 гола, не .. късмета ходи при силните, и днес отиде, но Базел заслужаваха дори да спечелят и никакво чудо не се е случило, Карик е слаб, Фабио бърка, Валенсия си е слаб, играха с 1 нападател .. нямаше никаква изненада от Юнайтед, Уелбек си беше централен, не се сменяха с някой друг нападател, да има изненада .. Рууни липсва (поне през този сезон Рууни е човека, който води играта), през миналия може би не беше така, но им липсва, Нани им липсва (не мога да кажа, че Бербатов им липсва, защото и без него вкараха доста голове, но днес ако играеше друго щеше да е и Нани .. те губеха топката по детски
27.09.2011 23:48
Бербатов не ми харесва,но специално в тоя мач няма за какво да бъде упрекван,вие какво искате за 10 минути д направи чудеса ли.Няма как да стане...
27.09.2011 23:48
Не съм фен на манчестър обаче толко се нервирах простооо....
Главния виновкик е САФ защото се опитва да се изхитри и да мине групите с половината резерви е няма кой да го пусне толкова лесно ....
27.09.2011 23:48
Вие нормални ли сте ???Ние бяхме пълна трагедия!!!Това е истината колкото и да не ви се иска !!!Да не кажа че заслужавахме да паднем*cry*
27.09.2011 23:48
А Фърдинанд със всеки изминал мач заприличва все повече и повече на дървото Еванс.
27.09.2011 23:47
Евра някой да го събуди, че много време сън му се насъбра - още от мача с Челси в Премиършип ...
27.09.2011 23:46
Манчо 3 - 3 Фрай !
27.09.2011 23:46
Айде почвайте пак да плюете по Бербатов.Както винаги за някой хора той е виновен за всичко...
27.09.2011 23:49
и първия му сезон не забравяй, статистиките го доказаха
27.09.2011 23:48
Това, че е българин, не го прави най-подходящият за Ман Ю. Пикът в играта му беше миналият сезон и САФ направи грешка, че не продаде него и Оуен през лятото.
27.09.2011 23:45
Получи се същия мач като миналата или по-миналата година с ЦСКА Москва .. 1-3(3-3) и то защото отново подцениха съперника.Еми ... нека им е.
27.09.2011 23:45
Чудя се, "Х" дали заслужавахме?! Безчувствени, бездушевни втори 45 минути... Трябваше да ни поведат, за да се разиграем .. Нямаше ги Рууни и Нани ии ... Айде.. Няма разнообразие.. Браво на Базел .. Заслужаваха повече от 1 точка дори...
27.09.2011 23:44
Незнам ама тоя Ашли наистина ги спаси .Гола му беше много прецизен като се имаше на предвид как лети балонско топката и под ъгал с глава я насочи браво
27.09.2011 23:43
Смешните манчестър отново в типичен за тях стил в последната минута ....
27.09.2011 23:42
Жалко,че Базел не спечели мача,браво на момчетата все пак и пак се смейте,че Барса има равен с Милан *wink*
27.09.2011 23:42
Базел трябваше да бият за да им е още по вътрешни на Юнайтед.Такава подценяване си е направо убидно !
27.09.2011 23:41
абе деба тоя нашия човек можеше да направи 4:3 ама айде здраве да е иначе направо не ми се мислеше ако не беше йънг *scared*
27.09.2011 23:43
Какво да направи бе сладур?? Да вкара от засада ли ?
27.09.2011 23:41
Тия Базел така хубаво си цакаха до 3-тия им гол после за ко се драпнаха да пазят да ги пита човек
27.09.2011 23:40
пхахахахахах ман юнайтед казвате най добрите така ли ве юнайтед фенчета хахахахахах базел ва съсипа глигани селски смех и поразия
27.09.2011 23:40
Как може тоя тъпак Фъргюсън да пуска тоя карик бе..пусни си НАНИ и гледай победата..
27.09.2011 23:38
Лелелеле смешници абсолютни.Загубиха спечелен мач.Еми така е нека им е вътрешно.Подходиха арогантно и надменно и Базел ги наказа.Нека им е тъпо сега.Смешна история.А колкото до съдията ... тоя човек нямаше идея каде се намира , много прецака и двата отбора!
27.09.2011 23:38
добре де какво е това .. цяла година ли по бти екшън ще гледам МАН а на другия ден Барса егати... утре от барса - бате има 100 пъти по яки мачове
27.09.2011 23:39
А,бе и за днеска се говореше,че всичко едва ли не ще е по-интересно от Юнайтед - Базел,а какво стана накрая? Утре не отписвай мача,може пак да стане шоу.
27.09.2011 23:37
ко става тука бе нито един мач първо половреме не стана Х ако сте забелязали .......
27.09.2011 23:37
Пише се малОумници *smile*
27.09.2011 23:37
Момчета, знам, че сте българи и обичате и вие и аз Бербатов, ама си е куц нашия и това е... излезна му шанса, а големите нападатели се възползват от тях! Тая топка трябваше или да бъде вкарана или подадена, ако не е сигурен в удара си. Просто нашия човек не е ТОП НАПАДАТЕЛ, време е да го приемем !
28.09.2011 00:09
ама ти си бил Левски, не знам дали това има значение, но от 5/5 човека левскари, които познавам с едни гледах мачовете с Пул и Блекбърн, с други след мача се чух, е от един не чух добра дума, даже ги беше яд хаха .. това Левски какво прави не знам, развинтва мозъци
28.09.2011 00:08
ми точно в този си сезон вкара 12-13 пъти (вече и аз не помня колко точно) от 24-25 пъти, като титуляр, което не е зле мисля. Тевес имаше в 2 мача повече бележил (той биеше дузпи все пак и имаше далеч повече изяви, като титуляр, Бент също беше отбелязал в повече срещи и това беше, според мен е по-добре да вкараш 3 гола на Ливърпул за победа от 3-2, 2 над Блекпул за победа с 3-2 и срещу Стоук за 2-0 . отколкото да вкараш 1 гол при победа за 5-0 и 3-0 и т.н .. головете му тежаха много. Бербатов не може да тича колкото него, Рууни е най-енергичния футболист в Света, а Бербатов е висок и е по-муден, бърз на старт, но не може да поддържа високо темпо, но пък такива пасове каквито Бербатов може да предостави, Рууни няма как .. ще си счупи крака, както и техниката му е далеч по-добра от тази на Уейн и интелекта му на терена също, много идеи му идват в главата, като компютър е
28.09.2011 00:05
Защо ме караш да се повтарям ? В първия ми коментар за вечерта, казах, че дори Х не заслужаваме, просто изказах мнение за Бербатов и ти изкара, че съм изплюл всичко върху него, айде малко мисъл...
28.09.2011 00:04
Явно паметта ми изневерява и точно в момента, не мога да се сетя титулярната двойка нападатели на перфектния отбор на ВЛ, но съм убеден, че Бербатов беше сложен резерва и си спомням и оточнението, пишеше, че е голмайстов на ВЛ, но вкарва по много голове в един мач и не е постоянен... Ти казваш, ако Бербатов беше играл като Рууни в лошата му форма, че са щели да го разстрелят, а я си представи Бербатов да играе като Рууни в добрата му форма, да тича колкото него, да се бори колкото него и всичко останало. НЯМА ДА ИМА РАВЕН, нали ?
28.09.2011 00:03
А преди 2 сезона, кой изкара годината на Юнайтед - Рууни. Контузи се за мачовете с Байерн и въпреки това игра. Само спящата ни защита ни коства продължаването в следващата фаза.
28.09.2011 00:01
Браво, продължавай да го правиш. Сладур... Бербатов прецака мачът на Юнайтед, той просто не става. Аз съм виждал много голове, дори от по-малки ъгли, но от страна на Бербатов това вече на нищо не прелича! Виновник и най-слаба оценка за играта му в мача. А иначе къде беше отборът на Юнайтед в този мач? Къде бяха всички титуляри, от първата до последната минута? Не би ли трябвало в такъв мач и срещу такъв съперник, играейки и с третия състав дори на Олд Трафорд, мачът да се вземе лесно? Но не, Бербатов е куц, много куц... добре, че влезе в игра за да има срещу кой да се исплюят всички критики за този мач.
28.09.2011 00:00
А кои бяха нападателите в този идеален отбор ? Рууни беше в плачевна форма и беше титуляр за сметка на Ернандес в самото начàло на сезона и когато се връщаше беше титуляр, един път само САФ си позволи да го извади при 0-2 срещу Блекпул и вкара Ернандес и двамата с Бербатов обърнаха мача, Рууни беше в най-плачевната форма в кариерата си и първите му 5 гола бяха от дузпи .. Този сезон Рууни е най-добрия играч на Юнайтед, но ако треньора му нямаше такова хипермега голямо доверие, дали щеше да е въобще в този отбор при онези скандали в личния си живот и онази си форма ? Не, просто момчето има име, той е най-борбения футболист в Света, играч е на отбор, който е от неговата националност, раздава се на максимум и винаги е на терена, ако ще и да е много слаб, докато Бербатов ако играе така те ще го разстрелят на стадиона, щом не бяха доволни миналия сезон при тези над 20 гола и през първия, когато статистиките сочеха най-продуктивен футболист на Ман Юнайтед
27.09.2011 23:59
А сега ми се струва, че към групата на тези с постоянни добри изяви ше се присъедини и Клевърли (само да се възстанови). Порсто със Клевърли, Нани и Йънг в халфовата линия и Рууни напред Юнайтед са много по-различен отбор *smile*
27.09.2011 23:55
Виж, не съм пропуснал нито един мач на Юнайтед и знам кой какво е правил миналия сезон. Рууни не игра през по-голямата част от него, ако не помниш, а в края той носеше отбора, вкара и гол на Барса, не че стига за нещо де, но го вкара ! Бербатов вкара 5 на един отбор, супер за него и за България, той се нарежда до Шийрър и компания, вкара и 3 на Ливърпул, дори сам ги победи, евала също, но според теб защо не попадна в тутлярния състав на перфектния отбор на ВЛ ? Няма го във важните мачове (изключая мача с Ливърпул), а Нани и Рууни винаги са там, това е голямата разлика. И не ми казвай от кога гледам мачове, защото си нямаш и идея от кога го правя. *smile*
27.09.2011 23:48
Ами след като изказваш лично мнение, бъди готов и за критика по него след това. Миналия сезон къде беше Рууни? Кой изкара целият отбор на гръб, и го докара до шампионска титла? Кой спаси мачовете с Болтън, Блекпул и Ливърпул? Ти следиш ли мачове? Или си започнал да гледаш от този сезон. Не защитавам Бербатов, ни най-малко. Но недейте да говорите на изуст, само и само за да изпъквате с невежество.
27.09.2011 23:46
миналия сезон само Нани му беше конкуренция и Ван Дер Сар (да цял отбор са), но само те имаха донякъде заслуги, каквито и Бербатов за рекордната 19-титла, Рууни не са си го спомням нещо значимо да е направил в онзи сезон, ааа да, вкара за 1-0 срещу Барса във финала (кр резу 1-3), и онази задна ножица и гола, дузпата и от игра за обрата с Уест Хям
27.09.2011 23:43
Айде не ми скачай веднага, ок ? Рууни има 9 гола този сезон и е недостижим, Нани изнася отбора всеки мач, а Уелбек дава своето в мачовете, които играе. И не го казвам това за Бербатов, само заради тази ситуация, просто си е такъв нашия, ЛИЧНО МНЕНИЕ !
27.09.2011 23:41
Малко ли голове си виждал от такъв ъгъл, защото аз наскоро видях гол от още по-малък ъгъл. Просто това е истината, колкото и да не я харесваме. Дано не съм прав !
27.09.2011 23:40
Пич, ти си адски сбъркан, заклевам се!!! Колко пропуски си видял ти от Нани, Рууни, Уелбек и т.н.. ти глупав ли си?! Реално Бербатов имаше едно докосване на топката близо до наказателното поле и понеже не вкара, той е куц кон, а? Вземи порастни малко. Иначе Юнайтед беше трагичен. Не очаквам да си дават много зор и да се раздават на максимум в групите, но второ равенство хич не е на добре.. Самият отбор, сам си усложнява играта.
27.09.2011 23:39
Не си прав под тъкав ъгъл трудно се вкарва Уелбек не беше на позиция нямаше какво да направи не се съмнявай в качеставата на БЕРБАТОВ той няма много шаснове да си реализира големия опит!
27.09.2011 23:37
Ако Нани и Бербатов бяха на терена, Бербатов щеше да търси топката и да успива темпото, а Нани щеше да шутира от далеч и да отбележи някой и друг гол, но Юнайтед щяха да притежават повече топката и щеше да има повече точни пасове.
27.09.2011 23:37
бербоооо отново замахна с куция си крак...
27.09.2011 23:57
Ами има две възможности:не да я рита с всичка сила и затворени очи и квот стане,ами да се опита да намери ъгъла нали е "нападател топ класа" *wink* или по-добрия вариянт да беше подал,имаше много играчи...но не Бербатов е виновен за това представяне на отбора.Защитата супер зле ако взема 2,3 момчета от квартала сигурно ще ги разцъкаме без проблем... и естествено Антонио Валенсия с неговите прецизни влизания като кон...а пък този Де Хеа не искам да го коментирам,по-слаб вратар от много време не са имали,замалко да му вкарат гол от 70 метра *joking* няма какво да го коментирам тоя вратар...нещата без Видич и Рууни не са никак добре,дано се връщат по-бързо,защото те и Нани са играчите,които градят Юнайтед *thumb_up*
27.09.2011 23:38
какво куцо, този му е левия, той с десния вкара 21 гола миналия сезон, а и от този ъгъл, ти какво щеше да направиш *lol*
27.09.2011 23:37
ее 3-3 *joking* жалко базел 1ви ставаха*joking*
27.09.2011 23:36
Една дума-Малумници.
27.09.2011 23:40
По-скоро малоумник - Сър-а...нека продължава да се прави на велик и да играе срещу интересите на отбора. Само идиот може да не пусне Бербо в такъв мач и явно САФ е точно такъв - да еба изкуфелия дъртак. Митко влезе за 10-ина минути и Юнайтед просто размазаха Базел, а какво ли щеше да стане ако го беше пуснал титуляр. Но така е сега Сър-а да го духа...лошото е, че покрай идиотските му решения страдаме ние феновете *sad*
27.09.2011 23:36
луд мач..
27.09.2011 23:35
Какво направи съдията че не гледам
27.09.2011 23:37
Бута се и пречи на атаките на Юнайтед.
27.09.2011 23:34
бе тоя садъята много се пречка
27.09.2011 23:35
*joking* .. ах бербо..
27.09.2011 23:34
Аве тоя миризлив мърльо съдията до кога смята да пречи на Юнайтед ве ;@
27.09.2011 23:34
ллелелеллел егати боклуците излезнаха тия "Юнайтед " Какво направихте бе лелеллелелл вие сте ...*devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil*
27.09.2011 23:34
егати му късмета , ако отречете че манчо са пълни късметлии , то Барса значи играят селски футбол *devil**devil**devil*
27.09.2011 23:43
Е добре де Юнайтед още ли не е доказан отбор.Как така са били късметлии *confused*.То ако Юнайтед играеха без да натискат и владеят топката едва ли щеше да доиде този гол.*lol*.Ето това отличава Юнайтед че те винаги търсят победа*angry*
27.09.2011 23:33
ХАХАХАХАХАХАХ И ДРУГИЯ ПЪТ НЕ ПУСКАЙ БЕРБАТОВ *smile* Ние ги проклехме манчестър заради бербо и ето сега праят равен *smile*
27.09.2011 23:32
Ся ако стане обрата ви признавам.
27.09.2011 23:31
оха 4 мин луд мач ощееееееееееее
27.09.2011 23:31
Видяхте ли, че и вас могат да ви обърнат от 2:0 до 2:3 за 15 мин.! А после се смеехте на Сити *wink* Иначе голово шоу
27.09.2011 23:30
Е Х-са си е хикс, все си мисля, че даже 1-вото място в групата ще хванем *smile*
27.09.2011 23:30
*joking* е казах ви 3:3 *sleep* то нямаше как просто те много натискаха Ман.Ю. ама пак има време може и всичко да се обърне 3:4 или 4:3
27.09.2011 23:30
хаха браво фащам го ама играх 1-1 хаха
27.09.2011 23:30
супата !!!
27.09.2011 23:30
гооооооооооооооол
27.09.2011 23:25
Мн слаби веее
27.09.2011 23:24
Базел осъществи пълен обрат срещу Манчестър Юнайтед на "Олд Трафорд''?Когато Арсенал губи даден мач пишете, че са се изложили, резили, пумия по техен адрес, когато Челси загуби същото, когато Ливърпуул загуби същото, когато Реал Мадрид, Барселона, Интер, Милан, които и да си изберете, се започва една поредица от обидни заглавия, но когато ЮНАЙТЕД губи на ''ОЛД ТРАФОРД" СРЕЩУ БАЗЕЛ, С ОБРАТ НА ПОЛУВРЕМЕ, пишете просто, Базел обърна...Уинър, Уинър...
27.09.2011 23:24
Няма да се стигне до Х, просто единствения човек, който се опитва да играе е Йънг, а една птичка пролет не прави. Нека да е за урок и не си мислете, че заради една загуба, Юнайтед няма да играе на 1/8 финалите *smile*
27.09.2011 23:22
Ajax Lasnamae 0 : 12 Транс Нарва хахаха *joking**joking**joking*
27.09.2011 23:25
еми като копират така става *joking**joking**joking*
27.09.2011 23:23
ти им виж головата разлика *joking**joking**joking**joking**joking* 11 – 153 *beer**joking**joking**lol**lol**lol*
27.09.2011 23:22
Може и 3:3 да завърши момчета, докато има даже и секунди до края на мача нищо не е решено. Но играта на Базел много ми допада *tongue*
27.09.2011 23:21
Не се знае к'во се случва...
27.09.2011 23:21
тук заглавието защо не е . "Срам за ман ю " ?? другата статия . Байерн мачка Сити
27.09.2011 23:23
ти си ебаси детето чесно от 45 мин се оплакваш за 1 заглавие.... а в заглавието няма лъжа ..
27.09.2011 23:21
Сега ми е интересно дали на Сър-а пак Бербо е му е виновен...деба изкуфелия дъртак...
27.09.2011 23:20
Като не пускаш Бербатов така става... *wink*
27.09.2011 23:21
+ 1
27.09.2011 23:20
Тоя мач е купен 100 на 100.
27.09.2011 23:20
немога 2-3*joking**joking**angry*
27.09.2011 23:19
Оффф дано да паднем та да се знае, че трябва да се играят 90 минути, а не за 1 минута 2 гола да вкараме и айде мача е свършил ;@ има още 4 мача от групата и дано там да са само победи, че направо съм супер изнервен... неможе така да се пропиляват 2 гола разлика... на ОЛД ТРАФОРД... срещу БАЗЕЛ...
27.09.2011 23:19
Базел ако ги земат във ВЛ ще е мега интересно *beer**beer**lol*
27.09.2011 23:19
прееебаха ме умреляците.....
27.09.2011 23:31
пич 4 мача на първо краен играх за байерн за ман за бенфика и за лион....
27.09.2011 23:20
ми що пускаш такива малки коеф. ???? *smile* аз предпочитам да рискувам но не слагам под 1.90 коеф. най много 1.75 ако сам много сигурен
27.09.2011 23:18
какъв 500 не говори глупости бил е около 40.500 Е чак към 80мин.
27.09.2011 23:19
аз играя в бет365 ? беше 15 преди мача при 0-0, защо при 2-0 да не е бил едно 80-100 ? и повече
27.09.2011 23:18
гоуем мач става засега
27.09.2011 23:17
Охоооо, май, май Юнайтед ще си отидат рано, рано от ШЛ тази година.Смеехте се вие на Арсенал и тази, и миналата година, но сега сте по-зле и от нас(В ГРУПИТЕ НА ШЛ!!!).
27.09.2011 23:20
Много си прав!!!!!!!!!!!!!
27.09.2011 23:19
Да, ние може и да отпаднем, но ние сме си слаби тази година, това не е изненада, но те се мислеха за сигурни финалисти, че даже и ШЛ взимаха...Айде сега пак стигнете до финала, още на 1/8 финал Реал Мадрид или Барселона ще ви напори...Не искам да обиждам отбора ви, просто е време и ние малко да ви подразним както вие го правите с нас!
27.09.2011 23:18
Така е брато който се смее последен се смее най-добре..
27.09.2011 23:17
Интересно! *party* Голяма драма, голямо нещо.
27.09.2011 23:17
Направо съм в шок !!! ето затова тая игра е велика
27.09.2011 23:16
извинявам се за коментара но немога да се сдържа .... ахахахахахаххахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахаха....
27.09.2011 23:16
немога да повярвам !
27.09.2011 23:16
БАЗЕЛ МАЧКААААААААААААААААААААААААААААААААА
27.09.2011 23:16
справедливостта възтържествува, много повече чисти положения, чисто и просто реален резултат, преди мача коефициента беше 15 за Базел, за обрат сигурно при 2-0 е бил 500 не знам .. не видях хаха
27.09.2011 23:17
40 коеф. дават в Еврофутбол за 1/2
27.09.2011 23:15
Не мога да повярвам какво се случва ....
27.09.2011 23:15
айде ахха логично, но трябва да вкарат
27.09.2011 23:12
2-2 шок и ужас !
27.09.2011 23:14
Ти мълчи и си гледай Сити че те и толкова не могат да направят.
27.09.2011 23:09
До коментар [@comment 822831] от [@user gutito1964]:
обаче смолинг е контузен *sad*
27.09.2011 23:06
ахах само базел не повярвах*joking*
27.09.2011 23:06
Тоя Фабио почна да ме дразни. Изобщо не е за Манчестър Юнайтед. Греши пасове, несигурен е. Трябваше Валенсия или Джоунс да е десен бек а Бербатов защитник.
27.09.2011 23:04
Флетчър ......
27.09.2011 23:03
Тоя Карик играе ли ????? *lol**lol**lol* Да бяха пуснали Погба или Флет
27.09.2011 23:03
трябва да се види и положението на фърдинанд. аз мисля че Рио се подхлъзна и нападателя се спъна в него. не е имало умишлена игра и нарушение
27.09.2011 23:03
Малоумен,изкуфял,самодоволен старец!
Когато подценява по-слабите отбори така ще става .
Нани и Бербатов резерви *thinking**stop*
27.09.2011 23:02
Тва е подценяване. Подценихме ги и ето кво стана.
27.09.2011 23:01
That's not cool! ;d
27.09.2011 23:01
много се разпуснахме и заслужено ни вкараха. направо спряхме да играем
27.09.2011 23:00
Заслужено, те имат много повече положения
27.09.2011 22:58
те изпуснаха 25 положения хаха
27.09.2011 22:43
Ако не се спомене името на Бербатов в тема на Юнайтед няма да е интересно.
27.09.2011 22:39
Аз отдавна съм казал, че Ернандез и Бербатов ще бъдат дълбоки, дълбоки резерви на Рууни и Уелбек.
27.09.2011 22:42
Бербатов колко мача е бил титуляр и колко е играл ... играл, Ернандес да му мисли
27.09.2011 22:33
Да вкарваме още три и към големите мачове.
27.09.2011 22:31
аа извинявам се изпреварихте ме *joking*
27.09.2011 22:30
обаче като гледам редакторите повече ги интересува че бербо е резерва отдавна трябваше да пише "Юнайтед поведе на Базел" или нещо от сорта ама не бербатов е най-важен
27.09.2011 22:21
Базел добре стоят можеха поне един гол да вкарат
27.09.2011 22:11
УЕЛБЕК *joking* берба деси*joking*
27.09.2011 22:22
на резервната скамейка *lol*
27.09.2011 22:07
Юнайтед ме кефят, винаги първите 10 минути пред тяхната врата стават някакви карамболи, пропуски и с Лийдс и с Уест Бром и днес и с Челси и винаги и никога не успяват да им вкарат гол, те вкарват първи и повтарят след 2 минути и всичко свършва там хахаха
27.09.2011 22:04
Ще ми бъде интересно да гледам Чичарито и Уелбек да си партнират в атака.
27.09.2011 22:04
някой трябва да пуснат специално да им спира топката, че те не могат, иначе бележат момчетата, няма спор, борят се, тичат
27.09.2011 22:03
Гоуем е пффффффф на някой като му върви и тва си е
27.09.2011 22:03
Дани бой ги разпра!!!
27.09.2011 22:03
забравете за бербатов идния месец
27.09.2011 22:02
ГоУл х2 *beer*
27.09.2011 22:02
С тея изяви на Уелбек...Бербатов трудно да го видим скоро време
27.09.2011 22:02
ее гоуем е гоуууем мн гоууууем *lol*
27.09.2011 22:02
браво бе с 300 зора ама вкарахме *joking* сега е важно да задържим преднината
27.09.2011 22:01
ГоУл *beer*
27.09.2011 22:00
ии деа тоя уелбек
27.09.2011 22:26
FaNaTiKa: 27 септември 2011 [22:03] #38 До коментар [#34] от rooney_fen_256: е защо да ми е гадно хахаха, Барса играят утре, ще видим какво ще стане там една 0-6 поне
27.09.2011 22:25
FaNaTiKa: 27 септември 2011 [22:00] #28 ии деа тоя уелбек Предполагам че ти е доста гадно че Юнайтед поведоха!
27.09.2011 22:03
е защо да ми е гадно хахаха, Барса играят утре, ще видим какво ще стане там *lol* една 0-6 поне
27.09.2011 22:03
Гадно ли ти е?
27.09.2011 21:54
играч*
27.09.2011 21:53
касметките в червено*joking*
27.09.2011 21:48
Е ТВА ВЕЧЕ ПРЕЛЯ ЧАШАТА!!!! После защо Бербатов не играел добре, ами защото няма как да влезе във форма като няма игрова практика.... *angry**angry**angry*
27.09.2011 21:59
Прав си колега, защото когато Уелбек подаде веднъж с пет иго изкараха едва ли не Меси, а Бербо ги прави такива по 1-2 пъти на мач, ама нищо говори се за пропуските с/у ман сити
27.09.2011 21:53
Евала братле! Той влиза в един мач резерва за 20 минути, прави един пропуск и после го плюят всички българи, че е бил барби! А когато Рууни, Ернандез и Нани дори ,изпускат над 10 положения никой не забелязва! Да, но това е защото те играят постоянно, и покрай пропуските има и голове. И вярвайте ми, повтарям се отново, но само ние българите (или някой недоразвити правилно от тях) плюем по единственият ни световно признат игра!
27.09.2011 21:38
Абе тоя Бербатко голям безсрамник ве.Как него е срам да е резерва на резервите и да претендира,че е добър играч,бахти и утрепката Срам и позор за народа ни добре,че се отказа от националиа.
27.09.2011 21:51
ти да си резерва в Манчестър Юнайтед .. си е хипер голяма чест, а и голмайстор да си бил при рекордния им сезон, в който минаха Ливърпул, а през първия си сезон да си най-добрия играч според статистиките, сезон в който отново си станал шампион .. и да си резерва в 4-тия се сезон на 30 години .. че това си е чест, винаги е в групата.
27.09.2011 21:47
млъквай бе не случайно беше голмайстор на английското първенство 2010/2011 !!
27.09.2011 21:44
Аз по-добър футболист последните 5-6 години не съм виждал в България. Иди покажи ти какво можеш, белкме ти ни възхвалиш държавата по целия свят. Теоретици много, практикуващи малко! Бербатов е невероятен нападател, признат от много специалисти по целия свят. Това, че е роб на собствената си психика е отделен въпрос. Едва ли преди 4-5 години в Англия знаеха къде точно се намира България, и дали изобщо съществува. Сега съм сигурен, че знаят. Само българите плюят Бербатов, аз имам приятели в Англия и те казват, че там настроението към него е коренно различно. Всички го уважават, никой не говори лошо, той е идол на много подрастващи фенове в Англия. И нещо за финал... Който вкара 3 на лузърите, той е безсмъртен! *smile* Това от английски фен на Юнайтед съм го чул.
27.09.2011 21:37
Абе ако вие бяхте по-добри в това да подреждате състава и да подържате отбора на едно от челните места в Европа последните 20 години, със сигурност щяхте да сте на мястото на Сър-а! НО вие не сте! Като сте невежи, просто си запазете мнението за себе си! Със сигурност стария знае какво прави и то много по-добре от вас.
27.09.2011 21:35
Къде е бербатов бе алекс въй въй !!!карик вместо нани ... ДАНО ПАДНЕМ СЯ :@ 0:4 ! :@
27.09.2011 21:30
а бе тоя съра от къде ги мисли тия състави
27.09.2011 21:28
Тоя селянин пак ми пуска тоя некадърник карик вместо нани *angry*
27.09.2011 21:22
Уелбек, Карик и Антонио Валенсия звучи ""Страховиито"""" *lol**lol*
27.09.2011 21:19
Дано бием *wink*
27.09.2011 21:13
Защо Берба е резерва нямам идея гледам че и Нани няма да е титуляр но все пак ще биеме според мене.
27.09.2011 21:11
по БТВ Екшьн
27.09.2011 21:11
Ок явно аз не разбирам, но Бербо игра слабо и е резерва , ами Нанизащо е резерва *stop* на простотиите , поредние мач на Ман Ю който няма да гледам
27.09.2011 21:37
Сезонът е над 50 мача,с един и същи състав ли ще се играе? Пък и точно на Олд Трафорд и с/у Базел трябва и с юношите да се спечели ако се наложи..
27.09.2011 21:09
по коя телевизия ще излъчват мача?
27.09.2011 21:09
Бербатов сам си е виновен !!! Лиже гъзове и стои резерва.
27.09.2011 21:05
само заради коеф. си струва да се пробва 2 *smile*
27.09.2011 21:04
Със един нападател и то Уелбек каква единица ...
27.09.2011 21:04
сега Юнайтед ще играят бърз футбол , няма Бербо да бави атаките ...
27.09.2011 21:02
*joking* Бербатов пак резерва. Нищо чудно срещу Сток не игра добре а Уелбек игра доста добре преди контузията си.
27.09.2011 21:01
1-ца 3:1*beer*