Тотнъм разби Ливърпул, "червените" с два червени картона (видео)

17:25
Тотнъм разби Ливърпул, "червените" с два червени картона (видео)
Тотнъм постигна категорична победа над Ливърпул в едно от дербитата на 5-я кръг на английската Висша лига. Двубоят на стадион "Уайт Харт Лейн" приключи при резултат 4:0 за "шпорите", а гостите играха дълго време в намален състав, заради червените картони на Чарли Адам и Мартин Шкъртел.

Срещата очаквано започна на високи обороти, като домакините първи стигнаха до чиста голова ситуация. В 3-та минута Кранчар изведе отлично Адебайор на стрелкова позиция, но ударът по земя на нападателя бе неточен. Точно четири минути по-късно "шпорите" поведоха в резултата, когато топката попадна в Лука Модрич, а хърватинът стреля без подготовка от около 20 метра и фалцовият му удар с десния крак намери мрежата зад Хосе Рейна. Малко след нова груба грешка в отбраната на "червените" доведе до нови два изстрела към Пепе Рейна, съответно на Кранчар и Модрич, но вратарят на Ливърпул се справи при това положение. В 18-та минута на мача Ливърпул изравни резултата чрез Луис Суарес, но попадението бе отменено правилно заради засада на уругваеца. В 27-та минута пък Кени Далглиш извърши първата си смяна, като на мястото на контузения Даниел Агер в игра се появи новото попълнение на "червените" Себастиян Коатес. Точно тогава обаче главният съдия Майк Джоунс показа втори жълт и съответно червен картон на халфа на Ливърпул Чарли Адам за нарушение срещу Скот Паркър. Между 40-та и 42-та минути Тотнъм упражни сериозен натиск и затвори гостите в тяхното наказателно поле, но трите последователни изстрела на "шпорите" бяха неточни. Така домакините се оттеглиха на почивката с един гол аванс пред мърсисайдци.

Втората част започна вихрено за Тотнъм, след като още в 30-та секунда Джърмейн Дефоу се озова на стрелкова позиция, но топката премина малко в страни от целта. след като нападателят стреля от много удобна позиция. Последваха минути с игра в средата на терена с леко предимство за "шпорите", но без сериозни проблеми за Рейна. В 59-та минута контраатака на лондончани завърши с добър пас на Дефоу към Адебайор, но ударът на тогоанеца бе крайно слаб. В 63-та минута положението за отбора на Ливърпул стана много тежко, след като за втори жълт картон от игра бе изгонен и защитникът Мартин Шкъртел. Три минути след това Тотнъм реализира и второто си попадение, когато Ван дер Ваарт намери отлично Дефоу, а той от своя страна преодоля Хосе Енрике и стреля силно в долния десен ъгъл за 2:0. Класическата преднина на "шпорите" даде Емануел Адебайор в 68-та минута, когато първо Дефоу стреля, а тогоанецът направи добавка. До края на мача Тотнъм имаше пълен контрол над мача, а крайното 4:0 оформи Адебайор в добавеното време.

Стартови състави:

Тотнъм:
Фридъл, Бейл, Кабул, Уолкър, Кинг, Асу-Екото, Паркър, Модрич, Кранчар, Адебайор, Дефоу

Ливърпул: Рейна, Енрике, Агер, Карагър, Шкъртел, Хендерсън, Даунинг, Лукас, Адам, Суарес, Керъл


szólj hozzá: Tot 1-0 Liv
szólj hozzá: Tot 2-0 Liv
szólj hozzá: Tot 3-0 Liv

szólj hozzá: Tot 4-0 Liv

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

gerrardksp
21.09.2011 10:20

Далглиш сам ви каза, че ще се борим за ШЛ, а не за титлата.. какво недоволствате пак ?! Човека си каза тази година не сме подготвени за титлата.. не може отбор от 11 4овека 7 от тях да са нови попълнения и да о4аквате да се сработят за 4 ма4а.. това са глупости..

TpeBu4k0
19.09.2011 15:05

Както обикновено и тая година явно се борим за Лига Европа ... Вече сме просто един средняшки отбор от ранга на Фулъм, Стоук, Болтън и подобни .. след 5-6 години на Ливърпул - Уулвс ако му викат дерби няма и да се учудя .. ;х

di_stef
19.09.2011 11:33

1,2,3,4 гоооооооооооооооооол ФАКЕРПУЛ*joking**joking**joking**goal**goal**goal**ball**ball**ball*

Kireto1232
19.09.2011 00:41

Абе ти луд ли си той Енрике днес беше най-добрия в отбора аре стига говорил глупости

lfc_bul
19.09.2011 00:03

Не Разбирам защо хвърляте вината върху Далглиш ? Да не би той да е виновен, че наще получиха общо 9 жълти и 2 червени картона ? Какво очаквате да направим с 2ма човека по-малко срещу отбор като Тотнъм ? А тоя Енрике да си хваща пътя ! Голяма техника, голямо нещо ...

TpeBu4k0
19.09.2011 15:03

Да, точно Далглиш е виновен! Вместо да си харчи парите за дървета като Хендерсън, Адам, Даунинг и Керъл с тези 80 милиона паунда ПРЕСПОКОЙНО щеше да вземе Мата,Жоао Моутиню например и Фалкао (и Мейрелеш щеше да остане при толкова бивши съотборници от Порто) но както и да е ... Дай боже да върнат Бенитез! При него поне с 4-0 не сме падали!

MojoJojo
18.09.2011 23:28

12'Чарли Адам
24'Емануел Адебайор
24'Анди Керъл
28'Чарли Адам
36'Мартин Шкъртел
40'Себастиян Коатес
45'Луис Суарес
63'Мартин Шкъртел

Нищо важно, освен че съдята просто нямаше идея какво да свири. А че наще играха слабо - факт, така и така щяхме да паднем, каквото и да беше направил униформения.

carroll
18.09.2011 22:38

тези които след две загуби на отбора искат от Далглиш да напуска зна4и не са никакви фенове на този велик клуб да паднахме сега ще падаме но след време няма да е така бъдете сигурни в това никои не е казал 4е ще бъде лесно и 4е Далглиш ще ни направи шампиони още от първия си пълен сезон така4е да млъквате 4е по4вате да ме дразните ако не ви харесва пул по добре не викайте за тях а се преместете от някои като ман4о айде лека ве4ер.*angry*

chikardooo
18.09.2011 22:51

хахаха и как ще се оправите по-нататък синко? така, както щяхте да отстраните Спортинг Брага в реванша. В крайна сметка отпаднахте. Или така, както щяхте да се класирате четвърти за ШЛ. В крайна сметка не се класирахте. Или както щяхте да се класирате за ЛЕ. В крайна сметка и за там не се класирахте. Или както нарочно не сте се били класирали за евротурнирите, за да може този сезон да се съсредоточите върху шампионата. В крайна сметка, който не ви е хванал, той не ви е пердашил. хахахах колко сте жалки само.

chikardooo
18.09.2011 22:17

днеска имаше поредно разкритие на шотландският алкохолик и доказаните му некадърници - адам, керъл и цялата тумба от лузърпул

MRLIVERPOOL
18.09.2011 22:13

ЕЕй много сте луди значи ... *lol* Слаби сме-факт.Но нито Далглиш е виновен нито съдиите.Просто още няма сработването в отбора което трябва да го има. Мрънкахте преди искаме Рафа вън - той се махна,след тва мрънкахте искаме Далглиш - той идва,прави 2 лоши мача и казвате искаме Далглиш вън. Просто и вие не знаете какво искате. Далглиш да остава! Трябва ни време.

rekontra
18.09.2011 21:29

И тая година Пул няма да няправят нищо.

ErAsErrr
18.09.2011 21:07

Нямам нищо против срещу Ливърпул ,но защо загубиха фффс.Играх с 20 лева Ман-Челси 1-ца,Фулъм-Сити Х,Левски-Литекс 1-ца,Астън Вила-Нюкясъл Х и познайте кой ме издъни за 1800лв-Ливърпул като си мислих че след онази загуба миналата година за 5-тото място сега Ливърпул ще искат да си го върнат тъпкано и едва ли не този мач го мислех за един от най-сигурните...

TpeBu4k0
18.09.2011 20:22

Та за мача, абсолютно никакви оправдания не приемам за тази позорна загуба! Откакто съм им фен от 2002 за 1 път се чувствам като загубеняк и ме е срам,че съм фен на Ливърпул ... Ако не бием и Брайтън и Уулвс, съм 100% сигурен, че Далглиш е пътник (дано)! Дай боже някой свестен тренер! То по-добре Рафата да се върне при него поне падахме с 2-1,1-0, такива разгроми поне нямаше ...

TpeBu4k0
18.09.2011 20:10

Какъв съдия те гони бе, пич ?! Нашите направо да си теглят по 1 куршум (и играчите и Далглиш)... Нашите момчета от класа ще изиграят мача по-добре от тея шматки дето незнаеха къде се намират ... 1 стабилен играч нямахме освен Рейна .. Та добре, че беше той иначе щяхме да паднем по-зле и от Арсенал ... Далглиш Аут! Адам, Хендерсън, Керъл, Шкъртел, Карагър и те, както и 50% от дървените резерви! Да идва Гуус Хидинг или някой ТРЕНЮР а не пенсионер със спомени от 90-те ... ДАЛГЛИШ АУТ!*cards**cards**cards*

luiz_lfc
18.09.2011 19:43

съдията се изгаври брутално квото и да с говорим е така

Notlike
18.09.2011 18:56

За първи път предпочитам даден играч да е контузен. Поне когато беше контузен Керъл си печелехме мачовете! Тоя щом отсега нищо не прави, като одъртее - не ми се мисли направо!

red_army_10
18.09.2011 18:33

Днешният мач показва колко са малоумни някои хора. Да дадеш 35 млн. за някакво абсолютно дърво, играло няма и 1 сезон във ВЛ... Футбола в Англия не отива на добре. За мен именно играчите от Острова са най-надценявани като цена. Разбира се, изключвам играчи като Рууни,Тери,Лампард,Коул,Джерард и т.н. .. вие знаете за кои говоря. Някой футболист направил 1 хубав полусезон или пък е уй голям талант и хоп цена - 30 млн. Абсолютна глупост!

THE_KOP
18.09.2011 18:18

точно сега ни липсват Торес,масчерано,алонсо,заедно сас агуеро и мата,друго 6те показва,плиус нали4ниете суарез,даунинг и стиви,тогава ще имаме голяма опция в офанзивен план и ще може да помечтаем за нещо повече,но уви...

vikec0
18.09.2011 17:59

Е какви съдийски гаври..Играхме ужасно със 100 нарушения.Паднахме си заслужено и това е *smile*)

TS26
18.09.2011 17:56

всички отбори ,залагат все повече на млади мениджъри с няколко изключения,ние взимаме Далглиш-определено той е голяма легенда,но след тази пауза от 15 години,не му е мястото тук

glimbo
18.09.2011 17:53

Като цяло постройката на Ливърпул беше грешна. Излязоха с двама нападатели и най-лошото решение е да ги сложи един до друг. Каръл не се справи със отговорнстта си да взима всяка висока топка , все пак Ледли Кинг е много опитен футболист , халфовете на Ливърпул бяха разделечени и по дължина и ширина на терена. Силните крайни бранители на Тотнъм издърпаха ... фланговите халфове на Пуул по тъч линиите и оставиха празни пространства в средата ... самото разстояние между халфове и нападение за Пуул беше голямо ПАК заради ... силните крайни бранители на Тотнъм и заради тях , халфовете на Пуул стояха по-близо до защитата от колкото до нападението. Футболистите на Ливърпул от средата на терена като Адам ... губеха топката заради неточни пасове или пресечени такива, което беше лесно заради разстоянието, което споменах по-горе. Това изнерви ... Адам и не само него. Луис Суарез не получаваше почти никаква подкрепа през големи периоди от мача и го превърна в анонимник. Шкъртел е изключително слаб на десния бек за Пуул, като цяло те имат много голям проблем с този пост,да не казвам, че като цяло отбраната им е доста слабо място , разчитайки на старата пушка Джейми Карагър, а той, колкото и опитен е старичак вече. Може би Луис Енрике се справя добре но пък тотнъм главно нападаха отдясно... а опонента му от Тотнъм също игра силно, с което го държеше предимно в защита, като не му позволяваше да помага в нападение .... Общо взето Кени Далглиш не бе премислил правилно с какво разполага като футболисти и как точно да ги нареди!

tenebrum
18.09.2011 17:52

глори глори тотнъм хотспър,о уен дъ спърс го маршин ин ,давайте шпори

Est1892
18.09.2011 17:51

Еми слаба игра заслужена загуба чак 4:0 не заслужавахме пак 1 куп съдийски гаври с нас ,но като цяло сами сме си виновни за резултата да се връща по скоро Джерард ,че тея в центара полвината са некадърници добри играчи ,но за отбори като Сток и Болтан не за отбор който би трябвало да се бори за титлата ,но не виждаме нищо подобно за пореден път всичко свършва още преди 10-я кръг.

TS26
18.09.2011 17:54

да не заслужавахме 4:0,а много повече и не ние е само съдията виновен

neo12345
18.09.2011 17:47

не се оплаквайте ! *smile* аз съм от тотнъм и се радвам но ливърпъл .... очаквах повече от тях .. е живота продължава нищо не е станало *smile*

Lahm_Munchen
18.09.2011 17:46

Хенди ли е менди ли е освен да центрира и да бие фалове, друго може ли? За това и Англия на всяко световно са бити като тъпани, щото имат много скъпи и добри звезди като Керъл и Хендерсън ли къф е там.

georgechelsea
18.09.2011 17:46

Нещата с Керъл стоят по същия начин като Торес хубавото е че го взеха за 35 мил а не 50 но в сравнение с името тези 35 мил бха твърде много

Lahm_Munchen
18.09.2011 17:45

Феновете на Ливърпул, не се оплаквайте от цените на футболистите ви. Този смешник Керъл струва ЦЕЛИ 35 милиона, а ако беше взет от Германия примерно, сигурно и 12 милиона нямаше да дадат отборите от Англия. Толкова са надути цените на Острова. Озил, Сахин струват по 12-13 милиона, а са с 2 класи над срядняците Адам и оня другия от Ливърпул.

lfc_ultras
18.09.2011 17:43

Керъл не игра никак лошо бореше се отне и няколко топки игра според мен супер,но просто нямаше с кой по ваща логика като обвинявате Керъл обвинето и Суарес щот май и той нищо не направи тоя мач щом ще обвиняваме някой хора? ЗА МЕН СЪДИЯТА РАЗВАЛИ МАЧА! В началото Тотнъм почнаха по-добре и вкараха гол в течението на мача изравнихме играта даже ни отмениха и гол и мача нямаше да се развие така,ако тоя пИдал не беше дал червен картон на Адам.Забележете Чарли Адам-2нарушения червен картон,Шкъртел-2 нарушения червен картон надявам се да се вземат мерки вече КРАЙНО ВРЕМЕ Е !

TS26
18.09.2011 17:53

за 35 милиона,да има логига за 35 милиона 2-3 отнети топки екстра е,не става с такъв футбол,кои отбори играят предимно с англичани-който са пълни дървета,като цяло-Норич,Сток и от чемпиъншип отборите,демек играе се анти-футбол

nevermind27
18.09.2011 17:34

Не е тук темата, но някой забелязва ли какво прави Съндърланд - отбор, който до момента нямаше победа със Стоук - отбор, който до момента нямаше загуба. Днес наистина мачовете са доста интересни...

Gopcho
18.09.2011 17:34

Стига с тоя Джерард бе хора, човека е на 31г колко ще играе още 10 сезона? ами после? той да ви липсва един играч добре, ам те повечето не са за ливърпул, само Суарес ми харесва, ама и той не може сам.

nterziev
18.09.2011 17:33

Някой да има инфо. дали съдията идва от Женската Футбола Лига?!

LegendaryPlayer
18.09.2011 17:32

Позор... големите "играчи" да паднат с 4:0 от Тотнъм... *lol**lol**lol*

rooney_fen_256
18.09.2011 17:29

незнам какво стана с пул защо се сгромолясаха така такива добри трансфери направиха може би не трябваше да продават мейрелеш

Kireto1232
18.09.2011 17:30

Незнам и аз немога да разбера какво стана в този мач .... Липсва краля липсва Джерард *smile* ....Като той играе и отбора е по нахъсан *smile*

Kireto1232
18.09.2011 17:28

УНИКЛАНО СЛАБ ЛИВЪРПУЛ ....Сено гледах Ливърпул от миналия сезон при Рой....И според мен Спиаринг ще игаре много по добре
от Хендерсън които мисля,че показа ,че още не трябва да е титуляр...На мясотото на Керъл трябваше да е Кайт или Белами

Kireto1232
18.09.2011 17:34

Забележи само Керъл 35 млн Хендо 20 млн..... И какво нищо не правят та ние по добре да бяхме задържали Пачеко и Нгог щяха сигурно да се справят по добре от Керъл....А освен спиаринг и Шелви играе добре а като кажем ,че във школата имаме невероятни играчи като Рахим Стърлинг и Сусо

gerrard9000
18.09.2011 17:31

напълно съгласен съм с теб.спиъринг е 100 пъти по-добър.за керъл нямам думи.

nterziev
18.09.2011 17:28

Докато има смешни съдии в Англия така ще е.Не може най-грубото първенство да се отсъждат такива смешни картони,ай смешници сега да почнат да се обаждат.Особено Манчестъристите големите футболисти където заедно с Барса най-подкрепяните айде не се обаждайте моля!При вас се видя колко ви подкрепят *smile*

red_army_10
18.09.2011 17:27

Обаче тая година битката за 4-тото място ще бъде доста ожесточена. Арсенал, Пул и спърс са доста непостоянни. Ние ако не се стегнем обаче ще видим ШЛ през крив макарон.

ChelseaBoy7_9
18.09.2011 17:27

Тези 4 гола на фона на статистиката и на играта бяха малко... Феновете на Ливърпул да наведат глави и да замълчат защото бяха публично изритани от топ4 с 4-ка във вратата...

mancho_unt
18.09.2011 17:25

Честито на Ливърпул хаха сега гледайте Манчестър Юнайтед как играе *cup*

monte_carlo
18.09.2011 17:27

Дано Челси ви тресне да ви приземи малко...

gerrard9000
18.09.2011 17:27

ок.ще гледаме.аз смятам да гледам как торес ви набутва 3.

Manower
18.09.2011 17:23

Ливърпул са адски слаби! Дори и с 11 души бяха надигравани!

martinez09
18.09.2011 17:23

В устатаааа лузърпуул аре лягайте си от Тотнам да се видите кви сте туристи ритате като мърши и си ядохте 2та червени картона !

anto_1465
18.09.2011 17:26

Тъпо изказване

rarabg
18.09.2011 17:24

Млк бе

donharry
18.09.2011 17:23

не мога да разбера как тоя смешник са го сложили да коментира мача по диема, сляп ли е, че коментира толкова грешно. Вярно е Тотнъм надиграва Ливърпул почти по всички показатели, но да ми казва, че даден фаул за Ливърпул не съществува, или че и двата червени картона са заслужени е направо жалко. Как може такава телевизия да сложи толко малоумен коментатор???? Иначе с тая тактика на Кени Далглиш - Силни отзад и силни отпред, без свързващо звено няма да стане. Всеки знае, че нападението започва от защитниците, а защитата тръгва още от нападателите. Какво направиха днес халфовете???? Че аз не им чух името, освен когато изгониха Чарли Адам. Всеки чака Суарез да измисли нещо. Малоумна грешка на Шкъртел. На такава дистанция от собственото наказателно поле, да направиш такъв фаул, тоя просто е за разстрел! Анди Каръл, ако не спре да пие, по-добре да дойде да играе за националния отбор на България, там поне ще има повече другари на по чашка. Тва е истината - жалко представяне!

wesselin1994
18.09.2011 17:21

Как може да пусне Керъл вместо Каут *confused*
Все още НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА как може да даде 30 МИЛИОНА за това КОЛЧЕ. С тези пари можехме да купим много по-класен играч или дори няколко по-добри от тоя... Керъл един пас не може да даде като хората. Хендерсън и той същия... Ама нека ни, докато не започнат да купуват правилните играчи и въобще трансферната политика да е по-добра, ще страдаме.
@gerrard9000, не може винаги да разчитаме на Джерад и на още 1-2ма... Ако искаме да се борим за нещо, трябва да имаме поне по двама класни играчи на всеки пост, за да може винаги да сме на ниво.
Няма смисъл да се обясняваме, ясно е, че пак ще се мъчим този сезон. Явно на нас ни е писано да страдаме. Надявам се един ден фениксът да възкръсне и да започне да жъне успехи, а до тогава ще продължаваме да сме в тази дупка *evil*
Честито на феновете на Тотнъм.

chikardooo
18.09.2011 17:19

ммм дааа. днескашният мач доведе то разкрития на доказаните некадърници керъл, далглиш, адам и другите дървари и алкохолици

Mukovd
18.09.2011 17:22

ти освен да хейтваш друго можеш ли ? толкова ли ти е жалък живота на тебе ?


18.09.2011 17:20

Браво , получаваш стипендия за това , че си умен

aa2
18.09.2011 17:19

До коментар [@comment 815047] от [@user chikardooo]:

То верно, че в твоята родина(Турция) интернет няма и не можеш да влизаш в такива сайтове...Разбираемо е.

LiverpoolFen20
18.09.2011 17:17

До коментар [@comment 815036] от [@user aa2]:

Само 10 ли .... Целия сайт *wink*

chikardooo
18.09.2011 17:17

аве имали останали живи свидетели на последната шампионска титла на лузърпул? *thinking*

chikardooo
18.09.2011 17:16

и сега след краят на мача шотландският алкохолик ще обвини съдиите (отново) за поредният резил на вечните калъфки от лузърпул

chikardooo
18.09.2011 17:13

пффф като гледам тея тотнъм изнасят футболна лекция на вечните калъфки от лузърпул

gerrard9000
18.09.2011 17:12

не разбирам кени защо не започна с каут.сигурно няма и да разбера.при 2 червени картона няма какво да очакваме освен загуба, но да си признаем не играхме добре дори и 11 на 11.още много работа има.дано джерард да заиграе добре след като се завърне.*thumb_up*

gerrard9000
18.09.2011 17:16

къде съм казал че сме играли добре????чети малко

chikardooo
18.09.2011 17:14

ами да. играхте добре, ама сте нямали шанс. нали? *lol**lol**lol* спокойно вашето шотландско пиянде ще заведе играчите след мача в близкият пъб и тогава ще се почувствате победители. *joking**lol*

TS26
18.09.2011 17:10

малко равносметка- Керъл -35милиона+Хендерсън-20милиона и +Чарлито-8милиона=63милиона,а Агуеро е 40,Фалкао + Рубен 45,пари на вятъра

TS26
18.09.2011 17:07

кинга е легенда,но не е за 21-век

Sasiro
18.09.2011 17:06

До коментар [@comment 815012] от [@user The_Champions]:

така всичко чака него *cigarette**cigarette*

varvarin86
18.09.2011 17:03

Да се подготвяме за мега дербито....нямам търпение да започва мача МанЮ-Челси.....

TS26
18.09.2011 17:02

картоните са напълно заслужени,просто ние от началото на мача бяхме с 3 по-малко-бука Хендърсън,дъба Керъл и пъна Адам

kokicat
18.09.2011 17:01

Поредния отбор, който никой не знае какво става с него както и Арсенал това е парадокс!! *scared*

Gopcho
18.09.2011 17:00

Тотнъм имат потенциал да са 4-ти

rooney_fen_256
18.09.2011 17:02

наистина тотнъм взеха адеба и паркър и не продадоха важните си играчи което ме кара да си мисля че тотнъм могат да са серизоен фактор не само в англия а и в европа (говоря за лига европа)

TS26
18.09.2011 16:59

айде да ни бият 6-7 на 0 и да махат тоя кинг

rooney_fen_256
18.09.2011 16:59

а като си помисля че писах мачът 2-3 за пул какво ли си мислех

Sasiro
18.09.2011 16:59

ОЩЕ ОЩЕ ОЩЕ ОЩЕ ОЩЕ ОЩЕ *joking**joking**joking*

Sir_Mitko
18.09.2011 16:59

Жалко за Ливърпул,мислех че ще са по-добри..

chikardooo
18.09.2011 17:07

хахаха и как ще се оправите по-нататък синко? така, както щяхте да отстраните Спортинг Брага в реванша. В крайна сметка отпаднахте. Или така, както щяхте да се класирате четвърти за ШЛ. В крайна сметка не се класирахте. Или както щяхте да се класирате за ЛЕ. В крайна сметка и за там не се класирахте. Или както нарочно не сте се били класирали за евротурнирите, за да може този сезон да се съсредоточите върху шампионата. В крайна сметка, който не ви е хванал, той не ви е пердашил. хахахах колко сте жалки само.


18.09.2011 17:01

Е , ние ще се оправим по-нататък , но трябва да се вкарат точните играчи и да се върне Стиви Джи...а след този мач , феновете на Ливърпул и Арсенал ще трябва да се обединят и да си поплачат взаимно

mancho_unt
18.09.2011 16:58

Айде към голямото дерби Манчестър Юнайтед *devil**devil**cup**cup*

Tovalan
18.09.2011 16:58

Абе ей, я сложете очилата или излезте да поиграете футбол... за това посягане отзад какво да му даде, поздравителна картичка ли... майка му стара и прости хора... Тотнъм надиграва Л'пул и всеки истински фен би си го признал!

manunited666
18.09.2011 16:58

А иначе и Тотнъм са едни смешници горките ... мани мани.

sneji_88
18.09.2011 16:55

ееейй това вече е прекалено *angry**devil* как ттака на Тотнъм можа да дае само един единствен картон този съдия *whistle* нямам думу просто *cards**cards**cards*

Tovalan
18.09.2011 17:00

Евала, че има и истински фенове, а не дечица, които само се заяждат...

LiverpoolFen20
18.09.2011 16:59

Сериозно ли имаш претенции към съдията... Фен съм на Ливърпул ,но всеки 1 картон си е напълно заслужен ..... Дърварите още малко и ще се опънат на Кличко *erm* ....

manunited666
18.09.2011 16:57

Защото Пул нямат опасна атака която Тотнъм да предотврати за да им дадат картон.

ChelseaBoy7_9
18.09.2011 16:56

Ми колко картона да има след като не се е наложило да предотвратява опасност или атака на скорост от страна на Ливърпул... Дефоу ги направи лудиии...

Jorkoto
18.09.2011 16:53

прогнозата ми се потвърди - ливърпул с 9 човека

gerrard_LFC8
18.09.2011 16:43

Ето пак.. ЧИСТА ДУЗПА.. в предишния мач за абсолютно същотото задържане дадоха дузпа за Стоук... но понеже е Ливърпул няма такова нещо..

sneji_88
18.09.2011 16:46

а, не , не - той съдията не видя *erm* Аз обяче се обзалагам, че ако съшата ситуация се случи пред другата врата не би я пропуснал *angry*

gerrard_LFC8
18.09.2011 16:37

Просто не виждам как ще имаме и удар към вратата с тази игра.. Топката стигне до Хендерсън той я върне назад.. Енрике загуби на няколко пъти до наказателното ни поле, Шкъртел и баба ми ще го надбяга, Керъл не знае къде се намира.. а бяха платени толкова пари за тях... Да се връща ДЖЕРАРД че с тези боклуци и в топ 6 няма да сме !!

Jorkoto
18.09.2011 16:37

адската атака просто, дефоу е престъпник

aa2
18.09.2011 16:36

Не знам дали усещате, но великия топ4 вече си отиде тотално.И Арсенал и Ливърпуул се излагат от лошо, по-лошо...Жалко, много ми харесваше преди като се започваха срещите Юнайтед - Челси, Арсенал - Пуул и т.н. Сега вече Тотнъм и Сити започнаха да рушат красотата на английския футбол, особено Сити с тези трансфери..Дано скоро пак да видим истинските английски грандове във форма и да се наслаждаваме на уникалните дербита в топ4.Късмет на Пуул, дано бият Тотнъм.

tenebrum
18.09.2011 16:44

"Сега вече Тотнъм и Сити започнаха да рушат красотата на английския футбол" пич с подобни изказвания показваш колко си неук и незнаещ.какво са ти виновни тея клубове ,проблема е в твоя компютър и такива като на ливърпул че сами се излагат и са слаби,дай да обвиним тогава и астън вила и евъртън примерно а може и някой друг който се намеси в топ 6 след като фаворитите се дънят,мисли малко преди да пишеш глупости

manunited666
18.09.2011 16:36

Определено една голяма част от феновете на Ливърпул са мега жалките типове.Как може при толкова жалка и бездарна игра на Ливърпул те да обвиняват Юнайтед и съдията ахаха

THE_KOP
18.09.2011 16:36

за съжаление,мн сме трагични,не ни е виновен съдията,абсолютно точни решения,но няма да правя лично аз рабор на играта ни...

nevermind27
18.09.2011 16:34

До фенчетата на Ливърпул, които обвиняват съдията и Манчестър Юнайтед, за това, което им се случва:
Вие малоумни ли сте и наистина ли не виждате колко сте жалки и трагични или просто сте някакви тъпаци и хейтъри, които нищо не разбират от футбол?

ceco26
18.09.2011 16:34

Абе съдията, че явно се фука с новите си картони и ги показва и за простичък фаул стана ясно и дразнещо, ма и от Пуул играят като човечета от някоя джага-чакат някой да ги накара да се движат. Много съм разочарован от играта на отбора, а съдията допълва цялата картина. И да-и аз съм съгласен, че ЯВНО Кени сбърка с трансферите-можеше да вземе Мата вместо Хендерсън, можеше да вземе и още някой по-добър, вместо Даунинг или Адам...а Мейрелеш определено щеше да помогне повече. Явно е избирал играчите според някаква сбъркана статистика или пък не, но ще има да чакаме още 2 сезона, за да видим добра игра от отбора...

sneji_88
18.09.2011 16:38

аз не мога да разбера защо, освен всичко останало (трансфери и т.н.) след като Кени Далглиш има на пейката Дирк Каут, в игра е Каръл... КАкво е това доверие - незнам

manunited666
18.09.2011 16:32

Ето поредните глупости , веднага започва да се намесват Ман Юнайтед.Хора ... Ливърпул нямат даже удар към вратата вие луди ли сте ? Какво ви е виновен съдията ? Ливърпул буквално не може да си даде 2 точни паса дори и удар от далече нямат , какви глупости говорите ?

insi
18.09.2011 16:28

10-15 секунди преди картона на Суарез дадоха кадър как ръкопляска на съдията. Предполагам че е заради това

gerrard_LFC8
18.09.2011 16:28

Ще има ли и шампионски медали за съдиите в края на сезона. Те ще са с основен принос за титлата на Ман Ю

anto_1465
18.09.2011 16:29

Ман. Юнайтед ли са виновни, че Ливърпул играят отчайващо зле?

Petkovv_9
18.09.2011 16:28

Само погледнете за какво нарушение беше даден първия жълт картон на Адам.Ще се побъркам от смях

ChelseaBoy7_9
18.09.2011 16:40

Какво му е на първия жълт на Адам?

Petkovv_9
18.09.2011 16:38

Погледни първият жълт картон на Чарли Адам! Аз знам,че Ливърпул играяха уникално слабо,но виж първия жълт.

manunited666
18.09.2011 16:30

Абе момче я вземи се осъзнай ве.

tenebrum
18.09.2011 16:27

абе тоя чарли адам всеки мач прави груби влизания, като е сел*ндур т*п кво да го прайш,всеки мач да му дават червен картон

chelsea_fan2
18.09.2011 16:27

Факт е обаче, че картоните бяха за спиране на опасни атаки на скорост.

Jorkoto
18.09.2011 16:26

представям си псувните на феновете към ръководството на ливърпул, да изгониш мейрелеш и да вземеш адам и хендерсън, резултата се вижда какъв е

sneji_88
18.09.2011 16:24

а този съдия не знае ли, че като ги има тези картони в джоба не е задължително постоянно да ги вади за щяло и нещяло *angry*

Notlike
18.09.2011 16:23

Еми, тъпа работа.. какво да кажа. Слабо първо полувреме, а тоя педераст съдията що не ошари целия ни отбор. Онея играха 20 пъти с ръка, няма картон.. на мача със Стоук не ни даде и дузпа, тука им дава някакви леки фаулчета... Адам го изгони за 2 нарушения. Ебах майка им, ама какво да очкаваш - Майк Райли шеф на съдиите. Изгодно е да свириш против Ливърпул - все пак Манчестърските отбори с много пари трябва да се бутат някак си, нали?

manunited666
18.09.2011 16:27

Какво е винове съдията ? Гола на Пул си беше засада а изгонването на Адам беше 100% не може да влезеш в крака на играч по този начин и да очакваш да не получиш жълт картон.Не се оставяйте коментаторите да ви правят на луди , гледайте реално на нещата.

Kireto1232
18.09.2011 16:22

Слаб Ливърпул....Иначе Ливърпул няма да падне спокойно *smile*

sneji_88
18.09.2011 16:22

абе , картона на Суарез за какво беше, че не разбрах изобщо *confused*

mancho_unt
18.09.2011 16:23

Заради реплика към съдията май

ChelseaBoy7_9
18.09.2011 16:22

Ливърпул за момента се отървават възможно най-леко... При 10+ удара и 5+ точни и 70%+ владеене на топката в полза на Тотнъм.. *smile*

rooney_fen_256
18.09.2011 16:20

някой може ли да ми даде сайт в който да гледам ман-челси безплатно извинявам се знам че не е тука мястото но ...

vikec0
18.09.2011 16:27

[@link http://www.sportlemon.tv/]

aa2
18.09.2011 16:23

Прочети си пощата, написах ти сайт, в който да гледаш мача.

Sasiro
18.09.2011 16:21

незнам човек .. като го дават по ТВ не търся сайтове

renjaraa
18.09.2011 16:19

Ливърпул наистина ли нямат удар към вратата цяло половреме? Поне така каза коментатора.

orlio_wins
18.09.2011 16:17

Жалко наистина,че отбори като Ливърпул и Ювентус ги няма в Ш.Лига,не е същото без тях и дано се съвземат тоя сезон!

ChelseaBoy7_9
18.09.2011 16:12

Играчите на Тотнъм идват нещо "бавни" за тези на Ливърпул...

Jorkoto
18.09.2011 16:11

с това темпо, до края на мача ливърпул ще са с 9 човека

rooney_fen_256
18.09.2011 16:09

ба закво писах мача 2-ка бахти слабаците са тия ливърпул *evil*

varvarin86
18.09.2011 16:07

Горките Ливърпул,явно пак ще падат.2 поредна загуба.Който и да им е треньор няма да се оправят.Тази година пак мъка голяма.Лошо,дано се оправят защото Ливърпул си е Ливърпул и не заслужава това нещо.Много по добър отбор са от Тотнъм и рано или късно ще се вдигнат

mancho_unt
18.09.2011 16:04

Уинър отбележете , че и Адебайор има жълт картон

LegendaryPlayer
18.09.2011 16:04

След червения картон на Адам, Ливърпул смалява шанса си за победа с още 15%

manunited666
18.09.2011 16:00

Ахахаха коментатора е мега зле , Адам можало и да не получи жълт картон за това нарушение а то нарушение беше леко брутално но както и да е хахах коментатора нещо го е яд.

half_wolf
18.09.2011 15:47

Те и от Ливърпул леваци аз мислех че ще стане равностоен двобой те горките ще паднат като кучета

Sasiro
18.09.2011 15:49

ем ти какво очакваш това беше сега Пуул ще падат и падат.. накрая пак ще печелят ще хванат едно 8 място *lol* тия няма видя ШЛ идните години

Sasiro
18.09.2011 15:41

засега не съжелявам че не заложих на еврото снощи всички писахте .. твърда 2 - ка ...

Jorkoto
18.09.2011 15:38

страхотно започнаха тотнъм, хубав мач ще се получи

nterziev
18.09.2011 15:16

Уоу... "Града на Байтълс" ;д Нищо 1 правописна грешка.Айде Ливърпул трябва да бием,но по-добре да видим един страхотен двубой с много борба,голове и много положения.Без груби влизания,картони и т.н. *smile*

half_wolf
18.09.2011 15:15

бал сам ги като ме издъниха с ПАОК за 70 лева с 50 ст залог съм ги намразил ако ще с масажистите да излизат

manutd_forlife
18.09.2011 15:42

ми да не си залагал щом не си знаел, а за мача страхотно начало на тотнъм

half_wolf
18.09.2011 15:35

бате никаде не пишеше че ще дойдат с 10 резерви бе ако знаех бих ли заложил за тях...

nterziev
18.09.2011 15:23

Приятел не обвинявай отбора!Ти си си поел риска да заложиш на тях,те карали ли са те? - Не!Тогава като не искаш да губиш не залагай,кой те кара.Само ти си си виновен.Те са си преценили в мача със Паок да играят с резервите и са го направили.Да си беше направил труда да анализираш срещата преди да залагаш !!!