Юнайтед уби Арсенал с 8:2 (видео)

19:51
Юнайтед уби Арсенал с 8:2 (видео)
Шампионът Манчестър Юнайтед разгроми категорично Арсенал в голямото дерби от 3-я кръг на английската Висша лига. Двубоят на стадион "Олд Трафорд" приключи при впечатляващия резултат от 8:2 за "червените дяволи".

Срещата очаквано започна на много високо темпо, като леко игрово предимство в началото имаха домакините, които създадоха и няколко добри положения за откриване на резултата, но без успех. Последваха доста силни минути и за двата тима, в които станахме свидетели на доста интересни атаки. Младият талант на Юнайтед Дани Уелбек успя да вкара първо попадение за домакините в 22-та минута, след добра асистенция на Андерсон. Пет минути по-късно Арсенал получи право да изпълни дузпа за нарушение на Евънс срещу Уолкът в наказателното поле на Юнайтед. Зад топката застана Робин ван Перси, който обаче би слабо и Давид де Хеа отрази удара му. "Червените дяволи" отговориха моментално с бърза атака в 29-а минута, която бе завършена от Ашли Йънг с прекрасен удар от средна дистанция за 2:0. В 36-а минута на мача пък Уелбек получи разтежение и бе заменен на терена от Хавиер Ернандес. Точно в 42-а минута Уейн Рууни изпълни брилянтно пряк свободен удар пред наказателното на "топчиите", който не остави никакъв шанс на Шчесни и резултатът стана класически за домакините. В добавеното време на първото полувреме на мача, Тио Уолкът се озова на стрелкова позиция след пас на Росицки, и младият играч на "артилеристите" прокара топката между краката на Де Хеа за 3:1 за Юнайтед.

Втората част на мача започна вихрено за домакините, който организираха много добра атака, но два последователни изстрела на Ашли Йънг бяха отразени от Войчех Шчесни. Последва хубав пробив на Нани, който обаче не завърши с подаване към Рууни, а с неуспешен опит за прехвърляне на стража на Арсенал. "Топчиите" стигнаха до своето прекрасно положение в 53-та минута, когато Росицки изведе Ван Перси на прекрасна стрелкова позиция, но Де Хеа успя да спаси удара от движение на холандския нападател. Веднага след това пък Андрей Аршавин се освободи от опеката на Фил Джоунс, но ударът на руснака бе избит в корнер. Юнайтед пропусна да поведе в резултата по-убедително в 59-а минута, когато двойно подаване между Клевърли и Чичарито изведе първия сам срещу Шчесни, но халфът на домакините не успя да се възползва и не реализира от чиста позиция. Само след минута нова прекрасна изява на Шчесни предотврати нов гол за домакините, като последователно стреляха двама играчи на шампионите. Последва прекрасно подаване през центъра на защитата на Рууни, което достигна до непокрития Луиш Нани,а португалецът с техничен удар с десния крак направи 5:1 за Юнайтед. Това обаче не бе всичко, след като и влезлият като резерва Джи-Сунг Парк вкара попадение за 6:1. Арсенал пък използва грешка в отбраната на домакините в 74-а минута и Робин ван Перси намали до 2:6. В 77-а минута пък Карл Дженкинсън фаулира откъсващият се Хавиер Ернандес, за което бранителят на "топчиите" получи втори жълт и съответно червен картон. Нарушение срещу Патрис Евра от страна на Уолкът в наказателното поле на Арсенал в 81-а минута на мача, доведе до показване на бялата точка от славния съдия Хауърд Уеб. Уейн Рууни пък реализира безпроблемно дузпата за 7:2, с което оформи и своя хеттрик в тази среща. За капак на всичко в добавеното преви на мача Ашли Йънг вкара още едно красиво попадение за Юнайтед за крайния разгром над Арсенал от 8:2.

Видео от мача вижте ТУК!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

arsenal_gunners
29.08.2011 17:15

Каквото и да говорите, Арсенал, също както и Ливърпул, е бил отборът, който винаги е можел и ще продължава да може да се сравнява с МЮ.Резултатът е грозен и боли, кризата е дълбока, но всичко това е преходно и си мисля, че Арсенал ще успее да изплува бързо.Някои от момчетата вчера просто нямаха ден, все пак има и такива, които не са за този отбор според мен, но това са играчите, с които разполагаме за момента (а и вероятно поне до зимната пауза ).

red_devil17
30.08.2011 20:04

Много точно и правилно изказване . Браво !

stelt
29.08.2011 19:23

*wink* *tongue* *corner**corner**corner**corner**corner*

UnitedRules
29.08.2011 18:07

И си прав, и не си. Въпреки че съм страстен привирженик на Юнайтед бих казал, че Арсенал са доста симпатичен отбор. Както и Ливърпул. Сами знаете, че това са трите отбора в Англия, които са със най-сериозната история зад гърба си. За разлика от някой други.... изкуствено-създадени напоследък (всички знаят кои са). За това и тези три отбора са най-обичаните от феновете. Но като цяло, специално Арсенал са леко противоречив отбор. Отбор, който може без проблем да изнесе футболна лекция дори на Юнайтед, Барселона или Реал Мадрид, но ие отбор, които е доста непостоянен. Да не говорим, че последните 6-7 години не е печелил нищо. Това е малко притеснително. Докато Юнайтед смело твърдя (дори анти-феновете на Юнайтед трябва да признаят) ,че е най-харизматичния и най-успелият клуб в Англия + това Олд Трафорд е единствения стадион в Англия, оценен с 5 звезди от УЕФА. Да, Арсенал може да се сравнява с Манчестър Юнайтед, но по-скоро в конкретни двубои, не и като цяло, тимът на дяволите е много по-класен. И все пак както казах Арсенал са симпатяги, които могат да победят всеки един отбор в света, без изключение, но им липсва постоянство и дух, мисля, че има много още да израстват докато стигнат класата на Барселона и Юнайтед!

UnitedRules
29.08.2011 16:52

Колкото и да сравнявате все пак мисля, че и най-заклетия фен на Арсенал ще си признае, че класата на футболистите от Манчестер Юнайтед е в пъти по-голяма от тази на топчийте.

И нема кво да си говориме, тази година само Сити имат шанс да спрят Юнайтед към титлата, разбира се и другите отбори също, но Сити са най-класният противник. И все пак ще бъдат отново смачкани, от класата и духа на Юнайтед.

Ik33d
29.08.2011 15:47

Яяяяяя *lol**lol**lol*: Дженкинсън е на 19 и мисля че се справя що годе добре, вчера не му бе най добрия мач но с времето ще свикне .
Смолинг като доиде в МУ ударен от гръм и не знаеше на кой свят се намира. Ако тоя шибан жабар Венгер не вземе класен централен защитник и добър нападател арсенал няма да влязат не в топ 5 ами топ 10 даже ....

lenax
29.08.2011 18:00

Венгер не е италианец, а французин.

aa2
29.08.2011 14:39

И стига вече с това ''резервите не ставали за А окръжна''...Ставате банални.Всички имаха лош ден, нищо не ставаше както трябва, най-зле беше Дженкинсън, а и футболистите на Юнайтед бяха в превъзходна форма.Да не забравяме, че и Арсенал имаше АДСКИ много възможности и резултата като нищо можеше да е 8:8 или 10:8, защото точните удари бяха 16:14...

manunited666
29.08.2011 15:05

"Не можеш да сравняваш играч от класата на Джоунс с Дженкинсън или Смолинг с Траоре..." да и точно в това е проблема.Това са резервите на Юнайтед и те са изглежда доста по-добри от резервите на Арсенал , това просто се видя и е факт , това е наистина притеснителното за Арсенал.Пак казвам , рано или късно един отбор се налага да разчита на резервите , както беше вчера и нямаш ли добри резерви ... лошо.

aa2
29.08.2011 15:01

Не можеш да сравняваш играч от класата на Джоунс с Дженкинсън или Смолинг с Траоре...Просто разликата е от тук до небето.Аз мисля, че ако бяхме с титулярния си състав резултата щеше да е 1:0 или 2:1, но няма как да знаем.

manunited666
29.08.2011 14:50

Резултата нямаше как да е 8:8 айде сега.Арсенал имаха точно 3 добри възможности а Юнайтед освен тези 8 гола можеха да вкарат още 4-5 като нищо.Идеята ми е , че с Вермаелен , Саня и Гибс нямаше да се стигне до такава загуба за Арсенал но в крайна сметка на тяхно място бяха тяхните засместници и се видя тяхните резерви какво представляват ... трагедия.Трима от титулярните защитници на Юнайтед също ги нямаше и на тяхно място бяха Еванс , Джоунс и Смолинг.Еванс е на 23 а Джору е на 24 , Джоунс е на 19 и Дженкинсън е на 19 , Смолинг е на 20 а Траоре е на 21.Защитата на Юнайтед не беше по-опитна и по-възрастна от тази на Арсенал , но в последните мачове тези млади играчи се справят не по-зле от Видич и Фърдинанд.

ManUnitedfan07
29.08.2011 14:01

К'вото и да си говорите, Юнайтед прегази Арсенал с 8:2. Свършен факт.

teenage_head
29.08.2011 11:39

Абе злета я кажете и всички, дето викате момчета срещу мъже - Кои по дяволите са тези мъже в Юнайтед бе? Половината са ми набори, единствено двама титуляри в Юнайтед има от миналия сезон - Евра и Рууни, докато Нани не беше титуляр в края на миналия сезон за сметка на Валенсия, а Андерсон не може да се нарече твърд титуляр. Няма го тоя филм мъже срещу деца вече. Супер много ме дразнят такива изказвания. Сега Юнайтед са най-младите във Висшата лига, официална статистика. Жалки са тези, които се оправдават с МЪЖЕ с/у деца. Арсенал загубиха Насри и Фабрегас, двама от 11 човека, Юнайтед играят със 7 нови / резерви (хайде Нани и Андерсон не ги броя заради вас). Не се заяждам, просто няма да казвате повече мъже срещу деца!

ManUnitedfan07
29.08.2011 16:04

аа2, за всичко съм съгласен с теб. Но за едно не съм. Отбора на MЮ бе с 0,7 години по-млад от този на Арсенал. *smile* В останалите ти мнения те подкрепям.

aa2
29.08.2011 14:38

Не, не съм, може би този път беше спор между деца и деца, но Арсенал пак бе с по-млад състав от Юнайтед.

manunited666
29.08.2011 14:32

Да , Арсенал беше с доста отслабен състав , доста титуляри не играха но нещо друго е по-лошо от резултата.Това 8-2 не е най-притеснителното за Арсенал.Най-лошото е , че резервите на Арсенал не стават и за А окръжна , а един отбор рано или късно прибягва до резервите а на Арсенал резервите са ... много зле.

teenage_head
29.08.2011 13:51

Имах предвид като загуби през лятото и забравих Клиши, а не само в този мач. И че най-много това им влияе на духа и психическия срив. Не си ме разбрал. А за спора мъже- деца не си ли съгласен с мен?

aa2
29.08.2011 12:32

Забравих и Уилшър, който спокойно можем да кажем, че е най-важния ни играч в момента.

aa2
29.08.2011 12:30

Ееее, не очаквах от теб такова глупаво изказване...На Арсенал им липсвали само двама от 11-те титуляри...Много съм разочарован.Не можем да се оправдаваме с липсващите си играчи, но след като ти повдигна темата ще ти изброя нашите твърди резерви и новаците, които играха в този мач - Арманд Траоре, Карл Дженкинсон, Франсис Коклен, по-късно влезнаха - Хенри Лансбъри, Алекс Чембърлейн...Това според теб играчи титуляри за Арсенал ли са?Липсваха ни - Саня, Гибс, Вермаелен, Диаби, Сонг, Фримпонг, Жервиньо...Просто Арсенал бе осакатен, но това пак повтарям - НЕ Е ОПРАВДАНИЕ ЗА ТОЗИ ПОЗОР!!!Просто ти ги изброявам тези имена, защото ти повдигна въпроса.

raduncho
29.08.2011 10:21

8-2 хахаха ама че слабаци и някои пишат че ще са шампиони хахаха

LiverpoolFen20
29.08.2011 10:29

Млъквай бе ,чак ме е яд ,че си "фен" на Ливърпул ,какво се смееш ,нима Ливърпул не бяха в криза до преди 6 месеца

chicharito_3
29.08.2011 10:08

ай стига по тая тема щото хем се радвам, хем ми е гадно за един от отборите които харесвам

lsfc4dembele
29.08.2011 10:06

Определено Ман са в много добра форма, но това не значи че Артилеристите са Аутсайдери за купата.Не забравяйте, че Венгер е старо куче а отбора му- Нож с две остриета !!

lsfc4dembele
29.08.2011 10:43

Спокойно !

Ik33d
29.08.2011 10:15

ШАНСА ХАХАХААХАХА Ако влязат в топ 5 ЩЕ Е ЧУДО !

arsenal_gunners
29.08.2011 09:37

Хич не ме интересува с колко са паднали нашите, Арсенал си е Арсенал и рано или късно ще се оправи, а хиените тука да не се нахвърлят така, защото нещата се обръщат много бързо.

Ik33d
29.08.2011 08:58

Ехаа като чета някои коментари ми става адски смешно *lol*
Колкото и да си хвалите МУ, ако арсенал играха срещу отбор от 2ра дивизия пак щеше да яде резила с 5-6 гола разлика . . .
Тренера не стаа и тва е - докато тая мръсна скръндза не се махне няма да дигнат трофей НИКОГА !

ManUnitedfan07
29.08.2011 08:29

Абе Венгер ще успее да оправи нещата. Той е велик треньор.

westcoast4
29.08.2011 07:46

еми да ама после сър алекс щесе да ги изяде

unicef_89
29.08.2011 04:36

Тази година Арсенал и Тотнъм ми харесват, общо от 6 мача 1 точка и голова разлика 3-18 *joking*

josephbg
29.08.2011 03:26

не мисля, че венгер трябва да е главния виновник. не може човек, който гради млад отбор сума години вече, тъкмо стигне до някъде и му се разпродадат основни играчи. политиката им не ми е ясна. не са само фабрегас и насри, винаги са били така, както казаха по-надолу и за анри, виера, даже фламини, сендерос, клиши... да се готвят ван перси и уолкот.. нещата в арсенал винаги остават недовършени и не ги виждам вече как ще изкарат и тоя сезон да са в топ4

manunited666
29.08.2011 03:10

Най-лошото за Арсенал не е резултата защото знам , че ако бяха в оптимален състав нямаше да загубят с чак толкова.По-притеснителото за тях е колко са им некадърни резервите.А в крайна сметка рано или късно се опира и до тях и нямаш ли читави резерви , еми ... лошо , много лошо.

SenseleSs
29.08.2011 03:05

С бездушници и некадърници няма да спечелим нищо още 6 сезона.
Безидейна игра от началото на сезона.Венгер трябва да си ходи,ако не иска да завършим на 11та позиция този сезон.Време е за промяна в отбора ,а има два дни до края на трансферния прозорец ,което не е никак добре ,като се има предвид ,че трансферите ни до сега меко казани смехотворни.Имаме нужда поне от двама нови добри защитници,ляв бек,плеймейкър и още един нападател до Перси.Жалко ,че няма как да стане.Иначе честита победа на Ман.Ю. с колкото и тъга да го казвам сме обречени този сезон.

MRLIVERPOOL
29.08.2011 03:04

Нужно ли беше при 6-2 да дава дузпа и червен картон ?

nCuXonaT
29.08.2011 06:56

Нужно или не, няма значение. Резултата няма значение, след като е имало нарушение на правилника се дава картон и дузпа. И двете ситуации бяха точно отсъдени.

MRLIVERPOOL
29.08.2011 04:20

Ок за картона се съгласявам прави сте ти и red_devil17, но за дуспата си оставам на мнение че беше безсмислено вече.

red_devil17
29.08.2011 03:15

Нужно беше , ДА ! Първо понеже това спъване отзад си е 100 % жълт картон и съответно червен , понеже преди това имаше още един и второ понеже преди това им спести два червени картона и им даде много , много съмнителна дуспа ! Дано съм отговорил добре на въпроса ти , друже... *wink*

manunited666
29.08.2011 03:13

Рефера просто нямаше избор.На Дженкинсъм му спести при първия път изгонването и му даде само жълт.След като направи същото нящо , съдията просто няма какво да направи.Задължен е да даде картон няма как , дори да беше дал жълт , пак излизаше.Просто нямаше как Дженкинсън да остане на терена.Дузшата действително не беше нужно да я дава , но я даде.

Lahm_Munchen
29.08.2011 02:22

Аз като ви разправям, че Венгер се е изчерпил за този отбор и няма повече какво да даде, а дори напротив, вие започнахте да ме плюете. Видяхте ли какво ви сполети? Даже и в топ7 може да не се класирате. Жалко за момчетата, голямо желание, но.....

wilcho_FCB
29.08.2011 02:15

Адски гадно ми стана за Арсенал.Дано се съвземат момчетата и да покажат на какво са способни.Иначе Ман. показаха страхотна игра.

IceColdKilla
29.08.2011 01:48

На умрело куче нож вадят мангалите. *smile*

red_devil17
29.08.2011 02:05

Пак "вадят" нещо и то какво... А това че ти няма какво да извадиш , освен тъпите си комплекси , трябва да ти говори колко си западнал и нищожен *wink*

Zaku
29.08.2011 01:40

Бе какво ми лафите вижте защитата на Арсенал трагична е и Лутан имат по-добра защита

MihailoFF
29.08.2011 02:21

Това са пълни простотии. Да не би Юнайтед да играха със титулярните си защитници? Видич и Фърдинанд леко ги нямаше. Разбирам че ви е кофти заради загубата, но така само се излагате. Наистина Венгер има нужда от трансфери и то спешно, ако не иска Арсненал да се превърне от претендент за титлата, борещ се за да не изпадне ...

gylybnik
29.08.2011 01:18

а барби игра ли???

ErAsErrr
29.08.2011 01:42

Е как не ти писва да пишеш коментари с които единствено целиш да унижиш Бербатов?От 5 дни съм писал в 2 теми и коментарите ти са горе долу едни и същи като идея.Каква е тази завист какво е това нещо ти гледала ли си 1 мач на Бербатов гледала ли си едно негово отиграване,но спирам дотук защото само ще си изгубя времето да обяснявам че трябва да се гордеем а не да злобеем

MAGICO_MILAN
29.08.2011 00:26

Много жалко отбот като Арсенал да се излага така. Направо немога да повярвам 8:2. Ако някой ми беше казал, че някой ден Арсенал ще паднат с 8:2 щях да му се исмея, но!!!!

СПЕЦИАЛЕН ПОЗДРАВ ЗА ТОДОР ТОДОРОВ МИТЕВ

rokera_henry
29.08.2011 00:13

Разбира се, че ще сме тук. Няма нищо срамно, просто всичко заобикалящо ни в момента предпоставяше подобна сътба, но лошото е, че този път не бяха виновни МЮ или някой съдия за тази загуба, а единствено ръководството и нашия мениджър.. Ужасно боли да гледаш един велик отбор, който ти е любим от 15 години и да гледаш как една традиция бива разрушавана заради простотията и ината на едни и тоталния бизнес на други. Жалко и за футбола въобще..

messi_maradona3
29.08.2011 00:11

Венгер е аут !!! Арсенал са като някой отбор от Лига 1 без Фабрегас и Насри.

ChelseaAboveAll
29.08.2011 00:09

Евалата Евалата и пак Евалата на аа2,седи тук след тази загуба пише си коментира си друг е въпроса,ако беше обратното колко хора щяха да покажат,че са истински фенове на отбора и колко щяха да се скрият.

aa2
28.08.2011 23:48

Между другото сега се сетих за нещо което видях по време на мача което ме кара да уважавам много някои фенове на Юнайтед и Фъргюсън.При 7:2 когато Рууни вкара гола от дузпа показаха част от феновете на Юнайтед и те не се радваха, Фъргюсън също не се радваше..Виждаше се, че тези хора съчувстват на Арсенал и не им беше приятно, че толкова голям отбор е разбит по този начин.Та извода от тази ситуация е - учете се от тези хора драги българи, фенове на футбола.Тези хора показаха уважение за разлика от 90% от пишещите в този сайт.

red_devil17
29.08.2011 00:09

Евала брато страшен си ! Възхиштавам ти се страшно много за това как приемаш всичко ! А и мислиш много правилно и не се поддаваш на всичката пумия , която се изля по Арсенал... Аз честно си казвам , че не бих го изтърпял и щях веднага да затворя темата и да отида да пуша . Тъкмо мислех да пиша за мача и да си кажа мнението за всичко(имам предвид : мача , резултата , играта на двата отбора и за всички мижетурки , които пишеха пълни простотий преди мача , а сега сигурно половината от тях са се отказали от живота...) , но мисля че такива хора като теб не заслужават да четат повече негативни и подигравателни коментари спрямо любимия си отбор ! И пак казвам ти си един от много , много , много малкото хора в този сайт , който може да се нарече истинки фен и да заслужава пълно уважение и респект !!!

rokera_henry
29.08.2011 00:04

Уважение, възпитание, респект, морал и прочие са думи не познати за българина, но думи като простотия, злоба, комплексарщина и прочие, е това му е същността. Даже не знам как ви се занимава да обяснявате и да говорите с подобни хора..

Unbeatable_fen
29.08.2011 00:02

Ами да и на мене ми направи това впечатление и казвам евала на Фърги жалко за Венгер *sad*

skravena
28.08.2011 23:51

ЕвАла ! ПС: Повтарат мача по НОВА СПОРТ тъкмо свърши първото полувреме *smile*

LiverpoolFen20
28.08.2011 23:39

Не съм вярвал ,че може да се получи такъв резултат в такова дерби . Никой фен на Арсенал не може да използва липсата на титуляри като оправдание за загубата. Не знам ,но за мен Арсенал е голям клуб ,как може да има такива недъзи като резерви ,просто не мога да си го обясня. За отбор като Блекбърн примерно може да се окаже важна липсата на 1-2 титуляри ,но за отбор като Арсенал........ В този клуб трябва да се направят бързи промени ,не само в самия отбор ,а и в треньорския пост и ръководството . Не може такъв отбор като Арсенал да си продава звездите една след друга с цел печалба . То не бяха Анри ,Насри ,Фабрегас ,Адебайор , Виера ... Все важни играчи за Арсенал в миналото и настоящето. След 1-2 години нищо чудно да си замине и най-добрия играч на Арсенал,а именно Уилшър .. Също така Шчесни е невероятен вратар ,що ли и него не продадат . Като цяло ръководството на Арсенал гледа само изгодата ,не гледа как една продажба на важни футболисти като Фабрегас и Насри ще се отрази на клуба.
А до тези ,които казват ,че трябва да се привлекат звезди.
Как точно мислите за 3 дни ,че това може да се случи ?! Още повече след този резултат днес ?! Кой нормален футболист би дошъл в Арсенал след този резил ?! Не мисля ,че има звезда ,която в момента би заиграл за Арсенал . Могат да се купят млади таланти ,които обаче няма да променят нищо .


П.П Честито на феновете на МЮ за тази наистина уникална победа. Страхотен МЮ . Наистина се радвам да гледам този отбор ,колкото и да не го харесвам попринцип.
Жалко обаче за Арсенал. Тези играчи играли днес на "Олд Трафорд" посрамиха Арсенал ,посрамиха клуба , посрамиха емблемата ,която носят на фланелките си и най-вече посрамиха ФЕНОВЕТЕ на Арсенал по целия свят ,които не са хич малко .

Unbeatable_fen
29.08.2011 00:15

Факт че не мисля правилно.Получаваш едно евала и от мен за смелостта най-вече *smile*

LiverpoolFen20
29.08.2011 00:05

Има една съществена разлика между Реал и Арсенал. В Реал имат амбиция и реални шансове за трофеи ,а в Арсенал имат надежда. Отделно в Реал ще взимат доста пари ...

aa2
29.08.2011 00:04

Няма такова нещо като звезда да не иска да отиде в голям отбор заради един разгром.По тази логика никой няма да иска да отиде в Реал Мадрид, защото те загубиха с 5:0 и не са имали проблемите на Арсенал.Не мислиш правилно.

Unbeatable_fen
29.08.2011 00:00

Много си прав пич и аз мисля че няма звезди които да искат да дойдат в Арсенал след този разгром.Всеки гледа отбор да печели трофей.А Венгер трябва да направи нещо че е в мат!

spider_m
28.08.2011 23:42

+ 1

skravena
28.08.2011 23:35

Факт е че Дзеко е в форма... факт е и че Сити са още по силни но да видим дали ще имат постоянството...както казах надолу някаде Сити ще е първи до 15-16кръг *smile*

joseph_Macg
28.08.2011 23:28

мхм .. за мен това не си беше дерби .. и чиста доза поредна излагация ... Трябва да се направи нещо за тоя отбор .. защото не ми се мисли какво могат да направят сити със арсенал*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*

real_madrid92
28.08.2011 22:59

а бе английското първенство е пълна трагедия в момента пълна! има само 2 отбора Ман Сити, Ман Ютд. Аз съм сигурен че ако им пуснем Виляреал на в английското ше спечелят.. или пък Валенсия. Всички мислят че в испания играят само Реал и Барса. не е така! просто те са толкова ама толкова добри че не се забелязват другите отбори... иначе не само виляреал и валенсия и севиля и атл.мадрид да влезнат в испания ше са наи-малко 2-ри

Jorkoto
28.08.2011 23:32

ще я видим тая работа, ние не сме арсенал или тотнъм. днес забелязах че вратарчето ви направи доста грешки, напук на спасената дузпа, а дзеко го видяхме днес какво направи

skravena
28.08.2011 23:30

можеби,ако вложат още 5-6милиарда... *lol* Не и Сити ще ги мачка но Юнайтед ще мачка и Сити такаче... все тая *beer*

Jorkoto
28.08.2011 23:28

и тоя отбор предполагам е ман сити

skravena
28.08.2011 23:22

Ти луд ли си бе ... Барса и РЕал се борат за титла,в Англия са Юнайтед,Сити,Челси и Ливърпул тия др от Испания може да ги сравняваш с Астън Вила Евертън Тотнъм .... Голем лафаджия си ...Просто в испания в момента е най-силния отбор в момента а в Англия е отбора който след 1-2 години ще мачка Барса и РЕал както мачка и Арсенал днес *smile*

efc27
28.08.2011 23:11

Еми аре пуснете ги!

mintok
28.08.2011 22:48

аз съм фен на арсенал но със тази игра няма да се класират за лига европа даже могат и да изпаднат тогава венгер да си завре парите спестени от трансефери в гъза

Ik33d
28.08.2011 22:46

Здравейте,
фенче съм на арсенал и със сигурност днес се оказа най черния ден за клуба от създаването му.
Като фен на тоя отбор наблюдавах и представянето на Насри в сити, докато го гледах как винти играчите на тотнъм буквално ме обливаха горещи вълни от яд - не заради напускането на Насри а заради най простия тренъор на света, чиято политика е НАЙ ГРЕШНАТА и НЯМА КАК ДА Е ПО ЗЛЕ ! Арсенал стана донор на големите отбори през последните три години. Ако тоя дървен педераст не се махне няма да влязат в топ 5 (мен ме съмнява и че няма да останат във ВЛ...).
По никакъв начин не бих си сменил мнението за Венгер - колкото и горд да е ( колкото и непокрит да е ) винаги ще е една шибана пестелива мишка ! Арсенал докато не намерят тренъор като този на червените от мърсисайдси няма да излязат от кризата. Арсенал НИКОГА Не е бил толкова зле НИКОГА ! Надявам се Венгер да си подаде оставката, да си хване частен самолет до франция и да не се мерне повече в Англия, на тоя дървеняк тряа му забранят да си подава мазния нос във футбола

chicharitoyyy
28.08.2011 22:42

хахахах видяхте ли веее....нали щяла да е трудна победата ?? направо ги премазахмее*beer**lol**ball*

Toretto0
28.08.2011 22:39

каде са уния дет викаха трудна победа за ман ...

pr0fy
28.08.2011 22:34

Нямаше го желанието за игра което показват Арсенал по принцип.Не е този Арсенал който се бори за титла.И на психическа и на физическа основа топчийте бяха сринати.Да не говорим , че защитници изобщо нямаха.Халфовата линия пълен ужас.Очаквах малко повече футбол от Ван Перси , ама уви.Той се изложи почти най-много.Като цяло трагичен Арсенал.Венгер да почва да купува звезди , не само да ми се нерви на скамейката.С нерви игра игра не става.Пълна промяна трябва на Арсенал.Като ги няма Фабрегас и Насри , вземете отпаднете в Чемпиъншип.Безспорно е ,че Ман Юнайтед смачка Арсенал , но вината е ицяло във футболистите ви. Честита победа още веднъж на всички фенове на червените дяволи. *wink* ГГМУ !

manunited666
28.08.2011 22:30

Моето мнение за всичко случило се днес е следното: Дори всички играчи на Арсенал да бяха на лице пак щяха да загубят , разбирасе не с 6 гола разлика а с 1-2 , не поради друго а просто защото в момента отбора е сринат психически.Другото което е ... не може титулярите да имат толкова некадърни заместници.Добре , че са по-слаби от титулярите добре ама чак пък толкова.Те не са за отбор от Англия , те са за отбор от А окръжна.Тоя Дженкинсън , колко пъти му дават пасове зад гърба , той не знае какво се случва.Тоя Джору чак мене ме изнерви(не при гола на Уелбек а през останалата част от мача , покриваше засади сеедно нарочно.Тоя Траоре ... сигурно аз да бях можеби щях да имам някакъв шанс да го мина поне 7-8 пъти.

MarouaneChamakh
28.08.2011 22:29

Мога да похваля публиката на Арсенал,незнам вие дали сте я чули но през целия мач не се спряха да подкрепят отбора. *smile*

MarouaneChamakh
28.08.2011 22:25

Някой да видя Арсенал да има защитници на терена *nerd* е ако не броим един Косчелни от време,на време се появяваше.Незнам,кой какво си мисли обаче отбор от ранга на Арсенал простно не може да има толкова трагична защита,просто много ме е яд за Счезни,точно той не заслужаваше подобно нещо.Честита победа,чакаме ви вкъщи. *beer*

Ik33d
28.08.2011 22:59

За още по голям разгром ... мм да там ще ни надупчат с 10 гола

Fabregas_boy
28.08.2011 22:22

Великолепни МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД,Счезни и Косчиелни.Защитата-трагедия,халфовата линия и нападението-като на бангладешки отбор.Съдията напук на очакванията дори ни подпря в някои случаи...накратко:В АРСЕНАЛ ТРЯБВАТ ПРОМЕНИ(трансферна политика,играчи,а ако трябва дори и мениджъра).Отново поздравления за играчите и феновете на "червените дяволи"!*wink*

nO_nAmEe
28.08.2011 22:56

Уважих!

Val4oOoOo
28.08.2011 22:23

Мерси пич, ти си истински фен на футбола. Върпеки всичко и всички признаваш загубата. Адмирации *smile*

RadoslavR
28.08.2011 22:17

Великолепен Рууни Великолепен Иънг Великолепен Ман Ю. браво, въпреки че това не беше истинския Арсенал, Ман си сваршиха работата и заслужено победиха. дано победят и Болтън

aa2
28.08.2011 22:14

Пак повтарям за всички, които мислят да използват липсата на играчи за Арсенал като оправдание - ПРИ РЕЗУЛТАТ 8:2 НЕ МОЖЕ ДА ИМА ОПРАВДАНИЕ!!!Тези, които днес играха за Арсенал посрамиха емблемата, посрамиха името Арсенал, посрамиха нас - феновете на Арсенал, тези момчета трябва просто да се извинят и да започнат да играят футбол.Това е моето мнение.

7ed0o0
28.08.2011 22:10

До коментар [@comment 798838] от [@user martinez09]:

хаха вечни шампиони ама накрая на сезона да не почнеш да се оправдаваш

DELI77
28.08.2011 22:09

Велико представление от "Театъра на Мечтите"... не 7, а 8:2 !!! *devil**cup**devil*

ManUnitedfan07
28.08.2011 21:56

Не знам за вас, ама мен ми стана малко гадно за Венгер като му видях физиономията. Човекът е над 10 години в Арсенал и сега такава загуба.. ужас. *sad* Ако Юнайтед е в такова положение аз пак ще го подкрепям. Знам, лошо е. Всеки клуб минава през тия неща.

rado4796
28.08.2011 21:54

Манчесър ми напълниха душата просто такъв мач не бях гледал ЖАЛКИ АРСЕНАЛ ПРОСТО НЯМАХА ИДЕИ а РУНИ МЕ ИЗУМИ СЪС 2РИЯ СИ ПРЯК СВОБОДЕН

Unbeatable_fen
28.08.2011 21:54

Головата разлика на Арсенал е 2-10 след първите 3 мача... Без коментар...

desangele
28.08.2011 21:43

РЕСПЕКТ за всички фенове на Арсенал които продължаваха да викат за любимия си отбор дори и при резултат 7:2,8:2.Сигурен съм,че клубът е горд с тях.Пожелавам ви отново да сте ни конкуренти в борбата за титлата и да се съвземете по-бързо!

Val4oOoOo
28.08.2011 21:56

Опа моя грешка просто аватара ти ме заблуди изобщо не зацепих за 19-ката. Но нищо все пак това се отнася за феновете на Арсенал. А за тебе едно голямо съжалявам пич. *smile*

desangele
28.08.2011 21:52

Пич фен съм на Юнайтед.

Val4oOoOo
28.08.2011 21:48

Ами приятел за мен борбата за титлата ще е малко странна без вас. Може и да не печелите, но до този сезон бяхте отбор, с който всички се съобразят. Просто реално погледнато според мен Венгер няма вече място във вашия отбор. Просто тотално грешна тактика приема, не е лошо че развива млади таланти, но не е и добре че след 3-4 сезона на добро ниво ги продава. Просто няма как да спечелите нещо с такава тактика и все пак се надявам че бързо ще си върнете нивото на играта, с което сте познати на всички.

ManUnitedfan07
28.08.2011 21:38

Колко жалък може да е един фен на Арсенал все пак.. вместо да си признае загубата той продължава да я допълва *smile*

ManUnitedfan07
28.08.2011 21:34

До коментар [@comment 798800] от [@user skravena]:

Абе човек ти чуваш ли се какво говориш бе ? Ако Видич и Фърдинанд бяха титуляри, Валенсия и той .. Флетчър.. Нали щеше да ги утрепеме ? Ама моля ти се бе! Ние с деца ги биеме да не говоря за истински играчи.. Бербо в игра и 10:0 . Моля ти се просто не ги засрамвай допълнително.

7ed0o0
28.08.2011 22:01

ако Бербо играеше щяхте да вкарате най-много 4 гола

skravena
28.08.2011 21:38

Ми брат те тва заслужават като немислят какво пишат

half_wolf
28.08.2011 21:23

пен*елите от юнайтед да не радват, тука сме феновете на истинския Арсенал не на днескашните ни масажисти.*vicious*ако бяхме в оптималния ни съствав не ви мърдаха не 2та гола които вкарахме с масажистите ами 5-6 така че тихи ва искам, с туристи ви вкарахме 2 гоа *beer**ball**goal*С М Е Ш Н И Ц И*cool*

manunited666
28.08.2011 22:21

И да нямаш поне леко достойни замесници си е излагация.Защото и за Юнайтед ги нямаше Видич и Фърдинанд но тяхните заместници не са като от А окръжна.

blushcho
28.08.2011 22:20

Пич не исках да те обидя просто така го казах и е срамно че с 8 на 2 а поне да беше 4 на 2 *wink*

chelsea_fan2
28.08.2011 22:11

Малко ли е само двата бека да са трагични и централния защитник. Та всяка атака по фланга носи голова опасност. Айде не се излагай

aa2
28.08.2011 22:10

Днес цял ден писах, но явно ти не си видял...Аз не се ''крия'', честитих победата на Юнайтед, изказах си мнението за Арсенал и това е...МанЮнайтед666, не казвам, че заради липсата на играчи сме загубили, това оправдание върши работа когато се губи с 0:1, 0:2, не с 2:8, при 2:8 няма оправдания!!!Юнайтед бе по-добрия отбор, по-добрия с класи и заслужени взе 3-те точки с много голяма разлика.Честито.

manunited666
28.08.2011 22:06

Колкото и да се опитвате да го изкарвате , че Арсенал е играл с 3-ти отбор , това не е така.Точно 4 ключови играчи липсваха.Сега не ми изреждайте ... ама нямаше ги Диаби , Сонг , Жервиньо , Уилшър , Саня , Вермаелен , Скилачи , Гибс , Фримпонг , защото от тези 9 играчи 5 са полузащитници и няма как да играят всичките пр иположение , че другите ви три титуляра играеха , Аршавин , Уолкот и Росицки.Което означава , че в нападение бяхте с най-много 2 промерни.Защитниците Вермаелен и Саня само да липсваха на местата на Дженкинсън и Джуру.Фабрегас и Насри вече , не ми ги причислявайте като липсвашти защото те вече играят в други отбори.Че бяха отслабени Арсенал , бяха , това си е така , но не ги изкарвайте , че са били с масажисти и някакви тем подобни.

Val4oOoOo
28.08.2011 22:06

Ето 1 човек, който си признава загубата въпреки липсата на играчи. И пак ще кажа като в 1 от предишните ми коментари, че ние преди играехме с Карик и Флечър в защита и пак печелехме. А реално погледнато от нашата титулярна защита играеше само Евра *wink*

blushcho
28.08.2011 22:06

А ти са обади е къде беше до сега да не плака то беше плачевно пич направо ви съсипаха направиха ви сами да си говорите ..

aa2
28.08.2011 22:04

Липсваха: Жервиньо, Сонг, Саня, Гибс, Вермаелен, Уилшър, Фримпонг...Това не е оправдание за 8:2, но е една минимална причина.

Kaloyan_ManUtd
28.08.2011 22:01

аре моля те да изясниш кой ви е оптималния състав? А и да ти припомна че не ви бихме 1-2 гола разлика, а с 6!

manunited666
28.08.2011 21:52

Колкото и да се опитвате да го изкарвате , че Арсенал е играл с 3-ти отбор , това не е така.Точно 4 ключови играчи липсваха.Сега не ми изреждайте ... ама нямаше ги Диаби , Сонг , Жервиньо , Уилшър , Саня , Вермаелен , Скилачи , Гибс , Фримпонг , защото от тези 9 играчи 5 са полузащитници и няма как да играят всичките пр иположение , че другите ви три титуляра играеха , Аршавин , Уолкот и Росицки.Което означава , че в нападение бяхте с най-много 2 промерни.Защитниците Вермаелен и Саня само да липсваха на местата на Дженкинсън и Джуру.Фабрегас и Насри вече , не ми ги причислявайте като липсвашти защото те вече играят в други отбори.Че бяха отслабени Арсенал , бяха , това си е така , но не ги изкарвайте , че са били с масажисти и някакви тем подобни.

JamesEndyakov
28.08.2011 21:32

Ти си ПУЦИЯТА номер 1 не го забравяй.

Val4oOoOo
28.08.2011 21:29

Смешен си приятел, то не ви ли писна да се оправдавате с контузии с младост на състав. Май не помните преди 2-3 сезона като играхме със централна 2ка защита Карик и Флечър. А относно младоста на отбова и това не ви е оправдание, както каза 1 колега по-долу днескашния отбор на Манчо беше по млад от вашия. И както казаха коментаторите на Диема, явно и с бебета може да се печели. Айде със здраве *smile*

ManUnitedfan07
28.08.2011 21:28

Да бе, видяхме ти оптималния състав.. Затова Ван Перси не можа да вкара от дузпа.. А е капитан.. Без Фабрегас и Насри >> Арсенал = Средняшки отбор.

7ed0o0
28.08.2011 21:20

много жалко за Арсенал ама така е....според мене има само едно решение-да махат Венгер щото тея 6 години които скоро ше се превърнат в 7 натежават

geforc
28.08.2011 21:19

Запомнете тази дата 28.08.2011 г. - Честито на всички фенове на Манчестър Юнайтед, най-великия клуб в Англия *beer*

manunited666
28.08.2011 21:18

Не знам дали ви направи впечатление но Юнайтед игра със 7 британци(6 англичани и 1 ирландец)

manunited666
28.08.2011 21:25

А Нани и Парк по едно и също време ли бяха на терена ?

manunited666
28.08.2011 21:24

Еванс е британец а в същото време и ирландец както и да го погледнеш.Няма какво да ме поправяш.

Val4oOoOo
28.08.2011 21:24

Ем точно така си е Нани, Де хеа, Андерсон, Евра той човека има предвид титуляния състав *wink*

Unbeatable_fen
28.08.2011 21:21

Нани е португалец къде го забравяш ами и Парк ?? *lol*

braberikos
28.08.2011 21:20

Не че нещо , но само да те поправя , Ирландия не е от Британия . Там са Северна Ирландия , Шотландия , Уелс и Англия .

JamesEndyakov
28.08.2011 21:17

Браво на Манчестър най вероятно отново шампиони.

braberikos
28.08.2011 21:16

Просто бях застрелян , като казаха :
"Последният път , когато на Арсенал са им били вкарани 8 гола в първенство е било срещу отбор на име Уотсбъро през 1896 година .

Unbeatable_fen
28.08.2011 21:20

И аз.....

ManUnitedfan07
28.08.2011 21:15

И все пак, дано Арсенал да са в топ 4. Сигурен съм, че Арсен Венгер няма да се махне. Просто Арсен си съвпада с Арсенал и това е..

underborg80
28.08.2011 21:12

Wenger: “We collapsed physically more than anything else” абе остаи сааа ...

ErAsErrr
28.08.2011 21:08

До коментар [@comment 798635] от [@user ChelseaAboveAll]:

не си напълно обективен защото повечето фенове на Челси,тоя Генчо ли е къв е,сити блу и още един двама постоянно дразнят,но поне за тва момче аа си прав той не пиши глупости обаче защо ти пишеш на такива лапета които се заяждат пиши със хората които пишат смислени коментари и това е,защото така падаш до нивото на същите тези за които пишеш*wink*

NAZARETH
28.08.2011 21:08

Само да вметна за "парите на Венгер", това не са неговите пари, той не разполага с тях и не той определя колко пари ще се дават за футболисти. Неговата задача е да оползотвори по най целесъобразен начин наличните пари, които са му определени от собствениците на клуба. За пример- Манчини има предоставени средства и купува, Венгер няма предоставени средства и не купува.

NAZARETH
28.08.2011 21:26

Като цяло Фъргюсън също не прави особено големи покупки, като изключим Бербатов разбира се

nevermind27
28.08.2011 21:13

Венгер имаше пари за трансфери, и то много...просто френския некадърник винаги си е бил голяма скръндза...

Val4oOoOo
28.08.2011 21:07

Тотално надиграване от страна на Манчестър. Просто не оставиха никакъв шанс на Арсенал. Във великолепна форма се намират всички. А помислете отново относно Ашли Иънг, половината привърженици на Манчестър от този сайт не го искаха в отбора е време е да си признаете че сбъркахте, просто той е великолепен футболист, който има какво да даде на любиминият ни отбор!!

Val4oOoOo
28.08.2011 21:20

Още като се появиха информации, че ще дойде при "нас" бях твърдо за и ето че се оказах прав. Просто както и ти каза влизанията му към центара, центриранията, а и днешните му голове бяха на топ ниво. И да със сигурност голяма част от бързината на отбора в атака се дължи на него, но все пак да не забравяме, че Руни, Ернандес, Уелбек, Нани съшо са изключително бързи и технични играчи. Айде Честита ни победа Дяволи!!! *smile*

ErAsErrr
28.08.2011 21:11

напълно подкрепям коментара ти аз не съм го коментирал,но си мислех че няма да се справи,но наистина прави страхотни влизания и центрирания на скорост.Според мен само на него се дължи тази бързина с която Юнайтед играят в момента

SuperSizee
28.08.2011 21:06

Трудно е да се допуснат 8 гола, а жалко е най - добрият играч да е именно вратарят ... До тук бяха венгерчетата *lol**lol**lol*

Unbeatable_fen
28.08.2011 21:04

До коментар [@comment 798753] от [@user ManUnitedfan07]:

Я ПЪРВО ВИШ КОЛКО Е "ЖАЛЪК" ОТБОРА СРЕЩУ КОГОТО ИГРАХТЕ И ТОГАВА СЕ ПРАВИ НА ВЕЛИК.Арсенал не е този които да прецени колко сте силни *smile*

skravena
28.08.2011 21:16

По млад дори

ManUnitedfan07
28.08.2011 21:12

8:2 е достатъчен резултат за да се прецени според мен. Както виждаш отбора ни е млад, но ги направихме на мишки..

Kool_Keith
28.08.2011 21:03

Голям фен съм на Манчестър и тая победа ме зарадва супер много *beer* Обаче отбор като Арсенал да играе по такъв безобразен начин просто е недопустимо *thumb_down* Гледам ,че някой хора плюят по вратаря на Арсенал ,но на тях мога да и кажа само ,че са хора които изобщо не разбират от футбол !!! Според мен Шчесни в мачовете от началото на сезона е много по добър от нашия Де Хеа и това ме притеснява най много !

tenko_bbb
28.08.2011 21:03

МАН.Ю 8-2 арсенал нищо друго немога да кажа

skravena
28.08.2011 21:02

Шампионите постигнаха разгром с 8:2 срещу "артилеристите" с по-млад отбор от техния. Средната възраст на днешната формация на сър Алекс Фъргюсън е точно 23 години, сочи статистиката. В същото време Арсенал е бил със средна възраст от 23,6 години на терена на "Олд Трафорд".

Unbeatable_fen
28.08.2011 21:02

Аз каквото и да кажа никои от Арсенал няма да ме чуе но.......1.Четох че от един коментар по-доло един вика Арсенал ако се падне с Барса.На него ще му кажа Арсенал неможе да се падне с Барса просто защото няма да мине групите на 13 или 14 септември играят с Борусия Дортмунд.Един много добър отбор и не зависимо от това че са продали Нури Шахин пак си остават добри.А Арсенал в момента е толкова "жалък" че и Левски би го затруднил.....
2.Венгер ако е мъж след такава срамна загуба ще каже НАПУСКАМ.Защото нямаше да се стигне днес до това "дереже" ако миналата или по миналата година бе напуснал.Заради неуспешните сезони.Аз незнам кои друг треньор е оставал толкова дълго време начело на един отбор БЕЗ ДА СПЕЧЕЛИ НИЩО.А Арсенал какво 2005/2006 финал на ШЛ загубен нещасно.2007/2008 нищо 2008/2009 НИЩО 2010/2011 пак нищо 2011/2012 НИЩО.....
3.Ще се намери ли футболист които да премине в отбора като се има предвид че вече е алт от борбата за титлата а на трансферния прозорец всеки играч иска да печели трофей.
4.УСПЕХ ЗА ВБЪДЕЩЕ НА АРСЕНАЛ И НЕКА СЕ НАМЕРИ ЧОВЕК КОЙТО ДА СИ СТАБИЛИЗИРА *smile*

Monty
28.08.2011 20:54

Искам си отбора! Искам си моя Арсенал, в който се "влюбих" преди 15 години. Вече нищо от него не остана...честито на победителите, а ние трябва да започнем от самото начало...

half_wolf
28.08.2011 20:50

Е браво, биха ни масажистите *joking* даже получиха 2 гола *beer**lol* не ми се мисли ако сме в оптимален състав *cigarette*

doberman_12
28.08.2011 22:28

blushcho
28.08.2011 22:00

Хаха смях какви само сам ти чел простотията и съм се смял на простотията ти абе човек Юнайтед ви по всякакви критерий дори както казва коментатора Юнайтед и със деца може да печели така че мълчи и се радвай че беше 8 на 2 те като не ви набиха 11...

nCuXonaT
28.08.2011 21:11

Ти си най-наглия човек, които познавам. Биха ни масажистите... кои са от оптималния ви състав бре, човече??? Трябва да купувате иначе ще сте в долната половина на таблицата накрая...

Sir_Mitko
28.08.2011 20:49

Между другото Шчезни изобщо не е слаб вратар,просто защитата на Арсенал е просто ужасяваща.

Vratarchety
28.08.2011 20:46

Стигнахме дъното сега е момента да се извядят 150 млн и да се вземат 7,8 играча от световна класа . Неможе така тези играчи нямат дух . Не ми харесва да гледам този Арсенал не само заради резултатите заради цялата игра . Всички играят под всякаква критика ! Иначе Юнайтед са велики немога да го скрия !

fena_man_utd
28.08.2011 20:45

Колкото и зле да е Арсенал нямат никакво оправдание за тези 8 гола.Три мача 1 точка.Съвсем спокойно можем да кажем,че едва ли не този сезон за тях е изгубен.Сега мнозина ще кажат,че е твърде рано за прогнози,но се вижда от тези 3 мача за Арсенал,че за тях нещата изобщо не са добри и не се вижда как ще започнат да играят добре.Венгер трябва да измисли някакви промени,че като нищо могат и в другия кръг да загубят точки.

PoIoGaVo
28.08.2011 20:44

Това кво беше Баскетбол ли ?? *lol* КАто видях резултата и неможех да повярвам браво на Ман Ютд колкото и да не ми се ще са разбили Арсенал...

blushcho
28.08.2011 20:44

Толкова ме е яд че не искам да коментирам 3 дена има какво ще прави какво ще струва футболисти трябва да купи да не ги стиска тях пари бе бати тъпака *cry*

BoBi_Levskara
28.08.2011 20:41

Сега е моментът Тодор Батков да се свърже с Арсен Венгер и да се пробва да му продаде Иво Главатъ *lol*Ивчо ми се струва по-малко неадакватен от Джуро.*joking*

bulgaria365
28.08.2011 20:41

Очаквайте другата година по това време мача между Арсенал и Портсмут пряко по Ринг.бг.*beer*

Jorkoto
28.08.2011 20:40

сега очаквам венгер да каже - "позитивното е че вкарахме 2 гола на олд трафорд"

RadoslavR
28.08.2011 20:31

Жалко наистина жалко отбора на Арсенал има нужда от голями промени, дори неискам да коментирам

Pechenqgata
28.08.2011 20:28

Юнъшеския отбор на Арсенал срещу мъжкия на Ман Ю... ами няма как резултата да е друг, в момента Арсенал е уязвим и ми се струва че още отбори ще се възползват просто отбора рухна, няма играчи, няма и да има скоро поне не този сезон... просто клуба с такива играчи го чакат още такива загуби, нямам какво да добавя повече освен бързо излизане от кризата и стабилизиране на отбора!

Sir_Mitko
28.08.2011 20:28

След този мач ако Венгер има някакво останало достойнство трябва да си подаде оставката.Просто съсипва Арсенал.Няма такава скръндза с 50 милиона от продажби да не вземе нито един защитник и нито един халф...Много жалко за феновете на Арсенал.

Pechenqgata
28.08.2011 20:32

50 млн. почти от фабрето зеха само и от насрито 30-40 прайте си сметка...

ceco26
28.08.2011 20:22

Е сега вече Венгер, ако не вземе поне 2ма нови и класни играча...пожелавам му приятно уволнение. И само да припомня, че Венгер, някой фен или играч /не помня кой/ говореше за отбора на Арсенал и беше доволен от 4мата централни защитника /като брой и дори класа/-е айде да помисли пак... И все пак-очаквам победа за Арсенал следващият кръг-голям клуб като тях не би загубил мач след такъв резил. А МЮ ще ги видим колко са добри наистина с/у Челси, Сити и други.

dehumanization
28.08.2011 20:43

Ясно се вижда , че не харесваш МЮ . Тъй като намекна , че ще видим истинския МЮ в действие с/у Челси и Сити .. Нека ти припомня , че за Къмюнити Шийлд точно този ''велик'' отбор на Сити бе разгромен от МЮ .. както стана и през миналия и поминалия сезон .. а с Челси историята е същата .. Ако редовно си следял ВЛ и Шампионска лига миналата година ..

BASTARD
28.08.2011 20:41

пич ама то остана ли на трансферния пазар класни играчи.Той да си чака още..

aa2
28.08.2011 20:21

На Венгер му благодаря за всичко направено за отбора, но ми се струва, че ако е мъж сега ще напусне сам.Просто трябва ни човек, който да хаби парите на отбора, трябва ни човек, който да мисли за НАСТОЯЩЕТО, а не за бъдещето, което в крайна сметка се разпада пред очите на феновете.Стига вече трансфери за 15 милиона за играчи на по 19-20 години, стига вече 17-20 годишни момчета от аматьорски отбори, стига вече ''догодина ще спечелим нещо'', стига вече ''ние градим бъдещето си'', стига вече излагации, стига, стига, стига!!!Днес бе забит последния пирон в ковчега на Арсенал, и най-вече на Венгер като мениджър на този отбор, днес трябва да дойде края на Арсенал с Венгер, и днес трябва да е последното такова позорно изпълнение от футболистите на Арсенал поне докато съм жив.Честита победа на Юнайтед, поздравявам ви и за повеждането в лигата.

ceco26
28.08.2011 20:25

Добре казано-понякога е добре да рискува и да е лаком, относно нови и не толкова млади футболисти, които в такъв мач да знаят как да не допуснат толкова голове...

geforc
28.08.2011 20:21

Запомнете деня 28.08.2011 г. Честита победа фенове на Манчестър Юнайтед - най-великия клуб в Англия *smile*

UnitedRules
28.08.2011 20:23

Само в Англия ли?!

UnitedRules
28.08.2011 20:20

Арсенал си е Арсенал. Случва се на всеки отбор. Просто са в криза. Мене ми стана малко жал дори, че отнесоха 8 гола. Тази година абсурд дори да бъдат в топ 6. А тази победа не ме радва кой знае колко, защото всеки я очакваше, макър не с чак такъв резултат. Няма победа, която може да ме зарадва толкова, колкото тази над Барселона! Това очаквам тази година, победа над Барселона и тогава бих умрял спокойно! *smile*)))))))

rekontra
28.08.2011 20:20

Ебати и Резила.Уж се имат за голям отбор пък... падат с 8 гола.

kirowe
28.08.2011 20:19

Арсенал да си теглят въжето *lol**lol**lol*

tazcho
28.08.2011 20:18

Пак браво на Счесни и Ашравин *beer*

IMAGO
28.08.2011 20:16

Фабрегас и Насри за какво се махнаха ?! Школата Арсенал изгърмя .. Млади , млади играчи добре , ама купа не се печели с млади играчи , трябва и опит ! Това е мойто скромно мниение . Всеки един отбор си има срамни моменти , но тук единствения виновен е чичко Венгер !!! Венгер взима играчи за 3 милиона и после продава за 30 милиона и ръководството щастливо ...

Est1892
28.08.2011 20:16

Честито на Юнайтед ,а на Арсенал им пожелавам да не срещат Барселона, ако минат групите на Шампионска лига ,защото ако Барса им играе както на финала на
Уембли 20 гола не им мърдат ще станем свидетели на невиждан рекорд.

guest_
28.08.2011 20:15

майкоо 8:2 арсенал да се отказват от живота си те трябва да потънат в дън земя след този резултат очаквам да се изложат и с/у суонзи др кръг *ball**goal**ball**goal**ball**goal*

manunited666
28.08.2011 20:12

Аз не мисля че трябва да се коментира повече този мач.

westcoast4
28.08.2011 20:12

ако не беше Шчесни резултата щеше да е най малко 10 на 2 такаче Шчесни е играч на мача за арсенал *wink**wink**wink**wink*

iNToxicaTioN
28.08.2011 20:12

Фен съм на Ливърпул, но като фен на футбола мога да кажа, че е жалко име като Арсенал да падне с такъв резултат...

denny7bg
28.08.2011 20:09

Честито на Юнайтед,напълно заслужена победа.Само ми е интересно какво ще каже Венгер сега.Аз казвам Венгер ВЪН !!! *cards*

aa2
28.08.2011 19:56

Честита победа на феновете на Юнайтед.

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 19:54

Днес гледахме 2 изключително добри мача в които просто Северен Лондон беше прегазен...

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 19:53

За мен лично вратаря на Арсенал беше най-добрия им играч...

luiz_lfc
28.08.2011 19:52

арсенал големи сте звезди хубаво ще е да се задаржите в елита

city_blue
28.08.2011 19:51

Йънг е мн добър, а Счезни е мн зле

LiverpoolFen20
28.08.2011 20:12

Шчесни е зле ?! Та то ако не беше той резултатът щеше да е още по-разгромен .... Най-добрия играч на терена за Арсенал ,колкото и смешно да е това след като резултатът е 8:2

Est1892
28.08.2011 20:10

2 години са си преди 2 години нали така сега нещата са различни не живеем в миналото ,а гледаме към бъдещето ,а вашето е кошмарно просто сте трагични ,а днес това 8:2 дори не е реално ,ако трябва да сме честни 12:2 поне трябваше да е и за това трябва да сте благодарни на господ и на съдията ето това е истината ,а вие 7-ма година ще останете на сухо без нито 1 купа каквато и да е кръгла 0. Сега видя ли защо Фабрегас и Насри се махнаха видяхте ли всички които им викате предатели ,защото те са играчи от световна класа и им писна да ви носят на гърба си колкото да влезнете в 4-ката и да не печелят нито титли ,нито нищо ,а Фабрегас 3 мача 3 титли , Насри неска 3 асистенци и отбора му мачка и се бори за титлата ,каквото и да говорим вървите в грешната посока и ще ядете още много бой и на Анфилд и на Стамфорд Бриджд и на стадиона на Сити просто Арсенал нямат шанс за титлата вече ги отписвам молете се за топ 4.

korektor
28.08.2011 19:56

ей уруд мога да понеса много критики по Арсенал но да кажев че Счезни е "мн зле" колко прост трябва да си е ????? в момента мога да кажа че Счезни е в топ 3 на вратарите в Англия *evil* гледай си "Гранда " Сити и толкова преди 2 години като падаха като насрани ти още неси бил фен (ако мога да те нарека фен защото за мен неси) на СИти

Me4o_man
28.08.2011 19:54

Шчесни се пише!И след втория сезон на Леман,по-добър вратар Арсенал не е имал.

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 19:47

Само феновете на Юнайтед да не превъзнасят след този мач, защото не можеше да се определи дали Юнайтед са толкова добри или Арсенал са толкова слаби...

MartinTomov
28.08.2011 19:53

Ти по-скоро се притеснявай за това, че Челси в момента са доооста доста далече от Юнайтед, а и от Сити...

genchooo
28.08.2011 19:47

Типстъра е дал прогноза под 2.5 гола

genchooo
28.08.2011 19:50

Не, то никой не е, ама си е гаф прогноза под, краен 7:2

manutd_forlife
28.08.2011 19:48

ти очаквал ли си преди мача да има 9 гола?

NewtonHeath
28.08.2011 19:42

хахаахха браввввоооооооооооооо Момêта много добре поъдравявам всички фенове на Манчестър Юнайтед

MartinTomov
28.08.2011 19:42

Интересно ми е ако някой го е играл тоя мач ПОД 2,5 гола как ли се чувства в момента *lol*

Anders0n
28.08.2011 19:51

А някой на точен :?

genchooo
28.08.2011 19:42

Обаче ми е жал за феновете на Арсенал, как гледат

Anders0n
28.08.2011 19:42

Ееее Арсенал са по-добри от Рома! *joking*

Me4o_man
28.08.2011 19:40

Сега ако излезе и каже че състава е добър и е доволен от качеството му са фърлям от блока

ChelseaAboveAll
28.08.2011 19:40

До коментар [@comment 798648] от [@user manutd_forlife]:

Шити до скоро падаха с по 6:0 ама сега вече са големи...

Manower
28.08.2011 19:48

Браво! Всеки отбор е имал срамни моменти в историята си! Важно е какво е сега положението, защото не живеем в миналото, а в настоящето! Много тъжна гледка е това за Арсенал...толкова безмопощни не съм ги виждал никога!

LiverpoolFen20
28.08.2011 19:44

Няма значение с колко са падали .... Те паднаха и 8:1 от Мидълзбро преди 3-4 години ,но важното е какво са сега ,а именно един от най-добрите отбори в Англия

Manower
28.08.2011 19:42

Пише се Сити и имай малко уважение към клубовете в Англия! Гледай мача с Арсенал и не ги замесвай тях сега!

MartinTomov
28.08.2011 19:37

Не мога да разбера кво се заяждате с аа2... Момчето е един от малкото интелигентни фенове на своя отбор в тоя сайт, никога не се е заял с друг отбор, гледа си своя и това е. За разлика от 95% от вас.....

genchooo
28.08.2011 19:37

червен картон за Арсенал отново в 3-ти пореден път

BASTARD
28.08.2011 19:36

Венгер нека се стиска до края на сезона.. поне да са им абонати на водещите отбори

charl35
28.08.2011 19:35

тея Уинър па грешка вместо 6-2 е 2-6 цтцттцтцтт

genchooo
28.08.2011 19:35

аа2 напиши нещо,че почваме да се притесняваме да не си си посегнал на живота

manutd_forlife
28.08.2011 19:40

слабоумен човек си...

genchooo
28.08.2011 19:40

Не се заяждам притеснявам се за човека хаах

Corazon_de_leoN
28.08.2011 19:39

генчо ли си къф нз, първо викаш дано паднат, сега кат правят разгром почваш се заяждаш? къв ти е проблема уе... и ти май незнаеш какво искаш, а?..

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 19:36

И аз бих си посегнал на живота ако се гаврят така с отбора...

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 19:33

Ако след този мач Венгер доброволно не подаде оставка няма кога друг път...

headhunters
28.08.2011 19:33

Е тоя Венгер ако не го изгонят вече ще е върха на простотията, не разбраха ли че още 100 години да го държат нищо няма да направят, явно не разбира човека от трансфери и това е

chelsea_fan2
28.08.2011 19:33

Жалко за Арсенал но в момента дефакто играят с втория отбор, така да се каже...

city_blue
28.08.2011 19:33

по точно Манчестър 11-1 Северен Лондон*blush*

braberikos
28.08.2011 19:32

Юнайтед няма да простят на Арсенал , както Сити на Тотнъм или поне така изглежда .

manutd_forlife
28.08.2011 19:32

Много ме е яд за феновете на арсенал не заслужават да гледат това!

dan_68
28.08.2011 19:32

Заслужават и още как ...

DeIvId7
28.08.2011 19:31

жалко мн жалко за Арсенал простоо :Х

NewtonHeath
28.08.2011 19:31

Пппппппппппппааааааррккккккккккккккк евалааааааа

genchooo
28.08.2011 19:30

хахахаахахах 6:1 и остават 20 минути нема такава гавра

city_blue
28.08.2011 19:30

на арсенал трябва 2 защитника,1 нападател,2 плеймакър

MartinTomov
28.08.2011 19:33

1 треньор им трябва предимно... Не знам какво трябва да стане, за да го махнат ама тая гавра дори на мен ми е неприятна...

headhunters
28.08.2011 19:30

Боже тия Арсенал като ги гледам голям смях.. от както продадоха Насри и Фабрегас за от нивото на УБА

genchooo
28.08.2011 19:30

Греда, пак късмет че 6 -ти не ви вкараха, ебати резила

Borkos
28.08.2011 19:30

6 на 1 хахахах смешници абсолютни

headhunters
28.08.2011 19:28

Арсенал с тая игра и за чемпиъншип не стават

genchooo
28.08.2011 19:27

5:1 това не е истина, не мога да повярвам, че толко много ги бият

ChelseaAboveAll
28.08.2011 19:28

И аз,но явно в Арсенал нещата са зле.

genchooo
28.08.2011 19:24

ех тоя Руни, пак я бодна точно в ъгала

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 19:24

Имам друг въпрос - Ще успее ли Рууни да вкара също 4-ри гола както Джеко (или повече)?

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 19:28

Ами питам за да има какво да говорим защото по мача няма какво да се каже... А Бербатов явно ще е главния човек който ще носи водата в отбора...

darkspeed
28.08.2011 19:26

Моя въпрос е има ли значение това, при положение, че отбора води с 4 гола? Рууни дори не играе на върха на атаката.

aa2
28.08.2011 19:18

15 минути без да спрат да пеят...Ето това са фенове.Най-великите фенове в лигата!!!Иначе и Арсенал оцеля веднъж това полувреме и Юнайтед.Як мач...

Gogata85
28.08.2011 19:25

поне попяхте малко

Mustapha
28.08.2011 19:13

това не е дерби се едно играят Ман юн срещу някой селски отбор от БГ пълна скръб трябва и Берба да пуснат да вкара и той*beer**cigarette*

ChelseaAboveAll
28.08.2011 19:13

Олеква ли ви след хейта,които всеки изсипва против Арсенал,и без това се видя,че само това можете *thumb_up**tongue*

Anders0n
28.08.2011 19:13

Манчестър срещу кои играха бе,че им забраих името? *joking*

charl35
28.08.2011 19:11

резултата в темата на Уинър е 1-3 а не 3-1 хахахаха каква шега оправете си грешката

valtaxi
28.08.2011 19:10

Да видяхте Чикирито да пипне топката???*devil*

dan_68
28.08.2011 19:10

Еййй на Арсенал да им еба мамата .. *devil**devil* осакатиха ни отбора и никой не са изгонили още *angry*

MartinTomov
28.08.2011 19:07

Нищо лично към интелигентните фенове на Арсенал, но ми е интересно какво ще кажете вие, които постоянно ревете, че Арсенал е жертва на постоянни съдийски подпирания за противниковия отбор... 2 спестени червени картона и леееко пресилена дузпа плюс гол в края на ненужно дългото продължение на първото полувреме...

MartinTomov
28.08.2011 19:23

Пък на теб мога да ти кажа да не ми даваш акъл какво да правя. Видял съм повторения достатъчно, виждал съм и много къде къде по-неспорими дузпи от тази. Не казвам, че не можеше да се отсъди дузпа в случая, а че преспокойно можеше и да не се...

MartinTomov
28.08.2011 19:21

4 пъти ти чета коментара и не мога да измисля какво да ти отговоря освен, че е доста тъп.

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 19:17

В сравнение с дузпи които са давани в полза на Юнайтед определено е пресилена откъм това че е истинска...

nom3rcy
28.08.2011 19:15

ходи се наспи и си пусни повторението пак

MartinTomov
28.08.2011 19:15

По-пресилена от червения картон на Перси срещу Барса във всеки случай...

nom3rcy
28.08.2011 19:08

пресилена дузпа ?

Gogata85
28.08.2011 19:07

и само да кажа че ЦСКА води на Монтана с 4-0. хехе но в тамошната тема никой не пише значи никой не гледа мача. хахаха а Перуката иска да вкарва блокирани часове *joking**joking* *joking**lol*представяте ли си

nevermind27
28.08.2011 19:06

Арсенал са пълна трагедия.
Дано по-скоро разкарат френския некадърник, защото е жалко да се гледа такава игра от този отбор...

pr0fy
28.08.2011 19:04

Благодарете на Де Хеа , че ви остави един гол да не се отчавайте.

skravena
28.08.2011 19:02

Юнайтед шампион но поне до 15-я кръг лидер ще са Сити *smile*

ChelseaAboveAll
28.08.2011 18:59

До всички фенове тука направете нещо различно вместо всеки мач да идвате по темите и да хейтвате аз немога да разбера кво толкова са направили Арсенал,че такъв хейт или е по важно да си избиваме комплексите ?

desangele
28.08.2011 18:54

А и последния човек в защитата фаулира Йънг!Смех!Дано ви бием 6:1 и да изпаднете!Не заслужавате играчи като Перси и Аршавин в отбора си!

brisi
28.08.2011 19:06

Пич хвани се за ушите и се засили със собствени сили в някоя стена.Арсенал няма да изпаднат,докато съществува Висша лига*vicious*

vladura307
28.08.2011 19:01

Пак извадихте късмет ! Арсенал както не играе резултата можеше да е 3-2. Но Перси е кУц

arsenal_92
28.08.2011 18:52

aa2 Евала за коментара ти....Арсенал е отбор,който и да падат с 5 гола нападат и нападат.Каквото и да става Само АРСЕНАЛ!!! *smile*

morophreme
28.08.2011 19:00

Нападат?Срещу Барселона колко атаки направихте за 90 мин?Напада вика*surprized* .2 червени картона не ви дадоха радвайте, че и Уелбек се контузи иначе отивахте към 5-ца.

Scripted
28.08.2011 18:52

искам да попитам детцката градина как ще победят червните дяволи , гледайте второто полувреме 5-1 за ман ютд айде ггмю

Est1892
28.08.2011 18:51

Арсенал са просто трагични да не говорим ,че трябваше да са с 9 човека вече. Днес двете дербита бяха решени на почивката още , но поне наблюдаваме много красив футбол с много ситуации ,динамика и много голове истинско шоу и в двата мача , така беше и вчера между Ливърпул и Болтан ,такаче съм доволен този уикенд се нагледах на красив футбол и продължавам да го правя де има още какво да се види.

Gogata85
28.08.2011 18:55

представи си че Перуката иска да ни отнеме това зрелище *beer**joking*

desangele
28.08.2011 18:51

Пхах.Арсенал са толкова смешни,че няма накъде.Един късметлийски гол и това е.Сега кажете пак че Юнайтед са подкрепяни с онази смешна дузпа на Арсенал!

nom3rcy
28.08.2011 18:52

Тихо ти! Ако не Арсенал то Барса ще ви смачкат отново!

mrasniq99
28.08.2011 18:50

не се надъхвайте 5-1 е мача

mrasniq99
28.08.2011 19:05

Да прав си за Сити *cool* Просто така го виждах мача-всеки има право на мнение нали!

genchooo
28.08.2011 18:52

Ти викаше, че и Сити нямат шанс и всички сме заблудени,но после се скри и не писа повече. Не казвам,че ще стане 3:3 100% ,ама всичко е възможно.

LegendaryPlayer
28.08.2011 18:49

Хаха.. Жалкарите върнаха един гол, но това няма да им помогне срещу дяволите ! ГГМУ

genchooo
28.08.2011 18:49

Върнаха един гол , ако си беха вкарали дузпата щеше да е друго

aa2
28.08.2011 18:49

Ето това е отбор дами и господа!!!Ето това е отбор с МНОГО, МНОГО СИЛНА ПСИХИКА!!!Смазват те, всички си тръгват, всички те мразят, всички казват, че за нищо не става отбора ти и ти след 3 допуснати гола за 35 минути продължаваш да нападаш, опитваш и накрая вкарваш.РЕСПЕКТ!!!

levskirealfen
28.08.2011 18:51

Аха луд ли си? Те Юнайтед ги смачкаха! Една дузпа дето имахте! Единствено Шчензни Аршавин и Лоукът горе-долу играят! Тази година сте извън 4та! Юнайтед или Сити шампион!

nom3rcy
28.08.2011 18:51

Е аз онзи ден като говорих за шампионски дух и манталиттет, за класа на отбора всички се смееха е на сега....

aa2
28.08.2011 18:48

ЕТО ГОООООООООООО, АРСЕНАЛ Е НА КРАКАААААА!!!!

darkspeed
28.08.2011 19:05

Какво уважение искаш, като вашите играчи се скъсаха да ритат, блъскат и удрят нашите? За каква психика говориш в Арсенал? Да припомням ли миналият сезон, когато загубен финал за една глупава купа като Карлинг ви провали цялата година, защото след този финал тотално рухнахте? Не се превъзнасяй толкова. Един случаен гол, при пасив от 3 не доказва нищо. Ако вземете нещо от този мач, пак ще съм тук и ще призная, че имате и сте показали много голям отборен дух. Принципно уважавам Арсенал като клуб, казвал съм и преди, че ги предпочитам пред измислени отбори като Челси и Сити, но в този мач не заслужавате и грам уважение. Поне засега.

Est1892
28.08.2011 19:01

Не с човек а с двама по малко ,но той Аршавин ще си го искара червения картон не се бой имам предчуствие ,че ще си го изкара ,а в 90% от случиете когато имам толкова силно предчуствие ,че даден играч ще си изкара червен картон това става , такаче и това е твърде вероятно. Вкарахте един касметлийски гол в края и не виждам повод за радост мислиш ли ,че ще вкарате още 2-3 аз не мисля то не е всеки ден бабин ден ,а и по начина който играете аз мисля ,че Юнайтед ще ви мушнат още 3 гола поне през второто полувреме просто сте обречени и с този мач всякаш Арсенал ми отпада от списъка за отбори имащи шансове за 1-то място вече мисля,че реален шанс имат 4 отбора двата от Манчестър ,Ливърпул и Челси това е Арсенал и Тотнам 5-ти и 6-ти ,но фаворит за титлата си остава Юнайтед.

Gogata85
28.08.2011 18:57

аз не обиждам Арсенал. просто се кефя на играта на моят отбор.

aa2
28.08.2011 18:52

И накрая ви вкарахме гол.Точно за това говоря, приятелю, смазвате ни, късмета ни помогна да не останем с човек по-малко, и когато всички очакваха да се приберат в съблекалнята момчетата, и да се приготвят за още 3-4 гола през 2-то полувреме те вкараха.Това заслужава респект.И едно нещо не разбирам - защо всички толкова много мразят Арсенал?Прегледайте коментарите и вижте колко много ''хора'' псуват отбора ни.С какво ви е обидило името АРСЕНАЛ?Обиждайте този, който го заслужава, а не името АРСЕНАЛ.Покажете малко уважение!!!

Gogata85
28.08.2011 18:50

вие вадите късмет цяло полувреме бе. трябваше вече да сте с човек по-малко и да ви водим поне 5-0

FaNaTiKa
28.08.2011 18:47

хахаха е тия Ман Юн не ги гледам сега .. че тука нямам диема баси хотела с кабелна, но няма диема .. но както и да е .. но Ман Юн изградиха егати отбора .. толкова много англичани и аз гледах първите 3 мача Уелбек не знаеше къде е .. не можеше да спре една топка, а ето сега .. в какво е превръща самия той и отбора на Ман Юн, те направо ще изградят половината нац отбор .. Ернандес и Бербатов .. ще почиват.

fena_man_utd
28.08.2011 18:46

Футболистите на Арсенал изглеждат така сякаш правят стачка.Друго обяснение няма.Толкова слаба игра няма никъде другаде.Да не забравяме,че остават още 45мин и това значи поне още един гол в тяхната врата.

LiverpoolFen20
28.08.2011 18:46

Имайте в предвид ,че Юнайтед играе много по-добре през второто полувреме на мачовете си .... Не ми се мисли какво ще стане с Арсенал до края на мача ,но със сигурност ще е много много тежка загуба .... Очертава се разгром..... От мен 5:0 ;6:0

BASTARD
28.08.2011 18:52

5,6-0 смях

city_blue
28.08.2011 18:46

направо изнасилват Арсенал... Довиждане Бунак Венгер

nom3rcy
28.08.2011 18:46

Хич не ти личи, че си на 22 години

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 18:45

Момчета един въпрос - Дали Фъргюсън ще пусне Бербатов през 2-то полувреме?

miro_slavcho
28.08.2011 18:47

Надявам се ,че да

Gogata85
28.08.2011 18:47

може и да го пусне към 80-тата минута на мястото на нани или рууни

aa2
28.08.2011 18:45

Венгер, моля те, тръгни си!Нека поне един гол да вкараме днес, че 3 мача без гол...Тъжно, много тъжно.*cry*

genchooo
28.08.2011 18:42

3:0 добре я вкара.. и разгром се очертава

Ginekologa
28.08.2011 18:42

арсе нещо хич ви няма 5-1 е мача както сити или 5-0*joking**joking**joking*

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 18:41

Момчета имайте предвид че до 31ви август поне още 2-ма играчи на Арсенал ще напуснат ако приключи мача катастрофално...

aa2
28.08.2011 18:41

Моля се на Господ мача да свърши сега, че просто не мога да гледам какво ще става докрая...

MihailoFF
28.08.2011 18:41

В момента пак ли съдиите подкрепят Юнайтед?

genchooo
28.08.2011 18:38

Хвали , хвали Бербатов и пак пусна мексиканчето. Аз не разбирам защоне се махне Бербатов да си играе некъде редовно.

peterdeadman
28.08.2011 18:59

Защото дъртата пенсия не го пуска.. Ужасно ме дразни тоя дъртак. Като няма да го пуска, да го продаде ве мама му стара, кво го мъчи.. Тоя чичарито и той дупка.. Жал ми е за Бербатов, толкова се раздава миналия сезон и сега тоя дърт боклук да не го пусне 1 мач да играе..

charl35
28.08.2011 18:38

Аршавин е егати тапака са като падат Арсенал дай да осакатим Юнайтед айде още едно такова изпълнение и е аут *cards*

manutd_forlife
28.08.2011 18:37

а за Всички който виакт че съдиите само ни помагат да видят повторението където аршавин трябваше да получи 100% картон

aa2
28.08.2011 18:36

Поне Уеб ни прощава и не гони Аршавин, че сега щяхме да очакваме 10:0.Време е Арсенал да започне да прави негативни рекорди.

kaloyann
28.08.2011 18:34

Венгер гледа като костенурка нинджа *lol* Браво на Юнайтед !!! Разпиляха Арсенал за половина час *party**party* дано продължат със добрата игра и направят резултата още по-убидителен *thumb_up* просто Арсенал не са във форма сега .... *tongue*

ceco26
28.08.2011 18:34

Иначе ме издразни, че коментатора взе да говори за поредица от загуби под ръководството на Венгер в Арсенал, при което взима последните мачове от миналият сезон...а за мен това е статистика, която по-скоро е с цел да обиди мениджър или отбор... Все пак в началото отборите не играят на 100%, а в края играят не толкова силно, ако са на добро място...

nevermind27
28.08.2011 18:37

Ако не си наясно коментатора е един от най-заклетите фенове на Арсенал - ако точно такива нямат право да ги критикуват не виждам кой...

teenage_head
28.08.2011 18:34

Венгер изобщо не е виновен, че тия лигльовци са несериозни. Чак аз им се дразня.

charl35
28.08.2011 18:33

2 гола не ни стигат искаме още хаххахаа *beer**beer**beer*

guest_
28.08.2011 18:33

фен съм на барса и пуул но и искам да поздравя Юнайтед страхотна игра и дано срещнем ето този юнайтед в ШЛ *beer**beer**thumb_up*

kaligyla
28.08.2011 18:33

отдавна не бях виждал да играе така отбора и вратарчето навлиза в ритъм и другите нови са перфектни подмладчването на отбора варви перфектно

nom3rcy
28.08.2011 18:31

просто неще да влиза тази топка днеска ...

aa2
28.08.2011 18:31

И ето за пореден път феновете(най-вече тези на Юнайтед и Челси) показват, че са най-големите селяни в света!!!Вместо да се радвате и да съчувствате на Арсенал вие само псувате като цигани...Покажете уважение, покажете малко съчувствие, защото за всеки отбор идва такъв период.

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 18:36

Уважавам някои от играчите на Арсенал, но не и клуба и най-вече управата му която буквално се гаври със вас феновете на отбора...

nom3rcy
28.08.2011 18:35

мхм ... за разлика от Сити и Челси. Не искам да убидя никой просто казвам истината

Manower
28.08.2011 18:33

Аз така говоря, че всеки отбор трябва да се уважава!!! Дали ще е Сити,Арсенал или всеки друг. Ония бил арабски отбор, имал пари, другия бил с еди какви си работи.

manutd_forlife
28.08.2011 18:33

прав си и ако съм казал нещо против арсенал се извинявам. Той е отбор с много голяма история и със много голямо бъдеще *wink*

kaligyla
28.08.2011 18:31

МАЧКАИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ

Ginekologa
28.08.2011 18:30

Ашли Йънг играе много изверг 100% анабол шприцова вратата*joking**ball**goal*

yordak86
28.08.2011 18:30

хахаххахахах ВЕНГЕР май пак ще мята бутилки и ще къса нерви ..хахахахха

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 18:29

Искам да видя изражението на Венгер след този гол, след първото полувреме и след края на мача...

aa2
28.08.2011 18:29

Когато нямаш късмет, когато всичко е срещу теб, и с дузпи, и с червени картони за противниците няма да спечелиш...Отбора ни няма късмет, отбора е сломен...Честита поредна победа на Юнайтед.

manutd_forlife
28.08.2011 18:34

да и двата гола са късмет... ех да биеш със 10 на 0 пак ще бъде късмет нали разбирачо?

city_blue
28.08.2011 18:33

така е Ман.ю има ужасен късмет...

Manower
28.08.2011 18:29

Чувате ли Боби Борисов как коментира? А е фен на Арсенал и то върл, това е коментатор! Без пристрастия! Днес май ще е деня на Манчестър! *joking*

genchooo
28.08.2011 18:28

а бе бия я със сила по високо бе ебати скапаната работа пффф

yordak86
28.08.2011 18:28

хахахахаха аи ся само да не ревете много пак съдията, че не ви давал дузпи и нз си какво... ДЕ ХЕА !

city_blue
28.08.2011 18:27

и пак късметтттттттттттттттттт.. късметчестър дуспанайтед

Ginekologa
28.08.2011 18:27

бр дехея *joking* перси дузпа ти дават изверг*joking**joking**joking**joking*

Manower
28.08.2011 18:27

Много кьопаво изпълнение на Перси! Мале мале, дано се отърват с малко Арсенал.

ChelseaBoy7_9
28.08.2011 18:27

Арсенал заслужават да паднат с едно 4-5:0-1 и да им дойде акъла на управата на клуба че Венгер трябва да бъде изгонен и че без влагане на пари няма как да правиш отбор и то такъв който да е равностоен на останалите с които се бориш... А Уелбек ако продължава да вкарва нищо добро не очаква "нашето момче"...

Ginekologa
28.08.2011 18:26

УЕЛБЕК *ball**goal* берба ще търка газа тоя зе да вкарва всеки мач*confused* арсенал тая год може и топ 4 да не видят*surprized*

genchooo
28.08.2011 18:25

Арсенал са ТРАГЕДИЯ поне 3-ка ще отнесат.. *confused*

Manower
28.08.2011 18:24

тцтцтц става ми неприятно като гледам Арсенал в това положение! Тази година май не се очаква приятна за тях, а така радват окото с тяхната си игра в Англия, жалко.

charl35
28.08.2011 18:22

Айде 1-0 гоооооооол гол гол гол гол *lol*

nom3rcy
28.08.2011 18:21

дайте някакъв линк за мача, ако е възможно от диема ...

nom3rcy
28.08.2011 18:26

БЛАГОДАРЯ !!!

Manower
28.08.2011 18:26

ето пич, радвай се *smile* [@link http://live.novatv.bg/]

aa2
28.08.2011 18:19

Нежно ни смазаха в началото...Много сме слаби.*cry*

nom3rcy
28.08.2011 18:13

Дайте линк за диема онлайн, ако има някой ?

aa2
28.08.2011 18:01

Според мен ще загубим с много, наистина МНОГО.Надявам се да греша и с този оръфан състав да вземем точица или поне да загубим с минимално 1:0, 2:1.Късмет пожелавам на момчетата.

brickbat
28.08.2011 17:55

Уинър, оправете си сайта, явно потреблението е по - голямо от колкото може да осигурите и на практика в събота и неделя няма секция резултати на живо, страниците се отварят много бавно, а понякога не може въобще да се прогнозира даден мач, преди малко дори не искаше да ми отвори сайта.

nevermind27
28.08.2011 18:01

+1

Patilanec
28.08.2011 17:54

Шест англичанина в стартовия състав на Юнайтед! Браво *thumb_up* Дано се получи хубав мач и победим защото Арсенал си имат в момента бая проблеми *ball*

naska
28.08.2011 17:49

А Вермаелен и Саня контузени ли са? Някой знае ли?

RosickyBoy
28.08.2011 17:44

Надявам се да хванем Х-а.. Но за мен мача има 2 развоя - Или разгром за Юнайтед, или зрелище и корав, напорит Арсенал за 2:2/ 3:3 .. Нека да има шоу!*thumb_up*

brickbat
28.08.2011 17:42

Интересното е, че за пръв път от много време Юнайтед ще играе в два поредни мача с един и същ стартов състав. Помня, че имаха към 100 и нагоре мача е различен състав, но незнам дали тази серия не бе прекъсната. Ще е много трудно за Арсенал да вземат и точка, но ако вкарат ранен гол може и да победят. Все пак ако играех на тото щях да играя за МЮ дори с хендикап, така че очакванията са ми 2-0, 3-1, а защо не и повече.

plame_1914
28.08.2011 17:39

Тоз Бербо вече и като резерва няма да влиза!Манчо тоя сезон,каквото направят в Англия това ще им е!В Европа не ги виждам с тоя състав!

Jorkoto
28.08.2011 17:37

арсенал с тоя състав ще е пълна мъка, много жалко, дано не се получи нещо като при сити-тотнъм. вермаелен и саня гледам че също са контузени, поне защитата да беше наред