Моуриньо: Няма начин да си тръгна от Реал!

20:16
Моуриньо: Няма начин да си тръгна от Реал!
"Само тези, които не ме познават, могат да си мечтаят, измислят или вярват, че ще си тръгна от Реал Мадрид на този етап", написа в писмо до обществеността Жозе Моуриньо.

Португалецът пише още в писмото, което бе публикувано на официалния сайт на "Белия балет":

"Аз вярвам, че много хора бяха изненадани от качеството на футбола, което Реал Мадрид показа в предсезонната подготовка и за тях би било доста изненадващо, ако си тръгна сега от Реал. Невъзможно! Имам фантастичен президент, който е много интелигентен и, с който ни свързва страхотно приятелство. Имам и генерален директор, който работи за тима 24 часа на денонощие, така че мотивацията ми е огромна, а аз съм много по-голям мадридист, отколкото много други псевдомадридисти... Няма начин да си тръгна. Няма начин! Искам още да се извиня на феновете на Реал, но само и единствено на тях, за поведението си в последния ни мач. Някои хора са по-усъвършенствани в областта на лицемерието от мен, така че те си крият лицата и говорят тихичко в тунелите. Не искам да се уча да съм лицемер, не желая това. Най-добри пожелая на всички. Ще се видим още утре на стадион `Сантяго Бернабеу`".

По-рано днес, Испанската Футболна федерация обяви, че е започнала дисциплинарна процедура срещу наставника на Реал Моуриньо, заради инцидента по време на втория мач с Барселона за Суперкупата на Испания. Официални лица от федерацията прегледаха телевизионните записи от мача, на които се вижда как Моуриньо бърка с пръст в окото на помощника на Гуардиола Тито Виланова. Той пък отговаря като хваща португалеца за главата, така че и двамата ще бъдат разследвани. В края на реванша за Суперкупата на Испания, спечелен от Барселона с 3:2, на терена настана масово меле, в което се включиха играчи и треньори, след като Марсело влезе грубо в краката на Фабрегас.

Днес имаше и публикации, че Реал Мадрид и Жозе Моуриньо ще се разделят, но от писмото на наставника става ясно, че тези слухове не отговарят на истината.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

IMAGO
24.08.2011 20:28

Играта на Барселона и тя ли е дело на съдийте ?

tarantino_q
24.08.2011 16:50

Не съм гледал мачовете за суперкупата, а само гледах видеото къде Моу бърка в окото на Виланова. Но от коментари разбирам че 1вия мач Барселона са симулирали. Но и да не са това не значи че Реал трябва да спрат. Защо да спират? Постоянно повтаряш факти, факти. Какви факти си показал ти? Само повтаряш, че Моу бил лицемер, че Барса спрели да симулират и т.н. Важното е че Барселона е най-подпираният отбор в Шампионската лига.

IMAGO
24.08.2011 20:27

То по принцип е глупаво да спорим - ТИ викаш ''Да'' , АЗ викам ''НЕ'' ... Щом ще си пишем с ирония - При 6 на 2 или 5 на 0 пак ли СЪДИЯТА ??? При знаменитият полуфинал МЕСИ , соловата акция пак ли съдията е виновен , че направи играчи с обща сума 300 милиона И вратаря броя ?! За супер купата Меси дето мина рекорда на Раул и е вкарал 13 гола срещу реал пак ли съдията ??? На Бернабеу като Реал и феновете са много отворени що бяхте паркирали автобуса пред Касияс бе отворен ? Нали сте колоса на Европа ? Играта на Барселона и тя ли е дело на Барселона , я ми кажи колко таланта са излезли от школата на Реал ? Кажи ми колко играчи през цялата история са ходили от Барселона в Реал ( цели 33 играчи ) , а от Реал в Барса цели 3 ! Случайност ли е , че Реал са най богатия клуб ? Или викаш Франко не е отговорен за това ? Моу като взе купата не рева от съдиите !!! Жалък Мадрид , жалък Моу ....

tarantino_q
24.08.2011 20:10

Пфф искам да ти се извиня за всичко. Погледнах РЕАЛно на нещата. Прав си. Моля ти се не ми го пиши на китайски, защото нищо няма да разбера. Пепе не само че не нарани кръка му ами даже и не го докосна. Но все пак си заслужава червения карто, защото е погледан страшно съдията. Щарк не е фен на Барселона. Той е фен на Реал, защото е фен и на Меси. Пълни глупости говоря и сам не си вярвам. От сега нататъка ще гледам РЕАЛно на нещата, а не БАРСЕЛОНски (като фен на Барселоа). И не знам защо Моу не рева при ''уефа , нло , обама , вияр'' Прав си. Вече наистина ме разобеди. ПС: С радиоточка и IMAGO не се спори!!!

IMAGO
24.08.2011 19:46

Абе на китайски ли ти пиша ?! Пепе и без да нарани кракът може да се даде червен картон за опасна игра ! Това е правило го има , ако пак ще ми пишеш може да провериш ! Имаше мач Юнайтед срещу Ливърпул и там Скоулс разпра кракът на един от Ливърпул , та мисълта ми е , че не е нужно да се стига до там и за това го има тва правило ! Ти от името на Щарк ли говориш , той кво е видял ?! Сам си каза гледах го н забавен каданс що ? Перси си заслужи картона , а колкото до Щарк мога само това да ти кажа МЕСИ НЕ Е БАРСЕЛОНА и мисли малко тоз съдия ще си сере върху кариерата специално за Меси . Пълни глупости ми говориш и сам не си вярваш , гледай РЕАЛно на нещата и , защо твоя Моу не рева като взеха купата на краля - уефа , нло , обама , вияр ???

tarantino_q
24.08.2011 18:30

Казах че Пепе е за жълт картон, но не и за червен. Вярно е гледах го на забавен каданс, но съдията е на терена, където също много ясно си личат нещата. Щарк е фен на Меси. Това значи, че ще подкрепя Барселона или Реал? Барселона естествено. А това да кажеш, че Перси си е заслужил картона, е голяма глупост. Не казвам че е най-голямата, защото най-голямата я направи съдията да му се даде червен картон. Срещу Челси няма никакво съмнение, защото положението не беше само едно. Останалата част от коментара ти не можах да разбера много ясно.

IMAGO
24.08.2011 18:13

Пепе не е за жълт картон ли ?! Я се порови малко из интернета и виж , че дори и да не нарани човека , може да се даде директен червен за опасна игра !!! Това правило не съм го измислил аз ! Ти много добре каза , че си гледал видеото , което е на забавен каданс , щото иначе трудно се вижда какво точно стана и Щарк няма въсможност на терена да вижда това видео на забавен каданс , а трябва да вземе решение веднага ! Щарк е искал фланелката на Меси в предишен мач , не е фен на Барселона , а на Меси ( Меси не е Барселона ) Перси си заслужи картона , защото и преди това не беше ангел !!! Срещу Челси там има съмнение , но пак ти казвам , ако Барселона има нагласени мачове , ТИ откъде знаеш в миналото , а и за бъдеще кой и как си е уреждал мачовете ?! Щом за Барселона може , значи и за други е можело ! Едно е сигурно Меси е феномен и Барселона са най добрият отбор в историята на футбола ( тва , че някой от тука искал Барса да бележи с три докосвания , тва не е Аякс през 70те години ) гледа се ефективността , а на Барселона им стана любимо число 5 ( макар и те да са получавали 5 гола в своята мрежа )

tarantino_q
24.08.2011 18:01

Естествено че не удобрявам бъркането в очите. Но вече написах че това е единственото лошо качество на Моу. Какво разбирам под подпиран отбор ли? Полуфинала срещу Реал. В първия мач Пепе получи червен картон, за нарушение на което се дава жълт картон в повечето случаи. А в такъв мач е недопустимо да се дава червен картон при такава ситуация. Другото е, че гледах и видео, където ясно си личи, че няма пряк контакт между играча на Реал и играча на Барселона. Преди мача се смени и рефера, защото Барселона не бяха доволни от стария. И на негово място свири Волфганг Щарк, който не прикрива че е фен на Барселона. А на осминафинала срещу Арсенал (отбор, който за тебе е школа за развитие на таланти) Дадоха на Перси червен картон заради ''разкарване на топката''. А след това им дадоха и дузпа. Другия пример е срещу Челси за неостсъдените дуспи. Това са само три примера, но за турнир като Шампионска лига, където изпитанията идват от осминафиналите е много.

IMAGO
24.08.2011 17:24

Добре можем да приключим много лесно . Ти ми кажи одобряваш ли бъркането в очите на хората и забележи в гръб ! Ще му четеш ли тези лекции , ако някои ти бръкне в очите и ще сметнеш ли за нормално , този който ти е бръкнал в окото да не се извини на тебе , а на своите приятели ?! Като казваш подпиран отбор - кажи ти как го разбираш ? Пишеш ти и тоя аа2 за симулации и аз ви казвам , че и на мен не ми харесва , но това беше за 1 мач и те спряха тези тримата ! Като изгонят някой от реал и се почва съдията е фен на Барселона , но не искате да виждате грубата игра от страна на реал и , че си заслужават картоните ... И както бях писал за Моу ( той признава победата дори и тя да е грозна , това е типично само за един мръсник и именно за това в него мач Барселона игра мръсно , макар да не ги оправдавам )

tarantino_q
24.08.2011 17:08

Впрочем спорих само за Моу дали е лицемер, но ти постепенно започна да приказваш за симулации и груба игра. Покажи ми къде съм писал съдията, съдията. Просто казах че Барса е най-подпираният отбор в ШЛ, което е вярно. Никъде не съм писал нещо за съдията от мачовете за суперкупата. Даже не ги бях обсъждал. Но ти веднага започна да ми изброяваш всичките нарушения на Реал. Просто няма за какво друго да се захванеш. Такива фенове като тебе си държат на своето и никога няма да си променят мнението. Затова написах че можем да спорим вечно.

IMAGO
24.08.2011 17:00

Точно ТИ не си гледал мачовете , но спориш ! От оня мач на Бернабеу е нямало симулации от страна на Педро , Алвеш и Бускетс ! Щом казваш , че не са длъжни да спрат с губата игра , тогава няма да ми пишеш съдията , съдията !!! Факта е следният ТРИМАТА ОТ БАРСА СПРЯХА , НО РЕАЛ С ГРУБАТА ИГРА ?! Моу е велик човек и ти пожелавам такива като него да ти бъркат в очите , а ти им изнасяй речи , е имал спортна злоба ! Ако на улицата някой ти бръкне в окото за кеф , много ми е интересно ти лекция ли ще му държиш ?

tarantino_q
24.08.2011 15:58

Тука можем да си пишем вечно. Ти че държиш на твоето, а аз на моето. И това че е бръкнал в окото не някой си от Барса не значи че прикрит, двуличник, ласкател и т.н. Това значи че не уважава противника си. И колкото и да мисля това е единственото лошо качаство на Моу. Но и това качество изгражда образа на му като цяло. Той не уважава противника, има спортна злоба, вярва в способностите си и е готов на всичко да спечели. Затова Моу ми харесва.

IMAGO
24.08.2011 16:30

39 коментар и виж кой не чете ...

aa2
24.08.2011 16:27

Аз да съм казал нещо за последния мач?Чети бе приятелю, чети коментарите ми и тогава говори простотии.Не съм казал, че футболистите на Барселона са симулирали в последния мач, но в мача на ''Бернабеу'' си симулираха.

IMAGO
24.08.2011 16:27

Ти на мястото на играча ли си бе ? Накарай някой да те ритне и да видиш какво е ! Факт Барселона печели и вдига трофеи , а моя аватар не е колаж ...

IMAGO
24.08.2011 16:24

Слушай , аз ти давам факти , а ти само пишеш като ахмак ! Пример мача особено когато стана мелето , я ми кажи кой от барселона симулираше и кой игра грубо от барселона и как победи барселона ! Хейтър ...

aa2
24.08.2011 16:23

Алвеш не е спрял и тук идва най-смешния момент във футбола, който поне аз съм гледал.Първия мач между двата отбора във финала(2:2) имаше един адски срамен момент за Алвеш.Пепе му влезна грубо - докосна го леко по десния крак, а после Алвеш се държа за левия и дори реши да показва раната си на левия си крак.Това просто ме накара да падна на пода и да се въргалям от смях.Кажи ми - това ли трябва да е лицето на отбор като Барселона?На Испанския шампион, на европейския шампион, на световния шампион(предполагам ще спечелят световната купа тази зима)?

aa2
24.08.2011 16:21

И пак ти казвам - нормално е играчите на даден отбор да полудеят и да правят простотии когато играят срещу един противник 10 пъти в рамките на 2 календарни години и са ощетени по 10 пъти във всеки мач.Които и футболисти да са на мястото на тези на Реал Мадрид ще полудеят и ще започнат да играят адски грубо.Не можеш да играеш на 1/2 финал в ШЛ и половината лекета испански да падат като п**ки и съдията да не ги санкционира за това и ти да искаш потърпевшите играчи да продължат с нормална игра, просто не може, те са хора, и те имат граница която лесно може да бъде премината.НЕ ОПРАВДАВАМ ПОСТЪПКАТА НА МАРСЕЛО, НЕ ОПРАВДАВАТ АДЕБАЙОР, НЕ ОПРАВДАВАМ МОУРИНЬО, НО КАЗВАМ, ЧЕ ФУТБОЛИСТИТЕ НА БАРСЕЛОНА СИ ГО ЗАСЛУЖАВАТ!!!

IMAGO
24.08.2011 16:20

Хич даже не я обръщам ! Просто става така като се намеси друг ! Кажи ми сега Барселона ( Алвеш , Бускетс , Педро ) симулираха ли или спряха ? Ако казваш , че продължават срещу реал да симулират , моля дай видео ! Реал спряха ли с грубостите ?! Ти каза не ! Извод Барселона спряха , а реал не ... Сега си избери за моу или за ел класико да пишем и да знаиш , аз не пускам , но като спорим нека бъде с факти ...

tarantino_q
24.08.2011 16:14

Обърна темата. Да съм казал че играчите на Реал не играят грубо?

IMAGO
24.08.2011 16:11

Ще спорим вечно защо ?! Защото спориш пред фактите - Бърка ли в окото и то в гръб ?! Извинение да е дал на Вилянова ?! Редно ли е да се счупи някой крак да признете да Пепе или Кедира или Марсело играят грубо ? Кедира с бутоните в главата на Абидал ? Картон имаше ли ?! Съдията бил виновен случая с Пепе , а ти как гледа видеото на забавен каданс ! Съдията не го гледа на забавен каданс ! Марсело ритна Меси в ребрата и ? Един мач симулации от страна на Алвеш , Бускетс , Педро ( те не са Барселона ) , а що не казваш как тоз тогоански циганин Адебайор бъркаше в лицата на хората или Марсело как стъваше върху ръката на Педро ! ФАКТ - Играчите на Барселона спряха симулациите , но РЕАЛ не спря с грубостите ! Извод : Това не е ръгби , ако играят грубо ще има картони !

BLESSS
24.08.2011 10:53

Дано не замести САФ!

aa2
24.08.2011 16:24

Браво на мен!Фен съм на школа, радвам се.Ти си фен на отбор, аз на школа, къде е проблема?Сега доволен ли си?Съгласявам се с теб, радвай се....*lol**lol**lol*

IMAGO
24.08.2011 16:22

Я пак си пусни мача с интер и говори ! Барселона спряха беше само един мач ... Арсенал не е отбор , че да чакаш трофеи , а школа .. Фен си на една школа !

aa2
24.08.2011 16:16

Длъжен ли е Арсенал да печели трофеи?Арсенал не е най-великия клуб в Англия, не е най-добрия клуб в Англия, дори не е 2-рия най-добър клуб в Англия.Защо трябва да печели трофеи?И 100 години да няма трофей това няма да е чак толкова голям проблем, защото никой вече не очаква трофей от Арсенал.Да не говорим, че отбора е рязан всеки мач от съдии(погледни двата мача от началото на сезона).Така че да кажеш, че Арсенал няма да спечели трофей скоро не е толкова обидно, а факта, че играчите на Барселона в големите мачове симулират по-зле и от футболистите в България говори само лоши неща за отбора ти.Колкото до Интер - и да е имало несвирена засада тогава то тя е била ЕДНА, а в мача Барселона - Челси имаше МИНИМУМ 4 дузпи, които бяха 100000%-ови.Барселона просто е съдийски отбор - ФАКТ!!!

IMAGO
24.08.2011 16:12

39 комантар прочети бе ...

tarantino_q
24.08.2011 16:07

Май те засегна. Защо обърна темата към Арсенал. Нямаше как да му отвърнеш ли?

IMAGO
24.08.2011 16:02

Хейтърче , пак ти пиша гледай си Арсенал ( един клуб , който задачата му е да развива играчи , но временно и когато станат готови да си вземат очите в истинки големи отбори ) Що не си пуснеш головете на интер от засади бе отворен ?! Само говорите за мача - барса срещу челси , а головете от засади на интер ??? Един мач симулираха , а ти навсякъде само това пишеш ! Барселона спря със симулациите и най вече не бяха във форма и пак го сложи на Реал ! Реал правят фал след фал и накрая Жозефина реве , защо оставал с 1 играч по малко и като дойде реванша на реал им бяха спестени червени картони . Пак ти казвам гледай тази школа за развиване на таланити Арсенал . Кога Арсенал ще вдигне трофеи питам ? Колко години стана нищо не прави арсенал . Насри и Фабрегас как няма да се махнат това е школа не отбор ...

tarantino_q
24.08.2011 16:02

Напълно съм съгласен с теб. Нямам никакво уважение към Барселона имено заради нещата които изброи. Аз съм много по-голям фен на Ливърпул от колкото на Реал и никога не съм казвал нещо лошо за МЮ.

aa2
24.08.2011 15:53

Еми не може само Барселона да прави мръсно на другите бе младежо, не може футболистите на Барселона да се хвърлят като п*тки на х*й когато противник им лъхне във врата и после да искаш да ги уважават.Никой не уважава Барселона точно, защото играчите й са пълни боклуци!!!В Интер и Челси Моуриньо не е правил такива простотии, защото отборите му не са били рязани във всеки един мач срещу градските си съперници.

IMAGO
24.08.2011 15:43

Чакай малко ! Моу си е изградил репутация на уж голям мениджър , обаче с едно много важно отклонение , че той иска да побеждава независимо от цената ( победата си е победа , ако ще да е и грозна ) Това , че се извинява само на феновете доказава що за човек е ! Пример - Аз да дойда и да те набия у вас и да се извиня на мойте приятели , че са видели как те бия ?! С този пример пак за 100тен път ти казвам , че е прикрит, двуличник, ласкател, подлец, лъжец, злонамерен, неискрен, лъжлив , а това всичко е синоними на думата лицемер ! Я пак лицемер или благороден човек е ?! Нормално е да защитаваш отбора на който си фен , но гледай РЕАЛно на нещата ! Аз , ако дойда и ти бръкна в окото дали няма да искаш да ме удариш и ще смееш ли да ми кажеш , че съм голям човек ! Че и в гръб напада !!!

tarantino_q
24.08.2011 15:32

Това, че се извинява само на феновете си не значи че е лицемер, а че няма уважение към противника. Това че наричаш Моу лицемер е напълно грешно. А защо всички фенове (не фенчета) приличаме на Моу - това е така защото всеки подкрепя отбора си. Много малко са хората (както и ти каза), които ще признаят грешките на любимия си отбор. Повечето даже и не ги осъзнават.

IMAGO
24.08.2011 15:14

Специално за теб - МОУ казва това : Искам още да се извиня на феновете на Реал, но само и единствено на тях, за поведението си в последния ни мач. Само единствено на Реал , че са го видели да бърка в окото на Вилянова , а не на самият Вилянова ! Друго от Моу : Не искам да се уча да съм лицемер, не желая това. Не е ЛИЦЕ - МЕР , НЕ ! Лицемер синоними - прикрит, двуличник, ласкател, подлец, лъжец, злонамерен, неискрен, лъжлив ... Може да сравниш казаното от Моу и синонимите ( другите имане на Жозе ) и пак имай наглостта да ми пишеш , че аз се излагам ! Що всички фенчета на Мадрид са като Моу само тоя Радо4796 и още двама са с РЕАЛно виждане !

tarantino_q
24.08.2011 15:03

Прочети си коментарите и се замисли дали са глупави. Знам че няма да си признаеш, но просто така за себе си ги прочети.

IMAGO
24.08.2011 14:54

С кое ?! Фенче на Мадрид ...

tarantino_q
24.08.2011 14:29

В тази статия се изложи достатъчно. Трябва да спреш.

IMAGO
24.08.2011 12:47

Изродономикс , 1000 акаунта да си направиш пак л*йно си оставаш !

CR7REALMADRID
24.08.2011 12:10

не ми е идол.Просто е такива пубери като тебе мн ме дразнят

IMAGO
24.08.2011 11:17

Щобе той не е ЛИЦЕ - МЕР '' Искам още да се извиня на феновете на Реал, но само и единствено на тях, за поведението си в последния ни мач.

cesc4barca
23.08.2011 23:03

Фен съм на барса и искам моуриньо да остане колкото се може по дълго в реал защото барса има много дълъг път да настигне реал по трофей но моуриньо невероятно много ускорява този процес

Man_Madrid
24.08.2011 02:21

*joking**joking* Това за cesc4barca ме уби и е напълно вярно . А за статията мога да кажа , че това е един от многото верни треньори и вярвам , че сезона на Моу и Реал Мадрид ще бъде фантастичен... ако няма такива глупости и мелета както стана с Барса преди няколко дни ! *thumb_up**beer*

tarantino_q
24.08.2011 02:05

На такива като тебе трябва да забранят да пишат. Трябваше да ти прочета коментара четири пъти, за да схвана какво си написал.

tazcho
24.08.2011 00:44

явно не оценяваш страничната помощ, късмета и класата ... а колкото до темата - Не се е пенсионирал САФ не е отиша МОУ в англия

tazcho
24.08.2011 00:42

тва е най-мишкарския коментар който съм чел *joking**joking**joking*

aksdmajlskdakda
23.08.2011 21:45

Жозе скоро няма да замине от клуба и Реал става все по добър,горко им на Барса през идния сезон.*devil*

JamesEndyakov
23.08.2011 21:31

"YOU WILL NEVER WALK ALONE"-До всички фенове на тоя Велик отбор я запейте "YOU WILL NEVER WALK ALONE"

manutd_forlife
24.08.2011 09:14

хаха кво ще кажеш да спреш да се излагаш пубер ?

JamesEndyakov
24.08.2011 09:12

Запейте песента Ние Манчо сме цигани големи.

ComsteR
24.08.2011 05:40

НЕ знам какво да запаем ние но вие трябва да запаете SOON NOT TAKE A THE TROPHY ШАЛЯЙЛЯЛЯЛЯЛ

peterdeadman
24.08.2011 02:56

Защо ли си мисля, че това е тема за РМ, не за ливърпул ? Както и да е ynwa - you never win again ;] Относно темата, мисля, че Моу е добър треньор, но просто не може да губи..

IMAGO
23.08.2011 20:58

От устата на Моу да излезе това - Не искам да се уча да съм лицемер , при положение , че той си е лицемер е чисто лицемерство ..

MihailoFF
25.08.2011 12:11

Браво, научил си се да използваш google

IMAGO
24.08.2011 10:42

Знаем , че ти е идол , но това не променя факта , че е ЛИЦЕ - МЕР ..

BASTARD
24.08.2011 10:25

пич ти си много бавен тип.

IMAGO
24.08.2011 10:17

Ти си същия като него ! В опит да се направиш на интересен се излагаш ... Лицемер - Човек, който говори за гърба на другите. Синоними - прикрит, двуличник, ласкател, подлец, лъжец, злонамерен, неискрен, лъжлив ...

MihailoFF
24.08.2011 03:02

Какво им обясняваш изобщо ... чул от някъде че лицемер е лошо качество и тръгнал да го употребява с/у всеки ...

tarantino_q
24.08.2011 02:13

Лицемер - човек, който говори зад гърба на другите. Сега ми кажи дали Моу е лицемер или не.

ALVAR0MORATA
23.08.2011 21:17

А бе ти ако не пишеш във всяка една тема на РМ!? неможеш ли

nom3rcy
23.08.2011 20:47

Едно трезво мнение да прочета в този сайт от фен на Реал Мадрид ... евала

rado4796
23.08.2011 20:34

говорих Симулаций от ШЛ На 1/2 финала !!

rado4796
23.08.2011 20:33

Няма право да отива при някой и да му бърка във окото без нищу да му е направил поне на пръв поглед излежда така поне се извини на феновете а феновете на барса защо не го заслужават ? Просто Моуриню не може да губи това забелязвам става Агресивен и си търси оправдания да във мачовете с Барселона имаха известни симулации от страна на Алвеш,Педро но какво те са виновни да не можеш да победиш на собствен терен.... или Х как един път не каза Барселона ни надиграха Това не мога да си обесня аз мисля че ще спечели всичко с Реал,но няма да остане повече от 1-2 сезона след всичките спечелени купи ако ги вземе де което мен ми се иска *smile*