Срещата започна с очаквания домакински натиск. В седмата минута след пробив на Ашли Йънг по лявото крило, топката бе подадена на Том Клевърли, който отправи плътен удар с десния крак от границата на пеналта. Топката влизаше в долния ляв ъгъл на Фридъл, но американецът плонжира и изби в корнер.
С течение на времето халфовата линия на Тотнъм започна да печели по-често борбата за първа топка и "шпорите" за моменти установяваха контрол върху мача, владеейки повече топката в половината на домакините. В 20-а минута Гарет Бейл и освободи позиция за шут по диагонала, но уелсецът използва по-слабия си десен крак и ударът му не затрудни Де Хеа. Три минути по-късно при една контраатака на гостите Ван Дер Ваарт опита да прехвърли Де Хеа с параболичен удар, но стражът внимаваше и без проблеми улови топката. В 27-а минута след многоходова атака на Юнайтед по левия фланг, Рууни получи топката на границата на пеналта и с меко центриране намери Ашли Йънг, който от линията на малкото наказателно поле стреля с глава, но топката мина на сантиметри от дясната странична греда на Фридъл.
Първият жълт картон в двубоя бе показан в 36-а минута, когато Джони Евънс грубо фаулира Джърмейн Дефоу в половината на Юнайтед. Малко по-късно и Майкъл Доусън от Тотнъм бе официално предупреден заради фаул срещу Ашли Йънг.
Три минути преди края на полувремето след пас по земя на Бейл Рафаел Ван Дер Ваарт овладя топката на линията на наказателното поле и отправи плътен изстрел с левия крак, като Де Хеа показа добър рефлекс и спаси.
Още в 47-а минута Юнайтед можеше да излезе напред в резултата, след като получи възможност за удар от позиция в наказателното поле. Бившият футболист на Астън Вила шутира с десния крак по земя в долния десен ъгъл на Фридъл, но стражът улови. Три минути по-късно Ленън избута Евра по десния фланг на атаката на Тотнъм. Реферът не отсъди нарушение, крилото на гостите навлезе в пеналта на Юнайтед и пробва прострелно центриране, но Евънс по експертен начин пресече паса на Ленън към Дефоу. В 53-а минута Андерсон и Рууни направиха двойно в половината на Тотнъм и бразилецът отправи мощен удар от далечна дистанция, който затрудни Фридъл, но вратарят на гостите успя да боксира. Топката попадна на крака на Рууни, който също опита късмета си от разстояние, като в тази ситуация Брад Фридъл улови топката.
В 57-а минута Фил Джоунс напредна в половината на Тотнъм, центира в наказателното поле, където Уелбек с глава насочи топката към Йънг, който с удар от воле пробва да разпечата Фридъл, но топката прелетя над напречната греда. Три минути по-късно след меко центриране на Клевърли отдясно Дани Уелбек бе оставен непокрит в наказателното поле и с глава прати топката в долния десен ъгъл на Брад Фридъл - 1:0. Буквално в следващата атака Ван Дер Ваарт за пореден път се опита да прехъврли Де Хеа с удар от далечна дистанция, но отново холандецът не успя да осъществи своите намерения. В 65-а минута Уейн Рууни бе близо до удвояване на резултата след параболичен удар от фаул, като Брад Фридъл плонжира и спаси. Три минути по-късно Уелбек направи задна ножица от границата на малкия пеналт, но вратарят на гостите усети посоката на удара и за пореден път спаси. Малко по-късно Брад Фридъл по ефектен начин отрази и изстрел на Евънс, който след изпълнение на корнер бе оставен непокрит на линията на малкия пеналт и шутира с десния крак по посока на вратата.
Тринайсет минути преди края на мача домакините решиха мача с прекрасен гол, който взриви трибуните на "Олд Трафорд". Андерсон пусна пас в коридор за Уелбек, който от точката на дузпата с пета насочи топката към празно пространство. Андерсон стигна до паса и с левия крак прати топката в десния ъгъл на Фридъл - 2:0.
Две минути по-късно топката бе центрирана в наказателното поле на Юнайтед, Де Хеа увисна и Дефоу се докопа до коженото кълбо, след което с мощен удар разтресе страничната греда на "червените дяволи". В 80-а минута сър Алекс направи тройна смяна, пускайки в игра Чичарито, Гигс и Парк на местата на Уелбек, Клевърли и Ашли Йънг. Така за българина Димитър Бербатов остана само да догледа срещата от резервната скамейка. В 83-а минута Луиш Нани по перфктен начин центрира отдясно, топката стигна до Рууни, който на празна врата не успя да реализира трети гол, като ударът му мина над напречната греда. Три минути преди края Гигс центрира с десния крак към Рууни, който се вмъкна между централната двойка защитници на гостите, и с глава направи резултата класически. В крайна сметка Юнайтед напълно заслужено взе трите точки и е със стопроцентов актив след първите си две срещи от новия шампионат.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
24.08.2011 02:15
Това е най-големия , най-великия и най-успелия , както и най-титулувания клуб във Англия и един от най-добрите отбори във Европа в последните години ! Просто съм горд , че съм фен на този клуб , просто ми е кеф постоянно да гледам страхотната им игра и великия дух , когато отбора губи резултати като 1-0 , 2-0 и винаги успява или да изравни или да обърни на 1-2 или 2-3 ! Феновете винаги са били 12 играч на "червените дяволи" , Могъщият Олд Трафорд , тей наречен "Тятъра на Мечтите" , е стадион , в който много много рядко отбори са си тругвали със високо вдигната глава . Манчестер Юнайтед ще бъде и ще си остане най-великият английски отбор във историята на футбола. GLORY GLORY MAN UNITED ! *devil**beer*
26.08.2011 02:05
Изфъштявам ....
24.08.2011 17:57
гейчо, не виждаш ли, че всеки който прочете тъпотиите ти и след това ти отговори само ти се присмива на глупоста...наистина възможно ли да си чак толкова тъп, че да не схванеш, че стана за подигравка на половината сайт *joking*
24.08.2011 10:22
.... по голяма простотия не бях чел никъде , досега *lol**lol*
23.08.2011 22:06
ей феновете на тотнъм къде сте сега нали беше Х какво стана а някой даже си въобразяваше че ще ни бият на олд трафорд леле колко сте изпаднали ГГМУ!!!И в неделя ще мачкаме
23.08.2011 20:55
Уелбек много го храних, тъй като съм го гледал около 10-15 мача и от него до сега нищо не съм видял, особено в първите 2 със Сити и Уест Бром имаше общо 5 съприкосновения с топката, от които половината неуспешни спирания, другата отново някакви нескопосани било то шутове или подавания, но вчера след гола ... направи и задна ножица, изнесе топката елегантно пред собственото наказателно чак до вратата на съперника, показа техника и скорост в тази си акция, след това с пета асистира за гола и просто .. може би му липсва и самочувствие, млад е .. но от 30 минути 1 асистенция и 1 гол и 2 успешни спирания и подавания на топката .. не се става голям играч има още много да расте, дано не ни е заблудил, но със сигурност ще е с голямо предимство пред Бербатов заради своята националност и младост, а и стремеж към гонене на противнкивите футболисти с цел "преса", което Бербатов не му е любимо, а пред Ернандез ще е с предимство отново със своята националност, но и с физиката си. Общо взето и към него доверие няма да се губи дори 10 срещи да не вкара гол, а ако играе така, както игра през последните 30 мин вчера .. вероятно ще бъде 100% титуляр
23.08.2011 20:43
Мислех да не пиша, но ме хвана яд - как тоя малък келеш Уелбек стана играч ??? Направи една пета и това беше - през другото време не можеш да го видиш изобщо ... в първият мач не можа да му върже и се видя, че нищо не направи ... Клевърли си е класа, но това е друг въпрос ...
23.08.2011 15:29
Юнайтед играха страхотно!
Прочетох някои коментари и се зачудих как по дяволите може да мислите , че фитболист във супер форма, който би могъл да играе в почти всеки отбор, който иска , ще се пенсионира на 30 години ???
Кака е на 29 и общо взето ситуацията е същата.
Роналдиньо също е на 30 и се опитва да се върне формата.
Ако не го продадат през зимния трансферен прозорец си тръгва , като свободен агент и в това няма нищо лошо , дори е страхотно *wink*
23.08.2011 14:48
уговорен му е мозъка на тоя разбирач хахах
23.08.2011 13:46
Дани Лелбек през пържото полувреме небе сигурен в изявите си НО фторото бе просто великолепен Андерсон игра много добре и колкото до защита Видич и Фърдинанд нелипсваха на одбора този мач ЯВНО с ДЕЦА СЕ ПЕЧЕЛЯТ КУПИ
23.08.2011 13:02
каде отидахте тея дет викаха , че манчо ще падне заради отсаствието на титулярните централни защитници е защитата беше бетон както и си помислих ...
23.08.2011 12:25
Една дума написах и я сбърках *lol* (все пак ся ставам)
Подкрепям*
23.08.2011 12:11
За пореден път се убеждавам,че феновете на Ливърпуул в сайта Уинър са най-интелигентни!!!
23.08.2011 13:40
На Реал и на Ман Сити са най-прости *lol*
23.08.2011 12:25
Подрекям.
23.08.2011 12:11
Абсолютно
23.08.2011 11:57
след видяното от новите в състава на юнайтед мисля ,че дилемата бербатов е ясна страхотен мач браво
23.08.2011 11:50
Много як мач направиха, а тоя коментатор едвам го изслушах, бахти ужасния немски. А ако имаха повече касмет Юнайтед ,ger44o , щеше да видиш уговорения мач как сварвша 5-6 : 0 *wink* Брат Фридъл направи страхотен мач. И наистина Де Хеа, като измами Ван Дер Ваарт, направо щях да падна от стола. Ае повече късмет срещу Арсенал за следващия мач *smile**beer*
23.08.2011 12:04
Де Хеа ми съкрати живота с онзи финт *joking*
23.08.2011 11:22
Фарс ... "Страхотен Юнайтед направи на пух и прах Тотнъм" Ами те лефски и славия изиграват по умело уговорените си мачове... Пълен смях.... Поне малко да се бяха постарали , да не им личи толкова....*lol*
23.08.2011 18:17
"Ман Юн никога не е уговарял срещи ."*joking**joking**joking* Смях се до сълзи на тоя виц....*lol**lol**lol*
23.08.2011 17:08
Яко си се филмирал!
23.08.2011 16:58
Човек ти си много тъп . Ман Юн никога не е уговарял срещи . Ти май си получил слънчев удар кат та гледам *joking**joking**joking*
23.08.2011 14:21
Тоя мач е толкова уговорен , колкото ти си Папата...
23.08.2011 11:32
ти си много зле "Уговорен мач" много си тъп Саше Саше *joking**joking*
23.08.2011 11:22
Tоя Де Хеа как има нерви да ги финтира нз *lol*
23.08.2011 10:27
Трябва да се признае стареца не е изкуфял, а е гений
23.08.2011 09:34
Като чели пак виждам Юнайтед шампиони.Просто каквито и играчи да пусне на терена,изглеждат като топ класа.Честита победа.*thumb_up*
23.08.2011 09:31
МЮ - Най-добрите !
23.08.2011 09:08
А извинявам се Чичарито даже се завърна вече днес. *lol*
23.08.2011 08:56
Добра победа ,но вече съм напълно обеден,че Бербатов няма никакво бъдеще в Манчестър след като дори при оцъствието на Чичарито не само ,че е оставян резерва ами дори въобще не му се дава шанс Съра предпочита който и да е друг нападател да пусне не и Бербатов ,а какво остава като се върне Ернандес не знам ,но мисля ,че е повече от очевидно ,че този сезон няма въобще да се разчита на Берабатов и може би е грешка ,че остана ,но той си знае. Аз нито го съдя ,нито го критикувам напротив аз съм признал безпорните му качества и го подкрепям ,но просто казвам това което виждам не само аз ами всички ,а то е ,е Съра няма да разчита на него през този сезон и ще е все закован на пейката за съжаление.
23.08.2011 08:48
и стига сте коментирали не е пуснал бербатов голямо чудо не се очудвам
23.08.2011 08:47
не забелязахте ли че целия състав на манчо беше от юноши така че берба не се вписваше имам в предвид стартовия
23.08.2011 08:39
*joking* Тотнъм, ако бяха били МЮ...това щеше да е сензацията на века!
23.08.2011 08:51
Ами те , Тотнъм не са ги били на "Олд Трафорд" през този век , така че , да*joking*
23.08.2011 07:48
Честита победа на всички фенове на Манчестър Юнайтед аз много уважавам този отбор Съра така ни изненада без да пусне Берба нито 5 мин. игра а иска да го задържи това е лошо...
23.08.2011 06:12
и на всички фенове на СИТИ дето критикуват в УСТАТА ви купени ПУТКИ заплатажийски парите титли не носят СЪРЦАТА на играчите ги носят балъци не заслажавате името на МАНЧЕСТЪР Юнайтед да казвате на глас даже !
23.08.2011 06:10
ся ще говорители още ве КРИТИЦИ БАЛЪЦИИИИ ейййй МАН Ю са голяма сила и ще шибат наред ! ТОВА Е положението !
23.08.2011 05:28
До тук Добре ,ако пляснем Арсенал и Челси и един Х с Болтън, перфектно ще се развият нещата *smile*
23.08.2011 03:30
Червените дяволи, са си Червени дяволи*devil*
23.08.2011 02:01
ГГМУ *devil*
23.08.2011 01:55
ей гражданин и вашия ред идва още не вие заздравяло дупето ама пак ще го порнем хахахаххахахах палячо
23.08.2011 01:54
Чак досадни ставате с тоя Бербатов вече, егати мрънкалата, че и с вечните теории за конспирация... Чудесно второ полувреме на Уелбек, Клевърли отново на ниво, Гигс влезе и за няколко минути направи асистенция, няма остаряване при този човек. Де Хеа игра малко по-уверено и с повече самочувствие, само в един момент показа колебание, дано продължава да се развива. Най-учуден съм, че Еванс отново игра на ниво, втора поредна среща. Не му се беше случвало наскоро такова нещо, надявам се, че няма да е временно и наистина е открил формата си. Общо взето супер мач изкараха, но все още има какво да се желае, Тотнъм са добри, но не са от най-силните отбори, а и освен това бяхме домакини. Истината ще си проличи след няколко седмици срещу Челси, или през Октомври в мачове в Ливърпул и Сити. Определено има какво да се желае още, но младоците са супер и със сигурност имат добро бъдеще.
23.08.2011 01:52
бобето: юнайтед от както Фергюсън е трениор повече от половината отбор е от младоци.За головете след 50-60 минута може трениора да иска така
23.08.2011 02:19
Сериозно ли мислиш ,че Съра иска да вкарват голове след 50-60 минута *joking* А иначе по темата Отдавна не се бях наслаждавал на мач на МЮ ,може би откакто Роналдо си тръгна . Тези млади момчета донасят атракцията в играта им ,която липсваше от 2009-та година насам. Личи си ,че имат потенциал особено Клевърли и Уелбек . Мисля,че Съра е точния човек ,при който те могат да се развиват все повече и повече и след време да станат големи играчи. А Тотнъм няма какво да ги коментирам . Много слаб мач ,халфовата линия никаква я нямаше ,нападението ялово ,защитниците се въртяха като мухи без глави. Добре ,че беше Фридъл да спасява разгрома. С тази игра другата седмица ще паднат и от Сити . Личи си ,че без Модрич не им се получават нещата и ако го продадат Тотнъм затъват .
23.08.2011 01:45
селяни
23.08.2011 01:42
баси заглавието...
23.08.2011 01:38
М.Ю. бяха силни,но пък тотнам играха доста слабо
23.08.2011 01:08
Не бързайте бе шампоани ли сте шампиони ли ще ставате. Те първа сериозните изпитания предстоят, до 61-вата минута Юнайтед имаха съвсем малко превъзходство, просто в Тотнъм нещо куцаше халфовата линия, а Юнайтед наистина правят нещо добро и подмладяването на отбора, като за начало изглежда много успешно, защото всяко подмладяване в който и да било отбор .. общо взето си е голям катаклизъм и апокалипсис, виждаме Левски в България какви са комици, видяхме Челси какво показаха миналия сезон и дори те правят постепенно подмладяване и им е трудно да покажат качеството, което са показвали .. Милан минаха пред сериозни изпитания .. учудващо Юнайтед от нищото изведнъж .. с тези англичани младоци успяват в тези 3 мача, но сериозните битки предстоят пак казвам .. с Уест Бром имаха 1 точен удар и вкараха 2 гола, със Сити до 65-тата мин нямаше друг отбор на терена и при 2-0 се случи чудо .. и обърнаха играта, а днес след 61-вата мин .. трудно бележат първи гол .. ще страдат и то много, не ги правете шампиони толкова рано
23.08.2011 01:05
Честита ни победа, но не мога да приема факта че Бербатов беше заменен от 2-та играчи които би трябвало да са негови резерви ... това вече не е Сър Алекс който уважавах ...
23.08.2011 00:55
До коментар [@comment 793720] от [@user skravena]:
е явно не можеш да приемеп истината квато е *smile* шанс тва е избора да си от страната на един от най бутаните отбори в цял свят
23.08.2011 01:24
Ти не спиш ли вече бе гаден ХЕЙТЪР ? Знам че ти е гадно , че Юнайтед победиха , но почваш да говориш само тъпотий , коя от коя по-глупава... Пий хапчетата за депресия и право в леглото... *wink*
23.08.2011 00:40
Искам само да забележите как си проличават истинските хейтъри ! Сега когато Ман.Юнайтед победиха безспорно никой друг фен не се закача освен тези който са истински хейтъри !
23.08.2011 00:52
Малко са хората като тебе гледащи реално на нещата *smile* евалата
23.08.2011 00:49
Що да не съм истински фен ? Щот не се закачам като другите ли ? Просто като няма за какво да се закачам мълча ! Пък и при мен има нещо което го няма в по-голяма част от феновете и това нещо се нарича РЕСПЕКТ КЪМ ПРОТИВНИКА !
23.08.2011 00:44
то тогава ти не си истински фен на ливърпул *smile*
23.08.2011 00:33
Тотнъм до 61 минута играха блестящо. За момент си помислих че ще вземат и мача , но след първият гол рухнаха. Реднап направи също и голяма грешка със смените и това беше добре дошло за Манчо.Хубав мач стана. Радвам се , че ще можем да се наслаждаваме на зрелищен футбол. Особенно с новите трансфери на отборите.*beer**beer*
23.08.2011 00:49
Аз не съм казал че са имали късмет Юнайтед. Биха си както трябва без измислени дуспи и помощ от съдията. Казах само че ми направи впечатление че Тотнъм играха доста добре до 61 минута и изведнъж рухнаха.
23.08.2011 00:44
Юнайтед ги почнаха още от началото на второто и започнаха да ги мачкат още преди смените.Те преди смените поведоха.Айде да не го изкарвате пак как едвали не ан Юнайтед пак са имали късмет.
23.08.2011 00:30
Няма да дойде тоя ден в който да седнем и да се кефим на отбора без тъпите олигофрени да пишат какви ли не глупости !!! А ако няко фен на Юнайтед ви избазика пискате като путки за жалките ви отбори!
23.08.2011 00:27
Хубав футбол демонстрираха и двата тима през второто полувреме.Ако Тотнъм бе играл през цялото второ както през първите 10 минути на Манчо щеше да им е трудно да победят с толкова изразителен резултат.
23.08.2011 00:30
Ако та ако... Акото мирише и цапа гащи , нали знаеш... А ако МЮ бяха играли през първото полувреме , както през второто и си бяха вкарали всички положения , дали нямаше да вкарат и двуцифрен брой голове , а ? Така че недей ми "акай"... *wink*
23.08.2011 00:26
хаха РЕал и Барса ?!? Няма друг отбор освен Юнайтед който да може да бие Барса ! РЕал са нещасници като тебе селтак *smile*
23.08.2011 00:39
ходи си легни да поспиш нещо ти се спи *smile* само реал може да бие барса и барса да бие реал в смисал ако се играе открит и нападателен футбол *smile* а не 11 пред вратата *smile* а юнайтед са КУ*РВИ *smile*
23.08.2011 00:22
Гогата ти си най-свестният човек тукк .. *wink* и си избрал правилният отбор който да подкрепяш.. *smile* !
23.08.2011 00:20
Страхотна игра от страна на Манчестър! Ако продължават така целия сезон мисля че ще ни е много много трудно да им се противопоставим. Явно тази година отборите от Манчестър ще са доста силна конкуренция на останалите отбори във ВЛ
23.08.2011 00:20
МНОГО СТЕ СМЕШНИ !!! Избивайте си комплексите на отборите в техните жалки мачове. neo12345 ти си голям селянин .Пълен олигофрен си както и 80% в тоя сайт !!!
23.08.2011 00:25
прав си *wink* много хора тука са пълни олигофрени и селяци.. *smile*
23.08.2011 00:22
хаха не е ли така бе защо ви е трудно да приемете тая истина ??????? ЗАЩО
23.08.2011 00:19
да изброявам ли успехите на Берба до сега,а? Българчета такива,кой би се похвалил с подобно нещо? кое "говедо би се похвалило с такива успехи?
23.08.2011 00:17
да евала на Юнайтед,но според мене Тотнъм заслужаваха поне едната точка..първото полувреме незнаеха къде са Юнайтед
23.08.2011 00:25
Ти обаче и сам не си вярваш , като пишеш тези глупости , а ??? Тотнъм заслужаваха една точка , ама на куково лято мойто момче... Първото полувреме беше почти равностойно с лек превес на МЮ , докато второто Юнайтед направо РАЗМАЗА шпорите , като дори те се оттърваха с доста малко голове във вратата си , ако питаш мен... И айде престанете вече да избивате тия безкрайни комплекси и да търсите какви ли не причини , само и само да не признаете , че заслужавахме победата . Толкова сте жалки , че направо избивате на малоумие...
23.08.2011 00:23
хахахаха не знае ли,къде са бяха равностойнии не прекалявайй с коментарите *wink* явно не си гледал мача брато.
23.08.2011 00:21
На Арсеналци им е много кофти явно когато Юнайтед бие хаха
23.08.2011 00:14
юнайтед ще са силни чак когато бият барса или реал мадрид *smile* така че не се мислете за кой знае кво *smile*))))))))) били са тотнъм за 1 полувреме от което тотнъм ако си бяха вкарали положенията резултата нямаше да е вопще този *smile*
23.08.2011 00:12
BLAZIN_SQUAD - Ако четеш коментарите ЗАПЛЮЙ СЕ 3 ПЪТИ
blazin_squad: 22 August 2011 [19:33] #68
смея да дам прогноза за този двибой! 2-ка! минимум Х за Тотнъм,но те няма да си тръгнат без точка. Причината: всички знаем какви мишки са Юнайтед без защита основно Фердината и Видич.Ако юнайтет бия сам ще се заплюя айде приятно обсъждане тук аз смятам да се насладя на двубоя!
23.08.2011 00:09
искам просто да разясня темата за Берба. ясно е че САф иска да подмлади отбора ,така че ще трябва свикнем да гледаме българина на пейката. на мен лично като фен на Юмайтед не ми е чак толкова голям проблем,а като за българин все пак се радвам,че наш сънародник (след Христо Стоичков) е в един от най-силните отбори в Европа.
23.08.2011 00:06
Честито на всички фенове на любимия ни отбор!Вижда се че отбора ни има бъдеще както и огромен талант!Невероятна победа!
23.08.2011 00:06
Реално статутът на Бербатов през годините прекарани в Ман.Юн.е на резерва и вечно пренебрегван за сметка на някой Тевес или Чичарито, а от скоро и на 20 годишния Дани Уелбек. Остава привкусът, че двете титли, Купата на лигата, двете Суперкупи и трофеят от Световното клубно първенство са спечелени някак с маргиналното участие на нашето момче. Защото статистиките сочат, че той е бил резерва и в четирите спечелени от Юнайтед финала. Не е бил първи избор и в заключителните мачове от двата шампионски сезона, а в добавка пропусна и двата загубени двубоя от категория „най" срещу Барселона, които решаваха Шампионската лига. За три години от колосалната фигура в един много добър отбор, Бербатов се превърна в един от многото „червени дяволи". Само в очите на нас, българите, високото момче от Благоевград е суперзвезда.
23.08.2011 00:34
на Тевес не е бил никога резерва, в първия си сезон играеше 95% от мачовете освен на финала в който Тевес бе първата промяна, а Бербатов втора, по-скоро всичко му се връща .. и Тевес от нищото стана резерва, сега и Бербатов, явно такава е практиката в Юнайтед (не помня Нистелрой, но знам, че е имало скандал със САФ, вероятно поради тази причина .. явно така се правят футболисти, а ако не са англичани можеш да покажеш и неуважение и да ги изкараш от финал в ШЛ или в който и да е престижен мач, дори с титла голмайстор на първенството в което си станал рекорьор по спечели титли. Явно така ще израстнат Ернандез и Уелбек, а след това ще се предпочете Уелбек поради нациолнаността, която не е английска на Ернандез .. не знам, всичко във футбола е реклама и пари, Бербатов да си преценява, мен не ми дреме вече .. ще си спомням, че го е имало, ще ми остане любим футболист и някога бих гледал кадри с него в Тотнъм, Леверкузен .. имаше успешни игри и в Юнайтед, но повече няма да има никога ! Сигурен съм, че това му е последен сезон
23.08.2011 00:17
и какво от това бе?!? какво като е бил резерва, важното е че е бил част от този клуб. ние българите явно сме свикнали да сме номер едно ли?!? и с какво сме го заслужили? винаги ще давам пример с Парк. Корейците винаги са горди с него независимо че е резерва,че не вкарва всеки мач в който играе. единственото което липсва на Бербо е ШЛ. За жалост само малшанса го лишава от това в момента.Всички хейтъри сте жалки защото не можете да стъпите и на малкият пръст(дори и като кал под ноктите) на Берба
23.08.2011 00:11
"Само в очите на нас, българите, високото момче от Благоевград е суперзвезда. " Явно не всички българи са на това мнение, а би трябвало *erm*
23.08.2011 00:05
Тотнъм - курви на Юнайтед ! Всяка година едно и също се повтаря. Имат отбор, играят добре, ама срещу Юнайтед се свличат ! Нещастници.,,,,,,,
23.08.2011 00:06
Тотнъм легнаха на Юнайтед искаш да кажеш?
23.08.2011 00:03
Така... Знаем всичко за Бербатов, дайде да говорим за мача *smile* Честита победа на всички фенове *smile* Но трябва да признаем и че Тотнъм не бяха на 100% . Все пак - красива победа- 3 точки *smile*
23.08.2011 00:03
Яд ли ви е хейтърчетааааа
22.08.2011 23:50
Честита ни победа момчета и момичета... 3:0. Добре започваме с първите 2 мача победи.*beer*
22.08.2011 23:48
Няма значение какъв е бил Бербатов, важното е че българин играе в Манчестър Юнайтед. Както и свалям шапка на Марто и Стенли...... и всички които заслужават уважение със страхотната игра която показват в клубните си отбори.
23.08.2011 00:02
Защо спориш с един гаден помак ?
22.08.2011 23:57
ей смешко няма футболист, който да не е от световна класа и да не играе за Ман.Ю. Син балък такъв, твоята играчка за катарски шейхове още 100 години няма да стигне класата на Юнайтед
22.08.2011 23:53
да играл в ман.ю АМА НЕ Е ДОБЪР ФУТБОЛУСТ ОТ СВЕТОВНА КЛАСА
22.08.2011 23:48
сега оня смешен пуяк треньора на тотнъм да ходи да се обеси палячото, където каза че манчо били по слаби от сити, ами тотнъм може и да отпаднат в долна девизия с тая жалка игра*lol*
22.08.2011 23:46
тия тотнам как са вкарали 5 гола хахахха та те са супер смешни!! сами се биха !! рухнаха мишоците!! само ваарт стрля към тая врата , другите ....
22.08.2011 23:46
Бербо смешника кво кат голмайстор 3 мача 11 гола айде голмайстор .. пумяр
22.08.2011 23:45
тотнъм боклуци
22.08.2011 23:44
3:0 РУУНИ *ball* МАНЧО ВЕЛИК !
22.08.2011 23:44
гол 3 / 0
22.08.2011 23:40
И ще търка пейка цял живот така му се пише защото той не е играч за големите мачове той му дай на някое жалко отборче вкара и няма проблем единствено срещу Ливърпуул за 3 сезона вече е решил 1 голям мач това е
23.08.2011 00:25
да бе, а като играеше в Тотнъм не вкарваше всеки мач на Челси, не вкарваше на Арсенал, на Ман Юнайтед, на ПСВ, Бешихташ .. като беше в Леверкузен не вкарваше на Байерн М, Шалке, Реал, Пул .. то да анализираш играта на Бербатов относно това дали е вкарал гол, колко мача не е вкарал и т.н е крайно глупаво решение и неадекватно .. просто все едно гледаш статистиката след мача и дали Бербатов е играл и като знаеш поста му, че е нападател .. очакваш голове. Но той може да изнася топката с много интелигентни и нестандартни отигравания, подавания, технически е много добър (или по-скоро беше, никога вече няма да го видим онзи Бербатов, това му е последния сезон във футбола). Просто Бербатов от чакан, като месия на летището с личния си автомобил от САФ, отиде .. използваха го всеки мач, като връзката между нападатели и халфове, той подаваше, те на него не, вкара някои мега важни голове, направи онази феноменална асистенция срещу Уест Хям, а накрая на сезона за капак според статистиката бе най-добрия футболист в Англия, всичко беше възнаградено с титла, която спечели Юнайтед и финал в ШЛ, в който играха .. и от финала в ШЛ, в който влезна за 25 минути .. оттогава нещата се промениха. Юнайтед реши да продаде Роналдо (лакомия, но със стил, класа, техника) .. Юнайтед реши да прилага дърварския си стил и игра 4-5-1, Бербатов почти не играеше, накрая нито титла спечелиха, нито финал в ШЛ играха .. следващия сезон Бербатов им отбеляза половината голове за целия първи полусезон .. постепенно от нищото рекламното лице - Ернандез го измести, защото бележеше пред голлинията и просто населението в Мексико е 110 млн и фланелките се продават доста, а и рекламите не са малко .. Бербатов беше резерва, ъпсурдното е че на финала предпочетоха Оуен за сметка на голмайстора на Висшата лига, може би английското гражданство натежа и от 1 стотинка сравнена със 100 лв на везната, .. като сложи английското гражданство Оуен стана банкнота от 500 евро и Бербатов отиде да реве в съблекалнята .. той вкара 5 на Блекбърн .. след това не игра с Арсенал, той направи мн красива асистенция и вкара гол за Фулъм във втория си сезон, но след това отново 4-5-1 и извън титулярните единайсет. Във всичките случаи САФ казваше колко трудно му било да го остави извън състава .. ОК, Бербатов не пресира достатъчно, ако той не вкара .. това е Ман Юн .. всеки може да вкара, но Бербатов допринася с интелекта си, с техниката си, с класата си .. такава, каквато нямат Уелбек, Ернандез и дори Рууни .. но самия Бербатов мълчеше при всичките та*аци, които си правеха в него, както и Нани мълчеше миналия сезон, даде му се малко шанс в приятелските мачове и срещу Барса (в пр мач), просто ги направи на пух и прах и нямат смелост да го изкарат, дори да не пресира, дори да не изповядва дърварския стил на Ман Юнайтед. Бербатов няма характер да се доказва и да се опълчи, може би САФ цели и това нещо, да види ярост и злоба, да види яд на Бербатов .. а не лежерно поведение и цупене, защото съм сигурен, че когато Бербатов вкара първия си гол (ако въобще има този шанс този сезон .. няма да се израдва и ще го прегърнат "колегиално", както се е случвало неведнъж, и голът каквато и тежест да има, а дори и 5 да са .. пак има ли реклама в дадена среща, Ман Юн на хартия по-слаб ли е (например срещу Челси) .. няма да го използват и пак ще плаче по съблекалните. Голям фен съм на Бербатов, но за пореден път днес и по принцип казвам, на гениалните му качества, на характера му извън терена, но не на характера на терена, фен съм на характера на терена на Стоичков, за това той беше човек, с който се съобразяваха всички, защото не цепеше басма на никого, а Бербатов просто се обижда, скрива болката в себе си и се крие по съблекалните, отказва се от националния и т.н .. жалко да имаш такъв талант, но да нямаш спортна злоба .. тръгнал от Пирин Благоевград, стигнал до Манчестър Юнайтед .. от цена 20 чифта бутонки до 30 млн паунда .. и да те сринат така при наличието на титлата голмайстор на най-силното първенство .. няма какво повече да кажа, но няма да защитавам Бербатов, той сам да се защитава на терена, качества има, в Юнайтед да се защити при конкуренцията на двама английски национали и едно мега силно рекламно лице .. за един българин, който кара 31 години .. е невъзможно и дори да влиза за 10 мин да вкарва по 5 гола .. пак нещо няма да е достатъчно за да играе
22.08.2011 23:38
тихо бе кифиса и трай*ball*
22.08.2011 23:42
На мен ли говорип бе, кукер !?
22.08.2011 23:38
80 минута... Ернандес, Гигс и Парк влизат
22.08.2011 23:37
Зашеметяващо....Поздравления за Юнайтед - те играят ФУТБОЛ!!!Честита ви победа, по-рано днес казах, че явно младите в отбора ви няма да ви изкачат на върха тази година, но ако играят така както играят днес...явно съм сгрешил.Браво!
23.08.2011 00:18
Човекът , че греши - греши , но поне има смелостта да си го признае и е тук след мача , а не като повечето гадни мижетурки , които само дразнят преди мача , а след като свърши и не им е угоден резултата , се покриват гадните мишоци !!!
23.08.2011 00:06
А на мене ми писна от тебе.Всеки път казваш едно и после А ИЗВИНЯВАЙТЕ ЯВНО СЪМ СГРЕШИЛ.Вие не разбрахте ли , че когато Юнайтед играе изводи не се правят от първото полувреме , защото Юнайтед обикновенно започва да играе на макс едва второто.Това е в 80% от случайте.Затова да мълчиш и спри да се изказваш неподготвен.
22.08.2011 23:35
Евала за лапето, че не се полакуми.... Страхотни СМЕ
22.08.2011 23:35
Ей , тоя Уелбек, мнооого ме изкефи, браво на момчето ЕВАЛА!!!
22.08.2011 23:34
берба де си*joking**joking**joking* ще търкаш пейката коментатора много тъп изверг*cards*
22.08.2011 23:37
П**когледачо не си завирай носа където не ти е работа!
22.08.2011 23:34
Уелбек ви го сложи на всички
22.08.2011 23:33
невероятноо красивоооо уникалноооо Манчестър Юнайтеддддд
22.08.2011 23:33
2:0 АНДЕРСОН... ГГМЪ НАЙ-ДОБРИТЕ
22.08.2011 23:32
Том Клевърли ,Ашли Йънг ,Дани Уелбек с гола само тия 3мата правят мача за ман ю *ball*
22.08.2011 23:35
Какъв проблем имаш? Нали те са играчи на Юнайтед кой друг да прави мача? На Челси да не би всички да играят страхотно? Смешник!
22.08.2011 23:30
и кой каза, че не играем красиво а?!?
22.08.2011 23:26
и кой вкара гола??? *devil*
22.08.2011 23:27
Уелбек
22.08.2011 23:27
Дани Уелбек
22.08.2011 23:26
Уелбек изобщо не е дърво и не му липсва техника. само трябва да се развие и САФ прави точно това
22.08.2011 23:23
нееееееееее 1-0 *devil*
22.08.2011 23:22
Видяхте ли бе Риби тъпи фенчета на Бербатов като казах преди 20-на минути че Уелбек е с класи над Барби заслепени б*клуци тоя Барби е най-смешния от целия Юнайтед ах казаха че Бербатов загрява е значи Тотнъм имат шанс все още
22.08.2011 23:47
така ще говоря заради националния някога го обичах още когато играеше в Тотнъм иначе относно бивши футболисти обичам Стоичков обичам Мартин Петров обичам Стилиян Петров а кажи нещо де и те са били футболисти на ЦСКА
22.08.2011 23:46
брато ако аз имах възможност и аз бих се отказал от тая корупция, невежество,завист и всякаква подобна гняс ако можех.
22.08.2011 23:45
И аз това исках да кажа, защото съм сигурен на СТО ПРОЦЕНТА, че ако Бербо беше левскар този същия нямаше да говори така.
22.08.2011 23:44
Как може да сте толкова глупави !!! Да делите футболисти и така нататък до където и да стигне не ми пука слагам го на к*ра си било то дали е бивш футболист на ЦСКА Левски или Скрита Сила Мъдрево започва да ме интересува как играе в национала !!! А Барби си показа и там силата и тегли майна на родината !!!
22.08.2011 23:41
ей смешко ако някое говедо стигне до Ман.Ю. шапка ще му свалям ясно ли е! но е ясно че при вас играят само куци коне за Турция или Китай!
22.08.2011 23:38
Ххаха как може да си толкова жалък ми кажи !!! Кой ти говори за Левски ЦСКА и другите паляци !!! Това че Бербатов в жалкия си живот е играл и за ЦСКА си горд ли именно такива като тебе го плюеха в ЦСКА че за нищо не става и го изгонихте като последния некадърник така че млъкни !!! Харесвам Марто и Стенли те са бивши играчи на ЦСКА жалък !!!
22.08.2011 23:29
Гадно е да няма едно преуспяло говедо в чужбина ама кво да правиш такъв е живота.
22.08.2011 23:28
ей на теб кой ти иска мнението бе? я си гледай смешните отбори които в момента за нищо не стават!
22.08.2011 23:21
тоя гомнар е от ман ю за коментатора по диема
22.08.2011 23:20
Реднап като говореше кой от кой е по-добър сега да бара меча.. *thumb_up* МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД ФОРЕВЪР !
22.08.2011 23:19
Хаха да вие гадно!!!
22.08.2011 23:19
Страхотен голллллллллллллл
22.08.2011 23:19
хаха ся кво ще има велик *joking* изверги*joking*
22.08.2011 23:19
Хаха най-голямата шматка вкара *lol*
22.08.2011 23:18
ГОООЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ УЕЛБЕК !!!! ГГМУ
22.08.2011 23:04
Хайде шпори одарете ги да се покефим малко
23.08.2011 00:14
Думите за мача са излишни , всички видяха за какво става на въпрос... Най-хубавото обаче е че след този двубой доста хейтърски надежди бяха разбити... Просто немога да проумея как може да има такива изчадия , които да се радват и надяват на чуждото нещастие , а не да се наслаждават на играта на своя отбор. Променете се бе НЕ ЧОВЕЦИ , има още надежда за някои от вас...
22.08.2011 23:04
Хахахах пак простотиите че Уелбек не ставал , че той е 2 пъти по-добър от Бербатов щом Съра не го пуска значи не му трябва и това е не разбрахте ли че не става стига сте говорили глупости че играе защото е англичанин това е абсолютна простотия как може в такова първенство да се каже подобно нещо
22.08.2011 22:56
Като видях как Клевърли се засилва си представих Скоулс, вече ми липсва изруда *erm* няма кой да ги подсича и да прави далечните тупалки
22.08.2011 22:51
Аве Този Уелбек не е ли мнгого грозен ?*sick*
22.08.2011 22:51
много скучен мач!!!
22.08.2011 22:50
да пуска бербо че нещо много куца играта
22.08.2011 22:50
Бербатов според мен всяка вечер сънува рекламата на ''Yes'', но този път се казва ''Yes, I am from Manchester, I am from Manchester'', и се говори за Уелбек.*lol**lol* Мите, митееее, идвай си в България да ни оправиш футбола!!!
22.08.2011 22:49
мача си е Х.. ама ман.ю ще вкара или късметлийски гол или от дуспа..
22.08.2011 22:48
Както казах трудно ще е да се вкара гол на Фридъл. Какъв изстрел само спаси на Клевърли още в началото..
22.08.2011 22:37
Забелязали ли сте, че на Ашли Йънг му стой много грозно тениската *joking*
22.08.2011 22:30
Мале Маймуни колко е грозен с тая присъдена коса...Грозен, грозен, ама грозен!!!За мача - много равностойно, но се вижда, че младите в Юнайтед няма да изкачат отбора на върха тази година.Де Хеа е просто смешен, Уелбек не знам с какво право е на терена вместо Бербатов, само Клевърли си го бива.
22.08.2011 22:55
Уелбек е нали
22.08.2011 22:28
Ами тоя Уелбек, колко повече играе от Бербо този сезон, дано накрая Бербо остане свободен агент и да отиде в някой по-малък английски отбор и да им го набута на МЮ и да разбере Фърги каква грешка е направил...
22.08.2011 22:27
Хора, не ви ли е яд за Бербатов?? Миналия сезон вкара 20 гола, стана голмайстор и Фърги пак не го пускаше и в момента също! Оня Чичарито вкарва на празна врата само и се движи като муха без глава! Само на физика е по-добър! Ама нали трябвало да се дава път на по-младите...
22.08.2011 22:32
искаш да кажеш по-бърз е, физически е по-слаб от Бербатов, просто защото Бербатов е много по-висок, може да сваля и разпределя топката, но Ернандез има нелош скок, трябва да го признаем, но ОК ЕРНАНДЕЗ .. г.д е добър, но тоя Уелбек в какво е добър .. най-жалкия футболист в Юнайтед .. може би дори по-жалък от Гибсън и Обертан
22.08.2011 22:26
1000% чиста дуспа..... Съдийчестър юнайтед
22.08.2011 22:24
Хубаво, че и Модрич го няма *wonder*
22.08.2011 22:22
След първите 20 минути Юнайтед са по-добри *smile*
22.08.2011 22:19
Направо щях да се учудя, ако Бербатов започне в стартовите 11... *erm*
22.08.2011 22:17
100% фал срещо бейл*cards*
22.08.2011 22:14
Това нарушение на Ван Дер Ваарт срещу Де Хея заслужаваше жълт картон май..
22.08.2011 22:11
къде е Берба смешника ?
22.08.2011 22:21
а, малоумника отново е тук...ей, папльо къде изчезна след финала бе, мишко...жалък, нещастен фен на мижаво, посредствено и изкуствено отборченце *joking*
22.08.2011 22:15
Резак ти още ли си тука ? Забрави ли схемата 2 3 2 3 2 3 ?
22.08.2011 22:05
Брад Фридъл е голям вратар, и мисля че ще е трудно на нападателите на домакините да го преодолеят, но искрено се надявам. Колкото до гаврата с Бербо - Не мисля, че е добре да се отнасят така с голмайстора на миналия сезон... да се маха. Успех на Манчо и ще видим с колко ще победят в следващите близо 2 часа. *beer*
22.08.2011 22:00
GGMU
22.08.2011 21:58
пожелавам му да си счупи крака, лошо е да се пожелават такива работи .. не то момчето не е виновно, САФ да престане вече с глупавите си ходове .. сензационно нечувано и невидано отишъл да посрещне Бербатов на гарата с личния си автомобил, взел го е, говорил е с него, ползваше го всеки мач и му вършеше черната работа, като всяка топка минаваше през него и накрая според статистиката бе най-добрия играч в Англия, спечелиха титла, играха финал в ШЛ .. почна втория сезон с ебавките и страхливите тактики 4-5-1 .. накрая нито титла, нито финал ... миналия сезон Бербатов в най-важната част от сезона в началото до края на полусезона го използваше и разчиташе на него .. накрая рекламното лице му взе мястото, на финала в ШЛ се подигра с Бербатов, сега пак, но не е луд САФ, той е голям треньор, може би самия той иска да види в Бербатов злоба, иска да му се опълчи и евентуално да го изгони, тъй като до сега не е видял спортна злоба, не е видял стремеж за доказване от Бербатов .. на финал в ШЛ да те изкарат и да отидеш да плачеш в съблекалнята .. смешно е
22.08.2011 21:57
Дано Тотнъм да бият.
22.08.2011 21:56
аидееее Берба вече и на Уелбек резерва...
Ернандес
22.08.2011 21:52
Дано се получи едно истинско дерби... или поне да гледаме зрелище като Болтън - Ман. Сити
22.08.2011 21:49
Разбирачи от кол и въже се навъдиха, по - добри треньори от САФ се изкараха, мухльовци... айде кажете ми какво направи Бербо в последния мач за сезона мин. година, че не си спомням - отбора играеше за него!! Не, че не го харесвам, много ми е симпатичен даже,филмирайте се на саме, а не целия сайт да ви чете простотийте *smile*
22.08.2011 22:16
не го е знаел, защото е тръгнал от най-смешната страна България .. от нищото, докато Уелбек има поле за изява, от школата на Манчестър Юнайтед е. от Пирин да стигнеш до Ман Юнайтед .. не мисля, че е лесно, да са те обожавали феновете на Леверкузен и Тотнъм и да са ти следяли под лупа всяко едно докосване, анализиране след всеки мач на подаванията, на интелгекта му, на класата .. не знам за какво въобще да спорим
22.08.2011 22:03
брат ми, има по-добра преспектива, Бербо на тази възраст още никой не го знаеше, а и не вярвам да е имал и такъв опит, какъвто има Уелбек на тези години. И забрави няма и възрастта на Берба. Айде Наздраве
22.08.2011 21:54
напрежението беше голямо, Бербатов в последните си 10 мача тогава игра в 2, като титуляр, в който един вкара гол на Фулъм за 1-0, вкара на Болтън, като влезе през втората част, но въпреки това рекламното лице игра на негово място в последните мачове, а точно в последния .. мач без значение (само лично за Бербатов и Тевес), двамата сътвориха нечувани и невиждани пропуски, съдба. Уелбек няма контрола, няма техниката, няма спирането, няма подаването, няма интелгекта, няма завърващия удар на Бербатов .. няма нищо, което има Бербатов .. има една английска националност и физически е здрав и това е .. кръгла нула, по-кръгла от най-кръглите
22.08.2011 21:48
само ще припомня, Бербатов в първия си сезон бе връзка между нападатели и халфова линия, вкара 14 гола и 11 асистенции в сезон в който играха Тевес, Роналдо и Рууни, Бербатов играеше почти винаги назад, той подаваше, а те на него не, накрая спечелиха ПШ и играха финал в ШЛ, следващия сезон Бербатов игра рядко, играеха 4-5-1 .. не спечелиха нищо, не играха на финал в ШЛ. Миналия сезон Бербатов бе голмайтор на отбора и спечелиха ПШ, за финала в Шл нямаше особена заслуга .. но как може анонимник, като Уелбек да е титуляр за сметка на голмайстора на Висшата лига, това е точно с цел реклама, с цел трансфер на Уелбек под наем или .. не знам и аз вече, но е пристрастно решение със сигурност, но никой англичанин не би скочил срещу това решение, просто защото Уелбек е англичанин, а пък Сър Алекс постепенно започна да си прави такива ташаци с Бербатов, той си търпи, за феновете не е изненада, те знаят коментара на САФ .. че му е било трудно да го остави на пейката и т.н ххаха .. смешна работа, смешен Митко Бербатов, фен съм му, но на гениалните футболни качества, както и на това, че е пич извън терена, но характера му на терена не ми харесва .. няма злоба, Стоичков беше нашата звезда, би пребил САФ ако го изкара при позицията на голмайстор във финал на ШЛ
22.08.2011 21:45
Азък Уелбек на мястото на Бербо...
22.08.2011 21:44
Ай са като не пуска Бербатов нека паднат.С тоя измислен Уелбек...
22.08.2011 21:41
или се надяват Бербатов да поиска да си отиде и да му вземат 10-15 млн паунда или се надяват да намерят отбор на анонимника Дани Уелбек, но Беласица Петрич, Видима Раковски и Светкавица дори .. не биха удобрили такъв смешен футболист .. вижте кви хора взимат мястото на Бербатов .. за това ме е яд, да беше футболист да .. да кажеш, но с какво тоя мършояд превъзхожда Бербатов .. с англичаните за това, че е млад национал и ушким перспективен, ми дано се научи като за начало да спира топката, аз му се смея на глас на тоя тъпак, Ернандез дори има по-добро спиране
22.08.2011 21:41
Дано мача да е хубав и да не се реши от съдията... След мача ще коментирам *smile* А това че Бербатов е резерва не ме учудва...
22.08.2011 21:36
това е Дървар Юнайтед .. явно се надяваха и от Нани да се "отърват", защото е техничен играч (дори е да е гадна лакомия), не е дърварче, като Флетчър, Карик и да не ги изреждам Уелбеци и сички .. .. но Нани му дадоха шанс с Барса направи мега мач (говоря за приятелската среща), след това нямаха думата да го изкарат направи още добри игри и ще играе, и Бербатов искат да го разкарат .. те са си дървар Юнайтед, преса, тичане, блъскане и нищо повече .. и удари от далеч хаха ..
22.08.2011 21:43
приспивен стил, точно това е .. няколко паса назад, към центъра и Дани Алвеш тръгва на ръба на засадата .. хоп извеждащ пас и от нищото прави гол или асистенция, както на негово място и Педро и Меси и Вия неведнъж са били, това е .. отбора, който успива, но умъртвява светкавично съперника си с магическа сила
22.08.2011 21:40
Всеки отбор си има своя стил, приятелю, след като на теб не ти харесва не ги гледай, нали така?На мен не ми харесва приспивния стил на Барселона и не ги гледам, защото предпочитам да гледам футбол вместо симулации и безброй подавания в собственото им поле.
22.08.2011 21:34
Айде ся "феновете уж на Юнайтед" ще кажат защо Бербо го няма*cry* *lol* Ернандес се завръща както и Валенсия.
22.08.2011 21:32
тцтц Митко Митко .. с тоя характер на добряг до къде достигна .. да ти взимат мястото някакви псевдофутболисти, които не могат да спрат една топка, не знят въобще къде са, но са англичани и ти Митко щото седиш там .. видиш ли 30 милионния Бербатов е резерва на Уелбек и цената му качваш .. балък е нашия Митко, използват го дори, като не е на терена, миналия сезон го използваха в най-важния момент, а именно в началото на сезона .. сега когато видят, че са дървета и тоя смешко английския младежки национал, който не може да спре топката Уелбек видят, че е трагедия, после видят и че Ернандез е трагедия .. Бербатов вече няма да е онзи Бербатов .. него малко му трябва да прищрака нещо в характера му и край .. губи желание, губи настроение в играта си .. смешна работа дано умрат тия тъпи Юнайтед, неблагодарници !
22.08.2011 21:31
Голям фен съм му на Бербо,но е пълен тъпак да гледа гаврата с него!Да е 4-ти избор за нападател е срамно за голмайстора на отбора!Ще му се подиграват цял живот за това или да си намери отбор дет ще го уважава поне!