Голов спектакъл между Реал и Барса на "Сантяго Бернабеу" (видео)

22:13
Голов спектакъл между Реал и Барса на "Сантяго Бернабеу" (видео)
Реал Мадрид и Барселона завършиха наравно 2:2 на "Сантяго Бернабеу" в първи мач от сблъсъка за Суперкупата на Испания.

Още във втората минута Бензема си освободи място за изстрел на границата на наказателното поле, като Ерик Абидал застана на пътя на топката и тя бе избита в корнер. В четвъртата минута Анхел Ди Мария шутира с левия крак по диагонал, като топката мина встрани от вратата.

Четири минути по-късно Кристиано Роналдо центрира отляво, Бензема бе оставен непокрит в наказателното поле на гостите и стреля с глава, като Виктор Валдес по брилянтен начин спаси и извади топката в корнер. След изпълнението на ъгловия удар Серхио Рамос получи шанс да стреля от чиста позиция в наказателното поле, като топката рикошира в играч на Барса и излезе в тъч.

В 13-а минута Бензема проби по дясното крило и пусна пас между двама, извеждайки Месут Йозил сам срещу вратаря. Бившият футболист на Вердер хладнокръвно шутира в долния ляв ъгъл на Валдес, откривайки резултата.

Две минути по-късно Кристиано Роналдо получи шанс да шутира от границата на наказателното поле, но Валдес успя да улови топката.

Реал продължаваше да доминира, а Барса трудно стигаше дори до наказателното поле на своя противник. В 28-а минута Карим Бензема се освободи от персоналния си пазач и стреля от около двайсет метра, но Валдес се справи в тази ситуация.

В 36-а минута при първата по-сериозна атака за Барселона в мача Давид Вия с красив параболичен удар изравни резултата. При удара на Вия топката рикошира в крака на Рамос и заблуди Касияс.

В последната минута на първата част след грешка при изнасянето на топката от защитата на Барса, Бензема остана непокрит сам срещу Валдес и веднага шутира към вратата, но Масчерано се хвърли на пътя на топката и изчисти в корнер. Веднага след това Роналдо се озова на чиста позиция за удар по диагонала и стреля с левия крак над напречната греда. В последното действие на първата част Меси избухна, премина през защитата на Реал и преодоля Касияс, правейки резултата 1:2.

Второто полувреме започна в по-бавно темпо, като каталунците владееха повече топката. В 54-а минута обаче Реал стигна до равенство. След центриране от корнер Пепе овладя топката с гръб към вратата на границата на малкото наказателно поле. Защитникът добре гардира топката и я върна към Шаби Алонсо, който с добре премерен удар прати топката в долния ляв ъгъл на Валдес.

Минута по-късно след центриране от фаул пред наказателното поле на Барса, Виктор Валдес увисна, Бензема получи възможност да стреля на задна греда, но не уцели вратата.

В 63-а минута Кристиано Роналдо стреля от пряк свободен удар, като топката мина на сантиметри от напречната греда. В следващата атака след центриране отдясно Кристиано Роналдо се озова непокрит в пеналта на Барса и отправи удар от полуволе, но и в този случай португалецът не вкара гол, защото Валдес плонжира и изби.

В 67-а минута Йозил центрира меко отляво и намери Бензема в наказателното поле. Французинът стреля с глава, но топката попадна право в тялото на Валдес. В следващата минута Кристиано Роналдо с майсторски финт се измъкна от Абидал, намери си позиция за удар в наказателното поле на Барса, но шутира слабо в ръцете на Валдес.

Единайсет минути преди края Меси шутира от пряк свободен удар, но нямаше късмет да уцели вратата в тази ситуация.Пет минути преди края резервата Каехон си шутира силно с десния крак по диагонала, но топката мина встрани от вратата. В крайна сметка до края двата тима не успяха да си отбележат гол и оставиха развръзката за мача на "Камп Ноу".









Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

radunchu
16.08.2011 11:32

Барса нищо не играха цял мач... няма я вече формата вижда се.. до тука бяхте ми се струва.. *smile*

ManUnitedfan07
16.08.2011 14:30

Мхм.. Това беше царството. Боже, не вярвах, че феновете на Барселона са такава дечурлига..

Zlati_951
16.08.2011 00:07

Спокойно момчета ,дишайте. На Камп Ноу ще се види кой е най-големият отбор*wink*

Governor
15.08.2011 18:11

Не се карайте, мачът беше страхотен - техника, борба, голове... *thumb_up*

Ще видим в сряда какво ще стане. *wink*

IMAGO
15.08.2011 16:10

До коментар [@comment 787602] от [@user CR7REALMADRID]:

Потребител с предишен никнейм изродономикс *blush**blush**blush*

IMAGO
15.08.2011 16:43

Аз го знам той за малко кай ахах !!!

BASTARD
15.08.2011 16:37

за малко да познаеш мамка му :@ *sad*(

teenage_head
15.08.2011 13:16

При гола на Меси много ясно се вижда как с ръка натиска Пепе и го събаря на земята, това не е ли нарушение?

IMAGO
15.08.2011 17:36

Съдията е виновен бе ! Трябваше картон да получа , ама нали съм фен на Барселона няма картони за мене ! Все пак и Обама и извънземните са фенове на Барселона и те имат пръст в това !

blushcho
15.08.2011 17:17

Много яко ги дразниш ама съдията е виновна бе мамка му дай им почивка да дишат тия дечица.... *joking**lol**joking*

IMAGO
15.08.2011 15:49

Съдията виновен ахахаха !

CR7REALMADRID
15.08.2011 15:33

Пич не ти ли писва да спамиш по цел ден и да дразниш феновете на другите отбори.Много жалък тип си!

IMAGO
15.08.2011 15:29

От къде взимаш тази енергия да отговаряш на всеки един белчо незнам !

Est1892
15.08.2011 15:02

По голяма глупост от твоя коментар не съм чел. Ще извиняваш много но нямаше никакъв фал на Меси ,а тоя дървар Пепе дори пак можеше да бъде изгонен и после пак щяхте да ревете ,но кой ви е виновен ,че Пепе е глупак , да добър защитник е , но прави невероятни и напълно безсмислени глупости за които може да се сърдите само на него, вчера Реал беше домакин и беше нормално да играят по добре ,но Барселона бяха много ефективни ,а в футбола това е най-важно. Може да имаш 2 атаки ,но да си ги вкараш , няма смисъл да имаш 20 атаки и да не вкараш или да вкараш 1-2 гола и да загубиш или завършиш на равно нали се сещате тази игра не се брои на ситуации или владение на топката ,а на Голове, такаче 1 гол е много повече от 20 греди примерно. Такаче щом мача е заършил наравно в крайна сметка не сте били по добри все пак да не забравяме ,че в днешно време футбола е предимно тактика и играеш толкова колкото ти позволи съперника. *wink*

CSKA_1948_
15.08.2011 13:20

Абе нещо ми се вижда, че Пепе също се опитва да го избура с ръчичка, но неможе да запази малко равновесие и падна.

karambola_12345
15.08.2011 13:04

бе тези реал маи са ги вземали от школата по карате *cards**cards*др мач е 3на0 *cup*

real_madrid92
15.08.2011 12:57

Гледам фенове на много отбори защитават Барса. Все някога и вашите отбори ще играят 1/2 финал на ШЛ с Барса и тогава ще ревете не защото Барса са били по-добри а заради садията! 2009 с Челси кво стана ?! 2006 с Милан 2011 с Реал! НЕ ВИ ЛИ ПИСНА ВСЕКИ ДА Е ЗАД БАРСА?! НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ЧЕ ФИФА НЯМА ДА ОСТАВИ БАРСА 2-РИ?! Е ПРОУМЕЙТЕ ГО НАЙ-СЕТНЕ! ВСЕКИ КОЙТО Е ПРОТИВ ТЯХ ДА МИ ПРАТИ ПИСМО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

unicef_89
16.08.2011 02:08

Еее саднатия кви писма да ти пращат бе ххаахаха*joking**lol* голям рев ревете.. личат ви годините "лястовици"

Est1892
15.08.2011 14:58

Ти си голям смешник и като ти прати някое друго лапе писмо и какво ще направиш а ? Ще си направите групичка в фейсбук и ще си мислите ,че правите нещо , като например да отслабвате позициите на Барселона хаха мога да ти кажа ,че вас си ви биха съвсем чесно и Челси също. Дал ли е съдята дузпа ? Не е дал ,значи е нямало който каквото иска да си говори то и аз мога да споря за хиляда неотсъдении ситуации за Ливърпул след всеки мач ,но не го правя ,както казвам силните печелят,а слабите си търсат оправдания жалки сте просто.

fcbfenforever
15.08.2011 12:51

Хора вие наред ли сте Барса беше излязла с куп резерви вие тука ми се радвате сякаш спечелихте Шампионска Лига :Х :Х

BASTARD
15.08.2011 12:54

Стига с тия резерви бе НАГЛИ ТИПОВЕ.

mitko911
15.08.2011 12:42

Барса не ги чака нищо хубаво този сезон *smile*
Почти 100% сигурен съм,че това е последният сезон на Гуардиола с Барса*smile*

mitenceto1
15.08.2011 12:33

Искам да добава още един факт за Барселона със който и състав да излезат няма никакво значение те притежават най - добрата школа затова не казваите А МА ТЕ ИГРАХА С РЕЗЕРВИТЕ

BASTARD
15.08.2011 12:33

нека си говорят тия виж ги че само се оправдават /

mitenceto1
15.08.2011 12:28

Все повече се съмнявам че в тоя сайт има хора които разбират от футбол.Четеики безмислените ви коментари ми се иска да ви кажа много сте тупи Сашета но както и да е нека погледнем фактите от мача.
1-во.Безумно е да кажете че Барса са излезли с резервите предвид селекцията която направиха личеше си липсата на Шави това е вярно видя се Меси какъв играч е без него.
2-ро.Класата на Реал е скочила в пъти повече което значи че Моу наистина си върши работата.
3-то но не и на последно място по важност.Гледайте от хубавата страна на нещата насладихме се наистина на един спектакъл на един театър във футбола с което се доказа че това са 2та най - добри отбора в света и нека още много пъти да му се насладим.

TS26
15.08.2011 12:19

но определено Реал игра много добре,сръвнение с досегашните мачове.Очаквам много сериозен сблъсък на Камп Ноу*thumb_up*

BerbaTheBest
15.08.2011 11:21

Хубав мач ! Барса с резервите и без да се натяга много стигна до равенството ,което ги устройва ! Да се надяваме ,че през сезона ще си заиграят тяхната игра !*wink**thumb_up*

ALVAR0MORATA
15.08.2011 10:23

Удари - 7:2 за Реал; В очертанията на вратата - 4:2 за Реал; Корнери - 6:2 за Реал; ВЛАДЕЕНЕ НА ТОПКАТА - 56%:44% ЗА РЕАЛ !

TS26
15.08.2011 10:02

Санчес е велик,просто много ме радва с играта си*thumb_up*

Zdr4Maho
15.08.2011 10:00

А бе не си правете изводи от първоя официален мач и за двата отбора .Да Барса не показаха своя си стил на игра но мисля че те бавно в течение на шампионата ще си навлязат в ритама се пак са почти саштия отбор . А и е вярно че Реал пресираха Барса много добре и от там можени не им се получаваше играта на Барса и за мене беше напално равностоен мач с леко предимство на Реал . Но се пак е рано да се правят генерални изводи за мене едно е сигорно това са 2-та наи добри отбори в света

real_madrid92
15.08.2011 09:59

А бе ливърпул ти кво мислиш че 10 години Барса ше взимат а Реал ше гледат ли ? Жестоко се лъжеш още от сега Реал ще разбият хегемонията *wink* Прав си че Барса в последните години е най-добрия отбор но ако садиите не ги подпираха нямаше да е това което е просто прекаляват. садиите не дават да ги барнат тея каталунци ...

TS26
15.08.2011 10:05

това е футбол,може да има единоборства,но това не е кеч.Снощи Кедира се опита да убие Абидал и след това вие играхте само да ги трепате

real_madrid92
15.08.2011 09:55

а бе стига бе майна квото и да си говорим Реал им скриха топката на тея баси касмета баси чудото те не спряха да ги атакуват и да бият. Меси барна топката за 1-ви пат в 34 минута и абидал пипна с рака в наказателното.. Не ви ли писна всеки да подпира Барса ми кажете ?! ФИФА УЕФА садиите испания всички! ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ СПРЕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ManUnitedfan07
15.08.2011 15:19

Вярно си е , Барса където и да ги барнат, все подпират. То бива, ама това пък е вече.. тъпо. Това че са най-добрият отбор не значи, че съдиите трябва да си затварят очите..

LiverpoolFen20
15.08.2011 12:12

Ей човек ,мълчи си и се наслаждавай на играта на отбора си . Какво ми мрънкаш за дузпи и нз си кво още . Ами ако бяха изгонили Кедира ?! ?! ?! Ай кажи какво ставаше с Реал като изгонят 1-я опорен халф? Ами ако бяха изгонили Марсело ,когато влезе отзад на Педро ?! Дузпа и Ч.К. и какво ставаше с Реал?! В този мач съдията ощети и 2-та отбора ,тъй че не виждам какво пилиш тук !!!!

TS26
15.08.2011 10:01

къде са им скрили топката,не гледа ли Санчес как ги разминаваше като пътни знаци,а вие само им чупехте краката и този Пепе тоя мач не уби никой,значи трябва да очакваме на Камп Ноу да го изгонат.Просто Барса ще ги бие с 3:1 на Камп Ноу

uncotrollable
15.08.2011 09:01

Реал стояха по-добре на терена (казвам го като се има впредвид, че гледах мача) обаче резултата в крайна сметка е 2:2... другия мач ще се реши всичко и смятам, че реал ще надиграе Барселона и ще триумфира.

chicharito_2698
15.08.2011 09:37

аве Барса на Камп Ноу 6те ги сма4кат ве*beer*

S_ROX8
15.08.2011 08:36

реал се представиха перфектно , но Бензема изхарчи доста атаки напразно . Но и Санчез игра много добре ....

ManUnitedfan07
15.08.2011 08:35

Абе я кажете кога е втория мач и по кой канал го дават ?

TS26
15.08.2011 10:02

на 17 от 22:30 май,но не съм сигурен и ТВ+ще го дават

acmilan396
15.08.2011 10:01

Сряда е реванша *smile*

gogo_1994
15.08.2011 04:56

фена на ливърпоол е прав ама това беше до сега,ако погледнеш статията за атаки на барса се говори само 3 ситуации след това виж,че барса имат само 2 точни удара реал имат 8 така,че си прав само за едно,че титлите от миналото нямат значение!

Est1892
15.08.2011 03:10

Този път мача беше интересен ,Реал имаха лек привес ,но все пак бяха домакини, но Барселона бяха по ефективни и си вкараха положенията ,а някой хейтъри , които пак спорят ще им кажа имаше по 2 спорни ситуации и за двата отбора, ако бяха дали дузпа за едните то тагава и за другите също имаше , такаче според мен резултата си е напълно честен , реален и заслужен , а мача беше интересен , оспорван и с логичен край това е.

Gopcho
15.08.2011 03:02

Коментатора беше много изпушил .. постоянно викаше на Озил(Меси) *joking*
Няма да е лошо да спрете да си избивате комплексите в този сайт *erm*
Има движение на лакътя на Валдес, но имаше и нарушение на Марсело срещу Педро никакъв контакт с топката, а си го стрита здраво...
Като цяло Мадрид трябва да си направят сборен отбор с Стоук Сити ръби отбор те не спряха да ритат тия ръгачи... но всеки си има мнение ... нормално хората които не харесват Барселона да имат друга гледна точка*goal*

city_blue
15.08.2011 02:27

Гледайте всички нещастни фенове на барца [@link http://www.youtube.com/watch?v=4wmOdrhhdl0]

city_blue
15.08.2011 02:50

така е всичките са симуланти,циркасжии,акробати...

BornToHate
15.08.2011 02:50

Еми те няма лошо да живеят, но да се научат и футбол да играят *smile*

Lahm_Munchen
15.08.2011 02:39

Няма какво да се гледа. Просто отново се потвърждава това, че латиносите испанци португалци бразилци аржентинци сичко е цигани. Да живеят ГЕРМАНИЯ, АНГЛИЯ И ИТАЛИЯ.

Lahm_Munchen
15.08.2011 02:26

И все пак мача беше много интересен, динамичен, дано да има много такива мачове тази година, Реал заслужаваха победата, вижда се голямо израстване и тази година те може би ще са основен прентендент в Шампионската лига.

IMAGO
15.08.2011 02:17

До коментар [@comment 787256] от [@user BornToHate]:

хейтър тебе ли да гледаме ?!

devil4eto
15.08.2011 02:16

Не бях гледал скоро Барселона толко зле! Реал ги пресираше през целия мач, а момчетата на Пеп бяха като уплашени! Фен съм на Барселона, но в този мач Реал Мадрид си заслужаваха победата.Гледам реално на нещата и мога да кажа, че ако това е играта на Барса за този сезон...Титлата е Топ Фантастика...Ако погледнем статистиката Реал бяха по - добрия отбор, но ме зардава друго - ще имаме Съпротива тази година *joking**thinking*

IMAGO
15.08.2011 02:13

Мача е минал ! Какво искате и вие не знаете . Реал седяха по добре от Барселона , но такива приказки от сорта РАЗМАЗАХА БАРСЕЛОНА са смешни , защо ли еми 2 на 2 , ако бяха размазани Барселона щеше да е 5 на 2 или съм в грешка ? Дузпа та дузпа , той Роналдо зер не падна ! Уж голяма физика , а в наказателното по хилав от МЕСИ бе ! Кедира ако му бяха дали жълт за Абидал , а после и втори жълт в случая неговия първи какво става ? Стига с тия съдии , че ставате смешни , сезона не е почнал който и да победи ще има още мачове и ще се види накрая кой , кой е !

Lahm_Munchen
15.08.2011 02:12

Гуардиола е направил този отбор, но не днеска. Та той дойде, взе готов отбор. И аз да съм треньор на барса, и аз ще печеля. Толкова ли сте слепи и не го виждате? Много ясно, че ще махне Роналдиньо и Деко. Единия стана 120 кила, другия нищо не играеше. Дори мога да кажа за Гуардиола че е голям и чудесен човек, но за треньор не става. Само като му видя трансферите, позицийте на които копува футболисти, понякога прави пълни глупости. След като барса влезнат в криза, все пак всеки отбор влиза, дори си мисля, че сега с трансфера на Фабрегас този отбор ще тръгне надолу, Гуардиола ще се махне, ще иде да води някой турски или руски отбор и повече никой няма да чуе за него, както Рийкард. Лека нощ деца мои!

Lahm_Munchen
15.08.2011 01:55

По-цигански отбор от барса не съм виждал от както гледам футбол. Как може повече от половината титуляри постоянно да симулират? Трябва да им забранят да играят 5 сезона, да ги видя после дали ще симулират смешковците. Само така могат да побеждават, със симулаций и подпирания от съдийте. Няма какво да говоря, всички го знаят това, разбира се без "феновете" на барса. Не мисля дори да пиша името на отбора с главна буква, то направо това е ....

messyfan
15.08.2011 11:36

Абе да те попитам тебе,ти в кои времена живееш?Може ли да се излагаш с такъв въпрос?Това което е постигнал Реал през 50-60-те години никой неможе да го оспори,но тогава и правилата във футбола са били други и турнира е бил в друг формат.Защо лежиш на стари лаври,нима не виждаш какво постигат Реал в последните години-едно нищо.Я ми кажи като си толкова отворен колко титли имаха Ман.Юн. до 1986 в сравнение с Ливърпул за същия този период?И какво се случи за тези 25 г.С това сравнение не искам да обиждам нито един фен на Ливърпул,много симпатичен отбор лично за мен,но просто давам пример за сравнение.Барселона играха без 5 ключови фигури по постове,като 3-ма от тях по-късно се появиха в игра,но Гуардиола е преценил че така трябва да излезе и не се представиха зле и то на "Бернабеу".

aa2
15.08.2011 07:59

Лизна им заднциите на феновете на Барселона и сега спокойно можеш да лягаш да спиш!!!Не бе, ебавам се.Найстина Барселона в момента е най-добрия отбор(или поне беше), но ако играе така както вчера ще се върне мноооооооого, мнооооого назад в класациите.Естествено обаче това беше първи мач и е логично да не играят на 100% от възможностите си.

Est1892
15.08.2011 04:37

И всичко това го казвам като фен на Ливърпул, не съм за Барселона ,но просто съм обективен и честен то е ясно и очевидно ,че през последните години са най-добиря отбор в света не мога да лъжа себе си като някой глупаци и да казвам не , не е така ,защото това е безпорен факт и човек малко ако разбира от футбол независимо за кой отбор е ще си го признае в протвен случей за мене този човек не разбира от футбол.

Est1892
15.08.2011 04:35

Не ме интересуват титлите от на баба ми времето да футбола е бил коренно различен. Колко титли имат Барселона и колко Реал в последните 10 години , а и ако нещата продължават така след още 10 години и тоя въпрос за титлите няма никой фен на Реал да го зададе ,защото нали се сещате те 1 по 1 се трупат те като доминират още едно десетилетие и ще ви стигнат спокойно.

kotaraka1899
15.08.2011 04:18

Колко ШЛ титли има Барселона колко Реал виж и си трай *smile*

messyfan
15.08.2011 02:17

Има ли смисъл да споря със същество,което си е наумило че Барселона има два пъти по-малко успехи от този измислен немски отбор.Хайде лека ти нощ,че си ми толкова смешен......просто не е истина.

Lahm_Munchen
15.08.2011 02:14

Бедната мишка Гладбах, но този отбор до преди 5 години имаше 2 пъти повече успехи от твоя отбор. Това ли е смешния отбор? То тогава твоя е направо трагичен.

messyfan
15.08.2011 02:09

Ти кой мач си гледал ако мога да те попитам?И защо да е цигански отбор ми е въпроса?Това,че Барселона играха без 5-ма титуляри като някои от тях се появиха по-късно на терена и при това на САНТЯГО БЕРНАБЕУ.Изобщо не мисля че Барселона се представи зле,дори напротив играха доста добре предвид факта,че в предсезонната подготовка играха без доста от титулярите си а пък Меси не беше в състава изобщо а е с тях едва от 5-6 дни.В същото време Реал размазваше незнайни отбори с по 6-7:0 и при това с титулярите си без нито един отсъстващ.Явно има разлика и пак постигнахме подобаващ резултат като аз съм изключително доволен от играта на Барса предвид фактите,които изложих.И не на последно място- гледай си Байерн М,който се издъни и срина от бедната мишка Борусия Мьонхенгладбах насред Мюнхен.*beer*

Sasiro
15.08.2011 01:43

Имаго... ти си луд батка.. това че съм бил с на Лампард аватар какво променя виждаш ли профила ми.. Челси и Барса.. никаде не пише че не мога да харесвам два отбора и да си ги следя...и никога няма ги сменя аре сега като си толкова ЗОМБИРАН на тоя комп да ми помниш снимките от преди месеци напъни се да запомниш и това.. сменял съм оборите когато бият ,, това па отде го извади нзз *joking**joking*

IMAGO
15.08.2011 02:05

Сложи си Лампард как целува купата на шл , като няма значение !

messyfan
15.08.2011 01:40

При отсъствието на толкова много титуляри от Барселона Реал трябваше да подходи доста прагматично в този мач,но завалиите толкова си могат.Барселона изигра този мач по възможно най-правилния начин при отсъствието на Пуйол,Пике,Бускетс,Шави и Педро,като някои от тях се появиха през второто полувреме и се поразтъпкаха на терена.Аз обаче се питам едно-докога този УБИЕЦ Пепе ще играе в испанското първенство и няма ли някаква инстанция да го спре изобщо за футбола.Кой трябва да убие на терена,за да му забранят да играе футбол?*devil*

BornToHate
15.08.2011 01:49

А на Педрито няма ли кой да му обясни, че това е футбол, а не цирк? Тоя още с първото си докосване на топката и.... симулация. Другите палячовци тоя мач изглеждаха по-мъжки, но Педро определено дразни. И да, прав си, Пепе ще убие някой и аз съм готов да се обзаложа, че този някй ще е Дани Алвеш.

crreal
15.08.2011 01:43

Я дай малко по обективно ,ти си от най-крайните и заблудени фенове на Барселона.Винаги е имало груби футболисти и незнам за какво не си доволен точно ти или някой фен на Барцата в този мач.Това 2:2 е като победа след като и 2та удара в очертанията станаха голове.Толкова си могли хахаха да толкова могат ,важното е че ви надиграха.Що се отнася до Педро той не се брои отсъстващ ,зашото от тук на там няма да играе много.Санчез е доста по-добър от него...

LiverpoolFen20
15.08.2011 01:40

Определено най-стойностното "Ел Класико" за 2011 . Много голови положения . Много динамичен мач. Нямаше ги симулациите на Барселона и каратистите на Реал (изключение Кедира ,който опита да убие Абидал) . Много грешки на съдията ,но поне не ощетиха 1-ят или другия отбор повече. Красиви голове ,красива игра ,точно каквото се очаква от сблъсък като този. Предишните дербита показваха всичко друго ,но не и футбол ,но това бе просто супер сблъсък.
Надявам се и другите да са така ,макар да не ми се вярва в първенството Моуриньо да излезе с толкова атакуваща тактика.


П.П. Спрете да се карате за дузпи,нарушения ,картони и т.н. Наслаждавайте се на играта на 2-та отбора и спрете да хейтвате тук за 1-я или другия отбор.

crreal
15.08.2011 01:36

До коментар [@comment 787227] от [@user IMAGO]:

Абе ти наистина си малоумен май , ако не е тайна кажи на колко си да знам да не се занимавам с тебе ,защото е видно ,че нямаш 6ти клас.Имаше или нямаше дузпа????И за Кедира какво питаш ???Сиг трябваше да го изгони ,да изгони и Пепе за нарушението срещу цигането Алвеш и всичко щеше да е наред.

crreal
15.08.2011 01:51

Ми след като мача е 2:2 и съдията не дава 1000 % дузпа мисля ,че е нормално да се храни съдията.Пак казвам аз съм доволен от играта на реал ,но това е престъпление.Дано в сряда стане нещо подобно само ,че в ощърб на Барса да видим дали ще е различно.Не може целия свят да види положението без 1 и то най-важния ,сещащ се ,че е гадно и е нормално феновете на реал да съжаляваме.Както ида е мисля да лягам и не ми се занимава с тебе ясно е че си малко по- прост от джапанка и няма кво да ти се обяснявам.

IMAGO
15.08.2011 01:46

Само дузпи искат реал ! Имаше ли дузпа ме пита този субект ? Защо ме питаш като знаеш отговора , че съдията не даде ? ( тва е ирония за ''по умните'' като теб ) Роналдо имал добра физика , ама в наказателното поле тази физика се губи и Роналдо пада грозно ! 11 ГОЛ ЗА МЕСИ СРЕЩУ РЕАЛ ! САМО СЪДИИ В ГЛАВАТА НА БЕЛЧОВЦИТЕ НИКОЙ НЕ ГОВОРИ ЗА КЕДИРА , А САМО ВАЛДЕС , ВАЛДЕС ...........

crreal
15.08.2011 01:28

До коментар [@comment 787211] от [@user IMAGO]:

Бе спри се с тоя Меси бе...на него ли си фен или на Барса ....не ме интересува кой колко е тренирал ,да са тренирали пък и това не е вярно подготовката им е почнала на 18ти ,престани да говориш само едно и също.Какво ще кажеш за Валдезчо ,имаше ли дузпа или нямаше?

Sasiro
15.08.2011 01:37

и аз немам търпение времето е малко гадно но ще се издържи и дано мине без червени картони ..симулацийте на барса ''от време на време'' и мача ще е може би най добрия за годината... !!!

crreal
15.08.2011 01:35

При ръката на Абидал за мен е спорно 50/50 ,но на Валдез 100% това дузпа ,освен това се видя ,че беше напълно умишлено....незнам как целия стадион и целия свят го видя само съдията не.Както и да е дано в сряда стане отново такъв хубав мач.

Sasiro
15.08.2011 01:31

абе съдията нямаше никви намерения дузпи да даваше и при ръката на абидал ,, даже никъде знаеше се че няма да даде

drusalin
15.08.2011 01:27

hausk ти изброй целия им отбора бре ... ХАХах смешен си ! Избрай двама ... Да трябва да се земе още един в нападение Но Игуаин не е по зле от Бензема или от Роналдо или Пък Де Мария от Йозил ужасно си зле... и двамата са супер млади таланти ... а в защита също има. Без Пепе вече незнам трябва да се вземе също някакъв такъв по чист дефанзивен и добър полузащитник и той да си замести Карвалъо... .
Жалак си Реал направо ви разпиляха и вкараха играчи който не бележат често. Да Йозил прави много ассистенций и е талат... но неможе да се сравни с Месси или Роналдо все още !

blushcho
15.08.2011 10:55

Ей антифен да те попитам еми Реал какво ще направи без Роналдо убитак си и убитак ще си останеш нещата ги гледаш от твоя собствена сметка...

CR7REALMADRID
15.08.2011 01:27

Хубава игра на Реал Мадрид.Дано в сряда играем и по-добре и да победим браво на момците.

gogatakr
15.08.2011 01:27

Статистиката от мача каде може да се види,някой да знае *smile*

Sasiro
15.08.2011 01:25

До коментар [@comment 787211] от [@user IMAGO]:

имаго прикаляваш и аз съм от барса ама чак такива глупосто кой ти гледа 1 седмица по малко тренировка това се играчи от голяма класа какво значение има ...

Alcaida
15.08.2011 01:24

За тоя коментатор (Борис Касабов) думи нямам *stop*
През целия мач на Йозил викаше Меси !
Да не говорим, че беше и леко пристрастен !
Даже и той се наака при гола на Вия (дошъл от нищото)
Добре, че при гола на Меси дойде и почивката, че съвсем да се забърше горкия !

LiverpoolFen20
15.08.2011 01:43

Бате 1 път гледах Реал-Барса по ТВ+ . Повече тая грешка никога ама НИКОГА няма да я повторя . Най-смотаните коментатори ,които са могли да намерят. Миналата година добре ,че пуснахме музичка в 1 приятел ,защото не стига ,че в мача не се показваха кой знае какви футболни достойнства ама и коментаторът все едно чете приказка за лека нощ... Само коментаторите от Диема стават!!!

crreal
15.08.2011 01:21

Имаго смешката ще признае ли ,че най-великия отбор в историята според него беше размазан тази нощ????Да с някой резерви ,но това е част от играта....за пореден път съдията се направи на сляп ,но трябва да свикваме с това.Във сряда ще е по различно ,барселона ще бъдат със всички титуляри и мача ще е равностоен.Аз съм доволен от играта на Реал и се надявам да играят така и в сряда.Просто барса от 1 положение вкара 2 гола ....да голям отбор са безпорно ,но днес бяха надиграни категорично.

crreal
15.08.2011 01:30

Не е само дузпата пия.С просто око се виждаше ,че през първото полувреме свиреше нарушения за Барселона ,които пропускаше при Реал ,просто не мога да разбера наистина дали тези съдий са слаби (меко казано) ,или наистина искат да бутат барселона ,но ако е така до КОГА?

cr9naldo
15.08.2011 01:22

Остави съдията този път свири добре ! Ако си недоволен да извикаме ДЕ БЛЕЕЕ КЕРЕ *joking*

monte_carlo
15.08.2011 01:20

друсалин,ами ако при вас го няма Роналдо какво става ?

drusalin
15.08.2011 01:19

IMAGO дано месси се контузи да ва видим без него ! *smile* Погледни кой вкара от отбора ви... ОБичайните заподозряни Вия и Месси ако ги няма за 1 мач ще сте трагедия жива и то !

hausk
15.08.2011 01:22

Брато и в Реал ако Месут,Роналдо,Бензема,Касиас ги няма дали ще могат да вземат право за участие в ЛЕ (не и ШЛ).

Sasiro
15.08.2011 01:18

До коментар [@comment 787198] от [@user BASTARD]:

кой е казал обратното ко го слушаш ония коментатор където на Йозил вика меси ... надиграхте цял свят го видя но едно че валдес беше на ниво друго си имахме късмет... ще видим у сряда какво ще стане

drusalin
15.08.2011 01:17

IMAGO Реал тотално ви надиграха смешник кви резерви та гонят ... Парца не си пускат техните резерви защото знаят колко са смешни покупките им... Сигорно и новото попълнение Санчес ще се превърне като Ибрахим Афелай . За това и търсят само замесници на Шави... идеалния си беше Фабрегас за това и Не спряха 3 години да спеколират и да създават итриги и прочие и всякакви глупости около личноста му само и само Венгер да го пусне... а най - смешното беше че не искаха и да се бръкнат.
Тая титла няма голямо значение... важното е Реал да показва по добри игри и да покаже че винаги е бил по - добрия отбор.

Sasiro
15.08.2011 01:20

хаха резерви вие зако не играхте с нито един младок до 70-та минута после кой неможел ония сложил най доброто от миналата година ... а на барса казва че неможели с резерви

city_blue
15.08.2011 01:16

Чиста дуспа [@link http://nte.foliohattu.com/pic/barca4333.jpg]

blushcho
15.08.2011 10:52

Ти си гледай смешния отбор където води с 2 на 0 и след това ва обръщат с 3 на 2 смешник....

gogatakr
15.08.2011 01:15

Страхотна игра от Реал .Надиграха Барса за пръв път от много време,но нямаха късмет *smile*

Alcaida
15.08.2011 01:14

"Рекламните пана" ни хванаха в момент, в който определено не бяхме готови за такъв мач. Но като се има предвид, че отново не ни победиха, то какво ли ще става като навлезем в ритъм и сме с ПЪЛЕН състав ? Може би ще се гаврим с тях...
Сега за реванша : Може малко да се понапънем, все пак сме на наш терен, пък и друго си е да започнеш сезона с купа, навярно ще играем по-стабилно в защита, пък напред Меси, Вия и Санчез си знаят работата !

Sasiro
15.08.2011 01:16

така си е днеска защитата беше скръб Абидал незнаеше къде е.. алвес само бяга лакомей и това е от него ... дано Пике почне така ще е по добре

blushcho
15.08.2011 01:11

До коментар [@comment 787177] от [@user BASTARD]:

Не ми е сад просто ми е жал че си на 21 ако изобщо си на толкова а акъла ти не сече на едно място. *joking*

BASTARD
15.08.2011 01:10

До коментар [@comment 787179] от [@user Sasiro]:

Абе вие феновете на Парца едно си знаете няма смисъл.

Sasiro
15.08.2011 01:11

хах парца то и вие само едно си знаете да убиждатеее

vladura307
15.08.2011 01:07

Аз не съм пристрастен към нито един от 2та отбора и мога да кажа спокойно че Барселона имаха късмет ,че не загубиха този мач.Не съм си и представял че ще видя този отбор на Барселона затворен в тяхното поле цял мач.Реал ги съсипаха от атаки и имаха доста добри положения. Мога да кажа че Валдес направи страхотен мач.

Sasiro
15.08.2011 01:07

това за яката и мен ме подразни на къв се прави тоя гоУемия футболист видяхме го направи 3 атаки и накрая алвес ги спря с късмет или без успря

wilcho_FCB
15.08.2011 01:06

Страхотен мач , много ми хареса играта на Реал.Играха отворен и атакуващ футбол.Ето това е Ел Класико.Атака ,атака и пак атака.Относно Барселона личи им нямат игрови минути,не са в кондиция.Успех на 17

ChelseaBoy7_9
15.08.2011 01:06

Един въпрос към феновете на Барселона - Къде беше "великолепната" Барселона през 2-то полувреме?

ChelseaBoy7_9
15.08.2011 01:11

Не търся да се заяждам, просто питам понеже друг път гледам сте много "големи"... И това което видях от мача го казах във първия си коментар... *smile*

Manower
15.08.2011 01:08

Сега за какво търсиш да се заяждаш? ако си гледал мача сам ще си отговориш на въпроса. Днеска беше ефективната Барселона, не великолепната *joking*

Man_Madrid
15.08.2011 01:06

До коментар [@comment 787157] от [@user viscabarca]:

ей виска я по спокойно , защото изобщо незнаеш какво казваш *wink* Само мога да ти подскажа , че говориш пълни глупости и тези простотии , които ги ръсиш си ги запази за себе си , селянин .

drusalin
15.08.2011 01:05

sasedq погледни пак статистиката смешник !
Реал Единствено не победиха заради младост-а на терена... много ми хареса че Йозил вкара ... такива мачове му трябват , а и на другите уникални млади играчи. Алонсо също много се зарадвах като вкара , защото не вкарва винаги. Не е като Вила или Месси да ти вкарват във всеки мач и да се надяваш.
Шанчес ще се окаже една от идиотските покупки на Гуардиола този тренъор не е никъв тренъор за мен. Не се е доказал играе със абсолютно същите играчи и съства и стил какъвто беше наложил Рийкард . Повече дори уважавам Рийкард. И най - важното е че не наложи 1 млад играч ... само яките трансфери и препродажбата им *smile* Евала на барса да продължават със спеколацийте си за Фабрегас и дано не купуват млади таланти !

LiverpoolFen20
15.08.2011 01:59

Началото на коментара ти е наред ,даже мислех ,че разбираш нещо от футбол . Но след това .....хахаха .... Санчез не била добра покупка .... Ами каква е ?! хм..... Интересна логика вкарваш.... Санчез е млад ,бърз ,повратлив футболист ,който винаги има 1 идея в повече . Има страхотен поглед към играта ,добър удар. Ако беше гледал малко мачове на Удинезе или най-малкото Копа Америка щеше да се увериш ,че не говоря празни приказки . После Гуардиола не е никакъв треньор ..... Става май още по-интересно . ГУАРДИОЛА НАПРАВИ БАРСА ТОВА ,КОЕТО Е СЕГА. ФУТБОЛЕН ХЕГЕМОН В ЕВРОПА. Преди това какво ставаше ,когато Рийкард бе треньор . Едно голямо НИЩО. Барса не играеше по този атрактивен начин ,както сега. Не печелеше чак толкова трофеи . Разчиташе на индивидуалностите (Роналдиньо ,Ето'о ,Деко) . След като Гуардиола стана треньор той лека полека започна да гради нов отбор ,с нова тактика . Махна Роналдиньо и Деко .... После и Ето'о ... Изгради отбор ,който разчита на КОЛЕКТИВНАТА ИГРА . После Барса не купували млади таланти . Защо да ги купуват като те ги ИМАТ. Имат невероятна школа ,от която излизат футболисти от световна класа. Реал какво имат?! Едно нищо. Изкарали Касияс и Раул и оттам нататък пълна дупка. 1 футболист няма ,който да е влязъл в 1-я отбор. Не е ли Реал отборът ,който купува млади таланти и им съсипва кариерите (поне докато са в Реал) . Случаи много мога да ти изреждам (Хунтелаар , Робен , Снайдер , Дренте, Гарай и т.н и т.н.) П.П. Не искам да засягам фен на някой от двата отбора ,просто му показвам какви глупости е написал в 1 коментар ,който не е повече от 5 реда ...

viscabarca
15.08.2011 01:07

ти найстина си надрусан гуардиола промени напълно барса след риикард барса тогава едвам 3ти станаха. Не наложил млади играчи *lol**lol**lol**lol* че той гуардиола е треньора наложил най много млади я виж реал кво налагат хуя ми

ChelseaBoy7_9
15.08.2011 01:03

Тук видях един коментар и се питах нещо - Къде беше този Санчез че нещо не ми направи впечатление?! Този с 21-ви номер от Реал Мадрид се представи по-добре от него...

ComsteR
15.08.2011 01:05

Хосе кальехон *smile*

monte_carlo
15.08.2011 01:03

Санчез много ми допадна как стоя в мача.Страхотна техника и бързина,с този футболист съвсем скоро Барса ще стане още по-безпощадна машина за голове.

leoric
15.08.2011 01:02

До коментар [@comment 787139] от [@user sasedq]:

как може да си такъв глупак ,че да кълнеш разни хора да умрът заедно със семейството си защото не ги харесваш като футболисти бе ????? Що за малоумник трябва да си ? И то си ти личи де , ти цял ден киснеш в тоя сайт и се чудиш кой да напсуваш в коментара си. Намери си живот !!!

katalunecaa
15.08.2011 01:01

бастард Санчез на 2 пъти ви направи защитата за смях при първия му мач за Барса *smile*

leoric
15.08.2011 01:00

Къде мога да видя статистика от мача ??? Някой може ли да помогне ,ще бъда благодарен.

Sasiro
15.08.2011 01:00

на вас се съдията и симулуцийте са ви виновни ... прости сте това сте

IMAGO
15.08.2011 01:00

До коментар [@comment 787138] от [@user blushcho]:

Не се занимавай с този индивид !!!

blushcho
15.08.2011 01:01

Ще те послушам.

skubidu3
15.08.2011 01:00

Реал Мадрид са символ на най лошото от футбола, Имат много пари и си купуват най добрите. Докато Барса са на другият полюс. Създават школа и така правят най добрият футбол. Феновете на Реал трябва да се срамуват от лудото поведение на "Специалния".

ComsteR
15.08.2011 01:07

Напълно съгласен с теб защото Карлес е вече на години и неможе да покаже най доброто от себеси пък пике и абидал не са най добрите партниори на тази позиция просто това с Фабрегас стана една сапунка*joking**joking**joking*

Manower
15.08.2011 01:05

Фабрегас за мен е тотално излишен, вместо да се вземе един стабилен централен защитник....

ComsteR
15.08.2011 01:04

не знам дали е така след като пръснаха 30 милиона за санчез и най вероятно 40 за фабрегас. а до Имаго това че за теб има един отбор не значи нищо видя се всичко реал седеше по добре през цялото време изпуснаха много ситуаций е наш проблем просто го приеми това че те дере нещо от вътре не е наш проблем *smile* Виж другите коментари на феновете на Барса и се стегни малко пич

BASTARD
15.08.2011 00:59

саседя пич Санчез кво е направил едно голямо НИЩО

blushcho
15.08.2011 01:06

Ей момче ти сериозно ли си на 21 като чели май май не ми изглеждаш на толкова по тоя речник щот като гледам момчетата който пишат по на 16 17 разбират нещата по добре от тебе...

Manower
15.08.2011 01:03

Реал *smile* то се видя, че ни надиграхте на моменти и сами сте си виновни, че не си вкарахте положенията *smile*

BASTARD
15.08.2011 01:03

Добре теб ще попитам че гледам че не си некъв тапир като тоя Имаго.Според теб кой игра по добре в този мач?

Manower
15.08.2011 01:00

е само малко си развинтваше защитата иначе нищо особено *beer*

Man_Madrid
15.08.2011 00:59

Макар и с тази добра игра , Реал Мадрид не успя да си вкара положенията и със съжаление на Ноу Камп .. Барселона ще вдигне купата ! И все пак страхотна игра и на двата отбора , добър футбол показаха Реал и Барса със лошо съдийство*smile*

eskulero
15.08.2011 00:58

Хубав мач макар и Реал пак да беше леко ощетен и все пак ги изтърваха, ама има и още един мач. *smile*

tazcho
15.08.2011 00:58

Този път добре, без червени, ама за 2те ЧИСТИ дуспи ...

drusalin
15.08.2011 00:57

ахахах кво да не си го признаваш бре цял свят го вижда... то остава да го отричаш идиот с идиота ти *smile* ! Пепе кво ренде е има ли жълт ? Всяко негово нарушение е прицизно и е точно играч който РУШИ играта ... а не да прави жълти картони или червени ... случва се да направи грешка понякога... случва се понякога някой да симулира и да му докара червен ... за това е рисков играч. Алвеш буен ?! ХАхахахах Алвеш е леке симулатро ве Пепе е Буен . Алвеш един правилен фаул неможе да направи... дори може би шпагат. Той забравя да се връща понякога от нападение ... ти го изкара поузащитник от ранг-а на Гатузо .... защото Пепе е от този ранг !

ComsteR
15.08.2011 00:57

Просто Факт Барселона седеше много плахо на терена просто както се казва шанс а до десенгеле те можеха но най вероятно им писна на съдийте с симулативната игра на Барса *joking* нищо след 3 дена ще стане ясно кой ще е носителят на тази *cup* Да се надяваме и вторият мач да е зрлелищен *beer**beer**beer*

cr9naldo
15.08.2011 00:56

Сами сме си виновни, че не победихме като домакин! Изтървахме бая положения, диктувахме играта в по-голямата част от мача. Жалко наистина, че не победихме и все пак нямам доверие, че можем да вдигнем купата някак си нямам доверие в днешния РЕАЛ друго си беше преди години. Можехме с 2-3 положения да решим мача не като сега, но да се надяваме да спечелим другия мач

ChelseaBoy7_9
15.08.2011 00:55

Като цяло хубав мач, но съдията си каза думата... Чиста дузпа срещу Кристиано... Да не говорим за свиренето на фаул при всяко съприкосновение на играч на Реал Мадрид с такъв на Барселона... Дано на следващия мач съдията да е фен на мадридчани, защото този беше фен на каталунците...

sasedq
15.08.2011 00:55

Тея реал са мега смешници чист червен за пепе супер мега голям дърводелец . Първия мач на санчес тренирал 1 път с отбора и ги направи мармалад мадридските клоуни. Нямат шанс и тоя сезон тея смешници

BASTARD
15.08.2011 00:57

Що не ми кажеш нещо за играта с рака на Абидал ,Валдез спънката аххахах аре признайте си че ви надиграхме този мач.тцтц

luis_suarez
15.08.2011 00:54

Няма ли да има продължения ?

desangele
15.08.2011 00:56

Не този финал се игра е в 2 мача като този мач бе на Бернабеу , а следващия ще е на Ноу Камп.Ако и там завършат 2-2 има продължения и дузпи

jan4o
15.08.2011 00:56

мисля , че има втори мач за суперкупата..

BASTARD
15.08.2011 00:54

Ние сме си виновни и никой друг.Имахме шансове но ги испуснахме ето такъв РМ искам да виждам с хубава игра все пак браво на момчетата.

drusalin
15.08.2011 00:54

Manoweр ахахахах че за кво да поздравява тоя измислен Тренъор Гуардиола ! ???????

desangele
15.08.2011 00:53

Можеха да дадат и дузпа за фала на Марсело срещу Педро така че стига сте се оправдавали със съдиите!Не успяхте да победите Барселона отново и това е факт.

BASTARD
15.08.2011 00:56

ахахха фал на МАрсело АХхахаха

Manower
15.08.2011 00:52

тоя па мишок що се скри,а не поздрави Гуардиола?? Ебати уважението....после що го мрази цял свят.

ComsteR
15.08.2011 00:52

и после ми говорете че не нямаше дуспа когато Валдес го хвана за крака Реал показа какво е Футбол днес жалко че не победиха а го заслужаваха *smile**beer*

Manower
15.08.2011 00:53

на Валдес си имаше ама шанс за Барса *smile*

Manower
15.08.2011 00:49

стига с тея дуспи, да си бяха вкарали положенията!!

Manower
15.08.2011 00:56

абе ти кво си пишеш квото си знаеш,а?? вземи прочети кво съм написал и тогава говори отворко! Казах, че имаше дуспа колко по ясно да ти го кажа,бе!

martinez09
15.08.2011 00:54

К'во стига бе това ако не е дузпа гледай пак повторенията в нета щото точно тоя момент ще го показват доста пъти ! Вие от барса ако не напрайте някой шашма просто не сте вие !

gerrard_LFC8
15.08.2011 00:49

и това ако е европейският шампион... *lol**lol**lol**lol**joking**joking**joking*

drusalin
15.08.2011 00:49

блусчо скапаняк що не спреш да спамиш с глупостите си ? Пиши нещо съществено... просто Пепе ви показва какво е футбол... за тези клоуни Пепе е оръжието ! Супер си играе човека отвори си очичките.
Жалко е че има такива Лекета като Алвеш да се правят за червени и жълти картони и ако не ва беше спасил в шампиоската лига друго щеше да е положението. Пепе си е един от най - рисковите играчи , но върши страхотна работа за отбора си и е един от основните играчи. Страхотно си изпълнява задачите и дори много чисто. *smile* !
Барса само могат да симулират ... защото Реал си играят супер качествен футбол... могат само да се надяват някой съдия да извади червен на Пепе и да реши мача ... което е много наивно за отбор от тази класс-а ... но те са си такъв отбор .

blushcho
15.08.2011 00:53

Хахаха уникален е да признавам си го но е ренде не казвам че и Алвеш че не е и той си пада доста буен характер добре че си го признавам не съм като тебе и други айде с добро.

martinez09
15.08.2011 00:48

Ебати дуспата дето имаше не говорим .... ! мурафетите на барса нямат край !

monte_carlo
15.08.2011 00:45

Тва дето направи Валдес можеха и да свирят дузпа за Реал,шанс *smile*

BASTARD
15.08.2011 00:47

Реал М са си виновни ако не победят.Колко ситуации испуснаха :@

manunited666
15.08.2011 00:44

Обаче тия Барса как умело симулират и какви хитри незабележими фаучета прават не е истина.

blushcho
15.08.2011 00:42

До коментар [@comment 787099] от [@user BASTARD]:

Хаха номер 1 отиди ги разправяй на баба си тия нали си фен на Реал ясно че ще го защитиш.

Manower
15.08.2011 00:40

Е не си криви душата всички виждат, че Пепе е ренде! *wink*

monte_carlo
15.08.2011 00:39

Сякаш се стабилизираха последните минути Барса,дано да успеят да избухнат в края *lol*

desangele
15.08.2011 00:34

Ееее тоя Пепе ако не хвръкне някоя глава картон няма да му дадат...да сложат една секира вместо него ще свърши същата работа.

vladolinko
15.08.2011 00:33

луди ли сте? нормално е не са тренирали а и ху кеърс? за тъпата титличка ....

Manower
15.08.2011 00:30

в защита много зле...късмет засега. Айде живнете, брееее каталунци!

monte_carlo
15.08.2011 00:28

Мале,мале Реал трябваше да ни вкарат 2 гола до тука,трагичн игра на Барса,направо съм изумен...

monte_carlo
15.08.2011 00:24

Хм Реал Мадрид тотално надиграва Барса,трябва да се съвземат каталунците *confused*

monte_carlo
15.08.2011 00:16

Шави се появи в игра става още по-интересно *smile*

BASTARD
15.08.2011 00:16

До коментар [@comment 787081] от [@user blushcho]:

пич само ми кажи че барса играят по добре в тоя мач смех

desangele
15.08.2011 00:16

Сега Пепе не е ли за картон?Егати каратистите

BASTARD
15.08.2011 00:15

Виж го тоя АЛвеш деба тъпата маймуна

blushcho
15.08.2011 00:17

А какво да кажем за тая резачка Пепе рита като кон нито жълт картон а и по думите на коментатора ми звучи че е за Реал.

monte_carlo
15.08.2011 00:14

2-2 изпуснах 1-вото полувреме,но явно съм изтървал доста,доста динамичен и красив футбол и от двете страни *beer*

braberikos
15.08.2011 00:08

Защо всички казвате , че Барселона играе с резервите , като играчи като Кейта и Масчерано имат повече мачове общо от Шави и Бускетс . Кейта - 56 , Масчерано -45 , Шави - 50 (ако не се лъжа) и Бускетс - 46 . Не съм за Реал , по принцип съм за Ювентус , ама тези оправдания ме ядосват .

manunited666
15.08.2011 00:04

До коментар [@comment 787065] от [@user BASTARD]:

Ако това на снимката наистина е тои ... е разбирам го защо не му е лесно.

martinez09
15.08.2011 00:04

Сега ще видим 2рото полувреме аз от тия 2ва отбора съм за Реал !

blushcho
15.08.2011 00:04

Ае вие всички фенове на Реал, Манчестър , Арсенал злобейте не злобейте ние печелим и продължаваме напред и сме по добрия отбор.

blushcho
15.08.2011 00:08

Хах добре ако си чул тази поговорка пилците се броят на есен е ся ще ви видим накрая да няма 5 - 0 ?

manunited666
15.08.2011 00:05

Аз съм от манчестър но не съм за Реал , кво праиме ? Или вие тъпчовците на изуст си говорите.

ReDeViL666
15.08.2011 00:03

Хора да ви питам , вие къде гледате мача - TV , Някой сайт?

manunited666
15.08.2011 00:03

За Барса единствено липсва Шави.Всички останали имат равностойни заместници.За това спрете с глупостите , ма ние сме с резерви.

Alcaida
15.08.2011 00:01

Аз мразя Ман Юнайтед бе, кондом !
Не съм фен на Ман Сити !

Alcaida
14.08.2011 23:59

Без Пике и Пуйол, без Шави и Педро...
Вижте ни защитата само (Адриано и Масчерано) пълен леш !
С половината състав сме, вие кво искате !
Вместо да ви разгромим, ще ви боцнем само с 1-2 гола !
ВСИЧКИ КУПИ СА НАШИ, НЯМА КВО ДА ГОВОРИМ !

frozzzen
15.08.2011 00:01

Мой човек купите ще бъдат в Манчестър *smile* може и да земете днеска купа, но ще ви е последната *smile*

sasedq
15.08.2011 00:01

бускетс също

manunited666
15.08.2011 00:00

Само да питам , това на снимката ти ли си ?

vladura307
14.08.2011 23:58

Много готин мач става. Реал атакуват яко Барселона направиха 2 атаки и всичко свърши. 100% ще има и още голове но ще разберем в коя врата. Иначе мача е супер*thumb_up*

IMAGO
14.08.2011 23:57

Мача не е свършил айде да не се изхвърляме ! РЕАЛ не са за подценяване в никой момент ....

guest_
14.08.2011 23:55

авее момци на барса им стига и Х вее неразбирате ли

viscabarca
14.08.2011 23:55

аххаха феновете на арсенал и юнайтед как злобеят че барса ги бие всеки път. Барса играе без основни играчи не са играли целия отбор 1 мач подготовка излизат ей така и пак обърнаха реал при положение че барса нищо не играят хахаха ха пълен смях са тея реал както и вие фенчета на юнайтед и арсенал който си умирате от злоба и завист

manunited666
14.08.2011 23:58

Каква злоба бе ти луд ли си.Мене Барса са ми по-симпатични от Реал.Казвам само , че не е верно , че чак пък с резервите се играят както някои тука викат.Айде без тъпни.Яд ме било .. за кое бе мишко ? Парите те ги зимат не аз или ти , тапак , яд ме било.Колко си зле.

blushcho
14.08.2011 23:54

До коментар [@comment 787035] от [@user IMAGO]:

С тоя коментар ме разби хахаха КЕДИРА БЕШЕ ДОБЪР В КУНГ ФУ ХВАТКИТЕ !!! хахахха

red_army_10
14.08.2011 23:53

фарса водят, ама играят адски слабо... Реал ще ги обърне, ако така продължават. Определено липсата на Шави се отразява зле на играта на каталунците.

martinez09
14.08.2011 23:53

Ахх барселона имате невероятен късмет, че меси е ваш играч без него сте 0.. златен е меси няма спор ! Барса без Меси 0 и Меси без барса 0 то се вижда.

Manower
14.08.2011 23:59

А Вия кво направи? Като Меси от нищо, нещо.

Sevliotok
14.08.2011 23:58

За друго не намери ли да се хванеш?Ох клетия сиромах, още го боли от финала за _Ш и за другия финал на ШЛ...

tazcho
14.08.2011 23:53

Срам за реал, смях за съдиите ... да видим и второто

monte_carlo
14.08.2011 23:52

Имаше некво фенче на Реал каде се връзваше на думите на оня Буйо ли къв беше дето Реал щели да бият 5-0 хахаха.Само Барса,много яко ви подлъга всички със слабите контроли и си помислихте,че имате шанс *joking*

guest_
14.08.2011 23:51

не стига че спести картони на кедира и алонсо хубуу че накрая даде на кедира аа и с толкова слаба игра и с резервите и пак водим 2положения 2гола 2барания на топката на МЕССИ 1път асистенция за страхотния гол на Вия втория път гол на МЕССИ няма кво да си говорим

manunited666
14.08.2011 23:55

Айде са чак пък с резерви айде моля моля !

blushcho
14.08.2011 23:51

Много е зъл този Меси дебне дебне да ви ебне хахаха

Manower
14.08.2011 23:50

не мога и Моу да го разбера и играчите на Реал: като направи нарушение, а то е видно такова пак протестира, че му е свирен фаул. *confused* все някой им е виновен на тях...

rekontra
14.08.2011 23:50

Нали фенчетата на Реал не чувахте името на Меси...е чухте го.

desangele
14.08.2011 23:52

хахаха да искаха да го чуят...еми ето го

guest_
14.08.2011 23:49

о00офф мадристи ся кво стана пак ли съдията е вкарал гола пак ли има 1231метра засада или пък има спестени картони искам да ви чуя

Alcaida
14.08.2011 23:48

А сега яжте чурки, хахаха *joking*
С резервите ще ви смажем на овчия ви стадион, кондоми спукани !

StoyanovKST
14.08.2011 23:59

Ей , глупако, миналата седмица беше върл фен на Ман. Сити и като паднаха, сега вече не си им фен , а си фен на Барса и Интер... можели да си толкова смешен? Хахахах , уникален мач, плакне окото... неделя вечер (хубава вечер)!

Arman4o2009
14.08.2011 23:54

ей ботче прокажно кви резерви меси ,вия играят мълчи боклук малак.

eskulero
14.08.2011 23:50

Тоо па насякъде се сдъхва *lol*

guest_
14.08.2011 23:48

ае честито с толкова слаба игра и такъв състав пак водим *joking**joking**joking*

Manower
14.08.2011 23:47

ееееееееееееееееее гоооооооооооооооооллл

desangele
14.08.2011 23:47

Ееееей тоя коментатор изкара меси от реал все го бърка с Йозил пхах

StoyanovKST
14.08.2011 23:43

1-во уникален гол на Вия
2-ро 1 подпиране на Реал в замяна на 20 за Барса...
3-то мачът ми харесва *joking*
Това си е мое мнение, но Реал направо играха доста над Барса, досега..

eskulero
14.08.2011 23:46

Съгласен съм с всичко, което каза *smile*

blushcho
14.08.2011 23:43

Ае вие гледате ли мача или спорите тука кой е по - по най.

Manower
14.08.2011 23:43

престанете с тея съдии бе, аман значи!

Unbeatable_fen
14.08.2011 23:41

Почти всяко спорно решение е в полза на барса.Това не е на добре

eskulero
14.08.2011 23:40

Съдията пак отряза на 2-3 пъти Реал...

eskulero
14.08.2011 23:41

А играта с ръка на Абидал или пък нарушението срещу Бензо пред наказателното?

desangele
14.08.2011 23:41

Всъщност поряза и Барса като не изгони Кедира.

rekontra
14.08.2011 23:39

Е то беше въпрос на време Барса да изравнят.Гледайте сега обрата.

Alcaida
14.08.2011 23:38

Хахахахахахха, Мазно ли ви влиза *joking*

Unbeatable_fen
14.08.2011 23:37

Ами пич Борис Касабов ти си говори.Разбирам ако го нямаш този канал *smile* Но аз ще кажа че Барса е много по назад с подготовката от Реал.Нито Шави играе нито Пуйол така че тази Барса по скоро мяса на Херуклес срещу Реал на "Бернабеу"

rekontra
14.08.2011 23:34

Оф ПГ да пуска Шави и Пике и да прай обрата над балета.

mincho97
14.08.2011 23:32

Интересно ми е на Гуардиола му омразна само да бие и за тва пуска по-слаби играчи или мача е уговорен.

Unbeatable_fen
14.08.2011 23:35

Ами пич Борис Касабов ти си говори.Разбирам ако го нямаш този канал *smile* Но аз ще кажа че Барса е много по назад с подготовката от Реал.Нито Шави играе нито Пуйол така че тази Барса по скоро мяса на Херуклес срещу Реал на "Бернабеу"

BASTARD
14.08.2011 23:31

Фенове на Барса ако кажете че и сега се защитаваме.

mincho97
14.08.2011 23:31

До коментар [@comment 786983] от [@user Manower]:

то окото му не са различава на Абидал целият е черен мяса на мангал

mincho97
14.08.2011 23:22

какъв е гола за реал щот не гледам мача как го вкараха?

charl35
14.08.2011 23:18

Жозе дори и не трепна хаха мн е железен *lol*

tazcho
14.08.2011 23:10

относно коментара за лага - вращам си думите назад ...

Dreamreaper
14.08.2011 23:04

[@link http://www.gledaisport.com/v-2/12/196/v-339746.html]
тва е истината

Arman4o2009
14.08.2011 22:54

Фабрегас още не е представен към Барселона,в Арсенал е все още *wink*

valkodav
14.08.2011 22:52

и на кои на мястото ще играе Фабрегас????

blushcho
14.08.2011 22:54

Веднага ще ти отговоря на мястото на Шави.

blushcho
14.08.2011 22:51

Ей и Фабрегас ако дойде в Барса знаете ли че няма кой да ни бутне момчете.

the_red_devil_
14.08.2011 22:45

Реал според мен ще спечелят и за това го пускам 2:0 с голове на Роналдо и Алонсо *thumb_up*

guest_
14.08.2011 22:43

ее жалко месси играе искаши ми се да си почине още защото го чака дълъг сезон *sleep**sleep*

blushcho
14.08.2011 22:39

До коментар [@comment 786940] от [@user BASTARD]:

Замълчи си е никой не ти иска мнението с какъвто умрял състав почвате ясно падате.

guest_
14.08.2011 22:39

ае мадристи ако и с този състав не на бийте просто незнам вадим ви бая резерви *joking**joking*

guest_
14.08.2011 22:37

хаха личи с колко е важен този турнир за Гуардиола *joking**joking**joking*

Alcaida
14.08.2011 22:32

Реал : 4-5-1 (като за антифутбол и резултат 0:0) *cards*
Барса 4-3-3 (както винаги атакуващо, като за разгром) *ball*

blushcho
14.08.2011 22:27

Ето ви свестен линк без да прекъсва [@link http://www.bgsreshta.com/content.php?page=tv&channel=15]

eskulero
14.08.2011 22:26

[@link http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=123668&part=sports]

Харесайте си *smile*

blushcho
14.08.2011 22:24

Ай дайте един свестен линк към мача.

blushcho
14.08.2011 22:29

Мерси *wink*

Unbeatable_fen
14.08.2011 22:27

Мача ще го дават по тв+ а ако,нямаш Булстатком от гледайспорт.ком си намери линк има колкото искаш и с Веетле или Соп Каст може да гледаш все едно си в Евро футбола *smile*!

BASTARD
14.08.2011 22:23

До коментар [@comment 786919] от [@user anio_84]:

кво ги пускаш тия линкове като дава грешка

spn91
14.08.2011 22:19

който иска да гледа мача ето линк за ТВ+ (и други канали) inhatch.com/ качеството е перфектно

tazcho
14.08.2011 22:59

Евала братле ! Тва ТВ+ неможех да го намеря никаде ... а ако го намеря някаде или ще лагва или качеството ще е 1/235345 пиксела

blushcho
14.08.2011 22:19

Триото Шави, Иниеста, Меси хайде Барса мачкайте.

BASTARD
14.08.2011 22:19

Дано стан хубав мач и разбира се РМ спечели *smile*!

Arman4o2009
14.08.2011 22:18

АВЕ да пуснат Кака' на мястото на тоя коч Шаби Алонсо :Х