След Хъл, и Галатасарай писа тройка на Ливърпул

08:36
След Хъл, и Галатасарай писа тройка на Ливърпул
Галатасарай победи Ливърпул с 3:0 в контролна среща между двата тима в Истанбул.

Мениджърът на "мърсисайдци" Кени Далглиш даде шанс на футболисти, които по-рядко попадат в титулярния състав. Резервите на "червените" обаче не успяха да се противопоставят на далеч по-сработения турски гранд.

Милан Барош откри резултата в 8-а минута, след като получи хубав пас и от точката на дузпата преодоля Дони. В 40-а отново той засече центриране с глава и увеличи преднината на Галатасарай. Крайното 3:0 оформи новото попълнение Йохан Елмандер в 85-а минута.

Това е втора тежка загуба за Ливърпул в контролите. Преди около седмица "червените" бяха отнесени с 3:0 и от средняка в Чемпиъншип Хъл Сити.

Ливърпул:
Дони (46' Джоунс), Инсуа, Фланаган, Кирякос, Кели (70' Аяла), Робинсън (46' Каут), Деген (46' Акуилани), Шелви (69' Спеъринг), Поулсен (82' Уидсън), Коул, Каръл (82' Коди)

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

devil_9
30.07.2011 13:44

а кои бяха тия Галатасарай ???*thinking*

devil_9
30.07.2011 13:43

чудесен резултат доволен съм и не само аз и Саф е доволен *lol*

blaugranasss
30.07.2011 01:17

фенчетата на Манчестър имат право да мълчат видяхмеги на финала на Шампионската много жалко изглеждаха трябвя дя платят на Барса се пак им изнесоха футболна лекция много са слабички*joking*

Lubo0o
30.07.2011 02:05

Ей колко е лесно да се криеш зад най - добрият отбор в момента , но спокойно това няма да е вечно ....

ChelseaBoy7_9
29.07.2011 20:50

Ей мислех си че феновете на Юнайтед са зле, но тези на Ливърпул ме опровергават... Първите поне имат с какво да се похвалят и то през настоящето, а вторите освен обърнатите назад глави към миналото друго не могат да предложат... А Челси поне според мен са отбор който през последните 10г. постепенно се изкачваше от средата на таблицата и стигна до върха и има още много върхове да изкачват (да надграждат над това което са постигнали) а за средно голям отбор имат добри успехи, докато Ливърпул какво ще изкачи? Еверест ли?! Призовавам феновете на Ливърпул да погледнат реалността и близкото бъдеще, а не дълбокото минало и далечното бъдеще... И пак ви казвам - когато Ливърпул бие без значение от състава не се оправдавате, но когато паднат... та тя една "нормална" жена не се обяснява толкова... Пък и на екипите нали пише Ливърпул или има няколко ливърпула и ги подкрепяте само когато ви изнася... Ако е така - жалки сте...

luiz_lfc
29.07.2011 22:39

гледам към бъдещето и виждам как бараса ви пишат тройка :С

genchooo
29.07.2011 20:28

Са да не кажеш и че срещу новака Уест Бром сте играли с резерви хаха

EnJ0y123
30.07.2011 00:28

Вии сте ебахти кавалите що вобще са занимаваме да ви са обесняваме... контролите са затуй да са пробват различни схеми и да са даде шанс на по младите за да може през важните мачове да са знаи на кой да са разчита и щом не може да го разберете и мислете че са излагаме хуу боли ма хуя за вас нека челси да си играят с титулярите и да не са излагат. Собсвеника ви като е толкоз кух до никъде няа стигнете бии те си там за престиж и не са занимавайте с другите отбори Далглиш най-добре знаи ко праи а вии трениор нямате а само супер богат собственик дето са праи че много разбира много мога да ви говоря за смешния ви отбор ма няма смисъл само факта че ва бихме 2 пъти миналия сезон без да ни вкарате гол всичко ви казва тоя сезон няма да е по различно освен че ще сме пред вас в класирането. Не очаквам да напраим нещо кой знай кво най-много някой финал за фа или карлинг и ако имаме късмет да го земем и туи ще нии ама нии ще вървим нагоре щото са "излагаме " в контролите а вии щото много мачове печелите след 2 сезона като си тръгнат пенсинерите демек 80% от титулярите ви, уволните още 2 трениора щото нямат спечелен трофей (ищо че преднат година са напраили дубъл ) и вече с правилото за трансферите ще си мечтаите сега да бяхте обигравали младите ама ще е късно. Ма нищо играите си със пенсионерите биите си наред азиатските отбори хвалете са нас не на гледайте кат дойте на анфилд като отиим нии в лондон пак ще говорим.

genchooo
29.07.2011 20:24

не знам за Уест Бромич ,ама и те ви биха миналия сезон 2:1

antre07
29.07.2011 19:37

Вижте състава, бе, бастуни! Половината от вас не са и чували тези хора. Ебах ви във футболните фенове. Аяла е дошъл оня ден, защитата е на по 19 години, Коуди на 18. Чували сте само за Каут и Керъл и толкова. Хахахаха Галатасарай са излезли с най-доброто, което имат. Тюран, Муран, Четин-Метин, нападението - титуляри! И тея чак коментират (рофл)

genchooo
29.07.2011 19:19

само не викайте това е само контрало , какво като е контрола , челси или мачестър кога ще загубат така контрола с по 3:0 от хъс сити и галатасарай ,, никога!

genchooo
29.07.2011 20:26

Е не ще се излагат като вас да падат по 3:0

luiz_lfc
29.07.2011 20:14

а пак уест бромич никога не са играли *lol*

EnJ0y123
29.07.2011 20:12

Аве боклук ти гледа ли мача на Челси в Китай ?! Играха със 70% титуляри,как да паднат ?! А нии играим със 17, 18 годишни двама от които не са играли до сега в официален мач а 5-6 човека не са почвали титуляри никога. А и как са играи срещу галата на техен терен с тая публика дето повечето от наште са играли само в мач на резервите. Как да биим със резервите на резервите ?

genchooo
29.07.2011 20:01

Сигурен съм ,че ти си много красив , ама защо се захващате за такива неща тука не сме на конкурс за красота а коментираме футбола - играта която ливърпул не са играли както трябва от 20 години

luiz_lfc
29.07.2011 20:00

хубу че си смени снимката че си много грозен неможех да те гледам :х

genchooo
29.07.2011 19:16

5 да са им вкарали ти лузърпул са ебати нещастниците , колко пъти заложих на тех толко пъти изгубих , какви титли искат да изпадат и това като се научат да играят да влизат пак в висшата лига

ChelseaBoy7_9
29.07.2011 17:56

Жал ме е за играчи като Джерард, Рейна които няма да могат да спечелят това което много искат - титлата във Висшата лига... През последните 20+г. Ливърпул е най-жалкия от всички големи отбори в Света... И този факт няма да се промени чрез миналото ви...

Kireto1232
29.07.2011 19:36

Ще си говорим след 1 ,2 сезона дали няма да спечелят титлата ливърпул *smile* а и за онзи кадето каза защо Кени не пуска титулярите еми няма как като бяха във азия лукаш го нямаше нито суарез нито реина,герард агер ,мейрелеш ....иначе и това не е оправдание немогат да падат и със резервите с текива резултати но Ливерпул няма да почне със загуби като миналия сезон спокойно *smile*

blackbook
29.07.2011 19:35

Аве я ми кажи пък Челси колко титли имат и дали въобще може да се мерят с Ливърпул ..

berbatoglu
29.07.2011 16:56

прогнозирам че този сезон във вратата на пуул ще се разпишат Берба,рууни,ТОРЕС,агуеро тевес,насри фабрето перси,а също и карю бен арфа кейхил и още мн знаини и незнаини звезди,о а защо не и карагър-поне 3 автогола!!!!!!!!!*lol**lol**lol*

Lubo0o
29.07.2011 23:49

" Вие " аз не искам да се влияя от другите не съм казал нищо по темата ... Решили са да дадат шанс на по млади играчи не се е получило Кени - то си решава какво да прави едва ли сега скоро ще им даде шанс ......

luiz_lfc
29.07.2011 22:40

еми ето били са смени и го казваш а ние като казваме че играхме със смените вие казвате оправдания

Lubo0o
29.07.2011 21:10

Целият отбор е съставен явно само от Рафаел , Смолинг и Браун ем щом казваш сигурно е така ...... Ако играеха Видич и Рио не знам къде щеше да е този с невероятната си техника може да е добър , но като му изскочи един по обигран защитник като Тери , Рио , Неста , Карвальо , Лусио ще напълни гащите ....... Нямам нищо против Суарез супер играч е ама вие го направихте по добър от Меси и Роналдо ще го видим другият сезон как се представя вярно Ливера са различен отбор с него раздвижва много играта ама да кажеш , че ще навърже цял отбор май и ти не си вярваш ......

luiz_lfc
29.07.2011 18:04

а на манчестар суарез ще им мине пак целия отбор и този пат ще вкара сам :С


29.07.2011 16:59

Да , много остроумна смешка е да изреждаш играчите , които знаеш...направо си кажи от БГ-Спас Делев,Платини,Цветков...

Sir_Mitko
29.07.2011 16:26

Колко сте зле всичките...Изчакайте да почне сезона пък тогава коментирайте кой колко е добър.

blackbook
29.07.2011 15:52

Ливърпул е велик заради феновете, Анфилд, великите мачове които е играл, а Челси, Манчестър Сити, Арсенал разчитат само на парите си и на нищо друго

aa1
29.07.2011 16:01

Как може да кажеш, че Арсенал разчита на парите?

ALVAR0MORATA
29.07.2011 15:35

хахаха Тва че Ливърпул са паднали в контрола няма никакво значение.Незнам кво се храните тука хаха

berbatoglu
29.07.2011 15:27

19-18 за юнайтед боли ви този факт,знам но няма и далглиш да ви помогне

blackbook
29.07.2011 15:23

Ливърпул е най-великия отбор в Англия и винаги така ще бъде..

StoyanovKST
29.07.2011 15:33

Беше преди 24 години, сега е времето на другите отбори " Ман. Юнайтед, Челси, Ман. Сити , Арсенал и дори Тотнъм"!

berbatoglu
29.07.2011 15:19

тееба у левака още имаш мляко по устата тръгнал за история да ми говори,а знаеш ли че пуууууууууууул беха шампиони когато маика ти и баща ти още не се познаваха бе?

katalunecaa
29.07.2011 15:18

за "berbatoglu" се отнасяше тфа което писах по долу *smile*

katalunecaa
29.07.2011 15:17

пич гледай реално на нещата ... Ливърпул играят контролите си с всичките резерви докато тфойте Манчестър излизат срещу някви смешни отбори с най-доброто което разполагат....ще ви видим тоя сезон.....а в халфовата линия не купите ли поне 1 централен халф смятайте че.....апа ако ви се паднем пак ние (Барселона) в средата Шави,Иниеста,Тиаго,Бускетс,Масчерано срещу тес дървени Флетчър и Карик просто ще се наложи да минавате през ада *wink*

berbatoglu
29.07.2011 15:17

абе ''луиз ифк''забрави ли как бербатов ви переше задни ножици а?е са тоя сезон рууни ще ви влачи като плъх брашнен чувал*lol**joking*,дано и торес ви накаже!а ако тевес остане в сити не ми се мисли как двамата с агуеро ще ви ебат,с кой ще ги спрете с пенсионера карагър или с киргиякос*lol*

Kireto1232
29.07.2011 17:06

абе ей посерко гледам много пишеш и се правиш на компетентен по тия теми той па рунката нали много вкарва на Ливерпул нали сте много силни ела те ни бийте на анфийлд 1:4 ама неможете и никога няма да ни биете на анфилд с текъв резултат *smile* а и дори в първа лига да сме пак ще ви бием я кажи от колко години нямате победа на анфилд ,че все сте ни шарили??


29.07.2011 16:35

Ти даже не можеш да четеш , какво да те коментирам --- луиз "ИФК"*lol*

berbatoglu
29.07.2011 15:12

така както ви надянаха галата и хъллл''сити'' един позабравен ваш екзекутор*lol*

muhahunter
29.07.2011 15:15

моя грешка не сам видял правилно,но за дургото съм прав

berbatoglu
29.07.2011 15:11

бягаи бе са ше ви рапат и тотнъм и арсен венгер и сити и челси и ние ще ви разсипеме!!!!усещам че този сезон ливерпол ще отнесе толкова мн бой че далглиш ще го изгонят още през декември*joking*ще ви пердашат като непослушно магаре

luiz_lfc
29.07.2011 16:09

аз си спомням че тоя сезон пак се мислихте за големи ама суарез ви направи за смях пак ся още първия сезон ще играе тай че не ти завиждам

muhahunter
29.07.2011 15:14

както в последните 3 години ние ни биете,и се пише разбиеме а не распиеме СЕЛЯНДУР,1:4 още ви тежи на съвеста 3:1,тая година мисля ,че едно 3:0 ви е достатъчно

blackbook
29.07.2011 15:01

В този мач Ливърпул игра с резервите пък Манчестър и Челси играят със сборните отборчета на Америка и Азия

luiz_lfc
29.07.2011 15:01

0 шл повече няма кво да ти кажа

luiz_lfc
29.07.2011 18:05

ами 5 шл вие им дайде основание в европа а да вие нямате такава (рофл)

ChelseaBoy7_9
29.07.2011 17:52

Тъп ли си или на на такъв се правиш?! и този muhahunter и към него същия въпрос... И дайте нещо ново освен тоя дубъл...Може би титла на Висшата лига от основаването й... А,да вие нямате такава последните 20+г. ...И пак ви казвам - вземете си изяснете какъв статут слагате на Челси че малко сте смешни... Един път го правите много голям отбор и почвате да се смеете че не е спечелил Шампионска лига, друг път го правите много малък отбор понеже нямали 18 титли в първенството... И да ви питам и 2-та- Има ли значение кои играчи играят като отпред стои името Ливърпул?! Или когато Ливърпул(титуляри/резерви) победи всички техни фенове започват - Ооо е това е Ливърпул, пък като падне - Ооо това не е Ливърпул... И да, може да не е от изключителна важност победата в един мач, ама май не говори и добре за отбора ако не може да вкара...

Sir_Mitko
29.07.2011 14:25

Не знам пичове,но едно е ясно.Предстои наистина интересен сезон.

berbatoglu
29.07.2011 14:05

за титла пуууул може само да мечтае!Ман.юн-с далеч по класни еденици и Алекс Фъргюсън,челси и ман.сити с осезаемо по добър-титулярен състав и ОСОБЕНО И чувствително по-добри резерви!това са истинските фаворити за титлата.ливърпул са на 1 ниво с арсенал и тотнъм според мен и тези 3 тима ще се борят за четвъртото място даващо право на плейоф за шл 2012-2013

StoyanovKST
29.07.2011 15:23

Ти недей да коментираш състава на Юнайтед!!! Толкова си некомпетентен явно, последните 3-години се "дупехте" на другите отбори за да неможем ние да станем шамиони и ни се смяхте, но пак останахте назад, тази година какво ще стане толкова според теб? Преди повече от 22 години сте взели последната си титла в ВЛ със вашия измислен "крал" и сега той се върна във време , в което футболът е много по еволюирал и опитен, та чак си помислихте че ще сте по-велики и от Барса сигурно. Я се успокойте малко и изчакайте сезона, там ще се види, какви играчи имаме ние, какви вие не е от значение важен е опитът, който последния сезон се видя кой отбор го притежава! Пък и да ти кажа от както гледам футбол по-често през последните 5 сезона , 4 - от тят Ливерпул започва да набира скорост в 2-рия полусезон, както стана и тази година, така че негледай кралят Кени, той може и да не успее да ви върне честта, която я загубихте отдавна!

luiz_lfc
29.07.2011 15:00

мисля че не знаеш каде се намираш кви добри единици и смени имате погледни реално на нещата ако не купите централен халф там остава дупка и ще ви мачкат сички а кви смени имате ? еванс дървото фелтчър другото дарво оуен пенсионера помисли преди да говориш да не говорим че сега и вратар нямате класен :С

Sir_Mitko
29.07.2011 13:15

Хора,не се заблуждавайте от тези две загуби с по 0-3.Във ВЛ ще се види какво може Ливърпул и според мен те,Сити и Юнайтед ще се борят за титлата.

Unbeatable_fen
29.07.2011 12:46

И аз съм на това мнение трябва да се изчака сезона и тогава да се почне да се критикува даден треньор или отбор.Ще се види какво е иснтинското лице на Пул когато изиграят първия си мач от Премиършип.

muhahunter
29.07.2011 12:47

и защо само първия мач?а другите 37 *joking**joking*

Governor
29.07.2011 12:26

Леле, те Ливърпул уж бяха тръгнали нагоре, може и само контрола да е и да са резерви, но все пак...

luiz_lfc
29.07.2011 12:21

няма да говоря сега а в мачовете за сезона ще кажа само че на терена първото половреме само керал е титоляр а да и трябва да похваля дони показа класа

gerrardksp
29.07.2011 12:15

Лично аз не разбирам какво прави Кени Далглиш като допуска втора загуба вече с такъв резултат.. и не разбирам как очаква да не загуби мача с Галатасарай, които са къде къде по-класен отбор от Хъл Сити и вместо да пусне малко по опитни футболисти.. той пуска тези, които играха с Хъл.. Еми, незнам какво е очаквал.. и все пак чакам да мине август, за да разбера дали ще има ефект върху Ливърпул с новите попълнения и Далглиш и въобще "революцията"

berbatoglu
29.07.2011 12:12

старо? в известна степен да но зад годините стои такъв сериозен опит че ти е бедна 17годишната недоразвита представа*joking**lol*а скоростта ще доиде от нани , йънг,валенсия,рууни,чичарито-не бери грижа

Unbeatable_fen
29.07.2011 12:08

Ливърпул си е много добре даже.Просто контролите са за това да се обиграе състава и да се види най точния състав.

carroll
29.07.2011 12:06

преди да плюете погледнете състава.

muhahunter
29.07.2011 12:06

Манчесър големите звезди имат 3,4 играчи на кръст и ако не вземат да помислят за Центален Халф просто не ги виждам щот нямат нито един класен млад играч,може да имате 1,2 ма но са много малко сичко друго е ''Старо'
Гигс,Парк,Берба(и той вече е на годинки),Оуен,има и още просто сега няма да ги пиша

berbatoglu
29.07.2011 12:05

ей бегаи да те еба в детето недоразвито,глупак нещастен,кой ще ви носи на руце през сезона бе?ще се молите на суарес да вкара нали?*joking*невиждаш ли че и резерви нямате щом хъл ви набоде 3 парцала ясни сте ми като бял ден!!!!!в първия кръг съндърланд ще ви разпори като риби 1-4

berbatoglu
29.07.2011 11:50

Ливърпул нямат играчи бе хора...булшинството им са ей тези които играха вчера,това не са професионалисти!ДА вярно е че имат няколко играча от световна класа-Джерард,Суарес,Макси,Мейрелеш,но това достатъчно ли е?особено на фона на отбори като сити,юн,челси арс....които видимо имат по-класни състезатели

mario93
29.07.2011 14:46

Всеки път земи се скрии Предишния сезон като ви лепнахме на два пъти 2-рия път когато за фтория гол ни подаде Джерард.Тогава бяхте като мишки.А сега много ви знаят устите

muhahunter
29.07.2011 12:49

гледай си Торес дане остани на сухо и този сезон и мълчи БАЛЪК

muhahunter
29.07.2011 12:39

Млъкни бе нали вие не можете да ни биете секи път го отнасяте със по 2:0,2:1,нали мълчи си тогава

AnfieldRoadL4
29.07.2011 12:30

Брат ти си нереален, може ли да ми изкараш Мейрелеш по-класен от Суарес и Джерард? Каква класа имало в Агер? Моле ти се, отиди гледай торес как се левачи и разправяй другаде кой бил класен.

luiz_lfc
29.07.2011 12:27

е не може сички да имат такива централни нападатели като торес в крайна смета :С

luiz_lfc
29.07.2011 12:25

фен на манчестар да ми говори за класни играчи я виж вашия отбор половината са пенсии в средата на терена играете с дървото карик и скоул а чакай скоулс се пенсионира сигурно ще сте сас голямата звезда флетчър уау!

ChelseaBoy7_9
29.07.2011 12:14

Джерард който цял сезон не игра и дори не е на подготовката, Суарез (има някаква класа, но нека изиграе цял сезон и тогава ще видим), Макси (който имаше някакви проблясъци през сезона, но това не означава че е много класен играч), Мейрелеш (да, той е класен играч), Каут (също е класен играч), Рейна (също е класен играч), Джонсън (не чак толкова класен), Агер (каква класа има в него?!), Шкъртел (и във него каква класа има?!), Карагър (също е класен играч),Хендерсън (класен като за отбор като Съндърланд), Адам (същата работа), Даунинг (същата работа)...

muhahunter
29.07.2011 11:59

Къде забравяш новите попълнения,няма ли сме играчи виж състава съв който сме почна тогава говори. Дони , Инсуа, Фланаган, Кирякос, Кели (70' Аяла), Робинсън , Деген (46' Акуилани), Шелви (69' Спеъринг), Поулсен (82' Уидсън), Коул, Каръл (82' Коди),това ли е булшенството бе ''УМЕН'' а къде са другите:-Джерард,Суарес,Макси,Мейрелеш,Каут,Рейна,Джнсън,Агер,Скъртел,Каракгър,Хендерсън,Адам,Даунинг? Като не знаеш моляте не пиши ,че си много смешен и си неподготвен !

AnfieldRoadL4
29.07.2011 10:38

Много правилно. Все пак с енадявам д азнае какво прави. Остават 2 мача, а като гледам нивото на подготовка едва ли ще могат да изиграят повече от 50-60 минути, което си прави общо 1 мач ако се пуска титулярния отбор. Което малко ме съмнява д а е достатъчно за обиграване.

aa1
29.07.2011 10:27

Ми значи Далглиш прави още по-голяма глупост.Кога ще се обиграят новите в отбора?Кога ще започнат да се подготвят сериозно и титулярите?Ще започне новия сезон и титулярите в Ливърпуул няма да имат изиграни дори една контрола и ще почнат пак да губят.Това е тотална глупост, всеки отбор започва контролите с отбора, с който мениджъра иска да играе през новия сезон, нали това е целта, да се види кой е достатъчно класен за титулярно място и кой не.

muhahunter
29.07.2011 12:39

със Торес или без пак ядете пръчката нали?

ChelseaBoy7_9
29.07.2011 12:17

Поне за разлика от "гранда" Ливърпул не отнася по 3 парчета на мача...

muhahunter
29.07.2011 12:09

Моляте не ми пиши ти ,че сте смешни не можете да биете едни Малазия със титулярния си състав пък си тръгнал да оплюваш,хуба ,че бяха съдииите да ви свирят за вас макар и да нямаше гол

ChelseaBoy7_9
29.07.2011 12:05

Прав си, има още къде да загубите... Само да ви питам - има ли значение кои играчи играят като отпред стои името Ливърпул?! Или когато Ливърпул победи всички - Ооо е това е Ливърпул, пък като падне - Ооо това не е Ливърпул... И да, може да не е от изключителна важност победата в един мач, ама май не говори и добре за отбора ако не може да вкара...

muhahunter
29.07.2011 10:59

ми нали трябва да се даде шанс и на младите тва ,че Арсенак не го правят не е мой проблем,нли трябва да им се даде шанс да се докажат по някакъв начин.А за новите не се притеснявай имаме още контроли.

Patilanec
29.07.2011 10:42

Съгласен съм с теб ! И нещо искам да добавя защото всички казвате "това е само конторла" е да така е, но редно ли е 2 пъти подред да паднеш с 3:0 - резултат, който влияе върху самочувствието на младите играчи и вместо да са надъхани за новия сезон с някоя и друга победа те записват загуби.

Fabregas_boy
29.07.2011 10:35

Виж тук си прав.Е,сигурно ще имат още 2-3 мача,в които вече ще са титулярите.

Fabregas_boy
29.07.2011 10:23

Контролите са за обиграване на новите,както и за даване на шанс на резервите и юношите,не знам какво се притеснявате.Какъв е смисъла да биеш с по 10-0 да речем в контрола,ако в първенството ще паднеш.

AnfieldRoadL4
29.07.2011 10:01

Между другото Керъл си се напъваше, в 70-тата минута вече не можеше да ходи, ама като зад него няма никой трудно да направи нещо.

Est1892
29.07.2011 09:52

Ами нормално играли сме с дълбоките резерви. Само Керъл е от титулярния състав и той толкова се е напънал за тази контрола. Айде да играят новите попъление да играят и старите пушки и да видим дали няма да е 3:0 за нас. Сега очаквам куп подигравателни коментари , но първо вижте състава после пишете. С това с което ще излезнем във висшата лига ще е коренно различно в стартовата единайстторка ще от тук ще пресъства само Керъл, такаче няма смисъл да коментираме тази незначителна загуба.