Рууни номер едно по продадени фланелки във Висшата лига

12:41
Рууни номер едно по продадени фланелки във Висшата лига
Уейн Рууни от Манчестър Юнайтед печели класацията за най-много продадени фланелки във Висшата лига.

Нападателят на "червените дяволи" е изпреварил по продажби Фернандо Торес, който е бил лидер в тази класация през миналата година. След трансфера на "Ел Ниньо" в Челси обаче, той се смъква на втората позиция.

Капитанът на Ливърпул Стивън Джерард е на трето място в тази класация, а Хавиер Ернандес от Манчестър Юнайтед е на впечатляващата четвърта позиция.

Робин Ван Перси и Андрей Аршавин от Арсенал са съответно пети и девети. Франк Лампард и Дидие Дрогба от Челси са на шеста и седма позиция. Новата звезда на Ливърпул Луис Суарес е девети, а Райън Гигс завършва десетката на футболистите, които са най-известни сред феновете на Висшата лига.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

KpucmuaHa
23.07.2011 12:13

Спирам да пиш ,защото заради глупак ,като теб се изнервих и не желая да ме блокират заради твоите глупости. Извинявам се че съм ползвала по остри фрази ,но този ме провокира не издържах.

KpucmuaHa
23.07.2011 12:08

Ще викам за който си искам бе келеш. Аз не викам против никой аз викам за който ми харесва. А в Турция ще бягаш ти.

sam26
23.07.2011 12:07

марш в турция бе мършо!ще викаш против националния отбор!

KpucmuaHa
23.07.2011 12:05

Няма да ти чета коментарите повече не се хаби ,защото не заслужаваш да ти чета абселютните глупости.

sam26
23.07.2011 12:01

Кажи ми има ли какво да ти кажа???Само като ми каза,че септември ще подкрепяш англия срещу България и ми стана ясно........Виж личното съобщение

KpucmuaHa
23.07.2011 12:04

Да казах ти защо и не можеш да ме съдиш и да ми държиш сметка. Ще подкрепям който си иксам разбери го бе няма да подкрепям пияници и хора които не го заслужават набий си го в главата вече ,защото дразниш подкрепяй си подобията на футболисти и гледай само как губят и се опитват да играят футбол и спри да ми се обесняваш от бг навън не си излезнал да видиш малко свят, толкова си ограничен ,че дразниш чак сериозно.

KpucmuaHa
23.07.2011 11:59

Щом искаш гледай си и си го подкрепяй, но не говори глупости , които нямат нищо общо с реалноста къде е бг футбола ,а къде е Англия ние сме толкова назад ,че намам думи ,но ти си има факти има си клсацаии има си всичко ,но ти си заблуден псевдопатриот , който си мисли ,че нещо щом е българско значи е най добро е да ама не ето за това хората не гледат бг футбол ,защото не им се гледа цирк. Когато видиш нашите отбори да играят финали и полуфинали всяка година в евротурнирите и да печелят и да са почти винаги фаворите и да играят атрактивно и стадионити да се пълнят и пръскат по шевовете с по 40-60-70 хил души а не с по 10-50 човека тогав ще ми сравнявам циркаджийската група от забавачницата с Висшата Лига.

sam26
23.07.2011 11:58

Аз ти казвам,че е много по добре да отидеш на мач в България и да подкрепяш отбора истински отколкото да седиш пред телевизора да викаш ареееее юнайтедддд глоррриии и да си мислиш,че си фен.А можем с теб да се хванем на бас ако искаш,че ако стоук не ни изнасилят аз теб ще изнасиля

KpucmuaHa
23.07.2011 12:02

Да ида на мач тук ли бе ти луд ли си защо да гледам мъките на пияндета и изпълненията на селяните по трибуните ли ? Тук трябва да ни плащат да идем на мач айде осъзнай се. Когато отборите започнат да играят футбол тогава ще ида на мач, а на тея селски клоуни на мач ли по хубаво да ида да гледам моя клас как играят срещу друг клас там ще видя повече футбол не ми говори глупости ходи си на прости мачове и се мисли за патриот ,а ние ще си гледаме истински футбол и ще разбираме повече от теб ,айде спри да казваш кой кво да прави ,защото ми писна от вас псевдопатриоти ти кво си направил за тази страна ? Ти ли я спаси от робство да си участвал в 1 война или битка да си нахранил 1 семейство кво си направил та ми се биеш в гърдите освен да седиш зад монитора нищо не си направил спри да ме занимаваш и да ме учиш как си живея живота,защото не си никой.

KpucmuaHa
23.07.2011 11:54

Стоук Сити мога да ти кажа само ,че ще ви изнасилят публично много на високо скачаш ,но не гледаш реално. Виж какви трагични са всички отбори в бг бе. Цска точно едни Жилина им трябват пак и са закопани. *lol*

sam26
23.07.2011 11:54

Добре като сравняваш юнайтед с бг отборите сравни ми юнайтед с БАРСЕЛОНА.където ви хванат там ви клецат

KpucmuaHa
23.07.2011 11:55

Барселона са най силния отбор в света в момента аз не отричам заразлика от теб съм реалистка ,но ти да ми кажеш ,че нащо първенство е по силно от Висшата Лига е виц номер едно на века.

sam26
23.07.2011 11:49

Доста си далеч от истината!Пожелавам си стоук сити в плей офа на ЦСКА да видиш колко струва английския футбол

KpucmuaHa
23.07.2011 11:53

Ако ми кажеш ,че Българския струва повече просто ти за мен не си човек. 4:0 говори ли ти нещо. То бива да има главозаяни хора ,но да ми кажеш ,че българския цирк което дори не е футбол е по напред или равен с висшата лига си е Висша Форма на излагация. Гледай си тука наще трагедии дето топката не могат да ритнат. За това Английските отбори са на полуфинали и финали в най силните първенства и са все фаворити а бг отборите падат от скиори хаха не говори глупости излагаш се аз не съм разбирал оле ми нека Юанйтед да хване Цска де дали няма да ви праснат 6-7 гола и да си ходите в дискотеките ,защото за терена не ставате.

sam26
23.07.2011 11:38

цирковите групи Левски и ЦСКА можеш само да си мечтаеш!Що твоите приятели футболисти не играят в цирковите групи да взимат по 20 бона заплати и да ги знае цяла България?Направо сте жалки!Да наричаш двата най-успешни отбора циркови групи означава,че ти нищо не разбираш от футбол мила моя Кристиана

KpucmuaHa
23.07.2011 11:45

Какво им е успешното ми кажи о да Торпедо ,Тампере , Публикум , Жилина, Дебрецен и кой ли още не ги би. Скиори ,Дървосекачи и Пътни строители ги бият да ти имам успешните отбори ,ако това им са успехите добре. Самоче не съм ги видяла да правят нещо съществено в Европа. Левски 1 път стигна до 1/4 финал в Уефа и това е всичко до там другото само излагации и от 3-те така наречени големи отбора дори от 4-те мога да кажа с Локо Сф. Не говори глупости как може да сравняваш тези издънки с отбори като Юнайтед ,Ливърпул и тнт, че те ако играят в Англия ще изпаднат в 5 девизия. *lol**lol**lol*

sam26
23.07.2011 11:24

Тва да живееш в България и да се вживяваш че си фен на някакви мангусти от другия край на света е супер смешно.Каква фенка си ти?На мач ходила ли си?Спонсорирала ли си отбора с билети от 50-100 лева???Просто сте много смешни

KpucmuaHa
23.07.2011 11:34

Айде без обиди само а ? Всеки има право да е фен на когото си реши ,а на кога да съм фенка на Ботев които играят в аматъорските лиги или на Локо които 1 добър мач не могат да направят или на цирковите групи Левси и Цска или на още по трагичние Локо сф и Славия или пък на уредения шампион Литекс. На кой от всички циркаджийски отборчета да се радвам в България. На никой, защото всичките са пародия на отбори и аз лично съм била на мач на Юнайтед и билета си пазя дори за доказателство. Имам оригинални тениски на Руни, Бербатов ,Ернандес и скоулс. Не знам за другите аз мога да говоря за себе си и смело мога да заевя, че съм истинска фенка.

sam26
23.07.2011 11:14

мангалчестър са най-гнусния обор съра щеше да получи инфаркт на финала с Барселона

KpucmuaHa
23.07.2011 09:54

Но като се има в предвид ,че още си дете ти е простено подобно изказване има още много да учиш докато научиш на полвина поне този спорт. *lol*

barcelona_19
23.07.2011 09:40

За мен юнайтед нищо не са барселона ги превърсхоща по много неща 1.техника 2.мисъл 3.победа*cup**cup**cup*

KpucmuaHa
23.07.2011 09:53

Аз съм реалистка и си признавам ,че Барселона са по силни от нас и от всеки друг отбор , но да кажеш ,че ние сме нищо хайде да не се излагаш. Като изключим Барселона в момента няма по силен отбор от нас.

FaNaTiKa
23.07.2011 01:26

този сезон нямаше конкуренция, Челси беше слаб .. говоря преди 2 сезона горе долу ... така или иначе Юнайтед е най-слабо представящия се отбор от топ4 в директните двубой, единствено с Арсенал в последно време имат серия .. Пул ги маже където ги хване .. с Челси напоследък не е същото, както беше допреди 2 сезона, когато Юнайтед им беше абонат ..

manunited666
24.07.2011 00:15

Говоря ти за годините 1990 ? Момченце в периода 2002-2007 Ливърпул има само 1 равен а всичко останало са загуби срещу Юнайтед.А сега последните 3 години мачовете са 3-3.Започни да гледаш мачове на отбора си и тогава говори.

muhahunter
23.07.2011 23:48

хаха кво ми говориш са годините 1990 година,гледай в последно време и не ми говори ,че си разменят победи Манчестър има 1 победа в последните 3 години

manunited666
23.07.2011 13:00

Имаше един период от 6-7 години дето Ливърпул имаха само загуби от Юнайтед и 1 равен им беше най-доброто постижение.В рамките на 12 мача Ливърпул дори нямаше вкаран гол на Юнайтед.Имаше всякакви резултати 4-0 , 3-0 , 1-3 , 1-3 ... и т.н.В последните 3 години си разменят само победите , домакина се бие.Това , че ти гледаш футбол от 2-3 години е отделен въпрос.

muhahunter
23.07.2011 03:34

хаха смешка я ни припомни как Юнайтед смазва Ливърпул?кажи ни резултати защото в последние 2 години аз не помня друга победа освен тази 3:2.Но ако има кажи да ги чуем

manunited666
23.07.2011 02:09

Ти си луд ... Юнайтед в продължение на няколко години мажеше наред всички от топ 4.Особено Ливърпул , те им бяха обанатите , сега с Пул си разменят победите , които е домакин тои бие.Арсенал редовно си падат от Юнайтед а Челси биеха последните 3 мача само и единствено благодарение на съдията.

KpucmuaHa
23.07.2011 02:03

Ясен си ми говориш само за мачовете на които теб са ти удобни , такива жалки оправдания не се приемат 'нямало конкоренция' бла бла , това не ме засяга и аз мога да си измисля 1000 оправдания за преди 2 години, но това няма значение фактите са си факти преди 2 годии те станаха ние станахме преди тоа 3 пъти подред за последните 5 години станахме 4 пъти и играхме 3 финала в Шампионска Лига и ако не бяха Барселона , които са единствените по силни в момента от нас щяхме да ги вземем и 3те и бтв финала го вземе точно срещу Челси още 1 победа , такаче говориш пълни глупости ,ако тези 4 шампионски трофея и 3 финала за Шампионска лига в рамките на 5 години и тези 4 победи срещу Челси в рамките на 1 година не доказват ,че сме най силния отбор на острова незнам кво повече за да си затворите устите вече. Хейтъри сте ,но ние бием а вие си говорете глупостите.

FaNaTiKa
23.07.2011 01:12

Рууни миналия сезон 1/3-та го проспа, докато Бербатов бележеше на всеки и допринесе най-много за титлата .. целия първи полусезон го изнесе той и Нани, които в последствие бяха закотвени на пейката и точно тогава извадиха късмет Юнайтед, че и конкурентите им губеха много точки .. видя се срещу Барса какви жалкари са. По-добър .. в какво те питам пак ? Това не са фалшиви статистики .. а реални статистики. Какви важни мачове ? Не играе в дербитата срещу силните отбори, защото там популярността е много по-голяма, както и в ШЛ, където играе по-рядко, Юнайтед предпочитат да играят играчи, като Ернандез, които ще им донесат много популярност в Северна и Южна Америка (все пак е мексиканец), ще продават фланелки, ще правят реклама на отбора и Ернандез им носи приходите .. Рууни е английски национал, не знам с какво миналия сезон заслужаваше през първия сезон да играе на мястото на Ернандез, а през втория на мястото на Бербатов .. какво направи освен онзи гол срещу Сити, и за победата 4-2 с Уест Хям .. вкара от дузпа, фаул и игра и обърна мача .. дай да не изреждам през това време какво бяха направили Бербатов и Ернандез .. всичко е пари *wink* .. ако под важни мачове визираш дербитата .. Юнайтед се представя може би най-слабо от дербитата в топ4 (като визирам и Ливърпул) .. колкото пъти Пул ги размазва с 3-1, 4-1 .. Челси също ги мажеше, Арсенал обаче .. не толкова в последно време, Юнайтед в тия срещи излизат за да не загубят, а не да покажат достойна и красива игра .. играят за 0-0 или 1-0 .. жалкари са, БАРСА ги уби, нямат шанс и 10 мача да изиграят срещу Барса

KpucmuaHa
23.07.2011 01:19

Аз помня как тоя сезон бихме Челси в 4 от 5 мача и загубихме 1 път заради съдята , такаче незнам кога са ни мазали. 2 победи в Шампионска лига ,една във Висшата лига и една в началото на сезона за Супер Купата ,а те биха само в парвенството с измислена дузпа и куп спорни ситуации , такаче кога са ни мазали ? Арсенал също ги съсипахме и Ливърпул бихем , я си провери информаторите и пак пиши. Излизали сме да не загубим за това ли взехме 90% от тези мачове ?

FaNaTiKa
23.07.2011 00:59

това, че ние сме тъпанари и не обичаме родното си и винаги родното го слагаме след другото, защото ако е чуждо значи е по-добро Бентове ментове саха и разни други да ми изреждате пред Бербатов е глупаво .. Бербатов е гениален футболист .. не мога да го сравнявам с никой друг, той си има свой собствен стил на игра много по-различен от на другите и също толкова успешен .. не ми визирайте сезона в който Рууни вкара над 30 гола над 10 с глава, почти толкова от дузпа и т.н .. не е по-добър реализатор и точка .. 69 гола на Бербатов - 75 на Уейн РУуни .. знаете кой изпълнява дузпите в Юнайтед, както вече и фауловете .. точка, край на спора

KpucmuaHa
23.07.2011 00:55

Айде спрете с тоя безсмислен споР. Бербатов е добър , но Руни е по добър. По миналия сезон Руни вкара най много голове, но не това е най важното. Руни ни прави играта , като цяло без него не е същото , такаче Бербатов просто не може да се сравнява с него. Нека бъдем реалисти и да не се самозалъгваме. !

KpucmuaHa
23.07.2011 01:04

Омръзна ми от такива главозамявни , като теб , това ,че е българин не го прави по добър. За това ли не играе въвважните мачове ? Ще ти кажа едно и без него можем и сме го доказвали но без Руни ще ни е много трудно , говори си каквото искаш и си измисляй каквито искаш фалшиви статистики истината си остава следната Руни е 3 класи над Бербатов и всеки ще ти го каже намери ми 1 човек , който да не е българин и да каже обратнот. Няма да споря повече с теб ,защото с говедо на глава не се излиза.

FaNaTiKa
23.07.2011 00:57

в какво е по-добър освен, че е по-енергичен и пресира повече ? По-техничен ли е .. Не, по-добър реализатор ли е - Не, по-добър контрол ли има над топката - Не, по-добро първо докосване ли има на топката - Не, по-добър пас ли притежава - Не, по-деен и с повече мисъл ли играе от Бербатов - Не ..

ENGLANDFTW
22.07.2011 23:24

Рууни, Дрогба и Бент са най-големите голмайстори на висшата лига за последните 5 години.

КЪДЕ е "баце Митко" в тая класация??

gerrard7
22.07.2011 23:52

Прав си

FaNaTiKa
22.07.2011 23:39

ма дадох му ги по асистенции и голове, да му ги давам и по време мога .. е не мога да ги изкарам от дузпа .. но Бербатов 1000% има повече голове от играта от : Дрогба, Бент, Рууни и т.н .. за последните си 5 сезона във Висшата лига (те са толкова фактически) ..

gerrard7
22.07.2011 23:37

Ти написа Рууни, Дрогба и Бент са най-големите голмайстори на висшата лига за последните 5 години. КЪДЕ е "баце Митко" в тая класация?? Кой е голмайстора за сезон 2010/2011 ве *joking**joking*

FaNaTiKa
22.07.2011 23:36

Бент .. ясно ми е какъв разбирач си ? Какъв реализатор е тоя чакал .. който не може да спре топката, няма никакъв контрол и дрибъл, а едно чакалско пласиране, което му носи успехи и това е .. РУУНИ добър реализатор .. чакай бе .. Рууни безспорно е може би най-енергичния футболист на Света .. айде трудно е да се каже най-, но един от най-енергичнит .. ОК, но РУУНи никога не е бил голям реализатор .. тип Нистелрой .. не можеш да кажеш, че Бербатов не е по-голям реализатор от Рууни .. ок РУуни имаше над 30 гола преди 2 сезона 10 с глава и 10 от дузпа .. така е, но кога преди това човек 176 см .. самия РУУНи е вкарвал 10 гола с глава за цялата си кариера ?? Има ли толкова общо .. Бербатов има 69 и 42 асистенции гола за последните си 5 сезона във Висшата лига, РУУНИ има 75 гола и 49 асистенции, като предполагам имате в предвид, че поне 20 гола са ми от дузпи (може и повече) .. Каза Дрогба нали ? 74 гола за 5 сезона и 42 асистенции, Бент 72 гола и само само 15 асистенции на чакала (като е играл най-много за последните 5 сезона от изброението по-горе, има поне 15 гола от дузпа) .. Бербатов има 1 гол от дузпа и 1 от фаул за това време, всичко друго му е от игра .. АЙДЕ ГОВОРИ .. а отделно Бербатов не може да бъде окачествяван, само като голмайстор, тъй като притежава и много по-добър контрол над топката от почти всичките нападатели, както и техника, поглед върху играта, първо докосване, подавания и т.н

ENGLANDFTW
22.07.2011 23:24

ХАХА! Рууни е 300 класи над Бербатов..... спрете се

FaNaTiKa
22.07.2011 22:58

ето защо Баце Митко го закотвят на пейката, без значени дали е вкарал 2-3-5 гола .. дерби ли е мача (което значи, че ще го гледат най-много зрители, а не че на всяка цена Ман Юнайтед ще целят победа или пък мачът ще им е по-лесен от тези срещу по-слабите отбори), че това да е оправдание на Сър Алекс за изваждането на Бербатов от състава евентуално за мачове с топ 4 и най-вече в ШЛ където феновете, които гледат Юнайтед са може би повече отколкото в първнството .. не знам тоя Бербатов защо се заблуждава и седи в тоя отбор и Нани също не го знам .. и Андерсон .. играчи, които са в пъти по-класни от Гибсъновци, Флетчъровци, Карикци, Валенсиовци, Йънговци, Ернандесовци, Обертановци и разни други гламари .. обачее търпят .. англичаните, търпят защото някои като Ернандез носят нечувани приходи от фланелки и реклами .. други са национали на Англия, трети играят от панти век .. яд ме е не само за Бербатов .. както казах и за Нани ме е яд и за Андерсон ..

KpucmuaHa
22.07.2011 18:29

Естествено ,че ще е номер едно и аз имам негова фанелка. *lol*

CSKA_champions
22.07.2011 16:50

Те Челси нали по-малко от месец след като купиха Торес, бяха на печалба *lol*

CSKA_champions
22.07.2011 19:20

Това казвам де *joking*

Governor
22.07.2011 17:03

На печалба, но не от играта му, а от фланелки...*lol*

daniel_man_utd
22.07.2011 15:06

Ернандес р Рууни са ГОЛЯМА ДВОИКА !!! МНОГО СИ ПОДХОЖДАТ !!!*joking**joking**joking**lol**lol**lol**lol*

gerrard7
22.07.2011 23:12

Недей да забравиш, че заради тоя простак Ернандес Бербатов не беше титуляр в мн мачове.Ако не беше тоя Бербатов щеше да вкарва повече от 30 гола.

Lahm_Munchen
22.07.2011 15:05

Как може футболист, който за цял сезон има 5 гола, от които 3 са в някви смешни купи на Англия, да има най-много продадени фланелки в най-силното първенство? Всичко е пари вече и бизнес.

vasilev_angel
22.07.2011 14:49

Ето защо ще бият шута на Бербатов. Може да е много добър обаче не продава тениски и екипи.

MihailoFF
22.07.2011 14:56

Дам защото в мексико всички се кефят на Чичарито и си купуват негова тениска, а в България само част от хората харесват Бербатов и си купуват негови тениски ( а повечето хора в България не могат да си позволят да си купят оригинални фанелки ) което прави фанелката на Бербо още по-малко продавана.

kaligyla
22.07.2011 13:18

е това до голяма степен отговаря на въпроса защо бербо е резерва а чикчарито титуляр въпреки че не може да спре една топка и е постоянно в засада А ИМЕННО ЗАЩОТО ЩЕ ИЗКАРА НА КЛУБЪ МНООООООГО МНОГО МИЛИОНЧЕТА АМА МНОГО А ТОВА Е МНОГО ВАЖНО ЗА СОБСТВЕНИЦИТЕ

aa1
22.07.2011 13:29

Ето това е най-жалкото в днешния футбол - голмайстора на лигата е пренебрегнат за сметка на някакво дете което е на светлинни години разстояние от класата на му, но пък изкарва повече пари за клуба си.Преди години това го нямаше, тогава се играеше заради самата игра, а сега всичко е пари.Жалко, наистина жалко!

MarouaneChamakh
22.07.2011 13:10

Дочух че като си купиш печка (чудо) ти дават промоция два екипа на каруцата,едната да си я облечеш докато си плаиш огъня и да псуваш на воля,а другата е за подпалки *joking*

MarouaneChamakh
22.07.2011 13:36

Просто се бъзикам,тези фенове много обичат да се заяждат с Арсенал и реших да ги бъзна *smile*

aa1
22.07.2011 13:31

Приятел, няма нужда да се заяждаш с феновете на другите отбори, имай малко уважение към другите.

NABLUDATEL
22.07.2011 12:53

Ами то там му е силата на Руни ! Хич не се заяждам с феновете на юнайтед това е истината и поради именно тази причина някой ден в реал може да отиде,ако ли не чичарито е също добър вариант просто от фланелки се печелят милиони,а после се караме и расъждаваме що Бербатов топлил скамейката ами аз Бербатов него видях тук за играч с най много продадени фланелки и пак казвам не се заяждам!

Vratarchety
22.07.2011 12:49

Пак Бербатов е ку*ва и неможе да играе и най-накрая го усетиха затова няма и да играе повече - Неможе !

mincho97
22.07.2011 12:45

Естествено че Рууни ще е на 1 място. Той е англичанин и играе за Ман Юнайтед (световно известен клуб).

tarantino_q
22.07.2011 15:00

Ти не си добре. Известността на отбори като МЮ или Ливърпул не се променя за 2 години. Не можеш да кажеш, че преди 2 години Ливърпул е бил по известен, а сега МЮ. Тези два отбора си ги знаят всички. Лично аз не мога да преценя кой от двата е по известен и се съмнявам, че някой може. А Челси ги вадя от сметките.

MihailoFF
22.07.2011 14:13

Най-малкото защото Торрес премина неочаквано в челси за 50милиона и е нормално да се купуват толкова много фанелки. Джерард винаги си е бил основният играч на Ливърпул и ако не негови, на кого фанелки да купуват? Както е и с Руни *wink*

mincho97
22.07.2011 13:08

По принцип Ливърпул преди 2 години бяха по-известни от Юнайтед, но миналия и сегашния сезон не завършиха в топ 4. А и Юнайтед ги надмина по брой спечели купи.

AnfieldRoadL4
22.07.2011 13:00

Като е толкова известен защо две години поред торес и джерард бяха на първите две места? Няма нищо ще пораснеш и ще се научиш.

mincho97
22.07.2011 12:54

Манчесър Юнайтед е много по-известен клуб от Ливърпул и Челси.

luiz_lfc
22.07.2011 12:48

Че дане би ливърпул и челси да не са световно известни глупости говориш