Дама от град Куклен спечели голямата награда от промоцията на Каменица

10:32
Дама от град Куклен спечели голямата награда от промоцията на Каменица
София, 13 юли 2011 г. Това лято  е по-различно и със сигурност ще остави незабравим спомен за Гюлсум Руфатова от град Куклен. Тя имаше удоволствието да преоткрие българското Черноморие по един по-различен начин – като в рамките на пет дни пътешества по него с яхта.

Нестандартната почивка е наградата, която Гюлсум спечели от играта на Каменица „Не изхвърляй капачката”. Тя се проведе в периода април – юни т.г. и е една от инициативите, с които тази година първата бира на България отбелязва своята 130 годишнина.

Гюлсум дължи луксозното пътешествие единствено на късмета си. Името й беше изтеглено чрез жребий измежду общо 334 участника, желаещи да обиколят Черноморието с яхта. За да участват в томболата за атрактивната награда, те трябваше да се регистрират на kamenitzafanclub.com и да публикуват снимка, на която се забавляват със свои близки или приятели. Наградата не беше обвързана с покупката на продукт на “Каменица” АД.

Пътешествието на Гюлсум продължи 130 часа. Тя пътува заедно със семейството си. Маршрутът им обиколи някои от най-живописните места на родното Черноморие - Свети Влас, Балчик, Калиакра, Албена, Варна, Созопол, островите „Свети Иван” и „Света Анастасия”. Условията на яхтата гарантираха аристократичен комфорт на семейството на Гюлсум. Те имаха на свое разположение опитен екипаж, хостеса,  кетъринг, занимания като флай – бридж и други.

За Гюлсум Руфатова и семейството й това е първото пътуване с яхта. "Благодарни сме на Каменица за това изключително приключение, със сигурност то ще остане незабравимо за нас", споделя тя.

Тази година Каменица – първата бира на България, отбелязва своята 130 годишнина. В годината на своя юбилей и в рамките на „Не изхвърляй капачката” бяха раздадени още редица награди на почитателите на пивото от цялата страна. Част от тях спечелиха страхотна футболна джага, други - оригинални швейцарски часовници. Кампанията "Не изхърляй капачката" е само една от всички инициативи и изненади за консуматорите, които тепърва предстоят.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

TZETZO
19.07.2011 00:03

ееее мама му стара *angry* не можа ли някой българин да я вземе беееее.Толкова хора пратиха капачки(вкл. и аз) и снимки и точно тая ... кво става вече нз *sick*