Венгер: Шави да се спре, Сеск остава при нас

12:08
Венгер: Шави да се спре, Сеск остава при нас
Арсен Венгер нападна Шави Ернандес, след като полузащитника на Барселона заяви вчера, че Франсеск Фабрегас "страда" на "Емирейтс Стейдиъм".

"Топчиите" на няколко пъти отхвърли оферти на каталунците за своя капитан, но медиите продължават да спекулират със завръщане на Фабрегас в родната Барселона. Венгер пък каза днес за вестник "Гардиън", коментирайки думите на испанския национал:

"Аз вярвам, че заради взаимния респект между двата клуба, тези коментари трябва да спрат. Това е доста неуважително изказванe и не за първи път Шави показва неуважение към футболен клуб Арсенал. Това, което има значение сега е, че Сеск Фабрегас има договор с нас. Арсенал пък иска да го запази в състава си".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

dark_b
15.07.2011 18:55

Когато на Фабрегас му изтече договора през 2014, висшистите от театралната групичка барселона(известни с изключителното се представление "Лебедово езеро") ще се борят да влязат в Уефа, така че надали ще премине и тогава. А тоя човечец съседя е мани-мани, напълнил си е устата като пате с цивки. Все едно и също дрънка, НЕ НИ ИНТЕРЕСУВАТ РАЗСЪЖДЕНИЯТА ТИ. По-добре си изтрий профила*thumb_down*

sasedq
15.07.2011 13:14

накрая като фабрегас си замине от арсенал без пари явно ще им е по приятно май не знаят че годинките минават а той нов договор с арсенал няма да подпише. Даже не тренира с тях кво го мъчи тоя глупав французин

magelan_77
15.07.2011 10:12

Сагата "Фабрегас",продължава вечв втора година.Като толкова си го искат обратно,да се бръкнат за 50 милиона и да си го взимат.Според мен,в Арсенал си му е най-добре

sasedq
15.07.2011 13:15

според теб на фабрегас си му е добре в арсенал ? че кой те пита теб решението ги взима единсвено футболиста и единствено той знае кое е най добре за него ..

defender46484
15.07.2011 00:20

До коментар [@comment 768599] от [@user ChelseaBoy7_9]:

не просто и на мен ми беше тва на акъла бе пор нещастен

Johan_Cruyff_14
14.07.2011 20:33

А за Фабрегас-не че е слаб,но според мен не е най-подходящият човек за заместник на Шави(Джонатан Дос Сантос и Тиаго са много по-млади, няма да ни струват пари,притежават горе-долу таланта на Сеск,а и ще затвърдят клубната философия от последните години,да се налагат играчи директно от Б отбора).Така,че не разбирам за какво е този цирк,който посрамва целия клуб.Може да е за някой,който ни е жизненоважен,но при положение,че имаме дългове според мен Фабрегас не е такъв.

sacrefisio
14.07.2011 19:57

walkingtall направо ме караш се смея.... най-великия отбор на всички времена... ХАХАХА.... Най-великия съдииски отбор може да кажеш

Johan_Cruyff_14
14.07.2011 19:29

Първо Пике е от школата на Барса.Второ-стилът,който в момента изповядва Барса е създаден от един велик човек на име Ринус Микелс,практикуван беше тогава от Аякс,Барселона и холандският национален отбор по футбол.Ето защо по-скоро Венгер копираше тоталния футбол в Монако и сега в Арсенал.Естествено,заради времето,той претърпя много промени(казва го човек,наслаждавал се на тоталния футбол по времето на Микелс) и се предава от поколение на поколение(Микелс-Кройф–Гуардиола).Напълно разбирам мнението на аа1 и ще му дам един съвет-по-добре не гледай мачовете на Барса,щом стилът ни на игра е толкова грозен и наблюдавай красивите шотландски единоборства.Колкото до примера с мачовете ни с Реал,те атакуваха,защото просто не им давахме да владеят топката и използваха малкото време,за да сторят това което могат(а и на всичкото отгоре повечето пъти губеха в резултата и бяха задължени да атакуват).Виж някой друг мач на Реал и ще разбереш,че не атакуват толкова много.Само два отбора атакуват непрекъснато,когато не губят в резултата(Барса и Арсенал).Аргумента ти,че пасовете ни са в нашата половина е неверен(бъркаш стила ни с този на испанският национален отбор,а според мен в двата начина на игра има много разлика).Ако беше се загледал по-внимателно,щеше да видиш,че във всички тези пасове има смисъл(освен да спестяват излишни усилия,те имат за цел да открият пролука в защитата на съперника).А на тези,които мислят катеначото за красив стил ще им дам пример от близкото минало-Самуел Ето'о като ляв краен защитник(налага се не от далечното,защото сте прекалено малки и не сте гледали онези мачове).И ако още мислите катеначото за красив стил,нямам какво повече да ви кажа.

defender46484
14.07.2011 22:57

човеч просто ме смайваш както каза аа1 ако не беше ти който си първия който непсува благодаря че ме научи на тези неща и аз както аа1 само заради теб се извинявам на всички фенове на барса кадето ги напсувах тях и тяхния отбор но този стил на барса мен не ма кефи без обида кефи ме повече английското първенство по борбената игра просто това не е моя стил и завинаги ще обичам МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД защото тези в тези момчета има бъдеще в защитата ни има бъдеще на вратарския пост в атаката и горе долу полузащитата но безпорно барса са най-добрите ман юнайтед сме чак трети дори и реал са по-добри от нас засъжеление*erm* но това е футбола пожелавам им успех на отборите но никой неможе да ме убеди(не искам да се връщам в миналото)но никой неможе да ме убеди че полуфинала между барса и челси не е подкупен говоря втория мач неможе съдята да не види 5 4 от които чисти дуспи просто неможе

Johan_Cruyff_14
14.07.2011 22:23

Тази ,,имитация'',както я наричаш е въведена в Барса именно от Ринус Микелс(създателя на тоталния футбол)71-ва-75-та година,когато той беше треньор на Барса).Айде малко погледай мачове на Барса от тогава!Няма смисъл да пишеш без да си осведомен!

Arsenal__1886
14.07.2011 22:14

виж сега, човече. Тоя стил за който става въпрос (тотален футбол) е стил владеен ЕДИНСТВЕНО от Аякс и Холандия! Никой друг! Всичко друго е менте и имитация въведени в Барса от наистина голям човек с голяма уста (в доста случай говори глупости). Просто Арсенал играе само футбол, докато Барса разчита и на Бускетс,Педро и още няколко момчета които са ми безразлични.

aa1
14.07.2011 19:46

Първо - РЕСПЕКТ за нормалния ти коментар.Второ - радвам се, че човек като теб(който явно е гледал футбол от времето преди да се родя), ни обясни нещата.Трето - само заради теб ще се извиня на всички фенове на Барселона за обидите и глупостите, които наговорих.Извинявам се за всички простии, които написах.Колкото до Реал Мадрид, аз им гледах може би....90% от мачовете и наистина настръхвах на моменти, защото тези момчета не спират да атакуват, не спират скоростните си атаки, те мислят само и единствено за атаката, ето това ми харесва в тях(не ги харесвам като клуб).

BerbaTheBest
14.07.2011 17:40

Аз не сравнявам стиловете ,просто казвам ,че стилът ,който изповядват Барса и Арсенал е от много години ,така че не може да се каже кой копира и кой не !*wink*

BerbaTheBest
14.07.2011 17:27

Барса да копират стила на Арсенал * *joking*

defender46484
14.07.2011 17:43

както и на мен това е игра за мен 2 вида атака контра атака атака контраатака или катеначо

aa1
14.07.2011 17:33

Не можеш да сравняваш стила на игра на отбор от 90-те с този на отбор от новия век, не мислиш ли?Барселона игра много грозно в началото на хилядолетието, но след идването на Роналдиньо започна да копира Арсенал(от там всички помислиха, че Барселона играе мноооого красиво), махна се Роналдиньо и започна приспивната игра и сега никой не смее да си признае, че Барселона играе приспиващо, защото всички ще му се нахвърлят както се нахвърляте на мен.

miro_slavcho
14.07.2011 16:37

а най-тъжното е ,че дават играчи от школата в други отбори там те се развиват и изведнъж меси казва(миналият сезон) : Фабрегас е длъжен да се върне!
Коментар 37: Симулираше*

miro_slavcho
14.07.2011 16:30

Мене ми е чудно защо Барса симолираше с/у реал ,а не с/у примерно алмерия или някой друг слабак

defender46484
14.07.2011 15:55

а и при коментар 31 исках да кажа хората от бързане

defender46484
14.07.2011 15:51

тея дебили барселона дават по 50 милиона за футболисти ма се скръндзаха за 2 милиона явно парите им свършват от подкупени мачове фабрегас остани си в арсенал държат те гората на ръце там в барса нищо няма да постигнеш и направиш 10 мача ще изиграеш като резерва

aa1
14.07.2011 15:51

Извинявам се че спамя, но се сетих само за най-скорошния пример, който мога да ви дам за това, че Барселона играе грозен футбол.В мачовете срещу Реал Мадрид аз забелязах нещо - Барселона владее топката, 2-3-5 минути няма нищо интересно, губи топката(по някакъв начин) и на секундата, ама секунда не е минала и Реал Мадрид вече е в полето на Барселона и атакува, ето това е футбол - АТАКА, АТАКА И САМО АТАКА!!!Това е красивия футбол, атакуващия футбол, Барселона играе грозен, бавен и приспиващ футбол!

ChelseaBoy7_9
14.07.2011 16:31

Ами само погледни как стигнаха до финала 2009г. - бяха смазани по 90% от показателите и накрая... съдията...

Lubo0o
14.07.2011 16:27

Има и още нещо защитата на Барса е много колеблива .... Те не са свикнали да бъдат атакувани често и ако се намери отбор , който да ги натисне по здраво ще се панират .....

ChelseaBoy7_9
14.07.2011 16:22

Катеначото знаеш ли как изглежда като игра? Аз просто предпочитам футбола такъв какъвто е създаден, а именно вълнуващ *smile* За стила на Барселона освен да кажа - от 90мин. игра - 80мин. са сън... Да не говорим и какви провокатори са и че благодарение на това успяват да победят... Общо взето - може да ги пускат в 8 без 10 да преспиват децата с тях...

aa1
14.07.2011 15:57

Абсолютно съм съгласен с теб, най-красивия футбол е точно това - атака, контра, атака, атака....Няма смисъл да имаш 1500-2000 паса на мач като повечето са на 1-2 метра...Това е приспиващо, това е грозно, това е досадно...Естествено, че никой няма да играе като Барселона, защото всички отбори искат да играят красиво и в същото време АТАКУВАЩО!!!

defender46484
14.07.2011 15:54

аз обичам катеначото много да и прав си барса играят приспиваш футбол и тва е мойто мнение за мен яка играе някой отбор да се брани катеначо а друг да атакува или атака контраатака атака контраатака е тва е футбол не пас пас пас пас пас пас пас пас пас пас пас пас пас пас и пас пас пас

aa1
14.07.2011 15:49

И нещо друго, ние хората сме стадни животни, единия като каже, че Барселона е ''добър отбор'' и всички ще започнат да го казват, но това не значи, че Барселона играе красив футбол.

aa1
14.07.2011 15:44

обиждаш*, оффф...От бързане така става!!!*lol**lol**lol*

walkingtall
14.07.2011 15:44

Компетентен си колкото Пената , така че не продължавай

walkingtall
14.07.2011 15:42

До коментар [@comment 768289] от [@user aa1]:

Ей карантио смешна , ходи да разправяш вицове пред блока и не ми се дърви , таралеж смешен ...... Иди да стискаш пъпките и да теглиш порно и не се занимавай с футбол !

BerbaTheBest
14.07.2011 17:26

Няма как Барса да копират стила на Барса ,защото този стил (тотален футбол) е въведен във футбола през 70-80 гидини от Ринус Микелс и Йохан Кройф. По-късно Кройф го пренася в Барса . *thumb_up**wink*

aa1
14.07.2011 15:48

Какъв футбол изповядва барцелона бе приятелю?Десетки, стотици пасое на един-два метра, в собственото си поле и опити за извеждане зад защитата(които срещу нас от 20 опита нито един не успя), това ли е красив футбол?Аз освен в мачовете срещу Реал Мадрид и Манчестър Юнайтед не съм успявал да остана буден когато барцелона играе.Това не е футбол, това е приспиване, аз ако бях футболист и играя срещу барцелона бих заспал на терена, защото те просто играят адски безинтересен футбол.Арсенал играе два пъти по-красив футбол от барцелона и го прави от по-дълго време, вие просто ни копирате, но Арсенал атакува и не мисли за защитата, а барцелона мисли само как да приспи мача, което е грозно.

saniniesta
14.07.2011 15:46

Вие не се подигравате, а завиждате на футбола който изповядва Барса, защото знаете, че вашите любими отборчета никога няма да играя толкова красиво.

aa1
14.07.2011 15:44

Голям, просто голям!!!Тея лафове сигурно всеки ден ги разправяш насам и натам, нали?Не ми е целта да те обиждам, обидих те, защото ти обиждат отбора ми.Говори ми нормално и аз ще ти отвърна със същото.Само един сляп фен на барцелона може да каже, че футболистите на отбора не са най-долните същества на света.Това да ревеш, да се излагаш пред цял свят за един футболист и накрая да не искаш да си платиш за него...СРАМ, СРАМ, СРАМ!!!Цял свят ви се смее, всички се кефехме на барцелона, а сега всички и се смеем и подиграваме, сети се сам защо това е така!

aa1
14.07.2011 15:41

ИНВАЛИДИ НА ТЕМА ФУТБОЛ*, сорка, бързах и сгреших.

saniniesta
14.07.2011 15:38

Деба мръсния ти Венгер! Шави най-добрия плеймейкър!!!

mladen12
14.07.2011 15:23

Леле какви коментари Венгер се мазнел и трябвало да си ходи.. вие знаете ли какво говорите? Защо тогава Арсенал е един от МАЛКОТО клубове, които са на печалба след края на сезона. "Ние не купуваме суперзвезди - ние ги създаваме" думи на Венгер *smile* и успява да го направи Арсенал все още е в топ4 нали?

walkingtall
14.07.2011 17:49

Приятел иди се прегледай *beer* или просто прочети в интернет по лесно ще ти е *party*

defender46484
14.07.2011 15:49

пике не е от вашта школа а от наща

aa1
14.07.2011 15:41

Педро - по-слаб от Гонзо, Фабрегас - не го направихте звезда вие, Пике - голям актьор, слаб футболист, Шави - футболист от най-висша класа.Да продължавам ли?

walkingtall
14.07.2011 15:40

Шави , Педро , Иниеста , Фабрегас , Пике ..... ?! да продължавам ?

ChelseaBoy7_9
14.07.2011 15:35

Хубаво че след края на сезона са на печалба (парична) ама защо не са на печалба нещо трофей?! walkingtall - стига с тази школа защото ако не беше Меси, нямаше да я провъзгласяте толкова *wink*

walkingtall
14.07.2011 15:06

Съдийски отбор ... ХА Ей много сте ми интересни как цял свят признава величието на този отбор ( ПРИЗНАВАТ ГО ЗА НАЙ-ДОБРИЯ В ИСТОРИЯТА НА ФУТБОЛА) и то не някои снобарски настроени и захлюпени дебили като вас , а хора които цял живот се занимават с спорт - респективно футбол . Как журналистите по цял свят признаха величието на Барселона , а само вие вмирисани тинейджъри - неуспяхте.... Момчето по долу е право , Венгер няма място вече там , достатъчно се мъчи и мъчи и отбора ..... А Фабрегас няма как да не иска да си дойде .... нормално е , само дето тоя нацист го държи и проваля , остане ли още малко там замина с кариерата ..... А какъв е Шави като личност никой от вас , задръстеняци неможе да каже освен в злобни коментарчета поради пристрастия към други отбори *nerd*

walkingtall
14.07.2011 15:28

Сигурен съм , че ти е трудно да си изразяваш мислите , но Фабрегас е футболист , който далеч преди да дойде в Арсенал е станал футболист ( помисли от коя школа е дошъл) Манталитет ?! 8 световни шампиони с Испания , най - добрия футболист в света и още безброй талантливи момчета ? Това ли са измекярите с цигански манталитет ? Или да се прекланяме пред манталитета на Ван Перси , Адебайор ? , Галас ? Мисля , че сам не си вярваш . Алмуния сигурно още се буди вечер облян в сълзи от последните 2 години ..... Разбирам , че ти е трудно да осъзнаеш , че ви бием по начин дето аз не си бия кучето на село ама ....

arsenal_gunners
14.07.2011 15:22

Сигурен съм, че много се горедееш с отбора си, прав си, че е най-добрия в историята.Представи си как щеше да е, ако футболистите и ръководството ви не бяха долни измекярчета с чисто цигански манталитет... 43 млн за оня от Удинезе, а иначе много държите на Фабрегас, всичко давате за него.Обаче пак ние сме винвони, че за 5 млн се разбихте да се вайкате по медиите как не го даваме, колко реално бил струвал, то не бяха покани, не бяха фланелки и така нататък. А тоя, който наричаш нацист е същия, който направи от Фабрегас футболиста, който е в момента, някак си не върви да инвестираш години в някого и после да дойдат пълните смешници от ръководството на Барселона и да обвиняват как Фабрегас е откраднат и другите глупости, които се изписаха.

BerbaTheBest
14.07.2011 13:53

Според мен отборът на Арсенал е пълен с потенциал ,за да спечели първенството ,но само Венгер ги дъни . Все някой му е виновен .Мисля ,че ако Арсенал сменят треньора , ще спечелят лигата ,а може и нещо друго ! *wink*

ChelseaBoy7_9
14.07.2011 15:20

Само така ще е да знаеш *thumb_up*

arsenal_gunners
14.07.2011 15:12

Нали се сещаш, че същия, който гониш, е най-великият треньор на Арсенал и с изключение на последните 3-4 години ви е бил толкова пъти, че бройката клони към безкрайност *wink*

ChelseaBoy7_9
14.07.2011 15:03

Тук нещата не опират до това дали размътват главата на Фабрегас, а за това че Венгер повече се мазни на борда на директорите отколкото се грижи за отбора и феновете му...

aa1
14.07.2011 14:57

И ти си прав обаче, нормално е най-добрия ти играч да му пълнят главата с простотии цяяяяяло лято, че и цял сезон и накрая да спре да играе както преди и след това да спечелиш титла, това е най-нормалното нещо на света.Представи си Фабрегас да беше ваш, да беше вашия капитан, да беше най-важния ви играч и изведнъж някакви испански гниди, педерастчета и прочие да започнат да му пълнят главата с простотии като - Фабрегас иска да дойде в барцелона, бля, бля, бля.Ако толкова много иска досега щеше да помоли Венгер да го пусне и всичко щеше да е свършило, но явно не му се ходи да играе в съдийско отборче.

mladen12
14.07.2011 14:51

мислиш МНОГО грешно..

ChelseaBoy7_9
14.07.2011 14:50

Много си прав *thumb_up* Сега чакаме и някой от управата на Арсенал да се усети и да го разкарат...

drusalin
14.07.2011 13:26

Шави винаги е бил говедо ... може да е невероятен футболист ... но като човек си е леке както още някой примерно Алвеш и прочие и прочие . То си личи от много далече , що за личности са . Жалко е всичко това в пресата и медийте отстана на Шави въобще не му е работа да говори.

dark_b
14.07.2011 12:10

Шави е говедо*thumb_down*


14.07.2011 12:44

Прав си, макар че е един от най-добрите халфове на света *thumb_up*