Пойет: Юнайтед нямат шанс да задържат Чичарито

16:02
Пойет: Юнайтед нямат шанс да задържат Чичарито
Мениджърът на Брайтън Густаво Пойет смята, че Манчестър Юнайтед няма да успее да задържи Хавиер Ернандес още дълго на "Олд Трафорд".

Реал Мадрид проявява много сериозен интерес към нападателя на Мексико и бившата звезда на Челси и Тотнъм Пойет смята, че Чичарито ще премине на "Бернабеу", независимо от слуховете, че "червените дяволи" ще предложат нов договор на младия играч.

"Уважавам Юнайтед, но има много по-големи отбори, включително и Реал Мадрид. Те са по-големи от Юнайтед. Не мисля, че ще се изненадам, ако Чичарито отиде в Мадрид", коментира Пойет.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

chicharito_3
24.07.2011 21:35

абе не се излагайте чичарито каза, че дължи всичко на САФ и че няма да напуска, а относно финала това беше единствиния мач на чичарито където не игра на ниво

krisman95
21.07.2011 11:21

Чичарито добре се адаптира в дебютния му сезон в англия , но мисля че топ формата ще му спадне следващия сезон ...

dimisha73
11.07.2011 15:37

стига с тоя бе пален царвул е
ште ходи каде ште ходи вав б група ли

DeviLLmaN90
11.07.2011 07:12

Еи хора престанете тия който сте малко по-умни! Нормално е всеки фен на Манчестър да тръгне на бялото да казва, черно! Но малко от малко поне да се осетят! А за тия каде говорят за САФ мога да кажа само голям тренер но само в АНГЛИЯ! В цяла Европа е един от многото! Гледал съм финалите на Ман каде е спечелил и пътя до тях каде е изминал! През 1999 година мале не ми се мислеше Ювето кво щаха да ва направят ама ето на късмет топката не влизаше и не влизаше! А през 2008 няма какво да говорим! Сачуствам на Тери! И пак казвам харесвам Манчестър но няма как на бялото да кажа черно! Съветвам ви да го направите и вие! А купите преди 2 или 102 години пак си са купи! И след 150 години тези купи няма да раждясат!

Jurka5
11.07.2011 13:09

Не е точно така.Фъргюсън си е един от най-големите въобще в историята на футбола, това с един от многото не знам как го прецени. А,това за късмета е много относително понятие. През 99-а Юнайтед имаха късмет,но не с/у Юве. Те бяха разбити в Италия, освен трите гола, имаше и три ударени греди от тяхна страна, аз това като късмет на Юнайтед не го виждам.. През 2008-а действително голям късмет,но пък предишните години ? През 2007-а Милан като отстрани Юнайтед, спомняш ли си как първия мач с два удара горе-долу резултата стана 2:1 в полза на Милан и после Манчестър обърнаха 3:2,а можеше и по-голям резултата да е. През 2004-а мачът с Порто и ако правилно си спомням ( поправиме ако греша) леко спорния гол в продължението за Порто,като тогава бяха ли се класирали,едва ли щеше да има проблеми да бъде спечелена титлата като следващите отбори бяха Депортиво и Монаки.. 2002-а полуфинала с Байер,спомняш ли си как бяха разбити,но се класираха за финал? А,феновете на Реал не знам защо толкова говорят против Юнайтед,защото те им дадоха играчи, без които сигурно нямаше и ШЛ да играят в последно време..

dumbo_s
11.07.2011 02:12

кажи ми улица в северен и южен Манчестър ( без да ми отвараш гугъл памс или ми кажи ИП да проверим в интернет какво показва ) като живееш там ... и едно изречение със подлог , глагол и обстоятелствено пояснение на английски ... ако живееш там нищо не ти пречи да го направиш и като си толкова голям специалист я ми кажи кога Юнайтед са имали 100 % успеваемост на трансферният пазар .... не мога да ви разбера такива интернет биячи, милионери, живееш по Дубай/Лондон/Барселона/Мадрид ... не се обиждай, но ти да не се смяташ за нещо повече от другите които влизат в този сайт и най - вече привържениците на Юнайтед в България които не са ходили не техен мач ( те утрепки ли са ? ) Много лесно е да говориш пред когато си пред PC/ аз съм сигурен, че не знаеш в какво време се води Англия сега камоли да живееш там *wink*

jamski
11.07.2011 14:04

Хайде кажи ги тия неща които ти каза Дъмбо че ми стана интересно..не знам писането то ти е толкова безобразно че съм склонен да повярвам че направо си роден там и си учил български от време на време

RadoslavR
11.07.2011 05:16

еи малоумник кои си ти та да ти доказвам бе кретен изречения пък улици пук часово време и несъм казал че съм нещо повече от някои в този саит skype ми е jiri.space намери ме ако искаш нещо да ми кажеш !!!

RadoslavR
11.07.2011 01:23

е такъв съм и ще се подигравам колкото преценя АЗ. ти замълчи дрисляк несе меси каде не ти е работа *smile*

aureus
11.07.2011 00:18

та тоо не може да играе*thumb_down* кога стана такава звезда

dumbo_s
11.07.2011 00:04

Ако аз съм селянин к'во да се каже за Пазарджик ? ... Местно население над 80 % мангали и ти един от тях ... какво значение има откъде си ... ако си живееп добре и се радваш на спорта ... ти кога отиде на Олд Трафор, че дами говориш ... следя какво се случва с Барселона и това е ... да фен съм на Ливърпул, но поне съм имал възможност да ги видя ... и преди всичко съм реалист ... ти не знам защо се пишеш толкова вещ ? ... и за какъв гражданин се мислиш след като го казваш ... човек се комплексира с нещо и говори само за това ( село - град ) ... не се заяждам, но ти като си от там с какво толкова се занимаваш и имаш ли пари да си позволиш това което искаш, ако ще да си и от София/Пловдив/Варна ...

dumbo_s
10.07.2011 22:45

Е трябва да сте много глупа*и за да го смятате това ... Не знаете дори историята на Юнайтед и говорите за Ливърпул ... никъде не съм ги споменал, но погледнете треньорите на Юнайтед ... всичките без Фарел са треньори от UK ... когато сме махне САФ ще се менят треньори от тима на "децата/наследниците на САФ като Брус/Кигън и тн" отбора ще отслабне, а до тогава отбори като Ливърпул/Сити/Челси/Арсенал ( без Венгер ) ще станат прекалено силни за да може Юнайтед да ги стигне ... Погледете и финансовата стабилност на Юнайтед/дългове/заплати/персонал ;]

thebridge
11.07.2011 10:36

+ това си излъгал за годините. На 24 си друг път. Ти не си на повече от 12 години, любимия ти играч е Роналдо (заради финтовете и прическата) и не си гледал мач в който не участва твоя отбор. Ти не можеш да пишеш бе, единствения начин да си на 24 е да не си ходил на училище изобщо.

thebridge
11.07.2011 10:32

Да бе хахах само като те видя как пишеш ми става ясно какъв специалист си. Спри да пишеш, че се излагаш! В Манчестър живеел, с много неща бил запознат. Ти не можеш да кажеш 2 думи за тоя отбор без да напсуваш някой, разбирач бил. Хайде дай някакво доказателство, че живееш в Манчестър. Докато не го направиш си поредният смешник, станал фен на Юнайтед заради Роналдо. Девилман, защо да е нормално? Защо са толкова пристрастни и комплексирани на тема Юнайтед? И аз харесвам даден отбор, но не твърдя неща за него, които осъзнавам че не са верни.

miro_slavcho
11.07.2011 01:10

А аз съм на 16 и летях с сувалка! и какъв си ти че ще се ПОДИГРАВАШ С ОТБОРИ С 100 годишна история

RadoslavR
11.07.2011 00:56

кондио аз съм голям специалист недеи да говориш като незнаеш плус това живея в манчестер буклук такъв и сам силно запознат с мн неща покраи клубъ !!! и неразбирам какво общо има по темата та ми говориш че си ги виждал, и аз сам гледал мачове на Ман Ю

dumbo_s
11.07.2011 00:38

Чакай че ме накара да си спря филма геврек такъв ... аз ти говоря със факти и ако гледаш английски футбол ще видиш когато един дългогодишен мениджър бъде заменен какво става с клуба ... дори и да дойде Мулриньо за колко 2 - 3 - 5 години сигурно не знаеш, че когато спечели всичко се маха и сигурно знаеш с какви траснферни бюджети работи след Порто ? ... и докато ти говоря със факти ти ще мълчиш, ако си достатъчно умен ще го направиш ... защото само глупакът може да говори за нещо което може да стане ....

RadoslavR
10.07.2011 23:10

А що се отнася до финансовите провлеми те ще се оправят неги мисли ти тях никога няма да позволат да се случи нещо с отбора сварзано с пари се ще се намери някои да купи отбора

RadoslavR
10.07.2011 23:08

Дори и след като САФ се махне на негово място ще доиде някои добър специалист, Не веднъж Жозе Мауриньо е казвал че му е мечта да поеме Юнаитед и редица други трениори, никои от тях няма да замести качествено САФ но ще видим то ще и покаже

dumbo_s
10.07.2011 22:17

Пълни баламурници ... половин дузина футболисти, критици и треньори Ви казват, че тоя отбор направи нещо при САФ и приключва и пак си чупите тиквите ... Не знам как не можете да го проумеете ... И като бяхте толкова голям отбор колко ШЛ имате - 2 от 20 години *lol* и то първата нямаше как, че и ако тогава не бяхте били Байерн с играчи като Йорк , Коул , Бегам и Гигс щяхте да останете за посмешище ... за 2008 няма какво да коментирам пълен късмет и супер не заслужено ... Челси играха по - добре ... така че оставате с една заслужена и това е ... така че няма какво да се репчите и да се заблуждавате с това определение най - добрите , защото пенсията умира и вие с него ... колкото по - бързо го проумеете толкова по - добре ...

RadoslavR
10.07.2011 23:04

Гледаи си там Мездра Бяла слатина и неспори на такива теми селянин *smile*

RadoslavR
10.07.2011 23:03

Приятелче така като видях ти си фен на 2 отбора наи малко твоите измислени кометари трябва да четем тука плъх !!! такива дето са фенове на по 2/3 отбора вообщееее........

thebridge
10.07.2011 22:20

Не съм съгласен. Юнайтед вече се превърна във твърде голям отбор за да умре с пенсионирането на треньора. Обаче е доста интересно както го написа - само се хвалят колко финали стигат, а тези които спечелиха, бяха с ОГРОМЕН късмет.

thebridge
10.07.2011 21:18

Феновете на Юнайтед обичате да гледате цифричките, но само които ви изнася. Казваш - последните 20 години Юнайтед еди колко си титли, Реал еди колко си. Но приятелю, титлата от преди 70 години тежи точно толкова колкото и тази от преди 5! Така, че като тръгнете да обяснявате колко велик е Юнайтед в последните 20 години, се върнете малко по-назад във времето, когато не сте били родени и вижте какво са правили Реал Мадрид. А до този който казва, че Челси е изкуствен отбор - разгледай състава и кажи колко от основните играчи на Челси са купени като големи звезди. Може би Лампард, който е при нас от 10 години или пък Тери, на който единствения клуб в професионалната кариера е Челси. Или пък може би като готов играч взехме Дрогба, който от 7 години къса мрежите в Англия. Факт е, че отбора ми закупи много футболисти на по-големи от реалните им цени (повечето се оказаха ненужни) но футболистите, които играят със сърце и които ще останат в историята на Челси, са станали световни футболисти именно от сините! А и винаги ми е било смешно определенито "изкуствено" създаден отбор. Вашия отбор как е създаден? Да не е поникнал от земята. Всичко създадено от хора, е изкуствено!

izrodonomiks
10.07.2011 21:11

за феновете на Манчо *lol* РМ и в момента са по-добри от вас

RadoslavR
10.07.2011 21:39

Няма нужда аз признавам че барселона са по добрия отбор вмомента от Ман Ю

izrodonomiks
10.07.2011 21:36

сигурно е бил красив.

thebridge
10.07.2011 21:31

И ти няма да е лошо да не се изказваш неподготвен! Финала през 2011 беше доста атрактивен, макар и не толкова оспорван. Скучен финал беше този през 2010, но този през 2011 беше доста красив.

izrodonomiks
10.07.2011 21:27

Ако ти се гледа най-скучният мач в историята *lol**lol*.Си пусни финала за ШЛ 2011.мЪххАххаха.

RadoslavR
10.07.2011 21:21

децки я си лягаи ти бе пускаи си там барселона реал 5-0 кадето сварши и гледкаи и заспиваи

DeviLLmaN90
10.07.2011 21:11

Много уважавам Манчестър даже може да се каже, че много повече ги харесвам от колкото Реал Мадрид! Но всички фенове на Манчестър да кажа, че е излишно да си кривят душата! В исторически план са по голям отбор и във финансово отношение са на светлинни години пред Ман. Ютд! Ако искате псуваите викайте няма как да промените нещата!

thebridge
10.07.2011 22:22

Не, ти си поеми въздух и виж кой е написал поста на който отговаряш!

Crazy89
10.07.2011 22:20

Поеми си въздух бе мееееееен *wink* Тва за САФ от личен опит ли го казваш ? Спокойно!!! Това не е Ливърпул и ние няма да изпаднем в такава поредица без титла.

thebridge
10.07.2011 22:18

А ти ако четеш малко по-внимателно, ще разбереш, че казах, че САФ е по-опитен от Моуриньо. А по единици - разбира се, че Реал имат по-добри! Махни нападателите добре Руни е по-добър. А халфовата? А защитата? Или Рафаел е по-стабилен защитник от Рамос? След пенсионирането на ВДС, даже и по вратар Реал ви превъзхождат. Просто още не са достатъчно обиграни. Повечето на феновете на Юнайтед пишете големи глупости и така примамвате човек да спори с вас. За пореден път се убеждавам, че нормален спор с фен на Манчестър не може да се води. Побеждаваш го лесно, но той не може да разбере и ще те напсува и ще ти изгуби времето! Хайде със здраве.

RadoslavR
10.07.2011 21:47

Спирам да споря с вас защото вие сте наистина малоумни феновете на Реал и челси чао малоумници

RadoslavR
10.07.2011 21:44

По голями глупости не бях чел през живота си честно как може да казваш че имат по опитен треньор от Юнаитед и единиците също не мисля че рууни отстапва по нещо на Игуаин или Бензема немисля също че и халфовата линия отстъпва по нещо от тази на Мадрид защитата също невиждам ама грам разлика

thebridge
10.07.2011 21:30

Както казаха - и в история сте по-долу и във финансово отношение. Дори като единици играчите ви са по-слаби от тези на Реал, просто имате.. не мога да кажа по-добър, но по-опитен треньор и по-голям колектив. Реал тепърва ще се сработва и ще става по-силен! Ако Моуриньо бъде оставен да работи на спокойствие с играчите, до няколко години Реал ще са там където им е мястото - на върха. Пак казвам, не искам да ме разбирате погрешно. Не харесвам Барселона и Мадрид! Уважавам отбора ви, въпреки, че не го харесвам особено, заради феновете му, с които от опит знам, не може да се спори без да те напсуват. Не ми е приятно, че Барса и Реал са по-силни от моя Челси, но няма как да променя това. Просто го признавам и се надявам да се промени! Вие също няма да е лошо да свалите червените очила.

RadoslavR
10.07.2011 21:22

брачед какво виждаш по доло ти, може ли да ми обясниш ??????????????????????????????

thebridge
10.07.2011 21:20

Същото исках да кажа и аз! Не ме разбирайте погрешно, много уважавам Манчестър и никога не съм твърдял, че отбора ми е по-велик от вашия! Сравнени с Реал, обаче, сте по-долу!

RadoslavR
10.07.2011 21:19

само в отношение на парите, това е така да, за това никои нищо неказва или ти нечетеш както трябва спорим за титли и пак се повтарям титлите на реал сам от преди 50/60 години неми говорете за някогащните титли измислени въобще сяка година 1 и също реал купиха тоя оня сега еди кфо си еди що си и накрая какво ??? отговарям ви веднага едно голямо НИЩООООООО *smile* добре че са ви парите !!!!!!!!!!!!

aa1
10.07.2011 21:05

Бурсаспор* извинявай за грешката.

alternativen
10.07.2011 20:52

А дано...колкото по-скоро разкараме некадърното мексиканче толкова по-добре!

aa1
10.07.2011 20:33

Не искам да се намесвам в теми за Юнайтед и техни играчи, но по-долу видях няколко коментара за това как Реал не били на финал, а Юнайтед били.Само ще ви попитам, през целия сезон в ШЛ Юнайтед срещна ли силен отбор, изключвам Челси?Рейнджърс, Бурсаспор, Валенсия, Марсилия, Шалке...Реал Мадрид играха с много по-качествени отбори - Милан, Оксер, Аякс, Тотнъм, Лион, Барселона, логично е, че Реал Мадрид няма да стигне финала, ако Юнайтед бе играл 1/2 финал с Барселона дали резултата нямаше да е МНОООГО на нула за Барселона?Представете си това което Барселона направи на финала срещу Юнайтед, и сега си представете същия мач на ''Ноу Камп'', а и на ''Олд Трафорд'', според мен щяхте да мечтаете за 3:1.Пак казвам, не искам да споря, не искам да дразня никого, просто ви казвам, че е тъпо да говорите за това как Реал Мадрид не били стигнали финала, а Юнайтед го стигнали.

Jurka5
10.07.2011 21:19

Аз те рабрах,но аз нямах вредвид и само в групите,защото там едва ли ще стане някоя изненада.На осминафинал Реал с Лион,Юнайтед с Марсилия,в момента Марсилия са по-силни.На четвъртфинал,Тотнъм и съответно Челси,пак противника на Юнайтед по-силен.На полуфинала имаха по-силен противник и отпаднаха, не вижда защо трябва да се правят драми как Юнайтед с късмет са стигнали,като на Реал,а и на Барца допреди да се срещат все по-слаби съперници им бяха.

aa1
10.07.2011 21:04

Не си ме разбрал приятелю, искам да кажа, че ако сравняваме отборите по наредбите както бяха Реал Мадрид все игра срещу по-силните отбори - Манчестър Юнайтед - Бурсаспорт, Реал Мадрид - Оксер/ Манчестър Юнайтед - Рейнджърс, Реал Мадрид - Аякс/ Манчестър Юнайтед - Валенсия, Реал Мадрид - Милан/Манчестър Юнайтед Марсилия, Реал Мадрид - Лион/ Манчестър Юнайтед - Шалке, Реал Мадрид - Барселона.Пропускам 1/4 финала, защото там Юнайтед игра срещу мааалко по-силен съперник(казвам малко, защото в лигата се видя, че Челси не са чак толкова по-добри от Тотнъм).

Jurka5
10.07.2011 20:50

Значи според теб Оксер са по-качествен отбор от Марсилия или пък Лион? Как също прецени,че Тотнъм са по-качествен от Валенсия или Шалке от Аякс?

mitko_bezkosa
10.07.2011 20:10

Дано да остане още дълги години на Олд Трафорд ! ГГМЮ

almost_famous
10.07.2011 19:47

абе, вие изобщо знаете ли кой е Густаво Пойет, след като го обиждате ?

rooney_fen_256
10.07.2011 19:40

ернандес остава в манчестър стига им роналдо на реал не мисля че САФ ще продаде и чичката след роналдо

defender46484
10.07.2011 19:40

поует поует гледай си там брайтън и не говори манго такъв реал няма да го вземат щото той не е като роналдо бекъм и нилстерой предател

RadoslavR
10.07.2011 19:14

до коментар /#31/ защо мислиш че ще окапе ??? какво те кара да мислиш така ?? ако може сподели с нас *smile* и защо в реал да се развие по добре отколкото в Юнаитед *smile*

krisman95
10.07.2011 19:10

Чичарито мисля ,че в дебютния си сезон се представи добре , но другият ще окапе като круша. Дано не е така , но да видим какво ще стане.
Чичарито е само за Бернабеу , мисля че там ще се развие много.
Юнайтед е трамплин за него . *tongue**ball**beer*

Lubo0o
10.07.2011 19:20

За какво развиване става въпрос те ще го закопаят резерва 1 - 2 мача да изиграе най - много и после любимеца Игуаин ще си цъка ...... Да не говорим , че взеха Бензема , а почнаха да го пускат цял мач чак когато Игуанчо се контузи ......

RadoslavR
10.07.2011 19:03

До коментар /#30/ Ти каде се месиш с твоя Арсенал бе я замълчи, гледаите си там децката градина и земете наи накрая некои засвета играч че тея лапета незнаят кфо става

RadoslavR
10.07.2011 18:41

До коментар /#20/ Стига с тази история бе говорим в сегашно време какво ми се вращате в миналото с по 50-100 г. Сяка година правите селекция за по 200 м. и никакав резултат това ли е за тев Велик отбор ????????? Не е ли Юнаитед отбора които създава звезди ???? и немисля че чичарито ще премине в реал някога. А и още нещо всички утиват в реал за по голями заплати това е самата истина с никаква друга цел няма ги амбиции за титли и тем подобни глупости. Не е ли така ?????

plamen_milan
10.07.2011 18:34

За всички заблудени фенове.Светът не е създаден преди 5 години.Никой не може постоянно да е на върха.Аз съм от Бургас.Да ви попитам ако Черноморец или нафтата следващите 5 години е шампион на страната ни означава ли,че е най великия тим в България.Мислете малко.Годините минават историята се запазва.

teenage_head
10.07.2011 18:04

Леле, вие сте луди. Защо се псувате цял ден? *lol**lol**lol*

ARsEnAl_1985
10.07.2011 17:59

До коментар [@comment 766215] от [@user Matanski17]:

май ти се засегна че не знаеш да пишеш на родния си език ама нали не си Българин а си Турчин и си наркоман а майка ти се ебе с мен за жълти стотинки защото е Курва Курва разбра ли ме Неграмотнико

BornToHate
10.07.2011 17:51

Как може да наричате "специалист" човек, който казва, че има по-голям отбор от Юнайтед? Да, найстина Реал Мадрид е също толкова голям отбор, но трудно би могло да се каже, че от Юнайтед има по-голям отбор, дори и когато става въпрос за Реал Мадрид. Всички останали отбори просто са на светлинни години от Реал и Манчестър.

holliwood
10.07.2011 18:00

В момента М.Юнайтед и Барса са най-големите .Но ако сравним вечната класация тогава Р.Мадрид са най-големите.Дори Аякс са малко по-велики от Юнайтед но в сег време Юнайтед и Барса са далеч по-добри от почти всички отбори със изключение на Б.Мюнхен,Р.Мадрид,Челси и т.н*cigarette*

RadoslavR
10.07.2011 17:20

Реал Мадрид от години на насам е наи добър в развалянето на отбори искупуват играчите на отборите и сяка година едно и сащто се пише сега Реал с новите попълнения вече ще спечели Шампионска лига ще победи Барселона какви ли не глипости и накрая нищо. Ако си спомняте докато Роналдо играеше в Юнаидет отбора би Барселона таман 2 пъти ако несе лъжа през 2008 на полуфиналите, и не става навапрос само за Юнаитед за още куп играчи на други отбори. да се примират феновете на Реал от отбира ви нестава чеп за ЗЕЛЕ !!!

thebridge
10.07.2011 17:15

Някой от долу защитаващите Юнайтед, може ли да ми даде обяснение защо Реал НЕ са по-голям от Манчестър? Както и да го гледате, колкото и да си кривите душата, най-силните отбори в момента са Барса и Реал. Просто са доста над другите и го показаха в Шампионска лига. И с история и с момента форма, Реал е доста над Юнайтед. А до това за трансфера на Чичарито в Мадрид.. не мисля, че Реал в момента наистина се интересува от нападателя. Но станалото с Бекъм, Роналдо и Ван Нистелрой ме навежда на мисълта, че ако Реал поиска Ернандез, ще го има. А до тези, които плюят Пойет ще кажа - ако се разровите малко извън историята на вашия Манчестър (която признавам е велика) ще разберете колко добър играч е бил Густаво Пойет.

RadoslavR
10.07.2011 21:03

Точно така напълно те подкрепям !!!

alternativen
10.07.2011 20:57

не си фен на Реал, а на Челси - то там не се знае кое е по-тъпото и кой е по-смешния отбор от 2-та. На единия 2/3 от титлите и купите са му купени и подарени, а другият е изкуствено направен отбор, който е отбор единствено заради парите, и който след 20-ина години никой няма да слага в никакви сметки, защото пак ще си е обичайния средняк...

RadoslavR
10.07.2011 20:55

Реал шампиони 31 пъти през период 1921 - 1965 ли???? преди 100 години, Юнаитед 11 пъти през последните 20 кое е по добре според теб господин реалист *smile*

RadoslavR
10.07.2011 20:50

замълчи бе ще видим стискаи палци да се паднем с вас да ви отпраскаме както ви праскат барса, голям разбирач се извъди, добре че имате пари че неви виждам хич кфо щехте да правите тогава,щехте да се борите за Л/Е може би

thebridge
10.07.2011 20:34

А ти си гледал футбол само последните 5 години. Представи си следната ситуация - в следващите 10 години ЦСКА, Левски и Литекс затъват здраво. Шампиони 8 пъти стават Берое. В същото време Барселона печелят примерата 6 пъти, а Юнайтед висшата 5 пъти. И какво излиза - Берое е най-големия отбор в света?! Правете разлика между добър отбор и голям/велик отбор. Добрия отбор днес може да мачка, но утре да изпадне, а големият отбор, дори и 20 години нищо да не вземе, пак си е велик. Пример - Ливърпул. И като толкова обичате статистика : Реал шампиони - 31, ШЛ - 9. Юнайтед шампиони 18, ШЛ - 3! Да, наистина Реал завижда за успехите на Юнайтед и се опитва да постигне колкото тях. Само като видях, че като видях, че посочваш Реал като срам за футбола, ми стана ясно че си на не повече от 13! И да поясня - не съм фен на Реал! Просто съм реалист!

thebridge
10.07.2011 20:25

Странно е, че посочваш финала на Юнайтед тази година, защото Реал също отпаднаха от Барселона. Ако Реал играеха срещу вас на полуфинала как си го представяш да биете? Имаха 4-ри мача за 20 дена срещу най-добрия отбор в света и пак се представиха по-добре от вас, при положение, че вие имахте само 1 мач с Барселона, за който имахте да се готвите половин месец! Друго - хегемони сте в Англия, поради слабата конкуренция в последните години. А Реал не стават шампиони толкова често, просто защото имат конкуренция в лицето на Барселона. Да премиършип е най-интересното за гледане първенство, но най-добрите отбори са в Испания. И все пак , в последните 5 години, Реал са шампиони 2 пъти. Моля ви, гледайте реално на нещата. Реал ако ви хванат в ШЛ тази година, ще ви ошамарят лошо. Ако вие играехте в Примерата, да не мислиш, че с щяхте да сте хегемони *joking*

beckham_07
10.07.2011 19:30

*joking*

ManWR10Utd
10.07.2011 17:47

1 причина , Юнайтед беше на финала на Шл тази година , Реал не. 2 причина Мю има 3 финала на ШЛ в последните 4 години а Реал стига най-далеч 1/8 с едно изключение.3 причина за МЮ титлите валят през последните години а Реал не толкова. 4 причина МЮ е тотален доминант в най-доброто първенство на планетата , заразлика от Реал които са подметката на Барселона но въпреки това при Реал ще играе троино по-малко. Мога и още но не ми се занимава , много тъпо се изръси с това от където да го погледнеш Юнайтед са по-зле в последните години защото е точно обратното и след Барселона Мю е най добрия отбор за последните 5-6 години 3 финала на Шл и една купа а Реал се излагат като анонимници им го бутат много здраво за това време. Кажи ми ти как виждаш нещата.

Matanski17
10.07.2011 17:27

ми реал с нищо не е по- голям от Юнайтед ти последните 5 години футбол гледал ли си ? в последните 5 години Юнайтед е 4 пъти шампион и 3 финала в ШЛ единия спечелен, а осмина реал кво лион се подиграва с тях всяка година събраха играчи като роналдо кака бензема и мн други + моуриньо за треньор и кво 5-0 от барца, шампиони скоро не са ставали и няма и да станат в следващите години, в ШЛ само се излагат. И Юнайтед е по-велик именно щото реал купи от нас Бекъм Нистелрой и Роналдо стремейки се да постигнат успехите на Юнайтед ма не им се получава докато Юнайтед и без тия звезди е по-успешен отбор в последните години и сега искат Чичарито и само ще го провалят. Стига сте говорили за реал лизачи такива тоя отбор е срам за футбола

RosickyBoy
10.07.2011 17:01

Вкарай топката от гол-линията, вкарай гол СТИЛ ЧИЧАРИТО *cigarette*

teenage_head
10.07.2011 16:58

Добре него кво го интересува пък! Да си гледа там десетодивизионния клуб и да мълчи. Само създава излишни конфликти. Аз пък нямам нищо против Реал и не мисля да ги обиждам само защото искат Чичарито.

karakoko
10.07.2011 16:57

...Мениджърът на Брайтън...изказва мнение,,,ха ха....*lol*

beckham_07
10.07.2011 16:55

Пойет май не се сеща,че ЮНАЙТЕД са едни от най-големите. Реал преди може да са били, но сега въобще не са най-големият отбор в света. Така че бившата звезда на Челси може да си живее в моналото. Все още има морални и признателни хора, който предпочитат лоялността пред парите !!!!!!! *devil*

GoRe
10.07.2011 16:26

Пфффффф по ГОЛЕМИ!!!
Тия смешковци от Мадрид, колко пари са дали за брак.
Не че не взимат звезди, ама какво правят с тях-обезличават ги!
Страшно са големи, че са имали няколко силни и доминиращи години в ШЛ с "галактическия" си отбор и били големи *lol*
Големи смешници са сега! Както и Барса и те "доминират" сега, ама както всеки испански дон балон ще се спукат! Не всеки дето блесне и му се очертава добро бъдеще отива в Мадрид или във Барцилоната *wink*
А тоя Пойет откъде се излюпи, че да дава становища бе? Чак пък много по-големи. Той да не би да има жалкия си тим за някакво мерило или просто иска да влезе и да си мери х.я с големите и си мисли, че като ги нападаш е начина. Голям смешник, по-добре да си мълчи и да не флуудва пространството със себе си *lol*

GoRe
10.07.2011 19:33

Добре де прав си! *silent* Много се издразних как ги надуваха и Реал и Барса тая година за това прословуто дерби и се поизпуснах в коментара. Ама Реал така или иначе никога няма да ми стане ясно за какво взимат толкова звезди и нищо не правят с тях, а Барца ме дразнят като отбор, като идеи които стоят зад малоумната им каталунска "държава" която ако просъществува кой знае какво ще стане и въобще. А това лайно Пойет какво се изказва. Да не би да не съм прав, че някой трябва да му каже да си затвори тъпата уста. Аз може да съм комплексар на тема Манчестър, ама това е точно заради факта, че ми надуват някакви испански балони същите тия журналя дето са я скалъпили и тая статия.

prodigymania
10.07.2011 16:46

Ти пък от комплексарщина се самозабравяш. Лошото е че за такива като теб, и в главата да му го набиваш, пак не иска да проумее че има нещо над Манчестър и колкото и да го отричаш си е факт. Излагай се още с такива коментари, не ми пречиш *smile* Фен съм на Реал и мога да кажа че това е поредната ама толкова измислена статия, колкото не може да бъде, откъм интерес на Реал към тоя. Видяхме го всички на финала на ШЛ. И сигурно тези 20 млн. цена на футболиста се появиха веднага след като вестник СЪН (известен с "истиността" на материялите си) написаха че Реал проявявали интерес. Моля ви се. Стегнете малко *wink*

manutd_forlife
10.07.2011 16:13

Чичарито ще бъде там където ман го искат. Реал направо да забравят за него *wink*

Matanski17
10.07.2011 16:09

тоя пък гъз пойет що не са шиба бахти помияра откъде знае кво ша стане бахти врачката и кои са тия по-големи отбори пък и реал слага хаахаахаахаахаахаааахааахахахахаахаахаахахаахаахаахааахаахаахаахааааааааааааааааааааааааааахххаха

LamparD_CFC
10.07.2011 17:04

Тука си много прав!(за това което каза за Чичарито)

rooneybg1
10.07.2011 16:56

единствения отбор които може да бие Барселона е Арсенал и почти успяха НО съдията ги уби с тоя червен картон ..... Относно Чичарито всеки трябва да се постави на негово място , защото до преди година е играл в Мексико и само е сънувал Барса,Арсенал,Челси,Ливърпул и изведнъж го пускат титуляр на финал в Шампионската лига и то срещу Барселона .... може да се е притеснил напълно разбираемо е все пак е много млад. И другата истина е ,че просто защитниците на Барса не му дадоха да диша

manutd_forlife
10.07.2011 16:23

ми по-големи се от вас *wink* аз вече незнам от колко години нямате купа може ли да ми припомниш?

ARsEnAl_1985
10.07.2011 16:22

и кво правите като стигате ядете чепа хахахах защото сте много големи и видехе колко струва чичарито на финала

manutd_forlife
10.07.2011 16:17

ние поне стигаме до финал *joking*

ARsEnAl_1985
10.07.2011 16:16

видехме ви на финала колко сте Големи*joking*

manutd_forlife
10.07.2011 16:13

Не те са по-големи от вас

ARsEnAl_1985
10.07.2011 16:12

еми Реал 100% са по голям отбор от вас

ARsEnAl_1985
10.07.2011 16:04

и аз така си мисля

aa1
10.07.2011 16:09

Факт, когато Реал Мадрид иска някой играч обикновенно го получава.