Бледа Аржентина отново не успя да победи на Копа Америка

08:36
Бледа Аржентина отново не успя да победи на Копа Америка
Аржентина и Колумбия завършиха 0:0 във втори мач от Група "А" на Копа Америка.

Двубоят бе доста скучен, като "гаучосите" и този път с нищо не защитиха претенциите си. Атаките им бяха хаотични, с много грешни подавания. Те можеха дори да загубят, ако не беше вратарят Ромеро, отразил най-малко 3 голови удара на колумбийските нападатели.

Съвсем основателно, след последния съдийски сигнал аржентинците бяха освирквани от публиката. Това е второ поредно равенство за момчетата на селекционера Серхио Батиста, след като в първия си мач те завършиха 1:1 с аутсайдера Боливия, като при това в продължение на 30 минути бяха догонващи в резултата.

Така, след два изиграни мача, Аржентина е с актив от едва 2 точки. В същото време Колумбия затвърди лидерството си в групата, като с набраните 4 точки си осигури класирането за следваща фаза.

Аржентина: Ромеро, Бурдисо, Милито, Сабалета, Санети, Камбиасо (61-Гаго), Масчерано, Банега (72-Игуаин), Меси, Тевес, Лавеци (61-Агуеро).

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Joro1914
09.07.2011 00:13

NO_NICKNAME ти пи4 за 21г. си много компетентен, браво...похвално е, ама като гледам компетенцията ти опира до Барса и Меси, по далеч, не можеш *lol* .Ще ти напомня за един момент 1994, ти си бил прав под масата тогава, без да се обиждаш , че гледам и Милан намесваш. Та тогава поредната прехвалена команда на Барса беше не бита, не победена , а смазана от отборчето Милан, то не е никакво ,малък и скромен отбор, постигнал успхите си години назад във времето, а не 4 КЕШ или ШЛ в последните 20г. Испанското първенство не е лошо ни най малко , но е скучно смисъл, че които и да Играе накрая печели Барса или Реал, както в Гърция Олимпиакос или Панатинайкос или Шотландия Рейнджърс или Селтик в такъв смисъл го казах. Барса е това в момента само и единствено благодарение на един човек и тои е Кройф, тои направи това от Барса, но един съвет от мен, тука всеки е пристрастен до някъде, вземи вестник "7 дни спорт" от днес 08.07.2011г. и има една фубава статия за г-н Меси, почети, по мисли и тогава създавай мнение. Няма как един Меси да бог и по голям играч за мен от Зидан, да не би да е бил по лош играч ? да има по малко отличия и слава от него ? Просто всеки един е със времето си.

chicharito_3
08.07.2011 09:59

ама айде няма смисъл да се караме тука като селяни

Joro1914
08.07.2011 07:49

NO_NICKNAME, мерси ....гледам футбол от 1988г., щом кардинално го реши, че не разбирам, като гледам и ти си от заслепените фенове на Барса, гледай си Барса и Меси и невероятно интересното Испанско първенство и си трай

NO_NICKNAME
08.07.2011 10:07

От 50те години футбол да си гледал никво значение няма щом говориш да ритали като коне има ли смисъл да споря с теб ? Заблуден фен съм да,а ти само можеш да мечтаеш МЕСИ да отиде в милан и милан да играе като барса!*beer*

Joro1914
07.07.2011 23:14

Абе, къде отидидохте на Роналдо, Арсенал и т.н., нали говорим за Аржентина и Меси, аз не мога да ви разбера, като кажете Меси и се сещате за Барса, а защо никой не се сети за националния на Аржентина, там да не би да играят по лоши професионалисти и играчи? Ето и състава им Аржентина: Ромеро, Бурдисо, Милито, Сабалета, Санети, Камбиасо (61-Гаго), Масчерано, Банега (72-Игуаин), Меси, Тевес, Лавеци (61-Агуеро). Вратара ок, полеви играч но пазач, все пак е един от хората ръководещи защитата, Милито играч на Барса, или и тои като Меси Барса е едно Аржентина е друго? Пабло сабалета не мисля, че е лош играч, просто избора го прави треньора. Санети си мисля, че няма нужда от коментар, годините в които е носил капитанската лента на Итер сами говорят по себе си, всеки го знае що за играч е. Камбиасо, страхотен играч и тои, Масчерано пак от Барса е с Меси станаха 3-ма от Барса, ама и за него, като ви го кажат се сещате за Барса и Ливърпул !!! Банега, никак не лош играч, Меси, Тевес и Лавеци, мисля, че няма смисъл да коментирам, а за резервите още по малко , Гаго - Реал М е верно резерва, ама къде, не е в Лудогорец, Игуаин е да контузен 5м. ама супер голмайстор, Агуеро, същата работа само дето не ебил контузен, иска го половин европа, а не само него от този отбор. Ами погледнете, какви играчи само, отбор които като единици готов за световен шампион, а всъщност ние пак говорим за Меси е Меси не е Барса, както и обратното.

Johan_Cruyff_14
08.07.2011 11:54

Колко от тези играчи,които ти изброи могат да играят в ролята на Шави и Иниеста(плеймейкъри)?Единственият такъв в Аржентина е Пасторе,но той и една минута игра няма.На Мондиал 2010 се очакваше от 35 годишен играч(Верон) да прави играта,а Марадона и него не пускаше.Гледаш футбол от 88-ма(вярвам ти),но от тактика изобщо не разбираш.

unicef_89
08.07.2011 08:18

Хубаво мнение, прав си . Но нали се сещаш, че почти всички играят в различни отбори и с различни схеми и тактики сега се събрали да играят 5 мача, е ясно че няма да стане толкова лесно.

izrodonomiks
07.07.2011 22:53

В Аржентина има толкова класни футболисти ма файда.

vesko_5000
07.07.2011 20:55

Една птичка пролет не прави затова играят 11 *smile* Меси не играел но наниза Ман ю. феновете на Реал каквото и да им кажеш не могат да се примирят ,че играчите на Барса ги превъзхождат . меси е най-добрия играч в момента ....след няколко месеца може да е друг важното е да гледаме хубав футбол/и да печелим от тотото ...*smile*/

NO_NICKNAME
08.07.2011 10:43

Да не ти копирам казаното от вчера за финала на шл за ван дер саар ква глупост каза!Само тва ще ти кажа меси направи за смях двамата защитници на юнайтед *lol* факт и дори ван дер саар разтройство да е имал на финала няма никво значение гола си е гол (МЕСИИИ) капиш?! Чичарито може да тръгне на национално турне сега е в манчестър утре в мадрид понеже мексиканците са навсякъде,а от фланелки се печели много уахахаахахахах*party*

chicharito_3
08.07.2011 10:22

хахаха *lol* ти си бил много зле

NO_NICKNAME
08.07.2011 10:11

Ноу нейм може но точно този едвали...и не пиши,че ставаш по глупав от колкото изглеждаш чичаритуууу(манчестър не са ли наяди от тея мексиканци дето копуват фланелки на тоя прехваления злетак) мауахаахахаххаахахахахахаахахах*cool*

chicharito_3
08.07.2011 09:57

виж си твоя ник забутания поне 100 човека съм виждал с него

NO_NICKNAME
07.07.2011 21:07

виж си никнейма има ли смисъл да споря с тебе толкова си зле *joking**joking**joking*Леле мале кви глупости пишеш момче голът беше страхотен на Меси и предишния финал с глава пак го сложи на юнайтед,играчите на юнайтед станаха за смях и то на уембли!Да финал играха факт! Неритаха като РЕАЛ факт!Но класата-то се видя,а твоя чичаритоооооо къде беше само веднъж пипна топката феномена и се отказа*joking**joking*

vesko_5000
07.07.2011 21:05

просто споменах последната ШЛ не съм искал да засегна феновете на Ман ю все пак 2 пъти го направи на този отбор ..

chicharito_3
07.07.2011 20:57

и наниза манчо щото пак му подадаха великолепно а той се начобани от извън наказателното и вкара щото на ван дер саар му пречеха няколко човека и той не можа добре да се ориентира

defender46484
07.07.2011 20:40

меси се доказа че играе много добре без шави и иниеста отново*lol**lol**lol**joking**lol**lol*

jamski
07.07.2011 19:50

Айде бе коментатори кажете по коя телевизия го дават и от колко

ceco26
07.07.2011 18:28

Не съм гледал мача-да констатирам. Съгласен съм с коментар по-долу, че в аржентинският национален отбор няма разни маестрота в халфовата линия-погледнете Испания-Шаби, Шави, Иниеста..., погледнете Холандия-ван дер Ваарт, Снайдер..., погледнете Германия-Йозил, може би дори Швайни..., погледнето Хърватия-Модрич...Словения-Хамшик..., а на Аржентина...нима Масчерано или Банега са атакуващите халфове, които доставят класни подавания, центрирания и извеждащи пасове? Те там явно знаят само атака и защита...халфове за задържане, отиграване и подпомагане на атаката нямат... А лично аз не се изненадвам от този Х, след като с Венецуела направи Х...

Lucas_Podolski
07.07.2011 18:11

Ако ШЛ е безмислена?? Там е най-голямата звезда, голмайстор и най-добър играч. Разпиля шампиона на Премиешип, да не ти напомням какво стори на Арсенал миналата година... Меси е най-великия играч на света - защо никой не казва нищо за РоМалдо, когато сере в Португалия, защо не искате тои да напражи националния си Световен Шампион. Меси бил слаб на Световното, а Роналдо?

NO_NICKNAME
07.07.2011 22:21

Пумпал аз ти казвам,че коментираш а не гледаш и имаш наглостта да спориш!Неме интересува на кой си фен понеже топ нападателите са двама Меси(по-добрия) и Роналдо независимо на кой не му харесва тва е факт и когато говориш,че меси не ставал а роналдо бил по добър в национала немога да не се намеся не,че съм адвокат на меси но меси е по ефективен от роналдо в национала който ме оборва да пуска линк щото да разказваме приказки няма смисъл!

messyfan
07.07.2011 22:19

Определено си същество с много ниска култура,КПД и без образование.Пак ти казвам,преди да напишеш някаква простотия се информирай.Под достойнството ми е да се занимавам с нисши същества като теб.

defender46484
07.07.2011 22:05

първо ок видях в нета и роналдо един гол извинявам се но съм забравил срещу северна кореа второ от началото до края на световното гледах всички интересни мачове трето да аржентинците са егоисти кат меси трето роналдо изобщо не ми е фаворит фаворит ми е видич и рунии четвърто хлапак ще викаш на баща си ясно ли е говоря за ни никнейм но направи 3 асистенции а меси нищо не направи

NO_NICKNAME
07.07.2011 21:15

Ами аз му казах на пумпала да провери,а той пак спори хаахахахахахахахааха уахахахаахахаха*blush**blush**blush**blush**blush*

messyfan
07.07.2011 21:13

Ей хлапак,явно не си гледал СП в ЮАР миналата година.Да, Меси не отбеляза гол защото като цяло аржентинските национали са егоисти,то се вижда и тази година а твоят фаворит Роналдо отбеляза точно 1(ЕДИН)гол и то най-смешния на световното.Той така и не разбра че е отбелязал,защото топката се удари в тила му след карамбол.Погледни в нета както ти казаха и ако видиш ми се обади.Хайде със здраве и се научи преди да бръщолевиш глупости да се информираш малко от малко,ОК?*lol*

NO_NICKNAME
07.07.2011 21:09

аз няма кво да проверявам аз гледах световното!!!Комплексарин*cards*

defender46484
07.07.2011 21:04

вкара 2 гола и направи 3 асистенции ти виж в нета и никви пасове не правеше така че мълчи

NO_NICKNAME
07.07.2011 20:59

Специално за теб ти отговарям Роналдо вкара един гол на световното в Южна Африка и то гол(карамбол)Виж в нета и ми отговори дали съм прав!Ти головете не знаеш а имал 3 асистенции *joking**joking**joking*Роналдо беше пълен анонимник на световното,а Меси играе позицията на Шави в национала ти и това не знаеш но пък коментираш нали!Меси е плеймейкър на национала ти и двата мача не си гледал но аз да и ти казвам ,че прави страхотни пасове като на Шави!Гледай и пак говори,а не просто да си говориш празни приказки.И за финал виж колко асистенции има в БАРСА,по добре аз да ти кажа 21 тогава защо говориш глупости,че не ставал без двамата испанци като те нямат толкова асистенции!

defender46484
07.07.2011 20:38

роналдо вкара 2 гола и 3 асистенции а меси 9 паса

chicharito_3
07.07.2011 20:30

роналдо си беше перфектен *wink**wink*

izrodonomiks
07.07.2011 19:51

ПО-добре е.

Joro1914
07.07.2011 17:37

в най безсмисленото първенство е звезда, искам да го видя в Англия или в Италия, този прехвален мухльо, дали ще мине през цялата защита, без да му правя шпалири,а шпагати и да го ритат, като се докаже и някъде другите освен в Барса,както и в националния, тогава може да се говори че е новия Марадона, Пеле, Кройф и т.н.

NO_NICKNAME
08.07.2011 01:08

Жоро ти си същия квадрат като защитника46484 и ти грам от футбол не разбираш,защо меси да отива в друг отбор да се доказва???Той е продукт на барса и е напълно лоялен към отбора ВЕРЕН!Той е жива легенда а барса,а е на 24!Да ходил в Англия или Италия и да го ритали и да падал тва не е ръгби пумпал!Единствения начин меси да се спре когато избухне е да бъде фаулиран но това както споменах не е ръгби!Испанското първенство слабо,но само така изглежда истината,че двата гранда барса реал са с класи над останалите отбори в ла лига и изобщо!

elbarsa
07.07.2011 18:33

епа да дойде у бг па да го гледаме на живо меси срещо жоро бекъма,станах те за подиграване с тези ваши сравнения меси си е доказан футболист кадето ида отиде пича си играе играта и не го интересува ,че Joro1914 или други тем подобни срутници не го харесват, меси и на луната да отиде няма да е пеле платини или марадона ще си е пак меси и пак ще си е футболист #1

fcbfenforever
07.07.2011 18:24

Ти прост ли си виж ми коментара прочети малко за футбола в частност Меси и тогава пиши :Х

berbo_cskarq
07.07.2011 16:19

меси е номер 1!Когато фактите говорят и боговете мъл4ат!!!

Huk4y
07.07.2011 16:09

Обеден съм,че 80% от хората коментирали тук неса гледали мача,моля ви гледайте мача,недейте коментира наизуст.

fcbfenforever
07.07.2011 16:01

Але да вие сте големи глупаци, направо почвам да се ядосвам. Меси без Шави и Иниеста бил кръгла нула. Но когато спечели Олимпийските игри с Аржентина тогава защо не говорехте. Гледат ми футбол от 1/2 години,били фенове на Реал или Юнайтед (против Ман нямам нищо) и то заради Роналдо или черния циганин Нани, а не заради футбола и почнали да плюят по Меси като не знаят изобщо нищо за него имам предвид вс. което може да се научи от интернет.

Johan_Cruyff_14
07.07.2011 16:02

А и изведе Аржентина до финал на Копа Америка през 2007-ма.

FaNaTiKa
07.07.2011 15:34

Меси им асистира и Лавеци изпусна 100%-вата възможност .. в Барса зад себе си Меси има Шави и Иниеста, в Аржентина той играе ролята на Шави и Иниеста, но пък в такъв случаи го няма Меси, който да вкарва головете .. и Тевес беше адски безличен, а принципно е един голям играч .. общо взето Колумбия играха много по-добре, чак ме е яд, че станах в 3:30 да гледам този мач, защото станах заради Аржентина, пък те не играха .. но пък поне видях Колумбия какво могат, играха в пъти по-добре и .. пропуска на празна беше феноменален .. Йовов не е правил така ..

berbo_cskarq
07.07.2011 15:32

защо сравняте изобщо барса и реал със аржентина нз има доста тъпи коментари,които даже няма смисъл и да им отговаряш

pipi78
07.07.2011 15:19

ееееееее сега на мен ми е смешно джуджето видя го цялия свят

Kur3aLefski
07.07.2011 15:18

Меси каде си ? Та на тия които разправят че 1 птичка нищо не прави да изгледат някой мач от миналия сезон за Реал Мадрид да видят дали Роналдо не си играеше сам (Сезона с Пелегрини говоря)!

Johan_Cruyff_14
07.07.2011 15:51

Значи казваш,че ако Роналдо бъде продаден на Локо Мездра,то отборът на Мездра може да бъде сравняван с Реал на Пелегрини.А и помниш ли кой вкара 27 гола в Ла лига(повече от Роналдо) през същия този сезон?

FaNaTiKa
07.07.2011 15:42

стана ли да гледаш мача ??? Кристиано Роналдо кога е правил добър мач в националния си отбор .. въпреки, че националния на Португалия е в пъти по-сработен отбор от Аржентина, но Роналдо никога не е бил силната фигура там .. не говорете за Меси, да бяхте гледали мача .. никой друг не игра повече от него и в двата мача на Аржентина .. Тевес на който аз съм фен и в двата мача беше най-безличния .. и не защото не е добър играч, страхотен е, но просто стила на Аржентина е като разграден двор, нямат стил .. и нашия смешен национален дори има по-добре изграден стил на игра ..

elbarsa
07.07.2011 15:08

ама ти серизоно ли си толкова прост

pipi78
07.07.2011 14:35

до преди един месец беше велик играч сега е " една птичка пролет не прави" толкоз си я може, в БАРСА го носи целият отбор

pipi78
07.07.2011 16:27

чакам с нетърпение денят в който меси заиграе в друго първенство ,но бъди сигурен че няма да минава целият отбор ,1 най много 2 и на третия ще е по очи

izrodonomiks
07.07.2011 15:51

Трябваше да е за Стоичков. :Ь

Johan_Cruyff_14
07.07.2011 15:46

Не забравяй момче-Меси е на 24.Има много време да ги настигне,та дори да ги задмине.На Платини и 3-те му ,,Златни топки" според мен са незаслужени.По това време даваха наградата само на играчи с европейска националност и затова Марадона не бе спечелил и една.А и на Ван Бастен една от наградите му също беше незаслужена(мисля че всички би трябвало да знаят коя).

LiverpoolFen20
07.07.2011 15:17

Ей може да не даваш често коментари в сайта ,но когато го правиш наистина умирам от смях. Мълчи си моля те ,мълчи си ,Ще взема плочки да направя от толкоз смях с твоите безсмислени коментари

pipi78
07.07.2011 14:59

а и в испания сме го виждали че не един и два пъти е лъгал половината отбор и вкарвал ,еми да го направи и сега като е вилик

pipi78
07.07.2011 14:58

след като му дават 2 пъти златната топка и се говори за трети ,това значи че трябва да играч от класата на Мишел Платини ,Йохан Кройф или Марко ван БАСТЕН ,НО НЕ МИСЛЯ ЧЕ МОЖЕ И НА МАЛКИЯТ ИМ ПРЪСТ ДА СТЪПНЕ

Johan_Cruyff_14
07.07.2011 14:52

Защо например Педро и Давид Вия не вкарват толкова голове,колкото Меси?И те играят в Барса.Кажете ми конкретен пример с гол,който Меси е отбелязал заради безспорната класа и пасове на Шави и Иниеста.

berbo_cskarq
07.07.2011 14:35

и когато давате оценка за даден футболист си обосновете с примери и факти ,а не само да кажете нещо

ton4i
07.07.2011 14:34

снощи като гледах мача и направо ми се дорева тевез как се мъчи сам . . .. . и както казахте куде са иниеста шаби и тн месси е посредствен

berbo_cskarq
07.07.2011 14:34

защо гледате само меси той само ли играе.Никой нищо не казва за 2 поредни посредствени ма4а на тевез,за тоя банега немам и коментар.Браво на вратаря ако не беше той и пропуските на колумбия щеше да понесът поражение.милито и бурдисо са най-смешните от целия отбор.все пак съм им фен дано да спе4елят турнира,но спрете с тоя меси има още 10 сас него.

CLOTH
07.07.2011 14:30

Каква една птичка бе ? В Аржентина играят Масчерано, Тевес, Агуеро, Камбиасо и ощя много и вие ми казвате, че Меси е ЕДНА ПТИЧКА ? Тия футболисти дето изредих слаби ли са ? Не знам какво ви става хора, но измисляте невероятни глупости, за да защитите слабата игра на Меси...

Johan_Cruyff_14
07.07.2011 14:47

Масчерано и Камбиасо,доколкото знам са дефанзивни халфове и не помагат много в атака.Тевес какво направи цял мач,ако мога да попитам?А Агуеро кога го пуснаха в игра?Първо гледай мача и тогава говори!Истината е,че освен че не си подбира правилно футболистите,Батиста не знае КАК ДА ИЗПОЛЗВА звездите си(Меси,Тевес).

tenko_bbb
07.07.2011 14:28

А сега къде са Иниеста и Шави?Пак му дайте на лилипута златната топка.

izrodonomiks
07.07.2011 14:21

И да прав си тренера им е много зле.Ди Мариа,Агуеро резерви :Х

surprise
07.07.2011 14:15

Пичове не се карайте за глупости, нито слушайте уинър-мачът не беше скучен! Имаше борба по целия терен и не малко положения за гол.
Като цяло Колумбийците играеха много организирано в защита и правеха опасни контри. От другата страна защитниците на Аржентина бяха трагични, като на два пъти извеждаха колумбийски играчи срещу вратаря си. Халфовете им ги няма никакви, да не говорим за нападателите. До колкото става въпрос за Меси, да кажа на всички, които не са гледали мача да не плюят много, защото момчето много се стараеше и се връщаше към центъра да организира играта. Направи няколко положения за гол, като при първото изведе Лавеци сам срещу вратаря. Просто в състава на Аржентина този мач играеше той и вратаря.
Треньора на аржентиците хич го няма, лично мнение.
Успех! *smile*

saniniesta
07.07.2011 13:50

До сега гледах и двата мача на Аржентина и мога да кажа, че Меси им прави играта. Една птичка пролет не прави!

Leeds_bg
07.07.2011 13:46

Адски слаба Аржентина и много слаб един от играчите,който ако си смени клубния отбор много хора ще се чудят защо са му раздавали платинени обувчици.*smile*

fcbfenforever
07.07.2011 13:36

Естествено винаги когато Барса или Аржентина загубят или получат поражение, веднага излизат някакви дечурлига които гледат футбол от вчера и почват "Меси е смешен" или еди какъв си бил. Ако не сте чували израза "Една птичка пролет не прави" така че Меси не може сам да изиграе мача. Когато един отбор загуби не са виновни 2 или 3 играчи а целия отбор *devil**stop*

_beroe_
07.07.2011 13:43

много си прав

izrodonomiks
07.07.2011 13:11

Тия Аржентина са много зле.И не ми излизайте с тва гледа ли мача 'разбирач

izrodonomiks
07.07.2011 14:20

Братле аз не казвам че Меси неможе да играе без Шави и Иниеста.Но просто Аржентина в момента не са това което бяха преди.

LiverpoolFen20
07.07.2011 14:14

Не съм фен конкретно на Меси . Харесват ми футболистите ,които правят футбола красив ,като в това число влиза и Меси . Аржентина е нищо не защото Меси е както казвате вие "смешник" ,а защото треньора е глупак . Ако гледаш поне 1 от двата мача ще се убедиш в думите ми. Излиза със схема 4-3-1-2 ... Като остави другото ама и Лавеци ,Банега ,Милито играят за другия отбор ,та смятай ... Аржентина си оцеля геройски днес в мача главно заради Ромеро . Милито -Конус ... Лавеци - дори и за това не става. Банега безидеен ,грешни пасове, не може 1 топка да овладее ... Тевез -добър футболист ,но тичаше като муха без глава без ясна представа защо е на терена. Масчерано игра добре , Камбиасо-2/3 от атаките на аржентинците приключваха с нарушение в атака направено от него... Меси - Направи няколко гениални паса ,но на кого . Лавеци и Тевез ,които бяха пълни дупки... Игуаин влезе после ,но той цял сезон не игра и не очаквах да покаже нещо кой знае какво и така и стана. Батиста изкара Камбиасо и вкара Гаго (половината фенове на Реал даже не знаят ,че има такъв футболист в отбора им) .... Уникална смяна ... Все едно иска да държи 0:0 ,а не да отбележи . Гаго е момче с талант ,но без почти никаква практика ... Да бе вкарал Пасторе... Ди Мария на скамейката ... Нямам думи... Той ,Меси и Тевез са най-креативните футболисти на Аржентина и е смешно да бъде оставен на скамейката ... Агуеро влезе в 70-75 минута ,но язък . След дъжд качулка... Дадох ти мъничко резюме . Умувай над това ,което написах.

izrodonomiks
07.07.2011 13:48

Аре не ми садвай бе фенче на Меси.АРЖЕНТИНА Е ЕДНО НИЩО>

LiverpoolFen20
07.07.2011 13:46

ама много ясно ,че това ще се каже бе балък. Мач не гледал ,тръгнал да се обясняваш ... Когато седиш до 6ч. и гледаш даден мач (не говоря конкретно за тоя) тогава можеш да си отваряш плювалника ... Дотогава те искам тих .

alechko
07.07.2011 13:05

и за многото разбирачи кадето мислят,че меси е велик....Няма ги шави и иниеста и меси го няма.Пълния смешник

luiz_lfc
07.07.2011 13:04

този тевез така и не разбрах кво търси на терена миналия мач нищо не направи те пак го пускат това е несериозно

miro_slavcho
07.07.2011 12:58

Аве вий знаете ли кво значи карък:човек без късмет за тва написах ,че национален карък

sasedq
07.07.2011 12:51

хейтърчетата пак нареждат меси а нищо не казваха като им разплакваше отборите през сезона. Нареждайте той ще вземе 3та златна топка

LiverpoolFen20
07.07.2011 12:37

Батиста е най-големия кашмер в аржентинския футбол ... По-тъп треньор и с конкурс не може да се открие.

А относно тъпаците ,които хулят Меси.
Мисля ,че само Дефото и евентуално още максимум 1 човек са гледали мача ....
Меси играеше много добре ,но има балъци като Лавеци ,които имам чувството ,че нарочно му пречеха с недодляланите си центрирания ,удари ,подавания .... Ромеро спаси Аржентина от разгром и като цяло отборът игра много зле ,но за това не е ВИНОВЕН МЕСИ

Real_ftw
07.07.2011 12:37

Меси отново в целия си блясък тоест пак не направи нищо слабака*lol*

Chelsea_FanBlue
07.07.2011 12:33

Тази статия все едно само за Аржентина е писана! Като сте направили анализ на мача Аржентина - Колумбия, то напишете и състава на колумбийците. *thumb_down*

DuX4o0
07.07.2011 12:07

Трениорска грешка са загубите на аржентина *smile*

miro_slavcho
07.07.2011 12:01

Не искам да обиждам никой ама МЕСИ Е НАЦИОНАЛЕН КАРЪК

Sweeney_Todd
07.07.2011 11:54

Ха-ха-ха Меси бил прехвален...Футболът не е за слабоумни идиоти, разберете го!

Gopcho
07.07.2011 11:43

Да сложим Роналдо в Янтра 2000 и да го пуснем играе срещу Ман Сити и да го видим колко може .. като им вкарат 10 гола и ще викате Роналдо колко слаб...

Soon
07.07.2011 11:30

И накрая и накрая и накрая Аржентина ще е шампион

iliqn_955
07.07.2011 11:24

тея накрая няма да продъжат и във другата фаза при още 1 Х или загуба със такъв отбор кво става и Агуеро закво резерва той миналият мач най добре играл

izrodonomiks
07.07.2011 11:11

АХАХхАа Ди Мариа,Агуеро пак резерви мЪхаххаха

Defoto
07.07.2011 11:05

Ти какво искаш да направи, като играе с тия некадърници и ония трениора е пуснал Лавеци - Вместо Игуанин или Агуеро .. *joking* Иначе аз гледах мача и Меси наистина се стараеше, но просто не е той винаги виновен ..

morophreme
07.07.2011 10:56

Лео Меси без Барселона неможе да направи нищо!

sladuraasen
07.07.2011 10:55

ако продължават да дават шанс на меси, а не на Агуеро, аржентина няма да стигнат до никаде *wink*)))))

messyfan
07.07.2011 15:41

Определено това е най-голямата простотия,която съм чел в Уинър.Ти направо ме уби!!!*lol**lol**lol**lol**lol**lol*

Maxine
07.07.2011 10:31

Този треньор е по-зле и от Марадона. На пейката стоят Ди Мария, Агуеро, Пасторе, Игуаин обаче нашия излиза с Лавеци и Банега. И на края пуска Гаго, който няма един мач цял сезон, да му печели мача.

Rizov_24
07.07.2011 10:24

Ако забелязвате в отбора на Аржентина играят така чаканите интеристи.Миналата година на Световното,доста хора оплакаха сайта,че виждаш ли Марадона не ги бил взел.Ами ето ви ги сега.Каква полза от тях?

vladura307
07.07.2011 10:22

Виждате ли какво означава прехвалени играчи *smile*. ( Меси , Тевез , Игуаин, Масчерано , Банега) игачи за страшно много милиони не могат да бият Боливия или Колумбия. *joking**lol**lol*

atanaz7
07.07.2011 10:04

И Агуеро е бил пак резерва.. :х Не знам, който стиска палци за Аржентина трябва да има много големи нерви !! *smile*

bobby45
07.07.2011 09:56

ето отново видяхме меси в пълния си блясък*beer**lol*

jamski
07.07.2011 09:37

Абе по коя телевизя я дават копа амаерика и от колко..??

gerrard9000
07.07.2011 08:53

смотани са и аржентина и бразилия.в миналото безспорно са били основните претенденти на всяко световно но сега никакви ги няма.аз съм фен на трите лъва и сборная