Алвеш: Меси не може да блесне без Барса

14:25
Алвеш: Меси не може да блесне без Барса
Крайният защитник на Барселона Даниел Алвеш смята, че Лионел Меси не може да разкрие пълния си потенциал в националния отбор на Аржентина, защото не се ползва от подкрепата на съотборниците си в каталунцкия клуб.

Алвеш коментира това, след като домакините на Копа Америка разочароваха на старта на първенството с равенство от 1:1 с Боливия, а попадението за "гаучосите" стана дело на Серхио Агуеро. През целия мач пък Меси бе доста безличен и не показа обичайната си силна игра.

Аржентина искат Меси да бъде за тях това, което е за Барселона, но това няма как да стане, защото съотборниците му са различни. Дори и най-добрият играч в света няма какво да направи в такъв момент", каза Алвеш.

Тази вечер Бразилия започва участието си на Копа Америка с мач срещу Венецуела от 22:00 часа българско време.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Omen
06.07.2011 16:48

Дори и най-добрият играч в света няма какво да направи в такъв момент", каза Алвеш. грешиш брато ,Вземи Платини ,и в клубния си отбор и в националния,блести,сащо с Баджо и за италия е легенда и за отборите които е играл,,,,,има и мног др добри футболисти......... а това за меси не мога да си го обясня,поне може да прави от своите дрибали за аржентина ,но и това не му се полу4ава

elbarsa
04.07.2011 20:43

меси е най големия е шматки тъпи има си специалисти които дават оценките, пак вие ще си останите само едни чекеджий нищо повече ....

neo12345
04.07.2011 11:29

е вие меси искате от крило плеймеикар ли да го направите бе ?????

chicharito_3
04.07.2011 09:18

някой да знае защо на всички точките станаха 200??

terrorblade
03.07.2011 20:40

Според мене Меси безспорно е футболист от класа,но играта му много зависи не толкова от Барса,колкото от играта на Шави и Иниеста.В Аржентина тях ги няма и ,затова играта му куца.Зависи си и от футболиста,който го пази персонално,но в Боливия не вярвам да има такъв способен да го опази.Все пак Аржентина си остава големият фаворит за Копа Америка.И една критика-сайтовете публикуват много малко материали за турнира.Така и не видях материали за вчерашният мач между Колумбия и Коста Рика(1-0).

leito91
03.07.2011 19:35

така е вярно мн е добар но и от отбора мн зависи

Defoto
03.07.2011 17:39

Алвеш: Меси не може да блесне без Барса .. Това са глупостите на Уинер.бг .. Алвеш никога няма да каже подобно нещо, защото с Меси са големи приятели! А пък, Уинера, когато няма какво да напишат почват да си измислят накви сценки ..

ChelseaBoy7_9
03.07.2011 17:06

Момчета друго имах предвид, но вие веднага скочихте без да помислите *wink* Доказването като футболист не е ли да се види как играеш и "навън", а не в къщи?! chicharito_3 - има проблем с хипофизната жлеза и от там идва и това че е толкова нисък *smile* defender46484 - как не се ограмоти малко *nerd*

defender46484
04.07.2011 00:01

аз ли не се ограмотих бе малумник научи се да четеш без да искам съм написъл вместо йънг случайно уънг и само това повтаряш ама не се научи да четеш както трябва това не признаваш нали тъпако

chicharito_3
03.07.2011 19:38

аз помислих че на мен говориш

chicharito_3
03.07.2011 18:57

щф пак мене замеси ?? и защо да съм нисък

chicharito_3
03.07.2011 16:31

лечение???

chicharito_3
03.07.2011 19:00

Manower пречи ли че съм попитал някого нали от тука се научава информация

blushcho
03.07.2011 17:12

Да лечение като малък са му открили хормонален дисбаланс тоест забавя му се разтежа и от барселона поемат разходите за лечението му !

Manower
03.07.2011 17:08

това беше към чичарито.

kirowe
03.07.2011 16:28

Нормално е да е отдаден на Барса , все пак Барселона са поели разходите за лечението му още в школата ..*beer*

FaNaTiKa
03.07.2011 16:00

Рууни е най-енегичния футболист .. всеки може да се отличи с качество най от тези големите играчи, Меси има най-добрия контрол и дрибъл на топката, Кристиано пък според мен притежава най-добрия шут (все пак и с двата крака е много опасен), но най-добър не мога да кажа за никого .. просто Меси, Роналдо .. футболисти с 9 от 10 качества, няма такъв да има всичко и във всичко да е най-добър .. въпреки, че Роналдо феномена имаше от всичко .. техника, физика, скорост .. за него не се сещам нещо да нямаше

Lubo0o
03.07.2011 16:19

и Зидан също .....

ChelseaBoy7_9
03.07.2011 15:59

За мен е неразбираемо един човек да го наричат "велик" футболист когато играе през цялата си кариера в един отбор...

defender46484
03.07.2011 16:27

ами тъпако точно това означава легенда на клуба почти цяла кариера да си в този клуб ма ти си прост сменяш отборите като носни кърпички както каза фанатика и се научи да четеш мухлю и спри да ми пишеш лични не ме дразниш

rooney_fen_256
03.07.2011 16:02

еми явно човека е отдаден на отбора и затова прекарва цялата си кариера в него да не би скоулс, невил и гигс да не са велики като са прекарали цялата си кариера в юнайтед ?

FaNaTiKa
03.07.2011 16:02

точно това според мен е великото, да играеш в един отбор да постигнеш с него много успехи и да пишеш история с този отбор, а не да сменяш отборите като носни кърпи ..

chicharito_3
03.07.2011 15:58

стига сте обиждали чичарито той те първа ще се усъвършенства и няма да бяга като кон както мислят някой ами ще дриблира по-добре ще се научи да подава класно и така

blaugranasss
03.07.2011 15:46

фенчетата на Реал и Манчестър да мълчат МЕСИ Е НАИ ДОБРИЯ!!!

FaNaTiKa
03.07.2011 15:44

който ми е дал минус да ме обори и да поспори с мен какво значи най-добър футболист най-добър отбор и т.н .. има ли го това ??!?? А не да ми дава минуси .. смешника му със смешник

rooney_fen_256
03.07.2011 15:55

ами според теб ако няма такова понятие най-добър футболист или изобщо добър футболист тогава по какво трябва да се съди един футболист за да бъде купен от голям отбор то ако е така както го мислиш ти значи манчестър да ме купят мене то няма значение дали съм добър или не меси е най-добрия не само защото притежава уникалните си качества които никй друг футболист не притежава дори и роналдо а и защото играе с отбора винаги е на ниво (не се сещам за слаб мач на меси) а също и във важните мачове отново е на ниво НО това всичко е възможно заради ШАВИ и ИНИЕСТА просто те му дават извеждащ пас и той трябва да свърши останалото а то е да премине един двама или трима защитника което за него е детска игра но във аржентина разбира какво е истинския футбол защото там няма кой да организира атаките и то йсма трябва да ги прави и съм сигурен че сега е разбрал какво е да нямаш шави и иниеста зад себе но докато меси играе във барса винаги ще е най-добрия и барса ще са най-добрите това им го признавам

rooney_fen_256
03.07.2011 15:48

аз ти дадох минуса

kirko
03.07.2011 15:33

само да ви кажа че роналдо хич не ме кефи да не си помислите нещо.Просто меси е много слаб когато я няма барса по мое мнение ако го няма меси а влезе 1-н игуайн тевез и милито напреде аржентина 6те е друг отбор.В средата ди мария камбиасо и масчерано просто състава ще е много по добър мое мнение меси не е толкова голям колкото го изкарват *smile* *smile*

rooney_fen_256
03.07.2011 15:57

не но руни също е топ играч който е спечели всичко което и меси кажи ми нещо което меси е спечелил а руни не е (говоря за отборни успехи а не за индивидуални)

blaugranasss
03.07.2011 15:54

ти недеи да говориш дали меси е добър или не кажи ме Уеин Шрека кога ще настигне Меси по Успехи и дали изобщо се доближава до нивото на Меси

FaNaTiKa
03.07.2011 15:53

ако започне да спира топката 5 от 3 пъти ще си го променя и ако започне да борави малко повече с топката, да покаже поне малко технически качества .. дал си ми минуса, а такова понятие най-добър има ли ?! Най-успешен за сезона има, но най-добър няма .. ако Барселона се каже най-добър отбор, ми не съм съгласен .. от Барса съм, обаче отбора си има минуси .. физическата подготовка е по-слаба от на други топотбори, физически отбора отстъпва на някой грандове и като цяло е това .. ако Манчестър Юн кажем най-силни .. това са глупости, технически футболистите им отстъпват на много от тези на грандовете, не играят 1 стил, а според съперника го променят, не играят и красиво .. няма такова понятие най-силен футболист и най-силен отбор .. нека си повтарям едно и също, ма набийте си го в главите и не спорете и не говорете глупости .. няма най-силен, Меси не е най-силен, Кристиано Роналдо не е най-силен, Барса не е най-силен отбор, Ман Юнайтед не е най-силен .. има такова понятие по-успешен за сезона, по-добър през сезона .. според статистиката, според директните двубои .. но най-добър няма.

rooney_fen_256
03.07.2011 15:47

абе човек няма да спреш видяло се е щом научиш нещо ще го повтаряш докато си жив защо винаги трябва да изкарваш чичарито за пример има много по лоши футболисти от него ма не ги споменаваш все пак незабравяй че той идва от мексикански отбор според теб там какво е нивото на футбола нещо като БГ футбола все едно спас делев да отиде в манчестър директно от ЦСКА какво си мислиш че ще направи нищо повече от ернандес казвам ти до 2 сезона ще си промениш мнението за ернандес така де ако имаш акъл

FaNaTiKa
03.07.2011 15:43

по-слаб е .. на карти, на шах .. сигурно, не може да сравняваш Роналдо и Меси. Единия притежава по-добър дрибъл и контрол над топката, другия е по-добър с глава, по-силен физически и голям индивидуалист, което на моменти е голям минус, а и характера му е лош .. нагъл тип, Меси е абсолютната противоположност относно характера, скромен, но идвамата са гиганти. Само не знам по какво съдиш, че Роналдо е по-добър .. онзи великия Роналдо ФЕНОМЕНА може би .. той е гигант, а Меси е млад .. може и да го стигне, но този Кристиано Роналдо е друга бира..

kirko
03.07.2011 15:41

имах предвид че е по слаб от роналдо не че е слабак *smile**smile*

FaNaTiKa
03.07.2011 15:36

СЛАБ бил .. глупак, футбола е колективна игра, това също е онзи Меси, но той не е робот, какво трябва да направи да мине 10 човека и да вкара гол ли ??!??? Много сте тъпи бе братче .. това е все едно в нашия национален отбор да го пуснат .. пълен хаус, иди играй .. хахаха .. обратната противоположност е да си слаб играч и да те пуснат с 10 силни, ми и ти ще заиграеш .. както например Чичарито няма никакъв контрол, техника и т.н .. но като знае къде да стои и има кой да му подава .. вкарва гол след гол, пък няма друго качество освен бързина и пласиране

FaNaTiKa
03.07.2011 15:32

няма такова понятие най-добър футболист, нито Кристиано Роналдо е, нито Меси е, нито никой .. няма най-добър, ако Меси притежава 9 много силни качества, има 1 което не притежава, както и Кристиано Роналдо и всички .. това не са роботи да могат да вкарват по 5 гола всеки мач, да правят всичко прекрасно, няма нито най-силен отбор в Света, нито най-силен футболист, защото нито отборите са 10, че да ги сравняваш, нито добрите футболисти са.

gogi_mnt
03.07.2011 15:32

докато в барслона има играчи като меси,шави,иниеста,пуйол и вия барселона ще остане силна но не и най добрият отбор в света
САМО РЕАЛ МАДРИД

chicharito_3
03.07.2011 15:30

барса са добри именно заради шави, иниеста и още 2-3

Lahm_Munchen
03.07.2011 15:29

Един футболист не може да се нарече ВЕЛИК НИКОГА, ако ще и 10 шампионски лиги подред да спечели, след като на национално ниво нищо не е постигнал.

FaNaTiKa
03.07.2011 15:34

да бе, а ако се роди в бедна страна, но въпреки това успее и играе за силен клубен отбор и прави фурор там .. Дрогба, Ето О .. няма да спечелят финали на Световно първенство, но имат невероятни кариери, особено Ето'О

CLOTH
03.07.2011 15:27

Ето затова Барселона е най-добрият клубен отбор в света на този етап, но Меси НЕ Е най-добрият футболист. *smile*

miro_slavcho
03.07.2011 15:24

Това че Меси не е на същото ниво може би и позицията на която играе.

chicharito_3
03.07.2011 15:19

и общо взето меси е нищо без барса (лично мнение)

chicharito_3
03.07.2011 15:18

а холандия показаха на какво са способни на световното

rooney_fen_256
03.07.2011 15:14

това си е самата истина защо вия блестеше на световното като дотогава не е играл с другите играчи на барса в един отбор еми просто защото има шави и иниеста зад себе си

chicharito_3
03.07.2011 15:07

меси е добър но без шави и иниеста които да мъ подават по прекрасен начин според мен меси няма да е на нивото в което е сега

FaNaTiKa
03.07.2011 15:00

е нормално ... едно е да тренираш всеки ден с едни и същи футболисти, да си израстнал там, да си се вписал в отбора, да знаеш стила и начина на игра, да знаеш всяко движение на съотборниците си .. и съвсем друго да играеш с националния ти отбор, който често сменя треньора, играят се по 5 мача на година, често се сменят футболистите .. . и т.н. щом и Меси изпитва трудности, значи всеки друг би ги изпитал .. и всеки друг голям футболист ги изпитва. Испания защо станаха световни шампиони, еми защото повечето от футболистите играят в Барса, друга част голяма в Реал .. те са свикнали помежду си, свикнали са със стила на игра в първенството и го придават и на испанския нац отбор, а Аржентина какво .. всеки играе в различни отбори, никой не знае какво да прави и за какво се бори .. и Тевес не знаеше къде се намира, Меси беше един от най-ориентираните на терена с Боливия .. Оня пък Лавеци не искам да го коментирам .. те не си знаеха функциите на терена .. Меси се връщаше в центъра, тръгва сам мине 1-2ри .. 3ти и накрая няма на кой да подаде, а не може да мине всички при тази сгъстена защита ..

rooney_fen_256
03.07.2011 15:25

прав си *thumb_up* а също бих споменал и уругвай които направиха страхотно световно без да имат много калсни играчи а също и играчите им са разпръснати по европа и пак направиха много добро представяне

chicharito_3
03.07.2011 15:17

добре ами по тази логика защо холандия не са като аржентина? в нац. им отбор на холандия всеки играе в различен клуб в света давам примери: Стекеленбург-Аякс, Хейтинга-Евертън, Тим де Клер -Фейенорд, Снайдер-Интер, Найджъл де Йонг-Манчестър Сити, Ибрахим Афелай-ПСВ Айндховен, Рафаел ван дер Ваарт-Тотнъм, Робин ван Перси-Арсенал, Ариен Робен-Байерн Мюнхен, Дирк Каут-Ливърпул,Клаас-Ян Хунтелаар-Шалке 04

miro_slavcho
03.07.2011 15:01

Много точен коментар! Браво

messyfan
03.07.2011 14:48

Като нямат какво да напишат друго започват да плетат интриги.Хайде моля ви Уинър,спрете с тия глупости.Така давате поле на изява за сплетни и клюки.Алвеш е голям приятел с Меси и нали се сещате че няма как да каже такава простотия.

miro_slavcho
03.07.2011 14:56

По твойте думи това което Гаго и Гути са казали ,а именно "Гаго:Барса е най-добрият отбор за всички времена" и "Гути: Меси е по-добър от Кристиано" са лъжа

alechko
03.07.2011 14:43

Мн ясно меси горкия ако не са шави и иниеста го няма никъв

drusalin
03.07.2011 14:43

Видяхме го как блести на Световното ... дори не беше лидер-а на Аржентина който им трябваше . Камо ли какъвто беше Марадона преди време. Месси единствено трябва да се докаже на национално равнище и може би в още някой друг отбор. Защото Барса найстина имат невероятни играчи , и най - вече колектива там е на високо ниво . Винаги цял сезон разчитат на един и същ състав. Който и нов трансфер да направят неможе да се наложи в отбора им. След време не ги виждам.

messyfan
03.07.2011 14:53

Ти си гледай трагичния Реал М.Не виждал след време Барселона.Ами ти някога гледал ли си ги,защото като ти чета глупавите коментари ме съмнява.*stop*

sasedq
03.07.2011 14:48

а значи един играч за да е велик трябва да е сменил много клубове така ли ? ХАХАХАХА точно ако остане верен на барселона ще си остане футболна легенда ама ти като си 12 годишен фен на роналдо кво да ти кажа

ENGLANDFTW
03.07.2011 14:29

Е докога ше го чакаме да блесне?

Manower
03.07.2011 14:56

Ама заглавието има съвсем друг смисъл *wink* Казва се,че Меси не може да играе на това ниво, ако не е в Барса. ТОва,което казваш е същото като думите на Алвеш. Може да блесне и без Барса ама Меси ли да прави играта на Аржентина? Те нямат колектив, а и Меси не може винаги да е на високо ниво също и те не играят с него. Това си е политика на трениора и факторите са много, Меси не им е виновника

vladura307
03.07.2011 14:50

Аз не виждам Уинър къде са сбъркали със заглавието ! Крайният защитник на Барселона Даниел Алвеш смята, че Лионел Меси не може да разкрие пълния си потенциал в националния отбор на Аржентина, защото не се ползва от подкрепата на съотборниците си в каталунцкия клуб. Демек Меси не може да блесне без Барса

Manower
03.07.2011 14:42

Не думай моля те....спести ми мъките.... УИНЪР я вземете сложете нормално заглавие, защото няма нищо свързано с това, което казва Алвеш в интервюто! Пълна лъжа е заглавието!