Борбено реми за статистиката и Реал, Барса е на финал! (видео)

23:38
Борбено реми за статистиката и Реал, Барса е на финал! (видео)
Барселона и Реал Мадрид завършиха 1:1 на "Камп Ноу" в 1/2-финален мач-реванш от Шампионската лига.

Така с общ резултат 3:1 футболистите на Хосеп Гуардиола се класираха за финала в турнира, където ще срещнат победителя от двубоя между Манчестър Юнайтед и Шалке 04.

"Белия балет" бе по-настоятелния отбор в първите няколко минути на срещата, но не успя да създаде нищо опасно пред Валдес. Домакините като че ли не бяха настроени да търсят атака и попадение на всяка цена. Играта бе доста разпокъсана, но постепенно "каталунците" установиха контрол над топката и организираха по-опасните нападения. Като цяло обаче защитата и на двата отбора бе на висота. Едва в 22-а минута Барса имаше сериозен шанс да поведе. След центриране от корнер Бускетс бе оставен непокрит, но от 5-6 метра би слабо с глава и Касияс без проблем улови. Двубоят се развиваше изцяло по вкуса на домакините. Футболистите на Жосе Моуриньо нямаха ясна идея как да превземат вратата на Валдес, въпреки че демонстрираха желание за борба. След 30-а минута Барселона "натисна педала". В 32-а минута "каталунците" бяха близо до гола, но Касияс отрази шута на Меси. Секунди по-късно отново аржентинецът можеше да открие. Ударът му обаче мина покрай вратата. В 34-а минута пак стражът на Реал спаси своите след изстрел на Вия. До края на първата час домакините владееха повече топката, а контрите на "белия балет" не се получаваха. Само веднъж Валдес трябваше да се намесва след центриране на Роналдо отдясно.

Второто полувреме започна с натиск на Реал и "кралския клуб" стигна до гол, който обаче бе отменен заради нарушение. Роналдо подаде към Игуаин и аржентинецът прати топката във вратата на Барса. След паса Кристиано закачи и фаулира Масчерано. Положението бе доста спорно, тъй като преди това пък Пике не действа чисто срещу седмицата на "кралския клуб". Активната игра на Реал отвори пространства за бързите контри на Барса и в 54-а минута Педро наказа Касияс. Нападателят на "каталунците" получи чудесен извеждащ пас от Иниеста през центъра на защитата, остана сам срещу Икер и вкара за 1:0. Десет по-късно "белия балет" успя да изравни. След грешка в защитата на Барса, Ди Мария стреля, но ударът му срещна гредата. Топката обаче се върна у аржентинеца, който подаде на Марсело и защитникът отблизо я прати във вратата – 1:1. Изравнителното попадение не притесни особено Барса, а Реал не направи достатъчно, за да притисне съперника и да потърси втори гол. В крайна сметка двубоя завърши без победител, а "каталунците" се класираха за финала в Шампионската лига.

Видео от мача вижте ТУК!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Banditos
06.05.2011 03:12

иначе няма спор много сте добри,но... е това ме кефи във всичките Ви исказвания *beer* как искате да вземете топката от футболист на Барселона,като те я пазят и няма друг начин,освен фаул *whistle*

kokicat
04.05.2011 19:12

Меси отново с чудесна асистенция! *beer**cup*

gerytu
04.05.2011 17:59

Прости при всяко едининоборство..... оффф кво бъобще пиша и без туй просто някой след това само ще ме нахули .... тай че....

gerytu
04.05.2011 17:55

Аз само ще кажа че според мен от 31-те фала, които са написани на Реал в официалната стастика на УЕФА. Само половината бяха истински нарушения. Всички останали дори докосване няма пък кво да говорим за нарушения........ Стига оправдавахте отбора си ами си кажете -Това ни е тактиката и тва е, симуланти сме си........

Junytooo
04.05.2011 23:31

Как не сум до теб да ти дам РЕАЛНИ примери и да видим след това няма ли да мрънка6.*angry* ще търкулна топка до теб ще ти скоча с 2та крака в глезена 6те те вкарам в блоница,после 6те кажа играх за топката или в случая 6те кажа ударих топката и след това ти счупих крака,а в последствие и твоята тъпа бавноразвива6та глава

crreal
04.05.2011 12:00

Единсвено съм съгласен с теб за Адебата който е пълно ренде и не е за Мадрид.Въпреки ,че пак е пресилено да ревеш за изгонване.Наистина имаше спорни моменти в тия 2 мача и за 2та отбора ,но преобладаваха в полза на Барса и това е вече на "Н-ти" път за "Н-та" година...Феновете на барса имат право да се радват ,все пак това е финал ,целта оправдава средствата.От реал ако се бяха класирали по същия начин и те щяха да са доволни.Време е вече обаче тия съдий да свирят нормално.Дано другата година няма такива глупости в ШЛ.

valk0v
04.05.2011 11:29

Добре ве ИЗРОДОНОМИКС, не мога да разбера защо ме обиждаш ? И как ще ме нареше флудър като аз пиша и коментирам мача, а ти какво правиш - нищо. Просто те е яд колко съм прав
Избивай си комплексите някъде другаде

izrodonomiks
04.05.2011 11:27

валков тихо бе СКЛЕРОЗЕН кво се обясняваш тука и само флодиш дебилар тъп.

valk0v
04.05.2011 11:22

ХАХАХАХА
Първо към фенченцета на МЮ - още от сега почвате да се оправдате за мача, много добре знаете, че Барса ще пръсне най-смешния манчестър в историята, и още от сега почвате да се оправдате със съдията.
Барса били симуланти - КЪДЕ ВИДЯХТЕ НЯКОЙ ДА СИМУЛИРА БЕ ХОРА, стига като някакви овце - някъв хейтър написал че симулирали и айде овцете всичките почват задружно само това да пишат.
И какъв гол на РМ ми говорите - както винаги принцесата Роналдо се свлече, както един чувал с картофи няма да успее, на земята (макар че отново нямаше никакъв фаул срещу него) и събори със себе си Масчерано (В ТОЗИ МОМЕНТ СЪДИЯТА НАДУ СВИРКАТА, НО ИГУАЙН ПРОДЪЛЖИ ДА ИГРАЕ - ето там трябваше да получи жълт картон, че продължи играта с топка в крака при спряна игра от съдията)
А това че Карвалю и Марсело изобщо не трябваше да завършват мача и трябваше да имат - Карвалю втори жълт и впоследствие червен, а Марсело за опасна игра отзад с бутоните напред - директен червен картон - НИКОЙ НЕ ГО ГОВОРИ НАЛИ БАЛЕРИНКИ ТАКИВА ?
Да не говорим за тоя смешник Адебайор дето като предната среща още влезе и започне да блъска с ръце и рита - спестиха му на няколко пъти жълтия, чак на последното влизане му дадаха жълт - макар че и там ако го бяха оцветили още 2-3тия път накрая и той щеше да изгори с 2 втори жълт.
Защо никой не коментира Ласана Диара дето зацялата среща направи поне 15 фаула - кой груб, кой не толкова чак накрая на мача и той получи жълт.
Какво ви е виновна на вас Барса, че отбора им е пълен с техничари които, за да ги спреш трябва да ги фаулират - виновни ли са те ? Или РМ че ги спират само с зверски влизания ? И какво да направят Барса, да кажат на съдията да не оцветява ли КАКВО ?
Не ми се коментира и затова как накрая на мача куците коне на няколко пъти се опитаха да убият Меси - това защо не го говорите ве БАЛЕРИНКИ ? А СЪДИЯТА, СЪДИЯТА знаете - смешкии
А феновете на мю изобщо да не говорят за съдии, защото много добре знаем кой е най-съдииския отбор не само в Англия ми и в света - затова сега са на финал и се борят за титла в Англия - щото съдията е винаги зад тях.


И понеже стана прекалено дълго ще кажа само, че Иниеста направи гениален мач, а Пуйол направи много силен мач - макар да беше ляв бек, на няколко пъти играеше като цент защитник, та дори и по десния фланг ходеше да покрива 1-2 пъти Дани. Просто евала му правя

АЙДЕ ВЕЧЕ МОЖЕ ДА СИ ХЕЙТВАТЕ

crreal
04.05.2011 11:55

Абе вие феновете на Барселона ще престанете ли да ревете всеки мач с/у вас имало по 2,3 червени картона.Я се застреляй по-добре...Това на Марсело срещу Меси било за изгонване...това нещо може да се случи само на Камп Ноу ,никаде другаде по света...За всяко влизане и футболисти и тренери и фенове искат изгонване на противник ,това вече е противно и дразни неутралните фенове.На финала Ман ще играят мъжката и нищо чудно да завършат с 9, най-много 10 души.Знаем как се въргалят по земята Бускетс ,Педро ,Масчерано ,Иниеста и др артисти.Иначе страхотен отбор който няма нужда от помощ ,но от Уефа не мислят така...

respect_kn
04.05.2011 11:20

Любимеца на УЕФА "Барселона" бе поведен към финала на шампионска лига след като арбитрите в осмина, четвърт и полу-финали им помогнаха, феновете на Барса трябва да са горди с това че са на финал БЛАГОДАРЕНИЕ изцяло на съдийте. ЧЕСТИТО и БЛАГОДАРИМ ЧЕ ПРОВАЛИХТЕ ТАЗИ ШАМПИОНСКА ЛИГА.

crreal
04.05.2011 10:49

Честито на Барселона и дано стане хубава финал.Важно е съдията да свири безпристрастно ,но едвали ще бъде така...ще видим.Добър сезон за Мадрид ,взеха купата (която не е толкова важна ,но щом на финала бе Барселона се превръща в престижна победа) ,все пак не я бяхме взимали от 18год.Играхме 1/2 финал на който бяхме отстране трудно от барса и след спорно съдийство.От 4те мача срещу тях загубихме само един....и то с 10 души.Другия сезон съм сигурен , че ще бъде още по- успешен.

respect_kn
04.05.2011 10:36

Първата среща Цирковата трупа "Барселона" Направиха така, че ПЕПЕ и Рамос да не играят в реванша, отделно колко симулаци имахте А БЕ ! Бихте с 2 на 0 и не стига това ами и снощи ОТМЕНЕН100 % гол ! Кажете, че не ви подкрепят съдите бе ! ЛЮБИМЦИТЕ НА УЕФА !

Asamoah
04.05.2011 10:26

И ква файда има сега да спестява червени картони като първия мач свърши 0-2 за барса ? изгониха Пепе и Серхио и сега за кво спестяваше тея червени ? Аре не ми говори американо ли си къв си гледай си тоя къдрав муржо Пуйкол и не коментирай

Arsenal1931
04.05.2011 09:44

Ооо мамо , някакви скапани боклушки детски фенове на съдийчестър казват , че БАРСЕЛОНА била развалила красотата на играта

KrisPK
04.05.2011 10:20

ти нямаш право да говориш след като целия свят видя как парцелона (ФК Уефа) отиде на финал дори с/у Арсенал им удариха 1 рамо с червеня на перси ама тека ще е докато не се въведът повторенията малко ще се удалжи мача но повече няма да има "съдииски грешки" *smile*

Qwkkoy
04.05.2011 09:41

Без съдийте Барселона са едно ГОЛЯМО НИЩО! Просто се виждаше как и през 2 полуфинални мача, съдийте им помагаха! Просто този отбор ме отвръщава! Дали съдийте ще им помогнат на финала, ще видим???

deucec
04.05.2011 09:32

Стига с Това АКО .. АКО това , ако онова , Съдията това съдията онова ... не ви ли омръзна все някой да ви е виновен мишки .... Барселона е на финал и колкото и да ви е тъпо това е ФАКТ !!!

boko75
04.05.2011 09:23

Браво на Барса отново имаха огромната поткрепа на съдийте направо грозна къртинка развалиха красотата на мача.Сега ако Манчестър се класира незнам какво ще се случва в Англия но със сигорност знам едно нещо Манчестър може и да паднат но пък ще има чупени крака много.Много ми се иска да помагат на Ман. така както помагат на Барса за да видим как ще се почустват Меси и компания

dupeto1
04.05.2011 09:10

Той и мауриньо каза ,в реал играехме за 0:0 .
В барса е 1:1 познайте кой щеше да продължи
ако съдията не беше изгонил Пепе .
Все пак това е турнирна среща!

Великата барса неможа да бие дори удома!

Гнус ме е да гледам този отбор!

Много добри футболисти без спор.Идоли на милиони деца,и
на какво учат тези деца(4е само с лъжа,симулация и измама ще си номер 1) .

А фифа ,мога да я сравня с някоя малка африканска държава с диктатор.Никой няма право на глас,всичко ще става както каже диктатора и които се опълчи бива убит или наказан!

Честито на най-подпирания отбор в света!

respect_kn
04.05.2011 09:06

Честито на Всички фенове на Барса ! Снощи се получи добър футбол, с изключение че Барса пак имаше моменти в които симулираше, а за влизанията на РЕАЛ, който каквото ще да ми казва терена не бе в перфектното си състояние ! Резултата от миналата седмица тежеше и тога съдията ви удари едно много голямо рамо ! Но така е във футбола не винаги по-добрия побеждава ! Надявам се в Шампионска лига през 2011/2012 да гледаме по-малко реферска помощ, защото точно реферите са тези тази годена провалиха най-силния клубен футболен турнир ! *wink*

tapaka2222
04.05.2011 08:34

най големите сме идва ред на ман юнайтед някви паляци от англия бяха тез

Americano
04.05.2011 02:29

И още нещо, да махнем съдиите, класиките, битката между Барса и Реал, за момент. Вие усещате ли как ставаме свидетели на ерата на един гении, също като нашите дядовци на ерата на Пеле, също, като нашите бащи на ерата на Кройф и по късно Платини, също като нашите батковци на ерата на Марадона. Усещате ли как Меси се е запътил устремено към 3-та си поредна Златна Топка. И след време как, ще разправяме за гения на нашето време, Меси!

sik2
04.05.2011 02:08

Червен картон за Карвальо вие луди ли сте та той дори не докосна Меси, а да не говорим че му беше показан и жълт за първото нарушение което показа. Барса при всяко посягане за топката от играч на Реал се въргаляха по земята, с пръст да ги пипнете играчите на Барселона те ще паднат все едно ги е ударил камион. Симуланти + Съдийска подкрепа = Барса. И ще ми е много интересно как ще млъкнете когато Манчестър ви бият на финала.

Americano
04.05.2011 02:33

Съдията ви буташе брутално и вие не се възползвахте. Разбери, че сте мишки!!! Съдията ви запази 11 с много усилия и жертви, за да не може да се оправдавате и вие пак намерихте за какво да ревете. За гол, който не е отменен по простата причина, че съдията свири преди топката да стигне до Игуаин.

sik2
04.05.2011 02:22

Какво то е ясно че без червен картон вие неможе да биете искаше за това ли нарушение да му извади директен червен картон, на тъч линията ? Дърпането на Адебайор беше толкова кратко, а Меси направо скочи по гръб се едно кой знае колко го е дръпнал. Да не говорим че всеки път когато играч на Реал докосне такъв на Барса той почваше да се търкаля по тревата, дали имало дали нямало фал те бяха на земята, къде отиде феирплея ?

Americano
04.05.2011 02:15

Карвальо не докосна Меси хахаххаахах кой от трите пъти. Влизането отзад? Влизането отстрани с бутоните напред? Спиране на Меси да излезе сам срещу вратаря ? Адебайор и той ли не заслужаваше картон? С две ръце дърпа Меси назад. С бутоните напред удари Бускетс. Опит за идар с крак към не помня кой беше. Марсело и той ли не заслужаваше. Само влизането му срещу Меси, трябваше да е червен. Алонсо да не изброявам и за него. Съдията много брутално ви буташе, а вие не се възползвахте. И после имате претенции за финал.*joking*

Corazon_de_leoN
04.05.2011 01:58

Жалки Барса, Просто Жалки! А! Американо от иди и виж видеото и после говори дали оня къде прилича на маймуна у главаа щеше стигне топката..*thumb_down*

tzarm
04.05.2011 01:26

имаше фал и то не само там....поне още два свободни удара трябваше да отсъди съдията пред наказателното поле на Барса за нарушения срещу Роналдо......но.....безмълвен.....:Х
А да не говоря за първото полувреме колко подминати нарушения имаше......ама както и да е,.....то всичко е ясно...

vforvendetta
04.05.2011 01:37

О,моля те нека да не говорим просто сигурно към 20 нарушения не свири съдията за реал,пълен фарс!

tzarm
04.05.2011 01:18

аз ли вече не разбирам от футбол...направо съм изумен, как може такова безочие на УЕФА...те не гледат ли мачовете. Не съм превърженик нито на Реал, нито на Барса, но може ли няколко мача подред такава подпирка на Барса от съдийството и ...никой нищо не прави по въпроса от централат......ясно е че гласят Барса за шампиони, вече няма спор....но толкова очевадна съдийска подкрепа -вече не мога да го проумея, за едни и същи нарушения, коренно различни обсъждания........и то не само мача с Реал, ами с Арсенал......ами предния шампионат с Челси.......доста явни станаха тези действия от старна на съдиите....ами нали Барса бил най добрия отбор в света - питам се аз, защо тогава не си бият сами противниците......???...това е лошо за самият футбол...

Barca_fen112
04.05.2011 01:17

KrisPK: момче недей говори толкова още от сега бе ! Видя ли ги феновете на Реал преди мача с нас ? А виждаш ли ги сега ?! Никви ги няма и станаха за кой ли път засмях , спри се за да не си и ти на тяхното положение след 28 ! Манчестър - Барса това е финалът ! 2та най - добри отбора в света за 2010/2011 година ! Най - добрият отбор в Англия срещу най - добрият в света .. Очертава се шоу и недейте гледайте в чуждата паница , шото ако тръгнем да говорим за Юнайтед и да ви вадим кирливите ризи ич няма да ви е приятно ! Мисли си ти сега , първо за Челси щото сте на път да изпуснете титлата ,а нас не ни мисли , ние сме си много добре !

Americano
04.05.2011 01:14

СЪДИЯТА СВИРИ ПРЕДИ ТОПКАТА ДА СТИГНЕ ДО ИГУАИН!!! Какъв гол бълнувате. Даже трябваше да има жълт за Игуаин за разкарване на топката.

Americano
04.05.2011 02:01

Незаслужен след, като си видял записа, но преди да видиш повторения и запис, какво мислише?

vforvendetta
04.05.2011 01:55

Да,определено спести на карвальо,а вече в края и на адебайор,на марсело също,но за адебайор и марсело е нормално как да не се изнервят към края от това скандално съдийство,иначе на карвальо определено спести,да го беше дал,но и в останалите в аспекти да беше свирил съдията нормално,а и да не забравяме,че в първия мач червения картон на пепе беше абсолютно незаслужен...

Americano
04.05.2011 01:41

Единствено за това може да имате претенции към съдията, за фал срещу Роналдо. Съдията не свири може би пусна авантаж ли незнам, но при падането Роналдо застъпва кракът на Масче и го спира, а Масче стигаше първи до топката. Съдията свири преди топката да стигне до Игуаин. Факт. И теб да те питам, съдията спести ли червени картони на футболисти на Реал, Честно?

vforvendetta
04.05.2011 01:21

Добре като падна роналдо закачи с гърба си машчерано и го събори-има фал -хубаво гола е отменен правилно,дори и жълт картон за разкарване на топката на игуаин е справедлив,но аз да те питам нямаше ли фал срещу роналдо точно преди да това?

vforvendetta
04.05.2011 01:13

Какъв е този фарс не знам-и в двата мача.Такова подпиране няма :Х Толкова ли е трудно да се свири обективно и безпристрастно,ех кулина да беше още съдия да свири тези мачове;нали барса са най-добрия-отбор в света!Да бият честно,бе д**ба и какви са тия актьорски изпълнения и провокации към съдията и това скандално съдийство,пълен фарс!!!Не случайно ФК Уефа трябва да бъдат наречени,както крис каза!Наистина барса имат най-добрата халфовата линия в света,а и като цяло отбора им е един от най-добрите ама дали ако съдийството беше безпристрастно и справедливо,дали щяха толкова лесно да бият?!?!

wilcho_FCB
04.05.2011 00:55

Заглавието не ме кефи!"Борбено реми".Поредната тренировка бих казъл или по скоро загрявка преди финала в Уембли *smile*

muden
04.05.2011 00:57

хаххаха хареса ми ;д ... ама т'ва си е самата истина, много лоша игра от страна на РМ, самия отбор имат потенциал, ама не могат да го използват...

Barca_fen112
04.05.2011 00:49

И още нещо да допълня ! Абе да питам Роналдо игра ли ? И едно нещо в края на мача ми стопли особенно сърцето ! Завъращането в игра на Абидал , това което преживя беше кошмар и ето колко бързо той се завърна .. Просто невероятно ! Надявам се от сърце да няма усложнения и на финала да е в 11торката !

KrisPK
04.05.2011 00:57

мда нещо напоследък роналдо не е във форма какви мачове имаше с ман, сега нищо само някъкви краткотрайни проблясъци ... +1 Браво на Абидал това което той преживя беше ужас дано няма повече проблеми *smile*

Americano
04.05.2011 00:48

Ххахахахахахахаха колко са жалки само. Бях сигурен, че пак ще си намерят оправдания. НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ ПРЕД СЪДИИТЕ! ТЪРСЯТ Я САМО ТЕЗИ, КОИТО МОГАТ ЕДИНСТВЕНО САМО ДА ПЛАЧАТ! Този трансперант беше развяван гордо на Бернабеу от мадридските фенове.

Barca_fen112
04.05.2011 00:45

Никаква интрига нямаше ,, за разлика от първият мач в който изпуших 1 кутия цигари и изпих 1 бутилка с водка , този си го гледах съвсем спокойно и доволно ! Честит финал , за пореден път се показа , кой е по - добрият отбор .. Мисля, че Моу трябва да е доволен след този мач.Напрежението , което създаде заради съдийте даде ефект . Мисля, че съвсем явно не показа 2 чисти червени на достойният заместник на Пеп , Карвальо , Алонсо и той спокойно можеше да си отиде , а за Адебата , срам и позор , за пореден път опетни фланелката на Реал ! За голът на Игуаин и дума не може да става , за нещо ! Съдята свири още преди да е стигнала до него , така че можеше дори жълт за разкарване да топка да му даде , а и самият той още преди да бие шута знаеше, че играта е спряла ! Иначе възможното най - добрият резултат за реал с оглед показаното на терена ! Първото полувреме ги унижихме , разпиляхме и за пореден път геният на Касияс ги спаси от головете , които нанесохме последният път на Ноу Камп ! А зрителите от отбора на Реал само правеха балтий .. Нормално , когато не можеш да се натиграваш , почваш да сечеш .. Типично за средностатитически отбор , ако това на феновете на Реал им харесва, нищо против нямаме ! Второто полувреме ги истрескахме набързо и вече бяхме на финал ! Голът им дойде случайно от един грешен пас в нашата половина ... За цял мач нищо не създадоха освен отново на вървят по ръба ! Честит ни финал ! Аре лека от мене !

KrisPK
04.05.2011 00:43

УЕФА ФК се класира ,жаллко

KrisPK
04.05.2011 01:11

ако не виждаш това е сърказъм /facepalm

KrisPK
04.05.2011 01:10

трудни но не и непобедими

wilcho_FCB
04.05.2011 01:10

Не го приемай буквално ,боже....

KrisPK
04.05.2011 01:09

защо аз да мисля как ще биеме челси ?! това трябва да го мисли съра *smile*

muden
04.05.2011 01:04

или ти е неприятно, че няма да сте срещу РМ, а срещу барса на финал *wink* Ние сме по-трудни и не, не е заради съдиите !

wilcho_FCB
04.05.2011 01:03

Тоя отбор Фк Уефа от Индийската "А" група ли е?Просто не съм го чувал.КрисПК айде лягай си и мисли как ще биете челси ,че накрая да не ядете машинката.

KrisPK
04.05.2011 01:01

Аз от реал ?!?! Никога *lol*, след първия мач на фк уефа в който падаха за всичко циркосваха се 90 мин и търсеха картони - клоуни след този мач на полуфинала бях за реал просто щото не обичам да гледам цирк а искам да гледам футбол GGMU на финала ще ревете

wilcho_FCB
04.05.2011 00:53

Нещо не усещам болка,май си сложил аватар на манчистъръ за да прикриеш ,че си за Реал.Вас повече Ви боли.Нищо все пак имате купата на краля(купа за отбори като Алмерия,Еркулес и т.н.).

KrisPK
04.05.2011 00:47

щото истината боли УЕФА ФК се класира ,жаллко !!! :/

wilcho_FCB
04.05.2011 00:44

Доста си ограничен.

nihasa
04.05.2011 00:33

Ами който иска да следи финала в ШЛ:
1.рано рано Дани Алвеш или Педро ще изкарат картон на Евра,че да си нападат спокойно.
2.Ако се закучи или МЮ поведат ,много пробиви на Меси през центъра и падания пред и най-вече в наказателното.Дузпа най-верочтно.
3.Търсене на картон за някой от бековете на МЮ,най-верочтно изкарване на такъв.
4.накрая заслужил шампион.
5.Тва сме го гледали ..........

muden
04.05.2011 00:42

аре гет оут ве... прочети т'ва внимателно и се застреляй след т'ва "Айде честит ни финал! Виждам, че мишките пак плачат за нещо. За гола на Игуаин, няма такъв. Роналдо ляга върху краката на Масче и не му дава шанс да изчисти топката, неволно, волно спира го. Преди Игуаин да вкара, съдията беше свирил нарушение. Даже Игуаин трябваше да получи жълт за разкарване на топката. Може смело да се каже, че съдията, подпираше Реал. Карвальо, поне 3 червени, Марсело същата работа, Алонсо даде му жълт, после му спести втори жълт. Адебайор, този е срам за Реал. Боксираше се, бореше се, няколко удари от каратето, не червен, ами трябваше 6 месеца да не играе футбол. Барса първото полувреме унижи Реал, 5 чисти положения. Касияс играч на мача. Барса на финал, който и каквото да говори по добрия, по заслужилия отбор е Барса. Лека вечер на всички фенове и фенки, дишайте спокойно и утре е ден" ... писна ми ве, аре приемете го, че Барса са по-добрите стига сте обвинявали съдиите... тоя маниполатор "Специалния" го признавам, успя да накара целия свят да си мисли, че Барса ги подпират... погледнете реално на ситуацията и ще видите, че тези, които ги подпираха са РМ... очаквам до утре да чета друго маниполативно писмо от специалния, как Барса са на финал заради съдиите и колко сме смешни и т.н. :@

wilcho_FCB
04.05.2011 00:40

Навсякъде съм им фен!Реал Мадрид играха доста грубо и ние се възползвахме от това.Близко до ума е дзн..*smile*

nihasa
04.05.2011 00:37

Не,защо,то всички мачове на Барса такива.Или ти си им фен само тук,земи погледай малко мачове от Примера или пък си пусни тея от ЩЛ...........Картони за противника до край.........само ги брой и ще видиш......

wilcho_FCB
04.05.2011 00:35

БАБА ВАНГА Е ЖИВА!

Americano
04.05.2011 00:30

Айде честит ни финал! Виждам, че мишките пак плачат за нещо. За гола на Игуаин, няма такъв. Роналдо ляга върху краката на Масче и не му дава шанс да изчисти топката, неволно, волно спира го. Преди Игуаин да вкара, съдията беше свирил нарушение. Даже Игуаин трябваше да получи жълт за разкарване на топката. Може смело да се каже, че съдията, подпираше Реал. Карвальо, поне 3 червени, Марсело същата работа, Алонсо даде му жълт, после му спести втори жълт. Адебайор, този е срам за Реал. Боксираше се, бореше се, няколко удари от каратето, не червен, ами трябваше 6 месеца да не играе футбол. Барса първото полувреме унижи Реал, 5 чисти положения. Касияс играч на мача. Барса на финал, който и каквото да говори по добрия, по заслужилия отбор е Барса. Лека вечер на всички фенове и фенки, дишайте спокойно и утре е ден*sleep*

crashmanutd
04.05.2011 00:24

БИЛ ГО СПЪНАЛ ахахахахаахахахахах виждаме ,че си им фен ама аре по реално ...

wilcho_FCB
04.05.2011 00:31

Темата е Барса - Реал следователно?

crashmanutd
04.05.2011 00:30

защо коментираш други ситуации,коментирай това което и аз .. не бягай от темата *smile*

wilcho_FCB
04.05.2011 00:27

Гледам реално.Съдията спаси Марсело и Карвальо от червени картони,ама кво ли си е казал ае няма да им давам ,че после пак жалби пак чудо!

KrisPK
04.05.2011 00:26

+1

vini11
04.05.2011 00:21

и фал с гръб видях в живота си .... не коментирам сами се сещате за кое положение говоря а който разбира от футбол и е стъпвал на терена знае за какво става дума да поведеш с 0:1 в точно онзи момент...

vini11
04.05.2011 00:26

казвам ти го не за да се опрвдавам или нещо подобно но това не е фал по законите на физиката е невъзможно да се спре след като пике го избута да наистина роналдо е симулант но тук не падна за фал и се вижда колко късно след като подаде топката бе фалулиран но няма смисал да спорим маркар да бе опоро4ена тази ШЛ дано финала е справедлив и наистина по-добрия победи...

wilcho_FCB
04.05.2011 00:22

Факт!Спъна го,попречи му да стигне то топката!

vladura307
04.05.2011 00:19

Значи манчестър 100% ще им се размине с ШЛ , а за титлата се надявам Челси или Арсенал да я вземат заради САФ който се ебава с Берба.

mario_kataluniq
04.05.2011 00:15

хора стига злобеете садята тва садята онова днес двата отбора показаха че могат да играят красив и качествен футбол оценете това което дават за вас 22мата на терена. Днес мога да кажа едно голямо Браво на Реал Мадрид момчетата показаха че няма да се предадат и играха перфектен футбол. На всички фенове на Реал обичайте отбора си и разберете какъв прекрасен вратар имате Икер Касияс човека измъкна Реал днес евала вратар номер 1 в света. На всички фенове на Барса като мен на всички КАТАЛУНЦИ браво момчета на финал сме чакаме манчестар дано успеем да станем крал на Европа. Барса завинаги!

kimi90
04.05.2011 00:15

Гола на Игуаин е 110 %- все пак премина голлинията. Не се хващайте за това и не обвинявайте пак съдията. Гола си беше правилно отменен за нарушение преди това. Дори и нарушението да беше срещу Роналдо- пак трябваше да се отмени, защото при падането си той фаулира играч на Барса. Симулации от страна на Барса- имаше. Недаден червен картон за Реал- имаше. Приемете факта- не съдиите бяха основния проблем на Реал. Просто стратегията на "Специалния" беше грешна. Не може двата мача да играеш предимно защитно и да се надяваш на успех.

KrisPK
04.05.2011 00:13

тука го има всичко [@link http://www.youtube.com/watch?v=OJBT7UGO5bw]

muden
04.05.2011 00:52

говори... сто пъти ти казах те не само говориха ами и се опитваха да го замерят... ритна топката за да ги сплаши, ако искаше да им потроши главите щеше да го направи... точно защото живеем в свободна държава нямаш право да съдиш Меси затова, че е ритнал топката към публиката, която го псуваше и го замеряше, а да не кажеш нищо на тези свине, които се държат като селски кретени *wink*

KrisPK
04.05.2011 00:50

неможеш да ме убедиш дори и да са го напсували всеки е свободен да говори каквото където и както иска все пак живеем в свободен свят.Нищо не го оправдава

muden
04.05.2011 00:48

старци? 40 годишни щом ги наричаш старци ми е интересно на 70 годишните как им викаш... хич не се и съмнявам щом тези "старци" са на първия ред ще псуват и още как... попринцип там никой не мълчи всички псуват... явно не си ходил на мачове...

KrisPK
04.05.2011 00:45

там къде изрита топката бяха старци нали не си мислиш че стари хора ще обиждат боклумеси

muden
04.05.2011 00:43

то не е трудно да разбереш какво ти говорят хора на 5 метра от тебе... само от движенията на устните си личи.. а и като се опитват да го уцелят с някви неща се предполага какво му говорят...

KrisPK
04.05.2011 00:41

ооо да бе псували са го сеедно той ще ги чуе как го пусват при тая шумотевица сигурен съм....

muden
04.05.2011 00:38

ха повярвай то не се целеше в невинните.. онея го замерят и го псуват, човека се е изнервил.. ти като така тропаш меси, за едно ритане на топка в публиката, не знам какви неща трябва да говориш за Пепе... оня без нищо да му е наравил противника го е убивал от бой му е чупил главата и после като отиват да го разтървават и тях ги бие... нямам думи...

KrisPK
04.05.2011 00:36

първото ел класико не е толкова отдавна а alternativen е циганка с какво си ме оборила ма ?!

alternativen
04.05.2011 00:32

това не е от този мач, но палячото като го оборят и почва да скача от тема в тема и от един мач към друг *lol*

KrisPK
04.05.2011 00:32

да бе *lol* [@link http://www.youtube.com/watch?v=OJBT7UGO5bw] 5та минута гледай

muden
04.05.2011 00:30

това не го видях... въобразяваш си...

KrisPK
04.05.2011 00:28

момента в който меси изрита топката в публиката ми показа че тоя гном е комплексиран гей,кой футболист си е позволявал с текава сила умишено да стреля по публиката я земе уцели някой невинен по главата какво ще стане ?!

Lubo0o
04.05.2011 00:20

Ах това не го бях гледал интересно е *lol*

wilcho_FCB
04.05.2011 00:19

Не се меси,това тука е между фенове на Реал и Барса.*stop*

KrisPK
04.05.2011 00:18

ще стане това което е писано

wilcho_FCB
04.05.2011 00:16

Ае спри се бе,гледай си манчистъръ,гледайте тая година да не изтървете титлата в Англия!Накрая да не си останете само с мечтите за следващия сезон!

muden
04.05.2011 00:12

оф писна ми ве :@ и едно честито на феновете на Барса щеше да свърши работа, не само да ревете... ПРИЕМЕТЕ ЗАГУБИХТЕ... !

kiko0o0
04.05.2011 00:14

Прав си. То тука не може да се напише 1 коментар, защото все някой ще те напсува !

Sardukar
04.05.2011 00:11

не харесвам Реал М,но кво беше тва бре??? Тва ли е красивия футбол??? КУР ЗА БАРСА!!! Щом такъв гол се отменя има ли смисъл да се гледа Шл? Просто нямам думи!Тва ако е най-силния отбор за всички времена, аз ще се гръмна С НОЖ! КУР ЗА УЕФА!Дано някои спаси футбола от ФАРСА!

LiverpoolFen20
04.05.2011 00:14

Гърми са ...... *smile*

karambola_12345
04.05.2011 00:09

пак ревнаха тия не си гледат грубия и грозния футбол трябваше да има поне 2 4ервени картона за реал ама аи меси пак не момогат да го спрат 4исто все с нарушение

pachenceto
04.05.2011 00:08

Айде приказвайте пак , че Ман Ютд са ги подкрепили най-много. То се видя днес и в миналия мач кой го подкрепиха повече.Признавам Барса са голям отбор , но тези актьорчета просто ме изумяват - при най - малкото докосване падат на земята и реват на съдията за жълт картон за противниковия играч. Правя евала на играта им , но по този начин не се печели Шампионска лига . Живи и Здрави ! *wink**thumb_down*

nihasa
04.05.2011 00:23

Ами не е така,кога се дава фаул за твоя отбор,ти притежаваш топката,а Реал не са чак толкоз груби ако прочетеш статистика от Примера,едва на 11 място по извършени фалове.А Барса са ненадминати по дузпи и картони за противника............А това е обидно за футбола като цяло,не за Реал.Иначе наистина БАрселона бе по-добрия отбор в Мадрид и по-спокойния днес.Така ,че заслужен финал и точка .Което не ми пречи да не харесвам актьорските им умения

muden
04.05.2011 00:18

като се играе толкова груб футбол съдията не може винаги да вижда дали е фал или не... и РМ играят нечестно и Барса, квит сме... РМ фаулират нон-стоп, а Барса симулират...

nihasa
04.05.2011 00:16

Извинявай един и същ ли мач сме глегали? Аз казах по-надолу ,че диара заслужаваше изгонване в края,но като цяло на Барселона се свириха всички докосвания...................а много от докосванията във футбола не са фаул да кажа само,дори и да са срещу футболисти от Барселона............

muden
04.05.2011 00:13

я покажи правилото във футбола, където пише, че е позволено да риташ играчите... извинявай, ама т'ва не е МуаТай... като искат да ритат да ходят в бойните спортове...

nihasa
04.05.2011 00:11

Именно за това не обичам Барса.играят страхотно като футбол, но са такива лекета,реват и се търкалят.Ами някак не го разбирам,нали е футбол,ако не искаш да те ритат играй Балет...........примерно или Голф

vini11
04.05.2011 00:08

ех как отново когато реал надигнаха глави ни забиха с тоя "отменен" гол нищо нека ни е за урок догодина да сменим спонсора и ние да си намерим някоя фондация за спонсор та може и да не ни отменят головете поне...

RealMafia
04.05.2011 00:08

Жозе Моуриньо: "Пожелавам на Гуардиола един ден да спечели ЗАСЛУЖЕНО Шампионската лига

wilcho_FCB
04.05.2011 00:46

Би трябвало да е обратното *smile* !

ComsteR
04.05.2011 00:44

Жозе Моуриньо: "Пожелавам на Гуардиола един ден да спечели ЗАСЛУЖЕНО Шампионската лига

wilcho_FCB
04.05.2011 00:09

Кой го казва ХАХАХАХА !!!!

fena_man_utd
04.05.2011 00:06

Съдията не изгони Диара,защото знаеше,че цял свят е заложил за червен картон на футболист на Реал.Не беше редно от негова страна.Това в кръга на шегата разбира се.Все пак поздравления за Барса този мач ми хареса повече от предходния някакси се видя,че играха дисциплинирано и заслужено продължават напред.Същото се отнася и за Реал този мач играха значително по-добре странно защо като домакини не съумяха да бият.Догодина както се казва,а на Барса честит ви финал.Дано да ви биеме на финала,но и да не бием пак ще ви честитя.

city_blue
04.05.2011 00:04

ДВА съдийски отбота в финала хаха

KrisPK
04.05.2011 00:22

и какво те ни биха тека или иначе дали ще стане с 1:0 или 3:0 е се тая ти си пусни мача къде арсенал ви изравни съдията се уплаши и даде смешен втори жълт за рвп само да се класирате

crashmanutd
04.05.2011 00:19

тихо бе отворен

kiko0o0
04.05.2011 00:15

А ти пусни мача с Арсенал, където Видич бутна топката към корнера с ръка !

wilcho_FCB
04.05.2011 00:11

Не бяха ли 9?Май съм гледал друг мач.

KrisPK
04.05.2011 00:10

кво съм те разбил бе я си пусни мача къде не дадоха 3 дуспи за челси ?????

wilcho_FCB
04.05.2011 00:08

Вие ме разбихте *lol**lol**lol**lol*

nihasa
04.05.2011 00:06

И най-вероятно ще изгонят Видич,щото той най много влиза в борба и някой ще падне кат заклан и така Барса шампион.

KrisPK
04.05.2011 00:06

след полуфинала с челси еми.... подариха ви

wilcho_FCB
04.05.2011 00:05

2009 пак ни подпряха.

KrisPK
04.05.2011 00:05

яко а ?

nihasa
04.05.2011 00:05

Пак ще подпрат Барселона...........нали е Уницеф *smile*

Shakrachki
04.05.2011 00:03

стига ревали е путювци целия Ви одбор само реве начело с водача да белите офце !!!! и протежетата му с същата националност !!! се някой ви е виновен а не виждате ли че играете ганкиното фал след фал и до 3 точни паса сами сте си виновни а теслата пепе само посягането си кам алвеш е червен !!! садията ли е виновен че е толко прост и тъп да прави толко малумно нарушение !!!

telkisky
04.05.2011 00:02

поздрави за феновете на барса !!! адйос мадрид !!!!*beer*

cazorla
04.05.2011 00:02

Замотах се яко в последния пост, но мисля, че се разбрахме*joking*

nihasa
04.05.2011 00:01

Фен съм на Реал,но с оглед безобразната игра(тактика) на Реал в първия мач,мисля че Барса заслужено продължи.Иначе относно съдиите.......ами хора те Барса винаги падат за фаул,това е от години и са го научили до съвършенство това.Само да загубят топка или усетят някой до себе си и край цопват кат кюфте. А иняче Реал можеше спокойно да завърши с 10,Диара трябваше да го изгонят.Жалко за Реал наистина, тоя отбор има много потенциал само Моуриньо да осъзнае ,че Реал губи или печели само с атакуващ футбол.Ако го приеме ще дойтам много успехи и радост за нас

shadowblase
04.05.2011 00:00

izrodonomiks разбира се че не е искал да спъне Масчерано, но това влияе на играта и просто няма как да бъде подминато от съдията.

vladura307
03.05.2011 23:57

За мен мача си е 1-2. С помощ от съдията играчите на Реал да останат 11. Много груба игра на Адебайор и Ласс. Меси го направина на маймуна.Ако бяха зачели гола щеше да стане още по интересен мача за гледане.*beer*. Наздраве на победителите

Divaka_Ivaka
03.05.2011 23:56

бихме ви от всякаде но както винаги садията ви спаси м*****у успех срешту Ман4естер но сште викам за Ман Утд

wilcho_FCB
04.05.2011 00:01

Брато ае вземи някой друг урок по БЪЛГАРСКИ ЕЗИК моля те.Били сте ни от всякъде видяхме ви първото полувреме,поне 3-4 чисти голови положения имахме,а вие?

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:57

Нас ни боли онаа работа за кой ще викаш пък ти ...

Sasiro
03.05.2011 23:55

ми да е *lol* нормолно ако бех за Реал.. щех се скрия някаде и тва е

izrodonomiks
03.05.2011 23:53

Е с това 3-червени картони АЙХАХАХХАХХАА.

izrodonomiks
03.05.2011 23:55

е добре бе бате да кажем на Карвалио че е трябвало да му покаже червен картон ма чак па и на марсело алонсо...

sasedq
03.05.2011 23:54

нямаче ли червен на карвалио ? Колко пъти спестиха жълт на адебаьор аз ако съм от реал ще ме е срам че такава гадна злобна маймуна играе в любимия ми отбор

cazorla
03.05.2011 23:53

Жозе Моуриньо: "Пожелавам на Гуардиола един ден да спечели ЗАСЛУЖЕНО Шампионската лига"*stop*

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:59

Който и съдия да го свири не вярвам ,че може да се справи с мача. Но този втория мач горе-долу ... Отмениха гол на Реал , не дадоха ч.к. за Реал ... Горе-долу добре свири...

ComsteR
03.05.2011 23:58

Много си прав пич *smile*

cazorla
03.05.2011 23:58

Стига бе човек не е нормално това, което се случи и в двата мача да ги подпрат. Как така не свириха поне в един от двата мача честно и безпристрастно тва ме дразни

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:55

Да не пък Моуриньо да я е печелил без съдииско рамо ... Хайде моляя ти се ....... Когато Порто игра с МЮ ... Чист гол на МЮ е отменен... После с Депортиво Ла Коруня ... Измислен червен картон след който Порто поемат контрола над мача... Да не забравяме миналата година... 1 м засада на Милито-съдията са прави на ощипан... Гол на Боян ... Съдията пак........

Montella
03.05.2011 23:52

Според мен, има няк'ви нови правила. Барца като загубят топката, т'ва си е фал.. Това не е бутане, т'ва си е ИЗРИТВАНЕ към финала, и всичко това е очеизвадно.. Предлагам другата година, да си направят едно турнирче, и който победи, ще играе финал с Барца, и без т'ва е ясно че ш ги бутат..

ComsteR
03.05.2011 23:51

Искам на финала поне Да свири Халорд уеб тогава да ви видим *smile*

ComsteR
03.05.2011 23:57

Да не съм длъжен дришлио да му знам името ако искаш ти можеш да му направиш и един минет *smile*

sasedq
03.05.2011 23:53

първо му научи името и 2ро няма как да свири англииски садия когато има англииски отбор олигофренче

desangele
03.05.2011 23:50

За Адебайор какво ще кажете?С тея ритници като нищо ще стане шампион по кикбокс.Честит финал на Барса.

chelsea28
03.05.2011 23:48

Ама едни сте разбирачи кво да ви говоря. За Меси бас хващам, че 90% от нарушенията които бяха дадени за него такива НЯМАШЕ! За отмения гол на Реал пък да не говорим, там просто коментарите са излишни. Съдията за всяко падане свири нарушение, че те наще не симулират толкова бре*confused*

muden
03.05.2011 23:51

е хубу де, т'ва отменения гол не беше правилно решение на съдията, но този гол с какво променя нещата... освен това като сте тръгнали да казвате грешки на съдията не забравяйте 3те червени картона, които съдията просто се направи на заблян...

kiko0o0
03.05.2011 23:48

Айде честит финал фенове на Барса ! Да се надяваме да си тръгнем от Лондон с трофея от Шампионската Лига !!! *cup**cup**wink**thumb_up*

bobotir
03.05.2011 23:47

Паляците от Барселона пак им 'удариха' рамо ..... От все сърце искам на финала в 90 мин да дадат СУПЕР измислена дуспа за МАНЧЕСТЪР(ако стигнат до финал-а де ) и каталунските палячовци да ревът като ученички. *devil*

katalunecaa
03.05.2011 23:47

пичове фен съм на Барса и признавам гола на Реал си беше редовен но просто Реал не спират да фаулират....тфа ме дразни в играта им....

Crazy89
03.05.2011 23:50

Грозно е !! и двата отбора не играят футбол. Едните симулират за да провокират изблици на нерви другите вече изнервени ги ритат ... просто тва е като Левски - ЦСКА - не е футбол. Защо в сблъсъци като Тотнъм-Арсенал Юнайтед-Арсенал няма такива поростотии ?

wilcho_FCB
03.05.2011 23:47

Хейтърите пак почнаха да ругаят,спестени червени картони.Ако искаха Барса можеха да ги бият с повече ,но закво да се хабят виждат ги ,че свястна атака не могат да направят.*wink*

vladura307
04.05.2011 00:05

Спокойно е Барса няма да паднат от Манчо те падат само от Еркулес *smile*)))))))))))

wilcho_FCB
04.05.2011 00:04

И на това се надявам!

izrodonomiks
04.05.2011 00:03

Дано поне се получи хубав финал.

wilcho_FCB
04.05.2011 00:01

Моу ни принуди да играем по този начин.

izrodonomiks
04.05.2011 00:01

ти гордееш ли се с Симулантите бускетс и алвеш

wilcho_FCB
03.05.2011 23:57

Гордееш ли се с играта на отбора си?

wilcho_FCB
03.05.2011 23:56

Първо не ми говори на ти.Второ си жалък.Трето отбора ти е жалък.Четвърто и 1 милиард да дадете за играчи пак няма да можете да ни надиграете*wink**sleep*

izrodonomiks
03.05.2011 23:55

от кво да ма е срам бе дебил?

ComsteR
03.05.2011 23:53

С кое щеше да ме е срам ако си фен на играта наречена Футбол ще земеш да замълчиш ти при 100 процентов първи гол който беше отменен заради фал *smile*

wilcho_FCB
03.05.2011 23:52

Не че се заяждам ама долавям разочарование и завист в коментара Ви.Аз ако бях фен на Реал Мадрид щеше да ме е срам да пиша.

Invitroooooo
03.05.2011 23:52

Ти си голям смешник бе първия ма4 1:1 на бернабеу също барса не се хабиха,после като паднахте на финала за купата пак била картонена купа.. сега пак можели да вкарат 50 гола дейба смешника ти просто първия онзи картон на пепе при първия двубой е*а майката на двете срещи,..Да не говорим,4е пепе ако не бе изгонен заради симулацията на алвеш,барса никога нямаше да победи на бернабеу мах 0:0 ...Виждаме какъв е резултата днес,сами си отговете кой щеше да е на финал,а и пепе щеше да е на линия днес и мауринио при 0:0 на бернабеу щеше да излезе със съвсем друга тактика..айде 4естит ви финал все пак *smile*

izrodonomiks
03.05.2011 23:48

за кво да играят викаш нали съдията е там *smile*

Zaku
03.05.2011 23:46

АЕ ясна е работа та Барса Шампиони *smile*

ub7
03.05.2011 23:46

със тоя полу-футбол и полуфинал им е много.

Vers
03.05.2011 23:45

Съдията спести доста картони ама и си имаше редовен гол на Реал и тогава нещата можеше да са други,с една дума судията направи всичко възможно Реал да не бие.И да ви питам колко от вас са го играли Х едвали ще са много

sasedq
03.05.2011 23:45

барса напълно заслужено са на финал след като отстраниха ЖАЛКИЯ РЕАЛ МАДРИД просто по слаб реал не съм гледал през живота си.Жалка картинка не докосват топката *lol**lol**lol*

valk0v
03.05.2011 23:45

Много хубаво първо полувреме и много грозно второ полувреме.
Това Куц Мадрид просто няма такива - всички ритаха и искаха да контузят колкото могат от Барса, грозотия.
Ритат като магарета а после се сърдят на съдията, че свири фаул - ми ко няма ве изроди, убии те ги че тогава чак да ви свирят фаула, нещастници !
Това Адебайор дори не ми се коментира - също като миналия мач и този влезе и почна да рита, блъска и удря - гадна маймуна
Меси(я)та накрая искаха да го осакатят това бе ясно - значи на Педро могат да му покажат жълт защото не извърши никакъв фаул (забележете), но влизането беше опасно - ок, ами Марсело като влезе отзад на Меси с двата бутона напред - защо нямаше червен бе аджеба ? А не всеки мач по 1 червен, ами по 2-3 от съблекалнята трябва да им дават на тия брадвари.
Дано Сафа излезе с нападателен футбол и да гледаме красив финал, отколкото да се окопава.
Честито на феновете на Барса, напълно заслужено сте на финал

Vidich
03.05.2011 23:44

по голям фен съм на Барса,но ще си кажа истината....рефера не ръководи мача правилно и Реал бе ущетен....Все пак мисля,че Юнайтед ще спре Барселона на Уембли

shushnev
03.05.2011 23:43

хора радваите се днеска станахме свидетели на наи сме6ниа отменен гол в историата *lol*

izrodonomiks
03.05.2011 23:43

Абе и да пишем тук нз4 съдията съдията неможем да променим факта че Барса са на финал........

cazorla
03.05.2011 23:43

Бегай бе едно е да ти спестят червен картон, друго е при 0:0 да ти отменят чист гол. Дееба и бездарниците, сигурно Барса палят свещи, за да им се падне пак Щарк...

pipi78
03.05.2011 23:43

всичко реши съдията в 1 мач,иначе 0-0 на бернабеу и 1-1 на камп ноу и кой се класираше ,но за да няма издънки сменяме съдията ден преди мача защото гуардиола така казва и готово всичко е точно сега *joking* *joking* *joking*

ComsteR
03.05.2011 23:43

До коментар [@comment 734123] от [@user barseloneca1899]:

гледай си маймуната на финала и се радвай на Смешната съдийска барселона *smile*

Invitroooooo
03.05.2011 23:43

честит финал на отбора на Барселона *smile* Жалко,че по такъв на4ин стигнахте до финала... онзи 4ервен картон на Пепе,а днес редовени в последствие отменен гол на Реал,при 0:1 ма4а отиваше в друг развой *smile* Все пак 4естито *smile*

mostoles
03.05.2011 23:43

квото и да се коментира,няма смисъл.аз пове4е няма да гледам 6ампионска лига,вси4ко е нагласено,няма такава мафия като уефа,дори и коза ностра и якудза,ряпа да ядат пред уефа...

alternativen
03.05.2011 23:42

Статистиката за Реал говори сама по себе си - 2 удара и 31 нарушения(без да броим колко жълти и червени картони им спести съдията) - тези са отправяли по 1 удар на 45 минути(на 1 полувреме) и са правили по 1 фал на всеки 3 минути....ами според мен те не бяха излезли да вкарват, а да се ритат и статистиката го показва!

shadowblase
03.05.2011 23:42

izrodonomiks според мен наистина трябваше да има фаул срещу Роналдо, но мисля че гол не трябваше да се отсъжда защото Роналдо падна на крака на Масчерано и му попречи да атакува Игуаин и по този начин нападателя излезе сам срешу Валдес. Според мен гол не трябваше да има

BLESSS
03.05.2011 23:42

айде стига сте ревали барса беше по добрият отбор!

tenebrum
03.05.2011 23:42

хаха колко смешници има тук,какви симуланти вее той съдията ви спести поне 3 червени картона в тоя мач тея чобани от реал не спряха да играят ръгби,айдее пътеките

deivis
03.05.2011 23:41

Най-големите СИМУЛАНТИ ... голям смях

vesko0
03.05.2011 23:41

с тая игра на барса не виждам Юнаитед на финала с*sad*

tenebrum
03.05.2011 23:40

Футбола победи антифутбола,мангала моуриньо знаеше че ще стане така и като един голям страхливец не беше на стадиона

muden
03.05.2011 23:40

До коментар [@comment 734110] от [@user Crazy89]:

Благодарим ти... очаквам ман на финал *smile*

izrodonomiks
03.05.2011 23:40

гола на Игуаин трябваше да го зачете ама къде ти.Айде честит ви финал.

Georgiev1993
03.05.2011 23:40

теенаге лягай си , че е късно вече ахах

teenage_head
03.05.2011 23:42

абе, СМЕШКО, виж, че съм с две години по-голяма от тебе бе! Поне вече не ходя на даскало! супер зле

KrisPK
03.05.2011 23:39

Манчестър Юнайтед - Барселона шл финал 2011

teenage_head
03.05.2011 23:39

Много, много смешни са Барселона! Да им е честита съдийската победа. Искрено се надявам срещу Юнайтед (или евентуално Шалке) да не ги бутат така. Тия съдии не знаят ли, че се дават КАРТОНИ и за СИМУЛАЦИИ?!

cazorla
04.05.2011 00:00

100% на голяма на повечето моето мнение не им харесва, но това е моето мнение и така ми "изнася" както казваш, но си е мое *smile*

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:57

В никакъв случай не си изкарвам комплексите бате ,ама да гледа обективно над нещата ,а не както на нея и изнася !!!!!

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:56

не ти бе *smile*

cazorla
03.05.2011 23:54

Пропусна "и Ливърпул шампион" *thumb_up* Не си изкарвай комплексите на момичето, всеки има право на мнение

muden
03.05.2011 23:53

и кой те излъга, че съм момиче?

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:51

Момиче и футбол ... Малко не се връзват *smile* ... Това като негър скиор и гей боксьор *smile*

muden
03.05.2011 23:49

0... картон за симулация рядко се дава... симулацията трябва да е някаква очевадна *wink* стига сте ревали, загубихте, приемете го... Барселона играеха по-добре... те държаха повече топката, имат повече успешни паса, изобщо всичко им е на 6, не като тези каруцари, които накрая буквално се опитваха да контузят някой...

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:48

Колко ?! Кой от футболистите на Барселона видя да симулира повече от 1 път... ?!

Crazy89
03.05.2011 23:46

А така *joking**joking**joking*

barsa_92
03.05.2011 23:45

Само Юнайтед

muden
03.05.2011 23:45

адски правилно... симуланти може, но подпирани от съдиите са РМ... :х

Manower
03.05.2011 23:44

Някой да го каже! Браво! Честит ни финал, но май можеше и редовен да го зачете гола на Игуаин.

teenage_head
03.05.2011 23:44

А за симулации, нали пак се дават картони бе момче? Колко човека от Барса трябваше да бъдат изгонени заради симулаци? Кажи, кажи, кажи

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:42

Абе хора ... Де Блеекере пожали Реал Мадрид в този мач ... Вие ми говорите за картони за Барса. Ми хубаво . Ти представяш ли си да бяха изгонили Карвальо (заслужено) Марсело (заслужено) Адебайор (заслужено) и Алонсо (50/50) ... Като имате да казвате нещо ... Първо се замислете бе майка му стара ... Писна ми някви тъпаци да пишат тука колкото да са прааат на интересни !!!!!!

Crazy89
03.05.2011 23:41

Скоус ще им строши краката ако симулират *joking*

cazorla
03.05.2011 23:38

Въпреки, че симпатизирам на Юнайтед, ми се ще Шалке да ги отстранят и на финала германците да наритат бълхата-интригант Меси, а Раул да напълни кошница на тия симуланти*evil*

Crazy89
03.05.2011 23:40

Ооо да не се бях сетил че Раул играеше там.. ММММ интересно щеше да е ама ... на дали Юнайтед ще се издънят че и на собствен терен *smile*

ComsteR
03.05.2011 23:38

И от ново Видяхме Могъщата барса абсолютно отменен гол на Игуин просто мисля че е редно да спрете да говорите че не ви крепят съдийте просто сте смешни *smile*

Crazy89
03.05.2011 23:35

Както каза един мой идол *joking* Пляскайте ся да ви е*а ма*ката *joking**joking**joking**joking*

kotio84
03.05.2011 23:33

тоя съдия ко прави на полуфинал, като миналата година се издъни на ма4а барса-интер

muden
03.05.2011 23:37

той ся затуй подпира РМ, 'щото знае, че Барса няма да вдигне скандал и няма да му направи нищо... ебати пъзльото :@

cazorla
03.05.2011 23:35

Ама такива трябва да ги изхвърлят доживот*cards*

golemiq_geshan
03.05.2011 23:32

Не може да има такова нещо бееееееееееее ... Не може тез плужеци да се наричат отбор , камоли най - ВЕЛИКИЯ за всички времена , все едно да кажеш , че Адебайор е най - бързия и техничен футболист в света ... Толкова смешна работа няма , бе , как може такива симуланти долни , да кажеш да са слаби и да се чудят как да бият , а те се водят най - добри , пълни утрепки , и просто вече няма смисъл да се играят подобни сблъсъци ел класико , защото упорочават толкова велико дерби с тези си смешни симулациии ...

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:38

Млъквай бе ... Може да симулират да , а колко ч.к. спестиха на Реал бе смешник ... Айде млъквай... АПОП14 добре ти го каза ,аз повече няма какво да кажа...

apop14
03.05.2011 23:33

скрии се моля ти се ...както прогнозира6 така и коментира6 ....аиде лягаи си

drusalin
03.05.2011 23:32

барса = пълни симуланти *smile*)) Машчерано рулззз *smile*)) следващия забавен след Алвес и компания. А пък Пике от представянето си от предния мач ... любимия ми защитник и най- добрия в Испания ... жалко , че е такъв боклук не ми се вярваше , но факт от самите му постъпки. Жалки са барса просто 1:1 на НОу Камп ,а 0:2 на Сантиаго просто ,защото сте големи артисти не за друго.

Shakrachki
03.05.2011 23:31

абе тоя КУФАР Адебайор заслужава някои да мо среже гадните ръце !!!*angry*

cazorla
03.05.2011 23:30

Тая вечер искам да преспя с майката на съдията, на всички провокаторчета и симуланти от Барса и нещастния Сокачев. Тоя вурст получил назначението за мача различава ли въобще груба от твърда игра.Различава ми к*ро ако става въпрос за влизане на играч от Реал. Той по-добре да си беше облякъл екип на Барселона, за да не се чудят хората защо е толкова неадекватен. А СУКАЛЧЕВ 100% си е навлякъл синьо-червената фланелка! Айде псувайте ме, поне си "изписах" яда

genchooo
03.05.2011 23:30

Коментатора няма няма и изтропа някакъв смешен коментар : " падна все едно се срещна с бързия влак" хаахах

Invitroooooo
03.05.2011 23:29

гледай ги как се хвърлят тия ве хахахахахахахахххахаа

Crazy89
03.05.2011 23:28

Айде пак симулация 100% съм сигурен без да съм гледал повторение ....

drusalin
03.05.2011 23:27

Тоя съдия е пълна пародия *smile* можеше да покаже поне 1 чист червен картон на карвалъо. Но след като показа вече в предния мач измисления червен картон , с който барса си спечели предимството както и на терена , така и в резултата. Всички виждаме сега , че Реал обърнаха и ако не беше съдията можеха да вкарат дори в мача 2 гола .... жалко е че има такива съдий дето подпират тези дето плащат *smile* . На мен лично ми харесва повече играта на реал, по комбинативна е , защото барса винаги разчитат на месси и ако не е той просто барса нямаше да я има . Факт е че повечето голове дори са отбелязани от него през годината което си е смешно *smile*

Royksoop
03.05.2011 23:27

Адебайор е най-голямото дърво на терена.

alternativen
03.05.2011 23:22

И тези искат да играят с 11 човека - ако съдията не им спести толкова картони тези не трябваше да завършат мача - трябваше да изгони най-малко 3-ма от тези катъри!

LiverpoolFen20
03.05.2011 23:24

Карвальо,Шаби Алонсо и Марсело .... Но все тая ... А тия мач не играха ,но поне един стабилен душ си взеха ... *smile*

genchooo
03.05.2011 23:21

ей ще контузите меситуу

Crazy89
03.05.2011 23:24

Шегувам се разбира се *wink* Тва контузиите дори на най-противните играчи не се пожелават *smile*

genchooo
03.05.2011 23:23

Е не така , добър футболист е

Crazy89
03.05.2011 23:22

А ДАНО !!!

Crazy89
03.05.2011 23:20

ЕЕЕЕ тва му беше шанса на съдията да изгони някой с директен червен *smile*

Royksoop
03.05.2011 23:19

Каквото и да говирите, Барселона заслужава да играе на финал. *smile*

mostoles
03.05.2011 23:17

пак се по4на с теслите....в полза на барселона

apop14
03.05.2011 23:13

хахахахахаххахахахахаххаха тоя кументатор как каза "жесток 6амар на серхио в миналия ма4 хахахаххахаха

ramosdabest
03.05.2011 23:13

Жалко да , чист гол бе отменен . Ся пак ми е трудно да повярвам как така не одсъди нарушение при гола *lol* ? пффф

KuRcho_
03.05.2011 23:12

До коментар [@comment 734067] от [@user Crazy89]:

Окей аре дава му жълт,ама не червения дето ви го спести ..

apop14
03.05.2011 23:11

добре 4е съдята пак ви спъси с гола

KuRcho_
03.05.2011 23:11

Знае си голема работа бе още 3 гола треа на реал ... Ама първото половреме садията ви спести червения картон ..

ToothFairy
03.05.2011 23:10

ето го бе момчета Марсело си знае работата *wink*

KrisPK
03.05.2011 23:10

жалко ако съдията не беше текъв гей и отмениха 1 чист гол :/

pipi78
03.05.2011 23:09

е къде спи съдията трябваше да даде фаул , че вкараха гол иначе

MeToDueB
03.05.2011 23:09

браво на реал все пак, изравниха и взеха поуки от първата част, през която бяха боксова круша

ramosdabest
03.05.2011 23:08

Не напразно им викат " Кралския Клуб " . Някво лапе ше ми говори дали са добри или не . Иди първо си сменяй памперсите и тогава иди да погледаш малко стари мачове , а не такива където печелят съдийските отборчета ! :Х

alternativen
03.05.2011 23:05

Не ми се брои вече колко картона им спестиха - тези са излезли да се ритат...то е ясно, че футбол не могат да играят!

Crazy89
03.05.2011 23:06

Абе нека ги ритат някой крак да счупят я на меси я на иниеста или там който и да е (като се замисля на меси ни стига) че да може да си вземем ШЛ по-лесно (Ман Ю)

apop14
03.05.2011 23:04

и да коментирате и да не ...1 се знае,реал си остава наи великия клуб

apop14
03.05.2011 23:09

паля4о 6те вика6 на ба6та си.боклук насран..сиг ти си ги купувал

alternativen
03.05.2011 23:06

с кое си остава най-велик, бе палячо - с купените титли от Франко ли...вземи си научи историята на смешния клуб и тогава пиши глупости!

alternativen
03.05.2011 23:03

Това не е Реал - това са стадо катъри!
Бахти говедата са тези!
Най-грубият и дърварски отбор!

Crazy89
03.05.2011 23:08

Ти друго освен ПАЛЯЧО ЗНАЕШ ЛИ ? НЕ СЪМ ФЕН НА РЕАЛ !!!! Много намразих Барселона и така *smile*

alternativen
03.05.2011 23:07

палячо ама защо не си тук пред мен да те изритам така както се ритат вашите катъри да те видя дали ще си стоиш на краката - банда олигофрени - това са и футболистите и феновете на този жалък клуб!

Crazy89
03.05.2011 23:05

Това не е Барселона - това са отбор джуджета! Бахти меките са тези! Най съдийския и смешен отбор!

ramosdabest
03.05.2011 23:02

Ето пак . Чист гол бе оменен и защо ? ЗАщото когаро Пике фаулира Роналдо той докосна Масчерано и бе отсъден фал за съдийското отборче ! *angry* До кога ще е така ?

Cloyster
03.05.2011 23:06

Я да видим какво ще кажеш за спестения червен картон на Карвальо през първото полувреме или пак съдията подпира Барса,те пак симулират ? Боготворете Касият,че спаси палячоявците от поредния резил през първото полувреме *wink*

ToothFairy
03.05.2011 23:02

мача пак купен *lol* тея Барселона незнам какви бяха ги намразих и останах с много лошо впечатление от последните 2 мача много зле работата *smile*

genchooo
03.05.2011 23:02

1:0 и край на мача. Браво на Барселона! Обаче забележих ,че голяма част от тези , които защитават Реам Мадрид са фенове на Манчестър ,защо ли? Може би ги е страх от Барса хаха

RealMafia
03.05.2011 23:01

давам награда на този който ми посочи ситуация в която играч на барса не се изтъркаля след докосване на играч от реал

KuRcho_
03.05.2011 23:01

Точно както един тук пишеше че Давид Вия не е вкарвал ... Ето ти гол и то красив какъв пасс на Иниеста и завършващия удар на Вия ... Браво БарСа ...*ball**beer**cup*

genchooo
03.05.2011 23:03

Къде го видя Вия да забива топката в мрежата ? *lol*

apop14
03.05.2011 23:03

ти наистина си кур гнусен хахахахха я пак кажи кои вкара гол?

Crazy89
03.05.2011 23:02

Мойто момче вземи научи състава на който си фен *wink*

MeToDueB
03.05.2011 23:02

ПЕДРо

pipi78
03.05.2011 22:58

давам награда на този който ми посочи ситуация в която играч на барса не се изтъркаля след докосване на играч от реал *joking**joking**joking*

teenage_head
03.05.2011 22:57

Е, не - много жалки и съдийски барса. Масчерано падна след като видя, че Игуаин ще вкара!

MeToDueB
03.05.2011 22:58

не, имаше съприкосновение с ръката на Кр Роналдо, но преди това можеше да се даде фаул

Crazy89
03.05.2011 22:58

Е не е точно така ама се свлече на земята след като видя че му избягва топката.

anio_84
03.05.2011 22:55

никаква съдииииииииска помощ до кога бе Барселонци

MeToDueB
03.05.2011 22:55

ми рамо в рамо, ама може и да се даде фаул за Кр Роналдо, а може и аванаж, но като е преценил, че няма фаул, а после Роналдо без умисъл, но все пак с ръце спъна Масчерано и имаше фаул

Invitroooooo
03.05.2011 22:54

чист ГОЛ НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ПРОсто ... Може да не е достатъ4но 0:1 но има цяло полувреме си4ко можеше да стане с този НЕПРАВИЛНО ОТМЕНЕН ГОЛ..просто това беше закопани много яко

pipi78
03.05.2011 22:54

ха ха ха егати смеха фал срещу роналдо няма а обратното да е честита на фарселона купата

KuRcho_
03.05.2011 22:54

Ай млъкнете ве през първото поовреме съдията спаси един играч зада не му даде жълт и след това червен*cards*..И не ве е срам даже ..

Crazy89
03.05.2011 22:55

Абе кво изобщо се обясняваш ? Ходи си гледай Левски и не се занимавай с истинския футбол *wink*

DuFkaTa
03.05.2011 22:52

басссииии съдята как ги закопа....чист гол им отмениха на Реал!!!

Crazy89
03.05.2011 22:54

Ти видя ли бе ? Свали очилата купени от фен сайта на Барселона и сложи нормални !!!

KuRcho_
03.05.2011 22:53

Ай млъкни видя ли как го спъна ..ГЛЕДАЙ МАЧА И ТИХО...*vicious*

genchooo
03.05.2011 22:52

Прекрасен рейт избягваше стюардите ,като лео меси *joking**joking*

Crazy89
03.05.2011 22:53

Фенът избягва стюардите .... меси избягва жените ... *joking**joking**joking*

KuRcho_
03.05.2011 22:52

Да,найстина не говорете садията спаси жълтия картон който водеше до червен !*cards*

vladura307
03.05.2011 22:49

Така е мислех че Валенсия супер много ще пропаднат като се махна Вия и Силва ама пак се задържаха в 3ката. С реален шанс за ШЛ

alternativen
03.05.2011 22:47

Истината си е само една:
400 на 100 пасове
7 на 0 удари
67% на 33% владеене на топката

Касияс и съдията до момента спасяват Реал и водещия беше напълно прав като каза:
"Реклами след това може да проследите мача Барселона - Икер Касияс"

MeToDueB
03.05.2011 22:46

тия Реал на какво разчитат в тоя мач ??? ДА ги видим второто, но ако са толкова страхливи .. може би разчитат на добър резултат от рода на 0-0 1-0 .. 2-0, да не паднат с много, аз поне не виждам абсолютно никакво противодействие от страна на реалчовците, БАРСА ги размазва във владеене на топката ( както винаги), положения пред вратата, удари и всичко общо взето .. голове няма, ама все пак е 2-0

vladura307
03.05.2011 22:45

много ме е яд за Давид Вия във Валенсия си играеше супер по добре хубаво че поне Барселона не успяха да вземат и мата *confused*

MeToDueB
03.05.2011 22:48

Вия си играе перфектно и в Барса, това че няма гол 10-15 мача няма значение, той вече върши доста работа и по-назад, по крилата също, търси топката и се движи по целия терен, общо взето върши страшно много работа и дори да не вкарва, няма значение, той положенията, които му се откриват си ги изиграва много добре, а като той не вкара има кой да вкара, мен много ми харесва играта му във всеки 1 мач

izrodonomiks
03.05.2011 22:44

Курчо смени си ника на НАХУЙНИК *smile* МЕН АХХАЕХАЕА

KuRcho_
03.05.2011 22:47

Спох,сега като Реал незнаят каде се намират не ми гледай ника ..*wink*

faraona9696
03.05.2011 22:43

само ще казя че Касияс е наи добрия играч във реал браво на него но касмет на барса и ще вървим само на пред оле *cup**cup**cup**beer**beer**blush**blush**money**money** според мен ще има кол за барса*ball**goal*

Fabregas_boy
03.05.2011 22:43

Без да обиждам никого,но Барса има сума ти пасове,а не са вкарали(поне не засега),ние нямахме удар във вратата им,но щяхме да ги отстраним.Затова ще кажа,че пасовете и владеенето на топката не печелят мачовете,а головете.Може да имаш едно положение и да го вкараш.*wink* Ааа и трябваше да има жълт картон за К.Роналдо за бавенето при засадата(тук има ЛЕКА ирония)*joking*

karlosh
03.05.2011 22:43

*lol**lol* НЕМОЖЕТЕ да ни утстраните .... не че много трудноо тва да не вие купата на краля ... дето му бихте презнавам ма ние като ви бием що не си казвате .. ми ревете ...

desangele
03.05.2011 22:42

Еми браво само на вратаря разчитайте...С футболисти като Кака, Игуаин и Роналдо,които се смятат за едни от най-добрите в света да нямате удар е смешно.

desangele
03.05.2011 22:46

Коя засада?Тая на Роналдо дето не можа да спре топката и тя отиде в Пике ли?Или гледаш някой друг мач?

pipi78
03.05.2011 22:44

е как да има ,като се вдига флага за засада смешни фалове в атака как да има кото съдийте не дават

kiko0o0
03.05.2011 22:41

Като фен на Барса, указвам уважение към Касияс и смятам, че е най-добър на своя пост !!! Ако не беше той сега Реал щяха да губят !

genchooo
03.05.2011 22:41

Тоя ме израдва - "реклами след това може да проследите мача Барселона - Икер Касияс *joking**joking*

KuRcho_
03.05.2011 22:43

Хах найстина си прав и мене ме израдва. Дори защо са го писали "Барселона - Реал Мадрид",а не "Барселона - Икер Касияс"*beer**cigarette*

valk0v
03.05.2011 22:40

Добре ве маму стара, не може ли да си кажете честно - много ясно че Карвалю вече трябваше да е аут, ама съдията го е страх щото утре ще го разпнат - а балеринките сега си спъват на воля.
Къде видяхте симулация, аз лично не съм видял никъде - да Меси се застоя 2 пъти на земята, ама предполагам и вие ще го направите ако 2-3 куци коня ви ритат - дори когато сте паднали.

А каква е файдата от тия 400 паса са може би многото положения, в които Касияс (и като вратар и като ЧОВЕК адски много го уважавам, трябва да вземете пример от капитана си мрънкалници такива) спаси мача.
И да Барса тотално мачкат Реал в момента, в началото първите 15-20 минути мача беше равностоен, като дори Реал имаше повече атаки ама след това Барса ги размаза и само Касияс попречи да има 1-2 гола в мача.
Айде със здраве и не ме псувайте, ако обичате

Crazy89
03.05.2011 22:43

На Карвальо му спестиха картона защото жълтия му го вдигнаха на първото нарушение а не от нечии съдийски симпати *wink*

kiko0o0
03.05.2011 22:42

Защо да те псуваме бе пич. Ти каза всичко точно !*thumb_up*

karlosh
03.05.2011 22:40

izrodonomiks Файдата е че не пипате топката ... ей тва е .. : )
как ще вкарате гол с 21% владение на топката .. ?? незнам сигорно чакате грешка *lol**lol*

katalunecaa
03.05.2011 22:40

стига сте говорили за картони и за фаулове.....вие виждате ли отбор на терена освен Барса ?? Реал не знаят кфо праят на терена ... самия аз съм заклет фен на Барса и ми се искаше Реал да играят атакуващо и да стане добър мач.....Реал са един от най-великите отбори в света....но в момента бих ги описал с една дума:ТРАГЕДИЯ ....

Sasiro
03.05.2011 22:40

ае хората играят и 1000 паса да имат. играяят реал ко напрайха... ако бият.. финала ще е най тъпия.. реал могат но тоя трениор не става.. барса заслужава тожа си е.. цел мач нападаха това е футбол

Crazy89
03.05.2011 22:42

Я недей се обажда кой треньор става и кой не че ако не беше той щяхте да сте като Сити (отборче с пари и много звезди ама без купи заради калпав треньор) *wink*

sasedq
03.05.2011 22:39

каква полза от 500 паса ? нито едно голово положение за реал и 5 чисти за барса + червен картон за карвалио който вече 15 пъти му го спестиха заради пищяштите жени от реал

Crazy89
03.05.2011 22:40

Само незнам на кой отбор играчите лежат по тревата и ревът на съдията *joking*

anio_84
03.05.2011 22:38

а като сте такива разбирачи къде беше фала на Ди Мария срещу Карлес Пуйол??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

levskirealfen
03.05.2011 22:40

Съдийското отборче винаги трябва да е подкрепявано!

izrodonomiks
03.05.2011 22:38

Еми бате то добрият вратар е половин отбор кво само се обяснявате ДОБРЕ ЧЕ БЕШЕ КАСИЯС....тапирковци

izrodonomiks
03.05.2011 22:41

кво се обяснявам бе пич аз знам че мн трудно да ви остраним.

sasedq
03.05.2011 22:38

барса гаври реал брат аз ако съм на теб няма да се обеснявам много много а ще се смятам за победен

desangele
03.05.2011 22:36

Добре,че е Касияс иначе отиваше на разгром както в първия мач.. хахахах

vladura307
03.05.2011 22:39

Много ще ми е интересно Реал ако вкарат 2 гола и да има продулжения драми, напрежение. Целта е да се запомни този мач

Crissstiano
03.05.2011 22:35

Хахаха Пуйол не може да уцели топката и фаул,хаха ебати пародията и пак от дозата симулации разбира се!

izrodonomiks
03.05.2011 22:34

къв червен картон бе едвам го е докоснал и оня ще ми прави 3-задни саулта.. *lol* хаха

genchooo
03.05.2011 22:34

Барса не трябва да вкарва ,а вие трябва! Барселона ,като трябваше да вкарват си вкара положенията и сега доиграват мача. и 10 :0 да бият няма да си признаете ,че сте по слаби.

karlosh
03.05.2011 22:34

ми вие сте много добри е БАЛЕТИСТИ
Барса - 400 паса
Реал - 100
ХХОХООХ Бравооо добрее че е Касияс да ви спасии сега щахте да ревете и Карлалио трябваше да го нема до сегаа ...

Crazy89
03.05.2011 22:38

Абе те и Арсенал нямаха положение пред вашата врата ама щяха да ви отстранят *wink* Трябва светия да го направят тоя Бусака *joking*

desangele
03.05.2011 22:33

И за карвальо няма червен картон нали?...бели смешници

pipi78
03.05.2011 22:32

еми няма къде го видяхте ,покажете че и срещу 11 може да вкарвате освен да си подавате на 1.50 м

genchooo
03.05.2011 22:31

Ритате се като магарета ,а после съдията ви виновен хаха

MeToDueB
03.05.2011 22:31

реалчовците педалчовците реват, ама да сменят Карвальо на почивката, по всичко личи, че отива към червен картон и после пак ще има рев и сополи, оправдвания и псувни, сигурно не трябва да им вдигат картони, нали са крале, само не знам на какво .. нещастници. чак в продължението ще стигнат до опасност

genchooo
03.05.2011 22:30

Сега ще кажете ,че няма червен картон за Карвальо ,нали?*lol*

pipi78
03.05.2011 22:16

ха ха ха засада къде я видя този
*lol*

apop14
03.05.2011 22:18

е как бе...ти пък,съдята фен на меси*joking**joking**joking*

Invitroooooo
03.05.2011 22:14

Тия как лежат и це хвърлят по терена за фал геееее няма такива *lol**lol*

apop14
03.05.2011 22:10

хахаххахахахахха къв сме6ен фал

Alcaida
03.05.2011 21:45

Arman4o2009, пак ли се размечта, да еба и терлика ти скъсан *joking* Реал Мадрид са един брашнян чувал, дето ще ги тупаме дето сварим *cool* 4:1

apop14
03.05.2011 21:48

я се виж на снимката ве ле6пер смотан

aa1
03.05.2011 21:43

Хахахах, сега като слушам по БТВ, то дори химна на ШЛ не може да се чуе от пискащите фенчета на Барселона, а какво остава за Перси да чуе съдийския сигнал на съдията когато му бе показан червен картон.Знам, че не му е тук мястото да го споменавам това, но го забелязах и реших да го споделя с вас.*thumb_up*

aa1
04.05.2011 08:21

Аз поне не видях никой от другите да беше спрял.Валдес беше готов да се хвърли, но удара беше неточен.Никой не чу сигнала.

KrisPK
04.05.2011 07:22

съдията свири и след 1 секунда перси стреля което прави жълтия картон 100% безмислен *whistle**whistle**whistle*

Banditos
04.05.2011 02:41

към теб баце,как всички други играчи чуха сигнала и спряха,само великия Перси не го чу и продължи да играе,аре бегай да спиш *beer*

aa1
03.05.2011 21:52

Просто казвам *smile*.Нищо не целя, просто споделям какво забелязах.

apop14
03.05.2011 21:50

братле кадето и да го сподели6..ни6то няма да се промени...

Arman4o2009
03.05.2011 21:40

Много добър състав за Реал! Очаквам много от Ингуаин ХЕТРИК ! да речем ! ФИНАЛ - Ман Юнайтед – РЕАЛ !!!!!

Alcaida
03.05.2011 21:36

4:1 не мърда *cup* ШЛ-а е за Барса, тва е *cool*

konan123
03.05.2011 21:35

реал м щеше да се калсира за финал ако не беше онзи измислен картон на пепе

apop14
03.05.2011 21:38

то4но така

MeToDueB
03.05.2011 21:34

там вали, това не е добре, Кристианката бие добри фаулове, които доста често тупват пред вратаря и терена може да му помогне в това отношение, а пък Барса играят с много подавания, все пак това не е някой от наще мизерни стадиони, надявам се да няма проблем при многото подавания, които Барса ще извърши, все пак стила винаги си е такъв

vik0_92_
03.05.2011 21:25

Ако играете в Бет365 залагайте на Картони,и корнери няма да съжалявате !!! Успех...

Shtengi
03.05.2011 21:23

Предпочитам с Реал да играем на финал затова успех Мадричани и им покажете как се играе *thumb_up*

vladura307
03.05.2011 21:25

ти гледай и твойте да не се опръцкат срещу Шалке *joking**joking**joking*

Kalinho
03.05.2011 21:18

с този състав ми е ясно тройка с гарнитура, и после Маймунъо на борсата.

apop14
03.05.2011 21:27

калитко ли си къв си....отиваи си лягаи...

Divaka_Ivaka
03.05.2011 21:02

най-сетне КАКА ' сште го видим за прав пат срешту барса аиде успех за реал ХАЛА МАДРИД

NeadeL
03.05.2011 20:54

Реал Излиза Да Убива Тоя Мач , Нека Покажем На Света Защо Сме 9кратен Шампион на Този Турнир , С Този Сьстав вярвам в крайният Успех. Дано След 4-5 Часа Всички Мадристи Празнуват на Сибелес ! ДАВАЙТЕ КАКА' и КОМПАНИЯ !

vladura307
03.05.2011 21:19

Реал Мадрид ще се опръцкат яката този мач ми се струва. Прогноза над 2.5 гола *smile* или твърда 1ца който играе еврофутбол да залага на сигурно.*whistle**ball**cards**goal*

Shakrachki
03.05.2011 21:09

какво ще убивате само ми кажи?!? фудбола ли ? щЕ игарете нападателно и ще разградите двора а това зове кам погром *ball* 5-1 *cup*