Титлата се изплъзва на Юнайтед след загуба на "Емирейтс" (видео)

17:58
Титлата се изплъзва на Юнайтед след загуба на "Емирейтс" (видео)
Отборът на Арсенал победи лидера Манчестър Юнайтед в голямото дерби от 35-я кръг на английската Висша лига. Двубоят на "Емирейтс Стейдиъм" приключи при резултат 1:0 за "топчиите".

Българският нападател на гостите Димитър Бербатов бе сред резервите в този мач и се появи в игра в 74-а минута на мястото на Хавиер Ернандес.

Срещата започна на много високо темпо с подчертан натиск на домакините. В 3-а минута грешка в отбраната на Юнайтед позволи на Джак Уилшър да стреля от много чиста позиция, но изстрелът на халфа на по земя с левия крак премина на сантиметри от целта. Гостите отговориха с индивидуална акция на Луиш Нани, но ударът на португалеца бе много неточен. Малко след това Клише центрира много добре в наказателното поле на гостите, но том Уолкът не успя да нанесе хубав удар от близко разстояние, с което пропусна и да открие резултата. В следващите минути играта се поуспокои, но домакините продължаваха да имат игрово предимство. Много опасна атака на Юнайтед в 20-а минута завърши с неточно попадане на Фабио към Ернандес в наказателното поле на домакините. След това Джи-Сунг Парк пробва удар от въздуха, но топката бе блокирана от играч на Арсенал. В 32-а минута на мача не бе отсъдена чиста дузпа за Арсенал, след като Неманя Видич "взе" топката от главата на Робин Ван Перси с ръка, но съдиите не видяха ситуацията и не отсъдиха нищо.До края на първото полувреме играта се водеше предимно в средата на терена, без сериозни опасности и пред двете врати.

Началото на втората част започна със смяна в състава на домакините, като Андрей Аршавин замени Самир Насри. Хубаво изпълнение на Уейн Рууни от пряк свободен удар в 49-а минута бе отразено от вратаря на Арсенал Войчех Шчесни. В 56-а минута обаче хубава контраатака на "топчиите", осъществена от Ван Перси по десния фланг, завърши с пас към Аарън Рамзи, който бе оставен непокрит в наказателното поле на Юнйатед и откри резултата за 1:0. В 74-а минута на мача сър Алекс Фъргюсън извади от игра Хавиер Ернандес, а на негово място влезе Димитър Бербатов. Много добра възможност за изравняване на резултата се откри пред Нани в 77-а минута, когато португалецът бе изведен от Рууни, но изстрелът му бе спасен от стража на Арсенал.  Пет минути преди края на редовното време и Майкъл Оуен подсили атаката на Юнайтед, а терена напусна Майкъл Карик. Малко след това Гаел Клиши извърши нарушение срещу Оуен в наказателното поле на домакините, но дузпа за Юнайтед не бе отсъдена. До края на мача ново голово положение нямаше и Арсенал се поздрави с успеха.

Стартови състави:

Арсенал:
Шчесни, Саня, Косчиелни, Джуру, Клиши, Рамзи, Сонг, Уилшър, Насри, Уолкът, Ван Перси

Ман Юнайтед: Ван дер Саар, Евра, Фърдинанд, Видич, Фабио, Андерсон, Парк, Карик, Нани, Рууни, Чичарито

Видео от мача вижте ТУК!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

gunners94
02.05.2011 11:37

ето за пореден път се убеждавам ,че феновете на Арсенал са най здържани победихме и виждам ,че по голямата част от коментари са от фенове на други отбори и мнг малко наши фенове докато ако бяхме загубили нас щяха да ни изядат другите фенове ..

fena_man_utd
02.05.2011 09:41

Челси няма да бие Юнайтед и то на ''Олд Трафорд'' мислете си,че имате шанс за трофея.След 7 дни ще разберете,че Юнайтед е шампион на Англия за рекорден 19-ти път в историята на Английския футбол.

Stelancho
02.05.2011 07:43

садията е виновенн беее хахахахаааа *lol*

teenage_head
02.05.2011 00:46

Челси ще паднат от Евертън в последния кръг.

vladura307
02.05.2011 02:17

Челси са симпатичен отбор защо да не станат шампиони. До последно нищо не се знае. Ще се накефя ако Манчо загуби този сезон заради смотания САФ. Много ме подразни когато остави Берба на скамейката докато беше във върхова форма.Все пак това е последният български футболист който става за нещо и ако на него не му се порадваме докато се откаже от футбола на кого.Сигурно на смотания Божинов и Николета.

alechko
02.05.2011 00:23

Момчета не можете ли да разберете,че това беше поверче от ясно че МЮ ще загуби днеска.Замислете се над изказването на САФ "няма нищо против титлата да се рещи в посления круг" фен съм на МЮ и бях сигурен,че ще загубим днеска.Не само с България има черно тото.С Челси мача е равен и 2 победи и сме шампиони.Футбола не е като едно време да се играя за удоволствие а не за пари.И не може предните два мача с арсенал да ги надиграваме толко видно и този мач сякаш играят два различни тима.

LiverpoolFen20
02.05.2011 00:01

Юнайтед ми приличат малко на ситуацията с Леверкузен през 2003 година в момента. Тогава немците се бореха на всички фронтове. Бяха на финал за купата на Германия, Бяха на финал на ШЛ и водеха с поне 6-7 точки пред втория в класирането . Накрая затриха всичко . Дано и при МЮ стане тъй ,макар че не ми се вярва да изпуснат първенството ,а за ШЛ там мисля ,че ще паднат от Барселона ...

fena_man_utd
01.05.2011 23:38

аа1,Стига злоба,стига спри.То бива бива,ама твоето се вижда и от км,че мразиш много Юнайтед.Във всеки мач стават грешки нормално е,човешко е най-малкото.Ти какво да не би да си безгрешен?Грешките на Юнайтед как пък ги преброи,че са едва 4 от 8 мача.Какви са тези твои измислици.Ако седнеме заедно да гледаме,някой мач на Юнайтед баз ловя,че всяка минута ще казваш,че не е свирил правилно съдията.Вземи днешният мач всеки сам за себе си може да види,че съдията сбърка в няколко ситуации,но не фатално,но за вас сигурно е било много жестоко подпиране от страна на съдията.

deucec
01.05.2011 23:29

До коментар [@comment 732773] от [@user kaligyla]:

Времето ще покаже *wink* надъхвай се .. за 2 седмици ще изгубите всичко *smile*

kaligyla
02.05.2011 01:39

силно се надявам след 2 седмици да си тука и да си пишеме тамън може да ни честитиш титлата

alternativen
01.05.2011 23:39

смешник - отсега си умирам от кеф като знам как ще се насереш от яд и злоба другата седмица *joking*

Asamoah
01.05.2011 22:56

Искам да загубят и мача с Челси и тогава тоя ОРБИТ да се сете да пуска Бербатов титуляр , а не смешната Чичкаричка.И тогава вече Бербо ще направи така че да бием с голова разлика ! *smile*

pr0fy
01.05.2011 22:44

Явно битка ще има до края на сезона.Няма какво да коментираме съдийството,защото съдията ощети и двата отбора.Арсенал имаше 1 по-сериозно положение и се възползва от него.Сега освен ,че нещата в ВЛ стават напечени , ами и ни е тежка програмата. Хикс или победа срещу Челси и равен или минимална победа срещу Шалке и тръгват нещата.Ще успеем ,ще видите.Напук на всички мишки който адски завиждат на Юнайтед ; ) GGMU

deucec
01.05.2011 23:03

на Финал на Шампионска лига ще отидете , но ще загубите , а преди това ще загубите и титлата в първенството 'щот сте смешни

deucec
01.05.2011 22:17

Айде манчестър .. сега и титлата ще загубите ,а после и шампионска лига !

kaligyla
01.05.2011 22:09

стига дъвка па ти тич съдииски решеня че ми писна моля те колко в наша полза е имало тоя сезон толко и против нас грешки има е и вчера имаше .иначе няма лошо секи си има мнение ти си подкрепяш даден отбор заради разни причини аз друг и така

kaligyla
01.05.2011 22:20

не е добре да слагаш хората под общ знаменател приателю

aa1
01.05.2011 22:18

Айде изброй ги тези съдииски решения против вас бе приятелю.Срещу вас има не повече от 4 мача, в които се е свирило по едно-две положения и то някой от тях бяха АДСКИ тънки, а за вас има 8 мача, в които имаше по две положения, които и рибите ми щяха да ги видят и да ги свирят.Айде стига с това ''колкото е имало за нас, толкова и против нас'', защото против вас се броят на пръстите на едната ми ръка, а за вас ще ми трябва 2-ри човек за да успеем да ги пребройм на ръцете си.Аааа, глупаци, вие от Юнайтед най-много дразните, всички ви мразят, защото сте пълни тъпаци и никога не си признавате и само ревете!!!

Gopcho
01.05.2011 22:07

Предварително се извинявам за флууда...
Защо след като не е видял... става дума за Челси.

Gopcho
01.05.2011 22:05

Средна възраст на сайта 14+ , всичките коментари някакви псувни и тем подобни....
колкото до мача, Арсенал стояха по-добре на терена, Ман Юнайтед се сетиха, че трябва да играят след като им вкараха, не може винаги да се сещаш да играеш в последните 5мин.
Защо след като не е видял добре ситуацията съдията трябва да дава гол "публиката" била извикала .. ми дай всеки път когато викне да си пишем по 1 гол ..
Арсенал могат да се сърдят само на себе си.. 2:0(2:3) Тотнъм, 0:4(4:4) Нюкясъл .. 1:3(3:3) Тотнъм , Блякбърн 0:0(домакин), Ливърпул 100мин сигурно много фенове на Арсенал се питат защо му трябваше на Ебуе да събаря Лукас след като е с гръб към вратата топката е във въздуха и ще му трябва поне 2-3 докато овладее топката.
Но мисля, че Юнайтед няма кой да си премести от върха, но ще видим..

Georgiev1993
01.05.2011 22:01

Ей Уинър оправете си програмата за 25 кръг на АПФГ

kaligyla
01.05.2011 22:00

догодина арсенал силно се съмнявам да попадне и в топ 4 вие вече сте на нивото на тотнъм мотнъм и такива средняшки отбори разни дето ви стопяват по 3 4 гола преднина

kaligyla
01.05.2011 22:19

методиев тва "млад отбор " не се ли поизтърка малко

MeToDueB
01.05.2011 22:11

Арсенал израстват от година на година, не говори така. Те са отбор с много млади таланти, които рано или късно ще започнат да печелят тежките битки. Спомняме си и Испания преди 3-4 години как ги подценявахме и те налагаха тогава млади играчи и ето станаха Световни шампиони и са може би най-добрия нац отбор, така че за Арсенал е трудно да се прогнозира каквото и да било, аз не съм им фен, дори ме дразнят, че са много непостоянни (да не си помислите, че съм им симпатизант или нещо подобно), но и този сезон все пак заслужават разбиране. Най-добрия им нападател - Перси бе контузен цял първи полусезон, а сега вкарва гол след гол, Фабрегас е контузен доста често, Диаби е добър футболист и той .. вратар половин сезон редуваха и се чудеха кой да бъде, след многото грешки, които допусна Алмуниа .. в защита са слаби, но в офанзивната част на играта и в халфовата линия са привлекателен и интересен отбор, който играе футбол. За пореден път много скучен мач срещу Арсенал. Във всяко дерби ли Ман Юнайтед смятат да предлагат постна и защитна игра .. жалко за финала на ШЛ, ако смятат да излезнат така ..

SenseleSs
01.05.2011 22:06

Предпочитам отборът ми да не става шампион със съдийски решения,антифутбол и късмет.Обичам красивата и бърза игра ,не обичам отборът ми заради титлите ,а заради играта.И точно това е разликата между феновете на Арсенал и Ливърпул и всички отбори ,които не са ставали шампиони в близките години от тези на ман.юн.

denis98
01.05.2011 21:46

даааааа сега челси ги бие в директния двубои и ЧЕЛСИ пак шамнионнннн

kaligyla
01.05.2011 21:47

не съм сметал ама ако ни бият маи гледаме голова разлика и нищо не се знае там имаме сравнително лесни съперници и може да им напълниме кошарата

FaNaTiKa
01.05.2011 21:36

Бербатов е виновен, не Сър Алекс, не Ернандез, не Рууни, а Бербатов, защото не игра хахаха и с Нюкясъл 0-0 беше той виновен, че беше контузен и не попадна в групата, а и със Сити все пак направи 1 пропуск, а отбора му създаде цели 2 положения пред чуждата врата и 2 100%-ви пред своята

red_army_10
01.05.2011 21:25

Бум бум ! Топът гръмна, реват манафите, мълчат критиците, Дъвката беснее, а пък Арсенал щурее ! Яжте го надървен мръсна манчестърска сган.. сега и Абрамовите ще ви бият и Фарса ще ви го натика и накрая ще ви се плаче ! *vicious*

kaligyla
01.05.2011 21:40

значи много просто момче си ти за тебе не е важно отбора ти да бие а ман да пада ти не си фен а анти фен неква гнида даже ти си въшката на гнидата сметни ква си мижитурка но колкото и да ти е кофти ще станеме шампиони просто ще е малко по трудно а вие винаги ще сте некаде около борбата за 3 место .много мразим такива карикатури като тебе дето не се радват за отбора си а е важно да се подиграват на другите за неква си загуба да ма нас поне не са ни правили на смешници да ни изравняват от 3-0 и 0т 4-0 да те еба у смешника

fabric14
01.05.2011 21:01

и тея дето ги говорите манчо бил подпиран само и вашите отбори не можете да си наврете коментарите е газа всички отбори ги подпират питам относнои днешния мач играхте по добре и ни победихте признавам но ми кажете защо не свириха дузпа за манчо всички видяхте положението дори и съдията беше зад тях защо не свири?, а за видич така е барна топката но беше по трудно за преценка а това на арсенал беше очевидно като гола на челси и засадата но няма значение вече ще говорим накрая аиде и стига с тея съдий топ 6 винаги е подкрепян,гледам футбол от 1995г.

LiverpoolFen20
01.05.2011 21:30

Голът на Челси и засадата са били очевидни... Я земи се гръмни някъде бе ... Ако бяха свирили на Видич дузпата и червения картон то мача въобще нямаше да свърши така. Но дааа... Трябва само вашите да се свирят. Хах...

bobo789
01.05.2011 21:30

не знам какво то4но коментира6 дузпите и пак с ва6та безо4лива наглост ва6та дузпа била 4иста и се виждала а другата не се вижда ли бе как тогава отсъдиха ъглов удар. юнаитед трябва6е да играе полувреме и половина с 4овек по малко и с много голове пасив а колкото до подпирането юнаитед са наи подпирани това е ссветовно известен факт.

fena_man_utd
01.05.2011 20:47

ГР братко голова разлика

Zapalqnkoto123
01.05.2011 20:57

Която между Челси и Манчестър Юнайтед е равна а при победа на Челси ви изпреварват по този показател *smile*

breezer_fan
01.05.2011 20:45

Дано Челси да стане шампион.Ако бият Юнайтед на "Олд Трафорд" 100% ще вземат титлата, защото точките ще станат равни, но в преките двунои Челси ще има 2 победи срещу 0 за Юнайтед*beer*

alternativen
01.05.2011 20:58

Програмата до края: Манчестър Юнайтед - Челси Блекбърн - Манчестър Юнайтед Челси - Нюкясъл Манчестър Юнайтед - Блекпул Евертън - Челси

termil
01.05.2011 20:21

ако отново започне с ернандес може спокоино да мисли за финала шампион ще е челси

Gogata85
01.05.2011 20:11

титлата още е в наши ръце бе хора. и равен ни устроива срещу Челси, а аз съм убеден че няма да го загубим този мач. САФ няма как да излезе със същата страхлива тактика за 0-0. спокойно

th3_shadow
01.05.2011 20:02

Vers: пожелавам ти в близките 2312312311231 години и вие да вземете една купа *scared**sad**sad**sad**sad*

Arsenalsk1
01.05.2011 19:56

Победа артилеристи много добре ни дойде нямахме победа у дома вече 4 мача.Младите ще си повярват че могат единственото само Венгер този път да вземе защитници иначе сме зле ама много зле в защита.И един нападател че на Бентнер и шамак му нямам доверие.Ван Перси пък често е контузен.

nihasa
01.05.2011 19:44

Е не смятам,че чек се измъква титлата............Но Фъргюсън сам си е виновен за тези глупости които стават напоследък. Той,постоянно върти,намества състава,Ок,в много случаи това работи и е бонус,но сега смятам ,че малко ги пообърква нещата и май не знае как да ги оправи............

Vers
01.05.2011 19:34

Абе цървули като биете сте най-добрите,като падате съдийте виновни аре МАРШ.Остава само Челси да ви преспи в което съм 100% и айде в къщи.Та чак си повярвяхте че требъл ще правите ся ще правите свирки.И си стойте на колене така по ви утива

desangele
01.05.2011 19:42

Абе гледай си смешния Байрак Мюнхен и не се обаждай...аман от разбирачи,кой е казал че съдията е виновен?

ceco26
01.05.2011 19:24

Абе най-съдииските мачове са тия с участието на манчо.

rokera_henry
01.05.2011 19:23

Ама то има спорове, че съдията ни е подпрял?! АХХАХАХАХ Е то бива, бива наглост, ама чак пък толкова.. то дори на простотия повече прилича.. Червен картон за Видич и дузпа и мача щеше да отиде към разгром, да не говорим после пък за това, че спестиха 2ри жълт на Рууни, за това че отиде да се разправя със Сонг и както можеше да се покаже 2ри жълт за бурните протести на Фабио за нарушението, пък да не говорим колко измислени фала им даде на манчо.. Пък ако спомена, че тоя сезон Лига Европа не ви мърдаше, ама тея съдии доста помогнаха да не се случи това. Добре, че Челски и Арсенал проспаха половината сезон, така че и те са си виновни..

rokera_henry
01.05.2011 19:55

А не само Джак, а и Рамзи. Имаме бъдеще, да, но от Венгер зависи дали това бъдеще ще е с титли, или за надежди.. Докато не направи 3-4 доста добри трансфера, на места които доста ни куцат и докато не се оттървем от някои личности, които са набедени за футболисти, тогава ще повярвам, че ще имаме трофей. Забравих да спомена и факторите късмет и съдии. Дано не се месят повече тези съдии, ама като знам че всичко е вече бизнес, съмнява ме да ги няма тея фактори за жалост.. Просто 2ри такъв грозен и порнографски сезон не бих гледал повече..

g_hot_bg
01.05.2011 19:52

съгласен съм с тебе! *smile* браво на Артилеристите!

Arsenalsk1
01.05.2011 19:26

С такава игра имаме си бъдеще.Джак просто беше фантастичен не се усети че няма и фабрегас.

Arsenalsk1
01.05.2011 19:23

Не искам никой да обиждам и ако някой се чувства обиден му се извинявам.Оитвам се да бъда максимално обективен за дадения мач и визирах факти.Много се радвам за показаната игра и за победата която си заслужихме.На нас слабото място е защитата.Дано през лятото да има попълнения не искам да има скилачи и джуру искам Вермален и Кейхил когото ще вземем и кошчиелни резерва.Халфовете са ни страхотни Джак е бъдещето на Английския футбол.А вратаря ни израства с всеки мач.Успех ви желая на всичките.

IvanStefanov_92
01.05.2011 19:12

Ако загубите другият кръг става малко сложено, но не ми се вярва манчестър да не вземат титлата. Челси много късно се сетиха че ще е хубаво да вземат титлата *joking*

fena_man_utd
01.05.2011 19:09

Юнайтед си е шампион не ми се вярва да направят две поредни загуби.Ако бием,то веднага взимаме трофея,ако пък завършиме хикс следващият кръг ще ни трябва победа.Така че всичко се решава другият кръг.

kotio84
01.05.2011 18:53

САФ е виновен за загубата , да не ми обвинява Берба само *smile* искам да се самонакаже *smile*

BoBi_Levskara
01.05.2011 18:39

Днес съдията не беше виновен.Но е факт че любимия отбор на съдиите в Англия е Челси.Миналата година 2 напълно нередовни победи срещу Манчестър, и пак завършиха само на точка.Тая година съдиите със всички средства се борят да ги оставят в битката за титлата.Първо в първия мач срещу Манчестър, някаква напълно неадектвна дузпа се свирих за тях, а вчера 2 толко нередовни гола, че направо незнам.Бъдете обективни признайте си Челси е отбора на съдиите в Англия и ако не са те сега, Манчестър щяха да са шампиони още през Април.

KingGeorge
01.05.2011 19:05

а ако юнайтед не ги бяха бутали в толкова много мачове този сезон, щяха да се борят за влизане в топ 4, а не за титлата.

ManUnitedfan07
01.05.2011 18:46

ЕЙ ТОВА ТУКА Е НАЙ-РАЗУМНИЯ КОМЕНТАР, ОТ 330 КОМЕНТАРА!

toresss9
01.05.2011 18:34

Напълно заслужена победа за Арсенал.През по голямата част от мача те бяха отбора който нападаше търсеше гола и се опитваше да победи.Юнайтед май бяха дошли за хикса.А оправданията със съдията са смешни.Ако има някой който да се оплаче това са домакините.По явна дузпа със червен картон не може да има.Там мача щеше да свърши още във 32 минута.Потърсете грешките във стратегиите на Фърги и от играта на някой от прехвалените му звезди(като Нани,Руни,Карик,Андерсон)За Арсенал мога да кажа че показаха на много хора че отбора не е само Фабрегас.Трябват обаче 2 3 нови футболисти.Централен защитник,дефанзивен полузащитник и централен нападател ще са много добро подсилване за през лятото.Има и футболисти които нямт място в отбора,тях всеки ги зне.Дано завършим сезона само със победи

Captain
01.05.2011 18:30

Няма да го псувам Дъртия, защото ще ми изтрият коментара... само ще поздравя роднините му!

Captain
01.05.2011 18:29

Браво на Дъртия САФ, успя да направи задачата на МЮ възможно най-сложна. Ако иска другия път да пусне и Оуен, ама Бербатов да седи на скамейката. Нямам думи!

izrodonomiks
01.05.2011 18:26

МАНЧЕСТЪР Ю пак ще са шампиони.Челси са доста слабички

Sasiro
01.05.2011 18:25

До коментар [@comment 732490] от [@user alternativen]:

само така :*beer**beer**beer*

RealMourinho
01.05.2011 18:23

Между другото следя ПЛ и няма да се очудя, ако в събота рефер е Хауърд Уеб

desangele
01.05.2011 18:22

Айде стига де!!!Загубихме не заради съдията,а защото играхме по-слабо.Честита победа на Арсенал надиграхани,заслужават си я.Сега трябва да бием Челси задължително иначе титлата се изплъзва.Гадно ми е,но нищо не може да променим.Това е! ГГМЮ!

moonwalkera
01.05.2011 18:31

Най-разумният фен на Манчестър тук....браво! Признайте си....Съдията игра 100 пъти с топката..не отсъждаше доста нарушения за Арсенал...можеше да има дуспа в 32-ата минута...червения картон бе сигурен...айде моля ви се спрете да се излагате фенове на такъв велик отбор и си признайте загубата..това е от мен, вече не виждам никакъв респект в сравнение от предишния футбол

Arsenalsk1
01.05.2011 18:22

Надиграхме съдийчестър това е най важното.И аз съм бил смешен.Хх ах аха ха абе ей ако свиреше в началото на видич дузпата трябваше да има червен директен и мача тръгва по друг начин ей не го ли разбирате това нещо ???? Трябва да се свири на момента само слаб съдия прави компенсации.

alternativen
01.05.2011 18:28

най-много се дразня като почнете с това Съдийчестър - не разбирате ли колко сте смешни...по този начин не обиждате Манчестър, а показвате колко завистиви хейтърчета са феновете на Арсенал - осъзнайте се с време, защото само предизвиквате дразги по този начин!

manunited666
01.05.2011 18:25

А нали ако беше за Юнайтед то тогава щеше да им даде дузпата бе кретен ... я помисли , добре имаше дузпа за Арсенал , щял да тръгне по-друг начин мача и т.н. ама нали ако действително свиреше за тях реферо то щеше да направи така че Юнайтед да не загуби и щеше да им даде например дузпата , ти зацепваш ли го това бе дебил ?!

vik0_92_
01.05.2011 18:22

Да назна4ат Антон Генов за сьдя да не му се сьрдят после *lol**lol**lol**referee* *whistle**joking**beer*

vik0_92_
01.05.2011 18:21

До коментар [@comment 732461] от [@user Arsenalsk1]:

1 дузпа за арсенал 2 безпорни за ман и 1 която може6е да се даде а може6е и да не се дава за Юнайтед извод 1:3 дузпи резултата не показва играта която стана Фен сьм на Ман но според мен Х беше наи правилния резултата но здраве да е гледаме напред и 4акаме 4елси *wink* там сме на наш терен и имаме само победи и 1 равен *thumb_up**referee**whistle*

alternativen
01.05.2011 18:20

САФ*

Arsenalsk1
01.05.2011 18:26

Актернативен ти си единствения реално говорещ обективен фен.Явно чаткаш от футбола.Пожелавам успех на всички фенове на своите отбори.Нека по добрия победи с челси мача, нека да не говорим за съдии.

Anders0n
01.05.2011 18:20

Май тва беше един от най-слабите мачове на Юнайтед,които съм гледал...незнам сили ли пестяха кво правиха ама не им се играеше явно...да бяха дали 2-ра топка на терена да поиграят и те малко...*nerd*

alternativen
01.05.2011 18:20

Към палячовците от Юнайтед - да не искате да ми кажете, че съдията ни е виновен? Вярно, не ни свири 2 дузпи, но не свири дузпа и за Арсенал и не показа червен картон за Видич, така че надали имаме право да се оплакваме от него. Вината е единствено на САГ, защото налага този смешен мексиканец и никой не може да ме убеди в противното - за последните 4 мача Чикирики има над 50 удара към вратата и само един гол - и това ли е великия нападател, който ще носи другата година на гърба си, когато Бербатов се махне(ако наистина САФ ще го маха). Не ми се мисли какво ще става другата година, когато цялата тежест ще пада върху Чикирики и когато Ван Дер Саар няма да го има да ни спасява. Хайде смешните, заслепени фенчета да не се обаждат, че изглеждат жалки със тези пристрастни коментарчета!

RealMourinho
01.05.2011 18:19

Той ако не е САФ нямаше да сте 1ви, а като Сити щяхте да се чудите дали в ШЛ квалификации или в ЛЕ да играете... Просто има много недоразумения в Юнайтед - Андерсон, Карик, Гибсън, Флетчър - все футболисти от центъра на халфовата линия... Скоулс свърши с футбола, неможе да се разчита на него постоянно... Гигс е идеално крило, но му се налага да се връща и той в центъра... Фъргюсън да мисли за 2ма централни полузащитници, вратар ( ако наистина Ван дер Сар се откаже ) и 1 централен защитник, за резерва на Фърдинанд и мисля, че и другия сезон ще вземат титлата.

ManUnitedfan07
01.05.2011 18:16

Абе усещам как няма да изпуснем титлата, защото челси днеска им дават 2 нередовни гола, а утре ще ги дадът на нас.. смешници.

renjaraa
01.05.2011 18:15

Бием ли манчо на техния стадион сме шампиони 100%

naskozzz
01.05.2011 18:14

нЯМАМ ТЪРПЕНИЕ челслито да бумне ман юнт на олд трафор и да стане шампион писна ми от тъпия манчестар даже и бербатов вече неиграе закво да им симпатизирам смотаняци !

ceco26
01.05.2011 18:14

Мача стана 1ца, защото аз го писах го пуснах х2, а нали съм карък...омагьосах ги.*evil* Все пак това е само за интригата, но на края манчо ще си е първи, защото Челси не играят достатъчно добре.

Gogata85
01.05.2011 18:13

момци може да е нещо досадно но наистина е важно. имахме 3 пряксвободни на прекрасни позиции. и просто се вижда че няма кой да ги изпълнява. Рууни и Нани се опитват но успяват на 1-2 от 20. това си е проблем за мен.

madmaxxxx
01.05.2011 18:12

Нани, Ернандес, Карик, Фърдинант, бавноразвиващите се близнаци от джунглата и наркотрафикантът Валенсия ще ви погубят този сезон и ще подарят титлата на мазните сини от Лондон.. Това е срамота... И коренът на проблемите е болният от луда крава олигофрен с рицарско звание, който има нужда от един хубав бой и стая 2 на 2 с меки стени.

Sasiro
01.05.2011 18:11

много хубав мач ... хареса ми Нани .. се лигави.. всичко взима от Роналдо .. но поне Роналдо правеше нещо тоя никога няма го настигне.. браво на Арсенал.. сега моя отбор има шанс.. дано сега анчелото .. направи един хубав отбор.. за Ман

madmaxxxx
01.05.2011 18:15

Роналдо единственото нещо, което е правил е да се научи на професионално усвояване на еякулация с уста.

alternativen
01.05.2011 18:10

за мен не съдията а САФ е виновен - с този мишкарски стил, който налага не ни чака нищо добро. Ще ми пуска този палячо Чикирики, а ще държи Бербатов на пейката - май колкото повече остарява става все по-страхлив и прави все повече грешки. Вече се чудя дали не му е време за пенсия - може да е човека, койт ое дал най-много на отбора, но щом почва да прави толкова грешки смятам, че ако мисли за отбора трябва сам да се усети, че вече няма работа там.

peshotar
01.05.2011 19:53

А ти наистина ли си фен на Манчестър??????Съра трябвало да се откаже.Не виждаш ли,че ако го няма него...отбора ще е зле.Пускал Чичарито.Ти знаеш ли колко таланти е извадил САФ,не е Роналдо ,не Нани ми много,много.Той знае според мен кой да пуска и кой не.А че не играха днес добре ..така е.Според мен не е най-важното че Бербатов го нямаше,а Гигс.И освен това имам чувството че си фен на Манчестър само заради Бербатов

Jokoman
01.05.2011 18:13

Ей махни си емблемата на Юнайтед от профила щото само я срамиш...

fena_man_utd
01.05.2011 18:10

Арсенал играха много умно в всяка зона от терена и заслужено биха.Поздравления ще е интересно да видим дали ще се преборят за второто място или пък ще се задоволят с третото.

ManUnitedfan07
01.05.2011 18:10

Аз не съм като вашите фенове, ще ви честитя победата, въпреки че мача трябваше да завърши 2:2.. 1 НЕотсъдена за Арсенал, 2 НЕотсъдени за нас и 1 ваш редовен гол. Не е важно кой е победил, важно е всички да се обединим против съдята.. защото днеска, утре и някой пак яде загуба, и това може да коства титла - както на нас така и на вас *smile* Успех!

RealMourinho
01.05.2011 18:10

На "Олд Трафорд" мача ще е хикс! Очаквам 4-5-1 като Чичарито или Бербатов ще са на върха на атаката, а Рууни ще е отляво, отдясно Валенсия, а в средата Гигс, Карик и Скоулс. В защита същите като днес. И само на контри ще го удрят... не ми се вярва да тръгне смело при положение, че днес загуби...

izrodonomiks
01.05.2011 18:09

Тия фенове на Арсенал кво се подкенефиха.То остава като домакини да паднете АХХАХА в 6 мача не бяхте побеждавали Ман. Ю.

fena_man_utd
01.05.2011 18:09

Мача беше доста интересен и съдията поне за мен си свърши чудесно работата.Юнайтед сами са си виновни,че нестигнаха поне до равен.А,този Нани е пълен нещастник може ли да имаш числено предимство на терена да знаеш,че губиш в резултата и по този глупав начин да биеш.Поне за мен това е чиста алчност и футболист като Нани трябва доста да се замисли едва ли не това ни беше 100 % гол.

Gogata85
01.05.2011 18:08

и честито на Арсенал. пак показахте много хубава игра която този път даде резултат. днес победи красивият футбол

JorGy
01.05.2011 18:07

Честита победа. САФ сбърка с пускането на Андерсон. Не, че е слаб футболист, просто бе пуснат на мястото на гениалния Гигс *sad*
Трябваше да играем със състава от мача с Шалке.
Колкото до мача, получи се хубав двубой с доста положения пред вратите, с няколко спорни отсъждания и за 2-та отбора. Едно много добро 1-во полувреме и едно равностойно, с лек превез за МанЮ, 2-ро.

aa1
01.05.2011 18:07

Айде, лека вечер от мен.Научете се да спрете да обсъждате съдията, защото набързо мога да ви напомня каква дузпа ви дадоха в 1-я мач(паднал Клиши тръгва да става, подпрял се е на земята с ръцете си, топката го удря без той да има какво да направи и се дава дузпа), да не напомням червения на Фърдинанд, който бе спестен и за Рууни.Айде, лека вечер.

Arsenalsk1
01.05.2011 18:09

жалко не си гледал първото полувреме да да видиш какво не дадоха за нас щеще да позеленееш от яд

KingGeorge
01.05.2011 18:06

айдее, май и съдиите не успяха да ви помогнат този мач, а? Браво на Арсенал! За Арсенал не свириха дузпа, за Юнайтед не свириха дузпа накрая, хубаво, ама разликата е, че при нормално съдийство Видич нямаше да играе следващия мач срещу Челси. Така че млък нагли арогантни псевдо-фенчета *wink*

SenseleSs
01.05.2011 20:21

При нормално съдийство през сезона ,щяхте да сте поне на 9 точки след Арсенал.

manunited666
01.05.2011 18:07

При нормално съдииство Юнайтед щеше да води с 6 точки въпреки загубата , зацепваш ли ?

Gogata85
01.05.2011 18:06

срещу Оуен обаче мисля че имаше дузпа. но както и да е като цяло Арсенал ни надиграха и заслужено спечелиха.Тактиката на САФ този път се провали. все пак имаме шанс за поправителен и всичко все още е в наши ръце. горе главите

danman
01.05.2011 18:06

DuFkaTa: Можеш да бъдеш сигурен,че ще го направи.Нали знаеш как съдиите обичат да подпират Челси и да прекарват Юнайтед.

Captain
01.05.2011 18:05

Дано дъртия САФ се сети, че има топ реализатор на пейката и другия мач да пусне Берба титуляр. Тоя Ернандез (грахчето) се видя, че нищо не направи ПАК! Само с бягане не става. Къде беше цял мач? Всичките му голове от малкото наказателно... Ако МЮ не спечели, то заслугата ще е изцяло на Дъртия изперкал дядка. Иначе поздравления на Арсенал и феновете, макар съдията да ощети и двата отбора, Арсенал заслужено победи.

chalakov828
01.05.2011 18:05

Челси са най - жалкия отбор от чифута Абрамович! Краен шампион отбора на Англия - МАНЧЕСТЪР!

aa1
01.05.2011 18:05

До коментар [@comment 732392] от [@user pr0fy]:

В реално време за мен нямаше дузпа.Когато видях повторението си промених мнението и според мен имаше дузпа.Такива 50-50 положения е нормално да не се свирят в 87-а минута.До колкото разбирам и нас са ни ощетили към 30-та минута, така че нямате право да ревете.

moonwalkera
01.05.2011 18:12

Айде тихо моля ви се..поне веднъж си признайте че ви надихрахме и ви бихме заслужено...не направихте нищо особенно в този мач а това че не ви отсъдиха вашата дуспа...и ние можехме да получим дуспа от Видич и да бъдем 3-ма нападатели срещу 3-ма защитници...моля ви се стига конспирации

Sasiro
01.05.2011 18:09

и в 32 имаше дузпа за Арсенал.. даде ли

morophreme
01.05.2011 18:08

Няма право след 87-та минута дуспа?На Арсенал, кога дадоха дуспата срещу Liverpool в 97-та минута?!

alternativen
01.05.2011 18:07

Имаше 2 неотсъдени дузпи за Манчестър и една за Арсенал. Както и да е - ако другият мач съдията не даде на Челси пак някакви измислени голове като на мача им с Тотнъм сме шампиони, така че...

danman
01.05.2011 18:05

Съдията беше страшен.Дърт козел,който се моташе в краката на играчите и нямащ си идея от футбол.*devil*

ChelseaBoy4Ever
01.05.2011 18:04

Всичко е в ръцете на Челси сега трябва да бият Манчо . Много добра игра на Арсенал голяма услуга направиха на всички фенове на Челси - БЛАГОДАРИМ *smile*

Arsenalsk1
01.05.2011 18:04

Браво Счезни Браво Войцех,Браво Аарон Браво Джак Браво Момчета напред Арсенал...*beer*

borislavpetkov
01.05.2011 18:04

ЧЕСТИТО МЛАДОЦИ!БРАВО ДОКАЗАХТЕ,ЧЕ НЕ ЛЯГАТЕ КАТО ДРУГИ ОТБОРИ.....!БИХТЕ И ВЕЛИКАТА БАРСА ТУК.ДОГОДИНА УСПЕХ В ШАМПИОНСКАТА ЛИГА И В ЖРЕБИЯ !

liongosho
01.05.2011 18:04

Браво на Арсенал..Абсолютно заслужена победа.

aa1
01.05.2011 18:03

Аххх, тези, които казваха, че ''идвате на Емирейтс и биете'', къде сте?*joking**joking* Не искам да злобея, но такива като вас най-много ме дразнят и сега ви се смея.*joking*

aa1
01.05.2011 18:02

ОООООО, най-накрая победааа срещу Юнайтед!!!Гледах само последните 15 минути, не знам какво е правил съдията, видях, че имаше дузпа срещу Оуен, но това не е важно!!!Честито на всички фенове на Арсенал, честито!!!

Fabregas_boy
01.05.2011 18:02

До коментар [@comment 732368] от [@user red_devil17]:

А ситуацията с Видич в 32-ата минута?*erm*

danman
01.05.2011 18:07

Прав си

red_devil17
01.05.2011 18:06

Какво за 32-та минута ? И тогава си имаше дуспа ОК ! Но защо не свири и нашите 2 дуспи , компенсира ли какво ? А бе въобще този сезон може и некадърните рефери в Англия да си решат титлата... Да подминат още една 10 метрова засада на Олд Трафорд и айде пътя , чантата и за ляб...

fena_man_utd
01.05.2011 18:01

Юнайтед шампион следващият кръг!Колко е жалко да си фен на Арсенал да знаеш,че печелиш даден мач,но да знаеш също,че и титлата няма да вземеш.

ManUnitedfan07
01.05.2011 18:13

Ти пък, не го ли виждаш тоя дечко.. Той гледа БГ футбол сигурно, затова така.

manunited666
01.05.2011 18:10

Ти си един болен тип , пак реферите обсъждаш , нали ако беше с тяхна помощ то трябваше да дадат дузпата за Юнайтед в края бе смешник ?! Ама неее вие си знаете едно и също , освен това сега Юнайтед трябваше да има 6 точки преднина през Челси но точно заради тия чернодрешковци те имат 3 точки преднина , прилагаш ли малко логика ?!

Arsenalsk1
01.05.2011 18:08

кое му е жалкото ? Ние Ви надиграхме тотално да ви е честита титлата (ако я вземете) но най важното знаете как я взимате...с помоща на чернодрешковци.

danman
01.05.2011 18:01

Кофти е като съдията е тъп.Съгласен съм за неодсъдената дузпа на Арсенал,но и за Юнайтед трябваше да има две дузпи.

peshotar
01.05.2011 18:01

Абе Манчестър имат 13 поредни победи като домакин.Бият Челси и са шампиони

Sasiro
01.05.2011 18:02

нека 1во да ги бият *smile* вие и преди казахте че арсенал.. никога неможе.. но успя нали така че ще стават мачовете

vesko0
01.05.2011 18:00

пак ли Бербатов ви е виновен маика ви деба

Sasiro
01.05.2011 18:00

baхахахахаххахахахааххаахахахаха

desangele
01.05.2011 18:00

Пхахаха честита победа на Арсенал,но титлата е наша.

Gogata85
01.05.2011 17:59

Честито на Арсенал спасихте честта си за сезона. ние имаме поправителен все пак

kaligyla
01.05.2011 17:58

честита победа на арсенал а техните фенове да запомнят само едно ние сме шампиони тази година а вие как я карате поне още 4 5 сезона се борите за топ 4 и ще вие все по трудно и все по трудно и късмет в борбата за 3 мчсто ви пожелавам

lozan_kr
01.05.2011 18:00

не бързай толкова с титлата, а отивай да мажеш с латексо!

Fabregas_boy
01.05.2011 17:58

Блестящи Аршавин и Счезни,съдията попрецака и двата отбора,и въперки това,с оглед на играта си(,която отдавна не бяхме виждали) Арсенал показа,че резултата е закономерен.GO GO GUNNERS!*beer*

teenage_head
01.05.2011 17:55

То се видя кой е натъжен. Вчера Челси като вкара 2 измислени гола писаха 5 човека, а сега сте поне 30. Смешки

kaligyla
01.05.2011 17:54

дано поне фърги се е светнал че не може да разчита само на ернандес и не продаде бербо щото ще е мноооого голяма грешка

alechko
01.05.2011 17:53

За кво няма да има интрига при равен арсенал трябва да имат шанс за титлата.Ама нищо като всяка година ще си останат с желанието и с мераците.

pr0fy
01.05.2011 17:53

2 чисти дузпи не дадоха радвате ли ; )

nom3rcy
01.05.2011 17:53

До коментар [@comment 732352] от [@user teenage_head]:

Стига си обиждал бе натъжен ... аз просто казвам. То от такива като теб човек да го е страх да напише нещо ... ебаси пича си саднат *joking*

kaligyla
01.05.2011 17:52

за кво беше нужно цел мач да играеме трагично и чак кат ни вкарат да се разиграеме щото дъртия си праи пишки с бербо

cheman
01.05.2011 17:52

Никаква дузпа нали!? :Х Нямам думи просто...

kaligyla
01.05.2011 17:51

аиде да не ревете че ни подпират са поне затва да млъкнете

nom3rcy
01.05.2011 17:51

Има, но съдията е виновен, а не АРСЕНАЛ! *lol*

pr0fy
01.05.2011 17:51

СЕГА НЯМА ЛИ ДУЗПА ВЕЕЕЕЕЕ

lozan_kr
01.05.2011 18:07

сега ще е удара на торес! запомнете добре!

DuFkaTa
01.05.2011 18:04

Титлата се връща на Олд Трафорд!!! Няма като как Съра да я изпусне при положение че я докосва. Следващия кръг ако съдята не се намеси в полза на Челси, сме шампиони!!!!

LiverpoolFen20
01.05.2011 18:01

Айде кажи ми честно ти сега в реално време ли го видя ?! *beer* ... Хах всичко се връща ,но като цяло съдията ощети и двата отбора. Закономерено Арсенал победиха и оставиха живи шансовете на Челси . Айде дано другата седмица МЮ покаже все такава перфектна игра във всички зони и Челси да победи *smile*

lozan_kr
01.05.2011 17:50

по лошото е че сбърка и титлата май май а?

lozan_kr
01.05.2011 18:02

ама аз съм от цска, а от манчо заради барби , ама като не го пуска да падат.....

kaligyla
01.05.2011 17:59

никва загуба много лесно се предаваш *wink**beer*

lozan_kr
01.05.2011 17:57

е как не - сега загуба и от челси и .....сбогом...

kaligyla
01.05.2011 17:50

да се надяваме не но са си стана интересно до края

kaligyla
01.05.2011 17:49

тактиката беше сички подаваите на ернандес но тои просто беше трагичен и то много меко казано

rekontra
01.05.2011 17:48

Офффффф....Бербо трябваше да бъде титуляр

kaligyla
01.05.2011 17:48

фърги обърка мача много закъсня с смените

Gogata85
01.05.2011 17:47

то аз не знам за какво трябва да се подиграват,че дават шанс на Челси. все тая дори и да загубим имаме шанс за поправителен. а то се видя че тактиката ни е сбъркана.

kaligyla
01.05.2011 17:45

еи кат свърши мача отивам да боядисвам латекс да не помислите че се крием нещо по късно задължително ще влезна да ви прочета подигравките ако резултата се запази де

city_blue
01.05.2011 17:42

Бледо копие на роналдо

kaligyla
01.05.2011 17:44

да оня по често уцелва вратата този от 20 удара 1 и до там но какво да се прави

kaligyla
01.05.2011 17:42

утре дали ще пишат насекаде че засадито не е знаел каде се намира и за кво

Gogata85
01.05.2011 17:42

сега стана мач. знаех си че един гол ще направи работата ама дали не е късно. май трябваше да ви дадат дузпа 1-вото полувреме за да заиграем и ние

kaligyla
01.05.2011 17:43

доказано е че като ни вкарат заиграваме но дали ще стигне времето не се знае

Borkos
01.05.2011 17:41

според мен е по-лаком и от Роналдо,само разликата,че единия е доста по-добър.

kaligyla
01.05.2011 17:40

нани доста е попил от роналдо браво кефи ме

pr0fy
01.05.2011 17:40

Влезе Бербатов ,още първото му докосване беше опастност за вратата на Арсенал .. Ернандес цял мач нищо не направи ; )

Gogata85
01.05.2011 17:37

пак ми липсва Бекъм *sad* три изключителни фала

Arsenalsk1
01.05.2011 17:39

СТИГА с тоя бекъм какво да кажа аз за Анри тогава

BlueKiller
01.05.2011 17:36

Време е ГОЛМАЙСТОРЪТ НА ВИСШАТА ЛИГА да влезе в игра !!!

kaligyla
01.05.2011 17:41

така е казах ти са пропуск и утре кофи лаина за нащо момче

LiverpoolFen20
01.05.2011 17:40

И ако не вкара всички критики ще се излеят върху Берба ,а не върху Рууни и Ернандес ,които са два колеца напред за МЮ . Добре ,че бяха 3-те фала на Рууни ,че да го видиме ... А и сега го видях как подаде

kaligyla
01.05.2011 17:37

не колега времето мина късничко къснооооо трееше поне целото второ полувреме да го пусне са докато влезне в час и мача сварши

kaligyla
01.05.2011 17:36

хехехехе сети се дартия ма късничко но нали ви казах трее да си намериме виновник са ше изпусне едно положение и ше го изедат утре

kaligyla
01.05.2011 17:35

не чичарито а засадито направо трее му викат ,освен да подложи краче и да вкара от 1 2 метра е до там тоя не може ни да поеме топка ни да задаржи ни да подаде ни нищо нервирах се

georgechelsea
01.05.2011 17:34

Ето, тук имаше дузпа за Ман и не я свириха, доволни ли сте?!

каква дузпа бе човек
*joking*

BlueKiller
01.05.2011 17:34

Чичарито докосна топката !!! УАУ и за малко да не ни вкарат още един гол заради неговото докосване !!!

kaligyla
01.05.2011 17:33

его ернандес бе по терена е подадоха му и обладя топката за около секунда

lozan_kr
01.05.2011 17:33

време е за още един и манчо да си лягат! само ми е жал за барби!

kaligyla
01.05.2011 17:32

са ше го пусне 10 мион бербо накрая та да си имат виновник за загубата като в мача с ман сити бил изпуснал ама грешките детински в защита никои не спомена

Gogata85
01.05.2011 17:31

много сме зле. чудо ще е ако вкараме гол. САФ очевадно беше излезнал за 0-0 но сега плановете му се объркаха. след известно време Арсенал ще се върнат в защита, а с този вратар просто не виждам как ще ги пробием

Royksoop
01.05.2011 17:30

Супер, първенството ще остане завързано *wink*)

teenage_head
01.05.2011 17:30

Ето, тук имаше дузпа за Ман и не я свириха, доволни ли сте?!

Arsenalsk1
01.05.2011 17:32

да 100 % дузпа ха ха аха ха ах аха ха

kaligyla
01.05.2011 17:30

дръж там опитния голмаистор и разчитаи на ернандес засадата и чакаи да стане

BlueKiller
01.05.2011 17:29

Чичарито играе ли или ние сме с 10 човека? Барнал ли е топката поне 1 път през 2-рото ?

BlueKiller
01.05.2011 17:33

През първото я докосна 1,2 пъти и я изтарва... това му беше *smile*

pr0fy
01.05.2011 17:31

Лошото е че и през първото не го правеше.

kaligyla
01.05.2011 17:30

не

kaligyla
01.05.2011 17:28

фъргииии дръж бербо на скамеиката на другото му еби мамата

nom3rcy
01.05.2011 17:29

аз ти казвам ... САФ е изкукугирал *smile*)))

Arsenalsk1
01.05.2011 17:28

Имаме много много слаба защита ....Дано венгер вземе някой класен догодина та с вермален да са тандем

LiverpoolFen20
01.05.2011 17:26

До коментар [@comment 732290] от [@user FENERBAH4E1907]:

Млъквай бе ,че дразниш вече . Гледай си турското първенство помак такъв и не коментирай тука !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

solaris20m
01.05.2011 17:22

Калигула,ама ако беше направил 3мин по-рано друго щеше да говориш от такива фенове,като теб ми се дигат нервите само,недей говори така !

kaligyla
01.05.2011 17:24

хич не ми дреме за твоите изпънати нерви колега даже незнам за кво ми говориш

kaligyla
01.05.2011 17:21

както и да е да си признаем заслужено поведохте играеме безобразно другия мач искам пак ернандес да е титуляр ама на сека цеена

BlueKiller
01.05.2011 17:21

Сега ще вкарат Бербатов и ще чакат да им обърне мача и ако не го стори той ще е виновен ХАХА нямам думи... *smile*

Gogata85
01.05.2011 17:21

айде да видим дали ще се събудим сега

desangele
01.05.2011 17:20

Нани ако и от 60 метра му дадат свободен удар пак ще стреля...

liongosho
01.05.2011 17:20

Хайде червени мишки сега и съдията неможе да ви помогне

kaligyla
01.05.2011 17:25

*beer*

nom3rcy
01.05.2011 17:24

не и не ме интересува.... хареса ми затапката ти *joking**joking**joking*

kaligyla
01.05.2011 17:22

челси тотнъм гледа ли вчера

nom3rcy
01.05.2011 17:21

ьахьуаьхуахуьа ебахти оуна ... не знам кой на кого е помагал ама тая затапка беше забавна аххааха

kaligyla
01.05.2011 17:20

на вас нали помогна ко ривеш

FENERBAH4E1907
01.05.2011 17:19

голат на рамси беше от засада

FENERBAH4E1907
01.05.2011 17:23

еми браточка имаше засада тогава вие излиате подпиваният отбор аз ви казвам че ва подпират повиче от всеки друг отбор в турция ама вие не вервате

LiverpoolFen20
01.05.2011 17:23

Пичага сложи очила бе бате. Каква засада видя ......

nom3rcy
01.05.2011 17:22

е .... то ако става на въпрос Локомотив Пловдив са най-добрите в света, но това също е друг въпрос *lol**joking*

FENERBAH4E1907
01.05.2011 17:21

ами гледам мачат междо муфк и арсенал незнам но червените диаволи ша стигнат поне до равен те не са предават лесно а разбира се фенербахче са по добри но това е друг вапрос

nom3rcy
01.05.2011 17:20

Каква засада бе ? Кой мач гледаш *joking*

Gogata85
01.05.2011 17:19

един от тея два фала беше гол сигурен съм ако беше Бекс при нас

FENERBAH4E1907
01.05.2011 17:18

най на подире тези смешници ша вкарат ли гол теа арсенал че сам сложил много на тотото

kaligyla
01.05.2011 17:18

ти си напълно луд арсенал е наи шибания отбор за залози

kaligyla
01.05.2011 17:14

младока толко не може да се измъква от засадите че рууни спре да му подава чак

nom3rcy
01.05.2011 17:18

Правилно ... това, че играе в Манчестър не значи, че е робот :Р

kaligyla
01.05.2011 17:17

виж че се побърка напред назад зецикли зверски млад е простено му е

kaligyla
01.05.2011 17:15

така си е има да яде много хлеб

desangele
01.05.2011 17:15

Наистина как не направи поне една крачка назад...

LiverpoolFen20
01.05.2011 17:15

Ернандес почти винаги е в засада. Минимална ,но все пак ..

Gogata85
01.05.2011 17:12

ама страшен вратар си имате признавам. то ако не беше той сигурно щяхте да се борите за 4-5 то място

Gogata85
01.05.2011 17:11

ех как ми липсва Бекъм

LiverpoolFen20
01.05.2011 17:13

Той липсва на висшата лига като цяло . Не останаха такива играчи в ПШ ...

Anders0n
01.05.2011 17:09

Кво да се прай преглътнете го,дали има или няма дуспа важното е,че не я дадоха,а аз съм доволен от това *thumb_up* и да врещите тук нищо няма да промените само се излагате! Разочерован съм от Манчестър,ама накрая ще бият ще видите Арсенал не стават може да владеят много топката ма нищо съществено не правят само тичат като луди.Последните 15 мин ще принадлежат на Юнайтед и ще има 1-2 шайби! *beer*

Addicted92
01.05.2011 17:09

nom3rcy - Ако ти беше ЗА .. правилото с камерите които искаха да въведът Барса на дали ще вземеха титлата 2009 в ШЛ , 4 чисти дузпи не дадоха за Челси .. Дани Алвеш с/у Мадрид с актьорско майсторство го извади на Пепе от реванша .. Айде моля ви се когато стане въпрос за други отбори сте първи , а като изтъкваме факти за другите се криете като мишки в трици !

kaligyla
01.05.2011 17:18

много голем батето ще липсва из ефира

nom3rcy
01.05.2011 17:16

Много правилно ... а Вили Вуцов да си .... мамата *joking**joking**joking* между дргото... RIP Иван Славков - БАТЕТО!

LiverpoolFen20
01.05.2011 17:11

червения картон още един път ще повторя ,че го имаше за Пепе само заради начина, по който влезе. Гледайте ситуацията няколко пъти и ще видите ,че ако не беше тази актьорска игра на Алвеш ,Пепе щеше да му направи крака на сол ...

borislavpetkov
01.05.2011 17:08

Веселяци са тези Манч.юн. насила ли ще ги правят ШАМПИОНИ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ НЕ СВИРЯТ СЪДИИТЕ ТО НЕ БЕШЕ БАРСА ТО НЕ БЕШЕ 104 МИН. С ЛИВЪВПУЛ И ДР.ГОРКИТЕ МОМЧЕТА,НО СЕГА АРСЕНАЛ ЩЕ ПОБЕДЯТ СПОКО.НЕ СА ПРОДАЖНИЦИ ЩЕ НАПРАВЯТ ПОНЕ ЗА СЕГА УСЛУГА НА ЧЕЛСИ!!!!!!

gogo9803
01.05.2011 17:07

Ливърпуул Фен 20 Кажи го на феновете на Арсенал...

kaligyla
01.05.2011 17:06

те толко класни че само на дузпи разчитат маи .а иначе дори коментатора каза в англия не обръщат такова вимание на такива грешки вие тука ви заболеха пръстите да пишете тъпотиии

tenebrum
01.05.2011 17:06

мангалите са съдийски отбор и точка,то не беше веднъж и дваж,всеки път за тях се дават дузпи за нищо а против тях не се свирят такива

ManUnitedfan07
01.05.2011 17:07

АБЕ ХОРАТА ВИ КАЗВАТ, НЯМА ТЕХНОЛОГИИ! КАКВО ПАК МАН. ВИ Е ВИНОВЕН ?

LiverpoolFen20
01.05.2011 17:06

Заради такива ситуации съм ЗА видеоповторенията във футбола. Няма да отнема по много време и примерно както е в тениса. Да имаш лимит на ползване. Ще се изчистят безобразните напоследък грешки на съдиите . Видяхме и вчера. Грешки и за двата гола на Челси . Вярно е ,че не можеше да се видят ,но с едно видеоповторение нещата се оправят и няма ощетени ... Само Уефа не иска такива работи ,за да могат да си печелят паричките и да редят дадени мачове както те си поискат...

gogo9803
01.05.2011 17:05

Номерси Прав си ! Аз съм фен и на Реал,но не мисля,че съдията беше ВИНОВЕН !

nom3rcy
01.05.2011 17:06

Аз съм ЗА от както го предложиха още, но .... *smile*

gogo9803
01.05.2011 17:05

Десангеле остави ги тези те са 12-13 годишни не разбират от ФУТБОЛ да погледнат РЕАЛНО Юнайтед ли им е виновен,че УЕФА не са въвели ТЕХНОЛОГИИ!

pr0fy
01.05.2011 17:04

Най-накраш ще млъкнете ли тъпи хейтърчета? Като сте толкова добър отбор ще го докажете второто полувреме бе.За вас какво е една дузпа.Вие сте най-великите бе.Не се безпокойте.

Arsenal_2
01.05.2011 17:07

жалък си, колкото и добър да е един отбор срещу съдий не може да се играе

desangele
01.05.2011 17:03

Естествено срещу нас не дават дузпи.Не,не са дали 6 против нас - най-много от всички отбори във ВЛ.

Jokoman
01.05.2011 17:03

Добре бе хора имаше дуспа.....но защо плюете Юнайтед,те ли са виновни че съдийте не я обсъдиха ?

LiverpoolFen20
01.05.2011 17:07

Именно . Не е виновен отборът,но става вече досадно с тези "невинни" грешки в мачовете им ..

ManUnitedfan07
01.05.2011 17:04

ПРАВ СИ! ЕДИН ПЪТ ПОМИСЛЕТЕ ПРЕДИ ДА ПИшЕТЕ.

Kalinho
01.05.2011 17:03

и после кой бил най - подбирания отбор от съдийте. То добре дузпа не видял, фал на границата на нак. поле не видял, ама защо съдията сам спря две атаки, едната пресече паса другата направо спря с тяло играча на Арсенал. Само така се става шампион, браво Мангалчестър, Браво Видич едно голямо браво и на съдията ще чака и той медалче *smile*

manunited666
01.05.2011 17:07

Вие какво им се обяснявате , вчера Челси спечели брутално подло и всички говореха , че просто рефера няма как да види тези ситуации а сега говорят как Юнайтед ги подпират това не ви ли е ясно защо , просто ги е яд , че Юнайтед са в първи , това е.

Jokoman
01.05.2011 17:04

Брато ти си жалак тип по добре млъкни....И нямаше фал щото Уилшър симулираше тогава и сам потърси контакта

nom3rcy
01.05.2011 17:02

И сега Ман Ю ако загуби коментарите ще са от сорта.... ама ние играем ШЛ, а и сме вече сигурни шампиони във ВЛ ахах

gogo9803
01.05.2011 17:02

Еми не са виновни ... УЕФА СА ВИНОВНИ,че не са въвели ТЕХНОЛОГИИ!

nom3rcy
01.05.2011 17:04

А така ... кажи го на феновете на Реал Мадрид и + това този червен картон не беше пресилен, защото.... едно, че ПЕПЕ си е дибил по принцип и второ едва ли не счупи крака на Алвеш... но както и да е тук нека да коментираме днешният мач.

Arsenal_Levski
01.05.2011 17:02

как ше дадат дуспа все пак това е Манаф4естар срещу тях не се дава никога дуспа на тия измети грозни,но се надявам 4е Арсенал ще си вкарат головете и ще ги накаже.Краен резултат 1:0 *beer**cool**cup**party*

ManUnitedfan07
01.05.2011 17:03

Само като ти гледам ника пич и се сещам какво си написал.. *sick*

Arsenalsk1
01.05.2011 17:02

Стига с този мач от вчера засрамете се.Аз ако тръгна да говоря за стари мачове вие трябва да си изтриете акаунтите си и да станете фенове на калиакра.

alechko
01.05.2011 17:02

Юнайтед нищо не играят сега.След изказването на САФ "Нямам нищо напротив титлата да се рещи в посления кръг" днешния мач или арсенал ще бият или равен.Има огромна разлика в играта на Юнайтед от мача с Шалке до този.ГГМЮ

gogo9803
01.05.2011 17:01

Арсенал 2 Колко пъти да ви го обяснявам бе м****** д* е*а!*devil**angry**evil**stop*

desangele
01.05.2011 17:01

Големите отбори не губят заради съдиите,а заради грешките си. Накрая феновете на Арсенал трябва да го запомнят.

BerbaTheBest
01.05.2011 17:01

И двата отбора нищо не играят.Чиста дузпа за Арсенал,трябва да признаем.Арсенал натиснаха само в началото от тогава нищо.Саф да пуска Берба да рздвижи играта.

pr0fy
01.05.2011 17:00

Вие като сте много добри за какво претиндирате за дузпа бе дечица.Нали сте велик отбор.Само с дузпи можете.Само ревете за дузпи.Без тях не можете ли бе мишки XDDD

gogo9803
01.05.2011 17:00

ДУСПА НЕ Е СВИРЕНА - СТР.СЪДИЯ ИДИОТ !!Какво ви е виновен Юнайтед...

nom3rcy
01.05.2011 17:01

а като дадоха червен за Реал Мадрид онзи ден ... Барса виновни нали ? *lol**lol**lol**lol*

Arsenal_2
01.05.2011 17:00

Нищо ново под слънцето, съдийте и Юнайтед са голяма комбина *sad*

fena_man_utd
01.05.2011 17:00

Дузпа за Арсенал имаше това е повече от ясно,но съдията не я даде,защото не видя дали Видич играел с ръка или с глава.Той както и аз,а съм убеден,че и повечето от вас в първия момент си помислиха,че Видич играе с глава,а не с ръка.

teenage_head
01.05.2011 17:00

А в мача срещу БОЛТъН защо не дадоха дузпа в полза на Манчестър Юнайтед след игра с ръка. Нали само в полза на Юнайтед се свири?!?!

tenebrum
01.05.2011 17:02

хаха тоз пък аве ей ,тука страничния видя перфектно ръката на видич иначе топката отиваше на главата на перси,ама страничния явно е фен на мангалите

VanP
01.05.2011 16:59

Както всеки път съдиите подпират Манчестър Юнайтед
*angry*

gogo9803
01.05.2011 16:59

РосицкиБой Чуй какво казват коментаторите бе идиот в РЕАЛНО ВРЕМЕ НЯМА КАК ДА СЕ ВИДИ !!! СТРАНИЧНИЯТ СЪДИЯ единствено можеше да види,но кой му е виновен !!! ДУСПА ИМАШЕ,НО НЕ Е СВИРЕНА ! ВИЕ БЕЗ ДУСПА НЕ СТЕ БИЛИ НЕ ЗНАМ ОТ КОГА....Няма и да биете..

CHUKCHI_SUX
01.05.2011 16:59

Е Видич пък направи уникалната глупост *evil* Пък тоя съдия имам чувството, че нарочно се блъска им руши играта *joking**cigarette* Ама как можеше да изгоримм *stop**cards* Сега Сър-а ще ги подхване наще *angry**joking*

Chelsea_FanBlue
01.05.2011 16:59

Хм, сякаш съдиите къде пряко, къде косвено, помогнаха на гостите да не губят в мача до този момент. Оправдаха се очакванията ми за ощетяване на Арсенал. Междудругото, много спокойно играят топчиите, има играчи на гостите, които за 46 мин играха с топката около 2-3 пъти. Дано хубавата игра продължи за Арсенал, и да бъде подпечатана с гол. Стига разбира се съдиите да внимават. Успех Gunners *ball**goal*

Jokoman
01.05.2011 17:00

Моляви точно феновете на Арсенал да не се оплакват че ако не бяха съдийте вие щяхте да го изгубите мача с Тотнам !!!!

Vidich
01.05.2011 16:58

За Юнайтед съм,но дузпа за Арсенал наистина имаше!! Както каза и коментатора ще го кажа и аз,дано това не повлияе на крайния изход......Както стана вчера на Челси - Тотнъм,там бе върха на резила

minimalist
01.05.2011 16:58

веднъж си признайте поне , с чест излезте от ситуацията!!! смешни сте ,смешниииии !!

peshotar
01.05.2011 16:59

е какво толкова да си признаваме.Дузпа имаше,видяхме я,не беше свирена.И вчера дадоха два измислени гола на Челси и какво?

pr0fy
01.05.2011 16:59

Признахме си и какво.Ела ми го кажи в очите че съм смешен. ; )

tenebrum
01.05.2011 16:57

е не тва съм сигурен че страничния го видя за разлика от вчера положенията съдиите не ги видяха ама това страничния си направи пас,ако беше същото положение за манчо веднага щеше да вдигне флага

peshotar
01.05.2011 16:57

хаха,а на Челси вчера не дадоха 2 измислени гола нали???Тогава точките разлика ставаха 6 и дори и да паднат Мачестър сега.Дори да беше свирена дузпа.

Jokoman
01.05.2011 16:57

Страхотен Арсенал през първото полувреме...направо съм очуден от играта на Юнайтед, Ернандез прави много слаб мач а Рууни трябва да се концентрира малко повече и можеби сър-а трябва да пусне Берба за да почнат да разиграват по добре *smile* Не пропускам и играта с рака на Видич....Трябва да се стегнем защото защото и Арсена почнаха да намалят оборотите и ще се изморят към края на полувремето ако издържим до тогава без гол може и да ги накажем в последните минути *smile*

upoenkatoza2ma
01.05.2011 16:56

Чиста дузпа....И какво е видял съдията ,ако мога да попитъм ? С какво е извадил Дидич в корнер? С х*й ли ?Нямало как да види....Значи все пак нещо е видял ,ама както и да е ,че и на всичкото отгоре съдията 3пити ни спъна атаките си с малоумното си позициониране....Иначе иргаем по-добре.Дано се поздравим с победата накрая !

ManUnitedfan07
01.05.2011 16:59

Може да се поздравите с хикс. Няма значение дали е имало дузпа.. това е спорт, игра е... какво се вбесявате викате тука псувате.. я се успокойте пинете 1 биричка и си гледайте мачлето.. А що до НЯКОИ от феновете на Арсенал - еми деца бе..

pr0fy
01.05.2011 16:57

Надявай се ! : )

RosickyBoy
01.05.2011 16:56

Дуспа няма, няма и да има. Все пак играят Ман. Юнайтед *thumb_down*

Jokoman
01.05.2011 16:59

Имаше игра но съдята не я видя даже ако не забеляза тя беше видяна само от 2ма човека на Арсенал!!!

kaligyla
01.05.2011 16:56

До коментар [@comment 732167] от [@user niki_andre]:

ти па с двата измислени голове единя не беше другия засада ти па малчи там

gogo9803
01.05.2011 16:56

ники андре да не говорим вчера за Челси .............. 2 гола и двата нереални......НЕЩАСТНИК!

ManUnitedfan07
01.05.2011 16:56

ХАЙДЕ ПРЕСТАНЕТЕ ! ДУЗПА СИ ИМАшЕ , СЪДЯТА НЕ ВИДЯ.. КАКЪВ ВИ Е ПРОБЛЕМА ? ВСЕ ВИ Е ВИНОВЕН НЯКОЙ НА ВАС, ПОНЕЖЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА НИ БИЕТЕ.. СЪДЯТА ВИНОВЕН, ТЕРЕНА ВИНОВЕН, ВРАТАРЯ ВИНОВЕН, ПУБЛИКАТА ВИНОВНА.. АЙ СИКТИР!

fena_man_utd
01.05.2011 16:55

KingGeorge,Жалкия си ти.Ще ти кажа защо си жалък.Жалък си,защото гледаш само от едната страна на нещата.Кажи ми съдията ще види такова нарушение след като Видич много хитро я ''бутна'' топката с ръка и в последствие заблуди всички ни (без теб разбира се),че е играл с глава.Разбира се,че Видич трябваше да бъде изгонен,също така и Ван Дер Саар трябваше да е изгонен,защото ти искаш така.

gogo9803
01.05.2011 16:55

До всички фенове на Юнайтед оставете ги феновете на Арсенал....Те са фенове на по 12-13 години и не разбират от футбол!
1.Няма как да се види ситуацията
2.Защо когато играч на Арсенал спъна Нани след като той подаде и се придвижваше напред му подложиха крак и беше спънат !

eligos
01.05.2011 16:55

Баси тиш от Ман пак ги потпреха *thumb_down*

minimalist
01.05.2011 16:54

хахахахаха защо не влезне и 4 съдия да им помага ???? после пак говорете .....!! нямам думи то бутане,бутане ама чак такова излагане не бях вижал!! кога сте спечелили без дузпа или судийска помощ ? радвайте се ,радвайте се ..... то тва ще ви е

kaligyla
01.05.2011 16:55

аз вчера видех поо големо излагане така че траикаи си

Gogata85
01.05.2011 16:52

ама крис фой верно май си играе от нас *whistle**joking*

fena_man_utd
01.05.2011 16:52

Какво да се замислям.Видях,че игра с ръка,но в реално време няма как да се види.Просто се разви много бързо ситуацията,но ти сигурно си я видял още в реално време.Я кажи кога я забеляза.На повторението или в реално време.Но не лъжи!

StoyanovKST
01.05.2011 16:51

Вие имате късмет че Валенсия и Гигс не играят , иначе щяхте да видите едни подавания, пред вашата врата!!!

StoyanovKST
01.05.2011 16:58

И като играе какво? Няма да види топка от Фърдинанд! Какво ще направи тоя дето гледа само да ви предаде и да отиде в Барса? Кажи ми? Или ще ми кажеш че му пука за вас жахужхаухж смешник!

Arsenalsk1
01.05.2011 16:53

а вие че ФАБРЕГАС НЕ ИГРАЕ

KingGeorge
01.05.2011 16:50

До коментар [@comment 732141] от [@user fena_man_utd]:

жалък си. ама е нормално, нали подкрепяш юнайтед, то за тяхните фенове е нормално тази тъпотия и безличие. червен картон за видич и дузпа за арсенал. съдиите естествено казаха не. голяма изненада. въобще не ми прави впечатление вече, то съм свикнал всеки мач да се свири безочливо в тяхна полза.

KingGeorge
01.05.2011 16:58

айде поредния жалък коментар на фен на юнайтед. сипете ги още. смешни са ми вечните ви оправдания, че съдиите не са могли да преценят ситуациите както трябва. ама разбира се, че е възможно, но как става така, че в 95% от случаите се преценява в тяхна полза? *wink* взимайте си титлата, на нея винаги ще пише "С любезното съдействие на Хауърд Уеб и компания" *wink*

kaligyla
01.05.2011 16:52

като не ти прави впечатление фани млъкни и готово

fena_man_utd
01.05.2011 16:49

Щял съдията да я види.Ти чак на повторението я видя,но да направиш скандал се пишеш разбирач.Ясен си ми.Ходи ти свири като разбираш повече.Той дори коментатора къде къде е повече разбира каза,че съдията е отсъдил правилно,но разбира се ти си доста по-умен и по-компетентен от някакав си коментатора,който работи тази работи сигурно повече години отколкото си ти.

manunited666
01.05.2011 16:57

Вчера Челси биха с два несъществуващи гола и това ги доближава вече на 3 точки от Юнайтед и всички казвахте как просто няма как да се види , трудно е , не бива да се обвиняват съдиите но сега заради тази ситуация пак се почва старата песен , съдията , подкрепа , бутане , това онова ... абе трагедия сте.Колкото до мача , тоя Видич все по-често почва да става абсолютната дупка.Има късмет , че рефера не виде положението иначе беше на път да опропасти поредния мач с неговите калпави отигравания.

kaligyla
01.05.2011 16:53

тоя спор сме го водили *wink*

LiverpoolFen20
01.05.2011 16:52

В никакъв случай не се пиша разбирач, нито искам да правя скандал , но тази ръка можеше да се види и беше ли свирена Юнайтед губи мача ,защото с дузпа и червен картон (вероятно) трудно щяха да изравнят. Мен и така ме устройва мача защото съм го играл Х ПП ,но все пак..... Спираме това ,защото доста можем да поспорим *smile*

pr0fy
01.05.2011 16:50

Падаш под нивото му като се занимаваш с него ; )

kaligyla
01.05.2011 16:49

еи как се дразна че не пуска бербо щеше да се спраи 1000 пъти по добре от ернандес поне може да играе с топката и да подава

kaligyla
01.05.2011 16:51

може да проба второто бербо по назад рууни напред или нещо подобно

Gogata85
01.05.2011 16:50

с берба май щяхме да сме със 7 полузащитника *confused**smile*

LiverpoolFen20
01.05.2011 16:48

До коментар [@comment 732141] от [@user fena_man_utd]:

Кфо имам да ти казвам ?! Ако намериш дума ,която съм написал и не е вярна евала ти прая . Просто се замисли ,но мисли обективно ,а не като фен на МЮ .

kaligyla
01.05.2011 16:47

абе добре че съдята сбърка та да си теглиме по една маина иначе скука *smile*

Arsenalsk1
01.05.2011 16:46

Цял свят видя.И каКво се радвате.38 МИН.Нямате удар към вратата и сега чак един.80 НА 100 Владеене на топката.За вас няма дузпа за вас няма фал за вас всичко е правилно.Най важното че ви показваме какво е ФУТБОЛ.И да ни биете не ме срам за играта на отбора си.Защото след този подарък на съдията вече нищо не е същото.

Gogata85
01.05.2011 16:59

добре че ме убеди *joking**lol* това че вас ви изравняват от 0:4 до 4:4 и това че не можете да си задържате преднината и все ви изравняват и губите точки от всички определено доказва как ни бутат към титлата. Я виж Челси бре. до преди около 5-6 кръга никой не ги смяташе за претенденти, а сега вие играете за тях едва ли не.вземем ли си това за което сме дошли изобщо няма да ме интересува как сме го направили. хич не ми пука че не са ни свирили дузпа то ако случайно ни бяхте вкарали гол най-вероятно щяхме да заиграем по-добре,но това е вече минало. вчера Челси вкараха 2 измислени гола и затова този мач все още има интрига. не ме интересува как ще си вземем своето важното е да го вземем

StoyanovKST
01.05.2011 16:53

Така ли е? Пък на вас ви викат 6-годишните , по-добре да ни викат така и да сме шампиони , от колкото като вас 100 години без титла и постояно да падаме от смешните отбори *beer**lol*

Arsenalsk1
01.05.2011 16:51

Кой лае бе .Съобразявай какво пишеш...Вие в сърцата си знаете каква ви е титлата.Това е най важното.Всички знаем как си получавате титлата.Ни ни викат на нас СЪДИЙчЕСТЪР

Gogata85
01.05.2011 16:48

абе пич никой не се радва и както виждаш всички признаваме че е имало игра с ръка. вчера не лаеше толкова когато Челси вкараха два измислени гола нали?

pr0fy
01.05.2011 16:47

Ще видим крайния резултат моето момче ; )

lozan_kr
01.05.2011 16:43

е, една дузпа само ако беше за манчо...........два пъги да я е свирил!

kaligyla
01.05.2011 16:42

пък и боговете винаги ги подкрепят няма как ше търпите

Gogata85
01.05.2011 16:42

е виждат ,че я докосва но не виждат че е с ръка. тук трябва да призная ,че съдиите направиха доста голяма грешка.една дузпа и евентуален гол би трябвало да ни вдигнат на крака и да заиграем по-добре и атакуващо. а с тази тактика просто е въпрос на време да ни вкарат по-добре да е рано за да можем да отговорим че ако ни вкарат около 70-80мин е много лошо

minimalist
01.05.2011 16:42

някой може ли да ми каже при игра с ръка не се ли дава дузпа и картон???и после не подкрепяли съдийте магал юнайтед ??? искам мишките куде много приказват да дадат коментар!!! живи и здрави сус тия оредени титли аххахахахаха

pr0fy
01.05.2011 16:46

хахахаха залагам 1 милион ,че ти не го видя , а като чу че коментатора каза игра с ръка тогава се убеди . тих те искам *smile*

LiverpoolFen20
01.05.2011 16:45

Разбира се ,че ще се обадя ... Да имаш нещо против ?!

kaligyla
01.05.2011 16:45

това не е много 4 4 2 ма караи

LiverpoolFen20
01.05.2011 16:44

Съдията бе на отлична позиция ,за да види тази игра с ръка на Видич... НЕ ми се обяснявай и не се прави на дървен философ ,защото бе очевадно ,че има игра с ръка ... То и от телевизора се вижда ......

pr0fy
01.05.2011 16:44

обади се фена на най-великия отбор хахахаха

LiverpoolFen20
01.05.2011 16:43

От ФА са забравили да дадат на всеки съдия ,който свири на Арсенал - МЮ по една тениска с името на съдията отзад и емблемата на МЮ отпред. Не може просто така. И как искате да се отнеме титлата от МЮ като в поне 10 мача съдията ги бута. Иначе се вижда ,че когато МЮ играе 4-4-2 срещу добрите бива смазван от съперника...

pr0fy
01.05.2011 16:43

Отиди ти на мястото на съдията да видим дали ти ще я видиш професоре *wink*

Arsenalsk1
01.05.2011 16:40

Е какво е това ? Съдиите са престъпници в Англия и се в полза на един отбор.Стига де .Дайте им титлата в началото и да си играем ние 19 отбора

kaligyla
01.05.2011 16:42

вчера се видя че не е в полза само на един отбор не плямпаи тапотиии

pr0fy
01.05.2011 16:41

Хаха не е в полза на един отбор .. Сети се вчера двата гола за Челси .. *wink*

kaligyla
01.05.2011 16:40

очаквах да ни натискат ма тва е прекалено дано напраи дартия некви промени второто

StoyanovKST
01.05.2011 16:39

Не леле ми направо ни се размина, но неможе да се винят съдиите тук, защото дори и играчите на арсенал неуспяха да видят нищо.. много трудно беше да се разбере..

Gogata85
01.05.2011 16:38

въх леле. май ни се размина една дузпичка

pr0fy
01.05.2011 16:39

хаха не май ... добре че съдиите не видяха хуахухаа

pr0fy
01.05.2011 16:37

Ако играем по този начин може и точка да не вземем.

pr0fy
01.05.2011 16:37

офф да го махат това лапе Чичарито .. писна ми от него . :@ стои само на ръба на засадата и при всяка атака е в засада .. :@@@

kaligyla
01.05.2011 16:38

къв ръб тои си седи само в засада

kaligyla
01.05.2011 16:35

не само рууни се стремио да му подава а целия отбор тва е тактиката шутове към него и от 20 пъти тои да вкара поне веднъж да видиме дано стане

Gogata85
01.05.2011 16:37

прав си, играем с 6 полузащитника прибрани в половината ни и ернандес сам напред. така не мисля че ще им вкараме гол освен ако не направим някоя магия

kaligyla
01.05.2011 16:34

ми колко пъти му подават и блокира оглежда се като шугав по 3 мин и му я земат

Gogata85
01.05.2011 16:32

дребничкият ернандес няма много шанс срещу високите и здрави защитници на Арсенал.трябва доста сериозно да излъжем защитата ако искаме той да вкара.очевидно е че Рууни играе по-назад и се стреми да му подава

kaligyla
01.05.2011 16:32

ернандес има големо бъдеще ма колко има да учи още не е истина милия освен да чукне топката у вратата от близо никав го нема

kaligyla
01.05.2011 16:26

за тва говворех една атака но по опасна от петнаисете на арсенал

kaligyla
01.05.2011 16:24

нищо неочаквано беше нормално арсенал да направат силно домакинско начало но прекалено се играе в наща полвина така нема да изкараме дълго

lozan_kr
01.05.2011 16:21

време е да сложат Саф /тактика/ на мястото му!

kaligyla
01.05.2011 16:19

за нас е по важно да не загубиме победата ще е бонус така че бърза работа нема

lozan_kr
01.05.2011 16:15

ама манчо играят ли? къде са че не ги виждам???

kaligyla
01.05.2011 16:18

имаи търпение ще ги видиш на тва му се вика пусни балъка на килимчето па му го дръпни .те арсенал се така си играят 5000 атаки и гол нема ако вкарат 2 на тех им ръгнат 3

Chelsea_FanBlue
01.05.2011 15:59

Това е добре за него, следа като проблем на Арсенал е отбелязването на голове. Пожелавам му на Перси да мисли как да вкара, и след последният съдийски сигнал да се окаже с хетрик в мача. Гледайки играчите на гостите, смятам, че ще играят много атакуващо, което би било добре за контраатаките на Арсенал. --- Поправих се, моля за извинение за допуснатите грешки *wink*

Jokoman
01.05.2011 16:05

Силно се съмнявам 1да вкара да неговорим за 3 гола *smile*

kaligyla
01.05.2011 15:58

и 0 на полвин да е да зимаме тия доста важни точки това е важното, но все пак дано стане хубав мач

rooney_fen_256
01.05.2011 15:54

САФ е твърде опитен за да позволи изненада 1-3 или 0-2 *smile*

go6etyyyyy
01.05.2011 15:52

без ел капитано арсенал няма лидер ... ван перси е един лаком нападател който мисли само как да вкара не е лидер 2-ка !

kaligyla
01.05.2011 15:59

а има и друг вариант топката да не мине гол линята но да ни дадат голче

Chelsea_FanBlue
01.05.2011 15:57

Това е добре за него, следа като проблем на Арсенал е отбелязването на голове. Пожелавам му на Перси да мисли как да вкара, и след последният съдийски сигнал да се окаже с хетрик в мача. Гледайки играчите на гостите, смятам, че ще играят много атакуващо, което би нило добре за контраатките на Арсенал. *ball*

lozan_kr
01.05.2011 15:51

време е разликата да остане 3 точки!!! до мача с челси???
1 - 0 за арсенал! успех!!!