Моуриньо: Няма да се откажа от Реал Мадрид

16:10
Моуриньо: Няма да се откажа от Реал Мадрид
Жозе Моуриньо настоява, че не се чувства изтощен след раздорите, които се получиха по време и след загубата от Барселона с 0:2 в първия полуфинален мач от Шампионската лига.

Както е известно португалският наставник на "Белия балет" бе изгонен от скамейката заради противоречие със съдиите, а на пресконференцията след мача си позволи остри критики към реферите, целия клуб на Барселона и дори УЕФА, което рефлектира с пълна сила върху целия Реал Мадрид.

"Аз съм добре, в отлично здраве съм. Оставането ми в Реал Мадрид вече има повече смисъл. Няма да се откажа. Сега фланелката в бяло вече има повече смисъл за мен. Натискът в последните дни не е проблем за мен. Вече спирам да говоря", коментира Моуриньо на брифинга си преди мача от Пирмера дивисион със Сарагоса.

"Който критикува думите ми, критикува и снимките, а тогава трябва да си мисля, че снимките и клиповете са преправени. Един фотос струва повече от 1000 думи и мисля, че има толкова много снимки, които бяха показани по света, че нямам какво повече да кажа. Казах, каквото исках", каза още португалецът.

Относно коментара след мача с Барселона на Кристиано Роналдо, че не е одобрил тактиката на треньора, Моуриньо заяви: " Това си е негово мнение, той може да казва каквото си реши. Това не е проблем за мен."

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Banditos
01.05.2011 15:24

простото мнение на другите фенове не ме интересува,паляци смешни,гледате само грешките срещу вашите отбори,а не се замисляте колко безобразно сте слаби,нормално е който не е фен на Барса да ги мразят,все пак са най добрите *cup* щом говорите за тях значи има за какворайде дерзайте *beer*

Lahm_Munchen
30.04.2011 15:15

Сардукар евала. Страхотен коментар. Просто тези смешни симуланти от Барса ще си намерят някога майстора, само дано да е скоро.

Americano
30.04.2011 17:13

Това 4:0 за едно полувреме още те мъчи, а?*joking**joking**joking**joking**joking*

Americano
30.04.2011 17:12

Ти си гледай съдийския отбор, който се класира с 7568 метрова засада срещу Фиорентина и незаслужен червен картон на Фабио срещу МЮ

izrodonomiks
30.04.2011 14:46

Американо ще ли ти идва малко ум в тая кратуна :С

teenage_head
30.04.2011 14:05

Евала, много добър коментар. И Аз мразя Барса, защото са смешни лиглиовци!

KrisPK
30.04.2011 05:09

я по-добре гледай какво направиха с реал мадрид хаха само тичкат при чичко рефер ако може някое бонусче да им се пусне то не беше лежане превиване пъшкане и това е най-добрия отбор ? отбор симуланти тва е смешна гледка един от колегите беше от барселона преди мача на полуфинала след това го питам след мача и наеш ли какво ми каза : НА ФИНАЛА СЪМ ЗА МАНЧЕСТЪР НЕ ЗА СИМУЛАНТСКИ ПРАСЕТА КЪДЕ САМО ЛЕЖЪТ В КАЛТА И ПРОСЯТ КАРТОНИ - ПАЛЯЧОВЦИ Banditos ТОВА НЕ Е ФУТБОЛ по добре от барса да ходят филми да правят само за това стават а ти ми казваш че това е красив футбол /facepalm ?!

Banditos
30.04.2011 03:42

А великия Моу ще го видим с Провал Мадрид,само да не вземете да го плюете след 1 година *joking* аз лично няма да гледам футбоол ако всички се бранят,футбола е да се бележат голове и хората да се наслаждават на играта,а не да се играе само в защита *ball*

Banditos
30.04.2011 03:37

Така е палячовци,всички са срещу най добрите,преди бяха Манчестър и всички ги мразеха,сега са Барса,нормално е всички да ги мразят,Ако знаете как ми дреме на Х.я какво говорите *joking* гледайте си смешните отборчета *wink*

KrisPK
30.04.2011 02:48

Американо вече всички видяхме кво представлява барселона театрални битчове симулират като женички каквито попринцип са ...Айде стига си писал глупости ок ? моу го подпирали хаха аз гледам само настоящето а в последните 5 години барселона са безапелационо подпиране а след последния мач барселона толкова ми станаха противни боклуци които заслужават да загубят финала след симулация от страна на манч. и да реват коне меси ше се тръшне скован като след мача за купата на краля

Americano
30.04.2011 02:21

Барса трябва да съдят Моу до дупка за клевети. Моу няма право да насажда омраза и да предизвивква насилие. Всички помним, Фриск как се отказа от футбола след заплахи за живота на семейството му и самия него. Всичко това стана след изказвания на Моу. Сега същата работа, заклеймява институции, като Барса, Уефа и самия съдия Щарк. Такава наглост и злоба, рядко се среща. Моу, говори за несправедливост и скандали, а самият всемогъщ Моу, бързо забравя как спечели неговите две титли. С Порто, изгонен Андраде след симулация на Деко. Порто продължава напред, Моу мълчи. С Порто срещу МЮ, отменен чист гол на Скоулс. Моу мълчи. Всичко е Ок. С Интер, несвирена чиста дузпа за Челси, Моу мълчи Интер продължава напред. С Барса, големия скандал. Гол от засада и отменен гол на Боян. Моу мълчи, Интер на финал. На финала срещу Байерн, игра с ръка на Майкон, съдията не свири. Моу мълчи, Интер шампион. Равносметка= Интер е подпрян зловещо цели 3 мача. Порто е подпрян зловещо цели 2 мача. Ние феновете на Барса, имаме ли право да кажем, че Моу е тенденциозно подкрепян от Уефа и Фифа, както той твърди, че Барса е подкрепяна. Защо всички вие избирателно гледате, което ви е изгодно. Защо се приема на нож, заслужения червен картон на Пепе(който междудругото трябваше да бъде изхвърлен от футбола още през 2009г. след побоя над футболист на Хетафе) а 10 метровата засада на Байерн срещу Фиорентина, като съдийска грешка? Защо заслужения втори жълт за разкарване на топката на Перси се приема на нож, а гола от засада на Милито да се приема, като обикновенна съдийска грешка? Защо несвирена дузпа за Челси срещу Барса се приема на нож, а червения картон на Абидал за симулацията на Анелка, като правилно съдийско решение? Защо? Защото, Гуардиола никога не си е позволявал да критикува съдиите. Защото Гуардиола не е женски полов орган да реве постоянно по медийте, за съдии и календари, атмосферно налягане и извънземни, затова ли? И последно вижте си отбора, който е толкова велик, как играе на собствения си стадион. Съдете си треньора не гледайте съдиите. Защото ще дойде вторник, ще трябва да играете футбол, няма да има червени картони, ще паднете пак с 5 гола разлика и тогава незнам с какво ще се оправдавате.

Sardukar
30.04.2011 18:19

Извинявай за отменения гол, обърках се с гола от засада на Пике . А и когато с ръка променяш траекторията на топката, обичайно е фал . Все едно *smile* Всеки има право на мнение! Жив и здрав! А и само една препоръка, почни да си формираш собствено мнение, а не да говориш глупостите на някои друг! ПП Всичко рано или късно се връща!

Americano
30.04.2011 17:10

Това, което ми обясняваш съм ти отговорил в коментара в който ти си се опитал да ми отговориш. Само една вметка гола на Боян не е отменен заради засада, а заради игра "с ръка на Туре" въпреки, че ръката на Туре беше прибрана на гърдите, но нищо, както казах по надолу, всичко, което е в ущърб на Барса е нормално. И няма нужда да ми обясняваш, защо мразиш Барса. Разбрах, че си обикновен ХЕЙТЪР*thumb_up*

Sardukar
30.04.2011 12:46

Апф знам, че няма смисъл, но ще се опитам да ти поправя мнението! Факт е, че почти всеки шампион в ШЛ е бил побутван. Безспорно Порто получиха "лека" аванта с/у МЮ (въпреки, че първия мач, може да има претенции и двата отбора), но не виждам какви претенции имаш за Порто с/у Лион! След този сезон на "силно" подпиране, последваха 3 сезона, в които ЧЕЛСИ и Жозе бяха изгаврени по всевъзможни начини!Гола "ФАНТОМ" видян само от Любош Микел ??? Симулацията на МЕси на другия сезон(поне се контузи веднага след тва за близо 6 месеца, мда всичко се връща!); и 1/2 финала с/у Ливърпул отпадане на дузпи , като първия мач ЧЕЛСИ биха 1:0 Джо Коул вкара след асистенция на Дрогба , а на реванша гол на Агер след заучено(доста спорен фал ). И в двата мача имаше някои съмнителни засади, но трябва да се признае отменен гол на Каут в продълженията, които си беше редовен. Но нещатата трябваше да са свършили още първия мач, когато ЧЕЛСИ отново не получи дузпа (да в сравнение с тези с/у Барса 2009г. дори не се забелязва търся я в нета, но не мога да намера тоя мач). Ако НЯКОИ ИСКАШЕ ДА БУТА ЖОЗЕ , ЗАЩО не го бутна, когато беше в ЧЕЛСИ ??? И мачкаше наред! ДОри и Барса , която тогава пак беше извънземна!(Сега преди да ми кажете, че четвъртия гол е след фал , с/у Валдез почнете да гледате първенства където има единоборства, а не лежане, симулиране и реване за картони!!!!) Отиваме при Интер , първата година отпадане от Мю , д/г заслужено предвид пропуските на Ибрахимович . На другата година, нищо ново на 1/8 финал. 100% ДУЗПА И ЧЕРВЕН КАРТОН ЗА ФАЛ с/у Калу от страна на друг валтер самуел .Но то дузпи за ЧЕЛСИ не се свирят нормално...(тва е ирония!) Мачовете с ЦСКА МОСКВА ги пропускам и отиваме на Интер с/у Барса . Явен трети гол от засада на "принца"! Но интересно то е, че веднага някои интерист (аз въобще не харесвам интер ) може да каже 1-2 ситуации, когато бе свирена засада, когато няма такава! А и Интер обърнаха и без тази засада, игра 11 на 11! На реванша е безобразие фен на БАРСА ДА ИМА ПРЕТЕНЦИИ!!!! След това което направи Бускетс е СРАМ И ПОЗОР ЗА ФУТБОЛА!!! Питате какво ще стане ако всички почнат да играят дефанзивно както прави ЖОзе , а какво ще стане, ако всички почнат да симулират и да реват за картони като Барса ??? Гола на Боян е от засада, да такива обичайно не се свирят на Барса , но тоя път ги хвана нещо срам аххх . Сега изгледай само това клипче и виж разликата!!![@link http://www.vbox7.com/play]:312bd939 Няма да говоря за съдийските аванти спрямо Барса . Искам само да ми обясните, защо любимият ви отбор, ВСЕКИ ТРУДЕН МАЧ, СИМУЛИРА, РЕВЕ и ПРЕИГРАВА? Защо дори когато вече е спечелил с 5:0 с/у Реал на Жозе , те пак симулират и искат картони!!! Защо постоянно се фаворизира Барселона? Най-добрите, най-красиво играещите, а всички успехи са белязани не просто от грешки, а от безобразия за целия футбол! Меси "най-добрият" за всички времена... Да безспорно изключителен, но майка му стара къде беше сряда до 60 минута??? Някои видя ли го на световното??? Някои видя ли го 2009г. с/у ЧЕЛСИ ? Някои видя ли го 2010г с/у Интер ? А за образът, които се налага за него е направо смешен! Всички го видяха как цепи фенове на Реал М, все едно някои фен на барса е на терена и си прави кефа! Гелосаният (кур 7) може да е пикоч(или поне на такъв се прави), но поне още не е почнал да цепи хората, които ходят на мачове! И по полека в сравнение с МЮ , да те са мразени, че побеждават не зависи му, кой играе за тях. АЗ мразя Барса , не заради успехите им, а как ги постига и какъв образ и се предава. Непобедимата, извънземна, магическа Барса . Е тва го вярват само малките деца и Алекси С0качев ! А и на мястото на Барса щях да изчакам и реванша, защото... ае всичко става, а в момента само Барса може да загуби нещо!

Borkos
30.04.2011 11:20

човеко,ще получиш инфакт,по-полека го раздавай.

Gheorghe_Hagi
30.04.2011 01:17

*smile* мислиш ли, че спартак съм гледал? Незнам калво съм гледал но тук мнението само си казвам с никой не споря и никого не убеждавам.

Divaka_Ivaka
29.04.2011 23:32

Gheorghe_Hagi: 29 април 2011 [20:47] мн мн правилни коментари пишеш братле ЕВАЛА ти дажам браво на теб това е което каза тва мом4е вси4ко е жярно но яжно някои хора немогат даси го приемат

plamo_85
29.04.2011 21:53

Щото се намери кой да го бие и почна да мрънка както винаги де. Трудно ще преглътне че Барса е по добра от негивия Реал М...

mitikamenov
29.04.2011 21:57

Правилно !!!

mitikamenov
29.04.2011 21:36

[@link http://vbox7.com/play]:730f9007 специален поздрав за всички фенове на Умрел Мадрид *smile*

izrodonomiks
29.04.2011 21:14

Барца фен112 [@link http://vbox7.com/play]:7931e259 няма кво да си говорим!

Gheorghe_Hagi
29.04.2011 20:47

При опасна игра се дава фаул и съдията ако прецени,че е твърде опасно може да осъди и жълт. Ако е за червен трябва да е зключително крайно грубо наушние което е извън футбола и да е опит ЗА УМИШЛЕНО НАРАНЯВАНЕ НА ПРОТИВНИК. За това са и тези множества повторения - освен, че няма контакт с играча Пепе играе с топката. Прияърлят който каза,че трябва да забранят Пепе да играе футбол, по твоята логика за тези изпалнения на Де Йонг на световното срещу Шаби Алнсо и изпалненията на Дженаро Гатузо трябва в затвора да ги вкарат или направо да ги бесят най-добре а? Футбола е за мъже приятели в истинския смисъл на думата, обувките ми са се пълнили с кръв и съм си късал нокъта на палеца хвърлял съм го обувал съм гетата и пак съм продължавал да тичам, все по големи путки стават съвременните мъже!

Borkos
29.04.2011 22:09

нямаш си на идея,колко си прав.Дори да те ударят в глават,и то неволно,какво е това падане превиване изкарване с носилки.Съвземаш се и пак почваш.Ама това е днешния футбол

Barca_fen112
29.04.2011 20:33

[@link http://www.youtube.com/watch?v=o9GLU9] hNgVE&feature=player _embedded Няма кво да коментирам .. ! Смешни сте балерини !

jahatam
29.04.2011 19:23

Може би единственото хубаво нещо в този мач бяха головете на Меси...

Captain
29.04.2011 18:43

Съгласен съм! Единствено резултата ме радва. Самият мач беше ... меко казано не много интересен. Само за пример мога да посоча мача от ЛЕ м/у Порто и Виляреал - такова голово шоу и такава игра...прекрасен мач.

brillante_297
29.04.2011 18:39

все тая, мачът вече свърши и сега гледаме към другия, дано обаче да не бъде цирк като този, защото съм убедена, че има доволни само от резултата, но ните феновете на Реал, нито феновете на Барса харесаха футбола в мача- това си беше цирк (мое мнение)

troublesome86
29.04.2011 18:30

[@link http://www.youtube.com/] watch?v=VwPQ0fInwx8 Captain я вникни ти малко....*referee* е с Барса във всеки мач..

Captain
29.04.2011 18:38

Няма какво да кажа! И двете са за червен. Вярно е, че на Барса е по-грубо от това на Пепе. Но нека да не вадим клипчета от 100 сайта, защото ако става дума Пепе трябваше да бъде изгонен и миналите два мача(за първенството и за купата). Също така Адебайор трябваше да бъде изгонен в последния, както и Марсело. Аз говорех за конкретната ситуация на Пепе с червения картон. Безспорно е, че трябваше да се дадат и много картони на игргачи на Барса за симулация, но това е играта. Винаги ще има недоволни-все пак играят два отбора. И Барса са били ощетявани и подпирани както и ВСЕКИ друг отбор. Просто всеки симпатизира на някой и вижда това което иска.

Divaka_Ivaka
29.04.2011 18:24

аве барса кога сте се осазнаете ве 4е барса са садииски отбор бравоо на Gheorghe_Hagi**whistle**ball**money*

brillante_297
29.04.2011 18:23

не мога да разбера, защо все още се говори за това, че Пепе щял да "потроши" краката на някой футболист, при положение, че вече всеки видя ситуацията на повторенията и става ясно, че той дори не докосва крака на Алвеш?

bitchslapper
29.04.2011 18:23

Ама ПРИЯТЕЛ никои не казва, че няма картон.Има, би трябвало освен на пепе за острото влизане, то и червен на алвеш за симулация !

Captain
29.04.2011 18:32

Съгласен съм, че трябваше да има и картон за Алвеш, но вие всички за да разберете, че "няма" фаул изгледахте 10 повторения, а съдията трябва да вземе решение за 2 секунди. На всичкото отгоре от позицията на редера няма как да се види дали има контакт м/у двамата. Относно коментара на brillante_297 точно това неможеш да разбереш, че не е нужно да го срита за да му покажат картон. Самото влизане беше много грубо и заслужен червен картон, както и заслужена победа на Барса!

Gheorghe_Hagi
29.04.2011 17:56

Плюе Пепе, да грyб е да глупав е Пепе и то много избухлив е не може да се контролира, но Моуринио го сложи на такава позиция, че Пепе цял живот не е играл там, и докато не му дадат този смешен картон които момчето игра ЗА топката и игра СЪС топката аз не чух името Меси във мача, и сякаш след изгонването на Пепе камък се вдигна в сърцето на Меси, остана непокрит 2 пъти се пробва и 2та пати му се получи... Ще се моля за теб приятел някой ден да си отвориш очите и да видиш бялата истина каквато е, не каквато изглежда или искаш да бъде!

brillante_297
29.04.2011 18:25

много много си прав!

Captain
29.04.2011 18:15

И нима искаш да кажеш, че не е имало фаул и картона не е заслужен ?! Червен картон не се дава само за счупване на крак, ръка, глава или когато има кръв. В правилника е написано, че червен картон се дава ако някой футболист ЗАСТРАШИ здравето и живота на друг. Вникнете малко с контекста!

Americano
29.04.2011 17:27

Ето един истиски фен на Реал Мадрид. Поучете се от него. "Фен съм на Реал Мадрид,фен съм на този отбор не заради Ел Капитано-Раул,не заради президента Перес,който така хитро отмъкна двигателя на Барса-Фиго и създаде звездният "Галактико",не заради втория му мандат и опита да направи втори "Галактико" с привличането на Кристиано Роналдо,Кака и Бензама,не заради привличането на Жозе,а заради съвсем други причини,които ако почна да изброявам и 90% от хората тука ще гледат и ще се чудят за какво пиша,затова само ще кажа/напиша,фен съм на Реал от 20 години вече.Но взе да ми писва вече и то яката,защо Жозе реве като малко дете???Защо футболистите след него реват като бебета за близалка????Защо???Тях няма как да ги попитам директно,затова ще попитам вас,големите "фенове" на Реал,защо ревете вие????Защото може би Пепе трябваше да го изхвърлят от футбола още 2009 година след мача на Реал с Хетафе,може би затова ревете толкова много???Може би Пепе трябва да начупи краката на някой свой колега зада го изгонят???Защо ревете пак ва питам аз във този късен час???Какво направи Реал до 60та минута преди да изгонят Пепе???Ако небяха го изгонели Реал щяха да бият с 3-4 гола разлика????Неставайте смешни,моля ви се!!!И все пак какво щеше да стане???Ами Реал най-много да бяха се добрали до 0-0 или в най-добрия случай до 1-0 и какво ставаше след това на Камп Ноу???Всичко в защита(както е по-принцип всеки отбор на Моу срещу Барселона в последните му 7-8 мача)и щяхме да се надяваме на едно 0-0 ли????Ами да писна ми да гледам такъв Реал,да се правим на много велики срещу Леванте и прочия,а когато се изправим срещу вечния враг,да се крием като МИШКИ буквално!!!!!!!!!На Бернабеу пред 80-000 фена да играем без нападател????Това е СРАМОТА!!!Да стоим затворени в нашето наказателно поле до 60-70та минута и да чакаме Кака,Бензама или Игуаин да влезе и да вкара някой гол или да направят някоя атака и да бием с 1-0???????Това ли е Реал????И престанете да гледате в канчето на другия,защото колкото пъти свиреха в полза на Барселона срещу Челси,Интер,Арсенала и прочия толкова и ги ощетяваха в тези сблъсъци,а Жозе е последния човек който може да реве срещу Барселона,защото ако небяха тези съдии,нямаше нито ШЛ да види,нито каквато и да е купа до сега.Неможе с футболисти от ранга на Роналдо,Кака,Бензама,Игуаин,Марсело,Юзил,Ди Мария и прочия ти да ми играеш в защита ВСЕИ мач срещу Барселона.От всичките мачове до сега,направиха едно полувреме за финала на купата,що горе добре,полувреме в което ако Реал изглежда зле срещу Барселона трябва минимум играта от това полувреме да е всеки мач срещу тях и после ги върна като мишки в собственото си поле и чакахме чудото да стане,е да стана в 102 минута с невероятен гол на Роналдо и компания,ама сега какво???Всеки мач това ли ще чакаме????Ами да пичове и пички малки ПИСНА МИ да гледам този човек в Реал и да ебава майката на отбора,а и вече на клуба,като морал,респект и всичко останало.ПИСНА МИ!!!!!!"

Gheorghe_Hagi
29.04.2011 17:50

Незнам кой е този 'ъфен на Мадрид'' но е в толкова грешен лабиринт, толкова зле му се е размътил мозъка, че никой не може да му помогне! За мен Моуринио е от тези хора които са докоснати по един или друг начин от господ, коя въшка си ти че да коментираш Моуринио имаш ли 2лв за кафе на центъра да излезнеш... Всеки въшкар взе мадридист да го раздава от 20 години бил мадридист... Боже господи с коя рака да се прекрастя, не обвиявам УЕФА и не мисля, че всичко което се slucvа е умишлено, но симпатия към Бърса има, подбутване във финалите има и това е НЕОТРЕЧИМ ФАКТ! И да дойда на темата която оспорвам защо Моуринио е роден мадридист... След 'ътеатъра'' в Сряда така да го кажем се загледах във фланелката си със емблема на мадрид и си казах че този човек сега ако покаже слабост и се откаже от тази фланелка значи е един обикновен успял треньор, но ако пак не както и си мислех значи това е точният човек и то само защото си казах - след този 'ътеатър'' Jose тази вечер подписва със сигурност още веднъж този 4 годишен договор със Real и благодари на господ че е тук - така си помислих аз.Снощи вечер гледах новините и след въпрос от репортер дали той съжалява, че е в Мадрид думите на Моу бяха: 'ъСега обичам още повече тази бяла фланелка и има много по голям смисъл да бъда тук!'' Питам още един път кой си ти да коментираш Моурнио или схемата му че играл първо половреме дефанзивно второ офанзивно или както иска?! Кой си ти, дори най-успешните Български имена във футбола не смеят да коментират този слабичък португалец-не съм му фен но само мога да го уважавам!

gaitaneca
29.04.2011 17:00

ей това се иска от моу тази да излизаме сре6ту барса със атрактивен футбол и да се покажем веднъж и вече до година чакаме о6те по големи успехи мисля че купа на краля 3,4 във 6ампионската и втори във ла лига е добре

Captain
29.04.2011 16:40

Е той ще се сети да спре да приказва и да помисли малко върху грешките които допусна. К'во се мисли за много велик? Все другите виновни. Неможе да претендираш, че си голям треньор с големи играчи и възможности, а в същото време да излизаш на собствен стадион в глуха защита и да чакаш късмета. Не винаги става.

PetarRM
29.04.2011 16:33

за тактиката е прав роналдо трябваше да играе кака, игуин и бензема вместо ди мария, юзил и адебаьор дето бяха кат призраци !!!