Бербо и Юнайтед не се споразумяха за нов договор

18:28
Бербо и Юнайтед не се споразумяха за нов договор
Димитър Бербатов и Манчестър Юнайтед не успяха да се споразумеят за нов договор, което означава, че нападателят може и да напусне "Олд Трафорд" това лято.

Преди Коледа Бербатов е бил уведомен, че клубът е готов да му предложи двегодишен договор с увеличение на заплатата от 80, 000 на 120,000 паунда, но когато преговорите се подновиха тази година офертата е била променена на едногодишно удължаване на стария договор.

Това определено не задоволява голмайстора с 21 гола на Премиършип и най-вероятно клубът и играча ще се разделят през лятото. "Комбинацията от ставащия на 30 години Бербатов и изгряващия Хавиер Ернандес промени доста нещата", заяви източник от клуба пред Goal. Com. "Не се очакваше Чичарито да тръгне толкова добре, а и връщането на Рууни отново в отлична форма порази шансовете на Бербатов за нов договор", казаха още от клуба.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MeToDueB
28.04.2011 01:16

Бербатов не си е загубил формата. Виж как срещу Фулъм влезна и вкара гол за 2-0, преди това с Болтън вкара и се пишеше как е в добра форма, отново бележи и т.н и после дойде мача със Сити и направи цели 2 пропуска и край .. невероятно слаба форма на Бербатов и следващия мач резерва, в други мачове вкарва голове, асистенции пак следващия мач е резерва. А срещу Нюкясъл Гигс, Ернандез, Рууни изпускаха далеч по-чисти положения от тези на Бербатов и накрая нямаше виновен за 0-0, срещу Евертън 1-0 пак дозина пропуски, срещу Шалке пак много пропуски, но всеки се сеща за Бербатов или просто в България изопачаваме малко повече нещата .. знам ли, това чета предимно. Бербатов си имаше име в Тотнъм, феновете скандираха името му всеки мач, пееха песни за него и той се махне с надеждата да играе в ШЛ .. играе 2 мача първите, вкара 4 гола и после айде чао на финала малко, следващия сезон хич, сега пак... в БЕрбатов липсва спортната злоба и борбата за всяка топка, липсва желанието за пресиране, но не се размотва в никакъв случаи, връща се в защита, поема отговорност и организира играта..

brickbat
28.04.2011 01:00

ама ако не са тези които да тичат той нямаше да вкара около 18 гола от тези които вкара. не мисля че му е за парите а за страха - страх го е да се бори всяка година за местото си и затова иска по - дълъг договор, страх го е че след като се отказа от националния (за което го подкрепям) си мислеше че вече играта му е потръгнала в Юнайтед и може да се размотава по терена както преди обаче точно заради това отпускане сега си прееба шанса да стане легенда за Юнайтед. в началото когато беше или-или положението се мобилизира и успя да направи това което се искаше от него, но ето че няма характера да стане това което би могъл да стане. а пък това че не е пускан в игра и си е загубил формата е глупост, защото през цялотот време е тренирал, дори трябва да желае повече от всичко да се раздаде когато дълъг престой не играе а после го пуснат в мач като този за ФА.

machocka
28.04.2011 06:19

Пич я ми кажи като дойде в Юнайтед колко сезона изкара с над 15 асистенции??? Подиграват се с Бербатов постоянно.За толкова голове е навързвал защитите и е поддавал на Рууни или на Роналдо (Макар, че на него по-малко)

MeToDueB
28.04.2011 00:53

какъв алчен, той се къпе в пари, ако мислиш, че му е за парите, щеше да играе за Ман Сити, офертата беше реална тогава и беше 175 хиляди паунда на седмица почти двойно над това, което зима до ден днешен в Юнайтед и 32,75 милиона паунда, ако беше за пари, щеше да е там. Момчето си има класа, техника, но не е преценил, че в тоя отбор трябва да си малко дърво, да си по-борбен, да пресираш много и да тичаш, като кон с капаци, за да си ТИ и за да те оценят. Миналата година сигурно си е мислел, че трябва да бележиш, ама сега вижда, че и това не е достатъчно ..

brickbat
28.04.2011 00:23

Алчен е алчен е, 2 сезона беше под нивото което се очакваше, да не говорим, че миналия сезон заради него Юнайтед загуби титлата (мача с Блекбърн) и сега какво!/ хората му предлагат договор до 2013 ( неговия изтича до 2012 + тази 1 ) и той не иска ами Гигс и Скоус - на тях всяка година от 5 години насам им предалгат договор за още една... и с него и без него Юнайтед ще е силен отбор, защото е отбор, а не е Меси, Роналдо или Торес.

MeToDueB
28.04.2011 00:08

Барса и Ман Юн на финал, 100% Юн ще излезнат страхливо и дефанзивно, следователно Бербатов евентуално ще влезне прио резултат 2-0 за Барса в 60-70-та минута след целия принос който има за спечелването на титлата в Премиершип със своите 21 гола, но Сър Алекс няма да му даде титулярното място от страх, от дефанзивна игра, от идеята му да пресира и да играят защитно за всеки сантиметър терен, очаква ни грозен финал, но сигурна победа за Барса с повече от 2 гола през втората част

Love_Berbatov
27.04.2011 23:44

Бил на 30 години и вече е стар.Ами Райан Гигс е на 37-8 и кво пак играе добре *wink* Ми остави си го Ернандес да му подават дълги топки и да си ги спира на 1км от него.Нищо лично към Ернандес,ама той играе от скоро.Докат Бербатов ги разпиляваше повечето добри отбори когато играеше в Леверкузен и Тотнъм.Даже си го спомням как вкара 1 великолепен гол на Шмайхел още в националния.

Love_Berbatov
27.04.2011 23:36

Тия Ман ако изпуснат Бербатов,ще са супер загубеняците.А тоя САФ и той е яко зле,че залага на бързината на Ернандес,вместо опита и техниката на Бербатов.Добре,че беше Барбука с неговите 20 гола,иначе Ман щяха да мечтаят за 19-та титлва.Направи 1 пропуск и край вече не може да играе.Супер шибаното отношение имат към него.Буквално му акат на труда !!!Ако тоя САФ не пусне Митко на финала му пожелавам Ернандес И Руни да пропуснат на празна врата и ман да паднат :@

ManUnitedfan07
27.04.2011 20:42

Иначе правилно казва, че не е правилно това отншение към Димитър.

lupo800
27.04.2011 13:32

Да се откаже и от Манчестър,както стори с нац.отбор.

ManUnitedfan07
27.04.2011 20:41

Пича му е асистент *joking**joking*

extol
27.04.2011 15:45

Не, че искам да се заяждам или нещо, но ми е много интересно ти от къде знаеш, че си е тръгвал със сълзи на очите?

MihailoFF
27.04.2011 14:59

Ти си доста голям нещастник знаеш ли? Както виждаш Бербатов не се е отказал от Манчестър. А и явно си толкова тъп и ограничен че си чул някъде новината "Бербатов се отказа от националния" и вече се мислиш за много знаещ. Незнаеш обаче че на него хвърляха цялата вина за загубите нали? Незнаеш че си е тръгвал със сълзи на очите след почти всяка тренировка...

Santti
27.04.2011 12:37

Как може да се сравнява ернандес с бербатов. Единия сега навлиза в големия футбол, и снощи това си пролича. Все още има много паника в играта му трябва му поне още 1-2 сезона за да започва като титуляр. А и през сезона не съм видял чичерито да вкара гол на повече от 1-2 метра от врата всичките му са все такива добутвания. Докато берба си има техника. Чичерито си е типичен таран, няма никаква техника.

FaNaTiKa
27.04.2011 09:29

Бербатов трябваше сам да прецени преди да отиде в Манчестър Юн, че като стил на терена е малко по-добряг, няма спортна злоба в него, а във всеки един играч на Юнайтед я има, не пресира достатъчно, а гениален и изпъква с други качества : техника, мисъл, атрактивни отигравания, пасове, красиви голове и т.н. той е като художник на терена, винаги прави красиви неща и се старае да играе атрактивно, но в Юнайтед никога няма да го оценят, там е нужно да се хамалиш, като шоп от 40 метра, да се риташ, да се буташ и с една дума да не спираш да тичаш, за тях просто това е футбол. Все пак феновете никога не са отричали качествата на Бербатов и винаги го оценяват, като гениален, но предпочитат англичанина Рууни пред него разбира се, а сега предпочитат и Ернандез, млад и борбен, макар да няма никакъв контрол на футболист и спиране на топката, както и идея .. само едно пласиране, бързина и издръжливост

Jokoman
27.04.2011 11:39

Абе Ернандез има още мляко покрай устата...това момче те първа ще се усъврхенства и ще се учи на какво ли не в играта за разлика от него Бербатов вече е завършен футболист незнам как може да правиш такива сравнения...Мога да ти дам 10ки примери с такива играчи дето не са имали първото докосване,техника и т.н. а после са станали звезди...Един от тях е К.Роналдо...да по добри отигравания правеше от Ернандез но нямаше нищо общо с това което е сега...

Lubo0o
27.04.2011 11:21

Нз ако не му се дава достатъчно шанс по добре да го продадат , но ми се вижда че Сър-а няма да иска да го даде толкова лесно , щом го държа дори когато всички го хулеха значи и сега няма да го продаде дано е така , а ако го продаде нека отиде в голям отбор и да играе всеки мач !!! Мисля , че в Италия ще се впише добре там не залагат толкова на тичане и борбеност .....

FaNaTiKa
27.04.2011 09:20

по-добре да се махне, прекалено неблагодарно се отнасят към него : медии, фенове и ръководство. Той отиде в Юнайтед за да играе в ШЛ, а колко мача игра ? Започна кариерата си в Юнайтед с 2 мача, като титуляр и вкара 4 гола (х2 на Селтик и дебюта срещу Олборг май беше) в тях и от следващата година не играеше в турнира. Вкара хетрик на Ливърпул, 5 на Блекбърн, хетрик на Бирмингам и още много решителни голове, че и първия за сезона в Премиершип, което все пак е от значение. Ернандез, като вкара хетрик на Ливърпул или вкара срещу някой по-силен отбор с по-гениално отиграване от това да стои и да чакали пред гол линията (което все пак си е талант), но тогава да го хвалят повече от Бербатов. Много грозно отношение, но Бербатов е на 30, българин е .. нормално е. Трябваше да си седи в Тотнъм, там феновете го уважаваха, отбора с всяка година израства все повече и повече и за него ШЛ не е мираж или да беше отишъл в Сити, вярно отбора го правят с пари, няма историята и величието на Юнайтед, но феновете му щяха да уважават много повече Бербатов, виждаме какво им е отношението към Тевес, че и капитан стана, а преди в Юнайтед не го пускаха да играе, същото отношение като към Бербатов сега беше и към Тевес и те го принудиха да си тръгне

termil
27.04.2011 08:42

този Ернандес няма и един гол извън малкото наказателно поле ще го видим колко голям голаджия е като му свърши късмета

Acerone
27.04.2011 08:19

изгряващ Ернандес ... Моля ??? тоя от 1 метар неможе да вкара *lol* един гол да е направил сам ? все чака на гол линията . 1 на 1 никой неможе да мине , пълна скръб

kris01
27.04.2011 00:33

teenage_head: 26 април 2011 [22:31] #55
Къде са сега феновете на Арсенал, Челси и Ливърпуул? Ето това е красив футбол, това е истината! Фен съм на Арсенал,но Маннн наистина направиха страхотен мач

accept
26.04.2011 22:45

Когато Юнайтед се изправи срещу някой испански отбор се вижда колко са жалки, а срещу тези отбори с бягане и борба не става ,тогава Бербо ще им трябва.Примери много, от Барса до Супердепор.

Jokoman
27.04.2011 00:50

Гаден хейтър такъв ще ти кажа само...Лека нощ...ГГМЮ...И мач с мач не си приличат веднъж сме изгубли другия път ще бием пък и сме на Уембли там каде сме взели 1вата си ШЛ така че нека свърши мача защото ми писна преди всеки мач от ШЛ още от 1/8 как са щели да ни згазят тия и уния пък ние за сичките тия мачове сме допуснали само 3 гола *smile*

djstoxer
27.04.2011 00:39

Прав си. В Испания са 2 отбора, в Англия са 4, 5 с някой уговорки. И какво от това. Нима забрави Май месец 2009 година, когато доста по-силният Манчестър тогава гледаше мача отстрани?

Jokoman
27.04.2011 00:06

Като са толко велики що се се дънят бе...5одини 4 полу финала...послдните 4 се очертавя 3 финала....Кво ми фалиш толко скапаните Испанци като 3тия неможе да се сравнява даже с отборите който се борят за оцеляване в ВЛ

Lubo0o
27.04.2011 00:01

Ахахахаха примери много я ми кажи друг пример освен Реал и Барса ??? В Испания си играят 2 отбора а другите гледат 3тия ми изостава обикновено с по 10 - 20 точки какви отбори ми бръщолевиш тук *confused**lol*

teenage_head
26.04.2011 22:31

Къде са сега феновете на Арсенал, Челси и Ливърпуул? Ето това е красив футбол, това е истината!

lozan_kr
26.04.2011 21:46

ако си прочел в началото- пише че гледам ман ю заради бербо?!

gringopro
26.04.2011 21:26

Лозанчо,помисли малко и се засрами !
Нищо лично.

ManWR10Utd
26.04.2011 21:38

Че с един коментар показа само че мразиш и даже и не се усещаш*wink*

lozan_kr
26.04.2011 21:33

само не виждам за какво? подскажи ми?!

lozan_kr
26.04.2011 21:20

почти всички гледахме манчо заради бербатов! като напусна роналдо и сега като не играе берба са много слаби! дано паднат от арсенал и челси и САФ да си изяде гъза от яд!а барби заедно с другите 2 коня петрови точат зъби за БФС - никъде няма да продължи - запомнете добре!!!
успех на шалке/ колкото и да мразя швабите/

gringopro
26.04.2011 21:16

Истината е една,МЮ ще ги има и след нас!
Дайте по възможност да не се караме и обиждаме.
Всеки има право на мнение,а истината излиза наяве след време.
Само времето може да бъде съдник!
Успех,Юнайтед с/у "миньорите",дано се получи хубав мач!!!

gringopro
26.04.2011 21:01

Аз също съм на мнение,че трябваше през зимния трансферен
прозорец,САФ да вземе 2-3 халфа,но не би.
Моето мнение е ,че и О'Шей и Еванс са крайно неубедителни.
Подкрепата на феновете,САФ и духът,който има МЮ,обаче ги
теглят напред.Огромна е и заслугата на Бербо,но какво пък,
животът продължава...давайте,дяволи!!!

Jokoman
26.04.2011 21:03

Тогава той каза че няма да пипа отбора...А през лятото ще подсили халфовата линия!!

gringopro
26.04.2011 20:49

Важното за мен , е че един българин игра в любимия отбор и за
мен се представи доста добре през годините.
Не мисля,че годините му са причината тъй като Гигс и Скоулс не
са по-млади,нито пък формата на Ернандес...единствено САФ си
знае и си е негова отговорността за това решение.
Благодаря ти Бербо за десетките хубави моменти,които си ми предоставил с играта си и за поведението ти извън терена !
Пожелавам му успех,където и да продължи,да бъде здрав и да
прославя България още години!
Все пак,надеждата умира последна,може пък и да се споразумеят и си играта си да помага на МЮ,така както той си умее.
Искрено се надявам,че Ернандес ще оправдае доверието,защото има качества и ще води нападението на
Великия,
Манчестър Юнайтед!!!

MeToDueB
26.04.2011 21:07

кога пък съм казал, че е най-добър, аз мразя тези титли НАЙ-добър, такъв няма .. ГИГС е най-великия играч в Юнайтед, една истинска легенда, която играе и днес, най-постоянния и най-обичания футболист в Юнайтед, никога не съм казвал Бербатов е най-добрия : най-техничния, най-дейния .. Рууни пък е най-енергичния .. всеки си има качества плюсове и минуси .. ти пък мониантов ли си къв си някакъв измислен ограничен самозванко с робска психика, къде си тръгнал да ми говориш .. въобще не ми говори, не си ми на нивото

krasi3600
26.04.2011 21:03

браво брато това е пример за изсказване за нашето момче,а не онзи мендил методиев бербо бил най-добрия в ман. че е играч от висока класа да, но не и най-добър*beer*

FaNaTiKa
26.04.2011 21:01

да съм казал, че не е ? Естествено, че е полезен и беше крайно време да му намерят най-добрата роля, все пак той е енергичен, борбен, пресира и много добре организира играта, той не е типичен нападател

ManWR10Utd
26.04.2011 20:59

Пич моля ти се откажи се от "експертните анализи" защото просто от всеки коментар личи че нищо не разбираш и на тактика си нула. Вместо тука да се правиш на многознайко вземи започни да гледаш не само топката а и другите футболисти как се движат и защо "бягат" и може би ще разбереш защо Рууни е толкова ценен и полезен.

FaNaTiKa
26.04.2011 20:52

причината е, че Юнайтед имат много слаба халфова линия и от нападателите се изисква преса и тичане за всяка топка, макар да е безнадеждна и т.н, все пак нашето момче играе с акъл, а не бяга за всяка топка, като простинал кон, а в Юнайтед това значи несигурност, всеки играч там трябва да търчи, че иначе накрая губят, те не са кой знае колко добри, просто САФ е много добър, мен дори смешниците от българската А група ми изглежда по-добри от играчи, като Гибсън, Евънс, Карик, Флетчър, Валенсия, а защо не и Парк, пълни дървета, това новото момче ернандез също дърво си пада, евала пичага е и се бори, бележи и е бърз, ама една топка не може да спре, няма никаква техника, но е хитрец и знае къде да стои

izrodonomiks
26.04.2011 20:31

ТОЯ САФ Е ИЗКУФЯЛ ЯКО.Като си отиде Бербо оня ли гном ще вкарва няма да има всеки път на гол линията *lol*

Jokoman
26.04.2011 20:33

Ще те викне тебе че ти си по добър от него...

krasi3600
26.04.2011 20:28

леле методиев колко си жалък брато *cry*плачи ми се от теб*cry*

Lubo0o
26.04.2011 20:27

Офффф това ще е голяма грешка Бербатов ги е изваждал не веднъж от трудни моменти и така да му се отблагодарят ....... Защо не вземе да изгони Гибсън , Обертан, Джони Еванс и др издънки ами гони голмайстора на отбора ..........

FaNaTiKa
26.04.2011 20:30

и според мен е неспаведливо, защото в началото на сезона, когато Ернандез още не играеше, Рууни беше контузен, точно Бербатов бе човекът, който ги дърпаше и до ден днешен от началото на сезона при положение, че последния месец от 10 мача 2 е играл, пак остава играча с най-много пъти "играч на мача", пак остава голмайстор на отбора, пак остава играч с най-полезно действие в отбора

ENGLANDFTW
26.04.2011 20:20

Пропуснах да спомена и още нещо важно - всяко зло за добро. Всичките псевдо фенчета, които уж подкрепят Юнайтед НАЙ-НАКРАЯ ще си изберат друг отбор. КЕФ!

Jokoman
26.04.2011 20:22

Подкряпят ми оная работа...Нали ги гледам как само за Бербо бълнуват и псуват САФ и кой ли не щото Берба е резерва .....

ENGLANDFTW
26.04.2011 20:18

"Това определено не задоволява голмайстора с 21 гола на Премиършип..."
"Намерил Гюра мАсло па си намазал г*зЪ!", дето има една поговорка. Нали разправяше, че нито пари го интересуват нито нищо, важното е уж беше да бъде в най-големия клуб? Нали всеки друг отбор щеше да е стъпка надолу в кариерата му?
Великани като Солскяр и Шерингам не правеха проблеми за нищо, не правеха проблеми че са и резерви, а нашия нещо се взе много насериозно.
Един Бекъм се издърви на Стареца и беше изхвърлен като куче, а какво остава за Бербатов ..... българска му работа. Да се маха.

MeToDueB
26.04.2011 20:20

ти па жълтурко, четеш измислиците и си мислиш, че са верни, много си заблуден

ceco26
26.04.2011 20:17

И още нещо-в Англия много държат на англичаните, поради което Рууни все играе и все е превилегирован, за разлика от Бербо, когото съсипват при всеки пропуск. А иначе е нормално, ако има пререкания м/у Бербо и Ернандез-кой себеуважаващ си класен футболист ще позволи келешче да играе вместо него, когато има шанс за златна обувка...

ceco26
26.04.2011 20:13

Головете от далеко са си готини, не е лесно да уцелиш вратата и правилното място. Но съм съгласен за Нани и Рууни на моменти. Нани се хамали само и само да вкара повече голове, ама напук не става и не щеш ли асистира така.

krasi3600
26.04.2011 21:07

много си прав*beer*

moniantov
26.04.2011 21:04

Абе методиев ли си незнам къв си. Скрий се, ти неразбираш от футбол бе .Нани е лаком да ама там дето трябва да е лаком ама като стигне до наказателното винаги я вади вътре и има гол. Това че е неточен в опитите си от дистанция да вкара е много различна тема защото тогава всички футболисти трябва да им се вика лакоме, лайнарче и т.н.. Мисли малко ако не стреляш към вратата няма да вкараш. Като героя ти е Меси или някой друг който подава дори когато може да вкара. Не обсъждай отборите които играят по офанзивно. А това че НАНИ е малко лаком да трябва да си лаком защото ако не си докато се огледаш на кой да подадеш топката вече я няма. Замисли се преди да пишеш коментар

MeToDueB
26.04.2011 20:19

да и за мен Нани е лайнар с това си отношение, че опропастява атаките на отбора, за да може той да бележи, а Рууни момчето иска отбора му да побеждава, не го прави с цел да се прави на големия играч със сигурност. Но все пак няма логика, Нани е лаком, а има толкова много асистенции

luiz_lfc
26.04.2011 20:13

тоя куция за мен не заслужава да играе в б окръжна честито на юнайтед че се отърваха *beer*

ceco26
26.04.2011 20:10

Каквото и да си говорим-Бербо е чудесен и заслужава повече! Може да не вкарва тупалки от далеко, ама ножици си прави, с глава вкарва...отделно миналият сезон сума ти асистенции, а този сума ти положения на отбора си прави и на края кво?-Ернандез играе, защото бяга малко повече и вкарва голове, които всеки би вкарал, вкл. Бербо /макар да е направил 2-3 пропуска, случва се/. И най-вече много добре обработва и опазва топката, а не като Ернандез да я спира след 3-4 метра, защото я е изпуснал.

FaNaTiKa
26.04.2011 20:16

Ернандез си е голова машина, просто знае къде и кога и много бързо се позиционира и бележи доста, но е консуматор, ако в Юнайтед не върви някога играта на Рууни или Нани и на Гигс също, Ернандез няма да може и да пипне топката, въобще не ми харесва контрола му, не може да спре топката от 6 пъти 1 я спира и общо взето техниката му куца, но все пак бележи момчето, млад е, първи сезон му е и е пичага за мен, бори се много и силите му го позволяват

Jokoman
26.04.2011 20:12

Гледай сега моето мнение е че Берба найстина си е играч,ернандез също....Но мисля че има някакви пререкания там и за това става така...Иначе не виждам друга причина!!!

akrapovi4
26.04.2011 19:59

- Като излизам от тунела на „Олд Трафорд", отгоре са знамената на чужденците. Нашето е последно, постоянно го гледам. Кеф ти е. Българин в Манчестър Юнайтед - убийствен кеф. Борил съм се да го постигна. Успял съм, затова нито някой ще ми свали усмивката от лицето с негативни коментари, нито нищо! ..."
Д.Бербатов

ceco26
26.04.2011 19:56

Нямам коментар относно думите на изродномикс, а по темата...нима 5 мача на кръст в началото на кариерата на Бербо в манчо са етикет за това колко добре се спрява в големите мачове? Сега играта му е по-различно от онази, която показваше, когато сафа го пускаше срещу големите отбори, а и толкоз срещу Пуул не се ли доказа? Без да е опитал, сафа нищо не може да каже със сигурност. Бербо като има ден и на Барса ще намери да наниже 2-3 гола, а това, че искат от него да бяга като кон...

FaNaTiKa
26.04.2011 19:52

Рууни в добра форма ли е бил ??? Кога това, аз гледам почти всеки мач на отбора и не съм видял да е в добра форма, най-вече относно вкарването на голове, много е слаб в това нещо през този сезон, ама много слаб, но играе добре, като организатор на играта

Jokoman
26.04.2011 20:18

Абе ти прост ли си?Само това ми кажи....Секи си има различно разбиране и харесва различни стилове...Който не харесва това което харесваш ти значи не разбира така ли? да еба писна ми вече от такива пиклювци тука да те ядосват по цял ден и да говорят неща който нямат и хам хабер от тях!!

FaNaTiKa
26.04.2011 20:14

не се правя, а съм, а ти не си, щом си фен на Юнайтед, следователно не си фен на красивия, техничния и приятния за окото футбол, а си фен на дърварския футбол, играчи като Флетчър, Карик, Гибсън, Парк, Валенсия .. по-големи дървета не съм виждал в нито един от топ50 отборите в Европа

Jokoman
26.04.2011 20:10

Е сега разбирам че найстина нищо не разбира....Момче в Англия р такъв футбола и ако не ти харесва пускаш си Барселона и гледаш как влизат с токата в врата....Това е Англия и такъв е стила на игра...А тези който съсипват атаките ако не са те Чичерито и Берба нямаха да имат и по 5 голо....прегледай статистиката за асистенций моляте.....И за пореден път не се прави на РАЗБИРАЧ!!!!!!!!!!!!!!!!

FaNaTiKa
26.04.2011 20:07

и какво добре ли е, като Нани и Рууни да опропастяваш атаките на отбора си с нескопосани опити да вкараш извън наказтелното ? за какво го правят, като не е успешно, а и е грозно, Според мен няма по-грозно от това да се хамалиш като селянин от 40 метра и головете, които много ги тачат "разбиращите" головете от далечно разстояние били много красиви .. няма що, пълна грозотия са за мен

Jokoman
26.04.2011 20:03

Леле за такива разбирачи като тебе ще ти кажа...Рууни стреля по толко пъти но извън наказателното поле....Преди гола срещу Челси не беше вкарвал извън наказателното поле от 07 или 08 не помня точно а на Берба и Чичерито сичките са в наказателното и да некажа че сичките им са от пред малкото наказателно поле!!! Пак ти казвам не дей да си толко разбирач *smile*

FaNaTiKa
26.04.2011 20:00

да ама стреля на мач по 6,7,8 пъти, записвам си ги всеки път, за да оборвам такива разбирачи, като вас. Ернандес прави по 2 изстрела на мач и вкарва 1 гол, Бербатов и той така, а Рууни стреля постоянн от всякъде и вкарва най-малко, очевадно е най-слаб в реализирането на голове, винаги съм го твърдял, дори и миналия сезон, винаги и знам, че като реализатор не е толкова добър, за това евала на САФ, че му намери поста, борбен и пресира много, тича и организира добре играта

Jokoman
26.04.2011 19:56

Ами то се вижда къв си разбирач....Че той каде играе бе аджаба? На върха на атаката ли че искаш да ти вкарва говолове? Не виждаш ли колко често поема топката още преди центара!!!

oxlio
26.04.2011 19:20

хахахах това е невъзможно *smile*))

ReZo
26.04.2011 19:14

Не е проблема в добрата форма на Чикиджито или това,че Барби става на 30 ..проблема е ,че в истински важните мачове, нашата набедена "звезда" е пълен ташак..Получи достатъчно шансове във важни мачове, навсякъде се провали и сър Алекс го разкри ..толкова е просто. Какъвто беше в национала, такъв е и в клубния си отбор..Добър футболист, който обаче няма топки и характер за истински важните мачове ..Най-нормалното нещо на света е стара и опитна лисица в бранша като сър Алекс да не му поднови договора..Договори не са били подновявани и на далеч по-славни и заслужили от Барби нападатели на червените дяволи !

FaNaTiKa
26.04.2011 19:58

ами мачовете в Тотнъм, които изнасяше сам срещу Челси, Арсенал, ПСВ и други мачове в Европа и срещу грандовете 1-1 срещу Ман Юн с гол на Бербатов за Тотнъм и в Леверкузен много важни голове и мачове изигра. Тук не говорим за важни мачове, обикновенно Юнайтед по-често губи в така наречените от вас (неразбиращите футбол) - важни мачове, а печели според вас "мачовете без значение" и така става шампион, докато сме ставали свидетели как в един сезон Ливърпул е смазвал всички топ отбори, Челси също и накрая са оставали с пръст в уста за сметка на Юнайтед, който си печели мачовете "без значение" (според вас спецовете, а губи почти всяко дерби или завършва наравно). Юнайтед в преките битки играе без Бербатов по-често, защото иска да не допуска голове и да играе на контра атака, просто отбора притежава може би най-слабата халфова линия от топ20 отборите в Европа и със защитна тактика, контра и преса се презастрахова Сър Алекс. Бербатов е вкарвал на всички топ отбори в Европа и в Англия, така че той е доказан, че може да вкарва във важни мачове и на всякакви отбори *wink* Статистиката и фактите го показват просто

muthafuckaimill
26.04.2011 19:07

Доста съм раздвоен относно Бербатов и Сър Алекс Ф. И двамата са уникални в занаятите си, но едно не мога да разбера и проумея, а именно, защо, мамка му, когато Бербатов бележеше гол след гол, Сър Алекс Ф. го заби на скамейката за сметка на Ернандес. Окей, Ернандес също бележи, но какви са му головете ? - от 1 метър на празна врата, това момче освен да бяга и да се пласира (признавам си прави го отлично) друго не прави. Не мога да се съглася с решението на Сър Алекс Ф. да секва формата на Бербатов за сметка на младия Ернандес и на нищо не правещия до скоро Рууни. Не, че има значение мнението ми, но съм длъжен да си изкарам несъгласията наяве *smile* Все пак ще се радвам за Бербатов, каквото и да стане, и дори да отиде в друг клуб му пожелавам успех, здраве и да мачка, както през този сезон. ГГМЮ !

ceco26
26.04.2011 18:58

Ми да ходи в Байерн тогаз, че тъкмо да могат да му плащат подобаващо и да дупче вратите в Бундеслигата и да среще манчо в ШЛ ,и да вкара победен гол, а съра от яд да позеленее.

kaligyla
26.04.2011 18:57

абе каквото и да стане се си мислех че имат нужда от 3 4 добри нападатели пък да видиме . само с рууни и ернандес не ги виждам резервите са прилично зле но да видиме съмнявам се това да е официална информация

thekopliv
26.04.2011 18:54

хахахаха най накрая *lol* просто знам каво ще стане от както игра в баер

valk0v
26.04.2011 18:49

Много ще се радвам да напусне манафите и да отиде в отбор, в който ще го уважават подобаващо.
И тва мексиканченце дето сега прави "страхотен" сезон, от другия сезон очакванията ще са огромни и много много се съмнявам да направи нещо. Нищо чудно другия сезон чичарито да не вкара повече от 5-10 гола.

gogo9803
26.04.2011 18:47

...................................Без ДУМИ............................Чао,Бербо Добър сезон !*cup*