Фърги отново остави Бербатов извън групата на Манчестър Юнайтед
Официалната версия за отсъствието на топреализатора на Юнайтед е травма.
Берба пътува заедно със своите съотборници тази сутрин, но няма да участва в сблъсъка в Гелзенкирхен, редом с трайно контузените Оуен Харгрийвс и Андрес Линдегаард, както и възстановяващият се от вирусно заболяване Дарън Флетчър.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
26.04.2011 11:35
Юнайтед на финал напред Червени Дяволи*ball**cup*
26.04.2011 09:24
жалко за митко но наистина Юнайтед не е за него вече въпреки всички голове
25.04.2011 22:25
Има контузия в адукторите ..
25.04.2011 22:11
САФ го пази за по трудните мачове с арсенал и челси!!! хааххххх
25.04.2011 21:29
После на финала ще мачка - тоя сезон е негов МВП на финала и голмайстор в ПЛ-*cup**cup**cup*
25.04.2011 21:27
С Митака имаме среща. ще откриваме планет-клуб в Св.Влас затова не е в групата *beer*
25.04.2011 21:23
момчета неподценявайте шалке
25.04.2011 21:09
Мойто мнение съвпада с това на аа1.Според мен играем ефективен,но не достатъчно красив футбол.Красотата при контра-атаките си отиде с Роналдо - спомнете си 3 гол с/у Арсенал в Шампионската лига 2008/2009.*wink*
25.04.2011 21:05
До коментар [@comment 727380] от [@user kaligyla] :
Хехе нека да не ги смазваме *smile* 2-0 е стига че после мач с Арсенал и Челси треа сили да пазим :
25.04.2011 21:14
ми на тоя етап в турнира това си е разгром *wink* на нащо отборче два гола незнам кои може да навакса а една победа в германя с тя резултат е мноооого добра
25.04.2011 21:00
а добър вечер дупета не забравяте наи важното
25.04.2011 20:59
Айде, лека вечер от мен, нямам време да пиша повече.Пожелавам успех на отбора ти срещу Шалке и дано се паднете срещу Барселона да ги смажете едно хубаво, отмъстете за червения картон на Перси.*tongue*
25.04.2011 20:58
Стила е един, но изпълнението е много красиво, но повечето пъти няма ефект.При Юнайтед стила е един, грозен е и дори когато се получи той пак си е грозен.Ето това е разликата.За това за мен Арсенал и Тотнъм са най-красиво играещите отбори в Англия, при тези отбори защитата е на последно място(за това и те не са шампиони).Аз предпочитам да гледам красиви мачове, но е хубаво на 5 години да взимаме поне един път КК...За съжаление и това не ми предоставя отбора ми, но няма значение.
26.04.2011 10:34
много правилно брат *tongue*о-добре грозна победа отколкото красива загуба. а ние имаме красиви мачове,просто понякога се налага да надделее ефективността пред красотата,но накрая се гледа крайният резултат. А и аз се питам наистина какво му е красивото да губиш важни точки срещу средняшки отбори.Точно заради такива грешки ние загубихме титлата миналата година. Всеки път когато Челси сгрешаха ние грешахме повече и не се възползвахме. Тази година е различно.Напълно се възползвахме от грешките на конкурентите и затова сега сме на една крачка от рекордна 19-та титла.Пък вие си лайте колко грозно сме играли.
25.04.2011 22:41
Много си прав!!!В историята остава кой какво е спечелил ,а не кой какъв футбол е играл *smile*
25.04.2011 22:38
Уолкът е намиран зад крайния бек, а не на голлинията, има разлика.В повечето случаи Уолкът получава добър пас и след това сам си изработва гола, а Ернандез стой на голлинията и вкарва.Не съм казал, че играете дефанзивно 4-5-1, а че играете грозно.Профи, ти разлика между КРАСИВ и ЕФЕКТИВЕН футбол правиш ли?Да съм ти казал, че Арсенал играе ефектино красив футбол?Не!
25.04.2011 22:07
Много ви е красив футболът .. няма що .. мъчите се срещу слаби отбори.. Ако футболът ви беше наиситна красив , нямаш да сте на тоя хал .. Да падате от Болтън в толкова важен мач.. и не само от Болтън.. Толкова ценни точки изгубихте.. Много ви е красив футболът .. направо блести от красота .. едно да те питам къде са резултатите?! Красив е футбола ,тоя който е ефикасен.. Нашият футбол не мога да кажа ,че блести от красота,но ето ги резултатите.. Има кой да вкарва, и както си печелим лесно точките , така и ще спечелим титлата.. Да но накрая на сезона, като друг стане шампион , кой ще ви пита за красивият ви футбол?! Красота ,но без покритие .. Бих предпочел да играя грозен футбол , но да си печеля титлите .. ;]
25.04.2011 21:03
Незнам колко мача си гледал на Ман и на Арсенал но аз съм гледал сичките тои сезон(на Арсенал съм изпуснал 3 4 мача) и не бих казал че е грозно...Значи като намерят Чичерито за защитата и вкара е грозен но като стане така с Лолкът е хубав гола...?Ти знаеш че ние имаме грозна игра ма май не си разбрал още каде точно ние е грозна щото точно пред противниковата врата не е грозен *wink* И сега се сетих че пишеш че играем защитно 4-5-1....Ми батко вие цял сезон сте с тази схема и срещу силни и срещу слаби...В началото Шамак на върха после с в.Перси !!!
25.04.2011 20:56
Значи при Арсенал стила е един, но в последните мачове виждам, че вече не се търси толкова красотата, а головете и се вижда, че нищо не постига отбора.При Арсенал е ясно какво ще стане, топката се поема в центъра(дали след пас от защитата или вратаря, дали след отнемане на някой халф), и се започва надлъгването с противника, пасове по широчина на терена и малко пред наказателното поле всичко се закучва, но като цяло се търси свободно пространство да се изведе някой 1в1 с вратаря.При Арсенал стила е такъв - малко докосвания, много пасове, много бързина и опит да се влезе с топката във вратата.Последните мачове обаче забелязвам, че като всеки друг отбор, който 90 минути се мъчи да вкара гол и Арсенал пробва дългите високи топки.Преди тези дълги, високи топки липсваха, сега, ако си направиш труда да гледаш, ще забележиш как почти всеки пас от защитата към халф или нападател е дълъг и в повечето случаи се губи.Преди защитника поемаше, тръгваше напред, намираше някой халф и халфа вече решаваше как да даде решителния и головия пас.Не знам защо си мислиш, че винаги се търси Уолкът, да, той е много бърз, но повечето отбори не му оставят пространство да покаже скоростта си.
25.04.2011 20:50
Естествено, че всички искаме отбора ни да победи, естествено, че този мач 4:4 цял живот ще ми бъде черно петно в паметта.Мачовете срещу Блекпуул и Уест Хям бяха помрачени от едно, те като цяло станаха уж ''привлекателни'' по същата причина - играчите на Блекпуул и Уест Хям хвърлиха ВСИЧКО през първата част, а през втората бяха просто като колчета.Не може срещу отбор като Юнайтед да тръгнеш от 1-та минута да тичаш като кон, защото в последните 20 минути ще изпокапат и Юнайтед ще започне да мачка.На тези мачове първите полувремена бяха красиви, вторите бяха просто поредния грозен рецитал на Юнайтед.Мача с Блекбърн няма как да е красив, защото 7:1 може да бъде само грозен мач.За мен мач, в който единия отбор засрамва другия с резултат никога не е красив.
25.04.2011 20:53
Еми за пореден път се обеждавам че си имаме различни мнения за нещата...И вече знам защо си за Арсенал *smile* Не искам да обиждам а само го казвам !
25.04.2011 20:47
Нани вече всички научихме как играе, Рууни се опита в последния мач да направи малко по-различни ударите си, но не успя, Чичарито всички знаем как и кога ще бие или къде ще застане преди да вкара гола, Гигс всички знаем как ще центрира...Няма изненада, няма тръпка в мачовете на Юнайтед.Същото беше и при Барселона в първия мач срещу Арсенал, не знам как нашите играчи цял мач не го видяха, всяка атака минаваше през Дани Алвеш и всяка атака беше една и съща - топката се владее в центъра от Барселона, обикаля се 5-10 секунди, Алвеш спринтира по фланга, защитника на Арсенал(Клиши) забравя, че Алвеш е зад него, Алвеш поема, навлиза към центъра на терена, подава пред наказателното, и там се започват финтове и опити за извеждане зад защитата...Тези неща просто стават банални след първия, втория опит.
25.04.2011 20:51
Е ти каза голямо нещо...още не съм видял отбор който секи мач да е с различен стил на игра!!!Кажи ми в твоя отбор щом толко го гледаш какви са им стиловете щом са толко много ?Щот аз знам пасс зад защитта и Лолкът тича и или бие или подава.....
25.04.2011 20:44
В сезона когато за последно вдигнахте титлата също имахте запазена марка голове - корнер, подава се по земя пред наказателното поле и от там Скоулс, Карик, Флетчър стреля и в мелето от хора топката рикушира някъде и щастливо попада в мрежата.Това на брат ми при всеки корнер на Юнайтед му казвах да гледа как ще бият и почти всеки корнер се биеше така.Някак си...Смешно става като гледаш едно и също.Аз забелязвам и много малките неща и при Юнайтед знам как ще се развие мача, а ако не се развие както аз очаквам се получава изненада и Юнайтед не печели.Аз лично не бих могъл да бъда фен на отбор, който във всеки мач знаеш какво и как ще направи.
25.04.2011 20:30
Под ''красив'' мач имам предвид нещо от сорта - Тотнъм-Арсенал 3:3, където очакваш всяка една минута да падне гол, защото и двата отбора не искат да се защитават, а само и единствено да атакуват.Ето това е красив мач.
25.04.2011 20:46
Ами аз по характер съм победите и обичам да печеля с каквото и да се захвана!!!Пък най-малко бих се радвал ако отбора ми от 4:0 направи 4:4.....И не ми казвай че ние на правим хубави мачове....Блепул,Уест Хям,Блегбърн ти япърво ми идват на акъла ама поне още 4 5 имаме....Но най-важното са успехите!!!Се пак нали секи отбор за това играе !!!
25.04.2011 20:40
То не е само до голове, а до самото движение на топката.Jokoman, искаш да кажеш, че от 4:0 да те изравнят за 25 минути не е красиво?Ти гледа ли го онзи мач?Това спокойно беше мача на века.Естествено всички искаме трофеи, но е хубаво отбора ти на 2-3 години да прави и по един зрелищен мач, нали?При Юнайтед липсват тези неща и освен да си фен на трофеите не знам какво друго може да те привлича в този отбор.Не знам, разни хора, разни идеали *smile* *smile*.
25.04.2011 20:34
Незнам...секи с различно мнение....За мен не е красиво да водиш с 4-0 и да завършиш 4-4...не е красиво и секи мач да ти вкарват голово...още по малко пък да тичаш първите мачове като изоглавен да направиш 10 добри резултата и после целия ти отбор да е изморен и да не е в форма и година след година да не печели нищо....Но разни хора,разни идеали *smile*
25.04.2011 20:32
Еми гледай тогава мачовете от 2-3 дивизия където постоянно падат голове *wink*
25.04.2011 20:28
красиво...Еххх от бързане много греша *smile*...Глупава работа.*joking**joking*
25.04.2011 20:27
Юнайтед-Ливърпуул 3-2..
25.04.2011 20:29
Не играха много красиво, но победиха и то с доста късмет.Аз лично не си спомням кога за последно съм гледал мач на Юнайтед с кеф...Естествено, не съм им фен и винаги се надявам да загубят, но бих се радвал да им гледам някой много красив мач.
25.04.2011 20:22
Арсенал-Челси 3:1...От бързане сгреших *smile*.
25.04.2011 20:26
Манчестър-Челси 3:0 *smile*
25.04.2011 20:20
Аз подкрепям мнението на Методиев - Юнайтед играе адски грозно във всичките си дербита.Кога за последно Юнайтед РАЗБИ голям отбор в Англия?Имам предвид нещо от сорта - Ливърпуул-Челси 2:0, Арсенал-Челси 2:0, Ман. Сити-Арсенал 0:3, Ливърпуул-Ман. Сити 3:0?Кога за последно?Преди 5 години може би...Не говоря за резултат, а за игра, във всичките мачове, които избройх победителя просто СМАЗА победения с ИГРА, а не само с резултат.Юнайтед печели с 1:0, 2:1, 2:0 и контри, Юнайтед не натиска никога.Кога за последно Юнайтед владя топката 65-75% срещу голям отбор?Аз може би не съм бил жив когато те са го направили това за последен път.В крайна сметка обаче, най-важното е резултата, а не играта.Аз очаквам от Юнайтед затваряне, едва ли не затваряне с 8 в защита и очакване на контри от Чичарито и Рууни и може би понякога помощ по фланговете.И аз като Методиев когато дойде голям мач на Юнайтед очаквам едно - атака за противника, атака, атака, атака, контра за Юнайтед, гол за Юнайтед, връщане с 10 в защита и чакане на контра пак.Грозна работа, но ефективна.Айде и недейте ме псувайте, защото аз просто си казвам мнението!
25.04.2011 20:41
Срещу Евертън например гола ви падна 1-во след забавянето на Дистен с чистенето на топката, после след шпагата топката щастливо попадна в играч на Юнайтед, после при центрирането имаше рикушет и наааай-накрая незнайно как Чичарито имаше късмета да остане на празна врата, какво повече искаш за да го наречеш този гол - ''късметлийски''?
25.04.2011 20:38
Гледай сега аз гледам пък от одавна и това че вкарваме такива голове може да се нарече най-малко късмет!!Да Саар ни е спасявал не от един мач,не го отричам...Но тези голове който набиваме в последните минути са с марката Юнайтед и това е от 15 20 години....Какъв трябва да е този късмет ?
25.04.2011 20:32
Там е работата, другите понякога ви смазват и само огромния късмет и един бог като Ван Дер Саар ви спасяват.За контрите няма спор, че са може би най-красивите, които могат да се видят, но за това вина имат противниците, защото се увличат в атака и забравят, че срещу тях играе МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД и така контрата става и горе-долу лесна.Както в мача Блекпуул-Арсенал при 1:2, когато Ебуе, Фабрегас, Уолкът и Ван Перси с по едно докосване направиха може би най-красивата контра-атака за сезона.Извинявам се, че само Арсенал давам за пример, но аз не гледам много английски футбол *smile*.
25.04.2011 20:29
Ами в крайна сметка се стига това което искат шефовете играчите ,мениджъра,и феновете и това е най-важното!!! И играта ни не е чак толко грозна защото правим много красиви контра-атаки...за ваз грозното е че недаваме на другите отбори да застрашават вратата ни*smile*
25.04.2011 20:26
Аз точно това казах приятелю, Юнайтед играе грозно, но ефективно.Един отбор като Арсенал се смята, че играе красиво, аз лично мисля, че отбора ми играе доста красино, но пък няма никакъв ефект.Тотнъм са същите като Арсенал.
25.04.2011 20:25
Няма да те псуваме братко секи си има мнение...Твоя отбор като играе красиво седи някаде назад и винаги бледнее пред Юнайтед и много често губи от Юнайтед....Само казвам факти не се заяждам!!!
25.04.2011 19:58
точно пък ти ще искам да ми отговаряш на ЛС, какво имам да те питам теб, ти си ограничен и не разбираш, знаеш си своето и си държиш на него .. аз нямам абсолютно никакви комплекси, как реши че това са комплексарски изцепки ?!? Никого не мразя, на никого не завиждам, казвам това, което мисля и имам мнение реално, обективно и с факти, нямал съм аргументация, не ме карай да вадя всичките резултати на Ман Юнайтед от дербитата за последните 4 години да видиш, че в повечето не само са играли дефанзвино, а и са ги загубили
25.04.2011 19:54
така пиша ти бавно щото знам че ти бавно четеш! в коментарите ти няма аргументация говориш си неща на ниво 12 годишен аз съм по фен вие не сте фенове бербатов имал пари нзз си кво още. и ето сега и това въпроса не е че аз не слушам а че ти винаги пишеше 200 коментара не разбираш какво ти казват другите мислиш че само ти си прав и явно пишеш по бързо от колкотот мислиш защото нямаше всеки ден да повтаряш комплексираните си изцепки. не ми се занимаваа повече с тебе ако имаш да ми казваш нещо конкретно и искаш да ти отговоря пиши на ЛС ако не продължавай да се пенявиш и да облъчваш нещастното ти мониторче.
25.04.2011 19:48
пей ли ми пенке кой ли те слуша...
25.04.2011 19:48
е не слушай, за това си оставаш тъп
25.04.2011 19:47
Нойер е много стабилен вратар - опита на Бербатов щеше да е нужен ( само предположение )
25.04.2011 19:45
много ви разбират главите на вас псевдо фенове умрели .. кво се засягате .. не сте никакви фенове, кога сте ходили за последно на мач на Ман Юнайтед ? Ходите ми тука на левски и цска и си мислите, че сте големите фенове и че разбирате от футбол. Факт е, че в дербитата Юнайтед играят дефанзивно и или печелят с 1 гол разлика или губят злощастно .. за съжаление срещу гадните Пул 1-3 1-4 .. всяка година, а срещу Арсенал печелят 1-0 всеки път с дефанзивна тактика и грозни дербита се получават всеки път. Когато Юнайтед играе в дерби .. аз никога не очаквам красив мач, никога не очаквам много положения, подкрепям ги заради : Гигс, Бербатов, Рууни, Ернандес, Рио Ф, Видич и Ван Дер Сар .. не съм някакъв хейтър (особено като става въпрос за Юнайтед, все пак ги гледам най-много от всичките отбори, без значение дали Бербатов е титуляр, дали е в групата и т.н), подкрепям ги и за това ги критикувам, не играят красиво, не играят зрелищно, но ми допада борбата на Ернандес най-вече
25.04.2011 20:06
Абе ей аз съм фен на Юнайтед когато ти си бил 1клас....Не ходя на секи мач...и как да ходя като не разполагам с толко пари,последните 7 8 години съм ходил на 2 3 техни мача защото съм бил командировка тама...а БГ първенсто даже и незнам 1 играч от отборите....Недей моляте да ми се правиш на велик разбирач...С колко нападатели искаш да излезнат че да ти харесва отбора бе...2-4-4 ще ти хареса ли като схема?Юнайтед знаят как да се пазят и как да вкарват головете и за това излизат така...Има ли нужда да ти припомня колко мача се играха в половината на Ман и те с 2 контри разбиват противника...
25.04.2011 19:39
Тоя е някакъв извратен съра... Мале мале.... *lol**lol**lol*
25.04.2011 19:37
Аз не само те оборвам ами ти ставаш смешен. от 20 години Юнайтед е отбор който вкарва много голове. Пак ти казвам остави схеми на игра и 8-1-1 да играят топката когато се отнеме, започва да се гради атаката колко човека участват в атакита на Юнайтед? поне 5-6,а това какво показва, че Юнайтед играят атакуващо. Головете на Барса са срещу много по слаби отбори от тези в Англия. Да съгласен съм че последния месец резултатите на Юнайтед не са най-най, обаче САФ пази много играчи за тези послдни срещи това са Рио, Флетчър, Андерсон, Парк и Валенсия, така че не говори че Юнайтед играят дефанзивно защото не е така.
25.04.2011 19:07
МеТоДиеВ Ти може да не виждаш,но САФ явно вижда 0:1,2:1,3:1 *smile**cup**cup**cup**cup**cup**cup**goal**goal**goal**goal**goal**ball**ball**ball**ball**ball*
25.04.2011 19:07
абе мамо стара методиев ти от коя планета падаш как Юнайтед да играят дефанзивно бе простак - имат най много голове освен това когато отнемат топакта в атаката спринтират Валенсия Нани Рууни Ернандес Андерсон и Евра, естествено че топката като е в другия отбор няма да атакуват нали?
25.04.2011 19:36
Моляте спести си коментарите...1во само Ман ли са вкарали повече от 2 гола в първенстовто?Много тъпа теория....2ро как така реши че вкарват трудно точно от когато Берба не е в играта...3то ако бият с 1 гол разлика то с сигорно сър-а е казал да ни си дават много зор и да пазят силите(поне в повечето мачове)Но ти не си фен на Юнайтед а на Бербатов...така че моляте вопще не ни натоварвай излишно !!!Сички сме Българи и почти сички се радваме на успехите на Берба но да ми говориш такива простотой треа си много залоден тип!!!
25.04.2011 19:17
имат най-много голове от няколко срещи с Блекбърн 7-1 с Бирмингам 5-0, Евертън 3-3, Блекпул 3-2 и няколко подобни срещи, но в последно време бележат ли голове ?!? С адската мъка ... от месец и нещо аз не виждам идея в играта на Ман Юнайтед, нещо рязко падна тонуса на отбора и започнаха да играят едно и също
25.04.2011 19:15
приятел, гледам Юнайтед от 4 години във всяка 1 среща : контрола, първенство, купа всяка една среща ! В дербитата срещу силните отбори : Челси, Арсенал и в ШЛ и доста често играят с тактика 4-5-1, дори и на пръв поглед понякога с 2ма нападатели, но Рууни играе назад и пак е 4-5-1, играят дефанзивно и не можеш да ме обориш по никакъв начин в обратното, защото ги гледам постоянно ... два отбора гледам във всеки един мач, това са Ман Юнайтед и Барса, рязко контрастират стиловете им на игра и философията на треньорите, но и двата отбора постигат целите си, само където Барса са по-привлектелен отбор за неутралния зрител и тях не може да ги видиш с дефанзивната тактика, а винаги играят с една и съща тактика, един и същ отбор и схема, а Юнайтед са по-непредсказуем отбор, но не са непобедими и двата, както и никой отбор в Света
25.04.2011 18:08
еми и да е контузен и да не е, няма да играе утре, а той има опит срещу Шалке, така че Юнайтед имат 4 мача в които целия сезон ще им се реши, имам лошо предчувствие, че няма да излезнат, като крайни победители в нито 1 от срещите, но дано не съм прав. Шалке играят много атакуващо, а Юнайтед много дефанзивно и в крайна сметка виждаме всяка седмица какви възможности изпускат срещу Юнайтед всеки един отбор .. Шалке не прощават, пък камо ли някой от Реал и Барса на финала .. а Арсенал и Челси .. срещу Арсенал Юн винаги печелят с 4-5-1 и 1-0 резултат, но срщеу Челси ен виждам как
25.04.2011 17:47
Как може Фърги да пуска Ернандес вместо Берба... та Берба е хиляди класи пред Ернандес.. Ернандес не го ли виждате как бяга... като уплашен.. просто вади касмет че топките ходят при него на гол линията и тои ги вкарва.. Бербатов поне до някаква степен сам си изработваше головете....просто му се чудя на Фърги!!!
25.04.2011 17:53
Е кво му се чудиш...Дори и да е истина че вади късмет че топиките идват при него...за СА е важно точно това а не колко е техничен или колко човека ще излъже....За него е важно топката да влиза в чуждата врата и да трупа победи!!!
25.04.2011 17:34
Още ли я дъвчете тази тема. Дори и пеленачетата разбраха вече - Барби не става и не му е мястото в този отбор. Не може да вкарваш само на слабаците и да те търпят, важните мачове го няма. Един хетрик на Пуул и това си остана. Да не говорим стила му на игра не може цял мач да не се изпотиш на 25 градуса и да имаш претенций за играч. Чичарито и той вкарва на празна врата, ама цял мач бяга и се бори, а Бербатов само чака.
25.04.2011 19:10
Ти чуваш ли са е бербатов не са борел леле ти гледал ли си мач като играи е паляк ! Сега ще ги видим срещо Шалке грозния чичрито ко ще напрай ! А ако продалжа и се паднат срещо Барса на финал тои тоз няя барбе топка тои без туи не бара само чака срещо Барса пък дали ще има 2-3 докосвания
25.04.2011 17:29
Е к'во развитие, бре пич. Бамбука е на 30...
25.04.2011 15:26
ще стискам палци да паднат 1вия мач ,щото е ясно че без него не могат и са слаби .Ма така е целият отбор е слаб и обвиняват Бербатов естествено .. това е да си велик играч да те мачкат и ти да продължаваш напред *smile*)) !! И за 300 хиляден път казвам :Ернандес е царвул *smile* *smile*
25.04.2011 15:57
и цървул да е ти пак си никой пред него *wink* И пред който е да било....
25.04.2011 13:50
тоя му скапа кариерата
25.04.2011 14:07
Кво му е скапал бе? Дори и най-великите играчи са имали периоди когато са седяли резерва...да не говорим че сега е контузен и няма как да играе!!!Ма тука сички сте много зле и знаете да си дъвчето едно и също по 2 месеца!!
25.04.2011 13:33
Този Фъргюсън да вземе да се гръмне! Може ли голмайстора на отбора да не е в групата??? Това само откачен дядо може да го направи...
25.04.2011 17:11
Преди всичко съм Българин! не забравяй това! Кариерата му остава на едно и също място без никакво развитие, за това ме е яд! Какво като съм фен на Ман. Юнайтед, това не значи, че не съм българин!
25.04.2011 14:08
Ами аз съм фен на Юнайтед още когато Берба не си е и мечтал да бъде тама...да радвам се че сега е тама и вкарва толко много тоя сезон но никога няма да бъда против това което ще направи САФ!!!
25.04.2011 14:06
И аз съм на същото мнение...не може да обиждаш най-великия треньор на Англия,ако щеш и на Британия.Не може да гледаме Берба в Юнайтед,цял век все пак.И на мен не ми е приятно от части,но щом отбора печели не се оплаквам.Сигурен съм,че и без Берба ще победим Шалке!
25.04.2011 13:42
Абе простак...Как мое си фен на Ман и да обиждаш САФ човак так голяма част от живота си за този отбор и направил толко много за него?
25.04.2011 12:53
браво вън куците коне от обора
25.04.2011 12:50
Казаха, че е в слабините, но твърде дълга се оказа тази травма! Ако е така, да се оправя бързо и дано го видим отново в игра :s
25.04.2011 12:50
Добре, че Тевез ще се завърне към 15 май.Има шанс да стане голмайстор и да вземе златната обувка.2 гола не са много преднина но пък знае ли човек... *smile*
25.04.2011 20:12
Ти не си се изразил правилно.. Излиза, че е добре, че Тевес се връща два мача преди края и има шансове да е голмайстор, което си е така. Както и да е - ОК, приемам че съм сгрешил и не съм те разбрал, извинявам ти се за което. Реагирах импулсивно, поради което изобщо и не се бях заглеждал в аватара ти. Относно темата дали си по-голям фен от мен не ми се спори, не ме познаваш, както и аз не познавам теб. Та така, след като се разбрахме, айде без лоши чувства и успех на Юнайтед утре, както и на Бербатов за голмайсторския приз *wink*.
25.04.2011 17:02
Явно не си ме разбрал правилно хейтъре... Така като ми гледаш аватара дали съм за ТевеЗ? Говорех за Бербатов... че Тевез ще го няма до 15 май и БЕРБО има шанс да стане голмайстор и да вземе златната обувка води с 2 гола, което не е много но пък си е преднина все пак.Много по-голям фен съм на Юнайтед и на Бербатов от теб можеш да бъдеш сигурен.Дано го видим до края на сезона в поне 2-3 мача титуляр заслужава го!!!
25.04.2011 13:37
А бе подяволите, как може точно фенове на Юнайтед да искате долната курва Тевес да стане голмайстор? Ти фен ли си на отбора изобщо, или хейтърството ти към нашия е по-силно? Помниш ли как Тевес напусна, обиждайки Фъргюсън, човекът, дал толкова много на Юнайтед? Помниш ли как ламтеше за пари? И след всичко това, отиде в най-омразният кръвен враг на Юнайтед.. Изумен съм, че все още има фенове на Юнайтед, подкрепящи този боклук, предал по такъв жесток начин честта на най-великият тим в света..
25.04.2011 12:45
е каква ще да е тая травма бре *cry*
25.04.2011 12:43
Флетчър се очаква да се завърне на 1 май в игра. За мен той е от решаващо значение за това дали МЮ ще спечели ШЛ, защото ако играят срещу Фарса дефанзивната му игра и въобще това, че покрива много терен ще са от голямо значение. Колкото до Бербатов, най - вероятно до края на сезона ще играе срещу Шалке, Блекпул и за 15 мин на евентуалния финал.