Севиля приготви смешни пари за Бербатов

08:55
Севиля приготви смешни пари за Бербатов
Севиля ще извади 12 милиона паунда за Димитър Бербатов, твърди "Сън".

Договорът на българския нападател с Манчестър Юнайтед изтича през лятото на 2012-а и не е ясно дали ще бъде подновен.

Бербатов загуби титулярното си място за сметка на младия мексиканец Хавиер Ернандес, който се превръща в хита на сезона. Въпреки че е водач в голмайсторската листа на Висшата лига, Митко не успя да спечели доверието на сър Алекс. След пропуските на българина в полуфинала за ФА Къп срещу Манчестър Сити отново се заговори, че нападателят ще напусне "червените дяволи" през лятото.

Сумата от 12 милиона паунда обаче е твърде малка и от Юнайтед едва ли ще се съгласят на подобна сделка.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

gogo9803
03.05.2011 17:52

Ливъпуул Фен Прав си ! Още примери Ливърпуул-Милан 3:3
Челси-Ливърпуул 3-2

anichka89
22.04.2011 13:33

САФ не го пуска , защото неможе да играе (не се ли замисляте) , а само плюете Рууни .. ето на мача с сити го пусна и какво направи - нищо , още в началото на мача имаще страхотна възможност да вкара , но не успя .. малко след това отново имаше тази възможност и отново пропусна

Радвам се , че наш сънародник играе в такъв отбор , но за мен той не е на нивото на Рууни , Ернандес и др. и моля ви стига сте ги сравнявали *wink*)

FaNaTiKa
22.04.2011 21:44

ти не разбираш въобще. Рууни цял сезон изпуска много по-фрапантни положения, то си личи и по головете. Рууни има повече изстрели от Бербатов през сезона, а има само 10 гола и 5 са от дузпа, как става това ? Бербатов няма нито 1 гол от дузпа, стреля по-малко и има 22 гола за сезона *wink* Всички са добри и различни. Рууни е най-добър от тримата относно енергичност и в сблъсаците, да се рита и бута. Ернандес е най-устремен към борба за топката, най-бърз от тримата и с невероятно чувство за пласиране, Бербатов е най-техничен, най-интелигентен на терена от тримата, най-деен и също с много добро пласиране и невероятно първо докосване, както и подавания. Бербатов не пресира достатъчно, защото не е до толкова енергичен, като Рууни все пак е 1,88, а Рууни е по-нисък и по-енергичен, това не значи, че Бербатов е слаб, замисли се ти и разсъждавай футболните качества. Как така Бербатов в Тотнъм и Леверкузен вкарваше всеки мач на топ отборите Байерн М, Шалке, Челси, Арсенал и винаги записваше добри игри, както в Европа, така и във вътрешната лига, а сега не записва, сега дори играе по-добре, но му се дава по-малко шанс, а Юнайтед в дербито излиза да не допусне гол, а не да играе красиво и да спечели с игра, а Тотнъм, Леверкузен имаха манталитет на отбори, които искат да играят стойностен и красив, атакуващ футбол, дори да загубят, да играят достойно, Юнайтед са друга бира

kaligyla
21.04.2011 23:35

истината е че бербо си пати заради рууни и така и не му се даде шанс как си треее рууни не вкарва 15 мача титуляр си е бербо 1 2 кофти мача и марш на скамеиката е тва в никои отбор го нема такова па недоверие не е истина ,верно е че ман са отбор които няма време да чака някои да почне да вкарва но все пак с рууни се получи точно това па после нека съра тръби че никои не е с привилегиии и гледа моментната форма пълни глупости .едва ли не не праи евала на никои ма маи пред рууни клекна щото колко и да беше трагичен си беше твърд титуляр малко двоен стандарт се получи маи

Jokoman
22.04.2011 01:36

Абе нема ли да спреде да дъвчете едно и също....Колко дербита загуби този сезон с това 4-5-1....2 от който едното вопще не треаше да губи ма съдийството е друг въпрос....2ро как да излезне с 4-4-2 на на чужд терен като нямаме добра халфова линия и по точно дефанзивна....Карик и Сколс нямат никаква форма а Флечър незнам вече колко време го няма ,просто нямаме добри и постоянни играчи в средата а това слагаме повече хора тама....И да те питам методиев срещу Шалке в Германия 4-3-3 няма ли да ти хареса повече.....защо се опитвате да си втълпите че Берба е добър за голямите мачове като е слаб и несигорен в играта си,той е силен като има 2ри човек до него и поткрепа от крилата,тогава той играе неговата игра *smile* И последно...не е важно колко ще държиш топката и колко положения ще направиш ,а колко от тях ще реализираш , Юнайтед доказаха тоя сезон че може противника да не спира да ги натиска и с 1 атака да решът мача...Арсенал като играя хубав футбол кво правят?А прехваления отбор на Барселона кво прави цял мач играта е пред полето на Реал и накрая си тръгнаха с наведени глави *smile* Като искаш хубав футбол кефи си се на Испанците и на циркаджийските испълнения и не гледаи Английски футбол защото там има битки на терена има борба има бутане ритане дърпане и пак е най-гледаното и най-интересното първенство *smile*

MeToDueB
22.04.2011 00:02

не говорим за доверие, говорим за страх .. да не загубят случайно някоя среща, еми те точно дербитата губят най-често, а когато печелят дербита .. много рядко е с футбол, онова 3-0 над Челси първия сезон кой вкара гол и направи асистенция ? Много рядко с такава преднина печелят в дербита Юнайтед .. все с 1-0 2-1 или падат .. Сър Алекс си знае най-добре, но предстоят срещи с Шалке, Арсенал и Челси .. да му мисли той с 4-5-1 няма да спечели срещите, дори Бербатов да не играе, поне Ернандес да играе и да е 4-4-2 .. страхливите схеми и хитринки, затворената тактика и дефанзивната игра срещу Шалке ми звучи глупаво .. най-добрата защита е нападението, но това е Сър Алекс. Мен любимия треньор ми е Сър Алекс, заради манталитета и духа, който прилага на футболистите, дори и заради ротациите и философията му, няма друг такъв отбор така да редува схеми и състави, но ме е яд, че заради тези схеми и хитринки и страхливи и дефанзивни тактики .. оставя нашия сънародник, голмайстора на лигата ..

kaligyla
21.04.2011 19:46

единствено се надявам ако се махне да отиде в отбор с шампионски амбиции защото го заслужава

MeToDueB
21.04.2011 19:42

изкараха без Рууни, запетая забравих да сложа ии Ернандес, Бербатов и др .те изнесоха най-важната част от сезона, все пак старта е много важен

hausk
21.04.2011 19:31

12 милиона паунда за Бербатов неса никак смешни пари.

MeToDueB
21.04.2011 19:38

как маловажно го каза, все едно е Гонзо .. за играч на 30 години не са малко пари, така е, а при положение, че е купен за 30 милиона паунда и е голмайстор на Англия, а и не е чист нападател, все пак знаем качествата му ..

intermaina
21.04.2011 19:29

За Рууни няма спор , за мен е най-важния играч за духа на отбора, ако го няма рууни Ман Ю ще изглеждат като Арсенал,

LiverpoolFen20
24.04.2011 11:30

Аз затова рядко гледам дерби с участието на МЮ . Освен ако не е срещу Ливърпул . Просто играта на МЮ в такива мачове е отчайваща , грозна и някакви случайни работи им помагат да спечелят някои от дербитата. Предпочитам да гледам Уулвс - УБА като дерби пред МЮ-Арсенал именно заради тъпата тактика на Фъргюсън. Ливърпул ми харесват заради това ,че могат да направят всеки мач интересен. Независимо дали падат 3:0 или водят с толкова винаги мача им може да стане интересен ... Ливърпул-Алавес 5:4 ; Ливърпул - Арсенал 4:4 ; МЮ- Ливърпул 3:2 ; Ливърпул - МЮ 3:1 и още много много други примери .....

MeToDueB
21.04.2011 23:22

те и без Бербатов могат .. да играят грозно и без мисъл, да играят за 1-0 .. то за това Бербатов не играе в дербитата, защото Юнайтед тогава разчита на повече дефанзивна игра, разчита нападтелите да се връщат и да се борят, за да не допускат голове, дори да е 0-0, те предпочитат да не паднат или да бият грозно, отколкото да наложат стил, натиск и да мачкат в дербитата. Винаги побеждават Арсенал с 1-0 с тази система 4-5-1, без кой знае каква игра. Тактиката печели крайния резултат, но не печели зрителя .. Бербатов и отчасти Нани, както и Гигс, това са атрактивните играчи в Юнайтед, играчите които придават класа на отбора, интелигентните играчи, макар Нани да е лаком, все пак когато не лакомее .. той умее *wink*

intermaina
21.04.2011 23:00

Могат, то остава и да не могат *wink* ама без бербатов са *thumb_down* и съм почти сигурен че ако до края на сезона ако митко е резерва мах ще спечелят 8 точки, 2 победи 2 равенства и 2 загоби

MeToDueB
21.04.2011 19:41

да, но могат да печелят срещи и без Рууни, просто борбата няма да е същата, но и Парк да пуснат ще се бори по същия начин, макар че е доста неефективен относно точни подавания и дрибъл, а и Ернандес е много борбен. Няма отбор, който не може без някого, все па Юнайтед 1/3 от сезона изкараха без Рууни и Ернандес, Бербатов, Нани и Гигс и Ван Дер Сар бяха ключовите герои

intermaina
21.04.2011 19:26

Мен ме прави противник , да ,затова че футболист като Бербатов стои на пейката и то никой незнае защо , защо веè е на 30 год, сезона си замина догодина ще е на 31 г има 2 мача е ШЛ - кога ще гледаме българи в такива отбори да ни радват да ни карат да се гордеем , разбираш ли ме. Аз също съм фен на Ман Ю , но повярвай ми когато Бербатов вкара 3-те хетрика , гола с/у Болтън, 2 гола с/у Блякпул .... да не изброявам, ми е много по голямо густо и се кефя повече отколкото ако Ман Ю станат шампиони, весели празници

gringopro
21.04.2011 19:16

Таблоидите твърдят,че Бербо го искат от Севилия,Байерн и Ман.Сити.Защо?Играе си човекът.
Това ,че уважавам Бербо като човек и футболист,автоматично ме прави противник на САФ и Ман.Юн,така ли ?Смях.
Мечтал съм си един българин да играе за МЮ,той играе на едно доста добро ниво с оглед на това,което показват съотборниците му.Рууни е важен безспорно,но него просто го нямаше до задната ножица,както и да е .
Успех Бербо и за в бъдеще,горе главата!
Весели празници на всички,които обичат футбола!!!

intermaina
21.04.2011 19:15

Хич да не играе Бербатов до края на сезона и ще видите как ще си останат с 18 купи , ще умра от смях да видя Сър-а , как ще се цъкли *cup**confused*

Maverick_Bg
21.04.2011 18:28

И после що Англия няма успехи на национално ниво - ами като има такива "звезди" като Рууни и компания така и ще бъде.

kaligyla
21.04.2011 17:02

искаше ми се в един мач да вида как ще се получи с тримата в атака но едва ли ще стане зарбо или руни по назад и единя с ернандес в атаката . ако току виж станеме преждевременно шампиони което ме съмнява съра може и да го проба

Jokoman
21.04.2011 17:35

Еми значи съм прав ти подкрепяш някои играчи....А аз ще съм им фен дори и в долна девизия да испаднеме и да не спечелим титла 20 години....*smile*

MeToDueB
21.04.2011 17:29

Аз симпатизирам на Юнайтед и съм фен на Барса и ЦСКА. Симпатизирам на Юнайтед заради : Гигс, Ван Дер Сар, Бербатов, Рууни, Ернандес, Видич и Рио Ф *wink* Гледам всеки техен мач и с изкл срещу Барса, винаги ги подкрепям, ако играят с Барса обаче и живота си залагам, така станан а финала в ШЛ и си бях за Барса, мога да иг коментирам, щом ги гледам постоянно и там играе мой сънародник

kaligyla
21.04.2011 17:19

доста доста но така се става шампион *wink*

Jokoman
21.04.2011 17:18

Не бързам за никаде....Челси следващите 4 мача имат 4 домакинства и гостуване на "Олд Трафорд"...а ние 10 дена преди мача с тях ще играем 3 срещи...2 с Шалке и 1 с Арсенал и мисля че доста тегаво ще ни бъде....

kaligyla
21.04.2011 17:12

чакаи да я спечелиме не че се съмнявам но трудни мачове остават но иначе предполагам прав си

Jokoman
21.04.2011 17:06

Срещу Уест Хям бяхме 3ма в атака след като пуснаха и Бербо и играта беше много добра...А ако спречелим титлата прецдевременно ще излезнем с половината резерви че да си починат играчите *smile* Поне така мисля

kaligyla
21.04.2011 16:59

а здравеите та и аз страшно много харесвам бербо много е техничен сичко ток и жица владее топката перфектно но просто в англия футбола е предимно тичане здрави сблъсаци и битка а в това мисла по добър от рууни няма в цялата лига и затва нащо момче пати тои би паснал идеално в испаня .ще видиме какво яе стане но каквото и да стане бербо си е изпълнил мечтата като цяло не се представи никак зле като се има впредвид че в отбор като ман е много трудно да се наложи играч и не всеки успява ,а нащо момче не си пада по единоборствата което го праща директно на скамеиката въпреки головете пожелавам му късмет

Jokoman
21.04.2011 16:33

1во махни Юнайтед от любими отбори щот не си техен фен а на Бербатов....2ро от началото на годината невиждам кво толко ти харесваше Юнайтед...като гозд от 7 мача имаха 1 победа и 6 равенства?3то Рууни си е в префректна форма...кой обърна мача срещу Уест Хям кои се раздаде до край в 2та мача срещу Челси и вопще секи мач е на ниво може да не бележи по 5 гола в мач но що се однася за сичко друго върши работа колкото за 5ма Бербовци....И пак ще кажа ти и още доста хора не сте фенове на Юнайтед а на Бербатов и не ви пука за отбора!!!Аз съм фен на К.Роналдо но не съм станал фен на Реал и никога няма да стана щото за мен има един отбор Манчестър Юнайтед и за мен името написано отпред е винаги ще бъде по важно от това отзад на фланелката *smile*

krasi3600
21.04.2011 15:55

много си прав пич,но този тъпак отдолоу се прави на разбирач.СМОТАНИЯ МЕТОДИЕВ *evil*

MeToDueB
21.04.2011 16:20

в колко такива големи мача Бербатов за тия годин игра, и в колко от тях въобще Ман Юнайтед излезна победител ? В Тотнъм и Леверкузен всеки мач беше голям за него и ги правеше пастет направо .. сега точно срещу топ отборите не играе, а Юнайтед не играят за зрелището, а или да не загубят, или да бият с 1-0

Jokoman
21.04.2011 16:05

Ами гледам реално на нещата и ги казвам...Уважавам Берба като наш сънародник,радвам се на успехите му но преди сичко гледам безпристрасно на нещата *smile*

krasi3600
21.04.2011 15:42

моля се на господ да го продадат колко се може по-скоро, че не -мога вече да чета тъпите коментари на този обитак методиев и 12мил.са много за ливада като барби*lol*

MeToDueB
21.04.2011 15:29

как прецени, че е по-класен ? Не можеш да сравняваш двама коренно различни футболисти. Рууни не бил никога добър реализатор на голове, че да визираш формата му от миналия сезон, тя беше много добра форма, но той през живота си за сезон не бе вкарвал толкова голове дори на половина, колкото вкара миналия сезон и почти всичките бяха с глава, това беше плод на случайност, също така и хъс и стремеж към победа и това да вкарва, но не до умение *wink* Бербатов е много по-интелигентен, говорим като футболист (като човек е ясно, но то не играе важна роля на терена), много по-нестандартни решения взима, много по-техничен е. Не мога да кажа кой е по-добър реализатор, защото нито Бербатов се стреми да бележи всеки път, а играта му и да изнася топката, да създава положения и стреля по 2,3 пъти на мач максимум .. Рууни се стреми да бележи, но не винаги от наказателното, тъй като се връща да изнася топката и стреля доста пъти от далеч по 4-5-6 пъти на мач и рядко бележи от далеч. Стремежът на Рууни и борбеността му са да ритне някого, да го удари и с цената на мръсотия да спечели топката, един Ернандес е много по-устремен да гони топката и да се мъчи да я спечели чисто, отколкото е Рууни. Играчите на сезона за Юнайтед са Бербатов, Ернандес, Нани и Ван Дер Сар, безспорно е. И ако не оценяваме играта на Рууни по голове, еми за какво бяха криките към Бербатов през първия сезон, защото не е англичанин ли, да той беше връзката нападатели и халфова линия и връзваше играта на отбора, като всяка топка минаваше през него, имаеш 14 гола и 10 асистенции, сега РУуни изпълнява тази роля, вкара от 10-те си гола в лигата 4 са от дузпа, никой и с пръст няма да го пипне, може да е борбен и да е най-енергичният футболист на Света, но такава му е физиката, позволяват му годините, физиката, яростта .. Бербатов, като не е най-енергичния футболист какво .. този сезон е в пъти по-решителен и повече заслужил да е титуляр от Рууни .. от Ернандес не мога да кажа, и двамата заслужават, Ернандес е играл толкова малко, а има толкова много голове и му е първи сезон, вярно не може да тръгне с топката, да я разпределя, да показва кой знае каква техника, но знае къде да застане, бърз и е устремен със зъби и нокти да гони топката, за това Ернандес и Бербатов заслужават да играят всеки мач, а Рууни заслужава все някога да бъде оставен заради слаба форма на пейката, а не Бербатов от 2 пропуска и край .. загубили били доверието, Ернандес 1 полувреме не вкара гол и край .. сменят го и вкарват Бербатов, а Рууни 405029302 мача да не вкара гол и все е титуляр, еми пусни го десен бек с неговата енергия ще е нужен или там какъвто искаш, ама кво вадиш тези, които са допринесли много повече за позицията ти в класирането, а Ернандес и за позицията в ШЛ .. несправедливо е, обаче Бербатов нали е кротък, ще си пази в себе си болката и ще си трае, Ернандес нали му е първи сезон, той е доволен колкото и да играе, това му е първи сезон, първите големи пари, първите фенове .. може да си правят гаргара с тях постоянно, нали не са англичани и за тях няма да се застъпят, ако два мача нее играят заради слаба форма, нали не взимат 250 к паунда, не са в клуба от 5,6,10 години .. ще търпят .. Аз съм фен на Рууни и на стила му, но не съм съгласен с решенията на САФ и накрая ще страда .. Да ги пуска и тримата направо .. Спомняме си Тевес .. имал е добри мачове, голове и асистенции на следващия мач го вадят, Бербатов си спомняме с 5-те гола, следващия мач резерва, голът срещу Болтън решителния -- резерва, головете срещу Фулъм мин год, асистенцията и много случаи и следващия мач е резерва, като имаме в предвид Тевес какво прави в момента в Сити, като имаме в предвид Бербатов на топотборите колко голове е вкарвал преди в Тотнъм и Леверкузен, как на Челси всеки път, на Арсенал, срещу Ман Юн също добри игри записваше, в Европа да не говорим .. и точно в тия мачове не играе, заради страхливите тактики и моделът на отбора да спечели, а не да играе за феновете и да играе красиво. Всеки мач гледам на Юнайтед, но този сезон едно зрелище не съм видял, няколко обрата срещу средняците бяха интересни и това беше за цял сезон и срещу Пул, ама си спомняме в обратите и срещу Пул и Блекбърн и Бирмингам кой беше героя нали ???

MeToDueB
21.04.2011 16:19

сърцето на отбора, ама първата половина от сезона и без сърце се справяха Юнайтед, така ли е ? Гледам Юнайтед абсолютно всеки мач, купа, ШЛ, първенство, контроли, подготовка и т.н .. всеки 1 мач, аз друг отбор не съм гледал толкова, колкото съм гледал Юнайтед, така че не е важно само да тичаш .. и Парк да го пуснеш, дори в момента е по-вяротна да отбележи, отколкото Рууни и ще се бори по същия начин

Jokoman
21.04.2011 15:48

Кви са тези романи бе пич?Рууни е сърцето на отбора...незнам колко си гледал мачове но Рууни раздава забележителни точни пасове от едното крило на другото тича за всяка топка и никога не се предава или да изчезва по време на мача както е имало случай с Бербатов...той в голям мач играе с топката първите 15 мин и после не му се чува името до края на мача.....Не казвам че не заслужава да е на терена или пък Ернандез но не и на местото на Рууни....И като пишеш за бегове да те питам Рууни в колко мача е играл нападател щот аз съм изгледал сички мачове до сега и 80% от мачовете сър-а го пускаше ляво крило!!!Рууни е нападател от 2 3 4 мача....И ще ви кажа че решенията на САФ(най-великия мениджър на всички времена) не се успорват дори и от шефовете пък вие сте тръгнали да му намирате мАна и да му казвате как да си подрежда отбора *smile*

ENGLANDFTW
21.04.2011 14:42

Грешиш MeToDueB. Рууни е по-класен от Бербатов и Съра просто иска да му върне формата от миналия сезон. Толкова ли е сложно да го проумеете?
А пък от друга страна малкия Чичо прави страхотен първи сезон. Малшанс за Бербатов....

Maverick_Bg
21.04.2011 15:13

И със кое е по - класен, може ли да обясниш? Със селското си поведение, с визията си на касапин, с недодяланите си отигравания или може би със случайните си головете? Рууни е нищо повече от един що - годе приличен футболист, който англичаните изкуствено го правят звезда ...

marteto87
21.04.2011 12:16

MeToDueB Дрогба е на 33 години а парите за Бербо требе поне 15 мил. и 4е е добре ма и 12 не е зле не е за ман4естер нащо мом4е

Lubo0o
21.04.2011 12:12

Той Руни да не е господ само него пускат ... Ще ми е интересно като дойде Уелбек дали ще го пускат ......

MeToDueB
21.04.2011 12:17

е англичани са, естествено че ще ги пускат ..

Lubo0o
21.04.2011 11:52

Иска ми се Бербо да не си ходи и да му се дава повече шанс нека играе всеки мач като Рунито и да видим какво ще стане ....

MeToDueB
21.04.2011 12:02

за съжаление САФ решава и е склонен да оставя и Бербатов и Ернандес, за сметка на Рууни .. те да се борят за едното титулярно място, като заслужават и двете, ако Сър Алекс иска Рууни да играе, да ги пуска и тримата, защото Рууни може и да е борбен, но няма ефективността на Ернандес и още повече пък на Бербатов

MeToDueB
21.04.2011 11:49

12 милиона паунда за 30 годишен играч не са малко, то Дрогба стртува около 7-8

ENGLANDFTW
21.04.2011 10:14

Новината не е от Мърър, а от Сън. Което означава, че е лъжа естествено.