С човек по-малко Реал показа характер и стигна до равенство с Барса в дерби с две дузпи
Срещата започна с превъзходство на Барса във владеенето на топката, като домакините се бяха дръпнали в своята половина и изчакваха за удобна възможност да открият резултата. Добре сгъстената защита на Реал затрудняваше атакуващите футболисти на каталунците, които много трудно откриваха празни пространства, за да разгърнат своите нападения.
В 19-а минута Иниеста с пас по земя намери Меси в наказателното поле на Реал и звездата на шампионите се опита с прехвърлящ удар да преодолее Касияс, но стражът улови. Шест минути по-късно Вия бе повален от Касияс в пеналта на "белия балет". Гостите искаха дузпа в тази ситуация, но реферът отсъди аут, а Жерард Пике бе официално предупреден заради реплики по адрес на рефера.
В 33-а минута Ди Мария бе изведен на чиста позиция в наказателното поле на Барса и шутира с левия крак по диагонала, като топката прелетя над вратата. Минута по-късно Марсело с хубав пас разсече отбраната на Барса и намери Кристиано, който излезе сам срещу вратаря. Португалецът не си овладя добре топката и Адриано с отчаян шпагат успя да избие топката, която попадна в ръцете на Валдес.
В края на първата част след бърза атака на Барса с едно докосване Педро пусна къс пас по земя към Меси, който намери празна пространство, нахлу в наказателното поле на Реал и отправи плътен удар с левия крак в долния десен ъгъл на Касияс, който прояви брилянтен рефлекс и спаси.
В даденото от съдията продължение на първата част след центриране от корнер домакините едва не откриха резултата. Топката бе центрирана на задна греда, където Рамос надскочи двама противникови футболисти и насочи топката към Роналдо, който бе оставен непокрит. Португалецът добре насочи топката с глава към вратата на Барса, но Адриано с глава изчисти от голлинията.
Втората част започна с опит на Реал да вкара бърз гол. В 48-а минута Кристиано Роналдо си спечели пряк свободен удар на добра позиция, фронтално срещу вратата на Валдес. Звездата на Реал застана зад топката и отправи плътен удар с десния крак във вратарския ъгъл, като топката се удари в страничната греда на Касияс и излезе в аут.
Три минути по-късно Давид Вия бе повален от Раул Албиол в наказателното поле на домакините. Реферът посочи бялата точка и показа червен картон на бранителя, който беше последният човек в отбраната на Реал в тази ситуация. Лионел Меси застана зад топката и с удар в центъра на вратата заби 31-я си гол в Примера през този сезон за 0:1.
В 61-а минута след добра атака на гостите Шави с добре насочен удар пробва да прехвърли Касияс, но топката кацна на напречната греда и излезе в аут.
В 70-а минута Лионел Меси премина през четирима противникови футболисти и с пас по земя намери Давид Вия непокрит в наказателното поле на Реал. Нападателят си спря добре топката и с десния крак отправи параболичен удар, който бе уловен от Касияс.
След 75-а минута каталунците започнаха да играят по-разконцентрирано и дадоха инициативата на мадридчани. Моуриньо бе освежил състава си с Адебайор, Йозил и Арбелоа, като особено първите двама раздвижиха играта на домакините. В 81-а минута след многоходова комбинация Марсело бе изведен на добра позиция в наказателното поле на гостите. Левият бек опита удар от малък ъгъл, но бе спънат от Дани Алвеш. Реферът отсъди дузпа за Реал. Кристиано Роналдо застана зад топката и с удар в горния ляв ъгъл той изравни резултата. Възпитаниците на Моуриньо искаха втори жълт картон за Алвеш при нарушението за дузпата, но тези претенции бяха подминати.
В 89-а минута Реал бе много близо до паметен обрат. Йозил финтира двама противникови играчи в централната зона, след което с хубав пас изведе Адебайор по лявото крило. Нападателят нахлу в половината на гостите и с пас по земя намери Кедира непокрит на границата на пеналта на Барса. Халфът веднага отправи мощен удар с десния крак, но Валдес улови топката.
В крайна сметка двата тима поделиха точките в здрав мач, като този резултатът почти сигурно означава, че Барса ще защити титлата си в Примера. Реал, от своя страна, показа, че не е по-малко класен отбор от каталунците и мадридчани дадоха ясен знак на своя най-голям опонент, че ще му дадат сериозна битка в предстоящите мачове между двата тима от турнира за Купата на Краля и Шампионската лига.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
18.04.2011 08:46
crreal Смешник , първо ти погледни нивото си на грамотност (след , като толкова гледаш как другите пишат) и после коментирай , по този въпрос , лайно такова ! Както казах надеждата умира последна , че си правиш грешни изводи от мача , то това само вие заблудените , го правите ! Цял свят видя , на какво ниво играе Барса и на какво игра в събота ! Няма да ти развалям фантазиите , но тръгвай да говориш глупости !
18.04.2011 00:56
Прекалено много глупости се пишат от някакви пубертетèта в този сайт...отгоре на това и неграмотни.Как може да си мислите ,че Барса не са играли на 100% Това да не е БГ да си правят каквото искат и то срещу Мадрид хахахха злетаци
17.04.2011 20:23
Много сте сигурни фенчетата на Барса ми се струва...След като с 10 човека 40мин. Реал ви изравняват и дори изпускат да победят ,незнам защо сте толкова сигурни в победите...защитата на Барса не е толкова добра и Реал 100% ще ги бият или в Сряда или в Лигата... единсвеното превъзходство Барса има при владеенето на топката което е нормално.Корнерите бяха стряскащи в полза на Реал 8:0 май бяха по едно време.
17.04.2011 17:47
На 50 % са играли ахахха
17.04.2011 15:26
ЕДИН АПЕЛ към феновете и на 2-та отбора стига с тоя съдя, едните викат нас ощети другите и те същото, гледайте обективно съдята не е виновен, че се пазеха и неиграха футбола който могат ! Стига мрънкахте като малки деца, че през 3 коментара чета едно и също само се повтаряте *thumb_down* Стегнете са малко и гледайте напред за следващите мачове, подкрепяйте отбора си като мъже не като жени *thumb_up*
17.04.2011 15:16
Хаха направо ме напушва смях като ви чета коментарите. Съдията подкрепял Барса божее...червения картон си беше заслужен, то тоя Албиол едва не удуши Вия при дузпата, после и греда имаше за Барса *lol* накрая каталунците се поотпуснаха и Х-са ги устройваше при положение, че в сряда е много по важен мача а за ШЛ да не говорим *smile* До тук познах Х първия мач, победа за купата, победа и равен в ШЛ за Барса *beer*
17.04.2011 15:16
Real_ftw написа:
Реал смачка Барса с 10 човека това е жалко че рефера ги спаси от загуба --- ако под смачкване имаш предвид,да върже с дуспа в 81 мин равенството,ок ! А рефера "спасил" от загуба-то че спаси спаси,ама не знам кой отбор *thumb_up*
17.04.2011 14:22
аве смепници стига сте писали глупости ве , подпеяли са реал ... хаха да бе да сиг
17.04.2011 14:17
Показа Реал -мъди,добре,че съдията за пореден път ги подпря с тази измислена дузпа..........
17.04.2011 13:59
като не хресваш как играе Барса сменяш канала има лесно *beer*
17.04.2011 13:57
с 300 излишни паса които убиват смисъла на думата футбол,защото за мен футбола е игра в която трябва да вкараш гол,а не игра в която не трябва да ти вземат топката. хахахаха няма такъв коментар
*lol* а като ви вкараха 5 гола пак ли така си мислеше или и тогава пак смяташе че Реал е по добрия отбор *lol*
17.04.2011 13:35
има теми, отбори, футболисти .. които не ги понасям и аз .. какво да направя *joking*
17.04.2011 13:20
MeToDueB голям си хейтър *lol*
17.04.2011 13:17
ах вие,жалки фенчета на Реал М.По-черногледи от вас няма,нима не видяхте как Барса си разиграваше коня през целия мач,Реал имали повече голови положения.Реал превъзхождаха Барселона единствено в ъгловите удари и това,че съдиятя беше на тяхна страна.Само черногледец като него не видя явното нарушение в наказателното поле на Реал в 25 минута.Никаква дузпа за Реал-Алвеш играе за топката и стига първи до нея без да докосва Марсело,но....Две неща обаче станаха факт-Меси отбеляза на отбор на Моу и Роналдо се разписа за първи път срещу Барселона.Хайде сега идете се кефете,че направихте Х с Барселона защото идват 3-те по-важни срещи,където Реал нямат никакъв шанс. *thumb_up* *beer*
17.04.2011 13:17
Реал Мадрид 24% владеене на топката,Барселона 76%.Удари 13(6) за Реал и 11(6) за Барса.Корнерите са 8:0 в полза на Реал.Та мисълта ми е подрастващите трябва да разберат че когато на даден мач показват процентното владеене на топката това не означава че владеещият повече време топката е по-добрият отбор.За мен това са едни скучки 76% с 300 излишни паса които убиват смисъла на думата футбол,защото за мен футбола е игра в която трябва да вкараш гол,а не игра в която не трябва да ти вземат топката.
17.04.2011 13:06
нали знаете който загуби финала за купата ще прави щпалир на победителя и не ми викайте че няма значение това е Испания не България мизерници такива сте всичките на ваште стадиони има 200 човека публика и вие си мислите че това е страхотно
17.04.2011 12:10
абе тоя скапан реал направен с пари .. по-противен отбор аз лично не знам да има, много големи нещастници .. с купата на краля най-много да се задоволят тоя сезон, а БАРСА ШЛ и с първенството най-малко, пък е възможно и с купата за краля, защо не требъл
17.04.2011 12:05
Реал смачка Барса с 10 човека това е жалко че рефера ги спаси от загуба *stop*
17.04.2011 11:55
При Моу празно няма !!!!!
17.04.2011 11:53
MeToDueB на колко си ? "Ел Класико" си е "Ел Класико" там нестава вапрос за важноста на мача, а за достойнство, за чест. Ти си от онези които не харесват барселона но Меси е откъм тях и затова и аз ще даржа на тях, макар и да не знам как се казва стадиона им. Не викат на Барселона "Крале" викат го на Реал. Това че Барселона тея години са по добри не означава, че всички трябва да нападате Реал. В "Ел Класикото" Реал имат повече победи затова замалчете. Историята на Реал е много по богата от тази на Барселона. И ако искаш да знаеш в ШЛ Реал имат по-голям шанс отколкото в мачовете за парвенството !
17.04.2011 11:46
Хайде днес Ливърпул да бие Арсенал и Титлата да заминава за Театъра на Мечтите *party*
17.04.2011 11:45
Barca_fen112 смешникос *lol* май ти не си гледал мача.. Барселона владееха повече топката, но повечето положения бяха в полза за реал.. затова като не си гледал мача ами си седял на компа и си играл фифата и само си слушал коментара от мача недей пиши безсмислени коментари !!!
17.04.2011 11:17
Те Барса играха колкото да не загубят мача, ама за ШЛ или купата на краля...
17.04.2011 10:54
Борнгей къде ги виде тия много повече положения в полза на реал , май пак си сбъркал програмата и друг мач си гледал ..Ми че то само след гола на Меси Вия имаше положения за вкарване , колкото Реал за почти целия мач бе ... *lol*
17.04.2011 10:22
Втората част започна с опит на Реал да вкара бърз гол. В 48-а минута Кристиано Роналдо си спечели пряк свободен удар на добра позиция, фронтално срещу вратата на Валдес. Звездата на Реал застана зад топката и отправи плътен удар с десния крак във вратарския ъгъл, като топката се удари в страничната греда на Касияс и излезе в аут
17.04.2011 10:06
Както винага тука е пълно с катаунски измикярчета!
Моу и Реал показаха на цял свят, че Барса не е непобедима. Може да са валдеели 4 пъти повече топката, но Реал имаха много повече голови възможности. Моуриньо още преди седмица каза, че Мача няма да е в числено равенство и отнове беше прав. В началото футболистите бяха 11 на 12 но дори и при тези обстоятелства се видя, че Барса неможе да вкара гол и затова нещата трябваше да се променят още. Дори и с десет срещу 12 човека Реал показа характер и желание за игра.
17.04.2011 09:00
Не беше така , Реал имаха по-чистите положения и в края на мача Кедира можеше да им донесе и победата.Получи се добър мач ,все пак и на двата отбора им предстоят още важни срещи.
17.04.2011 08:18
Има едно предаване по Би Ти Ви "Нека говорят". Мога само да допълня, че Барса играха, а Реал ги гледаха. Статистиката го показва. Владението на топката е 70% на 30% в полза на Барса, а първите 15 минути беше 75% на 25%.
17.04.2011 02:44
MeToDueB смешният си ти,това е ел класико няма значение за първенство ли е,за ШЛ или за купа на краля отборите играят на 100% !!! HALA MADRID !!!
17.04.2011 02:36
Добре "разбирачи" ще видим след мачовете от шампионската лига, че ми омръзна кой как с кво играл и кой виновен. Проста работа.
17.04.2011 02:34
Събрали се тука банда олигофрени(визирам черногледите фенчета на двата отбора) Ако Барса бяха били фенчетата им щяха да кажат "Еми пак ви отупахме" обаче мача свърши равен и оправданието е "Еми пазим се" същото важи и за феновете на Реал Мадрид. Мача беше приятен за гледане въпреки ,че Барса пак направиха 200-300 излишни паса но това им е стилът на игра. Ясно е че Барса ще спечели Първенстово но по важно според мене е Шампионската Лига. Успех и на двата отбора!
17.04.2011 02:32
daneto_real_ Смешен, дали ако БАРСА не водеше с толкова много точки щеше Реал да има шанс въобще да излезне от този мач с под 3 гола пасив ??!??? В ШЛ ще бъдат убити тези реалци, защото там мачовете са два и имат голямо значение, в Примиера се уби интригата преди много време, така че не беше наложително днес Барса да побеждава, да разгромява и т.н. в ШЛ лига обаче много 0-2 на Сантяго и 6-1 на Камп Ноу *wink* за купата на краля, може и Реал да я вземат, там също не е от такова голямо значение, но първенството и ШЛ са от голямо значение и там РЕАЛ НЯМА ШАНС !
17.04.2011 02:20
иначе си поредния заблуден то е ясно *thinking*
17.04.2011 02:12
вси4ки викате барца са играли на 50 процента дане мислите реал са играли на 10 ве малоумници фенове на барца балици вие познавате ли моринхио ве според вас тои за победа ли игра ако искасхе схтесхе да я вземе тоя ма4 бесхе несхто като контрола апак моринхио схто не пусна ъозил а хаха 4овека е мн хитар и си зн кво схте стане Реал схте разбие барца ве4е резултатите от преди нема даги има за барца педалите маикаим циганска ХАЛА МАДРИД НАИ ДОБРИТЕЕ *thumb_up*
17.04.2011 01:45
и без да съм гледал мача едно е ясно реал малко или много напредва при жозе и съвсем скоро победите на барса няма да са толко лесни и начесто само некои да не се обърка да си помисли че е така са барса ще напляска реал 3 мач не съм фен на нито един от двата отбора но колкото и да е добра барса едно е сигурно нищо не е вечно тая форма няма да продължи до беззкраи
17.04.2011 01:45
HaLaMadrid1902 То оставаше и да даде жълт след като само минути преди това ''случайно'' подмина да даде жълт на Пепе ! Внимавай само кой наричаш смешник мишка таква 100% се обзалагам , че бяхме ли ви били нямаше да се появиш до 1 час преди мача във Валенсия малко фъндък ви пуснаха и веднага на дадохте глас ама на всичкото отгоре и глупости ми говориш ! Замисли се само кой е смешния в случая ! И само да спомена , че аз като фен на футбола и на Барса съм много доволен от този резултат ! Хем спечелих доста тлъста сума пари , хем отбора ми си подпечата първия трофей , хем остави малко интрига за предстоящите мачове , като не я уби още днес с една типична игра на Барса , хем позапазиха доста сили за финала след няколко дни ! Та дори и ако не беше белия рефер си взимахме и победата..
17.04.2011 01:42
Ние се опитваме да ви отворим очите ама вие не! Ако Реал да каже мачкаше Барса ОК но ситуацията в последно време не е такава. Подиграваме се на вас не на отбора кво са виновни футболистите *thinking*
17.04.2011 01:39
КОГАТО ГОВОРЯ НЕ ПРИКАЗВАМ *lol* даваи лягай си
17.04.2011 01:36
Хахаха доста от феновете на Реал явно не са гледали как играе Барселона,когато търси победа на всяка цена и си мислят,че имат някакви шансове в оставащите мачове срещу каталунците,като съдят по тоя мач днеска,който нямаше никакво значение.И да Барселона не показа пълният си потенциал,точно писаха по-долу някой хора,че играха на 50% някъде.Сега като ви отнесат и от другите 2 купи,пак елате да пишете *joking* Барса са номер 1,примирете се *beer*
17.04.2011 01:35
така са феновете на черното кават яло понеже нали са с бели фанели *lol* далтонисти какво искаш *lol*
17.04.2011 01:32
Barca_fen112 си го каза точно,само глупав би го оспорил...
17.04.2011 01:31
По принцип Реал играе толкова колкото им позволява Барса а не оратното *stop* да си объркал нещо
17.04.2011 01:30
Че гледай Ел Класико от 29/11 миналата година; или някое от 70-80те години... Не казвам,че Ел Класико не струва,ама това тая вечер сравнено с това в ШЛ са мачове от различни измерения;сега те оставям да злобееш наволя *thumb_up*
17.04.2011 01:28
Хванах го мача на точен с познати голмайстори.. Просто с две думи Барса дойде за равенство и с него си тръгна ! След първия гол спряха да играят и мисля , че това ясно си пролича ..Относно съдята и Моу .. няма такива палячовци , не стига че трябваше да отсъди дузпа още през първото полувреме ами и на всичкото отгоре , когато Албиол първо игра с ръка в наказателното а след това и като последен в отбрана фаулира португалеца си позволи да прави жестове.. Относно дузпата за Реал не знам ,защо съдята просто не си облече бялата фланелка то така или иначе беше ясно , че ще стане все пак и статистиката си го каза.. Напълно измислена след като Алвеш игра с топката .. Но както и да е съдята и желанието на Пеп да не хабят сили за да бият ги спасиха насред Бернабеу за 6та поредна победа ! От тук нататък да не съм чул мадридчанин да се оплаква от съдя директно ще го псувам ! И имайте малко благодарност , че този път Барса прояви милост ! *smile*
17.04.2011 01:28
Най-смешните изказвания са ... "Барса игра с 50% от възможностите .. ако искаха шяха да бият" хаха Вие малоумни ли сте бе тука става въпрос за "играеш толкова колкото ти позволи противника" !
17.04.2011 01:28
май само ти не разбра че Барса бяха дошли за хикс ама карай простено ти е *lol*
17.04.2011 01:28
jahatam Голем си дебил ходи си лягай. За другия път ще изправиме терена, че сега беше крив и това не се харесва на теб и още няколко дебила като тебе. Толкова ли неможете се радвате на играта, а само мрънкяте. В България такива мачове, няма да видиш... В Англия се гледат страшни дербита, но такива като реал и барса според мен няма.
17.04.2011 01:27
Нека оставим сега фенчетата,не феновете,ами фенЧЕТАТА на Реал да излеят страстите си; няма смисъл от коментар,то това е израз на отчаяние *thumb_up*
17.04.2011 01:26
Едва ли вече някой му обръща внимание нека си мраънка дай да гледа там ехидно от скамейката и му гледай сеира *lol*
17.04.2011 01:24
Какво ще се случи на 100% ли - Камп Ноу,29/11/10
17.04.2011 01:24
Вече нема кво да коментирам кат сте толкос силни що не вкарахте гол докато бехте с човек повече бе баламурници повече от 35 минути и неможаха да вкарат *lol*
17.04.2011 01:23
Оставете ги тея фенове на реал. Май си мислят, че щом Барса си пази силите за другите 3 мача с реал, ще играят отново като неска ! Това беше най-маловажното класико от всички предстоящи. Visca el Barca !! Mes que un club *thumb_up* *beer*
17.04.2011 01:22
Между другото,утре от Уинър.бг чакам статията,как Моуриньо твърди,че отново го прецакаха съдиите : "Албиол действаше чистоо-ше плача , че го изгониха ; трябваше Барса да е с половин отбор-ше плача;Още днес отивам да целувам подметки във федерацията"
И още много такива... *lol* *lol* *wink*
17.04.2011 01:21
За всички фенове на реал браво добър мач спретнаха мадричани искам да отбележа само нещо владеене на топката 70 % игра от страна на барса 50 % момчета замислете се ако барса започне да играе на 100 % какво ще се случи с реал. Показаха игра реал поздравявям ги браво мога да кажа но ако барселона искаха да играят в този мач едва ли резултата щеше да е такъв. Поздравявам всички фенове на Барселона Каталунци титлата е наша а за останалите мачове каквото садбата е решила успех Барса.
17.04.2011 01:21
браво на реал супер ма4 *thumb_up* дори с 10 4овека си показаха класата нема кво да говорите реал са мн мн по добри от педалцетата каталунци *beer* следвасхтите ма4ове схте се види кои е по добар
17.04.2011 01:20
ех тва настръхвене *lol*
17.04.2011 01:18
izrodonomiks написа:
спрете се бе каталунски баламурници все съдията ви е виновен Много жалко --- е,че дуспата на Реал беше ли редовна,дуспа срещу Вия нямаше ли,дуспа,или поне фаул,или поне АВАНТАШ на Меси ,че продължи да играе,като цял Сантяго Бернабеу замлъкна,щото само тези без очите,или тези които си ги затварят умишлено не видяха как защитник на РЕал направо го изнесе от наказателното...
17.04.2011 01:17
разгрома на Барса *lol* те почти целия мач не видяха топката ково остава да се мисли за разгром
17.04.2011 01:17
коментар? добър мач с радост и нерви... Реал може и да владя топката по-малко ,но имаше повече ситуации и точни удари ,освен дуспата Барса има 1 или 2 отправени към вратата.. щях да заспя от каталунски пасове и не само нa мен ми направи впечатление.. предпочитам атрактивния футбол ,да настрахвам от пасове с въображение.. и двете дузпи бяха чисти.. играта беше равностойна само дето разликата е че Реал беше с човек по-малко *smile* !HALA MADRID! !REAL NUNCA CAMINAS SOLO!
17.04.2011 01:15
как няма да се радват, след малко са на банкет *beer*
17.04.2011 01:15
Кампанията на съдиите "Да помогнем на Реал да бие Барса поне 1 път" не свърши работа *lol*
17.04.2011 01:15
Кво стана бе 5:0 а? тоя път ще има да чакате *lol* усещам че идва разгрома на Барселона!!!!
17.04.2011 01:12
Какво направиха Реал за да спечелят мача гледаха Барса как си подават топката и ги правят на смешни за пореден път Барса показа че Реал са тим в който само се пригазва а не се върши нищо.Роналдо добре че беше дузпата за да го видим иначе каде беше нали знаел как да бие Барса???
Барса днес игра на 50% от възможностите си и това затрудни бая тимът на Реал.В сряда Реал ще опитат удара с марка Барса.
17.04.2011 01:12
спрете се бе каталунски баламурници все съдията ви е виновен Много жалко
17.04.2011 01:11
Реал как си мечтаеха да бият Барса поне сега но уви ,а горе снимката е показателна за това (Роналдо гледа лошо а Жозе го съжалява)
17.04.2011 01:10
Хубав мач беше бе. И аз нз какво толкова не му харасахте. Имаше картони, имаше дуспи, полужения, греди и какво ли не. Определено хубава загрявка за това което предстои.
17.04.2011 01:10
Реал загубиха титлата окончателно с този хикс а те се радват пълни олигофренчета *lol*
17.04.2011 01:09
jahatam прав си пич ! Ако не беше тоя съдия щяхме да водим с 11 точки, ама нали има кампания на съдиите "Да помегнем на Реал на бие Барса поне 1 път" ! Успех на Барса в другите класики ! *thumb_up* *beer*
17.04.2011 01:09
deivis ххахах чуваш ли се ? Направихте един равен срещу Барса на Бернабеу , и много са разприкавахте . Щом сте толкова горди от мач , който свършва Х на Бернабеу и напълно отписва и мнималните ви шансове за титла значи яко сте закъсали *thumb_up*
17.04.2011 01:08
Относно мача - няма какво да се оспорва...Тъпо си беше...През 5 мин топката излиза заради контузен...През 5 мин фаул,през 5 мин се наслаждаваме на "избирателната пропускливост" на рефера;не виждам защо си губих времето да гледам как "зализан дава рамо на зализан" *sad*
17.04.2011 01:08
mostoles няма такова нещо във футбола ако последния в защита направи фаул да не заслужава червен картон. ВИнаги се показва червен ако е последен. В тоя случай беше. Онзи ден Боби Борисов чете правилника по Диемата и затова не говори глупости. И не мога да разбера пък какви точно бяха триковите отигравания на Кедира и Ди Мария, като единственото нещо което правеше Реал през мача беше да рита топката по-крилата и там Ди Мария и Роналдо да тичат и да гонят като коне, защото ако не друго поне могат да тичат много бързо. Не казвам че тактиката нямаше поне някакъв успех, но не нещо невиждано и определено не толкова впечатляващо
17.04.2011 01:07
поздравявам всички фенове на двата отбора *thumb_up*
17.04.2011 01:06
НА МЕН мача много ми хареса , като неутрален фен мисля ,че рефера можеше да покаже 2ри жълт картон на Дани Алвеш и останах доста изненадат от постъпката на Меси. Някой забеляза ли че Барселона не биха нито един корнер ? И постъ
17.04.2011 01:06
получи се страхотен мач! Не съм нито фен на Браса нито на Реал, но и двата отбора показаха че са едни от най-донрите в света, но най-добрия е Манчестър Юнайтед *thumb_up*
17.04.2011 01:05
Сигурно съдията е "приятелче с Моуриньо" ; 1вата ситуация с Вия така и не останах убеден дали е дуспа... ама после...Роналдо ми пада сам(типично в негов стил);оня,дето избута Меси от наказателното - е чест му прави на Меси,че продължи да играе...;а пък "дузпата" на Реал няма какво да се коментира-на повторенията се видя,че Алвеш първо топката пипна...;не вижам как да се оспорва фактът,че Реал,чиито треньор само реве,че са го прецакали,успя да хване равния на свой терен именно благодарение на съдията - че ако не беше той,кое от "МНОГОБРОЙНИТЕ" положения на Реал щеше да е изравнителен
17.04.2011 01:05
Барса учат мизерията от Реал *thumb_up*
17.04.2011 01:05
ЧЕСТИТА ТИТЛА НА БАРСЕЛОНА!
17.04.2011 01:03
настръхвал *lol* Реал игра на 100% Барса на 60% и бземаха така важната точка еи тва е за настрахване ако питаш мен
17.04.2011 01:03
CeL7IC прав си братле,добре че има подкупени садии,иначе реал ще си мечтаят за Х
17.04.2011 01:02
Другите 3 мача Реал трябва да започват с 10 човека и 1 : 0 за Барса за да имат някакъв шанс тия каталунци .... а ония мизерник меси много издразни с това изпълнение ...
17.04.2011 01:02
Ако имаше дузпа срещу Марсело срещу Виля нямаше ли?
17.04.2011 01:01
А за това че Меси изпрати топката с сила към феновете на Реал какво да се каже ........ *sick*
17.04.2011 01:01
Барса си спести силите за финала на Купата на Краля ! Дано спечели другите 3 класики ! УСПЕХ КАТАЛУНЦИИИ ! *thumb_up* *beer*
17.04.2011 01:01
аз пък не знам какво не му харесахте на мача. Имаше си доста положения и спорни моменти и страсти като цяло. А и aa1 естествено че искат да се пазят. Те футболистите не са роботи. Защото на двата отбора им се насъбират много мачове следващите седмици. Сезонът не се решава от един мач и това го знаят както треньорите така и футболистите. И наистина не мога да разбера кое не му харесахте на мача. В Англия дербитата са толкова дървени че няма накъде. Вярно този път не беше такъв спектакъл като предишния мач, но както казах на отборите им се насъбират доста мачове следващите седмици, а също и няма да играят само помежду си. И пак повтарям че сезонът не се решава от един мач затова всички си правят сметката
17.04.2011 01:01
Почна се с мрънкячите.Абе неможе ли ви е*а майката и те така Барса се не нзпрягали, съдията незнам си кво направил. Толкова ли сте прости и ограничени немога разбера. Я кажете видя ли ви се и терена леко наклонен, че мен така ми изглеждаше ??? Проста работа... *sick*
17.04.2011 01:00
айде бе фен4ета на парца,не се оплаквайте от рефера,сме6ни сте.от реал съм,моето мнение е*lol*узпа за Барса има6е,но не и 4ервен картон,дузпа за Реал няма6е,но рефера тръгна да компенсира,това е
17.04.2011 00:59
*lol* *smile* *lol* Реал пак с щовек по-малко *lol*
17.04.2011 00:59
ква пародия просто Барса не се натискаха да вкарва повече голове то се видя *stop* Барса вървейки взема това за което отиде и постигна целата да запази преднината от 8 точки *thinking*
17.04.2011 00:59
Ахаха Видяхме колко е прехвалена само Барса ..... Реал показваше по-голямо желание за победа.Онези като почнат Шави Иниеста Меси Бускетс и ти се достива.А като видиш някое триково отиграване на Ди Мария към Кедира към Роналдо настръхваш.Каквото и да си говорим този мач не бе с голямо значение Реал показа че може да ги победи в ШЛ и за купата на Краля ! Успех им желая *beer*
17.04.2011 00:58
Добър мач като цяло, стана... Дано другите двубой, предложат още по голям заряд и емоции. От този мач поне разбрах две неща. 1.Албиол е заплез. 2.Пепе е футболист само за левски и ЦСКА... Само по налудничавия поглед и ебаси хъса за футбол и насилие извади *lol*
17.04.2011 00:58
много-слабо съдийство,главния рефер е под всякаква критика,много грешки от негова страна. За мен е абсолютен фен на Реал.
17.04.2011 00:58
Честита титла на феновете на Барса, без да си дават зор вече решиха титлата. Дано на Пуйол да му няма нищо и всичко ще е наред в другите мачаве. От това което видях днеска съм на мнение , че Брселона са с по-големи шансове за ШЛ и купата на краля *thumb_up*
17.04.2011 00:56
играч на мача за реал СЪДЯТА тоя некъдърник Пепе трябваше сиг 100 фала да напрай за да полу картон кедира същата работа и тоя роналдо и тои трябваше жълт и дузпа за БАРСА не даде *angry* *angry* *evil* *sick*
17.04.2011 00:56
Тоз съдия е баси парашута направо нямам думи *angry*
17.04.2011 00:50
Шшш,последните 10-15 мин. става ебаси якия мач! *thumb_up*
17.04.2011 00:47
дано поне за ШЛ да направят мач, щото това е пародия , което го гледаме....
17.04.2011 00:47
Ей тез фенове на Барса, като почне да не върви мача и съдията е виновен. *lol* Спорна е дузпата незнам до колко я имаше, по-скоро не но за незнам кой път казах по важното е шоу да става!!!
17.04.2011 00:42
тоя рефер е абсолутен сме6ник
17.04.2011 00:42
Баси мача...добре че има дуспи да си вкарат
17.04.2011 00:42
Много смешна дузпа *thumb_down*
17.04.2011 00:39
аа1 абе момче ако дани алвеш ти прилича на 13 годишна и вия на жена . . . по тая логика имаш доста извратени сексоани наклонности сериозно *angry*
17.04.2011 00:30
И не ми казвайте, че мислели за ШЛ...След като е РЕАЛ МАДРИД срещу БАРСЕЛОНА значи трябва да играят като за последно.Смешна работа е това, били се пазели за ШЛ..
17.04.2011 00:28
като е тъп ще пада не пусна игиаун пуска ми некъф бензема и иска да бие барса *lol*
17.04.2011 00:27
Много сте ми смешни феновете на Барселона, които казват, че Роналдо е гей като в отбора си имате Даниел Алвеш, който прилича на 13 годишна брюнетка, а за Вия има ли смисъл да говорим?То си е направо като жена, която всички си мислят, че всъщнсот е мъж.. *lol* Сега за мача - НАЙ-СКУЧНОТО ДЕРБИ, КОЕТО НЯКОГА СЪМ ГЛЕДАЛ!!!Това ли е най-голямото дерби в света?Моля ви, това е като ЦСКА - Литекс, нищо интересно и само големи коментари, че мача бил адски интересен..
17.04.2011 00:22
така е ! Мача е без значение ! Мадрид са излезле , за да продавата фанелки, а Каталуния, за да си рекламират местността. Скапана комерсиализация във футбола . Испанския футбол е без грам страст....никакви традиции
17.04.2011 00:21
в момента шл лига им е мн мн по важна ..този мач е просто една тренировка за 26 нищо др
17.04.2011 00:19
Абе всички ТАПАНАРИ, които плюят мача наистинали сте толкова ограничени *wonder* Мача е БЕЗЗНАЧЕНИЕ, пазят се за останалите мачове не очакваите да се засилят да правят глупости *stop*
17.04.2011 00:18
Няма да споря! Дузпата си я има, червения картон също, какво да се прави, Важното е шоу да става.
17.04.2011 00:18
0-1 Месииии *thumb_up* *beer*
17.04.2011 00:17
да аз бях и предполагам ще оспориш , че барселона бяха добутани от уефа с "червения картон " на перси, а мадрид имаха късмет, че хванаха тотнъм в слаба форма. Няма значение финала на Уембли ще бъде спечелен от английския отбор. Те поне играят футбол ...а не си подават топката на 1 метър 1000 пъти в мача
17.04.2011 00:14
айдееее балерини с тея тесли кам гората *party* *beer*
17.04.2011 00:13
iliyaangelov - ако не се лъжа ти беше човека,дето викаше,че испански отбор няма да мине през 1/4 финала...
17.04.2011 00:10
Албиол идиот *party*
17.04.2011 00:09
KILLna7 *thumb_up* точно! радвайте се на футбола който ви представят стига сте се дракали един с друг... лапешка му работа *stop*
17.04.2011 00:04
Феновете на Барса сте много глупави (накой де не всички). Толкова сте заслепени... Фен съм на реал, като цяло се вижда, че реал е с тактика на контраатаки и общо взето е логично. Вместо се радвате на футбола който играят, не играят на пълния си потенциал, но пак е нещо.
17.04.2011 00:04
никой не казва как наистина прехваленото класико всъщност представлява 70:30 процента владеене на топката от каталуния без изобщо да имат идея как да застрашат вратата на противника, а реал са много зле- нямат манталитет. Ман и Челси са с класа над тези псевдо грандове
17.04.2011 00:04
аз харесвам повече Барселона ,ама Реал игряаят по - добре и сигурно ще сшеяелят ,както предполагах
17.04.2011 00:03
30-70% владеенето на топката балерини пак не могат да я срешнат само тесло *thumb_down*
17.04.2011 00:01
ми скучен ще е Реал играе на контра понеже няма друга алтернатива. Барса си играят тяхната игра нищо по различно от първата среща
16.04.2011 23:57
Unicef_89, да съм казал, че моята оценка трябва да означава нещо за някого?Моля те не ме коментирай.Аз казвам какво мисля, след като не ти харесва не го чети, не ми обръщай внимание, но факта е, че Барселона е АДСКИ безинтересна и приспиваща. *thumb_up*
16.04.2011 23:57
Имаше дузпа,но аз я забелязах чак на 3-тото повторение,преди това ми се стори,че Касиас играе с топката,явно и съдията се е заблудил,но така или иначе тоя мач няма особено значение.Барса не показва пълния си потенциал.За купата на краля и ШЛ, каталунците ще играят по съвсем друг начин *wink*
16.04.2011 23:57
Искаш да ми кажеш, че с 9 души прибрани в последните 30 метра и двама на центъра, които да тичат след изчистените топки е невероятна атракция?
16.04.2011 23:57
И кое ми е злето бе анче, не гледаш ли мача. Не виждаш ли как се държат футболистите на реал, Бускетс пада и се държи за главата а тоя мангал Марсело се държи за ръцете и гледа тъпо, а Пойол ходи дига който падне го него. Или как Меси падна и се удари в футболист на реал и мингиша мауриню жестикулира и е възмутен. Тапаци бе, ама нормално да та бият кадето та хванат не е лесно.
И ако не си забелязал единственото нещо което провалчо правят като хората е да фаулират - там водят с много на барса *thumb_up*
16.04.2011 23:56
Тоя Вия колко леко падна ХАХАХХА дуспа *lol*
16.04.2011 23:55
aa1 нали знаеш , че твойта оценка не струва нищо *wink* Мача е изключителано важен от психологическа гледна точка за останали те двубои, и гледат да не рисква в този мач защото не е важен
16.04.2011 23:54
За чистата дуспа нищо ли няма да кажете ве тъпаци.По чиста дуспа не съм виждал през живота си и който я оспори не разбира и грам от футбол
16.04.2011 23:53
valk0v мнооооооооооооо си зле *beer* *lol* *party* *joking*
16.04.2011 23:52
Доста скучен мач се получава това 1-во полувреме *sad* САМО БАРСА *beer*
16.04.2011 23:51
Барса извади адски късмет когато Адриано ги спаси.Второто дано продължи така интересно и отбора на Реал да победи *smile*
16.04.2011 23:50
В последната минута какъв пропуск за РМ *sad*
16.04.2011 23:49
Всичките от провал мадрид от играчи до тоя циганин мауриню се отнасят изключително лошо и без респект към Барселона. Срам срам срам
А да не говорим за това рушене на играта как постоянно фаулират - и това гейче кристиано дето пак на няколко пъти как не се разрева незнам *angry*
16.04.2011 23:48
не знам къде им е силата на барса и реал, ама много слаб мач....и все пак барселона отегчават с тези пасове наистина. То бива да чакаш съперника да сбърка владеейки топката, ама е супер досадно. Жозе пък не можа ли малко по-офанзивни футболисти да вкара...ясно, че мача няма значение кой знае какво ама...слаб испански футбол
16.04.2011 23:40
Там им е силата на Барса
16.04.2011 23:37
Аз говоря като неутрален фен.Погледнете само Реал Мадрид като отнеме топката как за една-две секунди се стига до полето на Барселона и за още толкова до наказателното, някак си има повече движение, има повече динамика.Когато Барселона владее няма нищо интересно, пас на 1 метър, пас на 2 метра, пас на 1 метър, пас на 2 метра..Нищо интересно. *thumb_up*
16.04.2011 23:31
Нека са интересни...настръхвай си...накрая феновете на Реал да не настръхнат от резултата с който ще ги прегазят.
16.04.2011 23:29
Мале, мале, когато Барселона владее аз си подремвам...Тооооолкова скучен отбор до сега не съм гледал.Разликата е ОЧЕВАДНА!!!Барселона владее - 200 паса, нищо интересно, заспиваш, Реал Мадрид владее - човек настръхва от отиграванията, има желание за атака, има какво да видиш..Просто Барселона са адски скучни, а Реал Мадрид са адски интересни. *thumb_up*
16.04.2011 23:08
Пуйол *stop* *thumb_up*
16.04.2011 22:47
Спрете да нареждате Мо. Щом е построил така отбора значи има нещо наум ! има 90 мин. игрално време +- 5 от продължения , така че всичко може да стане ! Успех РЕАЛ !! *thumb_up*
16.04.2011 22:41
по ТВ+ ще ги дават *wink*
16.04.2011 22:41
Най-накрая състава е в целия си блясък , успех решете първенството на 100% още в този кръг *thumb_up* *beer*
16.04.2011 22:40
бях за реал този мач но като игуаин кака йозил и .. са смени мисля че реал пак ще падат 5 тоя моу май забрави кой му беше нападателят есента *lol*
16.04.2011 22:39
Алкайда жалък нали не си още саднат от Интер - Шалке АХХАХА ЛАЙНАР
16.04.2011 22:38
къде ще дават мача?
16.04.2011 22:38
Адриано Корея-това ще е надеждата на Рал Мадрид.За мен мача е или зрелищен Х,или минимална победа за "каталунците". *thumb_up*
16.04.2011 22:37
моу този мач допусна голяма грешка казвам ви да пусне бензема титоляр а адеба и игуаин смени *lol* с едно барса да са без вия и шави
16.04.2011 22:34
Нищо учудващо в съставите *lol* Провал Мадрид излиза за по-малка загуба 0:2 / 0:3
16.04.2011 22:30
Вива Барсаааа мачкайййййй балетисчетата *devil*
16.04.2011 22:30
категорично излиза за реми Моу, за да не спадне морала на играчите му . Барса пък просто няма да има силите да спечели . Миналата година Жозе спечели от 4 мача само един срещу Барса, ама най-важния. Мисля, че им е измислил страхотни неща...
16.04.2011 22:30
по коя програма ще дават мача ?
16.04.2011 22:26
този мач е х твърдо х сигорен съм
16.04.2011 22:23
Всъщност Пепе може да играе, като дефанзивен полузащитник.А и е самоубийство да тръгнеш да се надиграваш с Барселона.Нима 5:0 се забравя толкова бързо?Ще излезе срещу тях, както би направил с Интер.Дефанзивна постройка и ще разчита на някоя контраатака, някое индивидуално действие от страна на играчите си.(лично мое мнение)
16.04.2011 22:23
грешка Халфа* не халва *lol*
16.04.2011 22:22
Страшна тактика за Реал БРАВО ... Моу е набил яко центара 3 ма дефанзивни халва .. няма да мраднат барса ... а за атака ди мариа и роналдо и бенза ще мислят схемите ... колкото до барса нишо изненадващо ...
16.04.2011 22:19
Еми и мен не ми харесва че Кака е резрва ,но Моу си знае най-добре *beer*
16.04.2011 22:17
уинъъъррр ква е тая схема дето сте извадили веее май не сте гледали мач на БАРСА последните 10-20години *lol* *beer* 3защитника и 4халфа *lol* *joking*
16.04.2011 22:17
Албиол ще ни закопае ... *thumb_down* Дано бъркамм *thumb_up*
16.04.2011 22:15
Давайте КАТАЛУНЦИ вие сте !!!! иначе от всички 4ма4а този е най-маловажния от страна на БАРСА де ,защото първенството 99% е в БАРСА , но и едно 1:1 2:2 или 1:2 стига усепх на каталунците и дано стане зрелищен мач ФЕН на БАРСЕЛОНА *beer* *party* *joking*
16.04.2011 22:11
Само Кофти че КАка е резерва *thumb_up*