Евра: Реферът отсъди правилно - нямаше дузпа! (видео)

11:10
Евра: Реферът отсъди правилно - нямаше дузпа! (видео)
Решението на съдията да не отсъди дузпа за Рамирес от Челси е правилно, смята защитникът на Манчестър Юнайтед Патрис Евра.

Евра фаулира Рамирес в наказателното поле в добавеното време при победата на Юнайтед с 1:0 на "Стамфорд Бридж", но испанският рефер Алберто Ундиано Маленко игнорира доводите на Челси за дузпа. Френският защитник, който може би трябваше да бъде изгонен, заяви, че не е изненадан от решението и той се е преборил за топката.

"Честно казано, не очаквах рефера да даде дузпа. Опитах се да играя за топката и както видяхте я докоснах. Да имах контакт с топката, както и с играча, но не се страхувах, че ще даде дузпа", коментира играчът.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

BerbaTheBest
08.04.2011 14:35

Дузпа няма ,защото съдията не я е свирил. *lol* Това в кръга на шегата,иначе по-темата - чиста дузпа,но така се получи справедливо. *thumb_up*

VeneSotirov
08.04.2011 00:13

За всички олигофрени, които продължават да твърдят че няма дузпа - фал се свири там където ЗАВЪРШВА самото нарушение, не там където започва. Ако не вярвате вземете се образовайте относно футболните правила. А на тия безмозъчници, които питат къде ще се свири фал, ако някой играч се търкаля извън терена - пак ходете да прочетете футболния правилник. Нарушения се свирят само в ГРАНИЦИТЕ на игралното поле, тоест такъв фал ще се свири в най-крайната точка на нарушението - границата на футболното игрище. Сваляйте червените очила, и признавайте че дузпа ИМА, целият свят се смее на глупаците които отричат че има дузпа. И последно уточнение - НЕ СЪМ фен на Челси.

kaligyla
08.04.2011 00:10

фен съм на манчестър но евра нищо не каза докоснал топката незнам си кво си колко и да го гледам от тва по дузпа нема как да е . но това не значи че ман. имат няква вина че не е свирена или едва ли не съдята е така умишлено ги е подпрел просто човека сбърка случва се все по чесо напоследък в важни мачове но няма как ,в мача за първенството пак ние бяхме ощетени и тетака

SeeNoEvil
07.04.2011 23:58

Абе и аз тва се чудя защо хората отричат очевидното *thumb_down* това не го разбирам дузпа си имаше дори и баба ми без очила ще види нарушението... *thumb_up*

ChelseaBoy4Ever
07.04.2011 23:54

Незнам просто който смята че немя дуспа или е много много тъп или нищо не разбира от футбол това си беше 1000% дуспа Евра си протяга крака през Рамирес и го спъва то е явно и се вижда незнам какви са тия злетаци тука дето пишат няма дуспа и тем подобни *lol*

pomagalo
07.04.2011 23:06

Евра изобщо не играе с топката.Това си е дузпа и то безпорна но торес като симулираше преди това 1 или 2 п1ти затова садията не е даде

Captain
07.04.2011 22:26

Голям майтап сте ей *lol* *lol* *beer* Цял свят видя, че дузпа има, тука картинки слагат едно друго

fena_man_utd
07.04.2011 22:13

Сложил съм си снимката като аватар и всеки,който иска може да я види,че Евра играе с топката първи.Сами можете да си прецените,ако виждате,че Евра играе с нея.Хайде гледайте картинката!

strong4chelsea
07.04.2011 22:10

Така си съгласен съм с ПРИАТЕЛ *party* А е дузпа няма има ключ за предаване ако се допитате до Федор Емелианенко ще ви каже, колко от мачовете си е печелил така *thumb_up* *lol* *cigarette*

lusipliska
07.04.2011 21:36

явно и на този маимун са му збъркали хаповете.

Kalinho
07.04.2011 21:19

Ей това му се вика нагло копеленце. целия свят видя

Captain
07.04.2011 20:59

Питай PRI_A_TEL , той може да ти каже, че е балетна стъпка *lol* *beer*

PIFELIN
07.04.2011 20:48

Това изпълнение на Евра не е ли хватка от ММА ?

Captain
07.04.2011 20:16

PRI_A_TEL незнам кой има разбирания на 5 годишен. Аз от 7 годишен играя футбол. Тези твои писаници там за извън терена където имаш отправен въпрос към мен са просто смешни. Не съм си измислял правила, говоря това което знам и съм виждал да свирят по терените т.е. сама реалност - дузпа има! Сега всеки си има собствено мнение разбира се, но който разбира ПОНЕ МАЛКО от футбол и гледа като реалист на нещата, а не е пристрастен ще се съгласи, че дузпата си е съвсем реална. А и факта, че 2-3 фена на МЮ се опитват да оборят всички останали говори сам по себе си! Само за протокола да отбележа, че не съм за Челси, дори симпатизирам на МЮ.

DuFkaTa
07.04.2011 20:04

Дуспа няма!!! Първоначално и аз се чудех как съдята не свири дуспа но сега като гледам повторението виджам че Рамирес си се хвърли. Вижте просто как пада...Евра нито го избутва, нито го препъва, нито го задържа че да падне тъка. Просто когато е усетил че Евра е във въздуха и му докосна коляното , той се струполи Няма никакъв фал, а "чиста" симулация !!! Уборете ме ако можете.

luiz_lfc
07.04.2011 19:48

Съжалшжам пожечето жи, които давате неориентирани коментари. Гледайте жнимателно, 1-во: нарушение няма защото Рамирес тръгва към Евра и търси контакт, но понеже е закъснял, контактът които се получава е с краката му, Евра е изпреварил Рамирес и посяга към топката, ако на това му викаш разбиране на правилата добре *lol*

PRI_A_TEL
07.04.2011 19:45

luiz_lfc Аз пиша за ситуацията и футбола, за правилата, това че си влязъл тук и определяш кои какъв е, доказва на всеки с малко повече акъл, че всъщност ти си комплексара, и избиваш комплекси, помисли си по въпроса, може и да се консултираш с психиатър, може да ти помогне, повече внимание от мен няма да получиш по въпроса *thumb_up*

PRI_A_TEL
07.04.2011 19:41

Преди да падне Рамирес, извън наказателното поле, прави две посягания с ръка към Евра, след което преди да стигне до топката, при положение че е и по назад от Евра, го изблъсква с ръка и прави така че да загуби равновесие, чак след това пада. Това вижда съдията, това виждам и аз, Евра е правил дузпи, не веднъж, но това не е дузпа, единственното нарушение на правилата от страна на Евра е че преди наказателното понечи да хване Рамирес за екипа. Кеф ви е да си вадите оправдания за скапания мач на Челси, защото с това, което правеха Торес, Рамирес, Дрогба(с нарушенията си), мога да го определя само така- скапан мач, не може някои друг да им е виновен.

luiz_lfc
07.04.2011 19:40

приател явно че футбол не си гледал много или ако гледаш то явно виждаш през комплексарските си учи над които има 1 вежда *lol*

luiz_lfc
07.04.2011 19:37

не сам фен на челси но каква справедливост в последните 20 години ви подпират яко на челси 1 пат има дали спорна дуспа и дай ся да не дадем ако така беше вие щяхте да сте в чемпианшип от 5 години на сам *lol*

PRI_A_TEL
07.04.2011 19:29

Captain разбиранията ти относно футболни правила и отсъждания са на 5 годишно хлапе, просто изяснявам реалноста. Ти като толкова искаш да си спазваш правилата, които си си измислил, и като толкова разбираш от фубол, нека те питам един въпрос. Като се играе футбол, да си виждал изпълнение на фал извън терена? Нали там може да завършва едно нарушение??? Относно това кога се свири, го преценява съдията, не може да се пребиват взаимно, топката да подскача около тях, а съдията да седи и да чака боя да свърши, така че ако не си наясно, поне помисли малко, въпреки че като гледам си се опитал, ама нищо не е излязло.

PRI_A_TEL
07.04.2011 19:23

4-то Рамирес избутва с ръка Евра в наказателното поле и спомага за загубата на равновесие на защитника, нормално е като има посягане към топката и те бутнат с ръка и си на един крак, и то в движение, да загубиш равновесие нали? След като Рамирес спомага за загубата на равновесие на защитника пада и тои самият, гледах други повторения, различни от това тук, и мога да кажа, яе докосване на Евра има с десният си крак отпред на Рамирес, но това не може да го накара да падне, просто Рамирес си падна след като усети че може да спечели дуспата. Според мен съдията си беше перфектен, дори даде и жът картон на Ван Дер Саар, въпреки че всички се зачудиха защо.

Captain
07.04.2011 19:20

Абе човек ти луд ли си?!?!?!? Какви работи говориш, аз направо съм потресен!1-во:Много ясно, че ще търси контакт, всеки който играе или е играл футбол знае, че така се прави за да може противника да връхлети и да те събори, било то волно или неволно. Както и като бягаш с топката, ако някой те настига гледаш да минеш пред него така и дори може да се забавиш умишлено, за да може противника да се блъсне или да те спъне отзад и да има фаул. 2-ро:Фаъл се свири там където нарушението завършва, а не където започва. В този случай започва на линията и завършва в наказателното поле. Другото с ръцете ... това го има във всяко едно единоборство. Фен съм на МЮ, но съм реалист и трябва да се признае, че дузпа имаше! *beer*

Junyto
07.04.2011 19:16

аве приател компас моляте не пиши глупости *lol* "1-во: нарушение няма защото Рамирес тръгва към Евра и търси контакт" на къде да тръгне като топката е до него бе олигофрен той я 4уква пред него а евра не я пипа и го сабаря

Junyto
07.04.2011 19:14

каква топка докоснал този 6ибан 4ерен мангал е *angry* няма такъв лицемер *thumb_down* няма капка съвест да си признае *evil*

PRI_A_TEL
07.04.2011 19:06

Съжалшжам пожечето жи, които давате неориентирани коментари. Гледайте жнимателно, 1-во: нарушение няма защото Рамирес тръгва към Евра и търси контакт, но понеже е закъснял, контактът които се получава е с краката му, Евра е изпреварил Рамирес и посяга към топката, съдията вижда гърбовете на играчите, съответно трудно може да прецени за нарушение, а Евра може и да докосва топката, не мога да кажа. 2-ро: Ако има нарушение, което е смешно по футболните правила, то трябва да бъде извън наказателното поле, защото започва преди него, това че Рамирес падна в наказателното поле, не означава че от там е започнало нарушението. 3-то Евра подпира Рамирес с ръка извън наказателното поле, но съдията преценява. Така или инъче видяхме че Челси не заслужаваха да спечелят мача, особенно с гадорииките, които Торес се опитваше да направи, футболът си е футбол, правилата са си правила. Чакаме следвщият мач и ще видим, кои е по-добрият отбор.

aa1
07.04.2011 19:05

ENGLANDFTW, нарушението не завършва там където футболиста пада. *thumb_up*

nachoss
07.04.2011 18:50

Дузпата си я получихте на 1ви март. Съжалявам, но кредита ви изтече, защото тогава всички вие казвахте, че съдията така е преценил. Ето ви сега преценка. Това се нарича справедливост!

BILI_85
07.04.2011 18:50

не е като преди да ви дават само дуспички *lol* смешници браво на рефера *beer* *lol* *thumb_up*

caroline_90
07.04.2011 18:49

сега малко да ви влея знания относно това кога се свири дузпа дузпа се свири,само когато е извършено нарушение в наказателното поле *stop* щом е на границата или извън се отсъжда пряк свободен удар *wink* относно мача ви казах-пуснете си точно 0:08 секунда на повторението и ще се убедите,че нарушението е точно на границата,т.е. трябва да бъде отсъден пряк свободен удар,а не дузпа,както ви се иска на вас Юнайтед надиграха тактически Челси и заслужено спечелиха мача *thumb_up*

Captain
07.04.2011 18:39

ENGLANDFTW Точно така е както написаха по-долу - където свършва нарушението там се свири, а не както ти казваш, къде ще паднеш ако те спънели в центъра. Фен съм на МЮ, но дузпа си имаше. Няма какво да си кривя душата. Все пак се радвам да Юнайтед, но реално мача може би щеше да завърши 1:1. Успех! *beer*

AlexLITEX
07.04.2011 18:17

е тва са смешниците от манчестър. Цял свят видя че има дузпа те пак наопаки

ManUnitedfan07
07.04.2011 18:16

sik2, не е важно толкова каква игра показваш, важно е да реализираш своите ситуации, да правиш ситуации. Както и да е. И преди да коментирате дали има или няма дуЗпа, просто вижте играта на отбора си.Челси имаха ситуации - не ги реализираха. И понеже не успяха - загубиха. Просто е. Аз симпатизирам на Челси също, но според мен то си е до отбора. Ако можеш да реализираш ситуациите си, няма значение дали има или няма дуЗпа. *thumb_up*

luiz_lfc
07.04.2011 18:01

селяндури дори и да има фал лампард е чудесен изпълнител и можеше да отбележия такаче приемете го отново ви подпряха *thumb_up*

luiz_lfc
07.04.2011 18:00

дуспа имаше това е ясно евра може да скочи от някой мост защото е по името садийчестар си личи как леко ги подпират *lol*

ENGLANDFTW
07.04.2011 17:39

Ми мене могат да ме спънат в центъра и аз да продължа да тичам уж залитайки и да се строполя в наказателното. Тогава има ли дузпа? Много добре си спомням преди няколко дни, когато Боби Борисов (фен на Арсенал) каза относно втората дузпа на Чуковете, че нарушението е извършено на границата на наказателното поле и не би трябвало да има дузпа. И наистина фала беше на границата, а Карлтън Коул падна в наказателното.

sik2
07.04.2011 17:34

ManUnitedfan07 Юнайтед след като отбелязаха гола приключиха с играта си, ясно се виждаше че играят или за равен или за 0 : 1 и го постигнаха, относно дузпата тези който казват че е извън наказателното не са прави, защото се отсъжда където свършва нарушението, а не където почва.

ManUnitedfan07
07.04.2011 17:28

Ами в Англия, когато играхме с вас ви дадоха дузпа, нали ? Която разбира се не беше правилна.. Все Юнайтед ги бута съдята.. Еми то като не можете да си признаете, че никаква игра не показахте съдята ще вините..

Notilke
07.04.2011 16:53

EnJ0y123 споко брат и мен ме дразнят, но както казах на финала ще си намерят майстора *wink* Независимо дали ще играят срещу Барса или срещу Реал ще ядат ЯКО БОЙ *thumb_up*

EnJ0y123
07.04.2011 16:49

Не мога да повярвам кви коментари чета... Имало симулация на Рамирес *lol* нарушението било вънка *lol* играл за топката Евра ...
Истината е една : Това е чиста дузпа и има само едно изключение когато не се дава дузпа за такова и то е ако е извършено от защитник на Манчестър Юнайтед в тяхното си наказателно !!! Не мога да повярвам колко поддържани са тия боклуци Юнайтед *angry* *angry* разбирам да са праят съдииски грешки ама туи е секи мач на тия нещастници спестяват им картони, не отсъждат нарушения, дават им смешни дузпи, гонят противника без причина еми ебахти футбола да не говорим че същия тоя мач им спестиха още една дузпа в началото на видич срещу Дрогба ама нищо не може са напраи никва игра не показват тия кавали ама бият се с един гол и в Англия и в Европа не мога вече да ги трая !!

stoqn_937
07.04.2011 16:49

100 % дуспа.Всеки разбиращ от футбол е вижда само тоя испански мангал рефера не я видя

Notilke
07.04.2011 16:46

Чиста ДУЗПА.Съдията яко поряза Челси, но това е нормално.НЕ съм видял 1 път да се свири срещу Юнайтед, всеки път се свири за ТЯХ *thumb_down* Но нека, много по-болезнено ще е да отпаднат на финала и то в АНГЛИЯ, защото и Реал и Барса ще им раздуят шушоните дет се вика *joking*

DuFkaTa
07.04.2011 16:41

Съгласен съм с brickbat и powerx. Дуспа няма!!! Първоначално и аз се чудех как съдята не свири дуспа но сега като гледам повторението виджам че Рамирес си се хвърли. Вижте просто как пада...Евра нито го избутва, нито го препъва, нито го задържа че да падне тъка. Просто когато е усетил че Евра е във въздуха и му докосна коляното , той се струполи *stop* Няма никакъв фал, а "чиста" симулация !!!

dan_68
07.04.2011 16:24

Acerone напълно те подкрепям (фен съм на Ман Юнайтед) ,макар че мисля че беше повече отвън ... *wink*

Acerone
07.04.2011 16:18

нарушение имаше 100% , но дали беше вътре или вън може да се поспори ...

mario93
07.04.2011 16:16

Але ако гледате правилно видеото кво виждате крака на евра е над коляното не мисли да играе с топката.Вееки садия щеше да я свири тая дуспа.Не ми говорете после че садиите помагат на Челси.Много се извинявам ама не може В продалжение на 3 седмици да дават рамо на манчетер лаинаитед.като започнем от удара без топка на Руни срещу Бирмингам ,Срещу уест хям.Видич 4 или 5 пути можеше да му покаже чержен картон. А сега и чиста дуспа не сфират.А на Челси веднъш свириха Дуспа и Садията ни одряза главата а,у Жалки сте много сте жалки *lol*

powerx
07.04.2011 15:51

тоя рамирес пада и симулира и вместо да му дадат червен картон на РАМИРЕС ВИЕ ДРЪНКАТЕ ТЪПАГЪОЩИНИ,ЧЕ ИМА ДУЗПА *thinking* толкова сте жалки и смешни,че няма какво да се коментира С НОРМАЛЕН СЪДИЯ ЧЕЛСИ НЯМЯ КАК ДА БИЕ МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД

psiharizlle
07.04.2011 15:47

дузпата си е чиста кофти ми стана за Челси цял мач надиграха съперника си заслужаваха поне Хса Едно време бях фен на Юнайтед, но в последните години играят ебахти грозния футбол като снощи ама печелят някакси немога да разбера как не ми прави кеф да гледам такъв отбор не атакува масирано дебне на контра другия отбор играе те не играят и бият

intermaina
07.04.2011 15:37

как какво, дали има нарушение или не? просто един коментар ми раздели мойте двата и затова така се получи *wink*

Kimi_Raikkonen
07.04.2011 15:36

Чиста дузпа бе въшкар *evil* Радвайте се , че Милан нямаха късмет и отпаднаха незаслужено от ботнъма иначе мангалите щеше да ядат 3ка кебапчета с гарнитура *thumb_up* *beer*

brickbat
07.04.2011 15:34

А някой да каже че Рамирес тръгва да пада преди евра да го е докоснал *wonder* не търсете под вола теле *thinking* съдията сгреши, че не даде жълт картон за симулация *stop*

intermaina
07.04.2011 15:30

Рефера сметнал ,че няма дори нарушение вие спорите дали има дузпа или фаул, дайте да изясним ситуацията първо *wink*

tsvetomir83
07.04.2011 15:29

фен съм на Юнайтед, и искам да кажа, че това си беше чиста дузпа. Но не мисля че това беше най-важното, просто Челси играха слабо. 1. И да беше отсъдил съдията дузпа, не може да сте сигурни, че това щеше да се превърне в гол или нямаше отново някой да се подхлъзне. 2. Не мисля че има голяма разлика между 0:1 и 1:1. 3. Къде е нарушението? - престанете да спорите: в наказателното или на линията. Нека просветля тези които си нямам ни най-малка представа - според правилата "на линията" е вътре и съответно дузпа. Дано играем на финал! GGMU!!!

intermaina
07.04.2011 15:28

Направо го изкърти , въобще не игра с топката, фен съм на юнайтед и бях заложил за тях, но нарушение имаше - незнам дали е в или извън наказателното поле, но така или иначе нито фаул дадоха нито дузпа такаче коментари дали е било извън или в наказателното поле са напълно излишни

fena_man_utd
07.04.2011 15:23

blizterchooo,Не ми обяснявай къде да ходя и къде не.

crreal
07.04.2011 15:21

Предпочитам Юнайтед пред Чукотките но не видях на провторението Евра да е играл с топката.В интервюто казва ,че е играл.Не е нъжно повече от 1 повторение за да се види че Рамирез прибира топката и след това Евра може не нарочно ,но при падането спира напдателя.Чиста дузпа *smile*

mitko_bezkosa
07.04.2011 15:12

Ако имаше дузпа ... трябваше да има и червени картони в мача , минимум 2 за Челси *thumb_up*

caroline_90
07.04.2011 14:46

спрете точно на 0:08 секунда и ще видите,че нарушението е точно на границата на наказателното поле(на самата линия) *thumb_up* това е най-точното повторение,което видях до момента...нарушение има,може би и картон за Евра,но дуспа 100% НЯМА *stop*

koci_petrov15
07.04.2011 14:40

съгласен съм с DOCKER !! наистина няма никаква дуспа, дори и нарушение за6тото фаула е изван полето!! ако имал фал то патрис евра го е направил на 4ертата което е фал!! няма зна4ение каде пада рамирес !!
*thumb_up* *beer*

green88
07.04.2011 14:30

Дори с техника не може да се разбере дали фала е вън или вътре, защото тук става въпрос за милисекунди, за кадри. Думите на Евра за пореден път доказват, че тоя човек е уникален наглец! Дузпата не е обаче най-големия проблем за Челси в мача. И при 1:1, и при 0:1 е задължително да се търси гол в реванша! За втори пореден мач с МЮ Челси играят ганкиното първата част, а второто полувреме гонят дивото.....е тоя път не се получи. За мен е абсолютно необяснимо защо проспиваме първата част....Отделно пък мача се реши от грешка на безобразния през този сезон Босингва.

Twixy
07.04.2011 14:29

Челси изобщо не ги обичам ама дузпата се вижда от километри *thumb_down*

never_ever
07.04.2011 14:09

krasenco ..евала поне си признаваш *wink* ше го еба и съдията аз... *angry*

krasenco
07.04.2011 14:08

Не е карайте,чиста дузпа е!Въръл фен на Юнайтед съм,но това е чиста дузпа.

nar
07.04.2011 14:03

Този го гледал 20 пъти, онзи 30, друг някой незнам си колко, а съдията, колко пъти го видя и под какъв ъгъл. Често пъти съдията успява да види само частица от това което ние виждаме пред екрана, затова явно е надделяо, намерението на Евра да играе с топката, също като при вторият гол на Руни, където беше отсъдена засада, защото Чичарито посегна към топката, но изобщо не я докосна, а Руни получи пас от играч на Челси. И това ако не е провидение, здраве му кажи...

aa1
07.04.2011 13:53

Vene, в 92 минута на 1/4 финал в ШЛ при такава ситуация почти никой съдията няма да свири дузпа, защото Евра е на 1-2см от това да удари топката.Просто наистина, ако ситуацията беше в 40 минута например щеше да свири, но в 92...Няма как.Всеки си има мнение, той е пристрастен и не го крие и това не е чак толкова лошо.След като човека мисли, че няма дузпа значи за него си е така.И да го обиждаш и да не го обиждаш нищо няма да промениш.

VeneSotirov
07.04.2011 13:44

Не бе, аа1, не искам да обиждам, просто се дразня на прекалено вярващи си хора, и то съм сигурен че знае че има дузпа, а пък се прави че няма. На всичкото отгоре иска да изкара целия сайт слепи, пък видиш ли той забелязал играта с топката на Евра, която разбира се я няма. Съдията също знаеше че това е дузпа, въпросът е защо насра и не я свири? Дали е бил подбутнат, дали го достраша, но е факт че се наака. Аз като безпристрастен наблюдател /подчертавам - безпристрастен/ съм на мнение че това беше жестока съдийска тесла срещу Челси.

aa1
07.04.2011 13:40

Vene, няма нужда от обиди приятелю, всеки си има мнение.За мен нарушение имаше, не съм много сигурен дали беше дузпа или фаул, но имаше нарушение.Съдията обаче може да сгреши, тук сгреши и никой не трябва да го обвинява, защото той не е единствения, който някога е грешал в голям мач или ще сгреши в голям мач.Такива неща се случват. *thumb_up*

plame_1914
07.04.2011 13:38

Оффффф!Пак вечния въпрос:имаше или нямаше!Тая игра за това е толкова интересна,защото се ръководи от хора,а те,както знаем всички не са безгрешни!Приемете го,като част от играта и се наслаждавайте на следващите битки!

kocck0
07.04.2011 13:38

docker брат ти си още по - сляп и от съдията, сега не можем да затворим устата на мечтателите на манчестър, се пак има реванш който ще го вземем с 2;1 *party*

tevez_321
07.04.2011 13:38

няма спор имаше дузпа аз като фен на Юнайтед си го признавам чиста дузпа си имаше за челси,съдията обаче ги одряза заслужено нека припомня симулацията на Жирков в мача от премиершип тогава нямаше дузпа за челси ама съдията е даде нали.Всичко се връщаааа. *wink*

Docker
07.04.2011 13:35

Не ви знам колко повторения сте гледали, ама да бяхте видели поне, че нарушението е на чертата на наказателното поле. Не виждам за каква дузпа става дума изобщо! Ако е имало нарушение, това е фаул.

Nehitooo
07.04.2011 13:28

ОК да кажем 4е евра е играл с топката , но след това той прави нарушение и това си чиста дуспа! Да не говорим , че евра НЕ ИГРА С ТОПКАТА!!! *thumb_up*

VeneSotirov
07.04.2011 13:26

Спри да дрънкаш глупости и отивай на офталмолог бе! Евра бил играл на 13 секунда с топката - дрън-дрън, стига си ни занимавал с ограниченото си зрение. Снимки ако искаш и на билборд качи - никой няма да ти повярва. Един глупак тръгнал на 1000 човека да обяснява че няма дузпа, че даже и си вярва.

fena_man_utd
07.04.2011 13:23

Хубаво!Ще я кача и ще ви кажа после къде,но това ще стане малко по-късно,че сега нямам време.Иначе наистина дузпата можеше и да се отсъди,но съдията реши да не го прави.Дори и да я беше дал пак нямаше да сбърка не го отричам.

fena_man_utd
07.04.2011 13:21

Ще ти покажа снимка,ако искаш дай или кажи къде за да я видиш.Черно на бяло.

respect_kn
07.04.2011 13:20

Фен съм на Ливърпул *wink* И Челси и Манчестър са ми безразлично ! Просто коментирам това, което мисля аз и много фенове на Манчестър. Щом толкова настояваш, че е играл с топката прикачи снимката и я дай на линк да видят всички ! Но мога да ти кажа, че поне 3ма мой приятели които от деца са фенове на Манчестър си признаха, че им дуспа и Евра не е докоснал топката !

KingGeorge
07.04.2011 13:18

фена свали си червените очила и можеш да видиш ситуацията както си е. абсолютно всички неутрални фенове са на мнение, че дузпа има, мисля че това говори само по себе си.

fena_man_utd
07.04.2011 13:15

Я,млъкни и не ми казвай какво да свалям и какво не.Не видял нищо тръгнал да обяснява какви очила да свалям и какви не.Глупак!

KingGeorge
07.04.2011 13:12

фена свали си червените очила и можеш да видиш ситуацията както си е. абсолютно всички неутрални фенове са на мнение, че дузпа има, мисля че това говори само по себе си.

fena_man_utd
07.04.2011 13:10

Ако ще те ми вярвайте,аз казвам това,което виждам и мисля.Нито искам да ви се натрапвам,нито искам да ви убеждавам.Достатъчно големи сте за да прецените сами.Казах,който не вярва ще му покажа точно ситуацията.Пак повтарям съдията дори да я беше дал дузпата нямаше да сбърка вчера го казах днес ще го повторя 50/50 беше.Друг е въпроса всеки един от нас как я тълкува.

Captain
07.04.2011 13:06

Аз го спрях и на 11 и на 12 и на 13 и на 14 секунда и честно ти казвам не виждам Евра да играе с топката, но дори и да я е докоснал едва ли съдията е видял, и все пак се радвам за МЮ *beer*

respect_kn
07.04.2011 13:04

Брат топката се УДРЯ в КРАКА на играч на ЧЕЛСИ ! Евра няма никакво съприкосновение с ТОПКАТА *thumb_up*

fena_man_utd
07.04.2011 13:00

Дай скайп,ако искаш да ти пратя снимката точно в момента когато Евра я докосва,ако не вярваш.

fena_man_utd
07.04.2011 12:58

Евра играе с топката ''стопирай'' го на 13 сек и ще го забележиш.На мен ми трябваха точно три пъти да го гледам за да разбера дали е играл или не,но се вижда,че я докосва макар и малко.Трудно е за преценяване,но го има.Ситуацията безспорно е много трудна за отсъждане.

Milanista91
07.04.2011 12:55

Аз лично само за това интервю бих му дал жълт картон на Евра!!! *lol* *party* *lol*

respect_kn
07.04.2011 12:55

"Опитах се да играя за топката и както видяхте я докоснах. Да имах контакт с топката" - Някоий може ле да ми каже КЪДЕ евра докосва топката защото ИЗГЛЕДАХ клипа 10 пъти и никъде не докосна топката опита да играе за нея, но вместо това сложи крака си на колената на играча на ЧЕЛСИ ! // Няма да обвинявам съдията, но според мен си беше 100 % дуспа !

Captain
07.04.2011 12:54

Аз подкрепям МЮ, но трябва да кажа, че дузпа наистина имаше. Нито Евра докосна топката, нито Рамиерес си повежда дълго, а за това къде е нарушението-започва на линията и завършва в наказателното поле, което означава, че по правилник дузпа има. Радвам се все пак, че МЮ спечелиха, но реално погледнато може би срещата трябваше да завърши 1:1. Може би наистина на съдията не му стигна смелостта да свири дузпа в самия край на мача, но в крайна сметка съдийски грешки винаги е имало и ще има така, че ... това е положението. Успех! *beer*

Lubo0o
07.04.2011 12:50

Торес и преди това симулираше доближи се до Видич и падна тогава Рио му се скара на бързо и той стана може би заради това съдията се е смълчал ...

Albonerri
07.04.2011 12:47

lubo0o симулацията на торес дойде след това положение, иначе относно това, дузпа нямаше, но имаше 100% фаул, по простата причина, че нарушението беше на границата на наказателното. Все пак ме съмнява, че Лампард щеше да пропусне дори от фаула, но да се надяваме, че на реванша ще ги бием манафите *thumb_up*

fena_man_utd
07.04.2011 12:42

Евра играе с топката точно когато Рамиеш я докосва.Не се забелязва добре,защото ситуацията не се ''стопира'',ако я сперете точно когато Рамиереш я докосва ще я видите.

PoIoGaVo
07.04.2011 12:40

Този недокосна топката имаше си дузпа или фал както казвате ако е изван наказателното... такова е и срещу Барса преди няколко години Пике я бара с ръката в наказателното няма дузпа...

fena_man_utd
07.04.2011 12:38

Съдията тук се доказа като истински професионалист.Не случайно е свирил и мачове на Световното.

Lubo0o
07.04.2011 12:36

Ей станало нещо свързано с Манчестър и веднага да го дадем ..... Видяхте как Торес симулираше може би за това съдията не е отсъдил дузпа . И съдията беше испански и е водил много пъти Ел класико , че за Ман и за Челси ли ще се коси ...

Barca_fen112
07.04.2011 12:35

Ако това положение бе 5 минути по - рано щеше да свири дузпа сигурен съм , просто нямаше смелоста да го напрви предвид по - големия гняв , който щеше да се излее върху него ! Но този факт говори , че просто този рефер няма място в такива двубои ! И отново късмет за Юнайтед , но както обичам да казвам , късмета е до някъде накрая ще си намерят майстора и той отново ще е барса *wink*

VeneSotirov
07.04.2011 12:34

"Честно казано, не очаквах рефера да даде дузпа. Опитах се да играя за топката и както видяхте я докоснах" *lol* Тая гнусна маймуна иска да прави на луди целия свят - къде точно гокосна топката тоя гнусар лъжлив? НЕ съм фен на нито един от двата отбора, ама това вече минава всички граници. *thumb_down*

fcbfenforever
07.04.2011 12:32

Т'ва си е чиста дузпа ! Ако някой хора не си спомнят беше дадена такава и на Уест Хям при същото положение само,че от ляво

nofx
07.04.2011 12:32

100% дузпа тоя не е нагъл мангал а е супер нагъл мангал....... но и челси явно нищо не става от тях за да ги бият тея кат гости

Milanista91
07.04.2011 12:30

Абе хора кви ги дрънкате бе това е чиста дузпа,Рамирес си повежда топката и изобщо не е дълго тя му е в краката,Евра го рита,направо го заплете с 2-та си крака!!!1000000 процента дузпа!!!

Gopcho
07.04.2011 12:26

Rosickyboy да е нямаше да е догони "лазейки" *erm*

MuTbO
07.04.2011 12:07

именно, че нямаше как рамирес да играе. Чест му прави, че не се гмурна като Торес ами игра *thumb_up*

RosickyBoy
07.04.2011 12:04

Абе и на тъч линията да е, трябва да се отсъди нарушение. Аз съм на мнение, че нарушение като, че ли имаше, но Рамирес не бе в състояние да догони топката, която си поведе дълго *thumb_up*

MuTbO
07.04.2011 11:57

ENGLANDFTW абсолютно си прав. Днес гледах повторението пак и се убедих. Остави ги хейтърчетата да си изливат яда тук *thumb_up* *lol*

ENGLANDFTW
07.04.2011 11:28

Я вие първо вижте повторението, пък след това говорете. Нарушението е на границата на наказателното ...

YB3
07.04.2011 11:27

как нямаше дузпа .. 100% си беше .. *wink*

asc_
07.04.2011 11:23

Е прав си е човекът. Нормално е да не се страхува. Те за да дадат дузпа на Челси в ШЛ трябва да застрелят някой от нашите !