Странно: Бербатов остана извън номинираните за приза "Играч на сезона във Висшата лига"

11:30
Странно: Бербатов остана извън номинираните за приза "Играч на сезона във Висшата лига"
Топреализаторът на английското първенство Димитър Бербатов изненадващо остана извън номинираните футболисти за приза "Играч на сезона във Висшата лига".

Българинът досега е забил 20 гола в първенството, но единственият номиниран играч на "червените дяволи" е бранителят Неманя Видич. Интересен факт е, че през последните четири години носители на наградата са играчи на Манчестър Юнайтед.

Ето и всички номинирани футболисти:

PFA Player of the Year 2011 -

Чарли Адам ( Блекпул)

Гарет Бейл (Тотнъм)

Неманя Видич (Манчестър Юнайтед)

Самир Насри ( Арсенал)

Скотт Паркър (Уест Хям)

Карлос Тевес ( Манчестър Сити)



PFA Young Player of the Year (най-добър млад играч) 2011 -


Гарет Бейл (Тотнъм)

Шеймъс Коулмън ( Евертън)

Нани (Манчестер Юнайтед)

Самир Насри (Арсенал)

Джак Уилшър (Арсенал)

Джо Харт (Манчестър Сити).

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

lozan_kr
05.04.2011 23:03

айде честито на всички разбирачи! *party*

kaligyla
05.04.2011 21:37

абе както и да е важно е утре да биеме челси *wink*

MeToDueB
05.04.2011 21:34

aa1 Бербатов е вкарал в 10 мача, статистиката е пред МЕН !!! Дрогба в 9, Ернандес в 9 и е най-добър при нападателите относно време в което е играл и реализирани голове, Тевес има в 12 мача голове и доста са от дузпа, Елмандер в 8

kaligyla
05.04.2011 21:23

aa1 колега не е вапроса дали трябва да е играач на сезона работата е там че за мене поне трябваше да е сред номинираните сващаш ли идеята

armagancho
05.04.2011 20:59

аве...вие май не сте чували много за Чарли Адам а ? .....
дето дава най-точния пас вав Висшата Лига *wink*

aa1
05.04.2011 20:48

Методиев не бих казал, че Бербатов трябва да е най-добрия играч за сезона, защото все пак не само голмайстора трябва да взима тази награда, не мислиш ли?За мен или вратар или халф трябва да вземе наградата, но тъй като няма вратар ми се струва нормално Видич или Насри или Адам да спечели.Колкото до най-добър млад играч мисля, че всички ще се съгласят с мен като кажа, че по-добър младеж от Джак Уилшър този сезон нямаше! *thumb_up* Бербатов е вкарал в 8 мача!

vipzone
05.04.2011 19:20

За тази класация гласуват самите футболисти .Така че се предполага ,че е много обективна. Няма как професионални футболисти да гласуват за Берби . ... Самир Насри е моя фаворит.

MeToDueB
05.04.2011 17:50

И ако някой тръгне да говори за головата суша, която Бербатов имаше след мача с Ливърпул, мачовете оттогава до неговия гол бяха 9, но той игра в 7 и след това наниза 5-те гола. За сведение Дрогба през този сезон имаше суша 7 мача и още една 6 мача без гол, Тевес имаше само от 4 мача, а Рууни 8. Тевес, Рууни, Дрогба имат по 1 хетрик, Бент и Елмандер нямат нито 1, а Бербатов има 3 хетрика, показателно е !

MeToDueB
05.04.2011 17:45

Ернандес е играл само 1058 минути, а е вкарал в 9 мача и има 11 гола, Дрогба е играл 2248 минути и има 11 гола в 9 мача се е разписвал, но има и 10 асистенции, които трябва да отчетем ! Но от всичките тези нападатели Тевес е играл най-много, вкарал е най-много голове от дузпа, и да наистина е вкарвал най-често в "цели" 12 мача, сравнение с другите разликат е малка, но има и 6 асистенции, както и тези 19 гола. Бе трудно е да се прецени, но Бербатов и Ернандес за мен трябваше да са хората, просто ТОВА Е !

MeToDueB
05.04.2011 17:42

аа1 Бербатов е вкарвал в 10 мача през сезона *wink* Тевес в 12, Дрогба в 9, Елмандер в 8 мача, Рууни в 7 мача, Бент в 11 мача, ЕРНАНДЕС в 9 мача, а играл най-малко от всичките, които изброих !!! Дрогба има голове от дузпа, Тевес също, а Бербатов няма такива голове от дузпа и разликата не е толкова голяма, като съпоставим фактите, че Бербатов е влизал, като резерва в 5 срещи, в две не е играл въобще, а Тевес не е играл в 3, но е е започвал във всеки друг мач, като титуляр и има повече изиграни минути, има голове от дузпа и също така от фаул !!! БЕРБАТОВ най-добър играч за сезона, ЕРНАНДЕС най-добър млад и точка, това е рално, обективно, с факти и т.н !!!

brickbat
05.04.2011 17:33

Кое му е странното бе мамка му *wonder* футбола е отборна игра, това че някой е вкарал, не означава че заслугата е изцяло негова. Като цяло подобни класации са безсмислени *thumb_down*

nikalai4o_
05.04.2011 17:07

Не се учудвам много от тази новина. Англичаните са си доста първосигнално племе. Дори и да оставим настрана всичките му голове, и изявите му като цяло, то никога за простите англичани няма угодия. Дори и когато е водещ релиазатор в първенството, те пак си знаят едно и също - ама той е мързелив, той не бяга, не се бори достатъчно. За тия британски телета няма значение дали играеш красиво, технично, какъв ти е като цяло стила, те само оценяват дали бягаш като кон и се буташ като теле, псуваш като каруцар по време на мачове и уринираш пиян по улиците на Манчестър. Неприятно наистина, но такъв им е начина на мислене *thumb_down*

holliwood
05.04.2011 16:19

Не че съм фен на Ман.Юнайтед но определено ако тази статия е истина то си е едно голямо СТРАННО *sad* .Едно мога да кажа БЕРБА Е ЕДИНСТВЕН ПО СЕБЕ СИ КАКТО МЕСИ И РОНАЛДО И разбирасе още много добри урачи които просто са уникални по-себе си ,а на мен лично Берба ми харесва най-много от тези играчи нищо че няма тази бързина на Роналдо нищо че няма тази точност на Меси но едно е сиг. тои притежава нещо магическо във себе си и това е че има магическо докосване за топката и стахотно въображение във играта *smile*

Gogata85
05.04.2011 15:47

с какво пък Тевез е по-добър от Берба този сезон бе *angry* *angry* *evil* *wonder*

kaligyla
05.04.2011 15:36

тебе па какав Давид Луис те гони за играч на сезона като тои има 4 5 мача за челси замисли се малко много е добър личи си ма му е малко раничко да става играч на сезона

mario93
05.04.2011 15:11

в тази класация има голяма изгъзица това е Немиа Видич на негово място трябваше да сложат Давид Луис или Тери,защото неможе почти всеки мач да го гонят.И последния мач срещу Уест хям пак трябаваше да го изгонят.А като отворих този въпрос искам Да кайа на сър Алех Фъргиусън Първо Руни не го гонят след удар с лакет без топка.Видич не го гонят при жълт картон И сумати остри нарушения.Измислината дуспа пак срещу същия съперник.Сега що мълчи като мишка и една дума го е страх да каже ае сега кажи за садиите *lol*

dimas123
05.04.2011 14:43

бербатов трябва да бъде в тази класациа но пак не го оценяват тезиж Англия какво пове4е искат от нашто мом4е те самите не са виждали играч с такава фантазиа и поглед върху играта и според мене му завиждат 4е нямат такъв англичанин хахаха колко са жалки само Съра много добре гознае това но пак пуска руни които без нашиа играч нямаше да има толкоз голове вси4ко е политика вече МАИКАМУ ДА ЕБА *thumb_up*

oxlio
05.04.2011 14:43

хаха само погледайте клипчета или мачове на Манчестер в който Бербатов играе и тогава вземете да пишете коментари , щото си личи явно , че играе ли Бербатов играта на Манчестер върви и всичко става различно щом той се появи в игра , няма друг такъв играч на Манчестер кел файда ,че е вкарал в 8 мача нали е вкарал и той е главната причина да са на 1во място Манчестер.И вие вместо да се кефите на "нащо момче" вие се правите на всезнаещи ....Той да вкара 26,27 гола пък голяма работа ,че няма да е най-добрият футболист в Англия , поне ще е най-резултатният и най-добрият играч на Манчестер .И Пак ви казвам в тази статия има нещо гнило ...

fena_man_utd
05.04.2011 14:34

Казвам ти дори всичките му 20 гола да са само и единствено в един мач пак заслужава да е в тази класация,защото няма друг такъв играч.За това трябва да присъства на теб като не ти харесва си е лично твой проблем.Те и другите да не би да се разписвали във всеки един мач.А?

aa1
05.04.2011 14:27

Бербатов е вкарал в 8 мача, това според теб най-добрия играч в Англия ли е?Той не е постоянен и за това няма да вземе тази награда.Няма как нападател, който в продължение на 10 мача не е вкарал гол да бъде признат за най-добрия в Англия.

kaligyla
05.04.2011 14:01

не е един от виновниците а наи големич според мене заедно с ван дер саар

fena_man_utd
05.04.2011 14:00

Разбери,че няма нормален играч на света,който да може в абсолютно всеки мач да вкарва голове както ти се иска.Дори Роналдо през 2008 когато вкара 42 гола за Юнайтед пак имаше мачове,в които не блестеше и отбора губеше точки.Бербо като не бил вкарал голове в тези срещи значи нестава по твоята логика значи е слабак щом така мислиш значи си в голяма грешка.Този сезон Бербатов е един от виновниците Юнайтед да са на първо място така,че и да ни обясняваш так,че някакав си Чарли е заслужавал повече от Бербо говори колко разбираш.

kaligyla
05.04.2011 13:56

Бербатов №1 в Англия по всички показатели Боби Барнс: Бербатов е фаворит за играч на годината в Англия . малко е странно все пак след тия заглавия

MeToDueB
05.04.2011 13:53

Тая класация не значи нищо, да си гони постижението, което сам с отбора си може да спечели, а не някой някъде да го избира по някакви си измислени критерии, да си гони голмайстор на сезона *wink* Така или иначе Бербатов през този сезон остави ярка следа с 3-те си хетрика (5-те гола срещу Блекбърн), първия гол за сезона за Ман Юн срещу Нюкясъл и още много следи остави, така че какво значение има кой го е избрал за играч на сезона .. накрая или ще е англичанин или ще е съседът Бейл, който е много добър, но пропусна последните 10 мача .. Как може Ернандес да не фигурира при младите играчи, за мен е загадка наистина .. както и Бербатов, абсолютно необективна статистика и то много рано през сезона, има още доста мачове .. а вече избраха номинирани .. къв Скот Паркър, те ще изпаднат .. абе жалка картинка, и случайно Ман Юн да не се чувстват ощетени, че най-добрия млад играч Ернандес и най-добрия играч на Висшата лига ги няма - Бербатов, и сложили Видич, айде за Нани съм съгласен, Видич ми е любим футболист, но през този сезон Смолинг съм по-съгласен да го сложат ..

desangele
05.04.2011 13:49

Така е.Англичаните просто си обичат техните момчета. Сигурен съм,че ако Рууни имаше статистиката на Берба,той щеше да стане играч на сезона.Но както каза каквото и да приказваме нищо няма да променим.

aa1
05.04.2011 13:45

Desangele и ти си прав, но каквото и да кажем хората са решили, че не заслужава да е номиниран и ние нищо не можем да променим. *thumb_up* Жалко, че не можахме да видим един Българин с приза за НАЙ-ДОБЪР ИГРАЧ В АНГЛИЯ...Жалко!

kaligyla
05.04.2011 13:44

не е само до тия 9 точки просто отбора без него поне на моменти изглежда леко безидеен просто нямат друг такав играч с такава фантазия и поглед върху играта с уес хям за 25 мин ги разглоби на 2 3 пати се чудеха какво става чукчетата дориии и рууни го каза след мача че бербо е променил играта

desangele
05.04.2011 13:40

aa1 ОК до някъде за Адам и Паркър съм съгласен.На за Берба да кажеш че не влачи отбора напред... Да вкарва срещу отбори от долната половина на таблицата,да вкара по 5 гола срещу слабите отбори, но той измъкна доста точки.Ливърпул,Болтън,Блекпул. Както и да ги погледнеш това са цели 9 точки които въобще не са малко.Ако ги нямаше тях сега вие (Арсенал) щяхте да сте пред нас.

kaligyla
05.04.2011 13:39

в англия изглежда нещата стоят по този начин както каза колегата рууни и 15 мача да не вкара проблеми няма бербо 2 мача не вкарва и захапва скамеиката с пална сила колкото и да е странно според мене фърги е клекнал пред рууни и не смеее да го остави резерва да не земе случаино да го убиди и после трее да му дигнат заплатата с още 50к

oxlio
05.04.2011 13:39

И само да ви кажа , че тази статия май не е реална ,защото няма такава класация нито в Българският сайт на Манчестер , нито във Английския...

aa1
05.04.2011 13:35

fena_man_utd един играч трябва да е полезен за отбора си поне 90% от сезона за да се нарече играч на сезона за дадения отбор.Не може да има 20 гола в 5 мача(което всъщност е УНИКАЛНО) и да го наречем играч на сезона за Юнайтед.След като в 10 поредни мача нямаше гол и беше винаги с най-ниска оценка значи не е чак толкова добър колкото вие го изкарвате, не казвам, че не е добър, но не е ВЕЛИК!Играч на сезона според мен трябва да е Чарли Адам(поне от номинираните). *thumb_up*

aa1
05.04.2011 13:32

Desangele, ти явно не ме разбра, Чарли Адам просто сам води Блекпуул към оцеляването, той вкарва голове всеки мач, дава голови пасове, движи играта на отбора си...Няма значение, че е от Блекпуул, той е искан дори от Юнайтед.Скот Паркър през последните две години показа страшно голямо израстване и заслужено е в тази класация, защото и той като Адам движи играта на отбора си и без него съм сигурен, че Уест Хям щеше да е сигурен изпадащ.За Тевез съм съгласен, защото в него не виждам играч, който сам да реши повечето мачове на отбора си.Класацията и за мен е малко слабо направена, но хората така са решили, ние и да говорим и да не говорим нищо няма да променим, нали?

fena_man_utd
05.04.2011 13:31

Ти пак си повтаряш едно и също обаче.Казваш вкарал срещу отбори,които САФ им е бил мениджър.Какво значение има това,ако ще и САФ приятел да е с тях.Бербо щом е на терена и може да вкара ще го направи и това е.Той и Рууни имаше един период,в който не се беше разписвал сумати време,ама англичаните за него нищо не казаха и обяснимо защо,докато за Бербо като не бил вкарал в няколко поредни мача и го разкъсаха.Само едно ще ти кажа,ако ще и всичките му голове да са му в един мач пак има място в отбора си,защото това си е постижение и не всеки го може,а щом го е направил заслужава да е там.

kaligyla
05.04.2011 13:31

да и за мене това е наи важното как тевез е там а бербо не като тои по нищо не го превъзхожда този сезон освен че през седмица иска да бега нанекаде щото е мишок

kaligyla
05.04.2011 13:29

а това че старчето го оставя на пеиката се видя в последния мач колко е грешно поне за мене след влизането на бербо играта доста се попромени може пак и да бъркам не разбирам кои знае колко

aa1
05.04.2011 13:28

Погледнете Перси и Ернандез и двамата не играха повечето време от сезона, единия заради контузия, а другия, защото е все още твърде млад и влиза повече като резерва, но и двамата не са далеч от Бербатов по голове.Това означава ли, че те трябва да са играчи на сезона?Не!Това означава, че те помагат много на отбора си, но е явно, че не са те най-важните за отборите си, означава, че има някой зад тях, който им прави играта и точно този ''някой'' трябва да е в класацията и в случая с Перси е точно така, Насри е в класацията, а той движи играта на Арсенал.Според мен в тези номинации трябваше вместо Бейл да е Ван Дер Ваарт, а вместо Тевез спокойно можеше да се сложи Яя Туре, защото той бележи адски много и движи играта на отбора си.Да не забравяме и Мейрелеш, който след Ходжсън се отпуши и забиваше гол във всеки мач.

desangele
05.04.2011 13:28

А другите какво правят бе!?!?Грозника от 19 гола 7 са от дузпи...Бейл колко мача не игра?Насри не е същия играч от Януари макар че той има място там... А Скот Паркър и Адам????Те какво правят там?Играят в някакви смешни отборчета които се борят за оцеляване!?По-смешна класация не бях виждал но то се очакваше *thumb_down* *angry*

BerbaTheBest
05.04.2011 13:28

aa1 - Не можеш да съдиш само по головете.Пример*wink*нзи ден Берба влезна и паднаха 4 гола.Той помага на отбора само с присъствието си,както казват неговите съотборници.Както казах и преди за мен той е доста по-... ,силен не може да се каже,но помага повече от Рууни и помага не само с голове.Рууни вкара случаен гол,макар и шедьовър,което му бе достатъчно да се върне на пиедестала.

Tearstained
05.04.2011 13:28

Футболистът номер 1 в Англия до момента според официалната статистика на Футболната асоция,най-полезния играч на острова до момента,голмайсторът на Висшата лига,играчът влезнал в историята с 5-те си гола срещу Блекбърн и хетрика си срещу Ливърпул......да,точно този играч не е дори номиниран за футболист на годината в Англия ! Това си е безумие,чиста лудост ! Просто.....каквото и да кажа няма да мога да изразя разочарованието си.Може би ги е срам,че футболист от една малка и бедна страна е на върха в най-силното първенство в света.Може би....не знам.Но колкото и приза да му отнемат,не могат да му отнемат класата !

kaligyla
05.04.2011 13:28

е това че е вкарвал голове едва ли не само на празна врата и супер елемнтарни не е точно така вчера наи случаино се заиграх и се загледах в няколко клипчета на бербо и да ти кажа малко хора вкарват по хубави голове в англия влезни малко и разгледаи головете му за тотнъм и манчестър и се позамисли

kaligyla
05.04.2011 13:25

както и да е поне номинация заслужаваше това си е подигравка за мене и то голяма

aa1
05.04.2011 13:23

fena_man_utd аз пак ще кажа, има 9 гола срещу два отбора на бивши играчи на САФ(гола срещу Бирмингам при 1:1), което всички знаем какво означава, Бербатов освен срещу Ливърпуул не помня други трудни за вкарване и майсторски голове да е вкарал, за нападателите, ако не вкарат 10 мача поред според мен това моментално означава, че те не могат да бъдат считани за играчи на сезона за отбора си.Все едно Рууни да е играч на сезона заради обрата срещу Уест Хям или за това, че по цял мач тича като кон по целия терен и се бори за топката постоянно, а Бербатов стой и чака да му я подадат на празна врата.Бербатов просто няма място в тези номинации, той не е нааай-важния играч за Юнайтед, да, може да за един или два мача да е бил най-важния, но не е най-важен за ЦЕЛИЯ сезон на отбора си и факта, че САФ го оставя на пейката постоянно го доказва. *thumb_up*

kaligyla
05.04.2011 13:23

не става вапрос само за голове просто като тои е в игра отбора като цяло играе много по добре .А да не си кривиме душата бербо допринесе страшно много този сезон за евентуалната титла иначе да прав си за бидич и Ван Дер Саар но както ти казах секи си има мнение по въпроса аз мисля че е малко несправедливо това отношение към него както за тази класация така и от Фърги наистина ернандес заслужаваш шанс добар голаджия е но е класи под Бербо

aa1
05.04.2011 13:20

Може би при Тотнъм този, който носи отбора си на гръб е Ван Дер Ваарт, но странно защо той не е номиниран...Странно.За Бербатов забравих да спомена и мача с Блекпуул където вкара доста важни голове, но там и съдията си каза думата с неотсъдената дузпа след която Бербатов сигурно нямаше да го видим изобщо в мача...Няма значение за това.Бербатов е решил 3-4 мача на Юнайтед, а другите решават почти всеки мач на отборите си и за това заслужават да са номинирани, а Бербатов не. *thumb_up* Това си е мое мнение!

fena_man_utd
05.04.2011 13:19

Ами щом Бербо не носи Юнайтед на гърба си както казваш,тогава си представи Юнайтед без неговите 20 гола къде щяха да са.Тази класация се вижда,че е направена против Бербатов.Не може играч,който почти целият сезон,да не кажа и целия е на първо място при голмайсторите да не фигура изобщо и тук не говорим дали печели или не,а изобщо го няма.А отностно коментара ти,че не бил вкарал в 10 мача подред това не е критей.Защо не изредиш мачовете,в които е вкарал или подал за гол?

kaligyla
05.04.2011 13:17

Бейл за мене е много добар играч но мисля че е леко прехвален както каза колегата 3 гола на интер е бербо вкара толко на ливърпуул ,а колкото до това че тези играчи макнели отборите си на граб и тва не е точно така чак па Бейл да ги макне на гръб малко пресилено

aa1
05.04.2011 13:16

Kaligyla според мен Видич и Ван Дер Саар носят Юнайтед на гърба си, защото тези двамата спасиха отбора си в повечето гостувания този сезон.Бербатов кога спаси Юнайтед освен срещу Болтън и Ливърпуул?Вкара 5 срещу Блекбърн при 7:1(мениджъра на сините е бивш играч на Фъргюсън), 3 срещу Бирмингам(пак мениджъра е бивш играч на Фъргюсън), нещо имаш ли да добавиш към тези попадения?Той не вкарва решителните голове, а вкарва лесните и нерешителни голове, освен естествено тези срещу Ливърпуул и Болтън. *thumb_up*

kaligyla
05.04.2011 13:13

не е нужно да те обиждаме секи си има мнение и си го казва аз мислщ че заслужаваше номинация ти не мислиш така и това е положението а кои ги носи на граб ако не тои? вижда се че без него играта им не върви видя се разликата и в последния мач каква е играта като бербо играе и когато не играе .без него се полу4ава дъжд от центрираня и до там като тои се в състава е малко по различно

oxlio
05.04.2011 13:12

Ебахти порнографията , това е щото сме българи и ни пренебрегват някъв мижав Уелсец ще е номиниран за играч на годината , че кво толкова е правил тоя Бейл бе , вкара 3 гола на Интер и е велик ли ? ПФФ не спират с глупостите си тези англичани ! *angry*

red_army_10
05.04.2011 13:09

Наистина много неочаквано ! Българинът заслужаваше най-много тази награда. Може би един измежду Видич и Бейл да я вземе, но Тевес и Насри все още имат някакви шансове. При надпреварата за най-добър млад играч няма толкова голяма конкуренция. Там със сигурност Уилшър ще спечели и съвсем заслужено... Колкото и да хвалят Бейл, Джаки си е английско момче и е едва на 19, а се опираше на Шави и Иниеста в мача на Емирейтс между Арсенал и Барса. Лично аз смятам, че в момента Бейл е един от ПРЕоценените футболисти и може чак след 2-3 години ще може да се оцени правилно класата му, така че го отпишете за Най-добър играч на сезона. Отделно смятам, че Джаки е по-талантлив и ще спечели.

aa1
05.04.2011 13:08

Разликата между Бербатов и всички тези играчи, които са номинирани е че те всички носят отборите си на гърба си, а Бербатов си влиза веднъж на 10 мача, вкарва си гола на празна врата и си сяда на пейката.За мен Бербатов не носи Манчестър Юнайтед на гърба си и за това не е номиниран за играч на сезона.Ако беше играл във всички мачове и вкарваше на два мача по два гола тогава щеше да е в класацията, но помните ли по едно време как в 10 мача нямаше гол и сигурно и точен изстрел нямаше?Няма как такъв играч да е номиниран за такава приза.Айде обиждайте ме сега. *thumb_up*

Unbeatable_fen
05.04.2011 13:07

Това е пълна пародия спрямо Митко да не го номинират за играч на сезона апък е голмайстор на първенството *angry*

teenage_head
05.04.2011 12:24

И кво Тевез е номиниран, а Бербо не?! Еми да го ду*ат тогава *thumb_up*

kaligyla
05.04.2011 12:17

едно не схващам с какво тевез заслужава да е номиниран а бербо не нещо по добар ли е повече голове ли има и аз незнам добре че и торес не е в класацята нямаше да се учуда кои знае колко

kaligyla
05.04.2011 12:02

tymypa много просто момче си да знаеш завистниците по цял ден седят и се чудат как да умаловажат успехите на Бербо от долната половина вика 3т са си 3т тапако а този сезон бербо донесе мнооооого важни точки да не говориме че и последния мач като влезна и нещата си доидоха на мястото показа им за какво става вапрос и как се задаржа топката и как се играе .а иначе дори да не спечели мисля че поне трябваше да е номиниран

MeToDueB
05.04.2011 12:02

без да влагаме пристрастие, тук вече можем да говорим за расизъм, защото българите сме долна нация и сме подлички и за това, а те си гледат 50-60 % англичани да попаднат в класацият и играчи от съседните страни, а другите вече са изключения

kavaleriqlista
05.04.2011 11:59

Ей тва ве че си е гавра с българите ако питате мен !!!!Три фет-трика 5 гола в 1 мач , задни , странични ножици голове с глава - каквото и да ми обяснявате няма друг играч в първенството който да играе с такова разнобразие!!!!!!

tymypa
05.04.2011 11:48

хич не е странно ... може да има най много голове но те са вкарани в 4-5 мача за целия сезон и то срещу отбори от долната половина на класирането. за това има вина и алекс защото не го пускаше достатъчно като титуляр в по важните мачове.

lampard_1234
05.04.2011 11:46

Скот Паркър е най постоянен заслужава приза *thumb_up*

chicken
05.04.2011 11:35

Странно, странно, колко да е странно? Поне Нани не е номиниран. Все пак Видич, Вандерсар и берба носят Маната на гърба си а няма как и тримата да са номинирани.