В уникален мач с три дузпи, Манчестър Юнайтед обърна "чуковете", Рууни с хеттрик

16:32
В уникален мач с три дузпи, Манчестър Юнайтед обърна "чуковете", Рууни с хеттрик
Манчестър Юнайтед постигна пълен обрат срещу Уест Хям на "Ъптън парк" в среща от 31-я кръг на английската Висша лига. "Червените дяволи" падаха с 0:2 до почивката, но след хеттрик на Рууни, отборът, воден от сър Алекс, спечели с 4:2.

Срещата започна с натиск на гостите и в четвъртата минута след центриране от корнер Смолинг стреля опасно с глава, но топката бе избита в нов ъглов удар.

При първата си по-сериозна атака в двубоя "чуковете" стигнаха до гол. В десетата минута Хитцълшпергер изведе Карлтън Коул зад гърба на двойката централни защитници на "червените дяволи". Нападателят пробва да прехвърли Патрис Евра, който вдигна ръце и топката го удари в една от нях - дузпа за лондончани. Марк Ноубъл стреля в долния десен ъгъл на Кушчак - 1:0 за "чуковете".

След това попадение следваха десетина минути тотална доминация на Манчестър Юнайтед, като "червените дяволи" изпълниха няколко поредни корнера, но защитата на Уест Хям устояваше на натиска.

В 23-а минута Карлтън Коул получи топката по левия фланг и в опита си да нахлуе в наказателното поле на Юнайтед, той бе фаулиран от Видич на границата на пеналта. Реферът Аткинсън отсъди дузпа, въпреки че на повторенията ясно се видя, че нарушението е извън пеналта. Ноубъл отново застана зад топката и този път стреля в горния ляв ъгъл на Кушчак - 2:0 за Уест Хям.

В 30-а минута Парк бе оставен непрокрит в наказателното поле на домакините и отправи плътен удар, който бе отразен от Грийн.

В края на първата част реферът реши да не изгони Неманя Видич, който бе последен в отбраната на своя тим и фаулира Демба Ба, който излизаше сам срещу вратаря. Аткинсън даде само жълт картон на сръбския защитник, като при прекия свободен удар Хитцълшпергер стреля встрани от вратата.

След почивката на терена за Юнайтед се появи Хавиер Ернандес, който започна да партнира на Рууни в атака. Възпитаниците на сър Алекс се настаниха в половината на своя опонент, но не успяха да разсекат сгъстената защита на "чуковете". В 63-а минута на терена най-накрая се появи Димитър Бербатов и само три минути по-късно "червените дяволи" намалиха резултата.

След изпълнение на пряк свободен удар Уейн Рууни прати топката в долния ляв ъгъл на Роб Грийн и даде надежда на своя тим, че може да си тръгне поне с точка от "Ъптън парк". Ходът на сър Алекс да заиграе с трима нападатели се оказа печеливш и в 72-а минута Валенсия подаде по земя в наказателното поле на лондончани, където централните защитници бяха заети да пазят Берба и Чичарито, и от това се възползва Рууни. Уаза овладя топката, нагласи си я на десния крак и с плътен удар по диагонала я прати в долния десен ъгъл на Грийн, правейки резултата 2:2.

Гостите продължиха да доминират и да мачкат своя съперник във всяко единоборство. Дванадесет минути преди края Фабио проби по дясното крило, навлезе в наказателното поле на Уест Хям и пробва да центира, но Ъпсън спря топката с ръка - дузпа за "червените дяволи". Рууни оформи своя хеттрик в мача с лек удар по земя в долния ляв ъгъл на Грийн - 2:3.

Малко по-късно Бербатов задържа топката в наказателното поле на гостите и с прекрасен пас изведе Гибсън сам на точката на дузпата, но халфът шутира високо над напречната греда.

В 84-а минута Бербатов получи от Рууни на границата на наказателното поле. Българинът задържа топката и с лек пас разтегли играта наляво, където Гигс бе оставен свободен. Уелсецът направи прострелно центриране с левия крак, топката рикошира в Якобсен и заблуди останилите защитници на Уест Хям. Чичарито се измъкна зад гърба на противниковата отбрана и само чукна топката в празната врата, почпечатвайки победата на своя тим.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

HristoTanca
03.04.2011 17:08

Не точно този съдия не подпря юнайтед , не ! Той само им "УДАРИ ЕДНО РАМо"...БИВА ЛИ ТОВА ВЕ.КАКВА БЕшЕ ТАЯ СОЛИДАРНОСТ КЪМ ВИДИч.Всички видяхме приятелското отношение между Види и съдията още преди началото на мача ,като съдията го потупа ...Добре де ,ама това отношение да си остане там и само там , не да се проявява по ебахти явния начин по време на мача.НАЗДРАВЕ ЗА СЪДИЯТА , КОЙТО "НЕ ПОДПРЯ" ЮНАЙТЕД *beer*

HristoTanca
03.04.2011 17:04

Така тука гледам ,че някакъв Пенчо е написал ,че дузпа нямало.Да , така е само дето там ситуацията е от напълно друго измерение.Положението се случи на скорост и съдията просто сбърка.Има разлика между грешно отсъждане(поради това ,че всичко се случи адски бързо и не е забелясано добре) и това ,че съдията подпря манчо щото беше вмного лошо положениеи самия той реши да не го влошава.Видя как Видич на 2 пъти след дузпата игра напълно не по правилата и трябваше да бъде изгонен още на първия път , но направи някакво легендарно помилване.

HristoTanca
03.04.2011 16:56

Отиваме във второ полувреме.Този път Видич фаулира играч , който тъкмо се засилваше към половината на Манчестър (до колкото помня през центъра или по десния фланг)и така спира скоростна атака на Уест хем.При ,което съдията най-нахано се усмихва сладко сладко и в край на сметка отново пожалва Видич ,който можеше да бъдя изгонен оше първото полувреме , ама реферчето си е казало "айде ко да ги закопавам още" и благодарение на приятелското отношение и "човечността" му манчестер ги обърнах , щото ,ако беше игонил Види щяха да видят победа през крив макарон!

HristoTanca
03.04.2011 16:45

В началото на мача капитаните се здрависват със съдията ,при което СЪДИЯТА се здрависва с капитана на Уест хем , а после се здрависва с капината на Манчестър (Видич) при ,което най-приятелски го потупва по рамото ,ок ноу-проблем.Малко покъсно Видич прави фал в наказателното поле(дузпа),не получава картон.След още някакво време прави фал пред наказателното поле ,като този път ситуацията е таква ,че Видич е последния в отбраната и човека с/ъ който прави фал оставаше сам срешу вратаря , това е директен червен картон във всички случай (той навсичкото от горе беше направил дузпа при която нямаше картон) и така съдията отново реши да го помилва и този път му дава жълт картон.

manunited666
03.04.2011 15:50

Само не спомена , че втората дузпа за Уест Хям действително я нямаше , беше си фау , но както и да е, супер обективен си *lol*

Lubo0o
03.04.2011 00:20

Се съдиите виновни ... Те не си взимат мачовете и после гледат другите ..... *erm*

kaligyla
03.04.2011 00:20

aa1 хахахаах трудно просто проспаха парвото полувреме и им вкараха 2 дузпи и 4ук4етата дотам второто осетиха силата даже леко се отарваха можеше и по лошо да е а ти се заблуждаваии коооолкото си искаш

aa1
02.04.2011 23:37

ENGLANDTW за мен щеше да е по-изненадващо Мангалчестър да не получи съдийска помощ в мач, в който им е трудно да бият честно.

kaligyla
02.04.2011 23:08

кое толкова не е за вярване арсенал са си такав отбор особенно напоследак в наи важните мачове и то когато наи малко очакваш те си се данят савсем нормално нещо , да не би да е било за вярване че ще загубят финал от бирмингам или че от 4-0 ще допуснат изравняване но това си е арсенал играят цял сезон за нещо и накрая го подаряват точно затова сега ще започнат и малко по малко да се разотиват футболистите им се пак са млади момчета и искат отбор в които да печелят титли и вече омразва това отбора бил млад сека година млад бил тва онова ве4е не са толко млади просто както го мисли венгер савсем без пара не става трее малко класа да се купи гаранця ти давам че сега поне 3 4 основни футболисти ше подпалят подметките нанекаде като се почне от фабрегас

ENGLANDFTW
02.04.2011 22:28

kaligyla просто не беше за вярване, че А'нал ще се издънят насред Емиратс срещу най-слабия отбор във Висшата лига. Иначе и аз се радвам, недей да ми държиш такъв език. И се върни в 4-ти клас 'щото ужасно много имаш да наваксваш...... Срамота.

kaligyla
02.04.2011 22:01

от видяното днес от манчестър вече съм сигурен че бербо ще го продадат някаде около кукуво лято щото без него работата е трагедя добре че го пусна тоя чукундур та да позадаржи топката малко

kaligyla
02.04.2011 21:56

земи тоя ТОРЕС 600 мин суша и да ви е честито 50м смех тоя пич сутрин може да прави чаи на бербо

kaligyla
02.04.2011 21:54

о да забравих за реал те направиха радоста ми от днешния ден още по голяма

sasedq
02.04.2011 21:47

Челси и Арсенал правят равни, Реал падат. Най противните отбори се дънят какво по добре *lol*

StoyanovKST
02.04.2011 21:44

Lahm_Munchen - Абе брато, къде играят Байерн , че да ида да ги пусна във еврофутбола??? Нещо немога да се сетя, моляте подсети ме *lol*

vargala1313
02.04.2011 21:41

Фенове на Арсенал и Челси нещо да кажете след днешния ден *party* ЮНАЙТЕД ШАМПИОН просто в момента няма отбор който да спре похода им към 19-та титла на Англия ГЛоРи ГлОРИ ман ЮнаЙТед *beer*

kaligyla
02.04.2011 21:40

ENGLANDFTW еи дупе кое нема да се слу4и 4е нещо маи се обади а за контузените не бери грижи както се видя и без тях отбора се справя а за директния мач като гледам арсенал как играха с блекбърн въобще не се претеснявам един равен и да бегате да пасете трева и то равен ако извадите късмет просто арсенал си е отбор изданка и то особенно в крач на сезона когато не трябва тонове пара съм изгубил на тях за 10 дена отпаднаха от три турнира кво да говориме пове4е за отбор които води с 4-0 и не може да победи

kaligyla
02.04.2011 21:30

няма как денят да е по идеален манчестър с перфектен обрат бербо с добра игра изданка на арсенал изданка на челси изданка на лузърите какво повече да иска човек перфектнооооо7 точки разлика ходи ги гони хехеехехех да ни е честита рекордната титла дори да се изданим нчкаде сигурен съм че и арсенал ще го правят.

teenage_head
02.04.2011 20:24

Най-великият клуб в Англия! Честито на всички фенове! Време е за 19та титла *thumb_up*

jenti_boxing
02.04.2011 20:01

rosen4o_8872 Ако Рууни беше най-добрия "на секъде" щеше поне да бъде номиниран за златната топка, а аз не го видях и в идеалната 11-торка *wink*

ENGLANDFTW
02.04.2011 19:27

Даже и да се наакат (което няма да се случи) има още много време до края на сезона и на тоя етап нищо не е решено. Не забравяй че има и директен мач на Емирейтс, и че Арсенал играе само в Премиершип а Юнайтед на 2-3 фронта. Не забравяй и контузените в състава на Юнайтед, които стават все повече и повече...

kaligyla
02.04.2011 19:02

аиде сега и арсенал да направят поредното наакване и да почваме да празнуваме титлата

kaligyla
02.04.2011 18:56

мисла че челси трее да са благодарни за точката и 10 мин продалжение не им варши работа

kaligyla
02.04.2011 18:49

дано гледате мача на челси и се убедите кои заслужава да е шампион

rosen4o_8872
02.04.2011 18:10

какво ще кажете за rooney а а не е ли наи добрия от си4ките в юнаитед и на секъде *beer*

kioprov
02.04.2011 18:05

хахаха байерн са бахти ботовете *lol* циганите от интер би биха хахаха ония ето

kaligyla
02.04.2011 17:52

незнам маи доста скучаеш аз поне никога не пиша за другите отбори а и не ме интересуват нооооо ти маи маи таиничко завиждаш на изванземните така ми изглежда

brickbat
02.04.2011 17:51

@Lahm_Munchen как сте ги разбили бе смехурко *joking* тука не се гледа колко си владял топката, колко тъча и удари си направил, а ГОЛОВЕ. Гледай малко мачове на Дортмунд *lol*

kaligyla
02.04.2011 17:51

чакаи да видиме ко става че маи мака срещу гладбах а интер си ви биха как и да го сметаш с касмет без касмет биха си ви

Lahm_Munchen
02.04.2011 17:49

Както искаш така го приемай. Аз знам, че се спуквате от яд секи път като ви наебът. Все пак ме съмнява някой от вас да е на повече от 15....

manunited666
02.04.2011 17:48

Само ваще междуконтинентални титли са колкото наще КЕШ-ове. Сами си правете извода.Уау и това трябва ли да ме затапи ?

Lahm_Munchen
02.04.2011 17:47

Какво си видял срещу Интер? Разбихме ги, скапахме ги, добре че изкараха уникалния късмет от 2 положения да вкарат 2 гола, да не говорим, че първия им гол беше от засада. Но както и да е.

desangele
02.04.2011 17:47

Lahm_Munchen Какво правиш в темата на Юнайтед. Байерн в момента имат мач въври ги гледай като си им толкова голям фен

vargala1313
02.04.2011 17:46

Аз ще кажа само едно Юнайтед е ШАМПИОН колкото и на някои да не им се иска ХА ХА ХА *lol*

Lahm_Munchen
02.04.2011 17:41

Вие фенчетата на Юнайтед право нямате даже да говорите за Байерн. Само ваще междуконтинентални титли са колкото наще КЕШ-ове. Сами си правете извода.

kaligyla
02.04.2011 17:36

извода от тоя мач е че само 2 дузпи не стигат за да победиш великаните *smile*

fena_man_utd
02.04.2011 17:32

Юнайтед днес победи,защото бях уверени,имаха дух,искаха победа и я позтигнава показаха го и спечелиха.Докато Уест Хям какво направиха почти нищо,да не кажа направи нищо.Вкараха две дузпи и решиха,че са спечелили мача.

rokera_henry
02.04.2011 17:31

manunited666, от последния ти пост, съдя, че въобще не ме четеш, а само гледаш да има спор, заради което мисля да прекратя спора.. Айде прочети ми внимателно мненията и си отговори сам на въпроса ти..

manunited666
02.04.2011 17:30

Значи твоето заключение е , че Юнайтед победиха с помоща на реферите ?

MUFCx7rall
02.04.2011 17:27

Главен арбитър беше Лий Мейсън а не Мартин Аткинсън няма ли кой да ги поправя тия грешки *thumb_down* GGMU уникална победа !!!

kaligyla
02.04.2011 17:27

просто минахме през чукчетата като торнадо садята мадята второто полудехме и нормално ги размазахме а те милите освен 2 дузпи нащо вратарче забрави че е в игра

rokera_henry
02.04.2011 17:26

manunited666, как да помня нещо, което не се случвало, бе? хахахах

fena_man_utd
02.04.2011 17:26

Виж сега ти искаш едвали не да дойда при теб и да ти стисна ръката,че си прав.Казвам ти,че днес наистина съдията подпря,но не само Юнайтед,а и Уест Хям.Разбира се,че грешките на тези съдии и на куп други,ако ги е нямало Юнайтед можеше,а и не можеше,а направо си е сигурно,че нямаше да са там.Но не забравяй факта,че и Юнайтед бяха ощетявани в доста други мачове.Все пак като разсъждаваме е хубаво да гледаме всичко,а не само това,което ни харесва.

beckham_07
02.04.2011 17:26

Ай стига ве!За човек който гледа футобл от 14 години да говори такива неща е най-малкото непрестойно.Каква порнография виждаш и как може да я сравняваш с родният ни футбол?В който и да е мач съдийте винаги са виновни,но чак да се говори,че подпират даден отбор, и то в Англия,е леко казано смешно !!!!!!! *devil*

rokera_henry
02.04.2011 17:25

хахахаххахаха manunited666, е тука се очерта най-големия виц, който каза хахахахаха Не, бе, Арсенал не бяха порязани срещу Нюкасъл. Дадоха Червен Картон на Диаби, а за същото положение не дадоха червен за Нолан, нали? Да не говорим, че и Джоуи Бартън също беше за гонене, ако наистина си гледал репортажа. За дузпата сам го каза. И куп ключови моменти, които повлияха на мача, ама ти само 1 нещо изтъкна, та го изкарваш сякаш това е повратния момент в мача хахахах Защо ли споря с фен на Манчо, като от опит знам, че никога не разбират нищо от това, което им се казва..

kaligyla
02.04.2011 17:24

рокер ли си баикар ли си незнам но си напално луд в последните мачове и особено с челси садята ни резна направо с големата секира стига плямпа глупости садята та садята я гледаи малко мача че малко ни резаха тоя сезон

Gogata85
02.04.2011 17:24

един банан за вас всичките които плюете Юнайтед---> *party*

manunited666
02.04.2011 17:23

rokera_henry да щяха да са на първо място , защото имаше и доста мачове в които Юнайтед бяха рязани от реферите но вие естествено тия неща не ги помните *joking* .Знам , че въпроса ти не беше към мен но все пак имах желание да ти отговоря.*lol*

brickbat
02.04.2011 17:21

@MeToDueB видях че си ме репликирал *joking* силата на Юнайтед е в атаката също, защото са много ефективни, освен това имат най - много вкарани голове в Англия. Като домакни разчитат на това, че другите отбори се прибират повече и така МЮ могат да опражнят натиск. Като гости не е така и бавничките вече Скоус и Гигс, а и слабата игра на Нани в защита и слабия Карик (този сезон), принуждават САФ да играе с 5 халфа за да може да компенсира тези неща. Догодина когато в отбора се привлекат Родуел и още някой халф МЮ, ще могат да играят и с бербатов в атака, когато гостуват, а и той би бил полезен, тъй като задържа топката. Барселона ще отпаднат от Шахтьор, а този мач срещу Уест Хям показа че Юнайтед не играе защитно, а точно обратното.

rokera_henry
02.04.2011 17:21

fena_man_utd, след като поставяш така нещата, ще те питам един въпрос, с още 1-2 малки. Манчо щяха ли да са на 1во място този сезон, ако не бяха доста ключови решения на съдии, най-вече на Фил Даут, Хауърд Уеб и още 1-2ма. Не визирам само мачовете на юнайтед, а и на конкурентните отбори, където ясно се виждаше за какво става дума. Както и преди съм споменавал, гледам футбол от 14 години и най-вече Английски, но толкова голяма порнография през този сезон в Англия, дори и в България не съм виждал.. Както и да е, темата се изчерпа, съдийско, късметлийско, майсторско.. без значение каква е победата се пишат 3 точки, а само това се гледа. А ние тука и да разсъждаваме, някои и да псуват и обиждат, те хората си взимат големите пари...

kaligyla
02.04.2011 17:21

нормално е феновете на другите отбори да говорят за садиииството защото няма друго закакво да се хванат и почват да си сачиняават секви глупости иначе няма да е интересно но и те самите знаят че просто сме наи добрия отбор просто им е кофти да си го признаят а ние днес пак го показахме и доказахме след малко обаркване 1то полувреме нещата си доидоха на мястото на това му се казва пусни балака на килимчето и му го драпни .елемнтарно е които и да е отбор поведе ли на дяволите треее да се приготви за некаде 100 атаки след това само дразнят великанитеееееее

Man_Utd1878
02.04.2011 17:18

Lahm_Munchen *lol* ти пък кво се обаждаш ве гъбо, виж смешното си отборче къде се намира в таблицата и тогава се включвай кой какъв бил *joking*

beckham_07
02.04.2011 17:17

Ти пък си гледай нещастния,уж Баварски гранд.Миналата година точно садията ви подрпя срещу нас.Колко много не заслужавахте да ни отстраните,а да не говорим за игра на финала.Но там получихте заслуженото си,както и тази година *lol* колко са смешни Мюнхен.Никакъв съдийски отбор не сме.Просто късмета идва при силните и тези които търсят успеха !!!!!!! *devil*

manunited666
02.04.2011 17:16

Аз предлагам да се прекратява темата за съдийте защото Юнайтед бяха рязани повече отколкото подпирани но те другите фенове не искат да го признаят това нещо и на тях им трябва оправдание.Сега си спомням например как феновете на Арсенал ревяха как съдията в мача Нюкасъл - Арсенал ги е ощетит потресаващо.Аз изгледах репортаж на мача и какво да видя , феновете на Арсенал само пищят как съдията ги орязал зверски как дал несъществуваща дузпа срещу тях и как дал червен картон , направо ужас.А то каква е истината , да дузпата за Нюкасъл бе смешно но никаде не споменаха чистия отменен гол на Нюкасъл а червения картон си беше реален.Това е един добър пример колко са обективни , както и rokera_henry в този случай.

la4o71
02.04.2011 17:16

Обади се немската "чурка" *lol* То ти , ако не се обадиш винаги по тема Юнайтед , то аз значи да съм фен на Байерн! Гледай си твойте шваби и не говори за Ман.Ютд *wink*КАПИШ ?!

Man_Utd1878
02.04.2011 17:15

fena_man_utd много си прав брат и те подкрепям за което. Надиграхме си ги тотално, вижте корнерите,ударите към вратите, кво направиха те... втора пресилена дузпа, и ти рокер ли си къв си къде този сезон съдиите бутаха Юнайтед нагоре. fena_man_utd ви го каза и то много точно. Както каза един коментатор , Съра държи купата с едната си ръка вече *thumb_up*

kaligyla
02.04.2011 17:15

продалжаваи да се чудиш елемнтарно защото завиждат якоооооооо

Lahm_Munchen
02.04.2011 17:13

Понякога се чудя защо всички гледащи футбол, с изключение на манафските фенове казват, че Манчестър е съдийски отбор, а пък феновете им си знаят техното....

manunited666
02.04.2011 17:12

rokera_henry стига си плямпал а признай очевидното , Юнайтед смачка Уест Хям.Единственото което Уест Хям направиха това бяха дузпита иначе цял мач нищо.

fena_man_utd
02.04.2011 17:11

Рокера,е прав наистина,но не може в един мач всичко да отдаваш на съдията.Съдията може да те посече в един мач,в друг да ти помогне.Но ти и в двата случая трябва да си готов да победиш.Това да виниш съдията в всеки мач,че любимият ти отбор е загубил е просто налудничево.

BerbaTheBest
02.04.2011 17:11

fena_man_utd - Мен ли питаш? Аз не се обърнах към теб ,а към рокера. *thumb_up*

kaligyla
02.04.2011 17:09

интересно ми е сега челси ако земат и 2 ри гол дали ще направят такав обрат

fena_man_utd
02.04.2011 17:09

Какво искаш да ти призная кажи.Казвам ти съгласявам се,че е имало дузпа приемам,че съдията не е успял да види ситуацията добре.Има своите оправдания,че е бил далеч,че се е развила много бързо ситуацията причини винаги могат да се намерят.Вие се хващате за това,че е бил подпрян и заради това Юнайтед са спечелили.Да,ама не.Юнайтед дори и да беше останал с 10 души пак съм сигурен,че щяха да победят,защото знаеха,че могат да го направят.Уест Хям нищо не направи освен,че вкараха два гола от дузпи.Това им беше цялата игра.В Юнайтед просто са родени победители и винаги играят до последният съдийски сигнал такви отбори се броят на пръсти.

beckham_07
02.04.2011 17:09

Мен има кой да ме храни.Искам да си обективен. btw, 1 на 0 за Стоук !!!!!!! *devil*

BerbaTheBest
02.04.2011 17:08

Кажи ми колко дузпи дадоха на Арсенал когато падаха.Става въпрос между 80-90 мин.

beckham_07
02.04.2011 17:07

Ами ако я имаше справедливостта за която говориш,нямаше да има втора дузпа за Уест Хям,нямаше да има дузпа за Челси,щеше да има червен картон за Карагър и т.н.Естествено,че и ЮНАЙТЕД са били облагодетелствани от съдииски решения,но не толкова колкото ти твърдиш.И нз с какво съм те разсмял,но и ти ставаш за stend-up comedy. !!!!!!! *devil*

rokera_henry
02.04.2011 17:05

becham_07, дори ме е гнус да те нахраня, толкова си ограничен и глупав, че не виждам смисъл да ти отвръщам. В поста си никъде не обиждам фенове на който и да е било отбор, а ти, брус, си позволяваш да обиждаш, което показва явната ти слабост, за да изразиш мнение и да го защитиш.

rokera_henry
02.04.2011 17:03

Вижте ся, далеч сте от истината. Първо нито ме е яд, нито се ядосвам поради няколко причини. Едни от които са, че аз очаквах този мач да бъде спечелен от Манчо, пък и побутванията за Манчо са през целия сезон, не само в този мач и съм свикнал. Не можеш да се ядосваш на нещо, което вече си свикнал да виждаш. Пък и къде твърдя, че Манчо са заслужавали да загубят? Показаха характер, къде с късмет, къде и с други странични фактори и биха. Просто изтъкнах факти, които ако бяха както трябва, нещата със сигурност нямаше да се развият така. Пич, говориш за сантиметри, а дори и от повторението трудно се разбираше, камоли да си там в тоя момент и да преценяш на място, особено когато краката на Видич са вътре в полето, но както и да е. Отговорих ви, не само заради самите вас, а защото съм директен и мога да си защитя мнението, но не съм и очаквал да се съгласите, това го знаех още, докато пиша, пък и никой няма да признае.. Както и да е, все тая.. *smile*

Gogata85
02.04.2011 17:00

Яд ли ви е Хейтърчетааааааааааааааааа

desangele
02.04.2011 17:00

Моля всички фенове на други отбори да се омитат и да ни оставят да се радваме на красивата победа! Мачовете на Челси и Пуул почват сега а този на Арсенал след 2 часа така че отивайте да гледате любимите си отбори а не да хейтвате тук!!!

manunited666
02.04.2011 17:00

Ако накрая Юнайтед не се бяха отпуснали и бяха продължили да натиска резултата можеше да бъде плачевен за Уест Хям.

fena_man_utd
02.04.2011 16:59

Виждаш Юнайтед дори съдията да ги ощети пак играят атакуващо и се стремят да бият,докато Уест Хям какво направиха почти нищо (говоря за втората част).За дузпата за Юнайтед ще кажа,че както може да се даде така можеше и да не се даде,ама нали знаеш,че в правилника пише,че игра с ръка в наказателното поле е дузпа няма такова нещо,като държал си е прибрано или нямало е как да се предпази.Написано е черно на бяло.Друг е въпроса съдията как я тълкува ситуацията.Като цяло хубав мач се получи,но за жалост имаше и ситуции,в които съдията сбърка и то доста сбърка.Все пак честита победа на всички дяволи!!!

MeToDueB
02.04.2011 16:59

няма как да се твърди, че победата е съдийска, при положение, че има две дузпи срещу Ман Ю, може да се твърди, че е имало грешни решения, но те са в полза и вреда взаимно и на двата отбора, не е тенденциозно свирене на срещата, иначе нямаше до 30-тата минута да има 2 дузпи за Уест Хям, дори да ги е имало, дори да са били 100%-ови, а втората не беше. Видич нямаше как да получи червен картон, защото топката беше много далече за Коул, той нямаше да я стигне никога и това беше 100% правилно, дузпата срещу Ман втората също е дискосионна, за мен лично я има, тази за Ман също е дискосионна, удар в ръката имаше, от близко беше или свири или не .. дори и да я нямаше, 2-2 Ман Ю, 30 минути време ... никакво подпиране не е имало

manunited666
02.04.2011 16:58

Знам , че много хора ги е яд но в крайна сметка Юнайтед смачка и победи Уест Хям , видяхме какво може отбора когато на терена са най-добрите им играчи.

fena_man_utd
02.04.2011 16:57

Рокер,прочетох ти доста внимателно мнението и оставам с факта,че ти си мислиш,че само Уест Хям е ощетет.Да,ама не.За мен дузпата я нямаше и ще ти кажа защо.Защото когато Видич тръгва да спъва играча момента когато го прави крака му е 3-4 см пред чертата след като вече го спъна и двамата се озоваха вътре,но това стана просто,защото играха на скорост.Така че дори и да приемем факта,че е имало дузпа не мисля,че Юнайтед трябваше да загуби.Владееха мача,имаха повече удари както в очертанията така и вън.Изобщо мача протече под тяхната диктовка през втората част,а това дали Видич е трябвало или не да бъде изгонен пак съдията го решава.

Nobody9
02.04.2011 16:57

Новия прякор на Бербатов-Магьосникът от Оз
*joking*

BerbaTheBest
02.04.2011 16:56

Браво на Рууни.За Берба нямам думи.Влезна и паднаха головете.Затова Берба трябва да е титуляр винаги.Дано САФ го разбере.Малко са играчите като него.Отиграваше всяка топка с такава лекота и спокойствие ,да тие кеф да го гледаш.За мен днес той игра най-добре ,въпреки 3 гола на Руунии това ,че влезна в 63 мин. *thumb_up*

la4o71
02.04.2011 16:55

Я кажи какво те разсмя , и ние да се размеем дете ?

manunited666
02.04.2011 16:55

rokera_henry ще ти отговоря и се надявам да си свалиш очилата и да замълчиш , разбирам , че те е яд но това е положението Юнайтед второто полувреме смаза "чукчетата".Втората дузпа за Уест Хям я нямаше това беше нарушение извън наказателното а краката му бяха вътре после при падането.В този случай дузпа няма.Видич трябваше да бъде изгонен но съдията не го направи , можеби заради дузпата която е осъзнал , че е збъркал.А дузпата на Юнайтед е 100% защото в такива случай знаеш ли какво правят защитниците ? Прибират си ръцете зад гърба.Моляви не изкарвайте и тази победа съдийска защото просто не е така.Юнайтед смаза Уест Хям и заслужено победи.

beckham_07
02.04.2011 16:54

Въобще не ми пука.Смей се колкото душа ти иска.Аз крещях от радост по време на мача и се усмихвах след краят му !!!!!!! *devil*

rokera_henry
02.04.2011 16:52

becham_07, тука ме разсмя искрено с глас, мерси*smile*))

beckham_07
02.04.2011 16:51

Честито на всияки обичащи ЮНАЙТЕД !!! Няма друг отбор като ЮНАЙТЕД.Много хора ще почнат да спораят,но за тях не ми пука.Всички виждат какво може състав с 13 контузени.Всеки един отбор може да ни завижда за духа,характера ,ентусиазма,отдадеността и жаждата за победа.Ние сме единственият отбор в Англия който заслужава да стане шампион тази година.Съдиите ни опропастиха последните три мача,но тук и те неможаха да ни спрат.ДАНО ВИНАГИ ДА ИГРАЕМ ТАКА,ДОРИ И СЛЕД КАТО СИ ЗАМИНЕ СЪР АЛЕКС !!!!!!! *devil*

Man_Un_Fen_92
02.04.2011 16:49

В winner пишат " В 63-а минута на терена най-накрая се появи Димитър Бербатов и само три минути по-късно "червените дяволи" намалиха резултата."" ... то Бербатов като се появи нямаше и 10 секунди и вкараха гол *thumb_up*

fena_man_utd
02.04.2011 16:49

Хайде,де защо мълчите и не отговорите на въпросите.Сигурно са ви доста трудни.

rokera_henry
02.04.2011 16:49

Ще отговоря, разбира се. А защо Видич да не бъде изгонен? При дузпата имаше нарушение, но и вие както и аз трудно се разбираше дали нарушението е в наказателното поле, а дузпата е отсъдена, защото краката на Видич бяха вътре, така че дузпата си я има, за грях на душата не знам.. А дузпата на Манчо имаше ли я? Игра с ръка без умисъл, без движение на ръката, която е до тялото? Ама не Манчо не ги подпират нито в този мач, нито в 10 други през сезона....

MeToDueB
02.04.2011 16:49

в крайна сметка Бербатов като тръгна сам срещу вратаря трябваше да подаде на Ернандес, но опита сам .. уникално го сътвори в крайна сметка, а после подаде на Гибсън, но той е куц глупак нещастен и е патерица гадна и цял мач праща топката в небесата ..

Nobody9
02.04.2011 16:48

Ето това е Манчестър Юнайтед!!! Ето за това Юнайтед има милиони фенове по-цял свят!Уникален Рууни!!! Бербатов отново показа "магия".Видя се,че като влезе и играта се промени коренно.Честита победа на всички фенове GGMU

RosickyBoy
02.04.2011 16:48

sashoko, дори и да изпаднем ( което няма да се случи докато не дойде края на света [запознай се малко с английската история на футбола и ше разбереш зашо] ), аз няма да рева..за ЖАЛОСТ теб и феновете на Юнайтед *thumb_up* Айде лек следобед и 19:30 гледай как се бие отбор, а не в 90-тата минута, съдийски гол или нещо от сорта *thumb_up*

la4o71
02.04.2011 16:48

Трябва да се гордеем , че сме фенове на този голям Отбор..! Вие мислите ли че Чукотка или Арсеанал да направят такъв обрат , аз не мисля
аа1 ей мадо я млъкни , че ставаш смешен - този сезон да те чуя колко дузпи са ни свирили в наша полза кажи бе?!? Яд е , че твоят отбор неможе да прави такива чудеса ли аа ? Има хора в този сайт , който им свалям шапка , но такива каквито са като аа1 - плюя на вас!!! Честито на всички истински фенове на Ман. Ютд. И Вярвайте за 19 титла!

fena_man_utd
02.04.2011 16:47

За мен Бербо днес само за 25мин направи неща,които малцина могат.Такова спокойствие такова отиграване и даване на точното място в точното време това не се учи това или го можеш или не.Просто Бербо е гений.Радваме факта,че е Българин.Дано стане голмайстор на сезона.Искам поне още пет гола в ПЛ.

Gogata85
02.04.2011 16:47

и Бербо показа на какво е способен. невероятен мач *beer* *party*

desangele
02.04.2011 16:46

Едва ли някой се е съмнявал в обрата??? *beer* GGMU!

ManUnitedfan07
02.04.2011 16:46

Само МАН ЮНАЙТЕД ЕЙ! ГЛОРИ ГЛОРИ МАН ЮНАЙТЕД. НАПРЕД ЮНАЙТЕД. Сър Алекс Фергюсън е най-великия треньор и целия отбор е най-великият. К'вото и да говорите само Ман. ЮНАЙТЕД!

п.с както сте го написали така все едно е имало 3 дузпи за нас *lol*

Man_Un_Fen_92
02.04.2011 16:45

При влизането на Бербатов почнаха да валят головете *smile* *thumb_up* Честита победа *beer*

kaligyla
02.04.2011 16:44

предтсваям си венгер на полувремето как се е чуствал и накрая на мача

Gopcho
02.04.2011 16:44

Май забравихте на световното какви дузпи се даваха, тука имаше най-малко 10см на ръката от тялото, Манчестър играха за победа, Уест Хям бяха спрели 2-рото , хубав мач за гледане

MeToDueB
02.04.2011 16:44

ако излезнат с такъв експериментален състав и срещу Челси в ШЛ обаче може и на 3,4 да ги качат още първото, а после няма шанс за обрат .. дано Сър Алекс си вземе поуки най-накрая ... и дано следващите експерименти относно титулярен състав да са далеч във времето, дори не под негово ръководство ..

pr0fy
02.04.2011 16:44

Заслужихме си победата и вие дълбоко знаете това!! Сад ви е сега нормално ДА ! С пишлемета не сикам да се занимавам *joking* Айде лек ден от мене! GGMU *beer*

desangele
02.04.2011 16:43

Оставете ги тея хейтъри и се радвайте на победата бе момчета *beer*

tevez_321
02.04.2011 16:43

в мачове като този се вижда кой заслужава да е шампиона *devil*

fena_man_utd
02.04.2011 16:42

Хайде рокер отговори на въпросите,а,ако има и някой друг също може да отговори.Стига да може да каже нещо умно.

kaligyla
02.04.2011 16:42

кои кво ще да си говори едно е ясно мач беше уникален имаше садиииски грешки но и за двата отбора та незнам закво се разправяте толко като едно е ясно второто полувреме просто нещата си доидоха на мястото и уес хям нормално паднаха освен двете дузпи имат полвин удар кам вратата и 0 ъглови удара направиха квото можаха и тва е

jenti_boxing
02.04.2011 16:41

pr0fy с тази игра в ШЛ няма кой да ви чака, ще видим дали сте най-добрите *wink*

desangele
02.04.2011 16:41

Невероятен мач!!!ЧЕСТИТО НА ВСИЧКИ ФЕНОВЕ НА ЮНАЙТЕД!Ето защо Рууни е класа!!!ИЗКЕФИХ СЕ НА МАКССССССССС!!!!! *beer* *party*

Gogata85
02.04.2011 16:41

ГЛОРИ ГЛОРИ МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД *party* *beer*

RedDevils1902
02.04.2011 16:41

Ето това е МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД!!! Честито на всички фенове! *thumb_up*

MeToDueB
02.04.2011 16:41

Де*а всеки мач трябва да започва с Чичарито на върха, Бербатов малко по-назад, но също в свободна роля да се вкл и напред, а Рууни в най-свободна роля по целия терен .. кво се лигави Сър Алекс тоя страх .. да взима 1,2 халфа да сменят дърветата Гибсън, Карик .. и т.н .. и да играят красив и атакуващ футбол, второто полувреме направо ми доставиха удоволствие, първото ме дразнеха много ..

aa1
02.04.2011 16:41

pr0fy кога съм казал, че не заслужавахте да спечелите?Във футбола няма значение кой как е играл, а кой печели в крайна сметка, е вие спечелихте посредством съдията.И ние заслужавахме да бием Уест Бром и Съндърланд и Бирмингам и още кой ли не, но не спечелихме и не сме казали ''не заслужавахме ли да спечелим бееее'', нали?Признай си, че съдията ви буташе яко, я то с х*й, я с някоя смешна дузпичка.Признай си чадо мое.Айде няма да се занимавам с вас, вие сте по-тъпи и от нещата, които пускам в кенефа. *lol* *lol*

pr0fy
02.04.2011 16:40

Ето сега показахме кой е истинският шампион.. Водиха ни ,но за пореден път доказахме характер , и това че заслужаваме да сме шампиони! Видя се ,че ние заслужавахме повече победата, имахме много повече положения,всякакви статистики бяха в наша полза! Садвайте сега мишки ! Няма какво да кажа повече.. Вие дълбоко знаете ,че заслужавахме повече победата и заслужено победихме.. Но вие сте саднати мишленцааа *joking* *lol* GGMU *beer*

thrill
02.04.2011 16:40

Няма място за спорове. "Юнайтед" категорично превъзхождат. Реалният резултат при максумална концентрация би бил разгромен. Респект и за Бербатов, който наистина носи класа. С него - "Юнайтед" е различен и силен. *thumb_up*

DuFkaTa
02.04.2011 16:39

Fabregas_boy Аз ти правя ЕВАЛА и на тебе. Др-те фенове на Арсенал да се учат от тебе!!!

fena_man_utd
02.04.2011 16:39

Рокера,стегни се пич.Говориш пълни глупости.Съдията единствено подпря Юнайтед при червения картон на Видич,но нека аз да те питам нещо.Защо трябва да бъде гонен играч на Юнайтед и защо трябва да се подпират чуковете за да бият.Да,съдията ни подпря в тази ситуация,но нека си отговорим защо го направи.Сигурно за да не му е грях на душата,че сбърка в онази ситуация преди почивката.За мен Видич трябваше да бъде изнон,но съдията не го направи и единственото обяснение беше,че Дузпата за чуковете беше измислена.Сега ми отговори на въпросите.

posydon
02.04.2011 16:38

Gogata85 нямата грам Срам бее.... До кога ще спечелите със съдийска помощ.. *angry*

aa1
02.04.2011 16:37

pr0fy сине майчин тази дузпа, ако съдията е свири дузпа или фаул пак ще е прав, защото това е на МИЛИМЕТРИ...Това не е са метри разстояние, а милиметри и е нормално да се сгреши, а нарушенията на Видич бяха очевадни, а за дузпата какво да кажем...Той съдията може би очаква защитника да си завре ръката в гъза...Глупава работа сте вие феновете на Юнайтед...Поне погледнете нещата такива каквито са и кажете, че сте яко смешен отбор, а не псувайте.

pr0fy
02.04.2011 16:37

Fabregas_boy: Евала ти прая брат.. Един разумен фен на Арсенал в сайта.. виж си "връстниците" колко ги е яд *thumb_up*

kaligyla
02.04.2011 16:36

рядко гледам повторение на мачове но на този с сигурност ще го изгледам

rokera_henry
02.04.2011 16:36

Фен влиза в спортен магазин и казва на продавача, че иска фланелка на Манчо. Продавача го пита: Каква да е фланелката - съдийска или на играч? *smile* Повече не мисля да коментирам цялостното представяне на Манчо през сезона.

Fabregas_boy
02.04.2011 16:35

Евала на Манчестър!Не знам какво е казал САФ в съблекалнята,но върши работа.Изглежда ще се вземат мача(а вероятно и титлата),но все пак се надявам в крайна сметка тя да е в Северен Лондон. *thumb_up* Отново браво на Манчестър Юнайтед! *thumb_up*

fabric14
02.04.2011 16:35

аа1 ти си най-голямата курва нз млакни вече защото мирише на сперма

DuFkaTa
02.04.2011 16:35

MeToDueB Прав беше, наистина когато играят заедно Руни, Берба и Ернандез, Юнайдет играят мн по атакуващо и са МН по опасни. *wink*

kaligyla
02.04.2011 16:35

а на това се казва шампионски дух и обрат малко отбори го могат

kaligyla
02.04.2011 16:34

бербо си играе винаги с такава лекота затова някои казват 4е е непокист ,като го гледам мислч 4е доста се забавлява

aa1
02.04.2011 16:34

pr0fy според теб Видич не трябваше ли при 2:0 да е с червен картон?Кажи ми моето момче, кажи ми, защото виждам, че си с очилата на Юнайтед и пак не виждаш нещата такива каквито са.Айде моля те не ме занимавай с глупаци като теб...Вие феновете на Юнайтед никога няма да признаете, че ви подкрепят много мощно, а в този мач ви подкрепят за най-малкото дори...Смешници.Айде лек ден ви пожелавам и дано отбора ви фалира, защото те не заслужават нищо!!!

fena_man_utd
02.04.2011 16:33

Рууни и Чичарито разпиляха чуковете.Дано и Бербо вкара.

kaligyla
02.04.2011 16:32

MeToDueB не е така фърги тряяя да е сляп та да не е видял колко е важен бербо за отбора вапреки че не е вкарал тои допринесе може би наи много за обрата

aa1
02.04.2011 16:32

Gogata85 теб трябва да те е яд, че си фен на този отбор, който без съдийска помощ не може и Х да измъкне от Уест Хям...Трябва да те е яд и да те е срам приятелю...Аз НИКОГА няма да харесвам отбор като този, това е срам и позор...А, ако бяха дали и дузпа на Рууни първото полувреме дето падна като п*тка щях да се откажа да гледам футбо...

MeToDueB
02.04.2011 16:32

Бербатов тоя мач обаче много ме кефи, играе с невероятна лекота, просто няма друг такъв

fena_man_utd
02.04.2011 16:31

Искаме пети гол от Юнайтед и Бербо трябва да се разпише.

aa1
02.04.2011 16:31

Вземете му съберете на тоя съдия 100 паунда и му купете една фланелка поне...Той ви даде победата все пак, може и една чикийка да му направите...Плюя и на ш*баните фенове на Юнайтед, че не си признават якото бутането, което получиха днес.Боклуци!

kaligyla
02.04.2011 16:30

ето супер резервите полудяха бербо внесе нужното спокоиствие и точност в разиграванята ернандес си знае работата като една истинска хиена и си4ко си идва на мястото

posydon
02.04.2011 16:30

пак съдийска помощ вече нямам думи НЯМАМ думи *evil*

fena_man_utd
02.04.2011 16:30

Юнайтед Шампион!19 титла ни зове.Радвайте се пичове!!!

MeToDueB
02.04.2011 16:29

край, сега Бербатов повече никога няма да го пускат, защото не вкара гол, нищо че откакто влезна успокои играта, подавания, всичко му вървеше на максимум *joking*

aa1
02.04.2011 16:29

Е за този гол нищо не можем да кажем, но ако Видич при 2:0 беше изгонен сега щяхте да ревете.Честито, поклонете се на Лий Жената. *thumb_up*

pr0fy
02.04.2011 16:29

АЙДЕ МАЧА СВЪРШИИ! ЧЕСТИТА НИ ПОБЕДА ФЕНОВЕЕЕЕ *beer*

skakauec
02.04.2011 16:29

егати съдийския отбор , тия клизманчестър са най-късметлийския и съдийски отбор на света , как може такъв късмет и кви са тия съдии , всички съдии в англия са за клизманчестър , ако спечелят титлата , това ще е най - незазлужената титла в историята на футбола *thumb_down*

minimalist
02.04.2011 16:28

хахахахахха поредния съдийски мач! те като ги видят че са отрепани от бога и веднага дуспа ,гол от засада..... да се разват жалките им фенчета! само едно ми е интересно? защо на вън нямат никаф трофей хаахахахахахахахахах *lol* *lol*

kaligyla
02.04.2011 16:28

99% сам сигурен че ако не беше дузпата която между друготи си е 100% пак щяха да вкарат просто си ги наганаха доста здраво

sashoko
02.04.2011 16:26

RosickyBoy ако на твои отбор недадат такава дуспа ти ша прасниш гащите от реване

posydon
02.04.2011 16:26

преди 30 мин писах.. дайте дуспа спасете ман.ю .. нямам думи бе пак късмет+ съдийска помощ *angry* *evil*

aa1
02.04.2011 16:26

Ръката е почти плътно до тялото, ръката е ЗАД тялото, няма движение на ръката, ръката е ДОЛУ, а не високо....От това по ''мръсна'' дузпа не съм виждал от много време.Радвайте се на съдийската си титла драги фенове на Юнайтед..

kaligyla
02.04.2011 16:26

а за бербо мога да кажа само едно ИЗВАНЗЕМЕН прави си квото си иска с топката

sashoko
02.04.2011 16:25

RosickyBoy гледаи малко ве тапак има чиста дуспа нима ядосваи

kaligyla
02.04.2011 16:24

много силно се надявам фърги да си е направил нужните изводи от първото полувреме и да си признае грешката

RosickyBoy
02.04.2011 16:24

Дай дуспа и спаси съдийскословения Юнайтед..айде е**те си м**ката съдийско отборче такова .. после що тея ми били шампиони..ей за тва *thumb_up*

kaligyla
02.04.2011 16:23

не играят така офанзивно щото дартияа го е шубе напоследак

sashoko
02.04.2011 16:22

браво на валенсия мн хубав пас направи за гола

kaligyla
02.04.2011 16:22

а тия ги чкат много тегави 15 мин усещам как 3 гол се пече

MeToDueB
02.04.2011 16:21

що не играят по-често така офанзивно, а се трябва с 4-5-1 да са 5-4-1 и т.н

kaligyla
02.04.2011 16:20

е тва е бербоооооооооооооо нчма такова друго владеене на топката както тои го прави

kaligyla
02.04.2011 16:19

опааааааааааааааааа ко стана та не вечерахме бичето полудеееее,елемнтарно рууни не треее да играе сам в нападение две смени и полудеха с третата и ще обарнат

Gogata85
02.04.2011 16:18

май трябваше да попсуваме рууни за да вкара *wink*

MeToDueB
02.04.2011 16:18

Уейн заигра бе .. е това е Рууни браво от нищото ..

kaligyla
02.04.2011 16:15

хехехехехе бербо пак си праи пишки с защитата 4 мин е на терена и се усеща доста играта се променч на мига

posydon
02.04.2011 16:13

и пак и пак късмет беееееееееее *angry* до сега Руни няма гол от фаул

kaligyla
02.04.2011 16:13

добар мач на гибсан вика тоя кои мач гледа

kaligyla
02.04.2011 16:10

бравоооо на бичето 2-1 ухаааааа аиде и още един треее в близките 10 мин от бербо и после си4ки каде го пренебрегват да му го захапат дружно

MeToDueB
02.04.2011 16:10

не бях виждал Рууни да вкарва от фаул, браво айдее вкарвай НАНИ на мястото на педала Гибсън бе

kaligyla
02.04.2011 16:09

самия факт че гибсън още е некаде по терена говори колко е изветрел чичката

skakauec
02.04.2011 16:09

хаха клизманчестър пада пак от уест хям леле , уест хям ви бие *lol* егати слабаците са тия клизманчестър , цял сезон късмет , а сега когато нямат късмет - ПАДАТ !

kaligyla
02.04.2011 16:08

забележете наи важното Рууни и 15 мача да не вкара проблеми няма бербо 2 мача не вкарва и захапва скамеиката с страшна сила и почват писанята за трансфери каде ли не по света това е положението

gutito1964
02.04.2011 16:07

да пуска берба и нани да сменя гибсън и или валенсия или руни

kaligyla
02.04.2011 16:04

тои си е неузнаваем от как сложи рога на жена му с малки проблясаци

kaligyla
02.04.2011 16:02

ако не бербо поне лакомията да влезне

kaligyla
02.04.2011 16:01

или да вкарва или да ходи да се разправя с станка златева

MeToDueB
02.04.2011 16:00

голям фен съм на Рууни, заради себераздаването, борбата и енергичността му, но нека си имаме уважението .. време е да бъде изкаран от игра, днес не му е ден, не само на него, но трябват голове, а не борба ..

kaligyla
02.04.2011 15:58

незнам за мене е неправилно в такова трудно положение да се разчита на ернандес много е добро мом4ето просто няма необходимия опит за такав обрат тои е един консуматор 4ака пред вратата и нищо пове4е пасове мислене асистенциии крагла нула тепарва треее да се развива

Gogata85
02.04.2011 15:56

спестен жълт картон за видич *sad* какво става със защитата ни? с такава игра за каква титла се борим щом 17-тият ни затруднява. как тогва ще бъдем срещу Арсенал и Челси.

RosickyBoy
02.04.2011 15:56

Тука трябваше да има 2-ри жълт за Видич, но както каза Бобката: "нещата се уравновесяват" *thumb_up*

MeToDueB
02.04.2011 15:55

но не и Челси .. колкото и да ме дразнят *joking*

kaligyla
02.04.2011 15:55

видич треее много яко да почерпи садята след мача ама зверски да го напие

kaligyla
02.04.2011 15:53

единственото което ме успокояава е че и арсенал са маистори на насирането точно когато наи малко очакваш

kaligyla
02.04.2011 15:52

като нищо и 3-0 ще си стане и сбогом титла

MeToDueB
02.04.2011 15:51

все още най-добрия реализатор в Англия и най-добрия асистент в Англия са на пейката, браво .. след малко като стане 3-0 .. ще ги видим и тях в игра *joking*

kaligyla
02.04.2011 15:50

чичарито митарито без бербо да вкара малко спокоиствие и да задаржа топката забрави да метне некои и друг пас няма да им се полу4ат нещата

kaligyla
02.04.2011 15:49

говоряа ти за гостуванчта разбирачев

MeToDueB
02.04.2011 15:48

Soon това имах в предвид, но казах обратното

kaligyla
02.04.2011 15:48

2-2 краен резултат при уникален късмет и при положение че направи смените още на почивката а не чака прослувутата 65 мин

manunited666
02.04.2011 15:47

kaligyla 1 гол на късмет и защита ? Та те Юнайтед са най-резултатния отбор в Англия в момента ! Ето за това говоря , някакви смешници говорят празни приказки! Айде спрете малко с глупостите.

Soon
02.04.2011 15:47

MeToDueB "атаката е най-доброто нападение" атаката е най - добрата защита ...

goshettu
02.04.2011 15:46

1-вата дузпа ... ок ама 2-рата *angry* *angry* *evil* нямам думи :@ заслужено губим но не мисля че късмета и съдийте са на наша страна !

kaligyla
02.04.2011 15:46

а гибсън немам никва представа как още е в тоя отбор да ходи там некаде по чемпиъншип да си се хамали на воля

MeToDueB
02.04.2011 15:46

да смени тактика десен бек Рууни, сменя Фабио за Бербатов, Гибсън за Нани и Парк за Ернандес .. Рууни е нужен, дори в защита ще играе крило,

gutito1964
02.04.2011 15:46

ще успеем ли да обърнем мача мисля че -ДА!!!!!!

kaligyla
02.04.2011 15:44

късмета рано или касно свършва стратегята (1 гол на касмет и защита ) тоя пат изневери не става да си забиеш двамата голмаистори на пеиката и да разчиташ на рууни които не е в кои знае каква форма ма нали е си е англичанин няма как мисля 4е е време да му направят заплатата некаде кам 350 000 паунда и после да 4акат да вкарва смех страшен

pr0fy
02.04.2011 15:44

Ако второто полувреме играем по същият начин както първото не очаквайте да вземем нищо от тоя мач.. Ернандез,Нани и Бербо да влизат , защитата да се стяга и поне точка да вземем,защото играем много зле.. И пак липсата на главни играчи си казва думата.. Фърдинанд няма ли го в състава защитата ни е адски калпава... Видич много разконцентриран,Евра трагичен , а за Рунни какво да говорим.. Аз не го видях да хване топка през първото полувреме.. САФ да вади Рунни,Гибсън И Карик и да пуска Нани,Ернандес и Берба и да ги обръщаме!

manunited666
02.04.2011 15:44

Вкарал дървото Гибсън и напред дървото Руни дето гледа мач от близо.А Бербатов и Чичарите с техните 40 гола гледат мача от пейката , просто тва е необяснимо за мене.

MeToDueB
02.04.2011 15:43

и Сър Алекс е мн голям треньор, но първо прави грешките, после се опитва да се поправи, в доста случаи успява, за това е толкова голям треньор, все едно нарочно го прави, за да се доказва, но не може всеки мач да излизаш с някакъв налудничев състав .. вместо да играеш с познатата тактика "атаката е най-доброто нападение", ти излизаш с играчи, които имат за 5 сезона толкова голове общо, колкото три от резервите ти, които са съответно с 21, 16 и не знам колко гола е Нани, но са над 10. .

MeToDueB
02.04.2011 15:41

реализатор Н1, реализатор Н2 и реализатор Н3 и асистент Н1 в лицето на Нани, като Н3 и Н1 при асистенциите .. именно тези футболисти са на скамейката .. тези ротации ще уморат Сър Алекс, но той сам си е виновен .. всеки мач играят със състав, който преди това никога не е играл заедно, като единайсеторка .. само Валенсия опитва да създаде нещо, но .. той не може да вкарва, има нескопосан и дори смешен удар, той може да асистира .. а кой да вкара, кой ?

DuFkaTa
02.04.2011 15:41

Басси калпавата ни зашита, 2 грешки на Видич и Евра, две дуспи и два гола. Тоя Евра ко е зел да ми размахва тея ръце се едно очаква да литне *angry* Пък Видич наистина има късмет за дето още е на терена!!! *sick* Нито съдята е виновен, нито тактиката на съра, просто защитата е мн зле. Впечътление ми направи и когато Уест Хям биха фал и мина МН блиско покрей гредата, стената ваобще не подскокна *evil* Айде дано се доберем поне до Х че инак МН зле

Gogata85
02.04.2011 15:41

i believe. ще ги обърнем стига защитата да се стегне. иначе създаваме доста положения и ако смените който направим са ефективни ще ги обърнем

kaligyla
02.04.2011 15:40

това полувреме показа 4е фарги вече доста е изтращел с тоя састав кво очаква да се получи дано след точ мач си земе нужните поуки бербатов ернандес и нани на пеиката кво да коментираме повече

fena_man_utd
02.04.2011 15:38

Какво го питаш.Виж,че е пълен смешник.Каже някакви глупости без да даде аргументи върху тях и после се скрие и как няма да се скрие като знае,че говори пълни глупости,то масово са такива тук,които си мислят,че знаят нещо,ама са едни нули.За първото полувреме две абсурдни грешки.Това са 2-рата дузпа и червеният картон до някъде на Видич.Кой знае и през втората част съдията колко още ще оплеска мача.Дано Съра вкара Чичарито,а защо не и Бербо.Дано бие.Успех!

manunited666
02.04.2011 15:38

Аре стига за тия рефери бе кретени такива.Колко мача са им решили в полза на Юнайтед а? Със сигурност до сега са ги ощетили повече отколкото са ги подпряли обаче вие само вашето си знаете.Гледам тука коментари "дайте дузпа спасете Юнайтед" ... абе гноми такива , 7 дузпи са дали срещу Юнайтед тоя сезон и само 2 в тяхна полза а вие за дузпи и подпирания ми говорите.Де престанете най-накрая.Колкото до мача , безобразно слаб Руни.Реализатор Н1 и реализатор Н2 на отбора са на скамейката за сметка на Руни , играча дето гледа мача отблизо , цял сезон има 2-3 добри мача а през останалото време се не може да овладее , се се разминава с топката абе нямам думи.

MeToDueB
02.04.2011 15:37

трябваше да си заложа апартамента и колата, само като видях титулярния състав и фактът, че Ван Дер Сар го няма, Гибсън е титуляр, Парк и той .. а Нани, Бербатов и Ернандес не са в игра .. бях склонен да си заложа апартамента, колата и живота, че първото полувреме е за Уест Хям, обаче не смея да заложа, че мачът е за Уест Хям .. заслужено водят

RedDevils1902
02.04.2011 15:37

Еми има печелещи, има и губещи... Понякога трябва просто да се примириш *smile* Очаквам силно начало на второто полувреме за Юнайтед и да се надяваме на обрат! Колкото до дузпите... Първата я имаше, а съдията просто нямаше как да бъде сигурен за втората! Що годе добро съдийство до този момент!

nematakav16
02.04.2011 15:37

нали и аз мисля ,че ЧЕЛСИ ще са шампиониколкото и нереално да звучи *smile*

desangele
02.04.2011 15:37

Жалко,играем по добре,нямаме шанс и от две дузпи ни вкараха.Да пуска Нани,Берба и Чичарито поне 1 точка да измъкнем...

TeeHee
02.04.2011 15:37

Тоя Аткинсън във всеки мач на Юнайтед дава дузпа срещу тях.Срещу Челси пак даде дузпа , сега 2...

pr0fy
02.04.2011 15:36

А иначе какво да кажа за полувремето.. Няма защо да се оплакваме от съдията ,защото 1-рва дузпа беше чиста , 2-ра НЯМАШЕ ,но пък за сметка на това Видич сега можеше да го няма , и официално да бяхме изгубили мача.. Все пак има още 45 минути .. Да влизат Чичарито и Нани и да им покажат как се играе футбол *thumb_up* Мен лично ме е яд ,защото тия дърва Уест Хям не правят нищо а водят в резултата.. Много владеем топката,корнери милиарди има , положения много ,но няма голове! Айде второто обрат *wink*

bobskia1
02.04.2011 15:36

Колкото и да ми е неприятно искам да честитя титлата на ...Челси!!!

Gopcho
02.04.2011 15:35

posydon ... я кажи колко мача са помогнали на utd и кои са те? и спокойно не съм фен на utd

fena_man_utd
02.04.2011 15:34

Юнайтед да се стягат,че ми писна цял сезон един мач като гости да не могат да изиграят като хората.Дано да ги обърнем тези некадърници,че се вижда,че почти нищо не играят.Добре че Юнайтед са слаби,че да им вкарват измислени дузпи.

Gogata85
02.04.2011 15:32

аз лично не се оплаквам от съдията. 1-вата дузпа си е чиста.при 2-рата имаше нарушение но просто съдията се обърка аз не го виня наистина беше спорно и само на повторение може да се види истината

Arsenal_2
02.04.2011 15:31

Юнайтед бият корнер на всеки 4 минути, за 44 мин - 11 корнера

nematakav16
02.04.2011 15:30

posydon 200 т.

Гюнер, мъж, 20, Кърджали фен на Фенербафче , защо изобщо се връзвате на некъв турчин скапан *lol*

Manower
02.04.2011 15:29

Стига сте се оплаквали от съдийте! Колко мача са решити те на Юнайтед този сезон? Те сами са си виновни,че загубват лесни мачове.Уест Хям заслужават да вземат нещо от този мач, въпреки,че втората дуспа беше малко спорна.

aa1
02.04.2011 15:29

Ами колкото ви ощетиха толкова ви и помогнаха.Сега вече няма от какво да се оплаквате. *thumb_up*

Gogata85
02.04.2011 15:27

немога да повярвам. правиме хиляди атаки а защитата направо ни закопава.

Arsenal_2
02.04.2011 15:22

Тоя Роб Грийн е като котка, много е добър. Такъв вратар трябва на Арсенал *thumb_up*

posydon
02.04.2011 15:22

тихо бе гадни изроди *evil* до сега спечелихта 364765769 мача с късмет + съдийска помищ *angry*

posydon
02.04.2011 15:20

аман от тъпи фенове на късметчестър дузпанайтед *angry* *evil*

pr0fy
02.04.2011 15:18

Положения много ,корнери хиляди , разгираване ,но головете къде са?????

minimalist
02.04.2011 15:16

xaxxaxax за пореден път се убеждавам ,че тия коментатори са ебати простите! Много от вас ще си спомнят дузпата която свириха за мангалите срещу ливърпул!Тогава Машчерано спъна играч на мангал на 3м извън наказателното поле,и беше свирена дузпа понеже играча паднал в наказателното поле ! а тука ми се прави на голям разбирач ако имало 4,5 съдия нз си кво.... хахахаха *lol*

posydon
02.04.2011 15:14

хахах ох ох кеф кеф 2-0 *lol* *party* дайте дуспа спасете гадния мАН.Ю

pr0fy
02.04.2011 15:13

Той коментатора каза ,че трябва да има видео повторения *thumb_down*

Gogata85
02.04.2011 15:12

aa1 шанс просто. много спорна ситуация за съдията

aa1
02.04.2011 15:11

Еххх, трябва да признаем, че много лошо ви ощетиха този път..Сега вече, ако Уест Хям не загубят имаме шанс да ви настигнем и да ви вземем титлата. *thumb_up*

pr0fy
02.04.2011 15:10

ОТВЪН БЕШЕ ВЕЕ *angry* *evil* *sick* *angry*

aa1
02.04.2011 15:05

Методиев пускай +20 корнера в мача!!!До сега има 7, няма как да не станат повече от 20, хехе. *thumb_up*

pr0fy
02.04.2011 15:00

имаше дузпа то беше явно... айде да се стягат и да ги обръщат щото нямам думи вече *sick*

RosickyBoy
02.04.2011 14:38

Бориславката вика победа са Уест Хям с 2 гола разлика.. слушайте дебелия к'во ви говори *joking*

MeToDueB
02.04.2011 14:32

brickat - то силата на Ман Ю като цяло е, когато са домакини, тях като гост не ги търси .. явно Сър Алекс за това е толкова предпазлив и излиза със защитната тактика .. иска ми се пак с Барса да се паднат на 6-ца да ги качат Барса и да разберат, че атаката е най-добрата защита и красивия футбол печели феновете, а Юнайтед ги мразят много хора, защото играят грозно, защитно и страхливо .. но печелят срещи и аз лично симпатизирам на отбора, защото имам много любими футболисти, като : Гигс, Бербатов, Рууни, Видич, Ван Дер Сар, Ернандес и Скоус също ми харесва

Vegata
02.04.2011 14:32

brickbat

Какво да ти кажа и ти си прав...

gutito1964
02.04.2011 14:29

правилна тактика е избрал след 60мин ще пусне и двамата берба и чичо трябва да ги бием тия уест хям че те бая на зор и ще играят много навито особена с тоя демба ба

brickbat
02.04.2011 14:28

Никой не го интересува бербатов да стане голмайстор, важното е Юнайтед да стане шампион. Ако успее заслугата ще е на всички, ако не вината ще е на САФ, но няма значение дали бербатов ще вкара или джон о'шей. всъщност 90 % от головете са заслуга на целия тим (и по принцип при всички не само при МЮ), така че не виждам какво ви бърка това че в този мач бербатов няма да започне като титуляр, още повече че силата му е когато МЮ са домакини.

RedDevils1902
02.04.2011 14:28

И за какво пак пуска Гигс в центъра като се видя, че там не му е мястото? По-добре без Парк и да тури Бербатов, но той си знае.. Дано го пусне второто полувреме *smile*

MeToDueB
02.04.2011 14:27

даже и Нани ме е яд, че е резерва, а по принцип ме дразни, но явно САФ иска защита, има я .. нападение няма никакво в този мач .. много интересно ще ми е, дали Уест хям ще се възползват от мача, но това е СЪР Алекс, неговите решения могат да обърнат мач, така че ако нещо не му харесва 100% може да обърна играта коренно с 1,2 смени на почивката .. не знам друг такъв отбор на Света .. толкова рутации, толкова промени всеки мач .. явно са слаби футболисти и това им е тактиката, да дават самите играчи всеки мач максимума, това ако Барса го правят .. няма да се разбират по този начин, по който се разбират, няма въобще да са Барса, но филосифята на Сър е такава

MeToDueB
02.04.2011 14:24

Уест Хям ще вкара един или два бързи гола, после Юнайтед ще се чудят от къде им е дошло, никакъв шанс .. чисто тактически ще се опитат да играят на контра атака и да не допуснат гол, но няма и да вкарат първоначално, смените ще са ключови в този мач, добре че поне Гигс е титуляр, за да има баланс, да има малко мисъл

Vegata
02.04.2011 14:22

Взе да ми писва вече! Ако този сезон Бербатов не стане голмайстор на Висшата лига вина ще има единствено и само както вие му викате ДЪРТИЯ! Изключително са ми симпатични Юнайтед, но знаете ли в последно време страшно се радвам, когато Бербатов не е на терена и те падат или правят слаб мач