Победен гол на Бербатов срещу Болтън доближи Юнайтед до титлата в Англия

18:52
Победен гол на Бербатов срещу Болтън доближи Юнайтед до титлата в Англия
Манчестър Юнайтед победи Болтън с 1:0 като домакин в среща от 30-я кръг на английската Висша лига. Победният гол бе вкаран от българина Димитър Бербатов, който се появи като резерва и заби 20-то си попадение в първенството.

Гостите започнаха добре мача. Още във втората минута Елмандер овладя топката в пеналта на Юнайтед и с къс пас намери Муамба непокрит на точката на дузпата. Вместо да стреля, халфът реши да финтира противниковата отбрана и топаката му беше отнета.

Осем минути по-късно Чичарито получи шанс да шутира към вратата от границата на малкия пеналт, като Гари Кейхил се хвърли да пресече удара и топката го удари в ръката, но реферът Маринър не отсъди дузпа за "червените дяволи".

До края на полувремето Уондърърс разиграваше добре топката и като цяло възпитаниците на Оуен Койл играеха като равен с равен със своя опонент.

До края на първата част Уейн Рууни на два пъти пробва да разпечата Яскелайнен с топовни изстрели от далечна дистанция, но ив двата случая коженото кълбо прелетя над напречната греда.

През втората част на терена се появи Димитър Бербатов се появи на терена и домакините натиснаха своя противник, но отбраната на Болтън умело се справяше с опитите на "червените дяволи" да открият резултата.

В 73-а минута Берба получи добра възможност да вкара, но стреля покрай вратата. Петнайсет минути преди края при едно единоборство между Джони Евънс и Стюърт Холдън реферът Маринър показа директен червен картон на защитника на Юнайтед. Халфът на Болтън бе изнесен на носилка с прорезна рана на коляното.

Въпреки че, домакините останаха с човек по-малко, "червените дяволи" се хвърлиха като обезумели в атака и в 88-а минута логичното се случи. Нани проби отляво, навлезе към центъра и отправи силен удар към вратата. Яскелайнен отби топката, която попадна на крака на Димитър Бербатов, който чукна топката, тя рикошира във вратаря, но това не спря пътя и към мрежата - 1:0.

Така Димитър Бербатов донесе победата на своя отбор, носейки невероятно важна победа за "червените дяволи" по пътя им към 19-а титла на Англия.

Видео от мача вижте ТУК!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

akrapovi4
20.03.2011 18:02

Live_Forever7 Фабио беше ли в засада.НЕ небеше в засада.Може би проблема ти се крие в телевизорът щом виждаш засади.

Live_Forever7
20.03.2011 17:26

Gogata85 - не ме е толкова яд отколкото ме е жал да гледам "грандовете" като Юнайтед и Ливърпул как чакат на съдите... жалка картинка *thumb_down*

Live_Forever7
20.03.2011 17:22

Gogata85 - Фабио беше ли в засада и беше ли активен в ситуацията??? и сам ще си отговориш за какво става въпрос, но неее вас ви ощетиха понеже изгониха дърваря Евънс *lol*

Gogata85
20.03.2011 17:01

Live_Forever7 к'ва засада те гони бе кьорав селанин такъв.абсолютно редовен гол вкарахме. нека те е яд хейтърче. Юнайтед шампион *party* *beer*

Live_Forever7
20.03.2011 15:55

я кажете нещо за засадата при гола или пак са ви ощетили след поредната грубост на Евънс *sick* очакваме нова доза наглост и идиотизъм от феновете на Юнайтед *thumb_up*

lozan_kr
20.03.2011 15:01

победния гол на бербо си е чиста случайност, както и тактиката на САФ - вече е смешен, въпреки че ще стане шампион! другите отбори от лигата също са много слаби!
има само 1 БАРСЕЛОНА и Меси!!! *beer*

Unbeatable_fen
20.03.2011 12:25

Неотписвайте Арсенал моля да вярно че тимът отпадна от 3 фронта и му остана само ПШ Юнайтед играе в други 2 турнира където и умората може да си окаже влияние в края Арсенал има мач по малко но срещу Тотнъм като гост ! трудно ще им е но ако спечелят този мач шансовете им за титлата се увеличават отново и при една победа на Емиратс над Юнайтед разликата се стопява и Арсенал ще излезе първи но това са само приказки ...Арсенал ако иска да стане шампион трябва да победи ТОтнъм и да не се издъни до 1 май направи ли го това дерби няма да окаже влияние върху шампиона.

MeToDueB
20.03.2011 12:13

iliikata_14 е след малко от 12 и 30 ще ритам до към 5, кво ме учите кво да правя, излезни ти що седиш и пишеш сега, да излеза вместо теб ако искаш, да ям вместо теб .. отивам да си правя кефа, да поритам *cigarette*

iliikata_14
20.03.2011 12:10

MeToDueB излез малко на вън бе брат стига си писал мнения по цял ден

MeToDueB
20.03.2011 12:05

krasi3600 - на мен не ми е през пениса, защото съм българин и Бербатов е българин и е голмайстор на най-силното първенство и на най-силния английски отбор, един от най-силните в Света, как да ми е през оная работа, като съм горд и се радвам, че живея в това време, как аз просто благодаря на Господ, че ставам пряк зрител на всичкото това, ти като си някакъв туземец и нещастник завистлив .. нека да не ти дреме !

MeToDueB
20.03.2011 12:03

krasi3600 - ти пък от къде знаеш дали ще умра от глад или не, май ти ще умреш от глад и те е яд, че другите имат повече от тебе, айде аз имам повече, ама не кой знае колко, ама ти искаш много щом завиждаш на Бербатов, ти си глупав и да имаш неговите пари няма какво да ги правиш ..

krasi3600
20.03.2011 11:59

MeToDueB-стига си писал по-цял ден глупости,а отивай си намери работа,защото щте умреш от глад *lol* остави БАРБИ на мира дали бележи или не на нас ни е през пенисите. *party*

MeToDueB
20.03.2011 10:59

Бербатов обаче през този сезон много ме кефи. Още в началото на сезона критики критики първия мач още вкара първия гол за Юнайтед в ПШ през сезона, пак Критики критики критики (разбира се без основание), и хоп хетирк над пуул. Критики критики и 5 гола срещу Блекбърн, критики критики и обрат срещу Блекпул, сега пак критики критики влиза и с страхотното си чувство за пласиране и разбира се с помоща на шанса и пак победен гол вкарва за Юнайтед, тоя сезон им е*а майката, ама и Ернандес много играе и Рууни макар да не вкарва .. бе нападението върви добре на Юнайтед и Нани бележи и общо взето не е като преди само на Кр Роналдо да се разчита, всеки може да вкара и Фабио и който и да било, има баланс в отбора

PumpKing
20.03.2011 10:15

Както някой каза: "Какво като вкарваме на слаби отбори? Така се печелят титли..." Подкрепям те. И да биеш всички топ 4, не биеш ли останалите-НЯМАШ ШАНС да бъдеш шампион.

ManUnitedfan07
20.03.2011 08:25

Да се надяваме, че Митко Бербатов ще продължи да ни радва и да решава мачове, които са важни за нашият любим Ман. Юнайтед *thumb_up*

kaligyla
20.03.2011 01:30

ми нормално колко други българи играят в топ отбори кво друго да се коментира ЦСКА И ЛЕВСКИ аххаххаххха

intermaina
20.03.2011 01:13

Мен ме кефи че всики път когато Бербо направи нещо ( както в случая ) има по 100 на коментара *smile* няма дръга тем в която да се пише толкова колкотото когато той е замесен

kaligyla
20.03.2011 00:11

до колегата под мене не казвам че в испания се играе грозен футбол но в англия просто е наи интересен футбола поради простата при4ина наи барзия ,и наи успорваното парвенство то се вижда малки отбори поднасят изненади в всеки краг е виж 4е 8 отбора се борат за оцелчване и о6те 6 7 да са в топ 4 а в испаня барса реал и 25 то4ки разлика от останалите като в шотландия селтик реинджърс и другите а в англич не е то4но така и става се по успорвано и интересно и затова винаги ще е номер 1

kaligyla
20.03.2011 00:08

еи много завистлив народ тука бе вкарал от 1 метар па вкарвал само на слаби отбори е те така се пе4елат титли бе хора като биеш си4ки а не само чесли и арсенал и падаш от УБА както арсенал замалко да направчт днес това е разликата между манчестър и останалите този сезон те си зеха ма4овете от по слабите отбори вапреки че се видя 4е този сезон слабите отбори скачат много здраво на отборите от топ 4 важното е че точно този грозен гол е може би един от наи важните за сезона за манчестът и за бербо а тои вкара доста голове на така наречените слаби отбори и точно поради тази причина ще станат шампиони няма слаби няма силни има 3 точки набииите си го в завистливите кратуни фактите говорят а ате са такива 4е бербо ще го помнят далго в Англия 5 гола в един мач факт, хетрик на ливърпул факт над 20 гола в един сезон факт и неколко трофеичета па ниощо 4е не играе срещу силните отбори .ТАКАВА ЗАВИСТ НИКАДЕ НЕМА КАТО В НАЩА МАЛКА ГАДНА ДАРЖАВИЦА место да се радват си4ки 4е един българин води атаката на наи великич клуб в света те се 4удат кви кусури да му намират гола му бил от 1 метър па ходете вкараите от по дале4е бе мишки достатачно красиви гола е вкарал

psiharizlle
19.03.2011 23:57

StoyanovKST написа:
Много съм горд, че успях да гледам мача , заедно с целия национален фен клуб! Гледахме чудесен двубой... Кво говориш ти е ебахти скучния мач неможах да дочакам гола и заспах 80та минута преди тва Тотнъм пак няква боза поне имаше положения цял ден гледам мачове и после си пуснах Барселона и ся Атлетико-Реал гледам пусни си и ти да гледаш малко красота и голове на като в английското

StoyanovKST
19.03.2011 23:36

Много съм горд, че успях да гледам мача , заедно с целия национален фен клуб! Гледахме чудесен двубой и най-много ни зарадва че Митко отново вкара гол и то не какъв да е , а който реши мача! Относно Еванс, искам да кажа че наистина си беше за червен, грубо , но беше без да иска! Видя какво е направил и нищо не каза!Просто си излезе и си понесе наказанието! ЕВАЛА!А до тези които го плюят, просто мога да им кажа да спрат да гледат Манчестър , защото постоянно ще имат сълзи по лицата! Наздраве за феновете!!! *beer*

fabric14
19.03.2011 23:12

и да говорим и да не говорим все тая на никой не му пука за нас феновете просто всичко е пари

teenage_head
19.03.2011 22:41

говорихме го Карагър вече, дай друг пример *smile*

fabric14
19.03.2011 22:29

кво плуете еванс ве 100%сте от ливърпол или челси челси ама нищо не си научил видяхте ли какво направи момчето не каза нито дума знаеше че ще го изгонят и му беше гадно че е влезнал така но някои пат се случва а помнители мача срещу тея червени утаики карагар кво направи и кво стана помите ли ве нещасници злобни а за бербо играе момчето ама този отбор не е за него хубаво че е нани този сезон носи отбора и да подава иначе сме жив зян,пак хубу че вкара *smile* да измакнем 3те т.

PumpKing
19.03.2011 21:45

прощавай, сега се зачетох в коментарите и видях какво си писал.. но това не променя факта, че Еванс не искаше да нарани играча, Болтън *smile*)

PumpKing
19.03.2011 21:37

aa1... мога да кажа, че Еванс влезе за топката, както и играчът на Болтън и по същия начин. Случайност е, че се закачи бутон в коляното му, но стават и такива неща. Не мисля, че играчите на Болтън направиха нещо толкова лошо, че Еванс да иска да осакати противников играч! Пък защо нищо не каза, когато Карагър направи ДУПКА в крака на Нани? Аз мисля, че следиш само недостатъците на Юнайтед. Не искам да те обидя или нещо подобно, но в наистина е така.

mr305
19.03.2011 21:34

Нещо за трнасфер говорехте за непускане в играаа подиграфки ала бала НА ВИ СЕГААААААААААААА *party* ДА СЕ НАУЧИТЕ ДА НЕ ПЛЯМПАТЕ МНОГО

aa1
19.03.2011 21:21

teenage_head понякога не е важно дали е стигнал топката първо, защото влизането си беше направо опит за осакатяване и играча на Болтън е голям късметлия, че може би върви още днес, не знам дали не е в болница.Такива влизания заслужават да се наказват с по 100-150 хиляди паунда и 10 мача извън игра, защото това е футбол, няма нужда от грубости.Колкото до Арсенал, всички казват, че когато отбора губи всичките 11 на терена са виновни, аз не мисля така, аз мисля, че само Алмуния е виновен, защото Уест Бром имаха 2 точни удара и му вкараха два пъти, а за втория гол няма нужда да коментираме..

teenage_head
19.03.2011 21:06

aa1 много беше грубо вличането, до наистина еванс игра с топката(играчът на болтън също влезе много грубо между другото), а това,което никой не го спомена, е, че в началото имаше супер грубото влизане срещу Евра и не беше показан никакъв картон, което ти не си видял, защото си гледал своя отбор. Иначе наистина Арсенал губят по много наивен начин точки, което аз не мога да си обясня, при положение, че Венгер е доста опитен и добър треньор. Това е единственият отбор, които не мога да разбера в челните места на Англия.

BerbaTheBest
19.03.2011 21:00

tenebrum - Прав си ,че Берба не е бърз и борбен,но той не тича безсмислено.той тича когато се налага .Имаше няколко статистики,в които Бербатов беше тичал най-многоот целия отбор.Прав си и,че понякога прави слаби мачове,но когато не вкарва се стреми да подава на съотборниците си.рууни да не би да вкарва всеки мач.Не!Но лошото при него е ,че може само това.Берба може да вкарва ,може да подава, става както за центр. нападател,така и за малко по-изтеглен. fena_man_utd Много си прав ! *thumb_up*

boko75
19.03.2011 20:53

дано да си взимат мачовете като днес с уест бромич

MeToDueB
19.03.2011 20:52

Принципно Тевес има с 300-та минути повече, има 3-4 гола от дузпа (не знам точно колко са и от фаул има 1) .. мен и Тевес си ме кефи много, ама Бербатов засега е и заслужава да е лидер по голове

fena_man_utd
19.03.2011 20:49

Хайде сега и това не му харесва. *joking* Дай във всеки мач да вкарва по 3-4 гола,че да може да ти достави кефа.Е,няма как да стане и още повече,че това е ВЛ.Едва ли не едно от най-трудните първенства.

MeToDueB
19.03.2011 20:46

tenebrum не прави 4-5 силни и 1 по-слаб, както за него така и за целия отбор, нормално .. така е през този сезон поне, не знам ти кой сезон гледаш, коя година си .. ние сме 2011 *joking*

tenebrum
19.03.2011 20:44

добре пичове прави сте,обаче не можете да не кажете че берба прави 1,2 силни мача и после прави 4,5 слаби и безлични такива,доста непостоянен е

MeToDueB
19.03.2011 20:40

tenebrum това не е мързел, а чисто физически той е човек висок 188см, Рууни е 176 .. един 188 см човек се изморява по-бързо, Рууни е най-енергичния играч на планетата, много борбен и непримирим. Ясно е, че един до друг контрастират, Бербатов с техниката си, Рууни с енергичността си, а пък Ернандес с позиционирането си. Той за това Сър Алекс махна Тевес, защото са еднакви с Рууни, нали трябва да има баланс, трябва да се отличават играчите .. трябва да има и стил.

tenebrum
19.03.2011 20:40

учителю MeToDueB научи ме да разбирам от футбол,ти си моят футболен гуру ,просветли ме за нещата аз съм неук

TDM7
19.03.2011 20:39

Пак на празна врата, стига сте го възгордявали вече

fena_man_utd
19.03.2011 20:39

tenebrum,Гледай сега.Обяснявам ти като на нормален разбираш човек както би трябвало да си.Това че Бербо не е успял да вкара срещу ''силен'' противник както ти би искал да е не значи,че е слаб футболист или пък,че не може да играе футбол едва ли не.Бербо какво е виновен,че Съра не го пуска срещу по-силните отбори като Челси или Арсенал,а дори и Ливърпул.Когато играе всеки път се стреми да е полезен и да вкарва.Какво толкова,че е вкарал днес от близко разтояние гола си е гол.Защо примерно Рууни или пък,някой друг играч не беше на мястото на Бербо в тази ситуация.Ще ти кажа защо,защото Бербатов има нюх и знае точно в кой момент къде да застане и за това бележи голове от сравнително близо до вратата.А конкретно до това защо не играе срещу по силните отбори мисля си,че проблема е изцяло в Съра (мое мнение).В такива мачове Съра предпочита повече сигурност в играта отколкото да играе за победа.Може би и за това не го пуска.

tenebrum
19.03.2011 20:36

че те на нападателите тва им е работата ,да бележат ,той ако беше за пасове и други неща да го сложат да играе халф тогава,иначе си прав за спирането,докосването е уникален,мене ме дразни че е мързел,не се раздава на макс като руни за това и феновете му се дразнят че не се раздава докрай,виж руни и да не вкарва като бяга по цял мач и дава всичко от себе си никой не го съди

MeToDueB
19.03.2011 20:36

tenebrum копвам ти, че се обръщам към теб .. Всичко е до тактика, трябва да разбираш от футбол, за да ти обясня, а виждам, че не разбираш, но може да ти е от полза .. срещу Арсенал - Ман Ю предпочитат да играят на контра атака с един чист нападател, за тази роля най-добър избор е Рууни, защото е много енергичен и много борбен, от него не се изисква при 4-5-1 да вкарва, а просто да играе играта си и да не се откъсва от халфовата линия, той е бърз, енергичен и не губи връзка с халфовата линия. За това не играе, Ман Ю са безкрайно мотивирани да печелят всеки мач, това, че някой който миналия мач е вкарал 2-3-5-10 гола не значи нищо, за Сър Алекс всеки мач е финал, всеки мач е борба за победа .. сяда на пейката когото и да било, според зависи срещу кого се играе и какъв стил игра се търси !

tenebrum
19.03.2011 20:32

и що като е толкоз добър срещу силните все е резерва е ,а да ми отговориш като ги разбираш толкова,и като пишеш на някой ника не копвай MeToDueB написа а копни само името *thumb_up*

MeToDueB
19.03.2011 20:31

tenebrum написа: + това ти Бербатов само в това колко гола и на кой ги е вкарвал ли го оценяваш .. няма друг играч с такъв финез да спира топката, с такава лекота да подава и въобще да играе с акъл, а не като муха без глава .. няма такъв, а това, че може и да вкарва още му повишава акциите, само дето няма спортна злоба, ако някой му вземе топката или го ритне, после да го догони и да си върне, като го ритне .. имало е и такива случаи, но рядко, гледам го от 5 години вече всеки мач, не бил вкарвал на силни отбори .. лелеле колко гола съм видял аз и в Леверкузен и в Тотнъм всеки мач съм гледал и в Юнайтед

fena_man_utd
19.03.2011 20:31

Приятел как 15 точки преднина.Това да не ти е Испания.

aa1
19.03.2011 20:30

fena_man_utd той и съра да го допусне ние пак ще се усерем я срещу Блекбърн, я срещу Блекпуул...Ние ще ви подарим титлата.. *lol* Ако имахме 10-15 точки преднина тогава може би щеше да е интересно, но вие ни водите с 5 точки, което решава битката за титлата поне за мен, въпреки че съм фен на Арсенал. *thumb_up*

MeToDueB
19.03.2011 20:29

tenebrum написа: е в Юнайтед от топ отборите не е вкарвал само на Арсенал, на които вкарваше когато играше в Тотнъм, но Юнайтед срещу тях играе 4-5-1 с Рууни и това е винаги ..

fena_man_utd
19.03.2011 20:24

Да,така е.Извинявам се за грешката.Вярно,ако Арсенал бият.Ще ни минат,но Съра няма да го допусне. *joking*

aa1
19.03.2011 20:22

teenage_head прав си за раната с Нани аз като цял този не го харесвам като играч, но като видях влизането на Карагър ми стана жал, но това си беше чист червен, не съм казал, че не е, но някой тук каза, че за това, което Еванс направи също не трябвало да има червен, това не е ли глупост според теб?

aa1
19.03.2011 20:21

fena_man_utd Арсенал има отложен с Тотнъм и има мач с Юнайтед, което означава, че ако си вземем всичките мачове ще ви минем с една точка, защото ще сме ви победили. *thumb_up*

fena_man_utd
19.03.2011 20:19

Е,сега щом Ливърпул не ти харесва,че има вкара 3 безответни гола.Следващата възможност е на Челси. *joking*

tenebrum
19.03.2011 20:15

оф методиев методиев аз да не съм материален робот като теб веее,изобщо не ми дреме колко пари взима заслужил си ги е,тебе явно хартийките те влекат щом пишеш така,кажи на тея от топ 6 вкарал ли е освен на ливърпул когато бяха супер зле и всеки си ги биеше,даже в ШЛ срещу сериозните тимове го няма никакъв

fena_man_utd
19.03.2011 20:07

Това са Роналдо,Рууни и сега Бербо.Само не мога да се сетя 4-тия кой беше,но все пак поздравления за Бербо днес,че успя първо да вкара своя 20-ти гол през този сезон и 2-ро,че успя да донесе поредни три точки на своя отбор.

mitkodan4ev
19.03.2011 20:06

Гола си е гол ако ще и с нос. Това бе един от най-важните голове за Ман през сезона.

fena_man_utd
19.03.2011 20:05

tenebrum,голове срещу Челси и Ливърпул.Сигурно тези отбори и те са от долната половина на таблицата.А?Големи комплексари сте всички до един.Според вас е по-добре изобщо да не я беше вкарал,защото виж бил вкарал гол от 1 метър или пък гола бил срещу отбор от втората половина на таблицата.За твое сведение са 4-ма играчи на Юнайтед са успявали да вкарат по над 20 гола в един сезон.

BerbaTheBest
19.03.2011 20:05

Рууни като е толкова добър защо не вкара той.Чичарито и Берба според мен е идеално. *thumb_up*

MeToDueB
19.03.2011 20:04

tenebrum написа: Болтън от долната половина ли са, ти да не си фен на Левски бе .. злобар, той колко е вкарвал на отбори от горната половина и в Тотнъм и в Леверкузен и в Юнайтед .. кво ще си тровя нервите, мисли си квото искаш, той взима над 100 к паунда седмично, завиждай му ! имаш повод

teenage_head
19.03.2011 20:03

aa1 виж раната на Нани от мача с ливъра в Спортал бг и после говори. Наистина Еванс игра с топката , пък дузпата, ако я видиш, ще се откажеш от коментара си.

tenebrum
19.03.2011 20:02

най интересното при гола му беше че сам срещу паднал вратар му би в ръката на вратаря *lol* ,това че вкарва срещу отбори от долната половина а срещу тези от горната не, говори само по себе си *wink*

fena_man_utd
19.03.2011 20:01

Дори и Арсенал да си вземе мачовете от тук до края пак Юнайтед е шампион.Ще ти го кажа така.Арсенал имат 9 мача до края на сезона,а Юнайтед 8.Да предположим,че Арсенал си вземе отложения мач със Стоук мисля,че беше.Догава разликата остава 2т.Пак Юнайтед стават шампион.

Lubo0o
19.03.2011 20:00

Бербо най - големия нека продължава в същия дух и на мач не по 1 , а по 2 по 3 да им дупчи ........ *party* *thumb_up* *thumb_up*

aa1
19.03.2011 19:59

tazcho само да те питам, защото аз не съм гледал мача ви, но видях накрая в студиото раната на играча на Болтън, Еванс дали имаше дори една драскотинка по себе си?Нали са влезнали еднакво?Как така тогава Еванс не беше паднал и не се гърчеше от болка, а играча на Болтън беше с разкървавен крак?Глупав си честно, глупав си! *thumb_up*

Zdr4Maho
19.03.2011 19:58

Дано това мислене дето го имате е само и само колкото да поткрепяте Берба чисто футболно мислене сте много назад затова половината тука се чудите за кво Берба е резерва от няколко мача на сам

aa1
19.03.2011 19:57

fena_man_utd прав си, но ако Арсенал се стегне всичко ще зависи от нас, защото, ако спечелим 8 от 8 сме 100% шампион.Друг е върпоса, че точно нашия отбор да спечели 8 от 8 е малко трудно...

teenage_head
19.03.2011 19:57

аре черпете ме и мен една бира, че тука си изхарчих парите да пия и да се нервя на съдията хаххахаххах

fena_man_utd
19.03.2011 19:56

Реално погледнато Юнайтед от тук до края на сезона нямат трудна програма,но това само на хартия.Има един максимум два мача,в които могат да загубят точки,но предвид факта,че й имат пет точки преднина до някъде е в техен плюс.До колкото до Арсенал все си мисля,че те психически са се предали колкото и смешно да звучи.Спомнете си сезона когато Юнайтед падна от Челси в първенството след това от Байерн в ШЛ и как отбора рухна.Нещо такова се случва в момента и с Арсенал.Днешният мач го доказа,че Арсенал са рухнали.Въпроса сега е дали ще успеят да се надигнат и да завършат сезона както трябва или срива в тяхната игра ще продължи.

PumpKing
19.03.2011 19:52

Еванс първи влезе за топката И ИГРА С НЕЯ и съм убеден в това (поне аз)! И да подкрепя Гогата: "нека ви е яд хейтърчетаааа" *thumb_up*

Gogata85
19.03.2011 19:50

tazcho не не се лъжеш. и имаш една бира от мен(2литра) ние сме номер 1.

tazcho
19.03.2011 19:46

Аз немога да разбера кво му беше късметлийското на гола, като това упражнение го правиха в продалжение на 10 мин и нито 1 от защитата на Болтън не се сети да покрие Берба, късмет можете да кажете на 3-те гола на Каут ! А колкото до червения картон ... даже и фал нямаше да му дам на мрасния селянин при положение, че и двамата влезнаха по абсолютно един и сащи начин за топката, даже и Еванс стигна първи до нея (ако не се лажа). Ама тва е, не сме Лузърпул садиите да ни спестяват картоните. Не ни дават и ОЧЕВАДНИ дуспи и т.н. Но пак сме на варха на таблицата *stop* *beer*

cesekarchetooo
19.03.2011 19:33

Zdr4Maho, ти луд ли си? Бербатов е най-силният играч в Юнайтед вече година, има солидно количество голове, а и самото му присъствие на терена успокоява Манчестър. Но като написа, че Нани държи на плещите си целия отбор, ми стана ясно за какво иде реч... Бербо Нумеро Уно

pr0fy
19.03.2011 19:26

Завиждайте хейтърчета *joking* Честита ни победа , фенове! GGMU *beer*

wapourr
19.03.2011 19:22

пак показахме че сме най-добрите *joking* *thumb_up*

MeToDueB
19.03.2011 19:19

Zdr4Maho написа: кой е играч на сезона за Ман Юнайтед, я виж средните оценки, че това е Бербатов, има най-много пъти "играч на мача

fena_man_utd
19.03.2011 19:17

Може да не пикая оцет,но поне уважавам институцията Манчестър Юнайтед нещо,което и ти трябва да направиш,а и изобщо.

posydon
19.03.2011 19:17

И пак и пак късмет ...
късметчестър дузпанайтед !!!
*angry*

mincho97
19.03.2011 19:16

Малко случаен гол на Бербатов, но много важен! ГГМУ *beer*

Zdr4Maho
19.03.2011 19:15

е не го знам ти кат го знаш кво да не пикаеш оцет

Crazy89
19.03.2011 19:15

JorGy Ами честито тогава *thumb_up* ДА ПОЧЕРПИШ !!! *lol*

fena_man_utd
19.03.2011 19:14

Zdr4Maho,Хайде научи името на отбора и после ни обяснявай кой какво прави.

JorGy
19.03.2011 19:13

днес имам РД и този гол на Бербо ми дойде като много голям подарък от негова страна и от любимия ми отбор *smile* GGMU

Zdr4Maho
19.03.2011 19:13

Методиев фен сам на Манчо ама нито Бербатов нито средната линия нито тази заштита е за този отбор истината е че добре че е Нани Руни Видич Рио Гигс да носят целия отбор сичко друго е прахоляк за този отбор Берба с такива голове дига самочуствието на вас тапите разбирачи и гола е повече на Нани от колкото на Берба

Crazy89
19.03.2011 19:12

В мача срещу Арсенал завистниците реваха че Скоус трябвало да получи червен картон в 94 минута при резултат 2:0 ... в днешния мач никой нищо не каза че имаше спестена дузпа в началото на мача и пресилен червен картон (за мен си имаше ама в мача с Ливърпул всички тия завистници казаха че било нормално жълт че за това се чудя защо тука има директен червен) и сега понеже няма кой да ви е виновен че печелим казвате че сме късметлии ... ВЕЛИКИ СТЕ МИШОЦИИИИ *lol* Требъл Требъл Требъл !!!! *party*

KILLna7
19.03.2011 19:11

Неутрален фен съм ама ми е много смешно, като почнат да обвиняват манчестър, че или съдията е помогнал, или пък късмет имат *lol* skakauec написа:

пак късметлийски гол , тия юнайтед няма ли да вкарат най-накрая гол , който да не е късметлийски , цял сезон разчитат на късмета , никакви умения и отборна игра , това е клизманчестър юнайтед
Ей 5 лева ще ти дам, ако ми дадеш точно определение на термина не късметлийски гол. *lol* Това е футбола късмет игра умения. За победа с 1 гол се дават 3 точки, за победа с 15 също се дават три точки, не виждам какъв е проблема ? Футбола е игра на тактика всеки си избира тактика, но това само неутралните фенове го виждат.

Gogata85
19.03.2011 19:09

аз пак ще повторя 3 мача съдиите ни режат , а ние сме номер 1. завиждайте колкото си искате *beer*

fena_man_utd
19.03.2011 19:09

Някой,който е гледал мача на Арсенал може ли да каже какво е направил Алмуния при 2-0 за УБА.Благодаря предварително!

desangele
19.03.2011 19:08

aa1 По-добре да спрем с този безмислен разговор че така както я караме вече отиваме към псувни *lol* Аз поне така ще направя и ще се радвам на победата на любимия отбор макар и била тя истрадана заради Еванс *beer*

Gogata85
19.03.2011 19:06

fena_man_utd абсолютно прав си брат. Юнайтед е велик.

beckham_07
19.03.2011 19:06

Честито на всички които обичат ЮНАЙТЕД!!!!!Показахме за пореден път силният си характер.Дано да играем със същото сърце до края на сезона и то не само в Англия !!!!!!! *devil*

Fabregas_boy
19.03.2011 19:05

Браво на Манчестър за показания дух след картона,ама...Митето можеше да се разпише в другия мач,не ние като правим Х *joking* Шегувам се,честита победа! *thumb_up*

fena_man_utd
19.03.2011 19:05

Децата пак се показаха.Дечица мои сладки това не е късмет,това е класа.Която Юнайтед имат от доста време.Дух,воля,класа равно на победи!!!

aa1
19.03.2011 19:03

desangele мислиш ли, че ми пука ти какво си бил писал и какво си бил казал?Ти мен да си ме видял да се оплаквам от съдиите, че да казваш, че НИЕ сме се оплаквали от съдиите?Айде гледай си там отбора дето от 50 гола в лигата са отбелязали 51 късметлийски гола. *lol* *lol*

niki_andre
19.03.2011 19:03

НЯМА НИКЪДЕ ДРУГАДЕЕ ТАКИВА КЪСМЕТЛИЙ НЕЕЕ :@:@:@:@:@:@:@: *angry*

MeToDueB
19.03.2011 19:02

Zdr4Maho написа: бегай бе, тая лакомия провали 3-4 атаки с безхаберните си и неточни удари .. всеки мач така прави, вкарва, асистира .. ама е много е лаком .. така не става, опропастява на мач по 5-6 възможности на отбора си

desangele
19.03.2011 19:02

aa1 Специално мен да ме виждаш да съм се оплаквал? Не! *wink* Гледай си отбора и не пиши в темите на Юнайтед а в тази където не можахте да биете УБА за втори път този сезон

fena_man_utd
19.03.2011 19:01

Този Евънс за пореден път не му издържат нервите и без никакви проблеми закопава своя отбор.Това че днес Юнайтед би може би ще прикрият постъпката му,но да не се залъгваме,че нищо не е станало.Днес победихме заради духа и себераздаването на останалите.Нещо,което и Евънс трябва да разбере.Тази му постъпка е срам за отбора,а и за самия него не искам да гледам как любимия ми отбор оскатява противниците си.Доста съм се нагледал на грубяна стига толкова.Накрая честита победа и най важното е,че вече сме с пет точки пред Арсенал.Честито!

Zdr4Maho
19.03.2011 19:01

за фвновете ся Бербатов е горя истината е друга и секи специалист го знае Нани искара мача сам

aa1
19.03.2011 19:00

desangele вие последните 2 мача се спукахте да ревете от съдиите и ги загубихте и двата мача...Смешник!!! *lol* *lol* Моля другите фенове на Юнайтед да не ме обиждат, аз не споря с вас, а просто обиждам тази гнида desangele.

MeToDueB
19.03.2011 18:59

izrodonomiks написа: много е лаком, така футбол не се играе .. как да не те дразни

holliwood
19.03.2011 18:59

ГОЛЕМИТЕ ФЕНОВЕ СЕГА ДА МЪЛЧАТ!МИСЛЯ ЧЕ СЕГА ТОВА Е ЕДНО ОГРОМНО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЧЕ МАН.ЮНАЙТЕД НЕ СА СЪДИИСКИ ОТБОР *sad* .Мисля че трябва да разберете че М.Юнайтед имат голяма класа и опит и стилът им на игра изглежда така все едно вкарват по-късмет защото тяхната игра е повече поцентриранията!

skakauec
19.03.2011 18:59

пак късметлийски гол , тия юнайтед няма ли да вкарат най-накрая гол , който да не е късметлийски , цял сезон разчитат на късмета , никакви умения и отборна игра , това е клизманчестър юнайтед *lol*

desangele
19.03.2011 18:59

Ето я разликата между Юнайтед и Арсенал.Ние не се оплакваме от червения картон и атакуваме и печелим напук на съдиите.Ако това беше мач на Арсенал те нямаше да спечелят и съдията щеше да бъде виновен *lol*

DuFkaTa
19.03.2011 18:58

ГГМЮ Бравоо00 Бербоо000 само така еее. А мжд. за мен си имаше черевен картон, и двата играча играеха за топката, но Евънс се хвърли и с двата крака!

aa1
19.03.2011 18:58

Честито на Юнайтед, ние бяхме ааадски близо до победата, но в края нямахме късмет да вкараме 3-ти гол.Сега вече вие сте тоталния фаворит за спечелването на титлата, защото дори да бием Тотнъм в отложения мач пак сте с 2 точки пред нас.Става доста интересно. *thumb_up*

izrodonomiks
19.03.2011 18:58

MeToDueB и кво те дразни в Нани че ако не беше той сега Бербатов нямаше да вкара..

PumpKing
19.03.2011 18:57

Поздравления на феновете на Юнайтед! Страхотен Бербатов и напук на съдията ги бихме! *thumb_up*

Gogata85
19.03.2011 18:56

на вниманието на всички хейтърчета. 3 мача поред съдиите свирят против нас,а ние сме номер 1. нещо да кажете а? Глори Глори Ман.Ю. *beer* *party* *thumb_up*

MeToDueB
19.03.2011 18:53

а аз иначе съм фен на Барса и симпатизант на Юнайтед, подкрепям ги, заради играчи, като : Гигс, Бербатов, Рууни, Ернандес, Ван Дер Сар, Видич .. но има и такива, които ме дразнят много, като Нани и Валенсия например ..

teodor_vk
19.03.2011 18:52

Аиде поздрав за сички зависници и ареналци ееееее *beer*

MeToDueB
19.03.2011 18:51

boc1 написа: знам, ма толкова пари са ми донесли Барса и Ман Юнайтед .. дори и на финала на ШЛ, знаех кой ще бие *lol* обаче, като не изелзе даден мач ме е яд двойно и заради загубата на отбора и заради загубата на парите хахаха ..

boc1
19.03.2011 18:50

@MeToDueB Никога не се залага на любим и на най-мразен отбор!

kaligyla
19.03.2011 18:49

нека вкарва е така на слабите отбори но това са си 3 точки как и да го сметаме страшно важен гол може би наи грозния вазможен но наи важнич за сезона може би БРАВООООО

MeToDueB
19.03.2011 18:49

тоя Сър Алекс много ги усеща нещата .. в мача с Блекпул извади Рууни и вкара Ернандес .. тогава мача тръгна нагоре, сега изади Ернандес и промени състава, вкара Берба и заиграха .. извлича максимума от всеки един, така ги нахъсва всеки мач да бележат, а пък Рууни дори да не бележи, да се бори като лъв

Live_Forever7
19.03.2011 18:48

и сигурно трябваше да има фаул в атака и картон за Холдън *lol* а я се замислете колко пъти такива "посягания" на Евънс са оставали без санкция... и сега тук дали нямаше засада на Фабио или той беше в "пасивен" *lol*

Zdr4Maho
19.03.2011 18:48

колкото гола е на Берба толкова и на Нани

MeToDueB
19.03.2011 18:47

баш отборите на които съм фен Барса и Ман Юнайтед .. на Барса загубих над 300 лв .. днес и на Ман губя горе долу толкова .. спирам да залагам, щом мойте ме дънят .. гадно ОПА ТЪКМО ГО НАПИСАХ БЕРБАБАА рао

Gogata85
19.03.2011 18:40

2-2 мечата свърши *sad* уес бром-арсенал

cheman
19.03.2011 18:39

Каква случка..?!?! И двамата влизат с бутоните напред и дават червен на Еванс... Просто не знам какво и става на тези съдии.. За кой път порязват Юнайтед *wonder*

teenage_head
19.03.2011 18:38

Джони еванс игра първо с топката и двата влязоха с бутоните напред слепи ли сте ИДИОТЩИНА *angry*

la4o71
19.03.2011 18:37

Да не си крива душата , имаше си чист червен картон..Абсолютно същата случка с Карагар!

MeToDueB
19.03.2011 18:36

тцтц .. тва пиле скапано джони еванс секи път прави някакви глупости ...

teenage_head
19.03.2011 18:36

абсолютно ! двама човека посягат с бутонките напред и пак юнайтед е ощетен!

Gogata85
19.03.2011 18:33

2:1 за уес бром. гол ни трябва задължително

Gogata85
19.03.2011 18:25

aa1 както казах вече мачовете не са свършили *erm*

aa1
19.03.2011 18:22

Алмуния ви подари титлата....Този пед*л трябва да вземе да се махне от този отбор, защото вече започва да ме дразни!!!Боклука му мръсен...Два удара, два гола, две грешки на Алмуния...Айде честита ви титла, благодарете на грозния испанец Алмуния...

Gogata85
19.03.2011 18:20

2-0 за уес бром. трябва да се възползваме.сега ни е шанса.

kaligyla
19.03.2011 18:15

еи точ Нани ще се окаже по лаком и от роналдо бре голчма работа е и точ иска да дарпа кам реал маи шибаняк

kaligyla
19.03.2011 18:08

аиде БЕРБОООООООООООООООО сега ти е момента да вкараш един хубав победен гол с цената на 3 много важни то4ки па нека викат че играеш само срещу по слаби отбори

MeToDueB
19.03.2011 18:06

абе да беше оставил и Ернандес да играят и тримата .. толкова ли е страшно

Gogata85
19.03.2011 18:05

gutito1964 две от смените ти се изпълниха. как е телефона на САФ *joking* ? че явсно те е послушал *smile*

aa1
19.03.2011 18:03

Вие пак сте добре, домакини сте, най-вероятно и играете по-добре, а елате да видите нашия отбор какво прави като гост на Бромич...Жалки, жалки, жааалки!!!Два точни удара имахме и това е..Пак вие сте шампиони за сметка на нашия отбор.Честито! *thumb_up*

gutito1964
19.03.2011 17:51

трябват смени да сменя чичо и нани да пуска берба и парк а браун да го смени с фабио

plame_1914
19.03.2011 17:41

Тоя съра,няма ли още некой кон за нападател,че тея не смогват да бягат!

teenage_head
19.03.2011 17:38

Срещу Бирмингам, Челси и Ливърпуул пак свириха срещу Юнайтед. Има и още, но не съм зубар, за да помня мачовете на всичките ми любими отбори наизуст *thumb_up*

fena_man_utd
19.03.2011 17:37

Live_Forever7,Като ти чета писанията бас ловя,че нямаш 18 год.Прав ли съм?

Live_Forever7
19.03.2011 17:33

ей ще се намери някой съдия да свирне против "великите" Юнайтед и ще го анатемосат *lol* жалки сте момчета , жалкиии *sick*

teenage_head
19.03.2011 17:28

Андре Маринер е тъпа отрепка, да не свири дано повече в живота си *angry*

Gogata85
19.03.2011 17:26

дам а сега и спестен жълт картон за играч на Болтън. ми определено ни бутат съдиите спор да няма *angry*

teenage_head
19.03.2011 17:25

ебаси и жълт картон не дава егати тъпият съдия

onzzy
19.03.2011 17:15

Заради такива положения , аз съм за това ,да се свири дузпа при всяка игра с ръка

fena_man_utd
19.03.2011 17:14

Така си е.Дузпа си имаше,но какво да се прави.Важно е да успеем да си вземем мача.

Gogata85
19.03.2011 17:12

Чиста дузпа. още ли свирят за нас съдиите а?!?

fena_man_utd
19.03.2011 16:55

Важно е Юнайтед да бие днес.Аз си мисля,че Бербо ще влезе някъде към 70 мин на мача.Колкото и жалко да е трябва да подкрепим Съра,защото той знае най добре кое е правилно за отбора.Мисля си,че днес няма да имаме големи проблеми и без проблем ще бием с 2-0.Голове 1 на Рууни и 1 на Чичарито.*smile*

solaris20m
19.03.2011 16:54

Гогата така е НА ПЪРВО МЯСТО Е ОТБОРА ПОСЛЕ ИГРАЧИТЕ,ЮНАЙТЕД Е КОЛЕКТИВ НЕ 1 ИГРАЧ,А И САФ НИКОГА НЯМА ДА ГО ПОЗВОЛИ ! *wink*

Gogata85
19.03.2011 16:52

после да не се чуди защо Берба не е вкарал 30 гола за сезона *sad* поставя му разни цели пък после го държи на пейката. Никой обаче неможе да отнеме приносът му в началото на сезона. Иначе аз се радвам че имаме толкова класни нападатели. Страшно се радвам на Ернандес, че оправдава доверието и вкарва голове. Да българин съм и ми е малко гадно че Берба е пренебрегван ,но за мен на първо място е отборът така ,че ако имаме победи и купи не е важно кой вкарва головете *party* *beer*

solaris20m
19.03.2011 16:51

Няма да му подновят договора вече 3 месеца подновиха договорите на Флетч,Андо и Карик,а Берба чака,както и на Оуен,а на Ернандез му увеличават сега заплатата и аз мисля,че е време за трансфер и е незибежно. *wink*

plame_1914
19.03.2011 16:51

Щом и срещу Болтън е резерва,значи нещата приключиха за него в Ман Ю!Харесваха ми как играят с него,а сега ще има контри и бегачи!

ManUnited93
19.03.2011 16:51

хаха абе вие добре ли сте бе !!! Сложили ми Рио Фърдинанд титуляр!! Човека сигурно няма да играе до края на сезона за жалост *stop*

Arsenalsk1
19.03.2011 16:49

Май намирисва на трансфер.Мисля че Митко ще напуска МЮ щом се налага толкова усилено мексиканеца.Друго не виждам за какво ще стои на пейката нашия срещу Болтън. *wink*