Два гола на Чичарито срещу Марсилия класираха Юнайтед на четвъртфинал

23:37
Два гола на Чичарито срещу Марсилия класираха Юнайтед на четвъртфинал
Манчестър Юнайтед победи Олимпик Марсилия с 2:1 като домакин и се класира за четвъртфиналите в Шампионската лига.

Още в петата минута Рууни нахлу в наказателното поле на противника и с левия крак прострелно центрира на задна греда, където Хавиер Ернандес се бе пласирал добре и само чукна топката в празната врата на Манданда.

В първите двайсетина минути отборът на Марсилия изглеждаше шокиран от развоя на събитията и "червените дяволи" контролираха играта.

Малко по-малко възпитаниците на Дидие Дешан започнаха да владеят повече топката и към края на полувремето те успяха да застрашат вратата на Ван Дер Саар.

В 34-а минута след остро центриране на Тайво Диавара бе оставен непокрит в наказателното поле на Юнайтед и стреля опасно с глава, като топката мина покрай вратата.

Две минути по-късно О`Шей получи разтежение и бе заменен принудително от Рафаел Да Силва.

В 40-а минута пък Реми получи шанс да стреля от границата на наказателното поле, но ударът му бе доста неточен и топката прелетя над напречната греда.

През втората част гостите от Марсилия продължиха уверено да разиграват топката и чрез атаки по двата фланга те се опитваха да стигнат до изравнителен гол, който щеше да ги класира за следващата фаза.

Сър Алекс, от своя страна, беше дръпнал своите възпитаници в тяхната половина, карайки ги да дебнат за удобна възможност, в която да ударят гостите на контраатака.

Лои Реми тормозеше Евра по дясното крило на Марсилия, като в 60-а минута Реми хубаво финтира Гигс до аутлинията и имаше възможност да отправи опасно центриране, но вместо това топката прелетя над купа от играчи, струпали се в малкия пеналт на домакините.

Три минути по-късно след центриране отляво на Тайво Уес Браун пробва да изчисти, но се размина с топката и тя за малко не попадна във връхлитащия Жиняк.

Малко по-късно Рафаел получи тежка травма и бе заменен от своя брат Фабио. В 73-а минута Реми проби по дясното крило и с пас по земя прати топката към точката на дузпата, откъдето Шейру отправи плътен удар по посока на вратата, но Ван Дер Саар улови.

В следващата атака резервата Валенсия с пас в коридор изведе Гигс по десния фланг на атаката на "червените дяволи". Ветеранът веднага пусна хоризонтално подаване на границата на малкия пеналт, като там отново перфектно се бе пласирал Хавиер Ернандес, който с клиничен удар заби втория си гол в срещата.

Гостите изглеждаха в нокаут, но в 82-а минута те се върнаха в мача, след като Уес Браун си заби автогол.
Лучо Гонзалес центрира от корнер и бранителят на "червените дяволи" матира Ван Дер Саар, след като се опита да изчисти с глава.

В последните минути феновете на домакините потрепериха, но в крайна сметка гостите не стигнаха до втори гол и Юнайтед се класира на четвъртфинал.

Видео о мача вижте ТУК!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

jenti_boxing
17.03.2011 02:49

head Лошо няма да си имаш лично мнение ,ама "селски" е най-голямата глупост на света ритал съм на село такъв футбол не се играе *wink*

PumpKing
17.03.2011 00:33

"кво стана с барби" - хаха.. Много си забавен. Ами може би тук трябва да ти отговоря. Всеки футболист влиза във добра форма с добри мачове и съответно като не го пуснаха Бербатов 2 мача (когато беше на върха на възможностите си) е логично да излезе от тази добра форма. И да... Бербатов не е толкова бърз, но е техничен и има много добър контрол над топката... Е ти като не го гледаш, как да знаеш!? Надявам се да ги направи 35 този сезон във всички турнири и да продължаваме да се гордеем (поне повечето от българите) с него.

tenebrum
16.03.2011 22:53

кво стана с барби е хахаха ,май тоя пич Ернандес ще го измести защото показва класа и се раздава на макс за разлика от нашия мързел(звездата)дето от 7 мача само в един вкарва,барби ще е твърда резерва ще го пускат само срещу отбори като блекбърн,уест бромич и такива от долната половина *lol* ,ама така е щото хората се раздават, и приказки от сорта ама той на нашия стила му бил такъв не са верни,защото Руни и Ернандес освен че бягат като луди цял мач и вкарват за разлика от манекена барболина *lol*

alexandersson
16.03.2011 22:17

*thumb_down* Ще ви свърши късмета и на вас шибаняци...някой по сериозен да ви хване и да ви тегли кютека в Шампионската боклуци *lol*

Zdr4Maho
16.03.2011 18:31

Лошото е че ако преди години не се палшехме от никои ся Реал и Барса ако ни хванат ша на понатупат

Zdr4Maho
16.03.2011 18:28

Аи стига сте се працкали в Англия има два велики клуба които имат история това са : Манчестер Юнайтед и Ливърпул

Zdr4Maho
16.03.2011 18:26

Браво на моя отбор знаех че няма да имаме сериозни проблеми с Марсилия . Ся идва трудното ако ни се паднат Барса сме до тука ако не може и да идвм на финала

teenage_head
16.03.2011 17:15

Ограничен човек е този, който не приема чуждото мнение, а не този, който има собствено . А споменаваме Барса, защото някой заговори за красив и грозен футбол.

doberman_12
16.03.2011 13:30

Glory Glory RED DEVILSsS !!!Тоя сезон требал за UNITED GGMU!!!

jenti_boxing
16.03.2011 13:27

teenage_head да кажеш ,че играта на Барса е селска трябва да си доста ограничен , а и немога да разбера за какво пак мешате Барса тука където нямат нищо общо..

alechko
16.03.2011 11:43

абе аа1 как съдиш за даден отбор когато не си бил роден не си гледал мачове и нищо гледай последните 20 години най великия отбр в англия е юнайтед и арсенал общо всички титли са им 10 а сега на юнайтед колко са.И барса с какво от показаното е по добър отбор с това че им помогна съдията с тоя измислен картон ли ебати жалката работа.....

teenage_head
16.03.2011 09:49

Мен пък Барса не ме кефи да ги гледам, за мен техния футбол е надменен и много селски, ама какво е от това, не ги плюя във всяка тема, нали? Колкото до Юнайтед- aa1, чул те господ *joking*

StoyanovKST
16.03.2011 01:04

DuFkaTa - Много си прав *wink* тази трагедия е държала много Юнайтед в задни позиций! А по онова време, тези играчи са били едни от най-добрите в света! *beer*

DuFkaTa
16.03.2011 00:51

аа1, аз съм на мнение че ако не беше акцидента в Мюнхен, когато умряха около 10-тина млади играча (мир на прахът им), в момента Юнайтед щеше да се е откъснал от Ливърпул по титли, както Реал от Барса. Но както и да е, миналото си е минало. *beer* *thumb_up*

pr0fy
16.03.2011 00:46

23 трофея за Манчетсър Юнайтед (ОБЩО) преди идването на САФ.. Преброй тия на Арсенал по-това време и си прави изводите *wink* Лека вечер от мене!

pr0fy
16.03.2011 00:44

Отличия [редактиране]

* Шампион на Английската първа дивизия (до 1992) и на Английската висша лига (след 1992) — 18 пъти
o 1908, 1911, 1952, 1956, 1957, 1965, 1967, 1993, 1994, 1996, 1997, 1999, 2000, 2001, 2003, 2007, 2008, 2009
* Купа на Англия — 11 пъти
o 1909, 1948, 1963, 1977, 1983, 1985, 1990, 1994, 1996, 1999, 2004
* Купата на лигата на Англия — 4 пъти
o 1992, 2006, 2009, 2010
* Къмюнити шийлд — 17 пъти
o 1908, 1911, 1952, 1956, 1957, 1965*, 1967*, 1977*, 1983, 1990*, 1993, 1994, 1996, 1997, 2003, 2007, 2008, 2010 (*делят отличието)
* Купа на Европейските Шампиони (Шампионска лига) — 3 пъти
o 1968, 1999, 2008
* Купа на носителите на купи— 1 път
o 1991
* Суперкупа на УЕФА — 1 път
o 1991,
* Междуконтинентална купа — 2 път
o 1999
* Световно клубно първенство - 1 път
o 2008


Ето ти статистиката на готово *wink* виж колко отличия имат Юнайтед преди 1986 година.. идването на САФ .. дори излизат повече от 20 *thumb_up*

ricky85
16.03.2011 00:42

aa1 А на теб хареса ли ти мишкарския стил на игра с който Арсенал излязоха срещу Барса. Не те ли е малко срам да коментираш играта на другите отбори при положение, че твоя отбор срещу Барса игра грозен и мишкарски футбол. А пък и този същия отбор който плюеш в момента МЮ, унижи Арсенал с втория си отбор. Така, че е доста нагло от твоя страна да критикуваш *thumb_down*

pr0fy
16.03.2011 00:41

аа1: аз ти говоря Арсенал колко отличия са имали във времето когато САФ го е нямало .. караш ме сега да ти изкарвам цялата история и да ти обяснявам подробно.. Искам да видиш пак Юнайтед колко трофея имат преди идването на САФ.. Лично искам да видиш.. както и да е .. айде лека вечер от мене.. и да гледаме историята няма смисъл.. въпреки това провери и утре искам да ми кажеш тука в тая статия.. *wink*

pr0fy
16.03.2011 00:40

Аз ти говоря общо за титли и купи във сички турнири ,но както и да е... Все пак бъркаш малко историята,но както и да е.. Няма смисъл да гледаме какво се е случило преди 50-60 години.. Важното е сега *wink* Лека и от мене.. *thumb_up*

aa1
16.03.2011 00:39

Направих си труда да проверя и се оказва, че преди САФ Юнайтед са имали 13 трофея(броя всички турнири), а Арсенал преди Венгер са имали 19. *thumb_up* Лека нощ.

aa1
16.03.2011 00:36

pr0fy аз говоря за ТИТЛИ, не за КУПИ.Титлата се печели в ЛИГАТА, а КУПАТА се печели в ТУРНИРИТЕ. *thumb_up* След като Юнайтед е основан през 1878 това означава, че за 114 години Юнайтед са имали 6 или 7 титли...Това е нищо за ВЕЛИК отбор, който Юнайтед тогава не е бил.А, ако съм прав Юнайтед няма как да е бил с повече трофеи от Арсенал, защото Юнайтед насъбра доста трофеи от времето на САФ до сега, а Арсенал с Венгер не спечели повече отколкото преди Венгер.КК Юнайтед имат 2-3 повече от Арсенал, а ФА имат една повече от Арсенал, титли имат 5 повече от Арсенал.Преди САФ са изоставали по всичките тези трофеи от Арсенал, което означава, че Арсенал е бил по-добрия отбор по онези времена.Естествено нас не ни интересува много историята, а настоящето е напълно в полза на Юнайтед. Айде аз лягам, лека и късмет на 1/4 финалите.

pr0fy
16.03.2011 00:33

Така само да те поправя Юнайтед е основан през 1878г. и времето преди САФ стане мениджър на отбора Юнайтед има около 16-17 титли (общо във всички турнири) .. След неговото идване ,разбира се те стават много повече.. През това време ,когато САФ не е на пост Арснеал има около 14-15 титли ОБЩО ако не се лъжа.. така ,че първо научи малко информация за отличията и тогава коментирай.. все пак както каза имаш право на мнение.. но преди да коментираш нещо ,бъди сигурен в него! *wink*

aa1
16.03.2011 00:29

Колкото до това кой е най-добрия мениджър ми се струва, че няма кой да каже, че САФ не е най-добрия. *thumb_up*

aa1
16.03.2011 00:28

Мммм според мен точно срещу Барселона трябва да се отбранявате, защото само по този начин може да оцелеете срещу тях.Видяхме отбор като Арсенал, който очевадно не умее да се брани, че оцеля доста дълго без да позволи на Барселона да направи нищо интересно, но накрая на 1-то полувреме просто всички глупости с Перси и Абидал пре*баха нещата според мен.Точно срещу отбори като Марсилия трябва да покажете, че знаете как се владее топката, как се СМАЗВА един добър, но по-слаб от вашия отбор.Отбора ти това не го прави и това ме кара да НЕ се възхищавам на играта им.

aa1
16.03.2011 00:25

Ами ВЕЛИК според мен означава отбор, който реално печели почти всяка година трофей, нали?Ливърпул е бил такъв преди 1992.Юнайтед преди САФ са имали 6 или 7 титли, не съм много сигурен за това.Имайки предвид, че отбора е създаден 1875-1890(в рамките на тези години предполагам), а САФ печели първата си титла през 1993(и тук не съм много сигурен) това прави 100 години, че и повече с 6-7 титли, това ВЕЛИК отбор ли е?Арсенал по това време е имал 10 титли.Кой от двата отбора е бил по-велик според теб?Аз лично не съм бил жив по това време, но за мен велик отбор тогава е бил Ливърпул!!! *thumb_up*

pr0fy
16.03.2011 00:24

аа1: Лично АЗ очаквам по-красива игра,но срещу Марсилия както видя не се изисква кой знае каква красота... Като излезем срещу отбор като Барселона тогава може да очакваме красив футбол.. и както казах в предишният си коментар САФ си знае работата,и се е доказал ,че може да я върши перфектно... Не за друго за мен е най-добрият мениджър на планетата *thumb_up*

pr0fy
16.03.2011 00:22

аа1: това че отборът ни излиза 4-4-2 по принцип не е наш проблем.. недей да филосовстваш кой как излизал .. САФ си знае работата, и както виждаш си я върши много добре.. и като каза преди САФ да поведе отбора,извинявай ама САФ води Юнайтед 25-26 години.. я си спомни тогава кой отбор беше велик.. Арсенал ли ? Челси ли? Тогава никой от нас не е бил роден .. 1976 година .. може и да е бил някой от тук но повечето не са били .. така че не можеш да съдия кой бил тогава велик отбор и кой не...! Нормално е да защитаваш отбора си ,но гледай малко по-реално на нещата.. ! *wink*

aa1
16.03.2011 00:21

И меджу другото не мислете, че казвам, че трябва да сменяте отбора когато започне да играе красиво, не, не, не, но просто аз, ако съм фен на Юнайтед би ми било малко тъпичко да гледам такава игра.Това исках да кажа.Най-вече исках да ви питам дали на вас тази игра ви харесва или искате някаква промяна в играта на отбора си? *thumb_up*

aa1
16.03.2011 00:15

Първо - извинявам се, ако съм ви обидил с някой от коментарите си.Второ - аз съм фен на Арсенал от 6 годишен и на Селтик от 7 годишен и също не съм знаел какво е красива игра и какво е грозна игра(това е за CLOTH).Трето - Юнайтед не са били чааак толкова велик отбор преди САФ, защото преди САФ са имали 20 години без титла.Не казвам, че Юнайтед не е велик отбор, но тази година и миналата забелязвам, че срещу големите отбори играете адски грозно и това лично на мен не ми харесва, защото например на ''Олд Трафорд'' може спокойно да се излезе 4-4-2 и да се играе красив и атакуващ футбол, но Юнайтед не го прави.Честита ви победа и нека в ПЛ по-добрия победи(надявам се това да сме ние, а за вас второ място), отново не искам да обидя никой. *thumb_up* *beer*

MeToDueB
16.03.2011 00:14

bigpapataaa написа: няма кой, не си правете грешни изводи. Гледам абсолютно всеки мач на Барса, също така и на Ман Юнайтед, това са двата отбора, които следя най-често, но Барселона са по-добри, безспорно е .. просто всичко е до нагласа, до тактика .. ако се срещнат двата отбора, като гост Ман нямат никакъв шанс .. като домакин имат малък шанс *thumb_up*

bigpapataaa
15.03.2011 23:56

Поздравления за Ман.Юнайтед сега вече има кой да подчини Барса !!!!

StoyanovKST
15.03.2011 23:53

CLOTH - точно така *thumb_up* по добре, аз лично неуспях да се изразя! *beer*

StoyanovKST
15.03.2011 23:51

А и забравих да добавя, ако не си видял имаме много контузий! Но и все пак, този сезон неискам да го казвам , но сме зле, не сме в форма! Как по друг начин да си печелим титлите? Както Интер биха най-добрите, миналата година *wink* *beer*

CLOTH
15.03.2011 23:50

aa1 аз лично съм фен на Юнайтед от 6 годишен и повярвай ми тогава не съм знаел какво е красива, грозна и каквато и да е игра. Тогава бях на прицнипа - тоя отбор ми харесва, фен съм му. И така с годините като растях, той беше любимия ми отбор и сега е така. от 2007 до 2009 единствено Барселона можеше да се конкурира на Манчестър по красива и убедителна игра. Истина е, че сега не винаги печелим с игра, която радва окото, но печелим, така че всеки отбор си има възходи и спадове. Преди време играта беше адски красива, сега е по-грозна, но аз си оставам фен на отбора. Разбираш ли сега, защо и аз и той ще сме фенове на тоя отбор, както и да печелят, а дори и да губят ?

DuFkaTa
15.03.2011 23:49

аа1 Може и да не играем кой знае колко атрактивно, но не е било виняги така, имало е времена (не далечни) в който мачкахме всичко живо. Това че отбора не играе толкова добре колкото преди, не означава че трябва да го сменяме нали?

StoyanovKST
15.03.2011 23:49

аа1 , не ми е писнало, защото този отбор има много по-голяма история от повечето клубове! И последните 20 -години са на върха в Англия! И Ливерпул, примерно са много силен отбор и с много голяма история! Но от 20-години не са взимали ВЛ, последната ако не се лъжа е от 1992 година *wink* а и да ти кажа в днешно време футбола неможе да е само като на Барса! Поради простата причина, че има толкова много конкуренция, че няма как да е възможно колкото и да ни се иска

pr0fy
15.03.2011 23:47

Live_forever_7 : айде спинкай бе *joking* не ти ли казах да си лягаш *lol*

MeToDueB
15.03.2011 23:47

Много добър Ернандес, бъдещето на Юнайтед е той, до 2-3 години ще видите

aa1
15.03.2011 23:47

Аз пак ще повторя - всеки си има мнение, аз уважавам вашето и ще го приема.Честита победа и както казах и по-рано - пожелавам ви да се паднете с Барселона и да ги отстраните, ако може и с разгром. *thumb_up* Честито!

Live_Forever7
15.03.2011 23:46

pr0fy написа:
"За пореден път Юнайтед игра АДСКИ грозно срещу голям отбор и просто оцеля..." това какво е бе мамин? - ами ИСТИНАТА какво да е *lol* izrodonomiks - ако нямаш какво да кажеш - объркал си рейса "пич" *joking*

MyckapuH
15.03.2011 23:46

Довиждане Барби! С нищо не те запомнихме

StoyanovKST
15.03.2011 23:46

Live , спри да говориш глупости! Просто е ненужно, смао ти си този , който коментира съдиите! Просто много ни мразиш и затова го правиш! Иначе и на теб наздраве *beer*

pr0fy
15.03.2011 23:46

аа1: Сори брат.. не ти разбрах коментара *wink* Но все пак както каза пича по-долу по добре Грозна победа,отколкото Красива загуба *thumb_up* Честита ни победа феновееееее *beer* *party*

aa1
15.03.2011 23:44

pr0fy това е моето виждане за мача....Това лошо ли е?Ако ти кажеш, че Юнайтед са играли АДСКИ красиво аз трябва ли да те нарека ''поредното комплексарче''?С какво аз те обидих или отбора ти за да си позволиш ти да обиждаш мен?

pr0fy
15.03.2011 23:43

Разбира се .. Така ти удобно.. Айде по леглата лапета *joking* Утре сте на детска градина хаха *lol*

aa1
15.03.2011 23:43

Stoyankov напълно прав си, но не ти ли омръзна отбора ти в 90% от мачовете си да печели с адски много късмет и с адски грозна игра?Аз лично не бих могъл да бъда фен на такъв отбор, естествено всеки си има мнение де. *thumb_up*

Live_Forever7
15.03.2011 23:42

pr0fy - "класа" = съдията!!! StoyanovKST - ами като решават мачове как да не говорим за тях?!? и се наслаждавам на мача, но не не се наслаждавам на това че "грешките" са все в полза на тези мизерници...

pr0fy
15.03.2011 23:42

"За пореден път Юнайтед игра АДСКИ грозно срещу голям отбор и просто оцеля..." това какво е бе мамин?

StoyanovKST
15.03.2011 23:42

aa1 - Братле, по добра "ГРОЗНА ПОБЕДА" от колкото "КРАСИВА ЗАГУБА" *wink* и Арсенал игра красиво срещу Барса, но загуби аз предпочитам да гледам моят Юнайтед, да печели грозно, от колкото да губи красиво айде честито на всички фенове! НАЗДРАВЕ!!! *beer*

aa1
15.03.2011 23:41

pr0fy защо?Какво лошо казах?Кажи ми моля те защо ме обиждаш?Недей се излагай и се махни от тук... *thumb_up*

pr0fy
15.03.2011 23:40

аа1 : Поредното комплексарче *thumb_up* Скрий се ,че си смешен! *wink*

StoyanovKST
15.03.2011 23:39

Live_Forever7 - Първо не казвам че плюеш! 2-ро неспирате да говорите за съдии... И ти ПОВТАРЯМ, че трябва повече да се наслаждаваш на мача от колкото да говориш! Не ти прилича просто да говориш , а не да гледаш мача! Лапешки работи и просто омраза, която невиждам за какво я имаш! *thumb_up*

aa1
15.03.2011 23:39

За пореден път Юнайтед игра АДСКИ грозно срещу голям отбор и просто оцеля...Юнайтед не притежават чак такава класа, но знаят как да се бранят, а и късмета е с тях.Браво Юнайтед, честито, пожелавам ви да се паднете срещу Барселона и да ги смажете!!!Или вие или Челси! *thumb_up*

pr0fy
15.03.2011 23:39

Live_Forever7 : замълчи си .. Лека Нощт деца отдавна свърши.. Разликата в класите си оказа влияние.. Заслужено победихме и се класирахме на 1/4 финалите.. Това че някои лапета завиждат , и не могат да го приемат си е техен проблем *wink* GGMU *beer*

Live_Forever7
15.03.2011 23:37

Live_Forever7 написа: ...и да благодарите на човека със бялата ризка... *thumb_up* лека вечер *wink*

Live_Forever7
15.03.2011 23:36

StoyanovKST - какво плюя??? казвам 2-3 ситуации в които съдията "сгреши" и то в полза на Юнайтед... ако някой може да каже нещо друго по тях - да казва...

StoyanovKST
15.03.2011 23:33

Може да се бъркам, но Live_Forever7 - само ти си този който приказва само за Евра.. престани вече ,гледай мача и се наслаждавай? Пука ли ти, че не са дали картон на Евра? Фен на Марсилия ли си? Или какво? Немога да ти хвана спатиите на теб, защото постояно плюеш отбори, а за тези които държиш не съм ти видял и 1 коментар!И хора гледайте мача за това е Футбол! За да е красив! А не само да се караме! Наздраве и късмет на Юнайтед! *thumb_up* *beer*

lozan_kr
15.03.2011 23:33

браво ернандес! така се печели доверие! бербо да забрави за титулярното място - време е да слиза на земята! *lol*

Live_Forever7
15.03.2011 23:28

pr0fy - и много интерестно как така точно тези ситуации ги "реши" във полза на Юнайтед *sick*

Live_Forever7
15.03.2011 23:27

Barca_fen112 - какви Арсенал бе пич *erm* и дано има справедливост във този мач *thinking*

pr0fy
15.03.2011 23:27

Live_Forever7: заслужаваше.. не съм казал нищо .. но все пак рефера решава.. така като го гледам не свири много в наша полза *wink* (както твърдите вие)

breezer_fan
15.03.2011 23:25

Честито класиране на Манчестър Юнайтед и Байерн Мюнхен на 1/4 финалите *beer* *thumb_up*

Live_Forever7
15.03.2011 23:25

pr0fy - а за тези влизания поне един картон незаслужаваше ли ??? *erm* fena_man_utd - и да благодарите на човека със бялата ризка че остави Евра в игра... или и ти ще кажеш че е играл "чисто"...

plame_1914
15.03.2011 23:20

Чичарито си грабна шанса и едва ли ще го изпусне до края на сезона!Бербо трябва да е доволен вече и за ФА,ако го пуснат титуляр! *thumb_up*

Barca_fen112
15.03.2011 23:20

Айде класираха се ! Червен картон и пропуски тва е положението.. Много ми се иска един 1/4 финал Барса - Юнайтед, след това с Арсенал ако се паднем с Юнайтед ще е страхотно шоу !

fena_man_utd
15.03.2011 23:16

Вижда се колко я разбираш тази игра.Аз да те питам точните удари на Марсилия колко са и точните на Юнайтед като си такъв разбирач.Също така Юнайтед до тази 70 мин контролира мача.И не мисля,че съм сгрешил като съм казъл,че Юнайтед газят,защото си е точно така.

pr0fy
15.03.2011 23:08

Ето какво пак виждам *joking* Обичайното за фенчетата на Челси,Арсенал и Ливърпул.. Евра трябваше да бъде изгонен незнам си какво.. ей завистлив народ сме значи .. Направо нямам думи.. лапешка история *thumb_down*

Arsenalsk1
15.03.2011 23:08

Ей писна ми от тия коментатори от Бтв.Онзи Делов се едно коментира Калиакра Монтана мамака му.И постоянно шмърка.Е писна ми вече.Онзи Сокачев поне малко по малко е по жив ама този направо е нямам думи... *thumb_down*

muthafuckaimill
15.03.2011 22:59

До аа1 : за теб какво означава да мачкаш противника? Ако това се свежда до удари във вратата - много жалко за теб, показваш колко разбираш играта. Юнайтед си вкараха положението и цяло полувреме надиграваха съперника. Статистиката си го показа - Юнайтед 66% - 34% Марсилия, владеене на топката. Мисля, че това е достатъчен показател, че доминираш на терена. Също може да добавим и 4-5 корнера за първите 20 минути. Няма да споря, но това което казваш е смешно. И нека спрем да злобеем по темите, и всеки си коментира в темата на любимия отбор, а не като господина Live_Forever. Айде лека вечер Ви желая и успех на отборите ви *thumb_up*

Live_Forever7
15.03.2011 22:57

и при едно класиране да благодарите на съдията че ви спаси че сте трагични иначе - 2 груби влизания на Евра за картони (нито един вдигнат) няколко пъти играе с ръка (нищо)...

Live_Forever7
15.03.2011 22:54

CHUKCHI_SUX - така е, така е *lol* всеки който казва истината която е във вреда на Юнайтед е "жалкар" *lol* ама по-жалки от вас няма *thumb_down*

Live_Forever7
15.03.2011 22:50

е повече няма какво да коментира- на Евра 2-ро грубо влизане и не му се дава картон... браво на съдията за "рамото" *thumb_up*

Live_Forever7
15.03.2011 22:49

JorGy - къде го видя тоя Луис в тоя мач *erm* иначе знам че няма какво да кажеш *wink*

JorGy
15.03.2011 22:45

Live_Forever7 дай да поговорим за "чистата" игра и на Луис. много си отворен като гледаш другия отбор и само да чакаш грешките..

CHUKCHI_SUX
15.03.2011 22:41

нещо *wink* абе манчовци са свикнали да мачкат французи.. *joking*

Live_Forever7
15.03.2011 22:40

JorGy - ако имаше мозък щеше да се сетиш че именно за това е този сайт, а не да гледам "моя" отбор *lol*

aa1
15.03.2011 22:38

fena_man_utd аз лично видях един удар(гол) и един удар на Смолинг, които бяха опасни, с кое мачкат Марсилия?Марсилия имаха 4 положения за гол и само късмета спаси Юнайтед.Много хубав мач се получава, точно както си мислех - Юнайтед вкараха и се прибраха назад и чакат контра, а Марсилия ги напъна доста и ми се струва, че ще има още един гол максимум, или за Юнайтед или Марсилия. *thumb_up*

JorGy
15.03.2011 22:38

тоя Live_Forever7 какво коментира тема на противниковия отбор, който сигурно е много по-велик от неговия?

desangele
15.03.2011 22:37

Много хубав мач се получава.Дано да вкараме още един гол и да решим нещата,а не да се затваряме и да треперим до последната минута *thumb_up*

Live_Forever7
15.03.2011 22:30

дайте им дузпа за "падането" на Ернандес бе *lol* нме ги режете така *lol*

Live_Forever7
15.03.2011 22:13

друго си е и съдията да не даде заслужения картон на Евра *sick*

onzzy
15.03.2011 22:01

а защо пак Евра е капитан при положение че Гигс е на терена

sliva90
15.03.2011 21:48

Язък че бербо не играе а така ми се спи.С неговата бърза игра за 5 минути и съм мотика.Сега трябва да броя пак овце *lol*

ice_arsen
15.03.2011 21:38

Офф САФ е изперкал нацяло,дано е някаква печеливша стратегия и ще гледам мача само заради тва че съм го играл на Голдън Бет,но Байерн - Интер ще е по-интересния мач според мен *thumb_up* *beer*

DuFkaTa
15.03.2011 21:38

Абе питам се ако Юнайтед смаже Марсилия с нещо от сорта 3-0, 4-1, какво ще кажете? Миналия мач срещу Арсенал пак мн разбирачи, пак критики срещу съра, ам след мача устанахте с пръст в устата. Изчякайте да свърши мача тогава коментирайте дали е била успешна или грешна тактиката.

krasenco
15.03.2011 21:33

lozan_kr Рууни да не би да се е скъсал да вкарва?За Чичарито съм съгласен да е титуляр.Заслужава го!

charl35
15.03.2011 21:33

Нали Нани беше аут за 1 месец *wonder* как така се е оправил толкова бурзоо *thumb_down*

krasenco
15.03.2011 21:32

Фен съм на Юнайтед,страшно много уважавам САФ,но Бербатов трябва да им тегли една майна и да отиде в друг отбор!Играеш слабо-резерва,играеш силно-пак резерва *sad*

lozan_kr
15.03.2011 21:30

ами той САФ го пуска бая мачове титуляр! като неможе да вкарва - на пейката! *lol*

psiharizlle
15.03.2011 21:24

e Бербо на пейката... няма за какво да гледам мача тогас пускам другия, който очаквам да е доста по интерсен

plame_1914
15.03.2011 21:18

Бербатов никога не е играл добре като резерва и Фергюсън му затрива сезона и желанието вече!Можеше да го пуска титуляр в началото и да бъде,като Меси и Кристиано ефективен,но си е друго да го забиеш резерва независимо как играе и да го излагаш и смазваш самочувствието!Харесва ми Бербо и Ман Ю,но това е подигравка вече! *thumb_up*

ImaGiNa7ioN
15.03.2011 21:15

хаха е да.. вече се виждат, но като публикуваха статията ги нямаше, аз бях 1вия който я прочете *lol*

lozan_kr
15.03.2011 21:14

краля пак на пейката - интересна тактика на САФ нали? *lol*

ManUnited93
15.03.2011 21:07

А не мога да разбера Бербатов играч на Манчестър ли е все още, защото не съм го виждал от доста време!! Уважавам Фъргюсън ,но вече става прекалено това оставяне на Бербатов на скамейката !! До края на сезона и всеки мач да играе не смятам ,че ще вкара повече от 2 ,максимум 3 гола.Просто формата му е спаднала 100% и за това ще си е виновен Сър Алекс!! Ако загубим титлата в Премиершип това ще бъде основната грешка на Фъргюсън *stop*

Jokoman
15.03.2011 21:05

Е стига бе как за сички важни мачове титулярните централни защитници им става се нещо *angry*

genchooo
15.03.2011 21:03

Манчестър Юнайтед

Състав на Манчестър Юнайтед
Олимпик Марсилия

Състав на Олимпик Марсилия
не виждаш ли

gogicha_pz98
15.03.2011 21:01

Ван дер Сар; О'Шей, Смолинг, Браун, Евра; Нани, Карик, Скоулс, Гигс; Рууни, Чичарито *thumb_up*