Съндърланд задържа Арсенал на дистанция от лидера Юнайтед

18:57
Съндърланд задържа Арсенал на дистанция от лидера Юнайтед
Арсенал не успя да победи Съндърланд като домакин в среща от 29-я кръг на английската Висша лига. Мачът завърши при резултат 0:0, въпреки че през по-голямата част от срещата възпитаниците на Арсен Венгер доминираха над своя опонент. Така лондончани пропуснаха възможността да се доближат само на точка от лидера във временното класиране Манчестър Юнайтед. В момента разликата между двата тима е три пункта.

В друг двубой от кръга Уест Хям разби Сток Сити като домакин на своя "Ъптън парк" с 3:0 и по този начин "чуковете" записаха много ценни три точки в борбата си за оцеляване във Висшата лига. За възпитаниците на Авраам Грант се разписаха Демба Ба, Мануел Да Коща и Томас Хитцълшпергер.

Мартин Петров и Стилиян Петров взеха участие в сблъсъка между Болтън и Астън Вила на "Рийбок". Гостите на два пъти повеждаха с по един гол, но в крайна сметка с гол на Иван Класнич в края Уондърърс записаха победа с 3:2. При резултат 1:2 в 70-а минута Ашли Йънг пропусна дузпа за Вила. Мартин Петров започна като титуляр за домакините и остана на терена до 60-а минута, докато Стилиян Петров се появи като резерва за бирмингамци в 77-а минута.

С гол на Боби Замора от дузпа в 89-а минута Фулъм пречупи опърничавия Блекбърн на "Крейвън котидж", печелейки с 3:2. Преди единайсетметровия удар лондончани на два пъти повеждаха с голове на Деймиън Дъф, но Хойтет и Хайнли на два пъти възстановяваха статуквото.

Нюкясъл пък допусна пълен обрат на "Сейнт Джеймсис парк" и отстъпи на Евертън с 1:2. В 23-а минута Леон Бест откри резултата, но с попадения на Озмън и Ягиелка в 31-а и 36-а минута "карамелите" записаха една от редките си победи като гости през този сезон.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

vargala1313
06.03.2011 12:05

Ако Юнайтед днес бият Ливърпул ще станат ШАМПИОНИ помнете ми думата *thumb_up*

Unbeatable_fen
06.03.2011 11:15

Аршавин трябваше да падне за дузпата а не да се опита да вкара от трудна позиция и някои под мене да не обиждат защото всеки един от топ отборите от Англия ( Изкл.Челси и Ман Сити ) трябва да се уважават с историята и името *thumb_up*

powerx
06.03.2011 10:59

гледах го целия мач и съжалявам,че съндърланд пропусна чиста възможност да смаже арсенал и да се тръгне с 3-ти точки от емирейтс стадион голям голям късмет извадипа арсенал *thinking*

ENGLANDFTW
06.03.2011 10:12

Добре бе, а'налчета, как имате сурат да говорите че Ман Юнайтед е съдийски отбор? Вярно, вчера ви прее*а съдията, но и Юнайтед Аткинсън ги прее*а за втори пореден сезон на моста! Спомни си и гостуването на Юнайтед на Бирмингам когато асистираха на Жигич с волейболна забивка и Юнайтед бяха лишени от 2 точки. Има и други примери. Т'ва феновете на А'нал наистина са най-големите ретарди, това е и всеобщото мнение.

SenseleSs
06.03.2011 05:04

"Збърка","Здържа" ,пак ти казвам ,отивай на училище ,вместо да гледаш "Футбол" ,пък и то от Футбол разбираш ,колкото и от правопис. *thumb_up*

cristiano_kiko
06.03.2011 02:55

Ето пак.. обичайните кавги след всеки мач между феновете.. Аз лично пак ,ще кажа не симпатизирам на никой отбор от Висшата Лига (фен съм на Барселона).. Гледах мача,и аз лично ако трябва аз да избера победител ,то е ясно ,че избирам Арсенал..повече владяха топката,ама просто няма късмет! Но лошото е ,че пак се издъниха.. За мен в Англия тая година шампион е Юнайтед.. Според мен именно заради този ваш провал не заслужавате титлата *thumb_up*

manunited666
06.03.2011 01:20

SenseleSs ти не си ме обидил но на човек рано или късно му писва да ви гледа колко сте слепи и как говорите само това което на вас ви изнася.И така като ви гледам тъпнята , то вие си заслужавате да ви бият и да ви псуват едновременно.То да се здържа човек да се здържа ама вашето минава всички граници.За жалост не мога да си пиша свободно каквото си поискам защото ще ми премахнат коментарите но ако можеше щях стабилно да ви хуля , просто защото вие го заслужавате.

korektor
06.03.2011 01:19

manunited е то неможе секи садия да свири за вас 1 пат на 15 мача се случва и вие оревахте света сега ти зацепваш ли???
а ти саседч 1 път да се зарадвам че в статия на арсенал да не доиде някои да пише за барса и влизам да вида и хоп ти отново си тука да храниш без никакъв респект към противника ... и тука никаде не пише нищо за барса защо пишеш ???

manunited666
06.03.2011 01:15

korektor ще ти го обясня като на дебил и то за последно.Ако Юнайтед бяха поркрепяни от съдиите с цел да станат шампион то нямаше да има и 1 мач в които да бъдат ощетени , сега вече зацепваш ли ?

SenseleSs
06.03.2011 01:13

Абе manafunited666 ,аз някъде да съм те обидил жалко олицетворение на футболен запалянко ? "С" е до "З" затова си го наври в .... .И смени дилъра мойто дете ,че нещо са ти затворени очичките.

sasedq
06.03.2011 01:11

За това арсенал е смешен отбор.Открива им се страхотен шанс а те го изпускат.ГОлемите отбори не изпускат подараци и шансове за по предно класиране ... пълни льохмани. Сега като барса ги отстрани от шампионска лига ще им стане още по глупаво.Иначе садията ги поряза хич да не е *lol*

korektor
06.03.2011 00:58

ти си мислиш че твоч отбор е велик и никога не бият с помощ на садиите трябва да разбереш че ако не бяха садиите сега щяхте да сте на 3-4 място ако не вярваш сметни си спечелените точки с помощ от съдиите прибави си с ощетяване и има някакъв шанс поне да ти светне някакъв лъч светлина в главата

korektor
06.03.2011 00:55

manunited просто ти си т*п и неможеш да разбереш какво си написал... говориш за ощетявания и помагания. според мен ти си поредния заблуден фен които си спомня само ощетяванията досега само говорихте за мача с Бирмингам сега има да говорите за мача с Челси .... просто нз. Примерно за мачове на Арсенал вече никои не говори за мача с Евертан за гола им за мача с Нюкасъл (там има грешки и за 2та отбора но повече бяха за Арсенал и не казвам че незаслужено изравниха а имаше грешки) мача днес и др мачове.

manunited666
06.03.2011 00:31

С и З са едно до друго на клавиатурата , но както и да е.Случайно да съм казал нещо от сорта , че Юнайтед играят супер красиво или , че не са правени грешки в тяхна полза ? Ако бяха подкрепяни нямаше да ги резнат срещу Челси , обаче ти си тъпо парче и явно не можеш да ми отговориш.

SenseleSs
05.03.2011 23:37

Иначе Юнайтед ,никога не са били подпирани и винаги са играли ,честно,бързо и красиво ,то е ясно ,ти за това си им фен нали?

SenseleSs
05.03.2011 23:36

Отивай на училище и се върни , когато се научиш как се пише думата "ЗБЪРКА" ?!?! *joking*

manunited666
05.03.2011 23:06

SenseleSs SenseleSs ти четеш ли какво пиша или просто не знаеш как да ми отговориш.Ако Юнайтед бяха подпирани нямаше да дадат дузпата за Челси и щяха например да изгонят Давид Луиз ... не е ли логично ? Как така ще ги подкрепят всички съдии и въпреки това ще дадат несъществуваща дузпа срещу тях и ще спестят чист червен картон на противника им ? На мене ми е все едно за миналия мач с Челси ,дори това , че съдията збърка в тяхна полза не ме интересува вече защото 1-во това е минало и 2-то стават навсякъде такива грешки.Та пак ви питам ако се толкова подкрепяни защо дадоха несъществуваща дузпа срещу тях и не изгониха играч на техен противник ... нали за подпирани , не е ли логично ?

TeeHee
05.03.2011 22:44

Бавния грозен стил на игра ви ебе всеки път като ви хване *party*

SenseleSs
05.03.2011 21:52

manuited666 ,ти имаш ли изобщо някакво дойстойнство ,за да пишеш точно ти за съдиите?Гледай си бавния и грозен стил на игра на отбора и си пиши в неговите теми.

manunited666
05.03.2011 21:15

Аре стига с тия рефери бе.Тва е , направил е грешка и толкова.И Челси трябваше да получат червен картон в мача с Юнайтед както и , че им беше дадена смешна дузпа с която биха , но какво да се прави.Това е видял съдията това е преценил.

darkhill
05.03.2011 21:04

Е то и мен не ме грее какво пише някойси... просто съм свикнал както ти каза да си имам винаги едно на ум *wink* И знам , че не винаги нещата се развиват по начина, по който аз искам... особено , когато това не зависи от мен *thumb_up*

drusalin
05.03.2011 21:02

За разлика от МЮ ... арсенал от всеки мач може да получи изненада, отвсеки мач може да изгуби точки.
Всички видяхме челси че имаше чисто и просто късмет в мача си. С нищо не превъзхождаха МЮ или да ги надиграят. Незаслужено спечелиха. И МЮ играят много силно както като гост така и както домакини. Арсенал ако немогат да се възползват както имаше шанс в момента срещу Съндърланд и ако продължават да губят ценни точки просто няма да направи впечатление. По скоро би било найстина някак си невероятно ако те станат шампиони. Защото никой не ги слагаше в топ 3. А и в последните години ги виждаме какво представляват.
Ще е чудо да бият и Барса,просто защото не са изградили отбор и начин на игра. Всеки мач може да бъде изненадващ при тях. Един път печелят друг път падат.

fena_man_utd
05.03.2011 20:59

Е,хубаво.Мен не ме вълнува този или онзи какво ще говорят.Аз си изказвам мнението,а това,че човек винаги трябва да има едно на ум си е така.

darkhill
05.03.2011 20:54

С мен ли ? То да ти кажа и аз не искам да загубим утре. А виждаш ли как по една или друга причина си промени мнението ? Нали беше сигурен , че ще бием ? Защо искаш бас , че няма да паднем, като си сигурен , че ще бием *smile* Прост съвет от мен - не бъди толкова сигурен за края на даден мач преди още да е започнал *wink* Защото ако утре паднем в темата за мача ще се изсипят сумати народ , който ще пише само едно и също " Къде сте ве феновете на Мангалчестър нали щяхте да ни биете" ,та искам да ти кажа да не си вкарваш таралеж в гащите с предварителните прогнози , които даваш

fena_man_utd
05.03.2011 20:52

Днешния мач на Арсенал не съм го гледал,но от статията разбирам,че са ги порязали досто.Но да не забравяме,че само съдията не е виновен и в самите играчи има вина,че не са успели да вкарат и други голове.

minimalist
05.03.2011 20:50

Арсенал че не могат да си вкарат положенията не могат, ама разликата е във факта че при такъв мал шанс от страна на някои др отбори ,те биват подпомогнати за да спечелят! така че съдията е от ключова роля !!

aa1
05.03.2011 20:49

fena_man_utd аз съм по-склонен да кажа, че ще вземете титлата, защото Арсенал ще загуби точки от тези ''по-малки'' отбори в лигата, а не защото вие ще вземете някакви точки от 3-те си трудни мача.Да не забравяме, че имате и гостуване на Нюкасъл, а те са доста корав отбор.Все пак наистина няма смисъл да се мъчим да разберем какво ще стане.Фактите са тези - Юнайтед е фаворит, но нищо не е решено все още. *thumb_up*

fena_man_utd
05.03.2011 20:45

Хайде да се хванем на бас за едно шише ракия,че Юнайтед няма да паднат утре.Искаш ли?

darkhill
05.03.2011 20:44

Не почвайте да прогнозирате какво ще става в бъдеще... тука чак почнаха сметки кой къде ще бие и къде не *smile* Чак загубите почнаха да стават и задължителни Ахахах ще ме спукате от смях *lol*

darkhill
05.03.2011 20:38

fena_man_utd Хич не съм съгласен с теб! Тази година се видя , че няма лесен мач във Висшата лига (има , но само ако си го направиш такъв като си вкарваш положенията , което Арсенал не направи днес и поради липса на късмет и поради липса на рутина)! Мога да кажа , че за предстоящите 10 мача и Арсенал и Ман Юнайтед има къде да губят точки... нищо не се знае!

fena_man_utd
05.03.2011 20:37

Исках да кажа Арсенал не Арсен.Арсен е химичен елемент в химията.

fena_man_utd
05.03.2011 20:35

Хахах,Къде си видял Юнайтед последните години да губи преднина от толкова точки и то като основният фаворит за титлата е Арсенал.Моля те!Арсен имат толкова тежки мачове,в които не вярвам всичките да ги вземат.А,отностно за мача ни утре аз съм убеден,че Юнайтед ще бият Ливърпул чисто и просто,защото знам,че Съра ще ги мобилизира до такава степен,че е немислимо да паднат отново (поне аз така виждам нещата).Юнайтед сами могат да си загубят титлата,ако не си вземат мачовете.Това че имаме мач с Челси не ме тревожи,защото той е на ''Олд Трафорд'',а там ще е мазало за Челси.Отностно мача с Арсенал дори един хикс да направят няма да е кой знае колко лошо.За мен титлата за Юнайтед се решава утре!!!

aa1
05.03.2011 20:28

fena_man_utd имате мач с Пуул(най-вероятна загуба имайки предвид какви гости сте), мач с Челси(най-вероятна загуба, защото те си ви боцкат където ви хванат), гостуване на Арсенал(най-вероятна загуба пак заради формата ви като гости).Ако ние си бием Тотнъм и Ливърпул и вас сме шанпиони.Все пак вие сте си фаворити.

fena_man_utd
05.03.2011 20:23

Арсенал изпуснаха своя шанс да скасят дистанцията сега играчите на Юнайтед ще бъдат мобилизирани до краен предел да бият утре Ливърпул за това утре залагам,че Юнайтед ще бият.Остават още 10 мача,от които Юнайтед имат само утре труден мач всичко друго е лесно стига само утре да победят Ливърпул.

sasedq
05.03.2011 20:13

Контузени ключови играчи,загуба на купа,изпускане на шанса да се приближат към 1вото място - как ще излязат срещу барса на камп ноу незнам.

krasenco
05.03.2011 20:13

Стига сте се излагали бе!Съдията ви бил виновен!Винете само себе си!Ако бяхте отбор намято,щяхте да си вкарате 3 гола и дузпата да няма значение!Никой не ви в виновен,че не си вкарвате полуженията.

tenebrum
05.03.2011 20:08

абе вие арсеналци все съдиите ви са виновни,вие като не може да си реализирате положенията все някой друг ви е виновен,не сте дорасли за титла ,със тоя начин по който действа Венгер титла няма да видите ,без опитни играчи само с младоци не става,трябва малко да се промени политиката на клуба и ще тръгнат работите,малко повече да се дват пари за класни играчи а не все да се купуват младоци да се правят звезди

Phenomenom
05.03.2011 20:07

Факт е че днес съдиите ощетиха Арсенал но те няма да са първият ощетен отбор нито последния.Тези глупости за някакви големи конспирации в които Юнайтед са замесени и едва ли не купуват мачове са просто смешни!По-скоро съм на мнение че съдийството в Англия далеч вече не е от най-добрите, а и докато продължава след всеки мач да се изливат купища кал на главите им не очаквайте по добро съдийство.В момента са поставени под голямо напрежение понеже всеки мач се гледа под лупа,какво очаквате *wink*

EvertonFC_kriss
05.03.2011 20:04

Трябва да разберете че колкото и да пишете и какво в повече случаи да се нареждате един друг феновете, това няма да промени нищо.Ние феновете неможем да направим нищо срещу тези садийски решения.Ние трябва да се примиряваме с тях и да гледаме от страната в която да виждаме самата игра и да и се наслаждаваме. *beer*

ice_arsen
05.03.2011 20:01

исках да кажа че, Аршавин не е в засада 6тото стана малко объркващо *thumb_up*

ice_arsen
05.03.2011 20:00

толкова пропуски толкова нетърпим вече шамак с толкова пропуски и аршавин който на мен на моменти ми се струваше че изоб6то не си дава зор и отново тези константи съдийски ощетявания срещу нас.Просто ако човек седне и започне да гледа мачовете ни от последните години може да види стотиците ощетявания оставам безкрайно възмутен заради дузпата която не получихме и най-вече заради засада на Аршавин която в началото не бях сигурен ,но преди малко го гледах на запис и Аршавин бе6е поне на 20см зад последния в отбраната и дано въпреки всичко ,да го направим на въпреки че ,и да станем шампиони ,не съм голям оптимист но дори и тази малка възможност ми дава сили и вярвам че ако спечели м отва 6те е най-сладката титла до сега

aa1
05.03.2011 19:58

EvertonFC_kriss и аз съм на това мнение, въпреки че и аз съм един от тези ''ревльовци'', но разбери, че на нас ни омръзна всеки мач да има съдииски отсъждания срещу нас.Разбирам един мач да е така и да кажем - еми сами сме си виновни, защото не реализирахме положенията си.Да така е.Също така обаче е факт, че не може почти всеки мач да играеш срещу 11 футболиста и съдията и винаги сам да си си виновен, нали?На мен лично ми омтъзна да гледам мач на Арсенал или Юнайтед и от началото да знам как ще завърши двубоя, и ако случайно се случи нещо различно от очакваното от мен то да е тотална изненада за мен.Айде лека вечер. *thumb_up*

EvertonFC_kriss
05.03.2011 19:54

Добре бе хора оставете един път МЮ настрана... Коментирайте сега този мач , ненамесвайте МЮ. В този мач никой не ви е виновен... да, не ви отсъдиха дузпата но вие имахте цял мач положения и не ги вкарахте. Не сте ли виновни вие че не ги вкарахте ? Няма как някой друг да ви вкарва положенията ... можехте спокойно да си вземете мача, да си реализирате положенията , а не сега да ревете за 1 засада и 1 дуспа ( според мен засада имаше,дори и много тънка) . И не пиша с цел да обидя някой просто изказвам мнение ! *beer*

DuFkaTa
05.03.2011 19:53

RosickyBoy ЕВАЛА брато...цепиш мрака с тоя коментар *joking* *lol* *lol* Единственото лоше ще е ако наистина си вярваш *sick*

aa1
05.03.2011 19:53

Абе не знам Юнайтед какво купуват и какво не купуват, но Съндърланд срещу Юнайтед един мач игра надъхано, а другия просто се надупи и си го пое, Бирмингам и те така, от Блекбърн очаквам същото, съдиите постоянно свирят срещу претендентите за титлата и за Юнайтед...Не знам дали купуват или не, но със сигурност съдиите си им помагат.Аз не обвинявам Манчестър Юнайтед, защото не вярвам САФ да отива с куфърчето пред ФА и да им каже да свирят даден мач по даден начин, не, по-скоро ФА са си фенове на Юнайтед и така...Филми бе, филми... *lol* Все пак това е футбол и аз му се радвам, въпреки че съдиите опитват да провалят целия кеф от футбола с тези отсъждания. *thumb_up*

RosickyBoy
05.03.2011 19:53

Аз мисля да ставам фен на Бристол Сити..или на Братфорд? Кажете ми, моля ви..? *sad* *evil*

RosickyBoy
05.03.2011 19:49

Съдията Шампион...Оная свиня Брус купил мача, с парите от Бент само и само да подпомогне на ментора си Фъргюсън...купен мач, поне 99% *thumb_down*

minimalist
05.03.2011 19:48

по-голяма подигравка няма и няма и да има ! Това съдийство е престъпно!!! Но все пак утре манчо може и да падне , нали треа да се застраховат *smile* Арсенал сами са си виновни ! няма кой 1 гол да вкара ....

DuFkaTa
05.03.2011 19:47

Интересно ми е как съдийте подпират Юнайтед дори и когато не играят...сигурно и грешките на съдийте в останалите мачове, също са с цел да подпират Юнайтед а *wonder*

Fabregas_boy
05.03.2011 19:46

Ами такова е-дъним се.Но ние феновете какво можем да сторим?Можем само да се нервираме в моменти като този,падането от Бирмингам за КК и т.н. и да се радваме в моменти като тези с Барселона,Челси и т.н.Няма ги вече Анри,Пирес, Бергкамп, Овермарс,Адамс и останалите.Всъщност ако махнем лудия Счезни, сърцатия Уилшър,стъкления Перси, лекоатлета Уолкът,магическия Насри и великана Джуру не ни остава никой( Фабрегас не го казах понеже скоро ни напуска,а и всички знаем къде са мислите му).И докато Ф.А. и съдиите режат някои отбори и прощават (нарочно или не)ударите и ританията на един играч с номер 10 в червена фланелка ще търпим.Затова нека се обединим около идеята на работниците в един артилерийски завод-а именно насладата от играта футбол на любимия ни отбор. *thumb_up*

Lahm_Munchen
05.03.2011 19:37

Мамка му! Яд ме е. Трябваше да победят Арсенал, да скасат разликата от Манчестър на 1 точка, но карай. Точно заради такива мачове лондончани не успяваха толкова години да спечелят игата. Точно когато техните опоненти губят точки, те вместо да скъсят разликата и те се дънат. Еми такъв е живота. *angry*

aa1
05.03.2011 19:32

Наистина на първо място трябва да обвиним играчите, защото те през първото полувреме играха просто ей така, да има.Обаче през второто полувреме се доказа за пореден път, че ФА не иска Арсенал да стане шампион и две 100000000%-ови ситуации бяха свирени в полза на Съндърланд.Аз мога да кажа само едно - честито Юнайтед, ФА ви спечели титлата за пореден път.От тук да минем Юнайтед вече става АДСКИ трудно.

Live_Forever7
05.03.2011 19:31

признавам че ви отрязаха в 2 ситуации *thumb_up* но го заслужавахте *thinking* неможе да имаш 3-4 пъти повече положения и да не вкараш... пък и се държите прекалено надменно спрямо другите отбори и си мислите че още с излизането на терена ще водите 2-3 гола... айде сега пак се чудете защо титлата не е при вас *thumb_up*

rokera_henry
05.03.2011 19:30

Аз отбора си винаги съм го подкрепял дори и в най-тежките му моменти, това че критикувам остро и изисквам да се представят на ниво не означава, че не ми пука, а напротив. Не може само с късмет и съдий да се оправдаваме, просто сме си некадърни. Това, че Никлас вкарал 3 гола на Ориент не означава, че е добър, това трябваше да го направи срещу Бирмингам и като бяхме гости на Ориент. СЪщото се отнася и за Шамак, а Аршавин отново беше обезличен. Двамата ни бекове едно точно центриране нямат за цял сезон. А Диаби дали е новия Виейра не знам, само знам, че в момента само пречи, а всяка загубена точка, означава отдалечаване от титлата, както се случи и сега. Имаме мачове срещу Съдйичестър, Тотнъм и Ливърпул. Срещу Тотнъм съм на 99% сигурен, че ще изгубим точки, а както ичесто правим губим точки и от непретенциозни отбори, като Съндърланд. И тогава какво правим? 3 фронта и накрая пак от трите най-дългото вадим. Жалка история...

Fabregas_boy
05.03.2011 19:25

Рокера,че Денилсон не знае къде се намира-така е,че на Томаш му изтече времето-така е.Но на Шамак и Никлас само късмета и великолепните изяви на Миноле попречиха.Диаби според мен ще е новият Виейра,а Аршавин си връща формата. *wink* А сега най-важното е да подкрепяме отбора си,след няколко минути ще осъзнаеш какво си написал. *thumb_up*

Fabregas_boy
05.03.2011 19:09

Съдиятаа,съдиятаа,съдията пе... пее с нас,бе! *joking* Не знам,вече ми е смешно,защото титлата в Англия ще се реши от съдиите.Не казвам,че подпират "дяволите",но беше ясно,че уж най-строгия съдия в Англия не даде дузпа и червен за Брамбъл,да не говорим за засадата(която между другото беше доста съмнителна).Да не споменавам и това,че в някои ситуации доста свободна игра за Съндърланд.Иначе поздравления за техния вратар,направи чудесен мач.GO GO GUNNERS! *beer*

rokera_henry
05.03.2011 19:03

Ми, като сме некадърници, ще ни зъдържат разбира се. С тея недъгави инвалиди, като Денилсон, Диаби, РОсицки, Бетнер и Шамак, да не забравяме и Руската курва Аршавин, как ще вкараме. Не зависимо, че не отсъдиха дузпа в наша полза ние мача можеше да си го решим, ама нека. Да еба и смотаняците прости!