ФА реши: Без наказание за Рууни, нападателят излиза утре срещу Челси

17:14
ФА реши: Без наказание за Рууни, нападателят излиза утре срещу Челси
Звездата на Манчестър Юнайтед Уейн Рууни няма да бъде нито разпитван, нито наказван от Английската Футболна Асоциация, което означава, че ще играе в утрешното дерби с Челси, съобщава BBC.

По-рано днес в английските медии се появиха информации, че ФА ще разследва Рууни за държанието му в мача с Уигън през уикенда. В доклада на главния рефер на мача Марк Клатенбърг обаче е посочено, че той е видял и преценил инцидента, отсъждайки нарушение, а това връзва ръцете на централата, която може да се намеси единствено, ако даден момент е убягнал от погледа на арбитъра.

След победата на „червените дяволи” над Уигън с 4:0, в която Руни вкара предпоследното попадение, наставникът на домакините Роберто Мартинес заяви, че голмайсторът на Юнайтед заслужава червен картон за удар с лакът в лицето на Джейм Маккарти. Очакваше се гледане на видео на ситуацията и евентуално наказание от 4 мача за Рууни.

След пасивните действия на ФА обаче става ясно, че Рууни може да играе в дербито с Челси утре, както и в решителните срещи с Ливърпул и 1/4-финала на ФА Къп, които предстоят на Юнайтед след мача на "Стамфорд Бридж".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ajungata
05.03.2011 13:10

В другия мач като счупи зъбите на някой може да се сетят, че трябва да го накажат или не знам може би трябва да умре някой че да го накажат *angry*

PETERHEAD_FC
01.03.2011 07:57

Не съм фен на никой от водещите английски отбори, само мога да кажа че Руни заслужаваше 100% червен картон. Много мръсна и подла постъпка да удариш умишлено с лакът противника, при това в гръб. Но не ме изненадва, само като му видиш грозната мутра и ти става ясно за какво английско прасе и боклук става въпрос.

Crissstiano
28.02.2011 23:44

Ами залъгвай се,че аз съм некомпетентен,дано да ти помага *joking* и все пак лека вечер.

KingGeorge
28.02.2011 23:42

точно ти се излагаш. аз няма смисал да пиша повече, защото единствено мога да копирам нещата, които казах вече към 18 пъти само на теб. дано да си под 15 години, защото тогава поне може да се обясни донякъде некомпетентността ти. ако ли не, съжалявам те.

Crissstiano
28.02.2011 23:33

Аха то всеки може да напише,че не може по друг начин да говори с такива като теб и да почне да те псува,но казах ти не ми пука,ти се излагаш.Не знам кой не знае правилата,само ако е с 2-та крака и отзад има фаул така ли? Защо аз съм виждал когато защитник прави шпагат избива топката и с ЕДИНИЯ крак рита противника и се свири фаул.Гомес и Карик бяха на скорост Карик,Карик стига 1 до топката и Гомес му връхлита,това е.Ако вратаря 1 беше стигнал до топката и Карик му беше скочил отгоре бъди сигурен,че щеше да има фаул в полза на Тотнъм!

KingGeorge
28.02.2011 23:23

аз те обиждам напълно обосновано, защото ти не само не знаеш правилата на футбола, но и искаш да ме изкараш грешен и мен виновен. напълно заслужено е всичко, което казах по твой адрес, не знам как по друг начин да комуникирам с такива примати като теб, диалог не може да стане. когато някой играч влезе в единоборство с друг, ако първото докосване е с топката, след което има контакт с другия играч, фал няма. освен ако разбира се влизането не е с двата крака/отзад/с вдигнат високо крак. вземи научи първо малко правилата, след това давай акъл. щом ти казвам, че са го казали, значи са го казали. няма да седна да си измислям глупости. дузпа НЯМАШЕ!

Live_Forever7
28.02.2011 23:22

Нормално е да няма наказание... 1-во срещу Юнайтед не се свири...2-ро срещу Юнайтед не се говори... 3-то срещу Юнайтед не се дават наказания... 4-то срещу Юнайтед подлогите им се оставят да бъдат разгромявани... 5-то какъвто и правилник да има за Юнайтед той не важи...

Crissstiano
28.02.2011 23:06

Ами не знам какво са казали САФ и Уеб,просто гледам положението и коментирам.Дузпа има,Карик стига ПЪРВИ до топката и я бута след което Гомес и налита върху него и чуква леко топката но и спъва Карик или се опитваш да ми кажеш,че ако изчистя топката и те сритам няма фаул? Прмерно когато защитник играе с топката и после удари крака на противников играч се дава фаул!Преди малко говореше на другите да не те обиждат без основание,но ето сега ти почна с обидите,не че ми пука,но ми направи впечатление,че се възмути от това,а сега го правиш *wink* .

KingGeorge
28.02.2011 22:58

гледах го. ти знаеш ли изобщо правилата на тая игра наречена футбол или си говориш ей тъй?! и колко умопомрачително сляп трябва да си за да не виждаш, че вратарят първо играе с топката, след това закача краката на Карик. и колко неимоверно ТЪП трябва да си за да просължаваш да упорстваш, след като (копирам) дори САФ след мача каза, че не е трябвало да се свири дузпа, за бога дори Уеб си призна, че е направил огромна грешка тогава, искаш да ми кажеш, че дори след признания от рефера и треньора за теб има дузпа?

Crissstiano
28.02.2011 22:49

Ето точно това исках да кажеш,че Арсенал са паднали,ами в полза на всички се бърка,не само в полза на Юнайтед никой не е виновен на Арсенал,че не се възползваха.За дузпата ще оставя линк и те моля да го поглднеш,ако го оставят от сайта,а ако не погледни във вбокс-а "25.04.2009. Манчестър Юнайтед 5 - 2 Тотнъм гол на Кристиано Роналдо" и виж кой играе първи с топката и дали няма дузпа!

KingGeorge
28.02.2011 22:41

ами пишлеме си. и си заслепен да виждаш нещата така, че да ти утърва. гомес докосва първо топката, защо ли се опитвам пак да ти обяснявам, 2 пъти стига, няма да си поумнял или пораснал от последния път. пропускаш важна подробност, арсенал изгубиха. ако бяха спечелили, гарантирам ти много щеше да се говори за положението в началото на мача. когато нещата се наредят както трябва хората забравят за несполуките. и е напълно нормално след всяко грешно отсъждане в полза на юнайтед веднага да стават спорове, защото такива стават на ежеседмичен базис и целият свят го вижда.

Crissstiano
28.02.2011 22:32

Ми не знам дали съм пишлеме,но не съм заслепен от омраза и между другото уважавам другите Английски отбори.Вчера грешката в полза ва Арсенал май не беше толкова коментирана,както и грешките в полза на други отбори,но ака за Манчестър се даде и тъч,ще се намерят 50 човека да кажат,че е нямало тъч и че това е решило мача в полза на Юнайтед.

KingGeorge
28.02.2011 22:26

@Crissstiano, ти си точен пример за фен на мю. толкова си жалък че дори не заслужаваш вниманието, което ти отделям. треньорът на отборът му и съдията от мача си признават, че не е трябвало да има дузпа, но него какво го интересува, щом е в полза на неговия отбор значи има дузпа. пишлеме.

Crissstiano
28.02.2011 22:22

KingGeorge хахахахах уби ме човек,Кристиано искал дузпа хахаха отдавна не се бях смул така *lol* .Той Кристиано нарочно спря топката с ръце(която му идваше на главата),защото играч на Сити падна и после дори Кристиано показа това,ама дузпа искал .За дузпата с Тотнъм я гледах преди минута и ако това не е дузпа,просто 11 метровия наказателен удар трубва да бъде премахнат от играта *smile* !

KingGeorge
28.02.2011 22:18

Кристиано не знам с какво качество и от какъв ъгъл си го гледал, но го намери пак. недей да спориш точно за това, защото дори САФ след мача каза, че не е трябвало да се свири дузпа, за бога дори Уеб си призна, че е направил огромна грешка тогава, искаш да ми кажеш, че дори след признания от рефера и треньора за теб има дузпа? ако е така, ето затова не мога да понасям фенове на юнайтед.

aa1
28.02.2011 22:16

Аз поне се насрах от смях като прочетох някой да пише, че Арсенал имали 14-15 дузпи този сезон.. *lol* *lol* Аз мислех, че са 50-60, а те били само 14-15, хахахахахахахахах!Едно ще кажа на тези, които не са фенове на Юнайтед - спрете да спорите с феновете на Юнайтед, много пъти съм опитвал и винаги се е получавало едно - те си знаят само да кажат, че Арсенал, Челси и Пуул са подпирани също(естествено дават само примера с миналата година когато Челси вкараха един спорен гол) и Методиев, който единствен в света продължава да вярва, че само в България футбола е корумпиран.Пак повтарям - спрете да спорите с феновете на Юнайтед, за тях техния отбор НИКОГА не е бутан от съдиите и за тях Юнайтед е най-честния отбор в света.Лека вечер *thumb_up*

KingGeorge
28.02.2011 22:15

@Кристиано, виждам на кой футболист си фен, но наистина ли си сериозен с този пример? казах да дадете пример когато са свирили ГРЕШНО във вреда на юнайтед, а не просто когато са свирили във вреда, хахаха. Центриране от корнер за мю, Роналдо скача, вдига ръце пред главата си и умишлено направо хваща топката с ръце и дори иска дузпа. и това не е достатъчно за червен картон за теб, така ли? хахахахахахах. @666, не те знам на колко години си, но се отнасяй с малко повече уважение към хората, които се отнасят с уважение към теб. във всичките си коментари дотук най-грубото нещо, което съм казал, е "глупак", и то след него поясних (по най-дружелюбния начин). добре просто ми че не съм те разбрал за джерард и фламини, то от толкова злоба по мой адрес в последните коментари е нормално да пропусна нещо...

Crissstiano
28.02.2011 22:13

KingGeorge сега пак погледнах положението с дузпата срищу Тотнъм и мога да кажа,че е 200%.Много добре се вижда как Карик бута топката и Гомес го спъва,прегледай положението и не оставяй злобата срещу Юнайтед да те заслепява.

Crissstiano
28.02.2011 22:07

Тая дузпа пък срещу Тотнъм си беше 100 % за мен *smile* .

KingGeorge
28.02.2011 22:04

@666, 1)2005 година (Клатенбърг), на ОТ. 89 минута при резултат 0:0 Мендес със шут от центъра стреля към вратата на юнайтед, вратаря изпуска топката във вратата, тя тупка на половината вътре между гол-линията и мрежата след нея, никой от реферите не го видя. мачът завърши 0:0. 2)2009 (Уеб), пак на ОТ - резултат 0-2 за тотнъм на полувремето. в началото на второто полувреме Уеб отсъди дузпа за юнайтед за фал на Гомес, като беше пределно ясно, че Гомес играе първо с топката. това грешно отсъждане на Уеб просто срина тотнъм и не можеха да спрат окуражаваните от публиката дяволи. мачът завърши 5:2. юнайтед нямаше да спечелят, ако беше свирено вярно и тази дузпа я нямаше. и 3)2010 (отново Клатенбърг), пак на ОТ, към края на мача, резултат 1:0 за юнайтед, тотнъм натискат мощно. атака на юнайтед, нани пада театрално в наказателното поле, не се свири дузпа, нани хваща топката с ръце и я поставя на земята, след което я рита във вратата. 2:0.

Crissstiano
28.02.2011 22:04

Днеска го видях това положение за първи път и се вижда много ясно как играча на Уигън търси сблъсък с Рууни,каква му беше работата та тръгва и да му препречва пътя? Също така,някой в по-долните коментари казваше,че Уеб не е ощетявал Манчестър,което не е така! Срещу Сити даде на Роналдо супер смешния червен картон,но помните това,което ви изнася.Мисля,че злобата срещу Юнайтед идва от хегемонията им през последните години в ерата на висшата лига,което ако разбирате от футбол ще разберете,че няма как да стане със съдийска помощ! Толкова много титли за такъв период говорят да надмощие над другите отбори.

LiverpoolFen20
28.02.2011 22:03

не се надявайте да наказват МЮ много ... Това ми прилича на Ювентус в периода 2000-2005 ... Все някакви "случайни" грешки на съдиите ,все така не наказват играчите като направят нещо... Миналата година наказаха Адебайор за 4 мача ,че се радваше пред феновете на Арсенал и по този начин ги провокираше ,а Рууни два мача подред прави глупости и нищо... В мача с Кроули Т. той изрита един от играчите на Кроули без топка ,но нищо.. Преди 2 дни удари УМИШЛЕНО Маккарти в главата ... Все пак въпреки много "случайни" грешки в полза на МЮ (има и такива във вреда като гола на Жигич) те обаче си заслужават първото място на което са в момента

manunited666
28.02.2011 21:59

KingGeorge ти си наистина много т*п.Чета ти коментарите и ти се смея.Ама страничния ама главния.Добре тогава , Адебайор вкара гол на Юнайтед с ръка и беше зачетен ?! Значи ако е страничния е ... абе не не много сте зле *lol* .Колкото до мача Милан - Тотнъм.Напъни си сивото вещество защото страшно се изнервят да споря с такива кухи лейки като тебе.Добре ще ти обясня пак и се надявам да го разбереш.В мача на Юнайтед и Ливърпул дадоха червен картон на Джерард за влизане с двата крака срещу Карик и тогава всички пищяха как съдията е направил грешка и е подпрял Юнайтед а в мача Милан-Тотнъм Фламини направи същото нарушение което си е за 10 червени картона даже но не го изгониха и всички пищяха защо не са го изгонили.Добре явно си т*п и ще ти го обясня много просто ... за две абсолютно идентични ситуации , вие реагирате различно.Ето например по какъв начин си вадите такива съотношения 1:15 , 2:129637189...

KingGeorge
28.02.2011 21:52

не мога да си обясня един факт. защо всеки човек като пуска коментар в него направо копира половината коментар на този преди него. толкова трудно ли е да измъдрите нещо сами? цели двама човека споменахте мача юнайтед 1:2 челси. добре, дрогба вкара гол от засада. чия грешка е това?-на страничния съдия, не на главния. и двамата си спестихте обаче подробността, че гола на юнайтед същия мач беше след игра с ръка на македа. чия грешка е това?-на главния съдия. благодаря, че си вкарахте автогол с този пример. @Атанасе, лично аз съм реалист, когато бием след грешно отсъждане си признавам, ако паднем след слаба игра си го казвам, ако паднем след съдийско подпиране за другия отбор (пример мю 2:0 тотнъм) тогава чак за мен съдията е виновен. @666, не разбрах какво общо имаше мача Милан-Тотнъм, но ще кажа и това. милан трябваше да завършат мача с 9 души, реферът просто го беше страх да вади картони. нарушението на фламини беше за 800%-ов червен картон, ако някой не е съгласен е просто глупак. след мача не беше наказан, защото получи жълт картон, а по правилник от UEFA нямат право да наказват, когато съдията вече е дал свое наказание.

manunited666
28.02.2011 21:47

Я ми кажи по какъв начин са били ощетени Тотнъм срещу Юнайтед от тези двама рефери ?

KingGeorge
28.02.2011 21:40

Crazy благодаря за отговора, но тезата ти с грешките също съм я коментирал към 5-6 пъти може би. нищо, ще я кажа седми път. не може да става дума просто за "грешки" когато тяхното отношение "за" и "против" юнайтед е 15:1. просто не може да става дума за "грешки"... аз лично съм много злопаметен, да, през последните години трябваше да гледам как моят любим отбор Тотнъм бива ощетен цели 3 пъти от Хауърд Уеб и Марк Клатенбърг на 2 пъти в мачове с юнайтед. и в трите случая тези "грешки" бяха решаващи за изхода на мачовете. от там тръгва и цялата ми злоба и ненавист към всичко свързано с юнайтед. така че аз не съм просто злобар който не си гледа своя отбор а само нарежда другите. моето отвращение от ман ю е напълно аргументирано и обосновано. @Методиев, ако наистина вярваш на това, което пишеш, си просто глупав(в най-дружелюбния смисъл). корупцията я има навсякъде, дори и в англия.

manunited666
28.02.2011 21:37

KingGeorge ееее айде са почвате вече да се излагате.Вашите примери и съотношения знаете ли какви са ? Ами ... давате за пример мача с УБА когато Юнайтед бобеди с 1-2.Та тогава например ревяхте и цвилехте как не била дадена чиста дузпа за УБА обаче никои не спомена когато второто полувреме на мача имаше също 100% дузпа за Юнайтед когато играч на УБА изби топката при центриране на Нани ако не се лъжа в корнер.И понеже вие много обичате да слушате коментаторките от Диема те самите си казаха това е чиста дузпа.Друг пример от каде идват тези ваши съотношения от сорта на 1:15 или 2:1923809172.Мача с Ливърпул за ФА къп , добре айде дузпата е спорна , обаче червения картон е 200000%.Обаче вие ревяхте как нямало червен картон как това е направо кощунство от страна на рефера.Спомням си обаче как когато играха Милан и Тотнъм , Фламини направи същото влизане и всички пищяха защо няма червен картон.

atanastenov8
28.02.2011 21:35

KingGeorge братле ставате сме6ни ве4е стига сте се оправдавали само садиите ви виновни все...то на кривата ракета космоса и крив,излагате се ве4е и то мнооо яко.незнам ти от кои отбор си ама сам сигурен 4е когато се изданят-пак садиите ти виновни на тебе.помня как миналата година челси ни бижа на олд трафорд(станаха шампиони с тая победа)няма да коментирам кои подкрепи тогава садията колкото и да се ядосвах защото нищо не мога да промена.това е футбола -една игра.колкото до рууни аз предпо4итам да го бяха наказали без него ще ни е подобре срещу челси.но пак късмет за челси.стига сте ревали съдията тва,съдията онова,тва да не е българия там всеки ма4 се гледа под лупа така 4е колкото и да ревете тва е само се излагате

Unbeatable_fen
28.02.2011 21:34

Lahm_Munchen точно браво личи че сме от един отбор и мислим еднакво за нещата ако след 15 16 години Мауриньо още е треньор нищо чудно да спечели и да мине САФ по отличия в КЕШ !! *thumb_up*

BerbaTheBest
28.02.2011 21:31

За феновете на Арсенал - 1.Играчите на Ман Ю не са виновни ,че понякога наистина ги бутат. 2.Да наречеш САФ дъртак и ,че е слаб треньор е просто смешно,защото от фуболистите няма един индивидуалист ,който да решава мачовете (пример Роналдо).САФ от играчи без индивидуални качества прави отбор,който е 1 в Англия. 3.Арсенал и Челси също ги бутат.Миналата година когато Челси игра срещу Ман Ю Дрогба вкара от засада.Досега Арсенал имат 14-15 дузпи,а Юнайтед 5-6. 4.Ман Ю не са виновни ,че Арсенал и Челси не могат да играят.Вчера имахте финал ,в който пак бяхте бутнати,но загубихте.Нас когато ни бутат ние се възполваме.Не се оправдавайте ,че отбора е млад (този на Арсенал).Беше млад преди 4 години. Сега почти всички футболисти са на идеална футболна възраст. 5.Гледайте си отборите и не се занимавайте с Ман Юнайтед.Никои от наште фенове не влиза да дразни постоянно във вашите теми.Има 2-3 ,които не са фенове ,а само дразнят.Приятна вечер.Няма нуждаот обиди.Това е мнение,а и истината. *stop* *thumb_up* *wink*

MeToDueB
28.02.2011 21:24

стига с тич български изцепки, че всичко било нагласено и не знам си какво .. това не ви е Българич и левски и Цска, това са истински отбори, истински футболисти, истински съдии и всичко е истинско, некорумпирано и т.н, не като тук, там пари си имат и съдиите и отборите и играчите и всички и както преценят ситуацията, така решават какво решение да вземат. Рууни е малко по-агресивен, но такъв си му е характера, трябва да уважавате играчи, като него, защото него не му дреме дали ще халф, нападател, защитник .. всякакъв играе и дава всичко от себе си за отбора, има 2 сърца и не спира да тича и да се бори, така че такива футболисти се броят на пръсти, той е най-енергичния футболист на Света, нормално от него кипи агресия, спортна злоба, енергия, мощ и себераздаване, за това се получават от време на време такива груби нарушения (но това си бе чист удар все пак)

Crazy89
28.02.2011 21:15

Все едно да пуснем някой мач от сорта на на Уиган и Улвърхямптън и да кажем еди кой си купил мача ... смешно е !! Грешки винаги ще има.

Crazy89
28.02.2011 21:13

KingGeorge каквото и да си говорим ние феновете на Юнайтед (или по точно порастналите фенове)не сме злопаметни. Аз лично не се интересувам какво правят Арсенал Челси Ливърпул и т.н. Аз си гледам Манчо и когато има подпиране на другия отбор не го запомням понеже няма смисъл а тук има хора които за 1 тъч помнят... това не са фенове а злобари всеки отбор е подпиран в даден момент. Преди 2 години мисля (не помня точно кога) садиите тотално ни разкатаха фамилията когато съра се караше с тях след всеки мач ама ко да напраим ся че правят грешки в наша полза ?

KingGeorge
28.02.2011 21:03

боби коментарът ти е неуважителен и жалък.

BoBi_Levskara
28.02.2011 20:59

Давайте с вапите конспирации много ме радвате.Сега остава да кажете, "червения ФА", е виновен, всички власти подкрепят вас и така.С 1 дума давайте го по чорбарски.

KingGeorge
28.02.2011 20:28

плюс това самият пример с бирмингам не може да бъде сериозен, не помня кой беше рефер, но не беше от групата на юнайтед. дайте ми един пример, в който Хауърд Уеб, Марк Клатенбърг или Андре Маринър е правил грешно отсъждане във вреда на юнайтед, от което отборът си е изпатил. аз лично мога веднага без да търся да дам 10-15 примера, при които посочените рефери от "Голямата Тройка" са свирили ЗА юнайтед.

KingGeorge
28.02.2011 20:20

дан и 666, да ме извинявате ама с мача с бирмингам се оправдавахте(като цяло, не вие специално) преди 2 месеца или не знам преди колко време на мача Тотнъм - Юнайтед, когато коментирах дълго и широко за съдийската подкрепа към червените. аз дадох към 15 примера, повечето от които през този сезон, вие се оправдавахте с бирмингам. 1:15 съотношение. няколко месеца по-късно, поне 5 нови съдийски бутания, а от ответната страна оправданията продължават с мача с бирмингам. я си отворете очите най-после, не ви карам да се съгласявате тук с мен, квито глупости искате си пишете, предизвиквам ви само за вас си да си помислите реално колко често се свири за и колко често против юнайтед и да си кажете това нормално ли е?

fena_man_utd
28.02.2011 19:16

Цецо,мойто момче това,че си затваряш очите мен не ме бърка.Аз точно след моя коментар дадох два линка,на които се вижда как Джерард удря играч без топка по начина,по който го направи Рууни,но от Уинъра ги премахнаха.Пак повтарям футбола в днешно време и то точно в Англия е много,ама страшно много бърз и е почти невъзможно съдиите да виждат всяка една ситуация.Еми,разберете го бе те са четирима с/ двайсет и двама как изкате всички да успяват да ги наблюдават и да виждат кой кого ударил и кого не.На повторенията също не се вижда дали Рууни го удря или просто се сблъсква с него бил съм нагъл и нагъл да съм какво?Поне не си затварям очите като вас и отговарям,а вие само едно и също не бил дал червен не бил дал жълт.Еми,стани ти съдия и го дай като си такъв голям съдия.

manunited666
28.02.2011 19:13

А да и относно това как пък така съдията не е ощетил веднъж Манчо ... ами мога да ти дам и за това примери.Ощетявани са много пъти , например срещу Бирмингам по-миналите кръгове.Арсенал например им е вкарвал гол с ръка и е бил зачитан.Челси миналия сезон сящо им вкараха 2 нередовни гола.Като говорите нещо , говорето истината а не лъжете.

dan_68
28.02.2011 19:12

ceco26 когато Жигич скочи върху Фърдинант, подаде с ръка и ония вкара на мача ман-бирмингам 1-1. Това дребно нарушение ли е ??? *lol* Какво са виновни играчите и клуба че ги "подпират" както целият сайт мисли така ?

manunited666
28.02.2011 19:11

ceco26 радвам се , че попита защо на Челси , Ливърпул или Арсенал не им се спестяват такива наказания ... ами виж сега , миналия сезон Джерард по същия начин премаза един играя на ... не помня кои отбор.Даже новината я имаше тук в уинър и накрая за Джерард нямаше наказание.Ето , че не само на Юнайтед им спестяват подобни работи.

ceco26
28.02.2011 19:08

е, че твърде често манчо са подпомагани от съдийте /уж по случайност/ и твърде често късмета им печели мачовете или поне им дава предимство, с което противниците им се пречупват, защото са играли много добре, но накрая заради късмет губят в резултата.

ceco26
28.02.2011 19:01

fena_man_utd, ти си пример колко прости фенове на манчо има на света! То бива наглост, ама ти и сАф-чето минавате границата-айде дай аз да би избия главата от раменето с лакът по време на мач без топката да е в околоните 15-20 метра и после ходи убеждавай, че не е било нарочно, не е за картон и това са само глупости от антифеновете на манчо. Как пък на Арсенал, на Челси, на Пуул не стане така, че при удар без топка да забравят картоните? Примерно на Сонг срещу Нюкясъл като взе да тръшка наред? Мразя Юнайтед, защото може да играят добре, НО МНОГО ЧЕСТО късмета им помага да вкарат незаслужено 1-2 гола, когато противникът им се е борил достойно и сърцато през мача, при това е бил и ощетяван от такива съдийски "недовиждания". Как пък един път съдията не му се привидя нещо и да отсъди срещу манчо? Има такива случай, ама са съвсееем дребни нарушения. *erm*

teenage_head
28.02.2011 18:56

Някой преди мен го беше написал вече- Никой не помни лактите в лицата на Евра и Видич *thumb_up*

fena_man_utd
28.02.2011 18:51

Червен,зелен Рууни ще гази утре по терена това е положението.Било удар без топка,то според вас,ако може Юнайтед трябва всеки мач да е с човек по малко,да се дават дузпи срещу тях,да се сфирят фаулове и да им се отменят голове,но тук има една подробност.Вие си драскайте и завиждайте докато ние феновете на отбора ще се радваме на играта им.Между другото точно в тази ситуация изобщо не се вижда дали Рууни го удря(както казвате) или просто се сблъскват.

KingGeorge
28.02.2011 18:41

aa1 си говори напълно вярни работи, правилно си се описал с ника си изрод, точно такива като теб са дебилите. дето знаят само да ревът и да нареждат когато се свири веднъц против отбора им, а за другите 20 пъти когато се свири в тяхна полза си затварят очите и всичко е ок.

izrodonomiks
28.02.2011 18:29

ENGLANDFTW кво му се връзваш на тоя "аа1" тоя е пълен дебил.Само се обяснява

Lahm_Munchen
28.02.2011 18:16

Няма две мнения - Моуриньо за 7 години има 2 спечелени КЕШ, а вашия дъртак за 25 също 2. Да не говорим, че с различни отбори е доста по трудно. За това Моуриньо е НАЙ-ДОБРИЯ.

aa1
28.02.2011 18:07

Съжалявам, но нямам време да споря.Лек ден ви пожелавам и нека в бъдеще се караме по-малко и да се държим приятелски. *thumb_up*

ENGLANDFTW
28.02.2011 18:06

"Този" има спечелени 2 ШЛ-та, а Гуардиола - 1. Спомни си и как отстрани Барца от ШЛ миналия сезон. А и в Интер първия му сезон не беше нищо особено но след тва почна да гази, трябва му още 1 сезон и в Реал и тогава ще говорим пак. Каквото и да говориш, това е един много добър тренер с много отличия.....

aa1
28.02.2011 18:05

Окей, ще ти дам примери за удари на играч на Юнайтед при, който е трябвало да се даде червен, а не се дава или нито фаул, или се показва само жълт или само устно предупреждение.Първо - Сток Сити - Юнайтед (1:2), Гари Невил два страшно груби фаула, при първия е показан жълт, а при втория само устно предупреждение.Второ - Манчестър Юнайтед - Арсенал(1:0), удар на Фърдинанд с бутоните в корема на Саня(скъсана му бе фланелката), а фаул дори не бе даден, в 93-та минута на този мач Уейн Рууни препъва Шамак отзад без топка(очевадно бе, че е умишлено), а след това наказание нямаше.И последния мач срещу Уигън за удара на Рууни.Признавам си има няколко мача, които не съм гледал на Юнайтед този сезон и не знам дали там е имало нещо нередно за което да спомена. *thumb_up*

desangele
28.02.2011 18:02

aa1 извинявай видях,че са те провокирали с "анали" моя грешка *stop*

aa1
28.02.2011 18:02

ENGLANDFTW този, който като не му дават 50 милиончета за трансфери и плаче като малко момиченце?Този, който с играчи за стотици милиони губи от отбори като Осасуна?Този, който в първенство като Испанското не може да поддържа дистанция от най-много 3 точки от първенеца?Този, който бе РАЗБИТ от Барселона с 5:0, а можеше и с 10:0?Този, който в Италия, ако не му бяха купените мачове щеше да си остане само с репутацията?Единственото за което мога да го призная е спечелената ШЛ с Порто. *thumb_up*

aa1
28.02.2011 17:59

EnglandFTW прав си, но това е един случай с един от 19-те отбора в Англия(освен Юнайтед), а при Ман. Юн. се случва почти всеки мач?

ENGLANDFTW
28.02.2011 17:58

aa1, Фъргюсън и ръководството са изградили желязна система, която и за в бъдеще няма да се промени. А и много добре знаеш КОЙ постоянно се обяснява в любов на Ман Юнайтед, и иска да наследи Фърги. Ти за Юнайтед не бери грижа *sad* *lol*

aa1
28.02.2011 17:57

des е човече, ако ги изкажеш на английски ще видиш, че Маймуни си има много голяма връзка с РуУНИ, а Гари Невил с ГЕЙ Невил.Аз не искам да обиждам други отбори или техните играчи, но след като някакво чифутче обижда моя отбор аз съм длъжен да отвърна. *thumb_up*

desangele
28.02.2011 17:56

RosickyBoy, а какво общо има мангалчестър с Манчестър,маймуни с Рууни и Гари Невил с гей невил? *thumb_down*

ENGLANDFTW
28.02.2011 17:55

Ей ЛУЗЪРЧЕТА, айде спомнете си как Джерард миналия сезон направи същото И НЕ ПОЛУЧИ НИКАКВО НАКАЗАНИЕ! А Рио Фърдинанд отнесе 4 мача.

RosickyBoy
28.02.2011 17:52

haidukovi, дете мое, при регистрацията на сайта има ли потвърждаване, че си над 12 годинки? Няма ли!? За такива като теб трябва да сложат *sad* ..Ама ти и на 12 не си..навярно по-малко *erm* ..Кажи ми пикльо, какво общо има Арсенал, със анал? При положение, че и Арсенал на английски ударението е на първото А..аман от недоносени зародиши, заченати от рикошет на маймунска ч**ия *thumb_up*

aa1
28.02.2011 17:49

Аххх, haidukovi за чемпиъншип не говори, защото когато Фъргюсън, Гигс, Скоулс, Невил, Ван Дер Саар се махнат Юнайтед ще се запъти точно към чемпиъншип, защото, ако ти не знаеш Юнайтед преди Фъргюсън не е бил печелил титла от близо 20 години, а може и повече(не знам точно колко са). *lol*

aa1
28.02.2011 17:47

haidukovi ние може и 200 години да не вземем трофей, но ще знаем, че на отбора ни не помагат във всеки един мач, а и след него.Мача, за който колегата по-долу говори е Бирмингам - Арсенал 0:3 след, който Бойър е наказан за 4 мача за удари без топка срещу Саня(2 пъти) и един път срещу друг играч, но не помня кой беше.Маймуни вече 3 поредни мача рита играчи без топка и не е наказван, това не е изненада.За тези ''разбивания'' на глави и устни на играчи на Юнайтед май само феновете на Юнайтед си спомнят.Какво да кажем за страхотния каратистски удар на Евра в гърдите на Дрогба преди 2 години когато бе показан картон на Дрогба за незнайно какво?Какво да кажем за удара на Фърдинанд срещу Саня когато му скъса фланелката с бутонките си в мача между Ман. Юнайтед и Арсенал по-рано този сезон?Какво да кажем за удара без топка от страна на Маймуни срещу Шамак пак в този двубой?Какво да кажем за 2-те ужасно груби нарушения на Гей Невил в мача срещу Сток Сити когато Юнайтед победи като гост с 2:1?Има още много случаи през този сезон когато на Юнайтед се помага, но вие не ги споменавате.Айде то вече е ясно, че на Юнайтед се помага повече от колкото всички можем да повярваме. *thumb_up*

glimbo
28.02.2011 17:44

Някой от Вас, прочете ли, че ФА не може да разглежда случаи, по които съдията е отсъдил нещо и за това не могат да го накажат ??? Защо ги наричате смешни, като си имат правилник, който явно спазват.

haidukovi
28.02.2011 17:40

а бе ей фенчетата на аналите, айде млъкнете, че ставате досадни вече !!! гледайте си там жалкия отбор и се надявайте в близките 20 години поне 1 купа да вземете ... ама това сигурно ще се случи само ако изпаднете в чемпиъншип и там спечелите *joking* *lol*

mrkamenica
28.02.2011 17:40

А да не казваме едно положение срещу Кроули където Рууни направи си ритна противников играч в пръсеца без топка. Аман значи от тея Манчестър

Antikiller
28.02.2011 17:40

Kaто ще говорим за порнография на Видич му разбиха устата и нямаше дори фал.Евра с разбита глава отново няма фал не говорете само това което ви отърва!

ARsEnAl_1985
28.02.2011 17:36

Смешни сте Смешни сте Смешни сте ебаси порнографията *sick*

ARsEnAl_1985
28.02.2011 17:34

Направо съм потресен- ебаси порнографията *thumb_down*

RosickyBoy
28.02.2011 17:33

Радостна новина за феновете на Челси и най-вече на Арсенал *beer* *lol*

mencho
28.02.2011 17:30

манафите* исках да кажа! Извинявам се ама съм малко изнервен .. заради такива решения едни могат да се наказват други не ...

mencho
28.02.2011 17:29

Мача Арсенал - Бирмингам немога да се сетя сега кога се игра ама имаше такъв случей футболист на Бирмингам след мача беше наказан за 4 мача ама това джудже неможе да се накаже нали е от мафите как ще го накажат .... ! *lol*

mencho
28.02.2011 17:26

Нормално нали знаем за кой отбор играе как ще го накажат .... Смешни сте.... *lol*

samo_SINITE
28.02.2011 17:22

АХАХАХАХАХ... Направо съм потресен! *lol* *thumb_up* *sick* *thumb_down*

rokera_henry
28.02.2011 17:19

И да не бяхте го написали, беше ясно какво ще им е решението.. *smile* Те Манчо не играят, те летят, за какво да ги наказват или да им дават картони? хахаха ебаси порнографията!